1. KD je malo nervozan...
    (papa Francisko, 23. januar 2021 13:02)

    # Link komentara

  2. Mozda sam to samo ja, ali rekao bih da je razlog to sto je daleko veci i znacajniji kosarkas od tebe i dalje.
    (Sabre, 23. januar 2021 13:02)

    # Link komentara

  3. KD je upravo sebi ovakvim uličarskim rečnikom dodelio isti atribut. Barkli ima pravo na svoj stav o svemu što dotiče košarku pa time i o zdravlju profesionalaca, vakcinaciji... Titule su jedno, ali biti gospodin je ipak teže.
    (Outsider pravi, 23. januar 2021 13:06)

    # Link komentara

  4. Durent bi u Barklijevo vreme dodavao peškire dok bi Barkli danas lagano bio MVP.
    Takav vam je bio NBA 90ih sinovci.
    (space jam, 23. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  5. Sine...da ga Barkli dohvati, polomio bi ga kao grisinu.
    (Marko, 23. januar 2021 13:10)

    # Link komentara

  6. Apsolutno u pravu, barkli samo lupa gluposti
    (cole, 23. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  7. A ti si "dokazano pametan" pa si imao lažne naloge da se svadjas sa totalnim anonimusima na soc. mrežama???
    Koliko je dobar igrač, tolika mu je i promaja u glavi... Teska dileja
    (dacha Zvezda, 23. januar 2021 13:14)

    # Link komentara

  8. @siabre. nije.
    (Andrej, 23. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  9. KD instagram ratnik. :D
    (Stark, 23. januar 2021 13:18)

    # Link komentara

  10. @Sabre

    Malo objektivnosti molim. Durent je vec sada daleko ispred Barklija i spada medju deset najboljih kosarkasa u istoriji igre. Svakako je najbolji napadac u istoriji NBA. Ser Carls je bio velika faca i strasan igrac ali je daleko ispod Kevina i prema kosarkaskoj vestini i prema dostignucima u sportu i to ne zbog toga sto Barkli nije bio genijalan igrac vec zbog toga sto je Kevin otisao cak nivo iznad.
    (box, 23. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  11. mnogo ruzno. bas se obrukao.
    (veverica, 23. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  12. Lepo mu je i rekao,niti je doktor niti imunolog.
    (Baka, 23. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  13. Da Barkli nije neozbiljno shvatao košarku i da je malo poradio na tijelu kao Lebron bio bi najbolja četvorka svih vremena. Niko nije bio toliko blizu da Jordanu otkine titulu kao Finiks 1993. Ali... Neko se malo unervozio nakon što je dva meča zaredom izgubio od Klivlenda, kojem je uzgred trejdovao zvijer od centra. Kako se u Bruklinu ponovo hvataju za glavu kad vide šta su uradili... Indijana ih je sve opljačkala. Kad se vrati Levert, ove ili sljedeće sezone, to će biti kandidat iz sjenke za finale. Voren, Sabonis, Levert, Brogdon, možda Trejduju Tarnera za neku opciju koja će više odgovarati Litvancu. Uz sve to fenomenalna klupa i trener koji je tek dobio posao prvog trenera, a već ga hvale, i ima odličan skor. Hjuston će u ribild, a Klivlend može da gradi iz ovoga što je dobio i da bude opasna ekipa u par narednih godina, već su to pokazali.
    (Konformista, 23. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  14. Bolje se ne qrči preterano, jer ako te Barkli dohvati, proći ćeš kao bos po trnju.
    Vrhunski košarkaš, ali kao osoba jedna velika ljiga...
    (društvance iz predgrađa, 23. januar 2021 13:24)

    # Link komentara

  15. Ko je košarkaški bolji je stvar ukusa, za mene Ser Čarls. Ali Barkli je kao ličnost obeležio vreme u kome je igralo mnogo boljih od njega Džordan, Meloun, Olajdžuvan... A Durant je kao ličnost nebitan u udnosu na prosečnog Grina ili igrače poput Le Brona, Hardena... Jednostavno bezličan.
    (Mile, 23. januar 2021 13:27)

