1. @Dragan Borča-Ne slažem se sa konstatacijom oko snage Jute i Denvera.Poenta,ako se Denveru povredi Jokić ili Marej,dakle samo jedan od vodećih igrača,na samo 7-8 utakmica,oni će biti u ozbiljnom problemu za plejof.Dok kod Jute to sigurno neće biti slučaj jer su homogena ekipa.Dodatno,Jokić ne može igrati celu sezonu u ovom tempu,evidentno je da će u nekom trenutku posustati.
    Procena,finale Bruklin-Lejkersi.
    (Mondragon, 25. februar 2021 22:06)

    # Link komentara

  2. Milan

    Dakle, Vejd sa Sekom, Alonzom, Vokerom i Vilijmasom. Hakim sa Smitom, Elijem, Torpom, Orijem i Kaselom. Detroit sa dva Valasa, Bilapsom i Prinsom. Slažem se, niko superstar, ali ako su to samo solidni košarkaši, nemamo o čemu dalje da diskutujemo. Za Voltona si u pravu.
    (Roki, 25. februar 2021 21:01)

    # Link komentara

  3. @Roki
    Tri superstara koja su osvojila prsten uz solidne igrače i timsku igru bez drugog superstara:
    Bil Volton sa Portlandom
    Hakim Olajdžovon sa Hjustonom 1994
    Denis Wejd sa majamijem, beše 2006
    Ceo tim Pistonsa 2004/05, nisu imali nijednog superstara, imali su tim sa 5 vrhunskih boraca i solidnih košarkaša
    (Milan, 25. februar 2021 19:41)

    # Link komentara

  4. Lajavi krelac

    Šta misliš, da bi Lejkersi bili bolji da je situacija obrnuta, da Dejvis igra, a Lebron ne? Nije problem da neko kaze argumentovano šta misli, problem je kad neko sve svoje tvrdnje brani time što ne ne voli Lebrona. Svi pričaju kako je Lebron ništa bez Dejvisa. Ja ih pozivam da navedu tri superstata u istoriji koji su osvojili prsten, a da pored sebe nisu imali barem jednog vrhunskog saigrača.
    (Roki, 25. februar 2021 17:47)

    # Link komentara

    Ja uopšte nisam neko ko ne voli Lebrona ili ga mrzi nit ga obožava, promašio si metu. Razume se da bi bez Lebrona samo sa Dejvisom Lejkerse punili i Cleveland i Chicago i Minesota.

    On je fantastičan igrač, smisao moga zapažanja jeste da on u ovom životnom dobu mora da ima barem još jednog fantastičnog sa kojim se dopunjava, upravo kao što si rekao. Trenutno, možda čak i dvojicu.

    Uvek pobeđuje tim, valjda je to jasno iz primera Denvera i Lejkersa.

    Lejkersi jednostavno nisu onaj tim od prošle godine i to se zaboravlja.

    A Lebron ima da igra do 40-te bez problema. Ihahaj ima da uživamo još u svakavim majstorijama od njega.
    (Lajavi Krelac, 25. februar 2021 18:53)

    # Link komentara

  5. Lajavi krelac

    Šta misliš, da bi Lejkersi bili bolji da je situacija obrnuta, da Dejvis igra, a Lebron ne? Nije problem da neko kaze argumentovano šta misli, problem je kad neko sve svoje tvrdnje brani time što ne ne voli Lebrona. Svi pričaju kako je Lebron ništa bez Dejvisa. Ja ih pozivam da navedu tri superstata u istoriji koji su osvojili prsten, a da pored sebe nisu imali barem jednog vrhunskog saigrača.
    (Roki, 25. februar 2021 17:47)

    # Link komentara

  6. @Ostin da su Hakim i Barkli imali Pipena oni bi...ispali u prvom kolu,secas se?
    (Beks, 25. februar 2021 17:31)

    # Link komentara

  7. lebronu jedan igrač iz rostera fali i od 1/5 a mvp brat jokara igra 31 utakmicu bez 4-5 igrača. inače juta vec sad osigurala br 1
    (goran, 25. februar 2021 16:01)

