1. Miki, mukice mala to što piše da je prvak sveta ,moglo je da piše da je prvak Meseca,Marsa ,vasione i nebesa. Prava istina je da je Zvezda osvajač TOJOTA kupa koji se igrao u Japanu a igrali su prvak Evrope i prvak Južne Amerike. TOJOTA kup se zove takmičenje a najbolji igrač utakmice je dobijao automobil TOJOTU. Koliko se sećam Jugović je bio najbolji igrač utakmice i dobio je novu Tojotu koju nije valjda zbog carinskih propisa mogao da uveze. To su činjenice ,guglaj malo pa možda i nešto više saznaš i naučiš. A ako ne veruješ guglu i internetu pitaj Jugovića on će iz prve ruke da ti kaže da li je to istina.Toliko o istini.
    (Mirijevac, 18. april 2021 10:50)

    Moglo je da pise i prvak vasione, obzirom da se fudbal igra tu gde se igra i to ne menja sustinu tog kupa, kup je bio susret dve najbolje ekipe na svetu, i osvajac tog, Tojota, kupa je prvak sveta. To sto je sponzor bila Tojota, umanjuje znacaj takmicenju isto koliko i to sto se ABA zvala NLB liga kad je Kecman ubacio trojku Ciboni umanjuje tu trojku.

    Ali na kraju cele balade, koga briga sta ti mislis da jeste ili nije?
    Mazete sami sebi oci glupavim pricama o sledecoj sezoni, aparthejdu i Zvezdi, umesto da gledate kosarku. Znas, sport sluzi da bi se dobijalo i gubilo, ako se ljutis kad gubis, nesto nije u redu sa tvojim osecajem za sport. Moje pitanje je kome cinis dobro tvojim negiranjem da je Zvezda prvak sveta? Sebi? Nije tebi nista bolje, ali ako ce da ti bude, pisi sta god volis.
    (Aleksandar, 19. april 2021 08:23)

    # Link komentara

  2. Ajde druže pusti prave Partizanovce da vode klub, a ne ti da ga i dalje vodiš do totalnog bankrota, postavljen si po zadatku i to se vidi iz aviona.
    (Zamazivanje očiju, 18. april 2021 21:50)

    # Link komentara

  3. Ne mogu a da ne primetim da zvezdu vodi trener koji je smenjen na prethodnom poslu a isto to moze da se desi i partizanu, samo kazem. A isto tako skoro sam siguran da se niko nije ozbiljnije raspitao i proverio zasto im se to dogodilo. Tako da nisu oni toliko bitni koliko mi mislimo da jesu, narocito u zvezdi
    (Oj, 18. april 2021 13:48)

    # Link komentara

  4. Miki, mukice mala to što piše da je prvak sveta ,moglo je da piše da je prvak Meseca,Marsa ,vasione i nebesa. Prava istina je da je Zvezda osvajač TOJOTA kupa koji se igrao u Japanu a igrali su prvak Evrope i prvak Južne Amerike. TOJOTA kup se zove takmičenje a najbolji igrač utakmice je dobijao automobil TOJOTU. Koliko se sećam Jugović je bio najbolji igrač utakmice i dobio je novu Tojotu koju nije valjda zbog carinskih propisa mogao da uveze. To su činjenice ,guglaj malo pa možda i nešto više saznaš i naučiš. A ako ne veruješ guglu i internetu pitaj Jugovića on će iz prve ruke da ti kaže da li je to istina.Toliko o istini.
    (Mirijevac, 18. april 2021 10:50)

    # Link komentara

  5. Kada budeš priznao ko ti je naredio da oteraš trenutno najboljeg trenera u Evropi, još sa važećim ugovorom, počeću ponovo da pratim Partizan, a ako dovedete Đorđevića za trenera, ne pada mi na pamet.
    (Jole, 18. april 2021 10:09)

    # Link komentara

  6. Partizan je osvojio Evroligu koliko je i Zvezda u fudbalu osvojila Ligu šampiona
    (Bane, 18. april 2021 09:33)

    # Link komentara

  7. Pa čoveče sam si napisao FIBA EVROLIGU. Ova EL nema nikakve veze sa Fiba Evroligom. Ova EL je osnovana 2000. godine, Partizan je čak i te godine igrao Fibinu Evroligu ( zvala se Suproliga) zajedno za Cska, Panatom... Dok su Real, Barsa igrali novu EL.
    (NoName, 18. april 2021 07:52)

    U pravu si. To zaista znacajno menja stvari. To je nesto sasvim drugo. Ona Evroliga koju je osvojio Partizan je nosila titulu prvaka Evrope i u njoj su ucestvovali najbolji evropski timovi a onda je napravljena nova Evroliga koja je nosila titulu prvaka Evrope i okupljala najbolje evropske timove i koja i sama zvanicno tretira osvajace titule prvaka Evrope pre 2000. godine kao osvajace Evrolige. Dakle stvarno je drasticna razlika u pitanju i ja sam siguran da je tebi sada mnogo lakse u zivotu kad si ubedio sebe u to da to nema veze jedno s drugim. Sad ti sigurno dosta lakse pada to sto je Partizan bio prvak Evrope
    (petar markovic, 18. april 2021 09:25)

    # Link komentara

  8. Ono sto zavrsava svaku diskusiju koja se ovde povel i ono sto je povuklo crtu izmedju dva kluba i crtu na balkanu i istocnoj i jugoisticnoj evropi jeste sto u istoriji ostaje zapisano da pored Zvezdinog imena pise svetski prvak. To je razlika izmedju nas i vas,to je razlika izmedju vasih iz zagreba koji su doprvaci i nas iz BG koji smo PRVACI SVETA!!!!
    (Miki, 18. april 2021 09:05)

    # Link komentara

  9. Da li to znaci da je Evroliga dala do znanja vajldakdsima da ih ne zeli u Evroligi naredne tri godine? Sta ako vajlkardsi osvoje ABA ligu u te naredne tri godine? Jel im to Evroliga porucuje da ce i tada igrati Evrokup?
    (zvezdaš, 18. april 2021 08:40)

    # Link komentara

  10. Pitam se da li su pojedinci ovde pri sebi, ne smem da napišem drugačije. KKP je osvojio FIBA Evroligu, prvo izdanje. Takmičenje po grupama, četvrtfinale i Final Four u Istanbulu. Grupnu fazu je igrao u Fuenlabradi, Španija. Pre toga je bio KEŠ, a KKP je osvojio FIBA EL. Nije mogao osvojiti Bertomeuovu, jer tada nije ni postojala.

    KEŠ = kup takmičenje.
    FIBA EL = ligaško takmičenje, četvrtfinale + Final Four.

