1. Ako hoćeš prsten, ne možeš da biraš protivnike, mislim da je to pogubno. Kako kaže Grunf "Ako kaniš pobediti, ne smeš izgubiti".
    (Rajko Jovanović, 16. maj 2021 12:05)

    # Link komentara

  2. Ne znam zašto je autor teksta uveren da Lejkersi žele da igraju protiv Denvera u prvoj rundi. Denver će kao da kalkuliše, a oni neće. Nonsens.
    (Alekso, 15. maj 2021 23:41)

    # Link komentara

  3. Lejkersi sa Dejvisom i Džejmsom, a Indijana bez Sabonisa, Brogdona i još par bitnih igrača.
    (Sibirac, 15. maj 2021 21:04)

    # Link komentara

  4. aman ljudi, lejkersi mogu šesti da budu jedino ako portland izgubi od denvera zašta nema promil šanse, dakle lejkersi ce biti definitivno sedmi i igrace u plej inu protiv memfisa ili gsw tj pobednika njihovog sutrasnjeg duela (igraju gsw i memfis i pobednik će biti osmi, a gubitnik 9). klipersi ako pobede oklahomu a denver izgubi bice treci, ako reše da izgube namerno kao noćas protiv hjustona denver ce i pored poraza od portlanda biti treci, ali onda dalas moze da izgubi od minesote i da ode na 6 mesto i izabere denver, a portland bi kao peti išao na kliperse. ja bih najviše to voleo, pa denver da prodje dalas i da ceka pobednika feniks- gsw/lejkers ( ne bih se kladio da ce u plej inu na jedan meč lal lako dobiti l
    karija, grina i gsw). upamtite lal imaju lošiji medjusobni skor i od dal i od port, a port ima bolji od dalasa.
    (Goran, 15. maj 2021 20:47)

    # Link komentara

  5. @antiskepticka jama, slazem se jarane, ali moras priznati i umijeca, od 2011 godine, Lebron samo jednom nije igrao finale. Sad mi reci da je to slucajno.
    (Banjaluka, 15. maj 2021 20:17)

    # Link komentara

  6. @Banjaluka
    I zbog sudija.
    (antiskepticka jama, 15. maj 2021 19:07)

    # Link komentara

  7. uhov
    A sta mislis zasto su dovedeni Kampaso, Sek Herison i Rivers???
    (Kozuki Oden, 15. maj 2021 18:22)

    # Link komentara

  8. Upravo izašla obavijest na NBA sajtu da se vraćaju večeras i Lebron i Šreder protiv Indijane. Naravno , znaju u lejkersima koliko im je bitna ta pobjeda
    (GoranRS, 15. maj 2021 18:11)

    # Link komentara

  9. "Vrhunska" analiza Dragana Borce, gde kaže Melo je mator a Kovington propao... Karmelo igra sjajno dok je RoCo jedan od boljih odbrambenih igrača 1 na 1. Za ovog koji kaže da Denver ima Kampaca da parira Lilardu-Mekalumu, mislilo se na napad. Sa izostajanjem Mareja, Denver nema bekove na nivou Portlandovih. Dame-CJ je najbolji backcourt lige (pošto je Klej povređen u GSW) + imaju i Pauela... Dame ima lošije partije u PO ali njemu efikasnost opada kako odmiče PO, najopasniji je u 1. rundi (što će se promeniti, nadam se).
    (Aleks, 15. maj 2021 18:04)

    # Link komentara

  10. Denver ispada u prvoj rundi glatko, živi bili pa vidjeli.
    (Rocky Balboa, 15. maj 2021 17:59)

    # Link komentara

  11. Denver ima negativan skor protiv svih rivala. Pozitivni su sa Portlandom, što je nerealno jer im ne odgovara, Phoenixom, koji je odnedavno pri vrhu i vremenom postaje bolji, i Clippers protiv kojih neće igrati. Sacramento npr. 0-3. Svakako nije loše to što će se ili poizbacivati protiv Lukice, izgubiti od Lebrona ili će im Lillard uvaljivati po 50
    (kraj, 15. maj 2021 16:23)

    # Link komentara

  12. Najbolje bi bilo da Denver ide na Dalas , manje dobra solucija je Portland . Lejkerse bi voleo da izbegnu za prvu rundu plej off. Ali da ne ispadne da mi biramo i znamo ko kome više odgovara nek to odluči Jokić i ekipa jer u njihovim je rukama da odluče kog će za protivnika u prvoj rundi
    (Ti si ?, 15. maj 2021 16:06)

