1. Šek je rasista. Nemojte očekivati od njega da kaže za nekog belog igrača da je bolji od crnca. To je ona prostačka geto filozofija, belci ne znaju da igraju basket.
    (Dub, 5. maj 2021 10:42)

    # Link komentara

  2. Sek je debil.
    (Milos, 2. maj 2021 16:53)

    # Link komentara

  3. Ne nasedajte, ne palite se...
    Šekil je nebitan lik, Jokić je MVP - makar ga i ne proglasili.
    (Chana, 2. maj 2021 00:52)

    # Link komentara

  4. Ivan78bg, 1. maj 2021 21:41)

    cek cek a sta cemo sa tim sto su seka po dva pa cak i tri igraca udvajala tokom celog meca i ostavljao prostor oriju,foksu,kobiju,fiseru itd slobodu za sut tokom meca pa bar na to udvajanje su dobili bar drugi timovi po 30/40 pojena, nije sve ni u asistencijama iako ih je sek imao 4 sto je manje od jokica koji ima 10ali kad je bio u vrhuncu sek je sam trpao 30/40p i na ubvajanjima omogucavao suterima jos 30/40p. naprotiv ja jokica jako gotivim ali nije bolji igrac od seka niti ce biti. ali ce uci u kucu slavnih.
    (alen, 1. maj 2021 22:33)

    # Link komentara

  5. Počinje još jedan nepoštedan rat da bi se odbranili Jokićev lik i delo. Da malo pauziramo u borbi za Novaka.
    (xqt, 1. maj 2021 22:18)

    # Link komentara

  6. Pre tri godine su pitali Jokića šta misli o Šeku.
    Bez sekunde razmišljanja, iz topa je rekao:
    You can't guard me.

    I posle dodao, 'šalim se'.
    Vreme će pokazati da je ta izjava zapravo realna provokacija kroz šalu.

    Jokića Šek ne bi znao ni gde ni kako da čuva. Da izlazi napolje do trojke? Poslao bi ga Jokara po burek 10 puta na utakmici.

    P.s. to ne znači da Šek ne bi i njega ubio u napadu. Šeka je jedino Rodman čuvao kako treba.
    (Buha, 01. maj 2021 08:44)

    Naravno da bi Jokic poslao Seka po burek 10 puta na utakmici kad je Jokic 25 godina mladji od njega, pa i Mesi bi sa centra igralista lobovao i Olivera Kana i Zubizaretu istovremeno. Mbape bi 10 puta poslao Bekenbauera po burek, Haland bi pored Maldinija, Rajzigera, Ravanelija i Bonieka prosao kao pored onih cunjeva sto se koristi na treninzima i kod polaganja za auto.
    (Will Mosley, 1. maj 2021 22:00)

    # Link komentara

  7. Cist rasist!
    (Bojan, 1. maj 2021 21:53)

    # Link komentara

  8. Smejurija lista. Meni je prava lista plej of lista, a to je Lebron, Jokić, Kavi, Durent, Butler.
    (the truth, 01. maj 2021 19:08)

    Ne slazem se, prava lista bi bila: Lebron, Doncic, Bogdan Bogdanovic, Kevin Durent, Dzimi Butler.
    (Will Mosley, 1. maj 2021 21:52)

    # Link komentara

  9. @alen
    Ajde opet da probam da ti objasnim-nije napad samo koliko koseva das vec koliko si poena ukupno ti kreirao,deo toga je i koliko si koseva dao,koliko si asistencija imao itd itd.Postoji statistika nba analitike TPA pogledaj je pa sam zakljuci.Jokic obara NBA rekorde a tek je napunio 26 godina!To sto tebi ne zigleda dominantan ne znaci da nije dominantna.Njega bi pre trebalo porediti sa Lebronom nego sa Sekom.Sek bi dominirao pod kosem to nije sporno,ali Jokic i nije pod kosem vecinu vremena:)
    (Ivan78bg, 1. maj 2021 21:41)

    # Link komentara

  10. to je onaj sto su timovi pravili namerno faulove na njemu da bi sutirao bacanja?
    (papuče one iz Dubaija, 30. april 2021 22:15)

    Ne, to je onaj koji je osvojio 4 šampionske titule, bio MVP regularnog dela lige, 3x MVP finala play-off(a), 2x najbolji strelac lige, 8x biran u najbolju "petorku" lige, 2x u drugu i 4x u treću "petorku" lige,biran u najbolje defanzivne petorke lige, 15x učesnik All star utakmice. I, na kraju izabran među 50 najboljih igrača lige svih vremama. To je taj.
    (vojkan, 1. maj 2021 21:18)

    # Link komentara

  11. Шеки никад не би наџиџ'о оно прстење, којим стално боцка Барклија (а који је иначе, за разлику од Шека, био играчина), да Лејкерси нису били Кобијев тим.

    Brajant je sa Šekom u periodu 1996-2002 osvojio 3 titule. Bez Šeka u periodu 2004-2016 samo 2 titule. Posle odlaska Šeka iz LAL u sezoni 2004/05 nisu uspeli proći ni u plej-of.

    Inače, titule sa Šekom u timu su osvojene 2000, 2001 i 2002.godine. U sezoni 1999/2000 Šek je bio MVP regularnog dela lige i MVP fimala plej-ofa, 2000/2001 bio je „samo“ MVP finala plej-ofa, isto kao i 2001/2002. Tri puta zaredom MVP finala PO.

    Prosečan učinak Šeka i Brajanta u plej-ofu u sezonama kada su osvojene titule:

    1999/2000
    O'Nil 30,7 p – 15,4 sk – 3,1 as
    Brajant 21,1 p – 4,5 sk – 4,4 as

    2000/2001
    O'Nil 30,4 p – 15,4 sk – 3,2 as.
    Brajant 29,4 p – 7,3 sk – 6,1 as

    2001/2002
    O'Nil 28,5 p – 12,6 sk – 2,8 as
    Brajant 26,6 p – 5,8 sk – 4,6 as

    Pre će biti da je Brajant osvojio te titule zahvaljujući sjajnom Šeku, nego obrnuto. Ipak je Šek tu bio glavni igrač i najzaslužniji za te 3 titule.
    Tačno da je imao problema sa sl.bacanjima, ali nije to bilo tako dramatično, negde oko 55%, procenat-dva gore-dole, kako kad.

    Upoređivati Šeka i Minga je kao upoređivati Jokića i Valančijunasa.
    (boris, 1. maj 2021 20:56)

    # Link komentara

  12. @SODOFF

    Od betona
    do tartana,
    svud me trazi
    moja nana

    Imao sam Amstrad, igrice "Two on two", "Basket master"... Kada sam ja pocinjao, na basketu nije bilo ulaza, matorac ti baci sekiru bez problema, a na razliku ne mozes ni da sutnes, samo pljas po laktu. Ovo sa deset pivota i pet laznjaka sam ja izmislio :))) Zalili se ljudi da im unistavam patike.Ali, za razliku od Jokica, nikada ne bih napravio korak iz pivota ili se odrazio sa stajne noge.Sada, kada sam omatorio, igram k'o Jokic, pikenrol, pikenpop, guzenje, levi, desni poluhorog, pasovi koje niko ne vidi, ali 1 na 1 spolja, malo ko je sporiji, odnosno stariji od mene, ma koliko dobro driblao, da ne kazem tackao. Inace, citavo drustvo cine bivsi kosarkasi, a razlika do 15 godina :)))
    (Stari basketas, 1. maj 2021 20:55)

    # Link komentara

  13. Smejurija lista. Meni je prava lista plej of lista, a to je Lebron, Jokić, Kavi, Durent, Butler.
    (the truth, 1. maj 2021 19:08)

