1. Cemu reakcije na komentar "Pera Zdera"!? On je ipak sve objasnio da jedan Jokic u igracki skromnom timu gde kad nema Kampaca,Milsapa i Grina je najstariji sa 26 godina tek napunjenih u 4 sezoni NBA puni kolone a da je sebicniji i da mu saigraci bolje igraju bila bi dvostruka!
    Da dodam na koliko utakmica mu je falio skok ili asistencija za 3D,pritom jedini igrac kojem je oduzet jedan skok od cele lige(misterija ko se to zalio!?) a pritom stalno govori da ga to ne zanima,sto sam video i juce i prekjuce u utakmicama sa Bulsima i Baksima! Slazem se ako se Denver docepa 4 ili 5 pozicije na Zapadu ne moze mu izmaci MVP priznanje jer nijedan tim nema nosioca kao sto je to Jokic sa Denverom.Vidimo sad kad ne igra "obrva",videli smo to kad ne igra Tajtum a primera je isuvise.Pa samo igraci klupe i Bostona i Lejkersa bili bi starteri u Denveru koji sem Dzemala i Nikole nema bas igrace kvaliteta tih klupa!Portlandu ne igraju dva ponajbolja igraca i zaredja 4 poraza u nizu,a Denveru cak 6 iz rotacije i dva startera i gura na plecima"veselog Somborca"!Svi komentatori samo govore o Jokicu samo u Srbiji uspeh jednog sportista biva pod lupom!?Strasno!
    Hvala g-dinu "Pera Zdera syo oplemenjuje komentare na ovom portalu! Ne okreci se sine i oprosti im,zluradost,ljubomora i mrznja nekima je bas nenormalna osobina!
    (bmiles, 3. mart 2021 19:54)

    # Link komentara

  2. Dame i gospodo njegovo velicanstvo NIKOLA JOOKIC!
    Sve ostalo receno bilo bi malo za ono sto je nas igrac uradio juce i danas!
    (bmiles, 3. mart 2021 17:52)

    # Link komentara

  3. Mirotic grejao klupu u Nba,sta sve covek nece da procita od ovih kvazi strucnjaka,momak imao 15,16 poena u proseku,dobrovoljno se vratio u Evropu. Nekom je lepse ziveti u Barseloni nego u hladnom Chicagu. Normalno da ce Larkin zabijati kada dobije punu minutazu i loptu u rukama. Bertans igra bolje nego sto je Sved u Nba,a Sved je doktor u Evropi za Bertansa.
    (Sid, 3. mart 2021 17:14)

    # Link komentara

  4. jokara, dobar igrac i odlicno se snasao u njihovoj masineriji nabijanja statistike, to kod njih samo i prolazi, Njih sport preterano ne zanima nego samo dostignuca, sve im se u zivotu svodi na to koliko si uspeo u necemu.. na primer kada bi dosao u Evropu, ne bi imao prosek iznad 20 poena, ovoliko tripl dablova ne bi napravio za tri zivota... znam da cu dobiti gomilu minusa jer i ljudi kod nas vole preterano da mastaju, ali to je istina, i ne mislim to samo na Jokaru, svi NBA igraci su prenaduvani!!
    (magla svuda oko nas, 3. mart 2021 10:44)

    Da, zato ovi NBA otpatci koji nisu mogli ni klupu da greju u NBA (Mirotić, Larkin, Klajburn, Higins) apsolutno razvaljuju Evroligom. Zato što su NBA igrači prenaduvani.

    Uzmi ti batice prati neki drugi sport, ne ide ti nešto košarka.
    (Milutin, 3. mart 2021 16:51)

    # Link komentara

  5. Reprezentacija Amerike nikada nikada nikada nije igrala protiv odabranog najboljeg tima Evrolige. Pa su vasi besmisleni komentari kako Nba igraci oduvaju pojedinacnu reprezentaciju iz Evrope cirkus. Reprezentaciju Spanije nikada nikada nisu glatko dobili u eliminacijama.
    (Sid, 3. mart 2021 15:49)

    # Link komentara

  6. Уз 55 трипл-даблова, на 20 утакмица му је фалила једна асистенција или један скок.
    (filip cg, 3. mart 2021 13:42)

    # Link komentara

  7. (Pera Ždera, 3. mart 2021 10:14)

    Priznajem ti da si prešao igricu. Iako ne bih nikada pisao tako dugačak komentar, ajde nam molim te otkrij kako uspevaš da pošalješ komentar od 5000 karaktera.
    (Locutus, 3. mart 2021 10:57)

    Sasviiim slucajno, greskom. Nekako sam prekopirao sva tri danasnja komentara pri postavljanju poslednjeg :) Poludeh. Tako da su tu sva tri spojena, nikako jedan ;) Promaklo mi...

    Sto se tice 5000 karaktera, cini mi se da preko telefona dopusta vise od toga. Bar je to moje iskustvo. Na kompu jok ali na mobu da (Nadam se da usled ovog komentara nece promeniti/popraviti to).
    (Pera Ždera, 3. mart 2021 11:18)

    # Link komentara

  8. svi NBA igraci su prenaduvani!!
    (magla svuda oko nas, 3. mart 2021 10:44)

    Тачно. Када дођу на СП и ОИ сви те надуване НБА играче развале са 30 разлике. А поготово они који играју у Европи. Када им покажу шта је челична одбрана, ови из НБА не знају шта их је снашло.
    (јд123, 3. mart 2021 11:18)

    # Link komentara

  9. Realno je da prestigne Čemerlena za dve godine! Mislim da Hrvatska nema centra koji može da mu parira
    (Milan, 3. mart 2021 11:03)

    # Link komentara

  10. (Pera Ždera, 3. mart 2021 10:14)

    Priznajem ti da si prešao igricu. Iako ne bih nikada pisao tako dugačak komentar, ajde nam molim te otkrij kako uspevaš da pošalješ komentar od 5000 karaktera.
    (Locutus, 3. mart 2021 10:57)

    # Link komentara

  11. Sve je to ok, ali zašto mi da budemo ponosni. Zašto bih ja bio ponosan? Ja nisam ni na koji način doprineo njegovim uspesima. Niti imam korist od njegovih rezultata. On treba da bude ponosan, njegovi roditelji takođe, ali ja..? Ne razumem.
    (TOPLA ĆEBAD, 03. mart 2021 09:13)

    I nemoj, ako ne shvataš suštinu i nemaš izgrađen osećaj nacionalne pripadnosti i ponosa, a očito nemaš, onda ostani i živi u svetu ličnih interesa.
    (Delevar, 03. mart 2021 09:31)

