1. Ljudi drzite se teme. Covek se zapitao to jest duboko zabrinuo da ne izgube od Srbije u rukometu ili fudbalu, ali to se ustvari odnosi na sve sportove jer od Srbije moze jako lako da se izgubi i to nije sramota!! Jer Srbija je kao sto se zna rasadnik talenta i jako dobra u vecini timskih sportova a u zadnje vreme imamo i individualne sampione, plivanje, borilacki sportovi, tenis, streljastvo da ne nabrajamo. Prema tome covek u pravu i to sa razlogon. Ostale njihove gubitnicke svakodnevne probleme ne treba mesati sa sportom, neka oni to resavaju sada tamo sami, nismo vise zajedno u istoj drzavi, prema tome...
    (Milos, 17. januar 2021 16:32)

    # Link komentara

  2. Jučer sam reagirao i dao neke činjenice, i to neosporne činjenice da turizam u HR nije manji od Grčkog, da je strano vlasništvo u hotelima i apartmanima neveliko no da je veliko u trgovini, bankarstvu,telekomu itd..itd i ono posebno bitno u proizvodnji hrane Stranci isisavaju novce iz određenih monopolnih grana, no sve se radi u dealu sa lokalnim kompradorima.Uvijek netko i na lokalnoj razini mora biti zadovoljan kada dođu kolonizatori. Vlasništvo domaćih tajkuna ništa više sreće ne donosi, čak štoviše nekad su i gori od stranaca. Politika čini sve da servisira takve odnose, te u takvoj konstelaciji nema nikakvog razvoja ,barem onog planskog. Pojedinačni primjeri ne mogu promijeniti stvarnost. Privatni vlasnici apartmana i određeni mali i eventualno srednji poduzetnici su određeni kapital i imovinu stekli u nekim drugima vremenima i ne neke druge načine, dobrim dijelom i radom u zapadnim zemljama u njihova zlatna vremena, no generalno mladi ćovjek danas u RH( dobrim dijelom je tako i u razvijenim zemljama) ako i ima veću plaću jako teško može skupiti bilo kakvu imovinu kap što je nekada bilo gotovo normalno jer zbog financijalizacije ekonomije sve je jako skupo. To je postao generalni problem, a kod ovako podređenih država kao što je između ostaloga Hrvatska sve je još složenije. Društvo je raslojeno, ima ih kojima je dobro no popriličnom broju nije dobro, a robni deficit sa inozemstvom nam je velik.
    (još malo činjenica, 16. januar 2021 09:15)

