1. Odlicno sutersko vece Embida
    (samo kazem, 15. jun 2021 07:58)

    # Link komentara

  2. Da je pogađao u korektnim procentima pobedu bi obezbedili ranije. Popravi malo te procente čoveče, valjda će biti bolje za OI.
    (metalstorm, 15. jun 2021 07:58)

    # Link komentara

  3. Ajmo Hoksi, idemo Bogdane!!
    (štrumpfeta, 15. jun 2021 07:59)

    # Link komentara

  4. Tesko Hawksi mogu do salatare…
    (Corleone, 15. jun 2021 08:00)

    # Link komentara

  5. Kakva igra i jedni i drugi pa ovi su gori nego oni u aba lige. Ovako nesto jos lose nisam gledao. Prvo poluvreme trce kao muve bez glave i jedni i drugi, odbrane ne postoje, bacaju se pasovi od kosa do kosa... Pa ovo nema nigde, hahahaha
    (auu, 15. jun 2021 08:02)

    # Link komentara

  6. Embid šut 4/20...šta beše kaže samoprozvani MVP?
    (Bora, 15. jun 2021 08:02)

    # Link komentara

  7. Tesko ce Atalanta ovo da dobije
    (janko, 15. jun 2021 08:03)

    # Link komentara

  8. Nisam gledao mec, ali volim da bacim pogled na staristiku. Embid 5/20, Atlanta 4 izgubljene lopte za ceo mec, i pobeda od samo 3 poena razlike. Ovo ne obecava, ali nadamo se najboljem.
    Bogi do titule!
    (abc, 15. jun 2021 08:03)

    # Link komentara

  9. Bogdan 9/24 (bukvalno nista nije pogodio u poslednjoj cet, par otvorenih trojki)
    Jang 8/26 (izvadile ass)
    Herter 4/10 (jos i najbolji procenat)
    Galo 1/6
    Embid 4/20
    Ko je gledao mec mogao je da vidi uzasno sutersko vece svih, izuzev Karija. Kako god, Bogi 22 poena, izjednacenje u seriji, idemo dalje!
    (marka, 15. jun 2021 08:05)

    # Link komentara

  10. Atlanta je ispod prosečna ekipa.
    (dr. man, 15. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  11. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    # Link komentara

  12. metalstorm...нема потребе да поправља проценте, има једне од најбољих процената сута у лиги, обрио рекорд клуба у тројкама у једном месецу, имао преко 40% сута за три. Нека проценте шута поправе харден, Дурент, Јанг, Кари, Лилард, Мичел...
    (glisa, 15. jun 2021 08:11)

    # Link komentara

  13. Pre bilo kakvog palamuđenja o procentu šuta, treba reći da u izuzetno fizičkoj utakmici Bogdan igra 42 minuta, najviše od svih, jer je strahovito bitan igrač u oba pravca za Atlantu. Embid 4/20, ali sad će da ga brane i kažu "igra povređen, dešava se itd.". Faul Simonsa u kontri na Jangu bio je jači od Jokićevog i nikom ništa, pa Embid Janga u glavu i nikom ništa.Proći će Fila, ali bar će da se satru.
    (Laki, 15. jun 2021 08:12)

    # Link komentara

  14. Znaci ako Embid pogodi 6:20 sljedecu utakmicu Fila dobija.
    (Goran, 15. jun 2021 08:15)

    # Link komentara

  15. Napred Atlanta, napred zeleni!
    (Lars, 15. jun 2021 08:16)

    # Link komentara

  16. Katastrofalna Filadelfija u drugom poluvremenu posle dvocifrenog vodjstva u prvom. Embid je previse silovao na kraju i sve se islo na njega, sto je ispalo kontraproduktivno. Fila dobija seriju definitivno, samo je pitanje hoce li priustiti sebi luksuz jos jednog loseg meca u napadu.
    (Fox, 15. jun 2021 08:17)

    # Link komentara

  17. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    Strasno je citati ove komentare od ljudi koji nisu ni gledali utakmicu !
    (JPR24, 15. jun 2021 08:19)

    # Link komentara

  18. Сви су лоше шутирали, и Атланта и Филаделфија. .Богдан се држао изнад просека тима и тек у финишу га је Јанг престигао.
    Ипак је тај Јанг фаца. Потрошио је море лопти, али је на крају ипак он био одлучујући фактор. А и надавао се асистенција.
    (А. Петров, 15. jun 2021 08:20)

    # Link komentara

  19. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)


    Nije plejmejker ali ima vreme, naucices. Za to vreme, nastavi da se sramotis.
    (111, 15. jun 2021 08:20)

    # Link komentara

  20. Obe ekipe nisu imale bas neko sutersko vece i dobro je da je Atlanta dobila ovu utakmicu jer ce im to znaciti pre svega na psiholoskom planu. Bogdan nije bio sjajan, ali svakako jedan od boljih na terenu bez obzira na losije procente suta. Bice ovde jos drame do kraja serije. Cini mi se da su obe ekipe slicnog kvaliteta i da zbog toga nema izrazitog favorita i da bi najpravednije bilo da se u sedmoj utakmici odlucuje ko ide dalje. Nadam se da ce fortuna biti na strani Atlante. Napred Bogi !!!
    (petar-nbg, 15. jun 2021 08:21)

    # Link komentara

  21. 10 od 14 prvih komentara : ljudi nisu ni gledali utakmicu, i samo bubaju pogledavši statistiku !
    (JPR24, 15. jun 2021 08:21)

    # Link komentara

  22. +/-, -1.
    (Paja, 15. jun 2021 08:21)

    # Link komentara

  23. Embiid uvek padne pri skoku u reketu? Prosto je neverovatno da tako lako tog grdosiju obaraju? I to obavezno pri sutu?
    (ccc?, 15. jun 2021 08:23)

    # Link komentara

  24. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    On nije plejmejker
    (IMAM 115 KG, 15. jun 2021 08:25)

    # Link komentara

  25. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    # Link komentara

  26. Treba da bude jasno da je sut bio los svima u Atlanti ali su utakmicu dobili odlicnom igrom u odbrani u drugom poluvremenu. Pre svega zaustavljen je Kari i Embiid. BB je pogodio za 3 i napokon vodjstvo a gubili su i 17 poena razlike, Kolins je imao par izvanrednih zakucavanja i bitnu trojku. Ali je Kari zaustavljen koji ih je ubijao u prvom poluvremenu. Zasluzna pobeda i izjednacenje. Jang isto los sut ali veliki broj asistencija sto mu je i posao kao pleja. Bice tesko kod File , koji su sigurno favoriri ali Atlanta ima veliko srce..
    (123, 15. jun 2021 08:32)

    # Link komentara

  27. Dobro se drzi ATL. Prejaka PHI.
    (cuyoshi, 15. jun 2021 08:32)

    # Link komentara

  28. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)


    Скраћеница за млеко
    (СОС, 15. jun 2021 08:34)

    # Link komentara

  29. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    I nije dao nijedan gol. Strasan centarfor.
    (As Nodt, 15. jun 2021 08:34)

    # Link komentara

  30. Atlanta je ispod prosečna ekipa.
    (dr. man, 15. jun 2021 08:07)

    Ljudi stigli do polufinala i 2-2 sa Filadelfijom, sta bi tek bilo da nisu tako losi?

