Lebron ne vidi Jokića kao MVP-ja

Lebron Džejms ne smatra da bi centar Denver Nagetsa Nikola Jokić trebalo da dobije nagradu za MVP NBA lige.

MS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Истина је да Леброн и Јанис нису ове сезоне били добри као неких претходних, Стеф је био сасвим солидан, али Јокић дефинитивно заслужује да буде МВП.
    (Vule, 18. maj 2021 19:57)

    # Link komentara

  2. Lebrone ti si precenjen igrac. A ovo kazes samo zato sto je ove sezone Jokic drastično bolji od tebe.
    (Svarog, 18. maj 2021 14:47)

    # Link komentara

  3. (LeLoš, 17. maj 2021 10:20)
    Najljubomorniji mrziteljski post ikada.
    (spree 15, 18. maj 2021 12:44)

    # Link komentara

  4. stef je retko gde uz rame embidu, u vecini diskusija je tek 3, 4. ili 5. favorit. vodi se rasprava o skoro svemu, zna se samo ko je ove godine najbolji. :D
    (vrg, 18. maj 2021 07:27)

    # Link komentara

  5. Ne znam ali po meni je Jokic MVP.
    Nekako je najkonstatniji, jedino mozda Kris Pol ili dzimi batler, ostali ni prici. Embid i Janis precenjeni, lebron uzas, stiv kari je igrao sa odlicnom ekipom a jedva usao u plej in. Ok nabija brojke ali procenti uzasni.
    Meni je simons bolji od embida, zasluzniji za prvo mesto.
    (Dzoni inglis, 17. maj 2021 19:50)

    Aman sta ne znas? Sta nekako? Jokic imao top 10 sezonu u istoriji lige. Alo!?
    Embid i Kari nek dele mrve.
    (Vrg, 18. maj 2021 04:29)

    # Link komentara

  6. "Interesantan" komentar LBJ-a. Cini mi se da Curry konacno dobija priznanja od drugih koje zasluzuje, jer su njega drugi igraci dosta dugo gledali kao privilegovanog "autsajdera" (imao je dosta predonsti u odnosu na ostale, roditelji su mu bili bogati, itd.). To je sve tacno, ali on tu nije nista kriv, po meni. Isto tako, zna LBJ Curry-ja, i mislim da pokusava malo da ga "omeksa" pred utakmicu. Curry je inace fenomenalan igrac, i definitvno jedan od mojih omiljenih igraca u NBA. Kad su svi nabildani i igraju na neku snagu, on radi nemoguce. Ali po onom sto je ucinjeno u regularnoj sezoni, mislim da malu prevagu Jokicu i Denveru donosi treca pozicija na zapadu. Da Jokic i Curry igraju isto ovako, a da je Denver osmi a GSW treci, ne bih se protivio eventualnom izboru Curry-ja.
    (PimPong, 17. maj 2021 23:02)

    # Link komentara

  7. Mozda Stef zasluzuje ali daj mu one koje si ti dobio iako si samo napumpana zasticena bukva bez grama kosarkaske inteligencije i icega sto bi te izdvajalo od bilo kog gradjevinskog radnika.
    Sta te muci?
    Cinjenica da je Jokic belac?
    Oteto finale Denveru?
    Cinjenica da je tvrdio da Jokic ne moze biti MVP posto je Denver ispod 4 mesta, a sada nominuje Stefa iako je GS u plej in zoni
    (ultrasrbin, 17. maj 2021 22:13)

    # Link komentara

  8. Svako ima pravo na mišljenje, pa makar bio i iskompleksiran.
    Nije trebao Jokić da mu daje loptu u ruke dok je "Kralj" iza linije.
    Pa još i da se smeje, nema smisla.
    Slomio je njegovo malo, crno, srculence...
    Ima gari mišića, ali kliker mu nije jača strana, kao sujeta!
    (Chana, 17. maj 2021 20:28)

    # Link komentara

  9. Ne znam ali po meni je Jokic MVP.
    Nekako je najkonstatniji, jedino mozda Kris Pol ili dzimi batler, ostali ni prici. Embid i Janis precenjeni, lebron uzas, stiv kari je igrao sa odlicnom ekipom a jedva usao u plej in. Ok nabija brojke ali procenti uzasni.
    Meni je simons bolji od embida, zasluzniji za prvo mesto.
    (Dzoni inglis, 17. maj 2021 19:50)

    # Link komentara

  10. Čovek je fizički zaista životinja. Osim toga, sve ostalo bljak. Drveno. Nijedno njegovo zakucavanje mi se ne sviđa. Ni pola od Dzordana. Svaki ulaz dobije faul. Bez jakih saigrača ni u ply-off. Kao što se i videlo prve sezone u Lejkersima. I da Kari je bolji igrač od Lebrona, ali dzaba vam novci moji sinovci Jokara ove godine igra malo bolje. Um caruje snaga klade valja.
    (Srdjan, 17. maj 2021 19:19)

    # Link komentara

  11. Da sledeci mec igra protiv Denvera, rekao bi isto za Jokica, uvek pre utakmice hvalis protivnika.
    (Pera, 17. maj 2021 17:36)

    # Link komentara

  12. Ali da je druge boje kože...
    (Auuu!?!, 17. maj 2021 17:17)

    # Link komentara

  13. Ja neznam dali je Nikola mvp ali gledano statisticki sve parametre igre nema niko bolji ove god
    (Joj, 17. maj 2021 16:50)

    # Link komentara

  14. Koga briga sta on misli, i ovako uvek nesto pametuje u sve se mesa ...a na kraja je ljubomoran, nije mu jasno kako neko ne atletik igra tako dobro ...
    (Raci, 17. maj 2021 16:47)

    # Link komentara

  15. Ovo je pomak , cudi me da nije rekao da je on MVP
    (chox, 17. maj 2021 16:19)

    # Link komentara

  16. Gde poceti analizu, nakon citanja svih ekspertskih komentara?

    Ajde da krenemo sa Dzejmsom, predvodnikom crnacke politicke platforme demokratske stranke: naravno da samo neki njegov "brat" moze,da se njega pita (a po svedocenju insajdera u organizaciji pita ga se dosta stvari) biti MVP. Sreca pa ga se ovo ne pita. Sto se Karija i GSW tice tim sa takvim igracem se jedva plasirao u ej of. Mozda znaci nesto, mozda ne. Druga stvar koja se ovde spominje je da on igra sam. Sam u timu koji osim Karija i Grina ima jos i jednog prvog i jednog drugog pika na draftu. Do povrede Vajzmana i par utakmica pred kraj sezone Ubrea tom timu je falio samo Klej Tompson, no izgleda da je to dovoljno da se sa lakocom kaze da covek igra "sam".
    Da li da ulazimo u sudijske kriterijume firme nba, koje ovde mnogi navode kao nesto sto ide na vodu Jokica? Kakav kriterijum imaju "braca u nba"? Da li je svaki drugi blok koji igraci GSW prave, blok u kretanju tj faul koji se ne svira? Nije sporno da je Kari odlicno odigrao drugi deo sezone i navijam da dobiju lejkerse u sredu i posalju ih na Jutu, no ipak mislim da to sudije nece dozvoliti. Vec ce Lebron dobijati bacanja na svaki dodir odbrane, Kari nece dobijati faul na svaki kontakt, a videcemo puno faulova u pravljenju blokova GSW.
    (Vlada Calgary, 17. maj 2021 15:48)

    # Link komentara

  17. Nema veze što je dobar igrač, svejedno ne može da se Lebronovo mišljenje uzme kao neki bitan faktor. On je aktivan igrač, i svakako je jedan od kandidata za tu nagradu. Zamislite kada bi tako svakog od Top 5 igrača u NBA pitali za mišljenje, normalno da bi svako rekao da ne vidi svog najvećeg konkurenta kao MVP-ja. Tako je normalno i Lebron rekao za svog najvećeg konkurenta Jokića. Druga stvar, objavite mi komentar. Pišem drugi put copy paste i od prošli put mi niste objavili.
    (Frozen Throne 123, 17. maj 2021 15:42)

    # Link komentara

  18. Samozvani kralj. Najsamoreklamiraniji igrač NBA. Čovek teretana. Uz pomoć marketinga, moćne franšize, sudija i BLM lobija produžava karijeru. Još mu nisu javili da je gotovo.
    (Momcilovac, 17. maj 2021 15:41)

    # Link komentara

  19. Nije to bilo cije misljenje, nego misljenje jednog od najboljih svih vremena...
    (Banjaluka, 17. maj 2021 14:58)

    # Link komentara

  20. Kada se ode na sajt NBA lige postoji 9 statistickih lista koje rangiraju igrace:
    Poeni p/u
    Skokovi p/u
    Asistencije p/u
    Blokade p/u
    Kradje p/u
    Procenat suta iz polja
    Broj trojki
    Procenat trojki
    Fantasy points per game

    Nikole Jokica ima samo u poslednjoj tabeli i to na prvom mestu.
    Na prethodnih 8 lista ga nema ni u prvih 5.

