NBA liga menja pravila

NBA liga ponovo menja pravila i otežaće posao napadačima.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ovaj Beks ima ubedljivo najblesavije komentare. Uporno vredja ljude koji smatraju kako je sport napredovao. Covek zivi u nekoj mega nostalgiji. A i poznavanje sporta mu je lovacko- ribolovacka prica.

    Kaze " Paolo Maldini isti bio '85 i 2009"

    '85 za Maldinija tesko da je ko i cuo van Italije a 2002.godine sa 34 godine zadnji nastup za reprezentaciju

    On verovatno jos misli kako je Karl Luis i dalje najbrzi covek na svetu xD
    (Kostarikanac, 16. jun 2021 08:39)

    # Link komentara

  2. treba da izbace i ono sto su relativno skoro uveli. ne znam kako se pravilo zove i tacno definise, ali rezultuje da je svaki put kada ides prema igracu koji sutira 3 to faul za 3 bacanja ili 3+1. ne moras ni da ga dodirnes, dovoljno je da ides prema njemu dok sutira. na to se svodi u praksi. postalo je teze braniti sut za 3 nego kucanje. na kucanju mozes i da odvalis coveka po rukama, ako je pretezno po lopti, ali na trojci ne smes ni da ga pogledas.
    (veverica, 15. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  3. Covek koji je izmislio ovaj potez je Sam Cassell...
    (petarczv, 15. jun 2021 18:54)

    # Link komentara

  4. Mogu mijenjati pravila kako hoce,gore navedeni igraci ce i dalje postizati po 30+ poena prvo jer su vrhunski igraci i drugo niko zivi tamo ne igra odbranu
    (Cetko, 15. jun 2021 16:21)

    # Link komentara

  5. Napokon! Ali i da sudije malo dublje analiziraju pa svi na kurs. Danasnje suđenje je teška smejurija u celoj ligi.
    (JPR24, 15. jun 2021 15:31)

    # Link komentara

  6. Kad vidim ove komentare i poredjenje automobila,softvera sa ljudima ne mogu opisati koliko ta osoba nije cista u glavi. Isti covek moze voziti mercedes iz 1985 i 2015,Paolo Maldini je igrao fudbal na istom nivou od 1985 i 2009,sreo je na tom putu i Maradonu,brazilskog Ronalda,Kristiana Ronalda,on je samo jedan od mnogih primera iz svih sportova. To sto se igra menja ili se filozofija igre menja apsolutno ne znaci da je bolja ili da bivsi sportisti sa modernom medicinom i tehnologijom ne bi bili jos bolji.
    (Beks, 15. jun 2021 15:03)

    # Link komentara

  7. meni samo lilard pada na pamet, ostace bez leba da jede.
    (wlado, 15. jun 2021 14:59)

    # Link komentara

  8. Ode Harden u prosek.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 15. jun 2021 14:59)

    # Link komentara

  9. Još da bolje otškoluju sudije, postaće ozbiljnija liga, a ne cirkus kao sada...
    (panter pudlica, 15. jun 2021 13:22)

    otškoluju?
    (trofejni, 15. jun 2021 14:54)

    # Link komentara

  10. Neki od "superstar" igrača će komotno moći u penziju.
    Inače, juče sam saznao da se do pre nekih 25 godina nije svirao faul ako udariš igrača pri pokušaju bloka nakon što je on već izbacio loptu, po meni fenomenalno pravilo koje treba vratiti...
    (CJC, 15. jun 2021 12:44)

    Koliko ja znam, jedno vreme se sviralo, ali kao faul nakon šuta. Dakle ako neko šutira za tri poena i promaši, nema tri bacanja nego 2. Ako pogodi jedno.
    Po meni je i to bolje, zato što nije tolika kompenzacija.
    Sa druge strane faul treba da postoji, šuter mora da se zaštiti. Što od toga da ga neko namerno lupi po ruci, što od toga da se neko zaleti i obori ga, kao i od igrača poput Bowena koji je namerno koračao tamo gde šuter treba da doskoči (ovo što je sgdp lepo objasnio).
    Faulom obesrabruješ defanzivca da toliko priđe i potencijalno povredi šutera.
    (Otheym, 15. jun 2021 14:31)

    # Link komentara

  11. Treba davati i tehnike za simuliranje
    (vlado, 15. jun 2021 14:28)

    # Link komentara

  12. Ako se priča o naskoku u igrača nakon finte suta, to je patentirao Wade. I to je trebalo odavno da se svira kao faul u napadu. Ovo sto radi Harden je posebno odvratno, hvatanje igrača za ruku, a faul njemu u korist i tome slično.
    (Roki, 15. jun 2021 14:24)

    # Link komentara

  13. Ne slažem se toliko da je to pravilo sjajno. Naravno, protiv sam zloupotrebe trenutnog pravila, tj. ovoga što Harden, Jang i ostali rade, ali ono, između ostalog, štiti igrača koji šutira od potencijalnog iskretanja zgloba pri doskoku. Trenutno odbrambeni igrač ne sme da uđe u zamišljeni cilindar u kom će se šuter prizemljiti. Takođe, bez postojanja trenutnog pravila, odbrambeni igrač bi mogao da se zaleti na šutera i da ga bukvalno obori nakon što ovaj šutne. To nesumnjivo ne bi smelo da bude dozvoljeno, a postojala bi i prirodna reakcija šutera na tu "opasnost" čime bi postojao uticaj i na sam šut.
    (sgdp, 15. jun 2021 13:27)