    Pojedini treba da skontaju da je ovo playoff, vaze se samo pobede, kakvi crni procenti suta.Proslu partiju je imao 75% pa su izgubili.
    (PredragDrobnjak, 15. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  31. Odlična atmosfera.
    (Hefe, 15. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  32. @Ranko, što si glup na jutro?
    (miro(s)lav, 15. jun 2021 08:37)

    # Link komentara

  33. @corba
    u cast martina lutera kinga
    (bulls, 15. jun 2021 08:38)

    # Link komentara

  34. Da je pogađao u korektnim procentima pobedu bi obezbedili ranije. Popravi malo te procente čoveče, valjda će biti bolje za OI.
    (metalstorm, 15. jun 2021 07:58)

    Па добро, да је имао у регуларној сезони 95% за три и 97% за два, био би вероватно МВП и Атланта би се лагано прошетала, али није...
    (Ћирилица, 15. jun 2021 08:39)

    # Link komentara

  35. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    Razumeš se ti u plejmerkere kao Marica u k.... k.... .
    (Marica se ipak razume malo, 15. jun 2021 08:39)

    # Link komentara

  36. Martin Luter King.
    (Dusko, 15. jun 2021 08:40)

    # Link komentara

  37. @Ranko
    alaj se ti razumes u kosarku, mora da si od ovih sto je prate vec dva petka..
    (deda, 15. jun 2021 08:41)

    # Link komentara

  38. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    Martin Luther King
    (Marko, 15. jun 2021 08:43)

    # Link komentara

  39. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    Neke traume nikad ne prolaze, kažu psiholozi... Razigrao je on sebe, Ranko sokole, onomad 136 puta i ti to iz glave ne možeš da izbaciš. Čak i ne spavaš noću da bi ga opet gledao a kroz glavu ti samo prolaze one mučne slike. Što to sebi radiš, bilo pa prošlo, pusti... A pitaj neke drugare koji prate košarku malo duže da ti objasne na kojoj poziciji igra Bogdanović, nije sramota ne znati, sramota je ne saznati.
    (nebojsa, 15. jun 2021 08:43)

    # Link komentara

  40. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26
    Martin luther king!
    (Maki, 15. jun 2021 08:43)

    # Link komentara

  41. T. Young 18 asistencija...
    (duzzi, 15. jun 2021 08:45)

    # Link komentara

  42. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    Martin Luther King najpoznatiji građanin Atlante.
    Mada, može biti i IMLEK, kao prikriveni sponzor!
    (Alija Sirotanović, 15. jun 2021 08:45)

    # Link komentara

  43. Uzasan sut on i kapela jedini i minusu. 0 assistencija a kad se lomilo nista nije pogadjao...
    (petarczv, 15. jun 2021 08:48)

    # Link komentara

  44. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    On nije plejmejker
    (IMAM 115 KG, 15. jun 2021 08:25)

    A sad nije...
    (petarczv, 15. jun 2021 08:48)

    # Link komentara

  45. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    Martin Luther King bro.
    (dm, 15. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  46. gledao sam samo poslednjih 5 minuta , Nike se bash proslavio maprotiv. navikao sam za njega naravno
    (vratite oteto, 15. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  47. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)


    Nije plejmejker ali ima vreme, naucices. Za to vreme, nastavi da se sramotis.
    (111, 15. jun 2021 08:20)

    Kaze se "ima vremena" a ne "ima vreme" Za to vreme nastavi da se sramotis...a inace ovde su vam bila puna usta da bogi moze da igra i kao play i da to radi odlcno...nego vama po potrebi
    (petarczv, 15. jun 2021 08:51)

    # Link komentara

  48. Jang i bogdan slican ucinak poenterski i slicni proenti suta razlika je samo u 18 asistencija naspram bogijevih nula.
    (petarczv, 15. jun 2021 08:52)

    # Link komentara

  49. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    Martin Luther King
    (nenadn22, 15. jun 2021 08:52)

    # Link komentara

  50. @auu i dr. pogrešni komentari:
    2 SF Istoka 2:2. Basket malo dobar, malo intenzivan, puno loš. Sve neminovna posledica spičene sezone pa su svi igrači na ivici mogućnosti.
    At(a)lanta je ukrala 5 lopti, jedva više nego Fila 2. Opet imala je 6 skokova manje. Ipak je šutnula čak 16 puta više - a pobedila za samo 3 poena više. Tek pola tog objašnjenja je u tome što je domaćin izgubio samo 4 lopte a gosti 12. Uostalom 11 od 27 trojki gostiju je loše, ali ipak bolje nego 12 od 40 trojki domaćina (pre svega Bogdanovi promašaji). Sveukupno to pokazuje samo jedno: Filadelfiji je ispadala lopta iz ruku. Mogli su ovo da dobiju ali, u stvari, nisu mogli.
    Bogdan je iznenadio kao nikad bolji u zadnjoj trećini sezone. Međutim njegov pik forme je prošao, što je isto prirodno. Sad je opet "solidan" tj. maši puno. Ali McMilan nema opciju: pošto nije igrao mnogo u sezoni on mu je najmanje izraubovan igrač. Embid se sve više tetura, on izgleda ne samo da mu koleno ne podnesi uzastopne mečeve nego ne može ni fitnesom. Simonsa nije moguće naučiti da pogodi slobodna bacanja. I uopšte: što su borci umorniji turnir je turobniji. Odlučiće, kao i sa Denverom, kao i 3/4 svih NBA PO dvoboja ikada, medicinsko stanje timova.
    (znanje-imanje, 15. jun 2021 08:52)

    # Link komentara

  51. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    A sto pa mora da ima asistencije? Zar smo samo mi Srbi zaduzeni da delimo lopte a oni da sutiraju do besvesti?
    (IMAM 70 KG SA KREVETOM, 15. jun 2021 08:53)

    # Link komentara

  52. Bogi razigrao saigrace sa 0 asistencija. Strasan plejmejker.
    (Ranko, 15. jun 2021 08:10)

    Strasno je citati ove komentare od ljudi koji nisu ni gledali utakmicu !
    (JPR24, 15. jun 2021 08:19)

    Strasno da je gledao utakmicu video bi da ih je ipak razigravao i asistirao e sad ne znam kako ima 0 ass ali nema veze
    (petarczv, 15. jun 2021 08:54)

    # Link komentara

  53. Samo sa dodam da je MLK Martin Luther King
    (Ezekiel 25:17, 15. jun 2021 08:55)

    # Link komentara

  54. Tesko Hawksi mogu do salatare…
    (Corleone, 15. jun 2021 08:00)

    Mislim da su pored dejvis kup reprezentacije srbije autsajderi
    (petarczv, 15. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  55. metalstorm;
    Dobar je Bogi,pa ovaj Embid je ubacio svaki peti šut,a šatro je bio u konkurencini za MVP-a.
    (Bruks 021, 15. jun 2021 08:57)

    # Link komentara

  56. Pobedi se u zube ne gleda. Meni iskreno ne smetaju procenti suta generalno jer je dosta puta dobio vruc krompir, ali mi smeta cinjenica da Bogdan bas mnogo masi otvorene nebranjene suteve koje poluigraci poput Korkmaza ne mase skoro nikad. Da je recimo od 5-6 takvih omasaja dao 3 ili 4, imao bi 30 poena lagano.
    (Pogan, 15. jun 2021 08:58)