    Objavite mi komentar. Ne vredjam, niti omalovazavam ikoga.
    (vrv Mvp, 17. maj 2021 14:56)

    # Link komentara

  21. Lebron vidi sebe kao mVp, kao o svaki nabedjeni amerikanac...
    (johnny, 17. maj 2021 14:41)

    # Link komentara

  22. Pa kad je slep.
    (X, 17. maj 2021 14:39)

    # Link komentara

  23. Sta ima Lebron i tome da se izjasnjava, on je aktivni igrac, konkurent. Nije neutralan ni pozvan.
    (Chisho, 17. maj 2021 14:35)

    # Link komentara

  24. sujeta...,ne moze da podnese da jedan visoki kosarkas je bolji od njega.
    (nikola, 17. maj 2021 14:24)

    # Link komentara

  25. ne znam samo kako moze da bude MVP koji nece uci u plej of? Da li je to lebron sebe otpisao iz borbe za titulu NBA prvaka? Americke kladionice kovota za jokica povecale do besmisla skoro
    (satelit, 17. maj 2021 14:17)

    # Link komentara

  26. pritajeni rasizam 1/1!
    (z’brda, 17. maj 2021 14:05)

    # Link komentara

  27. Црначки расизам на делу.
    (ЛеПер, 17. maj 2021 13:59)

    # Link komentara

  28. @LeLoš @kemp
    Šteta. Izneli ste bitne istine pa ih pokvarili nezrelom infantilnošću. Pobrkali ste da je hrabrost da se ide protiv mase automatski dokaz istinitosti. A tačnost nekih aspekata istine za celu istinu.
    Jokiću pogoduje NBA. Nije da se "ne igraju odbrane" nego je sve sad toliko ubrzano a i sada je svaki igrač trojkaš, tako da napad sada dominira! (Uostalom i Kari i Dame su toliko opasni iz daljine da i njih ko i Jokića to vadi spram odbrambenih slabosti!) I metrika mu paše jer se puno teže statistički piše dobra odbrana. Naročito nema cifre za "intimidation factor" da protivnici izbegavaju da idu na koš preko Kavaja ili Janisa nego drugde, gde je lakše. Puno znači a ne piše se u ciframa. Tako da se kao ne vidi da Nikola nije mag odbrane.
    Ipak što mu onda protivnici ne otmu skokove? Ili ko igra leđima kroz njega? Niko. I sad je skoro najbolji kradljivac lige. Uostalom sada i skače na šut a imao je i par klač-odbrana, i to baš kao rim-protektor. Dakle sada je pola jako-dobar u odbrani a pola prosečan; ukupno mnogo bolji nego pre. Od njega bolje brane Janis i LeBron i Kavai itd. ali prosto nisu doneli u napadu toliko da bi bili ispred. Oni uporedivi u napadu, kao Stef - nisu bolji u odbrani. Uostalom igrao je najviše minuta, doveo krš tim pa još sa najviše povreda na 3. mesto.
    Vaš je stav da su brojni asovi U IDEALNOM STANJU bolji od ove sezone života Jokića. Da "pravi" Durant razbija a naš dečko je ipak za šalu.
    Ali - gde vam je sada pravi Durent? U zemlji snova?
    (znanje-imanje, 17. maj 2021 13:54)

    # Link komentara

  29. Pošto sam živeo u Americi, mogu vam reći da crnci nikada neće navijati za jednog belca u bilo čemu, pogotovo sportu u kome crnci dominiraju! Izraženi su rasisti, samo se o tome ne govori!
    (dub, 17. maj 2021 13:50)

    # Link komentara

  30. Nema ništa sporno u ovoj izjavi,treba reći da se Stef stvarno približio Jokiću, naravno da je Jokić ispred ali treba uzeti u obzir da su Lebron i Stef drugari iz reprezentacije i imali su više medjusobnih borbi tako da izjava stoji.
    Ja bi najviše volio da prodje Denver i da se sretne sa Lejkersima i onda ako bi nas Joker poslao Lebrona kući to bi bilo za mene kao osvajanje titule.
    Jokić MVP
    (roronja, 17. maj 2021 13:41)

    # Link komentara

  31. lebrone ti pojma nemas
    (nole, 17. maj 2021 13:37)

    # Link komentara

  32. Polako ... progledace.
    (Proka, 17. maj 2021 13:29)

    # Link komentara

  33. A što Nikici fali?!
    (CroFed, 17. maj 2021 13:26)

    # Link komentara

  34. kriterijum sudjenja utiče i na skokove i asistencije .... koliko god to nekome bilo neverovatno ... mora se mekše na čoveka u odbrani za početak
    (era, 17. maj 2021 13:18)

    # Link komentara

  35. Lejkersi ce pregaziti Wariorse. Pregazili su ih u oba meca u San Francisku,onaj jedan sto su dobili Wariorsi isto su gubili 20+ razlike pa su se vratili,ali to se nece desiti jos jednom. Lejkersi imaju nekoliko igraca koji mogu da guse Karija,dok ove ostale ce lako resiti,plus mogu da ga udvajaju jer Greena mogu da ostavljaju samog na sutu. Ali ovi komentari kako Jokic ili bilo koji drugi igrac cini saigrace boljima su van granica dobrog ukusa. Pa sta li rade svi ti treneri u Nba,sta se radi na treninzima. Ako Jokic ima 8 asistencija,znaci svih 8 idu Mareyu ili Porteru i oni tako postaju bolji igraci..a ostatak tima ima 15+ asistencija i njihove se ne racunaju izgleda,ako Jokic daje koseve na necija dodavanja,to se ne racuna,to su njegovi kosevi. Porter je i predvidjen za superstara jos u srednjoj skoli a Marey je dobio 157 miliona jer eto nema potencijal,mislim da su ti strucnjaci tamo videli da on moze da igra kao u bublu pa su mu zato i dali takav ugovor,a zbog sitnijih i vecih povreda nije konstantan tokom sezone. Cenim da Marey u Juti na primer ne bi znao sta je kos bez Jokica.
    (Beks, 17. maj 2021 13:09)

    # Link komentara

  36. Rasizam
    (Zarko, 17. maj 2021 13:08)

    # Link komentara

  37. @neki lik ispod kaze

    Karijev sut prosecan :)

    Ne vredi. Sve sami Nba analiticari i strucnjaci ovde od ove godine. Samo nastavite tako, lupanje pluseva znaci da ste u pravu i da je sve kako vi kazete. A ako neko sram ga bilo misli drugacije, mrzi nas, zavera neka bre. Kakav kari, pojma nema, prosecan igrac :) Eno ga ubice se jadan sad jer Pera i Zika misle tako, oduzece mu i dosad sva priznanja koja ima, gde on i najbolji suter ikad da bude, decko prosek obican :)
    Jokic najbolji igrac svih vremena,ako ne bude ispred Dzordana u budućnosti,cist rasizam samo, nista drugo :)
    (Mislim, 17. maj 2021 13:04)

    # Link komentara

  38. Nema ova izjava veze sa izborom MVP-a vec Lebron zove Karija u LA.
    (ns posmatrac, 17. maj 2021 13:04)

    # Link komentara

  39. To je onaj momak koji je za sebe rekao da je najbolji svih vremena (i ostao ziv)...
    (Ambalaza Rotira, 17. maj 2021 13:00)

    # Link komentara

  40. Sustina je razlika u basketu koji sam ja igrao po blokovima i AAU ball koji moj sin igra. S jedne strane je Jokicev, a sa druge LeBronov stil. I jedan i drugi stil imaju i prednosti i mane u medjusobnom poredjenju. Da se prvenstvo igra u Srbiji, verovatno bi voda bila gurana na drugu vodenicu. Posto je NBA u Americi, LeBron ce uvek ispasti pametniji. Ali da kojim slucajem Jokic moze da se odrazi i zakuca ko zver, ne bi niko mogao bilo sta da diskutuje.
    Po meni je Jokic zacementirao MVP titulu od kad se Murray povredio. On, MPJ i tri cike iz lokalne kafane peglaju zapad. Nadam se da ce da prodju makar prvo playoff kolo.
    (niko kao ja, 17. maj 2021 12:51)