    # Link komentara

  3. Ovaj Šola wannabe DJ Krmak zaboravlja da Hrvatska od samostalnosti u rukometu dugo nije znala šta je pobjeda kada je protivnik SR Jugoslavija ili Srbija i Crna Gora nakon ukidanja nepravednih sportskih sankcija 1995. i dobijene dozvole da se takmiče u kvalifikacijama,odmah su postavili dominaciju u svim kolektivnim sportovima sa loptom : Košarka,Odbojka,Waterpolo,Rukomet pa i Nogomet odmah u sam vrh da se nadoknade 5 propuštenih godina najboljih igrača u zenitu svojih karijera,i u tom momentu propušten olimpijski ciklus za koji su bili prespremni 1992 i po 2 Evropska i Svjetska prvenstva na kojima bi po koncetraciji talenta u ekipama 90% uzimali jedno od 3 najjsjajnija odličja a nisu zbog jebenih sankcija.U svakom od tih sportova su bili egal sa tek priznatom samostalnom Hrvatskom čiji su igrači svi listom prošli ex Yu sistem i školovanje za timski sport,često i kod srpskih trenera ili velemajstora od saigrača upijali čuveni vic za takmičenje i kreativnost u igri,tome dodali novi nacionalni zanos i disciplinu i kao najmlađa država republika odmah također ostvarivali visok plasman.Ali sa Srbima (SRJ i SCG)čak i u nogometu egal, nakon osvajanja brončane medalje u Francuskoj,u kvalifikacijama za Euro 2000 lagano 0:0 u Beogradu i 2:2 sa igračem manje u sred Zagreba.Po imenima SR Jugoslavija je imala i bolji tim i da je Peđa Mijatović realizovao penal protiv Nizozemske,kao njegov saigrač iz Real Madrida Davor Šuker protiv Rumunjske možda bi uloge bile zamjenjene još na SP 1998.Ovo o čemu Šola priča dogodilo se na samom razdvajanju državne zajednice Srbije i Crne Gore 2005. godine na Svjetskom prvenstvu u Tunisu pa nakon toga 2006 godine na Euru u Švicarskoj. Do tada punih 10 godina,ta rukometna ekipa nakon sankcija od Eura 1996 pa sve do te 2005 i 2006 je bila u svakom momentu pa i sa kombinovanim sastavom minimum egal sa Hrvatskom a pobjeđivali su ih kao Olimpijske prvake i na Euru 1996 u skupini lagano 27:24,kada je Hrvatska na Euru 1994 u Portugalu osvojila brončanu medalju nije bilo Jugoslavije zbog sankcija,i prvi susret na Euru 1996 odmah pobjeda SR Jugoslavije 27:24 i zamjena na postolju za 3. mjesto i brončanu medalju.Nakon toga na Svjetskom prvenstvu u Egyptu 1999. godine dok je još trajalo agresorsko NATO bombardiranje SR Jugoslavija je u knouckout fazi dobila Hrvatsku 7 zgoditaka razlike 30:23 i na kraju osvojila 3. mjesto tj. brončanu medalju kao i dvije godine kasnije kada su u Francuskoj 2001. ponovo bili brončani.Pa nakon toga na Euru 2002 novi susret sa Hrvatskom i još ubedljivije čak cijelo tuce 12 zgoditaka razlike 34:22 najubjedljivija pobjeda SRJ.I onda nakon te 3. ubjedljive pobjede protiv Hrvatske na velikim natjecanjima,i dve uzastopne brončane medalje na svjetskim prvesntvima 1999. i 2001. dogodilo se svjetsko 2003 kada je gol razlika odvela Njemačku u polufinale umjesto SRJ,a tada je Hrvaska osvojila zlato i godinu dana kasnije novo Olimpijsko 2004 ali bez pobjede nad Srbima bilo gdje. I onda se dogodio taj nesrećni promašaj Dragana Sudžuma 2005. za prvu minimalnu pobjedu Hrvatske 24:23 i ako je SCG vodila 50 od 60 minuta i na poluvremenu 11:10.To je bio potpuni egal sportska sreća da Sudžuk sa zivera pogodi Šolu i ta sreća je donijela PRVU pobjedu Hrvatskoj dok je u prethodna 3 susreta bila jasno vidljiva razlika u klasi u korist SCG. Onda je nakon 2006. nastao haos,Šterbik napustio reprezentaciju,krenulo se u kvalifikacije i samostalna Srbija na Svjetskom prvenstvu u Švedskoj 2011. godine odigrala neriješeno sa Hrvatskom 24:24 i nakon toga pobjeda na Euru 2012 na domaćem terenu u Beogradskoj areni 26:22 za plasman u finale.Od tada za Srbiju u odlučujićim utakmicama čak ni na Olimpijskim igrama 2012 kada je Hrvatska dobila 31:23, kao i na Euru 2018 u Splitu 32:22 i na Euru 2020 u Grazu 24:21 nisu bili na raspolaganju igrači koji su u tom momentu bili u najboljoj formi. To nije ni za usporedbu sa onim igračima SCG protiv koji su protiv najbolje Hrvatske imali bilans 3:0 do 2005 na velikim natjecanjima,a kasnije 3:2,a samostalna Srbija ima 1 pobjedu na Euru 2012 i nakon toga 3 poraza ali bez ponajboljih igrača u tim momentima. Da su u bilo kojoj varijanti uigranoj ekipi bili na raspolaganju Ilić,Vujin iz najboljih dana u Kielu,čak i ponajbolji igrač Europe Petar Nenadić (koji je btw 2005-2009 sa mladom generacijom u kojoj su bili Šešum,Beljanski,Prodanović.Rnić osvojio rekordan broj zlatnih medalja u mlađim kategorijama i najavljivao blistavu budućnost rukometne reprezentacije Srbije),ali opljačkani savez se do danas nije konsolidovao.I sada sa stranim selektorom Đeronom bez 9 igrača lagano remi sa Francuskom i pobjeda ako Nenadić kao najbolji igrač Evrope bude na raspolaganju uz timsko zalaganje može se očekivati pozitivan rezultat i egal tekma sa Hrvatskom kao u vrijeme SCG koje se svako ko voli rukomet treba sjećati.
    (VSG, 16. januar 2021 09:11)

