1. Najslabiji sinoć Maksimović i Dmitrović, samo malo bolji Lazović... Dva centarfora nisu za svaku utakmicu, a moje lično mišljenje je da je pored Radonjića po desnoj, trebalo da udje i Živković po levoj strani. Obojica veoma brzi, dobri tehničari, Tadić i Sergej iza i Mitrović ispred. Bilo bi svašta, rasteretili bi odbranu i ko zna šta bi bilo...
    (Milan, 28. mart 2021 21:34)

    # Link komentara

  2. @stefan

    “...mi smo najjači na krilnim pozicijama, zato ne treba igrati ove taktike sa tri stopera
    ...”
    (stefan, 28. mart 2021 11:26)

    Te taktike i ostavljaju dodatan prostor krilima
    (zilijen, 28. mart 2021 20:36)

    # Link komentara

  3. Niko ne prica da je ovaj sistem sa 3 odbrambena igraca uveo Tumba, da smo sa tim sistemo oduvali Norvezane, imali kiks sa Skotima itd itd.

    Siguran sam da je Piksi bolje resenje u smislu autoriteta ali moram i Tumbi da odam oriznanje :))
    (boki, 28. mart 2021 15:51)

    Kratko pamcenje imas. Taj sistem je uveo Muslin.
    (Milan, 28. mart 2021 18:23)

    # Link komentara

  4. podrska Marku Dmitroviću


    nekom drugom izgleda obecali menadzersi kako ce da brani pa aktivirali botove ovde
    videli smo kako je branio u prosloj utakmici protiv Portugala

    to nam ne treba
    (anticiganskogrobarskiBot, 28. mart 2021 17:31)

    Ladno Marko Dmitrovic ima botove. Decko nanove 2 utakmice nije odbranio nijedan sut koji je isao u okvir gola. NIJEDAN odbranjen sut za 180 minuta (plus sudijska nadoknada). A gresaka je imao. Kad je vec tako, bolje da puste nekig drugog da proba. Mozda i odbrani nesto. Ako na 2 utakmice odbrani 1 sut koji ide u gol, i dalje ce imati bolji ucinak.
    (Milan, 28. mart 2021 18:21)

    # Link komentara

  5. podrska Marku Dmitroviću


    nekom drugom izgleda obecali menadzersi kako ce da brani pa aktivirali botove ovde
    videli smo kako je branio u prosloj utakmici protiv Portugala

    to nam ne treba
    (anticiganskogrobarskiBot, 28. mart 2021 17:31)

    Ladno Marko Dmitrovic ima botove. Decko nanove 2 utakmice nije odbranio nijedan sut koji je isao u okvir gola. NIJEDAN odbranjen sut za 180 minuta (plus sudijska nadoknada). A gresaka je imao. Kad je vec tako, bolje da puste nekig drugog da proba. Mozda i odbrani nesto. Ako na 2 utakmice odbrani 1 sut koji ide u gol, i dalje ce imati bolji ucinak.
    (Milan, 28. mart 2021 18:20)

    # Link komentara

  6. Moze Marakana da bude puna zavezdinih zastava i da iste stavljate kao slike za vesti od reprezentacije ali Mitar je taj koji daje golove. Prestigao je Bobeka, Savu...sve crno beli
    (Tozovac, 28. mart 2021 12:34

    Pa, iz kakvog kluba su nam najbolji strelci, takvi su nam i reprezentativni rezultati...nula do nule.
    (Mali Hijavata, 28. mart 2021 18:03)

    # Link komentara

  7. Dmitrović je definitivno promašaj. Rajković je na SP najbolji golman u Zvezdi najbolji golman u francuskom prvenstvu jedan od najboljih, šta još treba da bi bio na golu državnog tima.
    (miško, 28. mart 2021 17:43)

    # Link komentara

  8. podrska Marku Dmitroviću


    nekom drugom izgleda obecali menadzersi kako ce da brani pa aktivirali botove ovde
    videli smo kako je branio u prosloj utakmici protiv Portugala

    to nam ne treba
    (anticiganskogrobarskiBot, 28. mart 2021 17:31)

    # Link komentara

  9. rajkovic nije najbolji srpski golman,jedino sto ume je da boksuje loptu,rupetina
    (anticiganskogrobarskiBot, 28. mart 2021 17:27)

    # Link komentara

  10. previše ste poleteli. igra malo bolja tek nego inače.
    (imali smo sreće, 28. mart 2021 16:59)

    # Link komentara

  11. Najlepsi gol srpske reprezentacije ikada!!!Sve brzi i precizni pasovi od naseg do portugalskog gola. Barselona sa Cavijem, Inijestom i Mesijem bi pozavidela na ovome.
    (kekec, 28. mart 2021 16:53)

    # Link komentara

  12. Mene vala ubi ono vracanje lopte golmanu, narocito sa protivnicke polovine. Kad to vidim, prvrne mi se u stomaku.
    (Nik, 28. mart 2021 11:46)

    Bravo Nik, ne mogu da shvatim ko ih je i zasto ucio takvom fudbalu. Decenijama pametovanje sa vraćanjem lopte do golmana, navodnim izvlacenjem protivnika, ma budalastina par exelance. FUdbal je igra osvajanja terena, a ne prepustanja terena. Idiotluk svake vrste. Kad vidim, muka mi.
    (Dejan, 28. mart 2021 16:34)

    # Link komentara

  13. Mene vala ubi ono vracanje lopte golmanu, narocito sa protivnicke polovine. Kad to vidim, prvrne mi se u stomaku.
    (Nik, 28. mart 2021 11:46)

    Bravo Nik, ne mogu da shvatim ko ih je i zasto ucio takvom fudbalu. Decenijama pametovanje sa vraćanjem lopte do golmana, navodnim izvlacenjem protivnika, ma budalastina par exelance. FUdbal je igra osvajanja terena, a ne prepustanja terena. Idiotluk svake vrste. Kad vidim, muka mi.
    (Dejan, 28. mart 2021 16:34)

    # Link komentara

  14. Ljudi pogledajte ponovo golove koje smo primili od Portugala! Kako Dmitrovic moze biti kriv za bilo koji gol? Mozda je kod prvog i mogao da izleti, ali bi tako otvorio prostor za lob i sut Portugalca, centarsug je bio na ivici peterca.
    Kod drugog gola centarsut je bio na 7 metara od gola i to tek ne moze biti Dmitrovicev gol. On je odlicno ili bar solidno branio. Stoperi i formacija je problem.
    (Magare, 28. mart 2021 16:31)

    # Link komentara

  15. Niko ne prica da je ovaj sistem sa 3 odbrambena igraca uveo Tumba, da smo sa tim sistemo oduvali Norvezane, imali kiks sa Skotima itd itd.

    Siguran sam da je Piksi bolje resenje u smislu autoriteta ali moram i Tumbi da odam oriznanje :))
    (boki, 28. mart 2021 15:51)

    # Link komentara

  16. Ovde fale Borjan, Degenek i Lijanko.
    (Superhik, 28. mart 2021 15:44)

    # Link komentara

  17. Piksi mora pod hitno da menja golmana i ovoga Milenkovića,toliko kikseva za 2 utakmice nije slučajnost,jedan Luksemburg u gostima nije primio gol od Irske a mi 2 gola kod kuće od Irske.Golman u 2 utakmice ima jednu odbranu i samo statira i ispraća loptu koja ide u gol a da ni ne pokuša da je preseče ili kada ide prema golu da se baci na nju a ima i razloga zašto ne ide da je preseče ili izboksuje a razlog je prosto jednostavan golman prosto nema orijentaciju i ne zna kada da krene na nju kada je ona u vazduhu i to se najbolje videlo protiv Portugala kada je totalno promašio loptu i ostavio prazan gol.Meni je prosto neverovatano kako takav golman sa toliko mana može da uopšte igra na profesionalnom nivou.Piksija treba pitati šta je video u ovom golmanu koji ne bi uopšte trebao da bude pozivan u reprezentaciju a kamo li da bude prvi golman.Isto to važi za Milenkovića,Mitrovića i Gudelja,ti fudbaleri mnogo greše i ne bi trebali biti u reprezentaciji,to nije jedna greška to su kreške u kontinuitetu.A što se tiče same igre ona bi trebala da bude kao iz drugoga poluvremena sa istim tim igračima samo bez ove četvorice koje sam nabrojao i tu ekipu treba uigravati jer bi bolje nemamo i završiti sa eksperimentima.
    (Ljubo, 28. mart 2021 15:29)

    # Link komentara

  18. Milenković 7.6 na Sofi, molim? Izuzetno ga cenim inače i mislim da nam je trenutno najkvalitetniji štoper, ali sinoć je odigrao stvarno loše. Kriv za oba gola, pobegao mu Žota od metar i šumska jagoda i dao 2 gola glavom, i još na sve to dobio crveni na kraju.
    (Tragikomedija, 28. mart 2021 15:28)

    # Link komentara

  19. Ristic kao petlic protiv omladinaca. Senka koja je spartala levom aut-linijom. Mozemo za Blelija reci da je kriv za oba gola ali Ronaldo se nije video 90 minuta-cinjenica. Radonjicu svaka cast zaosta. Pavlovic ce biti zver, momak je 19godisnjak. Maksimovic od starta? Pa umalo dva puta zbog njegovih nebuloza da primino gol apaolutno ni iz cega. Dva puta. Golman mi ne bi prisao stativama drzavnog tima i nadam se da ce tako i biti. Sve u svemu momcima svaka cast. Portugal je preozbiljna ekipa. Svaki igrac tehnicki jako potkovan.
    (kkp, 28. mart 2021 15:13)

    # Link komentara

  20. Ko neće najboljeg srpskog golmana na golu reprezentacije, on neka gleda Dmitrovića kako prosipa mukom osvojen bod u 93.minutu utakmice.
    I Muslin je kvalifikacije počeo bez najboljeg, pa se brzo predomislio i izborio odlazak na svetsko prvenstvo. Dobar golman je pola tima, a ako je još i iskusan, onda tu priče nema za svakoga ko se i malo u fudbal razume.
    (terza1., 28. mart 2021 14:58)