    # Link komentara

  14. Шеки никад не би наџиџ'о оно прстење, којим стално боцка Барклија (а који је иначе, за разлику од Шека, био играчина), да Лејкерси нису били Кобијев тим. Срамота је да кошарку, на овај начин, коментарише тип који тежи 3 тоне и који је, док је играо, најчешће био помињан у фрази "Hack-a-Shaq". То је она ситуација кад у последња два минута намерно фаулираш циглу да је пошаљеш да изводи бацања, а цигла се зноји да погоди бар таблу. Професионалац. На свим међународним утакмицама, кад би играо за САД, Шек попије бар два фаула у нападу, и три-четири пута кораке, јер му судије, за разлику од НБА "судија", свирају оно што је очигледно. Кад је дошао у НБА, Јао Минг је од Шекија правио дворску луду, закуцавао му преко носа, лепио му банане, али су га повреде и НБА бизнис-модел спречили да га памте као неког кога О'Нил никако није могао чувати, а овај њега јесте поприлично добро. Шекил О'Нил је балончина надувана егом (и, сад је очигледно, и БЛМ хистеријом) чије се тумачење кошарке своди на безусловно хваљење Леброна и Обрве и превагу мишића над мозгом.
    (A.M., 1. maj 2021 19:05)

    # Link komentara

  15. (Stari basketas, 1. maj 2021 16:16)

    Basket'o na "Commodore 64", je'da?
    (SODOFF, 1. maj 2021 18:29)

    # Link komentara

  16. Jokic ne bi mogao da igra deset sekundi protiv Seka, Juinga, Olajdzuvona, Morninga...U vreme Divca ne bi bio ni na klupi.I pravi korake posle laznjaka :)))
    (Stari basketas, 1. maj 2021 16:16)

    # Link komentara

  17. Sek bi danas davao kolko oce koseva, niko ove primadone ne bi natero da se guraju s njim
    (Maneken, 1. maj 2021 16:12)

    # Link komentara

  18. Šek je najlošiji izvodjač slobodnih bacanja u istoriji NBA lige.Sirovina koja ne može da pogodi koš sa veće udaljenosti od jednog metra.Divac ga je X puta čuvao tako što bi ga naterao da pravi faulove u napadu jer je navikao da razgrne sve oko sebe i to je njegov jedini način napada.
    (Hrast, 1. maj 2021 14:53)

    # Link komentara

  19. @Posmatrač Pogodio si suštinu ortak.Izvanredna zapažanja i nema se šta ni oduzeti a ni dodati.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 1. maj 2021 14:36)

    # Link komentara

  20. Šta drugo očekivati od napaljenih površnih amera koji se lože samo na zakucavanja i trojke sa 10 metara...ne razume amerikanac šta je prava košarka i kako se igra glavom,a ne samo mišićima,a tek kako to beli momak iz Sombora može doći u ligu i poremetiti svakog centra u njoj.
    (Stamke, 1. maj 2021 14:16)

    # Link komentara

  21. Nikola Jokic, Giannis Antetokounmpo, James Harden, Kevin Durant, Luka Doncic..........Kyrie Irving......Lebron James.....Joel Embild
    (Dubravko, 1. maj 2021 13:40)

    # Link komentara

  22. Mojih 5 za ovu sezonu racunajuci partije i dovoljan broj utakmica.

    Doncic
    Janis
    Lenard
    Jokic
    Kari
    (Nba fan, 1. maj 2021 12:45)

    # Link komentara

  23. Svako ima pravo na svoje misljenje.
    (Dragon, 1. maj 2021 12:45)

    # Link komentara

  24. sek ne da ne bi mogao da igra u danasnjem nba to je smesno trpali bi ga svi centri sa trojkama
    (petar kralj, 1. maj 2021 10:10)

    # Link komentara

  25. Bucko je rasista !
    Ništa novo - toga ima " na obe strane " !
    Drugo , ono što iritira Šeka je to - da je on sve postigao na masu i mnogo , mnogo znoja .
    Dok se Jokić igra i uživa u tome.
    Kada to gleda - Šek se pita kako je to moguće !? Zašto ON nije imao taj dar !?
    Šeku nije dat talenat i on je " velikim crnačkim radom " došao do terena. A ovaj " beli klinac iz Sombora " izadje na teren ( polu - zagrejan ) i igrajući se ubaci 30 koševa i po 10 - tak asistencija !
    (Posmatrač, 1. maj 2021 09:55)

    # Link komentara

  26. DRUZE da li ti znas kolko je sek davao pojena po utakmicu na vrhuncu u proseku 30p i kako sad jokic je bolji napadac od njega ajde da si rekao dodavac ok ali napadac nikako sek sad da je u ligi jokic da ga cuva do polu vremena bi imao 5 licnih a drugo sek je bar bio 30 posto brzi od jokica pa mu ne bi bilo tesko da ga sacuva ok dao bi neke pojene joka ali tesko bi bilo protiv seka bar bi mu sasuo svaku utakmicu 40 plus nek on popravi statistiku u pojenima skokovima protiv entoni devisa pa nek se javi iz denvera...
    Ali si zaboravio,da su na njemu pravili faulove jer nije mogao da pogodi slobodno jeste on davao dosta poena ali je statistika bila očajna upravo zbog slobodnih bacanja pa tu su mu se svi smejali sve ekipe su znale da trebaju peraviti faulove na šakilu i to je razaralo njegovu ekipu.
    (slaviša šmigič, 1. maj 2021 09:21)

    # Link komentara

  27. Pre tri godine su pitali Jokića šta misli o Šeku.
    Bez sekunde razmišljanja, iz topa je rekao:
    You can't guard me.

    I posle dodao, 'šalim se'.
    Vreme će pokazati da je ta izjava zapravo realna provokacija kroz šalu.

    Jokića Šek ne bi znao ni gde ni kako da čuva. Da izlazi napolje do trojke? Poslao bi ga Jokara po burek 10 puta na utakmici.

    P.s. to ne znači da Šek ne bi i njega ubio u napadu. Šeka je jedino Rodman čuvao kako treba.
    (Buha, 1. maj 2021 08:44)

    # Link komentara

  28. idemo sek slavi 1 maj u srbije prevrce gume na manjaci
    (alen, 1. maj 2021 08:16)

    # Link komentara

  29. Dobar je Embid ali Shaq jeste kompleksas. Skoro je izjavio da Embid igra ‘onako kako centar treba da igra’ tokom MVP debate i poredjenja sa Jokicem. Donekle i razumljivo, Jokic je zauvek promenio opis centarske pozicije i u poredjenju sa centrima koji se uglavnom oslanjaju na snagu kao Shaq deluje kao doktor nauka.
    (Mare, 1. maj 2021 02:20)

    # Link komentara

  30. Ovo je smesno
    (Doktor docent akademik strucnjak, 1. maj 2021 01:20)

    # Link komentara

  31. Pa dobro,šta Shaq zna o virtuoznosti,pasevima iza etikete,trojkama,prevođenja lopte,pasevima preko celog terena...šta Shaq zna o tome?
    Pa Shaqa da mogu od gore da snime garant ima trag od obruča na vrhu ćele...
    (Idi begaj, 1. maj 2021 00:37)

    # Link komentara

  32. Alene, Alene, brate moj. Kakva recenica, sve si lepo napisao.
    (crvena, 1. maj 2021 00:03)

    # Link komentara

  33. (alen, 30. april 2021
    Ili si NE PISMEN, ili si trol.
    (Spinoza, 30. april 2021 23:54)