    Ko posle ovoga nešto osporava, razvodnjava ili relativizuje, smatraću ga običnim glupanom koji ne zaslužuje moju pažnju.
    Objavite ovo jer nisam nikoga direktno vređao ni omalovažavao. Ko bude dao negativnu repliku na ovo omalovažavaću ga u sebi, za svoju dušu i neću ni komentarisati iz poštovanja prema ovom portalu.
    Ove tvrdnje pojedinih Zvezdaša su kao svrab, stalno se češeš i uvek iznova svrbi.
    (štraus sa grbavice, 17. april 2021 23:24)

    Pa čoveče sam si napisao FIBA EVROLIGU. Ova EL nema nikakve veze sa Fiba Evroligom. Ova EL je osnovana 2000. godine, Partizan je čak i te godine igrao Fibinu Evroligu ( zvala se Suproliga) zajedno za Cska, Panatom... Dok su Real, Barsa igrali novu EL.
    (NoName, 18. april 2021 07:52)

    # Link komentara

  11. Vest je zanimljiva, ali postavlja se nekoliko pitanja, koja povlače nekoliko sumnji:

    Šta je Mijailović tačno dogovorio na tom sastanku?

    Da li licenca za drugorazredni EK znači da se odričemo EL, makar u te tri godine?

    Šta se dešava tada s ABA ligom?

    Da li je to samo prvi korak da se sklonimo Zvezdi s puta za dobijanje višegodišnje A licence?

    Članak je lep ali mi nije do kraja jasan, a nije da ga nisam pročitao.
    Moći ću ozbiljno komentarisati tek kada budem znao do detalja sve oko te moguće licence za EK i šta ona stvarno znači.

    Ako je to sklanjanje Zvezdi s puta, čisto da bi opstali, onda sam apsolutno protiv. Molim i komentatore koji znaju više da napišu, da bih mogao formirati mišljenje.
    (JSD PFC, 17. april 2021 23:35)


    Pa mišljenje si već formirao. Tebi je ispran mozak, momče. Vajld kard za EK je po tebi sklanjanje Zvezdi. A igranje Fiba LŠ (ako vas takođe pozovu) nije??? Ti smatraš da bi vi trebalo da dobijete poziv Za EL. Kao sedmoplasirani Aba lige???
    (NoName, 18. april 2021 07:45)

    # Link komentara

  12. U kojoj kafani druze? Daj reci nam da se i mi kafane podsetimo
    (oj kafano, 18. april 2021 01:47)

    # Link komentara

  13. partizan NIJE osvojio Evroligu. Osvojio JESTE onovremeni FIBA Kup Evropskih Sampiona. Evroliga NIJE nastala kao naslednik pomenutog FIBA takmicenja, vec je nastala OTCEPLJENJEM od tog takmicenja NAJBOGATIJIH klubova Evrope. Evroliga i K.E.Š. nemaju dodirnih tacaka.
    (Gorki, 17. april 2021 23:20)

    Mukice, Partizan nije osvojio KES, ali jeste osvojio takmicenje koje se zvalo FIBA Evroliga i koje je podrazumevalo da u njemu ucestvuje po vise najboljih timova iz najjacih evropskih kosarkaskih drzava. Tako su npr ucestvovala 3 tima iz Jugoslavije, 3 tima iz Spanije, 3 tima iz Italije itd.

    Sa danasnjom Evroligom to takmicenje nema bas nikakvih dodirnih tacaka sem sto se isto zvalo, sto je i jedno i drugo nosilo titulu prvaka Evrope i sem sto danasnja Evroliga, i Partizan i sve ostale osvajace najjaceg evropskog klupskog takmicenja navodi kao osvajace, zamisli molim te, Evrolige.

    Evo i za tebe linkic:

    [link]

    Takodje, jos jedna slicnost izmedju nekadasnje i sadasnje Evrolige, nekadasnjih i sadasnjih formata, nekadasnjih i sadasnjih vlasnika takmicenja je ta da Zvezda u kom god obliku postojala titulu prvaka Evrope uzela nije.
    (petar markovic, 18. april 2021 00:12)

    # Link komentara

  14. Sajt euroleague je euroleague.net gde se moze naci i statistika od osnivanja euroleague...

    [link]
    (Ostoja, 18. april 2021 00:07)

    # Link komentara

  15. Pero, citamo u kafani tvoje komentare i placemo od smeha ... neverovatno je kakvog sveta ima ...
    Sramotis se druze ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:49)
    Au druze citas u kafani komentare od nekoga i onda se ti cudis kakvog sveta ima???
    (Laza83, 17. april 2021 23:49)

    # Link komentara

  16. Vest je zanimljiva, ali postavlja se nekoliko pitanja, koja povlače nekoliko sumnji:

    Šta je Mijailović tačno dogovorio na tom sastanku?

    Da li licenca za drugorazredni EK znači da se odričemo EL, makar u te tri godine?

    Šta se dešava tada s ABA ligom?

    Da li je to samo prvi korak da se sklonimo Zvezdi s puta za dobijanje višegodišnje A licence?

    Članak je lep ali mi nije do kraja jasan, a nije da ga nisam pročitao.
    Moći ću ozbiljno komentarisati tek kada budem znao do detalja sve oko te moguće licence za EK i šta ona stvarno znači.

    Ako je to sklanjanje Zvezdi s puta, čisto da bi opstali, onda sam apsolutno protiv. Molim i komentatore koji znaju više da napišu, da bih mogao formirati mišljenje.
    (JSD PFC, 17. april 2021 23:35)

    # Link komentara

  17. tako je. u tom takmicenju nisu igrali najjaci timovi jugoslavije, spanije, italije, grcke, nemacke... igrali su samo ,,bez veze timovi". steta sto zvezdu niko nije obavestio o tome da je najjače evropsko takmicenje decenijama bilo tako lako pa da i ona uzme neku titulu. eto sve do 2000. godine kada su sva evropska takmicenja bila pod okriljem fiba je bilo tako lako biti prvak evrope i bilo kod drugog takmicenja a mucena zvezda se omrsila samo jednim kupom kupova. eh da je bilo srece da ih je neko informisao da mogu da budu prvaci evrope.
    (petar markovic, 17. april 2021 21:32)

    Za malo da se omrsi i jednim kupom Radivoja Koraca, spremila bila festu, baloncici na krovu, zastave na tribinama, medjutim dosao neki Mash iz Verone i sa -6 razlikom naterao zvezu da posti..
    (Petar, 17. april 2021 23:33)

    # Link komentara

  18. Samo Đorđević vredi više od cele istorije preimenovanog kluba...
    (skagannalaj, 17. april 2021 22:43)

    Da, taj Partizan od 1976-2007 je licio na nesto ...
    pre 1976 ne postoji nista, crna rupa, a posle ujedinjenja ili fuzije sa Igokeom je izgubio identitet ...
    Bilo je uvek mrlja sa Dacicem, Tadicem, Dodikom, Nikcevicem, danas Ostojom ali to je Partizan i Igokea ...
    Sale je izjavio da ga je sramota te fuzije ali sta da se radi ... vratite nam loptu u Srbiju !
    (Mile Laktas, 17. april 2021 23:25)

    # Link komentara

  19. Pitam se da li su pojedinci ovde pri sebi, ne smem da napišem drugačije. KKP je osvojio FIBA Evroligu, prvo izdanje. Takmičenje po grupama, četvrtfinale i Final Four u Istanbulu. Grupnu fazu je igrao u Fuenlabradi, Španija. Pre toga je bio KEŠ, a KKP je osvojio FIBA EL. Nije mogao osvojiti Bertomeuovu, jer tada nije ni postojala.

