1. Нека играју они који су испали уместо њих.
    (Из угла, 19. april 2021 22:08)

    свакако најлогичније решење, али Реал је победио Ливерпул
    (Вук Караџић, 20. april 2021 11:58)

    # Link komentara

  2. Meni je bitno da se Partizan proglasi šampionom 1966. Hahahahhahah
    (Realno, 20. april 2021 10:41)

    # Link komentara

  3. E, pa braćo Cigani, nisu Grobari lagali da su avangarda. Pa uzeće Kup Šampiona pobedom od 1-2!
    Vidite da ništa nije onako kako izgleda, sve zavisi od percepcije :-)
    (Futre, 20. april 2021 10:16)

    # Link komentara

  4. Ameri sebi prave privatnu ligu, otece sve na svetu sto valja i odnjeti u SAD.
    (sportdetective, 20. april 2021 00:57)

    # Link komentara

  5. I treba.
    (Djuka Drugi, 20. april 2021 00:39)

    # Link komentara

  6. Vidim neki pisu da je super liga vec gotova... Ljudi, uozbiljite se, azijati i ameri su ciljano trziste i za njih se i pravi ova super liga.
    Novac je toliki da ce pokupovati sav "super star" fudbala.
    Bas da vidim kada bude iznikao neki mladi talenat pa dodju ovi i ponude 100 mil., samo ce da dotrci, a i klub za koji je igrao ce ga rado pustiti.
    Jedini koji mogu da drze l.s. su Bajern i jos par drugih.
    (karlito, 19. april 2021 19:42)
    i onda real dovede vagon pojacanja, ali ne moze da ih vrati na pozajmice kao sada... igraci odlaze u penziju sa 25 godina i 100 miliona na racunu...
    (lal, 20. april 2021 00:31)

    # Link komentara

  7. Najbolji su ovi sto pominju Lajpcig. Pa oni su do juce igrali 3.ligu.
    (Leverkusen Salke Verder ..., 20. april 2021 00:29)

    # Link komentara

  8. ПСЖ и када би се формално појавио у полуфиналу и финалу Лиге шампиона, без противничких екипа, опет би играо на контре.
    (Марко, 19. april 2021 23:52)

    # Link komentara

  9. jedno popodne nisam pratio fudbal
    vec sam uzivao na drugačije i lepše načine
    i fudbal se raspao
    (Jaime Vardy, 19. april 2021 23:26)

    # Link komentara

  10. Kada ovih 12 zigosanih ponovo budu hteli da igraju domacu ligu, moze, ali od najnizeg stepena.
    (Pedja, 19. april 2021 23:20)

    # Link komentara

  11. Sve skoro isto kao u košarci samo su ti veći novci. I šta su napravili od košarkaških natjecanja uleb, napravili su da je skoro negledljiva košarka.
    (zgtom, 19. april 2021 22:59)

    # Link komentara

  12. Hahahahahahahhahaha ovo je prejako
    (Koji hit, 19. april 2021 22:57)

    # Link komentara

  13. Iskren da budem, ja bi voleo da su se pridruzili i bajern i psg i da su ih djuture ubacili u tu ligu i izbacili iz svih drugih. Em sto ne bih pratio to djubre (kao i sada liga sampiona, smor) em sto bi nastao daleko bolji fudbal, plus jos da za sve vazi kao u NBA salary cap i eto odlicnog takmicenja. Sevilja - Zenit, Rangers-Porto, Zvezda-Galata, Salcburg-Dinamo Bukurest, Ferencvaros-Parizan, Zagreb-Slavia Prag, Ajaks-Lil.. hiljade interesantnih i neizvesnih duela, potencijalno i mnogo veci broj gledalaca nego do sada. Meni je ovo samo prilika za ovako nesto, obnovilo bi ovaj trenutno dosadan fudbal.
    (stefan beograd, 19. april 2021 22:50)

    # Link komentara

  14. Evo sanse i da Srbija dobije dva predstavnika u LŠ. Što da ne.
    (Pedja, 19. april 2021 22:11)

    # Link komentara

  15. "Učite decu da mrze Engleze" (Nikola Pašić)
    (Bobi, 19. april 2021 21:44)

    “Ucite decu da budu pametnija od Engleza” (Ja)
    (Inkvizitor, 19. april 2021 22:09)

    # Link komentara

  16. Нека играју они који су испали уместо њих.
    (Из угла, 19. april 2021 22:08)

    # Link komentara

  17. Tako je bre a njih nek gledaju glupavi Ameri
    (danijel, 19. april 2021 19:31)

    Za Amere mozes reci svasta, ali da su glupavi....hehe
    Zedne preko vode prenose, moj sinko....
    (Tacit, 19. april 2021 22:06)

    # Link komentara

  18. I treba da im se da pehar a ove timove izbaciti iz svih takmucrnja dok god su im ovi vlasnici. I televizije ne bi trebale da otkupljuju prava na njihove meceve. Da ulete u bilionske dugove
    (pierre woodman, 19. april 2021 22:06)

    # Link komentara

  19. Зашто не унапреде поражене тимове у наредни степен такмичења?
    (Јабучило, 19. april 2021 20:27)
    Sjajna ideja, zaista!
    (Fer, 19. april 2021 22:02)

    # Link komentara

  20. "Učite decu da mrze Engleze" (Nikola Pašić)
    (Bobi, 19. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  21. PSZ u petak dobije pehar, u subotu pristupi Superligi... Pa nije Seik vesla sisao...
    (ProkopijeElGrande, 19. april 2021 21:43)

    # Link komentara

  22. Sta je sporno? Ljudi osnovali svoje takmicenje da ne bi pumpali pare u Uefa!!! Od kada je Liga sampiona svetinja?!
    (Oto, 19. april 2021 20:09) # Link komentara...Djecace,prvo se informisi,pa onda prdi,ameri stoje iza ove gluposti..
    (ali mama mu je iz Uzica, 19. april 2021 21:39)

    # Link komentara

  23. Bezveze...
    (gremlin je dosao da kaže sta mu je na duši a plagijator može...., 19. april 2021 21:39)

    # Link komentara

  24. Nisam čitao komentare, pa ne znam da li je neko već pisao na ovu temu, ali sve ovo što se trenutno dešava je debilno! Ne govorim o formiranju Superlige, neka rade šta hoće, već o trenutku objavljivanja da će se to dogoditi. Liga šampiona i Liga Evrope se završavaju za nekih mesec dana i kao nisu mogli da sačekaju da se odigraju finalni mečevi,već su morali sada da objave "status"! Ma da, kako da ne!
    (Aloha, 19. april 2021 19:55)


    Trenutak objavljivanja je ovaj, jer je uefa izmjenila format lige sampiona i sada su bogati klubovi nezadovoljni njime jer dobijaju manje novca. Mani se teorija zavjere, prvo procitaj sve pa komentarisi.
    (gdp, 19. april 2021 20:28)

    Druže, opusti se. Otvori pivo. Upravo je to i poenta mog komentara. Kažeš nezadovoljni su, žele više para, žele ovo ili ono... Gde je onda tu logika da 3 utakmice do "ušatog" oni na sva zvona objavljuju osnivanje Superlige, znajući da su uterali Uefa-i i da su posledice neminovne? Kao, nije im stalo do trofeja? Ne vode amateri te klubove, zato mi sve ovo nema smisla. Da su ćutali, završili takmičenje, pa onda izašli u javnost, to bih razumeo, ali ovo... Debilana!
    (Aloha, 19. april 2021 21:27)

