1. Ako je vama van dijk bolji od VIDIĆA VI STE ONDA MALOUMNIIIII.
    (Milos, 12. oktobar 2022 23:14)

    # Link komentara

  2. Vidic, Stam, Teri i Ferdinand bi odbranili Lenjingrad od svaba ja mislim. :)
    Lista subjektivna (kao i dosta takvih).
    (SaleBL, 6. maj 2021 09:26)

    # Link komentara

  3. Jap Stam i Van Dajk... Ostali neka se poredjaju kako god hoce.
    (delboj, 5. maj 2021 23:25)

    # Link komentara

  4. Dobro je on ovde kotiran, šta hoćete? U Srbiji ne može u top 3 svih vremena, ni prići. Vidim da ovde Zvezdaši gledaju kroz druge naočare ali, mi neutralni smo i objektivniji.
    Prodao nas je na svetskom, prodao u kvalifikacijama, ne pamtim veliku utakmicu za reprezentaciju, a tako sam mnogo očekivao.
    Pratio sam MUN u to vreme i znam da je sa Riom činio tandem ali, znalo se da je Rio malo ispred i nezamenjiv. Dakle, ne može biti najveći, već samim tim što je u svom vlastitom klubu bio za nijansicu drugi.
    Znam da će ovo povrediti tanana osećanja poštovalaca Vidića ali, mora se poštovati istina, takođe i pisat prema svojim uverenjima.
    (MMXXI, 5. maj 2021 18:04)

    # Link komentara

  5. Ajde sve...al gde nadjoše Kompanija, tešku vezaru.
    (Futre, 5. maj 2021 11:46)

    # Link komentara

  6. Lovren, pa 10 mesta prazno i onda Ivan Kanpo i Štimac.
    (Damir 1965, 5. maj 2021 11:41)

    # Link komentara

  7. Kako to za najboljeg stopera u povijesti Premiershipa!? Urota!!!
    (drago, 5. maj 2021 10:35)

    # Link komentara

  8. man. Koji bi po tvom ukusu bili top 3 centarhalfova u Srbiji. Za mene nalbolji koji je igrao za Zvezdu je Belodedić, a za Partizan Nenad Stojković.
    (Damir 1965, 5. maj 2021 06:41)

    # Link komentara

  9. Vidic je redovno kiksirao na onim subotnjim utakmicama od pola dva subotom i nedeljom za koje je priznao da mu ne leze, tako da to ima uticaja. Bilo je tu i nekoliko velikih meceva, a u nekima je bas bio poslat po burek. Da nije bilo tih kikseva bio bi on prvi 100%.
    (Realno, 5. maj 2021 03:04)

    # Link komentara

  10. Kompani koji je pola karijere proveo u bolnici i Van Dajk koji je imao jednu i po vrhunsku sezonu?
    Rio Ferdinand kojem je upravo Vidic krpio rupe i pokrivao propuste.
    Za ostalo vise-manje ok, ali nije mi ok da ova trojica budu ispred Vidica.
    Hajde, nekako bih podneo i Ferdinanda, ipak su njih dvojica cinila taj cuveni tandem pa je tesko odrediti koji je bio bolji.

    Ali brate Kompani i Van Dajk, pa to mi je bas neozbiljno.
    (Stevan, 5. maj 2021 02:17)

    # Link komentara

  11. *A Englezi su uvek imali 2 stopera - 2 buzdovana koji mogu da se prodju*...
    Eminentni trener Ziva zvani *bard*
    (Aleksandar, 5. maj 2021 01:19)

    # Link komentara

  12. Sramota da su sa svim ovim legendama upoređivali Van Dajka i Kompanija... Njih svojica jesu sjajni, ali Van Dajk je odigrao dve sjajne sezone i odmah se pporedi sa Ferdinandom, Vidićem i Terijem.Sramota.
    (qwerty, 4. maj 2021 20:17)

    # Link komentara

  13. Ferdinand za cetiri godine u Junajtedu bez Vidica osvojio jednu titulu. Posle dolaska Vidica za cetiri godine osvojio tri titule i to vezane. I dalje vam nije jasno koje tu koga ucinio boljim igracem? Pa Roj Kin je oteran iz Junajteda jer je otvoreno kritikovao Ferdinanda zbog ocajnih igara.
    (gloom, 4. maj 2021 19:53)

    # Link komentara

  14. Ljudi raspravljaju o Vidicu, Teriju, Ferdinandu sreca njihova sto Tijago Silva nije dosao u PL, frajer jaci stoper od sve trojice, u 37. god najbolji stoper u PL igra kao da ima 31.god, a ova trojka pomenuta u 33.god vec bila gotova...
    (The KING, 4. maj 2021 18:16)

    # Link komentara

  15. Nesta, Pujol i Tijago Silva najbolji stoperi poslednjih 20.god ne racunam Maldinija on je bek...
    (The Rated R Superstar🤘, 4. maj 2021 18:11)

    # Link komentara

  16. Kada je neko na 6-om mestu svih vremena Premijer Lige, ko god je pravio, to nije "samo"!
    (Samo!?!?!?, 4. maj 2021 18:01)

    # Link komentara

  17. Đe je Džonatan Vudgejt? :)
    (Dingospo, 4. maj 2021 17:41)

    # Link komentara

  18. Smesno
    (Milos, 4. maj 2021 17:28)

    # Link komentara

  19. nerelevantni su
    (bananarepublic, 4. maj 2021 17:28)

    # Link komentara

  20. Englezi objektivno ko i uvek.
    (Peranović, 4. maj 2021 17:19)

    # Link komentara

  21. Adams?? Stiv brus je bolji od njega a ne ovi sa liste! Da mu nije bilo onog strasnog tima arsenala nikad ga ne bi ni pomenuli. Nas nemanja je tu uz najbolje ikad, kakva pocast, tako da je nebitno ko je na kojem mestu. Sve ostalo je ko koji stil igraca vise voli.
    (Gojko/PFC, 4. maj 2021 17:16)

    # Link komentara

  22. A Milan Baros ? Raazumem hajp oko Vidica razumem i to da ga je Tores maltretiro ali najvise od svih Vidic pamti Milana Barosa(pored utakmice sa Slovenijom) ima na yt i nije to bilo jednom pa covek da kaze lose vece , jednostavno Baros se bas poigravao sa njim. Taj podatak i na to da je odma najuren iz Inter-a i na nekoliko sramnih utakmica za Reprezentaciju neostavlja Vidicu mesta ni u top 3 stopera Srbije .
    (man, 4. maj 2021 17:16)

    # Link komentara

  23. Dok dam igrao Sony znao sam sve igrače iz tog doba 98'- 2009
    (Predrag Marković Forest, 4. maj 2021 16:49)

    # Link komentara

  24. sve sve, al kompani bolji od vidica...ni u 3 zivota
    kompani nije ni u prvih 100 sa ove liste.
    van dajk treba jos utakmica da igra da bi se nasao na listi. sezona dve ga ne cine najboljim svih vremena u ligi gde au igrale takbe legende.
    (Ako su ruze, procvetace..., 4. maj 2021 16:46)

    # Link komentara

  25. Komentarisu Toresa, jer se samo taj klip i vrti, a gde su klipovi gde se Tores nije ni video? Drugo, Tores je sa Drogbom bio ubedljivo najbolji spic tih godina, dok nije presao u Celzi. Toni Adams je bio dobar igrac, ali Vidic je bolji ubedljivo. Imao je sve, a niko mu ni prici po hrabrosti i odlucnosti.
    Naravno da ne noze niko da bude bolji od engleza na toj listi, ali da su pitali igrace iz Mancestera svi bi rekli Vidic, naravno po neko bi rekao i za Ferdinanda, koji je bio sjajan. Obojica stopera Mancestera su bez dileme najbolji stoperski tandem u istoriji fudbala.
    (Ex Njujorcanin, 4. maj 2021 16:39)

    # Link komentara

  26. A šta je Vidić radio Drogbi, jednom od tri najbolja napadača u PL ikada?
    Kad je Ferdinand bio bolji i imao više uticaja na igru nego Vidić, što Ferguson njemu ne dade kapit. traku?
    (Kolubarac, 4. maj 2021 15:29)

    Nećeš vjerovati, ali kapetan često nije najbolji igrač ekipe, nego igrač koji ima karakter i osobine vođe. Neko koga suigrači cijene, netko tko je dugo u klubu itd. Puyol nije bio najbolji igrač Barcelone, Raul nije bio najbolji igrač Reala, Deschamps nije bio najbolji igrač Francuske '98, Zanetti nije bio najbolji igrač Intera, Baresi nije bio najbolji igrač Milana, Keane nije bio najbolji igrač Uniteda itd. itd. Primjera koliko hoćeš.
    (Nije to PS, 4. maj 2021 16:26)

    # Link komentara

  27. Dzon Teri ispred Stama ????.. ahahahah ...pa da li su realni ovi dvojica hahahh.. ne moze se uzeti ova lista za ozbiljno, Vidic je minimum za Top 5.
    (bgd011, 4. maj 2021 16:23)