    # Link komentara

  21. dobra analiza.. dobri smo ali nema opustanja.. da dobijemo azerbejdzan pa onda mozemo malo dublje da analiziramo.. igrace zatvoreno tj bunkericu a nasi se tu teze snalaze nego kad se treba nadigravati sa nekim pa makar to bila i najbolja reprezentacija na svetu Portugal..
    za sada dobro izgleda..Piksi igra ofanzivno i boli ga ona stvar ko je preko puta..
    rekao sam na pocetku da ce na WC reprezentacija koja od luxemburga i azerbejdzana osvoji sve bodove.. tj 12.. Irci su se vec sapleli na prvom koraku.. ..ostajemo mi i Portugal u igri..
    (Pop, 28. mart 2021 14:44)

    # Link komentara

  22. Rajković je bio najbolji golman francuskog prvenstva za prošlu sezonu.
    (Mihajlović, 28. mart 2021 14:39)

    # Link komentara

  23. Dobra analiza i znamo da smo izborili dobar rezultat, ali moglo je to malo kriticnije... Pavlovic je mlad igrac, i postaje vrlo dobar stoper, ali je ispao kod drugog gola ( pogledajte snimak) ... Maksimovic kada je usao je odmah namestio dve kontre za Portugal ( zato je i morao da dobije zuti karton)...
    (realista, 28. mart 2021 14:35)

    # Link komentara

  24. Brlo objektivan izvestaj od strane novinara koji je napisao tekst! Bravo za analizu
    (true men don't kill coyotes, 28. mart 2021 14:10)

    # Link komentara

  25. Ljudi, aj da se ne zavaravamo. Ovih 2:2 je vrhunski uspeh. Pogledajte samo ko igra za nas, pa mi nemamo igraca u velikom klubu, mi nemamo igraca u zavrsnici lige sampiona u reprezentaciji! Dok u Portugalu svi vodeci igraci igraju za najjace klubove na svetu (Juve, Man City i Junajted, Liverpool..) i to su tamo medju vodecim igracima.
    (navijac, 28. mart 2021 10:37)

    Ali imamo generaciju bivših svetskih šampiona.

    U fudbalu je tim ispred pojedinca, a nasa igra poprima izgled tima, fasciniran sam željom, trčanjem, zalaganjem i vraćanjem posle primljenih golova, tu se vidi "ruka" trenera! (i Tadića)

    Kada se tako igra, nije mi žao ni ako izgube, svaka čast majstori!!!

    Tadić igračina, ne bih ga menjao za Mesija, moze da igra u bilo kom timu na svetu, on (i Mitrović) gine za dres, ne mogu da se setim koji ga ono selektor nije hteo u reprezentaciji!
    (mačku o rep, 28. mart 2021 14:04)

    # Link komentara

  26. Ako je najvaznije za golmana kako brani 1 na 1, onda da vratimo Stojketa! Dobrog golmana cine i drugi elementi, a u skoro svemu je Rajkovic ispred. Osim toga je dobar i u 1 na 1- pogledati neku utakmicu Remsa u Francuskoj.
    (Bocko, 28. mart 2021 14:02)

    # Link komentara

  27. Sve je ok, samo brate Piksi menjaj prvog golmana pod hitno, covek nista ali nista nije odbranio, vreme je za Rajkovica, Rajkovic meni licno je uvek bio mnogo bolji izbor.
    (voja, 28. mart 2021 14:00)

    # Link komentara

  28. Treba nam zadnji vezni koji je brz, visok, ima perfektan pas i zna da cita igru protivnika, ako imamo Sergeja i Tadica na sredini kao igrace top klase, nemamo prostora za vise od jednog zadnjeg veznog, zato taj igrac mora biti isto kvalitetan. Gudelj, Maksimovic, Grujic, neko od njih mora preuzeti odgovornost. Isto tako fale nam bekovi brzi kao Radonjic ako cemo igrati u sistemu 4-4-2.
    (Magare, 28. mart 2021 13:42)

    # Link komentara

  29. Tajna uspeha u ove dve utakmice je sto splavovi nisu radili.
    (King of Snake, 28. mart 2021 13:36)

    # Link komentara

  30. Marko Dmitrovic je odlican golman, mnogo bolji od Rajkovica za 1na1. Milenkovic je napravio 2 kardinalne greske kod 2 gola Portugala, a Pavlovic istu takvu kod nepriznatog gola. Ovi golovi ne idu na dusu Dmitrovicu iako je mogao ali i nije morao izaci sa linije. Mislim da celu pometnju pravi igra sa 3 stopera. Tu se ne zna ko sta radi, koji je ciji deo terena i ko kog igraca pokriva i preuzima. Tadicev i Sergejev potencijal tek treba da dodju do izrazaja kad dobiju brze igrace na krilima i bekovima. Mitrovic je sidras ali prespor, bori se kao lav i voleo bih da ga gledam sa Jovicem ili nekim brzim napadacem u tandemu. Vlahovic i Mitrovic ne mogu zajedno jer gubimo na brzini, ali sa 2 napadaca moramo igrati.
    (Magare, 28. mart 2021 13:35)

    # Link komentara

  31. Sve ovo pada u vodu ako se ne pobedi i nadigra Azerbejdzan!
    Ignace,veoma dobar clanak,svaka cast novinaru.
    pozdrav!
    (Alex, 28. mart 2021 13:29)

    # Link komentara

  32. Sad je postalo najvažnije da li je lopta prešla gol liniju ili nije. Niko ne komentariše kako igra srpska reprezentacija sa novim selektorom. Protiv Norveške je bilo super (ali Norveška nije pvorazredna, reprezentacija), pa smo sve prosuli sa Škotskom. Ali sad je nešto drugo. Portugal je krem evropskog fudbala, mi smi ih NADIGRALI u drugom poluvremenu. Treći gol je "visio u vazduhu" neko vreme, spašavali su glavu. Novi selektor pravi izmene pravovremeno, hirurški pogađa sa njima, čovek je AUTORUITET i za igrače. Da li ste videli ono pimplovanje lopte na brzaka kada je došla do njega u autu? Nijedna reprezentacija Srbije ili Srbije i Crne gore, ili one treće Slobine Jugoslavije, nije odigrala ovako drugo poluvreme. A sada, da li nam je golman "rupčaga", ili se ovaj ili onaj nije sastavio sa loptom je nebitno. Imamo konačno selektora koji dobro vidi, još bolje oseća i razume fudbal, a po mentalitetu je POBEDNIK.
    (Dorotej, 28. mart 2021 13:25)

    # Link komentara

  33. Dopada mi se Piksijeva Srbija. Doneo im je drskost,hrabrost i "ono" sto svaki muskarac treba da ima kad ide u boj....
    (Oliver K., 28. mart 2021 13:23)

    # Link komentara

  34. Tadić i Mitrović su najbolji naši igraći. Tadić kad je u zoni on postaje vanzemaljac.. Niko na svetu mu nije ravan na poziciji!
    Ima neverovatan pogled za otvore! Kralj DUŠAN TADIĆ!!
    Napred momci! ZA KRALJA I OTADŽBINU SA SVIM NAŠIM DIVNIM NANJINAMA DO SP 2022!!
    (HanSolo, 28. mart 2021 13:10)

    # Link komentara

  35. @Zoran

    Zbog čega bi naš selektor to uradio? Zašto da se on izvinjava zbog greške drugih, u ovom slučaju sudija? Da li je Stojković sudio? Fudbal je sport gde su sudije mnogo puta oštetile jednu stranu pa se ne sećam da se ikada nečiji trener, selektor izvinjavao zbog njihovih grešaka. Ruka Anrija npr. mi odmah padne na pamet pa se selektor Francuske nije izvinjavao. Ili kada smo mi u pitanju poslednje SP i nedosudjen penal za nas protiv Švajcarske. I ljudi se pitaju zašto treba VAR i zašto bi trenerima trebalo omogućiti da imaju opciju da preispitaju odluke sudija. A sada uživaj u dobroj igri naše reprezentacije, u drugom poluvremenu, i čudesnom preokretu protiv Evropskih prvaka. Naši momci zaslužuju pohvale, ne svi, a nadam se da su sudije završile sa sudjenjem.
    (smeh, 28. mart 2021 13:09)

    # Link komentara

  36. Kao i posle prosle utakmice tvrdim, Piski je najbolja karika. Dugo mi nismo igrali sa 2 spica. Odbrana strasno nesigurna. Pritom niko od stopera ne zna da igra sa trojicom u liniji. Konte je u interu uvezbavao tu formaciju duze od godinu dana, kako bi pocela da fukcionise. Milenkovic je sada bio kriv, prosli put S. Mitrovic. Pritom su prema Milenkovicu nepravedni, prvi gol apsolutno njegova krivica, kod drugog gola je pokusao da pokrije rupu koju je napravio Mitovica kada je ispao na 25 metara.
    Ali dobro, bitno je da pokusavamo da damo gol i to je dobro. Uspesni bunker mogu samo organizovane ekipe da igraju, mi svakako nismo ti.
    (maaaag, 28. mart 2021 13:08)

    # Link komentara

  37. Taj savetodavni pristup ovoj analizi odslikava Srbiju danas.

    Autoru ocigledno nije uopste jasno koje je njegovo mesto u fudbalu.