    # Link komentara

  25. Nekima ovde nisu stvari bas najjasnije...
    Ako ovi "superligasi" budi izbaceni iz domacih prvenstava....pravi navijaci ce im okrenuti ledja a tu su novci koliko god to chudno zvucalo....dzabe onda bogati sponzori....to moze da potraje sezonu max....posle ce da placaju da se vrate....
    (Borisav, 19. april 2021 21:22)

    # Link komentara

  26. @ moralni gmizavac

    Koliko god da su mutni, ovi iz Uefa, svi zajedno nisu mutni, koliko su Anjeli i Perez, i to ne u paru nego svaki za sebe. Fali im još Bartolomeu za crnu trojku evropskog fudbala.
    (Vladan R, 19. april 2021 21:16)

    # Link komentara

  27. Ljudi oni su vec ubili fudbal i pre ove super lige. Zasto toliko pridajete paznju necemu o cemu ne odlucujete , predlazete, dajete neke ideje? Ne rade oni ovo za dobro ove igre, nego se bune i prete zbog licnih interesa! Da im je ova igra na prvom mestu nebi ukinuli LŠ gde su se takmičili prvaci svojih drzava. Kup UEFA i Kup kupova. Nego su okupili najbogatije timove kao i ovih 12 koji hoce svoje takmicenje .Da ne pisem vise..
    (123, 19. april 2021 21:14)

    # Link komentara

  28. Zasluženo, najbolje su odigrali četvrtfinale!
    (Milan, 19. april 2021 21:14)

    # Link komentara

  29. Ma nek daju mesta klubovima koje su ovi izbacili i nek se odigra to do kraja. Opet bi bilo vrh Dortmund, Bajern i Porto uz PSG da odigraju polufinale.
    (Vlada, 19. april 2021 19:40)

    Kakav sad Bajern? Bajern je ispao od PSŽ u četvrfinalu, i što bi sad ponovo dobio priliku?

    Lajpcig i Atalanta treba da igraju dodatno četvrtfinale, i pobednik da ide na Porto, a u drugom polufinalu PSŽ - Dortmund.
    (Milutin, 19. april 2021 20:40)

    E ovo ima smisla, po meni bi ovo bilo najrealnije. Odigras zavrsnicu, a pokazes siledzijama fudbala da ne mogu kako hoce...
    (Kun'-fu Panda, 19. april 2021 21:04)

    # Link komentara

  30. Liga šampiona već je odavno sve osim liga u kojoj igraju šampioni. Nego je jedna vrsta superlige pod okriljem Uefa. Sad kada njima novac izmiče, pozivaju na smisao fudbala.
    (django, 19. april 2021 21:03)

    # Link komentara

  31. @sale Belodedic,ne Bjelodedic,je Srbin koji je prebegao iz Rumunije,ako se dobro secam,propustio sezonu zbog komplikacija oko licenciranja.Ziveo je ovde,znaci bio je iz jugoslavije.
    (Darvin, 19. april 2021 21:00)

    # Link komentara

  32. Zasluženo ...bar za sad ne ruše ništa a za kasnije ako se pridruže ostalima oduzetim im titulu
    (ee, 19. april 2021 20:10)

    Znaci, po tebi, zena krene da se dopisuje sa drugim, ti ne radis nista, cekas da li ce nesto da se dogodi pa tek onda da reagujes :)
    (marko21, 19. april 2021 20:54)

    # Link komentara

  33. kad mi neko kaze da nesto ne moze,sve moze.Zapad,licemeri.
    (nikola, 19. april 2021 20:53)

    # Link komentara

  34. Zar nije logicnije da mesto "izbačenih" klubova popune timovi koje su "izbačeni" eliminisali u prethodnom kolu? I da se tako odigra polu finale i finale? Msm najlakše je dodeliti titulu PSG-u, dajte da se igra fudbal. A sa druge strane "izbačene" će više boleti ako LS osvoji neki od timova koji su već ispali u četvrt finalu.
    (Buca Krtalic, 19. april 2021 20:49)

    # Link komentara

  35. xaxaxaxaxa, pa kako je krenulo i Limeni ća da bude selektor u ligi šampiona! Neće ko da ima da igra!
    (Limeni za selektora!, 19. april 2021 20:46)

    # Link komentara

  36. Od stranih timova sam jos davne 91 ili 92 zavoleo United. Ne znam konkretno zasto, ali je kumovalo to sto sam u to vreme igrao igru Manchester United na C64. Onda sam vremenom poceo da volim filozofiju tog kluba, izrastanje od srednjeg Engleskog kluba do najveceg.... itd... forsiranje igraca iz svoje skole, trener koji pravi tim i ne oslanja se na jednog igraca... u svakom slucaju, u tom trenutku (90tih) lepa prica. Kasnije, da bi bio konkurentan, poceo da kupuje skupe igrace, ali opet, u granicama normale, jednog-dva po prelaznom roku. Sve to su uspeli da mi zgade. I onoliko odgledanih utakmica, i onoliko radosti, i onoliko tuge.... sve su mi zgadili. Sada da me pita neko za neku sezonu od nastanka PL kako je u konkretnoj sezoni proso United, znao bi odmah. Od danas, vise ne gledam, izigrali su me. Nasr*** su se na mojih 30 godina gledanja fudbala. Kad, malo bolje razmislim, mlad sam i naivan bio, pocetak propasti fudbala je zapravo nastanak PL.
    (mr.wolf, 19. april 2021 20:45)

    # Link komentara

  37. I sad treba da se pokidamo zbog toga.
    A oni da zgrnu milijarde.
    To mogu samo budale.
    (Aleksandar, 19. april 2021 20:44)

    # Link komentara

  38. Naravno da treba da postane prvak Evrope. Pokazao je daleko najbolji i najkvalitetniji fudbal,brutalan,atomski. "Velikani" se uplašili PSG-a,pa daj neku "superligu"!
    (miki maric, 19. april 2021 20:43)

    # Link komentara

  39. (Joca, 19. april 2021 19:31)

    Sve lepo receno, bravo!

    Samo bih napomenuo da je i "stari PSZ", ustvari isti kao i ovaj novi. Klub je osnovan tek 1975. godine, i to samo da Pariz vise ne bi bio jedina evropska prestonica koja nema prvoligaski fudbalski klub.
    (mlatilica, 19. april 2021 20:43)

    # Link komentara

  40. Ma nek daju mesta klubovima koje su ovi izbacili i nek se odigra to do kraja. Opet bi bilo vrh Dortmund, Bajern i Porto uz PSG da odigraju polufinale.
    (Vlada, 19. april 2021 19:40)

    Kakav sad Bajern? Bajern je ispao od PSŽ u četvrfinalu, i što bi sad ponovo dobio priliku?