    # Link komentara

  28. Maldini,Nesta i Barezi su bolji od svakog sa ove liste.
    (Aleksandar, 4. maj 2021 11:37)

    Maldini i Nesta najbolji defanzivi tandem ikada.
    (Aleks, 4. maj 2021 16:23)

    # Link komentara

  29. Ало бре људи?! Као да је мало што је Видић уопште на тој листи?! Ето, неко спомену Бучера из Ливерпула, кога уопште нема на папиру. Знате ли какав је то играч био? Дакле, супер за Видића. На крају крајева, нико са сигурношћу не може одредити тачан редослед те десеторице, а наћи се у таквој конкуренцији, част је и успех.
    (Гробарија, 4. maj 2021 16:22)

    # Link komentara

  30. Vidića su Drigba i Tores nadigravali, davali golove inizbacivali sa utakmica. Veliki igrač jeste, ali daleko od najboljih. Ima tu mnogo dobrih defanzivaca koji su igrali, od Brusa, Palistera, Pelegrinija, Blana, pa do danas za mene najboljeg ikad Van Dajka.
    (milos. k, 04. maj 2021 14:19)

    Drogba je dao 4 gola Mančesteru za preko 20 mečeva. Znam da je jedan dao pre Vidića. Dva dok je Vidić igrao, od toga jedan iz debelog ofsajda i jedan posle.
    Sam Drogba je posle priznao protiv koga mu je bilo najteže igrati.
    A za mit u vezi Toresa sam već komentarisao.
    (5. STAR, 4. maj 2021 16:16)

    # Link komentara

  31. Vidiceva jedina slaba tacka je bila „brzina“. On je toga bio svestan i uvek je znao kako da se postavi.
    (XXL, 4. maj 2021 16:14)

    # Link komentara

  32. Kakav bre Vidić, Stam je tu doktor. Čoveka na živo zašili u toku utakmice.
    (le saux, 4. maj 2021 16:12)

    # Link komentara

  33. Video sam Van Dajka na cetvrtom mestu,uopste ne vredi gledati i komentarisati dalje ove nebuloze
    (Car, 4. maj 2021 16:09)

    # Link komentara

  34. GUTI PO MENI NAJBOLJI STOPER Svih vremena!!!!
    (NOK, 04. maj 2021 12:46)

    Gdje njega izvuce?! Hahahahaha
    (XXL, 4. maj 2021 16:08)

    # Link komentara

  35. Kaže prepametni Ričards kako nije imao toliki uticaj na igru tima kao oni koje je on birao pre njih.
    Nemanja Vidić je 2 puta najbolji igrač PL! Više od bilo kog iznad njega na toj listi. U njegovoj eri Mančester je imao najbolji procenat cleen sheeta u PL.
    Pet osvojenih titula za 8 godina, opet više nego svi iznad (naravno Rio se u ovom slučaju ne ubraja)
    U periodu jedne sezone je imao 14 utakmica zaredom bez primljenog, gde koliko se sećam odbrana nije bila tokom tog perioda stalno u punom sastavu ali zato je Vidić svaki taj meč odigrao.
    U raznim drugim statističkim parametrima je lično ubedljivo bio prvi u ligi, godinama. Trebalo bi vremena da se to sve nabroji.

    Evo detaljno sa jedne Mančesterove stranice na fejsbuku taj čuveni izlizani mit o maltretiranju Vidića od strane Toresa. I to kao ovce, jedan spomene i onda godinama stado ponavlja li ponavlja... Nemaju za šta drugo da se uhvate.
    A to je nastalo sve zbog greške gde je okleva i okliznuo se a Tores iskoristio taj poklon koji bi i Heski iskoristio.

    Prve dve tekme, sezona 2007/08, United dobija 3:0 i 1:0, clean sheet.
    Drugi susret, Liverpool pobeđuje, Torres na klupi, Vidić dobija crveni zbog laktanja sa Xabi Alonsom - nema veze sa Torresom, Torres nije dao gol.
    Treći susret, Torres daje gol (prolazi Ria Ferdinanda), Vidić dobija crveni karton zbog starta nad Gerrardom - nema veze sa Torresom.
    Četvrti put, Vidić dobija crveni karton zbog faula nad Dirk Kytom - nema veze sa Torresom.
    Peti put, Torres ga dao pored Vidića, dobio Vidić žuti, Uniteded pobedio, Vidić u poslednjih 20 min zaključao Torresa.
    Šesti put, United pobeđuje 3:2, Torres nije dao gol.
    Poslednja, sedma utakmica, Torres nije dao gol, United pobeđuje, Vidić daje gol.

    Zaključak - 15 utakmica, Torres tri gola, samo jedan dok ga je Vidić čuvao. Sa druge strane, Vidić jedan gol, ali i tri crvena, koja nemaju veze sa Torresom. I najvažnije, Vidić je na kraju sezone podigao trofej Premier lige, Torres ne.
    (5. STAR, 4. maj 2021 16:03)

    # Link komentara

  36. Teri Bačer pa dva prazna mesta.
    Vidić je podsecao na njega, ali je bio mekši.
    (Volim i ja vas, 4. maj 2021 15:24)

    Jel možeš zamisliti da u današnje vrijeme netko završi utakmicu i da mu dres izgleda kao Terryu Butcheru? Zamotana glava, a dres potpuno crven od krvi.
    [link]
    Danas padne prazna plastična boca Neymaru na rame, a pola Barcelonine momčadi se automatski baci na pod. Kao da se radi o drugom sportu.
    [link]
    (????, 4. maj 2021 15:57)

    # Link komentara

  37. van dajk?!? pa njega je maltretirao pavkov, tores ga ne bi ni primetio...
    (lal, 4. maj 2021 15:48)

    # Link komentara

  38. Vidica maltretirao Tores a Van Dajka Pavkov.
    (Sub013, 4. maj 2021 15:47)

    # Link komentara

  39. Dobro normalno da če glasati za svoje a realnost je sasvim drugčija gledam ova imena i vidim da sem Ferdinanda Terija I Van Dajka ostali nisu ni blizu nivoa a vidič je imao Jedan jedini dan kad mu nije išlo protiv Toresa dobro se sečam posle te utakmice u povrastnoj Vidič je Toresa strpao u đep nije mrdno a svakom se desi neki loš dan posebno ako igraš poslednjeg igrača i uvek juriš one koji pobegnu ostalim igračima i uvek se sečaju toga neče se setiti da je spasio Mančaster nebrojeno puta i dobio svaki zračni duel a najteži deo rade upravo stoperi ispred gola sve što se ikad desi loše prebaci se na golmana ili stopera.Ma na kraju taj Ričards lupa i misli da je bitan i ugurao je svog Adamsa ispred svih a zapravo je jedini koji nepaše u top 10 stopera.Uostalom dobro smo videli kad je Vidič otišao Mančester se od najbolje ekipe raspao i nije više ni blizu top 5.klubova u Premijer ligi a tad jim niko nije bio ravan bili su razred za sebe i baš sa Vidom su uzeli i premijer i ligu šampiona.Britanci Srbina stavili na 6.mesto pa to je super senzacijalno veliki uspeh.
    (slaviša šmigič, 4. maj 2021 15:40)

    # Link komentara

  40. Dobro normalno da če glasati za svoje a realnost je sasvim drugčija gledam ova imena i vidim da sem Ferdinanda Terija I Van Dajka ostali nisu ni blizu nivoa a vidič je imao Jedan jedini dan kad mu nije išlo protiv Toresa dobro se sečam posle te utakmice u povrastnoj Vidič je Toresa strpao u đep nije mrdno a svakom se desi neki loš dan posebno ako igraš poslednjeg igrača i uvek juriš one koji pobegnu ostalim igračima i uvek se sečaju toga neče se setiti da je spasio Mančaster nebrojeno puta i dobio svaki zračni duel a najteži deo rade upravo stoperi ispred gola sve što se ikad desi loše prebaci se na golmana ili stopera.Ma na kraju taj Ričards lupa i misli da je bitan i ugurao je svog Adamsa ispred svih a zapravo je jedini koji nepaše u top 10 stopera.Uostalom dobro smo videli kad je Vidič otišao Mančester se od najbolje ekipe raspao i nije više ni blizu top 5.klubova u Premijer ligi a tad jim niko nije bio ravan bili su razred za sebe i baš sa Vidom su uzeli i premijer i ligu šampiona.Britanci Srbina stavili na 6.mesto pa to je super senzacijalno veliki uspeh.
    (slaviša šmigič, 4. maj 2021 15:39)