    # Link komentara

  8. Jednostavno imaju širinu, plus superstar Mičel. Popunjeni svuda kvalitetnim opcijama. Unutra Gober, spolja Bogdanovic, odlicni Klarkson. Ali na jakom Zapadu kada zapnu svi u plejofu, tesko da mogu vise od druge runde, tj polufinala.
    (Dr.Primarijus, 25. februar 2021 07:25

    Tako je doktore...Svi ce zapeti u PO samo ce Juta da igra mekano??? Sta sve ljudi pisu. Da je Bogdanovic bio zdrav prosli PO Juta bi lagano do finala.
    (Straight Outta München, 25. februar 2021 14:17)

    # Link komentara

  9. Juta mnogo liči na atlantu od pre neku godinu, kad hoksi imali najbolji skor.Al onda dođe plej of i ništa ne urade.
    (alan hjuston, 25. februar 2021 13:07)

    # Link komentara

  10. Hahahahhahahahha pa da je dejvis igrao u miamiu sa vejdom boshom o alenom uzeo bi najmanje tri prstena. Drugo dejvisa niko ne ubraja ni u najboljeg u ligi trenutno a lbj neki ovde naziv vaju GOAT...
    (petarczv, 25. februar 2021 09:14)

    Jel znaš da LeBron ima 36 godina?
    A to šta bi bilo kad bi bilo, batali. Da je Juta imala Pipena, Džordan ne bi uzeo nijedan prsten u životu.
    (Ostin A, 25. februar 2021 12:50)

    # Link komentara

  11. Juta je odlicna ekipa i imaju jako dugacku klupu. Na pleju Hauard Ajsli. Menjao je Stoktona odlicno dok je bio povredjen u novembru i pocetkom decembra. Na beku Sendon Anderson. Na krilu iskusni Kris Moris i Adam Kif. Na cetvorci Big Dog Antoan Kar, koji odlicno igra i pet uz Melouna. I rezervna petica Greg Foster koji kad udje uvek podigne nivo energije. Trci kontre, a ume i da bocne poneku trojku. Klupa igra znacajne minute i donosi prevagu u velikom broju utakmica. Moja prognoza, finale sa Bulsima.
    (Zak Von, treci plej, nisam ga spomenuo, 25. februar 2021 12:46)

    # Link komentara

  12. Kad vec toliko pratite sta moze Lebron bez Davisa, ajde mi onda recite sta je to uradio Davis bez Lebrona u karijeri? Da li stvarno iko mislis da danas u košarci postoji neki igrač koji može sam da pobedjuje..
    (ballball, 25. februar 2021 08:22)
    Ma ovde u komentarima ljudi koji prate NBA na portalu ono gledaju rezultate i komentarišu.NBA gledaju samo ako ima neka utakmica u 19h.
    (Back in Black, 25. februar 2021 11:22)

    # Link komentara

  13. Juta je u zadnjih par nedelja pobedila Filadelfiju bez Embida, Kliperse bez Pola i Leonarda, Lejkerse bez Dejvisa i Sredera, Milvoki bez Holideja, pa i drugi su imali povrede. Ne znam bas koliko je ovo stanje relevantno.
    (Micko, 25. februar 2021 10:51)

    # Link komentara

  14. Jedna jako bitna stvar, kada je Denver pobedio Jutu Zeke Nnaji nije igrao, toliko.
    (Kikujiro, 25. februar 2021 10:43)

    # Link komentara

  15. Budite ljudi ozbiljni, evo sad je februar, tvrdim da u PO, ako se sretnu Juta i LAL, da će ih LAL dobiti sa maksimalno 1 izgubljenom utakmicom.
    (drvobradi, 25. februar 2021 09:32) # Link komentara

