1. Божа Маљковић је у праву. Да би тако нешто изјавио, треба да будеш велемајстор кошарке а не новински папагај. Џордан је скуп маркетиншки пројекат и далеко од првих десет најбољих играча. Док то није постао раних деведесетих, Чикаго није добијао само ко није хтео. Због њега су мењана правила у НБА лиги а фаул на њему је свиран кад га попреко погледаш. Изазивао је туче на терену и остајао у игри. У Европи би био бољи рукометаш него кошаркаш. Ту би му стално свирали кораке и без протекције он би заиста био тек просечан играч. Почео је да добија кад су истински најбољи сишли са сцене а Чикаго добио најбољег тренера и врхунске играче укључујући Пипена али и тада дебело на прсте. Међутим успели су да га лансирају као планетаран маркетиншки симбол, суперхероја који продаје све од снова до најскупљих аутомобила. Сад, што просечном индоктринираном фаст фуд становнику планете земље није јасно да је у Америци кошарка све само не спорт, вероватно није божина грешка
    (Dusan Lazarevic, 18. februar 2021 12:31)

    # Link komentara

  2. Najpre svako ima pravo na svoje mišljenje što se ovde teško izgleda shvata. Drugo, svi ovi stručnjaci nisam siguran da imaju Evroligaških titula kao Boža. Treće sigurno ne bi bio toliko dominantan a dal baš ne bi bio najbolji, pa čini mi se da i sa tih 16 poena verovatno bi, jer bi imao još gomilu indexnih poena but we Will never know
    (Milan Radovanović, 22. januar 2021 23:33)

    Kad kazem da neko lupa gluposti i da to sto govori vese sa zdravim razumom nema, to ne znaci da osporavam njegovo pravo na slobodu misljenja i govora.
    Takodje, to sto neko ima epitet strucnjaka i rezultate iza sebe u odredjenoj oblasti, ne znaci da drugi ljudi ne smeju da mu ukazu na to da gresi i govori besmislice, samo zato jer su na papiru manje strucni od njega.
    A ovo trece sto si rekao, e to je teska besmislica.
    Pa sta je bre ta evropska kosarka? Koliko je evropska kosarka kvalitetna govore i dueli elitnih ekipa iz Evrope sa prosecnim NBA ekipama. Ona je i danas za 2 koplja iza NBA, a kamoli pre 30-40 godina. Cuj, ne bi Dzordan bio toliko dominantan u Evropi, covek koji se u NBA poigravao sa igracima koji su medju najboljima u istoriji ovog sporta i lupao ih po usima gde je stigao.
    (Stevan Vasic, 23. januar 2021 19:56)

    # Link komentara

  3. ja se sicam kad je dzordan igrao u KK borcu iz cacka i nije postizao ni 10 golova na jednoj tekmi.
    (Miro Split, 23. januar 2021 18:46)

    # Link komentara

  4. Božo je još odavno pogubio konce o košarki koji su njego uspesi posle odlaska iz Jugioplastike što je stariji priča veče gluposti.
    (slaviša šmigič, 23. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  5. Najpre svako ima pravo na svoje mišljenje što se ovde teško izgleda shvata. Drugo, svi ovi stručnjaci nisam siguran da imaju Evroligaških titula kao Boža. Treće sigurno ne bi bio toliko dominantan a dal baš ne bi bio najbolji, pa čini mi se da i sa tih 16 poena verovatno bi, jer bi imao još gomilu indexnih poena but we Will never know
    (Milan Radovanović, 22. januar 2021 23:33)

    # Link komentara

  6. Skoro sam cuo kako lupeta neke nevidjene gluposti, teorije zavere, tako da ne cudi nista..
    (Bane, 22. januar 2021 21:14)

    # Link komentara

  7. Uglavnom komentarise neka balavurdija koja o kosarci zna isto kao ja o proizvodnji vakcine. Imali smo bezbroj primera da americki igraci koji dodju u Evropu ne mogu da se sastave sa igrom, a od njihovih nebeskih skokova ni traga. Jednostavno, ovde je anti doping kontrola redovna i ne dozvoljava im da se gruvaju hemijom sto je u Americi kao dobar dan. Dzordan je veliki sampion i kreator igre, pa bi verovatno odskakao i u evropskoj kosarci, ali pitanje je dali bi imao uspehe kao u USA.
    (kole, 22. januar 2021 19:58)

    # Link komentara

  8. U to vreme se u Evropi igrala košarka sa 60-tak poena po utakmici, tako da je igrač sa prosekom od 16 poena bio sjajan :D
    (phreak, 22. januar 2021 19:23)

    # Link komentara

  9. (Sava, 22. januar 2021 13:05

    Cetvrto, skoro sigurno je tako rekao. Peto, u tom periodu otprilike je i prestao da bude ozbiljan trener i postao je ovo sto je danas, obicno laprdalo. Sesto, moze li neko da zamisli Zeljka Obradovica da izjavljuje ovakve gluposti? Ne moze, zato je on najbolji trener 25+ godina a ovaj jr trajao samo u jednom periodu!
    (antiDebil, 22. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  10. Cika Bozo uz duzno postovanje nemam komentar za ovakvo lupetanje.
    Ovo sto ste izjavili je na nivou Nika Kirjosa.
    Demencija i godine cine svoje, ne kvarite utisak o sebi kao uspesnom treneru nekada.
    (Djordje Stanojevic, 22. januar 2021 09:41)

    Kao prvo, to je bilo 1996 godine i nema govora o senilnom coveku.
    Kao drugo, izjava je sto posto izvucena iz konteksta.
    Kao trece, nemojte se primati i verovati svakoj izjavi "rekla kazala"!!
    (Sava, 22. januar 2021 13:05)

    # Link komentara

  11. Cika Bozo uz duzno postovanje nemam komentar za ovakvo lupetanje.
    Ovo sto ste izjavili je na nivou Nika Kirjosa.
    Demencija i godine cine svoje, ne kvarite utisak o sebi kao uspesnom treneru nekada.
    (Djordje Stanojevic, 22. januar 2021 09:41)

    # Link komentara

  12. Kakva glupost , pa slusao sam Bozu kako prica upravo suprotno govoreci da je Majkl , najbolja i dvojka i trojka , a njegova ledjna tehnika na cetvorci nesto najbolje sto je video u kosarci .
    (Andrea Djani, 21. januar 2021 10:19)

    Ma ko zna da li je i zašto je to rekao? Možda je rekao da bi ga spuatio na zemlju, jer mu u tim dolazi igrač iz dominantne NBA ekipe, pa da ne bude nadmen prema ostalim igračima...

    Mada, istini za volju, evropska košarka tada nije bila 2 liga NBA lige, što polako postaje. Igrala se drugačija košarka, tvrđa košarka, pa moguće da je neko verovao da se NBA zvezda neće uklopiti.
    (Galom, 22. januar 2021 09:23)

    # Link komentara

  13. @Ovaj Maljkovic antipatican lik. Imao srecu da je trenirao Jugoplastiku kada se pojavio Kukoc i Radja. ,Na toj slavi je izgradio karijeru .Nikada vise ni blizu rezultati. Bio selektor Slovenije ,oterali ga.
    (zemunski kej, 22. januar 2021 00:00)
    Najviše je imao sreće da mu je tada mentor bio profesor Aca Nikolić, baš kao i Žocu kada je osvojio Evropu sa Partizanom !
    (cinik, 22. januar 2021 08:53)

    # Link komentara

  14. Bozidar je mislio na Majkla Džeksona.
    (Zabrinuti gradjanin Alfred, 21. januar 2021 20:08)

    Zbog ovoga treba da se bira najduhovitiji komentar godine :D
    (darko, 22. januar 2021 08:25)

    # Link komentara

  15. Ako ovo nije verbalan delikt, onda ne znam šta je!
    (Neverne Uši, 22. januar 2021 08:16)

    # Link komentara

  16. А овај лик је, као, отишао после седам недеља због Божиног става о Џордану? Колико паљевина овде због неког ко је сопствени неуспех правдао "Божиним ставом о Џордану"! Питање је да ли је Божа тако нешто уопште и рекао, а ако јесте - шта је проблем у томе што је то био његов став?
    За мене јесте Џордан највећи свих времена, али уопште не искључујем став и другачије мишљење некога са доказаним успехом.
    На крају крајева - никад нећемо знати!
    (Каурин, 22. januar 2021 03:19)

    # Link komentara

  17. Sad je jasno što je srpska košarka u minusu...
    Kad čovek čita komentare, mi košarku nismo nikad trebali ni da zamišljamo, a kamoli da igramo. U rekreativnom sportu može da postoji respekt prema boljem protivniku, ali u takmičarskom sportu da veličaš protivnika?!? Pa onda brate zavališ se u fotelju i kucaš komentare, premotavaš klipove na TV-u, batali želju da budeš bolji od protivnika.
    99% amera u košarci, a i van nje, pojma nema ni šta je, ni gde je evropa, a da zapamte šta im je ko rekao, mislio, na temu Jordana ili bilo čega?!? Smešni ste što ste upali u nečiju glupost... A na stranu što nema ništa sporno u tome što je Boža rekao. Da evropljani imaju barem 50% drskosti u stavu prema amerima, kakvu oni imaju prema bilo kome, dueli bi bili uglavnom izjednačeni. Realno, Džordan u Evropi nije uspeo ni tih prosečnih 16 poena da postiže. Tako da ga je Boža čak i precenio. A ovi što se lože na Jordana, nek se drže fotelje.
    (Pop84, 22. januar 2021 00:55)

    # Link komentara

  18. Ovaj Maljkovic antipatican lik. Imao srecu da je trenirao Jugoplastiku kada se pojavio Kukoc i Radja. ,Na toj slavi je izgradio karijeru .Nikada vise ni blizu rezultati. Bio selektor Slovenije ,oterali ga.
    (zemunski kej, 22. januar 2021 00:00)

    # Link komentara

  19. (Globtroter, 21. januar 2021 16:48)

    videli smo na poslednjoj olimpijadi i svetskom prvenstvu kako je bilo.
    Nije bio baš njihov najjači tim, a u finalu 30 - 40 razlike, moglo je i više da nisu namerno usporili.
    Za sad su nepobedivi kad se naoštre, ali ne mora da znači da će uvek biti tako.
    (Kamoli se piše zajedno, 21. januar 2021 23:20)