    # Link komentara

  41. Jel znate sta znaci biti 6 i? Sta je sa nama? Jesmo toliko otisli u onu stvar? Ja obozavam Vidica, takvo srce je imao malo ko u svetu fudbala, ali ajmo biti jednom u zivotu realni, samo jednom. Koliko god da je bio dobar, nije bio nivo Terija, Virdzila i Ferdinanda. Tu je negde sa Kompaniem, Stamom i Adamsom. Svi cvrsti momci, veoma pozrtvovani, ali nisu bili tehnicki kao prva trojica nabrojanih. Van Dajk je najbolji stoper u premijerligi koji se do sad pojavio. Covek je zver i totalno kompletan defanzivac bez mane. Brz i snazan na tlu, gotovo neprelazan sa odlicnim pregledom igre i postavljanjem. U zraku takodje nadmocan. Covek je digao Liverpul za dva nivoa vise. Savrsen stoper, njegov nivo igre je nedodirljiv za najvisi nivo igre Nemanje Vidica. Ja bi holandjanina stavio na br1, Terija br2 i Ria br 3. Ali jel znate kakav je uspeh biti uopste na ovakvoj listi, bez obzira koja pozicija? Evo ja sam Srbin i mislim da Vidic nije najbolji stoper ikad u premijerligi. I sta sad? Ali to ne menja cinjenicu da je bio kapiten jednog Mancester Uniteda, momak iz Uzica. Jel znate koliko je to velika stvar? Vidic je veliki, veliki igrac, jedan od nasih najvecih, ali bilo je nekoliko boljih od njega na ostrvu . Nas problem je naravno sto preuvelicavamo nase a omalovazavamo tudje. Uvek je tako bilo. Vidic tehnicki nije dorastao Van dajku ili Teriju, nije bio toliko dobar 1 na 1. Brzina ga nije krasila. Nadoknadjivao je neke stvari svojom borbenoscu, ali znao je kiksati, cesce od drugih.
    (Tantal, 4. maj 2021 15:39)

    # Link komentara

  42. Dobro normalno da če glasati za svoje a realnost je sasvim drugčija gledam ova imena i vidim da sem Ferdinanda Terija I Van Dajka ostali nisu ni blizu nivoa a vidič je imao Jedan jedini dan kad mu nije išlo protiv Toresa dobro se sečam posle te utakmice u povrastnoj Vidič je Toresa strpao u đep nije mrdno a svakom se desi neki loš dan posebno ako igraš poslednjeg igrača i uvek juriš one koji pobegnu ostalim igračima i uvek se sečaju toga neče se setiti da je spasio Mančaster nebrojeno puta i dobio svaki zračni duel a najteži deo rade upravo stoperi ispred gola sve što se ikad desi loše prebaci se na golmana ili stopera.Ma na kraju taj Ričards lupa i misli da je bitan i ugurao je svog Adamsa ispred svih a zapravo je jedini koji nepaše u top 10 stopera.Uostalom dobro smo videli kad je Vidič otišao Mančester se od najbolje ekipe raspao i nije više ni blizu top 5.klubova u Premijer ligi a tad jim niko nije bio ravan bili su razred za sebe i baš sa Vidom su uzeli i premijer ligi i ligu šampiona.Srbina stavili na 6.mesto pa to je super uspeh
    (slaviša šmigič, 4. maj 2021 15:38)

    # Link komentara

  43. A šta je Vidić radio Drogbi, jednom od tri najbolja napadača u PL ikada?
    Kad je Ferdinand bio bolji i imao više uticaja na igru nego Vidić, što Ferguson njemu ne dade kapit. traku?
    Nego, mnogo je da ovako mali narod ove godine ima najboljeg tenisera na svetu i najboljeg košarkaša na svetu, pa još i najboljeg fudbalera defanzivca.
    A što smo prvi po BDP(najmanji pad) i po vakcinaciji, to neću ni da komentarišem.To će AV bolje da objasni.
    (Kolubarac, 4. maj 2021 15:29)

    # Link komentara

  44. Alana Nemanja nije ni cuvao da bi ovaj uopste pri ao o nemanji iki bilo kome, a o miki da ne pricam..
    (Kive, 4. maj 2021 15:28)

    # Link komentara

  45. Teri Bačer pa dva prazna mesta.
    Vidić je podsecao na njega, ali je bio mekši.
    (Volim i ja vas, 4. maj 2021 15:24)

    # Link komentara

  46. Ispred njega sve Legende britanskog fudbala, domaći igrači, msm da je i 6.mesto na listi vrv pomalo i subjektivno sastavljenoj, odličan uspeh.
    (GrupaTnT, 4. maj 2021 15:22)

    # Link komentara

  47. Tores je inace u 15 utakmica protiv Mancester Junajteda, sa Vidicem u timu, dao samo 3 gola. Jos jedan mit i laz koja se koristi kako bi se Vidic diskreditovao. Znaci Vidic njega nije razbio 12 puta, a njega Tores uvek maltretira sa 3 gola iz 15 utakmica?
    (Ivan, 04. maj 2021 15:06)


    Ma prijatelju,najbolji ikada. Ma cuj,najbolji koji je ikad hodao planetom a i u galaksiji verovatno!? Ali najbolji je samo zato sto je Srbin ni zbog cega vise. Izgleda da nama nema pomoci,za takve smo drugi po ekonomiji u Evropi,a pitamo se ko jos veruje u takve price. Izgleda da ima.
    (TP-1, 4. maj 2021 15:21)

    # Link komentara

  48. Pobrojanih 5 ispred Vidića ne mogu vodu da mu nose a kamoli nešto drugo.
    (Goran, 4. maj 2021 15:17)

    # Link komentara

  49. Pored Vidića (ipak je Vida naš, jel )) ) bio sam fasciniran Desaiem. Kakva je to fudbalerčina bio....strašno.

    A van PL je takođe bilo nebrojeno doktora fudbalske odbrane. Ja bi ovde pomenuo na primer dvojicu iz Argentine koje sam obožavao da gledam.... Valtera Semjuela i Havijera Maskerana.
    (Dragče, 4. maj 2021 15:11)

    # Link komentara

  50. Od kako je nameštao penale igrajući za svoju reprezentaciju od mene ima nula bodova...zvezdaš sam...
    (Minja Stojanović, 4. maj 2021 15:11)

    # Link komentara

  51. Tores je inace u 15 utakmica protiv Mancester Junajteda, sa Vidicem u timu, dao samo 3 gola. Jos jedan mit i laz koja se koristi kako bi se Vidic diskreditovao. Znaci Vidic njega nije razbio 12 puta, a njega Tores uvek maltretira sa 3 gola iz 15 utakmica?
    (Ivan, 4. maj 2021 15:06)

    # Link komentara

  52. Мало је глуп овај коментар за Видића како је Торесу био редовна муштерија... Сваки одбрамбени играч је имао неку слабу тачку, тј. играча који им једноставно не лежи за чување, није Видић једини. И исто тако има много нападача који једноставно нису могли ништа против одређених дефанзиваца, све је то нормално.
    (Боки, 4. maj 2021 14:54)

    # Link komentara

  53. A zasto tek?Pa ljudi,pogledajte koja su sve imena ispred njega,ako ste imalo realni to je to.
    (TARAS BULJBA, 4. maj 2021 14:51)

    # Link komentara

  54. penal, slovenija
    (plasticni hirurg, 4. maj 2021 14:49)

    # Link komentara

  55. Vidic, VanDajk i Teri.
    Svi su dobri
    (ZORAN, 4. maj 2021 14:44)

    # Link komentara

  56. Zar stvarno ima nekog ko misli da ce anglo-kromanjonci ikada odati zaslugu nekome sa ovih prostora.. I jos smesnije sto listu sastavljaju likovi koji ne mogu Vidicu kopacke da ciste.. Sirer i Linaker tu i tamo, ali ovaj sto ga ubacili samo zbog boje koze, jer kao fudbaler bio nula, bolje da se oprobao u boksu. A jos kad mi svuda guraju ovog Adamsa, a covek bio mrcina od defanzivca, danas ne bi mogao Krisa Vuda da zaustavi, a kamoli napadace kao sto su Aguero, Salah, Mane, Kane, Son.. Na ovim listama je Vidic ubedljivo najbolji defannzivac, a s njim rame uz rame ide Jap Stam.. Sve ovo ostalo go prosek. Samo ne znam kako ljudi zaboravili kolika je rupcaga Ferdinand bio dok nije dosao Vidic. Golovi koje je Junajted primao su bili tragikomicniji od ovih danas sa Megvajerom i Lindelofom. Da nije Vidic dosao pitanje jos koliko bi Fergi trpeo Rija.
    (Pera, 4. maj 2021 14:42)

    # Link komentara

  57. Sta ima lose biti na setom mjestu???
    (Nemam.ti.kad, 4. maj 2021 14:42)

    # Link komentara

  58. Marsel Desai, dvostruki klupski prvak Evrope, prvak Evrope i Sveta sa Francuskom, mora biti prvi na toj listi.
    (Bela vrana, 4. maj 2021 14:39)

    # Link komentara

  59. Samo cu reci hahaha.
    (Aleksej, 4. maj 2021 14:37)

    # Link komentara

  60. Ovi što misle da je šesto mjesto loše nisu normalni. Tako su u HR kritizirali Ivaniševića kada je bio N0. 2 i gubio finala, jer smo valjda do tada bili kontinuirano prvi pa nam je on svojim rezultatima kvario prosjek.
    Vidić dolazi iz marketinški potpuno nezanimljive zemlje (slaba kupovna moć) i zato mu je 10x teže doći u fokus javnosti. Isto vrijedi danas za Modrića.
    Broj 1 ili 6 je nebitno, već je velika stvar da se priča o njemu.
    (zg_domi, 4. maj 2021 14:36)