    # Link komentara

  57. "pogađao kada je bilo bitno". Pa da nije toliko promašivao nebi bila frka. Realno više šteti ekipi nego što doprinosi.
    (ludilo mozga, 15. jun 2021 08:59)

    # Link komentara

  58. Fila je imala + 4 na dva min do kraja a onda su na scenu stupili kolins i jang i dali sve poene do zadnjeg. Ali Bogdan je pogadjao pa me zanima sta je dao kad je tad bilo najpotrebnije.
    (Baki, 15. jun 2021 09:07)

    # Link komentara

  59. Eto, sad odjednom Bogi nije plejmejker. Da nema bogibotova i nolina, trebalo bi ih izmisliti.
    (Kukatilo, 15. jun 2021 09:07)

    # Link komentara

  60. Bez da umanjim znacaj Bogdanove igre, sutirao je ocajno. Da je bolje sutirao ne bi ni morao da pogađa u važnim trenutcima. Sut za 3 mu je baš bio loš.
    (srba, 15. jun 2021 09:14)

    # Link komentara

  61. @petarczv

    Imao je Bogdan na ovoj utakmici 0 asistencija ali ti si 0 svaki dan, on trpa, Atlanta pobeđuje a ti plačeš.
    (nz, 15. jun 2021 09:16)

    # Link komentara

  62. Bogi care, ako citas ove komentare vidis i sam da je najbolje da radis na sebi ovog leta, da se odmoris, zalecis sve povrede i da iskuliras reprezentaciju. Ovaj narod tebe ocito ne zasluzuje.
    (Nenad, 15. jun 2021 09:17)

    # Link komentara

  63. 4/13 bez poena u poslednjih dva minuta preokreta. Mislim stvarno ovakva pomoć mu samo šteti. Pišite kako je bilo!
    (Mile, 15. jun 2021 09:20)

    # Link komentara

  64. Strucnjaci kosarke bolje cutite. A zasto igra 42min?
    (sou, 15. jun 2021 09:20)

    # Link komentara

  65. Eto, sad odjednom Bogi nije plejmejker. Da nema bogibotova i nolina, trebalo bi ih izmisliti.
    (Kukatilo, 15. jun 2021 09:07)

    Da nema mrzitelja istih, bio bi lepši svet. Ne bi mi palo na pamet da kažem "trebalo bi vas izmisliti", jer ste nepotrebni apsolutno.
    (panter pudlica, 15. jun 2021 09:21)

    # Link komentara

  66. "pogađao kada je bilo bitno". Pa da nije toliko promašivao nebi bila frka. Realno više šteti ekipi nego što doprinosi.
    (ludilo mozga, 15. jun 2021 08:59) # Link komentara

    Potpis ti je sasvim u skladu sa onim sto pises. Aj sad nazad na RSB ili gde se vec skupljaju panteri
    (Leonardo, 15. jun 2021 09:23)

    # Link komentara

  67. "pogađao kada je bilo bitno". Pa da nije toliko promašivao nebi bila frka. Realno više šteti ekipi nego što doprinosi.
    (ludilo mozga, 15. jun 2021 08:59)

    Da ti se razumes bolje od njih tamo, cudo te neko nije vec angazovao tako strucnog i pametnog.
    (nenad, 15. jun 2021 09:24)

    # Link komentara

  68. Mislim da niko nikada nije imao ovako dobar marketing kao Bogdanović, pa šta rade Jokić, Doncic, Vucevic, Bojan Bogdanović... Bogdan pa Bogdan, sad kad mu statistika loša jer realno u Nba je otišao sa pedigreom vrhusnskog sutera, mada to nije ni bio, lik napise da je pogadjao kad je najpotrebnije, ej, dajte malo realnosti, 25 puta je čovek šutnuo...
    (Marko, 15. jun 2021 09:25)

    # Link komentara

  69. A sad plejmejker vise nije. Da mi je znati sta li je taj Bogdan. Nije skolovao izgleda ... a koja to skola bese? A da, ona tamo neka crno bela.
    (Ranko, 15. jun 2021 09:28)

    # Link komentara

  70. Siksersi bez Grina petog- sestog igraca i odmah se oseti na igru. Na utakmici su bila najmanje 3 grublja faula od Jokicevog. Hauard laktom igraca udara- nista ni flagrant 1. Simons krvnicki zaustavlja igraca u skoku- flagrant 1. Embid udara u doskoku namerno Treja po glavi. Neki su privilegovani u NBA.
    (Dusan, 15. jun 2021 09:29)

    # Link komentara

  71. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26

    Multilateralna kompenzacija. Juče počela prijava u RS-u, pa da se ne zaboravi.
    (boskob, 15. jun 2021 09:31)

    # Link komentara

  72. Embid 0/12 drugo poluvreme
    (Dragan, 15. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  73. Ima li Atlanta kandidata za MVP?
    (Statistika ogolila Golijata, 15. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  74. Slazem se da Bogi treba da odmori.
    On je stariji od Joke a i svako ljeto je igrao za reprezentaciju, i evo ce duze igrati u PO od Joke. Bar 3 utakmice duze.
    Ako odmori ne bih mu nista zamjerio. Razumio bih ga. Kao Jokica.
    OI igre su manje vazne. Ti momci nam dosta przaju tokom godine.
    (Srba Patrijota, 15. jun 2021 09:34)

    # Link komentara

  75. -Bogi se mnogo troši u odbrani, zato i lošiji procenti šuta. On im je jedan od najboljih defanzivaca. Svidja mi se sve više ide na ulaze i ne ćoškari sve vreme.
    -Jang izuzetno kreativan igrač, neverovatne asistencije i njegovi ulazi su gotovo neodbranjivi. Samo kad bi prestao da divlja sa onim šutiranjem sa 9 i više metara, jer uglavnom promašuje.
    -Kapela dobar u oba smera ali fizički inferioran protiv Embida.
    -Kolins takođe dobar u oba smera.
    -Kevin Huerter me najviše oduševio u ovoj seriji, odličan u odbrani, zahvalan u napadu. Uglavnom ima i dobre procente šuta, malo troši loptu, sposoban da sam iskreira šut.
    -Galinari šut za tri do besvesti, ako ne ide šut totalno beskoristan. Neverovatno da je igrač sa takvim fizičkim predispozicijama limitiran u napadu. Ne znam da li je do trenera ili je prosto takav igrač, ali mogao bi mnogo više da napada koš ulazom. Drugo, kod Galinarija ne postoji asistencija, kad dobije loptu samo na koš gleda.
    Klupa tanka, osim Vilijamsa i Okogvua ništa posebno, fale im Rediš i Hanter.
    (Diletant, 15. jun 2021 09:37)

