1. Ko je pevao na otvaranju makete stadiona? Stvarno ti hladni Hrvati nista ne znaju da proslave i naprave spektakl!
    (Boro iz Pobede, 24. februar 2024 08:15)

    # Link komentara

  2. Ne lozite se! Ovih 60 miliona ce olatiti samo za vanjski deo stadiona, unutarnji ostaje isti.
    (a i tih 60 ce biti 130m, 23. februar 2024 21:41)

    # Link komentara

  3. Svaka epoha ima svoje arene gde se masa zabavlja gledajuci gladijatore.Jedino u ovo novo vreme, gladijatori se bore za novac, a u da davna vremena za goli zivot.Sadasnji gladijatori su mnogo vise placeni od gledaoca koji nema bas nikakve koristi, sem sto se moze emotivno prazniti dok gleda dogadjaj na stadionu, a ni cenu karte ne treba zanemariti.
    (Petar, 23. februar 2024 14:26)

    # Link komentara

  4. "A dug Republike Hrvatske prema Veledrogerijama je oko 500 miliona Evra!!!"
    (Aleksandar, 10. april 2021 12:06)

    Da li ti znaš što je to i da li ti misliš da je Srbija svojima dužna manje ? Jedina je razlika u tome što se u Hrvatskoj o tome javno raspravlja dok se u Srbiji (kao i o većini drugih stvari) uglavnom šuti.
    (mokre_kifle, 23. februar 2024 13:37)

    # Link komentara

  5. И Звезди и Партизану се исплати да сруше своје стадионе који су одавно зрели за реновирање и на тим атрактивним локацијама направе станове које ће продати или издавати.
    (зоки, 23. februar 2024 07:00)

    Zvezda i Partizan su sportska društva i ne mogu da se bave investicijama u građevinarstvu, naročito ne na tuđem zemljištu.

    O izgradnji stanova na lokaciji stadiona i podeli novca maštaju sve uprave Zvezde i Partizana, kao da im je to dedovina.

    Klubove treba:

    1. ugasiti, ili
    2. prodati kao "brendove", bez zemljišta, objekata i terena koje sada koriste, pa da plaćaju rentu državi za dalje korišćenje postojećih lokacija, ili da im budući vlasnik od svojih para osposobi drugu lokaciju.
    (FK se po definiciji bavi fudbalom, 23. februar 2024 13:14)

    # Link komentara

  6. Sta ce im novi stadion, niti je Dinamo klub, niti ima ko da igra. Ovi sto su nesto uradili na svetskom i evropskom, niko ne igra u HR.
    (Mepss, 23. februar 2024 11:30)

    # Link komentara

  7. 33 33 sta kayes mora sve transparentno posto su u eu hahaha pa yato je pokojni bandic imao od uskoka 8 afera koje ostadose nerazresene bolje cuti kad neznas koji je ovde lopovluk zivim u hrvatskoj bolje cuti.
    (zvezdan, 10. april 2021 12:24)

    Kod njih su to afere, u Srbiji uspešni poslovni aranžmani po triput većoj ceni od tržišne.
    (Potemkinova sela, 23. februar 2024 08:57)

    # Link komentara

  8. Lupetas. Banke posudjuju novac klubovima koji imaju prihode od ulaznica, tv prava, sponzora, prodaje igraca, dresova itd pa mogu otplacivati kredit. Nacionalni stadion gradi drzava iz budzeta upravo zato jer je tesko isplativ, a satro nacionalni interes. Nece pet utakmica reprezentacije godisnje isplatiti stadion
    (srecko, 22. februar 2024 17:24) Наравно да 5 утакмица репрезентације неће исплатити стадион, али неће се ни играти само пет утакмица. Клубови ће моћи да користе стадион за своје утакмице, а за употребу стадиона ће плаћати. И Звезди и Партизану се исплати да сруше своје стадионе који су одавно зрели за реновирање и на тим атрактивним локацијама направе станове које ће продати или издавати.
    (зоки, 23. februar 2024 07:00)

    # Link komentara

  9. Duzni 43 milijardi evra, ili ti 88 % BDP i oni grade stadion ?! Duzni veledrogerijama pola mlijarde?! Sto se kaze, ni za lekove nemaju. Koja budalastina..
    (...., 10. april 2021 14:12)

    A mi smo kao bolji ? Spoljni dug Srbije, prema podacima Narodne banke Srbije za prvo tromesečje, iznosio je 43,6 milijardi evra. To je 69,9 odsto bruto domaćeg proizvoda Srbije , javni dugu ( unutarnji dug ) Srbije iznosi 33,2 milijarde evra
    U Hrvatskoj 48,1 milijardi evra ,69,5 bruto domaćeg proizvoda od toga 69,8% javni dug ,a 30,2% spolji dug , tako da ne lazi ili se informisi
    (Had, 23. februar 2024 03:29)

    # Link komentara

  10. Njihov stadion 60 milki, nas 200 milki. Neko se opasno ugradjuje...
    (pedja Dorcolac, 10. april 2021 10:57)

    Njihov će se početi raspadati za koju deceniju.
    (Dobri, 22. februar 2024 18:35)

    U Top Eleven se takvi stadioni samo usavršavaju.
    (Fuca, 23. februar 2024 00:52)

    # Link komentara

  11. Oni su bar drugo mesto na svetskom i trece na poslednjem osvojili... zasluzuju stadion. Sta smo mi uspeli na svetskom? Predzadnje mesto?
    (222, 22. februar 2024 20:55)

    # Link komentara

  12. Više milijuna nego sjedala za gledatelje...
    (anticorruptivius, 22. februar 2024 18:43)

    # Link komentara

  13. Njihov stadion 60 milki, nas 200 milki. Neko se opasno ugradjuje...
    (pedja Dorcolac, 10. april 2021 10:57)

    Njihov će se početi raspadati za koju deceniju.
    (Dobri, 22. februar 2024 18:35)

    # Link komentara

  14. lepo izgleda stadion. Bravo i da bude vise ovakvih stadiona svuda
    (realno, 22. februar 2024 17:31)

    # Link komentara

  15. Pljuvac svih stilova
    Ne mogu da verujem da jos uvek postoje ljudi kao ti.
    Od kojih para pobogu covece da se pravi to sto si nabrojao u ovoj bednoj zemlji,Kako ne shvatate da tih 200-300 miliona,koliko vec,nece oni izvuci iz dzepa i platiti pa kao mogli su napraviti skole itd.Ovo su pare koje dobijes preko kredita i daje ti ih banka sa namenom za stadion,hotele itd. sto ce biti u sklopu toga i kada se izgradi,vracas im od zarade od tog objekta.Kao kada su platili Ronalda 100 miliona pa su isti takvi kao ti pitali zasto se baca novac na to a ne daje se deci u Africi.Pa taj novac se vratio njima isti dan,samo od prodaje dresova sirom sveta(mozes proveriti).Odakle 100 miliona da daju deci Afrike.Jel razumes da je to biznis,da niko ne baca te silne milione,ne poklanja.Ova bedna drzava,koju pljackaju ko stigne nece dobiti od nikog pare da napravi skolu,jer od toga nema para nazad ali zato ce ti dati kredit za stadion,posto znaju da ce im se te pare vratiti.Nadam se da je sada jasno silnim stotinama sto ovde godinama ostavljaju iste komentare
    (Markos, 10. april 2021 13:34)

    Lupetas. Banke posudjuju novac klubovima koji imaju prihode od ulaznica, tv prava, sponzora, prodaje igraca, dresova itd pa mogu otplacivati kredit. Nacionalni stadion gradi drzava iz budzeta upravo zato jer je tesko isplativ, a satro nacionalni interes. Nece pet utakmica reprezentacije godisnje isplatiti stadion
    (srecko, 22. februar 2024 17:24)

    # Link komentara

  16. Uprava napolje !

    Država i vlast napolje !

    Dosta je bilo lopovluka.

    Proveriće se detaljno svaka gradnja stadiona i troškovi kao i gradnja EXPOa i ti troškovi.

    Svi iz vlasti će zaraditi doživotne ukoliko se ispostavi da su prali i krali novac putem tih investicija a već svugde smrdi i deluje da je u pitanju velika krađa.

    Za ovo će ili svi u zatvor ili se plašim da im se može desiti i nešto mnogo gore ukoliko nastave da potkradaju državu i građane Srbije a ponašaju se osiljeno kao da su nedodirljivi i iznad zakona.

    Niko nije iznad zakona države ili građana Srbije.
    (Dušan, 22. februar 2024 15:28)

    # Link komentara

  17. Ima li vesti iz Mađarske,Rumunije, Bugarske-pa i oni su susedi!?
    (Embid, 22. februar 2024 14:59)

    # Link komentara

  18. Ovde neki pisu 200, 250, 300 miliona nas stadion. Ne dragi ljudi, poslednja informacija je 900 miliona evra!!!

    Ali to je sada, a kad se zavrsi bice preko milijardu evra, sasvim je izvesno.
    (ja, 22. februar 2024 14:46)

    # Link komentara

  19. A bio je i čuveni Oto Barić...
    (mAd, 22. februar 2024 13:06)

    # Link komentara

  20. U Srbiji bi ovo kostalo milijardu..
    (Drug Ostoja, 22. februar 2024 12:05)

    # Link komentara

  21. Dobro da nisu prolongirali za 2036.
    (Musa kesedžija, 22. februar 2024 11:59)

    # Link komentara

  22. Alo rođaci. To je stara cena / procena. Danas bi izgradnja koštala oko 150 miliona €. Dajte malo čitajte pažljivije i ne prosipate odmah nebuloze.
    (Lazar M, 22. februar 2024 11:42)

    # Link komentara

  23. Ofanziva ujaka i ostalog olosa antisrpskog na nekada kultnom portalu. Užas.
    (Antikroasan, 22. februar 2024 11:38)

    # Link komentara

  24. Diše li ko u pauzi bavljenja komšijama...
    (Lekskomp i najdraže komšije, 22. februar 2024 11:18)

    # Link komentara

  25. Citam komentara i ne vjerujem, alo klinci ovo je cijena od prije tri godine, znaci 2021, sad taj isti stadion kosta 150 miliona... Prije tri godine je hljeb bio 60 centi, sad je 1.20€
    (xXx, 22. februar 2024 11:17)

    # Link komentara

  26. 15 puta vise. oko Milijardu€
    Sitnica za balkanskog tigra!
    (Marko Markovic, 22. februar 2024 11:13)

    # Link komentara

  27. nas 60m kostao u kragujevcu
    (radoš, 22. februar 2024 11:07)

    # Link komentara

  28. I oped je Poljud bolji 5 puta
    (Aca, 22. februar 2024 10:55)

    # Link komentara

  29. A nas ce da kosta samo 10 puta vise. Za sada
    (markonjero, 22. februar 2024 10:41)

    # Link komentara

  30. Njihov 60 miliona, a nas nacionalni stadion 900 miliona €. Masala!
    (bvb, 22. februar 2024 10:30)

    # Link komentara

  31. Pa naravno svi nešto za 60m naprave stadion samo mi idemo na 200-300m za isti stadion da dajemo koji ovi sloze za 60m

    Za 200-300m koliko terza "daje" možemo da napravimo stadion od 100k mesta...
    (Srbindokraja, 22. februar 2024 10:23)

    # Link komentara

  32. Koliko smo se nagledali maketa i crteža stadiona Crvene Zvezde ranije i Rajka Mitića sada...Tamo su izbori pa su se baš sad sjetili da se dogovore oko tog famoznog stadiona.A da znate kako je lijepo gledati izbornu kampanju ovdje kod nas u Rep. Srpskoj...Toliko toga obećaju da mi počnemo da žalimo,za nas buduću sirotinju,u Minhenu i Berlinu.
    (Djece nikada dovoljno, 22. februar 2024 10:10)

    # Link komentara

  33. Mene ne bi čudilo da su ona naša zdanja po Loznici, Zaječaru i Leskovcu plaćena 60 miliona po komadu.
    (Betonka, 22. februar 2024 09:36)

    # Link komentara

  34. Partizan i Zvezda treba da se dogovore i da sruše rupu i lavor, i da se potom izgrade zajednički stadion, koji bi ujedno mogao biti i nacionalni. Manji troškovi na kolicinu menjajnja trave, drenaže, i svega ostalog sto podrazumeva jedan stadion bice prepolovljeno.
    (Brat, 10. april 2021 10:49)

    Избио би грађански рат кад би се то десило
    (реално, 14. novembar 2021 08:55)

    # Link komentara

  35. Kod nas se planira , da se za 60 miliona evra gradi stadion sa 12.000 sedišta u Zaječaru !
    Dakle , ovakva vest iz Zagreba , jednostavno " uznemirava " naše graditelje (neimare) !
    Kako to da livade koje su već kupljene za preprodaju državi, mogu da ostanu neizgradjene !? Kako to da se m2 stadiona može izgraditi za manje od 10.000 evra !?
    (Još da obezbedimo igrače Timoku !, 11. april 2021 23:07)

    # Link komentara

  36. Kod nas u Skopje je novi stadion izgradjen za 65 miliona EUR.Doduse,manji je,ima 36.700 sedista,ali i to je mnogo,pa se za mnoge utakmice poveca loza...
    Vama ne treba stadion,a ako ga pravite onda NE za 55.000 ljudi,maksimum za 40-42.000 sedista i tu bi pored Srbije igrali i Partizan i Crvena Zvezda u UEFA takmicenjima(ako ga vec gradite).Ali cena od 250 miliona je jednostavno NEREALNA.Od starta smrdi na lopovluk.
    (Skopjanac Makedonac, 11. april 2021 22:28)

    # Link komentara

  37. bajs

    to si naveo sve vece stadione.svi od 50.000
    atleticov i budimpesta imaju 70-75.000

    kako onda iste velicine? kad je Dinamo 34 000
    (DINAMO ZAGREB-TOTTENHAM HOTSPUR 3:0, 11. april 2021 14:21)

    # Link komentara

  38. Cena novih stadiona slične veličine u Evropi u milionina po Wikipediji.
    Bukurešt-234€.
    Budimpešta-533€.
    Baku-640$.
    Madrid Wanda-240€.
    Zenit Arena-660$.
    Lion-480€.
    Varšava-430€.
    Štokholm-300€.
    Bilbao 211€.
    Istanbul Galatasaraj-250$.
    Dablin-410€.
    (Bajs, 11. april 2021 14:08)