    # Link komentara

  34. gledao sam skoro neki dokumentarac o njemu i njegovim prvim sezonama u nba i gledajuci interviju i koliko je puta napomenuo da on mora da je glavna najplacenija zvezda u timu i koliko je bio ljubomoran na kobija i jos neke kojima nisam zapamtio ime shvatio sam da je on teski kompleksas pa kontam da mu i jokic nesto smeta
    (nesa80, 30. april 2021 23:50)

    # Link komentara

  35. Lebron Džejms, Kevin Durent, James Harden, Stef Kari i Nikola Jokić.

    Mislim da je za nijansu bolji Jokić od Embid-a.
    Harden je osetno bolji od Lilarda.
    Janis je neverovatan, ali što ima slab šut mu ne ide u prilog.
    Isto Luka je sjajan. I mislim da ima šanse da bude mvp u budućnosti..
    (Miloš, 30. april 2021 23:50)

    # Link komentara

  36. @alen

    I šta kažeš,baš poJene,pa puta tri ????,jel te to rahmetli dedaga učio pravopisu?
    (kako je lepo biti glup, 30. april 2021 23:42)

    # Link komentara

  37. Ivan78bg, 30. april 2021 20:16

    DRUZE da li ti znas kolko je sek davao pojena po utakmicu na vrhuncu u proseku 30p i kako sad jokic je bolji napadac od njega ajde da si rekao dodavac ok ali napadac nikako sek sad da je u ligi jokic da ga cuva do polu vremena bi imao 5 licnih a drugo sek je bar bio 30 posto brzi od jokica pa mu ne bi bilo tesko da ga sacuva ok dao bi neke pojene joka ali tesko bi bilo protiv seka bar bi mu sasuo svaku utakmicu 40 plus nek on popravi statistiku u pojenima skokovima protiv entoni devisa pa nek se javi iz denvera...
    (alen, 30. april 2021 23:15)

    # Link komentara

  38. Ljubomorni Sek koji nije znao da iskoristi visinu a i slabo pokretljiv, tesko bih se danas snaso morao bi da smrsa 70 kg
    (Mile, 30. april 2021 23:06)

    # Link komentara

  39. Pa dobro...svako ima pravo da bude glup! Pustite coveka....
    (Oggy, 30. april 2021 23:06)

    # Link komentara

  40. Ne voli Jokica zato sto nije buzdovan koji nije mogao da nauci za 20 godina u NBA da ubaci slobodno bacanje, kao sto je on bio.
    (Milivoje, USA, 30. april 2021 23:01)

    # Link komentara

  41. zašto misliš da je problem ako nije na njegovoj listi. To je njegovo mišljenje
    (Stanoje, 30. april 2021 23:01)

    # Link komentara

  42. #Top5SoBlack
    (pikard, 30. april 2021 22:45)

    # Link komentara

  43. (vlasta, 30. april 2021 21:13)
    Da mu nije bilo Kobija i Vejda, ne bi on prstena video...
    (Vlada, 30. april 2021 22:25)

    # Link komentara

  44. to je onaj sto su timovi pravili namerno faulove na njemu da bi sutirao bacanja?
    (papuče one iz Dubaija, 30. april 2021 22:15)

    # Link komentara

  45. Mnogi veoma povrsno komentarisu kako bi Sek razneo Jokica kada bi igrali jedan protiv drugog. Ako zanemarimo idiotluk, uvek nezahvalne ovakve zamisli, neproverive u stvarnosti, misljenja sam da Sek ne bi mogao da cuva Nijolu ALI niti Nikola Seka. Totalno dva neuporediva stila, timski i individualno.

    Ljudi komentarisu koliko je Sek jaci, dominantniji, veci itd ali zanemaruju loptu i baratanje istom + mozak. Sut da ne govorim. Nikola bi driblingom, fintama, forama i kosarkaskom inteligencijom lako nadmudrivao Seka, izbacivao ga iz balansa, hvatao na pogresnoj nozi, 'dizao" ispod obruca fintama, izvlacio van linije za 3 odlicnim sutem. Jasno, Sek bi ga prebio ali cesto bi mu preostajalo samo da ga faulira jer ipak je kosarka sport kroz neka pravila, fizicke granice.

    Sa druge strane, u piku, guranjem ispod kosa, skoku ispod kosa itd, Sek bi totalno nadjacao Nijolu. Bio bi mu neodbranjiv kao sto je uistalom svima i bio. Bila bi to borba fizicke dominacije protiv skila i suta. Ne kazem da je Nikola slab (naprotiv, jak je kao bik), niti da Sek nema vestinu ali kod jednog def dominira ono sto je kod drugog prilicno slabije. Fizika VS Vestina. I niko ne moze da tvrdi ko bi tu izasao kao pobednik ili bio dominantan jer kosarka je i jedno i drugo!

    Timski gledano takodje obojica extremno korisni po tim sa totalno suprotnih strana lopte. Jedan kreira, a za drugog se kreira.

    Dva igraca totalno suprotnih stilova. Svako dominantan na svoj nacin. Nit treba Nikolu podcenjivati u zamisljenom duelu usled manjka vidljivih misica i skocnosti niti Seka usled manjka suta i kosarkaske reakcije/vestine.
    (Pera Ždera, 30. april 2021 22:13)

    # Link komentara

  46. Stavio bi Shaq na listu i Ziona...samo ne mogu nikako da ga iscupaju iz parketa!! hahahahahaa
    (Drndo Maroje, 30. april 2021 22:08)

    # Link komentara

  47. Jokić je za ovakve kao što je bio Šek, izmislio košarku... To te sirovine nikada razumeti neće.
    (Pixy, 30. april 2021 22:05)

    # Link komentara

  48. ... Šek opet jede govna .... i to uporno ...
    (S, 30. april 2021 22:04)

    # Link komentara

  49. Na spisku samo ono koji ga ne ugrožavaju. Glup, sebičan i najužniju košarku je igrao ikada. Teško da će ko biti odvratniji ohrač od njega. Ni jedan graciozan pokret. Slon u staklatskoj radnji.
    (munjic21, 30. april 2021 21:55)

    # Link komentara

  50. Ljudi, na Jokaru je negativna kvota u Las Vegasu. Nema potrebe dalje da se prica. Covek ce biti MVP.
    (Aca86, 30. april 2021 19:14)

    Negativna kvota ne znači da gubiš pare, već da dobijaš manje od uloženog. Recimo -500 je isto što i naša 1.2. +500 je isto što 6.0.


    Evo primera (američke u decimalne):

    +300 = 1 + (300/100) = 4
    -300 = 1 + (100/300) ~ 1.3
    (Locutus, 30. april 2021 21:53)

    # Link komentara

  51. Nit Doncica nit Jokica. Realno, samo “brothers”.
    (jovancha, 30. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  52. Taj lik da nije bio siledžija nikad koš ne bi dao. Uobičajeno gurne dupetom pritivnika lakšeg 20 do 40 kg. On padne i on da koš. Nikada niko ružniju košarku nije igrao. A pri tome je i glup.
    (munjic21, 30. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  53. Kari, Harden, Durant, Janis, Jokić
    (Zavera protiv Nikole Jokića, 30. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  54. on sve vreme govori da je jokic mvp i stalno pokusava da prica srpski i cak je govorio iz zezanja da se preziva onilovic. sta vi odma skacete na rasizam, ne razlikujete se od ovih antifa i blm.
    (BLEDSOE, 30. april 2021 21:36)

    Onda mora da sam sanjao da vec nekoliko nedelja prica o tome da je Embid MVP?
    (76er, 30. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  55. Prvih 4 - ok, to je to.. al' sto ovog panja Embida toliko forsiraju..
    (sotir zvani djubre, 30. april 2021 21:47)