    # Link komentara

  13. Mislim da će Denver želeti igrati sa Lejkersima, ove godine neće imati sudije kao prošle jer svakako su Bruklin Netsi prvi favoriti za prsten. Svakako su i Juta i Finiks dobri protivnici za ukrasti prednosti domaćeg terena, GSW bi mogao da tu dobije puno. Ovo je napravilo ogroman prostor za kalkulacije što je zanimljivo jer nema jasnih favorita. Faliće samo iskustva kojeg imaju San Antonio i Greg Popović, da se tu još začini. Ali biće zanimljivo svakako.
    (M, P, J,, 15. maj 2021 16:04)

    # Link komentara

  14. @bskfan ,
    Upravo tako kao što si napisao. Nikoli treba neko da trči non stop kroz odbranu lijevo, desno , ispod koša , oko linije za slobodna . Kao što radi Bogdan u Atlanti i vrši pomutnju u odbrani.
    I tu je greška trenera što nije i ranije uigravao Nikolu sa Hauardom i Nadjijem jer su brzi i idealni za lagano proigravanje
    (GoranRS, 15. maj 2021 15:53)

    # Link komentara

  15. Denver - Dallas
    Pa da vidimo...
    (lukadoncic77, 15. maj 2021 15:43)

    # Link komentara

  16. Samo jedno treba imati na unu, kalkulisanje se uvek obije o glavu.
    Inače Denver cilja titulu, tako da je sa te strane svejedno kad će naleteti na LAL, svakako ih moraju pobediti ako žele prsten
    (Valjevska podvala, 15. maj 2021 15:30)

    # Link komentara

  17. Da li će Lejkersi biti protivnici Denveru zavisi isključivo od Denvera,a realno su za to šanse veoma male, gotovo nikakve
    (Мики, 15. maj 2021 15:26)

    # Link komentara

  18. Mislim da bi za Denver bilo bolje da idu na Dalas nego na Portland jer kod njih nema ko da parira na bekovima Lilardu i Mekalumu.
    (uhov, 15. maj 2021 14:37)

    Ko kaže da nema, Campazzo Pitbull bi sigurno uštrojio jednog od ove dvojice
    (Kingston, 15. maj 2021 15:10)

    # Link komentara

  19. @FullHouse,
    Slažem se , upravo sam na onoj drugoj temi napisao da je vrlo važna utakmica večeras Pejsersi protiv Lejkersa.
    Pejsersi imaju svoju računicu i neće se lako predati pogotovo ako ne bude igrao Lebron i plus još igraju u terminu koji inače ne odgovara ekipama sa zapada ( rano prijepodne po zapadnom vremenu ) kad stignu na istok i igraju prvu utakmicu nakon leta i promjena vremenskih zona .
    Tako da ćemo i mi a i Denverovi analitičari biti puno pametniji večeras kad završi ta utakmica .
    (GoranRS, 15. maj 2021 15:08)

    # Link komentara

  20. Bolje je da Denver igra sa Lakersima u prvoj rundi jer ko što neko napisa ovi su roviti, nisu kompletni i uigrani toliko. Tući ih sa 4-1 ili 4-2 i posle toga se Denveru otvara put do finala jer mogu sa svakim da se nose (Utah, Phoenix, Clippers)
    (Kingston, 15. maj 2021 15:05)

    # Link komentara

  21. Niko ne zeli Lebrona u plejofu, to je sustina. Zbog plejof moda.
    (Banjaluka, 15. maj 2021 15:01)

    # Link komentara

  22. Klipersi ,vecni luzeri i sprdnja po medijim u SAD,ko prati zna!!!Bolje im je(LAC) da napadnu rovite LAL nego da igraju s njima u finalu konf,kad nece imati nikakve sanse protiv u formi Lebrona i AD!
    (satelit, 15. maj 2021 15:00)

    # Link komentara

  23. Računica je prosta, "Ako kaniš pobjediti, ne smiješ izgubiti!". Kalkulacije su za p*****, pravi muškarci uvek igraju na pobedu! Sve jedno je kada dođu Lejkersi, i ako dođu, kao i ko dođe, titulu osvaja onaj koji pobedi u svim duelima! Zato navijam da igraju jako i da pobede Portland, a posle, ko dođe neka ta ekipa razmišlja, verujem da Nikola nema mentalitet gubitnika, ili titula ili ništa!
    (Alija Sirotanović, 15. maj 2021 14:58)