    # Link komentara

  61. haha, jesam grobar al Vidic je u tri realno, cuj Van dajk....aaaa haha
    (građanin opasnih namera, 4. maj 2021 14:31)

    # Link komentara

  62. Koliko ljudi se smije tome što je Terry prvi na listi. To je kad se ne gledaju utakmice, nego se čitaju tabloidi. Da je barem netko napisao zašto ne Terry, što to ne valja kod njega da ne zaslužuje biti na listi. Nego neko ismijavanje reda radi, ili mentaliteta krda radi.
    Da se razumijemo, po meni Vidić svakako spada u TOP 3 stopera Premier lige.
    (????, 4. maj 2021 14:30)

    # Link komentara

  63. trojica ispred njega iz poštovanja i lojalnosti Englezima...
    (aha!, 4. maj 2021 14:25)

    # Link komentara

  64. Gledao sam dosta ovakvih emisija na slične teme i uglavnom su bivši engleski igrači gosti i daju svoje mišljenje i naravno izuzetno su pristrasni zapravo nerealni kada sastavljaju timove ili ovakve liste tako da ne treba ovo shvatati ozbiljno prosto to je samo njihovo mišljenje čak mislim da nije ni to već im je i naloženo da budu ne objektivni jer prosto svi u engleskoj a i širom sveta vide i znaju da je Nemanja Vidić najbolji defanzivac u istoriji lige i da je Englez svakako bi ga stavljali svi redom na prvo mesto tu nema dileme prosto i u anketama navijača je uvek prvi i omiljen jer je primer pravog šropera, posle njega Teri Stam Van Dajk Kompani Ferdinand Karvaljo Kembel manje bitno kojim redosledom sve su to dobri igrači ali broj jedan definitivno Vidić dok Adams je oličenje neprofesinalizma i tipičan ostrvski štoper dakle netalentovan igrač nalik Megvajeru
    (Owen, 4. maj 2021 14:25)

    # Link komentara

  65. Van Dajk i Kompani ispred Vidica?
    A i Ferdinand koga nije bilo nigde dok se nije upario sa Vidicem.
    (ultrasrbin, 4. maj 2021 14:21)

    # Link komentara

  66. Milan Pavkov je maltretirao Van Dajka, dobar je i Van Dajk, ali mislim da Degenek imao veci uticaj na igru...
    (Ivan, 4. maj 2021 14:19)

    # Link komentara

  67. Vidića su Drigba i Tores nadigravali, davali golove inizbacivali sa utakmica. Veliki igrač jeste, ali daleko od najboljih. Ima tu mnogo dobrih defanzivaca koji su igrali, od Brusa, Palistera, Pelegrinija, Blana, pa do danas za mene najboljeg ikad Van Dajka.
    (milos. k, 4. maj 2021 14:19)

    # Link komentara

  68. Рио је одличан, али је Видић био бољи од њих двојице. осим Адамса, ниједан изнад Видића није бољи, а тешко је бити прецизан када је Адамс у питању, била је друга ера.
    (Вук Караџић, 4. maj 2021 14:18)

    # Link komentara

  69. Stam i Vidić doktori odbrane za sve pomenute. Ej pijandura Toni Adams prvi, pazi bogati, čuvena engleska objektivnost. Kompani vise u bolnici nego sto je igrao a svi ostali pomenuti nisu smeli da poture nogu gde su stavljali glavu Vidić i Stam
    (KoleCZ, 4. maj 2021 14:16)

    # Link komentara

  70. Pa stavili ga u prvih 6 u PL malo li je?
    (Iskusni posmatrač, 4. maj 2021 14:15)

    # Link komentara

  71. johan, 04. maj 2021 13:37


    ne lupaj covece, lomili ga u ovoj sezoni samo tako.tezak kikser pa se jos i povredio
    (milan, 4. maj 2021 14:14)

    # Link komentara

  72. Pazi ti razloga da ga stavi na sesto mesto. Fernando Tores ga uvek maltretirao, ahahahahaha!!!! Covek najbolji i najuticajniji igrac Mancester Junajteda u novijoj istoriji. Majstori u prekrajanju istorije. Jos malo vremena da prodje, reci ce da nije ni bio dva puta igrac sezone u premier ligi.
    (Ivan, 4. maj 2021 14:13)

    # Link komentara

  73. (Zrenjanin, 4. maj 2021 13:54)

    Torres se poigrao s' njim....
    (Leonard, 4. maj 2021 14:10)

    # Link komentara

  74. Koliko ja znam Vidic je jedini defanzivac u istoriji premier lige koji je dva puta osvojio nagradu za najboljeg igraca sezone. Dakle ne u konkurenciji defanzivaca, nego svih igraca iz svih klubova i svih pozicija. Ne kapiram sta imaju oni sada da to otkopavaju i prekrajaju. Ako to nije dovoljno, nije nista.
    (Ivan, 4. maj 2021 14:09)

    # Link komentara

  75. "Verujem da su igrači koje smo stavili iznad njih imali veći uticaj na igru", rekao je Mika Ričards".

    Čoveče! Pa odbrana na celu sa Vidicem je o oborila rekord po broju minuta bez primljenog gola, taj niz je prekinut kad je Vidic pauzorao zbog kartona pa je opet nastavljen i ponovo prekinut kad se Vidic povredio, toliko o tome da nije imao uticaja na igru. Van Dajk i Kompani ispred? Ferguson se grohotom smeje ovoj listi.
    (Sub013, 4. maj 2021 14:07)

    # Link komentara

  76. Politicka kao i sve ostale sportske liste. Npr ona Short lista sa Arene, Djokovic po njima ako se ne varam tek 7-8 teniser svih vremena, Nadal treci, Federer drugi, Serena prva, mislim sta reci vise o toj listi, o ovoj takodje.
    (milos bl, 4. maj 2021 14:04)

    # Link komentara

  77. Niko ko se bavio fudbalom ne bi imao ništa protiv da mu se ime nađe među ovakvim legendama. Da li je neko svestan koliki je put prevalio Vidić ? Od dečaka koji dolazi na trenig u smešne uslove u Užicu, do kapitena jednog od najpopularnijih klubova na svetu. Dovoljno moćno izgleda i ovo šesto mesto. Vidiću verovatno je jedino važno na kom je mestu u srcu navijača Zvezde i Mančestera. Tu nema dileme . A to je jedino i bitno.
    (VUK, 4. maj 2021 13:56)

    # Link komentara

  78. (R, 04. maj 2021 12:45)

    Sve sve ali "ULEVA"...
    (..., 4. maj 2021 13:55)

    # Link komentara

  79. @(Gorki, 4. maj 2021 13:39)

    Znam da libero nije isto što i današnji štoper... Ali, Mile je definitivno bio odbrambeni igrač! Jer ajde, zamisli zadnju liniju tadašnje Zvezde. Imao si Marovića kao levog beka, Radinovića kao desnog... Centralni odbrambeni su bili Najdoski i Belodedić! I svi oni zajedno su činili odbrambenu liniju! I onda dalje ispred njih Jugović kao defanzivniji veznjak, itd... Da ne nabrajam dalje. I ako gledaš postavku na terenu, meni tu nema razlike između današnje postavke koju bi recimo činio Geri Nevil kao desni bek, Evra kao levi bek, Vidić i Ferdinand kao centralni odbrambeni... Ako me razumeš šta pokušavam da ti dočaram. A to da li bi Mile mogao da igra "flastera", ja mislim da bi mogao.. Jer kao što rekoh, to je po meni jedini igrač koji bukvalno nikada nije napravio nijednu grešku... Čovek je delovao kao savršena mašina. Pored njega se niko nikada nije naigrao. A igrali smo tih godina sa najboljim klubovima Evrope i sveta!
    (Zrenjanin, 4. maj 2021 13:54)

    # Link komentara

  80. Ko je Mika?Nemanja, Terry pa ostali nek se poređaju
    (Saša Udovičić, 4. maj 2021 13:53)

    # Link komentara

  81. kad budu kometarisali ozbiljni igraci,onda ce lista biti legitimna.kakav crni Ricards
    (ćavi, 4. maj 2021 13:52)

    # Link komentara

  82. Van Dajk i Kompani ispred Vidica? Tu sam poceo da se smejem.. dobro ovaj saban Ricards nije stavio u top 10. Mislim da je u top 10 moralo biti i Sol Kembela!
    (Otac Makarije, 4. maj 2021 13:51)

    # Link komentara

  83. Van Dijk nije bolji od Terija i Vidica, nema sansi.
    (ElHombre, 4. maj 2021 13:48)

    # Link komentara

  84. Na jednoj listi top10 alkoholičara Toni Adams je bio u vrhu sa Gazom. Tu treba i da ostane.
    (presmešno, 4. maj 2021 13:45)

    # Link komentara

  85. Ako posmatramo Nemanju kao lidera, kapitena, neustrasivog stopera, on tu jeste verovatno medju prva 3 svih vremena u PL. Sa druge strane, ovde su ocenjivanji primarno igracku kvaliteti, a tu budimo realni ima jos dobrih osim Nemanje. Vidic je meni kao i Roy Keane, ne bas najbolji igrac u ligi, ali vrhunski lider, razbijac kakvog uvek zelis u ekipi. Licno, uvek bi pre imao u timu Roy Keane i Vidica umesto Neste i Krosa recimo, iako su poslednji bolji igraci od ove dvojice, ali nisu lideri.
    (hulk, 4. maj 2021 13:40)