    Kvalitetni ili ne ljudi jednostavno ne razumeju svoju poziciju,

    gde su oni sa svojim znanjem i iskustvom u vertikali oblasti

    njihovog interesovanja.
    (Mira, 28. mart 2021 13:08)

    # Link komentara

  38. Hvala Pavloviću i Radonjiću ali Tadić i Mitrović(čak ni kad je promašio penal) nikad nisu odigrali loše za reprezentaciju. Ali NIKAD.
    (mrtav ladan, 28. mart 2021 12:43)
    Tadic je posle smene Muslina bio neprepoznatljiv što se tice reprezentacije.Protiv Škotske je bio igrac manje.Tako da ne znam o cemu pricas.
    (Back in Black, 28. mart 2021 13:03)

    # Link komentara

  39. Sta se ovi zvezdase kite Radonjicem, kad se zna za koga navija, cao poz
    (u prolazu, 28. mart 2021 12:21)
    I vi se hvalite Bogdanom Bogdanovicem a zna se za koga navija,ceo poz.
    (Back in Black, 28. mart 2021 13:01)

    # Link komentara

  40. Nećemo se kvalifikovali za SP. Sada smo kao neka sila u fudbalu ali smo dede za taj sport. Loši smo.
    (Slađan, 28. mart 2021 12:54)

    # Link komentara

  41. čikažika

    Gol čist kao suza ne brukajte se takvim komentarima stavite naočare. Lopta je celim obimom prršla gol crtu i ovo je školski primer gola i kardinalne greške sudije kojim je ukrao pobedu Portugala. Budimo ljudi ovo je bio čist gol jer ovo neko gleda. Ne zaboravimo da nas već kažnjava i nema nas 25 god na euru kad je Šukeru 1999 lopta prešla liniju i španski sudija nije priznao gol koji je bio još čistiji nego sad. Tada smo zadnji put vidli euro davne 2000 a to su mnogi zaboravili. Tako je tada bilo Hrvati su ispali nas je odveo španski sudija na euro tamo nas natamburala Holandija 6-1 i otada nas nema na Euru.
    (Toma, 28. mart 2021 12:40)

    Колико знам, Срби кажу "видели Евро", а не "vidli euro". Тек, Роналдов гол јесте чист. Али! Шта би са нама недосуђеним чистим пеналом?
    (Јабучило, 28. mart 2021 12:53)

    # Link komentara

  42. Piksi je rekao da ako izgubimo izgubicemo 4:3 a ne 1:0 i igramo na gol vise i napadacki. Treba nam jos vremena ipak je Piksi tek dosao a onaj selektor Portugala je na toj funkciji vec koliko godina i prokockao 0:2, ne znam samo zasto Rajkovic nije na golu mislim da je mnogo bolji i da zna da kupi lopte, ovaj lik samo na liniji stoji to je pomalo amaterski.
    (eX, 28. mart 2021 12:52)

    # Link komentara

  43. Sta se ovi zvezdase kite Radonjicem, kad se zna za koga navija, cao poz
    (u prolazu, 28. mart 2021 12:21)

    hvalite se i vi Saletom Djordjevicem i Bogdanom Bogdanovicem pa nista :)
    (vaxilar, 28. mart 2021 12:51)

    # Link komentara

  44. Jel igrao SMS juce ?
    (Jota, 28. mart 2021 12:51)

    # Link komentara

  45. Само да нас не ошамари стварност у виду Азербејџана...
    (Јабучило, 28. mart 2021 12:51)

    # Link komentara

  46. Čika Žika

    Polako prvo da uspemo da se plasiramo i odemo na euro pa kad osvojimo euro tad idemo da osvojimo i svetsko prvenstvo a posle idemo i na interkosmičko prvenstvo gde isto imamo realne šanse.
    (Miloš, 28. mart 2021 12:48)

    # Link komentara

  47. "Jer bi tri boda protiv Azera mogla Srbiji, već sada, da usmere kurs pravo u Katar."

    Polako sa optimizmom. Protiv Iraca smo gubili, mogli dobiti i penal za drugi gol...
    Sinoć takodje gubimo 2:0 i ono na kraju je jako lako mogao biti treći gol.

    Nismo baš toliko dobri da posle jedne jedva nerešene i jedne jedva pobede pričamo da smo najbolji u grupi.

    A i da pobedimo sve do kraja, čeka nas revanš u Portugaliji gde bi morali da se pokažemo.
    (w, 28. mart 2021 12:43)

    # Link komentara

  48. Hvala Pavloviću i Radonjiću ali Tadić i Mitrović(čak ni kad je promašio penal) nikad nisu odigrali loše za reprezentaciju. Ali NIKAD.
    (mrtav ladan, 28. mart 2021 12:43)

    # Link komentara

  49. Укратко: Миленковић нас је упропастио, а Радоњић спасио.
    (Марко, 28. mart 2021 12:43)

    # Link komentara

  50. Zašto nije igrao Piksi?
    (JB, 28. mart 2021 12:42)

    # Link komentara

  51. Stvarno za Gudelja svaka Cast, on je pravi Borac na Terenu, Radonjic, Tadic i Kostic kao i Mitrogol su Klasa, Problem je jedino Golman ako ti dolazi visoka Lopta treba da je makar izboksujes ako ne mozes da je uhvatis. Milenkovic oba puta pogresio nije cuvao Igraca
    (Jole, 28. mart 2021 12:41)

    # Link komentara

  52. čikažika

    Gol čist kao suza ne brukajte se takvim komentarima stavite naočare. Lopta je celim obimom prršla gol crtu i ovo je školski primer gola i kardinalne greške sudije kojim je ukrao pobedu Portugala. Budimo ljudi ovo je bio čist gol jer ovo neko gleda. Ne zaboravimo da nas već kažnjava i nema nas 25 god na euru kad je Šukeru 1999 lopta prešla liniju i španski sudija nije priznao gol koji je bio još čistiji nego sad. Tada smo zadnji put vidli euro davne 2000 a to su mnogi zaboravili. Tako je tada bilo Hrvati su ispali nas je odveo španski sudija na euro tamo nas natamburala Holandija 6-1 i otada nas nema na Euru.
    (Toma, 28. mart 2021 12:40)

    # Link komentara

  53. rajkovic bokser ne moze da bude najbolji golman i tu se prica zavrsava
    navodno ste protiv menadzerisanja a ovde postavljate timove sa igracima koji se vama licno svidjaju.

    znaci gospodo,tog trenutka ispadate iz konkurencije za menadzera Srbije
    (Bata, 28. mart 2021 12:40)

    # Link komentara

  54. Golman je ozbiljan problem.Dobri golmani kao Borjan i vremesni Stojkovic su strani dtzavljani,jedino Rajkovic.
    (maya, 28. mart 2021 11:33)

    Rajkovic nije za reprezentaciju,hvala Piksiju da je to uvideo!

    neka boksuje lopte negde drugde
    (Bata, 28. mart 2021 12:35)

    # Link komentara

  55. Moze Marakana da bude puna zavezdinih zastava i da iste stavljate kao slike za vesti od reprezentacije ali Mitar je taj koji daje golove. Prestigao je Bobeka, Savu...sve crno beli
    (Tozovac, 28. mart 2021 12:34)

    # Link komentara

  56. (Čika Žika, 28. mart 2021 11:55)

    nemas ti pojma sta pričas dede,a jugoslavije odavno nema i gvala Bogu nikad više
    (Bata, 28. mart 2021 12:32)

    # Link komentara

  57. Kada vidim komentare, sve stručnjak do stručnjaka, onda mi je jasno sto sam napustio davno nasu zemlju .Jednostavno ,svako bi da radi nesto ,a nije merodavan za to.Uvek se nadju stručnjaci kao ovaj Nenad itd .Ljudi ostavite momke na miru ,kako vam nije jasno da vase mišljenje nije važno nikom na ovom svetu .Nenade, za tvoju informaciju sine ,35 godina sam sportski radnik i zivim od toga u inostranstvu .Nažalost ovde moram da ostanem zbog takvih stručnjaka kao sto si ti ,i ljudi kojima je jedina obaveza da idu po kladidionicama.Pametnom dosta. Nenade ,ovde se tvoje poznavanje fudbala završava.
    (Bruda, 28. mart 2021 12:32)

    # Link komentara

  58. Piksi zovi Borjana i rešio si golmana! Milenković katastrofa kriv koliko i Dmitrović.
    (Dzoni, 28. mart 2021 12:07

    Borjana za golamana, a u odbranu nekog Holandjanina il Nemca

    može?

    ajde briši mozgu
    (jeste, 28. mart 2021 12:30)

    # Link komentara

  59. Радоњић, оцена 9.5 (Каква Софаскор 7.8)... Гробар сам. Рајковић је наш најбољи голман (Светски првак). Позвати Банета Ивановића, бољег штопера (још увек) немамо... Потребно је његово искуство и храброст.
    (Мали Вожд, 28. mart 2021 12:30)

    # Link komentara

  60. Piksi zovi Borjana i rešio si golmana! Milenković katastrofa kriv koliko i Dmitrović.
    (Dzoni, 28. mart 2021 12:07)
    Ne može jer ga je vec zvao Vins Karter da brani za Toronto Reptorse.
    (Back in Black, 28. mart 2021 12:21)

    # Link komentara

  61. Sta se ovi zvezdase kite Radonjicem, kad se zna ciju skolu fudbala je prosao, cao poz
    (u prolazu, 28. mart 2021 12:21)

    # Link komentara

  62. Piksi zovi Borjana i rešio si golmana! Milenković katastrofa kriv koliko i Dmitrović.
    (Dzoni, 28. mart 2021 12:07) 

    Borjan je kanadski državljanin i brani za Kanadu,genije.
    (Bgd, 28. mart 2021 12:21)

    # Link komentara

  63. Neki lik je juce napisao kako je sanjao da Radonjic resava mec, doduse golom, ali sbaka cast svejedno :)
    (NE Patriots, 28. mart 2021 12:14)

    # Link komentara

  64. Momci su pokazali mnogo veću želju nego u predhodnom ciklusu. NEDOSTAJE SUT VAN 16 metara na GO .
    Iz nekog razloga se konstantno gura lopta u 16 iako je u nekim situacijama ne realno da probiju a ima prostora za sut.
    (disco ball, 28. mart 2021 12:13)

    # Link komentara

  65. Piksi zovi Borjana i rešio si golmana! Milenković katastrofa kriv koliko i Dmitrović.
    (Dzoni, 28. mart 2021 12:07)