    # Link komentara

  4. Sloboda rada i zaposljavanja u eu je veliki izazov.Ljudi idu ne samo zato sto moraju, nego jer zeie da iskuse nesto novo i dobesu nova iskustva natrag Da svi odu pa se vrate Zato je populacija das ispod 4 miliona i bice jos manja. Svasta...
    (Boki, 16. januar 2021 03:16)

    # Link komentara

  5. Da li je moguce da se svaki put sa neke "cisto" sportske teme, sklizne u one koje nemaju veze sa sportom. Ne vidim nista sporno u izjavama ovog bivseg rukometasa, iako se ja licno gotovo uopste ne secam bilo cega o cemu prica. Sto se tice hrvatskih "tripova" o sopstvenoj "velicini", slobodna sam da ustvrdim da oni nisu nikakav parametar za bilo kakvo poredjenje sa Srbijom, osim upravo u sportu. A oni koji misle drugacije, mogu slobodno da se presele u "novopecenu" drzavicu, pa da zajednicki proslave njen trideseti rodjendan, koji valjda "pada" iduce godine.
    (ketiS, 15. januar 2021 23:39)

    # Link komentara

  6. Upravo gledam onaj klip kad Hrvati beze sa postolja...
    (sramno, 15. januar 2021 23:11)

    # Link komentara

  7. Neizleciv kompleks imaju od nas i zauvek ce ga imati i za 1000 godina
    (Sale, 15. januar 2021 23:07)

    # Link komentara

  8. Kompleksasi...
    (box, 15. januar 2021 22:24)

    # Link komentara

  9. Mora da te razocaram-u hrv je bolje mnogo nego u srbiji, ne od jucer, nego vec 1000 godina.
    To "rekli mi moji prijatelji iz hrvatske " ..bolje da ne pisem sto meni prica rodbina iz srbije jer to sigurno ne bi objavili
    Sloboda rada i zaposljavanja u eu je veliki izazov.Ljudi idu ne samo zato sto moraju, nego jer zeie da iskuse nesto novo i dobesu nova iskustva natrag
    Hrv turizam nije u stranom vlasnistvu. Svega 10 posto eksluzivnih hotela. Najveci lanac je TDR, Rovinj. Vecina novca od turizma zavrsi u dzepovima privatnih iznajmljivaca u Zagrebu i Jadranu, medu kojima su osim hrvata i srbi, madari, cesi, italijani itd.
    Hrv je, u razmjeni robe i usluga s eu, u dobrom plusu (robno u minusu ali usluge, turizam i financije u plusu).Deficit je radi gasa s rusijom i, naravno, s kinom.
    (Sulic igor, 15. januar 2021 20:54)

    Kao prvo, mi Srbi ne pamtimo 1 000 godina u prošlost, nego 25. Kao drugo, Hrvatska je kroz istoriju bila deo jakih evropskih država, a ne samostalna država. Kao treće, Hrvati su 1 000 godina sanjali svoju državu. I kao četvrto, za tih 1 000 godina su postojale države kao što su: Ugarska, Austrija, Nemačka, Češka, Poljska..... gde se uvek živelo bolje nego u Hrvatskoj. Hrvatska možda jeste na korak dalje od Srbije u indeksu kvaliteta života, ali je nekoliko koraka iza skoro svih evropskih država. Vi ste uspeli da vas kao drugu najbogatiju državu Istočne Evrope 1991. godine ove godine pretekne Rumunija koja je u to vreme bila bar 30 godina iza Jugoslavije, pa i Hrvatske.
    (Raguza, 15. januar 2021 22:21)