    # Link komentara

  41. Svakodnevne vesti iz nesvesti. Covek bi pomislio da se svet vrti oko mvp-a, goat-a...
    (hm, 17. maj 2021 12:47)

    # Link komentara

  42. Lebron stvarno misli da je njegovo misljenje vazno ahahahah, a nemoj Lenarda da ti zovnem da ti lupi 5-6 banana za ove izjave
    (Montenegrinos, 17. maj 2021 12:40)

    # Link komentara

  43. Da je Denver pobedio Portland, ne bi Lejkersi išli u odigravanje.
    (Lale gator, 17. maj 2021 12:39)

    # Link komentara

  44. Curry ima kriterije za MVP-a, no jasno je da mu se LeBron ulizuje jer ga želi dovesti u Lakerse. Već neko vrijeme to traje.
    (Topnik, 17. maj 2021 12:39)

    # Link komentara

  45. Naravno da Jokić nije MVP za Lebrona jer ima sezonu u najmanju ruku istu kao njegove 4 MVP sezone, mada mislim da je i bolja.
    Najkorisniji igrač se bira za celu sezonu, a ne poslednja dva meseca.
    Kari je nesumnjivo najbolji strelac i jedan od najboljih igrača današnjice, ali nesumnjivi MVP ove regularne sezone je Jokić. Zašto? Evo nekoliko parametara pa prosudite sami (mislim na "mrzitelje" Jokića).
    Ukupne brojke su jedino bitne u merenju nečije korisnosti, a one su sledeće (za favorite).
    Poeni: 1-Kari (2015), 3-Jokić (1898), 6-Janis (1717), 16-Embid (1451).
    Skokovi: 5-Jokić (780), 11-Janis (671), 17-Embid (539), 74-Kari (345).
    Asistencije: 3-Jokić (599), 19-Kari (363), 21-Janis (357), 123-Embid (145).
    Ukradene lopte: 11-Jokić (95), 29-Kari (77), 40-Janis (72), 111-Embid (50).
    Jokić je u 3 najvažnije kategorije u prvih 5, a negde sam pročitao da su pre njega to bila samo dva igrača (ne znam koja).
    Bezpredmetno je govoriti ko svoje saigrače čini boljima, jer tu Jokiću nema premca. Marej bez njega je tek nešto iznad proseka, a od Portera koji igra tek drugu sezonu pravi superstarom.
    Naravno, sve je moguće jer i tamo politika (lige, a ne stranaka) čini svoje. Nebitno, Jokić je MVP i to ne zato jer su drugi bili povređeni ili su onako propuštali utakmice, već jer je zasluženi MVP ove regularne sezone.
    (Statisticar, 17. maj 2021 12:29)

    # Link komentara

  46. Vrlo prosto - ukucate u GOOGLE Lebron and Hilary Clinton i vidite da je 2016. bio glavna zvezda njene predsedničke kampanje koju je izgubila od Trampa. Onda opet ukucate Lebron and Joe Biden i videte da je učestvovao u njegovoj predsedničkoj kampanji kao "ZAŠTITNO LICE" Black Live Matter. Onda se zapitate zašto je toliko dugo guran CP3 sa NIKAKVOM statistikom da bude MVP pa se setite da je prošle sezone kao predsednik Udruženja igrača NBA vodio sednicu na kojoj je je izglasano da se ne igraju utakmice dok se ne ispune BLM-u neki zahtevi.
    I naravno, Lebron pravi opravdanje ukoliko nekim čudom izgube utakmicu od Karijevih Voriorsa jer su na nekoliko utakmica imali još dva igrača sa neverovatnom statistikom za 3 poena. Igra se samo jedna utakmi i dovoljno je da večito povređeni AD pogrešno nagazi reklame i Lejkersi gube. Uplašio Lebron Šefa Karija a i podiže sebi rejting ako pobede tako "opasnu" ekipu kojoj pola tima fali.
    (statističar, 17. maj 2021 12:28)

    # Link komentara

  47. Kari je nesporno dobar, ali taj njegov procenat suta je prosjecan.
    (Mladen, 17. maj 2021 12:23)

    # Link komentara

  48. Lol poludeo zbog poraza Denvera i guranja Lejkersa u plej in. C c c
    (zmajognjeni, 17. maj 2021 12:23)

    # Link komentara

  49. bla

    1. Ne mrzim Jokića.
    2. Kog All Star saigrača ima Stef DANAS? To ko je bio All Star igrač nekad je druga priča.
    3. Samo neko ko ne zna ništa o košarci poredi Jokića i Stefa i pita se koliko TD ima Stef, koji NIKAD nije bio TD igrač. Moj odgovor je u skladu sa tim, ako može Jokić vs Stef, može Jokić vs Vestbruk.
    4. Naprotiv, moj komentar je i te kako u kontekstu, predlažem ti da ga pročitaš ponovo i da se ne ljutiš jer sam realna.
    (Aleks, 17. maj 2021 12:23)

    # Link komentara

  50. On vidi samo sebe
    (Dr. Miloš, 17. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  51. да, а голден стејт је најјача екипа у нба са најбољим дефанзивцем и најбољим нападачем. и сад ако "повређени" леброн надљудским напорима, са три поломљене ноге, победи најбољу екипу у нба, а коју предводи мвп ванземаљац кари, ко може да оспори да је леброн највећи у историји?
    (veverica, 17. maj 2021 12:18)

    # Link komentara

  52. Kada ce se saznati ko je MVP? Kad to saopstavaju?
    (Zvezdan, 17. maj 2021 12:13)

    # Link komentara

  53. Nek priča ko god šta hoće al ovo je čist rasizam Lebrona . Teško mu pada da među tolikim tamnoputim , svjetloputi bude MVP .
    (kosta, 17. maj 2021 12:10)

    # Link komentara

  54. Kaze dole dao 7 trojki. Nije 7 nego 9. Drugo dva suta su bila na isteku cetvrtine ili poluvremena. Ali Kari je jedan od onih koji ne brine za procenat i uzima takve suteve. Znaci 9 od 20 je neki realnija slika, sto je skoro 50%. Ali i bez toga, najjace je Kariju gledati procente i nalaziti zamerke. Jedan od najboljih skorera u istoriji po tom pitanju. I onda dodje ovde neka neznalica i gleda jedan meč, tj statistiku. Inace ove godine imate i slike i video klipove, pa vidite kako ga cuvaju, po dva, tri a neretko i 4 igraca. I opet ima za sezonu 48%fg i 42% za tri. Ajde sve pljuvanje, razumem, posle Nadala, mora i u Nba neko ko je pretnja da se pljuje. Ali Kariju pricati za trojke i procente je toliko smesno :)
    (Eejjj, 17. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  55. @Мladen:

    Не знам да ли си икада гледао Дражена Далипагића Прају!? Да су онда биле тројке, давао би по 100 кошева по утаккмици. Човек са највишим одразом из места на свету и најмекшом руком. Снајпер!
    (Фактор мира и стабилности, 17. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  56. (Aleks, 17. maj 2021 11:13)

    samo neko ko ne razume i ne gleda kosarku moze da poredi Vestbruka i Jokica i njihov nacin igre. ceo komentar vam konteksta. nije mi jasno da neko mrzi Jokica i da gura igraca koji je imao ocajan start sezone, a onda bio i povredjen, ispred Jokica koji je celu sezonu odigrao vrhunski i to bez jako bitnih igraca koji su se povredili.
    sto se saigraca tice Jokic nema ni jednog all star igraca isto kao i kari, ali nikola svoje saigrace cini boljim i ne mora da siluje i sutira 30 puta da bi bio zvezda.
    velika vecina vestbrukovih skokova nisu kako oni kazu 'contested', dok je sa nikolom sasvim druga prica. isto tako vestbrukovi uspesi su praceni neuspesima tima i u tome lezi glavna razlika. to sto ti gledas statistiku bez konteksta samo govori o tome da bi verovatno trebala da pratis neki drugi sport.
    Nikolina statistika je sjajna ove godine a dodatno cak je lider i po naprednim statistikama.
    (bla, 17. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  57. zhol

    Fala. Što bi rekli ovi NBA igrači, appreciate it, bro. :D

    Ja apsolutno mislim da Jokić jeste MVP ove sezone, više puta sam to pisala ovde. Ali nemojmo se ponašati kao da nije imao protivkandidata, pošto jeste. Embiid i Lilard su bili sporadični, Stef je verovatno najjači zbog toga što je uspeo da ugura ovaj sakati GSW u plej in, a Janis je u tišini odigrao još jednu MVP sezonu. Samo mislim da treba odati priznanje i tim igračima jer (skoro) celu sezonu igraju na vrhunskom nivou.