    Važi! Dogovoreno! Odoh ja da sednem u svoj Ferari i odoh s njim po svoju devojku i odosmo u moju vikendicu na tajnoj lokaciji da uživamo, a ti gledaj Jokića i javi šta je uradio, da ne brinem dok sam u đakuziju, to mi utiče na performans.
    (TOPLA ĆEBAD, 3. mart 2021 10:54)

    # Link komentara

  12. Ne razumem.
    (TOPLA ĆEBAD, 3. mart 2021 09:13)

    Узми хладно ћебе, можда ћеш онда да разумеш.
    (јд123, 3. mart 2021 10:51)

    # Link komentara

  13. Bravo.
    (Milos, 3. mart 2021 10:47)

    # Link komentara

  14. "To ovaj sto ga ne zanima licna statistika? Pitam za druga. PS Busan kao sito pozadi"

    Кад је толко бушан што и Јанис њему није утрпао 37 поена...
    (Н94, 3. mart 2021 10:45)

    # Link komentara

  15. jokara, dobar igrac i odlicno se snasao u njihovoj masineriji nabijanja statistike, to kod njih samo i prolazi, Njih sport preterano ne zanima nego samo dostignuca, sve im se u zivotu svodi na to koliko si uspeo u necemu.. na primer kada bi dosao u Evropu, ne bi imao prosek iznad 20 poena, ovoliko tripl dablova ne bi napravio za tri zivota... znam da cu dobiti gomilu minusa jer i ljudi kod nas vole preterano da mastaju, ali to je istina, i ne mislim to samo na Jokaru, svi NBA igraci su prenaduvani!!
    (magla svuda oko nas, 3. mart 2021 10:44)

    # Link komentara

  16. Malone dobio ovo sa postavkom odbrane. Rizikovao sa 3 poena, Bakse nije islo i razvalili ih.
    (bob, 3. mart 2021 10:43)

    # Link komentara

  17. Opet se pokazalo da Jokic igra najbolje kada igra svaki dan i najgore posle pauze. Sinoc svi dobri: Barton par puta izleteo van sheme ali sinoc bas dobar. Dozijer sa svakim novim minutom sve bolji, sinoc za 22 minuta +28. Cancar odigrao dobro, pored njega nema laganog prolaza; imao jednu lepu asistenciju, 7 skokova od kojih jedan veoma vazan u napadu (mada mislim da mu taj skok nisu upisali) kada su Baksi bili u naletu i smanjili razliku na samo 10 koseva. Tada je dao dva kosa iz slobodnih bacanja sto je mozda sving od 4-5 poena. Marej je bio toliko dobar da je tesko poverovati da je trojke sutirao 1/5. MPJ dobio rano dve licne sto ga je malo usporilo ali dao 3 trojke i imao sedam skokova. Cesto mu se desava da uhvati loptu ali ne zna da se zagradi tako da to mora da ispravi.

    Sto se tice Jokica, velemajstorski. Ovoga puta ga Malone ispostovao za tripl-dabl jer je Jokicu to vazno kada igra u Vinskonsiju. Baksi stare musterije, protiv njih prva tripl-dabl, najbrza tripl-dabl i sada jubilarna pedeseta tripl-dabl.
    (bskfan, 3. mart 2021 10:35)

    # Link komentara

  18. I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ). Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 zapada svako ime na MVP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina :)
    (Pera Ždera, 03. mart 2021 08:07)

    Sutrašnjom pobedom protiv Indijane, Denver bi trebalo da ide na 5. mesto Zapada.
    A ako Dejvis ne bude igrao duži period, Denver prelazi Lejkerse na tabeli, a i Finiks (mislim da oni ipak moraju pasti u formi u jednom trenutku).
    Ako Denver na kraju bude 3. na Zapadu (sa skorom iznad 60%), a Nikola zadrži ove proseke, on MORA da bude MVP.
    (x, 3. mart 2021 10:34)

    # Link komentara

  19. Kukatilo

    Ma nista, sve ok.
    (Roki, 3. mart 2021 10:34)

    # Link komentara

  20. Odlična igra cele "osakaćene" ekipe. Meloun je odlično vodio tim.
    (Locutus, 3. mart 2021 10:33)

    # Link komentara

  21. To ovaj sto ga ne zanima licna statistika? Pitam za druga. PS Busan kao sito pozadi
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 3. mart 2021 10:29)

    # Link komentara

  22. Ovo je brate mili sada vec prosto neverovatno,magija.
    (Back in Black, 3. mart 2021 10:28)

    # Link komentara

  23. 20-15 sedmi i 21-14 treci...
    (luka, 3. mart 2021 10:28)

    # Link komentara

  24. Vecina je mahom sve rekla o Jokicu.
    Da dodam samo da se radi o igracu koji se vrlo retko, stavise skoro uopste, ne povredjuje! Vrlo bitan podatak za jednog profesionalca u kosarci. Pruza mu vrlo bitan kontinuitet u igri.
    Ne zelim da ga ureknem, ali ne pamtim kada je bio povredjen. Vrlo zahvalan igrac, nije sto je nas :)
    Na kraju, da ne ispadne kako ga samo hvalim, evo i jedne male zamerke: kada igra odbranu primetio sam da vrlo retko ima podignute ruke. Tu ume da izgubi dragoceno vreme za reakciju ukoliko se protivnicki igrac odluci na iznenadni sut.
    (Nikola, 3. mart 2021 10:27)

    # Link komentara

  25. Pratim NBA preko svojih kanala jos od prve polovine 80 - ih. Navijam za sikserse i klubove gde igraju Srbi. I meni je ova liga meksa nego ranije, ali mnogo volim kosarku, pa je i dalje pratim. Ali jednu stvar i dalje ne mogu da shvatim : Kandidat za titulu izgubi kod kuce 30 razlike i niko se nesto ne potrese ! U Evropi bi bilo svasta. U SAD izgleda nikog nije bar malo sramota Inace Denver izgleda jos nije rekao poslednju rec u ovoj sezoni.
    (Bocko, 3. mart 2021 10:15)

    # Link komentara

  26. Ma jok, nije Nikola MVP :)

    Kada daje 40+ poena, ima istorijsku statistiku, mediji tamo - da ali puni kolone a tim gubi. Bez razmisljanja i objektivnosti ko su mu saigraci. Pritom statistika koju ima postize kroz izrazito timsku igru.

    Ako se neko prikljuci, Jamal, Porter, odmah zaboravljaju kada sam vuce na ledjima 90% sezone - super je on ali ima Jamala bla bla. Dok se ti argumenti ne koriste u slucaju da Lebron ima Dejvisa (Lejkersi se raspadaju od kako je povredjen), Embiid jedno trojicu saigraca boljih od kompletnog Denvera itd.