    # Link komentara

  39. Zaboravite na to. Bandić je umro, a dolazi sada ljevica na vlast u Zagrebu, koja neće dati novac za Dinamo. Neka Dinamo sam financira stadion.
    (Toni, 10. april 2021 22:36)

    Pa Bandic je bio ljevica
    (Antisha, 11. april 2021 02:47)

    # Link komentara

  40. Ljudi moji, oko čega se vi raspravljate ? O golubima na grani ? Tek kad vidim gotov stadion, onda ću im vjerovati. Isto ko i ovima u Beogradu ! Netko nacrta maketu i svi već fantaziraju. Takvu ti ja maketu skinem s interneta i nacrtam na kompjuteru za pola sata. Ako hoćeš, nacrtam ti i za 150 000 gledatelja ako ti 50 000 nije dovoljno ! Oni će ga sagraditi za 60 milja eura ? Možda i bi, ali čekaj samo dok se pojavi striček ( a taj se na ovim geografskim dužinama redovno pojavi ako dođe nekakav novac ) i kad najednom nestane pola love, ili ako zafali para za materijal u pola radova. Sve smo to već vidjeli...Nek sagrade pa ću im vjerovati
    (djedmedjed, 11. april 2021 00:36)

    # Link komentara

  41. Voleo bih da izgradite taj stadion komšije ali, sve je to na dugačkom štapu, baš kao i kod nas. Verovatno na taj projektovani iznos treba dodati još jednu nulu.
    Nemojte ga samo graditi u deset etapa kao mi Beogradsku Arenu. Ni danas nema pravi centralni semafor kako pripada. Poluproizvod.
    Ako mi krenemo s izgradnjom stadiona verovatno će se izgraditi u potpunosti za 15 god. i tako zastareti, a da nije ni dovršen. Deja vu.
    (Never Mind, 10. april 2021 23:06)

    # Link komentara

  42. Zaboravite na to. Bandić je umro, a dolazi sada ljevica na vlast u Zagrebu, koja neće dati novac za Dinamo. Neka Dinamo sam financira stadion.
    (Toni, 10. april 2021 22:36)

    # Link komentara

  43. Pa jedan te isti lik piše iste komentare pod nekoliko nickova,mislim da je u pitanju žešći kompleks u vezi Kroacije.
    (t. b., 10. april 2021 22:14)

    # Link komentara

  44. @"To sto za nijansu bolje izgledate u klupskom fudbalu je zadnjih 20tak godina,"

    Pa i Zvezda je izgradila renome u periodu od 20 godina - od 1971 do 1991.
    (Realno, 10. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  45. Ovo je tek apel FK iz tog grada da se nko zainteresuje da se napravi stadion sa 34.000 sedista, medjutim 60 miliona tamo niko nece dati za to, tako da im ostaje da igraju na starom, u medjuvremenu, moci ce uskoro ( za 2 god) da gledaju fudbalske i druge spektakle na novom nacionalmom stadionu u SRB...
    (C i n i k, 10. april 2021 16:11)

    Ciniče, kada se već toliko pališ na svaku vijest vezanu za hr. E pa da ti nešto objasnim..Kažeš da nitko neće uložiti taj novac tamo? A zašto bi onda u BG trebalo?? Dinamo bez problema može sam izkeširati 60 Mio eura, samo prodaju dva Dragulja kao Olma i eto ti para. Iako mislim da će za takav stadion realno biti veći iznos. Negdje 100 Mio. Ali ni to nije problem. Činjenica je da Dinamo ima najbolje financije na ovim prostorima. I zaslužuje stadion. Ovo je samo nacrt jednog arhitekta, ništa strašno i ne treba se dizati buka. Kadtad će biti stadion, samo opušteni. I vama želim da vam se takav projekt ostvari, ne treba dizati tenzije kao što neki poput tebe konstantno rade i to još sa mnogim sumnjivim podacima, mislim da ti ni sunarodnjakaci ne vjeruju. XD
    (Mario, 10. april 2021 21:30)

    # Link komentara

  46. Alojzije, 10. april 2021 18:44)


    Mukice, ja u MUP-u imam sa visom skolom oko 82 000 din ( 700 € ) vatrogasci imaju oko 650 € kao a policajci malo vise. Pa ti zivi u zabludi.
    (Petar, 10. april 2021 19:30)

    # Link komentara

  47. Uf, da, Hrvati stvarno ne mogu vjerovati gdje su Srbi danas i u kakvom su naletu, eto zavidimo vam jako, iskreno priznajem, odmah bi se doselio u Srbiju i radio za 300 evra umjesto ovih 1050 koliko sada imam, jer evo, ipak vi gradite nacionani stadion i autoputeve. Eto, Hrvati nemaju nit puteve nit Arene, pa moraju dolaziti u Srbiju u iste, samo da bi to iskusili U što sve Srbi neće povjerovati to je strašno. Stari, dok vi se približite standardu Hrvatske to će biti 2040g i to samo ako će te dolaziti radi u Hrvatsku i preko vikenda se vraćati doma.
    (Alojzije, 10. april 2021 18:44)

    # Link komentara

  48. U svakom slučaju, rađe sirotinja sa "33 hiljade sedista" nego sirotinja koja radi za 300 eura plate kao što je slučaj u Srbiji.
    (Zapadnjak, 10. april 2021 12:58)


    Ma jok, kakvi "300" u SRB se radi za 20 e...
    (SRB, 10. april 2021 17:15)

    # Link komentara

  49. Volim Hrvatsku i uvek navijam za Hrvatsku ma šta ovi naši rekli Hrvatska mi je jako bliska i draga. Navijao sam za njih na svetskom prvenstvu u Rusiji.
    (Stefan, 10. april 2021 13:09)


    Pa sho se nma ovde zalis ujko?
    (SRB, 10. april 2021 17:14)

    # Link komentara

  50. Evo prilike za dežurne auošoviniste, drugosrbijance, kukumatore da izleče komplekse pljujući po svom, a uzdižući u nebesa isto, ali apsolutno isto što pljuju u svom dvorištu.
    Ozbiljna psihopatologija
    (bruke, 10. april 2021 13:15)



    Slazem se, njima ovako nesto dodje kao ozbiljno lecenje mentalne psihopatologije.
    Dovoljno je da nko dokon iz komsiluka samo napravi laznu vest tipa " 60 miliona ajde novi stadion"... i eto krece kampanja sovinista i patoloska antisrpska histerija, niko se i ne pita dal je vest lazna ili nije, naime svako ko je u poslu zna da za 60 miliona nmz da napravis nikakav stadion, madjari su potrosili 500 miliona a Alianz Arena je kostala 800 od toga Bavarska je platila 70%..., i naravno, tu se radi o njihovim velikim problemima jer nmg da veruju gde su oni danas a gde smo mi, i svakako, dolazice komsije kod nas autoputem za par godina direktno iz Zg na spektakle na Nac stadion kao sto dolaze danas u Arenu na koncerte, sve je to business, i mogu sovinisti samo da crknu od muke ali je to tako, SRB je danas zaista u velikom naletu, i tek ce biti i to mnogima u komsiluku a i domacim izdajnicima mnogo smeta, al ko sto napisah, mogu samo da nas mrze...
    (SRB Uber Alles, 10. april 2021 17:13)

    # Link komentara

  51. Па то је мало веће од наше Арене.
    (Марко,

    Hrvata je duplo manje. Ako grade stadion za 34.000 ljudi mi bi trebali za 70000. Znaci nas ce da bude premali
    (Prosto, 10. april 2021 17:08)

    # Link komentara

  52. Ne znam ko će biti prvi u ekonomiji za pet godina, ali znam koje prvi da u svakom komentaru naglasi slovančku nadmoć kako političku ili ekonomsku, tako i civilizacijsku čak i u srpskohrvatskim raspravama.
    (abcd, 10. april 2021 16:00)
    On ide po onoj "hvalite me usta moja, kad niko drugi neće"
    (I Janezi postoje, 10. april 2021 17:07)

    # Link komentara

  53. Ovaj prelepi objekat za 60 miliona evra.
    Duh kod nas gradi isto to, ali za 250 miliona evra..!!??????
    No, nas stadion ce imati stabla i bice od drveta. Samo nedostaje lokalna budala sa bakljom pa da malo kresne to drvo.

    Samo se pitam jedno; kakav to narod zivi u Srbiji kada sve ovo gleda i ćuti ????
    (Marko T., 10. april 2021 10:59)

    Iskontrolisan narod.
    (ja, 10. april 2021 13:35)



    I ja se pitam, ko vas soviniste hrani tolikom mrznjom prema SRB?
    (SRB via HUN, 10. april 2021 17:04)

    # Link komentara

  54. Zato jer je to mala i nebitna stavka u ukupnim troškovima, u HR je minamalac koliko u Srbiji iznosi prosječna plata, a svi jako dobro znamo da tu prosječnu plaću ili više prima svega max 25% stanovništva. Režije su nešto skuplje u HR, ali ništa značajno, tih ukupno 30-50 eura razlike mjesečno za SVE je stavrno zanemarivo. Hleba ili ti kruha imaš od 50 pa do 200 dinara, ostavljeno ti je na izbor koji ćeš kupiti. Cijena hrane su podjednake, razlika je 0 do max 10%. E sad, cijene goriva, automobila, laptopa, mobitela, ostale tehnike i svega što se uvozi iz svijeta su jednake u Srbiji i HR, pa nije isto jel imaš mjesečno na raspolaganju 350 eura ili 750 eura. Uostalom, ćivot nije samo preživljavanje od prvog do prvog u mjesecu, ljudi žele putovati van granica svoje države, a netko tko ima standard od 350 eura to si nikada ne može priuštiti. Računaj i ovo, hrvatski građani na štednji u bankama imaju oko 29 milijardi eura. Dok Srbi, kojih je skoro dva puta više imaju samo 18 milijardi eura štednje.
    (Mara, 10. april 2021 13:56)


    Cene hrane,rezija,lekova i stanova u hr su za 30% vise ngo u SRB ( izvor :Evrostat septembar 2019)...
    (SRB via HUN, 10. april 2021 17:03)

    # Link komentara

  55. Pa to im se ne svidja da kazu. Prosle godine sam bio u Hrvatskoj. Putarina po kilometru duplo skuplja nego u Srbiji.
    (dragaN, 10. april 2021 13:56)


    Putarina u hr je 3.5 x skuplja no u SRB..
    Preskupo...i neshvatljivo...
    (SRB via HUN, 10. april 2021 16:59)

    # Link komentara

  56. Sa nekoliko "malih" razlika.
    1. Vaš gradi drzava, tj. glavni i odgovirni sa kreditima iz kojih se namiruje ON i podanici.
    2. Dinamov gradi Dinamo, grad Zagreb + eu fondovi.
    3. Dinamov ima smisla, vaš bas i ne.
    (Razlika mala mala mala, 10. april 2021 14:14


    To si ujko potpuno pogubljen..
    El ims pojma ko je recimo finansirao sa 70% Alianz Arenu?
    Vlada Bavarske...
    Nacionalni stadion u SRB cija gradnja krece na jesen, bice zavrsen za par godina i to ce biti pored onog u HUN, 1 od lepsih u JI Evropi sa 56.000 mesta..
    Polakote, dolazicete vi ovde u velikim brojevima...
    (SRB Uber Alles, 10. april 2021 16:54)

    # Link komentara

  57. Koji smo mi bre tupsoni,oni prave stadion od 60 miliona a mi od 150 miliona a bolnice i putevi katastrofa i tamo i ovamo,uz par izuzetaka. Kakvi bezmozgaši jbt život...
    (Acko, 10. april 2021 14:28)


    Ok a koja ti je tacno bolnica u SRB losa?
    El mozes bar 1 da navedes?
    Na EU listi kad je u pitanju SRB, napredovali smo mnogo, danas smo u medicinskom delu / oblasti 12.drzava u Evropi, "samo" je 12 drzava EU ispred SRB po ulaganjima u zdravstvo, sve to lepo pise u izvestajima EU i nije tajna da je SRB drasticno napredovala, ali ti si, kao pravi sovinista, ostao sa komentarima u vremenu izgleda zarobljen?
    Sem toga, koji ti put u SRB smeta konkretno, ima losih puteva nmz SRB sve preko noci da napravi ali gradi i obnavlja i regionalne puteve, medjutim, za soviniste ovo sto pisem nije ni vazno, vazno je valjda pljuvati po SRB, ali ok, nadam se da vas placaju za pljuvacke komentare, jer ako pisete ovakve gluposti za DZ onda vam treba sto pre strucna pomoc..
    (SRB Uber Alles, 10. april 2021 16:51)

    # Link komentara

  58. Nemaju para za lekove, a grade stadion :)
    (Petar, 10. april 2021 16:01)

    ...nemamo para za lijekove pa imamo i najskuplju žičaru u Europi hahahahaha
    HR ima mali BDP u Europi.. ali Grad Zagreb zasebno je jedina hrvatska županija čiji je bruto domaći proizvod (BDP) po stanovniku viši od prosjeka EU, imate podatke na netu, s time da ima i najveći prirez.. samo što je te pare do sada Bandić krao, a novi nadamo se neće. Ne barem tako puno :)
    (ZG stadion, 10. april 2021 16:51)

    # Link komentara

  59. @brate moj, sve si rekao. Bas sam sad isao da vidim sta kaze Mamic i na svom profilu je napisao isto ovo sto ti kazes. A jos sam proguglao i jedan advokat iz HNS-a je isto pricao o tome. Problem je u zemljistu, za koje nema cistih papira.
    Stadion od 60 miliona evra je moguce da se napravi jer takvih primera ima po celoj evropi. Madjarska je jedan od primera...a ovi mega skupi stadioni su uvek iz provizije i izvlacenje love. I uvek na kraju kostaju jos vise.
    (Takođe, 10. april 2021 16:47)