    # Link komentara

  76. Pre bilo kakvog palamuđenja o procentu šuta, treba reći da u izuzetno fizičkoj utakmici Bogdan igra 42 minuta, najviše od svih, jer je strahovito bitan igrač u oba pravca za Atlantu. Embid 4/20, ali sad će da ga brane i kažu "igra povređen, dešava se itd.". Faul Simonsa u kontri na Jangu bio je jači od Jokićevog i nikom ništa, pa Embid Janga u glavu i nikom ništa.Proći će Fila, ali bar će da se satru.
    (Laki, 15. jun 2021 08:12)
    Jak faul Simonsa kakav se radi u tim situacijama. Je li se onako zalijecu igraci na igraca koji tek ce da krene u prenosenje lopte pa da se iscudjujemo kao ti i ostali svjedoci?
    Ti si upravo jak faul pod kosem da ne bude 2+1 i blagi kontakt ruke s licem nakon blokade uporedio sa zalijecanjem centra na pleja u ranoj fazi organizacije igre...
    Bravo za mozak. Da ja imam takav mnogo bi mi ljepsi zivot bio.
    (Srba Patrijota, 15. jun 2021 09:38)

    # Link komentara

  77. Fila je imala + 4 na dva min do kraja a onda su na scenu stupili kolins i jang i dali sve poene do zadnjeg. Ali Bogdan je pogadjao pa me zanima sta je dao kad je tad bilo najpotrebnije.
    (Baki, 15. jun 2021 09:07)

    A snajper pronasio 4 poslednja suta ali na b92 je mal drugačije
    (petarczv, 15. jun 2021 09:42)

    # Link komentara

  78. Ipak treba isfiltrirati komentare od strane admina na ovom portalu prema tome da li je neko gledao utakmicu ili nije. Filadelfija bila neuporedivo bolja u prvoj polovini meca i imala kontrolu meca. Embid igrao racionalno i dovoljno. Zatim je izasao na teren u drugom u potpuno drugom izdanju, jedva se kretao, nije mogao da ide u duel i forsirao je sut i imao 0-12 u celom drugom poluvremenu. To sto je izasao u drugom poluvremenu da igra uprkos povredi i problemu dovelo je do toga da je svom timu napravio problem, jer da nije ulazio u igru sigurno bi dobili. Dovoljno je videti njegovo promaseno polaganje za pobedu na 7 sekundi do kraja. Izjavio je posle meca da bi to obicno lagano zakucao, ali sada nije mogao da se odrazi nikako i da ne zeli da govori o problemu jer to nije izgovor.
    Nekad zelja za igrom i da se pomogne ekipi moze ispasti kontraproudktivno. Valjda ce biti spreman za sledece meceve!
    (Dragan, 15. jun 2021 09:43)

    # Link komentara

  79. panteri na aparatima...
    (građanin opasnih namera, 15. jun 2021 09:45)

    # Link komentara

  80. smesan je ovaj bogdanovic....
    (petarczv, 15. jun 2021 09:50)

    # Link komentara

  81. najgori bogdanovic
    (petarczv, 15. jun 2021 09:50)

    # Link komentara

  82. bogi bogi bogi
    (petarczv, 15. jun 2021 09:50)

    # Link komentara

  83. Bogi care, ako citas ove komentare vidis i sam da je najbolje da radis na sebi ovog leta, da se odmoris, zalecis sve povrede i da iskuliras reprezentaciju. Ovaj narod tebe ocito ne zasluzuje.
    (Nenad, 15. jun 2021 09:17)

    Dace Bog.
    (Kukatilo, 15. jun 2021 09:54)

    # Link komentara

  84. Fila je imala + 4 na dva min do kraja a onda su na scenu stupili kolins i jang i dali sve poene do zadnjeg. Ali Bogdan je pogadjao pa me zanima sta je dao kad je tad bilo najpotrebnije.
    (Baki, 15. jun 2021 09:07)

    A snajper pronasio 4 poslednja suta ali na b92 je mal drugačije
    (petarczv, 15. jun 2021 09:42)

    Aj prestani da kmečiš.
    (ja, 15. jun 2021 09:57)

    # Link komentara

  85. Loše šutersko veče obe ekipe
    (Embid 0/12 u 2. poluvremenu!!! ali zamalo da pogodi za verovatno pobedu)
    Atlanta loša u 1. poluvremenu (samo Bogdanović bio pristojan),
    ali u 2. stegli odbranu i vratili se u seriju (da su izgubili sledeći meč bi bio formalnost).
    (NNN, 15. jun 2021 10:07)

    # Link komentara

  86. Mislim da niko nikada nije imao ovako dobar marketing kao Bogdanović, pa šta rade Jokić, Doncic, Vucevic, Bojan Bogdanović... Bogdan pa Bogdan, sad kad mu statistika loša jer realno u Nba je otišao sa pedigreom vrhusnskog sutera, mada to nije ni bio, lik napise da je pogadjao kad je najpotrebnije, ej, dajte malo realnosti, 25 puta je čovek šutnuo...

    Decko, od ovih igraca sto si nabrojao samo Bogdan igra defanzivno, ovi ostali si igraci u jednom pravcu a to je ofanzivno. Druga stvar vrlo bitna je to da svi su ispali iz plej ofa samo on ostao u igri, takodje vrlo bitna stvar kad igras odbranu fizicki se vise trosis i dolazi do pada procenta u sutu....Treca stvar veoma bitna svi ovi igraci gore imali su neke zapazene role u regularnom delu takmicenja, u plej ofu nisu mogli da se nametnu vise zbog odbrane koja se igra...cetvrta stvar i mozda najbitnija Bogdanu ne mogu da oproste onih 123 poena protiv FMP.
    (air jordan, 15. jun 2021 10:26)

    # Link komentara

  87. Nisam gledao mec, ali volim da bacim pogled na staristiku. Embid 5/20, Atlanta 4 izgubljene lopte za ceo mec, i pobeda od samo 3 poena razlike. Ovo ne obecava, ali nadamo se najboljem.
    Bogi do titule!
    (abc, 15. jun 2021 08:03)

    Pogledaj sut u Atlanti, Jang 26/8, Bogi 24/9, Colins 15/6, Galo 6/1. Tesko da mogu gore od ovoga a dobili su...
    (Stampar, 15. jun 2021 10:27)

    # Link komentara

  88. Dve interesantne stvari sa danasnje utakmice:Divljacki faul Simensa direktan udarac u grudi Kolinsa u skoku(trenutak kada je igrač najraniviji)-nije izbačen. Druga situacija Embild skceni udara u lice Trej Janga bez ikakve šanse da dotakne loptu - faul.
    (Oskar de La Penja, 15. jun 2021 10:32)

    # Link komentara

  89. Za sve mrzitelje Bogi 42 min na terenu 2min vise od mladog Tre
    (dpro, 15. jun 2021 10:40)

    # Link komentara

  90. "pogađao kada je bilo bitno". Pa da nije toliko promašivao nebi bila frka. Realno više šteti ekipi nego što doprinosi.
    (ludilo mozga, 15. jun 2021 08:59)
    Ево Мекмилану се тресу гаће, сада ћеш да му преузмеш клупу. Најбољи су они који гледају само бројеве, а не утакмицу. Богдан целу утакмицу мења играче које чува. Када је Херису ишло прешао је на њега, онда је кренуло Карију онда је њега чувао, а све време је удвајао Ембида са Капелом. Тако је било све 4 утакмице. У почетку утакмице су му проценти више него добри. Вероватно је то тактика тренера. Нема бољег одбрамбеног играча у екипи, па вероватно шутира на почетку највише од свих играча и погађа у великом броју. У нападу он није тип играча који стоји у ћошку и чека лопту да би увалио тројку, него се сво време креће да би нашао простор за шут.
    (veljko, 15. jun 2021 10:42)

