1. El je takmicenje koje te uvlaci u jos veci ambis. Takmicenje koje zaradjuje od ekipa a ne obrnuto. Sad se dovode skuči stranci da bi bili konkurentni a to je skupa igranka. Bolje je da se pare koje drzava daje preusmere za lecenje bolesne dece i nasi klubovi predju u Fibinu LS koja nudi finansijku dobit. Mi niti imamo para,niti uspeha da igramo to krimi takmicenje.
    (Istine radi, 16. januar 2021 08:43)

    # Link komentara

  2. Sargarepa na stapu je tu a sada jos fale magarci :)
    (laza82, 15. januar 2021 19:03)

    # Link komentara

  3. Deagan Zorin@. Zasto ta prica oba ili ni jedan? Kako Espanjol moze biti jednak Barseloni? Ne moze cak ni da glumi da je blizu nje kao sto ovde Partizan vecito glumi da je blizu Zvezde. Od njih potice prica 'blizanci' i kuknjava kako treba da se isto ulaze, ali to je nonsens. Zvezda je prosto najvece SD u Srbiji a Partizan se uzdizao za vreme rata i od tada se predstavljaju kao pandam Zvezdi, iako su svesni da su daleko ispod nje.
    (retrovizor, 14. januar 2021 23:10)

    Još jedno spinovanje bez ikakvih argumenata.
    Evo dokaza da je SD Partizan daleko uspešniji od SD CZ.
    Navešću samo dosadašnje uspehe (broj titula u muškoj seniorskoj konkurenciji) u 10 najpopularnijih sportova, pa sami uporedite:

    Fudbal: Partizan 44 CZ 62
    Košarka: Partizan 48 CZ 36
    Odbojka: Partizan 18 CZ 31
    Rukomet: Partizan 23 CZ 15
    Vaterpolo: Partizan 75 CZ 9
    Hokej: Partizan 26 CZ 14
    Atletika: Partizan 34 CZ 83
    Tenis: Partizan 19 CZ 24
    Boks: Partizan 13 CZ 3
    Streljaštvo: Partizan 26 CZ 10

    Razlika je bila daleko veća do 2012, nakon koje CZ dobija većinu titula u košarci, odbojci, tenisu, vaterpolu ...


    Gde su zenski sportovi?
    Kosarka, tenis, odbojka, streljastvo?
    To se ne racuna?
    (urke, 15. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  4. Kad se pravilo ovo preduzece, Partizan je imao sansu da udje u drustvo odabranih, imao je rezultate, navijace,tradiciju...Ali Partizan je odabrao da poslusa tadasnji KSJ i da igra FIBA takmicenje. Sansa je propustena. Zvezda ima podrsku drzave i navijace, da li ce to biti dovoljno - videcemo.
    Partizan ima sansu jedino preko Evrokupa, Zvezda jedino ako dobro podmaze gde treba. Realno, sanse su male za bilo koji od ta 2 kluba. Ali, licno ne smatram da je to katastrofa, jer ce nesto morati krupno da se menja na nivou evropske kosarke, ovo nigde ne vodi...Sve sto valja odlazi u NBA. Nekada su vodeci evropski klubovi imali vise nasih igraca na parketu nego Zvezda i Partizan danas. Koja je razlika izmedju npr Virtusa (sa Teodosicem i Markovicem) i Zvezde gde od 5 igraca mozda jedan bude nas...Razumem da je to danas realnost ali ja vise nikad necu imati tu zelju da gledam kao npr Partizan '98.
    (Nenad, 15. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  5. Gorki, zanimljivo je da vi bas "POŠTUJETE" Prokom, jer mu ime pišete velikim slovom. Znate, ruža mogu da zovu kojim hod hoćete imenom, ona će i dalje mirisati. Par možete pisati velikim ili malim prvim slovom, ali on ostaje Par, a vi delujete ili kao da niste pismeni ili da ste zlobni. Niste ispali frajer, verujte mi. Samo ste nisko udarili, ništa više.
    (analiza, 15. januar 2021 12:21)

    # Link komentara

  6. Kakva koska. To je kao uclanjenje u EU, imacemo status vecitog kandidata. Koja crna A licenca.
    (Ivan, 15. januar 2021 09:32)

    # Link komentara

  7. Ajgor,poseti sajt evrolige i vidi lepo,ona priznaje sve titule pod FIBU,evo ti link...[link]
    (Zvone, 15. januar 2021 00:24)

    # Link komentara

  8. Pratio sam izjave Bertomeua i ne verujem mu ništa, osim onog o lovi. To me i najviše brine jer samozvana Zvezda ima lovu, privatan je klub i ima ogromnu podršku države koja može biti i veća.

    Potrebno je par ovakvih probnih balona, zamajavati nas Partizanovce neko vreme i hop, eto njima A licence. U to, lično, čak ni ne sumnjam.
    Oba kluba su na državnim jaslama, A licenca je na prodaju a nju država sigurno neće kupiti Partizanu. Kada bi se prodavale dve A licence za ovo podneblje, onda bi to možda dobila oba kluba. Dakle, to je roba za prodaju, ponavljam, i EL time trguje. Slava, titule, velika istorija, sve to pada pred njegovim veličanstvom Mister Evrom. Bayern, Alba, Asvel, London Towers, Zenit itd., sve neki velikani sa istorijom od 750 dana.