    # Link komentara

  86. Jedini savršeni igrač je bio Mile Belodedić... Igrač i čovek bez ijedne mane! Više od svega bih voleo kada bih mogao da vidim Mileta Belodedića iz onih najboljih dana dok je bio u Zvezdi i bio najbolji (tada je to bio libero) odrambeni igrač na svetu... Da ga takvog vidim u današnjem vremenu kao "flastera" na Ronaldu ili Mesiju... Živo me interesuje da li bi i pored Mileta, Ronaldo i Mesi delovali tako "dominantni".
    (Zrenjanin

    Nesto si ti mnogo pogresio. Slazem se za Belodedica sto si napisao, ali sto se tice Mesija i Ronalda koje pominjes i njega kao "flastera" nad njima, e tu gresis. Kao prvo onovremeni "libero" nikada nikome nije bio "flaster", vec je bio slobodan igrac koji je bio IZA svih svojih odbrambenih igraca i kao takav bio zaduzen da komanduje istim, tj. svi drugi su RADILI ZA NJEGA, a on je kupio ono sto oni ne bi mogli da odbrane. Kao drugo, da je kao sto kazes bio flaster pomenutoj dvojici, dve stvari bi se desavale, ili bi ga raznizavali gde god bi bili u duelu sa njim ili bi on pravio mnogo faula nad istim pa bi uvek dobijao zute ili crvene kartone.
    Ovo ti kazem kao neko ko ima veoma visoko misljenje o Belodedicu i kao neko sto i dan danas tvrdi da Zvezda ne bi osvojila titulu prvake Evrope da on nije dosao u Zvezdu.
    Pozdrav.
    (Gorki, 4. maj 2021 13:39)

    # Link komentara

  87. Van Dajk je ispred Vidica jer

    1. covek je planina, jak kao bik, dominira u svakom skoku

    2. tehnika veznog igraca, drzi fudbal u malom prstu

    3. brz ko Bolt, njega bukvalno ne moze niko da pretrci


    Nema slabosti u igri dok je Vidara tata kad je lopta u vazduhu ali kad padne, sta bude bude.
    (johan, 4. maj 2021 13:37)

    # Link komentara

  88. Bez Desa Vokera, liste su neozbiljne.
    (Almejda, 4. maj 2021 13:35)

    # Link komentara

  89. Svaka cast Kompaniju ali on je više bio povredjen nego što je igrao.
    (KoRn, 4. maj 2021 13:33)

    # Link komentara

  90. Toni Adams je ubedljivo najbolji defanzivac u istoriji Engleskog fudbala. Kapiten, lider, vrhunski fudbaler, koliko god mi hteli da budemo pristrasni, Vidic nije u prvih 5, on bez Ferdinanda i obrnuto ne bi bili ni u prvih 10 dok su ostali ispred njih mogli da se uklope sa bilo kime. Nisu samo bitni igracki kvaliteti, a kao sto rekoh Adams je imao sve.
    (Vldblk9a, 4. maj 2021 13:33)

    # Link komentara

  91. vidic i terry kap stoperi, ashley cole i ivanovic kao bekovi, najbolja odbrana premijer lige
    (bogdan, 4. maj 2021 13:33)

    # Link komentara

  92. Toni Adams i Martin Kion - dva najjača momka u pabu, sigurno.
    (phreak, 4. maj 2021 13:32)

    # Link komentara

  93. Sad sam sve video. Ferdinand bolji od Vidića? hahhahhhahah
    (Grof Irac, 4. maj 2021 13:31)

    # Link komentara

  94. Pozrtvovan ali kiksara. Svako svog konja hvali. Nije znao sa loptom nista, spor.

    Mogao je i Kolo Ture da bude svih tih godina na Vidicevom mestu. Osvojili bi sve iste trofeje.
    (mirko, 4. maj 2021 13:29)

    # Link komentara

  95. Koliko znam a znam, Vidic je rekao da su dva igraca presudno uticala na njegovu karijeru, i ucinila ga boljim igracem. Jedan je Rio Ferdinand, a drugi Mladen Krstajic.
    (galebgd, 4. maj 2021 13:26)

    # Link komentara

  96. Ovo je samo stvar ukusa i nije merodavan !!!
    (Grada, 4. maj 2021 13:26)

    # Link komentara

  97. Rio Ferdinand je bio nula bez Vidica. Gledao sam tada sve utakmice, i Vidic ga je tada napravio igracem. Ali Rio je Englez, domaci igrac. I jos nesto, najveca greska Vidica je sto je napustio klub i otisao bez potreba u Italiju. Mogao je ostati minimum jos 5 godina u MU i veci utisak ostaviti te biti jos veca legenda kluba.
    (detektiv, 4. maj 2021 13:25)

    # Link komentara

  98. Sećam ga se kako je plivao za Toresom i Kakom u lš, a igre za reprezentaciju su bile blagi užas!
    (Bojkot, 4. maj 2021 13:23)

    # Link komentara

  99. Fale to još podosta kvalitetnih štopera, Hipija, Škrtel, Kolo Ture, Kembel, LeBef, zašto ne i Erik Dajer...
    (Strelok, 04. maj 2021 12:54)

    Uh sunce ti, kad me sad infarkt nije strefio kad sam pročitao koga si stavio... Ture, Hipija, Lebef, Škrtel...? Dobro nisi Lovrena, Fila Džonsa iDavida Luiza stavio.
    (CJC, 4. maj 2021 13:22)

    # Link komentara

  100. Gde je Sol Kembel?
    (Milan, 4. maj 2021 13:22)

    # Link komentara

  101. @(R, 4. maj 2021 12:45)

    Jedini savršeni igrač je bio Mile Belodedić... Igrač i čovek bez ijedne mane! Više od svega bih voleo kada bih mogao da vidim Mileta Belodedića iz onih najboljih dana dok je bio u Zvezdi i bio najbolji (tada je to bio libero) odrambeni igrač na svetu... Da ga takvog vidim u današnjem vremenu kao "flastera" na Ronaldu ili Mesiju... Živo me interesuje da li bi i pored Mileta, Ronaldo i Mesi delovali tako "dominantni".
    (Zrenjanin, 4. maj 2021 13:19)

    # Link komentara

  102. Ha,ha,ha,ha,ha......!!!
    (Don Kihot, 4. maj 2021 13:18)

    # Link komentara

  103. Citam pet puta listu i ladno nisu stavili Sol Campbela na listu? Obrisite vest, ovo je sramotna lista.
    (Nevenopet, 4. maj 2021 13:13)

    # Link komentara

  104. Vidic je sa Mancesterom bio sampion 2007, 8, 9, 11 i 13 godine. Sedam puta je osvojio superkup, jednom ligu sampiona. (setite se koliko su jaki timovi bili u tom periodu, milan, liverpul, celzi, arsenal, barselona, real, bajern, dortmund jedne godine) Konstantno je igrao, retko imao kikseve (Torres boljka) obozavan od strane navijaca, saigraca i trenera. I sad odjednom Van Dajk koji igra nekoliko sezona u Sautemptonu i od 2018 u Liverpulu bolji? Mislim u redu, ovo je misljenje dve osobe, ali oni su sada analiticari pa mi nije jasno kakve su ovo liste? Vidic mora biti u top3 u premijer ligi a konkurencija su mu Teri, Ferdinand, Palister, Karvaljo, Stam, Campbel i Adams.
    (Neven, 4. maj 2021 13:11)

    # Link komentara

  105. Jak Stam!
    (čoveče ne ljuti se, 4. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  106. Sesto mesto!? Nerealno...previsoko je to za njega. Jeste bio pozrtvovan ali je bio i teska kiksara.
    (Pećko Pivo, 4. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  107. Ha ha ha,sigurno je po Srbima trebao biti prvi!
    (toto, 4. maj 2021 13:08)

    # Link komentara

  108. Po mom mišljenju, naš Nemanja je definitivno među top 4. Ali, ono što mnogo više para oči od stavljanja Vidića "tek" na šesto mesto, to je stavljanje Gari Palistera na listu... Jel se to neko sa nama šali? Čovek je igrao u generaciji Mančestera kad su '91 igrali superkup sa Zvezdom. Čovek je u toj utakmici delovao kao pogubljen (kao i uglavnom ceo tim Mančestera), kao da je neki trećeligaški igrač... Savićević, Pančev, Jugović, Mihajlović, pravili su malo dete od njega... Bukvalno celih 90 minuta! I zaista mi je nije jasno kako je moguće da jedan takav igrač bude na ovoj listi...
    (Zrenjanin, 4. maj 2021 13:08)

    # Link komentara

  109. Kakvi amateri majko moja. Kompani ispred Vidica. A Van Dajk kad osvoji i priblizno trofeja koliko i Vidic mozda bude u konkurenciji.
    (Danni, 4. maj 2021 13:07)

    # Link komentara

  110. @Danni
    Znači, Ves Braun bolji igrač od Vidića!? Ima više osvojenih trofeja od Vidića!
    (Master Yoda, 4. maj 2021 13:07)

    # Link komentara

  111. Ljudim u Srbiji neko treba da objasni da samo mi mislimo da je Vidic najbolji svih vremena u pl. Niko drugi to ne misli.