    # Link komentara

  24. Znači računica je prosta, Denver porazom u zadnjem kolu sigurno izbjegava Lejkerse i ide na Portland.
    (sole, 15. maj 2021 13:53)

    Kako izbegava ako Klipersi izgube od Oklahome?
    (Miki, 15. maj 2021 14:14)

    Izbegava, zato sto lakersi u tom slucaju idu u plej in !
    U ovom trenutku manji problem Denveru u slucaju meca sa lejkersima bi bio sam protivnik, mnogo veci problem bi bile sudije i celokupna liga i propratna propaganda koja bi gurala ovu gamad do prolaska dalje !
    (antiDebil, 15. maj 2021 14:45)

    # Link komentara

  25. Clipersi namjerno izgubili,hoće 4 poziciju,koja im donosi sigurno izbegavanje Lejkersa,Denver zadnju treba da izgubi pa da onda igra sa Dalasom ili Portlandom(naravno ako i Clipersi ne izgube od najgoreg tima lige ali vrlo je moguće jer se vidi da kalkulišu).
    (roronja, 15. maj 2021 14:43)

    # Link komentara

  26. Najbolje je na Lakerse iči odmah nisu oni u bog zna u kakvoj formi jedini problem su sudije koje guraju posebno Davisa i lebrona na slobodna bacanja.
    (slaviša šmigič, 15. maj 2021 14:42)

    # Link komentara

  27. Znači računica je prosta, Denver porazom u zadnjem kolu sigurno izbjegava Lejkerse i ide na Portland.
    (sole, 15. maj 2021 13:53)

    Kako izbegava ako Klipersi izgube od Oklahome?
    (Miki, 15. maj 2021 14:14)

    Onda bi opet bili izjednačeni ali Denver ima prednost u međusobnom skoru. U pravu je Sole, samo što ne bi baš sigurno išli na Portland nego vrlo verovatno. Išli bi na Dalas ako bi Dalas nekim slučajem izgubio od Minesote.
    Mislim da bi za Denver bilo bolje da idu na Dalas nego na Portland jer kod njih nema ko da parira na bekovima Lilardu i Mekalumu.
    (uhov, 15. maj 2021 14:37)

    # Link komentara

  28. Klipersi prave mutne kombinacije i biraju protivnika kao Španija na reprezentativnim turnirima.
    (Mića, 15. maj 2021 14:37)

    # Link komentara

  29. Jedini pravi pristup je: melji sve od reda.

    Veliki timovi nikada nisu gledali druge vec samo sebe. Neka se drugi prilagodjavaju tebi a ne ti njima. Naravno, uvek treba skautirati protivnicku igru i pokusati da se zaustave tamo gde su najaci ali nikako ne treba preterati u tome na ustrb svoje igre.

    Objektivno, Denver sada ima samo dva jaka igraca, Jokica i MPJ-a s tim da je MPJ tek 22, ali to ne mora da bude ni veliki hendikep jer da bi se doslo do kraja i potrebna je jedna doza drskosti.

    Od stabilnih igraca tu su jos Gordon, Milsap, Grin, sve visoki igraci.

    Kljuc ce biti u bekovima, koji su, blago receno, sareni. Kampaco radilica i dobar plejmejker ali mu je sut nikakav. Shak igra dobru odbranu ali mu je sut nikakav. Moris unosi dozu sigurnosti ali mu je obrana losa. Rivers je tu najkomletniji jer moze da igra i pleja i dvojku. Dozier bi tu bio od velike pomoci ali verovatno nece biti spreman za pocetak plejofa. Ako dodje do toga da Hauard igra onda Malone treba odmah da da ostavku jer mu je normalne minute dao tek na poslednje dve utakmice. Inace mali Hauard je pokazao da ume da igra sa Jokicem, da zna kako Denver igra, tj. sta Jokic voli, a to je samo puno trcanja, kating i sut. Za Jokica nista gore nego kad uzme loptu a oko njega svi glume velicinu i stoje.