    KEŠ = kup takmičenje.
    FIBA EL = ligaško takmičenje, četvrtfinale + Final Four.

    Ko posle ovoga nešto osporava, razvodnjava ili relativizuje, smatraću ga običnim glupanom koji ne zaslužuje moju pažnju.
    Objavite ovo jer nisam nikoga direktno vređao ni omalovažavao. Ko bude dao negativnu repliku na ovo omalovažavaću ga u sebi, za svoju dušu i neću ni komentarisati iz poštovanja prema ovom portalu.
    Ove tvrdnje pojedinih Zvezdaša su kao svrab, stalno se češeš i uvek iznova svrbi.
    (štraus sa grbavice, 17. april 2021 23:24)

    # Link komentara

  20. partizan NIJE osvojio Evroligu. Osvojio JESTE onovremeni FIBA Kup Evropskih Sampiona. Evroliga NIJE nastala kao naslednik pomenutog FIBA takmicenja, vec je nastala OTCEPLJENJEM od tog takmicenja NAJBOGATIJIH klubova Evrope. Evroliga i K.E.Š. nemaju dodirnih tacaka.
    (Gorki, 17. april 2021 23:20)

    # Link komentara

  21. Sa Djordjevićem će isti promašaj biti kao i sa Šćepanovićem i Filipovskim. Ostoju treba menjati pod 1 pa 4-5 igrača zalutalih u ovaj sport i onda trenera koji neće samo deklarativno biti vladalac situacije u timu, nego suštinski.
    (Medison, 17. april 2021 23:00)

    # Link komentara

  22. Samo Đorđević vredi više od cele istorije preimenovanog kluba...
    (skagannalaj, 17. april 2021 22:43)

    # Link komentara

  23. Vidiš li da mu je izvor informacija Vikipedija. Šta dalje komentarisati... Na toj Vikipediji je Džordan proveo tri sezone u Zvezdi.
    (NoName, 17. april 2021 21:38)

    Juce Djordi izdao saopstenje i Igokejci svi skocili na njega kako niko ne treba da igra njegovu privatnu ligu ... kazu da je lopov i prevarant ...
    Danas kazu da su osvojili njegovu Evroligu ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 22:34)

    # Link komentara

  24. Šampioni igre ŠBBKBB!!! Kakav lik ovaj limar?!?!
    E da, a ko će u EL? Pitanje od milion dolara 😂😃😂💪🍌🍌🍌
    (Max, 17. april 2021 22:32)

    # Link komentara

  25. (petar markovic, 17. april 2021 21:32)

    Pero u pravu si, 1962-ge Dinamo Tbilisi iz Gruzije je osvojio ovo prestizno takmicenje kao i Partizan-Igokea !!!
    Licno Djordi im urucio pehar ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 22:30)

    # Link komentara

  26. Za sve koji tvrde da Partizan nikad nije osvojio Evroligu, link u produžetku:

    [link]
    (Radoš, 17. april 2021 20:49)

    Druze Evroliga postoji od 2000-te godine ...

    [link]

    Evo ovde ti sve pise o sukobu, ko od kada postoji i ostalo ... nemojte se sramotiti i gurati negde gde vam nije mesto ...
    Osvojili ste FIBA takmicenje igrajuci sa Bajerom Leverkuzenom, Steauom, Skanijom, Partizaijem i ostalim bez veze ekipama ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:11)

    Ne, to sve vi osvojili kup evropskih šampiona u fudbalu. Partizan je osvojio pravu Evroligu. Pomešao si lončiće...
    (ja, 17. april 2021 22:28)

    # Link komentara

  27. petar markovic, 17. april 2021 21:32)

    Pero, citamo u kafani tvoje komentare i placemo od smeha ... neverovatno je kakvog sveta ima ...
    Sramotis se druze ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:49)

    Hospitalizuj se. Toliko si zaslepljen mrznjom da je iracionalnost u tvom ponasanju apsolutno prevazisla svaku granicu koju normalan um moze da zamisli. Dakle, potpuno odbijas suocenje sa realnoscu u zelji da se koliko toliko izboris sa frustracijama koje te more.

    I evo jos jednom:

    [link]
    (petar markovic, 17. april 2021 22:19)

    # Link komentara

  28. @kole Prvak Evrope druze, to je sve sto je bitno ovde.
    (zhol, 17. april 2021 21:55)

    # Link komentara

  29. KK Bili bi sampioni Evropekupa da smo igrali polufinale Evrope
    (Poznavalac ©®, 17. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  30. (petar markovic, 17. april 2021 21:32)

    Pero, citamo u kafani tvoje komentare i placemo od smeha ... neverovatno je kakvog sveta ima ...
    Sramotis se druze ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  31. KK Partizan vajld kardsi
    (capitano, 17. april 2021 21:48)

    # Link komentara

  32. @Radoš... Partizan nikada nije osvojio Evroligu. To što ti zoveš EL je FIBA takmičenje. Evroliga je osnovana 2000 godine i nije pod FIBA. Partizan je bio prvak Evrope u tada najjačem takmičenju ali to nije EVRO LIGA.
    (Kole, 17. april 2021 21:20)


    Takmicenje se bukvalno zvalo FIBA EuroLeague. Koliko to nije Evroliga, govori i sledeci link:

    [link]

    Posebno je zanimljiv ovaj nesretnik Mile Laktas, nekadasnji Slobodan, Stanoje i vec pod raznim nikovima je dominirao. Covek ocito svoj zivot posvecuje tome da ubedi sebe u nebuloze u koje ni sam ne veruje.