    Lajpcig i Atalanta treba da igraju dodatno četvrtfinale, i pobednik da ide na Porto, a u drugom polufinalu PSŽ - Dortmund.
    (Milutin, 19. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  41. Logično, izbacite sve ove klubove i to je to. Znam da je Uefa mafija, ali trebali bi da donesu i uredbu da igrač koji igra u superligi ne može više da igra u klubovima pod okriljem Uefa.
    (Djura, 19. april 2021 20:39)

    # Link komentara

  42. Tako je hahahah. to sam cekao. Koliko ce sad da se vidi da manje vredi u stvarnosti zvezdanin pehar devedesetih. Koje je to nula takmicenje naspram super lige. Sad se vidi sta trebas biti da bi bio sampion evrope, a ni ono nije bila prava liga sampiona devedesetih. hahahahah placite zvezdanci kmeeeeee
    (LK, 19. april 2021 19:23)

    Ko čeka, taj dočeka. Toliko godina strepnje, nadanja, čekanja, isplatilo se konačno. Čestitam od srca.
    (Boris, 19. april 2021 20:38)

    # Link komentara

  43. Bjelodedić -Rumunija.
    (sale, 19. april 2021 20:24)

    Kada se praviš toliko pametan napiši pravilno prezime igrača "Belodedić"
    (Pravi stari Čačanin, 19. april 2021 20:37)

    # Link komentara

  44. Zabrana transfera iz UEFA klubova u superbogate? Na koju foru? Probali su to jos pre 25-30 godina da ospore bogatim evropskim klubovima na broj stranaca u ekipi i izgubili su jer ni tad nisu mogli da sudski pariraju vlasnicima bogatih klubova. Danas u liberalnom drustvu je to tek teze sa obzirom na to da bi ovakvom zabranom dirnuli u osnovna prava na kojima se zasniva EU - slobodan transfer roba i usluga i slobodan transfer ljudi. Na svakom sudu u Evropi UEFA momentalno gubi i verovatno bi bila finansijski unistena. Ceferin jeste pravnik ali iz Slovenije, vlasnici superbogatih klubova rade sa mnogo jacim i uspesnijim advokatskim firmama a u sve ovo nisu uleteli naivno, verovatno su proracunali sve moguce scenarije.
    (Vuk_sa_Ontarija, 19. april 2021 20:11) 

    Može druga fora - zabrana povratka.
    Potpises jednom ugovor za Superligu i vise ni jedan klub pod okriljem FIFA ne sme da te primi.
    Samo da hoce .
    Ali nece.
    Na kraju ce da nadju neki dogovor jer su pare bitne i jednima i drugima...
    (Komša, 19. april 2021 20:36)

    # Link komentara

  45. Jedini ispravan stav u ovakvoj situaciji je da PSŽ odbije na ovakav način da postane prvak Evrope!
    Sve ostalo je smejurija i tragikomedija.
    Pokazao bi fer plej,i neku doslednost jer je odbijo da učestvuje u ovom ludilu.
    Imao bi odbijanjem puno poštovalaca,i onih koji su mu do sad zamerali "plastičnost".
    (Legolas, 19. april 2021 19:12)

    Slažem se, i naravno da bi ostao žal za polufinale i finale jer mislim da trenutno igraju najbolji fudbal i veliki su favoriti inače.
    (Nenad, 19. april 2021 20:34)

    # Link komentara

  46. Za mene je poslednji ekser bio uvodjenje VARa. Od tada nisam pogledao niti jedan fudbalski mec. Par puta sam video nakzanimljivije delove sa utakmica i smejao se sebi kako je neko dozvolio da ovo prodje. Da tim gol, ceo stadion skoci, sudija digne ruku i proverava da li je gol regularan....var je uveden iskljucivo za i zbog kladionica. Ovaj poslednji potez da se obezvredi LS ne bih ni komentarisao.
    (Wlado, 19. april 2021 19:24)

    Cinjenica da se sudije previse oslanjaju na VAR i da ponekad samo cekaju da im jave sta da rade, ali da li je tebi u redu da Inzagi postigne 20 golova u sezoni iz ofsajda, da na svakom drugom mecu u primeri sudija nasedne na simulaciju i dosudi nepostojeci penal, da se igraci valjaju po terenu iako ih niko nije ni pipnuo? VAR je uveden zbog nepostenja i daleko je od toga da je savrseno resenje ali je potrebno
    (Aca, 19. april 2021 19:46)

    Var, pravo rešenje.
    hoću da gledam igru a ne prevarante i folirante.
    (sale, 19. april 2021 20:34)

    # Link komentara

  47. Ako Uefa izbaci Real onda nama Kup šampiona iz '66!!! Ideeeemoooooo!!!!
    (BWA, 19. april 2021 19:39)

    Tipicni navijac Partizana koji ponovo pokazuju svoje pravo lice, samo bi da osvajaju titule na mucku i kaznjavanjem i izbacivanjem drugih ekipa. Nista nisu u stanju osvojiti na terenu.
    (Skorpion, 19. april 2021 20:08)

    Није типичан. Штавише, врло вероватно је неки маскирани провокатор.
    (Јабучило, 19. april 2021 20:33)

    # Link komentara

  48. Samo, zabrana transfera iz bilo kog kluba u neki klub iz Superlige i obrnuto. Onda ovima ostaje samo da ako hoće, prave bukvalno logore sa hiljadama dece iz celog sveta, koja se od sedme godine takmiče da jednog dana uđu u prvi tim. A ako ne uđu, nikom ništa, uludo su spucali 15 godina i za njih nema profi fudbala.
    (DeAndrej Jordan, 19. april 2021 19:32)

    Nije moguće zabraniti im odlazak, ali jeste povratak. Samo.. Bez ovih klubova plate nece biti iznad milion evra a kod ovih neće ispod 10. Čak i da propadneš u 29. pa te oteraju, opet bolje nego da gubiš vreme kod sirotinje.
    (Adriano_Galliani, 19. april 2021 20:33)

    # Link komentara

  49. Sta je sporno? Ljudi osnovali svoje takmicenje da ne bi pumpali pare u Uefa!!! Od kada je Liga sampiona svetinja?!
    (Oto, 19. april 2021 20:09)

    Oto, nije Liga Sampiona ili Super liga ono sto ljudi zele.
    Narod voli domace prvenstvo, to je igra, ne postoji Super liga koja ce zameniti derbi Glazgova i Seltika, Zvezde i Partizana, u Engleskoj postoji 100 derbija, Oli i Pana itd.
    Ovo je cirkus koji folazi iz Amerike ali ovde ce to tesko proci ... i Evroliga u kosarci nece opstati ...
    Znaci, domace prvenstvo, reprezentacija pa onda liga sampiona ...
    (Slobodan, 19. april 2021 20:32)

    # Link komentara

  50. @punisher...

    Odličan komentar, potpisujem.
    (veder, 19. april 2021 20:31)

    # Link komentara

  51. pazi komentare koji pljuju uefu i fifu a ni jedna nije imala nista sa stvaranjem superlige... sta vise uefa izbacuje klubove iz lige sampipona koji odu u superligu...
    (qwert, 19. april 2021 20:30)

    # Link komentara

  52. Bilo bi uredu, samo ne da PSG odmah pokupi trofej, nego da se u takmičenje vrate oni koji su ispali od ovih (najčešće krađom). Uostalom i Zvezda je bila prvak kupa šampiona pošto engledki klubovi nisu mogli igrati. Inače teško da bi u regularnom Kupu šampiona došla i do četvrtfinala. Zato su odmah posle toga izmislili LŠ sa po četiri kluba iz lige petice. Niti su šampioni, niti je to liga šampiona. Mada znam da će i ovo zaživeti, jer koga u svetu briga za ovu boraniju.
    (Miroslav, 19. april 2021 20:30)

    # Link komentara

  53. Ako Uefa izbaci Real onda nama Kup šampiona iz '66!!! Ideeeemoooooo!!!!
    (BWA, 19. april 2021 19:39)

    Tipicni navijac Partizana koji ponovo pokazuju svoje pravo lice, samo bi da osvajaju titule na mucku i kaznjavanjem i izbacivanjem drugih ekipa. Nista nisu u stanju osvojiti na terenu.
    (Skorpion, 19. april 2021 20:08)
    Mnogo si prizemniji sa razmisljanjem od ovog dečaka na ciji komentar si reagovao. Kontam da imas barem 20 i kusur al u glavi promaja.
    (bananarepublic, 19. april 2021 20:29)

