1. Govorim kao neko ko je gledao obojicu.

    Hakim je bio strašan igrač, vrhunski centar, odličan i u napadu, a pogotovo u odbrani, neverovatno brze noge... Jedan je od najboljih centara svih vremena... Po mom mišljenju neuporedivo bolji od Juinga npr., a bolji i od Robinsona...

    A onda stiže Šek... Kakva je to sila bila... U njihovom obračunu u finalu izdominirao je Hakim (nesporno), ali imajte u vidu da je Šek tada imao 23god. (naspram 32 Hakima). Šek još uvek nije dostigao svoj vrhunac, a Hakim je bio u prajmu. Šek kroz nekoliko godina postaje nezadrživa sila, 145kg, brutalno jak i neverovatno brz... Bio je predominantan...Rezultat togs 4 prstena, 3x mvp finala... Menjala su se čak pravila zbog njega...

    Obojica su bili sjajni igrači, ali ipak blagu prednost dajem Šeku...!
    Svakako obojica spadaju u 10 najboljih centara u istoriji uz Džabara, Rasela, Čemberlena...

    Ali po mom mišljenju Šek spada i u 10 najboljih igrača svih vremena!
    A to bi bili Džordan, Džabar, Medžik, Rasel, Lebron, Kobi, Dankan, Šek, Bird i Čemberlen.
    (Gentleman, 13. jun 2021 12:45)

    # Link komentara

  2. Hakim je Nigerijac koliko znam ???

    Inače obojica su bili snažni i jaki kao centri. Nema zboraa. Prednost i obojica su ima li NBA prsten prvo Hakim pa onda Šek.
    (No name, 13. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  3. Ja mislim da je Sek imao tu prednost da mu se ocistilo polje pocetkom 2000ih Svi najbolji centri iz 90ih su vec bili gotovi sa klimavim kolenima i daleko preko 3 banke.A on je bio u svojim najboljim godinama.Najaca konkurencija su mu bili Dankan Divac i Sabonis dok je osvajao 3 titule a sa Majamijem niko.Hakim je morao da ocisti sve najbolje iz 90ih i svi su bili u vrhuncu.Robinson je bio MVP Barkli je bio i dalje ful Meloun je tek trebao da postane MVP Juing je jos bio mlad i Sek je bio u full formi kao monstrum u Orlandu.
    (Drax, 13. jun 2021 10:06)

    # Link komentara

  4. Gluposti, ako ćemo tako da sudimo, onda je Ajzea Tomas bolji od Džordana, jer ga je redovno izbacivao iz plej-ofa.
    (Uroš, 13. jun 2021 00:34)

    # Link komentara

  5. Apsolutno, meni najbolja petorka svih vremena : Magic, Jordan, Bird, Duncan, Hakeem.
    (Rocky Balboa, 11. jun 2021 15:59)
    Kao da sam ja pisao, pozdrav!
    (Lesa, 12. jun 2021 16:14)

    # Link komentara

  6. Hakeem mi je draži, ali ipak Shaq na vrhuncu dominantniji.
    Hakeem je bio odličan ali mu se malo i poklopilo da je uzeo ona 2 prstena (Jordan pauza), pre toga nije važio za boljeg od Robinsona ili P. Ewinga.
    Da John Starks nije baš potpuno zakazao u 7. utakmici finala, Ewing i Hakeem bi bili izjednačeni sa po jednim naslovom i narativ bi bio sasvim drugačiji.
    A inače taj Houston je bio jedan prvih ako ne i prvi tim koji je maksimalno koristio šut za tri i igrao sa Hakeemom i 4 šutera na parketu. Recimo San Antonio Spursi Hakeema u seriji baš zbog toga nisu mogli udvajati i on je (i, ali ne samo zbog toga) ostvario strašne brojke i potpuno dominirao protiv Robinsona, kojeg su na drugi strani non-stop udvajali, jer ekipa San Antonia nije imala vanjskog šuta. Isporučio je ipak David Robinson svojih 25 poena, dok je Hakeem u toj seriji igrao na najvišoj razini u životu, u proseku negde 30-35 poena... Ali sećam se dobro da je bio odnos pogođenih trica na tim utakmicama između Spursa i Rocketsa uvek tipa 4 protiv 15 ili čak i više, što mnogi zaboravljaju...
    (milan11, 12. jun 2021 12:08)

    # Link komentara

  7. Novinaru, je li teško prevesti reč "veština" sa engleskog jezika?
    (Pera, 12. jun 2021 09:15)

    # Link komentara

  8. Pa mislim da je malo povukao i Peni Hardavej. Jos nesto, znas ko ih je pometlao u tom finalu? Neces verovati...
    (76er, 11. jun 2021 10:40)