    Znači stavit ćeš kuću i imanje u PO na Lakerse? Pa zašto sam ja išao na fakaltet i u što sam ulupao 17 godina radnog staža!? Treba samo bacit oko na milijunaše sa komentara i para puna torba. Sigurno si se toliko obogatio na svom poznavanju i predviđanju košarke da se sada samo baviš humanitarnim radom i sa Gatesom raspravljaš o pomaganju siromašnih zemalja.
    (Forester, 25. februar 2021 10:28)

    # Link komentara

  16. Ako se Dejvis i Sruder uskoro ne vrate, naravno prvenstveno Dejvis Lejkersi u plej of nece uci, Lebron jednostavno bez njega apsolutno nista ne moze, Lejkersi su sa njim bili najbolja odbrana lige ubedljivo, kako njega nema trpa ih kako ko stigne, Lebron ako ima malo morala.da javno kaze bez dejvisa smo niko i nista i kraj....
    (Maree, 25. februar 2021 07:43)

    # Link komentara

    Bravo, ja sam to vec 2 puta ovde napisao pa me obozavaoci Lebrona Jamesa ismejavaju.

    Ali pazite ako je zaista u pitanju povreda tetive bez ikakave intervencije, 6 nedelja minimum oporavka. Ako mora na operaciju ode cela sezona (imao sam isti peoblem). Davis je najbitniji igrac u tom timu. To se pokazalo i u plej ofu prosle godine. Lejkersi su jako tanak tim. Zavise od 1,5 igraca.

    Vrlo lako moze da se desi da se sa Sakramentom, Voriorsima i San Antoniom tuku za mesto u plej ofu.

    Sreca za njih, kao za Denver koji je takodje osakacen je sto ide All star pauza, pa ce moci da se nekako oporave.

    Kada se Dejvis povredio prognozirao sam da ce u sledecih 10 utakmica imati skor 2-8.
    (Lajavi Krelac, 25. februar 2021 10:15)

    # Link komentara

  17. Ma kakva Juta, prosecan tim u NBA.
    Zapeli max dosli do I mesta i to ce im biti najveći uspeh ove godine.
    Sta mogu da urade u playoff sa igracem poput Mitchell koji mora da uzme 30 suteva da bi ubacio 30p.
    (baron, 25. februar 2021 10:06)

    # Link komentara

  18. svi taktiziraju ,dal si 1 ili 8 nebitno,ako bude u balonu,a oni vec znaju da ce biti.Kraj sezone je bitan i forma tada.
    (Nikola, 25. februar 2021 09:51)

    # Link komentara

  19. Bogdan je smesan u odnosu na Bojana Bogdanovica
    (Poznavalac ©®, 25. februar 2021 09:47)

    # Link komentara

  20. Iutah je izgubila od Denvera..
    (C i n i k, 25. februar 2021 09:43)

    # Link komentara

  21. Vidim da ovde ima dosta kritičara Lebrona. Kad su pajseri, čovek igra odlično s obzirom da ima 36 godina i milion utakmica u nogama. Lako je kakiti iz fotelje, izadjite vi na teren 80+ utakmica godišnje. Naravno da im nedostaje Davis, košarka je timska igra za one koji to još nisu primetili...
    (kalimero, 25. februar 2021 09:42)