    A realnost je da je Denver bez Nikole ubedljivo najgori ili poslednja tri tima lige. Covek najbolji poenter, skakac, asistent, kradljivac ekipe sa najboljim procentima i to kroz sve vreme razigravanje svakoga. Sto proigravanjima, sto blokivima na i od lopte. Pritom je "prisiljen" da bude toliko agresivan cesto jer mu samo to preostaje. Svi znamo sta se desava kada je nekom vece, kada pocne da pogadja od ostalih - Nikola se povlaci i hrani loptama vruce ruke.

    I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ). Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 svako ime na MvP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina :)

    ...
    @pera ždera. Slažem se sa svim. Ali ne sećam se kad je zadnji put MVP bio igrač čija je ekipa na granici ulaska u play off.
    (Che, 03. mart 2021 08:18)

    Zato i napisah ako se Denver ugura u top 4, 5 zapada. Mada kad bi bili bukvalni MVP = Most Valuable Player, najbitnijini/najkorisniji igrac za svoj tim u ligi. Sto Nikola ove sezone svakako jeste. To sto je tim krs (cast izuzecima, ponekad) i sto bi bili poslednji bez njega. hmm...

    Da li je Lebron korisniji za Lejkerse od Jokica za Denver? Da li je Janis za Milvoki, Embiid za Filadelfiju? Jeste izrazito glupo argumentovati kroz sta bi bilo kad bi bilo ali moram malo - sve ove ekipe bez svojih vodecih igraca bi bile ubedljivo bolje plasirane od Denvera bez Nikole = Most Valuable Player.

    Sasvim je jasno da pozicija tima na ivici POffa ili van njega daje milijardu razloga za protiv, posebno likovima koji ne prate Denver pa mogu da lupaju budalastine kako puni kolone a tim gubi (kao da je do njega, sto nema veze sa realnoscu), zbog cega jos vise nerviraju potezi Denverovog FOffice-a u medjusezoni. Od finaliste zapada da ispodprosecnog tima u Jokicevoj MVP sezoni :( Neverovatno.

    ...

    Atleticizam i kucanje VS Kosarkaski IQ and skills

    Super je Janis, pretrcava teren iz pet koraka, sinoc zakucavao kako je hteo ali izgubio ubedljivo. Prva tri kucanja u prvoj 1/4 preko Jokica mozda nekom deluju Nikola bez odbrane i smesnim ALI realnost je da je Nikola dovoljno pametan da pusti najskocnijeg, najkrakatijeg igraca danasnjice da neometano zakuca kada se sjurio niz reket tj ne da pusti vec da se cuva licnih jer pored nemogucnosti odbrane Jnisa iz zaleta + mu svaki kontakt sviraju.

    Covek toliko inteligento cita igru, namesta saigrace, bira sta da brani a sta da "pusti" - da se cuva licnih, kako i koga da proigra. Ludak. Apsolutni trener i madjionicar na parketu.

    Jamal polako dobija atribut konstantni :) Vec je predugo, za njegove ranije standarde, u 25+p proseku. Samo neka nastavi.

    Porter najlepsi izbacaj lige kada pogadja. Prosto iznenadjuje nedostatak vise crtanih, uigranih akcija za njegovo oslobadjanje na sutu mimo coskarenja, poena iz drugog plana i razigravanja od Jokica kroz reakciju u trenutku a ne postavljen napad. Lagano moze da bude 20+, 10+ igrac uz bar po koju postavljenu akciju za njega. Odbrana drasticno bolja ove sezone.

    Barton i pored solidnog poenterskog ucinka zulja i dalje, sasvim prirodno. Svaki ali svaki put dribling, dva, pet vise. Kada i prosti , povrsni gledalac vidi pravivremeni pas za slobodnog igraca Barton mora da je zadrzi, izdribla jos koji put. Cancar jako borben, skakao pa cak i poentirao. On i Dozijer najveci +/- u ekipi (+22 i +28). Moris dovoljan.

    Kao sto pisah ispod. Nikola apsolutni MVP u nadi za sto boljom timskom konsolidacijom, pobednickim ritmom i kojom pozicijom iznad na zapadu.
    (Pera Ždera, 3. mart 2021 10:14)

    # Link komentara

  27. Voleo bih da Jokara bude MVP ali..

    U poslednjih 21 sezona, 16 puta je MVP bio igrač iz prvoplasiranog tima konferencije.

    4 puta je to bio igrač iz drugoplasiranog tima.

    Samo jednom je MVP bio igrač iz tima koji nije bio u prva 2 mesta konferencije, to je bio Vestbruk 2017. kad je Oklahoma bila 6. ali je Vestbruk imao tripl dabl fzn svaku tekmu.

    Tako da ako gledamo to pravilo malo je verovatno da će Jokić biti MVP. Jer Denver gotovo sigurno neće biti prvi ili drugi, pitanje dal će ući u playoff ako nastave sa nekonstantnin partijama. A Jokara nije divljak da juri statistiku, a i bole ga brige dal će biti MVP, rekao bih, tako da opušteno
    (Dhjaakqk, 3. mart 2021 10:07)

    # Link komentara

  28. Kakva je ovo životinja,većina vas ovde ne gleda uživo prenos,uglavnom samo sažetak ako i toliko,uticaj koji on ima sve vreme na utakmicama je neopisiv.Uživanje gledati ovog majstora.
    (Oskar de La Penja, 3. mart 2021 10:04)

    # Link komentara

  29. Dal ste mogli gori video da okačite, pa pola njegovog učinka se ne vidi na ovom videu. Mnogo lepih asistencija, a imao je ponovo jedan poster nad Midltonom. Ništa od toga nema na ovom smešnom videu...
    (društvance iz predgrađa, 3. mart 2021 09:59)

    # Link komentara

  30. Najbolji komentar iz Amerike:

    There are 3 things guarabteed in life. Death, taxes and a TRIPLE DOUBLE from Nikola Jokic!
    Ha,ha,haaa.
    (statističar, 3. mart 2021 09:56)

    # Link komentara

  31. treba istaci da min 15 i vise meceva mu je falio jedan skok,ili asistencija ili poen za tripl dabl,a nije jurio..tako da pada rekord za koju sezonu vrllo brzo..
    (SCG, 3. mart 2021 09:53)

    # Link komentara

  32. Denver +31., a nabijac statistike igra skoro 40 minuta +/- 18., preko njega bi i moja baba trpala. Na ovako ubedljivu pobedu igra do kraja utakmice i ladno kaže ne zanima ga licna statistika.
    Da bi bio zvezda treba da kida i u odbtani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Prema tome, kad gledamo kao paket Somborac nikad neće dobiti MVP nagradu, nikad neće osvojiti prsten i nikad neće biti zvezda
    (Karleuša, 03. mart 2021 08:10)

