1. @asteriks

    Celsi duplo slabiji po igrackom kadru od PSZa ? Mozda na onim igricama...

    Kante sam pojede Veratija i Paredesa pre dorucka a PSZ-ova odbrana nema teorije da izadje na kraj Celsijevim kontrama, oni nemaju bekove a Celsi je tu jak kao zemlja.

    Svi pogledaju prva dva imena na papiru u vidu Nejmara i Mbapea i misle da je to ekipa. Ne ide to bas tako.
    (BlueFortress, 30. maj 2021 19:43)

    # Link komentara

  2. @Misa,
    Jesi li siguran da si kompetentan? Možda je to samo tvoje mišljenje, o stvarima koje znaš isključivi na amaterskom nivou ( ako ih uopšte znaš ). Nikada mi neće biti jasno,zašto u Srbiji ako neko ima svoje mišljenje misli da je u pravu?!
    Pa u pravu si samo za sebe, a Gvardiola da " nema pojma " ne bi bio trener u MC niti u Engleskoj, nego , možda , u trećoj Španskoj ligi. To u svet ne postoji da neko ko nema pojma je na odgovornoj funkciji.
    To samo ima kod nas!!!!
    Zapamti to....
    (ccc, 30. maj 2021 17:50)

    # Link komentara

  3. @To bi ti imalo smisla da je izgubio od nekog Levantea ili Aston Vile koji ne trose puno, a ne protiv Celzija koji samo zadnji prelazni rok potrosi 250 miliona. Samo na dovodjenje Haverca su izdvojili 80 miliona.

    Ove sezone transfer balans 188 mil € u minusu ali prosle 112 mil € u plusu, samo Azara su prodali za 100+15 bonusa a vredeo je i vise tada (oko 150) nego mu isticao ugovor za godinu dana...
    (DROGBA11, 30. maj 2021 17:06)

    # Link komentara

  4. Nije nikakava kletva, vec covek uvek komplikuje u ovim mecevima kada treba da ide na sve ili nista. Ligu ce lako sovojiti, jer nije jedan mec u pitanju, ali sinoc je lik izasao bez Fernandinja i sam sebe unistio. Umesto da igra ono sto zna, on izmislja toplu vodu, svaki put mu se to obije o glavu. Plus ako naidje na nekog trenera koji pocne da mu zadaje glavobolje on se pogubi. Klop je to radio, sada mu to Tuhel radi, zato on nikad nista ne bi uradio bez najboljeg tima, jednostavno nije taj kapacitet da se nosi sa tim.
    (Milan, 30. maj 2021 16:32)

    # Link komentara

  5. Nije nikakava kletva, vec covek uvek komplikuje u ovim mecevima kada treba da ide na sve ili nista. Ligu ce lako sovojiti, jer nije jedan mec u pitanju, ali sinoc je lik izasao bez Fernandinja i sam sebe unistio. Umesto da igra ono sto zna, on izmislja toplu vodu, svaki put mu se to obije o glavu. Plus ako naidje na nekog trenera koji pocne da mu zadaje glavobolje on se pogubi. Klop je to radio, sada mu to Tuhel radi, zato on nikad nista ne bi uradio bez najboljeg tima, jednostavno nije taj kapacitet da se nosi sa tim.
    (Milan, 30. maj 2021 16:32)

    # Link komentara

  6. Kakva kletva čovek milioner ,imao fantasticnu karijeru fudbalera,potom trenera a će da mu baja nekli kunta-kinte iz šatora u Africi!
    (Stipsa, 30. maj 2021 16:19)

    # Link komentara

  7. Pep je najbolji trener svih vremena, problem je sto ga klub ne prati u ambicijama. Potrebno je da odrese kesu i da dovedu igrace za trofeje. Zamislite da je sinoc pep imao u spicu Levandovskog, desno Mbaoea, u vezi Kantea, desno Hakimija, levo Ernandesa, uz Sterlinga, De Brujnea, Gindoana,. Celzi bi pukao kao balon.
    (Baxuz, 30. maj 2021 14:10)

    # Link komentara

  8. Sa onakvim timom i budžetom da ne osvoji ni jednu ligu šampiona,znaci da je definitivno nikakav trener.
    (Zoran YNWA, 30. maj 2021 09:52)


    To bi ti imalo smisla da je izgubio od nekog Levantea ili Aston Vile koji ne trose puno, a ne protiv Celzija koji samo zadnji prelazni rok potrosi 250 miliona. Samo na dovodjenje Haverca su izdvojili 80 miliona.