    # Link komentara

  91. Sta je mlk na dresu?
    (Corba, 15. jun 2021 08:26)

    Martin Luther King
    (nenadn22, 15. jun 2021 08:52) 

    # Link komentara

    E sad objasni coveku ko je bio navedeni. Da ne misli da jw u pitanje lanac hotela ili reastorana. :)
    (Donato, 15. jun 2021 10:43)

    # Link komentara

  92. Jak faul Simonsa kakav se radi u tim situacijama. Je li se onako zalijecu igraci na igraca koji tek ce da krene u prenosenje lopte pa da se iscudjujemo kao ti i ostali svjedoci?
    Ti si upravo jak faul pod kosem da ne bude 2+1 i blagi kontakt ruke s licem nakon blokade uporedio sa zalijecanjem centra na pleja u ranoj fazi organizacije igre...
    Bravo za mozak. Da ja imam takav mnogo bi mi ljepsi zivot bio.
    (Srba Patrijota, 15. jun 2021 09:38)
    За сличан фаул је Бобан добио искључење, не због јаког фаула него због ударца по лицу.
    (veljko, 15. jun 2021 10:45)

    # Link komentara

  93. Uzasan procenat za sutera
    (Krajišnik, 15. jun 2021 10:46)

    # Link komentara

  94. Gledao sam celu utakmicu, kao i prosle i naredne. Bogdan je odigrao savim solidno, dovoljno za pobedu. Ovde neki strucnjaci pisu da je los procenat suta, ali nemaju pojma sta znaci tracati 42 minuta, cuvati malo Karija pa malo Tobija. Naravno da strucnjaci ne znaju sta znaci gurati 110 kila misica i primati laktove u telo, dobro je ostao na terenu, mnogi bi sami trazili izmenu. Jang je bio los celu utakmicu sa nenormalnim sutevima sa 10 metara, ali je ipak resio na kraju. Napred Atlanta.
    (Paja, 15. jun 2021 11:12)

    # Link komentara

  95. Izgleda da je bolje odigrao Bogdanovic sa 9/24 iz igre od Janga koji je dao 25 poena i 18 asistencija sa 0 izgubljenih lopti. Tuzno
    (Luka top 5 u ligi, 15. jun 2021 11:14)

    # Link komentara

  96. Evo, sad pokusavaju da nas ubede da je Bogdan odlican odbrambeni igrac, a njega nije pretrcala jos samo moja baba.
    (Kukatilo, 15. jun 2021 11:17)

    # Link komentara

  97. Da li je pogadjao kad je bitno ili ne, nije važno. Suština je da je pogadjao jedini maltene u prvom poluvremenu. Niko nista nije mogao da ubode i da nije bilo njega, Phila bi na poluvremenu vodila 30 razlike. Posle se evidentno umorio, jer je cuvao Herisa, Simonsa koji su mnogo jaci od njega. Idemo dalje
    (Under KV, 15. jun 2021 11:32)

    # Link komentara

  98. NBA se pretvara u festival flopovanja i u sistem " pobedice ko najvise izdrzi fizicki i ko najvise odmara igrace tokom sezone sa najvise uspesnih flopovanja"
    Cini mi se da su zlatne godine NBA bile negde 2015-2019. Bilo je i tada flopovanja ali Harden i jos njih 10 ak i to retko ko je zabacivao telo unapred kao sto sada to masovno rade zadnje 2 sezone. Sada svaki treci igrac nekad flopuje i pola velikih zvezda. Nije to slucajnost sto su najveci floperi u zavrsnicama. Nakaci se po 5-6 poena u proseku sto cesto bude presudno. A i kod velikih zvezda- totalno drugi utisak daje kada neko ima 23, 24 poena i na primer 27,28,30. Upravo sa flopovanjem odredjene zvezde nakace dodatno poene. Embid je svoj prosek poena znatno podigao kada je poceo masovno flopovati

    Trej Jang koliko god talentovan asistent opet poene dosta nakacinje flopovanjem

    Embid kad ne dobije 10-15 bacanja totalno druga dimenzija

    Moraju menjati makar malo pravila. Ako ce pobedjivati onaj ko najvise flopuje onda im niko nece gledati NBA za 2 godine

    Uvek je bilo glume ali ovo je odjednom eskaliralo toliko da mi ubilo volju za gledanjem

    Cak mi tu Leonard jos i najpostenija preostala zvezda. Denver je prosle godine pobedio Kliperse izmedju ostalog i sto Pol Dzordz i Leonard nisu bas teski floperi ma koliko ja ne voleo Kliperse makar su tu najposteniji i dodao bih Duranta koji retko flopuje. Embid, Trej, Kris Pol, Harden, Lilard, itd festival glumatanja a najgore od svega sto su i mladji poceli masovno 🙄
    (Dragan Borca, 15. jun 2021 11:37)

    # Link komentara

  99. Gledam utakmice i ne mogu vjerovati koji divljaci su Young,Mitchell,Leonard,Georg.....
    Da nema Young koji je najsebičniji igrač u NBA i koji guši Bogdana Bogu bi bio prvi strijelac lige....
    Curry,Lilard,Irving,Harden,Bell, LeBron,Durant,Dončić,Janis,Embid,Leonard,Georg,Davis, Westbrook....sve su to divljaci,privatnici,nabijači statistike i svi su dopingovani.....
    (Kalevra, 15. jun 2021 11:37)

    # Link komentara

  100. За сличан фаул је Бобан добио искључење, не због јаког фаула него због ударца по лицу.
    (veljko, 15. jun 2021 10:45)
    Koliko slican? Pratim NBA vec 40 godina i nisam nijednom vidio da je iskljucen igrac nakon blokade/pokusaja blokade a da je nakon toga jedva takao lice igraca kog blokira.
    Jedva da se vidi na usporenom snimku, ne postoji ni trzaj glave Janga, i tek nakon sto su sudije vidjele da lezi i drzi se za glavu su svirale faul.
    Pa ako moze link tog snimka gdje je Bobi jedva dotakao glavu igraca nakon skolskog pokusaja blokade, pa da eto za 40 godina prvi put vidim i takvo iskljucenje.
    (Srba Patrijota, 15. jun 2021 11:44)

    # Link komentara

  101. Nisam trol, niti želim da provociram nekog, ali na kraju će ispasti da će Bogdan dogurati do završnice NBA lige, a Nikola (koji je zasluženo proglašen za MVP-a) da ispadne/je ispao pre nje.
    (H. Reiss, 15. jun 2021 11:46)

    # Link komentara

  102. Najbolja stvar za Bogdana je sto trener vjeruje u njega i daje mu ovoliku minutazu. Bice sve bolji iz godine u godinu i ostavice znacajan trag u svojoj fransizi.
    (Cetko, 15. jun 2021 11:58)

    # Link komentara

  103. air jordan
    Prva stvar: I ostali igraju odbranu

    Druga stvar: Ti ne gledas kosarku

    Treca stvar: Bojan i Juta i dalje igraju

    Cetvrta stvar: Ti ne gledas kosarku

    Peta stvar: Jokic i Doncic su pruzili daleko bolje partije od Bogdana

    Sesta stvar: Ti ne gledas kosarku

    Sedma stvar: Jadni ste svi vi koji i dalje smarate o partizanu i zvezdi


    Jel sam spomenuo da ne gledas kosarku???
    (Kozuki Oden, 15. jun 2021 12:17)

    # Link komentara

  104. Nisam stigla da pogledam ovu utakmicu, ali nijedan igrač nema minutažu od 40+ minuta ako je štetočina za ekipu... Bogdan trenutno igra najbolju odbranu od svih igrača Atlante i mnogo im znači. Za šut se ne brinem, on je (k)varljiva kategorija.