    Nema Denver cega da se plasi, nakon ispadanja iz igre Mareja svi su ih prezalili tako da sada treba samo da se opuste i igraju, pa sta bude. Sto se tice Bartona najbolje bi bilo da plejof presedi.
    (bskfan, 15. maj 2021 14:36)

    # Link komentara

  30. Večeras u 19h ima prenos na areni3 Indijana-Lejkersi.
    Međusobni skorovi im idu ovako:
    Denver > Klipersi
    Portland > Dalas > Lejkersi
    Golden Stejt i Memfis će direktno igrati za osmo mesto, sutra u 21:30h.
    Uživajte u vikendu i kombinatorici.
    (uhov, 15. maj 2021 14:24)

    # Link komentara

  31. Clippersi su sebi osigurali da igraju ili protiv Dallasa ili Portlanda,dakle izbjegli su Lakerse svakako,mogu birati hoce li izgubiti i igrati protiv Dallasa koji je peti ili dobiti i time izabrati Portland za protivnika...s druge strane Denver mora izgubiti da izbjegnu Lakerse,naime pobjeda Portlandu u susretu s Denverom jamci 6 mjesto a Lakerse gura na 7 mjesto dakle win-win situacija za obje ekipe...naravno sve ovo vrijedi samo ako se stvarno zeli izbjeci Lakerse u prvoj rundi playoffa...mozda se Denver hoce potuci u prvoj rundi dok su ovi jos nekompletni.
    (delac, 15. maj 2021 14:17)

    # Link komentara

  32. Znači računica je prosta, Denver porazom u zadnjem kolu sigurno izbjegava Lejkerse i ide na Portland.
    (sole, 15. maj 2021 13:53)

    Kako izbegava ako Klipersi izgube od Oklahome?
    (Miki, 15. maj 2021 14:14)

    # Link komentara

  33. Znači računica je prosta, Denver porazom u zadnjem kolu sigurno izbjegava Lejkerse i ide na Portland.
    (sole, 15. maj 2021 13:53)
    nije , ako i klipersi izgube zadnju onda je Denver ipak treci i ide na sestoplasiranog a to mogu da budu Lejkersi
    (milan, 15. maj 2021 14:14)

    # Link komentara

  34. mene zanima i kao navijača Zvezde kako će proći i Atlanta...Sjajan je Bogdan i imam utisak da će tek eksplodirati
    (Oj debeli lade..., 15. maj 2021 13:29)

    nikako. ispadaju u 1. kolu, posebno ako dodju na majami. onda metla. njuhorku mozda uzmu 2.
    ko ima tamo osim bogdana, a da moze nesto u plejofu da uradi? a ni bogdan nije kobi ili harden. a odbrana atlante svakako nije nesto sto ce da im bude adudt u doigravanju. kao kapela kida, bogdan solidan, ostali promaja... tre jang zadnjih meseci baca cigle, a u plejofu ce mu biti jos teze, kad krenu da ga jure da ga ubiju.
    protiv majamija atlanta ispada 100%, protiv njujorka imaju neke sanse, ali su i tu veliki autsajderi. njujork tvrda, agresivna, besna i iskusna ekipa. vrhunska odbrana, bas kako tibodo voli.
    (veverica, 15. maj 2021 14:13)

    # Link komentara

  35. Milvoki nikako ne moze do 2. mesta. Atlanta je verovatno 5. ako Majami veceras izgubi. Opet, ni Milvokiju ne odgovara da pobedi sad Majami i tako zakazu medjusobni duel plejof duel.
    Da li bi vise voleli gostovanje Atlante Niksima ili domaci teren protiv Majamija? Majami je daleko uskusniji, Niksi imaju domaci teren i tradicionalno navlacenje sudija.
    Kalkulisanje u najavi.
    (Kili, 15. maj 2021 14:12)

    # Link komentara

  36. Uf uf

    Koliko vidim srpska javnost zeli Dalas

    Ali da li je to bolja opcija?!