    Sjecas se emisije Maksovizija? E gostovali tu Nele Karajlic i Karleusa ( u ovom slucaju ti ). Pita Karleusa Neleta zna li kako je nastao, kaze on nemam pojma reci mi ti...silovao međed bukvu pa se poce cerekati! Kaze njoj Nele a znas kako si ti nastala? Ova cuti...je*o ti ja mater... eto ti moj odgovor na tvoju analizu krezavo cudoviste
    (sye, 3. mart 2021 09:52)

    # Link komentara

  33. Somborac nikada nece osvojiti prsten!!!
    (SUNĐER BOB, 03. mart 2021 08:22)

    Sunđer ce uvek biti beskicmenjak
    (aca, 3. mart 2021 09:51)

    # Link komentara

  34. Невероватно шта Ниџа ради из дана у дан.Али опет,ништа ново.Требали би бити барем 4 или 5 да Никола добије МВП награду ове године.Надамо се најбољем.
    (Nolethebest, 3. mart 2021 09:49)

    # Link komentara

  35. @karleusa i ostali kao ova kalastura, smarate...get a life.
    (Baustelac, 3. mart 2021 09:46)

    # Link komentara

  36. @Topla ćebad, smaras.
    (Baustelac, 3. mart 2021 09:42)

    # Link komentara

  37. Оно када људи говоре да Ниџо не игра одбрану, а не гледају статистику играча против којих се он директно бори на својој позицији. Никола је центар и чува примарно центре, петице. Није његово да обавезно крпи продоре крила и бекова зато што остали у његовом тиму не раде посао добро. Али ајде да погледамо шта су други центри урадили против њега. И то само од нове године па до синоћ.
    … R A P
    1. Uta - Gobert … 8 1 12
    2. Lal. - Gasol … 2 1 2
    3. Sac - Holmes … 10 1 21
    4. Mil. - Lopez … 7 1 3
    5. Cle. - Drummond 6 1 4
    6. Bos - T. Thumpson 12 0 9
    7. Was - Wagner/Neto 2 1 14
    8. Cle. - J. Allen … 10 4 20
    9. Atl. - C.Capella 10 1 22
    10 Por. - E. Kanter 14 2 16
    11 Was - Wagner … 8 1 6
    12 Okc. - Horford … 5 2 6
    13.Chi. - W.Carter, Jr 3 2 8
    14.Mil. - Lopez … 5 0 12

    Закључак, Никола је нападачки монструм када поред оваквих играча има статистику и проценте које има. Само ни у одбрани није уопште лош. Ови подаци то потврђују.
    (ChakotayBL, 3. mart 2021 09:38)

    # Link komentara

  38. Kukatilo

    Ja stvarno vise ne razumem vas koji pišete ovakve gluposti. Da li ti zaista veruješ u to sto si napisao?
    (Roki, 03. mart 2021 08:43)

    Da, moze se reci da verujem svojim ocima, sto?
    (Kukatilo, 3. mart 2021 09:37)

    # Link komentara

  39. Najvise ukradenih lopti u celoj ligi!!!Bravo Nikola 👌👌
    (Evil Zo, 3. mart 2021 09:36)

    # Link komentara

  40. @pera ždera. Slažem se sa svim. Ali ne sećam se kad je zadnji put MVP bio igrač čija je ekipa na granici ulaska u play off.
    @Che
    Ima Denver odlicne sanse da se probije u vrh zapada. Samo cetiri poraza vise od drugog Feniksa, a igra se jos (malo vise od) pola utakmica. Poslednje tri "vazne/teske" utakmice protiv Portlanda, Lejkers i Baksa su rasturili - muce se sa osrednjim protivnicima, rekao bih nedostatak fokusa (jedino ga Nikola uvek ima). Murray se uspava, ostali jedva docekaju da soliraju - to je mnogima prirodno stanje. Kad prodje pauza, kad vide da se kraj nazire, zagrisce, a deluje da mogu protiv svakog da se bore za pobedu.
    A koliko im Nikola znaci najbolje pokazuje onaj (po zlu) cuveni poslednji napad protiv Vasingtona. Cini mi se da niko nije primetio da je on poceo sa jos jednom od Jokicevih minijatura zbog kojih ga svi volimo: on sam pod nasim kosem, okruzen protivnicima, bori se za skok, vidi da ne moze da uhvati, vrhovima prstiju izbija loptu iz guzve pravo ispred Mareja za kontru. On je tim dodirom kreirao 4 na 1 napad! E onda ostatak tima upropasti sve, bira najgore moguce resenje: lopta ne ide pod kos jer niko nije utrcao, Marej ne sutira, ne dodaje MPJ-u, najboljem suteru u najboljoj poziciji, vec Kampacu (1-6 za tri u tom momentu), i to los pas da se jedva uhvati, nizak, naravno, rezultat je promasaj.
    Za kraj, Baksi mu bas leze: protiv njih je dao 50. TD, takodje prvi, as i onaj najbrzi u istoriji (14min 33s)!
    (Pera, 3. mart 2021 09:34)

    # Link komentara

  41. Sve je to ok, ali zašto mi da budemo ponosni. Zašto bih ja bio ponosan? Ja nisam ni na koji način doprineo njegovim uspesima. Niti imam korist od njegovih rezultata. On treba da bude ponosan, njegovi roditelji takođe, ali ja..? Ne razumem.
    (TOPLA ĆEBAD, 03. mart 2021 09:13)

    I nemoj, ako ne shvataš suštinu i nemaš izgrađen osećaj nacionalne pripadnosti i ponosa, a očito nemaš, onda ostani i živi u svetu ličnih interesa.
    (Delevar, 3. mart 2021 09:31)

    # Link komentara

  42. VELIKA

    pobeda nekonpletnog Denvera . Izgleda da se tim polako stabilizuje. Nikola igra bukvalno fenomenalno. Čak je 3 puta zakucao. A sve izgleda lako i lagano. Teško je porediti ovog čoveka sa bilo kime. Prosto DOMINIRA !
    Kad Denver bude konpletan valjda će biti dovoljno kvalitetan za npr.5 mesto u PLAY OFFU ? A onda ni MVP nagrada nije daleko. I ,ako sada daje blizu 30 u proseku , koliko će u PLAY OFFU ?
    Pogledajte samo Lekkerse bez A.D.-a ! Gube utakmicu za utakmicom, i to sa najboljim igračem današnjice ?
    A Denver igra bez pola tima
    A "oduva" Milvoki tek tako.
    Dakle nije Denver baš tako loša ekipa.....Svakako će ovo biti jako interesantna sezona MNOGO neizvesnija od predhodne .
    (MPP, 3. mart 2021 09:30)