    # Link komentara

  54. Nisam čitao komentare, pa ne znam da li je neko već pisao na ovu temu, ali sve ovo što se trenutno dešava je debilno! Ne govorim o formiranju Superlige, neka rade šta hoće, već o trenutku objavljivanja da će se to dogoditi. Liga šampiona i Liga Evrope se završavaju za nekih mesec dana i kao nisu mogli da sačekaju da se odigraju finalni mečevi,već su morali sada da objave "status"! Ma da, kako da ne!
    (Aloha, 19. april 2021 19:55)

    Trenutak objavljivanja je ovaj, jer je uefa izmjenila format lige sampiona i sada su bogati klubovi nezadovoljni njime jer dobijaju manje novca. Mani se teorija zavjere, prvo procitaj sve pa komentarisi.
    (gdp, 19. april 2021 20:28)

    # Link komentara

  55. Sve jedno bi Paris osvojio.
    (Vladimir NS, 19. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  56. Ispravno
    (trtmrt, 19. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  57. Зашто не унапреде поражене тимове у наредни степен такмичења?
    (Јабучило, 19. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  58. Zabrana transfera iz UEFA klubova u superbogate? Na koju foru? Probali su to jos pre 25-30 godina da ospore bogatim evropskim klubovima na broj stranaca u ekipi i izgubili su jer ni tad nisu mogli da sudski pariraju vlasnicima bogatih klubova. Danas u liberalnom drustvu je to tek teze sa obzirom na to da bi ovakvom zabranom dirnuli u osnovna prava na kojima se zasniva EU - slobodan transfer roba i usluga i slobodan transfer ljudi. Na svakom sudu u Evropi UEFA momentalno gubi i verovatno bi bila finansijski unistena. Ceferin jeste pravnik ali iz Slovenije, vlasnici superbogatih klubova rade sa mnogo jacim i uspesnijim advokatskim firmama a u sve ovo nisu uleteli naivno, verovatno su proracunali sve moguce scenarije.
    (Vuk_sa_Ontarija, 19. april 2021 20:11)

    Objasni onda ogranicen broj igraca van EU u odredjenim ligama?? Sta je tu s pravom,zar to nije diskriminacija?
    (Objavite komentar da neko nesto nauci, 19. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  59. LK Prijatelju,onaj tim Zvezde bi sa najboljim danasnjim klubovima igrao sasvim ravnopravno.To je bio tim od igraca iz zemlje koja je imala 22 miliona stanovnika,bez ijednog stranca.
    Voleo bih da vidim Real,oba Mancestera i ostale sa iskljucivo domacim igracima.
    Verovatno su i oni zaboravili kada se to desilo zadnji put.
    (Dika, 19. april 2021 19:39)

    Bjelodedić -Rumunija.
    (sale, 19. april 2021 20:24)

    # Link komentara

  60. Zabrana igranja kao i zabrana transfera jasan odgovor u kome ce resetovani velikani dobro da se zapitaju sta im je ovo trebalo kada budu shvatili da igraci ne zele one-way ticket

    HAPSI CEFERINE
    (vaxilar, 19. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  61. (DeAndrej Jordan, 19. april 2021 19:32)
    ***…**
    Zabrana transfera iz UEFA klubova u superbogate? Na koju foru? Probali su to jos pre 25-30 godina da ospore bogatim evropskim klubovima na broj stranaca u ekipi i izgubili su jer ni tad nisu mogli da sudski pariraju vlasnicima bogatih klubova. Danas u liberalnom drustvu je to tek teze sa obzirom na to da bi ovakvom zabranom dirnuli u osnovna prava na kojima se zasniva EU - slobodan transfer roba i usluga i slobodan transfer ljudi. Na svakom sudu u Evropi UEFA momentalno gubi i verovatno bi bila finansijski unistena. Ceferin jeste pravnik ali iz Slovenije, vlasnici superbogatih klubova rade sa mnogo jacim i uspesnijim advokatskim firmama a u sve ovo nisu uleteli naivno, verovatno su proracunali sve moguce scenarije.
    (Vuk_sa_Ontarija, 19. april 2021 20:11)

    # Link komentara

  62. Zasluženo ...bar za sad ne ruše ništa a za kasnije ako se pridruže ostalima oduzetim im titulu
    (ee, 19. april 2021 20:10)

    # Link komentara

  63. UEFA je previse popustala najvecim klubovima i na kraju su ju izigrali. Superliga je jedno obicno plasticno sranje, niti je osvajanje Superlige nekakav trofej vrijedan spomena niti ima bilo kakvu tezinu osim para. Dzabe Realu svih njegovih 13 titula CL kad je sve to bacio niz vodu zbog para. Ultrasi i pravi navijaci nema sanse da ostanu uz te klubove. Ostaju samo fensi selfi europski navijaci i vjerovatno milijoni navijaca u Kini, Indoneziji, bliskom istoku, SAD-u...dok pravi ljubitelji fudbala u Evropi polako gube interes, evo ja prvi prestajem pratiti evropski fudbal a fudbal mi je bio i dorucak i vecera. Dajte PSG tu titulu i nagradite ih za vjernost. Ali od danas fudbal nema vise smisla.
    (Punisher, 19. april 2021 20:09)

    # Link komentara

  64. Sta je sporno? Ljudi osnovali svoje takmicenje da ne bi pumpali pare u Uefa!!! Od kada je Liga sampiona svetinja?!
    (Oto, 19. april 2021 20:09)

    # Link komentara

  65. @Miro @tob Ma da. Sve je tako. Glume odbranu kao kečeri su i onda odu na Olimpijske igre i mi se potrudimo da ih umorimo i da izlome sve zube na nasoj odbrani. I tako izvucemo samo -30. Ma kidamo odbranu. Mi smo pravii fajteri a oni samo obični kečeri. A da nadjes igrace koji su od u rangu od 100. do 150. mesta u NBA i da igraju sa nasim najboljim timom izgubili bismo na mišiće. Oni tamo žive kosarku i školuju se za nju. Ne odrade trening od dva sata pa u grad da jurimo devojke. Pa malo propustim trening,pa malo ne volim kišu pa malo me mrzi. Da ih pobedjujemo makar svaki drugi put kad treba pa da razumem da delimo savete i komentarisemo ih na taj nacin,ali ovako niko ma svetu nema argumenata. Nazalost. Tek mozda na ovom Svetskom budemo imali sanse. za -5 do -10 poena. Sto bi bilo ravno pobedi.
    (Milunka Malina, 19. april 2021 20:09)

    # Link komentara

  66. halo ljudi ne uporedjujte NBA i ovu korumpiranu esl

    NBA je u ovom formatu odavno
    u NBA nemate klubove iz drugih drzava,ok sem 1 iz kanade

    neka osnuju svoju esl ali pre toga da osnuju svoje klubove,naprave stadione pa privuku navijace,neka igraju esl do mile volje.
    (Bata, 19. april 2021 20:09)

    # Link komentara

  67. Ako Uefa izbaci Real onda nama Kup šampiona iz '66!!! Ideeeemoooooo!!!!
    (BWA, 19. april 2021 19:39)

    Tipicni navijac Partizana koji ponovo pokazuju svoje pravo lice, samo bi da osvajaju titule na mucku i kaznjavanjem i izbacivanjem drugih ekipa. Nista nisu u stanju osvojiti na terenu.
    (Skorpion, 19. april 2021 20:08)