    Denver skoro pa redovno dobija Portland godinama od one nesrecno izgubljene serije

    5-1 zadnjih 6 ima Denver

    Dok je sa Dalasom povuci- potegni zadnje 2 godine uvek frka panika 🙄

    Luka je sistem, teze Denver igra protiv sistema nego protiv izolacija Portlanda

    Dalas ima i mnogo boljeg trenera
    Lilard ima samo 40% sut u plejofu

    Ona serija je izgubljena jako nesrecno i to kad su Jokic i Marej bili fakticki mladici neiskusni gde je takodje Maloun prosuo seriju sa rovitim Bartonom
    Ja bih vise voleo Portland
    Silovanja izolacija i ispucavanja a ovamo Luka sistem i bolji trener

    Karmelo je mator, Nurkic stagnira vec dugo, cak i regresija u igri
    Kovington i on proPo malo
    Mekalum na bljeskove
    (Dragan Borca, 15. maj 2021 14:09)

    # Link komentara

  37. Igrace protiv dalasa
    (Milos, 15. maj 2021 14:05)

    # Link komentara

  38. "Ljubiteljima košarke u Srbiji je u prvom planu svakako ko će biti rival Denver Nagetsima u prvoj rundi."

    Meni je u prvom planu ko ce Atlanti biti rival u prvoj rundi!.
    Zasto mora biti jednoumlje?

    Pratim i Jokica, ali mi je Bogi omiljeni igrac!
    (Under KV, 15. maj 2021 14:04)

    # Link komentara

  39. Koliko neinformisanih komentara. Dalas je 5. ili 6, nije osigurao 5. mesto jer u slucaju pobede Portlanda i poraza Dalasa, Portland ima tie-breaker zbog pobede u medjusobnim susretima (ta prica o Dalasu kao pobedniku svoje divizije jedino vazi ako je 3-way tie sa Lejkersima). Lejkersi su 7. ako se desi 3-way tie. Portland moze da bude 5, 6. ili 7, a 7. jedino moze biti ako izgubi od Denvera, a Lejkersi dobiju oba svoja duela.

    Ako Lejkersi danas izgube od Indijane koja ima motiv da pobedi da bi uzela 8. mesto na istoku, onda Denver ne mora da pusti Portland da pobedi sutra da bi izbegli Lejkerse. Sutra u isto vreme igraju Denver-Portland i Lejkersi-Pelikansi, dakle ako Lejkersi danas pobede, Denver eventualno moze uzivo da prati rezultat Lejkersa uzivo dok igra protiv Portlanda, da bi znao da li da ih pusta. A zasto bi Denver sve to radio? Eventualno da bi izbegao da ide na Portland koji moze da prestigne Dalas ako Dalas izgubi od Minesote. A Minesota igra dobro u poslednje vreme i ako im bude vece, vrlo lako moze da se desi da pobede Dalas.

    Tako da jako zamrsena situacija, ali ja bih rekao da je najvaznije da se izbegnu Lejkersi, jer sudije pustaju da Gasol bije Jokica. Ligi je u interesu da Lebron barem ne ispadne u prvoj rundi radi vece gledanosti, sto znaci da ce sudije da navlace za njih protiv koga god, a najlakse je navlaciti protiv Jokica jer em nije nesto popularan, em igra stilom gde mozes dosta toga da sviras protiv njega a da ne izgleda toliko nepravedno.
    (FullHouse, 15. maj 2021 14:03)

    # Link komentara

  40. Portlandu "gori" pod nogama i oni moraju pobediti Den u nedelju. Takodje, Memfis i GSW će biti paklena utakmica. Joker bi trebao da ostane kod žene u Den i da gleda susret sa Blejzersima na TV, ali mi svi znamo da do toga neće doći.
    (Dosadnjaković, 15. maj 2021 14:02)

    # Link komentara

  41. Zar nije logicno da u play in-u 7. igra protiv 10. i 8. protiv 9. ?? Ovako ispada da je osmi kaznjen a deveti nagradjen.
    (md, 15. maj 2021 13:24)

    8. ima i drugu sansu ako izgubi. Odlican sistem.
    (Kili, 15. maj 2021 14:00)

    # Link komentara

  42. Kako ce Klipersima da se obije o glavu ovo kalkulisanje nisu ni svesni.
    (Bjelasicompaslastada, 15. maj 2021 14:00)

    # Link komentara

  43. Denveru odgovara da Golden stejt pobedi Lejkerse i tako posalje Lejkerse sa Jutom. Lakse ce Denver dobiti Golden stejt nego Lejkerse ukoliko se ovi svi oporave i uhvate ritam. Dobro je sto je juce Denver pobedio, jer njima Juta nikako ne odgovara. Tesko da bi ih dobili.
    (stef, 15. maj 2021 13:55)