    # Link komentara

  43. Ne treba trošiti reči već uživati u njegovoj igri, iz kakvih pozicija čovek ubacuje, šut mekan, milina. Uživajte nek je Nikola zdrav i nebo je granica.
    (Miloš, 3. mart 2021 09:25)

    # Link komentara

  44. Neverovatno koliko Denver igra dobro kada ne igraju sa milion bekova postave. Porter na 4 da ostane i Zeke sto vise u igri i bice jako opasni. Nikola najbolji igrac na planeti. Trenutno ovo sto radi je rang najboljih igraca ikada. Samo je pitanje da li moze do kraja ovako, jer ovo nije normalno koji nivo kosarke prezentuje, kakve brojke i kakvi potezi, koja raznovrsnost. Njemu i Mareju vise leze mladjarija Dozier, Porter, Zeke nego matori Milsap i Grin jer su klinci bolji atleticari. Cak je i Cancar svojim krupnim telom i vrednocom imao vaznu ulogu u pobedi. Mnogo su dobri kada ne ugraju undersized petorke. Marej je paklen igrac, Dozier svajcarski noz, Porter sve vise igra racionalno, cak je i Barton imao dobru utakmicu ako se ne racunaju standardna 3-4 zaletanja u gomilu😄
    (Dragan Borca, 3. mart 2021 09:25)

    # Link komentara

  45. *Rade ti ne moras da citas vesti ako te ne zanimaju. A pogotovo ne moras da ulazis u njih i ostavljas tako nebulozan komentar, produzi dalje i citaj sta te zanima
    (Nik, 3. mart 2021 09:23)

    # Link komentara

  46. Ne secam se da je ikada ovakva razlika bila izmedju istoka i zapada. Dalas sa 51% pobeda je 10-ti na zapadu dok 5-ti na istoku Toronto ima 50%.
    (Slobo, 3. mart 2021 09:20)

    # Link komentara

  47. Nikola Jokic igra najbolju ofanzivnu sezonu jednog centra u istoriji NBA lige..dakle bolji od Wilta one sezone kad je imao 50 poena prosek i bolji od Seqa kad se razglobi: broj poseda, iskoriscenost, minuti, sutevi i produktivnost(poeni i asistencije za toliko poseda) Jokic igra najbolju ofanzivnu sezonu jednog centra u istoriji NBA lige!!!
    I da..ima najveci PER u istoriji NBA lige...LUDILO!!! LJUDI MI NISMO SVESNI STA RADI OVAJ COVEK!!!
    Budimo ponosni!
    (Milos, 03. mart 2021 08:42)

    Sve je to ok, ali zašto mi da budemo ponosni. Zašto bih ja bio ponosan? Ja nisam ni na koji način doprineo njegovim uspesima. Niti imam korist od njegovih rezultata. On treba da bude ponosan, njegovi roditelji takođe, ali ja..? Ne razumem.
    (TOPLA ĆEBAD, 3. mart 2021 09:13)

    # Link komentara

  48. Postade ZVER ovaj Jokic! Bio iz sezone u sezonu odlican, sve bolji, i kad sam mislio da je to to, on covek ladno napravi korak do superstara! Bravo za sve nase uspesne sportiste i ljude!
    (Hronicar, 3. mart 2021 09:12)

    # Link komentara

  49. Zabole me za američku košarku ovi naši što tamo igraju dobro su plaćeni i bas me briga za ostalo te ovo te ono.
    Mi smo kolonija,novine pišu papa ovo papa ono,princ ovaj princ onaj,kraljica ovo kraljica ono.
    Pišite o Srbiji i svemu što se ovde radi i ne radi.
    Zabole me za Ameriku, papu,kraljicu i prinčeve.
    (Rade, 3. mart 2021 09:07)

    # Link komentara

  50. Jokić bez sumnje prestiže Vilt Chembrlena na večnoj listi. Prava bi šteta bila da ovakav unikat od igrača završi karijeru bez osvojenog NBA prstena.
    (Ratko, 3. mart 2021 09:07)

    # Link komentara

  51. Statistički podatak:20 utakmica na kojima mu je falio SAMO jedan skok ili SAMO jedna asist za TD! Monstruozan kalibar igrača!
    (Draganče, 3. mart 2021 09:02)

    # Link komentara

  52. E ovo je ozbiljna prica , back to back i Triple-Double . Kad igrac u dva dana , na dve utakmice , ubaci u proseku 38 poena , 12 skokova i 10 asistencija...onda je to nista drugo nego dokaz da je decko postao super zvezda NBA . Denver ima solidan raspored u drugom delu takmicenja , nadam se da ce se povredjeni igraci oporaviti i da ce Denver zaigrati jos bolje...i na kraju zavrsiti bar na 4 mestu Zapada , sto bi Jokicu omogucilo da , ako nastavi sa ovakvim igrama , bude MVP . To bi bila bas ozbiljna prica .
    (steva, 3. mart 2021 08:59)

    # Link komentara

  53. Šteta što igraju u tim nenormalnim satima za naše podneblje pa se ne može uživati u košarkaškoj poeziji. Sreća pa se, osim ovih pregleda sa utakmice, može naći snimak i pogledati posle. Čovek postade mašina. Na dnevnoj bazi piči TD, ne treba ni odmor. Samo da ga zdravlje prati. MVP protiv Janisa i na kraju beše brutalno gaženje.
    (Smeh, 3. mart 2021 08:58)

    # Link komentara

  54. brt do 100 stize lagano
    (Lelemudan, 3. mart 2021 08:57)

    # Link komentara

  55. Mi smo Srbi takvi kakvi smo,uvek hoćemo najbolje i najviše.Tako smo u slučaju ovog sjajnog momka došli u situaciju da kad pogledamo statistiku i vidimo da nije TD počnemo da se mrštimo.Veliki Vilt Čembrlen je imao za celu karijeru 74 TD.Ja bih lično voleo da Nikola ostane na ovih pedeset a da osvoji bar jedan prsten,znam da će ih imati još mnogo ali individualno on nema kome šta više da dokazuje.
    (Titule su ipak bitne, 3. mart 2021 08:53)

    # Link komentara

  56. @pera ždera. Slažem se sa svim. Ali ne sećam se kad je zadnji put MVP bio igrač čija je ekipa na granici ulaska u play off.
    (Che, 03. mart 2021 08:18)

    Zato i napisah ako se Denver ugura u top 4, 5 zapada. Mada kad bi bili bukvalni MVP = Most Valuable Player, najbitnijini/najkorisniji igrac za svoj tim u ligi. Sto Nikola ove sezone svakako jeste. To sto je tim krs (cast izuzecima, ponekad) i sto bi bili poslednji bez njega. hmm...