    Ne kažem ja da je nebitno to koliko je utakmica Stef odigrao... bitno je i "koštaće" ga MVP priznanja. Ali ne volim komentare kao da je on presedeo te utakmice jer je tako hteo, pa sad traži MVP na mufte. Čovek je bio povređen.

    Niti sporim da je Jokić značajan za svoju ekipu, svakako među najznačajnijim individualcima, ali ove sezone Stef je uradio nešto neverovatno, pogotovo što su se mnogi usuđivali da ga ospore i komentarišu kako ne može da igra bez tri All Star igrača pored sebe. Ovo je ozbiljan dodatak za njegov legacy, u pozitivnom smislu.

    Ok, možda sam zamenila teze, samo sam htela da kažem ako je broj TD bitan za poređenje Jokić-Stef, onda može da bude bitno i za poređenje Jokić-Vestbruk, pa Ras neka bude MVP :D
    (Aleks, 17. maj 2021 11:57)

    # Link komentara

  58. Koga je briga što ga on ne vidi, da može da glasa, sebe bi izabrao. Vidi se i revolt što ih je Jokara poslaonu play-in na gsw.
    (skeptik, 17. maj 2021 11:55)

    # Link komentara

  59. Ne vidim ga ni ja. Najveći uticaj na ekipu ima steph Curry. Sa prosječnim igračima dogurao do 8.mjesta. Respekt!
    (me myself and i, 17. maj 2021 11:52)

    # Link komentara

  60. Ljudi šta vam je nema ništa od Nikole za MVP oni hoće i agituju za svog (tamnoputog) čoveka zvao se on Kari, Embid ili Janis.
    Nažalost nema ništa od toga..
    (Markobg, 17. maj 2021 11:45)

    # Link komentara

  61. Ne znam da li postoji jadniji košarkaš od ovog "borca za ljudska prava" LeBrona? Šampionski gen?!?! Šampionski geni su mu se zvali Dvejn Vejd, Kris Boš, Rej Alen, Kevin Lav, Kajri Irving i Entoni Dejvis. Svi znamo ko je lomio finalne serije u korist NJEGOVE "veličine". Čak mu je i Greg Popović direktno poklonio jednu titulu. Igraj čoveče za te svoje brojke, gradi SVOJU "zaostavštinu", furaj BLM i ne dosađuj nam sa svojim mišljenjem, naročito ako te niko nije pitao za njega. Ima ko će da se bavi izborom najkorisnijeg igrača lige. Sreća, pa to nisi ti.
    (Štap i šargarepa, 17. maj 2021 11:44)

    # Link komentara

  62. @jes
    "Ovi sto kazu da mi tek sad odaje priznanje. Imate internet, YouTube. Istrazite malo, nije tesko. Pre par godina kad Lebron prica o Kariju i njegovoj igri. I nakon toga ga pita novinar, kako ga zaustaviti. A on kaze isto kao i njega, nikako."
    Mislim da sam proniknuo kako zaustaviti LBJ-dodas suparnickom timu JJ Bareu ili J Terryja (HOF gromade), ili zabranis najboljem defanzivcu suprotnog tima da igra eliminacionu utakmicu ili a LBj-u oduzmes matorog Ray Allena u eliminacionoj utakmici. Sta znam, cisto mi onako palo na pamet, ne mislim da sam nesto prepametno izmislio ..
    (CCP, 17. maj 2021 11:40)

    # Link komentara

  63. Lazni MVP. Za 7-8 godina ce ga rangirati po raznim emisijama i yt videima kao najgori MVP ikad. Mada mozda bude i za 7-8 nedelja.
    (Srpce, 17. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  64. Sutnuo sinoc 22 trojke.eeejjj 22 trojke. Da li ga je sramota sutnuti 22 trojke od saigraca. Sta su oni tu radili?i sto je najgore od svega dao samo 7.eeejjjj 7.to je i milenko tepic iz najgorih dana mogao ubaciti ako ne i vise. Treba usima da se pokrije stidi onog grina koji gine za sve aveti je tamo. Klej je car
    (Mladen, 17. maj 2021 11:35)

    # Link komentara

  65. Čim vidim ovo "pametnom dosta", odma' si me ubedio. :)))
    Idemo redom...

    1. Pogledaj koliko je utakmica Stef propustio zbog povrede, uzmi u obzir činjenicu da se vratio iz teške povrede i dugog neigranja. Celu sezonu, koliko je odigrao, igra na vrhunskom nivou. GSW bi bio mnogo više pozicioniran na tabeli.
    2. Stef je pokazatelj da džabe brutalna sezona jednog igrača ako ostatak tima nije na nivou. Ne može da bude MVP. Dakle, Jokić ima mnogo bolje saigrače nego što vi ovde lupetate.
    3. Aha, odjednom su bitni TD i DD i koliko ih ko ima. Vestbruk ima najviše, karijernih 182. Je li bolji igrač od Stefa?
    Ja mislim da Kariju, trostrukom NBA šampionu, dvostrukom MVP-u, prvom neanonimnom MVP-u, treba uzeti mesto u istoriji jer eto nema TD koliko Jokić.
    4. Opet te priče mrze ga jer je belac, Srbin... fyi, Bron ima mnogo više razloga da "mrzi" Stefa, jer mu je on jedini konkurent za najboljeg i najdominantnijeg igrača u protekloj deceniji.
    (Aleks, 17. maj 2021 11:13)

    Koliko god ovaj lik kom si odgovorila bio klasican lupetac gluposti, i teoreticar zavera, i sa nekim tackama se slazem s tobom (pogotovo 4.), ako gledas sta se generalno uzima kao kriterijum za mvp-a, uvek je bitan faktor odigrane utakmice, i bas zato sto je pristojan broj Kari propustio, to bi trebalo biti argument za Jokica. Isto vazi i za poziciju na tabeli. Ne kazem da je ispravno, samo kazem empirijski da je maltene uvek bio znacajan faktor.

    Za tacku 2. se slazem u smislu da Srblje ovde generalno unizava do besmisla Jokiceve saigrace, ali isto tako se mora priznati da je tesko da je neki igrac kljucniji i konstantniji u drzanju svoje ekipe da se ne raspadne potpuno od Jokica u Denveru. lik radi apsolutno sve sto je potrebno, skace, asistira, kreira akcije, i plus tovari poene kao blesav poene.

    Sto se tice tacke 3. tu imas malo zamenu teza, niko nije rekao da je Jokic bolji igrac generalno od Karija (niti Durenta, Lebrona, Kajrija i jos nekih legendi koje trenutno igraju), ali je realno zasluzio da bude MVP ove sezone, po onome kako se MVP nagrada najvesce dodeljuje. Po meni, konkurent bi mu realan mogao biti Janis, ali tesko da ce njemu dati opet.

    Inace mi se jako dopada kako komentarises, generalno si jedna od retkih suvislih komentatora ovde.
    (zhol, 17. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  66. Sve ok, pravo na misljenje.
    Ko sto ja njega NIKAD necu videti veceg od Dzordana, ni blizu!
    (dacha Zvezda, 17. maj 2021 11:30)

    # Link komentara

  67. Slažem se, Kari je MVP play-in turnira! Da kojim slučajem igraju protiv Memfisa Ja Morant bi mu bio MVP, to je svima jasno...
    (kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare, 17. maj 2021 11:29)

    # Link komentara

  68. Jokic mozda nece dobiti nagradu ali je Jokic najbolji igrac ove sezone. Koji su njima kriterijumi za dodelu nagrade znaju samo oni jer statisticki gledano blizu Jokica nema niko.
    (Sasa, 17. maj 2021 11:27)

    # Link komentara

  69. Ovi sto kazu da mi tek sad odaje priznanje. Imate internet, YouTube. Istrazite malo, nije tesko. Pre par godina kad Lebron prica o Kariju i njegovoj igri. I nakon toga ga pita novinar, kako ga zaustaviti. A on kaze isto kao i njega, nikako.
    (Jes, 17. maj 2021 11:27)

    # Link komentara

  70. Jokić igra fantastičnu sezonu. Nisam mogao da pretpostavim da ću posle Stojakovića opet gledati naše igrače koji rutinski daju preko 20 poena. Govorim i za Jokića i Bogdanovića koji je u vrhunskoj formi poslednja 2 meseca.