    # Link komentara

  44. Zar nije logicno da u play in-u 7. igra protiv 10. i 8. protiv 9. ?? Ovako ispada da je osmi kaznjen a deveti nagradjen.
    (md, 15. maj 2021 13:24)

    Pa ne baš. Pogledaj sliku.
    Pobednik duela između 7. i 8. ima sigurno mesto u plejofu.
    Pobednik duela između 9. i 10. nema sigurno mesto u plejofu, nego mora da igra još jedan meč sa gubitnikom iz duela 7. i 8. Pobednik tog drugog meča ide u plejof. Ništa 9. nije specijalno nagrađen jer ako pobedi svakako će posle morati da igra protiv 7. ili 8.
    (zxc, 15. maj 2021 13:54)

    # Link komentara

  45. Lejkersi jesu svakako za izbegavanje. Ne toliko zbog moćnog igračkog kadra (mada imaju i to, da se ne lažemo), nego zbog toga što imaju više od pet igrača na terenu, ako se razumemo. Ti dodatni "igrači" donose prevagu Lejkersima, pogotovo u plejofu. Denver sa druge strane ima potpuno drugačiji status kod ljudi u sivom. Dakle, LAL je za izbeći. Makar i porazom od Portlanda.
    (Prolaznik, 15. maj 2021 13:54)

    # Link komentara

  46. Znači računica je prosta, Denver porazom u zadnjem kolu sigurno izbjegava Lejkerse i ide na Portland.
    (sole, 15. maj 2021 13:53)

    # Link komentara

  47. Cini mi se da su Klipersi sa ovim porazom od Roketsa (najlosijeg tima) uspeli da izmanevrisu Denver i da izbegnu Lejkerse, koji ce najverovatnije biti 6ti...znaci dolaze kod Jokica i ekipe. Zasto je to Denver dozvolio?
    (rmc vs fct vs ht, 15. maj 2021 13:28)

    Sa Lejkersima treba igrati sada dok su roviti. Najveća šansa da se dobiju je upravo sada. Kasnije ako se oporave mogu biti samo jači. Inače, kalkulisanje se uvek vrati kao bumerang. Treba tući sve redom.
    (Locutus, 15. maj 2021 13:49)

    # Link komentara

  48. Md
    Nije. Pobednik izmedju 7. i 8. ide u plej of. Pobedik izmedju 9. i 10. igra protiv porazenog izmedju 7.i 8. za prolaz. Znaci 7. i 8. Imaju luksuz da izgube prvi mec.
    (Sumnjivo lice, 15. maj 2021 13:48)

    # Link komentara

  49. @(md, 15. maj 2021 13:24)
    Drugaciji je format. Pobednik duela 7-8 ide direktno u play off, a porazeni razigrava za poslednje mesto u playoff-u sa pobednikom 9-10. U sustini, 7. i 8. su nagradjeni sa dve prilike za playoff (treba im samo jedna pobeda iz dva moguca duela), dok 9. ili 10. moraju da pobede dve utakmice.
    (Wabbit, 15. maj 2021 13:45)

    # Link komentara

  50. Ili sam ja nesto lose izracunao ili ne proverate sta pisete. Dallas ima 2-1 protiv lejkersa ove sezone, kao i Portland. Znaci lejkersi mogu samo 6. da bude ali nemaju kao Sto pisete sve u svojim rukama. Poraz Denvera od Blejzersa u zadnjem kolu sigurno salje LA u play in.
    (Bua, 15. maj 2021 13:44)

    # Link komentara

  51. 7. i 8. igraju jednu utakmicu. Pobednik zauzima 7. poziciju.

    A gubitnik iz tog meča igra sa pobednikom između 9. i 10.