    Na kraju krajeva, sve i da se takmicenje zvalo mini maksi liga, vi znate o cemu se tu radi, mi znamo, vi ste tuzni (mnogi od vas, ako ne svi), mi smo srecni i to je to.
    (petar markovic, 17. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  33. Za sve koji tvrde da Partizan nikad nije osvojio Evroligu, link u produžetku:

    [link]
    (Radoš, 17. april 2021 20:49)

    Druze Evroliga postoji od 2000-te godine ...

    [link]

    Evo ovde ti sve pise o sukobu, ko od kada postoji i ostalo ... nemojte se sramotiti i gurati negde gde vam nije mesto ...
    Osvojili ste FIBA takmicenje igrajuci sa Bajerom Leverkuzenom, Steauom, Skanijom, Partizaijem i ostalim bez veze ekipama ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:11)

    Vidiš li da mu je izvor informacija Vikipedija. Šta dalje komentarisati... Na toj Vikipediji je Džordan proveo tri sezone u Zvezdi.
    (NoName, 17. april 2021 21:38)

    # Link komentara

  34. Pošto vidim da ima ovde dosta cigana i da je jedino njihovo rešenje da sputavaju Partizan i rad uprave, želim da čestitam top 8 u Evroligi svaka čast
    (Marko, 17. april 2021 20:57)

    hvala ,hvala...srećan i vama plej of aba lige ,eurokup ste osvojili prošle sezone,ovu sezonu u evropi ste završili kao top 35,40 al dobro ,vi ste avangarda
    (želja, 17. april 2021 21:34)

    # Link komentara

  35. Evo ovde ti sve pise o sukobu, ko od kada postoji i ostalo ... nemojte se sramotiti i gurati negde gde vam nije mesto ...
    Osvojili ste FIBA takmicenje igrajuci sa Bajerom Leverkuzenom, Steauom, Skanijom, Partizaijem i ostalim bez veze ekipama ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:11)

    tako je. u tom takmicenju nisu igrali najjaci timovi jugoslavije, spanije, italije, grcke, nemacke... igrali su samo ,,bez veze timovi". steta sto zvezdu niko nije obavestio o tome da je najjače evropsko takmicenje decenijama bilo tako lako pa da i ona uzme neku titulu. eto sve do 2000. godine kada su sva evropska takmicenja bila pod okriljem fiba je bilo tako lako biti prvak evrope i bilo kod drugog takmicenja a mucena zvezda se omrsila samo jednim kupom kupova. eh da je bilo srece da ih je neko informisao da mogu da budu prvaci evrope.
    (petar markovic, 17. april 2021 21:32)

    # Link komentara

  36. Samo ne Đorđevića. Zašto volite trenere koje svi izbace iz svog kluba kao neznalicu, nije mi jasno u čemu se radi. Ne dobija utakmicu ime već znanje. Izbacio ga je Armani, pa Bajern (izgubio finalnu utakmicu i ako je na pol.bilo 24 razlike za Bajern), izgubio od Slovenaca finale u EURO basketu (primio preko 100 koš), sada ga isterao i Virtus, primio 103 koša od Himkija, pa zašto ON, čime je zaslužio?
    (Jole, 17. april 2021 21:29)

    # Link komentara

  37. @Radoš... Partizan nikada nije osvojio Evroligu. To što ti zoveš EL je FIBA takmičenje. Evroliga je osnovana 2000 godine i nije pod FIBA. Partizan je bio prvak Evrope u tada najjačem takmičenju ali to nije EVRO LIGA.
    (Kole, 17. april 2021 21:20)

    # Link komentara

  38. Za ove ostrascene navijace naslednika pokojne KKCZ:
    -KKP je 1992g. pobedio u najjacem klubskom takmicenju u Evropi u kojem su po sistemu ucestvovali svi Evropski klubovi + Izrael i to znaci najjaci klub u Evropi za 1992g
    - format EL 2010g. F4 i izuzetan uspeh bez malo srece i finale
    -KKCZ vec 6 g igra EL bez uspeha
    ove godine je predposlednja 17-a ispred raspalog Himkija i to sa budzetom koji je maksimalan u regionu i opet nista!!!!
    - Čime se to hvalite i zbog čega bi trebalo da igrate i dalje EL????
    pokazali ste da niste za nju!!!!
    Prakticno kao i Buducnost!!!
    Sada bi trebalo videti sta bi mogli da urade KKP i Cdol!!!
    Ali realno za klubove iz regiona je nivo EC sasvim odgovarajuci,kao i u fudbalu LŠ....
    To sto se enormne pare drzave ubacuju na razno razne načine u FK i KK CZ prakticno bez rezultata!!!!
    (Mio, 17. april 2021 19:51)

    Eto sada država ubacuje pare u CZ. A što prećutkuješ da je dokazano da je KK Partizan dobio više para od CZ. Ko se zahvaljivao premijeru? Ko vam je oprostio tj prolongirao poreski dug od 75 miliona dinara. Bili ste u 100 najvećih poreskih obveznika Srbije.
    (Paja Moler, 17. april 2021 21:19)

    # Link komentara

  39. jesu navijaci jsd pakosni zlobni I uvek provociraju ali ovo je previse
    (kosjan, 17. april 2021 18:14)

    Vama je uvek istina previse...
    (Nemanja, 17. apri

    Брате наш ово је испод части, неисмева се смрт детета нити родитељска бол за изгубљеним чедом....
    (Црвена звезда 1913, 17. april 2021 21:18)

    # Link komentara

  40. Za sve koji tvrde da Partizan nikad nije osvojio Evroligu, link u produžetku:

    [link]
    (Radoš, 17. april 2021 20:49)

    Druze Evroliga postoji od 2000-te godine ...

    [link]

    Evo ovde ti sve pise o sukobu, ko od kada postoji i ostalo ... nemojte se sramotiti i gurati negde gde vam nije mesto ...
    Osvojili ste FIBA takmicenje igrajuci sa Bajerom Leverkuzenom, Steauom, Skanijom, Partizaijem i ostalim bez veze ekipama ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 21:11)

    # Link komentara

  41. Za sve koji tvrde da Partizan nikad nije osvojio Evroligu, link u produžetku:

    [link]
    (Radoš, 17. april 2021 20:49)

    А коме се правдаш? Довољно је што јавно признају ко им је легенда клуба!!! Шта да очекујеш?
    Све за љубав, све за Партизан!!!!
    (Loznica, 17. april 2021 21:10)