    # Link komentara

  66. Jel kaznjen onaj krelac sto je izasao pre utakmice i bacio kapitensku traku, da li je kaznjen sljam ?
    (Grof, 28. mart 2021 12:07)

    # Link komentara

  67. Golmana promijeniti treba.
    Dobio je šansu, nije je iskoristio.
    Previše poplašen,ne znam zašto.
    Žao mi je što naši zadnji vezni igrači nisu brzi, uvijek su daleko od igrača ,pa ovi bez problema organizuju napade.
    (krajišnik, 28. mart 2021 12:05)

    # Link komentara

  68. Kostićeva nonšalantnost u odbrani, premotajte oba gola, nas je koštala laganih centaršuteva s te strane koje tehnički savršeni Portugalci koriste. Čovek, a ni vi u skeneru, ne shvata da kao bek krilo ima defanzivne obaveze. Pogledajte njegovo kretanje kod oba gola. I onda napišete najbolja igra u reprezentaciji. A Dmitrović nemam reči, nijedna odbrana, 2 kardinalne greške, nesiguran sve vreme.
    (Salenacionale, 28. mart 2021 12:00)

    # Link komentara

  69. Ko se još seća: mali Radonjić je odigrao kao Baba Džaja sa svojim kiflama, samo sa desnog krila. Druga priča, kad je on ušao.
    (Antonio Banderaš, 28. mart 2021 11:59)

    # Link komentara

  70. od onog trenutka kada smo pojacali sredinu zamenom drugog spica. po meni je neuspeh ako ne budemo prvi u grupi. imamo tim da se osvoji svetsko!
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:07) # Link komentara

    Hahahahahahaha, daj se spusti na zemlju!
    (Sanjar, 28. mart 2021 11:26

    @sanjar
    e sinko moj da ti kaze stari nesto; dokle god si na zemlji neces znati kako sijaju zvezde. oslobodi se okova. dozvoli sebi da budes bolji. ako mogu portugalci da budu najbolji, a pritom smo im ocitali lekciju, onda to znaci da ne smemo da se zadovoljimo sa manje od prvog mesta! to zna Piksi i jos malo nas.
    (Čika Žika, 28. mart 2021 11:55)

    # Link komentara

  71. Sa trenerima fudbalskim "akademicima", koji su pod okriljem raznih taktika gušili ambiciju igrača na terenu, ne može se daleko. Naravno da igrači moraju slušati trenera i njegove zamisli, ali ako to u njima ubije radost da se uopšte nađu na terenu, rezultata nema... U ovom slučaju zaista svi igrači vide da se na terenu dešava nešto zanimljivo i žele da budu deo toga. Ništa lepše i bravo za selektora i čitavu ekipu.
    (Predrag, 28. mart 2021 11:50)

    # Link komentara

  72. Ja prosto ne mogu da verujem da neki ljudi ne vide da je Milenković veceras katastrofalno odigrao i da mu to nije prvi put, a vi to hocete da sakrijete... Covek je klasican kiks igrac, pa onaj malecki mu daje dva gola GLAVOM pored njega... Treba ga staviti na led jedno 5 godina jer nam ovakvo rešenje u odbrani nije potrebno i necemo daleko dogurati
    (stefan, 28. mart 2021 10:44)

    Претпостављам да, у међувремену, треба да позове Вујадина Савића. Можда неће доминирати на терену, али инстаграм и твитер има да горе. Јесте Миленковић одиграо лоше синоћ, али ми бољег немамо. Против Ирске је Стефан Митровић киксао, синоћ Миленковић, у некој наредној утакмици ће неко трећи. По тој логици, после десет мечева, ако будемо скидали играче након сваке грешке, у репрезентацији ће остати само економ.
    (Штилцована катаболцна, 28. mart 2021 11:49)

    # Link komentara

  73. evo malo sa strane, komsija sa juzne strane mogu vam reci da igrate prelep fudbal naoadacki sa prelepim. akcijama na prva nesto fantasticno nesto ko arsenal na vremeto, dali ste 5 golova do sad tacno malo odbrana ali mislim da do poslednja utakmica biceti prvi ali odlucivace zadnja kod Portugala jer tu ce biti vasa presnost 2 do 3 boda is pred
    (msbravomk, 28. mart 2021 11:46)

    # Link komentara

  74. Mene vala ubi ono vracanje lopte golmanu, narocito sa protivnicke polovine. Kad to vidim, prvrne mi se u stomaku.
    (Nik, 28. mart 2021 11:46)

    # Link komentara

  75. Golman je najvažnija pozicija u fudbalu.
    (Alien, 28. mart 2021 11:44)

    # Link komentara

  76. Golman je ozbiljan problem.Dobri golmani kao Borjan i vremesni Stojkovic su strani dtzavljani,jedino Rajkovic.
    (maya, 28. mart 2021 11:33)

    # Link komentara

  77. Meni lično Gudelj jedan od najboljih igrača koliko se taj igrač žrtvuje i trči za ostale to je neverovatno njegova sprema je na 100 posto to se odlično vidi pohvalio bi sve igrače čak i golmana i Piksija koji kad neštima pravi pravovremene izmene a neštimaju zajedno Mitrovič i Milenkovič jedino ako se pomeri Milenkovič visoko brate suviše je spor i nemože izneti loptu zato ga Muslin nije želeo u timu.
    (slaviša šmigič, 28. mart 2021 11:32)

    # Link komentara

  78. od onog trenutka kada smo pojacali sredinu zamenom drugog spica. po meni je neuspeh ako ne budemo prvi u grupi. imamo tim da se osvoji svetsko!
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:07) # Link komentara

    Hahahahahahaha, daj se spusti na zemlju!
    (Sanjar, 28. mart 2021 11:26)

    # Link komentara

  79. apsolutno je tačno da u modernom fudbalu halfovi, a posebno vezni, moraju da imaju tehniku i pas igru. takodje i golman kao treći bek, ali tu neemamo rešenja. u tom smislu je tačno da je gudelj limitiran. lukić je loš. možda treba probati ilića, on je veliki talenat.
    mi smo najjači na krilnim pozicijama, zato ne treba igrati ove taktike sa tri štopera
    konačno igramo fudbal, kakav muslin, kakve gluposti
    (stefan, 28. mart 2021 11:26)

    # Link komentara

  80. Kada se pročitaju svi komentari jedna stvar je jasna: navijači Srbije se razumeju u fudbal kao i u umetničko klizanje, čudo nevidjeno a svi msle za sebe da su jedini u pravu i da sve znaju najbolje, komedija.
    (Kikujiro, 28. mart 2021 11:26)

    # Link komentara

  81. Ako ih Piksi dotera da na svakoj utakmici izgledaju kao u drugom poluvremenu ove ili bar približno može sam da bira lokaciju i veličinu spomenika. Samo da ne bude ko posle Norveške. Samo toliko.

    Ajde da tresnemo Azere prekosutra kako dolikuje.
    (Gde ja živim, 28. mart 2021 11:23)

    # Link komentara

  82. Niste uočili da je kod drugog gola Pavlović naivno izvučen ostavivši svoju stranu nepokrivenu. I pored toga, on je najveće iznenađenje ove 2 utakmice. Utisak koji sam i prije imao - svi igrači u odbrani koje imamo skloni su kiksevima. Opet iz kog razloga ne vidim zašto ne zvati u buduće Maksimović iz Napolija (najviše ga kritikuju jer je kiks igrač). Radonjic je kod prvog gola možda bio u ofsajdu. Opet, možda je bio penal za nas. Stojkovic kao i protiv Irske izveo lošu postavu. Opet izvadio se, dobrim zamenama. Iskoristio je skoro sve zamene. Opet, izveo je Kostica, možda u ključnom trenutku, od tad nismo imali ubijtost. Ulazak Maksimovica je osigurao nas srednji red. Opet, umjesto njega nam treba neko stabilniji u predaji lopte (Milivojević?).
    Odgledaj usporeni zaustavi loptu u trenutku dodavanja i videčeš da Radonjič nije ni blizu opsajsda slaćžem seMilenkovič i Mitrovič nemogu igrati zajedno radi se strašna panika i igra se previše unazad uvek kad je tako Dmitrovič ima nebrojeno ispucavanja Milenkovič glavom jedno 15 puta spustio loptu umesto našima Portugalcima u noge.
    (slaviša šmigič, 28. mart 2021 11:18)

    # Link komentara

  83. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)
    Je li moguće da je ovo neko napisao ili je sarkazam u pitanju?A da mi zaokružimo Nojera,da ne licitiramo imenima previše?!
    (DrMi, 28. mart 2021 11:17)

    # Link komentara

  84. Lepa stvar je sto imamo dosta inteligentnog selektora. Piksi nije sujetan, prica o taktici i sa novinarima na konferenciji. Losa stvar je da primamo puno golova na utakmici. Moje misljenje je da je to zbog toga sto nasi igraci ne znaju da se ponasaju i da igraju u sistemu sa 5 igraca u zadnjoj liniji. Zasto je to tako? Pa zato sto mi decenijama igramo sa 4 igraca u liniji. Sve nase mladje kategorije tako igraju.
    (Nikola, 28. mart 2021 11:13)

    # Link komentara

  85. Коментари невероватни, у првом полувремену изгледа био један селектор а онда се у другом полувремену појавио неки нови, генијални селектор који нема никакве везе са оним из првог полувремена и све је било савршено. А живцирање из првог полувремена да заборавим јер је селектор из клуба за који ја навијам? И тако ова прича траје већ 20 година а ми смо 2. европска лига.
    (поништен гол, 28. mart 2021 11:11)

    # Link komentara

  86. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)

    daj bre vise ste dosadni sa Borjanom, covek igra za drugu reprezentaciju koja se zove Kanada juce su igrali protiv bermuda i dobili su 5-1 ,a Borjan je napravio kiks kakav se vidja jednaput u 50 godina, Dimitrovic je za nega Bufon zato i brani u spankskoj ligi.