    # Link komentara

  68. navijačima će biti vraćene pare za učaznice
    (haha, 19. april 2021 20:05)

    # Link komentara

  69. UEFA i FIFA nisu ULEB, to mora da se ima na umu.
    Klubovi koji hoce Superligu su mocni i bogati, ali su nista u poredjenju sa svojim nacionalnim ligama, a kamoli sa UEFOM i FIFOM.
    Fudbal se igra i popularan je u citavom svetu.
    Zaigrali su se klubovi, unistice ih Ceferin i ekipa, za primer svima, da se niko ne drzne da pokusa nesto slicno u buducnosti.
    (@, 19. april 2021 20:04)

    # Link komentara

  70. Ionako je vec sve izgubilo svaki smisao. Doslo je do zasicenja i nema naznake da se bilo sta promeni pa makar to bila i nova liga i takmicenja. Najbolje da se ove dve godine nije ni igrao fudbal.
    (Tex, 19. april 2021 20:04)

    # Link komentara

  71. Dodijele PSG-u titulu prvaka a onda se oni okrenu i odu u Superligu i mogu da se pohvale da su i oni osvajači stare LŠ.
    (dalaBu, 19. april 2021 20:04)

    # Link komentara

  72. Ovi poceli ko Zvezda - da osvajaju za zelenim stolom !?
    (Panterkiler, 19. april 2021 20:03)

    # Link komentara

  73. @najjaci
    da bi na kraju neki udbas dao nalog da se pogase kamere kako bi njegove sudije napravile budalama ceo region.
    (moralni gmizavac, 19. april 2021 20:01)

    # Link komentara

  74. A vi se i dalje lozite i skupljajte sličice fudbalera, hahahahahaha

    Samo Čuka!
    (Lajavi Krelac, 19. april 2021 20:01)

    # Link komentara

  75. Ocajni vapaj UEFE, poslednji trzaji. Organizacija koja je maksimalno kompromitovana. Gasi to
    (moralni gmizavac, 19. april 2021 20:00)

    # Link komentara

  76. Neka ubace poražene cetvrtfinaliste koj ne žele da igraju to govno.Bayern Borusia i Porto.Bar da gledamo fudbal.
    (miodrag, 19. april 2021 19:57)

    # Link komentara

  77. Da li ce se ovih 12 osnivaca i dalje cimati i truditi da budu prvaci nacionalnih prvenstava,ili ce ih boleti uvo za mesto na tabeli jer nema mesta koje vodi u LS,u kvalifikacije, i sl,vec imaju garantovano mesto,cime domace prvenstvo gubi smisao. Tuzno!
    (posmatrac, 19. april 2021 19:57)

    # Link komentara

  78. Nisam čitao komentare, pa ne znam da li je neko već pisao na ovu temu, ali sve ovo što se trenutno dešava je debilno! Ne govorim o formiranju Superlige, neka rade šta hoće, već o trenutku objavljivanja da će se to dogoditi. Liga šampiona i Liga Evrope se završavaju za nekih mesec dana i kao nisu mogli da sačekaju da se odigraju finalni mečevi,već su morali sada da objave "status"! Ma da, kako da ne!
    (Aloha, 19. april 2021 19:55)

    # Link komentara

  79. Како је та супер лига иста као НБА, како кажу многи, да ли ни ту неће да се играју одбране па да буде оно као Барса - Сити 32: 27 на полувремену :)

    Ал то има да се гледа ...
    (Miro, 19. april 2021 19:34)

    NBA je postala sou. Kao keceri. Publika ne dolazi da gleda nadmetanje izmedju dva kluba. Ona dolazi samo da gleda Dzejmsa, Hardena i ostale superstarse. Nije bitno koliko su Lejkersi ubacili i da li su uopste pobedili, bitno je samo koliko je Dzejms ubacio poena i kakve je poteze imao. Lopta mora biti kod njega, po svaku cenu. Trener moze samo da gleda i aplaudira.
    (tob, 19. april 2021 19:45)

    pa jok, ce da dodju da gledaju razne bircevice i lazice i da se pre, za vreme i posle utakmice biju medjusobno ;)
    (najjaci, 19. april 2021 19:54)

    # Link komentara

  80. Koji bi to nadrealna situaija bila kada bi oduzeli Realu titule i dodelili Partizanu jednu.
    Zamislite onda situaciju gde grobari prozivaju zvezdaše da su 2021 osvojili titulu pre Zvezde i to onu iz 1966. Koji fleš!?
    (zona sumraka, 19. april 2021 19:54)

    # Link komentara

  81. Vratiti eliminisane koji nisu deo 12orke i da se igra fudbal. Pravi fudbal koji se igra srcem. A fudbalerima koji igraju van tih 12 svima kd malena staviti klauzulu da obestecenje za prelazak u jedan id tih 12 klubova moraju da plate 300 miliona eura pa nek idu
    (Milos, 19. april 2021 19:54)

    # Link komentara

  82. Ovo je sramota. Šta, ovo znači, da Zvezda, Dinamo, Olimpijakos i ostali nikada više neće biti u prilici da igraju sa Barsom, Realom, Mančesterom i ostalim klubovima koji su ušli u ovu priču? Užas!
    (Džoni, 19. april 2021 19:53)

    # Link komentara

  83. У принципу је то јадно према љубитељима фудбала,али сви учесници ове сапунице су сувише дубоко загазили, да сад нема назад,струја их носи.Нисам сигуран,да ће у Псж-у бити пресрећни кад постану прваци Европе за зеленим столом, иако су ове године имали сјајне мечеве против Барсе и Бајерна.
    (Тако то иде, 19. april 2021 19:51)

    # Link komentara

  84. i treba da izginete
    (milorad, 19. april 2021 19:49)

    # Link komentara

  85. Glupo bi bilo i nezasluženo. Bolje diskvalifikacija ove tri ekipe, ali da se vrate ekipe koje nisu prihvatile super ligu, Bajern, Porto... I nek se igra polufinale. A Real i ostala bagra nek prave svoju privatnu ligu.
    (društvance iz predgrađa, 19. april 2021 19:49)

    # Link komentara

  86. Realnije je da PSŽ uđe u finale a da Borusija i Porto odigraju polufinale!
    (cukce, 19. april 2021 19:48)

    # Link komentara

  87. Tako je hahahah. to sam cekao. Koliko ce sad da se vidi da manje vredi u stvarnosti zvezdanin pehar devedesetih. Koje je to nula takmicenje naspram super lige. Sad se vidi sta trebas biti da bi bio sampion evrope, a ni ono nije bila prava liga sampiona devedesetih. hahahahah placite zvezdanci kmeeeeee
    (LK, 19. april 2021 19:23)

    Uh, koliko tebi nije dobro? Baš će ova situacija pokazati koliko je tada Kup Šampiona kako se tada zvalo najjače klupsko takmičenje u Evropi bilo pošteno i viteško!
    (Džoni, 19. april 2021 19:47)

    # Link komentara

  88. Za mene je poslednji ekser bio uvodjenje VARa. Od tada nisam pogledao niti jedan fudbalski mec. Par puta sam video nakzanimljivije delove sa utakmica i smejao se sebi kako je neko dozvolio da ovo prodje. Da tim gol, ceo stadion skoci, sudija digne ruku i proverava da li je gol regularan....var je uveden iskljucivo za i zbog kladionica. Ovaj poslednji potez da se obezvredi LS ne bih ni komentarisao.
    (Wlado, 19. april 2021 19:24)