    # Link komentara

  22. Znanje Imanje@
    Za 7-8 dana Denver ce biti peti
    Za mesec dana cetvrti
    Imaju jaci roster nego prosle sezone ali su ih povrede pokosile i nisu imali Portera 10 kola i plus im se ovo defanzivno krilo iz Evrope odmah povredilo
    Tim Koneli je doveo jednog od najboljih svetskih plejeva, Grina solidnu zamenu za Granta, Zeke je fantastican potencijal + jos par igraca klinaca
    Prosle sezone su u prvoj polovini sezone doziveli cak 10- ak blowout- a
    Ove sezone cak i sa 17-14 nemaju 3 utakmice koje su izgubili lako, vec zbog izostanaka mnogo igraca gubili masovno pred kraj zbog skracene rotacije. U NBA ima 150 igraca koji mogu kao prva opcija imati vise od 20 poena prosecno sa zelenim svetlom za ispucavanje kao sto ima Grant bez pritiska u top 3-4 najgora kluba lige. Dok ga nisu treneri skautirali pa sada 7-8 kola ima katastrofalnih 36% suta jer mu ne prolaze vise 2 fore koje koristi. Kada je Fox izostao prosle sezone Bogdan je bio prva opcija i imao je cak i 5-6 utakmica sa superstar brojkama tipa 25 koseva, 10 asistencija. Zbog mnogo povreda u Denveru ispadose prosecni Kreg i Plamli kao neki veliki gubici. Kampaco je naucna fantastika igrac za Krega. Povrede su ucinile da se Maloun pogubi sa rotacijama, inace pogledaj im skor kada su imali samo jednog ili 2 igraca manje, preko 70%.
    Videces na kraju sezone ko je diletant, da li Tim Koneli ili ti 😄
    (Dragan Borca, 25. februar 2021 09:41)

    # Link komentara

  23. Vrlo dobra ekipa, ali trenutno najuspešnija ili na kraju lige ne znači mnogo u plej ofu, videli smo to u slučaju Milvokija, pogotovo ove sezone gde su timovi izjednačeniji, neočekivani rezultati, svako dobije svakog...
    (Andrei Kirilenko, 25. februar 2021 09:40)

    # Link komentara

  24. Budite ljudi ozbiljni, evo sad je februar, tvrdim da u PO, ako se sretnu Juta i LAL, da će ih LAL dobiti sa maksimalno 1 izgubljenom utakmicom.
    (drvobradi, 25. februar 2021 09:32)

    # Link komentara

  25. Pitanje ko je u Lejkersima jordan a ko pipen...
    (lerma, 25. februar 2021 07:43)


    Nije pitanje. AD je pokazao u NO i LAL ko je i sta je. On je fantastican igrac, on ima statisticki doprinos mozda i veci od LBJ, ali on nije vodja. I verovatno nikad i nece biti, nema tu crtu.
    (dule, 25. februar 2021 09:31)

    # Link komentara

  26. juta nema sanse protiv bruklina,metla ako dodje do okrsaja!
    (peca, 25. februar 2021 09:30)

    # Link komentara

  27. Petarczv

    Nemoj toliko da se sekira, nije dobro za zdravlje.
    (Roki, 25. februar 2021 09:27)

    # Link komentara

  28. Gde vam je sad kraljica?
    (Đura, 25. februar 2021 09:16)

    # Link komentara

  29. Kad vec toliko pratite sta moze Lebron bez Davisa, ajde mi onda recite sta je to uradio Davis bez Lebrona u karijeri? Da li stvarno iko mislis da danas u košarci postoji neki igrač koji može sam da pobedjuje..
    (ballball, 25. februar 2021 08:22)

    Hahahahhahahahha pa da je dejvis igrao u miamiu sa vejdom boshom o alenom uzeo bi najmanje tri prstena. Drugo dejvisa niko ne ubraja ni u najboljeg u ligi trenutno a lbj neki ovde naziv vaju GOAT...
    (petarczv, 25. februar 2021 09:14)

    # Link komentara

  30. Zato ih jokara gazi uvek!
    (shile, 25. februar 2021 09:13)

    # Link komentara

  31. Pa kako kad Lebron čini čuda? Najbolji u galaksiji itd. Jasno kao dan, a od Jokića se traži rezultat tima da bi bio kandidat za MVP. Bez AD Lejkersi ne bi videli plej of, ali bi Lebron bio kandidat za MVP. Toliko o kriterijumima. Dobar je Lebron, ali precenjen.
    (Momcilovac, 25. februar 2021 09:12)

    # Link komentara

  32. Lebron bez AD ima jednu pobedu i 4 poraza zaredom!!! E to vam je lebron pazni kralj koji bez pomoci super zvezda ne može ništa. Smesan je ko bioskop.
    (petarczv, 25. februar 2021 09:11)