    # Link komentara

  10. (beogradski, 15. januar 2021 19:41)

    Posto sam ziveo i u srbiji i u hrvatskoj, mislim da nisi upravu. Ukoliko gledas samo ekonomiju, od 1-10, onda smo mi, najvise 3 a oni 6. Mada nije samo ekonomija bitna, posto su oni u eu, kod njih ne mogu politicari bas bahanalije da rade na svakodnevnom nivou kao kod nas. Mada upravu si za turizam, njima od 5-6 milijardi € ostane u zemlji 1-2 najvise. Naravno nikad ne bih preporucio hr za zivot, ni sam vise ne zivim u njoj. Ali su ipak ispred nas po dosta cemu, tamo je predsednik drzave ikebana. Kod nas je bog i batina, bitna je to razlika, lp.
    (No name, 15. januar 2021 22:08)

    # Link komentara

  11. Mora da te razocaram-u hrv je bolje mnogo nego u srbiji, ne od jucer, nego vec 1000 godina.
    To "rekli mi moji prijatelji iz hrvatske " ..bolje da ne pisem sto meni prica rodbina iz srbije jer to sigurno ne bi objavili
    Sloboda rada i zaposljavanja u eu je veliki izazov.Ljudi idu ne samo zato sto moraju, nego jer zeie da iskuse nesto novo i dobesu nova iskustva natrag
    Hrv turizam nije u stranom vlasnistvu. Svega 10 posto eksluzivnih hotela. Najveci lanac je TDR, Rovinj. Vecina novca od turizma zavrsi u dzepovima privatnih iznajmljivaca u Zagrebu i Jadranu, medu kojima su osim hrvata i srbi, madari, cesi, italijani itd.
    Hrv je, u razmjeni robe i usluga s eu, u dobrom plusu (robno u minusu ali usluge, turizam i financije u plusu).Deficit je radi gasa s rusijom i, naravno, s kinom.
    (Sulic igor, 15. januar 2021 20:54)

    # Link komentara

  12. Koga bre boli uvo ko je sa kim opsednut, evo Srbin sam cisti, nemam potrebu da mrzim Hrvate. Rodjen sam u Srbiji, u ratu nisam hvala Bogu nikoga izgubio, imam rodbine koja i danas zivi u Rijeci i nemaju probleme nikakve sto su Srbi. Cura mi je cak Hrvatica poreklom iz Splita, rodjen sam 95 i ne vidim potrebu za nekom mrznjom, gledam ko je kakav covek. Normalna su peckanja na svim poljima sa Hrvatima, jer smo prve komsije i ja to tako gledam. Idemo bre ljudi dalje, ebes mržnju.
    (Usamljeni lerdi 95, 15. januar 2021 20:51)

    # Link komentara

  13. Niko ne mrzi Nebeski Narod. Nebeskom Narodu samo zavidi celi svet jer je Nebeski Narod najlepši,najbolji,najpametniji najpošteniji, najhrabriji.... Mogu bre do jutra da nabrajam ali nemam vremena...
    (Jovo Puzdra, 15. januar 2021 19:45)
    Ajde za pocetak se edukuj sta znaci izraz Nebeski Narod, i zasto se koristio i zbog cega, kao i zasto su jos mnoge nacije isti taj izraz prihvatile kao svoj. Pa se onda javi.
    (xxxx, 15. januar 2021 20:47)

    # Link komentara

  14. 7 milijuna pregleda hrvatski košarkaški komentator poslednje sekunde
    (Sedam!!, 15. januar 2021 20:40)

    # Link komentara

  15. Druže beogradski grčki turizam ne da nije na mnogo većem nivou od Hrvatskom nego uopće nije na većem nivou... Za države iznad milion stanovnika Hrvatska je na drugom mjestu na svijetu po broju posjeta stranih turista po glavi stanovnika iza Austrije...To su ti podaci prije pandemije a lani smo jedini imali zamjetnu sezonu pa smo bili i jači od Austrije..Podaci su ti dostupni na stranicama svjetske turističke organizacije...
    A i da 4 od 5 milijardi ode vani si debelo pretjerao. Previše je kume.
    No da bi se moglo daleko više uprihodovati je činjenica,no strano vlasništvo ,koje nije veliko u apartmanima,hotelima već u trgovačkom sektoru, bankama, telekomu, itd dovodi do problema prvenstveno u odmuiranju određenih sektora ekonomije i posljedično vodi do odumiranja nekih regija...
    (malo činjenica, 15. januar 2021 20:29)