    Ali ono što radi Stef je isto magija. Objektivno to je jedini košarkaš u NBA koji igra na takvom nivou a izgleda kao prosečan čovek. Ne znam koliko je ovde ljudi od vas imalo priliku da stane pored nekog centra od preko 210cm. To izgleda zastrašujuće. mogu samo da zaislim kako izgledaju Janis ili LBJ uzivo.

    Navijam da Jokić osvoji titulu, ali ne bi mi bilo zao da je i Steph dobije.
    (Berkowitz, 17. maj 2021 11:27)

    # Link komentara

  71. 32/5/6 48/42/92. eFg% 60.5,bolji od Jokica. Ts% 65.5 bolji od Jokica. Ovi sto kazu gde su tripl dablovi. Koliko je Jordan imao tripl dablova pa je najbolji igrac u istoriji? Posebno danas gledati tripl dablove. Gs 37-26 sa Karijem, bez njega 2-8. Prosle godine 15 pobeda ukupno bez Karija. Ne kazem da Jokic ne treba da bude mvp, ali rasizam je isto da niko drugi ne moze da bude razmatran pored njega. Kao da Kari ne igra cele godine na Mvp nivou. Ako izbace lejkerse nekim cudom, sto su male sanse, i budu 7. To ce biti jos jedan dodatak na njegovoj strani.
    (Mislim, 17. maj 2021 11:24)

    # Link komentara

  72. Normalno da ne vidiš kada vas je odmah poslao na tvog voljenog Stefka Rija koji će odmah da vas otrese.
    (metalstorm, 17. maj 2021 11:24)

    # Link komentara

  73. @kemp&LeLoš

    Da li uopšte znate kako se bira MVP regularnog dijela sezone? Lična statistika + mali broj propuštenih utakmica + visoka pozicija kluba. Kada je bio MVP igrač čiji klub nije siguran učesnik play-offa?! Jokić igra standardno dobro cijelu sezonu (odigrao 72 utakmice). Igra poziciju centra i ima 8.3 asistenicije/utakmicu. Povreda Murraya-nema problema, povreda Bartona- nema problema, ne igra Dosier-nema problema. Da ne spominjemo play-off lani i podizanje igre na viši nivo.

    Giannis? Pokazalo se da on ne može da digne ekipu na viši nivo kada se igra ozbiljna košarka. Takodje, on je opasan samo kada se mu pusti prostor (polukontre i kontre), a može ga se pustiti da šutira koliko hoće.

    Plakanje za nekim starim vremenima nema smisla. Kukoč je bio sjajan igrač, ali tek treći ili četvrti po važnosti u Bullsima. Evropa? Pa u Evropi igraju samo oni igrači koji ne mogu u NBA. Tako je bilo i tako će i da bude.
    (Mariborcan1970, 17. maj 2021 11:23)

    # Link komentara

  74. Sad je Kari meta sa koje zeli da osvaja titule u buducnisti, o tome se ovde radi, bice mi smo iz Akrona ajde da igramo zajedno...
    (Doktor docent akademik strucnjak, 17. maj 2021 11:17)

    # Link komentara

  75. Goran

    Vrlo moguće. Znam da se godinama, zbog dominacije GSW, pričalo kako Bron ne gaji prevelike simpatije prema Kariju. Evo od jutros vidim komentare kao konačno mu odaje priznanje :)
    (Aleks, 17. maj 2021 11:15)

    # Link komentara

  76. Gospodine L.J. na kojem mjestu je Golden a na kojem Denver kojeg vodi Jokić?
    A koliko double double i triple double ima Curry a koliko Jokić?
    Pametnom dosta. Očito imate problem da MVP bude bijelac iz tamo neke Srbije.
    (Rade, ZG, 17. maj 2021 10:54)

    Čim vidim ovo "pametnom dosta", odma' si me ubedio. :)))
    Idemo redom...

    1. Pogledaj koliko je utakmica Stef propustio zbog povrede, uzmi u obzir činjenicu da se vratio iz teške povrede i dugog neigranja. Celu sezonu, koliko je odigrao, igra na vrhunskom nivou. GSW bi bio mnogo više pozicioniran na tabeli.
    2. Stef je pokazatelj da džabe brutalna sezona jednog igrača ako ostatak tima nije na nivou. Ne može da bude MVP. Dakle, Jokić ima mnogo bolje saigrače nego što vi ovde lupetate.
    3. Aha, odjednom su bitni TD i DD i koliko ih ko ima. Vestbruk ima najviše, karijernih 182. Je li bolji igrač od Stefa?
    Ja mislim da Kariju, trostrukom NBA šampionu, dvostrukom MVP-u, prvom neanonimnom MVP-u, treba uzeti mesto u istoriji jer eto nema TD koliko Jokić.
    4. Opet te priče mrze ga jer je belac, Srbin... fyi, Bron ima mnogo više razloga da "mrzi" Stefa, jer mu je on jedini konkurent za najboljeg i najdominantnijeg igrača u protekloj deceniji.
    (Aleks, 17. maj 2021 11:13)

    # Link komentara

  77. nema tu neke filozofije ni mudrosti kada se govori o Stefu, jednostavno covek je najbolji suter u istoriji NBA i to mu niko ne moze osporiti, ali gledao sam ove sezone par utakmica na kojima je davao 40+ poena i malo iritira sva ta pomoc koju ima i od sudija. Skoci na tri igraca i naravno svaki put dobije bacanja ni o koracima ne mora da razmislja, pipirevku moze da igra i nikom nista.
    (aca, 17. maj 2021 11:12)

    # Link komentara

  78. Za ove tipa "Mislim",Jokara je Mvp pa ti sada misli dokle hoces,a to sto se guraju drugi na perfidan nacin to je dr.
    Taj isti Lebron bi sebe stavljao ali malo bi bilo glupo ove godine...
    (gvozdje79, 17. maj 2021 11:06)

    # Link komentara

  79. (Aleks, 17. maj 2021 10:14)

    On se Stefu slihta cele sezone, jurio je da odigra sa njim all star, a verovatno ga u globalu vrbuje za LA.
    (Goran, 17. maj 2021 11:04)

    # Link komentara

  80. Kad bi se Jokiću sviralo na isti način kako se svira Leflopu, svaku večer bi imao 40/20/20. Ali ni onda nekima ne bi bilo dovoljno dobro. Prema tome, nije problem u Jokiću već u nekim drugim ljudima.
    (Miloš, 17. maj 2021 09:46)


    рођо, како може критеријум суђења да утиче на скокове и асистенције? ?
    ај за поене може да се каже да си у праву али ово другу...
    (CP3, 17. maj 2021 11:00)

    # Link komentara

  81. Naravno Kari je MVP sledeca meta za Lebrona ne bi li osvojio jos neki prsten, fuj
    (Doktor docent akademik strucnjak, 17. maj 2021 11:00)

    # Link komentara

  82. Za ove sto kazu da Jokic ima bolje procente od Karija. Posto prate od skoro Nba, neka saznaju sta je effective field goal % i true shooting %. Skraceno eFG% i Ts%. Pa se javite :)
    (Mislim, 17. maj 2021 10:59)

    # Link komentara

  83. MVP i regularne i plejoff serije .... Lebron ce ovo gledati iz fotelje jer LAL zavrsava sezonu koliko odmah
    (era, 17. maj 2021 10:58)

    # Link komentara

  84. (LeLoš, 17. maj 2021 10:20)

    Sve se apsolutno slazem sa tobom, osim ovoga "krmak" malo je neumesno.
    Dodao bih na ovu tvoju listu i totalnu degradaciju PF i C pozicije u NBA, totalno odsustvo timske odbrane, sto dodatno olaksava posao svim igracima, narocito centru u NBA.
    Pitanje je sta se to desava sa koledz kosarkom, kako u NBA zadnjih godina stizu kosarkaski totalno nepismeni visoki igraci, koji blok ne znaju pravilno da postave. Otkud i zasto enorman priliv prosecnih evropskih visokih igraca u NBA tipa Nurkic, Vucevic, Valanciunas, Zubac, koji nisu dovoljno dobri za neki bolji evropski klub, a kamoli NBA tim?