    Mislio sam na blagi kontakt u ruku nakon što je lopta već upućena na košu, naravno da podmetanje noge pri doskoku rivala ne samo da treba da bude faul nego u slučaju povrede treba 50 utakmica kazniti morona.
    (CJC, 15. jun 2021 14:05)

    # Link komentara

  14. Varanje je osnova karaktera nekih sportista, da je VAR postojao u doba Pipa Inzagija covek ne bi imao karijeru. Mislim da je dovoljno da NBA pocne da deli suspenzije igracima makar i posle utakmice kao sto su Harden i ovaj problem ce nestati. Od kako se pojavio VAR Nejmar se vise ne valja po travi kao ranije a i Ronaldo je prestao da pada sam od sebe
    (Aca, 15. jun 2021 13:59)

    # Link komentara

  15. A šta je sa rukometnim koracima?
    (Aik navijač, 15. jun 2021 13:58)

    # Link komentara

  16. Vau..ucvrstite jos kosarku..balerine volim samo kad su devojke..dakle, DOGODILO SE NA DANASNJI DAN! aplauz
    (mookieblaylock, 15. jun 2021 13:34)

    # Link komentara

  17. Ovo su prvi počeli da rade Kobi i Pirs, samo su ovi navedeni to posle "doveli do savršenstva".
    (NNN, 15. jun 2021 13:28)

    # Link komentara

  18. Neki od "superstar" igrača će komotno moći u penziju.
    Inače, juče sam saznao da se do pre nekih 25 godina nije svirao faul ako udariš igrača pri pokušaju bloka nakon što je on već izbacio loptu, po meni fenomenalno pravilo koje treba vratiti...
    (CJC, 15. jun 2021 12:44)

    Ne slažem se toliko da je to pravilo sjajno. Naravno, protiv sam zloupotrebe trenutnog pravila, tj. ovoga što Harden, Jang i ostali rade, ali ono, između ostalog, štiti igrača koji šutira od potencijalnog iskretanja zgloba pri doskoku. Trenutno odbrambeni igrač ne sme da uđe u zamišljeni cilindar u kom će se šuter prizemljiti. Takođe, bez postojanja trenutnog pravila, odbrambeni igrač bi mogao da se zaleti na šutera i da ga bukvalno obori nakon što ovaj šutne. To nesumnjivo ne bi smelo da bude dozvoljeno, a postojala bi i prirodna reakcija šutera na tu "opasnost" čime bi postojao uticaj i na sam šut.
    (sgdp, 15. jun 2021 13:27)

    # Link komentara

  19. Prilagodiće se superstarovi i nastaviće to da budu. Pravila su za sve ista. Košarka će, kao i automobili, telefoni, softver ili bilo šta drugo, vremenom napredovati i biće sve bolja. Samo polako.
    (big, 15. jun 2021 13:25)

    # Link komentara

  20. Specifično se sećam da je D-Wade to radio u finalu 2006. protiv Dalasa.
    (iceman, 15. jun 2021 13:25)

    # Link komentara

  21. Nadam se da će uraditi to više,u poslednjih par godina postalo je smešno šta se sve svira.....
    (misa87, 15. jun 2021 13:23)

    # Link komentara

  22. Hvala ti Bože. Još da bolje otškoluju sudije, postaće ozbiljnija liga, a ne cirkus kao sada...
    (panter pudlica, 15. jun 2021 13:22)

    # Link komentara

  23. Vau..ucvrstite jos kosarku..balerine volim samo kad su devojke..dakle, DOGODILO SE NA DANASNJI DAN! aplauz
    (mookieblaylock, 15. jun 2021 13:12)

    # Link komentara

  24. Neki od "superstar" igrača će komotno moći u penziju.
    Inače, juče sam saznao da se do pre nekih 25 godina nije svirao faul ako udariš igrača pri pokušaju bloka nakon što je on već izbacio loptu, po meni fenomenalno pravilo koje treba vratiti...
    (CJC, 15. jun 2021 12:44)
    Pa to je najgluplje pravilo koje su uveli.Skocis da blokiraš šut i normalno je da moraš i da se prizemljiš ako si skocio i tada se uglavnom svira faul.Jedino da igrac stoji u vazduhu dok se ovaj što je šutirao ne skloni.U 80 posto slucaja nema kontakta pri šutu vec pri prizemljenju.
    (KoRn, 15. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  25. Hvala bogu.
    (Ok, 15. jun 2021 12:46)

    # Link komentara

  26. Hvalim te Bože. Ogadiše mi sezonu. Više nego ikada su ovakve situacije odlučivale tokove i rezultate utakmica, mada, moram priznati, kako je sezona odmicala, a naročito sada u plejofu, manje je situacija kada se sviraju ovakvi faulovi pri šutu.
    (leandro, 15. jun 2021 12:46)

    # Link komentara

  27. Neki od "superstar" igrača će komotno moći u penziju.
    Inače, juče sam saznao da se do pre nekih 25 godina nije svirao faul ako udariš igrača pri pokušaju bloka nakon što je on već izbacio loptu, po meni fenomenalno pravilo koje treba vratiti...
    (CJC, 15. jun 2021 12:44)

    # Link komentara

  28. Dobro se setili,to nema veze sa faulom odbrane.
    (Mihajlo, 15. jun 2021 12:44)

    # Link komentara