    Da bude još gore skoro sam siguran da izvesni finansijski mag iz predgrađa ima Bartomeuov privatni broj. Ne znam da li ga ima i O. Mijailović.
    (zvonko, 14. januar 2021 23:57)

    # Link komentara

  9. Još jedno spinovanje bez ikakvih argumenata.
    Evo dokaza da je SD Partizan daleko uspešniji od SD CZ.
    Navešću samo dosadašnje uspehe (broj titula u muškoj seniorskoj konkurenciji) u 10 najpopularnijih sportova, pa sami uporedite:

    (+41, 14. januar 2021 23:24)

    nije to spinovanje. to je paralelni univerzum u kojem zive da bi olaksali svoje patnje. njima je manje vise, noc je dan, i ono sto nije jeste a ono sto jeste nije.

    oni se toliko trude da i sami poveruju u nebuloze koje pisu da ih ne treba osudjivati toliko jer im ocito bas nije lako.
    (petar markovic, 14. januar 2021 23:48)

    # Link komentara

  10. Šta se palite kao hepo kocka kad od licence za ovu sprdnju od takmičenja neće dobiti niko
    (Luke Babbitt gravedigger, 14. januar 2021 23:35)

    # Link komentara

  11. Deagan Zorin@. Zasto ta prica oba ili ni jedan? Kako Espanjol moze biti jednak Barseloni? Ne moze cak ni da glumi da je blizu nje kao sto ovde Partizan vecito glumi da je blizu Zvezde. Od njih potice prica 'blizanci' i kuknjava kako treba da se isto ulaze, ali to je nonsens. Zvezda je prosto najvece SD u Srbiji a Partizan se uzdizao za vreme rata i od tada se predstavljaju kao pandam Zvezdi, iako su svesni da su daleko ispod nje.
    (retrovizor, 14. januar 2021 23:10)

    Još jedno spinovanje bez ikakvih argumenata.
    Evo dokaza da je SD Partizan daleko uspešniji od SD CZ.
    Navešću samo dosadašnje uspehe (broj titula u muškoj seniorskoj konkurenciji) u 10 najpopularnijih sportova, pa sami uporedite:

    Fudbal: Partizan 44 CZ 62
    Košarka: Partizan 48 CZ 36
    Odbojka: Partizan 18 CZ 31
    Rukomet: Partizan 23 CZ 15
    Vaterpolo: Partizan 75 CZ 9
    Hokej: Partizan 26 CZ 14
    Atletika: Partizan 34 CZ 83
    Tenis: Partizan 19 CZ 24
    Boks: Partizan 13 CZ 3
    Streljaštvo: Partizan 26 CZ 10

    Razlika je bila daleko veća do 2012, nakon koje CZ dobija većinu titula u košarci, odbojci, tenisu, vaterpolu ...
    (+41, 14. januar 2021 23:24)

    # Link komentara

  12. Deagan Zorin@. Zasto ta prica oba ili ni jedan? Kako Espanjol moze biti jednak Barseloni? Ne moze cak ni da glumi da je blizu nje kao sto ovde Partizan vecito glumi da je blizu Zvezde. Od njih potice prica 'blizanci' i kuknjava kako treba da se isto ulaze, ali to je nonsens. Zvezda je prosto najvece SD u Srbiji a Partizan se uzdizao za vreme rata i od tada se predstavljaju kao pandam Zvezdi, iako su svesni da su daleko ispod nje.
    (retrovizor, 14. januar 2021 23:10)

    # Link komentara

  13. Najverovatnije je da A licencu neće dobiti ni jedan ni drugi klub, iako bi Partizan trebao pre da je dobije. Evo i razloga.
    Prvo zato što ima titulu FIBA Evrolige (link: [link]), četiri polufinala (treće mesto 82. i 88 i četvrto mesto 98 i 2010) i tri Kupa Koraća.
    Drugo zato što je Partizan trenutno najbolje plasirani klub sa prostora bivše YU i na listi ULEB-a se nalazi na 14 mestu svih klubova u Evropi,
    (link: [link]).Inače, ova lista se pravi na osnovu rezultata od 2001. Mogu samo da zamislim koji bismo bili da se pravi npr. od 1992.
    Treće zato što je Partizan ime koje se poštuje u svetu košarke, jer ima najviše NBA igrača, jer ima najviše datih reprezentativaca, jer ima najuspešnije trenere u Evropi ...
    Eto tri glavna razloga, a vi dajte bar tri razloga (sa dokazima) čime biste zaslužili A licencu.
    (+41, 14. januar 2021 23:05)

    # Link komentara

  14. Razlika je velika...
    UEFA priznaje titule Kupa šampiona kao i Lige šampiona.
    ULEB je novoosnovano udruženje i nema nikakve veze za FIBA.
    (Ajgor, 14. januar 2021 21:14)

    zasto toliko volite da se blamirate i ubedjujete sebe u nesto sto nije istina?

    naravno da uleb svim klubovima koji su osvajali titulu prvaka evrope do 2000. priznaje titulu prvaka evrope i cak ih racuna kao osvajace evrolige.

    [link]

    mada, mozda ste vi bolje informisani od same evrolige sta ona kome priznaje.
    (petar markovic, 14. januar 2021 21:33)

    # Link komentara

  15. Naša država treba da podrži ili oba kluba ili ni jedan. Ili i Partizan i Zvezda ili ni jedan klub. Pa da vidimo da li će se Evroliga odreći klubova sa najvećom posetom i najboljom atmosferom. Naravno da neće!!! I to bi bilo sjajno za našu košarku. Na žalost, u skladu sa našom tradicionalnom neslogom,očekujem da se forsira samo jedan klub i tako propusti prilika da oba dobiju A licencu. A taj jedan će sada biti Zvezda a ranije bi bio Partizan. A zaslužuju oba.
    (Dragan Zorin, 14. januar 2021 21:30)

    # Link komentara

  16. Ovaj trofej nema jer je EL osnovana 2000 - te
    (johny, 14. januar 2021 15:27)

    Bas pametno. A da li CZ ima trofej iz Barija kada je sada ovo LS??
    (123, 14. januar 2021 16:02)

    Razlika je velika...
    UEFA priznaje titule Kupa šampiona kao i Lige šampiona.
    ULEB je novoosnovano udruženje i nema nikakve veze za FIBA.
    (Ajgor, 14. januar 2021 21:14)