    Strasan je bio u skoku a na zemlji je bio ispod proseka. Ko ne veruje, imate net pa pogledajte njegove tehnicke kvalitete na zemlji. Najbolji stoper ne moze da zna samo da skoci i da se baci u blok, nogom ili glavom kao Vidara. Mora da zna mnogo sa loptom i da ima brzinu a tu je Vidic bio tanak. Zato je na listi Van Dajk, realno najkopletniji stoper od osnivanja pl. Najbolja tehnika i najbrzi a gorostas, dominantan u svakom skoku.
    (slavisa, 4. maj 2021 13:05)

    # Link komentara

  112. Kako neko moze da kaze Ferdinand kad je igrao s Vidicem u isto vreme u timu i zna se ko je bio tata tada na stoperskoj poziciji
    (Dzordan, 4. maj 2021 13:02)

    # Link komentara

  113. Kakvi amateri majko moja. Kompani ispred Vidica. A Van Dajk kad osvoji i priblizno trofeja koliko i Vidic mozda bude u konkurenciji.
    (Danni, 4. maj 2021 11:38)
    Tom logikom je Gabriel Jesus bolji napadač od Shearera.
    (????, 4. maj 2021 13:02)

    # Link komentara

  114. @ (marko, 4. maj 2021 12:46)
    Jedno takvo dete se zaigrali na Mari i tom Virdžilu dalo dva komada i poslao ga u jaslice!
    (Sergio, 4. maj 2021 12:59)

    # Link komentara

  115. Fale to još podosta kvalitetnih štopera, Hipija, Škrtel, Kolo Ture, Kembel, LeBef, zašto ne i Erik Dajer...
    (Strelok, 4. maj 2021 12:54)

    # Link komentara

  116. Toni Adams???
    Klasična sirovina.
    (Valdens, 4. maj 2021 12:53)

    # Link komentara

  117. Ali, na svetu, Mateas Zamer!!
    (KS, 4. maj 2021 12:49)

    # Link komentara

  118. Ha ha..Tony Adams.Pa zato nikad nista niste osvojili reprezentativno.Tony Adams sa šinom u kicmi.
    (bodin, 4. maj 2021 12:48)

    # Link komentara

  119. "Virdzil odigrao 2 sezone i odmah bolji... Koja glupost.."


    Vidic je vise sezona imao u top timu od Van Dajka ali Holandjanin je za klasu bolji stoper od Vidare. Snazniji i mnogo brzi igrac. Protivnicki igraci izgledaju kao deca kad je on na terenu. Protiv Bajerna pre 2 sezone je toliko izdominirao da Henes i Rumenige nisu mogli vise da gledaju.
    (marko, 4. maj 2021 12:46)

    # Link komentara

  120. GUTI PO MENI NAJBOLJI STOPER Svih vremena!!!!
    (NOK, 4. maj 2021 12:46)

    # Link komentara

  121. Previse smo subjektivni kao i uvek. Vidic je veliki igrac, sjajan stoper, ali bilo je i boljih. Teri, Ferdinand i Van Dajk su bolji stoperi od Vidica u svakom slucaju. Nemanja je imao " zutih minuta", kada je znao kiksati u presudnim momentima. Bio je veoma jak u vazdusnom duelu, ali nije bio bas toliko mocan na zemlji. Secam se samo sta mu je Mesi radio u onim finalima. Na Vembliju mu slomio kicmu na centru i usput mu provukao loptu kroz noge, ali ajde to je Mesi, nije Vidic jedini koga je pravio smesnim. Ispadao je i Rio a sta je tek radio jadnom Ramosu. Medjutim Tores nije ta klasa i vrtio ga uvek kao na ringispilu. Pouzdan, jak stoper mora da bude konstantan a on to nije bio , odnosno ne kao neki drugi ako cemo iskreno i posteno. Van dajk danas ima fenomenalne predispozicije i po meni je bolji od Vidica. Cita bolje igru, neprelazan je na zemlji, u vazduhu takodje jak. Koliki uticaj ima na igru tima dovoljno je pogledati gde bio Liverpul pre njegovog dolaska, za vreme njega i gde sad kad se povredio. Totalno dva razlicita tima. Uleva covek ogromnu dozu sigurnosti. Kompani je bio takodje sjajan igrac u polju, i mislim da su on, Vidic i Stam tu negde. Adams je precenjen po mojem misljenju.Napred su mi Teri ,Van dajk i Rio. Ovo ne znaci da je Vidic los stoper, naprotiv, radi se o velikom igracu, samo je bilo par boljih od njega ali smo zaslepljeni subjektivizmom i to ne mozemo da priznamo. Poz
    (R, 4. maj 2021 12:45)

    # Link komentara

  122. Serhio Ramos
    (žile, 4. maj 2021 12:45)

    # Link komentara

  123. "Pitaš Miku Ričardsa koji ima 32 godine života da navede najbolje štopere u istoriji PL, a dečko se nije bio ni rodio kada je Adams igrao. I sada on stručnjak treba da oceni tu ko je bolji od koga"


    Dok si ti igrao u pl u vreme Adamsa pa tvoje misljenje ima vecu tezinu?
    (roki, 4. maj 2021 12:43)

    # Link komentara

  124. Buahahaha, Mika Ričards je najpoznatiji po YT klipu kada se zatrči i udari Vidića đonom u grudi i onda se pola sata valja po travi dok Stena odmah ustane.
    Uostalom, taj lik nije ni gledao (odličnog) Tonija Adamsa, a svog saigrača Kompanija gura nerealno visoko, a o Van Dajku tek nemam reči, imao je jednu odličnu sezonu i kada se uporede njegovoe statistike iz te sezone (dobijeni dueli, uklizavanja i sl.) otprilike je tačno duplo slabiji od Vidića...
    (NNN, 4. maj 2021 12:42)

    # Link komentara

  125. Van Dajk ispred Vidića? Kako vas nije sramota?
    (Ivan Pantić, 4. maj 2021 12:40)

    # Link komentara

  126. Ubedljivo najbolji je Van Dajk .....
    (CC Sofija, 4. maj 2021 12:39)

    # Link komentara

  127. Na jednoj tekmi ga je Tores uništio, kad je dobio i crveni...

    Nabio im je komplekse jer je uspeo nešto što su mnogi mogli samo da sanjaju...

    Sve i da jeste tako,Tores je bio jedno vreme jedan od najboljih igrača PL. Van Dajka je uništio Pavkov! Ej Pavkov, koji je kuburio i sa kilazom i formom...
    (Pogba, 4. maj 2021 12:39)

    # Link komentara

  128. Mika Ričards se uhvatio za Toresa, kao ovi 'stručnjaci' za reprezentaciju. Ništa se drugo ne računa?!
    (Ica, 4. maj 2021 12:38)

    # Link komentara

  129. @ rema, 12:16

    [link]
    (TurboNator, 4. maj 2021 12:35)

    # Link komentara

  130. Vidić Ferdinand najbolji štoperski tandem u istoriji premijer lige nesumnjivo, kapirali su se i pokrivali jedan drugog da nema dalje... Individualno i jedan i drugi možda ni u 10 najboljih...
    (Alexa, 4. maj 2021 12:34)

    # Link komentara

  131. A onda ovde ljudi pricaju kako je Rio postao dobar pored Vidica. A nemaju pojma da je obrnuto. A Tores mu jeste pravio malu decu i vozao ga.
    (Ljubitelj Premier lige, 4. maj 2021 12:34)

    # Link komentara

  132. Uh,ja mislio neka zvanična lista...
    (Gorannn, 4. maj 2021 12:33)

    # Link komentara

  133. Izuzetno je tesko izvuci ovakvu listu bez sentimenta i pristrasnosti ALI reci da je Vidic slabiji stoper od Van Dajka, Kompanija pa i Adamsa je diskutabilno i uvredljivo.

    Rio je bio bolji sa loptom ali ne i u sirovoj defanzivi i skok igri od Nemanje, licno smatram da su Teri i Vidic najbolji stoperi moderne Premijer lige i stoga cu , naravno pristrasno, dati blagu prednost Teriju ali razlike su minorne.

    Za ljude koji se dole smeju coveku koji je bio simbol kapitena, bog pozicione igre, skoka i vodja odbrane koja drzi rekord sa najmanje primljenih golova ikada (15 golova u 38 kola) - bolje nemojte pratiti fudbal.
    Na sve to, Teri je davao najvise golova od svih defanzivaca ubedljivo i kada iskljucimo penale i slobodnjake - vise i od Ramosa.