    # Link komentara

  56. Pa ima jos minimum 15 boljih od njega
    A to sto ima srece sa povredama i slabim centrima ,to je vec drugo
    (Sale B., 30. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  57. on sve vreme govori da je jokic mvp i stalno pokusava da prica srpski i cak je govorio iz zezanja da se preziva onilovic. sta vi odma skacete na rasizam, ne razlikujete se od ovih antifa i blm.
    (BLEDSOE, 30. april 2021 21:36)

    # Link komentara

  58. on sve vreme govori da je jokic mvp i stalno pokusava da prica srpski i cak je govorio iz zezanja da se preziva onilovic. sta vi odma skacete na rasizam, ne razlikujete se od ovih antifa i blm.
    (BLEDSOE, 30. april 2021 21:36)

    # Link komentara

  59. Porede Jokica i Seka, inace Sek top 8 igraca ikad i najbolji i najdominantniji centar ikad. Ali ne zna da asistira valjda. Onda je Jokic bolji i od Dzordana.
    (Dada, 30. april 2021 21:33)

    # Link komentara

  60. Igrao je samo zbog "fizike" a mozga nema kunta- kinte
    (888, 30. april 2021 21:20)

    # Link komentara

  61. @jes moja greska. Bredli Bil. a Rendl vodi Nikse u plejof, igra fenomenalno!
    (SubmisivniDominator, 30. april 2021 21:19)

    # Link komentara

  62. Ovde se vidi da su crnci veće rasisti od belaca samo se kriju.
    (mini, 30. april 2021 21:19)

    # Link komentara

  63. Ha,ha.. Ovde se proziva covek sa cetiri NBA titule. U svakoj bio jedan od dva najvaznija igraca. Tri puta bio MVP velikog finala. Nazivate ga panjem i slicno.. A ovaj nas "bog kosarke" za sada moze samo da sanja ta dostignuca.
    (vlasta, 30. april 2021 21:13)

    # Link komentara

  64. Nerealno

    Slažem se sa tobom, osim što ovo nije prva odlična Jokićeva sezona. Igra on dugo na visokom nivou, ali je ovo njegovo najdominantnije izdanje. Sve drugo što si naveo u komentaru stoji, no tako je to ovde, neko se drzne da naše ne nabroji kao najbolje - odmah drvlje i kamenje, mrzi nas i sl. :)
    (Aleks, 30. april 2021 21:11)

    # Link komentara

  65. Ни краће вести, ни више коментара.
    (А. Петров, 30. april 2021 21:10)

    # Link komentara

  66. Slažem se, plus na bilo kojim listama bilo kad bilo gde Jokića neće biti, ne možete Jokića da uporedjujete sa bilo kojim drugim igraćima, on je apsolutni unikat i iznad je svih i bilo kog igrača, mogla bi jedna mala knjiga da se napiše zašto je Jokić unikalan, svi liče jedni na druge, Jokić je jedini stvrno drugačiji, košarkaški genije u svojoj posebnoj kategoriji, neko to vidi, neko to ne vidi, nebitno, kao što napisa jedan navijač Denvera iz Denvera: "ne bih menjao Jokića ni za titulu, ni za bilo kog drugog igrača koji je BOLJI od Jokića, privilegovan sam da gledam Jokića i uživam u njegovoj igri, vratio mi je ljubav ka košarci, podsetio me je na ono zaboravljeno, da je košarka predivna kreativna igra u kojoj možeš jednostavno da uživaš, čak i kada ne pobedjuješ sve vreme i ne osvajaš titule, da nema uživanja u procesu kakav bi onda život uopšte imao smisla"
    (Kikujiro, 30. april 2021 20:56)

    # Link komentara

  67. dzordanofili na aparatima
    (najjaci, 30. april 2021 20:54)

    # Link komentara

  68. Jokic posle jedne odlicne sezone bolji od Seka :) A jesmo nebeski narod. Ne znam ni cemu ova polemika, sastavio covek listu najboljih igraca danas po njegovom misljenju. Znaci Sekova lista, sto ne znaci da je to tako. Kao sto ce svakom od nas da se razlikuje lista za nekog igraca. Sad neko stavi Hardena ispred Karija npr, i ja kazem taj mrzi light skin igrace sigurno. Ali takav smo narod, ako bilo ko ne stavi Jokica, rasista, mrzi Srbe, ako neko ne voli Djokovica, mrzi Srbe. Sek novi na listi drzavnih neprijatelja :)
    (Nerealno, 30. april 2021 20:46)

    # Link komentara

  69. Ne može O Nil da ukapira ni pod razno, da centar može onako da asistira, onako da prevodi loptu, pogadja trojke. Jokić je prešao igricu, drugi je to nivo u odnosu na Šekovo shvatanje centra koji valjda samo treba da lomi obruč i zakucava. Tragični je ro nesporazum u razumevanju kosarke.
    (Goks, 30. april 2021 20:44)

    # Link komentara

  70. Nema bjelaca...
    (Dusanovo carstvo!, 30. april 2021 20:42)

    # Link komentara

  71. Pojma nema Shaq... Jokic legenda
    (johnny, 30. april 2021 19:06)

    Bravo johnny. Čak pet reči. Napreduješ opasno. :)
    (BB123, 30. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  72. Krajnje je vreme da se odigra utakmica crnci protiv belci...
    (ANALiticar, 30. april 2021 19:31)

    Nemoj to.. Samo fali da ih Luka, Nidža, Bogi, Bojan i Bobi utepaju.. onda smo tek nadrljali :p
    (JPR24, 30. april 2021 19:53)

    Nije covek rekao Srbi nego belci...
    (Dusanovo carstvo!, 30. april 2021 20:14)

    Ćuti bre... Nem’o malerišeš !
    (JPR24, 30. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  73. gde je Rendl? decko ima prosek 31.3 pts.
    (SubmisivniDominator, 30. april 2021 20:16)

    U kojoj to ligi ima taj prosek? Posto u Nba ima 24.1
    (Jes, 30. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  74. Ubice ga sujeta, posto je poslednji centar sa titulom.... Kompleksas..
    (Kive, 30. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  75. Da je neki belac izabrao 5 najboljih belaca bio bi rasista 
    (Rikiki, 30. april 2021 19:08) 

    Pa nabroj ti 20 najboljih fudbalera. Ima li crnaca?
    (Marko99, 30. april 2021 19:55)

    Mbape, Markinjos, Mendi.
    (Aspera, 30. april 2021 20:39)

    # Link komentara

  76. Pa dobro, nije kao da je birao neznalice. Jeste subjektivan, pa sta? Ja bih, bez dileme, na ovih 5 krenuo sa: 
    Pg - Luka 
    Sg - Harden 
    Sf - Kawhi 
    Pf - Davis 
    C - Jokic 
    I cenim sa bih Seku uzeo pare ;)
    (severnjak, 30. april 2021 19:56)

    Realno brate, rešio bi Šeka već u prvom poluvremenu sa njegovih 5. Podržavam tvoju listu.
    (to je to, 30. april 2021 20:38)

    # Link komentara

  77. Jokić zaslužuje MVP, ali nije statistika uvek da možeš reći on je najbolji. Traži se i atraktivnost, snaga, brzina... Možda nije realno ali po meni najbolji su oni sportisti koji ti daju inspiraciju da ih stalno pratiš, skidaš njihove poteze.....
    (vrbas, 30. april 2021 19:19)

    Ни снага, ни брзина а понајмање атрактивност, има било какве везе са МВП наградом или типом играча.
    (!, 30. april 2021 19:41)