    # Link komentara

  20. Maljkovic je uz duzno postovanje ovde lupio glupost.
    (z, 21. januar 2021 22:19)

    # Link komentara

  21. Urose urose ti koji vecno prozivas Dzordana i govoris o reklamama a fan si jos jednog komercijalnog igraca zbog koga i mrzis Dzordana si najveci licemer svih vremenaaaa!!!
    (Beks, 21. januar 2021 21:53)

    # Link komentara

  22. Kada bi Ronaldo prešao u Radnički iz Kragujevca više nikada ne bi dao ni jedan gol u Ligi šampiona ...
    (Dragan, 21. januar 2021 21:45)

    # Link komentara

  23. Ma daj bre Božidare...
    (Slobodanovic, 21. januar 2021 20:34)

    # Link komentara

  24. Bozidar je mislio na Majkla Džeksona.
    (Zabrinuti gradjanin Alfred, 21. januar 2021 20:08)

    # Link komentara

  25. U NBA se za razliku od Europe igralo brže i grublje. Tempo, kondicija i nebeski skokovi. I danas i nekad. U Jordanovo vrijeme su najgori klubovi iz NBA redovito gazili europske prvake. Kad bi Amerikanci slali na olimpijadu ili SP svoj apsolutni Dream Team, do danas niko osim njih ne bi osvojio zlato.To je liga za sebe i niko tu ne može ni blizu. Maljković je vjerovatno mislio da bi Jordan zabio 16 koševa u svakoj četvrtini.
    (djedmedjed, 21. januar 2021 19:54)

    # Link komentara

  26. i da jeste i da nije to izjavio,maljkovic je retko antipatican lik
    (bricktop, 21. januar 2021 19:53)

    # Link komentara

  27. Ovi Djordanovci su gori od Epl bojeva, toliko su im reklamama ispirali mozgove da su se pretvorili u religiozne fanatike.
    (Uroš, 21. januar 2021 19:39)

    # Link komentara

  28. Kada se u istoj rečenici nadju Michael Jordan i Božidar Maljković, reč “legendarni” može da se koristi samo za Michael Jordan-a. Ovako zvuči kao vrhunac arogancije, pogotovo što svi znaju o kakvom egoističnom treneru se radi. Stvari koje je on radio su danas krivično delo u civilizovanim zemljama.
    (Los Angeles, 21. januar 2021 17:55

    Maljković je tipičan primer kako nesumnjivo uspešan i inteligentan čovek i trener postaje glup kao pavijan kada mu sujeta pomrači razum. Obično su takvi starci kojima je krivo što više nikome ne trebaju, jer vreme ih je pregazilo. Basket koji je on forsirao više liči na rukomet nego na košarku.
    (Mali Hijavata, 21. januar 2021 19:09)

    # Link komentara

  29. Što je najveća fora, Maljković je bio u pravu. Ne zato što Džordan nije najveći ikada, već zato što su u Evropi košarkaški treneri smešni i umišljeni i ne bi mu dali da igra, samo da dokažu da su oni glavni a ne Džordan... Što neko reče, da je Tesla ostao u Evropi verovatno bi bio nastavnik OTO-a, sigurno ne bi imao svoju kompaniju i laboratoriju sa 30 godina...
    (Petar, 21. januar 2021 18:21)

    # Link komentara

  30. Dream team kada je došao sa prosečnim igračima izgubio je od nas Svetsko u sred Amerike, a od Argentine Olimpijadu. Usput su ga pobedili i Grčka, Španija i Litvanija u tom periodu. Taj prosečan tim su činili Redži Miler, Karmelo, Pirs, Ben Volas koji svakako nisu prosečni igrači, a na olimpijadi 2004. su imali još bolji tim pa su opet izgubili.

    Sa Špancima su imali neizvestan meč na Olimpijadi 2012. a igrali su u najjačem sastavu i na kraju dobili 5-6 razlike. Šta je tu tačno čišćenje?

    Igrali su protiv Španije u polufinalu na sledećoj Olimpijadi i dobili opet sa malom razlikom, a u finalu su nas pregazili pošto smo mi igrali čitavih 10 minuta i onda se us..li.

    Dakle čemu to dizanje Amerike u nebesa? Jesu najbolji, ali nisu vanzemaljci i nisu nepobedivi. Prekinite da padate na njihov marketing i statistiku već gledajte košarku.
    (Globtroter, 21. januar 2021 16:48)

    Jesu najbolji, nisu vanzemaljci i jesu nepobedivi. Ovo sto si nabrojao su sve sami incidenti gde su opet uglavnom izlazili kao pobednici. Mogao si u to nabrojati da smo i mi imali sut za produzetak sa njima na Olimpijadi pa je posle nedelju dana u finalu moglo da bude 70 razlike da nisu povukli rucnu
    (Realno, 21. januar 2021 18:10)

    # Link komentara

  31. Bozidare dragi, da ti njega nisi zamijenio s nekim?
    (ssss, 21. januar 2021 18:02)

    # Link komentara

  32. Prekinite da padate na njihov marketing i statistiku već gledajte košarku.
    (Globtroter, 21. januar 2021 16:48)

    slazem se da se ne preteruje,
    ali na olimpijadama npr. imaju 158 pobeda i 5 poraza.
    ne postoji sport na svetu gde je neko ovoliko dominantan kao sto su oni u basketu.
    (belgrado, 21. januar 2021 17:15)


    Slažem se da su najbolji. Moje mišljenje je da nisu toliko dominantni koliko se prikazuje. Imaju stanovnika kao cela Evropa, najveću bazu igrača, crpe Afroamerikance koji su fizički dominantniji i onda im se desi da ih pobedi jedna Litvanija od 2-3 miliona stanovnika ili Srbija.

    Ono što boli je da ekonomski projekat Evroliga uništava bazu evropskih igrača i deluje da će Ameri stvarno dominirati u narednom periodu pošto su zlatne generacije Španije, Argentine i Srbije gotove.

    Voleo bih da imamo priliku da vidimo meč Evrope protiv njih. Zamislite spoj Španaca, Francuza, Litvanaca i naših. Prilično sam siguran da šanse za pobedu bile 50-50.
    (Globtroter, 21. januar 2021 17:59)

    # Link komentara

  33. Kada se u istoj rečenici nadju Michael Jordan i Božidar Maljković, reč “legendarni” može da se koristi samo za Michael Jordan-a. Ovako zvuči kao vrhunac arogancije, pogotovo što svi znaju o kakvom egoističnom treneru se radi. Stvari koje je on radio su danas krivično delo u civilizovanim zemljama.
    (Los Angeles, 21. januar 2021 17:55)

    # Link komentara

  34. божидар маљковић никада никога не би победио као тренер, да није радио у време када је кошарка била аматерски спорт и играла се у европи у 3 земље и 10 клубова. од којих су 6 били без пара.
    (софроније, 21. januar 2021 17:41)

    # Link komentara

  35. Kakvo je misljenje onda imao o npr. Luki Pavicevicu ili Goranu Sobinu ako mu je Dzordan bio prosecan....
    (Realno, 21. januar 2021 17:39)

    # Link komentara

  36. Cisto sumnjam da je Boza to rekao za najboljeg sportistu svih vremena, kakva je liga sad NBA i losa odbrana Dzordan bi davao po mecu 50 poena...
    (mitar, 21. januar 2021 17:32)

    # Link komentara

  37. Onda nesto nije u redu sa Evropom?
    (Boza lose ostario, 21. januar 2021 17:29)

    # Link komentara

  38. Ju,šta izjavi čovek.
    (NijBitno, 21. januar 2021 17:24)

    # Link komentara

  39. Prekinite da padate na njihov marketing i statistiku već gledajte košarku.
    (Globtroter, 21. januar 2021 16:48)

    slazem se da se ne preteruje,
    ali na olimpijadama npr. imaju 158 pobeda i 5 poraza.
    ne postoji sport na svetu gde je neko ovoliko dominantan kao sto su oni u basketu.
    (belgrado, 21. januar 2021 17:15)

    # Link komentara

  40. Mozda je cuveni Boza mislio da sad, kad bi se aktivirao da bi imao 16 poena po cetvrtini. U ono vreme, verujem da je igrao, da bi davao po 100 poena, kada bi hteo.
    (Boza sujeta kao planina, 21. januar 2021 16:51)

    # Link komentara

  41. Lol, i onda dodje Dream team sa prosečnim igračima i nakanta bilo koju repku sa 30-40 razlike.
    (Auuuu Mile, 21. januar 2021 14:41)


    Dream team kada je došao sa prosečnim igračima izgubio je od nas Svetsko u sred Amerike, a od Argentine Olimpijadu. Usput su ga pobedili i Grčka, Španija i Litvanija u tom periodu. Taj prosečan tim su činili Redži Miler, Karmelo, Pirs, Ben Volas koji svakako nisu prosečni igrači, a na olimpijadi 2004. su imali još bolji tim pa su opet izgubili.

    Sa Špancima su imali neizvestan meč na Olimpijadi 2012. a igrali su u najjačem sastavu i na kraju dobili 5-6 razlike. Šta je tu tačno čišćenje?

    Igrali su protiv Španije u polufinalu na sledećoj Olimpijadi i dobili opet sa malom razlikom, a u finalu su nas pregazili pošto smo mi igrali čitavih 10 minuta i onda se us..li.