    # Link komentara

  42. Znaci opet dobijaju licencu od evrokupa i to apsolutno nezasluzeno sto se vidi po rezultatima ... Uz sve to i jos trogodisnju ... Na ciju to stetu ide da mi je znati, boze dragi ...Inace klub koji poslednjih osam godina nema apsolutno nikakve rezultate, cak ni u fibinoj ligi, a samo se gura lova, evo sad prizivaju i Djordevica da im bude trener, ali iz ljubavi kako oni kazu, za kikiriki i sjemenke pa da zajedno gule kojekakve Budivelnike, Steaue , Kluzeve sa svih sedam, osam stranaca i to sve za dobrobit srpske kosarke ... Sta se sad tu moze ipak je to instalicija ili kanalizacija daleko najveca i najbolja na svetu ...
    (Koke, 17. april 2021 21:02)

    # Link komentara

  43. Pošto vidim da ima ovde dosta cigana i da je jedino njihovo rešenje da sputavaju Partizan i rad uprave, želim da čestitam top 8 u Evroligi svaka čast
    (Marko, 17. april 2021 20:57)

    # Link komentara

  44. Za sve koji tvrde da Partizan nikad nije osvojio Evroligu, link u produžetku:

    [link]
    (Radoš, 17. april 2021 20:49)

    # Link komentara

  45. Kad Partizan igra Evroligu arena ima 20000 gledalaca i pored ekrana milion..Kad zvezda igra arena ima 10000 ali pored ekrana 3.000.000..i sad ako ti kao direktor neke firme hoces da se reklamiras,gde bi objektivno bez emocija hteo to da uradis??? Niko ne spori da je Patizan vece kosarkako ime od Zvezde..ali uopsteno gledano uzimajuci sve aspekte,vi ste ipak jedna mali klub,sa velikim uspesima,ali mali klub..U toj situaciji je npr i Golden stejt ili Barsa..Koliko god da uzmu titula i da imaju 3 mesija,Lejkersi su i Real ono sto je brend..
    (Maksa, 17. april 2021 20:46)

    # Link komentara

  46. Bolje i ovo nego ništa. Bar ćemo igrati Evropu, obzirom da će ABA izgubiti emsto u EL ostali kako im zapadne.
    (nz, 17. april 2021 20:42)

    # Link komentara

  47. Niko ne moze da zabrani fmp kako cemo da se zovemo
    (moralni gmizavac, 17. april 2021 20:34)

    # Link komentara

  48. Kako sam shvatio iz Ostojinog izlaganja korona je nanela stetu SAMO Partizanu, oduzela im je titule dve Aba lige, titulu Evrokupa i titulu u Evroligi. E ako je tako onda sam ja prvi zato da im se dodeli ta pozivnica za "cipiripi kup" ( oni su ga sami tako nazvali pre par godina ) pa red je da dobiju neku satisfakciju, plus da se obezbedi besplatna vakcinacija za ekonoma.
    (Cubaka, 17. april 2021 20:14)

    # Link komentara

  49. ovi I dalje misle da bi osvojili evrokup.
    (ludilo, 17. april 2021 17:07)

    Pa svakako smo bili prvi favoriti, sa prednošću domaćeg terena do kraja. Ne mora da znači da bi osvojili, kao što ni Virtus nije ove godine.
    (ja, 17. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  50. Dobiće i Budućnost i Cedevita dok će Zvezda u EL ma kako se završila ABA. Evo, videćete. Budućnost neće imati adekvatan budžet za EL, a Zvezda je trenutno jedina iz ABA koja može na to da odgovori (ne ulazim u to kako, ali činjenica je da su Zvezdi pare najmanji problem od svih abaligaša).
    (Džoni, 17. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  51. Za ove ostrascene navijace naslednika pokojne KKCZ:
    -KKP je 1992g. pobedio u najjacem klubskom takmicenju u Evropi u kojem su po sistemu ucestvovali svi Evropski klubovi + Izrael i to znaci najjaci klub u Evropi za 1992g
    - format EL 2010g. F4 i izuzetan uspeh bez malo srece i finale
    -KKCZ vec 6 g igra EL bez uspeha
    ove godine je predposlednja 17-a ispred raspalog Himkija i to sa budzetom koji je maksimalan u regionu i opet nista!!!!
    - Čime se to hvalite i zbog čega bi trebalo da igrate i dalje EL????
    pokazali ste da niste za nju!!!!
    Prakticno kao i Buducnost!!!
    Sada bi trebalo videti sta bi mogli da urade KKP i Cdol!!!
    Ali realno za klubove iz regiona je nivo EC sasvim odgovarajuci,kao i u fudbalu LŠ....
    To sto se enormne pare drzave ubacuju na razno razne načine u FK i KK CZ prakticno bez rezultata!!!!
    (Mio, 17. april 2021 19:51)

    # Link komentara

  52. Ljudi poslao sam mejl Djordiju da ga obavestim da je Partizan osvojio Evroligu ... glupo je da oni ne znaju ...
    Osvojio je 8 godina pre nego su i postali ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 18:16)

    Ocito da znaju.

    Sajt Evrokupa:

    In 1992, Partizan won the club's first – and to date only – EuroLeague crown by downing DKV Joventut 70-71 on a miraculous buzzer-beater by Sasha Djordjevic, which ranks among the most amazing shots in basketball history

    Sajt Evrolige:

    [link]

    Ne znam da li je tragikomicnije uopste bavljenje ovim, u pokusaju da se sebi olaksaju patnje ili to sto postoji jos toliko nesrecnika koji u ekstazi plusicare takve gluposti jer su i sami zeljni da sebi olaksaju frustracije koje im nanosi ta titula.
    (petar markovic, 17. april 2021 19:50)

    # Link komentara

  53. A priča se po gradu da je Ostoja prolupao, da sam hoda ulicama i svađa se sa imaginarnim neprijateljima.
    Lupa narod svašta...
    (Cirkuzant i njegove pudle, 17. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  54. KKP
    Treba da je presretan EC licencom jer niti ima rezultate za to,ni finansije,ni rukovodstvo...
    (sasha the red Baron..., 17. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  55. Samo da te obavestim - Partizan nije osvojio ovo takmicenje vec Fiba Ligu sampiona (sto ne menja velicinu uspeha ali prestani da pokazujes neznanje). Eveoligu ne bi igrao osim sto si sve unapred osvojio u svojoj glavi i imao kampanju tim povodom. Trece, bio si sa Savicem u Barseloni pre 10 dana i nisi nista uradio. Osim sto si dobio wild card za Evrokup.
    (kurbla kanal i semalirana pufna, 17. april 2021 17:22)

    Druze, ne znam kako bih ti rekao... idi ispod na link i samo motaj dole. A obrati paznju i ciji je sajt (tj. ko nam titulu priznaje). Pozdrav za predgradje!