    Ali zato snaga, brzina i atraktivnost ima svake veze sa 75 milijardi dolara ugovora koji NBA liga treba da potpiše za televizijske prenose. Pa Majkl Džordan je to što jeste ne zbog 6 šampionskih prstena već zbog svojih zakucavanja. Na patikama ne piše "six rings" već "air jordan" sa siluetom džordana kako zakucava. Od tog NBA ugovora će direktno imati korist i Jokić kad bude potpisivao novi ugovor sa klubom. Uostalom to MVP priznanje (regularni deo) nije toliko značajno koliko MVP u plej ofu. Mnogo je značajnija jačina komercijalnih ugovora jer to govori o statusu igrača kod publike.
    (Djoksa, 30. april 2021 20:37)

    # Link komentara

  78. Nije birao najkorisnije nego najbolje igrače sadašnjice i uglavnom je to to.
    (Džigi, 30. april 2021 20:37)

    # Link komentara

  79. Uglavnom sam i ja saglasan sa Sekom, samo sto bih stavio Entoni Dejvisa, a ne Lenarda, umesto Lilarda.
    (Demar Derozan, 30. april 2021 20:21)

    A ja bih stavio ipak Eru Ojdanića umesto Embida.
    (:), 30. april 2021 20:36)

    # Link komentara

  80. Jokic je car u svakom pogledu! To je najvaznije, sta koga briga sta ce da odluce!
    (Daca, 30. april 2021 20:34)

    # Link komentara

  81. Realna lista, Jokić je zasluženo mvp za ovu aezonu ali to ne znači da je bolji igrač od pomenutih. Jedino bi Lilard mogao da ustupi mesto Hardenu, Lenardu pa i Jokiću.

    "Jokic je na putu da ugrozi legende pod obrucima. Seka, Juinga, Olajdzuvona... One starije ne pamtim. Pa bi se reklo da je ovaj možda malo i ljubomoran...
    (mija, 30. april 2021 19:42)"

    Izvini druže ali nemoj preterivati. Šta znači da ih ugrozi? To je bilo zlatno vreme centara.
    Ovde se tvrdi da je Nikola 10 puta bolji od Divca, a Vlade je godinama morao da brani i da poentira pored najboljih centara u istoriji ove igre. Svako veče se borio protiv Hakima, Šeka, Juinga, Robinsona, Sabonisa, Rodmana, Mutomba, Morninga.

    Ko je rival Jokiću? Stiven Adams, Gober, Embid, KAT, Kazins...
    (Соко сиви, 30. april 2021 20:31)

    # Link komentara

  82. Jokic buy Tesla Zivela Srbija
    (Zivelii, 30. april 2021 20:29)

    # Link komentara

  83. уместо лиларда и ембида јанис и јокић лако.
    (веверица, 30. april 2021 20:28)

    # Link komentara

  84. Da nema crnaca ne bi bilo ni rasizma.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 30. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  85. Koga zabole za njegovo mišljenje...
    (panter pudlica, 30. april 2021 20:25)

    # Link komentara

  86. Pa ništa čudno, za prva četiri stvarno ništa da mu prigovoriš. A što se tiče Embid ili Jokić, već je rekao da mu je Embid ove sezone bolji. Što i sam moram da priznam iako obožavam Jokića. Mada i dalje stoji da je Jokić neprikosnoveni MVP.
    (Shomix, 30. april 2021 19:09)

    Podsecanje za tebe i ostale koji velicaju Embida. Ove sezone Jokic ima vise dabl-dabl ucinaka nego Embid odigranih utakmica. Pri tom je Embid vrlo cesto izbegavao utakmice protiv timova sa dobrim centrima da ne kvari statistiku i da ne izgleda losije u direktnom duelu. To moze da radi jer nema mnogo jakih centara u ligi.
    (Milan, 30. april 2021 20:24)

    # Link komentara

  87. -Kari - strasan suter
    -Lilard - sutira sa 10 metara i pogađa
    -Durent - odličan sut iz svih pozicija
    -Lebron - sta reći nadimak sve govori
    -Embid - isto sjajan igrač e tu je Šek bio pistrasan bira igrača najsličnijeg sebi
    - Svako ima pravo da bira kako želi
    -Šek ne voli igrače tipa Jokić...
    Šeku je važno da je igrač težak, sirovina i jak i čvrst i da zna da zakuca... Sad što ne zna bacanja, nema asistencija, ne pogađa spolja to mu nije važno.
    -Jokić je fantastičan igrač čini da ekipa igra bolje, asistira i razigrava,pogađa iz svih pozicija i za 3, skokovi oko 10 po meču...
    Tako da po statistici i po korisnosti po ekipu Jokić je najbolji centar ove sezone...
    (zoran, 30. april 2021 20:23)

    # Link komentara

  88. @Nbgd
    Uglavnom sam i ja saglasan sa Sekom, samo sto bih stavio Entoni Dejvisa, a ne Lenarda, umesto Lilarda.
    (Demar Derozan, 30. april 2021 20:21)

    # Link komentara

  89. NAJBOLJI TENISER SVIH VREMENA? Za Sheja verovatno Brown ili Yanick Noah ili Artus Ash?

    Verovatno je po njegovom misljenju Izzy prebio Legendary Polish Powera?

    Shaq takodje misli da je Obama najbolji predsednik ikada.
    (Dusanovo carstvo!, 30. april 2021 20:18)

    # Link komentara

  90. Jokic je na putu da ugrozi legende pod obrucima. Seka, Juinga, Olajdzuvona... One starije ne pamtim. Pa bi se reklo da je ovaj možda malo i ljubomoran...
    (mija, 30. april 2021 19:42) # Link komentara

    A Dejvid "Admiral" Robinson?

    Nego 'stacemo' sa Bircom i Raduljicom, zasto ih niko ne pominje!?! Reprezentativci breee
    (Zika Zikic, 30. april 2021 20:17)

    # Link komentara

  91. a gde je Harden? on je pre i Lilarda i Doncica. ako pricamo o trenutnoj sezoni onda i LBJ nije u top 5, a ni Durent. gde je Rendl? decko ima prosek 31.3 pts.
    (SubmisivniDominator, 30. april 2021 20:16)

    # Link komentara

  92. @alen
    Sek bio bolji u napadu?Lol!U odbrani je Ske bolji ali u napadu je Jokic bolji.Da su se sreli jedna protiv drugog sek bi morao da izlazi na tri poena da cuva Jokica,bs bi me zanimalo kako bi to izgledalo.
    Ps -napad nije samo broj poena vec u koliko poena ti kreiras:)Jokci ubeldjivo bolji.
    (Ivan78bg, 30. april 2021 20:16)

    # Link komentara

  93. Pa nije čudno... Jokić je sve ono što Šek nikada nije mogao da bude. Šek je vrhunski igrač, ali nebo i zemlja po stilu igre u odnosu na Jokića. O košarkaškoj inteligenciji i da ne pričamo. Šek je tipičan primer NBA igrača "ako imaš dovoljno brutalne snage, mozak nije obavezno uključivati". Ironija je da će ga Jokić igrački nadmašiti, ako ga ne spreče neke povrede...
    (Igor, 30. april 2021 20:16)

    # Link komentara

  94. Почела да ради BLM машина свим силама. Мејнстрим медији воде демократе а Леброн је њихова главна перјаница. Где Србин православац да буде МВП где смеју они то да дозволе?
    (Вук, 30. april 2021 20:14)

    # Link komentara

  95. Krajnje je vreme da se odigra utakmica crnci protiv belci...
    (ANALiticar, 30. april 2021 19:31)

    Nemoj to.. Samo fali da ih Luka, Nidža, Bogi, Bojan i Bobi utepaju.. onda smo tek nadrljali :p
    (JPR24, 30. april 2021 19:53)

    Nije covek rekao Srbi nego belci...
    (Dusanovo carstvo!, 30. april 2021 20:14)

    # Link komentara

  96. Опуштено, све је то шоубизнис...
    (Гале, 30. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  97. nemoguce je uopste sastaviti listu od 5 najboljih igraca,10 minimum mora da bude na listi jer razlika moze da bude samo u trenutnoj formi,nikako u kvalitetu
    (bricktop, 30. april 2021 19:43)

    Idemo onda da je proširimo:
    TOP 10: Durent, LeBron, Lenard, Kari, Harden (ovo su igrači koje ne možeš zaustaviti kad su u svom najboljem izdanju) pa onda: Jokić, Lilard, Janis, Dončić, Dejvis (a može i Irving).