    # Link komentara

  16. Koje Francuske? Ove u kojoj nema
    dolje navedenih igrača ~

    - Thierry Omeyer
    - Didier Dinart
    - Nikola Karabatić
    - Daniel Narcisse
    - Bertrand Gille
    - Guillaume Gille
    - Sébastien Bosquet
    - Cédric Sorhaindo
    (Mantis, 15. januar 2021 19:42)

    One Francuske koja je ugazila jednu drugu aždaju iz strašnih priča: Norvešku! :)

    Dakle, spavate li mirno Hrvati??
    (Cale ocho, 15. januar 2021 20:26)

    # Link komentara

  17. Sad kad ste izmerili piše možete popiti mlekce, pa na lalanje.
    (Jug Bogdan, 15. januar 2021 20:26)

    # Link komentara

  18. Evo iskreno, kada bi neko uspeo da izanalizira koje se reci u Hrvatskoj najvise koriste tokom godine, siguran sam da bi Srbi i Srbija bile u samom vrhu. Zamislimo samo random konverzaciju dva drugara na zidicu koji piju pivo: Jure: treba razbit onog srbina. Ante: kog srbina? J: onog sta mu otac drzi ducan, cetnicki, bez hrvatske zastave na zidu. A: sta, oni su stvarno srbi? J: jesu srbi, kako nisu, vidis da nisu na misi nikad , a ni bor jos nisu izbacili. A: ma daj, pusti ljude, ima i dobrih srba. J: ma di si ti vidio dobrog srbina? A: ma ima ih kvalitetnih, eno naprimjer Kusturica. J: Kustirica!? Jesi ti normalan, on nije srbin nego turcin. I tako u nedogled. Evo samo u jednom ovakvom random bezazlenom razgovoru smo sedam puta spomenuti, ni krivi ni duzni. To je fenomen zaista.
    (Kiza, 15. januar 2021 20:21)

    # Link komentara

  19. Niko ne mrzi Nebeski Narod. Nebeskom Narodu samo zavidi celi svet jer je Nebeski Narod najlepši,najbolji,najpametniji najpošteniji, najhrabriji.... Mogu bre do jutra da nabrajam ali nemam vremena...
    (Jovo Puzdra, 15. januar 2021 19:45)

    # Link komentara

  20. Sta taj brine o Srbiji kad ni Kineze ne mogu da dobiju
    (Splavar, 15. januar 2021 19:42)

    # Link komentara

  21. Spavate li mirno, Hrvati??
    Srbi, nošeni vihorom pobede i remija
    protiv aždaje iz strašnih priča - Francuske,
    sve češće gleda mrko preko plota!
    (Cale ocho, 15. januar 2021 19:07)
    ~~~…~~
    Koje Francuske? Ove u kojoj nema
    dolje navedenih igrača ~

    - Thierry Omeyer
    - Didier Dinart
    - Nikola Karabatić
    - Daniel Narcisse
    - Bertrand Gille
    - Guillaume Gille
    - Sébastien Bosquet
    - Cédric Sorhaindo
    (Mantis, 15. januar 2021 19:42)

    # Link komentara

  22. (Mikica018, 15. januar 2021 18:16)