    [link]
    (Astra, 17. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  56. Ljudi poslao sam mejl Djordiju da ga obavestim da je Partizan osvojio Evroligu ... glupo je da oni ne znaju ...
    Osvojio je 8 godina pre nego su i postali ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 18:16)

    Ocito da vec znaju:

    Sajt Evrokupa: In 1992, Partizan won the club's first – and to date only – EuroLeague crown by downing DKV Joventut 70-71 on a miraculous buzzer-beater by Sasha Djordjevic

    Sajt Evrolige:
    [link]

    Naravno, razumem potrebu za zivotom u paralelnom univerzumu, tako se neke patnje koliko toliko olaksavaju, ali ipak ne treba preterivati, posebno ne kada je u pitanju tako nebulozna stvar kao sto je besomucno bavljenje vlasnickom strukturom takmicenja u sezoni kada je Partizan osvojio ono najvece sto se u Evropi osvojiti moze.
    (petar markovic, 17. april 2021 19:12)

    # Link komentara

  57. Videli ljudi da nikad neće izboriti Evroligu pa im dali kartu za EK
    (sa x, 17. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  58. Pre ce Zex da ozeni oba sina nego Partizan da ponovo igra Evroligu.
    (Nemanja, 17. april 2021 17:28)

    jesu navijaci jsd pakosni zlobni I uvek provociraju ali ovo je previse
    (kosjan, 17. april 2021 18:14)
    Slažem se. Navijači Partizana moraju da prestanu da provociraju Pantića, ovo je otišlo predaleko!
    (Poznavalac ©®, 17. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  59. Katanac I da se više ne mucite
    (Velja, 17. april 2021 18:58)

    # Link komentara

  60. Ti si bivši predsednik Ostoja!
    (terza1., 17. april 2021 18:53)

    # Link komentara

  61. Ostoja, koliko si ABA liga osvojio? Koliko puta prvenstvo Srbije? Koliko je puta Partizan igrao Evroligu otkad si ti u klubu? Zašto ne vratiš Duleta u Partizan?
    (Prava pitanja, 17. april 2021 18:48)

    # Link komentara

  62. Kao i obicno. Bez trunke srama. Vecito ispruzena ruka.
    (neko, 17. april 2021 18:45)

    # Link komentara

  63. salov domet i jeste ek hahaha
    (najjaci, 17. april 2021 18:42)

    # Link komentara

  64. Samo napred Ostoja!Znaš ti dobro da malobrojni simpatizeri tvoje Igokee vole da slušaju bajke, a ti im već 4 godine pričaš lepe bajke i mažeš oči. Upaliće to svaki put kod njih! Kognitivne sposobnosti -1
    (Malo vas je grobari!, 17. april 2021 18:41)

    # Link komentara

  65. Osvojio je 8 godina pre nego su i postali ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 18:16)

    Cekaj a jesi mu poslao da pre nego sto su postali isto ih je osvojio i Real..Pao..Makabi..Huventud..CSKA..Limoz..Jugoplastika/POP84..Cibona..Olimpijakos..Zalgiris..
    (Petar, 17. april 2021 18:37)

    # Link komentara

  66. Za odredjene promene je potrebno vreme a Ostoja će i to dokazati. Velika podrška za ovog čoveka koji ulaže pored finansija i veliki trud. Nadajmo se da će se isplatiti.
    (Danijel, 17. april 2021 18:34)

    # Link komentara

  67. Cipiripi...
    (Nolan S. i kraj fuzije iz' 07., 17. april 2021 18:31)

    # Link komentara

  68. Lepo je Dule rekao da se projektuje da budemo drugi, sve pogodio jos pre par godina.
    (Gravedigger, 17. april 2021 18:01)

    Drugi??? Sine, vi ste sedmi. Pozdravi Dula i pitaj ga kakve su slike i stipendije u Rumuniji.
    (NoName, 17. april 2021 18:30)

    # Link komentara

  69. Nadam se da će Sale doći u Partizan i da će Ostoja svima zapušiti usta i opravdati njegovu ulogu kao predsednika. Velika podrška za Ostoju!
    (Dušan Maksimović, 17. april 2021 18:29)

    # Link komentara

  70. @Zaboravio da kaze da ga ne igraju 8 sezona i nece skoro, dakle jedna decenija out
    (gledalac123, 17. april 2021 17:59)

    ne igramo ga tacno onoliko koliko su radikali na vlasti, terza i ćoki abolirani a dule najuren iz srbije.
    to nisu stvari kojima trebas da se hvalis. prica kojoj ti pripadas je cista bruka za sport.
    (basketas, 17. april 2021 18:27)

    # Link komentara

  71. Daj ne zaludjujte se. Nece sigurno da dodje pa da opet bude drugi. Nema sanse da Partizan bude prvi cak i da ima bolji tim. 13 godina mora da se izjednaci jer karma je to. Sad je proslo 6,jos 7..Niste imali meru,otimali ste titule, gepekovali,igrali 3 na 3 finala,drzali kvake..alo, u zemlji kosarke da vezes 13 titula,pa to nije bezobrazno,to je bolest. Sad psssttt nema kuknjave..Mozda drugi zaboravljaju ali mi vrscani vas znamo bar..Trojka Nolana Smita je nosena kosavom doletala pravo iz Vrsca..
    (Vrscanin, 17. april 2021 18:26)

    # Link komentara

  72. Odlazi Ostoja!!
    (Detelinarac, 17. april 2021 18:24)

    # Link komentara

  73. go, go, Partizan Wild Cards.

    Inače mi nismo nikada osvojili ovu Ulebovu Evroligu, već Fibin Kup evropskih šampiona ali ajde.

    Bili smo prvaci Evrope a to danas ne postoji više.
    (grobari Železnik, 17. april 2021 17:36)

    da. vise ne postoji titula prvaka evrope. jos jedna cinjenica iz paralelnog univerzuma jednog od mnogih isfrustriranih nesrecnika koji svoje rane pokusava da zaleci analizom vlasnicke struktura takmicenja u kojem je partizan bio prvak evrope i da ubedi sebe u to da ce tako uspeti da ospori taj uspeh
    (petar markovic, 17. april 2021 18:22)

    # Link komentara

  74. Lepo je Dule rekao da se projektuje da budemo drugi, sve pogodio jos pre par godina.
    (Gravedigger, 17. april 2021 18:01)

    Znač ipak je zavera ?
    Taj vas Dule zavio.u crno, odrao za pare, pokrao vam klub (posle njega potop) , a vi se jos pozivate na njega ?
    Pa zbog njegovov muljanja i niste dobili licencu za EL jer njemu nije odgovaralo da se "otvore" finansije. Naravno da nije radio sam U tandemu sa Danilovicem.
    A, sad pljujete limara ???
    (uplakani bunkeraši, 17. april 2021 18:22)