    # Link komentara

  33. Kako ide MVP-u bez Obrve, zna li neko?
    (domacalobanja. com, 25. februar 2021 09:09)

    # Link komentara

  34. док не налети на Денвер...
    (Sirmium, 25. februar 2021 09:09)

    # Link komentara

  35. Ma nema ništa od Lejkersa ove sezone. Jedino ako ih baš budu gurale sudije, pa da na konto toga naprave nešto. Takođe, Juta izgleda solidno, ali ako pogledate glavne timske statističke parametre, ni Lejkersi, ni Juta nisu ni u prvih 10 timova. Moj pik za finala konferencija su Portland-Denver i Bruklin-Milvoki (izuzev ukoliko se ranije ne padnu jedni protiv drugih), s tim da čvrsto verujem da će Netsi osvojiti titulu. Ako njima svi igrači budu zdravi, ne vidim da bi neko mogao da ih izbaci. Harden, Durent, Irving i Džordan su, jednostavno, nezaustavljiva mašina, šta god ljudi mislili o njima individualno. Imaju milion rešenja u napadu i mogu da "izmisle" poene u svakom trenutku. Mislim da će se prošetati do titule. Živi bili pa videli...
    (ja, 25. februar 2021 09:09)

    # Link komentara

  36. Lejkersi sada liče na ekipu od pre dve godine, pre nego što je kraljica iskukala da se dovede Dejvis. Tačno se vidi ko je najzaslužniji za prošlogodišnju titulu. Lebron bez njega ne može apsolutno ništa...
    (društvance iz predgrađa, 25. februar 2021 09:07)

    # Link komentara

  37. Juta igra odlicno nema tu sta, Snajder je legenda, trenercina i imaju dosta dobrih igraca
    Ali moze to i jako da ih zavara
    Juta je ubedljivo top 3 najzdravija ekipa lige i sa najmanje kadrovskih problema
    Micel je izostao dve utakmice i Ingls i Konli po nekoliko, fakticki pun roster u ovih 30 i nesto kola
    I Finiks ima jako malo izostanaka i to jako utice na trenutno stanje na tabelama
    Dalas, Boston, Denver, Majami, San Antonio, Bruklin i jos dosta klubova su rosteri bili mnogo oslabljeni tokom dosadasnjeg dela sezone
    Pola NBA timova je igralo utakmice i bez 4-5 igraca iz standardne rotacije
    Jaka je Juta ali ne bas toliko koliko tabela pokazuje
    I mnogo se oslanjaju na sut za 3
    Protiv Jute moze da se pravi dobra taktika sa pustanjem Gobera da postigne 25 poena a da im dosta blokiras sut za 3 ali to se tek u plej of,- u spremaju posebne taktike jer se tada treberi pripremaju samo za jedan tim, ovako svaki drugi dan utakmica drugi tim
    Bice Juta opasna i u plej of- u ali ipak ima 5-6 jacih timova kada su kompletni
    (Dragan Borca, 25. februar 2021 09:07)

    # Link komentara

  38. I posle se pojave komentari kako Lebron nosi Dejvisa i kako bi i bez AD oni dogurali daleko....Lrbron je odlican i pre je stvarno gurao ekipe tipa Klivlend ali Lejkersi trenutmo ne bi dogurali nigde bez Obrve
    (Urox, 25. februar 2021 08:59)

    # Link komentara

  39. Ovako izgleda jedna ozbiljna ekipa koja ne zavisi od jednog ili dva igrača. Svi igraju podjednako i svaki igrač daje svoj doprinos. Mičel se totalno podredio ekipi, ne divlja kao ranije i odmah je pozivno po ekipu.
    Samo 6 poraza do sada, jedino se može reći - svaka čast.
    (društvance iz predgrađa, 25. februar 2021 08:59)

    # Link komentara

  40. Juta je pre svega TIM, bez pretendenata na individualna ostvarenja i stoga su ubedljivo najbolji i tim koji igra najlepšu košarku u ligi, prava retkost u današnjoj NBA ligi.
    (imao je konje vrane, 25. februar 2021 08:55)