    Niko normalan u Evropi ne bi igru gradio na takvim igracima, a Vucevicu u Chicagu dozvoljavaju da sutne 30puta u toku utakmice.
    Uzimam njega za primer jer su mnogi na ovom sajtu pri njegovim prelasku iz Orlanda u Chicago pisali kako je Orlando sada playoff tim, i ja sam zaradio gomilu minusa kada sam pisao da su to gluposti i da u Chicagu sada nema ko da igra odbranu, jer im je dosao igrac koji je sezonu pre toga bio najgori igrac Orlanda u playoffu. Ali on se preziva na "ic" i tu se svaki realan komentar zavrsava.

    Bilo bi zaista glupo dati Jokicu MVP zvanje pored maestralne simultanke koju Curry igra od pocetka sezone, i vodi ocajan tim u playoff.
    Denver jeste bolje plasiran tim, ali imaju 2 All star igraca i smatram buduceg superstara Portera. Jokiceva igra vise je produkt Denverove timske igre, dok je Curry cist kosarkaski genije.
    (kemp, 17. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  85. Gospodine L.J. na kojem mjestu je Golden a na kojem Denver kojeg vodi Jokić?
    A koliko double double i triple double ima Curry a koliko Jokić?
    Pametnom dosta. Očito imate problem da MVP bude bijelac iz tamo neke Srbije.
    (Rade, ZG, 17. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  86. Ovome je svejedno ko je MVP, bitno samo da nije belac
    (BDj, 17. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  87. Po tvom misljenju je Kari MVP samo zato sto ume da da najvise trojki i 100 poena? A gde je timski rad, asistencija, skok? Nabedjeni crnja, sa egom do maksimuma.
    (Vlad, 17. maj 2021 10:51)

    # Link komentara

  88. @LeLoš

    Ma da, Jokić nije ni blizu MVP-a prosečan centar kome se poklanja previše pažnje... :D :D :D
    (Dragan Miladinovic, 17. maj 2021 10:51)

    # Link komentara

  89. Lebron neće sigurno da bude MVP ove sezone.
    Kari takođe ima neuporedivo slabiju statistiku od Jokića.
    Jedini nedostatak Jokića je što je iz Evrope i što je belac.
    To izgleda mnogima smeta pa lobiraju za druge slabije igrače.
    (Alex, 17. maj 2021 10:50)

    # Link komentara

  90. Jokić nije marketinški isplativ, to je problem njegov i zato su neki protiv njega. i to je jedini problem. košarkaški zaslužuje potpuno MVP
    (mr no, 17. maj 2021 10:50)

    # Link komentara

  91. Zakljucak LB je da svi koji su rodjeni u Akronu imaju taj pobednicki mentalitet i treba da dobiju mvp nagradu?
    (Poz, 17. maj 2021 10:49)

    # Link komentara

  92. Vecina tamnoputih americkih NBA igraca tesko a u budicnosti sve teze ce da prihvate da neki beli igrac bude u njihovom rangu a jos da nije Amerikanac.Dirk Novicki je statisticka greska koja to potvrdjuje a jos je u to vreme vladala i drugacija drustvena atmosvera u US.
    (NIK0LAN, 17. maj 2021 10:48)

    # Link komentara

  93. Nisam ni sumnjao da misli da je neki amer mvp, crnac naravno, samo mislio da ce da kaze da je neko iz njegovog tima, tipa dejvis ili cak i on sam, ali nisam ni mnogo pogresio.. Kari na mvp nivou, dovukao svoj tim do doigravanja ali jokic sigurno jedna od 10 najboljih sezona u istoriji kosarke..
    (pant-La, 17. maj 2021 10:45)

    # Link komentara

  94. Ima šampionski DNK. Kao i ja. Koji ego ima ovaj čovek.
    (Jare u mleku, 17. maj 2021 10:44)

    # Link komentara

  95. Jokic MVP !!!
    (Miki, 17. maj 2021 10:42)

    # Link komentara

  96. Šta mislite, da Jokiću ponude 10 uzastopnih MVP lige ili jedan prsten lige sa Denverom, šta bi izabrao? E tu je razlila između njega i ostalih MVP kandidata.
    (šomster, 17. maj 2021 10:42)

    # Link komentara

  97. Prvo morate da razumete kontekst da čovek priča o utakmici Lejkersi - Golden Stejt, i da hvali svog protivnika u sledećoj utakmici. Inače je nekoliko puta Lebron rekao da je Jokić MVP. Ali to nije bilo bitno, jer neće imati dovoljno klikova.

    Jokić će dobiti sa 99% prvih glasova. Pre par dana je i Kendrik Perkins, izjavio da je Jokić MVP. A i Stiv Smith. Ta trka više nije zanimljiva. I možemo se radovati da pored SAD, Kanade, Nemačke i Nigerije, postajemo peta država koja ima NBA MVPa.
    (Ostin A, 17. maj 2021 10:42)

    # Link komentara

  98. Kad najvece legende kazu da je on MVP poput Medzik Dzonsona ali doticni BLM kompleksas kaze da on nije a sve brojke govore upravo suprotno...…..
    (dusan, 17. maj 2021 10:40)

    # Link komentara

  99. Samo i ako osvoji prsten bice MVP, u svakom drugom scenariju neće...
    (stanke..., 17. maj 2021 10:39)

    # Link komentara

  100. Nikola je bez konkurencije ove godine,drugi bi trebalo da bude Vestbruk,posle nek se poredjaju kako hoce,ako je Kari doveo raspali GS do plej ofa,sta je onda Vestbruk uradio?Karijev sut je poezija I sigurno je najbolji suter u istoriji NBA ali malo realnosti nije
    na odmet.Vestbruk je igrac kojeg ja licno uopste ne volim,jednostavno ne volim takav tip igraca ali je ovu sezonu bio makar duplo bolji od Karija.
    (kralj, 17. maj 2021 10:35)

    # Link komentara

  101. Imam san da ce se najbolji u NBA birati ne prema boji koze, nego prema karakteru na terenu.
    (Da parafraziram Doktora, 17. maj 2021 10:32)

    # Link komentara

  102. Ne mogu da se pomire da ih je belac sve nadigrao.
    (Jakov, 17. maj 2021 10:31)

    # Link komentara

  103. Ako je i od Kralja, previše je. Curry je fantastičan košarkaš, ali GS vjerovatno uopšte neće vidjeti play-off (kao i npr. Westbrook). Tačno je da vuče GS cijelu sezonu, ali šta reći za Jokića koji je dovukao Denver na 3. poziciju zapada iako je ostao bez nekoliko veoma važnih igrača (prije svega Murraya). btw: gledao sam sinoć utakmicu protiv Memphisa i bukvalno 4 igrača GS na terenu ništa drugo ne rade nego samo prave blokove za Curryja. Negledljivo!
    (Mariborcan1970, 17. maj 2021 10:29)

    # Link komentara

  104. šta da vidi kad je rasista? to je svima jasno, odavno
    (Grof Irac, 17. maj 2021 10:27)

    # Link komentara

  105. Jokic ce biti MVP,dzabe ti sve.
    (Red, 17. maj 2021 10:25)

    # Link komentara

  106. Nije rekao da ga ne vidi nego je rekao da GSW ima MVP igraca.Velika razlika.
    (Stark, 17. maj 2021 10:21)

    # Link komentara

  107. Jokić je drek. Zach Low je preletio u njegove navijače tako da se odjavljujem s Lowpost poda, a on neka sebi kupi slušatelje iz Rusije. Jokić najbolji visoki dodavač, kažu. Kukoč im nije dovoljno visok? Jokić dodaje iz set playa, uvježbanih akcija kroz blokove i to na 2 metra dok je Kuki voleje lansirao sa 8 metara pod koš. Jokić ne ostvaruje nikakvu prednost koju bi pretvorio u asistenciju OSIM iz udvajanja nakon što iz bloka naprave switch preuzimanje kada ostane pod košem protiv nekog nižeg od sebe. Ne dodaje iz pokreta, nema nikakav kickout, stacionarni dodavač iz DHO u igri 2 na 2 nakon čega pošne pokretnim blokom ometati braniča. Vi nemate dodavača, on kopira Teodisića, koji je kopirao Balića koji je kopirao Kukoča.