    # Link komentara

  60. Samo polako,strpljenja malo, to je samo trenutno stanje u 2021.godini. Za 5 godina Srbija ce prestici hrvatsku po ekonomiji, tu nema nikakve dileme, pitaj bilo kog ekonomistu. Vec sada smo bolji u vojnoj opremi, imamo neuporedivo jacu vojsku od hrvatske, imamo bolje zdravstvo, imamo milione vakcina i to 4 razlicita proizvodjaca sto je misaona imenica za hrvatsku.. Ne idu srbi da se vakcinisu u hrvatsku, nego hrvati dolaze da se vakcinisu u srbiji, sto je tesko nacionalno ponizenje, samo polako, vreme radi za srbiju, a ne za hrvatsku, heheh
    (Oliver, 10. april 2021 14:28)


    Mozda nisi u toku ali SRB u 2.kvartalu ove godine, vec prestize hr opsti GDP.
    Dakle SRB pravi vise usluga i roba od hr, vec ove godine, drugim recima, imamo jacu privredu od njih.
    Prema tome ne za 5 god ngo jos ove godine, a za 5 god SRB ce biti u rangu centralno evropskih drzava, i ntrba sumnjati u to jer su svi pokazatelji takvi.
    (SRB Uber Alles, 10. april 2021 16:45)

    # Link komentara

  61. Па то је мало веће од наше Арене.
    (Марко, 10. april 2021 16:29)

    # Link komentara

  62. A kakve veze ima Dinamo sa vanjskim dugom HR ili dugovima države prema veledrogerija?! Stadion NE gradi država ili ti veliki vođa kao što je to slučaj u Srbiji, jel to teško za shvatiti? Vi Srbi imate potpuno krivu percepciju kako izgleda i fukcionira vanjski svijet izvan Srbije pa sve gledate usko kroz svoju prizmu i mislite da je tako funkcionira drugdje!
    (Vojvoda, 10. april 2021 15:02


    A kako je izgradjena Alianz Arena?
    70% platila Vlada Bavarske..
    (C i n i k, 10. april 2021 16:28)

    # Link komentara

  63. Ova prica sto je krenula kod nas u vezi "nacionalnog stadiina", smatram da je apsolutno pogresna ideja i da ne bi trebalo da se realizuje. Moje misljenje je da bi bilo pametnije da se sruse "Marakana i JNA" i da se na jednom od ta dva mesta(sve jedno konjem), napravi jedan, koji bi bio dom fudbalske reprezentacije, Zvezde i Partizana. Odrzavanje istog da se podeli na tri ravnopravna dela, tj. da u odrzavanju istog ucestvuju i FSS i Zvezda i Partizan. A ne kao do sada da nasa dva stadiona budu rupe bez dna u koje drzava ulaze ogroman novac.
    Pozdrav.
    (zvezdaš, 10. april 2021 15:17)


    SRB ce uprkos vama sovinistima da izgradi nac stadion a radovi krecu na jesen, pa crknite od muke ujke!
    Cuj, da se poruse 2 stadiona ?!
    Neverovatno..
    (C i n i k, 10. april 2021 16:27)

    # Link komentara

  64. naci da nesto rade dobro. Ja im Cestitam i zasluzili su lep moderan stadion kao prava fudbalska zemlja. Ne treba da bude velik kao brazilski Mineirao,ali da je dostojan jedne takve fudbalske zemlje
    (Milan, 10. april 2021 15:28)


    Sledeci x pogledaj koeficijente FK iz JI Evrope kad krenes da pises navijacke gluposti..
    CZ je ispred tvog Dinama..
    (C i n i k, 10. april 2021 16:21)

    # Link komentara

  65. Kad smo kod percepcije, jel ti stvarno verujes da za te pare moze ovakav stadion da se napravi?! Jedna Puskas arena je kostala pola milijardi, a vi hocete za trecinu manji stadion da napravite za 60 miliona?!
    (...., 10. april 2021 15:40)


    Vrlo tesko za 60 miliona vrv i nemoguca misija iako je to predlog za manji stadion do 34.000 mesta..
    Nac stadion u SRB sa 56.000 sedista sa rokom gradnje od 2 g trebalo bi da kosta cca 200 miliona sto je realna cena ali ce vrv da kosta i malo vise na kraju..
    (C i n i k, 10. april 2021 16:20)

    # Link komentara

  66. Nemamo pristojan, savremen fudbalski stadion, nemamo. Srbija je tu u zapećku i to nam ne služi na čast. Gledam utakmice po Evropi i curi mi voda na usta od njihovih stadiona i komfora na njima. Da li će biti 200, 300, 150, 100 ili 400 mil. evra nije bitno, samo neka se izgradi.
    I novi fudbalski stadion je civilizacijsko dostignuće, verovali ili ne.
    (štraus sa grbavice, 10. april 2021 15:42)


    Krajem leta zapocinje gradnja nac stadiona u Surcinu, sem toga grade se 2 nova stadiona u Knjazevcu i nsecam se koje jos mesto sa do 8000 sedista, renovira se nekoliko stadiona da budu u skladu sa standardom FIFA/UEFA, ukupno treba da se radi 8 stadiona u SRB bez nacionalnog stadiona tako da malo strpljenja i sve ok..
    (C i n i k, 10. april 2021 16:14)

    # Link komentara

  67. Ovo je tek apel FK iz tog grada da se nko zainteresuje da se napravi stadion sa 34.000 sedista, medjutim 60 miliona tamo niko nece dati za to, tako da im ostaje da igraju na starom, u medjuvremenu, moci ce uskoro ( za 2 god) da gledaju fudbalske i druge spektakle na novom nacionalmom stadionu u SRB...
    (C i n i k, 10. april 2021 16:11)

    # Link komentara

  68. Ljudi pljuju koncept novog stadiona,sve sam strucnjak do strucnjaka kako imamo 7 miliona selektora isto toliko i gradjevinskih inzinjera,kakav god izbor bude bio naseg novog nacionalnog stadiona bice mnogo mnogo lepsi od sadanje rupcage koje imaju i zvezda kao i Partizan!.
    (Mikloš Salamander, 10. april 2021 16:09)

    # Link komentara

  69. Ma šta se palite. Ovo je prijedlog jednog arhitekta koji se kandidirao za gradonačelnika ili se misli kandidirati.
    Najzanimljivije je što je njegov prijedlog da ga gradi ili grad ili privatnik.
    Onda vlasnik iznajmljuje Dinamu npr. za 3 milijuna godišnje za igranje. Od toga 1 milijun plaća održavanje, a 2 je otplata stadiona. Iznajmljuje i reprezentaciji i za koncerte i ostalo za još 2 milijuna godišnje. Tako za 15 godina otplati stadion i nije nikome na teret.
    Da li će od ovoga nešto biti još je daleko da netko kaže. U svakom slučaju ideja je dobra, a stadion lijep. Barem izvana. Bilo bi dobro da se krov može u potpunosti zatvoriti zbog koncerata cijele godine.
    (Ivan ZG, 10. april 2021 16:09)

    # Link komentara

  70. Nemaju para za lekove, a grade stadion :)
    (Petar, 10. april 2021 16:01)

    # Link komentara

  71. Slovenac

    Ne znam ko će biti prvi u ekonomiji za pet godina, ali znam koje prvi da u svakom komentaru naglasi slovančku nadmoć kako političku ili ekonomsku, tako i civilizacijsku čak i u srpskohrvatskim raspravama.
    (abcd, 10. april 2021 16:00)

    # Link komentara

  72. Kukate sto nas kosta 200+ miliona a niko ne spominje Totenhemov od 1 milijardu.
    (bambus koala, 10. april 2021 15:56)

    # Link komentara

  73. Ljudi, ne razumete. Ovaj stadion se nece graditi drzavnih para, niti od grada, nego od para Dinama i investitora. Da li vam je to jasno? Nije Dinamov posao da gradi bolnice, nego je to posao drzave. Dinamov je posao da ulaze u klub i da zaradjuje, kao i svaki drugi klub.
    Dinamo to moze rijesit tako da proda 3 igraca. Za Dinamo to nije nikakav problem.

    Zasto se do sada nije napravio stadion? Zato sto je to zemljiste prvo bilo Dinamovo, a onda je drzava i grad otela to zemljiste. Dinamo ne moze gradit i dati tolike pare da gradi na zemljistu koje ili nije njegovo ili ako nema barem koncesije. To je sve vec objasnjeno 1000 puta, ali ljudi ne slusaju, a u isto vrijeme imaju misljenje, o necemu o cemu nemaju pojma
    (Brate moj, 10. april 2021 15:55)

    # Link komentara

  74. Ljudi, ne razumete. Ovaj stadion se nece graditi drzavnih para, niti od grada, nego od para Dinama i investitora. Da li vam je to jasno? Nije Dinamov posao da gradi bolnice, nego je to posao drzave. Dinamov je posao da ulaze u klub i da zaradjuje, kao i svaki drugi klub.
    Dinamo to moze rijesit tako da proda 3 igraca. Za Dinamo to nije nikakav problem.

    Zasto se do sada nije napravio stadion? Zato sto je to zemljiste prvo bilo Dinamovo, a onda je drzava i grad otela to zemljiste. Dinamo ne moze gradit i dati tolike pare da gradi na zemljistu koje ili nije njegovo ili ako nema barem koncesije. To je sve vec objasnjeno 1000 puta, ali ljudi ne slusaju, a u isto vrijeme imaju misljenje, o necemu o cemu nemaju pojma
    (Brate moj, 10. april 2021 15:55)

    # Link komentara

  75. Ne treba da bude velik kao brazilski Mineirao,ali da je dostojan jedne takve fudbalske zemlje
    (Milan, 10. april 2021 15:28)

    Susjed, razumeli smo se.
    (ja, 10. april 2021 15:55)

    # Link komentara

  76. Mnogo lepsi izbor nego onaj sto nasi planiraju da naprave.Ovo lici na stadion a nas na neki park drveca totalna glupost.
    (stadion, 10. april 2021 15:50)

    # Link komentara

  77. Stalno jedna te ista mantra od istog broja ljudi: zašto ne škole, bolnice vrtići? Ne unosim politiku na ove stranice ali, zar se ne gradi više bolnica po Srbiji: Niški klinički centar, Klinički centar u N. Sadu, bolnica u Batajnici, Kraljevu, mislim i još po negde. Dosta ih se i renoviralo.

    Opasno se raseljavamo, depopulacija velikih razmera, škole zvrje poluprazne, vrtići se grade, ima ih prilično, samo dece sve manje.
    Ozbiljna i teška tema.
    Po čemu smo zaista poslednji u Evropi? Nemamo pristojan, savremen fudbalski stadion, nemamo. Srbija je tu u zapećku i to nam ne služi na čast. Gledam utakmice po Evropi i curi mi voda na usta od njihovih stadiona i komfora na njima. Da li će biti 200, 300, 150, 100 ili 400 mil. evra nije bitno, samo neka se izgradi.
    I novi fudbalski stadion je civilizacijsko dostignuće, verovali ili ne.
    (štraus sa grbavice, 10. april 2021 15:42)

    # Link komentara

  78. @ Oliver
    U svemu što si nabrojio mnogo ste bolji i od Slovenije. Bojim se i da ćete nas Slovence preteći na kraju vašeg petogodišnjeg plana...tj bojao bi se kad bi bio naivan poput tebe.
    (slovenac, 10. april 2021 15:41)

    # Link komentara

  79. A kakve veze ima Dinamo sa vanjskim dugom HR ili dugovima države prema veledrogerija?! Stadion NE gradi država ili ti veliki vođa kao što je to slučaj u Srbiji, jel to teško za shvatiti? Vi Srbi imate potpuno krivu percepciju kako izgleda i fukcionira vanjski svijet izvan Srbije pa sve gledate usko kroz svoju prizmu i mislite da je tako funkcionira drugdje!
    (Vojvoda, 10. april 2021 15:02)

    A kakve veze ima Grad Zagreb sa drzavom?! Sta, necete imati pomoc drzave ili grada. Ja sam samo rekao u kakvoj se buli nalazite i jos kupujete nove avione. Vi da nemate te EU fondove, bi odavno bankrotirali kao Agrokor pa su ga Rusi uzeli za dug.

    Kad smo kod percepcije, jel ti stvarno verujes da za te pare moze ovakav stadion da se napravi?! Jedna Puskas arena je kostala pola milijardi, a vi hocete za trecinu manji stadion da napravite za 60 miliona?!
    (...., 10. april 2021 15:40)

    # Link komentara

  80. Bravo svaka cast. Lepo izgleda. Kad sa mbio u osnovnoj skoli pre ejdno 50 godina bio sam ispred stadiona dinama. al najvise mi se dopao zoloski vrt. Voleo bi da mogu opet da odem tamo
    (sta reci, 10. april 2021 15:36)

    # Link komentara

  81. Obnoviti Marakanu i JNA i to je to. Čemu treći od 60000 kad ova dva se mogu obnoviti na 40000-50000 kapaciteta.
    (Kostajnica, 10. april 2021 15:32)

    # Link komentara

  82. Mnogo ljubomornih i huliganskih komentara. Cinjenica: Hrvati su vicesampioni sveta. Od raspada juge igraju najbolji fudbal i najuspesniji su od svih zemalja ex Juge. Dinamo je institucija,ne sto se bori za polufinale LE,nego sto razvija neverovatne fudbalere koje odlicno zna da proda.Svi ti vicesampioni sveta dosli su iz hrvatske lige. Znaci da nesto rade dobro. Ja im Cestitam i zasluzili su lep moderan stadion kao prava fudbalska zemlja. Ne treba da bude velik kao brazilski Mineirao,ali da je dostojan jedne takve fudbalske zemlje
    (Milan, 10. april 2021 15:28)

    # Link komentara

  83. (Joka, 10. april 2021 14:11)

    Prvo da raščistimo jedno, nisam jugonostalgičar i smatram da se NIKADA nismo trebali udruživati. Toliko, da se zna moj stav o tome: svako sebi.