    # Link komentara

  41. jedino im ne prija denver
    inace su najbolji
    (Jaime Vardy, 25. februar 2021 08:53)

    # Link komentara

  42. Ajmo Meloun-Stokton-Hornacek!!!
    (Zare, 25. februar 2021 08:48)

    # Link komentara

  43. Lejkersi su sad 3. tim na Zapadu. Ako se Dejvis uskoro ne oporavi, pašće još niže na tabeli.
    Kako je i daje Lebron favorit za MV?.(kriterijum najboljeg tima u ligi otpada) A ima bar 5 igrača sa boljom individualnom statistikom: Jokić, Embid, Durent, Kari, Janis, Lenard...

    Evo npr. Jokić trenutno u ovoj sezoni ima: 27p, 10.9sk, 8.4as, FG 56.2%, 3P 40.8%, FT 87.5%
    A Lebron: 25.6p, 8.1sk, 8as, FG 50.2%, 3P 35.1%, FT 70.7%.
    Jokić je bolji bukvalno u svakom parametru. Lebron je samo "bolji" u izgubljenim loptama. Ima ih 3.6, a Jokić 3.3. :)

    ===…==

    Lebra je bolji u drzavljanstvu koje ima. To je dovoljno
    (uzasi, 25. februar 2021 08:47)

    # Link komentara

  44. Lepo igra Juta ali ne vredi pričati ništa pre plej-ofa. Lejkersi i Klipersi će biti favoriti makar sa 7og i 8og mesta ušli. Juta je tim koji se dokazuje, iskusniji tempiraju formu za plej-of.
    (v, 25. februar 2021 08:45)

    # Link komentara

  45. @znanje-imanje

    Mogao bi komotno da promeniš nick u "nemanje znanja". Konstantno koristiš epitete za Nagetse poput diletanti, bangavi, šoderi i sl. Govorimo o finalistima zapadne konferencije a ne o Niksima. Jesu malo kilavije ušli u sezonu, ali tvrdim da imaju kvalitet da se pošibaju sa svakom ekipom i da istu izbace u PO. Ne verujem da bi Snajder voleo da ih dobije u prvoj rundi, ili Finiks koji su do sada oba puta u sezoni dobili, tesno ali dobili.
    (Milan, 25. februar 2021 08:38)

    # Link komentara

  46. I onda nalete na Jokićev Denver i ovi ih otresu jer Gober je samo dominantan protiv timova koji ne gaju sličan stil igre kao njihov što je naravno skoro 80% timova . Ja Denver vidim u finale zapada sa Jutom ili Lejkersima stim što Lejkersi ako nastave bez Dejvisa teško da mogu da dođu do finala zapada a sve ide ka tome jer je Dejvis hodajuća povreda od igrača a da je all star igrač ne dovodi se u pitanje. Finale istoka je zasigurno za seventisikserse e sada baksi ili Netsi će biti drugi tim koji će biti u finale istoka . Čeka nas u svakom slučaju ludi plaj off i borba za titulu . Svakako na velika vrata se vratili timovi u kojima su centri i visoki igrači dominantni .
    (Kažem !, 25. februar 2021 08:34)

    # Link komentara

  47. imaju najduzu klupu, gde svi znacajno doprinose, timski igru sa fantasticnim protokom lopte, pa vrlo lako prave slobodne pozicije. samo da ne izgore u regularnom delu sezone. ko se seca, i pre tri godine su pravili ludacke serije, po 15, 16 pobeda i od fenjerasa se digli na cetvrto mesto na zapadu. samo tada nisu imali ovakvu klupu i postavu. evo denver je npr.trebao da juri bogdanovica. pravi suter, ne komlikuje mnogo. ili sut ili ulaz.
    (maki1982, 25. februar 2021 08:31)