    # Link komentara

  17. Sine Gorki ima li škola u tvom selu, jako si nepismeno dete. Imena se pišu velikim slovima jadno dete. Zvezda ima više šanse od Partizana za A licencu zato što ovu bagru interesuju samo pare, a to će naš Čovke lako srediti sa našim predsednikom.
    (Ja Delija

    Sine "Ja Delija", vidim da u tvom selu ima skola. Ali je isto tako ocigledno da je nisi bas najbolje savladao. Ja veoma dobro znam da se imena pisu velikim slovima, ali NAMERNO ime partizan pisem malim slovima. Da si pazljivije pretio verovatno bi uspeo to da uvidis. Ali posto si balavo dete koje ne zna ni nos da obrise, nisi u mentalnom stanju da to ukapiras.
    Da li sam uspeo da ti pojasnim?
    (Gorki, 14. januar 2021 21:02)

    # Link komentara

  18. kk Partizan je najveći i najpopularniji sporstki kolektiv u ovom delu Evrope,kk Partizan je najveci sportski brend (uz Novaka Djokovica) na Balkanu! To svi znamo,to znaju cak i navijaci zvezde (ne panteri,nego stari cigani) zato je suludo da treba uopste i da pricamo ko treba da dobije A licencu,pa naravno da treba da je dobije kk Partizan,i tu je tacka!
    (Pojedinci stvarno nemaju blama, 14. januar 2021 16:06

    Nikoga u Srbiji ne zanima to sto ste vi najpopularniji u Sarajevu i Pristini. Sad kad vise nema kradja, ucena, pritisaka, drzave i saveza iza vas, vi ste opet tamo gde vam je mesto i gde ste bili do devedesetih, osrednji lokalni klub, za par ovih sto bi voleli da veruju da su "drugaciji".

    O A licenci je suludo pricati, znamo kome je to namenjeno, ali moje pitanje je sta biste vi sa njom uopste radili? Nema vise otimanja, pretnji i bezgranicnog budzeta, taj brod je otplovio da se nikad vise ne vrati, a vidimo gde ste kad nema drzave iza vas - u donjoj polovini svake tabele na kojoj ste. Sta ocekujete od A licence? Da opet otimate igrace? Sad ni to vise nema smisla, igraci sad mogu iz bilo kog kluba u NBA i u dobre Evroligase, ne treba im "kaljenje" na silu.

    Najgore sto je sto se vi sad lozite na ovu izjavu, a ignorisete da vam je covek, vlasnik privatnog kluba za bogate timove, lepo rekao kako prosle tako i pretprosle godine kad se potegla prica:

    Partizan moze da igra EK ako zeli, a ako ne zeli FIBA LS vam je uvek otvorena.
    (MarkoNIS, 14. januar 2021 20:45)

    # Link komentara

  19. Prodavac magle.
    (Bocko, 14. januar 2021 20:27)

    # Link komentara

  20. Da ne poveruješ koliko je zvezdaša koji se ubiše da dokažu kako Partizan ustvari nije bio prvak Evrope i kako su njegovi evropski Radivoji Koraći (3) i plasmani na F4 (4) ništa naspram združenih rezultata originalne Crvene Zvezde i preimenovanog FMP-a. A tamo jednom u osam Evrolige "u novijoj istoriji" najveći uspeh. Čudan svet, u najmanju ruku.
    (KBSZ, 14. januar 2021 19:40)

    # Link komentara

  21. Evropska kosarka ce propadati dokle god se ne vrati takmicarskim principima. Ovo za sta se Bertomeu zalaze donosi kratkorocni profit njemu i ponekim klubovima ucesnicima. Dugorocno, na gubitku je kosarka.
    (Pera, 14. januar 2021 19:39)

    # Link komentara

  22. Partizan i Zvezda da se ujedine u jedan tim koji će da dobije licencu. U suprotnom BG ostaje bez licence koju zaslužuje.
    (miki, 14. januar 2021 16:16)

    Ti si zaboravio da je klub iz Železnika već preuzeo ime pokojnice sa Malog Kalemegdana tako da je sad to nemoguće...bilo bi sad baš bezveze da bude FMP/CZAV/Partizan
    (Kanibal Orahovatz, 14. januar 2021 19:38)

    # Link komentara

  23. Sine Gorki ima li škola u tvom selu, jako si nepismeno dete. Imena se pišu velikim slovima jadno dete. Zvezda ima više šanse od Partizana za A licencu zato što ovu bagru interesuju samo pare, a to će naš Čovke lako srediti sa našim predsednikom.
    (Ja Delija, 14. januar 2021 19:31)

    # Link komentara

  24. Partizan je bio pobjednik fibine lige sampiona, tadašnje najjače klubsko evropsko košarkaško takmičenje, u kome su učestvovali najjači košarkaški klubovi u to vrijeme. Nekada su tu bili klubovi poput Kinder, Knora, Estudijantes i sl. danas su tu Real, Barselona, CSKA, itd. Za 20-ak godina će možda biti London, Pariz, Minhen top klubovi, da li će se tada polemisati da je CZV imala slabu konkurenciju, kao što se sada komentarisu Partizanovi protivnici kada dodju ovi klubovi u sam vrh evropske košarke. S jedne strane Partizan je bio pobjednik jednog evropskog košarkaškog takmičenja, s druge strane najveći uspijeh CZV je top 8 Evrolige.
    (steve_56, 14. januar 2021 19:19)

    # Link komentara

  25. Ovaj covek ne govori istinu. Doduse, sta je u tome novo?
    (Lola, 14. januar 2021 19:11)

    # Link komentara

  26. "kontra".... pa vi (zvezdasi) stvarno pocinjete da verujete u neku svoju "velicinu" evropsku.... doktor je stvarno "doktor".... uspeo je u "sve" da vas ubedi....
    (udba je zakon, 14. januar 2021 18:35)