    # Link komentara

  16. Mozda sam to samo ja, ali rekao bih da je razlog to sto je daleko veci i znacajniji kosarkas od tebe i dalje.
    (Sabre, 23. januar 2021 13:02)

    Obožavam barklija ali reci da je veći od KDa je teska glupost...
    (petarczv, 23. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  17. Dzukacka izjava, ocigledno nedoraslog za dijalog sa neistomisljenicima
    (aleksandar, 23. januar 2021 13:38)

    # Link komentara

  18. Durent bi u Barklijevo vreme dodavao peškire dok bi Barkli danas lagano bio MVP.
    Takav vam je bio NBA 90ih sinovci.
    (space jam, 23. januar 2021 13:08)

    Matori pojma ti nemas, pregazilo te vrijeme idi igraj domine i sah u penzionerskom
    (cole, 23. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  19. @retarczv
    Ti ovde stalno iznosis gluposti pa nazalost moramo da te trpimo.. Durent mora jos mnogo toga SAM da postigne da bi dosao do Barklija.
    (doktor, 23. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  20. (box, 23. januar 2021 13:19)

    Durent nije sad i ne verujem da ce do kraja karijere biti medju 10 najboljih.

    Dzordan, Le Bron, Brajant, Medzik, Bird, O'nil, Pipen, Dankan, Oledzuon, Karim, Tomas, Novicki... To su samo neki koje on nece moci da dostigne. Jer njegov uticaj na igru nije toliko veliki. Da, on je poenter, da on je zver, da on je sve sta ocekujes od njega, ali od njega ne vidis nista neocekivano. Ja ga ne vidim kao vodju, kao coveka koji moze da povuce ekipu da bude bolja od onoga sto jeste. Prsten je uzeo sa timom koji bi ga uzeo i bez njega. U bruklinu ima dva vec formirana superstara pored sebe. Kari, Tomson i Grin su izgradili GSW, velika je to razlika.
    (Pera85, 23. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  21. chuck je bio veliki igrac,kd je jos veci ali kao medijska licnost chuck je gigant u odnosu na kd-a
    (bricktop, 23. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  22. KD, ovo ti nije trebalo. Sir Charles Barclay je institucija za tebe.
    (Yugo Tempo 1.1, 23. januar 2021 13:50)

    # Link komentara

  23. Charles Barkli je umeo da prevede loptu kao bek,neverovatnu eksplozivnost,sjajna ledjna tehnika,mogao je da dribla,da hvata skokove pored mnogo visih igraca,kao i da pogodi dalje od kosa kao i iz fadewaya. Durant nikada ne bi mogao da cuva Barklija,kao ni Barkli Duranta,a KD sigurno nije usao u top 10.
    (Beks, 23. januar 2021 13:53)

    # Link komentara

  24. [link] Setimo se igraca Barklija,game 7 vs Sonics!
    (Beks, 23. januar 2021 13:57)

    # Link komentara

  25. Mozda sam to samo ja, ali rekao bih da je razlog to sto je daleko veci i znacajniji kosarkas od tebe i dalje.
    (Sabre, 23. januar 2021 13:02) … Можда сам то само ја?? Тужно како нам се американизовао језик.
    (дада, 23. januar 2021 14:08)

    # Link komentara

  26. @space jam
    У Барклијево време би Дурент даво много више поена него сад, јер се шут за три доста слабије бранио. Крилне центре нико није ометао при шуту за три, подразумевало се да четворке не погађају тројке. И рекету је била јача одбрана него сад, али и правила су до допуштала, да се лактају и туку. Садашња кошарка је за димензију изнад оне из '90.
    (aco, 23. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  27. @Pera85