    # Link komentara

  48. Da je Denver na mjestu Utaha 90% komentara bi bilo uvjereno u titulu i to sa svim metlama u PO. Ovako se natječu tko će više omalovažavati definitivno najzreliji i najbolji tim trenutno u NBA. Jokić je super star da se razumijemo i ne zaslužuje ni blizu krš ekipu kao Denver ali govoriti da Utah nema šanse i da pada u prvom krugu PO je neozbiljno.
    (zelkecus, 25. februar 2021 08:30)

    # Link komentara

  49. Kad vec toliko pratite sta moze Lebron bez Davisa, ajde mi onda recite sta je to uradio Davis bez Lebrona u karijeri? Da li stvarno iko mislis da danas u košarci postoji neki igrač koji može sam da pobedjuje..
    (ballball, 25. februar 2021 08:22)

    # Link komentara

  50. More opasna je Juta. Mnogi je ovde potcenjuju a ekipa bas sazrela. Popunjeni na svim pozicijama, igraju pre svega timski i svako daje doprinos. Nece se ni oni predati tako lako u play offu. Napravice zalihu pobeda i odmarati par utakmica pred play off, kao Lakersi prosle godine. Nije da ih gotivim, ali stvarno su sklopili timcinu.
    (Carapan, 25. februar 2021 08:08)

    # Link komentara

  51. @spartanac
    Lekići ne deluju?
    (izgubili ti Lejkersi, ma vratiće se Dejvis, 25. februar 2021 08:08)

    # Link komentara

  52. ceka njih Denver u plej ofu
    (milan, 25. februar 2021 08:07)

    # Link komentara

  53. Sinoc smrt za kladionicare, par iznenadjenja, popadali tiketi samo tako...
    (ANALiticar, 25. februar 2021 08:03)

    # Link komentara

  54. Ma i Milvoki je bio,pa kako je zavrsio??
    (NotSmell, 25. februar 2021 08:02)

    # Link komentara

  55. Kraljevski bal je zavrsen maske su skinute.
    (Rajkovic, 25. februar 2021 08:01)

    # Link komentara

  56. Dzejms je bez Dejvisa prosjecan igrac u Lejkersima,to se sada najbolje vidi.Nevjerovatno koliko samo jedan igrac moze da napravi razliku u timu.
    (Asteriks, 25. februar 2021 08:01)

    # Link komentara

  57. Za bangavi Denver ovakav razvoj događaja je ko da su dobili na lutrijji. Godine LeBrona i krhkost Dejvisa su ipak previše, čak i za standardno NBA štelovanje. Juta ima savremeni profil. Centar koji nema mane centra - da je rupa za pik and rol. Motor tima, igrač koji je buldožer. Niz trojkaša okolo. Ako im je "druga postava" jedan Klarkson koji cele sezone razbija onda su baš jaki. I trener koji nije budala. Protiv Denvera je namerno uradio da maksimalizuje vreme Gobera a da NIJE na Jokiću. Da vidi kako mu to funkcioniše, sa onim "Nikola napuni koš a njegov tim izgubi". Sada će u PO ako je izabere i tu taktiku umeti bolje da izvede. Sledeći tim koji ima smisao je Feniks. Kad nije ovaj vođa tima na terenu jeste onaj, centar pa drugi i sve tako. Odoše u PO samo na pamet strukture. I naravno LA povlašćeni timovi.
    Ipak to što će Juta biti prva a LA timovi se potući prethodno međusobno daje i dalje šansu dunsterskoj upravi Šodera.
    Juta je ovo ne dobila nego toliko ladno, od prvog trenutak "znamo da dobijamo", da je ceo meč imao junk-time feeling. I ništa drugo o utakmici nema da se kaže!
    Zašto je i Vašington dobio Lejkerse? Jer čak i bangavi oni imaju strukturu. Na Lebronu je bio Hačimura. Dečko nije čudo al nit je loš nit je budala. A menjao ga Avdija! Samo se Denver odrekao Krejga. Doveo mu zamenu koja zbog kolena nema ovu sezonu. A sad im je ta rupa proširena povredama i na dole: Dozier, Barton, Heris, i na gore Milsap, Grin. Kakvi diletanti.
    (znanje-imanje, 25. februar 2021 07:51)

    # Link komentara

  58. Lejkersi su sad 3. tim na Zapadu. Ako se Dejvis uskoro ne oporavi, pašće još niže na tabeli.
    Kako je i daje Lebron favorit za MV?.(kriterijum najboljeg tima u ligi otpada) A ima bar 5 igrača sa boljom individualnom statistikom: Jokić, Embid, Durent, Kari, Janis, Lenard...