    # Link komentara

  27. Malo vise poštovanja kada Nama prodaješ košarku!
    (ozna, 14. januar 2021 18:05)

    # Link komentara

  28. Opet lozi laznu instituciju hahaha...
    (mich, 14. januar 2021 18:02)

    # Link komentara

  29. Isto kao što je Srbija kandidat za EU evo već dobrih 20 godina...
    (Džoni, 14. januar 2021 17:59)

    # Link komentara

  30. Sta bi dao da mu neko nalupa shamare
    (Sale, 14. januar 2021 17:58)

    # Link komentara

  31. Partizan ima i 87/88
    3 mesto
    (xxx, 14. januar 2021 17:28)

    # Link komentara

  32. Prazna prica. Nece to dobiti ni Zvezda ni partizan. partizan kada je bio dugogodisnji uzastopni evroligas nije dobio a kamo li sada. Dobijali su razni Prokomi i slicni a partizan je dobio sipak. Ista je prica i sa Zvezdom. Sada kada igra Evroligu, unazad nekoliko godina, licenscu su dobijali novonastali klubovi tipa Bajern.
    Ovde ja stvar jasna. Ide se na to da se zatvori Evroliga, a u toj ligi oni ne zele ekipe sa ovih prostora. Ni radi promocije kosarke niti zbog slicnih gluposti. Ostavice oni nama Evrokup kojeg ovaj pominje kao "nesto sto im je vazno". A to "vazno" ce im biti vazno jedino kao takmicenje iz kojeg ce bogate evroligaske ekipe kupovati igrace, kada se budu ovi pokazali dobrim.
    Nista vise od toga.
    (Gorki, 14. januar 2021 17:22)

    # Link komentara

  33. Jesu. Isto kao i ja za trenera Rela.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 14. januar 2021 17:21)

    # Link komentara

  34. Budućnost, CZ i Partizan za A licencu. Eto bajke....
    (Borba, 14. januar 2021 17:15)

    # Link komentara

  35. super, jedan tim u EL jedan u EK i imacemo dva najveca kluba u zemlji koji igraju u razlicitim takmicenjima i medjusobno se ne sastaju i koji igraju sa po 10 Amera i 2 totalno nebitna domaca igraca, tipa Lazic ili Velickovic. Moci cemo samo na jutjubu da gledamo snimke nekadasnjeg DERBIJA, 7000 vatrenih navijaca i nasih klinaca koji su znali sta je derbi i koji su ginuli na terenu.
    (aca, 14. januar 2021 17:11)

    # Link komentara

  36. Realno gledano u košarci jedino Partizan iz Srbije zaslužune da dobije A licencu, bez obzira na trenutne rezultate.Zvezda, Budućnost, Cedevita i ostali nemaju šta da ponude.Isto tako u fudbalu samo Zvezda sa Balkana i istočne Evrope zaslužuje Ligu Šampiona, svi ostali su boranija?
    (Zvezdaš, 14. januar 2021 17:06)

    # Link komentara

  37. ovo mu ki nba na juropski nacin, a vi ostali krpite kraj sa krajem i dajte kojeg gotovog igraca dok ne zamru lige po drzavama, bogati ce biti bogatiji, siromasni siromasniji ili pocrkati i to mu je to, ko te pita za sport kao takav samo lova, samo bahato
    (deda, 14. januar 2021 17:05)

    # Link komentara

  38. Zvezda je u proteklim godinama pokazala da igranje u Euroligi prevazilazi veličinu samog kluba. Predstavlja joj veliko mučenje, kao da se bokser iz srednje kategorije takmiči u teškoj. Igrači ne napreduju, stalno upadaju u krizu. Posle nekoliko kola, konstatuje se da je Jadranska liga prioritet, kako bi se sledeće sezone ponovo igrala Euroliga. Na drugoj strani, Partizan je Euroligi bio među svojima.
    (Parni valjak, 14. januar 2021 17:00)

    # Link komentara

  39. @kontra
    Tvoj komentar je kontra... realnosti.
    (ACM, 14. januar 2021 16:57)

    # Link komentara

  40. Burazeru ne znam što imaš poriv da pišeš laži, kad zaista nema nikakve potrebe. Partizan pored titule 1992. ima još dva fajnal fora a ne četri, 1998. i 2010.(od toga samo jedan u ULEB Evroligi o čijoj licenci je reč ovde)
    Inače svako ko iole ozbiljno i iskreno prati košarku a ima više od 12 godina zna koliko je bitan Partizan bio za srpsku i evropsku košarku. Na žalost to ne znači da je i dalje bitan.
    (Hajduk, 14. januar 2021 14:58)

    Majstore, zaboravio si prvi f4 1988.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 16:27)

    # Link komentara

  41. Ma hajde, svi su kandidati, posle Pariza i Londona.
    (Qwerty86, 14. januar 2021 16:25)

    # Link komentara

  42. Pojedinci nemaju blama@. Pa ti stvarno nemas blama kada mozes ovako nesto da pises. Uvek cete biti samo mali komsiski klub koji bi hteo da bude Zvezda umesto Zvezde.
    (kontra, 14. januar 2021 16:24)

    # Link komentara

  43. Od kada postoji EL i koliko ste puta igrali sve ukupno nemate toliko pobeda koliko je imala Zvezda kada je ušla u 8.
    Imala 17 pobeda. Zvezda pislw tri sezone ušla u osam za šta je vama bilo potrebno pet. Lako proverljivo. Kažeš prazne dvorane? Kada je bila prisitna publika Zvezda imala prosek 14372 gledaoca kada se igralo u Areni. Sajt EL. Kada se igralo u Pioniru 6128.Sezonskih karata oko 4 hiljade. To ti kažeš najbolja publika. Je li po tome što i pored poraza pevate satima i vraćate igrače na teren. Koliko puta ste igrali EL i ne laži da ste uvek bili u top 8. Sve je proverljivo
    (a, 14. januar 2021 15:24)

    kada se igra vise utakmica onda se vise i pobedjuje. procentualno je to tu negde. inace, zvezda nije usla u 8 posle 3 godine nego posle 40 i nesto godina otkako joj je to uspelo pre toga.