    Skokove ne treba brojati ispod 10, osim kao minus, a ukupno obrambeno Jokić je rupa koja bi bila još gora kada ga suci ne bi pošteđivali prekršaja koje pravi u obrani računajući na poštedu koja ako se prekrši pretvara se u javni linč sudaca i teorije zavjera protiv Denvera.

    Drugo ništa, on je mehanički loš šuter sa visokim postotkom elastične masti koja mu jojo efektom povećava postotak, što znači da trice gađa SAMO kada je salo opušteno, tj. kada ga nitko ne čuva. Šutu za 3 ne vjerujem.
    Ostaje mu jedino igra pod košem u kojoj jest dobar, i ta finta šuta koju mu omogućuje visoko držanje lopte, tj. to isto oružje što mu ga je Blake Griffin demonstrirao i primjenio protiv krmka.

    Svi su ispred njega, i Janis i Curry i Embiid sa obranom.
    (LeLoš, 17. maj 2021 10:20)

    # Link komentara

  108. Bas me briga za MVP, ono sto jeste za brigu je to koliko ljudi prezire tog Jokica. Pa covek je medju najboljim kosarkasima, najboljima na planeti, iz jedne male zemlje. To je covek iz malog grada koji voli taj grad, nije ga se odrekao, voli konje. Ljudi, kakav smo mi to narod koji mrzi takvog coveka samo zato sto je uspesan? Los, mnogo los i zavidan. Juce isto protiv Novaka. Naravno ne mora niko nikoga da voli ali ovo je stvarno zabrinjavajuce.
    (Stefan, 17. maj 2021 10:18)

    # Link komentara

  109. Boli me uvo sta ce Denver uraditi u plejofu, voleo bih da prođu prvo kolo, naravno.

    Ali vazno mi je samo da Jokara osvoji Mvp nagradu, to be prioritet.

    Jer ako su novinari iole realni, za ovu nagradu ne bi trebalo da bude dileme. 🏆🏔️
    (Iskreno, 17. maj 2021 10:18)

    # Link komentara

  110. Ne vidim sto se primate na ovu izjavu. Covjek je rekao, ovo je moje misljenje. Nije rekao MVP je ne znam ko nego Stef Kari najbolji suter i trojkas svih vremena, covjek je promjenio nacin igranja kosarke...Jokara ce vjerovatno biti MVP to nije sporno, ali mora se i Kariju odati priznanje, sam vodi raspad tim GS, jedino ima Grina ostali nisu ni za ABA ligu...
    (Banjaluka, 17. maj 2021 10:16)

    # Link komentara

  111. Ja

    Upravo tako. Stef je ubedljivo najbolji igrač ove sezone, nerealnu sezonu ima, ali Jokić je bio konstantniji i definitivno zaslužuje da bude MVP.
    Za ove koji Lebrona nazivaju rasistom i kao što hvali Karija, pa on je KONAČNO Stefu odao priznanje. Ko prati, zna...
    (Aleks, 17. maj 2021 10:14)

    # Link komentara

  112. Bog na nebu, Jokić MVP
    (tata, 17. maj 2021 10:12)

    # Link komentara

  113. Tramp ga je davno pročitao.
    (nenad rs, 17. maj 2021 10:12)

    # Link komentara

  114. Ja samo da napišem da naš Bogdan Bogdanović ima bolji procenat šuta od Stefa Karija, toliko.
    (Milan, 17. maj 2021 10:11)

    # Link komentara

  115. Pa da, opet pumpa pricu za sebe, da kaze kako je osvojio najtezu titulu u istoriji NBA... da je igrao protiv Denvera, Jokic bi bio MVP za njega.
    (limeni, 17. maj 2021 09:46)

    Koju titulu druže, pa ona titula iz balona najsmešnija titula u istoriji nba lige.
    (ccc, 17. maj 2021 10:11)

    # Link komentara

  116. samo zato što je Srbin.. Jokić je mvp , belac je i Srbin je i Amerima je krivo
    (pop, 17. maj 2021 09:53)

    Druže, on ni ne zna šta je Srbija niti gde je to, kao ni većina Amera. Zašto smo toliko opsednuti sobom? Bio sam više puta u Americi i svakodnevno komuniciram sa Amerikancima, oni su totalno nezainteresovani za ta nacionalna pitanja, za razliku od nas. Pa ne lobira za Karija zato što mrzi Jokića, a još manje zato što je Jokić Srbin, već zato što mu je Kari ortak i drugar, još su rođeni u istom porodilištu, a i igra protiv njega.
    (brm, 17. maj 2021 10:10)

    # Link komentara

  117. Ima čovjek pravo na mišljenje, ali mislim da je i on svjestan da je Jokić ove godine MVP, rekao bih, bez konkurencije. Ovo je bilo malo podrške starom jaranu, što je normalno, i ja bih podržavao nekoga iz mog grada.
    (WillyWonka, 17. maj 2021 10:09)

    # Link komentara

  118. Svako ima pravo na svoje mišljenje pa tako i veliki LBJ. Obojica su rođeni u Akronu i imaju šampionski gen i to je nesporno. Stef ima iza sebe sjajnu sezonu, ali Nikola po gotovo svim statističkim pokazateljima ima daleko bolju, tim mu je daleko bolje plasiran, a i odigrao je sve utakmice. I to je jasno svima. Da li je ovo izjava kako bi sebi podigao rejting ukoliko pobede GSW, ili ima malo ljubomore na boju Nikolina kože nećemo saznati.
    (Dragan Feliks, 17. maj 2021 10:08)

    # Link komentara

  119. Zašto svatko tko ne smatra da je Jokić MVP biva popljuvan ovdje...dok je Nikola s Denverom bio oko sestog -sedmog mjesta tvrdili ste da to nema veze,pisali ste da je Westbrook bio MVP sa slabijim omjerom..sad to ipak ima veze..Curry ako dobije biti će zasluženo..dobije li Jokić opet zasluženo..ne treba ostati slijep na ovako monstruozne igre Currya bez obzira koliko voljeli Nikolu..i ne mrziti svakoga kome Jokić nije prvi izbor
    (EJJJ, 17. maj 2021 10:08)

    # Link komentara

  120. Bilo koji čovek koji mora reći ''Ja sam kralj.'' nije nikakav kralj.- Tivin Lanister. To važi i za Lebrona koji sebe zove king James i za ostale samozvane mvpeve
    (sale, 17. maj 2021 10:07)

    # Link komentara

  121. Vrbuje ga da potpise za LA, cisto ulizivanje
    (L!nK, 17. maj 2021 10:06)

    # Link komentara

  122. Jokic bi sa ovim Warriorsima u G-league.
    (man, 17. maj 2021 10:06)

    # Link komentara

  123. Kad bi se Jokiću sviralo na isti način kako se svira Leflopu, svaku večer bi imao 40/20/20. Ali ni onda nekima ne bi bilo dovoljno dobro. Prema tome, nije problem u Jokiću već u nekim drugim ljudima.
    (Miloš, 17. maj 2021 09:46)

    Za poene se slazem al ne bi mu svirali slobodne skokove ?
    (lllll, 17. maj 2021 10:06)

    # Link komentara

  124. Priprema sebi odstupnicu u slučaju poraza u plej-inu???
    (Majčin sin, 17. maj 2021 10:04)

    # Link komentara

  125. Njemu je samo krivo sto Denver nije pobedio Portland, na taj način bi Lejkersi izbegli playin protiv Golden Stejta, i sa 6og mesta isli direktno u playof protiv 3plasiranog Denvera, zato hvali Stefa, a ne Jokica. Najsmrdljiviji tim su Clipersi koji su namerno izgubili od Oklahome samo da ne bi bili 3, na taj nacin izbegavaju Lejkerse do Finala Zapada..
    (Steva Kera, 17. maj 2021 10:04)

    # Link komentara

  126. A razlog je koliko ja vidim zato sto je rodjen u istom mestu kao i Lefake, tj kraljica. Posto nijedan drugi normalan razlog nije naveo. Mozes da mislis da je neko bolji, ali ako taj neko ima slabije brojke, sve sem poena i lideri ste timova koji se razlikuju za 5 na kraju regularnog dela, onda je to pogresno misljenje i taj nije bolji ocigledno. Da li bi pobedio Jokica u 1 na 1, da naravno da bi, on je bek, ali kosarka se igra 5 na 5 sa jos 7 igraca na klupi i igra se da pobedi tvoj tim, ne jedan igrac.
    (voodoo, 17. maj 2021 10:03)