    P. S. Ovo su najbolji igrači poslednjih 5-7 godina objektivno gledano, a ne trenutni.
    (ESPN, 30. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  98. Sek poslednji mvp centar pa malo liubomorise
    (Nik, 30. april 2021 20:10)

    # Link komentara

  99. Uz sve nabrojano...
    Sek je rastao igrajuci americku kosarku, snaga, brzina, atletika, dominirao pre svega velicinom (i nadprosecnom pokretljivoscu za istu), ucio da prave zvezde resavaju kad je gusto 1 na 1. Vidi on da je Jokic dobar, da je to sto on radi nesto drukcije, ali realno ne moze jos u potpunosti to da sagleda, trebace mu vremena. A i nije on bas lik da "think out of the box".
    (Pera, 30. april 2021 20:10)

    # Link komentara

  100. izgleda da Jokara nabija komplekse
    (ok, 30. april 2021 20:07)

    # Link komentara

  101. Meni ovo izgleda kao kao da samo " braća " znaju da igraju kosarku. Ogranicen pogled na situaciju , govori vise o njemu , njegovim shvatanjima nego o kvalitetu pomenutih.
    (RCZ, 30. april 2021 20:07)

    # Link komentara

  102. Pokojni Minimax rekao bi: ić ić ić ić jojojojoj!
    (Naivni Gedža, 30. april 2021 20:05)

    # Link komentara

  103. @ alen ... druze, kako neko da te ozbiljno shvati ako pises poJena ?
    (severnjak, 30. april 2021 20:04)

    # Link komentara

  104. Slazem se sa Sekom u potpunosti, jedino mislim da bi Kawhi trebao umesto Lilarda, za ostale se slazem!
    (Nbgd, 30. april 2021 20:02)

    # Link komentara

  105. Postoji beli rasizam, a postoji i crni.
    (Josarian, 30. april 2021 20:02)

    # Link komentara

  106. Jel' i vi čujete da nešto zvoni?
    JOKER #MVP
    (Nebac, 30. april 2021 20:00)

    # Link komentara

  107. Košarka nije tenis ili šah, to je kolektivni sport i igrač se posmatra u kontekstu igre i uticaja na igru. Individualno, to su zaista izuzetni igrači, superzvezde. Lilard je jedno vreme vukao Portland i logičan je pad forme, ali njemu kapa dole. Harden je počeo sezonu ugojen kao prasac, pa se napeo i logično povredio, a Embid kad pretrči teren nekolikoi puta u jakom ritmu, sa njega kaplje kao da si prosuo kofu vode i povređen, nepovređen, on sa igrom kakvu forsira mora da pravi pauze. Američki novinari već nedeljama sumnjaju u Lebronovu povredu i tumače je kao ekskluzivni odmor za PO. I tu je onda Nikola kao najpotcenjeniji atletski, a igra utakmicu za utakmicom ( umor je ipak evidentan) prilagođavajući se povredama saigrača, promenama petorki i ustaljenih sistema uz manje padove u nekim utakmicama. Nikola je stranac koji nikad ne bi polemisao sa Šekom, a svi ostali su sposobni da (ako ih Šek ne spomene kao igračine) kad tad mu to zamere ili stvore neprojatnost, tako da ja to sve razumem. Nikola će ipak biti MVP.
    (Laki, 30. april 2021 20:00)

    # Link komentara

  108. Ne iznenadjuje me Sekijeva lista. Rece njemu Nikola prije dvije sezone (cini mi se 2) "A ti ne bi mogao da me cuvas" Seki se je nasmijao i pita "Ko je ovaj momak"?
    (ponekad zlatna iza zuba ostane, 30. april 2021 19:59)

    # Link komentara

  109. sve su to nijanse, ali bilo koji top5 mora imati lebrona i durenta. to je sigurno
    (damjan, 30. april 2021 19:28)

    Durenta da, LeBrona - Ne.
    (tesko, 30. april 2021 19:57)

    # Link komentara

  110. Pa dobro, nije kao da je birao neznalice. Jeste subjektivan, pa sta? Ja bih, bez dileme, na ovih 5 krenuo sa:
    Pg - Luka
    Sg - Harden
    Sf - Kawhi
    Pf - Davis
    C - Jokic
    I cenim sa bih Seku uzeo pare ;)
    (severnjak, 30. april 2021 19:56)

    # Link komentara

  111. Da je neki belac izabrao 5 najboljih belaca bio bi rasista
    (Rikiki, 30. april 2021 19:08)

    Pa nabroj ti 20 najboljih fudbalera. Ima li crnaca?
    (Marko99, 30. april 2021 19:55)

    # Link komentara

  112. Šek se izgubio u tranziciji kao i onaj nas od 53 godine...
    (JPR24, 30. april 2021 19:54)

    # Link komentara

  113. Baller Lives Matter... gde su belci?
    Ništa novo kod Šeka. Ovo nije ni stvaranje lažnog narativa već klasični rasizam koji je upadljiv svakom ko ga malo više prati.
    (sreddit, 30. april 2021 19:53)

    # Link komentara

  114. Krajnje je vreme da se odigra utakmica crnci protiv belci...
    (ANALiticar, 30. april 2021 19:31)

    Nemoj to.. Samo fali da ih Luka, Nidža, Bogi, Bojan i Bobi utepaju.. onda smo tek nadrljali :p
    (JPR24, 30. april 2021 19:53)

    # Link komentara

  115. LeBron rasista, Durent deda deda, ostali trlababala... nijedan se ne istice koliko Jokic.. Shaq malo ljubomoran pa precutkuje Jokica..
    (Sale, 30. april 2021 19:52)

    # Link komentara

  116. To je njegovo mišljenje.
    Možda misli da belci neznaju da igraju košarku.
    (Aleksandar, 30. april 2021 19:48)

    # Link komentara

  117. A pricali sad neko na temu rasizma ?
    (Šamrok je GROMADA, 30. april 2021 19:47)

    # Link komentara

  118. U pravu je. Sigurno. On sve zna. Amerikanac je.
    (Petronije, 30. april 2021 19:46)

    # Link komentara

  119. Verovatno mu teško da izgovori ...IĆ, JokIĆ, DončIĆ...
    Moraće da trenira kako bi bio u trendu narednih godina.
    JOKIĆ MVP !!!
    (tata, 30. april 2021 19:46)

    # Link komentara

  120. Boli to kada te delju ko mladog majmuna oni na "ić"!
    (realista, 30. april 2021 19:14)

    Boli, boli... to sa IĆ mu je životna preokupacija, ozbiljno izučava prezimena na Balkanu u penzuonerskim danima. Zbog IĆ će dobiti garnituru čireva.
    Kakvih sve pacijenata ima Bože dragi.
    (dino, 30. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  121. Isto ko sto je Tramp kao najbolji predsednik Amerike ikad postao predsednik po 2gi put tako ce i Jokic biti MVP! On to definitivno zasluzuje, ali nema sanse da jedan belac i to jos Srbin bude MVP u politički crnackoj napumpanoj atmosferi..
    (Orao, 30. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  122. Da je crnac bio bi na listi kod seka.
    (j, 30. april 2021 19:44)