    Nabrojani igraci su medju najvecima (izuzev Pipena koji je bio zver ali nema mesta u ovom drustvu) ali je nezahvalno porediti igrace koji igraju na drugim pozicijama odnosno nije jednostavno. Ko je bolji igrac Sakil ili Tomas npr.? Meloun ili Ajverson? Poenta je da imas Durenta od 210 cm i ekstremno dugih ruku koji ima dribling, kontrolu lopte, sut kao vrhunski bek i zbog toga je neodbranjiv. Oko toga su se slozili svi igraci koji su igrali u njegovoj eri od Kobija do Lebrona. Zato je KD unikat u istoriji lige. Kazes ne mozes od njega da ocekujes neocekivano, pa u tome i jeste poenta on ocekivano daje 30+ na utakmici a nije pritome ekskluzivni potrosac ili davitelj lopte. Kevina i napredna statistika istice kao jednog od najvecih a to sto se tebi Barkli cini simpaticno (i meni je + je em pametan em interesantan u svom voditeljskom poslu) nema veze i ne treba da utice na objektivnost suda.
    (box, 23. januar 2021 14:13)

    # Link komentara

  28. Antivakser sindrom prešao sa Irvinga na Durenta. Sad će i Bradonja da se inficira. Biće to najludji antivaks lobi u USA.
    (Bane, 23. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  29. Antivakser sindrom prešao sa Irvinga na Durenta. Sad će i Bradonja da se inficira. Biće to najludji antivaks lobi u USA.
    (Bane, 23. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  30. Sjajno, argument u raspravi je ovog drugog nazvati idiotom. Gotivim mnogo Druanta, ali za mene je Barklijevo neosvajanje titule veće od svih Durantovih zajedno.
    (Roki, 23. januar 2021 14:24)

    # Link komentara

  31. Phil Jackson je izjavio da je Rodman najveca atleta kojeg je trenirao,a trener je bio do 2011. Rodmanov nacin kretanja je bio cudesan. Rodman je u karijeri cuvao Medzika,Birda,Dzordana,Pipena,Dankana,Shaqa,Melouna..uhvatio je 22 skoka 98 sa 36 godine pored Dankana i Robinsona na mecu sa Spursima ili 21 skok pored Olajdzuvona i Robinsona 95. Ali jedino nisam video da je mogao da cuva Barklija. To je sve!!! Duranta je Igudala sacuvao!!!
    (Beks, 23. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  32. @Sabre

    Malo objektivnosti molim. Durent je vec sada daleko ispred Barklija i spada medju deset najboljih kosarkasa u istoriji igre. Svakako je najbolji napadac u istoriji NBA. Ser Carls je bio velika faca i strasan igrac ali je daleko ispod Kevina i prema kosarkaskoj vestini i prema dostignucima u sportu i to ne zbog toga sto Barkli nije bio genijalan igrac vec zbog toga sto je Kevin otisao cak nivo iznad.
    (box, 23. januar 2021 13:19)

    Nesumnjivo je fantastican igrac, i generalno ce svakako imati mnogo bolje brojke na kraju od Barklija, ali nije sve u tome, i ja ovde nisam pricao iskljucivo o kosarkaskoj vestini vec velicini nekoga kao igraca u opstim okvirima. Mozda ako jednom nesto sam uradi (bez da ide iz supertima u supertim) ili makar jos 5-6 godina bude imao monstruozne brojke pa onda prodje neko vreme itd onda mozemo da pricamo o tome da je veci igrac ukupno gledano, za sada jos uvek ima da radi na tome.
    (Sabre, 23. januar 2021 14:28)

    # Link komentara

  33. Шта барклија брига за вакцине.
    Коментариши кошарку и уживај
    (Мирабо, 23. januar 2021 14:32)

    # Link komentara

  34. @aco

    Shvatite da bi košarkaši igrali košarku onakvu kakva se igrala u datom vremenu. Zar zaista misliš da bi Durent igrao istu ovu košarku u 80-im, 90-im? Ili da Džordan ne bi više forsirao šut za 3 nego sa distance sada da igra? Ljudi su igrali košarku kakva se igrala u to vreme. A igrači koji su u vrhu sada verovatno bi bili i u vrhu u bilo kom vremenskom razdoblju kao i obrnuto sa obzirom na njihovu košarkašku inteligenciju i njihovo razumevanje košarke. Mada je to ipak šbbkbb.
    (Smeh, 23. januar 2021 14:34)