    Dakle čemu to dizanje Amerike u nebesa? Jesu najbolji, ali nisu vanzemaljci i nisu nepobedivi. Prekinite da padate na njihov marketing i statistiku već gledajte košarku.
    (Globtroter, 21. januar 2021 16:48)

    # Link komentara

  42. Cuj Boza Maljkovic. Tako je to kad si prepotentan.
    (...., 21. januar 2021 16:45)

    # Link komentara

  43. Ko zna u kom kontekstu je to receno
    (Spanulis, 21. januar 2021 16:45)

    # Link komentara

  44. imao bi ta dva broja kao prosek po mecu, samo bi prvo bila sestica :-)
    (aca, 21. januar 2021 16:36)

    # Link komentara

  45. E neko ovde laže. Ko je gledao emisiju Igora Miklje u kojoj je Boža bio gost, mogao je da vidi koliko on ceni najboljeg ikada. Sam je govorio, kada je trenirao Real, da je Jordan najbolja jedinica, dvojka, trojka, četvorka i petica (53. minut intervjua). Jedino što meni pada na pamet je da nije želeo da rzgovara sa ovim likom pa ga je tako na kulturan način odbio.
    (kuca bez prozora, 21. januar 2021 15:17)


    Tako je. Ja sam ga jos davno slusao kad je pricao o Dzordanu. Da prvi put kad ga je gledao bio odusevljen sa njim i da je Dzordan toliko bio dobar da je mogao da igra sam protiv neke petorke, takav je utisak stekao. A sad sto se sprdao sa ovim likom, vjerovatno ga lozio, to je druga stvar.
    (kaokakao, 21. januar 2021 16:13)

    # Link komentara

  46. Dođe jedne godine povredjen Derek Vilijams u Evropu i u jednom Evrokup meču ubacu 60 poena, lagano. Njima je linija za tri poena blizu.
    (nn, 21. januar 2021 16:03)

    # Link komentara

  47. Boža Maljković nije cenio nikoga. Njegova sujeta mu nije dozvoljavala da u ekipi ima igrača o kojem će se pričati više nego o njemu samom. Setite se samo kako je maltertirao Dominika Vilkinsa. Vilkins, iako na zalasku karijere, je bio jedna od najvećih zvezda NBA lige i član 2. Drim tima, kada je, nezadovoljan načinom reizgradnje tima Seltiksa, u kojima je tada igrao, raskinuo ugovor sa njima i došao u Evropu, u Maljkovićev Panatanaikos, u megatransferu koji je mesecima punio stupce u evropskoj sportskoj štampi. Iako je Vilkins bio daleko najbolji igrač Panatanaikosa i praktično im sam doneo titulu u Evroligi, Maljković ga je, po Vilkinsovim rečima, tretirao "kao psa". Zato je i raskinuo ugovor sa Panatanaikosom posle godinu dana i vratio se u NBA kao MVP Evrolige, MVP grčkog kupa, MVP grčke All-Star utakmice i najbolji strelac grčkog kupa...
    (ja, 21. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  48. Prosečno 16 koševa po četvrtini i nekako...al ovako nesto izjaviti je blago receno ludost.
    (bobo, 21. januar 2021 15:54)

    # Link komentara

  49. Pa jeste, gledao sam tog Džordana, tu i tamo igrač, nema on tu gipkost, nema tu košarkašku ritmičnost i osećaj, nema šut, skače unazad kada ga čuvaju, okreće se stalno tamo ovamo, sve nešto protrčava pa na zicer, jedva zakucava... pa gde se tako igra košarka čoveče? Kada bih igrao 3 na 3 basket protiv njega rekao bih drugarima da ga puste, maši, nezna :)... eh Božo, Božidareee.
    (Simon, 21. januar 2021 15:52)

    # Link komentara

  50. Pa i Tesla da je ostao u Evropi bio bi prosečan naučnik.
    (djura, 21. januar 2021 15:36)

    # Link komentara

  51. ja ne mogu da verujem da neko ovako nesto moze da izjavi,a navodbo vati za kosarkaskog strucnjaka,sramna izjava...
    (milan, 21. januar 2021 15:30)

    # Link komentara

  52. Maljkovic je poznat po tome da ne voli NBA niti americke igrace tako da je ova izjava u njegovom stilu.Tako da je sve to daleko od realnosti.Jer kada dodju ameri da igraju protiv tih silnih Evropskih raprezentacija koje kidaju u odbrani znacu sprdaju se sa njima sa pola snage.Ovo je izjava u stilu kako bi Mesi imao 15 golova u proseku u Srpkoj Ling long ligi ili kako se vec zove jer se ovde igra cvrst fudbal sa malo golova.Pa Dominik Vilkins sa 37 godina u toj Evropi u kojoj se igra prava odbrana imao oko 20 poena u proseku.Zamislite Kevina Durenta pa covek bi se sprdao.
    (Back in Black, 21. januar 2021 15:28)

    # Link komentara

  53. @Djoksa
    Cekaj, i onda MJ dodje u Evropu i ne moze da resi zonu? Ne moze da sutne za tri ili da probije? Siguran sam u to. Sta god da je mislio, pod uslovom da se nije salio, je teska glupost.....
    (Vetar u leđa.., 21. januar 2021 15:21)

    # Link komentara

  54. Dominik Vilkins je sa 36 godina došao upravo u Maljkovićev Panatinaikos i izdominirao osvojiviši titulu, MVP fajnal fora i 20 poena po meču kroz čitavo takmičenje. Pored toga, dve sezone kasnije, dakle sa 38 godina, imao je 18 poena po meču u Fortitudu. Imajući to u vidu, da li postoji osoba koja zaista misli da bi Džordan u svom prajmu sa 32-3 godine imao 16 poena po meču u Evroligi? Zdrav razum to ne može da izgovori, mora da je nešto drugo u pitanju.
    (sgdp, 21. januar 2021 10:22)

    Pusti Dominika, on je HOF-er, jedan Orlando Vulridž, koji je u NBA u svom prajmu bio dobar skorer (tri sezone sa preko 20 poena po tekmi, nijednom Ol-Star), otišao u Italiju, u Beneton, u 35-oj godini posle sezone gde je beležio 12 poena u proseku. Osvojio sa Benetonom u svojoj prvoj sezoni u Evropi FIBA Evropski Kup (Evrokup danas) i bio najbolji poenter u finalu, osvojio italijanski kup i bio MVP kupa i nakon te sezone otišao u Bolonju gde je osvojio italijanski superkup i bio MVP superkupa. Ako je ostareli Vulridž, koji nikada nije bio ni Ol-Star u NBA-u, uspeo da dominira u Evropi, kakav bi tek Džordan bio.
    (Tragikomedija, 21. januar 2021 15:20)

    # Link komentara

  55. E neko ovde laže. Ko je gledao emisiju Igora Miklje u kojoj je Boža bio gost, mogao je da vidi koliko on ceni najboljeg ikada. Sam je govorio, kada je trenirao Real, da je Jordan najbolja jedinica, dvojka, trojka, četvorka i petica (53. minut intervjua). Jedino što meni pada na pamet je da nije želeo da rzgovara sa ovim likom pa ga je tako na kulturan način odbio.
    (kuca bez prozora, 21. januar 2021 15:17)

    # Link komentara

  56. Lol, i onda dodje Dream team sa prosečnim igračima i nakanta bilo koju repku sa 30-40 razlike.
    (Auuuu Mile, 21. januar 2021 14:41)

    # Link komentara

  57. U to vreme je u NBA bila zabranjena zona. Nije bilo udvajanja. Igralo se isključivo čovek na čoveka. Zato je verovatno Maljković dao tu izjavu. Ali 95% komentatora to ne zna a vole da se pravi pametni. Ne kažem da je Maljković bio u pravu i da se slažem sa njim, samo da trener tog renomea ne bi tako nešto izjavio a da nema bar neki razlog za to.
    (Djoksa, 21. januar 2021 14:39)

    # Link komentara

  58. Istinu je rekao Maljković, ali ako gledamo današnjeg Jordana.
    Da danas obuće dres zabio bi 15 koševa u Euroligi..

    Tolko o Jordanu (po meni najvećem košarkašu ikada igdje), ali i o Maljkoviću.

    P.s. Zabio bi manje koševa od Kukoča... hahahah
    (Hr, 21. januar 2021 14:32)

    # Link komentara

  59. Boza Maljkovic ne ceni Dzordana a Dzordan nikad nije ni cuo za istaknutog clana partije Bozu Maljkovica .......
    (Sofia princess, 21. januar 2021 14:25)

    # Link komentara

  60. Dzordan je izmisljao motivaciju pre svake utakmice da bude sto bolji. Ne mogu da se setim imena tog igraca protiv kojeg je igrao. Uglavnom u playoff-u taj suparnicki igrac je ubacio 38 poena i Dzordanu nije bio dan. U sledecoj utakmici Dzordan je ubacio 37 poena za prvo poluvreme. Mnogo godina kasnije Dzordan je priznao da je izmislio u glavi da mu je taj igrac rekao "good game Michael" na kraju utakmice i ovaj je rekao saigracima svojim da ce u sledecoj utakmici ubaciti za poluvreme isto poena koliko on je ubacio za celu utakmicu. Covek je bio black jesus
    (magzi, 21. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  61. Uh Maljkovicu,ovo ti bas i nije trebalo! Ovakva blamaza! Da je Maljkovic rekao da evropska kosarka bas i nije tako daleko, to bi bilo realno i ok,sto dokazuju danas vodeci NBA igraci...Da je rekao obratno,u stilu da bi jedan Kicanovic, Cosic ili Dalipagic bili svojevremeno vodeci igraci lige, e to bi bio pun pogodak i zestoka istina. Ovako je to bio pucanj sam sebi u koljeno...
    Ipak je Jordan jos uvijek najboji svih vremena ispred O.Robertsona i Kicanovica(samo se smijte i cudite,vas problem...),a oni koji najozbiljnije prijete da ce ih jednog dana prestici i po statistici i po utjecaju na igru i rezultat su jedino Nikola Jokic i Luka Doncic.
    Vjerovatno se mnogi smiju ovim mojim rijecima i prognozama ali, zivi bili pa vidjeli...
    (Dejo Genije MJ, 21. januar 2021 14:10)

    # Link komentara

  62. Al si lupio sada..
    (kappa, 21. januar 2021 14:04)

    # Link komentara

  63. Kao kad su pred mec Majamija i Bullsa rekli Dzordanu da ce ga veceras cuvati jedan od najboljih evropskih defanzivaca Danilovic,na sta je odgovorio "easy 40". 48 je ubacio ako se ne varam a Danilovic je u emisiji kod Ivanovica priznao da nije znao gde se nalazi posle njegovog footworka!!
    (Beks, 21. januar 2021 10:12)
    Tada je trener Majamija rekao Daniloviću posle utakmice da je dobro čuvao Džordana!
    (super, 21. januar 2021 14:03)

    # Link komentara

  64. Verovatno je Bozza mislio šta bi bilo da se Džordan rodio i stasavao u Evropi.
    Nijedan trener mu ne bi davao toliku slobodu i toliko šuteva po meču.
    To isti mislim 8 za Jokića. Da je ostao u Evropi, mislite da bi mu neki evroligaski trener dao vodi loptu i deli onako asistencije?
    (x, 21. januar 2021 14:03)

    # Link komentara

  65. Meni se NBA košarka ne sviđa. To je košarka trči i šutiraj bez ikakve odbrane. Bilo koji igrač u Evropi da mu je dozvoljeno da šutne 100 puta na koš dao bi minimum 40 koševa na svakoj utakmici.Pogledajte Jokića svaka utakmica trostruki učinak, a zašto, zato što mu je dozvoljeno slobodno da šutira makar i promašivao, asistencije i saigrači šutiraju kako im padne na pamet pa i oni daju priličan broj koševa, skokovi nisu plod Jokićeve dobre igre u odbrani i njegovih skokova već plod promašaja protivničkih igrača.
    (Gagi, 21. januar 2021 13:22)

    Некад не верујем да је ово прави коментар. Делује као троловање?
    Јокићу је дозвољено јер Јокић погађа а не погађа зато што му је дозвољено?