    Evo npr. Jokić trenutno u ovoj sezoni ima: 27p, 10.9sk, 8.4as, FG 56.2%, 3P 40.8%, FT 87.5%
    A Lebron: 25.6p, 8.1sk, 8as, FG 50.2%, 3P 35.1%, FT 70.7%.
    Jokić je bolji bukvalno u svakom parametru. Lebron je samo "bolji" u izgubljenim loptama. Ima ih 3.6, a Jokić 3.3. :)
    (x, 25. februar 2021 07:50)

    # Link komentara

  59. Po tabeli da, ali nisu ni u prva 3, sto ce plejof dokazati. Po meni su jaci: Netsi, 76's, LA, LAC, zdrav Denver...
    LA igra bez AD, trenutno su lutka za naduvavanje, imace sve poraze dok je Davis ne vrati.
    (Baustelac, 25. februar 2021 07:48)

    # Link komentara

  60. U plej ofu ništa znacajno nece uraditi
    (milijarder, 25. februar 2021 07:45)

    # Link komentara

  61. Blago nama, samo Amazon vredi više od cele Srbije! Ovo je ogroman uspeh kada preteknemo SAD! U korupciji i slobodi mediji smo isto ispred njih, lepo napredujemo!
    (spartanac, 25. februar 2021 07:45)

    # Link komentara

  62. Najuspešniji da. Bilo bi sjajno da se opet Denver u plejofu ukrsti sa njima, u što kompletnijem sastavu.
    (Outsider pravi, 25. februar 2021 07:44)

    # Link komentara

  63. Ako se Dejvis i Sruder uskoro ne vrate, naravno prvenstveno Dejvis Lejkersi u plej of nece uci, Lebron jednostavno bez njega apsolutno nista ne moze, Lejkersi su sa njim bili najbolja odbrana lige ubedljivo, kako njega nema trpa ih kako ko stigne, Lebron ako ima malo morala.da javno kaze bez dejvisa smo niko i nista i kraj....
    (Maree, 25. februar 2021 07:43)

    # Link komentara

  64. Nije igrao Obrva, nemojte da se šalimo
    (Poznavalac ©®, 25. februar 2021 07:43)

    # Link komentara

  65. Pitanje ko je u Lejkersima jordan a ko pipen...
    (lerma, 25. februar 2021 07:43)

    # Link komentara

  66. Добро јутро џезери! Ко зна, можда је ово та година :) чуда су могућа..
    (драган, 25. februar 2021 07:34)

    # Link komentara

  67. Eto a kukate sto su Goberu date tolike pare a Jokicu nisu...
    Nesto mi i zao Jokare, lik je za presten a zaglavio u onom raspalom Denveru, uz to jos im i lojalan.
    (Darth Plegueis, 25. februar 2021 07:33)

    # Link komentara

  68. I Milvoki je bio prosle sezone,pa je zavrsio kako je zavrsio!
    (caki, 25. februar 2021 07:30)

    # Link komentara

  69. Mailman likes this
    (Corleone, 25. februar 2021 07:30)

    # Link komentara

  70. Jednostavno imaju širinu, plus superstar Mičel. Popunjeni svuda kvalitetnim opcijama. Unutra Gober, spolja Bogdanovic, odlicni Klarkson. Ali na jakom Zapadu kada zapnu svi u plejofu, tesko da mogu vise od druge runde, tj polufinala.
    (Dr.Primarijus, 25. februar 2021 07:25)

    # Link komentara