    # Link komentara

  35. @aco klasican primer tragicnog coveka. Ko kaze da bi Durant odrastajuci u to vreme igrao danasnji stil kosarke i sutirao mnogo trojki? Sta je sprecavalo Birda da sutira brdo trojki,sta je sprecavalo Kukoca da sutne brdo trojki u Nba kada je u Evropi umeo da sutne i 12 na mecu,ko je mogao da brani Kukoca od 211cm. Vi jednostavno ne kapirate da se igrala drugacija kosarka i da igraci igraju u drugim erama. Dankan je osvojio titulu i preko Shaqa i preko Lebrona,Kraford je igrao protiv Dzordana i ubacio 51 sa 40 godina 2019 u "drugoj dimenziji" kosarke! Po vama ni Lebron ne bi mogao da igra danas da je prestao da igra 2006!
    (Beks, 23. januar 2021 14:37)

    # Link komentara

  36. Antivakser sindrom prešao sa Irvinga na Durenta. Sad će i Bradonja da se inficira. Biće to najludji antivaks lobi u USA.
    (Bane, 23. januar 2021 14:23)

    pssst pelcovani
    (najjaci, 23. januar 2021 14:41)

    # Link komentara

  37. Stvarno volim kako igra, ali covjek je bilde... sa 18-19 je optuzen za ubistvo... i ovakvi komentari su samo potvrda da nema bas puno mozga...
    (jap, 23. januar 2021 14:46)

    # Link komentara

  38. Durentula ne može da uvredi gospodina Barklija. Može samo da lupi glupost i da se izblamira, ali to očekujemo od njega jer van košarkaškog terena njemu je promaja u glavi.
    Stoji da je fantastičan, top 5 igrača današnjice, napadač kog niko ne može da brani, ali to je takođe igrač koji je bio prinuđen da ode u supertim GSW koji su do vrha podigli Stef, Klej i Grin koji i te kako mogu bez njega, a sad su mu dovedena dva superstara. Nakon prve titule Stef mu je rekao: Is that what you came for? :))
    Apsolutno se slažem sa Sabreom i onim ko je rekao da je KD fantastičan ali nema ono nešto (možda je to i on napisao). Dakle meni ne izaziva baš nikakvu emociju kad ga gledam, divim mu se sa tehničke strane jer je maestralan, ali nema to nešto da bude vođa i povuče kad treba. Kao kada pijanista savršeno tačno i precizno odsvira sonet, a ti ne osetiš ništa. Prazno.
    (Aleks, 23. januar 2021 14:51)

    # Link komentara

  39. Ne znam kako neko moze da govori da je Barkl? bolji od Duranta igrač. Gledao sam obojicu, veću ubica u napadu nije igrao od Duranta, dečko može svih 5 pozicija da igra, a Barkl? 1 i 2. Tačno je da se nekada igrala jača odbrana, ali ta odbrana je vila fokusira na manjem prostoru, to jest nisu imali toliko jakih šutera za 3. Miller je bio najbolji, a od njega u ovoj eri imate boljih bar 5. Barkl? je bio veći mangup, zreliji ali Durant je haubica velika
    (Semir, 23. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  40. Dobro je i rekao, on i Šek i njihov smisao za humor?
    (Džoni, 23. januar 2021 14:55)

    # Link komentara

  41. Sudije tj liga su unistili igru, zato ne moze da se poredi kosarka kraj 80tih i 90te i ovaj balet sada. Pipen ide na kos a Rodman mu skace na glavu, skoro mu lomi kicmu i jos ga gura posle sa dve ruke u publiku kad je pao. Pipen posle toga vezba u teretani sa Jordanom i izbacuju detroit sa 4-0..danas medju starijim navijacima se namece utisak da su sve velike zvezde preveliki mekusci i da bi posle prvih batina igrali ko cave.Posto liga ne dozvoljava musku igru nikad necemo saznati dal imaju u sebi taj duh ratnika ili ne.
    (Konj Veselko, 23. januar 2021 14:55)

    # Link komentara

  42. ..ničim izazvano vređanje jednog od najpoznatijih imena u NBA svih vremena _nisam znao da je KD,pored toga što je vrhunski igrač,isto takoi nevaspitana i bezobrazna bizončina
    (Moltisanti, 23. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  43. @Semir