    Da li je Lebron korisniji za Lejkerse od Jokica za Denver? Da li je Janis za Milvoki, Embiid za Filadelfiju? Jeste izrazito glupo argumentovati kroz sta bi bilo kad bi bilo ali moram malo - sve ove ekipe bez svojih vodecih igraca bi bile ubedljivo bolje plasirane od Denvera bez Nikole = Most Valuable Player.

    Sasvim je jasno da pozicija tima na ivici POffa ili van njega daje milijardu razloga za protiv, posebno likovima koji ne prate Denver pa mogu da lupaju budalastine kako puni kolone a tim gubi (kao da je do njega, sto nema veze sa realnoscu), zbog cega jos vise nerviraju potezi Denverovog FOffice-a u medjusezoni. Od finaliste zapada da ispodprosecnog tima u Jokicevoj MVP sezoni :( Neverovatno.
    (Pera Ždera, 3. mart 2021 08:50)

    # Link komentara

  57. Pišete da je Janis takođe bio odličan.Ove cifre za njega su debelo ispod proseka.
    (Bruks 021, 3. mart 2021 08:49)

    # Link komentara

  58. na momente deluje kao da je sa drugarima na basketu, sta ces vise od zivota sine, ozenis koju volis, radis posao koji te zabavlja, kamaru para, eto sta mozes u denveru kada si nikola..
    (deda, 3. mart 2021 08:49)

    # Link komentara

  59. Mi nismo ni svjesni kakvog igraca imamo.
    Nekako kao da je to sve normalno ali realno nije. Svaka cast Nikola. Iz dana u dan nas odusevljavas. Zasluzio si MVP nagradu.
    (Slavko Vrekic, 3. mart 2021 08:49)

    # Link komentara

  60. Somborac nikada nece osvojiti prsten!!!
    (SUNĐER BOB, 03. mart 2021 08:22)

    никада је јако много времена. пробај нешто друго
    (Вук Караџић, 3. mart 2021 08:47)

    # Link komentara

  61. Somborac nikada nece osvojiti prsten!!!
    (SUNĐER BOB, 03. mart 2021 08:22)

    Ti ćeš zauvek ovde pisati glupe komentare.
    (Kozarska peta, 3. mart 2021 08:46)

    # Link komentara

  62. @pera ždera. Slažem se sa svim. Ali ne sećam se kad je zadnji put MVP bio igrač čija je ekipa na granici ulaska u play off.
    (Che, 3. mart 2021 08:18)

    Vestbruk u prvoj sezoni kada je imao tripl-dabl prosek.
    (sgdp, 3. mart 2021 08:46)

    # Link komentara

  63. @Karleuša

    Odem na portal gde navijači Milvokija ostavljaju komentare posle utakmice, i dosta komentarišu Jokića, a sve u stilu: "najbolji igrač u NBA trenutno, i nije ni blizu", "ne pamtim da sam video nekog da tako dominira" itd

    A meni je smešno kad neko pokušava trolovati kao ti, a nema ni za šta konkretno da se uhvati, jel te hvata bezdušnost? :D
    (Goran, 3. mart 2021 08:44)

    # Link komentara

  64. Kukatilo

    Ja stvarno vise ne razumem vas koji pišete ovakve gluposti. Da li ti zaista veruješ u to sto si napisao?
    (Roki, 3. mart 2021 08:43)

    # Link komentara

  65. Овај се спрда са Јанисом. Ово је невероватно шта дечко ради, а најстрашније је то што је још млад. Овај за три године има да ккида као блесави. Очекујем чак и преко 60 поена у мечу.
    (Батке, 3. mart 2021 08:42)

    # Link komentara

  66. Ajmo malo standardnog pljuvanja po Melounu, kako ne ume da vodi utakmicu. Pa svaka baba bi znala da Adetokumbo samo ume da zakucava, i da iz daljine promašuje na veliko, pa bi postavila nov tip pokretljive zone 2-3 tako da on ne može da se šeta kroz reket. I u toj zoni je, naravno, u odbrani ključan centar, i to te babe znaju. Tako da ništa naročito taj Meloun, šablonski trener koji samo gleda u eksel. Svi ostali treneri čuvaju Adetokumba kao i sve druge PF, jedan na jedan a ne timski, samo zato da ga iznenade u plej-ofu, a sad im je Meloun ofirao taktiku, zato što ne zna košarku i ne ume da vodi utakmicu, i što ima statističara na centru koji igra samo za sebe, i što je ostatak tima na nivou ABA lige, a njegov Denver bi svaki evroligaš isprašio s 20+ razlike.

    Hajde, mudraci, da čujem kako pljujete Melouna! A može i Jokića, i to volite da radite. I Noleta, tek njega volite. Hajde kontraši, hajde vi koji pre podne mrzite sebe i svoje, a popodne sve sem sebe.
    (Moljac, 3. mart 2021 08:42)

    # Link komentara

  67. Nikola Jokic igra najbolju ofanzivnu sezonu jednog centra u istoriji NBA lige..dakle bolji od Wilta one sezone kad je imao 50 poena prosek i bolji od Seqa kad se razglobi: broj poseda, iskoriscenost, minuti, sutevi i produktivnost(poeni i asistencije za toliko poseda) Jokic igra najbolju ofanzivnu sezonu jednog centra u istoriji NBA lige!!!
    I da..ima najveci PER u istoriji NBA lige...LUDILO!!! LJUDI MI NISMO SVESNI STA RADI OVAJ COVEK!!!
    Budimo ponosni!
    (Milos, 3. mart 2021 08:42)

    # Link komentara

  68. Još jedna MVP predstava. Zaista deluje nestvarno koliki je njegov ofanzivni potencijal a ponekad odigra i baš dobru odbranu. Sjajno prvo poluvreme Denvera u kom su svi igrali odlično u oba pravca. U drugom kada su počeli da ostaju bez energije Nikola je rešio da sam ovo privede kraju i u tome po ko zna koji put uspeo. Upravo ove poslednje tri utakmice i pobede Denvera pokazuju kako bi tim trebao izgledati. Fenomenalni Nikola, uz stabilne Mareja i MPJ i rezultati ne izostaju. Još kada i rezervisti Dozier (zaista napreduje) Nađi i Čančar korektno odigraju svoje role, onda ni ludilo Bartona (večeras izgleda popio koji sedativ) mogu izgledati dobro. Još kada se vrate povređeni i bolesni biće šteta što će pre svih Dozier i Nađi izgubiti svoje minute. Nikola u ovaj postavi večeras posle Bartona najstariji a Moris, Marej, MPJ, Dozier i Nađi zaista sjajna budućnost. I nikako ne smetnuti sa uma da je regularni deo sezone tek na polovini a da ekipe glavnih kandidata za MVP Embilda i LBJ imaju tek po tri poraza manje od Denvera što i nije neki rezultat obzirom da imaju realno kvalitetnije rostere a uz to Fila igra i na realno daleko slabijem istoku tako da taj argument i ne drži vodu da Nikola nije u konkurenciji. Nemojte se iznenaditi da ukoliko oseti da ekipi ide podredi sebe kolektivu i ima za nijansu slabiju (za sada fenomenalnu) statistiku, jer se po tome se definitivno razlikuje od svih drugih igrača. Ostaje još teško gostovanje Indijani pa da se za vreme pauze bar malo oporave.
    (Dragan Feliks, 3. mart 2021 08:37)