    Moram da te razocaram. U Hrvatskoj jeste bolje nego ovde, ali to da su ekonomije neuporedive, nije ni preterivanje, vec nebuloza. Jedina prednost Hrvata u odnosu na nas je EU. Imaju pristup fondovima, kojima mi nemamo. Price o vecoj prosecnoj plati takodje ne piju vodu. Koliko je prosecna plata kod nas medijski napumpana, toliko je isti slucaj i kod njih. Ovo ne kazem ja, vec moji poznanici koji zive u Hrvatskoj. Isto tako, mnogo stvari je kod njih skuplje nego kod nas, mada ima i stvari koje su jeftinije. U svakom slucaju, beda ovde, beda tamo, sto dokazuje i masovno iseljavanje Hrvata, mnogo vece nego ogvde, doduse jer su EU, pa im je lakse. Sto se turizma tice, posto si naveo turizam kao razlog njihove naprednosti u odnosu na nas, i tu je mrka kapa. Hrvati od turizma vrlo malo zaradjuju, u onosno na novac koji im turisti donesu, jer sve ide napolje, jer su stranci vlasnici svega. Plasticno objasnjeno, ako zarade 5 milijardi, 4 ne ostane u Hrvatskoj. A sve i da ostane, turizam nije grana na kojoj se zasniva ekonomija, nigde u svetu. Primer ti je Grcka, koja je u dugovima do guse, a turizam im je na mnogo vecem nivou od hrvatskog. Sve u svemu, tamo je bolje, ali samo malo. Ako bi ocenjivao ekonomije, od 1 kao najbolje, do 10 kao najgore, mi smo 8, oni su 7 ili eventualno 6.5.
    (beogradski, 15. januar 2021 19:41)

    # Link komentara

  23. Pritisak je narocito veliki ako si Srbin pa to moras da krijes i da dokazes da si veci Hrvat od Hrvata.
    (Zec i Komazec, 15. januar 2021 19:39)

    # Link komentara

  24. Jel se prisetio i svetskog prvenstva u Egiptu 1999. godine i onog gaženja od 30:23? Verujem da mu nije prijatno da se priseća tog debakla, pa je elegantno to preskočio :)
    (Del Piero#10, 15. januar 2021 19:01)
    A jel se ti sjecas naseg gazenja vas na olimpijadi u Londonu ili imas selektivno pamcenje i to si preskocio,onako??
    (fer86, 15. januar 2021 19:35)

    # Link komentara

  25. Smece od coveka,evo Japan vam uze skalp !
    (Rajko, 15. januar 2021 19:31)

    # Link komentara

  26. Od stra nema lek.
    (Stojanče, 15. januar 2021 19:09)

    # Link komentara

  27. Spavate li mirno, Hrvati??
    Srbi, nošeni vihorom pobede i remija protiv aždaje iz strašnih priča - Francuske, sve češće gleda mrko preko plota!

    "Plot" /ploot/, im. m. rod: ograda oko seoskog domaćinstva.
    (Cale ocho, 15. januar 2021 19:07)

    # Link komentara

  28. Realno, I mi Hrvati i vi Srbi smo svijetske sportske velesile. Na bilo kojem natjecanju u bilo kojem sportu neko od nas moze otići do finala. Za tako male nacije to je fenomen za proučavanje. Što se međusobnih susreta tiče, mislim da su tenzije gotovo u granicama normale. Ima puno gorih od nas. Npr. naši igrači su svugdje prijatelji. A naprimjer Salah ima klauzulu u ugovoru da on može napustiti Liverpul ako Liverpul angažira Izraelca!! To nama na Balkanu nezamislivo!
    (Boris, 15. januar 2021 19:05)

    # Link komentara

  29. Sole su Srbi!

    Atansije Sola, Mostarac, ugledan gradjanin Mostara, jedan primjer...

    Pozz
    (Koliba, 15. januar 2021 19:03)

    # Link komentara

  30. Jel se prisetio i svetskog prvenstva u Egiptu 1999. godine i onog gaženja od 30:23? Verujem da mu nije prijatno da se priseća tog debakla, pa je elegantno to preskočio :)
    (Del Piero#10, 15. januar 2021 19:01)

    # Link komentara

  31. Da im nema Srba, mrzeli bi sami sebe.
    (Nenad, 15. januar 2021 17:45)

    Mrze oni sebe i bez Srba. Pre podne mrze Srbe, a poslepodne Srbe, sebe i ostatak sveta. Sotonina deca su to, treba ih samo ignorisati, ne pridavati im ni najmanje paznje.
    (Eugen, 15. januar 2021 18:53)

