1. A ti zasluzujes 750.000 a ne neki hirurg? Smijesno kako "pravda" cesto bude subjektivna.
    (Bb, 11. jun 2021 17:35)

    # Link komentara

  2. Добро, ајде онда овако! 2 на 1 је туча.Ко ће боље да прође? Боксер који стави леђа уза зид, или ММА борац који обара на земљу! У кафани се не пада на под, већ гледаш да останеш на ногама и нападаш искључиво кратким ударцима!
    (Шумадинац 100%, 8. jun 2021 17:44)

    # Link komentara

  3. Nisi Amerikanac,vec Afrikanac pa neces nikad biti deo hajpa...
    (Krmpota, 8. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  4. Svaka cast i bokserima i mma borcima puno je to rad,truda i odricanja ako hoces rezultate, meni je samo to sve sa jutjuberima debilno jer oni korisni jutjuberi ne zaradjuju nista u odnosu na ove sto sire debilizme..
    (Sale, 8. jun 2021 11:11)

    # Link komentara

  5. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 7. jun 2021 22:04)

    Pa opet, pre ću da gledam MMA nego dva znojava muškarca kako se grle 12 rundi, ili jos gore udaraju zamišljene protivnike, vazduh i šperploče.

    Naravno, ako gledaš egzibiciju, to je druga priča. Onda možeš i kečere, ista je stvar.
    (Vrg, 8. jun 2021 07:42)

    # Link komentara

  6. Mislim da bi te svaka prosecna "cepanica"devastirala i vratila na fabricko podesavanje,"šumadinac"
    (Zagor, 8. jun 2021 06:43)

    # Link komentara

  7. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 07. jun 2021 22:04)

    Mislim da njima nije problem boks kao sport, nego ono sinoc sto su izvela ova dva cirkuzanta, sto je doslovno ocigledno u izjavama. Verujem da imaju svakako dozu zavisti obzirom na basnoslovne cifre koje bokseri zaradjuju, ali isto tako verujem da ne bi ovo izjavili za ozbiljan boks mec.
    (76er, 8. jun 2021 02:22)

    # Link komentara

  8. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 7. jun 2021 22:04)

    prvo kao prvo, neki MMA borci su dobri boskeri a losi u rvanju, kik-boks, a neki obrnuto

    drugo, pa bas iz tog razloga su oni dobi u normalnoj tuci, MMA borac bi ubio dziju dzicu borca, jer mu ne moze nista, sve sto treba da uradi je da ostane na nogama sto sigurno bolje radi jer MMA borac zna kako da brani te stvari jer mu je to poso, dok ovaj drugi ne bi ni znao kako da ga obali, za to ti je potreban dzudo ili rvanje, al bolje dzudo
    (Hej, 8. jun 2021 01:35)

    # Link komentara

  9. Zato vam je gazda Dejna posle svakog UFC-a bogatiji za tu sumu... privatna firma, placa radnike koliko oni misle da treba... Medvejder i Logan su sami svoje gazde... sami ugovorili cifru za sebe i sto je jos bitnije neko to hoce da plati. UFC borci su sa druge strane, zaposleni u privatnoj firmi i po tome koliko su ocigledno placeni, lako su zamenljivi.
    (Ima ko hoce, ima ko hoce!, 07. jun 2021 22:03)

    Paaaa, ovim izjavama polako pocinju da vrse pritisak na gazdu.
    (zmajognjeni, 8. jun 2021 01:34)

    # Link komentara

  10. Nije fer da bilo ko zaradjuje novac jer se bije sa nekim u ringu
    (6,50, 7. jun 2021 22:02) 

    A zamisli koliko tek nije fer zaradjivati novac tako sto trcis za loptom i udaras je nogom. Borbe su se organizovale od kad postoje ljudi.
    (Petar, 07. jun 2021 22:24)

    Potpuno ista stvar. Poenta je u takmicenju, prikazivanju superiorne vestine. Ostalo je samo do maste u postavljanju pravila, da bi odredio koju vestinu ces pokazati. Sta ce prvo covek da smisli? Pa, hajde da vidimo ko je jaci u tuci. A posle su krenule finese. Ali poenta je ostala ista oduvek.
    (Bard, 8. jun 2021 01:08)

    # Link komentara

  11. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 07. jun 2021 22:04)

    Pa, nije da nisi u pravu. K1 je bio vrh borilackog sporta, po mom skromnom misljenju.
    (Kukatilo, 07. jun 2021 22:29)

    MMA borba je u sportskim okvirima najbliža realnoj tuči. MMA borci kompletniji borci od bilo kojih drugih.
    Ove cifre koje se spominju za boks meč Jutjubera i bivšeg prvaka velter i lakših kategorija, teško da su tačne, a i da jesu ne odražavaju rastuću popularnost, pre svega UFCa, naspram raspalog i dosadnog BOXa gde treba da prođe 3 godine da se sastave dva dobra protivnika u meč. To što sama organizacija UFC veći deo kolača zadrži za sebe, druga je priča...
    UFC ispred svih uparuje kvalitetne borce i svake nedelje su borbe za uživanje.
    (Ribolovac, 8. jun 2021 01:04)

    # Link komentara

  12. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 7. jun 2021 22:04)

    ово није тачно, овај лик са слике би добио у уличној тучи боксера тако што би га оборио на земљу, рвача би удавио неком џиу-џицу техником, док би мајстора џиу-џице изударао на ногама... то је поента ММА спорта... баш га лупаш
    (Ниџо, 8. jun 2021 00:47)

    # Link komentara

  13. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 07. jun 2021 22:04)
    Ne traskaj, “u tuči” Kanela (najbolji bokser danasnjice) i bilo kog priucenog Dagestanca iste tezine koji trenira sambo/mma par godina , ovaj prvi ne bi pretekao ni 20 sekundi. Bokseri u kafanama prvi padnu, upamti to.
    (Hronos, 8. jun 2021 00:07)

    # Link komentara

  14. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 07. jun 2021 22:04)

    Pa, nije da nisi u pravu. K1 je bio vrh borilackog sporta, po mom skromnom misljenju.
    (Kukatilo, 7. jun 2021 22:29)

    # Link komentara

  15. Nije fer da bilo ko zaradjuje novac jer se bije sa nekim u ringu
    (6,50, 7. jun 2021 22:02) 

    A zamisli koliko tek nije fer zaradjivati novac tako sto trcis za loptom i udaras je nogom. Borbe su se organizovale od kad postoje ljudi.
    (Petar, 7. jun 2021 22:24)

    # Link komentara

  16. Таман да схватите ГДЕ СТЕ у односу на бокс?! Није то случајно. ММА је спој лошег боксера, лошег кик-боксера, солидног рвача и доброг џиу-џицу мајстора. Када се све споји, даје озбиљну цепаницу чије умеће у тучи слабо применљиво било где сем у ММА рингу.
    (Шумадинац 100%, 7. jun 2021 22:04)

    # Link komentara

  17. Zato vam je gazda Dejna posle svakog UFC-a bogatiji za tu sumu... privatna firma, placa radnike koliko oni misle da treba... Medvejder i Logan su sami svoje gazde... sami ugovorili cifru za sebe i sto je jos bitnije neko to hoce da plati. UFC borci su sa druge strane, zaposleni u privatnoj firmi i po tome koliko su ocigledno placeni, lako su zamenljivi.
    (Ima ko hoce, ima ko hoce!, 7. jun 2021 22:03)

    # Link komentara

  18. Nije fer da bilo ko zaradjuje novac jer se bije sa nekim u ringu
    (6,50, 7. jun 2021 22:02)

    # Link komentara