    # Link komentara

  127. Potpisujem sve.Realnost.
    (Legolas, 17. maj 2021 10:02)

    # Link komentara

  128. Večina superstara je povređeno, a on se pokida svaku utakmicu u eri Zubca i Pokuševskog da osvoji MVP nagradu.

    Nadam se da takav igrač nikad neće dobiti MVP nagradu. I nadam se da novinari neće pogrešiti kad glasaju. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
    (JK, 17. maj 2021 10:02)

    # Link komentara

  129. Lebron Džejms je isključivo za crnce.
    Da je neki belac takav bio bi rasista.
    Ovako je sve OK.
    A da Joku malo pošaljemo u solarijum, možda LJ promeni mišljenje posle toga?
    (Michael Jordan, 17. maj 2021 10:01)

    # Link komentara

  130. Milos,, kad bi se igrala ozbilnija kosarka u nba sa jaci fokus na odbrani jokic ne bi dao vise od 10 koseva po utakmici, pokazali su to spanci i argentinci.
    (salerno, 17. maj 2021 10:01)

    # Link komentara

  131. Samoproklamovani lažni kralj.Kakav je ovo Amaral, ljudi moji.Znate li da i danas skoro dvadeset godina otkako se Džordan povukao sa NBA scene američka anketa za najboljeg košarkaša glasi: Džordan 72%! Svi ostali neka se redaju kako hoće.Lebronko svim silama pokušava biti broj jedan,i mediji,i plaćeni kvazi analitičari,i broj 23,Spacejam2...majstore, ne ide ti i ćao.
    (Penny Hardaway, 17. maj 2021 10:01)

    # Link komentara

  132. Ni mnogi drugi ne vide LeQueena kao MVP.
    (Frozen Throne 123, 17. maj 2021 10:01)

    # Link komentara

  133. Lebron je jadan i preopterećen sobom da bi bio relevantan.
    (kentaur, 17. maj 2021 10:00)

    # Link komentara

  134. To je sasvim okej. Ni Jokic nega ne vidi kao MVP-a. Jedino je sto.. ostatak sveta VIDI Jokica ko MVP-a, a Lebrona - niko :)
    (Sabre, 17. maj 2021 10:00)

    # Link komentara

  135. Leflop, rasista!
    (Jole, 17. maj 2021 09:59)

    # Link komentara

  136. Smeta mu što je Jokić belac, "politički je korektan" pa ne govori javno ono što zaista i misli.Nema većih rasista na svetu od američkih crnaca.Lebron i Kari,stari Bajdenovi ortaci...
    (goblin, 17. maj 2021 09:59)

    # Link komentara

  137. Potpuno je upravu. Ludacki sta je Stef uradio ove sezone i to nakon povrede.
    (Tenis20, 17. maj 2021 09:59)

    # Link komentara

  138. Pa kako belac da bude mvp ?rasizam je u NBA Ali prema belim igracima
    (Zika, 17. maj 2021 09:58)

    # Link komentara

  139. Ni Jokić ne vidi Lebrona kao MVP-a. Eto.
    (Dervišević Smrtko., 17. maj 2021 09:57)

    # Link komentara

  140. MVP zavrsio sezonu sa fenomenalni sutom za 3.
    Poslednjih 5 utakmica :
    0/5
    0/2
    0/3
    0/0
    0/2
    (lukadoncic77, 17. maj 2021 09:57)

    # Link komentara

  141. LeBron zeli da Stef predje u Lejkerse, da bi mogli da pariraju Bruklinu od kad su se pojacali za Hardena, posto sledece godine istice Stefu ugovor. Otuda i ovakav odgovor Lebrona.
    (Mladi, 17. maj 2021 09:57)

    # Link komentara

  142. previše misliš, to je tvoj problem
    (rot, 17. maj 2021 09:57)

    # Link komentara

  143. Sitna duša ovaj leflop
    (Marko, 17. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  144. Očigledno je ljut što je Denver izgubio od Portlanda i poslao Lejkerse u play-in
    (Perke, 17. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  145. Ko je pročitao "za mene najbolji igrač ove sezone" jasno mu je da misli da će Jokić osvojiti MVP ali da je bio i bolji igrač od njega ove godine. I u suštini se svi mi oko toga slažemo i šteta što je GSW ove godine odigrao lošu sezonu, zbog povreda. Ali isto tako većina NBA igrača se slaže da će Jokić biti MVP, iako je bilo još odličnih sezona.
    (Ja, 17. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  146. Nekadašnji košarkaš LeviBron James promoviše svog kolegu za MVP.
    (MileR, 17. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  147. Naravno, zato što je crnac, podržava svog.
    (Vladimir NS, 17. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  148. jeste Stef mvp koji je sinoc sutirao 16/36??!!,i igrao pola sezone,kako vas nije sramota ne mozete da sazvacete belog Evropljanina,ali na vasu zalost statistika je tu koju je neko izmislio da bi odredio najboljeg igraca.
    (nikola, 17. maj 2021 09:55)

    # Link komentara

  149. Kompleks!
    (Nikolaudar, 17. maj 2021 09:54)

    # Link komentara

  150. Ma dajte Kariju, Polu, Embidu, Janisu, Lilardu, svom "bratu", kumu, najboljem prijatelju, sunarodniku, nekome iste boje kože, kome god hoćete...neće Jokić plakati zbog toga! Šta belac zna šta je košarka, još tamo s nekog Balkana ...
    (Dragon, 17. maj 2021 09:54)

    # Link komentara

  151. A, pa ako ste obojica iz Akrona, onda dajte mu nagrad u odmah. xD
    (zhol, 17. maj 2021 09:54)

    # Link komentara

  152. Ne vidi niko ni Lebrona kao GOAT-a. Niti ce ikad.
    (nista o nicemu, 17. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  153. Da je situacija skroz obrnuta, da je Jokić tamne puti, a da su svi ostali kandidati za MVPa belci i da se ovako vodi kampanja protiv Jokića od strane mnogih, bili bi optuženi za rasizam. Ali pošto nije tako, pošto je Jokić belac, ovo je sasvim normalno, jer u toj demokratiji koja je zastupljena u SADu, prema mišljenju ljudi tamne puti ne postoji teoretska šansa da oni budu rasisti, to je isključivo namenjeno za belce. Molim vas, objavite mi komentar.
    (Heteria, 17. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  154. samo zato što je Srbin.. Jokić je mvp , belac je i Srbin je i Amerima je krivo
    (pop, 17. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  155. Kakvo odvratno ulizivanje i nepostovanje drugih MVP kandidata.
    (jone, 17. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  156. Čovjek nigdje nije pomenuo Jokića. Ne kontam čemu ovakvo izvlačenje riječi iz konteksta. Pošteno je rekao njegovo mišljenje je da bi Kari trebao da bude MVP, a naše da bi Nikola trebao.
    (fhjh, 17. maj 2021 09:52)

    # Link komentara

  157. Od danas je državni neprijatelj br.1
    (hihihi, 17. maj 2021 09:52)

    # Link komentara

  158. Teska je LeBronova rec al nadam se Jokic uzima titulu MVP-ja, kakav Curry, baki ima momente da sutne za tri tipa 2/14 sto je katastrofa, i to vise puta u sezoni, ne drzi konstantnost i to je to...
    (shpile, 17. maj 2021 09:52)

    # Link komentara

  159. Ne slažem se sa Lebronom, Jokara je MVP ove sezone.
    Naravno da će Džejms lobirati za njegovog ortaka Karija, on se loži na Akron priču. Malo ljudi zna da su LBJ i Kari rodjeni u istom porodilištu. Zaista velika slučajnost.

    Inače, da li će Arena prenosti sve plej in utakmice?
    (JeRemija, 17. maj 2021 09:51)

    # Link komentara

  160. Kad bi se Jokiću sviralo na isti način kako se svira Leflopu, svaku večer bi imao 40/20/20. Ali ni onda nekima ne bi bilo dovoljno dobro. Prema tome, nije problem u Jokiću već u nekim drugim ljudima.
    (Miloš, 17. maj 2021 09:46)

    # Link komentara

  161. Pa da, opet pumpa pricu za sebe, da kaze kako je osvojio najtezu titulu u istoriji NBA... da je igrao protiv Denvera, Jokic bi bio MVP za njega.
    (limeni, 17. maj 2021 09:46)

    # Link komentara