    # Link komentara

  69. Gledao, Jokic konstantno dobar celu utakmicu, ovog puta i ostali. Janis zakucavao, zakucavao, zakucavao, i izgubio. Ako je to bio dogovor, da ga puste, posto mu Jokic zaista ni jednom nije izasao, onda je trener izabrao pravu taktiku.
    Denver juce pokazao da je tim, klupa jako dobra.
    (ANALiticar, 3. mart 2021 08:35)

    # Link komentara

  70. Pred kraj prve četvrtine je stavljao led na desni lakat, čak je morao i do svlačionice. Nadam se da nije ništa strašno što bi ga moglo usporiti, obzirom da protivnici na parketu to ne mogu. Igra zaista maestralno, toliko malo greši u poslednje vreme, na poslednja 4 meča ima ukupno samo 4 greške na 45 asistencija što je skoro neverovatno.
    (Milan, 3. mart 2021 08:35)

    # Link komentara

  71. Nikola fantastican , nema sta tu vise da se prica.
    Veceras su cak uspeli da izdrze bez njega na terenu a da ralika ne pada. Cak je i rasla sto se jako retko desava.
    Mogao je i ranije trener da ga izvede, al klupa je znala da mu fali 1 skok za tripl dabl, kad ga je uhvatio, izasao je.

    Najveci problem su ti minuti bez Nikole na terenu. Ovaj Haterstajn je katastrofa od igraca. Plamli je igracina naspram tog tipa. Definitivno je Denver dosta slabiji bez njega i Granta. Jedva sam cekao da Plamli ode, sad mi zao sto je otisao kad vidim kakvu su zamenu doveli.
    Mora Denver da sklopi ozbiljniji tim od ovog, da bi Jokic imao sansu da u sledecih par sezona napadne titulu.
    (Bojan Nikolic, 3. mart 2021 08:31)

    # Link komentara

  72. (Karleuša, 3. mart 2021 08:10)

    Iskuliraj malo i poradi na svojim osecanjima, nije zdravo da budes u takvom raspolozenju i to rano ujutru
    (Aca, 3. mart 2021 08:30)

    # Link komentara

  73. MVP
    (Hulk, 3. mart 2021 08:30)

    # Link komentara

  74. Ala se Karleuša (TROL) nalupetao(la) za sve pare!
    Nije ni gledao meč a piše koještarije. Nikola je radio sve ono što si napisao da nije, čak je i tri puta zakucao. Imao je i dve blokade, postigao TD uz sjajan procenat šuta. Znam da si Trol, ali i tu treba imati stila.
    (BoŽa, 3. mart 2021 08:29)

    # Link komentara

  75. Nikako ne smemo da podredimo igru reprezentacije pojedincu, najboljem centru na svetu! Podredicemo je najprosecnijem beku suteru i Stefanu Bircevicu.
    (Kukatilo, 3. mart 2021 08:28)

    # Link komentara

  76. Ne znam sta bih rekao za gospodina u komentarima koji kaze da Jokic nikad nece biti zvezda....Belezi 27.3 poena uz 11.0 skokova i 8.6 asistencija po mecu,a da ne kazem da je tek 9.igrac u istoriji NBA koji je postiga 50 tripl dublova.Momku je tek 26 godina.Do kraja karijere sigurno moze da bude i medju prva tri igraca po broju tripl dublova.....Ako on nije zvezda,ne znam ko jeste
    (yyyyy, 3. mart 2021 08:28)

    # Link komentara

  77. Karleuša, 3. mart 2021 08:10

    Ja sam mislio da ti je dr.Vranjes sredjivao drugi deo tela, ali izgleda da te on u mozak.
    (ultrasrbin, 3. mart 2021 08:27)

    # Link komentara

  78. U prvom poluvremenu 9 asistencija.Mislim da je to bilo ključno za tim,igrali su svi.U drugom ,agresivan prema košu i šta reći.Igra neverovatno.Istrčao je dve kontre sa zakucavanjem.Raznovrstan,nepredvidiv.Ubedljivo vodi u svim statistikama,(VA i EWA)nedostižan.Deluje psihički jako,za razliku od predhodnih sezona,tako da se može očekivati da zadrži ovaj nivo.Marey je prilično konstantan i vidi se veliki potencijal kojim raspolaže.Kao tandem su moćni.
    (vojislav, 3. mart 2021 08:27)

    # Link komentara

  79. Nidžo brate polomićeš obruč skorije ako nastaviš ovoliko da zakucavaš. Opusti se malo :)

    Svaka čast Lebronu i ostalima, ali ako ovo potraje do kraja sezone, a Buca ne dobije nagradu biće ozbiljna glupost. Kad hoće, kad mu duša nije u nosu i kad ima pristojnu podršku sa strane nezaustavljiv. Kapa dole.
    (Gde ja živim, 3. mart 2021 08:26)

    # Link komentara

  80. Denver +31., a nabijac statistike igra skoro 40 minuta +/-  18., preko njega bi i moja baba trpala. Na ovako ubedljivu pobedu igra do kraja utakmice i ladno kaže ne zanima ga licna statistika.
    Da bi bio zvezda treba da kida i u odbtani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Prema tome, kad gledamo kao paket Somborac nikad neće dobiti MVP nagradu, nikad neće osvojiti prsten i nikad neće biti zvezda
    (Karleuša, 03. mart 2021 08:10)

    Au baki, mora da bas ne volis svoj posao kad si tako gnevan u sredu ujutro :)
    (domacalobanja. com, 3. mart 2021 08:25)

    # Link komentara

  81. Karleuša, 03. mart 2021 08:10
    Kakav si ti trovac. Kapiram da to radis namerno,da bi bio u centru paznje. balvanu!
    djuka10
    (Duka10, 3. mart 2021 08:25)

    # Link komentara

  82. Denver +31., a nabijac statistike igra skoro 40 minuta +/- 18., preko njega bi i moja baba trpala. Na ovako ubedljivu pobedu igra do kraja utakmice i ladno kaže ne zanima ga licna statistika.
    Da bi bio zvezda treba da kida i u odbtani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Prema tome, kad gledamo kao paket Somborac nikad neće dobiti MVP nagradu, nikad neće osvojiti prsten i nikad neće biti zvezda
    (Karleuša, 03. mart 2021 08:10)

    Los si trol. Ajmo redom. 36minuta nije skoro 40.