    A sad o Ligi Zapadnog Balkana. Nemoguće je to zbog uzavrele strasti na svim stranama ali, sigurno bi donela dosta i vama i nama.
    Kojoj ligi na području jugoistočne evrope bi smatali Zvezda i Partizan, pa čak i Vojvodina? Nemojte mi samo pisati da ne bi doneli novi kvalitet. S takvom ligom svi klubovi bi mogli rasti, pa čak i neki koji su sada na margini.
    Ja bih to posmatrao kao proces i korak ka budućnosti fudbala na ovim prostorima, a ne kroz sadašnji momenat.
    Dakle, ne zagovaram ništa, mislim da je to praktično nemoguće ali, da vi iz Hrvatske posmatrate nas s visoka u klupskom fudbalu, ne ide.
    Pa čak ni po pitanju koeficijenta. Mi imamo četiri kluba za takvu, eventualnu, ligu i lako bi se stvorio peti, a kroz neko vreme bi ostvarili dominaciju, baš kao i u ABA, u košarci.
    Plašim se da se Vi toga bojite.
    (JSD PFC, 10. april 2021 15:27)

    # Link komentara

  84. Ako se izgradi, bice izuzetno lep stadion. Najlepsi na ovim prostorima.
    Zali Boze sto se kod nas sve svodi na obecanja, inace bi nase stadione trebalo poodavno renovirati ili srusiti i napraviti nove i modernije. Moram dodati jos nesto. Ova prica sto je krenula kod nas u vezi "nacionalnog stadiina", smatram da je apsolutno pogresna ideja i da ne bi trebalo da se realizuje. Moje misljenje je da bi bilo pametnije da se sruse "Marakana i JNA" i da se na jednom od ta dva mesta(sve jedno konjem), napravi jedan, koji bi bio dom fudbalske reprezentacije, Zvezde i Partizana. Odrzavanje istog da se podeli na tri ravnopravna dela, tj. da u odrzavanju istog ucestvuju i FSS i Zvezda i Partizan. A ne kao do sada da nasa dva stadiona budu rupe bez dna u koje drzava ulaze ogroman novac.
    Pozdrav.
    (zvezdaš, 10. april 2021 15:17)

    # Link komentara

  85. Кога заболе за Максимир и зашто је то вест?
    (Лиманац, 10. april 2021 11:09)
    Mene zanima, jer od nasih para drzava planira izgradnju stadiona od 300miliona i ima drvece kao zapusteno imanje. Pametnom dosta
    (filipovski990, 10. april 2021 15:05)

    # Link komentara

  86. Duzni 43 milijardi evra, ili ti 88 % BDP i oni grade stadion ?! Duzni veledrogerijama pola mlijarde?! Sto se kaze, ni za lekove nemaju. Koja budalastina..
    (...., 10. april 2021 14:12)

    A kakve veze ima Dinamo sa vanjskim dugom HR ili dugovima države prema veledrogerija?! Stadion NE gradi država ili ti veliki vođa kao što je to slučaj u Srbiji, jel to teško za shvatiti? Vi Srbi imate potpuno krivu percepciju kako izgleda i fukcionira vanjski svijet izvan Srbije pa sve gledate usko kroz svoju prizmu i mislite da je tako funkcionira drugdje!
    (Vojvoda, 10. april 2021 15:02)

    # Link komentara

  87. @pijani zlotvor: Ćuti da ne prave 3 stadiona.
    Evo planiraju i drugi aerodrom u Beogradu, a ni ovaj prvi im nije popunjen.
    Umesto da ruše one bespravno podignute kuće u zoni aerodroma
    (Rynchinoi, 10. april 2021 14:50)

    # Link komentara

  88. A dug Republike Hrvatske prema Veledrogerijama je oko 500 miliona Evra! Jeste da HK Dinamo sa Gradom Zagrebom gradi novi Stadion ali novac od Grada Zagreba je od poreza koji se plaća u Zagrebu i Hrvatskoj a valjda su im potrebnije Bolnice, Vakcine protiv virusa, laki metro, recilkaža otpada, beneficije za ozbiljne investitore iz zemlje i inostranstva itd
    (Aleksandar, 10. april 2021 13:41)


    Opet ti sa dugom prema veledrogerijama i ostalim glupostima koje nemaju nikakve veze sa ovim. Dinama uz suradnju grada Zagreb (zemljište čiji je vlasnik), UEFA i EU fondova planira graditi pristojan i "mali" stadion za svoje potrebe. Pristojan stadion u Zagrebu je nužnost a ne bacanje novca kao što je to slučaj sa gradnjom nacionalnog stadiona u Beogradu! Grad Zagreb ima godišnji proračun od 1 milijardu eura te da se i moraju izdvojiti neka dodatna mala sredstva to stvarno ne bi trebao biti neki problem niti će patiti neka druga stavka iz proračuna! Iz tog razloga se niti ne gradi veleban nacionalni stadion kao što je to najavio Vučić u Srbiji, jer gradnja ali i održavanje (o kojem nitko ne priča) stadion od 60 tisuća mjesta košta 3 puta više nego ovog manje!
    (Janis, 10. april 2021 14:50)

    # Link komentara

  89. Pa kakav će biti naš od 250 milko kada je ovaj ovakav. Hahaha, izgleda kod nas veća provizija.
    (Užice, 10. april 2021 11:51)

    Aaa pa vas je rucni rad. Izrezbaren iz drveta. Kad vam ono drvodjelje zapocinju gradnju?
    (Dare, 10. april 2021 14:47)

    # Link komentara

  90. Koliko bolesnih, neiživljenih komentara.
    Nije čudno da se nogomet/fudbal povezuje sa huliganstvnom, nasiljem, neškolovanim hordama i nedostatkom razmišljanja i mozga.
    Srbi pljuju po Hrvatima, Hrvati po Srbima a niti jedni niti drugi nijesu u stanju vidjeti koliko je sve jadno.
    Imam priliku gledati i jednu i drugu domaću ligu i ne pada mi na pamet. To je obično smeće, nemam drugi izraz i mislim da ne zaslužuju drugi izraz, a neki se hvale tim kokošarskim takmičenjima.
    Postoji jedna slovenačka riječ koja sjajno opisuje događanja na terenu: GNEČA! A u Sarajevu stadion ima ime koji opisuje sve terene: GRBAVICA!
    A zašto se ulaže u taj užas? Kruha/hleba i igara. Uzmite ljudima ono malo zabave koju imaju u životu i shvatiti će koliko jadno žive. Polovna kola, stanovi i kuće koje su im ostavili roditelji, ljetovanja/zimovanja na kredit, zubar na rate...
    Ali to domaće lige ne čini ništa boljima, gledljivijima i ne daje razlog za ponos.
    Shvatite da se domaće mlade igrače, Srbe i Hrvate, Hrvate i Srbe, prodaje isto kao i Afrikance. Na vagone, pa šta od njih ispadne.
    A vi ponosni na stanje u domaćem takmičenju.
    Jadno.
    (Miloš, 10. april 2021 14:47)

    # Link komentara

  91. Kako li ce da ozgleda naš od 300-400 miliona?
    (Darvin, 10. april 2021 14:44)

    # Link komentara

  92. Marakana je zrela ili da se ruši pa da se izgradi nov stadion ili za potpunu rekonstrukciju...
    (Nebojša, 10. april 2021 14:42)

    # Link komentara

  93. Neko će završti kao familija Čaušeski...Narod dosta trpi, ali pitanje je dokle.
    (Koki, 10. april 2021 14:37)

    # Link komentara

  94. Hvala ali ne hvala, HR ima sasvim pristojnu i najuređeniju ligu na ovim prostorima koja je stvorila vice prvaka svijeta, svi igrači koji su igrali na SP u Rusiji su potekli u HNL-u osim Rakitića i to nam je na veliki ponos. Uostalom u HR nikoga ne zanima gledanje nekakvog Proletera, Vojvodine, Radnika ili Spartaka, nama ti klubovi apsolutno ništa ne znače i slabiji su od 95% momčadi iz HNL-a.
    (Joka, 10. april 2021 14:11)

    silna je to liga. imaju u proseku cak jednog predstavnika u evropskim takmicenjima. po tome su daleko ispred srbije
    (petar markovic, 10. april 2021 14:30)

    # Link komentara

  95. @mara

    Samo polako,strpljenja malo, to je samo trenutno stanje u 2021.godini. Za 5 godina Srbija ce prestici hrvatsku po ekonomiji, tu nema nikakve dileme, pitaj bilo kog ekonomistu. Vec sada smo bolji u vojnoj opremi, imamo neuporedivo jacu vojsku od hrvatske, imamo bolje zdravstvo, imamo milione vakcina i to 4 razlicita proizvodjaca sto je misaona imenica za hrvatsku.. Ne idu srbi da se vakcinisu u hrvatsku, nego hrvati dolaze da se vakcinisu u srbiji, sto je tesko nacionalno ponizenje, samo polako, vreme radi za srbiju, a ne za hrvatsku, heheh
    (Oliver, 10. april 2021 14:28)

    # Link komentara

  96. Koji smo mi bre tupsoni,oni prave stadion od 60 miliona a mi od 150 miliona a bolnice i putevi katastrofa i tamo i ovamo,uz par izuzetaka. Kakvi bezmozgaši jbt život...
    (Acko, 10. april 2021 14:28)

    # Link komentara

  97. Nadam se da će se nakon izgradnje stadiona sastati Zvezda sa dinamom. Da odemo do Zagreba i opet im urnišemo stadion.
    Jad i bijeda kompleksi vrijednosti zalim te bas. Moras poradit puno jos na sebi i civilizirat se da nepises vise takve stvari no ocito to je jace od tebe nema tu pomoci.
    (Igor, 10. april 2021 14:27)

    # Link komentara

  98. @Лиманац Zato što su oni četvrtfinalisti lige evrope.
    (Madridista, 10. april 2021 14:24)

    # Link komentara

  99. Kakav smijesan pamflet! Pa jel ih nije blam ovako sta staviti na drustvene mreze. Kao da su sve radila djeca u osnovnoj skoli. Stavili nekakvu fotku i lupili cijenu bez veze. Al eto imat ce i vrhunski hospitaliti. Haha Bacili udicu da ljudi stave pritisak na gradsku upravu da mi ispljune sto vise novaca. Prodaju jednog igraca za 20 miliona, a igraju na raspadnutom stadionu i cekaju da im grad sagradi novi. Zasto bi? Zast Dinamu, a ne Lokomotivi, Zagrebu, ili nekom petom? Krajnje je vrijeme da se ti klubovi ili privatiziraju ili neka se postavi neki gradski/drzavni namjesnik pa neka upravlja klubom. Ova mocvara koja sada privlaci razne menadjere i agente u sprezi s kriminalcima i mafijom za siru drustvenu zajednicu kao ni za sport sigurno nije dobra. Parazitiraju po klubovima, izvlace javni novac, a prihode od transfera/nagrada trpaju sebi po djepovima. Strasno
    (Srecko, 10. april 2021 14:18)

    # Link komentara

  100. Vidi se da smo isti. Jedan narod. I ovi Hrvati samo jure stadione da prave. Znači nevera. Haha
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:48)

    Sa nekoliko "malih" razlika.
    1. Vaš gradi drzava, tj. glavni i odgovirni sa kreditima iz kojih se namiruje ON i podanici.
    2. Dinamov gradi Dinamo, grad Zagreb + eu fondovi.
    3. Dinamov ima smisla, vaš bas i ne.
    (Razlika mala mala mala, 10. april 2021 14:14)

    # Link komentara

  101. Duzni 43 milijardi evra, ili ti 88 % BDP i oni grade stadion ?! Duzni veledrogerijama pola mlijarde?! Sto se kaze, ni za lekove nemaju.

    Koja budalastina..
    (...., 10. april 2021 14:12)

    # Link komentara

  102. Sad smo trebali da igramo regionalnu ligu, nema publike nema sranja a klubovi igraju ozbiljnije utakmice...
    (aca, 10. april 2021 12:47)

    Hvala ali ne hvala, HR ima sasvim pristojnu i najuređeniju ligu na ovim prostorima koja je stvorila vice prvaka svijeta, svi igrači koji su igrali na SP u Rusiji su potekli u HNL-u osim Rakitića i to nam je na veliki ponos. Uostalom u HR nikoga ne zanima gledanje nekakvog Proletera, Vojvodine, Radnika ili Spartaka, nama ti klubovi apsolutno ništa ne znače i slabiji su od 95% momčadi iz HNL-a.
    (Joka, 10. april 2021 14:11)

    # Link komentara

  103. Stadion Sahtjora, kostao je 400 miliona dolara, radjen za privatnog investitora, gradili turci.
    Spaladium arena u Splitu je takodje krenula sa skromnim budzetom a zavrsila ako se ne varam sa 105 miliona i bankrotom.
    Ukratko ovo ne moze za te pare
    (Moler, 10. april 2021 14:10)

    # Link komentara

  104. Citam malo vase reakcije, imam par odgovora.

    1. Povraca mi se od argumenata 'skole i bolnice'. Skole se zatvaraju jer je djece manje nego ranije, ali skole se obnavljaju non stop. Bolnica ima koliko hoces. Stadiona nemamo. Zadnji pravi stadion, poljud, sagradjen u doba sfrj. Pa to je sramota.

    Ok, osijek sad pravi stadion ali to prave madjari.
    Ne moze izrazito nogometna zemlja, kao hr, biti bez modernog i normalnog stadiona. Jedna albanija je to napravila, a mi kao ne mozemo, wtf?!

    2. Stadion treba biti megalomanski, za finale lp. Razlog- jednom pravis stadion u 100 god, taj stadion ce jednog dana biti u kolektivnoj memoriji i kulturno dobro u rangu recimo... ne bas katedrale, ali hnk mozda. Po gradjevinama znas zemlju.
    E onda nemoj skrtarit nego napravi da ti zavide u radijusu 1000km.

    3. Pare. Koje pare? Hrvatska vatikanu plati 150 mil eura godisnje.
    U biti, da nismo dali vatikanu pare u zadnjih 10 god, recimo, mogli smo napravit 10 stadiona i sami organizirati ne ep, nego sp. :D

    dakle vidimo da LOVE IMA. Ali ide na pogresnu adresu.

    4. Nacionalni stadion u srbiji.
    Imate 2 velika stadiona na puskometu, i sad opet pravit jedan za repku, i opet u bg. Bolje da obnovite te stadione.
    Ali i ako napravite stadion za repku, opet ima nekog smisla. Lijepo je kad repka ima svoj dom, onda nema klubaskog sektasenja.
    (Pijani zlotvor, 10. april 2021 14:10)

    # Link komentara

  105. Šta će im toliki stadion kad kao i kod nas su im prazne tribine ako nije neki derbi. Zvezda - Radnik , Partizan - Zlatibor zajedno nema 10000 ljudi,
    (le saux, 10. april 2021 14:07)

    # Link komentara

  106. Nadam se da će se nakon izgradnje stadiona sastati Zvezda sa dinamom. Da odemo do Zagreba i opet im urnišemo stadion.