    # Link komentara

  123. Glupa čamovina... izabro je na. petici drvo koje ga podseća na njega... Sad mi je duplo draže što ga je Stiv Neš ošurio za MVP priznanje dva puta za redom.
    (Peranović, 30. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  124. nemoguce je uopste sastaviti listu od 5 najboljih igraca,10 minimum mora da bude na listi jer razlika moze da bude samo u trenutnoj formi,nikako u kvalitetu
    (bricktop, 30. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  125. Šek nije znao da izvodi slobodna bacanja pa je vremenom tu sramotu otklonio. Trojke niema pojma ni danas. Ako je bio Šek MVP, a jeste, Jokić je MVP na kub.
    Košarka se igra glavom, a Šek je koristio samo snagu...
    (Dragivoje, 30. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  126. Jokic je na putu da ugrozi legende pod obrucima. Seka, Juinga, Olajdzuvona... One starije ne pamtim. Pa bi se reklo da je ovaj možda malo i ljubomoran...
    (mija, 30. april 2021 19:42)

    # Link komentara

  127. Pustite Šeka, jedva čekam sutra utakmicu Denver - Klipersi. Kokice i pivo je spremnoo.... Pa da uživamo...!!!
    (dvine fortune, 30. april 2021 19:41)

    # Link komentara

  128. statuskan, 30. april 2021 19:12

    sem snage? brate joka je dobar volim ga ko brata ali reci da je sek bio samo u snazi bolji od joke je bas glupo ili nisi gledao seka uopste. em sto je bolji bio i u skoku i u blokadama. ako si rekao snagu onda si trebao i brzinu da stavis jer je sek bio i dosta brzi. mnogo vise pojena je davao od jokica i bio dosta korisniji kao napadac i odbrambeni igrac. jokic je bolji asistent i suter. ali sad npr kad bi se sastali u vrhu karijere jedan i drugi mislim da bi sek od njega napravio babuna. Ne kazem to jer volim ameriku i seka ali to je realnost.
    (alen, 30. april 2021 19:41)

    # Link komentara

  129. Jokić zaslužuje MVP, ali nije statistika uvek da možeš reći on je najbolji. Traži se i atraktivnost, snaga, brzina... Možda nije realno ali po meni najbolji su oni sportisti koji ti daju inspiraciju da ih stalno pratiš, skidaš njihove poteze.....
    (vrbas, 30. april 2021 19:19)

    Ни снага, ни брзина а понајмање атрактивност, има било какве везе са МВП наградом или типом играча.
    (!, 30. april 2021 19:41)

    # Link komentara

  130. Mislim da Šek provocira kako bi posle ispao duhovit i pričao da je on to govorio za Jokićevo dobro, da se Jokić ne bi opustio, kako on voli kad ga igrači uvere da je pogrešio, itd. Skoro je tako nešto pričao, ali ne mogu da se setim o kome.
    (ajdared, 30. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  131. Pa dobro, nije iznenadjenje. Sek je jednom prilikom izjavio da nema veze kako Jokic igra u napadu jer bi mu on iz igrackih dana dao kos u svakom napadu. Ima istine u tome ali verujem da bi mogao makar da stavi Jokica na siri licni spisak.
    (srb, 30. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  132. Šek prvo da smrša ispod 200 kila pa onda tek da analizira ko je najbolji u ligi.
    (Frozen Throne 123, 30. april 2021 19:39)

    # Link komentara

  133. Da je neki belac izabrao 5 najboljih belaca bio bi rasista
    (Rikiki, 30. april 2021 19:08)

    Naravno da bi jer ne postoji 5 najboljih belaca u NBA. Dončić i Jokić su jedini
    (Kingston, 30. april 2021 19:38)

    # Link komentara

  134. Cist rasizam
    (kil8d, 30. april 2021 19:32)

    # Link komentara

  135. Krajnje je vreme da se odigra utakmica crnci protiv belci...
    (ANALiticar, 30. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  136. Jako čudno s obzirom na to da je lista TRENUTNO najboljih igrača, da nije stavio Jokića.
    Ništa na listi nije problem sem toga, tačno je da MVP nije nužno = najbolji, ali ipak...
    Po mom mišljenju: Kari, Lilard, Janis, Embiid i Jokić.
    Eventualno Vestbruk umesto Lilarda, kad bih bila 100% objektivna. 😁 (po ovome što trenutno prikazuju/tokom sezone, Dame igra slabije ova dva meseca a Ras bolje)
    (Aleks, 30. april 2021 19:30)

    # Link komentara

  137. sve su to nijanse, ali bilo koji top5 mora imati lebrona i durenta. to je sigurno
    (damjan, 30. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  138. Sreca pa se on ne pita tu puno..
    (no name, 30. april 2021 19:27)

    # Link komentara

  139. Ko je pogledao "All the smoke", na 9:20 kaže da voli Jokića.
    (Chuckstone, 30. april 2021 19:26)

    # Link komentara

  140. Šek je lepo rekao da ne uzima u obzir belce.
    (Michael Jordan, 30. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  141. Зна дебели...да је овај наш Буцко пуно бољи од њега...ххахаха
    (драганнн, 30. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  142. Sto se tice Seka gura svoju pricu,mada vecina ne moze se uzeti u prcu za MVP,jer je previse propustila utakmica,opet svi nabrojani retko igraju u timu gde su oni jedina zvezda,vec sa minimum jednom ili vise njih.
    Zao mi je samo Lilarda jer mislim da bi sa jos jednom zvezdom u timu kao on(neki krilni/centar uzeo sigurno prsten.
    (gvozdje79, 30. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  143. Pa on je nama brat, a ne njemu.
    (Braćala, 30. april 2021 19:22)

    # Link komentara

  144. Kakve je kriterijume koristio da napravi listu? Licne simpatije ili duboke unutrasnje predrasude?
    (Sarkazam, 30. april 2021 19:22)

    # Link komentara

  145. po meni najboljih 5 su sve belci
    (Bata, 30. april 2021 19:21)

    # Link komentara

  146. sve crnci da nisu?

    i da,nema tu rasizma ni malo.

    nemoj da se neko prevario da pomisli da ce Šeki da izabere svoj najbolji timi da ce pritom da obra a paznju na njihovu boju kože

    siguran sam da ima i belaca tu

    BLM BLM ?
    (Bata, 30. april 2021 19:21)

    # Link komentara

  147. Da se ne lazemo ne podnose nas belce.
    Tu ekipu bi rasturili u sastavu:
    Doncic kao najbolji play lige i Jokic najbolji centar. Tom sastavu dodati Bogdanovice i Vukcevica i Dragica, mi bi glat dobili jer bi igrali za tim sto oni nikada ne mogu!!! Dodao bih brata Janisa jer ipak je on polu belac :).
    (mirisheee, 30. april 2021 19:19)

    # Link komentara

  148. Šek voli sirovu snagu. I sam je bio takav, zato na listi nema Jokica. On bi i De Andre Dzordana stavio na listu pre Nikole, plus, mozda tu postoji i faktor boje kože.
    (Indoktrinacija, 30. april 2021 19:19)