    # Link komentara

  32. (Mikica018, 15. januar 2021 18:16

    Nisi u pravu! Hrvatska ima veće plate ali i mnogo više cene. Živim u Češkoj i srela sam dosta Hrvata + preslikana ekonomska situacija Srbije. Posla nemaju, para nemaju, žive od gastosa kao i mi.
    (Mila, 15. januar 2021 18:45)

    # Link komentara

  33. Oh, kako je to bilo slatko ;-)
    (Mantis, 15. januar 2021 18:44)

    # Link komentara

  34. Najbolji hrvatski golman zaslužan za svetsko i olimpijsko zlato. Bio je ludo hrabar branio glavom najteže šuteve sećam ga se farbao kosu šareno.
    (Igor, 15. januar 2021 18:39)

    # Link komentara

  35. Nista se u medijima nije promenilo. Zbog ovakvih naslova su neki isli i u rat.
    (Toto-ko-tunjo, 15. januar 2021 18:32)

    # Link komentara

  36. @drago
    А како Ви знате да нема хрватских коментатор на српским клиповима, ако их не посећујете? И да поновим да можете да прочитате и Ви који "не посећујете" српске сајтове. I da ponovim da možete da pročitate i Vi koji "ne posećujete" srpske sajtove. A kako Vi znate da nema hrvatskih komentator na srpskim klipovima, ako ih ne posećujete.
    (dd, 15. januar 2021 18:32)

    # Link komentara

  37. Ako izgubite od Srbije pojesce vas za rucak. Koje opterecenje obicnom utakmicom, definitivno je tamo veca mrznja mada nismo ni mi cvecke da budemo nacisto.
    (Vlado, 15. januar 2021 18:31)

    # Link komentara

  38. Ljudi preterujete malo s ovim hrvatima. Kad god pogledam sajt uvek ima neka vest o hrvatima i hrvatskoj. Sto su vam oni toliko vazni?
    (joca, 15. januar 2021 18:31)

    # Link komentara

  39. Koliko su opsednuti nama :)
    (Kat, 15. januar 2021 17:37) Ne znam da li si svestan toga da je ovaj naslov tako formulisan bas da bi se takvi kao ti javili sa tim nebulozama
    (Negativni, 15. januar 2021 18:21)

    # Link komentara

  40. Legolas, 15. januar 2021 17:43
    Slazem se sa velikom vecinom napisanog, ali mislim da su ekonomije ipak neuporedive. To sto mi ovde citamo po portalima i husackim novinama sluzi za unutarpoliticku korist. Cinjenica je da Hrvati imaju mnogo vecu prosecnu platu cak i od ove nase zvanice (koja je realna koliko i Deda Mraz) i da im je standard mnogo veci od naseg. Dakle, nismo ni blizu. Zaboravite na one Bdp brojeve, biznis prognoze, avione i tenkove, to nije realan zivot. Njihov javni dug moze biti i tr puta veci od naseg, oni ce ga uvek moci servisirati jer su u EU, jer imaju turizam.. I, realno, da smo mi u EU, to "bezanje" iz drzave bi bilo "nikad masovnije u modernoj istoriji". Preopteretili bi se granicni prelazi, ostala bi samo vladajuca kasta da laze samu sebe.
    (Mikica018, 15. januar 2021 18:16)

    # Link komentara

  41. Komplekse uglavnom imaju oni što ih stalno spominju.
    Pametnom dosta..
    (Ovo je najgori start na marakani, godinama unazad, 15. januar 2021 18:11)

    # Link komentara

  42. Ko je opsjednut s kim dobro se vidi kad se ode na YouTube - na hrvatskim kipovima milion Srba, na srpskim Hrvata uopće nema.
    Naravno da samo gubitnika mogu biti iskompleksirani.
    Sto se tiče musterija: mi vas dominirao u nogometu i rukometu a vi nas u kosarci i vaterpolu.
    (drago, 15. januar 2021 18:08)

    # Link komentara

  43. (Kat, 15. januar 2021 17:37
    Tako je. U HR novinama svaki tjedan jedan clanak o Srbiji a u vasim 10 svaki dan o HR.
    (nogomet, 15. januar 2021 18:02)