    trofej za 17 pobeda vam sigurno krasi vitrine uz kup kupova i to su vasa 2 najveca uspeha.

    mi smo pak skromniji pa smo zadovoljni i titulom prvaka evrope, ucescima na f4 i ostalim evropskim trofejima.
    (petar markovic, 14. januar 2021 16:22)

    # Link komentara

  44. Partizan i Zvezda da se ujedine u jedan tim koji će da dobije licencu. U suprotnom BG ostaje bez licence koju zaslužuje.
    (miki, 14. januar 2021 16:16)

    # Link komentara

  45. Šta se vi tu trpate kada niste bili evropski prvaci EL već FIBA takmičenja u konkurenciji Estudijantesa, Knor, Virtus, Huventud
    (Paja moler, 14. januar 2021 15:33)

    tako je. bili smo pobednici fiba evrolige u konkurenciji najjacih timova evrope i postali prvaci evrope. skoro nista nisi pogresio. jedino mi zao sto zvezdu niko decenijama nije obavestio da bi mogla i ona nekad neku titulu prvaka evrope da uzme
    (petar markovic, 14. januar 2021 16:15)

    # Link komentara

  46. Da, Bajern ima tradiciju vecu od nasih klubova. Pogotovo Partizana. Izbacite Lietvas ubacite London i ostale klubove iz bogatijih sredina. Katastrofa.
    (srda, 14. januar 2021 16:11)

    # Link komentara

  47. kk Partizan je najveći i najpopularniji sporstki kolektiv u ovom delu Evrope,kk Partizan je najveci sportski brend (uz Novaka Djokovica) na Balkanu! To svi znamo,to znaju cak i navijaci zvezde (ne panteri,nego stari cigani) zato je suludo da treba uopste i da pricamo ko treba da dobije A licencu,pa naravno da treba da je dobije kk Partizan,i tu je tacka!
    (Pojedinci stvarno nemaju blama, 14. januar 2021 16:06)

    # Link komentara

  48. Ovaj trofej nema jer je EL osnovana 2000 - te
    (johny, 14. januar 2021 15:27)


    Bas pametno. A da li CZ ima trofej iz Barija kada je sada ovo LS??
    (123, 14. januar 2021 16:02)

    # Link komentara

  49. Iza koga stanu jači sponzori dobiće licencu. Država i njene firme nisu sponzori koji su stabilni i garantuju kredibilet, jer se to promeni jako lako. Kako košarka nije profitabilan sport teško je očekivati da će neki dovoljno jaki brendovi staati iza naših klubova.
    (Grr, 14. januar 2021 15:56)

    # Link komentara

  50. Човек је поменуо Звезду и Партизан у истој реченици и то каквој реченици,да су кандидати за А лиценцу и изазвао светогрђе у земљи ситних душа званој Србија.Не ваља нам ни кад нам укажу какво такво поштовање,крене клубашење и тзв српска посла.Ма треба нам забранити свако учешће у Европи,док се не опаметимо једни према другима.Да се игра само Прва српска лига у кошарци а ти путуј Европо,јер ми нисмо боље заслужили.Браћо Срби и сестре Српкиње нек нам је бог у помоћи.
    (Такви смо ми Срби, 14. januar 2021 15:56)

    # Link komentara

  51. Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07

    Da nije drzava izjednacila Partizan i Zvezdu po pitanju dobijanja drzavnih sponzora gde bi vam kraj bio...
    (zzbz, 14. januar 2021 15:47)

    # Link komentara

  52. Pa gde ćete većeg brenda od Partizana! Bajern i košarka, niđe veze!
    (Paganiny, 14. januar 2021 15:45)

    # Link komentara

  53. Kandudat za A licencu moze biti svaki klub koji ima javno i transparentno poslovanje i stabilne finansije i budzet.To sa ovih prostora ispunjava sadasnji evroligas Crvena Furija koja sve ove godine dostojno pretstavlja Srbiju i region ostvarujuci strasne rezultate i drzeci casove miderne kosarke svim ovim evroligaskim gugantima, a sve sa najmanjim evroligaskim budzetom.Dakke da rezimiramo,zna godpodin Dordi sta radi i ko je brend, pionir i sinonim kosarke na ovim prostorima.Evroliga znate svake sezone dijeli licence i za Cipiripi kup, tako ce biti i ove i zato zainteresovani trebaju na vreme aplicirati!
    (Radikal Republika Srpska, 14. januar 2021 15:44)

    # Link komentara

  54. Na krajt ce ovaj covek da unisti kosarku!!!
    Njega zanimaju samo pare i nista drugo. Sve sam vise protiv eurolige! Moraju,bre da imaju neka pravila za razvoj kosarke, za opstanak kosarke, za masovnost...
    Ovako jedan covek se pita, pa kada njega ne bude bilo moze i kosarka da nestane.
    (drebr, 14. januar 2021 15:44)

    # Link komentara

  55. E kad je evropska košarka doživjela da jedan privatnik vodi elitno klupsko takmičenje, i formira ga po svojim ličnim interesima. Partizan je u košarci kao brend tri nivoa iznad Bajerna, a Srbija i region bivše SFRJ tri nivoa iznad Njemačke, ali ovoga samo pare zanimaju
    (sasa pg, 14. januar 2021 15:38)