    Или хајде овако Покушевски је у своје прве четири утакмице имао шут 2:30.
    Дакле, рукију су дозволили да шутне 30 пута у четири утакмице, од тога мислим тројке 0:7.
    Просек поена 1,3 по утакмици са 24% шута у сезони.

    Јокић има 57% шута.
    Харден има 47% шута
    Џордан је у најбољој сезони имао 54%
    Дражен Петровић, последња сезона (тј главни трошитељ лопти у џерзију Џерсија) 52%

    Троловање ти је сјајно, натерао си ме да напишем цео коментар, а ни ја ти не верујем да ти тврдиш да они дозвољавају неком да шутира чисто зато што је лала из тем Сомбора
    (Алекса, 21. januar 2021 14:02)

    # Link komentara

  66. Američka i europska košarka su dva različita sporta. Nešto kao fudbal i fudbal u Srbiji.
    (Che, 21. januar 2021 12:39)

    90-ih su stvarno bile ogromne razlike, sad i ne toliko.
    (x, 21. januar 2021 14:00)

    # Link komentara

  67. Kukala ti majka. Da jedan "kosarkaski strucnjak" ovako nesto izjavi, treba i za ovakve stvari propisati neku kaznu, ako nistra drugo, bar novcanu.
    Majkl je nesumnjivo jedan od najvecih ikada, za mene najvece i najbolji kosarkas, sto nemora da znaci da to i jeste, ali sami vrh. U evropi bi belezio 30-35p u proseku po sezoni!
    (Dex, 21. januar 2021 13:50)

    # Link komentara

  68. Majkl je jedinstven igrac, no. 1 svih vremena, bez premca, tako da cisto sumnjam da je Boza ovo izjavio, ako jeste, onda nije u pravu 200%
    (Demar Derozan, 21. januar 2021 13:49)

    # Link komentara

  69. @Gagi

    Da li je tebi neko objasnio da skok možeš imati posle promašaja protivničkih igrača ili protivničkih igrača i da pri tome ti prvi dodješ do lopte. Ne moraš čak ni uhvatiti loptu. O ostalom tvom baljezganju nekom drugom prilikom. Verujem da će ti trebati vremena da "svariš" samo ovu informaciju.
    (Smeh, 21. januar 2021 13:46)

    # Link komentara

  70. iskreno i Jokic da je ostao u Evropi ne da ne bi imao karijeru kao sto ima vec bi bilo pitanje da li bi je uopste i imao. da je u zvezdi i partizanu jos uvek ne bi dobio sansu od ispodprosecnih amera...
    (mare, 21. januar 2021 13:46)

    # Link komentara

  71. NBA igraci su nasu ekipu koja je odigrala najbolji mec u 20 godina u polufinalu protiv odlicne Australije batalili od kosarke sa pola snage.To je sve ulazilo bez koske to su se smenjivali Irving,Durent,Harden,Kari bilo je brutalno.I jos gore bude kad se trudis pa udju Tomson Kari Dejvis Kazins itd msilim njihove rezerve ...
    (Drax, 21. januar 2021 13:38)

    # Link komentara

  72. Obojica su propustili sjajnu priliku da ćute ... Džordan, pa deset praznih mesta.
    (Goran, 21. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  73. Meni se NBA košarka ne sviđa. To je košarka trči i šutiraj bez ikakve odbrane. Bilo koji igrač u Evropi da mu je dozvoljeno da šutne 100 puta na koš dao bi minimum 40 koševa na svakoj utakmici.Pogledajte Jokića svaka utakmica trostruki učinak, a zašto, zato što mu je dozvoljeno slobodno da šutira makar i promašivao, asistencije i saigrači šutiraju kako im padne na pamet pa i oni daju priličan broj koševa, skokovi nisu plod Jokićeve dobre igre u odbrani i njegovih skokova već plod promašaja protivničkih igrača.
    (Gagi, 21. januar 2021 13:22)

    # Link komentara

  74. Prvo: nismo čuli šta je rekao Maljković, već šta Sali kaže da je rekao Maljković.
    Drugo: da li vam je palo na pamet da je trener želeo da "spusti" očekivanja novopridošlog igrača, da ga spusti na zemlju, i da je tom prilikom rekao i nešto što ne oslikava njegovo stvarno mišljenje?
    (adfasc, 21. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  75. Majkl Džordan bi u današnjem NBA imao 60 poena po meču. A u Evropi bi komotno mogao da igra 2 na 5. Taj drugi bi mu trebao samo da izvodi loptu.
    (Toliko o košarci, 21. januar 2021 12:43)

    Dajmo malo objektivnosti, morao bi mnogo da popravi sut za 3 poena, sto mu je bila najlasbija osobina, a to je ono sto se najvise trazi u danasnjoj NBA.
    (76er, 21. januar 2021 13:18)

    # Link komentara

  76. Davao bi 16 prosečno.
    U prvoj četvrtini.
    (Karlo, 21. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  77. @Joffrey
    Tacno ali je isto tako i NBA tada bio drugi sport u odnosu na ovo sada. NBA 90-ih i sada su nebo i zemlja. Kontakt koji je tada bio dozvoljen sada je nezamisliv. Nije razlog malog broja igraca iz Evrope lezao u tome sto je kosarka bila tada u Evropi bila bolja nego sada vec upravo suprotno, retki su tada iz Evrope mogli da prodju/da se snadju u NBA sto zbog fizikalija sto zbog nacina zivota, drugih pravila, manjka poverenja vlasnika NBA klubova u njihove kvalite i sl. Pa dovoljno je samo da pogledate ko je tada odlazio u NBA i ostajao Divac, Drazen, Radja, Kukoc..Zaista samo top igraci. Ne racunam Radisava Curcica i ostale koji su igrali po sezonu i vratili se... A sada... Tako da ova izjava ako je tacna je u najmanju ruku smesna.
    (Vetar u leđa.., 21. januar 2021 13:15)

    # Link komentara

  78. Божа је био озбиљан тренер и један од најбољих у Европи, па сумњам да је изјавио овакву невероватну глупост. Свако ко је МЈ гледао само пола сата, све му је јасно.
    (Коме смета јак МЈ?, 21. januar 2021 13:14)

    # Link komentara

  79. U Evropi, reket je veci, pored 3 sekunde defanzivno u reketu , zabranjene su i 3 sekunde ofanzivne. Nije dozvoljena zona a sut za 3 je metar dalji od suta za 3 u Evropi. Igra se duplo brze nego u Evropi. Itd.. Kada to mnogi shvate, bice im sve jasnije.
    (321, 21. januar 2021)

    Prvo ti shvati da zona nije zabranjena u NBA pa nam onda objasnjavaj ;)
    (Chris Jackson, 21. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  80. U Evropi, reket je veci, pored 3 sekunde defanzivno u reketu , zabranjene su i 3 sekunde ofanzivne. Nije dozvoljena zona a sut za 3 je metar dalji od suta za 3 u Evropi. Igra se duplo brze nego u Evropi. Itd.. Kada to mnogi shvate, bice im sve jasnije.
    (321, 21. januar 2021 12:40)

    Mislis u NBA?
    (76er, 21. januar 2021 13:01)

    # Link komentara

  81. I Maljkovic i Sali svasta umeju da pricaju, tako da... ko zna sta je ko rekao pre 25 godina
    (pera, 21. januar 2021 12:53)

    # Link komentara

  82. MJ je svoje rekao. Ko ga je gledao, sve mu je jasno.
    (Nišlija, 21. januar 2021 12:49)

    # Link komentara

  83. Uzimate li uopste u obzir to da je ovo izjava treceg lica,rekao mi Boza,a onda cak i ako je istina da je to bilo pre cetvrt veka.Tada se igrala ozbiljnija kosarka u Evropi,u NBA bilo je mnogo manje igraca iz Evrope,a mnogi koji pamte duze znaju da su NBA i kosarka u Evropi bila skoro pa dva razlicita sporta.
    (Joffrey, 21. januar 2021 12:47)

    # Link komentara

  84. Iskreno se nadam da je ovo neka sala ili greska u prevodu ili sta vec...sto rece neko u komentarima davao bi onoliko koliko bi bio motivisan-a znate vec kako to ide u njegovom slucaju...a za ove sto govore-napad 30 sekundi,sporija kosarka,taktika itd,pravi igrac je pravi igrac u svakom sistemu,ima li neke razlike u kvalitetu igre Dirka,Gasola,Parkera,Ginobilia,Doncica,Dragica ili NBA zvijezda kada predstavljaju Ameriku u NBA i na Fibinim takmicenjima?...nema nikakve,zvijezde tamo zvijezde i ovdje,jednostavno znas ili ne znas...uostalom Wilkins je 96-e sa 35 godina i bezbroj povreda iza sebe bez problema za PAO ubacivao 20 svakome u Evropi i bio MVP final foura,35 u polufinalu protiv CSKA...(volio bih,kada bi to bilo moguce da je recimo Jordan cuo za ovu izjavu dok je bio igrac i onda se nekim slucajem sastane sa timom koji trenira Maljkovic ;) ...e to bi bilo uzivanje gledati (i brojati)
    (manuginobili, 21. januar 2021 12:46)

    # Link komentara

  85. Dzon Sali, do skoro uz Roberta Orija jedini igrac sa titule u 3 tima. Osvojio je dve sa Detroitom gde je i imao neku ulogu sa klupe. Posle toga se seljakao kroz 4-5 timova u isto toliko godina. U martu 1996. ga Dzekson dovede u Cikago, odigra 15 meceva u regularnom i 17 u plejofu i uzme titulu. Na leto ode u Panatinaikos odakle ga isteraju posle 7 meceva i penzionise se. Tri godine kasnije ga Dzekson opet dovede u Lejkerse i uzme titulu 2000. Ne kazem da je bio potpuna rupa od igraca, ali 2 titule su mu bukvalno pale s neba.
    (..., 21. januar 2021 11:57)