    Kako je dobro,
    videti vas opet....
    (marko, 10. april 2021 12:23)

    Ma di ćeš ti nesrećo? Pa ti u životu nisi bio van države. Ahahahahaha
    (Hahahaha, 10. april 2021 14:07)

    # Link komentara

  107. Opet prilika da iskažem svoje mišljenje u vezi stadiona u BG, odnosno Srbiji. Praviti stadion od 40.000 do 45.000 mjesta u BG, jer nikada neće biti potreban veći kapacitet. I na istom da igraju CZ i PAR, jer samo tako će taj objekat biti ekonomski isplativ, mada i tada teško. Stadion da bude sa klupskim prostorijama PAR i CZ, samo tako ćemo ga čuvati svi kao svoj objekat. Lokacije stadiona Marakana i JNA prodati, osavremeniti stadion OFK Beograda sa jedno 15.000 mjesta, da možemo konkurisati za atletska takmičenja. Sve ostalo je bacanje para u rupu bez dna (pravljenje novog stadiona, renoviranje postojećih, koji za deceniju ili dvije neće moći dobiti upotrebnu dozvolu za evropske utakmice. Sportski pozdrav, uz ekonomsku logiku. ?
    (VASKEZ, 10. april 2021 14:07)

    # Link komentara

  108. (Markos, 10. april 2021 13:34)

    Razumem ja sta je biznis, ali drzava ne sme da se bavi biznisom i da dize kredite da bi pravila stadione, drzava mora da brine o narodu i onome sto je esencijalno za narod, a ne dize kredite koje ce narod debelo da placa, za nekakav stadion na koji ce da idu huligani i oni koji vole fudbal. Ne vole ga svi, pogotovo ne nas fudbal, ali cemo svi da vracamo kredit. Tebi ako je to okej, onda ti placaj moj deo tog kredita.
    (Pljuvac svih stilova, 10. april 2021 14:06)

    # Link komentara

  109. @zapadnjak

    Pravilno je "radije", a ne "radje". Sedi dole,jedan,vrati se u osnovnu skolu, nepismeni zapadnjaku!!
    (Oliver, 10. april 2021 14:05)

    # Link komentara

  110. Mara, 10. april 2021 13:56)


    Nebitna stavka da ti je osnovna zivotna namirnica duplo skuplja?! Ne samo to, nego i rezije, putarine, gorivo ...

    Kad pricas o stednji zasto ne pricas o dugovima. Imate duplo vise dugova od nas. Inace ja imam platu u MUP-u oko 650 evra, vatrogasci, policajci imaju slicno. Nisi u pravu za prosecnu platu. Vise ih je od toga definitivno
    (ja, 10. april 2021 14:05)

    # Link komentara

  111. zivim u zg dodjite da vidite njihove bolnice jezivo strasno bandic je opljackao grad za narednih 50 god ljudi nije zlato sve sto sija verujte.
    (zvezdan, 10. april 2021 12:33) # Link komentara

    Oda bi trebao pisati: "živim u Zg, dođite vidjeti naše bolnice." Ovako se samo sramotiš kvazipokušajima. Zvezdane.
    (Dobar pokušaj che, 10. april 2021 14:03)

    # Link komentara

  112. Ne razumem zasto bi ovo bilo u NASIM novinama. Da li biste napisali clanak o novom stadionu u Geteborgu, Rejkjaviku,Kisinjevu? Da li cete ikad shvatiti da nismo vise u Jugoslaviji i da nas ni najmanje ne zanima kakav oni stadion prave?
    (Petar, 10. april 2021 12:19)
    Da li ćeš ti u 2021. shvatiti kako se financiraju portali?
    (????, 10. april 2021 14:02)

    # Link komentara

  113. Оноо кад ме БАШ ЗАБОЛЕ за вести п њима!!! Докле више!?
    (Велбужд, 10. april 2021 13:43)

    Imaju i oni u svojim redovima slicnog tebi koji dalje od svog tora ne gledaju.
    Ako te vest ne interesuje nema potrebe da je otvaras i ostavljas komentar. Shvati ovo je internet pristup informacijama je veliki samo je na tebi da odlucis sta te licno intersuje...
    (sremac, 10. april 2021 14:02)

    # Link komentara

  114. Dakle, treba spreciti planiranu pljacku od circa 200 miliona eura koju nazvase nacionalni stadion.
    (Dex, 10. april 2021 13:31)

    Pokreni peticiju to je sad moderno ili organizuj proteste.
    (uzzaaassss, 10. april 2021 13:58)

    # Link komentara

  115. @ivan

    Jeste minimalac duplo veci u hrvatskoj, ali tamo struja duplo skuplja, voda skuplja, grejanje, porezi, hrana, novine, knjige, ulaznice za bioskop i pozorište.. Tamo hleb 100 dinara kad preracunas, dnevne novine 100 dinara.. Sto to ne kazes?
    (Oliver, 10. april 2021 13:16)

    Pa to im se ne svidja da kazu. Prosle godine sam bio u Hrvatskoj. Putarina po kilometru duplo skuplja nego u Srbiji.
    (dragaN, 10. april 2021 13:56)

    # Link komentara

  116. Jeste minimalac duplo veci u hrvatskoj, ali tamo struja duplo skuplja, voda skuplja, grejanje, porezi, hrana, novine, knjige, ulaznice za bioskop i pozorište.. Tamo hleb 100 dinara kad preracunas, dnevne novine 100 dinara.. Sto to ne kazes?
    (Oliver, 10. april 2021 13:16)

    Zato jer je to mala i nebitna stavka u ukupnim troškovima, u HR je minamalac koliko u Srbiji iznosi prosječna plata, a svi jako dobro znamo da tu prosječnu plaću ili više prima svega max 25% stanovništva. Režije su nešto skuplje u HR, ali ništa značajno, tih ukupno 30-50 eura razlike mjesečno za SVE je stavrno zanemarivo. Hleba ili ti kruha imaš od 50 pa do 200 dinara, ostavljeno ti je na izbor koji ćeš kupiti. Cijena hrane su podjednake, razlika je 0 do max 10%. E sad, cijene goriva, automobila, laptopa, mobitela, ostale tehnike i svega što se uvozi iz svijeta su jednake u Srbiji i HR, pa nije isto jel imaš mjesečno na raspolaganju 350 eura ili 750 eura. Uostalom, ćivot nije samo preživljavanje od prvog do prvog u mjesecu, ljudi žele putovati van granica svoje države, a netko tko ima standard od 350 eura to si nikada ne može priuštiti. Računaj i ovo, hrvatski građani na štednji u bankama imaju oko 29 milijardi eura. Dok Srbi, kojih je skoro dva puta više imaju samo 18 milijardi eura štednje.
    (Mara, 10. april 2021 13:56)

    # Link komentara

  117. Кога заболе за Максимир и зашто је то вест?
    (Лиманац, 10. april 2021 11:09)
    Pa najviše zaboli tebe koji si pročitao, nervirao se, i na kraju ostavio komentar
    (????, 10. april 2021 13:48)

    # Link komentara

  118. Оноо кад ме БАШ ЗАБОЛЕ за вести п њима!!! Докле више!?
    (Велбужд, 10. april 2021 13:43)

    # Link komentara

  119. A dug Republike Hrvatske prema Veledrogerijama je oko 500 miliona Evra! Jeste da HK Dinamo sa Gradom Zagrebom gradi novi Stadion ali novac od Grada Zagreba je od poreza koji se plaća u Zagrebu i Hrvatskoj a valjda su im potrebnije Bolnice, Vakcine protiv virusa, laki metro, recilkaža otpada, beneficije za ozbiljne investitore iz zemlje i inostranstva itd
    (Aleksandar, 10. april 2021 13:41)

    # Link komentara

  120. Ovaj prelepi objekat za 60 miliona evra.
    Duh kod nas gradi isto to, ali za 250 miliona evra..!!??????
    No, nas stadion ce imati stabla i bice od drveta. Samo nedostaje lokalna budala sa bakljom pa da malo kresne to drvo.

    Samo se pitam jedno; kakav to narod zivi u Srbiji kada sve ovo gleda i ćuti ????
    (Marko T., 10. april 2021 10:59)

    Iskontrolisan narod.
    (ja, 10. april 2021 13:35)

    # Link komentara

  121. Pljuvac svih stilova
    Ne mogu da verujem da jos uvek postoje ljudi kao ti.
    Od kojih para pobogu covece da se pravi to sto si nabrojao u ovoj bednoj zemlji,Kako ne shvatate da tih 200-300 miliona,koliko vec,nece oni izvuci iz dzepa i platiti pa kao mogli su napraviti skole itd.Ovo su pare koje dobijes preko kredita i daje ti ih banka sa namenom za stadion,hotele itd. sto ce biti u sklopu toga i kada se izgradi,vracas im od zarade od tog objekta.Kao kada su platili Ronalda 100 miliona pa su isti takvi kao ti pitali zasto se baca novac na to a ne daje se deci u Africi.Pa taj novac se vratio njima isti dan,samo od prodaje dresova sirom sveta(mozes proveriti).Odakle 100 miliona da daju deci Afrike.Jel razumes da je to biznis,da niko ne baca te silne milione,ne poklanja.Ova bedna drzava,koju pljackaju ko stigne nece dobiti od nikog pare da napravi skolu,jer od toga nema para nazad ali zato ce ti dati kredit za stadion,posto znaju da ce im se te pare vratiti.Nadam se da je sada jasno silnim stotinama sto ovde godinama ostavljaju iste komentare
    (Markos, 10. april 2021 13:34)

    # Link komentara

  122. Za 60 milki ne moze da se napravi nista , ovo je samo rekonstrukcija.Ispod 200 miliona nema stadiona
    (Necemo neozbiljno, 10. april 2021 13:32)

    # Link komentara

  123. Dakle, treba spreciti planiranu pljacku od circa 200 miliona eura koju nazvase nacionalni stadion.
    (Dex, 10. april 2021 13:31)

    # Link komentara

  124. oni za 60 mil, a mi cemo nacionalni za 250 mil.
    čiji je veći?

    a deca mogu sms porukama da se leče ili od prodaje ronaldovih kapitenskih traka...
    (zloćko, 10. april 2021 13:31)

    # Link komentara

  125. Ako se za 60 miliona napravi za 34.000 mesta,

    onda za 200 treba za 100.000 ljudi plus Arena u sklopu stadiona, za dvoranske sve sportove... a i bazen.
    (GM, 10. april 2021 13:30)

    # Link komentara

  126. Na našim prostorima samo Gani mogu da napune 60.000.Ostala trojka 35 do 40.000 uvrh glave.Stim da sever I jug morju da budu brez nivoja samo tribuna. Ovaj stadion je pravi kič I nista od njega nece biti jer su Kroasani u velikim dugovima I državi preti Grcki scenarij zbog ispada turizma jer samo to imaju. I to jako slabo koristne jer su več sve po kupovali strani. Ostao jim je jos Goli Otok
    (Tiborpfc, 10. april 2021 13:28)

    # Link komentara

  127. Dinamo - meni najomiljeniji klub na Balkanu.
    Respekt.
    (mito, 10. april 2021 11:32)
    ahahahaha
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 13:19)

    # Link komentara

  128. ahahaha ali kako uvek ispadne okrugla cifra? al se ovde neko ugradjuje
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 13:18)

    # Link komentara

  129. @ivan

    Jeste minimalac duplo veci u hrvatskoj, ali tamo struja duplo skuplja, voda skuplja, grejanje, porezi, hrana, novine, knjige, ulaznice za bioskop i pozorište.. Tamo hleb 100 dinara kad preracunas, dnevne novine 100 dinara.. Sto to ne kazes?
    (Oliver, 10. april 2021 13:16)

    # Link komentara

  130. Prejeftino izgleda.
    (250 milki ili nista, 10. april 2021 13:16)

    # Link komentara

  131. @ivan

    Jeste minimalac duplo veci u hrvatskoj, ali tamo struja duplo skuplja, voda skuplja, grejanje, porezi, hrana, novine, knjige, ulaznice za bioskop i pozorište.. Tamo hleb 100 dinara kad preracunas, dnevne novine 100 dinara.. Sto to ne kazes?
    (Oliver, 10. april 2021 13:15)

    # Link komentara

  132. mateo.. , i nije , smeće od kluba , nakupili titula - koliko hoćeš..
    (bosanac, 10. april 2021 13:15)

    # Link komentara

  133. Evo prilike za dežurne auošoviniste, drugosrbijance, kukumatore da izleče komplekse pljujući po svom, a uzdižući u nebesa isto, ali apsolutno isto što pljuju u svom dvorištu.
    Ozbiljna psihopatologija
    (bruke, 10. april 2021 13:15)

    # Link komentara

  134. Sve manje sedišta, što je pogrešno sa stanovišta uživanja velikog broja gledalaca i atmosfere. Sada se više vodi računa o profitu, tako da su stadioni sve manji, a karte sve skuplje i za "probrane " dobro stojeće ljude. Pravi stadion je velika gužva 100 ili 200000 kao nekada u Brazilu. Ovo počinje da liči na pozorište, ne svidja mi se.
    (Milos Radunkovic, 10. april 2021 13:14)

    # Link komentara

  135. Da im je Bandic ziv,kostao bi 600.000.000
    (svismoisti, 10. april 2021 13:11)

    # Link komentara

  136. Lep je, a i zaslužili su!!!
    (autosovinista, 10. april 2021 13:09)

    # Link komentara

  137. Hleba i igara
    (X, 10. april 2021 13:09)

    # Link komentara

  138. Volim Hrvatsku i uvek navijam za Hrvatsku ma šta ovi naši rekli Hrvatska mi je jako bliska i draga. Navijao sam za njih na svetskom prvenstvu u Rusiji.
    (Stefan, 10. april 2021 13:09)

    # Link komentara

  139. I vi i oni ste jad i beda za Evropski standard i to je samo bacen novac...a narod u SRB i HR gladan i zedan!
    (Srbin iz HR na radu u Nemackoj!, 10. april 2021 13:06)