    Biti u top 2 najbolja stopera PL je za naseg Vidica neverovatan uspeh, od Uzica do kapitena Mancester Junajteda, naklon.
    (BlueFortress, 4. maj 2021 12:33)

    # Link komentara

  134. Širer jos uvijek ljut na Srbe od kako ih je Partizan izbaio is LS :)
    (RS, 4. maj 2021 12:29)

    # Link komentara

  135. S obzirom da pratm Premijer Ligu 25 godina, jedno pitanje.
    Gde je i sta radi Sol Kembel, pitam za komsiju i decu koja trce za loptom iza u dvoristu.
    (Igor Stepanovs, 4. maj 2021 12:28)

    # Link komentara

  136. @Jel to Mika Ričards koji je išao đonom u stomak Vidiću, pa se posle previjao kao poslednje đubre? Ne znam kako on može da ocenjuje bolje od sebe?
    Vreme prolazi, pa ljudi zaboravljaju. Vidić je i za Terija i za Van Dajka, a pogotovo za Tonija Adamsa izmislio štopersku poziciju.
    (Mige, 04. maj 2021 11:50)

    - Није се он превијао што је негативац, него зато што умало није погинуо кад се сударио са Видићем :) За Терија се већ не бих сложио, лик држи све могуће рекорде и ако се гледа само фудбалски аспект вероватно јесте број 1, али Видић да биде рангиран било где испод топ 3 је криминал.
    (Leogane, 4. maj 2021 12:24)

    # Link komentara

  137. Van Daj tek treba da se dokaze. Odigrati 2 sezone na visokom nivou nisu dovoljne. Vidara je dominirao godinama! Ako nije najbolji, svakako je u top 3!
    (Pljuvac svih stilova, 4. maj 2021 12:22)

    # Link komentara

  138. Toni Adams, jer je Englez, što je potpuno razumljivo. Vidić je ako nije najbolji onda je odmah drugi na večnoj listi najboljih defanzivaca. To svi znaju i Englezi i marsovci. Vidić i Teri su bili stvarno klasa u to vreme. Ja bih dodao i Sola Kembela. Ko se seća, zna.
    (Fofana, 4. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  139. Ahahahahhahahahaha
    (Straight Outta München, 4. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  140. Kompani ispred Vidica ?

    smesno...
    (Dragana, 04. maj 2021 12:06)

    To sam i ja pomislio. Ajde ovi ostali ali Kompani!? Hahahaha
    (XXL, 4. maj 2021 12:20)

    # Link komentara

  141. Znam da nije mesto na ovoj vesti, ali mogli ste barem objaviti vest da je Selbi po 4. put osvojio svetsko prvenstvo u snukeru. Znam da nije Roni osvojio, tad svakako objavite vest, ali ima nas dosta koji pratimo ovu stranicu, a koji ujedno volimo snuker i njemu slične sportove.
    (Rema, 4. maj 2021 12:16)

    # Link komentara

  142. Iako navijam za Chelsea (najbolji klub iz Londona), Vidic je bio igrac godina 2 puta sto su samo jos dva igraca uspeli, Henry i Ronaldo, bez Vidica ne bi oni bili toliko dobar tim.
    (BlueBlueBlue, 4. maj 2021 12:12)

    # Link komentara

  143. Zasto nema Sola Kembela I Ledlija Kinga ni u konkurenciji ? Palister je imao mnogo kikseva ,Desai je najbolje godine bio van Celzija I PL.
    (Manda, 4. maj 2021 12:10)

    # Link komentara

  144. hvala Bogu,i t docekasmo,da "branimo"stajemo na stranu nase istinske legende!
    (NADA, 4. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  145. Ako ostavimo po strani osvojene titule i trofeje, pitanje je koliko njih sa liste ima priznanje najboljeg igrača sezone i koliko takvih individualnih nagrada imaju u karijeri!?
    (nepopravljivi fliperaš, 4. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  146. desai je najbolji defanzivni vezni, a potom i najbolji stoper sto se mene tice. ali nije to bio u premijer ligi vec u milanu.
    (bla, 4. maj 2021 12:07)

    # Link komentara

  147. Kompani ispred Vidica ?

    smesno...
    (Dragana, 4. maj 2021 12:06)

    # Link komentara

  148. Adams bio rupa veći deo karijere, dva-tri puta se lecio od alkohola.
    Moze biti legenda Arsenala ali nikako top liga štopera :))
    ((jedino smo vakcinaciju org.kako treba, ostalo je dno), 4. maj 2021 12:06)

    # Link komentara

  149. Stvarno je lista smesna i glupa pomalo. Van dajk uopste tu nema mesta. Gde je sol kembel? I redosled je malo smesan al ajd, sta ces.
    (Misa, 4. maj 2021 12:03)

    # Link komentara

  150. Zar Desaji brat nije bio DMC?
    (Boka, 4. maj 2021 11:38)

    Jeste počeo karijeru kao veznik, kao i dosta drugih odličnih defanzivaca kasnije, kao npr. Miha, Mateus... Svi oni su vremenom gubili brzinu, a sticali iskustvo, pa su počeli da igraju pozadi... Tako je i Desai...
    (Gentleman, 4. maj 2021 12:01)

    # Link komentara

  151. Vidićeva mrlja je bio Tores. Crveni kartoni koje je dobijao od besa kada ga ovaj prođe 3 puta i porazi koji su iz toga sledili su malo srušili taj mit o njemu kao najboljem štoperu... Kao što je on bio smrt za Drogbu tako je Tores za njega... A nije da je Tores postao Mesi posle pa da kažeš ajde svima je to radio
    (Eee, 4. maj 2021 12:00)

    # Link komentara

  152. Brate nikako ne moze od adamsa i terija da bude bolji ni u paralelnom univerzumu. bez obzira sto su englezi to su pravi, hardcore defanzivci, uvek skoncentrisani na protivnickog igraca. Misli im ne lete, kao sto se desavalo ovima ispod njih na listi ponekad
    (Tor, 4. maj 2021 12:00)

    # Link komentara

  153. Јап Стам - психо !
    Лик који се на свом представљању навијачима приликом доласка у нови клуб представио - клизећим стартом на лопту.
    Сад изгледа још луђе, као да промовише неко гробарско предузеће "Ако немате лак сан, ми чемо вам помоћи.
    (Руска Душа, 4. maj 2021 11:56)

    # Link komentara

  154. овде је убедљиво најбољи Марсел Десаи! Првак света са Француском. Паметнима ДОВОЉНО!
    (Шумадинац 100%, 4. maj 2021 11:56)

    # Link komentara

  155. Ono kad je druga petorka bolja.
    (stevo, 4. maj 2021 11:55)

    # Link komentara

  156. Vvd i kompani pre Vidića? Rio? Rio je bio dobar her je igrao sa Vidićem.

    Mrtva trka ko je prvi ili drugi, Teri ili Vidić.

    I to kažem kao navijač Liverpula.
    (Marko, 4. maj 2021 11:55)

    # Link komentara

  157. Dzon Teri broj 1, Adams, Rio, pa Vidic
    (majstor, 4. maj 2021 11:53)

    # Link komentara

  158. I to mu je mnogo! Koji bre Vidic? Kiksara teska. Nego smo mi narod koji vise od zivota voli da hvali nase pa makar sve slagali. Sad hvalimo nekog ko se popisao po Srbiji i reprezentaciji.
    (TP-1, 4. maj 2021 11:53)

    # Link komentara

  159. Kompani.. i VVD bolji od Vidića.. u isto vreme smešno i tužno
    (AgentPromena, 4. maj 2021 11:52)

    # Link komentara

  160. Van Dajk je nesumljivo jedan od najboljih stopera ali on mora da bude na tom nivou najmanje 10 god da bi uopste mogao da udje na top 10 listu. To sto je on odigrao vrhunske 2 sezone i povredio se nista ne znaci,kad se oporavi ako ne bude na istom ili jos boljem nivou onda ove 2 sezone itekako padaju u vodu i uopste ne mozemo da ga uzimamo za ozb za top 10 listu.
    (Objavite komentar da neko nesto nauci, 4. maj 2021 11:51)

    # Link komentara

  161. Mika Ricards daje sebi za pravo da pravi jednu ovakvu listu, i zamisli na nju stavi Van Dajka i Kompanija koji je vise bio povredjen nego sto je igrao. Slazem se da bi u top 3 trebali biti Vidic, Teri i Ferdinand ali ko je ih ne bih smeo rasporediti obzirom na to koliko su Teri i Ferdinand odigrali vise utakmica u PL od Vidica i koliko duze su bili kapiteni. Sirer je samo subjektivan, i ja bih stavio drustvo iz repke ispred tamo nekog srbina
    (Odzidza Ofoe, 4. maj 2021 11:50)

    # Link komentara

  162. Jel to Mika Ričards koji je išao đonom u stomak Vidiću, pa se posle previjao kao poslednje đubre? Ne znam kako on može da ocenjuje bolje od sebe?
    Vreme prolazi, pa ljudi zaboravljaju. Vidić je i za Terija i za Van Dajka, a pogotovo za Tonija Adamsa izmislio štopersku poziciju.
    (Mige, 4. maj 2021 11:50)

    # Link komentara

  163. Jako bitno mišljenje.
    A šta mislite o jučerašnjoj svađi dve poglavice na ostrvu Tongatapu u državi Tonga?
    (jekum, 4. maj 2021 11:50)