    nisu reprezentacije klubovi pa da igraci prelaze iz reprezentaciju u reprezentaciju...Borjan mi je drag ali covek brani za Kanadu , a najbolji golman srbije je trenutno na klupi a to je Rajkovic!
    (miki, 28. mart 2021 10:36)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Odbrrana nam je uvek u panici, treba raditi na njihovoj stalozenosti i uigranosti. Golmana promeniti i on je d.. glava. Ostalo je ok.
    (Misko, 28. mart 2021 10:36

    @misko
    rajkovic nije najbolji golman. nije odbranio ni jedan penal protiv skotske. on je glavni krivac za ne odlazak na evropsko, a ne mitrovic
    (Čika Žika, 28. mart 2021 11:10)

    # Link komentara

  87. @bruda
    tu moje poznavanje fudbala tek pocinje,a ti ga nikad nisi ni imao.
    Nije samo krivica na Milinkovicu koji dozvolio da ga 20 centimetara nizi igrac dva puta izvoza i da gol glavom vec greske pocinju znatno ranije ovde konkretno oba puta od Pvavlovica gde se nadovezuju Mitrovic,Milinkovic i Dmitrovic svojim losim reakcijama ili bolje reci odsustvom istih.
    Eto mala besplatna lekcija za vas sto ste fudbal ucili iz video igara i kladionica pa mislite da ste znalci te igre. To vazi i za ove novinare isto.
    (Nenad, 28. mart 2021 11:07)

    # Link komentara

  88. mora odbrana da se forlmira i ustali,utisak je da je to najslabiji deo tima,odluciti se za jedne ljude i njih uigravati,a ne da se selektor povodi javnim mnjenjem pa da mu svaku sledecu igraju novi igraci ,tako nikad necemo imati odbranu.Ove greske su samo zbog neuigranosti ,inace nije bilo lose,mozemo i treba svakog da napadnemo.A i sreca nas pogledala na kraju ,realno gol je bio,ali i Brih je bio nama,pa nikom nista.
    (nikola, 28. mart 2021 11:07)

    # Link komentara

  89. Ovo je moglo da se dobije da kostic nije izveden iz igre. Decko je pokidao kako je igrao. Umesto njega udje neki lik, ko zna gde su ga iskopali, rang urosevica i gobeljica.
    (gomez, 28. mart 2021 11:07)

    # Link komentara

  90. Ja ne znam da li smo gledali istu utakmicu, ali Maksimovic je u nekoliko navrata izgubio loptu blizu naseg sesnaesterca i omogucio nekoliko izglednih situacija za Portugalce. Za Gudelja opet citam pohvale i u clanku, cesto se mogu procitati u komentarima, a decko ne pomaze ni u odbrani ni u napadu. Igrac sa najmanje kontakata sa loptom, dodavanja, duela, a na najbitnijem mestu u sredini terena. Mogu samo da ponovim da je osnovno u nazem fudbalu da promenimo svest o tim "zadnjim veznim" fudbalerima. U danasnjem fudbalu i stoperi moraju da znaju sa loptom i da grade igru, kamoli vezni. To je mesto za tehnicki najpotkovanije igrace. Po meni tu treba da starteri budu Djuricic i SMS, ispred Tadic kao poluspic, bokovi Radonjic i Kostic. Dalje, Dmitrovic ima neverovatan talenat da sto izlecuci, sto ne, skoro uvek bude lose postavljen. Namestio se Ronaldu na ovaj 3. gol neverovatno. Spasise nas sudije na kraju, a situacija ne bi bila ni blizu toliko dramaticna da nas golman ne poseduje jedinstvenu sposobnost da nista ne proceni kako treba. Treba reci i da kad se skupe sve odluke, a posebno nedosudjeni penal za nas i crveni karton Milenkovicu, ne moze da se kaze da su nam poklonili bod nikako. Debelo smo ga zasluzili. Radonjic decko mora da igra i tacka. Ta brzina, lucidnost i tehnika razbijaju svaki takticki sistem, odbranu protivnika i to nam je neophodno.
    (my way, 28. mart 2021 11:03)

    # Link komentara

  91. Dugo sam mislio kako je problem u mitroviču sad visdim koji panj je ovaj Milenkovič dečko stoji kao ukopan nit prati nit gleda svaka lopta nujemu je opasnost da vrati golmanu loptu tako sda mu zabije gol največi krivac za prvi gol zbog kojeg smo primili i drugi kod trečeg gola moram stati u odbranu golmana nije njegova krivica sa Milenkovičima igrati je zaista teško ponovila se igra protiv Škortske isti sastav kao kod Tumbe celo 1.poluvreme Piksi mora ovde da preseče i skloni nespretnog Milenkoviča.
    (slaviša šmigič, 28. mart 2021 11:02)

    # Link komentara

  92. Daj Dmitroviću , pojačaj i ti za jedan zubac ! Možeš ti to .
    (kosta, 28. mart 2021 11:01)

    # Link komentara

  93. Konačno trener s mudima,svaka čast na igri mogu samo da zavidim na volji i želji koju su vaši igrači pokazali stvarno sam uživao gledajući utakmicu.Sretno dalje
    (Hrvoje, 28. mart 2021 11:00)

    # Link komentara

  94. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)
    Borjan je rekao da ne želi da brani za reprezentaciju dokle god Kanada kao država postoji.Ne znam što ali ocigledno ima nešto protiv Kanade.
    (Back in Black, 28. mart 2021 10:59)

    # Link komentara

  95. Ajde sudija vam je poklonio bod i to je istina, pa to je za zatvor što kao on nije vidio da je lopta u golu.
    (mario, 28. mart 2021 10:58)

    # Link komentara

  96. Ipak je Rajković svetski prvak (kapiten te ekipe tada) i mislim da je imao 10ak "clean sheets" (nije primio gol) ove sezone u slabašnom Remsu, te se piše o njemu da je trenutno najbolji golman u Francuskoj. To se mora uzeti u obzir. Jeste možda još uvek mlad, ali mislim da je bolji od Dmitrovića.
    (Aleks, 28. mart 2021 10:56)

    # Link komentara

  97. U pravu si.
    Samo da najzad selektor Švajcarske,sa šaćirijem i džakom javno prizna da su nas pokrali u Rusiji.
    Valda treba nekim redom da idu, a za 5 godina može i Piksi priznati da je ovo bio gol.
    Ovo se tek sada vraća za ranije krađe protiv nas.
    (stani bre malo,ima neko mozak, 28. mart 2021 10:16)
    O čemu ti pričaš?Pokrao vas Petković,Šaćiri i Džaka!!!??Radi takvih kao ti,sramota me što sam Srbin.
    (deniro, 28. mart 2021 10:55)

    # Link komentara

  98. sva poenta je u tome sto je SMS dobio prikiku na svojoj poziciji!
    (rbc, 28. mart 2021 10:55)

    # Link komentara

  99. Ljudi, aj da se ne zavaravamo. Ovih 2:2 je vrhunski uspeh. Pogledajte samo ko igra za nas, pa mi nemamo igraca u velikom klubu, mi nemamo igraca u zavrsnici lige sampiona u reprezentaciji! Dok u Portugalu svi vodeci igraci igraju za najjace klubove na svetu (Juve, Man City i Junajted, Liverpool..) i to su tamo medju vodecim igracima.
    (navijac, 28. mart 2021 10:37)
    Zato me nervira to forsiranje nekih selektora cudotvoraca.Selektor mozda ima dobru nameru,ideju ali za to su potrebni igraci,vrhunski igraci.Nije Aragones bio neki ne znam kakav trener,bio je prosek ali kada je preuzeo Spaniju dobio je jednu od najboljih generacija fudbalera ikada.Nemci,Francuzi pa oni mogu tri reprezentacije da naprave.Mi možemo samo sa ovim što imamo.Nisu recimo Hrvati dzaba bili u finalu oni imaju jednog Raketica i jednog Modrica to su bre igraci Barselone i Reala ne grejaci klupe vec nosioci igre jedne Barselone i Reala.Mislim Raketa je tada to bio.Mi imamo Tadica svaka njemu cast ali Ajaks i Holandska liga su daleko od fudbalskog vrha.Ajaks se sprda u Holandskoj ligi, Tadic nema teških utakmica i to se recimo sinoc primetilo.
    (Back in Black, 28. mart 2021 10:54)

    # Link komentara

  100. MOLIM nase igrace da sledeci gol proslave signaliziranjem kraja i simbolicnim bacanjem kapitenske trake u cast Ronalda!!! HVALA
    (navijac, 28. mart 2021 09:37)
    Decko, ne pali se. Da bi mogao da dozvolis sebi da budes bezobrazan (a to je ruzno i nesportski, i na bezobrazluk se ne odgovara bezobrazlukom) treba da napravis uspeh i da budes mocan igrac, da budes cenjen i postovan. A mi smo mnogo daleko od toga.
    (Mikica018, 28. mart 2021 10:50)

    # Link komentara

  101. Napokon imamo selektora još od Antića. OK i Muslin nije zaslužio da ga oteraju ali napokon imamo na kormilu nekoga ko želi da igra fudbal. Piksi će stav preneti na igrače, u to ne sumnjam jer znam dobro kakav je igrač bio i kako razmišlja ali treba mu vreme koga nema. FSS je zadnjih 25 godina bagra koja je uvukla menadžere i sada treba počistiti i poslednjeg polufudbalera. Odbrana nam definitivno škripi šteta što nemamo nekog Baneta dole, treba takođe Rajković na gol, a za gore se ne bojim. Mešaće po potrebi, kada je vidio sinoć da smo gore spori uveo Radonjića i okrenuo meč. Samo napred momci!
    (Zvezdaš onaj stari, 28. mart 2021 10:49)

    # Link komentara

  102. Najveći dobitak ovih kvalifikacija do sada je u tome što se Srbija bukvalno dva puta vraćala iz minusa i pokazala karakter.Ako se defanzivno podigne za bar 30% neće biti problema.Samo maksimalan fokus na sledeću utakmicu!
    (deniro, 28. mart 2021 10:48)