    # Link komentara

  56. Najbolje resenje je da 40 timova dobije A licencu. I da se Euroliga podeli u dve konferencije-zapadna evropa i jugoistocna evropa(i bud i cv i prt). da igra svako sa svakim i da se igra play off..Kao NBA..
    (Maksa, 14. januar 2021 15:37)

    # Link komentara

  57. Nece biti smak sveta i da niko ne bude tamo ni od Zvezde ni Partizana.Propasce i ta liga,ako bude imala sigurne ucesnike.Pobunice se italijani,francuzi,spanci,rusi,turci jel neke njihove ekipe bice prvaci ili u vrhu,a nece imati ulaz u EL. Da imaju malo mozga a ne samo alavih ambicija Bartomeu i ekipa bi trebali da formiraju eurolegue od 20 ekipa,u dve grupe po 10. Prva cetiri iz be grupe igrali bi play off,a zadnja dva tima iz obe grupe ispadala bi,a ulazili bi 4 ekipe iz Euroleague. Onda bi svaka utakmica imala znacaj.
    (Realno, 14. januar 2021 15:36)

    # Link komentara

  58. Fiba fiba, aktivnije smislenije ucesce u svemu ovome i ima sanse. Kosarka u evropi treba da bude takmicarska, neka se ugledaju na LS u fudbalu koja je bar u svojoj osnovi mnogo "postenije" takmicenje pa dobijemo tim u finalu iz drugog, treceg kruga kvalifikacija. Argument nema para ne stoji, ko zeli naci ce a ko ne ne mora. To nije razlog da npr real, barsa, cska nikad ne igraju u madjarskoj, rumuniji...Sustina je ta da svima das priliku da ucestvuju, valjda se tako promovise kosarka. Publike sve manje, pravila ocajna, sudjenje veoma problematicno, po 40 bacanja na utakmici, stalni prekidi, gledanje snimaka, ljude to ne zanima i zato i dolaze sve manje. EL me podseca na menadzersku firmu koje ima svoje ogranke u svim zemljama i trguju, duh igre skoro da je potpuno nestao. O besmislenom bacanju para i zvezdinim ucescima u tom takmicenju knjiga bi mogla da se napise. Klub je totalno neprofitabilan, koriste nas novac i ulazu ga bez pitanja a rezultat nula, saldo minus i tako ce i nastaviti sa vec odavno otupelim pricama o domacim igracima da se u pocetku zamazu oci i onda sve po starom. Iz godine u godinu, i neki jos veruju, neverovatno
    (Gc, 14. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  59. Пре ће Звезда да добије лиценцу него Партизан.
    (Мијалко, 14. januar 2021 13:17)
    Ja sam za da A licencu dobiju samo evropski prvaci a ovi drugi mutanti kroz kvalifikacije pa ko prodje svaka čast
    (Koja, 14. januar 2021 13:48)

    Šta se vi tu trpate kada niste bili evropski prvaci EL već FIBA takmičenja u konkurenciji Estudijantesa, Knor, Virtus, Huventud
    (Paja moler, 14. januar 2021 15:33)

    # Link komentara

  60. Partizan ima ovaj trofej u vitrinama a trofej top 16 jos nije izradjen.
    (Djalma, 14. januar 2021 13:59)

    Ovaj trofej nema jer je EL osnovana 2000 - te
    (johny, 14. januar 2021 15:27)

    # Link komentara

  61. ok Partizan..u Evropi je uvek igrao vaznu ulogu..nekoliko puta F4, skoro uvek top 8, jednom i prvak Evrope..najbolja publika,atmosfera.. al odkud Zvezda?? pa oni se svake godine sramote u praznim dvoranama redovno se bore za 16 ta i 17 ta mesta!!! evo i ove godine zakucani na 17. mesto!
    (Pop, 14. januar 2021 14:59)

    Od kada postoji EL i koliko ste puta igrali sve ukupno nemate toliko pobeda koliko je imala Zvezda kada je ušla u 8.
    Imala 17 pobeda. Zvezda pislw tri sezone ušla u osam za šta je vama bilo potrebno pet. Lako proverljivo. Kažeš prazne dvorane? Kada je bila prisitna publika Zvezda imala prosek 14372 gledaoca kada se igralo u Areni. Sajt EL. Kada se igralo u Pioniru 6128.Sezonskih karata oko 4 hiljade. To ti kažeš najbolja publika. Je li po tome što i pored poraza pevate satima i vraćate igrače na teren. Koliko puta ste igrali EL i ne laži da ste uvek bili u top 8. Sve je proverljivo
    (a, 14. januar 2021 15:24)

    # Link komentara

  62. Polako,videcemo.
    (onomad, 14. januar 2021 15:23)

    # Link komentara

  63. partizan pored titule, dakle tog f4, ima jos 3 ucesca: 1988, 1998 i 2010.
    (petar markovic, 14. januar 2021 15:01)

    Партизан има укупно 4 европске титуле. Једну првака и три купа Кораћа.
    (Јабучило, 14. januar 2021 15:21)

    # Link komentara

  64. Pa Zvezda je privatna
    (Milos, 14. januar 2021 14:28)

    Da, a Partizan je osvojio Evroligu ...
    Boze kakvog sveta ima ...
    (Slobodan, 14. januar 2021 15:21)

    # Link komentara

  65. А добиће Звезда или нико...
    (Јабучило, 14. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  66. Fuzionisemo Zvezdu i Partizan u Partiznasku Zvezdu, znate kao na kapi Titiovih partizana, i imamo jeden jak tim koji bi igrao u Areni. Mislim da bi sa navijacima iz partizanskog i rukovodstvom iz zvezdanog dela novog kluba, sanse bile mnogo vece.
    (Uros, 14. januar 2021 15:17)