    Barkli je bio cetvorka, a mogao je da igra i keca i peticu. Dvojku nikako.
    (srba_the_metuzalem, 23. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  44. ...zamislite da sada Jokara za Divca kaze da je idiot? Ide mi vise na qra..ta Americka nadmenost,pokazi malo postovanja za legendu NBA-a,a ako cemo kosarci tadasnji NBA je bio kidanje,tada igraci nisu izlazili sa terena posle poraza sa osmehom na licu jer im je bilo stalo.Sada ih interesuje ko ima bolji ugovor i igra samo za sebe, odnosno statistiku...
    (PERA, 23. januar 2021 15:12)

    # Link komentara

  45. Види ти Дурента, па и он антивакцинаш. Када боље размислим није се истицао у подршци Бајдену као Леброн,... ;-)
    (јд123, 23. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  46. Durent bi u Barklijevo vreme dodavao peškire dok bi Barkli danas lagano bio MVP.
    Takav vam je bio NBA 90ih sinovci.
    (space jam, 23. januar 2021 13:08)

    Au sta rece covek xaxaaxa....Durent bi i u to vreme bio medju najboljim poenterima lige....
    (Urox, 23. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  47. Trenutni i bivši NBA igrači ubedljivo najviše kritikuju i bivaju uvređeni izjavama Barklija, jer se baš on ne plaši da iznese mišljenje koje nije popularno i da kad prepozna da je nešto sumanuto, da na to ukaže. Nevezano za ovu konkretnu situaciju, nego generalno. Čovek ima najracionalnija mišljenja u celoj NBA sferi. Bolje da kritikuju Šeka šta sve izjavljuje, koga sve pokušava da spusti kroz "šalu", a kad mu neko uzvrati onda se ponaša kao da mu je taj neko porodicu opsovao. Konkretno za ovu situaciju, bolje da primite tu vakcinu da tvoj saigrač Harden može da ode koliko oće puta u striptiz klub, a da ne mora da brine da se zarazi.
    (Tragikomedija, 23. januar 2021 15:27)

    # Link komentara

  48. Barkli je igracina za ovog stapica.
    (porky's butthole, 23. januar 2021 15:28)

    # Link komentara

  49. A ti si "dokazano pametan" pa si imao lažne naloge da se svadjas sa totalnim anonimusima na soc. mrežama???
    Koliko je dobar igrač, tolika mu je i promaja u glavi... Teska dileja
    (dacha Zvezda, 23. januar 2021 13:14

    Rece covek koji kao anonimus komentarise nekog ko se svadja sa anonimusima? Ne vidis u tome malo ironije?
    (Straight Outta München, 23. januar 2021 15:31)

    # Link komentara

  50. Naravno da bi trebalo jer su stalno u bliskom komćntaktu sa mnogo drugih ljudi na terenu i oko njega. Ne rade košarkaši u biblioteci pa de ne moraju da se vakcinišu. Ja bi kao liga to napravio obaveznim.
    (Dex, 23. januar 2021 15:37)

    # Link komentara

  51. @PERA
    Nije lepo da npr. Jokić kaže "Divac je idiot"? Treba poštovati starije i legende? U pravu si.
    Mada opet, ovaj je toliki idiot da...
    (znanje-imanje, 23. januar 2021 15:43)

    # Link komentara

  52. ja se ovde slazem sa Durentom. zasto ljudi brinu sta ce neko drugi da ubrizga u svoje telo?
    (bla, 23. januar 2021 15:44)

    # Link komentara

  53. nadam se da je KD već angažovao vod mornaričkih foka koji bi mu pri susretu sa pomenutim "idiotom" garantovao makar delimičnu zaštitu
    (johnny, 23. januar 2021 16:03)

    # Link komentara

  54. @space jam
    ajde oladi zivota ti. u 90im nije postojao igrac kalibra KDa. koja je to 3ka koje se odmah mozes setiti a da nije skoti pipen?
    (VJ, 23. januar 2021 16:11)