    Cinjenica da se sudije previse oslanjaju na VAR i da ponekad samo cekaju da im jave sta da rade, ali da li je tebi u redu da Inzagi postigne 20 golova u sezoni iz ofsajda, da na svakom drugom mecu u primeri sudija nasedne na simulaciju i dosudi nepostojeci penal, da se igraci valjaju po terenu iako ih niko nije ni pipnuo? VAR je uveden zbog nepostenja i daleko je od toga da je savrseno resenje ali je potrebno
    (Aca, 19. april 2021 19:46)

    # Link komentara

  89. Ako Uefa izbaci Real onda nama Kup šampiona iz '66!!! Ideeeemoooooo!!!!
    (BWA, 19. april 2021 19:39)

    Upravo o tome razmišljaju i već se spremaju da ugraviraju ime Partizana na ušatom
    (a, 19. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  90. L.k..brate sta ti meljes...C.Z..je osvojila pravi KUP SAMPIONA...i ono je bilo pravo- jel su bili samo sampioni..a ovo sad je tesko sranje 4.mesto a on igra LS..i po nekoj logici Psg treba da dobije trofej jel ovi 3 su suspendirani....p.s, nisam zvezdas nego samo postujem ko je bolji i sta je istina..
    (Strucnjak bez kupene diplome, 19. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  91. Како је та супер лига иста као НБА, како кажу многи, да ли ни ту неће да се играју одбране па да буде оно као Барса - Сити 32: 27 на полувремену :)

    Ал то има да се гледа ...
    (Miro, 19. april 2021 19:34)

    NBA je postala sou. Kao keceri. Publika ne dolazi da gleda nadmetanje izmedju dva kluba. Ona dolazi samo da gleda Dzejmsa, Hardena i ostale superstarse. Nije bitno koliko su Lejkersi ubacili i da li su uopste pobedili, bitno je samo koliko je Dzejms ubacio poena i kakve je poteze imao. Lopta mora biti kod njega, po svaku cenu. Trener moze samo da gleda i aplaudira.
    (tob, 19. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  92. L.k..brate sta ti meljes...C.Z..je osvojila pravi KUP SAMPIONA...i ono je bilo pravo- jel su bili samo sampioni..a ovo sad je tesko sranje 4.mesto a on igra LS..i po nekoj logici Psg treba da dobije trofej jel ovi 3 su suspendirani....p.s, nisam zvezdas nego samo postujem ko je bolji i sta je istina..
    (Strucnjak bez kupene diplome, 19. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  93. Samo oštro. Da se ne ponovi FIBA Europe
    (johny, 19. april 2021 19:44)

    # Link komentara

  94. Ako im oduzmu naslove da li to znači da je partizan osvoji keš?
    (Q, 19. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  95. Zato PSZ i ceka sa Super ligom da bi postao šampion pa ce kasnije da se ukljuci jer sve sto vredi bice u Super ligi i to zna svako ko bar malo razmislja.
    (Tek onako usput..., 19. april 2021 19:17)

    Sta ce vredeti u superligi?Pare?
    Gledat ce instant novi navijaci,koji nikad nisu osetili pravu draz fudbala.Za prave ljubitelje fudbala ovo ce biti samo super osvajanje miliona i nista drugo.
    (Red, 19. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  96. Vidim neki pisu da je super liga vec gotova... Ljudi, uozbiljite se, azijati i ameri su ciljano trziste i za njih se i pravi ova super liga.
    Novac je toliki da ce pokupovati sav "super star" fudbala.
    Bas da vidim kada bude iznikao neki mladi talenat pa dodju ovi i ponude 100 mil., samo ce da dotrci, a i klub za koji je igrao ce ga rado pustiti.
    Jedini koji mogu da drze l.s. su Bajern i jos par drugih.
    (karlito, 19. april 2021 19:42)

    # Link komentara

  97. Pa tako samo i mogu da osvoje na terenu nikad.
    (Smorinjo, 19. april 2021 19:41)

    # Link komentara

  98. Nije mi jasno. Da li se igra samo superliga bez domacih prvenstava ili se uporedo igraju i prvenstva. Engleska Premijer Liga je za 99% Engleza vaznije takmicenje od LS. Cak i da se igra, samo titula i ispadanje bi imalo smisla. 80% klubova bi zavrsila bilo kakvu borbu za bodove vec pre 30. kola...

    Ma nema od ove Superlige nista... Dok Evroliga ima nekog smisla jer su domaca prvenstva neatraktivna u kojima nema para superliga u fudbalu nema smisla... Klubovi koji su pristali na ovo nemaju jos uvek predstavu da ce ovo negativno uticati i na njihovu zaradu... Jer klubovi van te lige ce izgubiti motiv, igraci ce da beze iz tih klubova, nikada nijedan od tih klubova nece rasti. Zainteresovanost za fudbal pada. Samim tim i zarada.

    Od fudbala se dobro zaradjivalo jer je upravo bio dostupan svima. Bukvalno svaka ekipa ima sansu da se kvalifikuje za LS i reprezentativna prvenstva. To je povecavalo zainteresovanost za fudbal, samim tim i zaradu.
    (tob, 19. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  99. Ma nek daju mesta klubovima koje su ovi izbacili i nek se odigra to do kraja. Opet bi bilo vrh Dortmund, Bajern i Porto uz PSG da odigraju polufinale.
    (Vlada, 19. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  100. Ako Uefa izbaci Real onda nama Kup šampiona iz '66!!! Ideeeemoooooo!!!!
    (BWA, 19. april 2021 19:39)

    # Link komentara

  101. @LK Prijatelju,onaj tim Zvezde bi sa najboljim danasnjim klubovima igrao sasvim ravnopravno.To je bio tim od igraca iz zemlje koja je imala 22 miliona stanovnika,bez ijednog stranca.
    Voleo bih da vidim Real,oba Mancestera i ostale sa iskljucivo domacim igracima.
    Verovatno su i oni zaboravili kada se to desilo zadnji put.
    (Dika, 19. april 2021 19:39)

    # Link komentara

  102. Sad mora da ih otkinu za primer! Pa jel treba izdajnike da puste da igraju za usatog?
    (Iggy, 19. april 2021 19:36)

    # Link komentara

  103. Sad bi bio šmekerski potez da odbiju titulu za zelenim stolom... Baš bi ispali face u očima javnosti... Mada Arapi... Hmmm... Čisto sumnjam...
    (Som Tojer, 19. april 2021 19:36)

    # Link komentara

  104. (Tek onako usput..., 19. april 2021 19:17)
    Pa čim se uključi biće mu oduzeta titula, šta je s glavom?
    (spree 15, 19. april 2021 19:34)

    # Link komentara

  105. Mislim da ce ta Liga biti kratkog daha.. Jesu to bogati klubovi Ali Fifa nije FIBA.. Fifa je mnogo jaca organizacija
    (dz, 19. april 2021 19:34)

    # Link komentara

  106. Како је та супер лига иста као НБА, како кажу многи, да ли ни ту неће да се играју одбране па да буде оно као Барса - Сити 32: 27 на полувремену :)

    Ал то има да се гледа ...
    (Miro, 19. april 2021 19:34)

    # Link komentara

  107. treba uvesti kao u nba...maksimalan ugovor i to je to...pa moze ronaldo da igra za koga hoce....svaka ekipa binimala po zvezdu
    (daco, 19. april 2021 19:33)

    # Link komentara

  108. Eto da smo prošli igrali bi s romom u finalu treba im i sve titule oduzeti i obrisati imena iz almanaha sportskih i sa pehara 😂
    (Q, 19. april 2021 19:33)