    Što se tiče flopovanja, prošli put sam pisala o tome. Nad Embiidom sude dosta postojećih faulova jer nema ko da ga čuva kako spada u Atlanti, ali jeste i floper. Međutim Jang vrlo često nakon Embiidovog flopovanja i iznuđivanja slobodnih bacanja, zaleti da iznudi sam za svoju ekipu, što je po mom mišljenju odraz inteligencije i korišćenja prednosti koje ima - brzine. Jednostavno jako brzo switchuje u napadu tako da odbrambeni igrač nema izbora.
    (Aleks, 15. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  105. Pogadjao kada je bilo bitno, a promasio poslednja tri suta kada se utakmica resavala. Ima smisla ovaj naslov
    (Pera, 15. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  106. Nakon uvodnih dva tri minuta vidjelo se da će biti utakmica visokog intenziteta jer su igrači Atlante ušli sa velikom željom i puno borbenije nego u prethodne dvije(ovo su i svi stručnjaci rekli da Atlanti ne odgovara onako spora utakmica kao što je bila treća).Bogdan otvara utakmicu sa dvije vezane trojke , treću promašuje iz trka na asistenciju Janga na samom početku napada i onda kreće jedna totalno nenormalna prva četvrtina a i prvo poluvrijeme u globalu. Jang i Kolins imaju šut 0/10 , Kapela prepun straha od embiida promašuje nekoliko zakucavanja i polaganja i umjesto da Atlanta riješi i poluvrijeme i utakmicu tad dolaze u situaciju da gube 18 razlike u trećoj četvrtini ( Šek na poluvremenu kaže da je ljut na Kapelu jer ne igra čvrsto). Kolins u trećoj radi čuda pod reketom i svojom energijom diže i ekipu i navijače a Bogdan počinje preuzimati sve njihove igrače koji su u tom trenutku najbolji i daje veliki doprinos zašto Fila se ne može odlijepiti. Pisao sam već o ovom , nije sporno da je imao loš procenat Bogdan ali zašto Galinari nije ništa pogodio(pogotovo za dva poena) i plus Herter radi ne vidjene gluposti. Ajde što promaši šut ali onda pravi bespotrebne faulove(ovdje je vjerovatno mladost i neiskustvo u pitanju) i par puta ga je trener vadio van baš zbog toga. Sve u svemu Atlanti odgovara brza igra a šut će valjda doći u iduće dvije ili tri utakmice. I da izgube obe iduće utakmice pokazali su da imaju potencijala za iduću sezonu
    (GoranRS, 15. jun 2021 12:22)

    # Link komentara

  107. @Dragan Borca, Denver Portland serija je odlucena flopom Nikole Jokica. Krenuo Nurkic u klasicno remplovanje kod igre posta, ovaj se prostro koliko je dug na parketu i Nurkicu svirana 5. licna, klupa. Nakon toga sve otislo do djavola po Portland.
    To je kad si zvijezda. S druge strane u Dramonda su ulijecalu u punom trku, on skolski s dvije noge na parketu, padne, nista svirano, igrac se proseta do kosa. Tri put u PO, sva tri puta klasicni faul u napadu, i nista.
    U Jokicevom slucaju su tumacili da remplovanje ramenom iz mjesta je dovoljno da se prostre na parket, u Dramondovom pun trk u tijelo je flopovanje jer Dramond je snazan decko moze on to da podnese.
    (Srba Patrijota, 15. jun 2021 12:22)

    # Link komentara

  108. Nikad nisam video tako snažnog centra kao Embida, a da se toliko valja po parketu. Bogdan mora bolje za 3, jeste igrao skoro ceo meč, al' trebao je da ubaci još 2-3.
    (jackie, 15. jun 2021 12:33)

    # Link komentara

  109. Izgleda da je bolje odigrao Bogdanovic sa 9/24 iz igre od Janga koji je dao 25 poena i 18 asistencija sa 0 izgubljenih lopti. Tuzno
    (Luka top 5 u ligi, 15. jun 2021 11:14)

    Možeš i sa 0 poena da odigraš dobro. Ne možeš da sudiš na osnovu statističke brojke što se tiče samo napada. Očigledno je da je Bogi mnogo više zaduženiji za defanzivu od Janga. Inače slažem se, napromašivao se, ali ne određuje pobedu samo napad.
    (Salle, 15. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  110. Nisam gledao mec, ali volim da bacim pogled na staristiku. Embid 5/20, Atlanta 4 izgubljene lopte za ceo mec, i pobeda od samo 3 poena razlike. Ovo ne obecava, ali nadamo se najboljem.
    Bogi do titule!
    (abc, 15. jun 2021 08:03)

    Filadelfija je imala bolji šut iz igre 37/85 (43.5%),trojka 11/27 (40,7%), u odnosu na Atlantinih 37/101 (36,6%), trojka 12/40 (30%). Filadelfija je imala i bolji skok 55-49. Ovo ostalo je bilo vrlo slično, osim izgubljenih lopti, tu je Atlanta bila bolja samo 4, u odnosu na 12 Atlantinih.

    Od Filadelfinijih startera samo se Embid ispromašivao i imao šut ispod 50%, ostali su imali šut između 50-70% . Kod Atlante samo je Kapela imao šut iznad 50%, ostali starteri su imali šut između 30 i 40%. Jang i Bogdan kombinovano 17/50. Tako da ne čudi ovih, "samo", +3. Moglo bi se reći da je zanimljivo to što je Atlanta pobedila, uprkos ovih, dosta loših 36,6% šuta iz igre.

    Zanimljivo je i to, da niko od ove četvorice Filinih najboljih igrača (Embid, Heris, Simons i Kari) u 4/4 nije uspeo da poentira iz igre (0/8).
    (baltazar, 15. jun 2021 13:24)

    # Link komentara

  111. air jordan
    Prva stvar: I ostali igraju odbranu

    Druga stvar: Ti ne gledas kosarku

    Treca stvar: Bojan i Juta i dalje igraju

    Cetvrta stvar: Ti ne gledas kosarku

    Peta stvar: Jokic i Doncic su pruzili daleko bolje partije od Bogdana

    Sesta stvar: Ti ne gledas kosarku

    Sedma stvar: Jadni ste svi vi koji i dalje smarate o partizanu i zvezdi


    Jel sam spomenuo da ne gledas kosarku???


    Prva stvar decace:

    Jokic ne igra odbranu u to se mozes uveriti gledanjem utakmice i mozes videti u analizama koje Ameri vrse posle i pre tekmi, isto vazi i za Doncica..

    druga stvar deckonja:
    Bojan ne igra onu kosarku sto je igrao u regularnom delu, dal je to razlog bolje odbrane ili nesto drugo pitanje je...

    treca stvar decko:
    Statisticki su Jokic i Doncic imali bolje partije od Bogdana, ali to nije pomoglo njihovim ekipama da prodju dalje, razlog moze da bude u tom neigranju odbrane..