    Dominik Vilkins koji je stajao rame uz rame s Jordanom 80ih nakon brojnih povreda i u poznim igrackim godinama kada vise nije mogao da se nametne kao igrac u NBA i gdje je dobijao minornu minutazu dolazi u Euroligu na zalasku svoje karijere.
    Sa svojih 35 g. nacet povredama iz NBA osvaja Euroligu i proglasen je najboljim igracem lige. Toliko o Euroligi i NBA.
    (Adidas, 21. januar 2021 12:44)

    # Link komentara

  86. Majkl Džordan bi u današnjem NBA imao 60 poena po meču. A u Evropi bi komotno mogao da igra 2 na 5. Taj drugi bi mu trebao samo da izvodi loptu.
    (Toliko o košarci, 21. januar 2021 12:43)

    # Link komentara

  87. U Evropi, reket je veci, pored 3 sekunde defanzivno u reketu , zabranjene su i 3 sekunde ofanzivne. Nije dozvoljena zona a sut za 3 je metar dalji od suta za 3 u Evropi. Igra se duplo brze nego u Evropi. Itd.. Kada to mnogi shvate, bice im sve jasnije.
    (321, 21. januar 2021 12:40)

    # Link komentara

  88. Američka i europska košarka su dva različita sporta. Nešto kao fudbal i fudbal u Srbiji.
    (Che, 21. januar 2021 12:39)

    # Link komentara

  89. Čudi me onda zašto recimo Larkin koji u Evropi daje 20 ne igra u NBA ,tamo se ne igraju odbrane pa bi bez problema zabijao 30-35 a i bio bi plaćen 10 -20 puta više......vjerovatno ga mrzi da se cima po nekakvoj NBA pa pobjegao u Evropu...... Dominique Wealkins došao u Evropu kad je imao 36-37 godina i osvojio Evroligu sa Psnstanaikosom,niko ga nije mogao čuvati.....A mogli bi zaustaviti Michaela Jordana na vrhuncu karijere........a kako bi Boža Maljković objasnio činjenicu da dođu Ameri na OI ,igraju po FIBA pravilu,drugačiji kriteriju i,igraju se jake odbrane ,manji je teren i pobijede Srbiju u finalu 30 razlike sa pola gasa......koliko smo onda tek mi loši,kolika smo mi kanta
    (Kalevra, 21. januar 2021 12:39)

    # Link komentara

  90. Dzordan 16 Lebron 35, pametnom dosta.
    (Moe Lester, 21. januar 2021 12:39)

    # Link komentara

  91. 8 minuta je utakmica duza u Nba. A za osam minuta mogu da padnu poena koliko hoces. Tracy Mcgrady je za 35 sekundi ubacio 13. Volim ja Dzordana ali price o 50,60 poena u proseku su ludilo. I u danasnjoj Nba isto oni koji tvrde 45ppg ili vise, nisu realni,jer bi onda igrao sam. Vise skokova i asistencija bi belezio jer su saigraci mnogo vise otvoreni spolja a poeni koliko je i imao,mogu da napravim paralelu sa Kavajom koji forsira slican stil igre ali ima dosta slabiji rad nogu,slabiji odraz kad se digne na Jump Shoot,sporiji je i ima slabiju kosarkasku inteligenciju,slabiji Skill,Dzordan je bio superiorniji igrac.
    (Beks, 21. januar 2021 12:37)

    # Link komentara

  92. Mora da su i njega mlatili Ameri sa 30+, pa je navukao komplekse kao Djordjevic. Njemu je Teodosic bolji od Irvinga hahahahahahah
    (Losmi, 21. januar 2021 12:35)

    # Link komentara

  93. Svakakve gluposti covek moze danas da pročita. Dzordan da daje 16 poena po meču. E pa to je sou,mozda 16 po četvrtini mada je i to malo. I Harden nebi mogao u Evropi da igra e to je tek sprdnja. Uz KD najbolji igrač 1 na 1 na svetu nebi mogao da igra u drugoj ligi. Nije mi jasno sto ljudi pišu ovakve gluposti.
    (Zeljko Kijanovic, 21. januar 2021 12:31)

    # Link komentara

  94. Kao kad su pred mec Majamija i Bullsa rekli Dzordanu da ce ga veceras cuvati jedan od najboljih evropskih defanzivaca Danilovic,na sta je odgovorio "easy 40". 48 je ubacio ako se ne varam a Danilovic je u emisiji kod Ivanovica priznao da nije znao gde se nalazi posle njegovog footworka!!
    (Beks, 21. januar 2021 10:12)

    Da se nadovežem još na to kad je Danilović pre nekih 10-15 god. gostovao kod Tegeltije na SOS kanalu pa ga ovaj pitao kako treba čuvati Džordana, pošto je bio u toj situaciji nekoliko puta. Na šta je Danilović odgovorio, "Ne možeš ga čuvati. Ako želi da da koš, naći će način".
    (brm, 21. januar 2021 12:30)

    # Link komentara

  95. Osoba A, rekla osobi B, da mu je osoba C, nicim izazvana, prvi put kad su se videli, rekle nesto. Nije nego. Pri tom je osoba C, posle svega mesec i po, na neki nacin, najurila osobu B. Ovi sto pokusavaju da opravdaju izjavu, ako je iste uopste i bilo, kako bi razlika u sistemu igre i sl, mogla da bude uzrok da NBA zvezde budu prosecni igraci u Evropi, samo jedno pitanje. Zasto je NBA tim, naravno kad je u najacem sastavu tako doninatan, u odnosu na druge timove,a igra se sa zonom, i zasto im ti drugi timovi nametnu sporiji ritam.
    (Vladan R, 21. januar 2021 12:28)

    # Link komentara

  96. Bozu stigle godine izgleda....
    (medjed, 21. januar 2021 12:28)

    # Link komentara

  97. Za one koji kazu da je Boza neznalica koja je imala srece da trenira vrhunske igrace i osvaja trofeje, samo cu spomenuti Limoz. I drugi treneri su ih vodili, pa ipak nisu s' njima bili prvaci Evrope.
    (Bocko, 21. januar 2021 12:27)

    # Link komentara

  98. Zato je NBA tu gde jeste,i Evropa je bas tu gde treba sto se tice kosarke. Ovde treneri su glavne zvezde tamo igraci to je tamo ljudi navijaju za igrace a ne klubove
    (miki, 21. januar 2021 12:21)

    # Link komentara

  99. Jestee i po 6 skokova u proseku.
    (., 21. januar 2021 12:20)

    # Link komentara

  100. Meni je uvek zanimljivo citati kako je Evropska kosarka jaca, timski orjentisana, jednostavno NBA je cirkus I slicno. Samo mi nije jasno zasto kad se pojavi Dream Team na OI ili svetskom ne pokazemo tim cirkusantima? Secam se kako smo Bradi I Obrvi objasnili kosarku onomad. Nisu znali gde su!!!!
    (mecvez, 21. januar 2021 12:20)

    # Link komentara

  101. Znate sta je tačno? Kakvih sve umišljenih trenerskih "bogova" i veličina ima u Evropi moguće je da bi nekome Dzordan igrao 25 minuta i da bi urlao na njega kad god sutne trojku sa 8 metara ili zakuca preko trojice jer to nisu vežbali na treningu, to nije on zamislio a i mora mali Djokica čiji je menadžer najveći "donator" tima da šutne koju.
    (Edin, 21. januar 2021 12:13)

    # Link komentara

  102. Dzordan bi imao u evroligi prosecno poena onoliko koliko ga motivisu da ima. Da je ovo cuo u svom prajmu mislim da se ne bi spustao ispod 60-70 poena po utakmici. Ali s obzirom da je to Dzordan, ne bi me cudilo ni 70-80.
    (Nikola, 21. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  103. NBA je druga dimrnzija u odnosu na Evropsku kosarku. I sad i pre. Jednostavno Evropska kosarka je amaterska kosarka u odnosu na NBA. I ta neka glupa zonska odbrana je smesna naspram NBA 1:1.
    Pokusavaju sa novim modelima EL da pridju NBA. Samo u Evropi imate igrace koji citavu karijeru igraju samo Odbranu a u napadu 3,4 su mu prosek. Uzas. Jos jednu stvar. Na zalost sa crncima ne mozes igrati kosarku. Kad ne bi imali problem da im sve crnci igraju kosarku (vise niko ne bi gledao) sve jedan igrac u NBa bi bio crnac. Da odete na South Side Chicago napravice te tim bolji od pola Evrope. I bez te price oni imaju 350 miliona a mi 7. Nema to veze koliki broj zivi. Ili si bolji ili nisi. Urugvaj ima mali broj stanovnik ali su 2 puta bili prvaci sveta. Imaju bolje igrace od pola Evrope.
    (Korona, 21. januar 2021 12:11)

    # Link komentara

  104. Ovakvu glupost ne bi niko izgovorio, ne verujem da je ovo istina.
    (vladimir, 21. januar 2021 11:44)

    Ne mora da znaci da je laž. Niti glupost. Nama to tako deluje sada. Ali tada, košarka u evropi je bila daleko sporija od današnje, da ne pričamo o NBA, taktika i odbrana su bile Amin, plus, napad je trajao 30 sekundi... i dan danas je razlika između NBA i evropske košarke dosta velika, tada je bila još veća, sto ne znaci da je Maljković rekao da je MJ prosečan, već da bi u evropi morao igrati drugačije zbog takve igre.
    (JPR24, 21. januar 2021 12:09)

    # Link komentara

  105. Danilović je kao evropski bek sa apsulutno najboljim odbrambenim performansama imao prilike čuvati Jordana kao igrač Miamia,Pet Rajli mu je ukazao tu čast,možda bi ti mogao reći nešto više o tom ne baš prijatnom iskustvu,a najbolji igrač koga je Boža ikad trenirao,usput i Jordanov višegodišnji saigrač,i verovatno najbolji evropski igrač ,jednom je rekao
    "nikad nemojte ljutiti Michael Jordana"
    sve u svemu,u kontekstu ili van konteksta,ova izjava zvuči kao
    "izvan Formule 1 Kimi Raikonen bio bi prosečan taksista"
    (johnny, 21. januar 2021 11:58)

    # Link komentara

  106. Dzon Sali, do skoro uz Roberta Orija jedini igrac sa titule u 3 tima. Osvojio je dve sa Detroitom gde je i imao neku ulogu sa klupe. Posle toga se seljakao kroz 4-5 timova u isto toliko godina. U martu 1996. ga Dzekson dovede u Cikago, odigra 15 meceva u regularnom i 17 u plejofu i uzme titulu. Na leto ode u Panatinaikos odakle ga isteraju posle 7 meceva i penzionise se. Tri godine kasnije ga Dzekson opet dovede u Lejkerse i uzme titulu 2000. Ne kazem da je bio potpuna rupa od igraca, ali 2 titule su mu bukvalno pale s neba.
    (..., 21. januar 2021 11:57)

    # Link komentara

  107. Drugačija se tada igrala košarka u Evropi. Napad je trajao 30 sekundi, lopta se spuštala na dominantne centre, igrala uglavnom zonska odbrana. Tako neka ekipa sa Sabonisom, ako povede 10 poena razlike utkamica je gotova. U NBA je zona bila zabranjena, a Džordana niko nije mogao da sačuva jedan na jedan. U principu, bilo koji od tadašnjih all star NBA centara bi više značio u Evropi od Džordana.
    (Života, 21. januar 2021 11:51)

    # Link komentara

  108. Ako napravite paralelu današnjeg NBA i evropske košarke slično bi se desilo nekim najvećim igračima iz NBA. Jednostavno to su različite košarke. Siguran sam da bi npr. Harden dobio šut kartu u većini najvećih evropskih klubova. Sam Dončić je rekao da mu je lakše da igra u NBA, a slično su pričali mnogi igrači. Pa jedan Pitino se oduševljava evropskom košarkom kao iskonskom.