    # Link komentara

  149. Jokić zaslužuje MVP, ali nije statistika uvek da možeš reći on je najbolji. Traži se i atraktivnost, snaga, brzina... Možda nije realno ali po meni najbolji su oni sportisti koji ti daju inspiraciju da ih stalno pratiš, skidaš njihove poteze.....
    (vrbas, 30. april 2021 19:19)

    # Link komentara

  150. sve crnci da nisu?
    (Bata, 30. april 2021 19:18)

    # Link komentara

  151. Opšte je poznato da Shaq voli igrače koji su slični njemu, jaki centri koji pre svega koriste fizičke predispozicije kao talenat. Jokić je sušta suprotnost tome.
    (z’brda, 30. april 2021 19:03)

    Kako misliš da Jokić ne koristi fizičke predispozicije. Čovek kad krene za zida i da gura pod koš protivničke centre, to nije korišćenje fizičkih predispozicija? Šta li je onda... Koristi on ali na drugačiji način. Pametniji bolje reći.
    (Mare, 30. april 2021 19:18)

    # Link komentara

  152. Top 5: James, Durant, Lenard, Jokic, Harden
    (Keynes, 30. april 2021 19:17)

    # Link komentara

  153. Srbijo udri po legendi kosarke koji je ljubomoran na Srbiju
    (Patriot, 30. april 2021 19:16)

    # Link komentara

  154. Dajte nam Amere na olimpijadi da se igramo.
    (Naivni_Gavran, 30. april 2021 19:15)

    # Link komentara

  155. Šek je legenda NBA, njegov izbor je respektabilan, ali nije presudan !
    Ovde je diskutabilan naš subjektivan stav, da je Jokić bolji od Embida. Npr, Slovenci smatraju da Dončić, neopravdano, nije po Šekovom mišljenju prva petorka.
    (Boris Banović, 30. april 2021 19:15)

    # Link komentara

  156. Sek je rasista... ne moze beli deckonja da bude najbolji u hoodu.
    (ikac klisa, 30. april 2021 19:15)

    # Link komentara

  157. Boli to kada te delju ko mladog majmuna oni na "ić"!
    (realista, 30. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  158. Rasista.
    (Sasho, 30. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  159. Ljudi, na Jokaru je negativna kvota u Las Vegasu. Nema potrebe dalje da se prica. Covek ce biti MVP.
    (Aca86, 30. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  160. @ Uncle Drew
    Evo ja ću prvi....Sram ga bilo !
    (Goks, 30. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  161. Jokara brat jede burek, pije kocu i plače dok čita ovo. Bole ga uši za mišljenja drugih.
    (Mare, 30. april 2021 19:13)

    # Link komentara

  162. ama saberite ko je odigrao najvise utakmica i ima statistiku kao oni sto su odigrali skoro duplo manje.T0 mora da bude presudno,pustite vise ta crno bela sr...a.
    (nikola, 30. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  163. Šek je svojevremeno bio MVP. E sada uporedite košarkaške veštine koji poseduje dotični i Jokić. Sve je na strani Jokića sem ogromne snage koju je Šek obilato koristio u reketu. Pa setite se samo njegovih slobodnih bacanja, to je bio smehotres!
    (statuskan, 30. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  164. Nema belih igraca bas cudno... Evropljani ce im izbaciti sve te hip hopere za 5 godina. sad vec postaje komicno koliko ingorisu belce. i jadno...
    (Pop, 30. april 2021 19:11)

    # Link komentara

  165. Mogao je umesto Embida da stavi Dejvisa ili Jokića i to bi bilo to.
    (Milan, 30. april 2021 19:10)

    # Link komentara

  166. sek malo tera kontru barkliju jer ovaj kipti kada nesto kaze protiv jokica.nije sou biznis kao kod nas nego mora da ima vatre i varnica.culi ste ko je nikoli jokicu jedini cestitao rodjendan i kupio mu poklon a satro na terenu jedva ceka da se posiba sa njim.
    (nebitan srbin, 30. april 2021 19:10)

    # Link komentara

  167. Pa ništa čudno, za prva četiri stvarno ništa da mu prigovoriš. A što se tiče Embid ili Jokić, već je rekao da mu je Embid ove sezone bolji. Što i sam moram da priznam iako obožavam Jokića. Mada i dalje stoji da je Jokić neprikosnoveni MVP.
    (Shomix, 30. april 2021 19:09)

    # Link komentara

  168. haha...dzaba mu lista...zna se ko će biti MVP...a samo to ostaje zapisano u istoriji ..a ne tamo neke liste...tamo nekih bivših košarkaša...
    (Sirmium, 30. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  169. Da je neki belac izabrao 5 najboljih belaca bio bi rasista
    (Rikiki, 30. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  170. Odlicna lista, samo Jokic umesto Lilarda.
    (Nemanja, 30. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  171. Lebron, Durent, Kari, Jokić, Lenard
    (Haos, 30. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  172. Pojma nema Shaq... Jokic legenda
    (johnny, 30. april 2021 19:06)

    # Link komentara

  173. Sve crnci ?! Ovo je rasizam...
    (Tor, 30. april 2021 19:06)

    # Link komentara

  174. drvlje bacam, aj sledeci kamenje...po mom misljenju doncic pre lilarda, jokic pre embida...iskreno mislim da sek forsira svoju boju koze malo previse
    (rodjaksasela, 30. april 2021 19:04)

    # Link komentara

  175. Po meni TOP 5: Durent, Lenard, Jokić, Harden, Irving/Stef Kari.
    (tajming, 30. april 2021 19:04)

    # Link komentara

  176. Sve crnci...Inace, poznato je da su crnci najveci rasisti u USA..
    (grc, 30. april 2021 19:04)

    # Link komentara

  177. Šek atek je poznati stari rasista.
    (jojo, 30. april 2021 19:03)

    # Link komentara

  178. Opšte je poznato da Shaq voli igrače koji su slični njemu, jaki centri koji pre svega koriste fizičke predispozicije kao talenat. Jokić je sušta suprotnost tome, doduše i Embid ali ne toliko kao Jokić, jer Jokić je daleko bolji dodavač.
    Drugim rečima, nekarakteristični stil igre Jokića je i dalje nepoznat amerima i zato se opredeljuju za tipične igrače kao što je Embid.
    (z’brda, 30. april 2021 19:03)

    # Link komentara

  179. Kako neko sa telecim pogledom moze da se uzima za ozbiljno.
    (dr88, 30. april 2021 19:03)

    # Link komentara

  180. Kakogod da okrenes nije promasio. Ja posto sam subjektivan bi ubacio Jokica al uopste neznam koga bi izbacio posto su ovo igracine od prvog do zadnjeg!
    (Filip, 30. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  181. Mišljenje ONila je veoma cenjeno u svetu NBA, ali očigledno je da mu smeta neko ko menja igru u kojoj je on bio jedan od najdominantnijih ikada! Zato forsira američku školu košarke, kojoj pripada i Embid - na račun evropske, mada je jasno da Jokić i Dončić dominiraju i sa daleko slabijim ekipama nego nabrojanih 5 razvaljuju u NBA!
    (Imay, 30. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  182. Naravno, sve Ameri i Embide kao naj dominantni centar. Nema ni janisa, ni doncica, ni jokica...
    (Marko, 30. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  183. Pa dobro...sve su to odlicni igraci i sve je to stvar ukusa...ne mozes da napravis gresku koga god da odaberes.
    (Marko, 30. april 2021 19:00)

    # Link komentara

  184. Nije isto najbolji i najkorisniji.
    (showlow, 30. april 2021 18:55)

    # Link komentara

  185. Ajmooo krecemo tri cetri sad drvlje i kamenje po seku ko ce prvi
    (Uncle Drew, 30. april 2021 18:55)

    # Link komentara