    # Link komentara

  164. Ukusi su razliciti,po meni je Teri najbolji iz razloga sto je nazad bio fenomenalan a I napred odlican,Vidic je nazad bio fenomenalan a slabiji u napadu,Rio je slabiji od obojice,treci Kompani,pa Van Dajk,Stam,Rio,Desai,Karvaljo,Adams I Palister nisu njihova liga,ima dvadeset ispred njih.
    (kralj, 4. maj 2021 11:48)

    # Link komentara

  165. Ljudi, sto se lozite .. U pitanju je podcast, alo "PODCAST" ....
    (mirconi, 4. maj 2021 11:48)

    # Link komentara

  166. Do juce je bio prva sad odjednom sesti.
    (Pedja, 4. maj 2021 11:47)

    # Link komentara

  167. Postujem svako misljenje, ali na koju foru neko misli da je Van Dajk ispred Vidica u bilo kom pogledu? Toliko o znanju i kredibilitetu "asova" koji su glasali.
    (Darco, 4. maj 2021 11:46)

    # Link komentara

  168. Која глупост..можеш мислити, рекли Мика Ричардс и Ширер. Па биле су већ раније разне анкете и разне анализе, а Видић увек у самом врху..углавном на првом месту.
    (glory, 4. maj 2021 11:46)

    # Link komentara

  169. Vidić i Ferdinand na prvo mjesto ...
    (zeko, 4. maj 2021 11:45)

    # Link komentara

  170. Немања је био два (требао три) пута најбољи играч Премијер лиге. Мислим само да су Анри и Роналдо имали две титуле.
    (Из угла, 4. maj 2021 11:45)

    # Link komentara

  171. Smejanje... Džon Teri, hahahahhaha
    (Hma, 04. maj 2021 11:37)

    Pa smej se. Nije covek znao da odigra losu utakmicu. Majstor postavljanja. Strasan uticaj na igru. Pravi kapiten i strasan stoper.
    (Losmi, 4. maj 2021 11:45)

    # Link komentara

  172. Koje su ovo životinje bile.
    Bukvalno,lepota ih je bilo gledati u defanzivi.
    (Legolas, 4. maj 2021 11:44)

    # Link komentara

  173. Pitaš Miku Ričardsa koji ima 32 godine života da navede najbolje štopere u istoriji PL, a dečko se nije bio ni rodio kada je Adams igrao. I sada on stručnjak treba da oceni tu ko je bolji od koga.
    (Milan, 4. maj 2021 11:44)

    # Link komentara

  174. Morate pogledati ko piše listu, ovo su dva Engleska fudbalera. Kad su Englezi bili iskreni?
    (das, 4. maj 2021 11:43)

    # Link komentara

  175. A tek kepec kejhil sto mu je zavukao golcinu glavom,pa promaseni penali,skriveni penal rukom...,kad malo bolje razmislim jedino je dobro znao da udari po nozi protivnickog igraca
    (Peca, 4. maj 2021 11:43)

    # Link komentara

  176. Nije ni to zaslužio.Možda u rukometaškom izboru najbolji hahahah
    (Legolas, 4. maj 2021 11:41)

    # Link komentara

  177. A zašto “tek”?
    (charlie, 4. maj 2021 11:41)

    # Link komentara

  178. Lista na kojoj su Kompani i Van Dajk ispred Vidica je u najmanju ruku smesna...
    (Filip, 4. maj 2021 11:41)

    # Link komentara

  179. Meni je samo zao sto stoperi poput Vidica, Ferdinanda, Terija, Stama ne igraju u današnje vreme protiv ovih manekencica kojima je bitnija boja kopacko nego grb na dresu.
    To bi bilo smešno gledati kako se jedan Nejmar valja na travi dok ga Stam onim svojim pogledom strelja.
    (Bane, 4. maj 2021 11:40)

    # Link komentara

  180. Ne može i na toj listi biti prvi pošto je najbolji rukometaš srpske reprezentacije.
    (:D, 4. maj 2021 11:40)

    # Link komentara

  181. Vidic je igrao sa Ferdinandom i bio bolja polovina tog tandema, ne znam na koju je foru Ferdinand ispred Vidica na obe liste, mislim znam zato sto je Englez ali skroz nerealna lista
    (ja, 4. maj 2021 11:39)

    # Link komentara

  182. Pa dobro. Ni Vidara ne bi stavio Sirera na prvo mesto, a Miku ni u top 10.
    (Sabre, 4. maj 2021 11:39)

    # Link komentara

  183. Niste valjda mislili da nece prvi biti Englezi
    (vizionar, 4. maj 2021 11:39)

    # Link komentara

  184. Ovakve liste su velika glupost
    Svi znaju samo igrače iz svoje ere
    Moš misliti, ni prije ni poslije njih se nije igrao fudbal vrijedan spomena...
    (diplinž, 4. maj 2021 11:38)

    # Link komentara

  185. haaa, Company ispred VIDICA lolllllllll... Ovo kao lista za u kupus.
    (El Matadore!!!, 4. maj 2021 11:38)

    # Link komentara

  186. Zar Desaji brat nije bio DMC?
    (Boka, 4. maj 2021 11:38)

    # Link komentara

  187. Kakvi amateri majko moja. Kompani ispred Vidica. A Van Dajk kad osvoji i priblizno trofeja koliko i Vidic mozda bude u konkurenciji.
    (Danni, 4. maj 2021 11:38)

    # Link komentara

  188. glupost
    (milan, 4. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  189. Sram ih bilo
    (sram ih bilo, 4. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  190. Ajde Toni Adams, ali Kompani i Van Dajk ispred Vidića?!
    (Kontrasinusna flajferica, 4. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  191. Vidic je sigurno u top 3,jedini igrac uz Ronalda i Anrija koji je 2 puta dobio nagradu za igraca godine u premijer ligi.Pogledajte samo kakva su to imena ali Italijani ostaju pojam za defanzivce.Maldini,Nesta i Barezi su bolji od svakog sa ove liste.
    (Aleksandar, 4. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  192. Smejanje... Džon Teri, hahahahhaha
    (Hma, 4. maj 2021 11:37)

    # Link komentara

  193. ovo je fantasticno mesto.Okolnosti su bile otezavajuca za Nemanju jer ma koliko ne verujem da je nepisano pravilo prerasude o Srbiji u ovom slucaju ima elemenata.Naravno ce Terija forsirati kao najboljeg i to je normalno.Na ovoj listi Nemanja zasluzuje bar trece mesto,ali dobro je prosao.
    (NADA, 4. maj 2021 11:36)

    # Link komentara

  194. Virdzil odigrao 2 sezone i odmah bolji... Koja glupost..
    (abraksas, 4. maj 2021 11:36)

    # Link komentara

  195. Uzeli deset istih igraca i promenili im redosled... Glupa lista, jos gluplja vest....
    (Tor, 4. maj 2021 11:35)

    # Link komentara

  196. Kakav crni Teri zvani Dzon , pojeo bi ga Vidic na spavanje ...
    (uki, 4. maj 2021 11:35)

    # Link komentara

  197. Svi znamo da su englezi najbolji fudbaleri u univerzumu.
    (in not so many words..., 4. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  198. Sve Engleze natrpali u vrh, malo objektivnosti jadnici jadni!
    (djomla, 4. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  199. Englezi na vrhu. Šokiran sam
    (Pera, 4. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  200. aahahahhahahahahahahahahahhaahahahahahahha
    (rbc, 4. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  201. Koliko je legendarnih igrača na tim pozicijama prodefilovalo Premijeršipom od osnivanja dodatno objašnjava koliki je KRALj naš Nemanja Vidić. Ko je od vas "kritičara" 6. u ulici ili u zgradi u bilo čemu? Ajte molim vas... Svaka čast NEMANDŽA!
    (Ime, 4. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  202. i ako se ni ja generalno ne slazem sa ovom listom zasto mislite da je 6 mesto u takvoj nekoj listi lose ?

    po meni na svakoj takvoj listi gde su decinije nekog sporta u pitanju rangiranje u prvih 10 ide ovako

    1.
    1.
    1.
    1 .
    1.
    1.
    1.
    1.
    1.
    1.
    a onda se nastavlja od 11.
    (napred PARTIZAN, 4. maj 2021 11:31)

    # Link komentara

  203. manje vise ok, jedino van dajk je mnogo vise od stopera, primetno je da bez njega po tima ne stima..
    (deda, 4. maj 2021 11:31)

    # Link komentara

  204. Samo cu se nasmejati
    (Hol, 4. maj 2021 11:30)

    # Link komentara

  205. Gluposti!!!!
    (nikola, 4. maj 2021 11:30)

    # Link komentara

  206. 1. Teri
    2. Vidic
    Ostalo nebitno, ali ovo je realna lista.
    (Milos Krstic, 4. maj 2021 11:29)

    # Link komentara

  207. toni adams nikako ne moze da bude prvi, teri moze ispred vidica ferdinand i kompani nikako
    (anonimus, 4. maj 2021 11:28)

    # Link komentara

  208. Dzon Teri ahahaha
    (Nolan Smith zabo ekser u sanduk 2013 godine, 4. maj 2021 11:28)

    # Link komentara

  209. Toni Adams i Kompani bolji? Gluposti
    (srbostan, 4. maj 2021 11:27)

    # Link komentara