    Cetvrta stvar mozda i najvaznija Bogdan je nas najbolji igrac, nekoliko puta je to dokazao u reprezentaciji, sto igrom sto zalaganjem sto ponasanjem, i tako ce biti dok neko drugi ne iskoci i povede repku ka visinama.
    (air jordan, 15. jun 2021 13:45)

    # Link komentara

  112. opet se pojavljuju ovi fantomi koji tvrde kako je bb bolji igrac od Jokica i Doncica. pa bb nosi vodu jangu i vezuje pertle kolinsu! da li ste vi ljudi cisti! i najbolje je da bi izdigli bb-a moraju da unize druge. Jokic je u svakom aspektu kosarke bolji igrac, i u odbrani i u napadu. bas te analize pokazuju koliko je Nikola napredovao. JJ Redick je rekao kako je on igrac bez mane i napadu i u odbrani. da je pri pokrivanju pick and roll-a najbolji centar u nba.
    bb je solidan igrac uloge koji igra kako mu jang kaze.
    (bla, 15. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  113. Jang i bogdan slican ucinak poenterski i slicni proenti suta razlika je samo u 18 asistencija naspram bogijevih nula.
    (petarczv, 15. jun 2021 08:52)

    I jedno 30 poena više primljenih preko Janga...Odbranu si zaboravio. Slučajno.

    Odbrana je ovde presudila. Defanzivno, Atlantino i Bogdanovo, 2.poluvreme je za udžbenike. Posebno 4/4 kad niko od Filadelfijinih "startera" nije uspeo da poentira iz igre. Bukvalno, 0 ubačaja. Spakovani su u mali džep. Tako da je Atlanta, uprkos, lošem šutu iz igre (36%) uspela da pobedi.
    (dj max, 15. jun 2021 14:07)

    # Link komentara

  114. 76ers - i nisu iskoristili momentum, imali su samopouzdanje, energiju, ogromno vođstvo... Sada Hawks - i imaju šansu da na izuzetan individualni kvalitet dođu do brejka i verovatno predlože seriju. Ukoliko Young, Bogdan, možda i Lu budu imali svoj dan, uz standardno sjajnih Colinsa i Capelu, bliži pobedi su Hawks - i.
    (Vuki, 15. jun 2021 14:10)

    # Link komentara

  115. Nisam stigla da pogledam ovu utakmicu, ali nijedan igrač nema minutažu od 40+ minuta ako je štetočina za ekipu... Bogdan trenutno igra najbolju odbranu od svih igrača Atlante i mnogo im znači. Za šut se ne brinem, on je (k)varljiva kategorija.

    Što se tiče flopovanja, prošli put sam pisala o tome. Nad Embiidom sude dosta postojećih faulova jer nema ko da ga čuva kako spada u Atlanti, ali jeste i floper. Međutim Jang vrlo često nakon Embiidovog flopovanja i iznuđivanja slobodnih bacanja, zaleti da iznudi sam za svoju ekipu, što je po mom mišljenju odraz inteligencije i korišćenja prednosti koje ima - brzine. Jednostavno jako brzo switchuje u napadu tako da odbrambeni igrač nema izbora.
    (Aleks, 15. jun 2021 12:21)

    Što se tiče tih Jangovih "flopovanja", on to radi celu sezonu, a ne samo u ovoj seriji. Ima, bar, po 2 takva "flopa" na svakoj utakmici. Embid je obični šegrt "flopovanja" u odnosu na Janga i Lua koji su "doktori" flopovanja. Ovaj drugi je, možda, i veći "doktor" ali igra puno manje, pa toliko i ne upada u oči.
    (vasa gustav, 15. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  116. Opet se traži dlaka u jajetu u Bogdanovoj igri. Sinoć je bio veoma dobar, čak i napadački je bio najbolji , istina,u sinoć,napadački slaboj Atlanti. Ko je to dobro šutirao u Atlanti? Niko, čak ni Kapela koji je imao 6/9. On i Kolins su promašivali mrtve zicere, pa i otvorena zakucavanja. Svi Kapelini šutevi su sa razdaljine od "12 cm" od obruča ili zakucavanja, tu bez 90% nema dobre realizacije. Jang šuterski još slabiji od Bogdana,apsolutno. Galinari oko 15% iz igre, a to mu je jedini posao u ovoj ekipi. Kod Bogdanovića je primetno u pposlednjih par utakmica da mu procenti šuta padaju kako utakmica odmiče.Odlično šutira prve dve četvrtine, posle to počinje da pada. Jasno je da se radi o umoru i skoro je stalno u igri, bez odmora i uz ogromnu potrošnju energije u odbrani. Dobro je da pogađa uopšte.
    (vito, 15. jun 2021 15:30)

    # Link komentara

  117. air jordan
    Koliko ti zapravo nemas pojma o kosarci...
    (Kozuki Oden, 15. jun 2021 15:41)

    # Link komentara

  118. vasa gustav

    Naravno da to radi i tokom sezone. Trae radi isto što i svi drugi vrhunski bekovi - pri šutu zamlatara nožicama ili se praktično baci u svog čuvara. Harden, Kari, Lilard, Dončić, Mekalum...svi imaju identičan "modus operandi". Ali, oni to rade jer im liga dozvoljava. Kada sudije prestanu da takve poteze nagrađuju slobodnjacima, prestaće i oni da flopuju. Ja sam govorila o momentumu kada to Trae radi konkretno u ovoj seriji, zato što zna da sa druge strane ima još jednog flopera. Kao što je neko lepo napisao ovde, ne možeš pobeđivati kao ekipa i bez slobodnih bacanja, ili jako teško. Jang zna da u svojoj ekipi samo on to može da iznudi. A što se Embiida tiče, on pada na najmanji kontakt i baš se prenemaže, još pride napravi 5-6 faulova u napadu. Tako da mi nimalo nije krivo zbog ovog što Jang radi.
    (Aleks, 15. jun 2021 16:18)

    # Link komentara

  119. Pre neki dan čitam zanimljiv tekst o Bogdanu koji pise jedan od americkih novinara koji prati NBA. Navodi Bogdana kao primer igrača koji ne flopuje, čak i kada je dobio udarac od Embida za flagrant II samo je nastavio da igra, nije padao kao Pirs ili Lebron (naveo ih je autor). Dalje piše o BB kao o fanatiku rada i treninga koji je iskoristio 110% svojih (za NBA prosečnih) fizikalija i igra maksimalno efikasno. Zaključuje da Bogdan nije NBA superstar ali jeste najbolje što NBA košarka moze da ponudi.
    Eto zbog čega Bogdan igra 42' , najviše od svih. Zato što je dobar primer radne i igračke etike za svoje saigrače.
    (Dave Hester, 15. jun 2021 16:38)

    # Link komentara

  120. (vasa gustav, 15. jun 2021 14:52)

    Ne znam bas, prijatelju. Jang vise ide da izvuce faul jureci kontakt sa protivnickim igracem, a kontakt je uglavnom nesporan. Jeste to da kazemo "zloupotreba" pravila, jer takva kretnja u sutu cesto nije prirodna, napr bacanje u stranu tokom suta za 3 poena. Al takva su pravila. Takodje, Jang je jako sitan i ne treba mnogo snage da se izbaci iz koloseka.