    +18 je vrhunska statistika.
    Najviše poena, najviše skokova, najvise asistencija.

    Sut za 3 67%
    Sut za 2 60%
    Slobodna bacanja 100%
    Zakucao 2 puta
    Podelio 4 najaktrativnije asistencije u ligi.
    Protivnicki centar dao 12p...

    Prema tome nikola je u top 3 igraca u nba a ti se polako spremaj za prvu smenu na odeljenju voca i povrća...
    (petarczv, 3. mart 2021 08:24)

    # Link komentara

  83. Karleusa@batali heroin,probaj s kokainom.....skupo jeste al bice ti bolje.....
    (oz, 3. mart 2021 08:24)

    # Link komentara

  84. Čovek nije normalan. Pa on počeo svako veče 30+ poena da daje. 50. triple duoble. Ako ovako nastavi stići će i Wilta, a onda će da bude u konkurenciji za najboljeg centra ikada. Teško je da se porede vremena ali ovakve cifre su imali Hakim, Juing, Robinson, Shaq u najboljim danima. Svaka čast!
    (Milan Kosanovic, 3. mart 2021 08:24)

    # Link komentara

  85. Bravo Jokiću, ponosni smo na tebe!
    (Stevo, 3. mart 2021 08:23)

    # Link komentara

  86. Denver +31., a nabijac statistike igra skoro 40 minuta +/-  18., preko njega bi i moja baba trpala. Na ovako ubedljivu pobedu igra do kraja utakmice i ladno kaže ne zanima ga licna statistika.
    Da bi bio zvezda treba da kida i u odbtani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Prema tome, kad gledamo kao paket Somborac nikad neće dobiti MVP nagradu, nikad neće osvojiti prsten i nikad neće biti zvezda
    (Karleuša, 03. mart 2021 08:10)

    Imas problem u glavi koji ovde ne možeš rešiti. Potraži savet na drugom mestu.
    (Dr, 3. mart 2021 08:23)

    # Link komentara

  87. U jednom trenutku kada je posterizovao jos jednog, voditelji: Air Serbia clearing for take off :)
    (asd, 3. mart 2021 08:22)

    # Link komentara

  88. Drugi centar u istoriji sa 50 tripl da
    blova? a decko ima tek 25 god. Do kraja karijere lagano prestize Vilta i bice centar sa najvise tripl dablova.
    (Scania R500, 3. mart 2021 08:22)

    # Link komentara

  89. Somborac nikada nece osvojiti prsten!!!
    (SUNĐER BOB, 3. mart 2021 08:22)

    # Link komentara

  90. Boze ,kako ovaj covek igra ....Dzoni samo tako nastavi ,poezija ce se pisati o tebi....
    (zlik ljubovija, 3. mart 2021 08:22)

    # Link komentara

  91. Jokic legenda
    (johnny, 3. mart 2021 08:22)

    # Link komentara

  92. Grk :) ma daj
    (Svarog, 3. mart 2021 08:20)

    # Link komentara

  93. Ako ne u ovoj, u sledecoj sezoni prestize Vilta po broju tripl dablova.
    (stefan, 3. mart 2021 08:18)

    # Link komentara

  94. @pera ždera. Slažem se sa svim. Ali ne sećam se kad je zadnji put MVP bio igrač čija je ekipa na granici ulaska u play off.
    (Che, 3. mart 2021 08:18)

    # Link komentara

  95. Cim je Denver stao u zonu 2-3 nista od MVP Janisa.
    (Frenky, 3. mart 2021 08:17)

    # Link komentara

  96. @Karleuša

    Ako mislis zvezda kao ti u potpisu, to je skroz ok
    (Kontras, 3. mart 2021 08:17)

    # Link komentara

  97. Svaka čast brate Srbine...
    Samo nastavi da većinu nas činiš ponosnim u ovo teško vreme i da nabijaš komplekse mrziteljima uspešnih ljudi i svega što je srpsko.

    Čekamo stotku za koju sezonu i medalje sa reprezentacijom, ako Bog da zdravlja!
    (MilanNS, 3. mart 2021 08:16)

    # Link komentara

  98. Brutalna partija jokica,ali nemogu reci uopste waw... Lik to radi u laganom ritmu... Definitivno mvp lige trenutno
    (Makedonac, 3. mart 2021 08:16)

    # Link komentara

  99. Baš lepo!
    (Lala Germany, 3. mart 2021 08:13)

    # Link komentara

  100. Nikola objasnio `ko kosi a `ko vodu nosi :)
    (partizanovac067, 3. mart 2021 08:12)

    # Link komentara

  101. Denver +31., a nabijac statistike igra skoro 40 minuta +/-  18., preko njega bi i moja baba trpala. Na ovako ubedljivu pobedu igra do kraja utakmice i ladno kaže ne zanima ga licna statistika.
    Da bi bio zvezda treba da kida i u odbtani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Prema tome, kad gledamo kao paket Somborac nikad neće dobiti MVP nagradu, nikad neće osvojiti prsten i nikad neće biti zvezda
    (Karleuša, 3. mart 2021 08:10)

    # Link komentara

  102. Ma jok, nije Nikola MVP :)

    Kada daje 40+ poena, ima istorijsku statistiku, mediji tamo - da ali puni kolone a tim gubi. Bez razmisljanja i objektivnosti ko su mu saigraci. Pritom statistika koju ima postize kroz izrazito timsku igru.

    Ako se neko prikljuci, Jamal, Porter, odmah zaboravljaju kada sam vuce na ledjima 90% sezone - super je on ali ima Jamala bla bla. Dok se ti argumenti ne koriste u slucaju da Lebron ima Dejvisa (Lejkersi se raspadaju od kako je povredjen), Embiid jedno trojicu saigraca boljih od kompletnog Denvera itd.

    A realnost je da je Denver bez Nikole ubedljivo najgori ili poslednja tri tima lige. Covek najbolji poenter, skakac, asistent, kradljivac ekipe sa najboljim procentima i to kroz sve vreme razigravanje svakoga. Sto proigravanjima, sto blokivima na i od lopte. Pritom je "prisiljen" da bude toliko agresivan cesto jer mu samo to preostaje. Svi znamo sta se desava kada je nekom vece, kada pocne da pogadja od ostalih - Nikola se povlaci i hrani loptama vruce ruke.

    I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ). Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 zapada svako ime na MVP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina :)
    (Pera Ždera, 3. mart 2021 08:07)

    # Link komentara