    # Link komentara

  67. Znači - ZVEZDA ?
    (Sveto, 14. januar 2021 15:15)

    # Link komentara

  68. ok Partizan..u Evropi je uvek igrao vaznu ulogu..nekoliko puta F4, skoro uvek top 8, jednom i prvak Evrope..najbolja publika,atmosfera.. al odkud Zvezda?? pa oni se svake godine sramote u praznim dvoranama redovno se bore za 16 ta i 17 ta mesta!!! evo i ove godine zakucani na 17. mesto!
    (Pop, 14. januar 2021 14:59)

    Погледај мало историју, па скор у Европи, па онда причај о томе. Партизан нема ништа сем те титуле.
    (Кутловић, 14. januar 2021 15:11)

    # Link komentara

  69. Partizan ce morati da trazi 'divlju kartu' za evro kup sledece sezone. A Djordi voli sve da drzi na kratkom povodcu.
    (Aris, 14. januar 2021 14:40)

    Fpm-u za narednu sezonu nema ni 5 divljih karata da pomognu u ponovnom napadu na top 16.
    (realno, 14. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  70. Burazeru ne znam što imaš poriv da pišeš laži, kad zaista nema nikakve potrebe. Partizan pored titule 1992. ima još dva fajnal fora a ne četri, 1998. i 2010.(od toga samo jedan u ULEB Evroligi o čijoj licenci je reč ovde)
    Inače svako ko iole ozbiljno i iskreno prati košarku a ima više od 12 godina zna koliko je bitan Partizan bio za srpsku i evropsku košarku. Na žalost to ne znači da je i dalje bitan.
    (Hajduk, 14. januar 2021 14:58)

    partizan pored titule, dakle tog f4, ima jos 3 ucesca: 1988, 1998 i 2010.
    (petar markovic, 14. januar 2021 15:01)

    # Link komentara

  71. Prosto, ako nemas kintu nemas ni A licencu,nebitno je jel si bivsi prvak Evrope,moze da dobije i neki London Lionsi licencu svejedno je samo da ima sustecu a moze i zvececu valutu!.
    (Mikloš Salamander, 14. januar 2021 15:01)

    # Link komentara

  72. @Даниловић и Вујошевић су одбили А лиценцу својевремено јер је услов било транспарентно пословање.
    (Мутомбо, 14. januar 2021 13:23)

    Partizan nije dobio licencu jer dolazi iz siromašne zemlje, sa relativno malim brojem stanovnika i slabom platežnom moći gledalaca. A to se odnosi i na sve ostale timove iz ex-Yu.

    A mantra da je za licencu potrebno "transparentno poslovanje" ne pije vodu, jer to maltene ni jedan tim ne može da ispuni. Ko zna odakle su pare kojima se finansiraju grčki, turski, španski, ruski klubovi... Idealan način da gazde operu pare. Ko bi normalan ulagao 30-40 miliona evra, a na kraju čak i da osvoji titulu, ne može da povrati ni uloženo, a kamoli da nešto zaradi. Đordija interesuje samo da li klubovi njemu donose pare, a poreklo para ga baš nešto i ne zanima. To je pokazao mnogo puta za ovih 20 godina...
    (Satriani, 14. januar 2021 14:59)

    # Link komentara

  73. ok Partizan..u Evropi je uvek igrao vaznu ulogu..nekoliko puta F4, skoro uvek top 8, jednom i prvak Evrope..najbolja publika,atmosfera.. al odkud Zvezda?? pa oni se svake godine sramote u praznim dvoranama redovno se bore za 16 ta i 17 ta mesta!!! evo i ove godine zakucani na 17. mesto!
    (Pop, 14. januar 2021 14:59)

    # Link komentara

  74. (Panterska je tuga pregolema, 14. januar 2021 14:15)

    Burazeru ne znam što imaš poriv da pišeš laži, kad zaista nema nikakve potrebe. Partizan pored titule 1992. ima još dva fajnal fora a ne četri, 1998. i 2010.(od toga samo jedan u ULEB Evroligi o čijoj licenci je reč ovde)
    Inače svako ko iole ozbiljno i iskreno prati košarku a ima više od 12 godina zna koliko je bitan Partizan bio za srpsku i evropsku košarku. Na žalost to ne znači da je i dalje bitan.
    (Hajduk, 14. januar 2021 14:58)

    # Link komentara

  75. Kandidati su.... ovo je kao kad meni šef kaže IMAŠ MOGUĆNOST DA DOBIJEŠ POVIŠICU, ali naravno od toga na kraju ne bude ništa
    (veverac, 14. januar 2021 14:58)

    # Link komentara

  76. Pa, onda napravite Istocnu i Zapadnu konerenciju sa po, recimo, 12-14 timova, a top 16 neka krene unakrsno. Bilo bi fenomenalno da oba tima dobiju licencu i igraju u Istocnoj konferenciji, koja bi sa Grcima, Rusima, Turcima, Zalgirisom, Zvezdom i Partizanom bila jaca od Zapadne.
    (Pera Magic Mitic, 14. januar 2021 14:57)

    # Link komentara

  77. Pa Zvezda je privatna
    (Milos, 14. januar 2021 14:28)

    Ziva istina.
    (Coddy Miller-McIntyre, 14. januar 2021 14:56)