    Svi veliki klubovi trose i nema potrebe da se Gvardiola pljuje samo zbog toga jer to radi pametnije od drugih. Pogledaj samo koliko je jedna Barselona potrosila zadnjih 5-6 godina, a koliko Siti. A tek treba da nadju zamenu za Mesija... Iako za njega ne postoji zamena.
    (Jovan, 30. maj 2021 13:47)

    # Link komentara

  9. @Sinke
    A Ferguson osvajao sa petlicima?!
    (o, 30. maj 2021 12:09)

    # Link komentara

  10. Ko je onda prokleo Murinja?
    Svi osvojise LS s Celzijem i Realom, jedino on nije mogao ni do finala s tim klubovima i to kada su imale najjace timove.
    Pogadjate, mlatio ga Gvardiola gde je stigao!
    (o, 30. maj 2021 12:06)

    # Link komentara

  11. Koja god da je kletva u pitanju,Pep ima 50 godina manje od Fergusona a još uvek isti broj osvojenih Liga šampiona-2 iako je vodio Barsi i Bajern i City.Ponovo 500 miliona za pojačanja,Haland+Hari Kejn+ Mbape pa se hvalili kako si igrao finale lige šampiona koju osvoji neko drugi.Po toj logici,nije bitno što studiraš 10 godina i nisi još dao diplomski,bitno je samo da si student.
    (Zeljko, 30. maj 2021 11:55)

    # Link komentara

  12. Trenerski posao je cudan...Najbolji primer za to je Tuhel...Sa Psz nije uspio osvojiti Ligu Sampiona,a uspio je to sa duplo slabijim timom po igrackom kadru,godinu dana kasnije...Jednostavno u fudbalu nema pravila.
    (Asteriks, 30. maj 2021 11:49)

    # Link komentara

  13. Mora se reci da Gvardiola vec 10 godina vodi klubove koji imaju najvece moguce projekte,velika ulaganja,i nista nije uradio u Ligi Sampiona...To se moze smatrati velikim minusom u njegovoj trenerskoj karijeri...Ispada da je samo mogao sa Cavijem,Injestom i Messijem osvojiti...I Ferguson je imao 2 titule u Ligi Sampiona,ali opet Ferguson je cijeli zivot proveo u samo jednom klubu,i to je potpuno drugacija situacija.
    (Sinke, 30. maj 2021 11:46)

    # Link komentara

  14. Kake veze ima odakle sam ja sa ovom pricom? Mogu biti i sa marsa, gvardiola ce i dalje biti neznalica i los trener.
    (Misa, 30. maj 2021 11:07)

    # Link komentara

  15. I ja bi takvu kletvu da mi pare padaju s neba,a ne mogu da uzmem naslov LS. Salu na stranu, Gvardiola nije los trener. Onda su Tuhel i Poketino isto losi jer nisu uzeli naslov sa PSG koji je jaci od Citija. Kad vodis takve timove imas zvezde, al nema hemije. Nikad takvi klubovi ne osvajaju naslove ko god da ih vodi.
    (LS, 30. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  16. I ja bi takvu kletvu da mi pare padaju s neba,a ne mogu da uzmem naslov LS. Salu na stranu, Gvardiola nije los trener. Onda su Tuhel i Poketino isto losi jer nisu uzeli naslov sa PSG koji je jaci od Citija. Kad vodis takve timove imas zvezde, al nema hemije. Nikad takvi klubovi ne osvajaju naslove ko god da ih vodi.
    (LS, 30. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  17. Yu, u pravu si. Juce i navijaci MC izgledali su tako.
    "Pucali su od srece" sto su igrali finale LS i izgubili.
    Kuci su otisli srecni-
    Nisu uzeli "5-ti УШАТИ trofej", al u vitrini imaju vec cetiri.
    (ZORAN, 30. maj 2021 10:48)