    Tako sam ja barem shvatio da funkcioniše ovogodišnji play in. 😁
    (Odgovor za md, 15. maj 2021 13:43)

    # Link komentara

  52. Koga biste vise voleli da bude protivnik Denveru??

    DALAS +
    PORTLAND -
    (Anketa, 15. maj 2021 13:29)

    Fale Lejkersi

    Koji ce 99% biti protivnici Denveru

    Ja bih voleo Dalas, ali ko zna...
    (dopuna, 15. maj 2021 13:41)

    # Link komentara

  53. Zar nije logicno da u play in-u 7. igra protiv 10. i 8. protiv 9. ?? Ovako ispada da je osmi kaznjen a deveti nagradjen.
    (md, 15. maj 2021 13:24)

    Pa ne bas, zato sto porazeni u partiji 7vs8 ima jos jednu sansu protiv pobednika partije 9vs10. a ovi veselnici iz 9vs10 partije prvo moraju da se makljaju medjusobno, pa onda jos jedan duel da dobiju da bi usli u plejof.
    (zhol, 15. maj 2021 13:39)

    # Link komentara

  54. Zar nije logicno da u play in-u 7. igra protiv 10. i 8. protiv 9. ?? Ovako ispada da je osmi kaznjen a deveti nagradjen.
    (md, 15. maj 2021 13:24) # Link komentara

    Nije tako. Igraju 7 i 8 i ko pobedi ide u playoff kao 7. A ko izgubi igra protiv pobednika meca 9. i 10. Znaci 9. Mora dva puta da pobedi a 8. sme cak jednom da izgubi.
    (Kg, 15. maj 2021 13:37)

    # Link komentara

  55. Kole, 15. maj 2021 13:21


    Treniraju u istoj dvorani i naravno znaju da su lekersi spremni ko puska lebron i devis ce uci odmorni i spremni 100% to sto prica da nije na 100% videcete.. odmorni njima svakako nije bitna pozicija ako odu na denver pocepace ih ko prase masan dzak.
    (alen, 15. maj 2021 13:36)

    # Link komentara

  56. Dalas je obezbedio 5. mesto jer će u najgorem slučaju za njih imati isti broj poraza kao Prtland i LAL ali posto je pobednik svoje divizije ima prednost u odnosu na ove dve ekipe! LAC je obezbedio 4 mesto jer ne žele da igraju sa Portlandom u prvom kolu! Denver je obezbedio 3. mesto i može da bira da li da zapne i pobedi Portland i da igra sa LAL u prvom kolu PO u slučaju da ovi pobede obe preostale utakmice, ili da izgube i na taj nači, bez obzira na sve, igraju sa Portlandom u prvom krugu PO jer je Portland u prednosti u odnosu na LAL jer su u regularnom delu dva puta njih pobedili a jednom izgubili.
    (Bane, 15. maj 2021 13:33)

    # Link komentara

  57. Denver i Portland prva runda...bice cupavo
    (rampa, 15. maj 2021 13:31)

    # Link komentara

  58. Koga biste vise voleli da bude protivnik Denveru?🏔️

    DALAS +
    PORTLAND -
    (Anketa, 15. maj 2021 13:29)

    # Link komentara

  59. mene zanima i kao navijača Zvezde kako će proći i Atlanta...Sjajan je Bogdan i imam utisak da će tek eksplodirati
    (Oj debeli lade..., 15. maj 2021 13:29)

    # Link komentara

  60. Cini mi se da su Klipersi sa ovim porazom od Roketsa (najlosijeg tima) uspeli da izmanevrisu Denver i da izbegnu Lejkerse, koji ce najverovatnije biti 6ti...znaci dolaze kod Jokica i ekipe. Zasto je to Denver dozvolio?
    (rmc vs fct vs ht, 15. maj 2021 13:28)

    # Link komentara

  61. Zar nije logicno da u play in-u 7. igra protiv 10. i 8. protiv 9. ?? Ovako ispada da je osmi kaznjen a deveti nagradjen.
    (md, 15. maj 2021 13:24)

    # Link komentara

  62. Hahahah čuj Jokić bježi od Lebrona. Da stvarno bježi od Lebrona, Denver bi sinoć namjerno izgubio od Detroita i tako 100% izbjegao Lejkerse. Ovako sve ide ka tome da Denver odma ide na Lejkerse. Al pustimo Denver, Klipersi su sinoć dokazali da su ubjedljivo najveće kukakvice u cjeloj ligi, namjerno izgubili od najgore ekipe zapada samo da bi izbjegli Lejkerse, jadno da jadnije ne može biti. Toliko očigledno da po svaku cjenu žele da izbjegnu Lejkerse, a to njihovo tankovanje traje već duže vrijeme, sve nebi li Lejkerse odma izbjegli na startu plej ofa. Ubjedljivo najveće kukavice cjele lige.
    (Kole, 15. maj 2021 13:21)

    # Link komentara