    # Link komentara

  75. Čovek živi u prošlosti. I dalje priča o prošloj ne sezoni nego polusezoni. Jer eto to je dokaz da je on sposoban. Ovu sezonu koju će završiti 7. u Aba ligi je totalno apstrahovao. Ej sedmi u Jadranskoj , a priča o zaslugama da igra Evroligu. Težak fijasko i velika demagogija.
    (Živela demagogija, 17. april 2021 18:19)

    # Link komentara

  76. @Samo da te obavestim - Partizan nije osvojio ovo takmicenje vec Fiba Ligu sampiona (sto ne menja velicinu uspeha ali prestani da pokazujes neznanje). Eveoligu ne bi igrao osim sto si sve unapred osvojio u svojoj glavi i imao kampanju tim povodom. Trece, bio si sa Savicem u Barseloni pre 10 dana i nisi nista uradio. Osim sto si dobio wild card za Evrokup.
    (kurbla kanal i semalirana pufna, 17. april 2021 17:22)

    Чуј овог немача појма. ФИБА Лига шампиона је такмичење које је направљено тек пре неколико година. Партизан је био првак Европе тако што је победио у ФИБА такмичењу Куп европских шампиона.
    (оће то, 17. april 2021 18:18)

    # Link komentara

  77. Ljudi poslao sam mejl Djordiju da ga obavestim da je Partizan osvojio Evroligu ... glupo je da oni ne znaju ...
    Osvojio je 8 godina pre nego su i postali ...
    (Mile Laktas, 17. april 2021 18:16)

    # Link komentara

  78. Đovani, ne bi mi igrali sa vama prošle godine. Vas bi dobila Budućnost, a mi njih u finalu u prepunoj Areni. Ni jednom niste igrali Evroligu zato što ste to zaslužili, uvek uz pomoć srećnih okolnosti. Ali dosta vas je sreća pratila. Ove godine je Budućnost mnogo bolja. Neće vam pomoći ni nestanak struje u reportažnim kolima.
    (NS, 17. april 2021 18:15)

    # Link komentara

  79. Znaci ostoja je uspio dobiti specijalnu pozivnicu bravo sledece sezone masina se pali
    (japanac, 17. april 2021 18:15)

    # Link komentara

  80. Pre ce Zex da ozeni oba sina nego Partizan da ponovo igra Evroligu.
    (Nemanja, 17. april 2021 17:28)

    jesu navijaci jsd pakosni zlobni I uvek provociraju ali ovo je previse
    (kosjan, 17. april 2021 18:14)

    # Link komentara

  81. Kradu nezasluženo mesto Igokei, Mornaru i Megi, sramotno ... Šta kaže Tegi na instagramu, je l' zasluženo idu u Eurocup ??!
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 17. april 2021 17:24)
    Ucimo od najboljih. Majstori igranja EL na prevaru. Sta kaze ekipa iz marketinga?
    (Petar, 17. april 2021 18:06)

    # Link komentara

  82. Jbt, ovi nisu normalni. I dalje kmeče. I sigurni su da bi osvojili EK. I Salo je bio siguran, za neki dan će na biro.
    (NoName, 17. april 2021 17:05)

    Salo je ‘92 povuko papire sa biroa i otiso u legendu...
    (ak47, 17. april 2021 18:03)

    # Link komentara

  83. Opet moljakaju ???
    Pa zar vi vec niste prosle sezone osvojili sve, pa i taj Kupić za.koji sada moljakate pozivnicu ?
    Mozda bi vam je i dali ali ne znaju kome je daju...IgokeaPartizaИu ili PartizaИIgokei...
    (uplakani bunkeraši, 17. april 2021 18:03)

    # Link komentara

  84. Nadam se da će najbolji evropski klubovi uskoro opet igrati pod okriljem FIBA i to neko isplativo takmičenje u koje se može plasirati šampion svake evropske zemlje i u kojem nema nikakvih višegodišnjih licenci.
    (Najbolje, 17. april 2021 18:02)

    # Link komentara

  85. Lepo je Dule rekao da se projektuje da budemo drugi, sve pogodio jos pre par godina.
    (Gravedigger, 17. april 2021 18:01)

    # Link komentara

  86. Ja bih odustao od tog kupa i otišao u Fibinu Ligu Sampiona. Naravno , uzeo 2 miliona eura
    (QQLELE, 17. april 2021 17:40)

    Koja 2 miliona????
    Vi se bas rastali sa mozgom ?! Udario raspust u glavu.
    (Batko, 17. april 2021 18:00)

    # Link komentara

  87. Nema toga sto ovaj nece da zamuti...
    (Poznavalac ©®, 17. april 2021 17:59)

    # Link komentara

  88. Zaboravio da kaze da ga ne igraju 8 sezona i nece skoro, dakle jedna decenija out
    (gledalac123, 17. april 2021 17:59)

    # Link komentara

  89. Kao zvezdas navijam svim srcem da Djorjdevic preuzme partizan :) dovesce ih do polufinala ili finala taman da bude malo zanimljivije. A onda gubi a nama jos sladje :) kao igrac rodjeni pobednik al kao trener je gubitnik u velikim utakmicama
    (coach, 17. april 2021 17:37)

    ma stvarno? Dva puta izgubio od Amera u finalima i jednom od Slovenije sa trecim timom. Radonja bi verovatno uzeo tri zlata da je bio na njegovom mestu :)
    (aca, 17. april 2021 17:53)

    # Link komentara

  90. Velika sportska karijera stoji iza gospodina Mijailović. Ako se ne varam on prima nacionalnu penziju kao osvajač zlatnog prednjeg branika za Zastavu 101. Čovek drži reč! Jel rekao kada je došao da će dobiti Wild card, jel dobio? Jeste! Tako sam ja jednom ušao u voz i umesto na more stigao u Sloveniju na Pohorje. Ali to nije bitno zar ne...
    (Siniša, 17. april 2021 17:52)

    # Link komentara

  91. Ostoju je postavio zvezdaski lobi, da unisti Partizan.
    (Panterkiler, 17. april 2021 17:52)

    # Link komentara

  92. Dace Bog da im bude trener 😎
    (ams, 17. april 2021 17:49)

    # Link komentara

  93. Samo vi zivite u proslosti i lepim secanjima.
    Da se prosle godine igrao plej of vi nikad Zvezdu ne bi dobili ni igrali finale Evro kupa.
    Korona vam je samo izgovor.
    (Djovani, 17. april 2021 17:47)

    # Link komentara

  94. Bez obzira sta ko mislio rekao bih da je ovo odlicna vest.Ovo bi mogla biti dobra prilika da se bar pokusa nesto planirati,smanjiti broj stranaca i razigravati sto veci broj domacih mladih igraca.
    Varaju se svi koji misle da ce jos dugo biti para za bacanje,bez ikakvog plana a i rezultata samim tim.
    (marko992, 17. april 2021 17:46)