    # Link komentara

  18. @Misa
    Ono kad osvojis premijer ligu i dodjes do finala LS i Misa iz Lajkovca ti kaze da nemas pojma hahahahahaha
    (kako da ne, 30. maj 2021 10:36)

    # Link komentara

  19. jedino što je bačeno to su pare na njega...
    (Trivajuve, 30. maj 2021 10:35)

    # Link komentara

  20. Ligu sampiona osvojio je kao trener sa Barselonom kojoj trener nije bio ni potreban kakav su tim imali , nakon toga vodi Bayern , pa sad M. C sa ogromnim budzetom i nije u stanju da osvoji ligu sampiona ma kao trener precjenjen !
    (Mili, 30. maj 2021 10:34)

    # Link komentara

  21. Ma koja bre kletva, covek jednostavno nema blage veze i to ti je cela prica.
    (Misa, 30. maj 2021 10:27)

    # Link komentara

  22. Koliku li je ovaj proviziju izgubio kad ovako priča? Ne kažem da je Gvardiola duša od čoveka ali ovi mendžeri su klasične pijavice. Čim svom snagom brane nekog igrača znači da im visi provizija, igrač je tu vreća mesa kojom se trguje.
    (Ss, 30. maj 2021 09:41)

    Raiola trazi 20 miliona da donaruma potpise za milan na jednu ili dve godine, i tako ce traziti svaki put kada bude potpisivao novi ugovor. Iako simpatisem milan i smatram da je donaruma odlican golman (sa 22 godine ima preko 250 nastupa za prvi tim milana), zahvaljujem maldiniju sto je skupio cojones i oterao ovog balavca.
    (qwerty, 30. maj 2021 10:25)

    # Link komentara

  23. On ima još jače šamane uz sebe dok ne dobija otkaz.
    Posle 6-7 godina najveći uspeh je da je ušao u finale.
    (Georg, 30. maj 2021 10:25)

    # Link komentara

  24. Гвардиола први тренер који је МС довео до финала. Дигао их је на лествици у веома озбиљне тимове. А милионе улажу више од 10 година. Можда је његова тактика на највишем нивоу прочитана, али свакако се ради о великом тренеру. Исто као и Мурињо. Тухел је то исто показао, и сада га је надмудрио.
    (Гиле, 30. maj 2021 10:08)

    # Link komentara

  25. Sta je ovo "Treće oko"??
    (dacha Zvezda, 30. maj 2021 10:03)

    # Link komentara

  26. Gotivim ga jer je sjajan trener. 100% je kriv za poraz njegove ekipe sinoc. Poceti bez Rodrija/Fernandinja, Kansela i pravog spica…uzas. Mislim da je hteo da se vine u nebesa kao trener koji je pobedio sa 6 ofanzivnih veznih i super sto nije.
    (Toluca, 30. maj 2021 10:02)

    # Link komentara

  27. Sa onakvim timom i budžetom da ne osvoji ni jednu ligu šampiona,znaci da je definitivno nikakav trener.
    (Zoran YNWA, 30. maj 2021 09:52)

    # Link komentara

  28. Ako ostavimo kletve po strani, jasno je da ovaj čovek ima uspeh samo u timovima sa neograničenim budžetima, te da bi i njihov 3. tim bio u borbi za titulu u prvenstvu. U LŠ važe neka druga pravila, pa ih daleko slabiji timovi redovno elimimišu iz iste, te da taj trofej neće osvojiti nikad pa ni tad!
    (Sladjan LazareFaC, 30. maj 2021 09:46)

    # Link komentara

  29. Protiv afričke kletve pomaže jedino afrička šljiva!
    (Kerkez, 30. maj 2021 09:46)

    # Link komentara

  30. Koliku li je ovaj proviziju izgubio kad ovako priča? Ne kažem da je Gvardiola duša od čoveka ali ovi mendžeri su klasične pijavice. Čim svom snagom brane nekog igrača znači da im visi provizija, igrač je tu vreća mesa kojom se trguje.
    (Ss, 30. maj 2021 09:41)

    # Link komentara

  31. Dobra to kletva,igra finale,kaplju milioni,e sad,neki pehar vise ili manje,koga to briga,osim nas klošare iz trecih zemalja afrike zvane balkan
    (Yu, 30. maj 2021 09:40)

    # Link komentara