    S druge strane, Embid je volina od 140 kila koja glumata padanjem i prosipanjem po parketu i jos to otvoreno priznaje. Juce je bila akcija gde su ga ispod kosa udvojili Kapela i Kolins i obojica skocili vertikalno sa podignutim rukama iznad glave, pravo u vis. Embid, koji je skocio u njih, se odbio na kontra stranu od kosa i svoje kretnje, kao da je sleper naleteo na njega. Meni se zeludac mnogo kvalitetnije prevrce od takvog foliranja.
    (Pogan, 15. jun 2021 17:09)

    # Link komentara

  121. ....Bogdan nestao u poslednjoj četvrtini, samo dva poena.

    Kokoškova čeka težak posao kakvu će košarku da forsira, bojim se da Bogdan i Jokić ne mogu da igraju zajedno u startnoj petorci, najbolje da Jokić ulazi sa klupe.
    (Kikujiro, 15. jun 2021 17:47)

    U poslednjoj četvrtini je postigao 5 poena, a ne 2. Samo je Jang imao više, odnosno 8 poena. Svi ostali su postigli manje od Bogdana. Nije se ni Atlanta nadavala poena u 4/4, samo 23.

    Kada je mogao igrati sa Foksom i sad sa Jangom, može i sa Jokom. Nema igrača s kojim Bogdan ne može uspešno igrati u postavi. Slično je i sa Jokićem. Kakva klupa. Osnovu treba da čine Jokić-Bogdanović-Micić. To je taj tzv. košarkaški trougao...plejmejker-bek šuter-centar. Šteta zbog povrede Milutinova. I on bi bio izrazito koristan. S njim bi dobili na snazi, čvrstini, skoku i odbrani. Posle Jokića ubedljivo naša najbolja "petica".
    (viborg, 15. jun 2021 18:39)

    # Link komentara

  122. Pa sto nije ostao u kingsima
    (Milos, 15. jun 2021 19:08)

    # Link komentara

  123. Pa sto nije ostao u kingsima
    (Milos, 15. jun 2021 19:08)

    Zato što mu je Atlanta ponudila puno bolji ugovor (puno višr novca). Sada se Atlanta bori za ulazak u finale Istoka, a Sakramento i dalje sanja ulazak u plej-of, iako je prošle sezone SAC bio pojam košarke za Atlantu.
    (jednostavno, 15. jun 2021 19:54)

    # Link komentara

  124. Moram da priznam da sam nakon prve utakmice mislio da ce se Atlanta na tome zaustaviti, i da ce Philadelphia dobiti sa 4:1 (samo na osnovu toga kako su ih pustili da se vrate na kraju). A Embiid je radio sta hoce sve do sad. Ali, ako ova povreda bude uticala mnogo na njega, Atlanta ima sansu da ide dalje, mada ce i to da bude dosta tesko. Ipak, nadam se brzom oporavku Embiid-a.
    (PimPong, 15. jun 2021 20:17)

    # Link komentara

  125. Baš sam pogledao utakmicu i obratio pažnju na Bogdanovu odbranu u 4/4. Po komentarima ovdje, mislio sam da je igrao strašnu odbranu, a realno, statirao je. Evo, da mi neko kaže koji su to njegovi odbrambeni potezi u 4/4?
    Sve u svemu, pobjeda je bitna i želim i njemu i Atlanti prolaz dalje, ali budimo realni.
    (WillyWonka, 15. jun 2021 20:27)

    # Link komentara

  126. @veljko

    Ne zna se ko je rđaviji, ovi koji pljuju napamet Bogdana ili ovi “intelektualci” koji ga brane. Prvi nemaju mere ni kada čovek odigra realno osrednju ili dobru partiju, drugi nemaju mere nikada već ga “brane” na svaki besmisleni način, izmišljaju taktike, lupetaju, teoretišu.

    Kakvo odbrambeno trošenje ti spominješ crni sine? Malo je čuvao Herisa, izbušio ga kao balon, posle prešao na Karija nižeg od njega za 10 cm. Potpuno nebitan deo meča.

    U ovom duelu se sve, sve i sve vrti oko toga koliko će Embid dati poena i kako će igrati defanzivno. Znači sve te vaše “teorije” kako je bitno ovo ili ono bacite niz vodu. Embid je ubedljivo najbolji igrač u seriji. Nemaju nikakvu ideju ni plan kako da ga zaustave. To što on ludak igra sa vrlo ozbiljnom povredom, to je druga stvar. Kapela, za kojeg nikada ne bih rekao da je loš defanzivac izgleda kao malo dete naspram ove mrge. Ovaj plan Atlante da ga čuva 1:1 je presmešan, što smo videli u game 3 i u prvom poluvremenu game 4. Šta mi se desilo u drugom poluvremenu verovatno ćemo saznati uskoro.

    Ja bih voleo Atlanta da dobije i baš mi je žao mladog Huntera koji bi im itekako dobro došao. Ovaj meč je “prelomio” Kolins sa onih par kucanja u trećoj i trojkom ključnom u 4/4. I pored svega, Fila
    Bila na šut od produžetaka.
    (google, 15. jun 2021 21:51)

    # Link komentara

  127. (google, 15. jun 2021 21:51) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Ironicno je kako ti, nesvesno, pljujes po jednima i drugima daleko gore, dok se implicitno nazivas intelektualcem. I na kraju das uzasanu analizu meca koja skoro nema nikakve veze sa istim. Cudan covek koji i te kako precenjuje sebe.
    (Sasa, 16. jun 2021 09:27)

    # Link komentara

  128. Bogdan je šutirao iz igre 9/24 i postigao 22 poena, imao je 5 skokova i 1 izgubljenu loptu.

    Jang je šutirao iz igre 8/26 + sl.bacanja 6/8 i postigao je 25 poena..imao je 18 asistencija, 4 skoka i 2 izgubljene lopte, a ne 0.

    Bogdan je odigrao za 3 klase bolju odbranu od Janga i tom razlikom u igranju odbrane je "iznivelisao" tih 18 Jangovih asistencija. Taman je tolika i razlika u Bogdanovoj i Jangovoj odbrani. Kapiraš? Trebao bi, ovo je dosta slikovit opis.

    Atlanta je sinoć pobedila zahvaljujući, isključivo, sjajnoj odbrani u drugom poluvremenu, i ničemu drugom, sem toj odbrani. Odbrana im je sinoć bila, i otac, i majka. A Bogdan je "tata" odbrane, dok je Jang, u najboljem slučaju, "seka" odbrane. Je li ti sad jasno zašto je Bogdan, u najmanju ruku, zaslužan za pobedu koliko i Jang.
    (boris, 15. jun 2021 14:33)

    ovo je sjajno. izgleda da je bogdanova ekipa pobedila zato sto je on nadigrao janga? koji su ovo mozgovi
    (bla, 16. jun 2021 11:02)

    # Link komentara

  129. Kao u kingsima
    (Milos, 16. jun 2021 13:47)

    # Link komentara