    # Link komentara

  44. Koliko su opsednuti nama :)
    (Kat, 15. januar 2021 17:37)

    Hahah, da pa onda mi koji nismo ni malo opsednuti, trcimo da komentarisemo, prenosimo...i to sve jer mi nismo opsednuti njima.
    I mi ne pricamo o njihovim medijma, ne spiminjemo kako smo ih pretekli, ne spominjemo koliko su pukli zvog korone.
    I to zato sto mi nismo opsednuti.
    Mi nikada ne velicamo pobede protiv njih ma da smo 20 godina vrteli izestaj osvajanje Zagreba 2:2.
    I to samo sto mi nismo opsednuti.
    (Punimlimenke, 15. januar 2021 18:02)

    # Link komentara

  45. Kakve komplekse oni imaju, strasno. Cuj, sta ce ljudi reci...
    (Ljubisa livac, 15. januar 2021 17:59)

    # Link komentara

  46. j*te zamisli da izgubite od Srbije?
    Ovo je već žešća opsednutost i već bolesno rivalstvo...što nije sportski a ni normalno.
    (Dragan izbjeglica, 15. januar 2021 17:58)

    # Link komentara

  47. Onaj clanak sa duksericama je bio uverira za ovaj. Treba malo "naspanovati"
    javnost da bi se povecao broj citaoca i komentara a pokazalo se da i
    vlastodrsci u regioni vole ovakve clanke.
    (//,, 15. januar 2021 17:58)

    # Link komentara

  48. Je*ote, hajde vise sjasite sa Srbije !!!
    (N Sad, 15. januar 2021 17:56)

    # Link komentara

  49. @Kat

    Toliko da su otišli iz zajedničke države.

    Bolje kupi neki samoglasnik prije nego ponudiš konačan odgovor.
    (uključi mozak, 15. januar 2021 17:47)

    # Link komentara

  50. Koliko su opsednuti nama :)
    (Kat, 15. januar 2021 17:37)

    Nije boles' sve sto boli.
    (pa to, 15. januar 2021 17:47)

    # Link komentara

  51. Da im nema Srba, mrzeli bi sami sebe.
    (Nenad, 15. januar 2021 17:45)

    # Link komentara

  52. Cinjenica je da svuda ima dobrih
    i losih ljudi, kako kod nas, tako
    i kod njih ali je jos veca cinjenica
    da mi u Srbiji nikada nismo imali
    taj strah da li cemo da izgubimo od
    Hrvata, bez obzira na rivalitet koji
    imamo sa njima. Poz.
    (Cole, 15. januar 2021 17:44)

    # Link komentara

  53. Redovne mušterije u vaterpolu i košarci.
    Ali su za nas dva koplja iznad, u fudbalu.
    I trebalo bi to nadmetanje, i taj predznak prevazići više, visokorizični i nacionalni.
    I jedni i drugi imamo i imaćemo većih iskušenja i problema, ne treba zaboraviti neke stvari, ali ne treba nametati i akcentovati različitost i sukobe.
    Ds smo pametni, kao što Bogu hvala nismo, gledali bi da se zajednički nametnemo na stanim tržištima u privredi,da imamo zajedničke nastupe i tržište. Ekonomski gledano.
    Jer i Hrvati a i mi trpimo slabost i propast drzava i ekonomija.
    Stanovnistvo odlazi nemilice, i dok se mi ovde zezamo sa ko je sta rekao doziveo, dok se i dalje ponasamo da smo slepi i gluvi, nasi ljudi napustaju i Srbija ju i Hrvatsku.
    I to je rak rana svih nas, nasa zajednička bolest.
    (Legolas, 15. januar 2021 17:43)

    # Link komentara

  54. Pa mi redovito gubimo od Srbije u vecini sportova. Nista cudno Vlado.
    (Pijani zlotvor, 15. januar 2021 17:41)

    # Link komentara

  55. Koliko su opsednuti nama :)
    (Kat, 15. januar 2021 17:37)

    # Link komentara