    # Link komentara

  55. KD totalno u pravu
    (Goran Marković, 23. januar 2021 16:19)

    # Link komentara

  56. Citam i da ima 5 boljih sutera od Redzi Milera,jeste samo sto sada njih nekoliko igraju u istom timu pa odvlace cuvare,dok su odbrane bile usresredjene na njega. Odlucujuci mec broj 5 prve runde playoffa Pejsers vs Bucks..Ray Alen 7-22..Redzi Miller 41 poen,dalje ide Indiana,bas me zanima kako onaj sto kao veteran donese titulu Majamiju ne napuni kos tim slabim odbranama sa 100% suta!!!
    (Beks, 23. januar 2021 16:22)

    # Link komentara

  57. Americki NBA analiticari pojma nemaju, od ovih bivsih igraca do njihovih analiticara. Pametnije stvari procitam na B- 92 ili Reditu. Oni su milioneri koji retko i gledaju utakmice. Tu su radi show programa. Oni odgledaju 2 utakmice u 10 dana, ne mogu tako da imaju uvid. Ali to je show program.
    (Dragan Borca, 23. januar 2021 16:25)

    # Link komentara

  58. @VJ Grant Hill,Glen Rajs. Grant Hill je igrao u Nba do 2014-15 i to posle svih silnih povreda koje je imao. Glen Rice je bio odlican suter i igrac i koji je umeo da se zapali. Ti kao prvo ne znas kako bi Durant izgledao odrastajuci u to vreme da li bi bio isti,da li bi se jos ranije povredio i da li bi se uopste oporavio brzo kao sad u tom vremenu,kao sto nisu Penny Hardaway ili Grant Hil,jer medicina nije bila ista. On bio igrao istu kosarku kakva se tada igrala,prosto..ne bi dosao iz buducnosti.
    (Beks, 23. januar 2021 16:39)

    # Link komentara

  59. @PERA

    Slažem se u načelu. Samo i te legende moraju da spuste gard i sujete i da se ne ponašaju kao da su oni lično izmisli košarku i da niko posle njih ne zna ni ukršteni korak. Liče na one matore Mapetovce sa balkona koji drndaju jednu istu "eh nekad bilo" priču.

    Kad si se već dotakao Jokića, Nikola je komotno i sa pravom mogao Danilovića nazvati idiotom posle izjave da Dončić i Jokić ne bi mogli da igraju sa njim i Saletom i da nisu blizu tog nivoa košarke. Ej buduća dva najbolja evro igrača NBA koji su već napisali neke istorije. Koliki treba biti egomanijak i sitna duša i to reći za dva naša klinca koje svi volimo. Sreća Nidži je sve ravno od Sombora do Prizrena pa ne šljivi to.
    (prijatelj nekih prijatelja, 23. januar 2021 16:45)

    # Link komentara

  60. Odvratni Barkli.
    (Tenis20, 23. januar 2021 16:47)

    # Link komentara

  61. U pravu je Durent.
    (Zvezda IDEA Zagreb, 23. januar 2021 16:54)

    # Link komentara

  62. Barkli je bio cetvorka, a mogao je da igra i keca i peticu. Dvojku nikako.
    (srba_the_metuzalem, 23. januar 2021 15:09)

    Mozda da proba da igra trojku i kombo beka.
    (Zvezda IDEA Zagreb, 23. januar 2021 16:55)

    # Link komentara

  63. Ne mislim da Barkli mora da prica sta mu se kaze, ali mislim da ne sme da kaze nista sto se ne podudara sa mainstream pricom, kako u SAD tako i svuda u svetu
    (amk, 23. januar 2021 17:05)

    # Link komentara

  64. Dobro i kaze Durant, ja ni ne znam ko je taj Barkli, toliko o tome kolika je on legenda.
    (Zvezda IDEA Zagreb, 23. januar 2021 17:05)

    # Link komentara

  65. Dobro i kaze Durant, ja ni ne znam ko je taj Barkli, toliko o tome kolika je on legenda.
    (Zvezda IDEA Zagreb, 23. januar 2021 17:05)
    Zahvaljujemo se na glasu

    To sto si glup, ne znači da ne treba da čitaš...
    (vox, 23. januar 2021 17:18)