    Biće zanimljivo videti Jokića na sledećem prvenstvu Evrope ili sveta. Nemojte da se čudite ako se ponovo izblamira. Ko će tada biti kriv, Kokoškov?
    (Globtroter, 21. januar 2021 11:44)

    # Link komentara

  109. Ovakvu glupost ne bi niko izgovorio, ne verujem da je ovo istina.
    (vladimir, 21. januar 2021 11:44)

    # Link komentara

  110. Koje neznanje...e moj Bozo...
    (Rts, 21. januar 2021 11:43)

    # Link komentara

  111. Svi oni sve znaju.
    (rox, 21. januar 2021 11:42)

    # Link komentara

  112. Odavno su ovog gospodina prozvali kraljem demagogije.
    (Oskar Smit, 21. januar 2021 11:41)

    # Link komentara

  113. Ovo je jako zabavno. Naravno gomila komentara su ekstremni, a vest je da u knjizi nekog lika piše da mu je neki igrač rekao pre 30 godina da mu je Maljković rekao da bi Džordan bio prosečan u Evropi. Niko ne zna kontekst cele priče koja je do papira verovatno promenila oblik 10 puta.
    (Globtroter, 21. januar 2021 11:35)

    # Link komentara

  114. Mozda 116 poena po mecu ...
    (Marko, 21. januar 2021 11:31)

    # Link komentara

  115. Ne verujem da je ovo Maljković mislio ozbiljno.Hteo je da "pecne"
    ovog sujetnog ili umišljenog(šta li već),a ovaj mu se sad "sveti".
    Džordan je klasa za sebe i to niko(ozbiljan) ne dovodi u pitanje.
    (a, 21. januar 2021 11:26)

    # Link komentara

  116. Rekli bi u mom selu bolje svasta pojest nego svasta reci.
    (Roki cetri, 21. januar 2021 11:24)

    # Link komentara

  117. Zasto je Jokic rekao Kampacu da zaboravi sve sto zna iz Evrope. Zato sto prvo nije ista velicina terena sto neki ljudi nikako da shvate, zato se i ne moze da se poredi. Evropski tereni su manji i samim tim su odbrane uze i privid je da se igraju disciplinovanije odbrane, a u stvari teren je manji i sve je zgusnutije. Niko na Fiba terenu ne moze imati iste brojke kao na vecem NBA terenu gde igrac moze da se razmahne i gde je teze pokriti igrace.
    (Dragan Borca, 21. januar 2021 11:22)

    # Link komentara

  118. Samo cu reci, veliki Boza je u pravu.
    (samo je kosarka sport, 21. januar 2021 11:22)

    # Link komentara

  119. Razlika između NBA i evropske košarke u to vreme bila je ogromna. U NBA - u su igrači poput Jordana mogli da promaše i prvih 10 šuteva na meču, a da na kraju ima 30+ poena uz procenat recimo 13 - 29 iz igre. Znajući to, takvi igrači su imali mnogo više samopouzdanja, dok su neki drugi zavisili od tih prvih par šuteva. Ukoliko pogode, imali bi 27 - 28 minuta u igri, oko 20 poena uz šut iz igre 6 - 10, recimo. Bek poput Jordana se ne bi tek tako prilagodio evropskoj košarci, timskoj igri, u kojoj je odbrana bitnija od napada. Tad su igrači iz SAD - a, koji su dominirali u Evropi, mahom bili visoki igrači ili playmakeri. Dominic Wilkins recimo. U Evropi tada, Jordan definitivno ne bi bio bolji strelac od igrača poput našeg Danilovića ili italo-amerikanca Karltona Mayersa.
    (Vuki, 21. januar 2021 10:37)

    I šta je sprečilo naše igrače da imaju Džordanove brojke kad su igrali NBA? Ako su ovde imali prosek 20, a kažeš da se tamo ne igra odbrana, onda su tamo morali imati prosek 30. Ali su ipak brže bolje podvili repove i vratili se ovamo. Priče o tome kako se Majkl Džordan ne bi snašao u Evropi su bajke za malu decu. Alo, narode, ovde Šejn Larkin i Majkl Džejms drže lekcije, a neki tvrde da jedan Majkl Džordan to ne bi mogao. Pa sta je sa vašim mozgovima?
    (NoName, 21. januar 2021 11:19)

    # Link komentara

  120. A ti bi Maljko bio prosečan u NBA-u. Dobio bi otkaz posle 16 utakmica.
    (Miloš "Alibaba" Krivokapić, 21. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  121. @Kvisko Bullsima nije dovedeno nijedno pojacanje,nijedan gotov igrac vec klinci sa drafta sa kojim su osvojili 3 titule a Kukoc,Harper,Ker i Longli su dosli u Pipenove bullse dok je Rodman dosao 95/96. Likovi koji ovde komentarisu 3% stvari ne znaju o Nba ligi. Dzordan je sa 21 godinom predvodio selekciju Usa sastavljenu od koledz igraca do Olimpijskog zlata 84,Lebron je nakon sto je bio najbolji strelac lige,sa Mvp finala Dwejn Wejdom,sa Melom i ostalim Nba igracima porazen od selekcije Grcke u polufinalu Svetskog. Neki zele da ospore Dzordana a on bi sa svojim takmicarskim mentalitetom i radnom etikom danas bio jos savrseniji igrac,jer bi jos vise bio fizicki spremniji,svaki segment igre mu je bio savrsen,jedino bi mozda radio vise na sutu za 3. Ali i njega je u playoffu 91-93 usavrsio na 38%. Kao sto se i Lebron usavrsavao,on je sada kompletniji igrac nego 2011,a da bi ostao toliko dugo i samim tim dobio priliku da se usavrsavas moras da imas srecu i sa povredama. Svi veliki igraci bi bili veliki u bilo kojoj eri.
    (Beks, 21. januar 2021 11:11)

    # Link komentara

  122. Ma da, verovatno bi ga Aramis Naglic stavio u dzep! Idi bre Bozo....bilje nekada prećutati
    (jel, 21. januar 2021 11:11)

    # Link komentara

  123. Tako su i ostarjeli McAdoo i Wilkins kad su došli s 34 godine u Europu, imali po 5 - 6 koševa po utakmici, tu i tamo koje bacanje ubacili, nisu mogli da se okrenu na terenu... Pa ajde što ga onda Europljani nisu pregazili 1992.?
    (Jeffrey Jordan, 21. januar 2021 11:10)

    # Link komentara

  124. Dzordan bi bio najbolji da je odlucio igrati klikera! Ne bi bilo bitno mjesto ni vrijeme.
    Covjek ima takmicarski, pobjednicki... karakter. Sto bi obican smrtnik rekao..nakrivo je nasađen.
    (jojufff, 21. januar 2021 10:09)

    Da, tako je bio najbolji i u bejzbolu. Bio neprimetan u 2 lokalne nizerazredne lige.
    (x, 21. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  125. Kod Đorđevića ne bi imao ni toliko! Smenjivao bi se sa Lučićem i zamalo napisah Kalinićem...
    (Imay, 21. januar 2021 11:07)

    # Link komentara

  126. Za ove koji sumnjaju u izjavu:

    Pred SP je bila neka emisija na SK u kojoj je Maljkovic sedeo sa nekim likovima i pricali su o kosarci. Baja je bez blama izjavio nesto u stilu da LeBron i jos 2-3 igraca imaju kvalitet da igraju u Evroligi!
    (Osama Bon Jovi, 21. januar 2021 11:06)

    # Link komentara

  127. Pa da, i djordjevic je jedini lik koji je uspeo da zaustavi Jokica :) u evropi cim ne uradis akciju kako je trener zamislio, npr sutnes za tri i pogodis trojku ides odmah na klupu... i onda dodje dream tim na olimpijskim igrama i razbije sve po 30 razlike....
    (coach, 21. januar 2021 11:05)

    # Link komentara

  128. Strasan trenerski tandem BM AV.
    (nik sloter, 21. januar 2021 11:00)

    # Link komentara

  129. Da ti ne bude glupo da mu kazes
    "ajde ne lupetaj".

    P.S.
    Secam se neke emisije od pre
    oko godinu dana, gosti su bili
    Maljkovic, Pesic i Obradovic,
    identicna prica sve trojice
    kako NBA nije nista posebno,
    da dodju u Evropu i slice gluposti.
    A da paradoks bude veci, da se svi
    mi koji komentarisemo skupimo, nase
    kosarkasko znanje nije ni promil
    nekog od njih trojice.
    (Cole, 21. januar 2021 10:59)