    # Link komentara

  95. Nije se korona samo Partizanu dogodila. Ok, steta za onu sezonu, stvarno, imali su lepu sansu da mozda cak i osvoje Evrokup, ali sta cemo s onim posle? Uzasni rezultati, i nema ko da se krivi sem uprave.
    (zhol, 17. april 2021 17:44)

    # Link komentara

  96. Idi molim te.
    (yo-dorro, 17. april 2021 17:41)

    # Link komentara

  97. Ja bih odustao od tog kupa i otišao u Fibinu Ligu Sampiona. Naravno , uzeo 2 miliona eura
    (QQLELE, 17. april 2021 17:40)

    # Link komentara

  98. Kao zvezdas navijam svim srcem da Djorjdevic preuzme partizan :) dovesce ih do polufinala ili finala taman da bude malo zanimljivije. A onda gubi a nama jos sladje :) kao igrac rodjeni pobednik al kao trener je gubitnik u velikim utakmicama
    (coach, 17. april 2021 17:37)

    # Link komentara

  99. go, go, Partizan Wild Cards.

    Inače mi nismo nikada osvojili ovu Ulebovu Evroligu, već Fibin Kup evropskih šampiona ali ajde.

    Bili smo prvaci Evrope a to danas ne postoji više.
    (grobari Železnik, 17. april 2021 17:36)

    # Link komentara

  100. Kad je Partizan poslednji put igrao Evroligu, koje sezone?
    (JeRemija, 17. april 2021 17:35)

    # Link komentara

  101. Ebg bro! Nisi smeo da dozvolis da prevarant ode!
    (italijan u prevari, 17. april 2021 17:07)

    vi rekoste prosle god da je pobegao zbog Obradovica(ne Obradovica koji je Evropske kosarke legende vec prigradske kosarke legenda)
    (aca, 17. april 2021 17:34)

    # Link komentara

  102. o panteri!
    (mali kemo delija iz izmira, 17. april 2021 17:32)

    # Link komentara

  103. Prosla sezona je ponistena, nema je, kao da se nije ni igrala. Ne znam sta tu nije jasno. Ove sezone koja se igrala i jos igra, Partizan na terenu sa svojim plasmanom i ABA ligi nije zasluzio da igra Evrokup. Tako da ce to takmicenje igrati na ustrub verovatno Mornara iz Bara ili Igoke.
    (Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:30)

    # Link komentara

  104. On je siguran da bi Partizan igrao Evroligu ove sezone! Kako, ni on sam ne zna pošto smo i ove sezone videli kako je prošao Virtus koji je bio mnogo ubedljiviji nego Partizan prošle godine, došao do polufinala bez poraza i opet nije uspeo da uđe u finale i izbori EL. Ali eto, Ostoja je siguran i ne sumnjam da će se dobar broj ljudi primiti na to kao na neku istinu.
    (Wllaxy, 17. april 2021 17:28)

    # Link komentara

  105. Valjda će jednom i ovi da odu(da budi oterani) i da najzad klub bude oslobođen.
    (Grr, 17. april 2021 17:25)

    # Link komentara

  106. Kradu nezasluženo mesto Igokei, Mornaru i Megi, sramotno ... Šta kaže Tegi na instagramu, je l' zasluženo idu u Eurocup ??!
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 17. april 2021 17:24)

    # Link komentara

  107. Da li ovi navijaci laznog kluba, ugasenog pre mnogo godina znaju sta ce im se desiti sa klubom na leto!? Pitam samo, posto vidim da su se raspisali!
    (Micko, 17. april 2021 17:24)

    # Link komentara

  108. Ostojina pudla primila vakcinu
    (jako, 17. april 2021 17:23)

    # Link komentara

  109. Ostojina pudlica se svađa na insta sa svima. Treba da primi vakcinu protiv besnila
    (resa, 17. april 2021 17:22)

    # Link komentara

  110. Samo da te obavestim - Partizan nije osvojio ovo takmicenje vec Fiba Ligu sampiona (sto ne menja velicinu uspeha ali prestani da pokazujes neznanje). Eveoligu ne bi igrao osim sto si sve unapred osvojio u svojoj glavi i imao kampanju tim povodom. Trece, bio si sa Savicem u Barseloni pre 10 dana i nisi nista uradio. Osim sto si dobio wild card za Evrokup.
    (kurbla kanal i semalirana pufna, 17. april 2021 17:22)

    # Link komentara

  111. Jaše konja i mazi pudlicu
    (resa, 17. april 2021 17:22)

    # Link komentara

  112. Hahhahahahah

    Osvojili bi Ek da nije korone

    Išli na Uniks u četvrtfinalu ispali bi garant
    (bik, 17. april 2021 17:21)

    # Link komentara

  113. Živeo drug Ostoja. Željko Pantić sve laže
    (Relja Basara, 17. april 2021 17:20)

    # Link komentara

  114. Samo napredno partizane.
    (kosjan, 17. april 2021 17:20)

    # Link komentara

  115. Ziveo nas predsednik Ostoja Mijailovic I nas predsednik Aleksandar Vucic
    (Grobar, 17. april 2021 17:19)

    # Link komentara

  116. Postavili smo sistem koji klubu garantuje održivost u najvišem Evropskom takmičenju... Reče Ostoja Mijailović!
    (Siniša veliki, 17. april 2021 17:17)

    # Link komentara

  117. Tako je legendo košarkaške igre
    (Borko, 17. april 2021 17:15)

    # Link komentara

  118. Kraljevi vajld karte za Eurokup....
    (BokeeLee, 17. april 2021 17:14)

    # Link komentara

  119. Bravo Ostoja, sada se lepo vidi da si govorio istinu. Obecao si na pocetku svog mandata wild card i to obecanje si ispunio. E sad, sto nije za Evroligu vec Cipirpi to je vec neka druga stvar. Ali ipak, wild card je wild card.
    (Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:11)

    # Link komentara

  120. Ebg bro! Nisi smeo da dozvolis da prevarant ode!
    (italijan u prevari, 17. april 2021 17:07)

    # Link komentara

  121. Марш из светиње!
    (Пишите ћирилицом, 17. april 2021 17:07)

    # Link komentara

  122. ovi I dalje misle da bi osvojili evrokup.
    (ludilo, 17. april 2021 17:07)

    # Link komentara

  123. Jbt, ovi nisu normalni. I dalje kmeče. I sigurni su da bi osvojili EK. I Salo je bio siguran, za neki dan će na biro.
    (NoName, 17. april 2021 17:05)

    # Link komentara