    # Link komentara

  109. Wlado-Upravo tako. Kladionice i sve ostalo unistile su fudbal.Prestao sam da ga gledam ima vec sigurno par godina.Unistili su sve.
    (Ivan, 19. april 2021 19:32)

    # Link komentara

  110. Tako je hahahah. to sam cekao. Koliko ce sad da se vidi da manje vredi u stvarnosti zvezdanin pehar devedesetih. Koje je to nula takmicenje naspram super lige. Sad se vidi sta trebas biti da bi bio sampion evrope, a ni ono nije bila prava liga sampiona devedesetih. hahahahah placite zvezdanci kmeeeeee
    (LK, 19. april 2021 19:23)

    Grobari i njihove muke...
    (Potonuce, 19. april 2021 19:32)

    # Link komentara

  111. UEFA i FIFA ne moraju da urade ništa, sem jedne stvari, da bi u kratkom roku ugasili Superligu. Dakle, nikakva izbacivanja iz domaćih liga, svetskih i evropskih prvenstava, nikakve tužbe...

    Samo, zabrana transfera iz bilo kog kluba u neki klub iz Superlige i obrnuto. Onda ovima ostaje samo da ako hoće, prave bukvalno logore sa hiljadama dece iz celog sveta, koja se od sedme godine takmiče da jednog dana uđu u prvi tim. A ako ne uđu, nikom ništa, uludo su spucali 15 godina i za njih nema profi fudbala.

    I samo još jedna kazna na kraju, kad odluče da se vrate u evrokupove, svima koeficijent 0 i ćeranje sa Luksemburžanima i Gibraltarcima od Juna, od prvog kola kvalifikacija.
    (DeAndrej Jordan, 19. april 2021 19:32)

    # Link komentara

  112. Tako je bre a njih nek gledaju glupavi Ameri
    (danijel, 19. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  113. Opšta ludnica između para i ušatog oni biraju mulione .JP Morgan je razbio evropsli fudbal kakva korona.
    (Stipsa, 19. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  114. Apsolutno podrzavam! Nikad nisam na ovaj novi arapski PSZ gledao blagonaklono,ali nakon sto su odbili da udju u ovu djavolju igru,apsolutno podrzavam da se cirkuzanti izbace i PSZ dodeli titula prvaka Evrope! Sasvim legitimno i legalno. Takodje,kako misle tu Superligu da igraju bez verovatno najfudbalskije nacije na svetu posle Brazila i samim tim najfudbalskije nacije Evrope,Nemacke? Nakon sto je Bajern prvobitno odbacio poziv,danas je Rumenige preuzeo mesto na celu IO UEFA-e umesto onog lopova Anjelija iz DJUBREntusa,sto definitivno znaci da je Bajern uz UEFA,i da je to gotovo. Kako misle da igraju bez njih? Odbili ih i Borusija,Lajpcig,Porto,Zenit,Marsej i Lion. Zar zaista neko misli da ce bilo kom navijacu koji ostane uz ovih 12 klubova biti zanimljivo da u toku sezone svaki vikend gleda jedne iste utakmice u krug? Kome to moze biti zanimljivo vise od sezonu,dve? Kome moze biti zanimljivo da kupuje karte i godinama gleda jedne te iste derbije izmedju 12 klubova u krug? To pare ne mogu da kupe,ne ovih 5 milijardi koliko ubacuju u tu glupu ligu nego ni 555 ziliona. Dzabe sve. Samo to oni ne mogu da shvate.
    (Joca, 19. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  115. Pa bilo je i vreme da se Uefa mafija obezglavi,tj da im se uzmu pare koje otimaju od publike koja samo voli fudbal. Ovako, neka bogati igraju svoju ligu i neka zarađuju pare ako neko hoće da ih gleda. Ostali neka razigravaju između sebe i da dele pare ako zarade nesto a i njih će neko gledati tj navijači koji navijaju za svoj klub. Nama je svejedno jer nećemo doći ni do jednih ni so drugih.
    (pp, 19. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  116. Samo tako mogu da osvoje.
    (ja, 19. april 2021 19:30)

    # Link komentara

  117. Liga šampiona se može dovršiti tako što će vratiti u igru Bajern i još dva kluba eliminisani u prethodnoj rundi.
    (Dragan, 19. april 2021 19:30)

    # Link komentara

  118. @ Okej ajde razumem da izbace Real, Celzi i Siti iz LS, ali kako mozes da proglasis PSG za prvaka, bez odigranog polufinala i finala, ovo je dokaz sta je zapravo UEFA organizacija koja steluje tu LS posebno od 2005.god nenormalno...
    (The Rated R Superstar Edge🤘, 19. april 2021 19:12)

    Štelovali su je upravo ovima koji žele novac. Fudbal će postati bolji bez njih. Samo što ne vjerujem da će od toga nešto biti, na kraju će se usaglasiti da svi ostaju u EUFA A ovi klubovi da dobivaju 3 ili 5 puta veće premije u ligi prvaka u odnosu na recimo Kopenhagen.
    (BMX, 19. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  119. Ma bravo...
    (igor, 19. april 2021 19:26)

    # Link komentara

  120. Svega ovog ne bi bilo da su Rotšildi tamo gde im je mesto već punih 30 godina. Iza rešetaka...
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 19. april 2021 19:09)
    Simbol svega pogresnog u ovoj drzavi je i sto takvi kao ti nisu tamo gde im je mesto, ustanove zatvorenog tipa nego obmanjujes narod koriscenjem bota
    (Gonitelj skupljača plusića, 19. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  121. Odo se Ronaldo i Mesi u PSG!!!
    (ding dong, 19. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  122. Bas mi je drago da se ovo desava sa fudbalom. Prelepu igru je pojeo novac. Bio sam veliki ljubitelj i navijac ove lepe igre, bio na Mestaji, Kalderonu, Bernabeu, Camp Nou, od 1994, to je za mene bio sport br 1. Ali! Za mene je poslednji ekser bio uvodjenje VARa. Od tada nisam pogledao niti jedan fudbalski mec. Par puta sam video nakzanimljivije delove sa utakmica i smejao se sebi kako je neko dozvolio da ovo prodje. Da tim gol, ceo stadion skoci, sudija digne ruku i proverava da li je gol regularan....var je uveden iskljucivo za i zbog kladionica. Ovaj poslednji potez da se obezvredi LS ne bih ni komentarisao.
    (Wlado, 19. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  123. Jedini ispravan stav u ovakvoj situaciji je da PSŽ odbije na ovakav način da postane prvak Evrope!
    Sve ostalo je smejurija i tragikomedija.
    Pokazao bi fer plej,i neku doslednost jer je odbijo da učestvuje u ovom ludilu.
    Imao bi odbijanjem puno poštovalaca,i onih koji su mu do sad zamerali "plastičnost".
    (Legolas, 19. april 2021 19:12) E pa ako bi odbiJo onda je sve u redu. Nego, pored osnovne skole, ne rece mi koliko kosta taj bot za plusice?
    (Gonitelj skupljača plusića, 19. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  124. Hahaha...
    (mich, 19. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  125. Posteno
    (Milos, 19. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  126. Tako je hahahah. to sam cekao. Koliko ce sad da se vidi da manje vredi u stvarnosti zvezdanin pehar devedesetih. Koje je to nula takmicenje naspram super lige. Sad se vidi sta trebas biti da bi bio sampion evrope, a ni ono nije bila prava liga sampiona devedesetih. hahahahah placite zvezdanci kmeeeeee
    (LK, 19. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  127. Ali UEFA moze da dâ sudijama partiture, kako da sviraju.
    (coki, 19. april 2021 19:22)