    # Link komentara

  130. @Pogan Mozda Jordan nije poziciono igrao cetvorku,ali mozes videti sa meca Wizards vs Nets gde ga je cuvao Kenyon Martin na postu,krilni centar Netsa gde je Dzordan ledjnom tehnikom ubacio njemu 20tak poena od 43 ukupno. Wizards vs Minesota,vecim delom meca ga je na perimetru cuvao prajm Kevin Garnet,gde je ubacio 33 poena. Tada je imao 39,40 nakon duze pauze. "U pravu je ako bi igrao u Evropi sada" "Geda" znas li ti da je Dzordan igrao protiv 70% igraca koji su 2003-2015 bili u Nba i igrali protiv Lebrona? Mislim da Dzejson Kid koji je debitovao u nba 1994 a uzeo prsten 2011 definitivno u svoje najbolje dane ne bi mogao danas da igra u Evropi a kamoli u Nba jer Joe Ingles moze ubaciti 25 poena danas a?? Mislim da mnogi koji su ti dali plus nisu izvalili poentu tvog komentara!!
    (Beks, 21. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  131. Verovatno je mislio da b imao 16 poena kada bi ga neki trener ubacio u evropski "sistem", koji ne dozvoljava individualizam...
    (Milos, 21. januar 2021 10:49)

    # Link komentara

  132. Pa u pravu je Maljković. Kod naših trenera bi igrao ekipnu košarku i imao bi puno manje slobode/lopti. Ovi zatucani bi igrali na 50-60 poena :)
    (Pedja, 21. januar 2021 10:49)

    # Link komentara

  133. @jojufff, i kako napreduje Džordanov tim? Kontam ako je već takav pobednički mentalitet onda su osvojili NBA ligu više puta, a on sam je svetski šampion u golfu. Ili pak nije?
    (rebro, 21. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  134. Majkl je rekao sve o Majklu.
    (macak lucifer, 21. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  135. Mnogo je 16 poena.
    Mislim da bi postizao 3 poena po meču.
    (Max, 21. januar 2021 10:46)

    # Link komentara

  136. Kao i Vilkins što je bio prosečan kada je došao u Evropu sa 35 godina i imao 20 poena u proseku.
    (Aleksandar, 21. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  137. Eh, Sali, clan losih momak Detroita, poslije tu jednu sezonu zalutao u Bulse pa ga izbacili.
    (delboj, 21. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  138. Boža je već odavno poznat po svojim biserima...
    (društvance iz predgrađa, 21. januar 2021 10:42)

    # Link komentara

  139. Cenim Božu, ali je malo preterao....
    (Miloje, 21. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  140. Sad ce Bozi koji se ne razume u kosarku strucnjaci pored TVa da objasne, ne zna on nista o kosarci!
    Alo bUranijo, kad Boza prica svi cutite, stojite i gledate u pod, jer Boza je kosarkaski mag
    (Miskec, 21. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  141. Dopada mi se Božina izjava, zato je postao predsednik MOK Srbije.
    (Srbin je to, 21. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  142. Dobro mozda ne 16 al' bi imao 17 po mecu...
    (mare, 21. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  143. Dobro svi znamo da je Maljkovic odavno skrenuo...
    (mich, 21. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  144. Ma ne bio bi rezerva....ma daj samo da nesto izjavi...zasto onda Evropski igraci nisu dominirali NBA ligu?MJ je igrao kad je NBA bila zestoka i fizicna..i dominirao tada..imao sam srecu da ga gledam 9oih sa Cikagom...GOAT
    (Benny Hill, 21. januar 2021 10:39)

    # Link komentara

  145. Ako se dobro sjećam, Liza En je izjavila da je Seli najveći. I prilično sam siguran da nije mislila na košarku.
    (boskob, 21. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  146. Alo ljudi...
    Jedan lik u svojoj knjizi napiše da mu je drugar pričao da je Boža rekao...
    I svi odmah paljbu po jednom od najboljih evropskih trenera ikada?!
    Mala deca znaju ko je MJ, a ne čovek koji živi košarku, pa još da to I izjavi?
    Senzacionalizam I ništa više!
    (TT001, 21. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  147. Maljkovic nije daleko od istine.
    U Evropi se igra organizovana timska kosarka bez ispucavanja i jurnjave ko klinci nego se ide na nadigravanje i trazenje najbolje pozicije za sut.
    U takvoj igri nema mesta za ganjanje licnih rekorda i ispucavanja do besvesti bez obzira da li imas dan ili ne. Sebicni i oholi igraci se drze na klupi sve dok se ne uklope u kolektivnu igru.
    Jordan jeste bio vanserijski igrac ali ruku na srce imao je i vanserijske saigrace kao sto su Pipen, Ker, Kukoc, Rodman, Grant i ostali. Znaci imao je srece da je igrao u timu gde su i ostali igraci bili dobri a imali su i odlicnog trenera. Sve se poklopilo u njegovom slucaju. Osim toga u prvih sedam godina NBA karijere nije osvojio nista sve dok ekipa nije dobila extra pojacanja i tek kad su sve kockice bile na svom mestu onda su poceli da osvajaju titule.
    (kvisko, 21. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  148. Верујем да није толико лупио него је извучено из контекста. Вероватно је мислио на то да би други потпуно тимски стил кошарке у Европи у то време играчу попут Мајкла онемогућио толики број шутева тако да би му просек поена по утакмици свакако био мањи чак иако занемаримо да су утакмице у Европи 8 минута краће.
    Маљковић није незналица али није ништа више од просечног тренера, имао је среће да је водио неке тимове који би су били таквог састава да би све те исте успехе постигли и да их је водио помоћни тренер све то време.
    (Маљчики, 21. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  149. Ovde mnogi sve što vide, pročitaju potpuno nekritički prihvataju.
    Ovo je potpuno netačno, promocija knjige, marketing.
    Samo zbog Bože iz onog vremena, Jordana je beskrajno hvalio, a ovde je pogrešan kontekst. Sve i da je takvu rečenicu izgovorio nedostaje ono zbog sistema igre. U Evropi prosto ne daješ loptu jednom igraču da igra sam.
    (Papillon, 21. januar 2021 10:37)

    # Link komentara

  150. Pa ne mislite valjda da je stvarno tako mislio. Verovatno covek dobio Amera u tim pa da ga malo uplasi ili sl. Cista pedagoska stvar. E sad dal je to ispravno ili nije moze da se diskutuje.
    (baja, 21. januar 2021 10:37)

    # Link komentara

  151. Razlika između NBA i evropske košarke u to vreme bila je ogromna. U NBA - u su igrači poput Jordana mogli da promaše i prvih 10 šuteva na meču, a da na kraju ima 30+ poena uz procenat recimo 13 - 29 iz igre. Znajući to, takvi igrači su imali mnogo više samopouzdanja, dok su neki drugi zavisili od tih prvih par šuteva. Ukoliko pogode, imali bi 27 - 28 minuta u igri, oko 20 poena uz šut iz igre 6 - 10, recimo. Bek poput Jordana se ne bi tek tako prilagodio evropskoj košarci, timskoj igri, u kojoj je odbrana bitnija od napada. Tad su igrači iz SAD - a, koji su dominirali u Evropi, mahom bili visoki igrači ili playmakeri. Dominic Wilkins recimo. U Evropi tada, Jordan definitivno ne bi bio bolji strelac od igrača poput našeg Danilovića ili italo-amerikanca Karltona Mayersa.
    (Vuki, 21. januar 2021 10:37)

    # Link komentara

  152. Razlika između NBA i evropske košarke u to vreme bila je ogromna. U NBA - u su igrači poput Jordana mogli da promaše i prvih 10 šuteva na meču, a da na kraju ima 30+ poena uz procenat recimo 13 - 29 iz igre. Znajući to, takvi igrači su imali mnogo više samopouzdanja, dok su neki drugi zavisili od tih prvih par šuteva. Ukoliko pogode, imali bi 27 - 28 minuta u igri, oko 20 poena uz šut iz igre 6 - 10, recimo. Bek poput Jordana se ne bi tek tako prilagodio evropskoj košarci, timskoj igri, u kojoj je odbrana bitnija od napada. Tad su igrači iz SAD - a, koji su dominirali u Evropi, mahom bili visoki igrači ili playmakeri. Dominic Wilkins recimo. U Evropi tada, Jordan definitivno ne bi bio bolji strelac od igrača poput našeg Danilovića ili italo-amerikanca Karltona Mayersa.
    (Vuki, 21. januar 2021 10:36)

    # Link komentara

  153. Eee sad.Nije nego.
    Istina je da je dosao kao klinac u Evropu, verovatno ne bi tako napredovao i bio to što jeste.
    (ajaJaZeMšipA, 21. januar 2021 10:36)

    # Link komentara

  154. Ma da, on mu je rekao da mu je ovaj rekao čim su se upoznali...šou!
    (Mića, 21. januar 2021 10:36)

    # Link komentara

  155. Nakon procitanog teksta gde je Sali rekao da mu je to Maljkovic odmah kazao cim ga je sreo,to znaci da je to bila neka psiholoska igra sa novim igracem pristiglim iz Nba,jer samo sezonu ranije Dominik Wilkins je osvojio sa panatanikosom uz Mvp!! @Geda Sta ti pobratime pricas,Majkl Dzordan je sa 40 godina protiv All Star igraca Shawna Mariona,Pedje,Jasona Kida postizao 41,30,45 i 43 protiv kojih je Lebron 8 godina kasnije postizao 17 u finalu,posto vidim da ti je cilj da prikazes Lebrona iznad Dzordana. Dok je Dzordan bio super verzija Kavaja Lenarda,brzi,vestiji,mnogo veci atleta i mnogo veci takmicar!
    (Beks, 21. januar 2021 10:34)

    # Link komentara

  156. Kakva glupost , pa slusao sam Bozu kako prica upravo suprotno govoreci da je Majkl , najbolja i dvojka i trojka , a njegova ledjna tehnika na cetvorci nesto najbolje sto je video u kosarci .
    (Andrea Djani, 21. januar 2021 10:19)

    Да, док је на петици понајбољи, заправо бољи и од Шека и Џабара заједно.
    (Mastoor, 21. januar 2021 10:31)

    # Link komentara

  157. Jedna od većih trenerskih neznalica, imao je puno sreće da trenira vrhunske igrače i to je to.
    (walt, 21. januar 2021 10:30)

    # Link komentara

  158. Kakva glupost , pa slusao sam Bozu kako prica upravo suprotno govoreci da je Majkl , najbolja i dvojka i trojka , a njegova ledjna tehnika na cetvorci nesto najbolje sto je video u kosarci .
    (Andrea Djani, 21. januar 2021 10:19)