    # Link komentara

  103. Samo je Milenkovic bio los , a to je moglo da nas kosta poraza.
    (Grubi, 28. mart 2021 10:47)

    # Link komentara

  104. Radonjić je procvetao na poziciji desnog spoljnjeg, to je vidno još od meča protiv Rusa kad smo dobili 5:0. Igrač tipa Binića je uvek mnogo donosio srpskom fudbalu, jer smo mi osim brzine uvek sve drugo imali. 3-5-2 sa Tadićem i jednim klasičnim špicem u napadu je optimalna za ovaj tim, jedan špic je premalo, a dva klasična je previše. Potrebno je novo rešenje na golu, onaj nepriznati gol Ronalda je kap koja je prelila čašu. U veznom redu definitivno moraju biti još dvojica pored SMS-a, tu ima najviše mesta za napredak jer imamo dosta mladih pootencijala poput Račića, Ilića i Veljka Nikolića. Na štoperima ima prostora da se Milunović uključi u rotaciju, baš kao i Andrija Živković i Kataji na krilnim pozicijama u napadu. Ubeđen sam da će Piksi uspeti da napravi kvantni skok i ovom timu duplirati vrednost do nivoa da Srbija bude među 5 na svetu, jer je potencijal ovih igrača ogroman.
    (Armata, 28. mart 2021 10:45)

    # Link komentara

  105. E moj Ronaldo , tako ti je to kada igras protiv ( zvezde) na marakani....Kada lopte udje metar preko crte , onda se gleda da li je gol....hahahahaha
    (Petar, 28. mart 2021 10:45)

    # Link komentara

  106. Kad pogledam koliko je ovde stručnjaka, Dragan Stojković nema sta da traži u reprezentaciji...
    (Milan, 28. mart 2021 10:44)

    # Link komentara

  107. Ja prosto ne mogu da verujem da neki ljudi ne vide da je Milenković veceras katastrofalno odigrao i da mu to nije prvi put, a vi to hocete da sakrijete... Covek je klasican kiks igrac, pa onaj malecki mu daje dva gola GLAVOM pored njega... Treba ga staviti na led jedno 5 godina jer nam ovakvo rešenje u odbrani nije potrebno i necemo daleko dogurati
    (stefan, 28. mart 2021 10:44)

    # Link komentara

  108. Kostic je fenomenalaaaaan
    (dejan, 28. mart 2021 10:43)

    # Link komentara

  109. Pavlovic decko pokidao sinoc
    (cuore, 28. mart 2021 10:42)

    # Link komentara

  110. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)
    Ope.
    (Fudbaler, 28. mart 2021 10:40)

    # Link komentara

  111. Nakon 0:2 selektor pravi izmene i nasi momci dominiraju terenom i dolaze do 2:2 a moglo je cak i bolje. Svaka cast jer je ocigledno da je njegovim odlukama igra na poluvremenu promenjena na bolje.

    Na kraju je sudija ponistio kiks golmana. Imali smo srece u fudbalu koju mnogu puta nismo...
    (chupavi, 28. mart 2021 10:40)

    # Link komentara

  112. Glupost je blatiti Dmitrovica. Sramota. Koji bre Rajkovic?
    (PRSKAJ, POLIVAJ!!!, 28. mart 2021 10:40)

    # Link komentara

  113. Opet nismo na čisto sa odabranom i golmanom. Sa najjačima moramo igrati čvrsto i na kontre. Nikakvo nadigravanje. Nemamo nivo veznih za to.
    (Kostajnica, 28. mart 2021 10:38)

    # Link komentara

  114. Ljudi, aj da se ne zavaravamo. Ovih 2:2 je vrhunski uspeh. Pogledajte samo ko igra za nas, pa mi nemamo igraca u velikom klubu, mi nemamo igraca u zavrsnici lige sampiona u reprezentaciji! Dok u Portugalu svi vodeci igraci igraju za najjace klubove na svetu (Juve, Man City i Junajted, Liverpool..) i to su tamo medju vodecim igracima.
    (navijac, 28. mart 2021 10:37)

    # Link komentara

  115. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)

    daj bre vise ste dosadni sa Borjanom, covek igra za drugu reprezentaciju koja se zove Kanada juce su igrali protiv bermuda i dobili su 5-1 ,a Borjan je napravio kiks kakav se vidja jednaput u 50 godina, Dimitrovic je za nega Bufon zato i brani u spankskoj ligi.

    nisu reprezentacije klubovi pa da igraci prelaze iz reprezentaciju u reprezentaciju...Borjan mi je drag ali covek brani za Kanadu , a najbolji golman srbije je trenutno na klupi a to je Rajkovic!
    (miki, 28. mart 2021 10:36)

    # Link komentara

  116. Odbrrana nam je uvek u panici, treba raditi na njihovoj stalozenosti i uigranosti. Golmana promeniti i on je d.. glava. Ostalo je ok.
    (Misko, 28. mart 2021 10:36)

    # Link komentara

  117. Ne treba zaboraviti reći da je Stafan Mitrović odigrao odlično sinoć.Protiv Irske je napravio par kikseva ali mu je Piksi opet dao šansu koju je on opravdao i to dobro.Odigrao je zrelo i muški ceo meč.Bravo.
    (Roko, 28. mart 2021 10:35)

    # Link komentara

  118. Проблема са тиме да ли је био гол не би ни било, да је Роналдо добио по жути картон за два шутирања лопте након прекида, а биле су обе намере, безобразно још по корак, два и шут..
    Тако да, нема шта да се жале, добро је да је остао на терену до краја, што му је омогућила репутација.
    Рука у казненом након шута Сергеја, под знаком питања..
    И не слажем се са лошом оценом Сергеја.. Ђуричић када уђе мора боље. Јовића питати у чему је проблем, неће човек шпринт да направи.
    (Руска Душа, 28. mart 2021 10:33)

    # Link komentara

  119. Pixi kralju!
    Bravo Tadiću majstore i ostali trkači!
    Živ bio Mitroviću!
    Hvala Dmitroviću za sve...vreme je za Rajkovića
    (hocemo VAR u "super ligi" povilo, 28. mart 2021 10:29)

    # Link komentara

  120. Niste uočili da je kod drugog gola Pavlović naivno izvučen ostavivši svoju stranu nepokrivenu. I pored toga, on je najveće iznenađenje ove 2 utakmice. Utisak koji sam i prije imao - svi igrači u odbrani koje imamo skloni su kiksevima. Opet iz kog razloga ne vidim zašto ne zvati u buduće Maksimović iz Napolija (najviše ga kritikuju jer je kiks igrač). Radonjic je kod prvog gola možda bio u ofsajdu. Opet, možda je bio penal za nas. Stojkovic kao i protiv Irske izveo lošu postavu. Opet izvadio se, dobrim zamenama. Iskoristio je skoro sve zamene. Opet, izveo je Kostica, možda u ključnom trenutku, od tad nismo imali ubijtost. Ulazak Maksimovica je osigurao nas srednji red. Opet, umjesto njega nam treba neko stabilniji u predaji lopte (Milivojević?).

    3-4-2-1 je sistem koji treba da guramo sa ovakvim rosterom.
    (Ranzo, 28. mart 2021 10:28)

    # Link komentara

  121. Стефане, на основу чега су то закључио да је лопта прешла линију? могао би мало да обратиш пажњу шта пишеш.
    (Вук Караџић, 28. mart 2021 09:50)

    mislim da imas pogesan nick, trebalo je da se prestavljas kao filip visnjic,:))) posto si ti izgleda gledao utakmicu na radiju:)
    (ury, 28. mart 2021 10:16)

    Bravo ahahahahahahahahah
    (migens, 28. mart 2021 10:26)

    # Link komentara

  122. Sa obzirom da nam je odbrana najmanje kvalitetan deo tima, logično je da igramo napadački, bukvalno za gol više. Do sada nam je taktika bila bunkerica, i onda primimo kiks golove i onda krenemo da napadamo i to onda liči na nešto. Pod Piksijem igramo tako od početka i naravno da je i lepše za gledanje i bolje. Uvek ćemo primiti neke kiks golove kao i sinoć i kao protiv Irske, ali neka onda damo bar 2-3 gola i to je sasvim dovoljan recept da odemo na Svetsko i Evropsko prvenstvo i tamo prođemo drugi krug.
    (Dule Astro, 28. mart 2021 10:25)

    # Link komentara

  123. Zašto nije igrao Piski?
    (JB, 28. mart 2021 10:25)

    # Link komentara

  124. Ono sto sam video od Stankovica u Zvezdi, a od Piksija u reprezentaciji moze da se rikne.
    80 i neki minut, njih dvojica ubacuju napadace.

    Jel vi kapirate da onakvu kontru nismo odigrali 20 godina?
    Jel kapirate da bi svaki prethodnik ubacivao zadnjeg veznog, a oni ubacuju napadace.