    # Link komentara

  140. Dinamo je trenutno bolji klub od Zvezde. Radi se o tome da ima bolji ugled u Europi. Naprodavao se igrača u 20 godina da ti pamet stane po kojim ciframa. Tu je sigurno svoj dio odigrala reprezentacija. Jednostavno rečeno, HR nogomet ima renome i to se reflektira malo tu, malo tamo. Zvezda u gradu od 2 mil. ima dobru perspektivu, ali treba ulagati u rad s maldima u samoj Zvezdi i u cijeloj Srbiji. To je jako teško, ali je tako. Stvarno je istina da Dinamo ima jako dobru mladu školu, a u gotovoj cijeloj HR se svi mladi igrači usmjeravaju ka Dinamu. Prije i ka Hajduku, ali ne znam što se više u tom klubu događa. Što se stadiona tiče, stvarno nam treba novi. Kako izgleda ovaj još uvijek postojeći...bastion...ne znam čega, ali je bastion :)
    (Davor, 10. april 2021 12:59)

    # Link komentara

  141. Detektive, verujem da su bolnice u Hrvatskoj malo bolje nego ovde...
    (niko i ništa, 10. april 2021 12:59)

    # Link komentara

  142. Sirotilja za 33 hiljade sedista, nikad veliki klub!
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 11:32)

    U svakom slučaju, rađe sirotinja sa "33 hiljade sedista" nego sirotinja koja radi za 300 eura plate kao što je slučaj u Srbiji.
    (Zapadnjak, 10. april 2021 12:58)

    # Link komentara

  143. Sirotilja za 33 hiljade sedista, nikad veliki klub!
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 11:32



    34 tisuce, apsolutno dovoljno za dinamo i ligu prvaka a pogotovo za hrvatsku ligu. pa juventus ima malo vise od 40, znaco po tebi juve nikad velik klub.
    (mateo, 10. april 2021 12:57)

    # Link komentara

  144. Za stadion 250 miliona evra (realna cena između 100 i 150 miliona evra). Za most 400 miliona evra (realna cena oko 100). Mnogo nas kradu.
    (Obavešten, 10. april 2021 12:02)

    Eto motivacije za tebe da se pocnes baviti tom granom privrede. Okupi oko sebe arhitekte, neimare, gradjevinske radnike, banke ili osiguravajuca drustva koja se bave investiranjem i ostale koji ce ucestvovati u pravljenju projekt plana. Ponudi tender od 100 miliona za most preko Save ili Dunava pa da vidimo ko ce se od nabrojanih odazvati tvomm pozivu...
    (drex, 10. april 2021 12:55)

    # Link komentara

  145. 1. Nije 250 vec 150. 2. nas se gradi nov, ovaj se renovira. 3. Kad se ne gradi nista, ne valja. Kad se gradi nesto, ne valja bre, sto trosimo toliko? Covek samo da se uhvati za glavu i da poludi...
    (Djole, 10. april 2021 11:59)

    Kakvo renoviranje Maksimira, ruši se do temelja i gradi potpuno novi stadion, čak postoji realna mogućnost da bude i na nekoj drugoj lokaciji. Inače, istočna tribina Maksimira je oštećena u ova dva jaka potresa te je trajno zatvorena zbog opasnosti urušavanje iste! Tako da je gradnja stadiona u ZG nužnost a ne nekakvo preseravanje kao gradnja nacionalnog stadiona zemlje koja 24 godina nije bila na EP.
    (DžemjsA, 10. april 2021 12:54)

    # Link komentara

  146. Sad smo trebali da igramo regionalnu ligu, nema publike nema sranja a klubovi igraju ozbiljnije utakmice...
    (aca, 10. april 2021 12:47)

    # Link komentara

  147. Izbori su...ovo je vec 32 stadion u Maksimiru.
    (Jonny, 10. april 2021 12:47)

    # Link komentara

  148. Meni izgleda kao kiceraj i to tezak.
    (de jan

    Kada nemas ukusa.
    Ili si samo ljubomoran,ti proceni
    (Miki, 10. april 2021 12:46)

    # Link komentara

  149. 1. Nije 250 vec 150. 2. nas se gradi nov, ovaj se renovira. 3. Kad se ne gradi nista, ne valja. Kad se gradi nesto, ne valja bre, sto trosimo toliko? Covek samo da se uhvati za glavu i da poludi...
    (Djole, 10. april 2021 11:59)

    Naravno da ne valja kad se gradi, jer nam je infrastruktura uzas, ali je lose kad se grade nepotrebne stvari, kao sto je nacionalni stadion. Zar nemamo vece prioritete? Kanalizacija, skole, bolnice, putevi, fabrike za recikliranje itd.
    (Pljuvac svih stilova, 10. april 2021 12:44)

    # Link komentara

  150. Smešno. Naš će koštati 250 miliona. Imaće 55.000 kapacitet.
    (Sale,

    Džaba kada ce na nasem da igraju slavna Estonija, Rumunija,Luxemburg eventualno kroz kvalifikacije ubodemo neku jaku reprezentaciju. Kod njih igraju Francuzi Englezi Španci a i vicesampioni su sveta,pa sve to kod njih ima smisla a kod nas čisto lečenje kompleksa
    (Sudija, 10. april 2021 12:44)

    # Link komentara

  151. Imaćemo najgore stadione u Evropi. Prošli rani vek
    (Zvezda, 10. april 2021 12:43)

    # Link komentara

  152. Ova glupost i novi NS Srbije nemaju nikakve dodirne tacke, pre svega nas je dva puta veci.
    (Igor, 10. april 2021 12:42)

    # Link komentara

  153. Pustite vi komisije nek zidaju sta hoce, nego da se mi lisimo Terzica, Kokeze,... I ostalih koji sam siguran da bi u gradnji novih stadiona, nasli nacin da se 100x ugrade, iako je isplativost nikakva.

    I Partizan i Zvezda i FSS su puni kriminalaca i prvo treba dobro da ih istresemo, pa da idemo dalje.
    (tv na ugalj, 10. april 2021 12:42)

    # Link komentara

  154. A sto sad niko ne pita kako to da Hrvati grade stadion a nisu napravili bolnicu? Kako sada niko ne pita da li su konsultovali narod da trose njihove pare? Nikome od vas mrzitelja ne smeta da se nesto lepo sagradi u Zagrebu ali smeta u Beogradu.

    U Rijeci se gradi novi klinički centar od 120.000 kvadrata! Googlajte
    (iggy, 10. april 2021 12:40)

    # Link komentara

  155. Vicesampioni sveta da naprave stadion i za 500 miliona njima ce se isplatiti.Kada gledam ko je sve poslednjih godina igrao kod njih Španija Francuska Portugalija Engleska ko to ne bi hteo da gleda uživo? Plus Dinamo koji uspesno igra u evropskim utakmicama ima da im se isplati a i dolikuje jednoj uspesnih fudbalskoj zemlji kao sto je hrvatska,dolikuje vicesampionima sveta
    (Redondo, 10. april 2021 12:38)

    # Link komentara

  156. A dug Republike Hrvatske prema Veledrogerijama je oko 500 miliona Evra!!!
    (Aleksandar, 10. april 2021 12:06)


    Pa ne gradi država stadion kao što je to slučaj u Srbiji nego Dinamo u suradnji sa gradom Zagrebom i Eu fondovima!
    (Aca, 10. april 2021 12:36)

    # Link komentara

  157. brt ladno jedan prosecan transfer kosta vise od stadiona sta je sa ovim svetom
    (xd, 10. april 2021 12:34)

    # Link komentara

  158. zivim u zg dodjite da vidite njihove bolnice jezivo strasno bandic je opljackao grad za narednih 50 god ljudi nije zlato sve sto sija verujte.
    (zvezdan, 10. april 2021 12:33)

    # Link komentara

  159. Veze s vezom nema, a najaci su ovi sto se lože. Ovakav stadion ni u snu ne može kostati samo 60 miliona evra. Ispod 150 miliona nema sanse
    (ercov, 10. april 2021 12:32)

    # Link komentara

  160. И то 10. априла објавите као главну вест?! Мало су нас клали...

    Не морате да објавите коментар, само ставите прст на чело, то је део на глави, испред мозга.
    (топган, 10. april 2021 12:31)

    # Link komentara

  161. Naš stadion je lepši i moderniji. Ako vam smeta Srbija imate uvek mogućnost da odete, ako vam nije lep Beograd dodjite da živite u Nišu, Kraljevu, Čačku uvek imate soluciju da izaberete.
    Nešto mi se prividja da svi top gradjevinski radovi i top firme su po Beogradu i oko Beograda, a da vam se to nesvidja. Odvratni rodoljubi
    (Sasho, 10. april 2021 12:31)

    # Link komentara

  162. Vidi se da smo isti. Jedan narod. I ovi Hrvati samo jure stadione da prave. Znači nevera. Haha
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:48)

    To si mozda ti jedan narod sa njima, nemoj da pričaš ni u čije ime!!!!
    (Šou Biznis, 10. april 2021 12:26)

    # Link komentara

  163. Pa neka grade! Klupska investicija pa neka rade što hoće sa svojim novcima. Samo neka meni ne stavljaju ruku u džep.
    (Livo krilo, 10. april 2021 12:26)

    # Link komentara

  164. Ovo njima mnogo treba jer im je sadasnji stadion ubedljivo najruzniji u celoj Evropi sto se toga tice...
    (eX, 10. april 2021 12:26)

    # Link komentara

  165. Najbolji klub jugoistoka Evrope ovo zasluzuje. Sa ovim stadionom ulazi u Evropsku elitu.
    (Dasa, 10. april 2021 11:02)





    :)))))
    šta će crvenoj zvezdi stadion u zagrebu?!

    usput, najbolji evropski klub istočno od minhena je već 30 godina ne samo deo elite, već i elita te elite - uz zvezdu, samo je još 10 timova bilo i evropski i svetski šampion!
    (mladići borovi, devojke jele, 10. april 2021 12:25)

    # Link komentara

  166. Momak kada odputujes i vidis svijeta za promjenu i smanjis komplekse tada komtiraj. I pogledaj u tvoje selo koje ispusta u dunav i savu neprociscenu otpadnu vodu.
    (Neven, 10. april 2021 12:05)

    Nema šta, pismen neki svet. Evropa brale.
    (Zizu, 10. april 2021 12:25)

    # Link komentara

  167. 33 33 sta kayes mora sve transparentno posto su u eu hahaha pa yato je pokojni bandic imao od uskoka 8 afera koje ostadose nerazresene bolje cuti kad neznas koji je ovde lopovluk zivim u hrvatskoj bolje cuti.
    (zvezdan, 10. april 2021 12:24)

    # Link komentara

  168. Nadam se da će se nakon izgradnje stadiona sastati Zvezda sa dinamom. Da odemo do Zagreba i opet im urnišemo stadion.

    Kako je dobro,
    videti vas opet....
    (marko, 10. april 2021 12:23)

    # Link komentara

  169. kod nas u firmi sagradili natstresnicu za vatrogasni kamion, u papirima pise 35000 evra, ono ne kosta ni 10
    ovi hrvati ne umeju da se ugrade, stavili pravu cenu
    (Izadji mala, 10. april 2021 12:22)

    # Link komentara

  170. ne mogu da urade nista sami i dalje oce da budu nemci a u stvari su bili i ostali pokatoliceni Srbi.
    (copy paste allianz arena, 10. april 2021 12:22)

    # Link komentara

  171. 33 33
    Vi sto ovsko pisete,kao da ste botovi rezima.Kada svesno obmanjujes i lazes,onda se ne razlikujes od njih.Ovaj stadion sto "izabrani" gradi je duplo veci i u sklopu njega se grade hoteli,putevi i razna cuda.Ne sumnjam da ce da se nakradu i podignu cenu ali kada preterujes u optuzbama onda drugi ljudi mogu da pomisle da si bot.To je kao kada ljudi raskrinkaju nesto a onda im prisiju da su antivakcinasi,reptili i ravnozemljasi i onda se jos ubace i lupaju neke glupe teorije samo da bi oborili i zamaskirali to sto je otkriveno.Primer je onaj Brkic sa svojim tabloidom.Izmislja na veliko,da bi se zgadio ljudima.Radi za "izabranog".Tako da,pricajte samo istinu i ne preuvelicavajte,jer onda idete njima u korist iako toga ili niste svesni ili ste bot
    (Markos, 10. april 2021 12:21)

    # Link komentara

  172. komsije ne palite nista od toga kao i ovih dvajst godina
    (perica, 10. april 2021 11:59)
    Grad Zagreb je povukao iz EU fonda 800 mil Eura za obnovu grada nakon potresa. Pošto je stadion u vlasništvu grada i na njega otpada dio od tih sredstava. Poznato je da će klub učestvovati svojim novcem do 15 procenata, HNS 10 procenata, dio će ugraditi i sponzori tako da vrlo jednostavno dolazimo do cifre od jedno 35-40 mil Eura koliko će ustvari uložiti grad i nitko im neće ni riječ reći jer imaju pravo obnavljati svoju imovinu nakon potresa. Zato se ti kolega ne pali jer će se stadion graditi, potvrdila i nova gradonačelnica grada.
    (estonac, 10. april 2021 12:20)

    # Link komentara

  173. Obzirom da sam projektovao stadione po svetu - Ne postoji stadijum u svetu a naročito u evropi pa još sa 34.000 nadkrivenih mesta kao u Dinamovom opisu čija bi cena po sedistu bila ispod 2k-2.5k evra. Ovo vrlo prostom računicom dovodi do cene od minimum 120-150mil evra. E sad sto ovde neko nekog smatra nepismenim to je druga priča. Da je rečeno 600miliona pa da poverujemo u predračun al za 60mil ne mogu to da im naprave ni gradjevinci iz Kine jer će materijal da ih košta više od prefvidjenih 60 mil. [link]
    za koga i zbog čega se plasira mnogo manja cena to samo znaju zvaničnici Dinama al sa srećom im
    (Gradjevinac, 10. april 2021 12:19)