    Posto inace poziciju odredjuje gde stojis na terenu i kojom tehnikom ces dati kos? Pa ako neko baci horog, on je centar; ako sutira fade away sa poludistance onda je cetvorka; ako sutira trojke iz coska onda je krilo, ako sutira iskosa onda je bek suter, a plej je ako napravi asistenciju. Pakao. Reci da je Dzordan igrao cetvorku ikad je blasfemija najgore vrste.
    (Pogan, 21. januar 2021 10:30)

    # Link komentara

  159. Maljkovic nije normalan, pa drazen petrovic je uvaljivao izmedju 30 i 84p po utakmici a tek sta bi dzordan radio. najverovatnije je mogao osvojiti evropsku ligu da je igra sa zenskim kosarkaskim klubom i rasturio bi tadasnju njegovu musku evropu. Ma koga sve srbija gura u vlast je za plakanje i samo je puka sreca da srbija postoji.
    (Beoman, 21. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  160. Mislio sam da je Maljkovic kosarkaski trener a ne stand-up komicar?
    (Djura, 21. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  161. Наслов и текст "ниђе везе".
    На жалост људе умова обликованих ријалити садржајима изгледа мрзи да прочитају и краћи текст па само наслове читају и коментаришу.
    Како год, то што пише у наслову нити је Божа изјавио нити би изјавио осим у шали.
    (Divos, 21. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  162. Džef Perlman je otkrio da mu je Sali pričao da mu je Maljković rekao...
    OK, ne treba proveravati, imamo nepobitne dokaze šta je Maljković tačno izjavio!
    (Pantelija, 21. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  163. A da mi ipak čujemo od Maljkovića šta Maljković misli o Džordanu...
    (samo kažem, 21. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  164. Suvišna i neozbiljna izjava, da ne upotrebim težu reč, glupa. Ne znam zašto čovek sa toliko godina iskustva i reputacije ima potrebu za ovakvim izjavama.
    (baldhawk, 21. januar 2021 10:17


    A odkud ti znaš da je ovo proverena izjava, pecate se kao somovi.
    (Somovi, 21. januar 2021 10:28)

    # Link komentara

  165. Boža Maljkvoić je bio veliki i sada je legendarni trener, osvajač tri evropske krune sa tri različita kluba.
    Istine radi Boža je uz profesora Nikolića prvi sproveo u delo čelične odbrane, napade od 30 sekundi i disciplinu.
    Kada su i drugi "uhvatili štos" i krenuli isto to samo sa bržim i reznovrsnijim napadom Boža se nije prilagodio.

    A Majkl Džordan: to je i sport i umetnost, i disciplina i kreacija, i tim i pojedinac, i koš i asistencija, i zemlja i vazduh. To je sve što košarka može da pruži.
    (Profesor Taltomar, 21. januar 2021 10:27)

    # Link komentara

  166. maljkovic misli sada da igra a ne devedesetih da je igrao
    (zivko, 21. januar 2021 10:26)

    # Link komentara

  167. Ovo je u rangu čuvene rečenice “Lako je igrati u NBA gde se ne igra odbrana, aj tako protive evropske odbrane”, to su komentari nekih ljudi ovde, a svaka evropska reprezentacija gubi prosečno od Drim tima 30 razlike, ili kad neka evropska ekipa igra protiv ekipe iz NBA prosek je isti oko 20 30 poena razlike, da je NBA mnogo drugačiji nego pre par godina, to stoji, ali porediti NBA i Evroligu je blago rečeno neumesno i smešno.
    (Sasa, 21. januar 2021 10:26)

    # Link komentara

  168. Da ga je on trenirao verovatno ne bi ni culi za Dzordana.. Jedva prosek trener.
    (Pera, 21. januar 2021 10:25)

    # Link komentara

  169. birčević bi ga u džep stavio
    (wtf, 21. januar 2021 10:25)

    # Link komentara

  170. Ако је ово тачно, онда се Маљковић прописно излупетао! Кошаркаш кога он омаловажава је појам по много чему, феноменална техника, исто такав шут са свих позиција, одраз преко једног метра, закуцавања из снова, асистенције за шпице емисија, и све друго што једног кошаркаша чини величином над величинама! Иначе тај Маљковић је у мој очима пао још пре неколико година када је као председник Олимпијског комитета Србије рекао да ако би се десило да рецимо у финалу неког такмичења Србија изгуби од тзв. државе Косово, да би наши спортски требало да стоје мирно и слушају химну победника!
    (краљ кошарке, 21. januar 2021 10:25)

    # Link komentara

  171. A šta kaže Džordan o Maljkoviću? :)
    (Wendy Simms, 21. januar 2021 10:24)

    # Link komentara

  172. Kakva blam izjava
    (Koji hit, 21. januar 2021 10:24)

    # Link komentara

  173. Sa 16 poena u evroligi si jedan od najboljih a ne prosjecan
    (cole, 21. januar 2021 10:24)

    # Link komentara

  174. ono kad sve znas pa se tako i ponasas. otuda i one izjave o vakcinama i sl. reci ovo za dzordana je apsurd. sa druge strane , kosarka koju je boza negovao(pre nego sto mu je ponestalo rezultata) je bila na mali broj poena, te bi bilo koji igrac svakako bio limitiran na mali broj poena. jake noge i tvrda odbrana i to je to.
    (bob, 21. januar 2021 10:23)

    # Link komentara

  175. Boza je bio veliki trener i to mu niko ne moze prigovoriti, uostalom rezultati tu govore dovoljno, ali zaista neki njegovi stavovi i izjave tokom ovih par decenija su za ne povjerovati.
    (Osprey, 21. januar 2021 10:23)

    # Link komentara

  176. Dominik Vilkins je sa 36 godina došao upravo u Maljkovićev Panatinaikos i izdominirao osvojiviši titulu, MVP fajnal fora i 20 poena po meču kroz čitavo takmičenje. Pored toga, dve sezone kasnije, dakle sa 38 godina, imao je 18 poena po meču u Fortitudu. Imajući to u vidu, da li postoji osoba koja zaista misli da bi Džordan u svom prajmu sa 32-3 godine imao 16 poena po meču u Evroligi? Zdrav razum to ne može da izgovori, mora da je nešto drugo u pitanju.
    (sgdp, 21. januar 2021 10:22)

    # Link komentara

  177. Ima tu istine. Radim odlično plaćen i specifičan posao, dobar sam u tome, ali nisam svuda davao iste rezultate. Zavisno od atmosfere u kolektivu sam sebi negde dajem ocenu 3, negde 9,5. Džordanu očigledno Evropa nije odgovarala. Setite se kako je prošao Dražen, retko posvećen igrač košarci, pa mu je trebalo par godina u nba da dodje bar do proseka. Pa piksi, u veroni jedva primetan, a svetska klasa u to vreme .. Ima primera onoliko.
    (ja, 21. januar 2021 10:21)

    # Link komentara

  178. Inače, Džon Seli je osvojio četiri NBA titule, pri čemu je bio prvi koji je osvojio titule sa tri različita tima. A Maljković se više puta pokazao kao čovek beskrajne arogancije.
    (zzzzz, 21. januar 2021 10:21)

    # Link komentara

  179. Kakva glupost , pa slusao sam Bozu kako prica upravo suprotno govoreci da je Majkl , najbolja i dvojka i trojka , a njegova ledjna tehnika na cetvorci nesto najbolje sto je video u kosarci .
    (Andrea Djani, 21. januar 2021 10:19)

    # Link komentara

  180. Sta reći ovde...a ne zaplakati...
    (Miksi, 21. januar 2021 10:18)

    # Link komentara

  181. Suvišna i neozbiljna izjava, da ne upotrebim težu reč, glupa. Ne znam zašto čovek sa toliko godina iskustva i reputacije ima potrebu za ovakvim izjavama.
    (baldhawk, 21. januar 2021 10:17)

    # Link komentara

  182. "Maljković o Majklu Džordanu",pa da zavrsimo raspravu.
    (cosmo, 21. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  183. Hahahahahahhahahahahaha
    Boza Maljkovic.
    Sta reci a ne zaplakati?
    (Mladen, 21. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  184. Gospodine Bozidaru Maljkovicu sedi jedan!
    (Bojan, 21. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  185. Hahaha...Splitska legenda ..
    (Srbin, 21. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  186. Boža cirkuzant...
    (Joe, 21. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  187. Hahahahahah joj Maljkovicu bruko jedna.
    (Stark, 21. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  188. U pravu je, ako misli na to da bi Dzordan sad igrao u Evropi.
    Hvalti se svojim sujetama, neznanjem, itd. nije bas lepo. Kao kad ovde ljudi mrtvi ladni izjave da je Lebron obican siledzija koji samo ide na snagu. To mi samo govore da ne umeju da gledaju kosarku. Svaki profesionalni kosarkas je vrhunski sportista. A legende kao Dzordan, Dzejms i ostali su umetnici. Lebron pamti svaki detalj sa svake utakmice koju je ikada igrao, i gledao. Isto kao Brejdi ili Rodzers u NFL.
    (geda, 21. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  189. Majkl Džordan bi igrao u KK Jagodina 100% i osvojio bi Aba ligu 10 godina za redom ?
    (Jagodinjara, 21. januar 2021 10:13)

    # Link komentara

  190. I on i ćerka dobri treneri i sujetne persone
    (arigosakic, 21. januar 2021 10:13)

    # Link komentara

  191. Sta reći a ne zaplakati
    (Mirko, 21. januar 2021 10:12)

    # Link komentara

  192. Glupost. Jordan najbolji igrac koji je igrao kosarku.
    (Idi Amin, 21. januar 2021 10:12)

    # Link komentara

  193. Kao kad su pred mec Majamija i Bullsa rekli Dzordanu da ce ga veceras cuvati jedan od najboljih evropskih defanzivaca Danilovic,na sta je odgovorio "easy 40". 48 je ubacio ako se ne varam a Danilovic je u emisiji kod Ivanovica priznao da nije znao gde se nalazi posle njegovog footworka!!
    (Beks, 21. januar 2021 10:12)

    # Link komentara

  194. Dzordan bi bio najbolji da je odlucio igrati klikera! Ne bi bilo bitno mjesto ni vrijeme.
    Covjek ima takmicarski, pobjednicki... karakter. Sto bi obican smrtnik rekao..nakrivo je nasađen.
    (jojufff, 21. januar 2021 10:09)

    # Link komentara

  195. Hahahhaah samo lud covjek ovo moze da kaze???
    (roki, 21. januar 2021 10:08)

    # Link komentara