    Piksi uspeo da za 2 utakmice koje je spremao 5 dana uradi vise nego svi selektori nakon Antica (Izuzev Muslina) do Tumbakovica.
    (vaxilar, 28. mart 2021 10:25)

    # Link komentara

  125. Golman nebi branio ni drugoj svajcarskoj ligi. Mnogo nesiguran i to se prenese na citavu odbranu...
    (Romi, 28. mart 2021 10:21)

    # Link komentara

  126. Radonja i Tadić su realno sami izjednacili
    (Dextasy, 28. mart 2021 10:20)

    # Link komentara

  127. Borjan brani za Kanadu.
    (Danijel, 28. mart 2021 10:20)

    # Link komentara

  128. Ofanzivni igraci uglavnom raspolozeni, konacno ih dobro koristimo. Zadnji vezni - ispod proseka, jedva primetni ljudi. Odbrana - rak rana. Golman - mora bolje!
    (Aca, 28. mart 2021 10:19)

    # Link komentara

  129. @mix on brani za Kanadu ako nisi znao
    (novica, 28. mart 2021 10:19)

    # Link komentara

  130. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)

    Covek brani za Kanadu !
    (migens, 28. mart 2021 10:18)

    # Link komentara

  131. Стефане, на основу чега су то закључио да је лопта прешла линију? могао би мало да обратиш пажњу шта пишеш.
    (Вук Караџић, 28. mart 2021 09:50)

    mislim da imas pogesan nick, trebalo je da se prestavljas kao filip visnjic,:))) posto si ti izgleda gledao utakmicu na radiju:)
    (ury, 28. mart 2021 10:16)

    # Link komentara

  132. Nadamo se da će Pixi pokazati visok nivo i korektnost i javno reći da je u 93 minutu poništen čist gol Portugalu i da su im tako uzeta 2 boda. To bi pokazalo njegovu veličinu i još više vratilo veru narodu da nam fudbal zaista ide napred. Ukoliko to izostane sigurno nećemo videti Katar jer setimo se hrvatskog napuštanja postolja 1995 i njihove košarke koju još nemaju to neko gleda i prati.
    (Zoran, 28. mart 2021 09:52)

    U pravu si.
    Samo da najzad selektor Švajcarske,sa šaćirijem i džakom javno prizna da su nas pokrali u Rusiji.
    Valda treba nekim redom da idu, a za 5 godina može i Piksi priznati da je ovo bio gol.
    Ovo se tek sada vraća za ranije krađe protiv nas.
    (stani bre malo,ima neko mozak, 28. mart 2021 10:16)

    # Link komentara

  133. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)

    Druze, Milan Borjan nije Srbin. Covek je Kanadjanin srpskog porekla. Nema nase drzavljanstvo. Pritom je branio pre tri dana za svoju A reprezentaciju. Iskoristi malo internet- ne lupaj odmah gluposti.
    (true men don't kill coyotes, 28. mart 2021 10:14)

    # Link komentara

  134. Šta je tu zabavno na 0:2, takvu zabavu nek ostavi za svoju kuću, a tek kada se setim Škotske zabave.
    (mazohista fudbalski, 28. mart 2021 10:14)

    # Link komentara

  135. Nije se mnogo toga promenilo,problemi su isti samo što se mediji i mi malo zavaravamo.Nerešeni rezultati protiv jacih reprezentacija na Marakani su naš maksimum vec 20 godina.Tako da ja licno ne vidim nikakav pomak sve je isto samo njega nema,tj nema oni 16 trenera koje smo promenili.
    (Back in Black, 28. mart 2021 10:13)

    # Link komentara

  136. Sve super osim golmana... Ja ne shvatam ko uporno gura Dmitrovica, decko je ok golman ali ponekad.... nama treba odlican golman a ne neki prosek....
    (Detelinarac, 28. mart 2021 10:13)

    # Link komentara

  137. Nadamo se da će Pixi pokazati visok nivo i korektnost i javno reći da je u 93 minutu poništen čist gol Portugalu i da su im tako uzeta 2 boda. To bi pokazalo njegovu veličinu i još više vratilo veru narodu da nam fudbal zaista ide napred. Ukoliko to izostane sigurno nećemo videti Katar jer setimo se hrvatskog napuštanja postolja 1995 i njihove košarke koju još nemaju to neko gleda i prati.
    (Zoran, 28. mart 2021 09:52)

    Loša ti je usporedba. Samo se sjeti utakmice u Zagrebu. Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je metar prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat. Dakle, Šukerovo prokletstvo i dalje traje, pošto vas nema 20 godina na Euro.
    (:D, 28. mart 2021 10:12)

    # Link komentara

  138. SMS se nije video, cak ostao da lezi kad je izgubio loptu u duelu. On i Jovic veliki znak pitanja
    (Idemo, 28. mart 2021 09:59

    @idemo
    sms je bio najbolji na terenu. maksimovic je ostao da lezi par sekundi, ali zato sto je mali svestan da najvise trci. vratio se brzo. videlo se na snimku.
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:12)

    # Link komentara

  139. Loše postavljena taktika i za prvi i za drugi meč, onda kreću ispravke u hodu, za vreme utakmice.Muslin je napravio sjajne stvari ali ova njegova ideja da Srbija mora da igra sa 3 štopera kasnije sa drugim selektorima doneće nam samo probleme.Uz to, problem sa golmanima već postaje hroničan.Ovaj nepriznat gol od sinoć biće kad tad(na neki drugi način) kompenzovan Ronaldu i ekipi.Grupa nam je slaba(nemojte od Luksemburga praviti Nemačku, a Irska je verovatno najgora ikada), bićemo verovatno drugi, a onda ćemo morati u baražu,na nekom mini turniru da pobedimo dve ekipe tipa Češka,Danska,Švedska...
    (goblin, 28. mart 2021 09:46)

    @goblin
    portugalski trener je provalio piksija. rekao je na konfereciji da srbija nazad ne igra sa 3 kao na prosloj utakmici sa portugalom vec sa 5. uvek smo imali 5 pozadi. ne znam samo dal ste primetili da smo u prvom poluvremenu uvek imali cak 5 i napred!!! kostic i lazović su kao masine pokrivali obe strane i napred i nazad. zato su i zamenjeni posto je ne moguce bilo da traju celu utakmicu pod tim ritmom. fantastican fudbal smo odigrali u drugom. cak mi sr prvo vise svidelo s obzirom da smo napali sa 5 igraca najbolje na svetu. da nismo primili 2 gola u prvom mislim da bi napunili mrezu portugala. u lisabonu ce bitin 5:0 za nas. pazi sta ti kazem! kao protiv rusa.
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:11)

    # Link komentara

  140. Sta ce onolika petokraka na stadionu? Nismo komunisti!
    (Dnevna doza ispodprosecnog Legolasa, 28. mart 2021 10:10)

    # Link komentara

  141. 1poluvreme plasljivo 2poluvreme hrabro i zato zasluzeno nereseno! Da podsetim na nesudjen penal protiv svajcaraca nad mitrovicem mozda je To izjednacujuca pravda!?!
    (boki, 28. mart 2021 10:08)

    # Link komentara

  142. Pavlović je krivac kod oba gola jer je bio daleko od svoje pozicije u odbrani viseći bespotrebno na centru.
    Šta ste vi gledali?
    (Nenad, 28. mart 2021 09:48)

    @nenad
    niko nije kriv za portugalske golove. to su majstorije pojedinaca. zota, napadac liverpula, se izvrsno kretao, a centar sutevi su bili do bola precizni. neodbranjivo je bilo. ali to je sve sto su portugalci pokazali. celokupan utisak je da smo ih nadograli od onog trenutka kada smo pojacali sredinu zamenom drugog spica. po meni je neuspeh ako ne budemo prvi u grupi. imamo tim da se osvoji svetsko!
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:07)

    # Link komentara

  143. Jako mi se svidja clanak, samo se bas ne slazem sa odbacivanjem Dmitrovica, kako mi se cini, "preko kolena". Usput, vazda bi prije stavio Rajkovica, a tek Stojketa pod uslovom da se ponasa kako treba, bez cirkusantskog odugovlacenja kada je rezultat po volji. Svakome se moze desiti los dan, ili par dana. Treba odoliti histeriji trenutka.
    (ne "preko kolena", molicu, 28. mart 2021 10:05)

    # Link komentara

  144. Zašto ne zove Borjana? U čemu je problem? Opet menadžerisanje?
    (Mix, 28. mart 2021 10:04)

    # Link komentara

  145. Nadamo se da će Pixi pokazati visok nivo i korektnost i javno reći da je u 93 minutu poništen čist gol Portugalu i da su im tako uzeta 2 boda. To bi pokazalo njegovu veličinu i još više vratilo veru narodu da nam fudbal zaista ide napred. Ukoliko to izostane sigurno nećemo videti Katar jer setimo se hrvatskog napuštanja postolja 1995 i njihove košarke koju još nemaju to neko gleda i prati.
    (Zoran, 28. mart 2021 09:52)

    @zoran
    posle 100 puta pregledanog snimka ja ne vidim da je lopta cela presla liniju. bilo bi strasno ruzno da je sudija priznao gol! da je VAR postojao i potvrdio u redu, ali sudija ovakav gol ne sme da prizna. jednostavno se nije videlo. ako je nesto trebao da dosudi to je penal za nas. ruka se videla ocigledno a lopta je bila upucena ka golu. mislim da je Srbija juce bila pokradena i da je mnogo bolja bila na terenu. Zasluzili smo pobedu sinoc.
    (Čika Žika, 28. mart 2021 10:03)

    # Link komentara

  146. SMS se nije video, cak ostao da lezi kad je izgubio loptu u duelu. On i Jovic veliki znak pitanja
    (Idemo, 28. mart 2021 09:59)

    # Link komentara

  147. Pavlović je krivac kod oba gola jer je bio daleko od svoje pozicije u odbrani viseći bespotrebno na centru.
    Šta ste vi gledali?
    (Nenad, 28. mart 2021 09:48)

    Upravo tako. Nestvarno deluje da niko nema petlju da napiše to. Ko gura ovog momka? I kod gola koji je poništen ogromnu krivicu snosi Pavlović. Gde je bio on da mu Ronaldo u poslednjem minutu prima loptu sam kao duh u 16 metara?
    (NoName, 28. mart 2021 09:58)

    # Link komentara

  148. Od svih,Kostića,Sergeja,Tadića,Mitrovića slavljenika,kome kapa dole,odličnu igru odigrao dvojac,Pavlović Radonjić.
    Ovaj prvi se preporodio,drugi igrač,pametan,hrabar,srčan,zaustavljao vrhunske igrače,donosio loptu i probijao.Odlično.Ušao Maldini u njega.
    Radonjić,okrenuo sve.Ritam utakmice,pravio šanse,kidao po strani.
    I jedan i drugi zaslužni za stabilnost ekipe i za pretnju po Portugalce.