    # Link komentara

  66. Kao sto premier league kaznjava igrace, trenere i fudbalske radnike zbog izjava ,npr, rasizma i ovakvih licnih brutalnih uvreda koje vredjaju direktno,tako bi i Nba trebao,a da ne pricam o tenisu,mislim o Kirjosu koji je odavno trebao da bude sankcionisan zbog malo mozga,puno mrznje i brzog jezika.Ovo ide predaleko odavno i moze lose da se zavrsi.
    (Nikola, 23. januar 2021 17:23)

    # Link komentara

  67. Durant bi u svako doba bio pošast za protivnika i ubica u napadu. Pre 30 godina igrači od 210 cm su bili mahom tromi, igrali na tri metra od koša i nisu znali za šut spolja. Takvi kao KD su to sve promenili. Ja ne znam ko bi ga čuvao 90ih - ili neko previše spor ili previše mali.

    Što uopšte ne znači da je ovako trebao da se izrazi. Mogao je ćutati i pustiti Barklija na miru da priča.
    (Karlo Prvi, 23. januar 2021 17:32)

    # Link komentara

  68. Jeste Durant daje po 30 poena i vise kako god hoce, ali ne zaboravite da sada ne postoji u NBA pravilo "handcheck" dok je '90 to pravilo postojalo. Vrlo je jednostavno ko je '90 davao po 30 poena danas bi davao 50. Ko daje davao danas 30 davao bi '90 20 poena to je ukratko to.
    (Durantula, 23. januar 2021 17:33)

    # Link komentara

  69. Barkli ima pravo da prica o kosarci ali ne i tome sta ko treba da uradi sa svojim zdravljem. Podrska za Duranta. Ako neko misli da je vakcina dobra neka se slobodno vakcinise i zastiti sebe. Zasto bi neko ko misli da su vakcine stetne bio prisiljen da primi vakcinu samo zato sto je profesionalni sportista?
    (bskfan, 23. januar 2021 17:53)

    # Link komentara

  70. Види ти Дурента, па и он антивакцинаш. Када боље размислим није се истицао у подршци Бајдену као Леброн,... ;-)
    (јд123, 23. januar 2021 15:16)

    Gle, ko bi rek'o!? Evo najzad jednog ko se makar setio da pogleda o cemu je bila vest! Masovna makljaza medju komentatorima radi besmislene rasprave ko je bolji - Durent ili Barkley, jedan se cak rasprdeo i o Rodmanovom atleticizmu... Ne, ne mora biti... odnosno, moze i biti da Durent jeste antivakcinas, ali se to iz ovog ne da pouzdano zakljuciti. Jer, u svakom slucaju jeste teska glupost (najblaze receno) ideja da bi se profesionalni sportisti trebali vakcinisati medju prvima. Valjda bi prvi trebali biti medicinsko osoblje, korisnici starackih domova, carinski personal, policija, dijabeticari i ostale rizicne kategorije? Zbog cega bi profesionalni sportisti trebali biti prioritet!? Bez obzira sto tokom utakmica dolaze u blizak kontakt medju sobom, od njih bi se, valjda, ocekivalo da budu medju najotpornijima? Osim toga, sa mnogo vise osoba dolaze u kontakt trgovci, prosvetni radnici, konobari... pa i redari na stadionu. Jedino sto bi sportske zvezde moglo stvrstati medju prioritete, to je novac koji ovisi o njihovom zdravlju.
    (baksuzni dimnjacar, 23. januar 2021 18:11)

    # Link komentara

  71. Barkli je profesor kosarke za Durenta.
    Stariji je.
    Legenda je.

    Durent je kosarkaski kečer, zabavljac i instagram zvezda. Pri tom nevaspitan.
    (ime, 23. januar 2021 19:15)

    # Link komentara

  72. @Karlo Igrači od 210 nisu šutirali 3 metra od kosa;)))) Karl Malo ne,Patrik Ewing,Derek colman,Sam Parkins...neverovatno koliko ljudi mogu da ostave komentar a nemaju pojma o čemu pričaju,što jednostavno ne pustite na netu Patrik Ewing Jump shoot kompilaciju ili Postarov sut. Coleman je šutirao i iz driblinga kao i trojke,koliko ljudi ustvari ne poznaju te igrače.
    (Beks, 23. januar 2021 19:29)