    Penny je bio drugi igrač tima, glavne zasluge idu Shaq-u kao što idu i kada je sa Lakersima osvajao titule jer Kobe ne bi mogao ništa bez njega. Hakeem je imao mnogo veću pomoć tada (Drexler, Smith, Cassell, Horry, Elie) dok su Shaq i ostali bili mladi i neiskusni izuzev Horace Grant-a. Pitam još jednom koji to mladi igrač može da se pohvali finalom u svojoj trećoj sezoni gde je pritom i glavni igrač franšize ? To bi bilo kao da je recimo Dončić uveo Dallas u finale ove godine...
    (Autotune, 11. jun 2021 21:58)

    # Link komentara

  9. Meni je Hakeem bio i ostao omiljeni centar. Mislio sam da bi Embidd mogao biti njegov pravi naslednik, ali od toga nema nista.
    Hakeem je najbolji centar zadnjih 35god.
    Medjutim, nije se nikada naigrao pored matorog Jabbara, za koga mislim da je ipak broj 1 na centarskoj poziciji.

    Top 10 centara po meni:

    Jabbar
    Hakeem
    Wilt
    Shaq
    Russell
    Juing
    M. Meloun
    Admiral
    Ming
    P. Gasol

    Ima tu, naravno, jos sjajnih centara.
    (hakeem, 11. jun 2021 18:41)

    # Link komentara

  10. Jedan vise skila, drugi vise (a kasnije i visak) kila 🤣
    (Pera, 11. jun 2021 17:07)

    # Link komentara

  11. Apsolutno, meni najbolja petorka svih vremena : Magic, Jordan, Bird, Duncan, Hakeem.
    (Rocky Balboa, 11. jun 2021 15:59)

    # Link komentara

  12. Potpisujem ovo!
    (Smoljo Nemanja, 11. jun 2021 13:03)

    # Link komentara

  13. @tamoneki Ti kao i mnogi imatw velikih problema sa memorijom,Shaq je imao 160kg mozda ali na kraju karijere u Klivlendu,Bostonu...u Lejkersima je imao oko 130-135 dok je u Orlandu bio fit. @Mutic Jokic 18,9,6 statistika karijere pojmasu obicni. A ako se u buducnosti povredi,brojke mogu i da padnu kao kod Hakima zbog zadnjih 6 godina karijere,Ginobili na kraju 13,3,3 a Westbruk ce imati recimo 22,10,10 a Manu je doktor za njega povrsni citaci brojki bez 2 grama sireg razmisljanja.
    (Beks, 11. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  14. Hakim je po meni posle MJ najbolji ikada a zatim sledi Šekil,Kobi,Garnet,Durent...Ali realno gledano kada je Šekil bio u punoj snazi niko nije mogao da ga čuva a da ne napravi faul i sudije su tolerisale grublju igru na Šekilu,Da su sudije svirale barem svaki drugi faul protivnička ekipa bi završila utakmicu sa 4 igrača:)Uvek sam navijao protiv Šekilovih i Kobijevih Lejkersa kao i protiv Čikaga MJ posebno u finalima sa Jutom 1997. i 1998. ali realno gledano Šekil je bio toliko dominantan da mu niko nije mogao ništa.Ipak Hakima stavljam ispred Šekila.
    (điu,liu i sadriu, 11. jun 2021 12:24)

    # Link komentara

  15. Houston-New York 1994. Navijao sam za NY ali Hakim je odneo prevagu. Moje omiljeno finale. Hakim, Thorp, Maxwell, Smith, Cassell, Horry s jedne strane, s druge Ewing, Straks, Harper, Mason, Oakley,... Sevalo je na sve strane, uvek na ivici tuce. Moguce je da su ovi danas bolji ali je danasnji basket mlak.
    (MikiP, 11. jun 2021 11:14)

    # Link komentara

  16. Hakeem The Dream
    (Kum žoržo, 11. jun 2021 11:11)

    # Link komentara

  17. Pogledajte kakve brojke ima Jokic a kakve Hakim znaci Jokara je duplo bolji igrac!
    (Mutic, 11. jun 2021 11:09)

    # Link komentara

  18. Slažem se!
    (ZliZo, 11. jun 2021 10:59)

    # Link komentara

  19. @brm

    Sek sa 130 kg.? Druze on je imao minimum 150-160 kg. Blizu 220 cm visine a izgledao je ogromno..
    (tamoneki, 11. jun 2021 10:55)

    # Link komentara

  20. Naravno da je bolji Hakim je bio neprevazidjeni centar.Sa kakvom je lakoćom igrao i u fazi napada i u fazi odbrane to je za udžbenike. Jednom se radnja takav centar.
    (Izbor, 11. jun 2021 10:54)

    # Link komentara

  21. Zar je nekom to bilo sporno?
    Jedva da se sećam Džabara pa ne mogu da poredim, ali Hakim je najbolji u poslednjih 35 godina
    (Milan, 11. jun 2021 10:53)