    Tim kada igra tako jako,tako odvažno lrotiv najboljih igrača sveta,a Portugalci to jesu,zaslužuje pobedu.Za nju je falio pouzdan golman.
    Bravo za Piksija na hrabrosti,za shvatanje fudbala na pravi način,napadačkom mentalitetu,konačno ako nastave da igraju ovako,možemo posle dugo vremena da se ponosimo i igrom i igračima.

    (Legolas, 28. mart 2021 09:39)

    @legoles
    cim smo pojacali sredinu a izbacili drugog spica, stvari su dosle na svoje. bolji smo od portugala za klasu. u odbrani stalno smo imali 5 igraca. fenomenalno. to sto su imali 2 perfektna centarsuta kapa dole. zato su najbolji u evropi. ipak, verujem da smo sa pravim trenerom, a to je piksi, mi najbolji u evropi.
    (Čika Žika, 28. mart 2021 09:57)

    # Link komentara

  149. Nenade, ko zna koju si ti utakmicu gledao, kada ti je kriv Pavlovic za golove. Ovim se tvoje poznavanje fudbala završava, hvala.
    (bruda, 28. mart 2021 09:55)

    # Link komentara

  150. Nema tu šta, ovaj Dmitrović ne sme više da prismrdi ekipi, eventualno kao treći golman. Milenković loš sinoć, ali ne smemo zaboraviti sve korektne tekme pre toga. Svi ostali na nivou.
    (Dejan Anđus vrhunski analitičar, 28. mart 2021 09:54)

    # Link komentara

  151. ne kad su se ukljucila krila nego kad smo pojacali sredinu. izaso je vlahovic i usao maksimovic. to je kljucna izmena. svidelo mi se sto je protiv najboljih na svetu piksi krenuo sa 2 spica. to retko treneri podredjenih ekipa rade. vidi se da piksi veruje u svoj tim. 2 gola zote su iz polusansi. nisu portugalci imali neke sanse u prvom. jeste silva dominirao posto su imali igraca vise na sredini, ali kad je usao maksimovic a izasao vlahovic videlo se sa srbija ima najbolju reprezentaciju na svetu.

    zato smo svi i besni. mogli smo svetsko u rusiji da osvojimo da nas sudija brih nije pokrao. brazil nas je na 2 kiksa isto pobedio. mnogo smo i od hrvata bolji bili.

    jednostavno tadic je igrac za barselonu, a ne ajaks, sergej je najjaca sredina terena na svetu poput pogbe, a mitrogol najjaci u vazduhu na svetu. ja verujem da mozemo da osvojimo svetsko i da tucemo lagano portugalce u portugalu. videlo se juce da smo za klasu bolji. samo piksi da nastavi ovako i verovace fudbaleri u uspeh isto kao i kosarkasi!

    fenomenalni su! !
    (Čika Žika, 28. mart 2021 09:54)

    # Link komentara

  152. Dmitroviću se zahvalite da nam više ne pomaže, a novinari koji ga hvale da fenomenalno brani u Španiji i stvaraju lažnu sliku o njegovim kvalitetima, treba zamoliti da to ne rade. Dmitrović ćim napusti gol liniju izgubi orjentaciju, što je pokazao u oba meća. Dobio je 5 golova (jedan nepriznat) zato što je ko muva bez glave.
    (Mito, 28. mart 2021 09:53)

    # Link komentara

  153. Nadamo se da će Pixi pokazati visok nivo i korektnost i javno reći da je u 93 minutu poništen čist gol Portugalu i da su im tako uzeta 2 boda. To bi pokazalo njegovu veličinu i još više vratilo veru narodu da nam fudbal zaista ide napred. Ukoliko to izostane sigurno nećemo videti Katar jer setimo se hrvatskog napuštanja postolja 1995 i njihove košarke koju još nemaju to neko gleda i prati.
    (Zoran, 28. mart 2021 09:52)

    # Link komentara

  154. Ovo je samo voljni momenat i želja svakog fudbalera da da svoj maximum. Od trenera očekujem da nađe 2 centralna i 2 bočna igrača.
    (carcaris, 28. mart 2021 09:52)

    # Link komentara

  155. Koji je moj glavni osjećaj: Drago mi je što ekipa igra modernije i napadački, ali imam strah čim protivnička ekipa pređe polovinu. Takav strah sam imao i od neubojitih Iraca, a kamoli od Ronalda i ekipe. Odbrana je toliko klimava, a ni golman ne uleva poverenje. Odbrana se obično ne menja iz utakmice u utakmicu, pa se nadam da će Piksi pronaći par igrača, na koje se može osloniti. Ne bih da imenujem pojedince. Piksi snosi najveći deo krivice za drugi gol Iraca i nepriznati gol Ronalda i crveni Milenkovića. Zašto. Zato što ej protiv Iraca izvukao Tadića, a protiv Portugalije Kostića i taklo dao znak da branimo ono što smo stekli. A braniti se ne znamo, jer je odbrana nesigurna. Dobre stvari: Piksi je veliki uzor igračima, veliki motivator, nije šunjalica i neznalica poput zadnej dvojice na klupi. On bi prošao Škotsku bez problema, samo na jaku motivaciju, a ne bi preneo strah na ekipu, kao bivši selektor. I naravno, tu su Radonjić, Kostić, Tadić, Mitrović, proradiće i Milenković-Savić, možda već na sledećoj utakmici. Nešto en verujem Gudelju, ali valjda selektor vidi razlog zašto ga drži u igri.
    (Predo, 28. mart 2021 09:52)

    # Link komentara

  156. Стефане, на основу чега су то закључио да је лопта прешла линију? могао би мало да обратиш пажњу шта пишеш.
    (Вук Караџић, 28. mart 2021 09:50)

    # Link komentara

  157. Vratite analizu svakog igraca pojedinacno, ovo nije analiza igraca vec izvestaj o utakmici sto smo citali i sinoc
    (Filip, 28. mart 2021 09:50)

    # Link komentara

  158. Pavlović je krivac kod oba gola jer je bio daleko od svoje pozicije u odbrani viseći bespotrebno na centru.
    Šta ste vi gledali?
    (Nenad, 28. mart 2021 09:48)

    # Link komentara

  159. Našim momcima svaka čast, na zaru i na borbi. Piksijev pečat se vec vidi, samo neka ovako nastavi, svi smo stručnjaci i lako je komentarisati ali on covek definitivno zna šta radi. Neko moje mišljenje je da je njegova greška najveca u ove utakmice izmena Kostica u 70 minutu. Kostic je imao snage još, do kraja a to je period kada smo ih imali. Nakon ulaska Ristica, sve se promenilo.
    (bruda, 28. mart 2021 09:48)

    # Link komentara

  160. Rajković na golu!
    (vujke Vukovar, 28. mart 2021 09:48)

    # Link komentara

  161. Loše postavljena taktika i za prvi i za drugi meč, onda kreću ispravke u hodu, za vreme utakmice.Muslin je napravio sjajne stvari ali ova njegova ideja da Srbija mora da igra sa 3 štopera kasnije sa drugim selektorima doneće nam samo probleme.Uz to, problem sa golmanima već postaje hroničan.Ovaj nepriznat gol od sinoć biće kad tad(na neki drugi način) kompenzovan Ronaldu i ekipi.Grupa nam je slaba(nemojte od Luksemburga praviti Nemačku, a Irska je verovatno najgora ikada), bićemo verovatno drugi, a onda ćemo morati u baražu,na nekom mini turniru da pobedimo dve ekipe tipa Češka,Danska,Švedska...
    (goblin, 28. mart 2021 09:46)

    # Link komentara

  162. "posle duela sa aktuelnim šampionom Srbije posle duela sa aktuelnim šampionom Srbije" ?
    (Rade, 28. mart 2021 09:45)

    # Link komentara

  163. #zvezdasrbija
    (Hinterland, 28. mart 2021 09:42)

    # Link komentara

  164. Konačno realan tekst kada je reprezentacija u pitanju. Tačno sve od A do Š.
    (giocatore, 28. mart 2021 09:42)

    # Link komentara

  165. Nikola Milenković 7.6, a Strahilja Pavlović 6.7, da nije neka greška. A to da Maksimović zaslužuje šansu od početka, sa katastrofalnim greškama na sredini terena, je pod velikim znakom pitanja.
    (profa, 28. mart 2021 09:41)

    # Link komentara

  166. Od svih,Kostića,Sergeja,Tadića,Mitrovića slavljenika,kome kapa dole,odličnu igru odigrao dvojac,Pavlović Radonjić.
    Ovaj prvi se preporodio,drugi igrač,pametan,hrabar,srčan,zaustavljao vrhunske igrače,donosio loptu i probijao.Odlično.Ušao Maldini u njega.
    Radonjić,okrenuo sve.Ritam utakmice,pravio šanse,kidao po strani.
    I jedan i drugi zaslužni za stabilnost ekipe i za pretnju po Portugalce.

    Tim kada igra tako jako,tako odvažno lrotiv najboljih igrača sveta,a Portugalci to jesu,zaslužuje pobedu.Za nju je falio pouzdan golman.
    Bravo za Piksija na hrabrosti,za shvatanje fudbala na pravi način,napadačkom mentalitetu,konačno ako nastave da igraju ovako,možemo posle dugo vremena da se ponosimo i igrom i igračima.
    (Legolas, 28. mart 2021 09:39)

    # Link komentara

  167. MOLIM nase igrace da sledeci gol proslave signaliziranjem kraja i simbolicnim bacanjem kapitenske trake u cast Ronalda!!! HVALA
    (navijac, 28. mart 2021 09:37)

    # Link komentara

  168. Dmitrovicu 5ca... Zamisli, svedes ovakvog portugala na 3 shanse u 90 minuta i linijash ne izadje kod prvog i izadje kod treceg gola i oba puta pogresi... Imao je neku odbranu?
    (?!?, 28. mart 2021 09:34)

    # Link komentara