    # Link komentara

  128. Drugacije i ne mogu.
    (Souvlaki, 19. april 2021 19:21)

    # Link komentara

  129. Kako li navijači City-ja sve ovo podnose? Nikad bliže evropskom trofeju, toliko ulagano godinama da se dođe do ovde.
    Iskreno, mislim da je ovo samo blef UEFA i tim njihovim lažnim moralisanjem mene nisu preterano kupili. Ostaje da gledamo kako se Babilon samouništava i vidimo šta će iz svega da ispadne. Možda je ova implozija bila neophodni reset za spas fudbala.
    (Vračarac, 19. april 2021 19:21)

    # Link komentara

  130. Mislim da se gospodin malo prerano izleteo sa ovakvom izjavom.
    Za sada su ti klubovi samo najavili formiranje lige, mere mogu biti izrečene samo ako se i zvanično pridruže.
    Ne verujem da zbog nerviranja UEFE mogu da slede kazne.
    (SUMP, 19. april 2021 19:18)

    # Link komentara

  131. uvek sam navijao protiv klubova popt city-ja i PSG-a... nemam problem da neki novi tim osvoji LS, cak i sa milijardom budzeta, ali ne tako sto ce ta milijarda da se "stvori" preko noci...
    medjutim potpuno zasluzeno bi postali prvaci evrope...
    (lal, 19. april 2021 19:17)

    # Link komentara

  132. Подршка за суперлигу, с тим што бих направио и другу лигу од 20 клубова, и направио систем испадања и попуне.
    (bpbp, 19. april 2021 19:17)

    # Link komentara

  133. Zato PSZ i ceka sa Super ligom da bi postao šampion pa ce kasnije da se ukljuci jer sve sto vredi bice u Super ligi i to zna svako ko bar malo razmislja.
    (Tek onako usput..., 19. april 2021 19:17)

    # Link komentara

  134. Невезано ово за ПСЖ и лигу шампиона, али какав је ово циркус настао... Све због пара, само паре и ништа сем пара није битно, гази по људима, моралу, традицији и на крају дана гледај како расте салдо на рачуну. Фудбал је умро одавно, ово је само један од последњих ексера у ковчег пре спуштања у земљу.
    (Боки, 19. april 2021 19:16)

    # Link komentara

  135. Apsolutno podrzavam! Nikad nisam na ovaj novi arapski PSZ gledao blagonaklono,ali nakon sto su odbili da udju u ovu djavolju igru,apsolutno podrzavam da se cirkuzanti izbace i PSZ dodeli titula prvaka Evrope! Sasvim legitimno i legalno. Takodje,kako misle tu Superligu da igraju bez verovatno najfudbalskije nacije na svetu posle Brazila i samim tim najfudbalskije nacije Evrope,Nemacke? Nakon sto je Bajern prvobitno odbacio poziv,danas je Rumenige preuzeo mesto na celu IO UEFA-e umesto onog lopova Anjelija iz DJUBREntusa,sto definitivno znaci da je Bajern uz UEFA,i da je to gotovo. Kako misle da igraju bez njih? Odbili ih i Borusija,Lajpcig,Porto,Zenit,Marsej i Lion. Zar zaista neko misli da ce bilo kom navijacu koji ostane uz ovih 12 klubova biti zanimljivo da u toku sezone svaki vikend gleda jedne iste utakmice u krug? Kome to moze biti zanimljivo vise od sezonu,dve? Kome moze biti zanimljivo da kupuje karte i godinama gleda jedne te iste derbije izmedju 12 klubova u krug? To pare ne mogu da kupe,ne ovih 5 milijardi koliko ubacuju u tu glupu ligu nego ni 555 ziliona. Dzabe sve.
    (Joca, 19. april 2021 19:16)

    # Link komentara

  136. Ko sme da se kladi da UEFA nista nece uraditi? Pustice da se zavrsi Liga sampiona jer su ogromni novci u pitanju (TV prava na 5 najznacajnijih utakmica) a preti im i enormna tuzba od klubova koje bi izbacili koju bi UEFA garantovano izgubila. To bi bilo ekonomsko samoubistvo za UEFA-u.
    (Vuk_sa_Ontarija, 19. april 2021 19:15)

    # Link komentara

  137. Neće, jer UEFA hoće pare od gledanosti. A ona bi bila ogromna bas zato sto igra PSG protiv svih ostalih. Očekujem i sudijsku pomoć.
    (Adriano_Galliani, 19. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  138. Realno i najjaci klub pored m sitija.. bravo...
    (Milos, 19. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  139. Bogami, neočekivano i nenadano Čepurin zadaje snažne udarce “super ligi” ja u šoku. Čak ako ih izbace iz nacionalnih liga, zabrane sve transfere igrača sa njima, zabrane igranja za reprezentacije “super liga” je gotova, nema joj spasa za tri godine se gasi. Uefa i Fifa su baš jako i strogo odgovorili, toliko da se ove ekipe podobrano češu a Nemci i Francuzi spasili fudbal. Doduše imali su sreće i što se ogroman deo navijača tih ekipa pobunio protiv ove bogataške lige.
    (Joksim, 19. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  140. Ово је шанса да се Обилић врати на сцену и поврати славу из 90тих!!!
    (necropos, 19. april 2021 19:13)

    # Link komentara

  141. Okej ajde razumem da izbace Real, Celzi i Siti iz LS, ali kako mozes da proglasis PSG za prvaka, bez odigranog polufinala i finala, ovo je dokaz sta je zapravo UEFA organizacija koja steluje tu LS posebno od 2005.god nenormalno...
    (The Rated R Superstar Edge🤘, 19. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  142. Jedini ispravan stav u ovakvoj situaciji je da PSŽ odbije na ovakav način da postane prvak Evrope!
    Sve ostalo je smejurija i tragikomedija.
    Pokazao bi fer plej,i neku doslednost jer je odbijo da učestvuje u ovom ludilu.
    Imao bi odbijanjem puno poštovalaca,i onih koji su mu do sad zamerali "plastičnost".
    (Legolas, 19. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  143. Haha ovo je klasičan primer kad se za nekoga kaže da je azdisao od pare. Koji haos napraviše.
    (Janko, 19. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  144. Treba sačekati mišljenje Lakovića!?
    (krcun, 19. april 2021 19:11)

    # Link komentara

  145. neka dobiju,nebi mi bilo zao iako ne gotivim PSG
    (Bata, 19. april 2021 19:10)

    # Link komentara

  146. Svega ovog ne bi bilo da su Rotšildi tamo gde im je mesto već punih 30 godina. Iza rešetaka...
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 19. april 2021 19:09)

    # Link komentara

  147. Pa kad već ne mogu da ga osvoje a pucaju tolike pare ajd onda da im poklone...
    (BataJegulja, 19. april 2021 19:09)

    # Link komentara

  148. Drugačije ga nebi osvojili...
    (t-rex, 19. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  149. ako i treba !
    (u cudu!, 19. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  150. Zasluženo!
    (Dobro Informisan, 19. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  151. Postanu šampioni Evrope i posle se priključe ovima.
    (Jagoda, 19. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  152. PSG uzme usatog za zelenim stolom i onda udje u Superligu za par meseci, nisu arapi mutavi.
    (Kaligula, 19. april 2021 19:07)

    # Link komentara