    # Link komentara

  22. Kakvo prijatno iznenađenje, od prvih osam komentara sa njih sedam delim isto mišljenje. Hakim je imao najbolji rad nogu (footwork) i slao je ljude po burek poput Bodiroge, nije ni čudo što su većina NBA zvezda 21. veka išli kod njega na obuku...
    (ko ne pamti iznova proživljava, 11. jun 2021 10:52)

    # Link komentara

  23. Naravno da je bio bolji. Bio je centar kakav se radja jednom u 100 godina.
    (Vladan, 11. jun 2021 10:45)

    # Link komentara

  24. Da je bio talentovaniji jeste ali da je bio bolji, pa baš i nije. Shaq je u svojoj trećoj sezoni kao klinac od 22 godine u paklenoj konkurenciji 90-ih kada se igralo mnogo čvršće i pod kontaktom vukao Orlando do finala. Ko još od igrača može time da se pohvali ? Shaq je bio živi vulkan
    (Autotune, 11. jun 2021 10:15)

    Pa mislim da je malo povukao i Peni Hardavej. Jos nesto, znas ko ih je pometlao u tom finalu? Neces verovati...
    (76er, 11. jun 2021 10:40)

    # Link komentara

  25. Što se tiče tehnike, mehanike pokreta, posebno igre na postu, Hakimu nije bilo premca. Kad ga gledaš, pomisli čovek da je to savršenstvo igre za jednog centra. Ali Šek dođe sa 130 kila, nenormalno okretan, brz i skočan u prvih 6-7 sezona dok nije počeo da zabušava, i raznese svakoga, nije bilo moguće čuvati ga. To koliko je Hakim bio tehnički potkovan govori činjenica da su kod njega na treninge preko leta išli praktično svi najbolji NBA igrači koji su hteli da poprave igru na postu, od bekova do centara.
    (brm, 11. jun 2021 10:22)

    # Link komentara

  26. Pa i jeste. Ja upravo ove utakmice i navodim kao razlog zašto verujem da je Hakim bio bolji od Šeka. S jedne strane ste imali veterana Hakima, sa raspalim kolenima i koji je praktično morao da bude priključen na respirator nakon svake utakmice, a sa druge Šek u naponu snage. I to kakav Šek! Mlađi ljubitelji NBA lige pamte Šeka kao brdo mišića kakav je bio u Lejkersima, a ne znaju da je on u Orlandu bio profil igrača kakav je sada Adetokumbo, samo duplo brži i duplo fizički jači. Bio je gazela - pretrčavao je teren s kraja na kraj za par sekundi, nadskakao sve protivnike, sam zatvarao reket u odbrani, a u napadu je bio nezaustavljiva sila. Svi su prognozirali da će glat uzeti titulu, pošto se Džordan bio povukao. Očekivali su da će da pojede Olajdžuvona za doručak. A šta se desilo? Desila se "metla", a prestareli Hakim je odučio Šeka od košarke. Na svakoj utakmici je dao više poena od njega, ali ne samo to - Šekil je u direktnim duelima protiv Olajdžuvona delovao kao klinac koji je zalutao na trening profesionalnih košarkaša. Bio je totalno pogubljen - u nekim situacijama bukvalno nije znao gde je lopta. Kao Karmelo protiv Bodiroge...
    (ja, 11. jun 2021 10:17)

    # Link komentara

  27. Da je bio talentovaniji jeste ali da je bio bolji, pa baš i nije. Shaq je u svojoj trećoj sezoni kao klinac od 22 godine u paklenoj konkurenciji 90-ih kada se igralo mnogo čvršće i pod kontaktom vukao Orlando do finala. Ko još od igrača može time da se pohvali ? Shaq je bio živi vulkan
    (Autotune, 11. jun 2021 10:15)

    # Link komentara

  28. Istina... Šek je bio dominantniji, ali Hakim je bio opasniji sa više skila.
    (Peranović, 11. jun 2021 10:11)

    # Link komentara

  29. Ništa nije pogrešio.Hakim je možda jedino lošiji ispod koša kada se radi o zakucavanjem.A svi drugi segmenti su na strani Hakima
    (Sulendar, 11. jun 2021 10:10)

    # Link komentara

  30. Apsolutno se slažem, um caruje snaga klade valja!
    (hogar, 11. jun 2021 10:10)

    # Link komentara

  31. Mozda bi najpravednije bilo reci da su Cemberlen, Rasel, Karim, Hakim i Sek najbolji centri u istoriji. E sad, uvek ce neko reci a Robinson, a Juing... Malo su tu i druge ere, malo drugacija pravila... svasta nesto.
    (Aca86, 11. jun 2021 10:06)

    # Link komentara

  32. Олајџувон је најкомплетнији центар свих времена, колико је само играча ишло код њега како би унапредили своју игру...
    (Боки, 11. jun 2021 10:02)

    # Link komentara