    # Link komentara

  174. Možda naš neće biti lepši i možda će biti i od drveta ali će zato biti 4,5 PUTA skuplji.

    Njihov problem je što su država članica EU I mora sve biti transparentno,mora da postoji više ponuda,tender i mora se izabrati najbolja ponuda u odnosu
    kvalitet - cena.
    Zamislite da Predsednik Zoran Milanović izađe i javno kaže koštaće 250 000 000 eura.
    (33 33, 10. april 2021 12:00)
    Pa upravo su jasno i javno rekli da ce renoviranje kostati 60 limuna evra.Ej, renoviranje. Sacuvaj me Boze EU transparentnosti kad dodje Sberbanka 2018. i popise i zapleni pola Hrvatske zbog Agrokora jer je drzava sa Todoricem bas mislila da im se sve moze. I otkad se rec „predsednik“ pise velikim pocetnim slovom, jesi mi purger?
    (“On je ubica...odbrusio sam mu u lice preko telefona”, 10. april 2021 12:19)

    # Link komentara

  175. Ne razumem zasto bi ovo bilo u NASIM novinama. Da li biste napisali clanak o novom stadionu u Geteborgu, Rejkjaviku,Kisinjevu? Da li cete ikad shvatiti da nismo vise u Jugoslaviji i da nas ni najmanje ne zanima kakav oni stadion prave?
    (Petar, 10. april 2021 12:19)

    # Link komentara

  176. Još "samo" da objavite izvor finansiranja i ekonomsku opravdanost !

    Tako bi novinari trebalo da urade da bi informacija bila kompletna !
    (Fer !, 10. april 2021 12:17)

    # Link komentara

  177. negde u junu, kada zvezda osvoji sve, sportska redakcija ovdašnja će kao udarnu vest objaviti kako su bbb za 20 kuna promenili sijalicu ispred prostorija kluba navijača u kutini...
    (mladići borovi, devojke jele, 10. april 2021 12:14)

    # Link komentara

  178. Dobićemo lep stadion na jednoj vrlo dobroj lokaciji u surčinu,pored autoputa i treba tako, jedino,a to sam i ranije pisao, da nam treba stadion veličine najmanje 70 000 gledaoca! Ipak smo mi grad od 2 miliona stanovnika. Sećam se zvezda je protiv Bajern mogla da proda više od 200 000 karata. Mi smo lideri u regionu i treba ovde biti sve za jedan broj veće,i grandioznije, tako razmišljanje mora biti u srbiji standart. Hrvatima čestike na novom i lepom stadionu.
    (Pele, 10. april 2021 12:14)

    # Link komentara

  179. Trenutni stadion je horor, nista ruznije nisam video za neki glavni grad u EU. Mada Zagreb je realno skromna prestonica, al opet. Bilo bi dobro da svi veci klubovi ex YU imaju nove stadione pa i da se opet igra medjusobno. Ovako tesko da ce iko ikada ponoviti uspeh CZ, sa amaterskim ligama gde najbolji igraci odlaze preko jos kao deca...
    (Bruder, 10. april 2021 12:14)

    # Link komentara

  180. Kako i dolikuje jednoj poznatoj fudbalskoj zemlji. Pa kada svetski prvaci dodju svetskim viceprvacima u goste da uzivaju jedni i drugi na prelepom stadionu
    (Boki, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  181. Odlična vest da pokaže da žvalavi planirao da se ugradi x4 i kusur u nacionalni stadion!
    (Klikili, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  182. stadion mora da ima vise nivoa tribina? razumem to za stadione od 50+ hiljada mesta, mada cak ni tad nije preko potrebno, ali koja je fora da stadion koji ima do 40.000 mesta ima 3 nivoa tribina? sta vise, to mi deluje i neprakticno i nebezbedno. vrlo lako tu moze da nastane neki strmoglav. mislim moze i na santjago bernabeu stadionu da se desi, ali tamo je logicnije da ima vise nivoa zbog tolikog kapaciteta. da stadion od 34.000 mesta ima 3 nivoa mi je sumanuto.
    (petar markovic, 10. april 2021 11:21) # Link komentara
    Preporučujem (+12)Ne preporučujem (-10)

    Dakle 10 padavicara je u stanju da dislajkuje ali ne moze niko da uslisi moju molbu da mi lepo objasni o cemu se radi. inace, bacite pogled na stadion u vroclavu. 45 hiljada mesta, tribine u jednom nivou, moderan stadion i vrhunski izgleda.
    (petar markovic, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  183. Marko T., 10. april 2021 10:59
    Kakav narod? Uplasen i poslusan. Gde ces bolje.
    (mikica018, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  184. I mi i oni igramo na Titovim stadionima..toliko o nasim drzavama,smesni smo..
    (Gagolino, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  185. @Dasa

    U evropsku elitu se ulazi sa evro peharima. Stadion može da napravi bukvalno svaka šuša, od bugarskog do španskog sela.
    (ciganin najlepši, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  186. a ko ce da gleda na stadionu, daj nesto online... ne trebaju vise tribine..
    (magla svuda oko nas, 10. april 2021 12:13)

    # Link komentara

  187. Cena Zagrebačke Arene 2008 89 miliona evra a gradjevinski materijal od tada poskupeo barem 50% nema šanse za 60 miliona da se to odradi! To je čista žvaka za narod da prodje, onda sledi zidanje troškova na 150 miliona.... živi bili, pa videli!
    (spartanac, 10. april 2021 12:09)

    # Link komentara

  188. Nemojte da izvrćete činjenice. Nije ovde problem što se gradi stadion, problem je što će gradi u nedođiji i što će koštati čak 250 miliona evra. Taj stadion nema šanse da bude isplativ.
    (Novi, 10. april 2021 12:08)

    # Link komentara

  189. Čuj vrhunski hospitality
    (MARKINJO, 10. april 2021 12:06)

    # Link komentara

  190. A dug Republike Hrvatske prema Veledrogerijama je oko 500 miliona Evra!!!
    (Aleksandar, 10. april 2021 12:06)

    # Link komentara

  191. Skupa je ovo igračka za provincijsko selo kakav je Zagreb.
    (Beograd, vele-velegrad, 10. april 2021 11:11 … Momak kada odputujes i vidis svijeta za promjenu i smanjis komplekse tada komtiraj. I pogledaj u tvoje selo koje ispusta u dunav i savu neprociscenu otpadnu vodu.
    (Neven, 10. april 2021 12:05)

    # Link komentara

  192. A kod nas bi to isto kostalo 250.000.000
    (Profesionalna Vizija, 10. april 2021 12:04)

    # Link komentara

  193. Za stadion 250 miliona evra (realna cena između 100 i 150 miliona evra). Za most 400 miliona evra (realna cena oko 100). Mnogo nas kradu.
    (Obavešten, 10. april 2021 12:02)

    # Link komentara

  194. Možda naš neće biti lepši i možda će biti i od drveta ali će zato biti 4,5 PUTA skuplji.

    Njihov problem je što su država članica EU I mora sve biti transparentno,mora da postoji više ponuda,tender i mora se izabrati najbolja ponuda u odnosu
    kvalitet - cena.
    Zamislite da Predsednik Zoran Milanović izađe i javno kaže koštaće 250 000 000 eura.
    (33 33, 10. april 2021 12:00)

    # Link komentara

  195. Za 100 miliona evra, stadion "Rajko Mitić" može kompletno da se renovira. Tu uključujem ukopavanje tribina, novi moderan krov, novi tunel i svlačionice, izgrađena parking mesta, uređenje okoline, potpuno novu spoljašnjost i unutrašnjost stadiona. Za 50 miliona evra, renovirati stadion "FK Partizan". Isto uraditi novi krov, presvući tribine, urediti okolinu, izgraditi garaže i obezbediti adekvatnu saobraćajnu infrastrukturu. Za preostalih 100 miliona, izgraditi potpuno novi stadion u Novom Sadu (oko 20.000 sedećih mesta), renovirati postojeće stadione u Novom Sadu i Nišu (završiti zapadnu tribinu i izgraditi krov). Ostatak novca uložiti širom Srbije u terene za mlađe kategorije. To vam je sve zajedno oko 250 miliona evra.
    (Kupac diplome, 10. april 2021 12:00)

    # Link komentara

  196. komsije ne palite nista od toga kao i ovih dvajst godina
    (perica, 10. april 2021 11:59)

    # Link komentara

  197. Oni ce da potrose 'svega' 60 mil. dok se mi bahatimo i planiramo da stucemo 250 mil. sta je to za nas, mi smo Svajcarska, mi smo tigar! I sta vam znaci vrhunski 'hospitality' - culi novu rec, pa hajde da je napisemo..
    (Pljuvac svih stilova, 10. april 2021 11:47)

    1. Nije 250 vec 150. 2. nas se gradi nov, ovaj se renovira. 3. Kad se ne gradi nista, ne valja. Kad se gradi nesto, ne valja bre, sto trosimo toliko? Covek samo da se uhvati za glavu i da poludi...
    (Djole, 10. april 2021 11:59)

    # Link komentara

  198. Zvezda da stigne dinamo? Jedino uz još veću pomoć države i ako vam don Mamic dodje u klub. Klub koji svake godine pravi sve veće rezultate i sve bolje transfere, kakve mi nećemo videti dugo, ne računajući Sadika za koji će PFK na kraju dobiti oko 16, 17M. Oni svake godine imaju takva dva tri transfera. Orsic procenjen na 20m samo zbog 3gola Totenhemu...
    (igor, 10. april 2021 11:56)

    # Link komentara

  199. Najbolji klub jugoistoka Evrope ovo zasluzuje. Sa ovim stadionom ulazi u Evropsku elitu.
    (Dasa, 10. april 2021 11:02)

    To sto za nijansu bolje izgledate u klupskom fudbalu je zadnjih 20tak godina, i nije nedostizno, stici ce Zvezda Dinamo za 4-5 godina i po uspehu u zadnjih 25 godina taj Dinamo, verovatno i prestici... Koje uspehe ima u evropi Dinamo ? Vise ucesca u grupama ? Ok. Vise prezimljavanja ? Za 4-5 godina ce biti isti broj.
    Zato, pusti ti mastu.... istorija je duza od zadnjih 25 godina. I dobro se zna koji je najbolji i najveci klub jugoistoka evrope.
    (mr.wolf, 10. april 2021 11:51)

    # Link komentara

  200. Pa kakav će biti naš od 250 milko kada je ovaj ovakav. Hahaha, izgleda kod nas veća provizija.
    (Užice, 10. april 2021 11:51)

    # Link komentara

  201. Grade stadion, a nemaju gde bolesnike od kovida da smeste, Balkan
    (mačkar, 10. april 2021 11:50)

    # Link komentara

  202. Bio je red mada pitanje šta će biti od svega ovoga, trenutni stadion dinama je... ne znam, teško je opisati
    (NS, 10. april 2021 11:49)

    # Link komentara

  203. Oni ce da potrose 'svega' 60 mil. dok se mi bahatimo i planiramo da stucemo 250 mil. sta je to za nas, mi smo Svajcarska, mi smo tigar! I sta vam znaci vrhunski 'hospitality' - culi novu rec, pa hajde da je napisemo..
    (Pljuvac svih stilova, 10. april 2021 11:47)

    # Link komentara

  204. Od prodaje jednog igrača, Olma, mogu sagraditi novi stadion.
    (CHOW, 10. april 2021 11:47)

    # Link komentara

  205. s jedne strane je lepo obnavljati sportske terene itd. ali sa druge strane da li je bas to prioritet za narod Hrvatske?

    deluje mi sve kao "hleba i igara!"
    (Preddy, 10. april 2021 11:46)

    # Link komentara

  206. Živi bili pa vidjeli :D
    (haha, 10. april 2021 11:45)

    # Link komentara

  207. Ово сад у моди да се праве стадиони 😁😉
    (Булевар Ниш, 10. april 2021 11:45)

    # Link komentara

  208. Za 60 miliona i 3 odine, trebace sledecih 5 godina rekonstrukcije za 300 miliona. Mogu da pitaju svoje tisucljetne saveznike Nemce i njihova iskustva sa novim berlinskim aerodromom. "Realni" Hrvati kao i uvek.
    (grga, 10. april 2021 11:45)

    # Link komentara

  209. ufff kad vidi ovo i ovaj naš će da gradi stadion koji nam ne treba.
    (Paor, 10. april 2021 11:41)

    # Link komentara

  210. Drugari samo da vas podsjetim na 2011-tu godinu, i izjavu tadasnjeg gradonacelnika Podgorice koji je izjavio, da bi rekonstrukcija stadiona Pod Goricom kostala 90m evra. Da da, dobro ste procitali 90 MILIONA EVRA, dok je juce prosao konkurs za izradu arhitektonskog rijesenja upravo rekonstrukcije stadiona u Podgorici koji ce kostati na kraju citavih 11 miliona evra, i koji ce imat kapacitet od 20.000 mjesta.

    Ovo sto radi Dinamo je nevjerovatno dobro za klub, grad, za drzavu. I drago mi je da se u Zagrebu i Beogradu grade dva nova, moderna stadiona. Iako se mnogi nece sloziti sa mnom, ja mislim da su i Srbiji i Hrvatskoj potrebni novi stadioni jer ipak mi zivimo u nekom novom vremenu, nekoj novoj epohi a i po citavoj Evropi se grade novi stadioni. Nemojmo bit negativni, vi u Srbiji barem ulazete i u bolnice i u vrtice a primjera radi poslednja bolnica koja je sagradjena u Crnoj Gori odakle sam [iz Budve] je ona u Risnu pocetkom 70-tih godina.

    Bice to sve dobro i svaka cast i Dinamu ali svaka cast i predsjedniku Vucicu. Nemojte me pogresno shvatit, nemam nista protiv nikoga samo konstatujem da je jako dobro da se nesto radi i gradi.
    (Thor, 10. april 2021 11:41)

    # Link komentara

  211. Vidi se da smo isti. Jedan narod. I ovi Hrvati samo jure stadione da prave. Znači nevera. Haha 
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:48) 
    samo sto je tamo minimalac 550 evra duplo vise nego ovde.
    (ivan, 10. april 2021 11:22)
    A uporedi minimalac u Beogradu i Kuršumliji.
    (IQ300, 10. april 2021 11:40)

    # Link komentara

  212. Legenda kaže da će koronavirus i cela njegova papazjanija trajati zauvek, dakle utakmice bez gledalaca!!!
    (Bojkot, 10. april 2021 11:40)

    # Link komentara

  213. "Hrvati prave novi stadion"

    Srbi: jaao vidi, svaka čast komšije! Eee Srbijo među livadama, gde je nama ovako nešto?