    # Link komentara

  73. Barkli ima pravo da prica o kosarci ali ne i tome sta ko treba da uradi sa svojim zdravljem.
    (bskfan, 23. januar 2021 17:53)
    ---…--

    1st Amendment u Americi dozvoljava pravo svakome slobodu govora, sto znaci da Barkley ima pravo da prica sta god zeli. Isto vazi za bilo koju drugu osobu.
    (The Unforgiven, 23. januar 2021 19:42)

    # Link komentara

  74. Slusajuci ove pojmase,ja mislim da niko nekada ni slobodna bacanja nije znao da sutira,Patrik Juing 74% sa linije penala,covek je sa tih mesta i sa vrha kapice sa 6 metara od kosa sutirao izvrsno,Bill Laimber je sutirao trojke 6 od 9 u drugom mecu finala 1990te,Sam Perkins krilni centar je i ucestvovao u takmicenju u sutiranju trojki,Karl Malone je bio izvrstan suter ali i mnogi mnogi drugi,koliko su ljudi neupuceni,to danas visoki igraci osim Jokica,Embida,Taunsa i Davisa niti imaju sut sa distance niti ledjnu tehniku i jos mnoge druge poteze od Gobera,Dramonda,Adamsa pa nadalje. Toliko su ljudi ograniceni da stvarno misle da igraci nisu sutirali sa polu distance,a jos je Willis Reed to radio 60tih,centar New Yorka. Sta li su ti igraci vezbali po 3,4 sata na treninzima po ovim salabajzerima da mi je znati. Ray Alen je jos na koledzu bio opasan trojkas,ali nije potopio nikoga 90tih. Kakve ste.....
    (Beks, 23. januar 2021 20:12)

    # Link komentara

  75. Ne znam da li je neko napisao, ali nije ovde stvar u tome da li treba pitati Barklija za mišljenje ili ne (inače, Barkli se izvinio za ovu izjavu jer je ispalo kao da je rekao da košarkaši treba da imaju prioritet za vakcinu u odnosu na običan narod) već je stvar u tome što je Durent jako sujetan lik (pogotovo otkako je otišao u GSW) i ne može da mu oprosti neke skorašnje komentare koji su očigledno uboli u živac i jako bole.

    Rekao mu je Barkli kako on nije, parafraziram, vozač autobusa već samo lik koji se autobusom vozi. Odnosno, nije vođa, kao što i nije. Durent ne bi video titulu da nije otišao u GSW da je uzme na gotovo. Nesporno veliki igrač, jedinstven u istoriji lige i TOP 30 igrač, možda i TOP 20 ikada, ali lider nikako.

    Svi znamo da Barkli nema dlaku na jeziku i svakome kaže sve u lice. KD, sa druge strane, je od napuštanja OKC vrlo nesiguran u sebe i ima tu patološku potrebu da se svađa sa svakim ko mu nešto zameri, bilo na Tviteru preko lažnih naloga bilo ovako preko medija. Nedavno ga je Barkli posle neke utakmice u javljanju iz onog TNT studija pitao nešto u svojstvu novinara, postavljao pitanje 20 sekundi, a KD mu odgovorio samo "yea", i to nije ni podigao glavu da pogleda u kameru. Ponaša se kao uvređena mlada.

    BIG 3 Bruklina čine tri izuzetna igrača, ali sva trojica su vremenom sve veće prsotine, ja zaista ne znam kako će oni zajedno...

    P.S. Ako se ne varam, i Lebron je pre neku godinu nešto vređao Barklija posle nekih njegovih komentara.
    (Powerslave, 23. januar 2021 21:52)

    # Link komentara

  76. Nije stvar u tome ko je bolji igrac, vec sto danasnji igraci ne postuju velicine koje su proslavile ligu 80tih i 90tih i zapravo im obezbedili ovolike ugovore.
    (sasa, 24. januar 2021 00:27)

    # Link komentara