    "Srbi prave novi stadion"

    Srbi: StRaŠno šta se radi dok bolnice nemaju ni WC papir. Hleba i igara, to smo mi.
    (detektiv kokni kol, 10. april 2021 11:37)

    # Link komentara

  214. Kako koga zanima, pa treba da se popravi javno mnjnje o bacanju para tj. ugradjivanju u izgradnju slične gluposti ovde!!!
    (niko i ništa, 10. april 2021 11:33)

    # Link komentara

  215. Nas je veci
    (Kasper, 10. april 2021 11:32)

    # Link komentara

  216. Dinamo - meni najomiljeniji klub na Balkanu.
    Respekt.
    (mito, 10. april 2021 11:32)

    # Link komentara

  217. Sirotilja za 33 hiljade sedista, nikad veliki klub!
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 11:32)

    # Link komentara

  218. Isti kao ovaj nacionalni stadion Srbije, koji će biti opkoljen fabrikama i fontama, do njega stanica metroa kojom voz piči 200 nasat, i srebrna gondola, a sve to za dve, dve ipo godine!
    (Velislav Glavaš, 10. april 2021 11:31)

    # Link komentara

  219. Svi oni koji pisu nas stadion 200M a njihov 60M.Ne lozite se puno.Zapitajte se malo koliko su i nasi i njihovi dasad izgradili(nista).Ovo je lozenje zesce,a i nas stadion jer iskreno neverujem ni u sta dok nekrene da se gradi.Posebno ovim nasim i njihovim.
    (Lak1, 10. april 2021 11:30)

    # Link komentara

  220. Лепши би био црвено- беле боје.
    Пругаст, никако не коцкаст!

    Коцкаста комбинација је за кафански сто лепо.
    Није плаво упечатљиво а ни црно!
    Руку на срце објективан сам скроз, исто као Хашки суд.
    (прле, 10. april 2021 11:29)

    # Link komentara

  221. A sto sad niko ne pita kako to da Hrvati grade stadion a nisu napravili bolnicu? Kako sada niko ne pita da li su konsultovali narod da trose njihove pare? Nikome od vas mrzitelja ne smeta da se nesto lepo sagradi u Zagrebu ali smeta u Beogradu.
    (Iber, 10. april 2021 11:28)

    # Link komentara

  222. Ovako... 20 mil € prikupiti se tako da 10000 navijaca za 2000€ kupi sjedalo za sve utakmice na cca 5g.
    Ostalo daju klub, grad, spozor(i)
    Svi sretni i zadovoljni. Za 1g se može izgraditi.
    (Panac, 10. april 2021 11:28)

    # Link komentara

  223. I onda sve to predaš huliganima da se iživljavaju...
    (Joks, 10. april 2021 11:28)

    # Link komentara

  224. Po tekstu oni nemaju novac za ovaj stadion, pardon - render. Znaci samo mastaju, na glas... Lepo je to tako.
    (Bari, Italia 1991., 10. april 2021 11:27)

    # Link komentara

  225. E sad ćemo mi još veći i stariji
    (Boba ns, 10. april 2021 11:26)

    # Link komentara

  226. A kod nas rasadnik za 250M. Jos se van grada nalazi.
    (bolje nego pre, 10. april 2021 11:25)

    # Link komentara

  227. 60 milki i nije neka cifra a izgleda. Totenhem je u stadion ulozio 1.milijardu evrica.Razlika je u radnom satu a ima dosta infrastrukture koje su tehnologijom dva sveta udaljena.
    Kako god ove vesti iz te tzv.drzave sve vise su na vasem sajtu.Ne kontam ko upravlja sa vasim medijima?Koga briga za njih.
    Ko zeli da se sa njima zabavlja imaju njihove sajtove.
    Daleko im lepa kuca.
    (Mirko Kojotovski, 10. april 2021 11:25)

    # Link komentara

  228. O bože hvala ti kaj purgeri smo mi, Dinama je uvijek bio u srcu svih Hrvata.
    (Ante, 10. april 2021 11:24)

    # Link komentara

  229. Čitam Srbe i ne mogu da verujem šta pišu. Sve same pohvale na račun suseda. Znate li vi da je krajem '99 počelo renoviranje čitavog Maksimira i da su uspeli samo jednu tribinu da rekonstruišu. Za to je potrešeno 100 miliona evra. To je bio prvo razredni skandal. Zar mislite da tako neće biti ovoga puta. Možda ne u tolikom obimu, ali ovo je Balkan, a i puno su naučili za ovih 70 godina suživota sa nama kako se muva i krade.
    (Mile Dodik, 10. april 2021 11:24)

    # Link komentara

  230. prave ga i Hrvati kao i mi, od kad znam za sebe...
    potencijalni nacionalni stadion jednako promašaj, zvrjače prazan. nećemo imati para da ga očistimo i okrečimo.
    (b11, 10. april 2021 11:23)

    # Link komentara

  231. Vidi se da smo isti. Jedan narod. I ovi Hrvati samo jure stadione da prave. Znači nevera. Haha
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:48)
    samo sto je tamo minimalac 550 evra duplo vise nego ovde.
    (ivan, 10. april 2021 11:22)

    # Link komentara

  232. jel moze neko ko se razume da mi objasni u cemu je fazon sa ovim insistiranjem da stadion mora da ima vise nivoa tribina? razumem to za stadione od 50+ hiljada mesta, mada cak ni tad nije preko potrebno, ali koja je fora da stadion koji ima do 40.000 mesta ima 3 nivoa tribina? sta vise, to mi deluje i neprakticno i nebezbedno. vrlo lako tu moze da nastane neki strmoglav. mislim moze i na santjago bernabeu stadionu da se desi, ali tamo je logicnije da ima vise nivoa zbog tolikog kapaciteta. da stadion od 34.000 mesta ima 3 nivoa mi je sumanuto.
    (petar markovic, 10. april 2021 11:21)

    # Link komentara

  233. Nakon ovoga Markana ce biti i zvanicno najruzniji stadion u Evropi. Ostali stadioni u Srbiji nisu relevatni jer timovi koji na njima igraju ne ucestvuju u evropskim takmicenjima.
    (Slevenacki zet, 10. april 2021 11:21)

    # Link komentara

  234. Ma ne vjerujem u ovo ne dok ne krenu radovi, jer kao sto znamo radovi mogu biti stopirani, nego do trena kad presjeku traku. Bandic je bio glavni problem u ovoj prici jer se nikako nije mogao uglaviti i zato je radio apsolutno nepotrebnu zicaru koja je kostala kao novi stadion, no njega sad, srecom, nema medju nama nego je dolje u paklu s ekipom.
    Ovi izbori u zg su sudbonosniji nego ikad. Mora se napravit stadion, metro i obnovit grad od potresa, nema vise izgovora.
    (Pijani zlotvor, 10. april 2021 11:20)

    # Link komentara

  235. Meni izgleda kao kiceraj i to tezak.
    (de jan, 10. april 2021 11:16)

    # Link komentara

  236. Ovaj prelepi objekat za 60 miliona evra.
    Duh kod nas gradi isto to, ali za 250 miliona evra..!!??????
    No, nas stadion ce imati stabla i bice od drveta. Samo nedostaje lokalna budala sa bakljom pa da malo kresne to drvo.

    Samo se pitam jedno; kakav to narod zivi u Srbiji kada sve ovo gleda i ćuti ????
    (Marko T., 10. april 2021 10:59)

    zive drugosrbijanski kmecavci i hejteri poput tebe kojima nista domace ne valja
    (dux, 10. april 2021 11:15)

    # Link komentara

  237. Zar ga i Albanci u Tirani ne platise slicno ? Samo mi gadjamo 200+ miliona evra za stadion.
    (222, 10. april 2021 10:55)

    Kod nas se krade više nego u svim okolnim zemljama zajedno.
    (Pedja, 10. april 2021 11:11)

    # Link komentara

  238. Skupa je ovo igračka za provincijsko selo kakav je Zagreb.
    (Beograd, vele-velegrad, 10. april 2021 11:11)

    # Link komentara

  239. Smešno. Naš će koštati 250 miliona. Imaće 55.000 kapacitet.
    (Sale, 10. april 2021 11:10)

    # Link komentara

  240. tesko mi je da kažem ovo ali bravo za Hrvate
    nas nacionalni stadion 30 km od centra Beograda krenuće gradnja za dve tri godine
    bice završen za deset petnaest kostace vise
    i verovatno ce biti prazan
    njihov gotov za 3 godine i jos kida kakav je
    dok se navijači vrate na stadione ovo gotovo
    (Jaime Vardy, 10. april 2021 11:09)

    # Link komentara

  241. Cekaj druze pa koga treba da zanima u lupam Jagodini kako ce da izgleda novi stadion u Zagrebu? Zar nemate o nekim bitnim stvarima da pisete ili se to bas nista be desava po ovom svetu?
    (Bu2, 10. april 2021 11:09)

    # Link komentara

  242. Кога заболе за Максимир и зашто је то вест?
    (Лиманац, 10. april 2021 11:09)

    # Link komentara

  243. A Terza hteo da progura renoviranje Marakane za 300miliona. Neprevazidjen je!
    (b., 10. april 2021 11:05)

    # Link komentara

  244. Najbolji klub jugoistoka Evrope ovo zasluzuje. Sa ovim stadionom ulazi u Evropsku elitu.
    (Dasa, 10. april 2021 11:02)

    # Link komentara

  245. "U trenucima kada naši igrači pišu nova vječna poglavlja slavnog Dinama"

    Kakav kompleksasko-komunisticki pamflet malog kluba.
    (Vasojevic-Frankfurt, 10. april 2021 11:02)

    # Link komentara

  246. 60 miliona, ekstra za te pare! Koliko oni nasi planiraju da bace na stadion, 300 miliona!?
    (navijac, 10. april 2021 11:00)

    # Link komentara

  247. Ovaj prelepi objekat za 60 miliona evra.
    Duh kod nas gradi isto to, ali za 250 miliona evra..!!??????
    No, nas stadion ce imati stabla i bice od drveta. Samo nedostaje lokalna budala sa bakljom pa da malo kresne to drvo.

    Samo se pitam jedno; kakav to narod zivi u Srbiji kada sve ovo gleda i ćuti ????
    (Marko T., 10. april 2021 10:59)

    # Link komentara

  248. Vrhunski hospitality???
    (bla, 10. april 2021 10:59)

    # Link komentara

  249. Svaka čast!
    (Aloha, 10. april 2021 10:58)

    # Link komentara

  250. Ovako će izgledati novi Maksimir – od 60.000.000 €



    Sutra AV u svim medijima najnovija vest...


    Naš će biti 100 miliona i mnogo veći. Hahaha
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:58)

    # Link komentara

  251. Koga briga?
    (Igor, 10. april 2021 10:58)

    # Link komentara

  252. oni 60 miliona za 30 hiljada gledalaca, a mi 400 miliona za 50 hiljada. ima se, moze se.
    (sima, 10. april 2021 10:57)

    # Link komentara

  253. Novi stadion Dinama je 60 miliona, a nacionalni stadion Srbije 250 miliona. Šta nam to govori?
    (Aleksandar, 10. april 2021 10:57)

    # Link komentara

  254. Njihov stadion 60 milki, nas 200 milki. Neko se opasno ugradjuje...
    (pedja Dorcolac, 10. april 2021 10:57)

    # Link komentara

  255. Nov zvezdin stadion se procenjuje na 200000€ biće nešto veći ali da košta tri puta više!?
    (zoks, 10. april 2021 10:57)

    # Link komentara

  256. lavor plave boje ostaje lavor
    (srbin_sin, 10. april 2021 10:56)

    # Link komentara

  257. Jeftino izgleda!
    (Poznavalac ©®, 10. april 2021 10:55)

    # Link komentara

  258. Zar ga i Albanci u Tirani ne platise slicno ? Samo mi gadjamo 200+ miliona evra za stadion.
    (222, 10. april 2021 10:55)

    # Link komentara

  259. Nije los stadion, samo mislim da ovoga nema nista. Mazanje očiju.
    (Petarfmp, 10. april 2021 10:55)

    # Link komentara

  260. samo vi ložite radikale...
    (ende, 10. april 2021 10:53)

    # Link komentara

  261. Pućanstvo im se razbezalo,a oni domacini prave stadion.....bedasti ste,sto bi rekao Ševa:)
    (Munem ti blavora, 10. april 2021 10:53)

    # Link komentara

  262. Vrhunski hospitality... Ne vidim kako bi iko mogao da se drzne da ista prigovori izgradnji novog stadiona koji ima ovako veliku implementiranu stavku.
    (zZz, 10. april 2021 10:53)

    # Link komentara

  263. Nemaju drveće na stadionu?
    (Mile, 10. april 2021 10:52)

    # Link komentara

  264. Hvala Bogu,ovaj sadasnji su toliko nakaradno uradili, bukvalno nidje veze sve cetri tribine.. klub kao Dinamo zasluzuje da ima lepsi stadion,a nasi blizanci nek se ugledaju na njega..
    (aleksandar, 10. april 2021 10:51)

    # Link komentara

  265. Komsije imaju ukusa,jedan od lepsih koje sam video
    (Rade, 10. april 2021 10:50)

    # Link komentara

  266. Partizan i Zvezda treba da se dogovore i da sruše rupu i lavor, i da se potom izgrade zajednički stadion, koji bi ujedno mogao biti i nacionalni. Manji troškovi na kolicinu menjajnja trave, drenaže, i svega ostalog sto podrazumeva jedan stadion bice prepolovljeno.
    (Brat, 10. april 2021 10:49)

    # Link komentara

  267. Svetski, nema sta
    (Zizu, 10. april 2021 10:48)

    # Link komentara

  268. Vidi se da smo isti. Jedan narod. I ovi Hrvati samo jure stadione da prave. Znači nevera. Haha
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 10. april 2021 10:48)

    # Link komentara

  269. Prelepo
    (Duško, 10. april 2021 10:47)

    # Link komentara