    # Link komentara

  78. Na kraju kad licencu dobije neki levi klub.
    (Coddy Miller-McIntyre, 14. januar 2021 14:55)

    # Link komentara

  79. Na kraju me ne bi iznenadilo da Buducnost dobije licencu. To sto se mi ovde prepucavano Zvezda-Partizan je jedna stvar, ali realnost je druga stvar. Pa pogledajte samo ABA ligu. Kakvo sudjenje imaju Zvezda i Partizan kad igraju protiv Buducnosti i Mornara. Pa to je kriminal. Ok, mi se prepucavamo, ali videcete vec kako ce sudjenje da bude u subotu za Buducnost. Umesto da po nekim kljucnim stvarima budemo jedinstveni, mi se svadjamo a na kraju ce to Buducnost da iskoristi. Sve dok je tako, nas ce da kradu a treci ce da to iskoristi.
    (Gossa placa Zeljko, 14. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  80. Ko je išta razumeo od ovoga što Bertomeu priča?! U svakoj sledećoj rečenici potire ono što je izgovorio u prethodnoj, doduše manirom demagoga, pa nedoslednost ne izgleda toliko upadljivo.
    A ova njegova rekapitulacija podseća na scenu iz našeg filma "Bal na vodi", kada se jedan od momaka iz veslačkog četverca udvara Ester (Gala Videnović), a onda neće da ga uvredi pa mu kaže da ga voli - volim i tebe, i Kiću, i Glena... (likovi iz filma). Tako i Žordi, drži na uzdi klubove koji bi da igraju Evroligu, pa servira priče o proširenju tržišta, interesne zone...
    Kao Zvezdaš nemam ništa protiv da se ABA ligašu ukine mesto i da više nemamo predstavnika. Nije loše igrati Evrokup, takmičenje po meri ABA ekipa, jer su i Zvezda i Budućnost u prethodnim godinama imali jako loše učinke i uglavnom se prikazivali kao timovi nedostojni samog takmičenja.
    Mislim da bi to bilo dobro za srpsku košarku, jer bi i Zvezda i Partizan rasteretili budžete, smanjili broj stranaca i možda dozvolili više mesta našim mladim igračima da se razvijaju i stasavaju za reprezentaciju. Ovako, od učešća u Evroligi nikakvog dobitka, takmičarski smo nekonkurentni, a timovi su kao protočni bojleri kroz koje defiluje kolona američkih igrača i odatle traže bolje angažmane. Dobiju odrešene ruke i slobodu da carine loptu, šutiraju... Mislim da je upola tolike slobode od početka takmičenja dobio recimo Radanov, verujem da bi na svakom meču bio dvocifren. Isto važi i za crno-bele i njihove talente.
    (Nebo7, 14. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  81. To ti je isto kao što EU neće Srbiju, nije da je neće, nego Srbija neće u nju. Jer onda više nema muljanja, izgovora... Jednom u životu trebamo sebe pogledati u oči i shvatiti da nam nisu drugi krivi, već samo mi.
    (dzonika, 14. januar 2021 14:09)


    Ma da , u Rumuniji je med i mleko a tek Bugarska?? Oni cvetaju bre u korupciji i u EU su? Nema to veze o cemu pises a proci cve ovo pa ce se znati kako je to CZ poslovala?? U EU za ovo podneblje, NEMA PROFITA, NEMA. Videce se dokle mogu da se placaju milioni za dovodjenje igraca a da se ulozeno ne vraca ni delic? Posebno sada u vreme korone?
    (321, 14. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  82. Čovek već bez rukavica i otvoreno govori da je košarka na drugom mestu a pre svega "brend i marketing". To se čita, pre ću dati A licencu Totenhemu i Lesteru ako osnuju KK, nego raspaloj balkanskoj sirotinji sa njihovim trofejima iz prošlog veka. Ćao zdravo.

    Najjači vic od svega što je međ "blizance" ubacio i Budućnost. Jedva ih pustio i onaj put kad su folirali da im je hala dobra, a aerodrom ne liči na autobusku stanicu. Njima je Evrokup plafon za vek vekova. Vaćaroš stari.
    (detektiv kokni kol, 14. januar 2021 14:48)

    # Link komentara

  83. " da uključimo timove poput Asvela i Bajerna. Nama je Bajern od izuzetnog značaja jer je u pitanju globalno jedan od najvećih brendova, zato je Bajern za nas prioritet..." Kakav je brend KK Bajern cija je istorija od 10? Kakav je brend Asvel? Kakav brend je Buducnost? Ako se ne gleda po parama, Partizan je brend (uspesi do 2010), Zvezda je brend (uspesi oko 2015), oba tima sa fantasticnim atmosferama, timskom hemijom sa prosecnim budzetima. Klasican demagog i mazac ociju.
    (el.kiddo, 14. januar 2021 14:48)

    # Link komentara

  84. Po kom kriterijumu ispadaju dva tima iz ove postavke EL? Dva tima dolaze iz EK, ko ispada. Ubuduće ako bude 16 A licenci, to znači da šta god uradi tim koji je došao iz EK pa čak teoretski i osvoji EL ispašće. Ili skroz zatvorenu ligu neka prave ili na takmičarskim osnovama zasnovanu. FIBA neka pogleda kako je rukomet organizovan. Koliko znam profitabilnija je rukometna LŠ nego košarkaška EL. Hale su pune u Španiji, Nemačkoj, Skandinaviji, Balkanu, Francuskoj
    (Djordje, 14. januar 2021 14:47)

    # Link komentara

  85. Zvezda zaslužuje A licensu, ali partizan?? Ajte molim vas...
    (Kartel, 14. januar 2021 13:08) # Link komentara

    Partizan ima ovaj trofej u vitrinama a trofej top 16 jos nije izradjen.
    (Djalma, 14. januar 2021 13:59)

    Evo Asvel, Bajern i Zenit se isto raznose od trofeja u EL.
    (Snazz, 14. januar 2021 14:47)

    # Link komentara

  86. Druze, Partizan nije dobio a licencu samo iz jednog razloga a to je poslovanje, koje se krilo i skrivalo godinama a i dan danas se krije. Zatim neredovne isplate igrača, pa Partizan su tužili Bertans, Vesterman, pa jedan Dule Vujošević, Kecman... Zato Partizan nije dobio A Licencu, zato je nece dobiti ni Zvezda, koja ruku na srce mnogo bolje posluje, ali daleko je to od evropskih standarda.

    To ti je isto kao što EU neće Srbiju, nije da je neće, nego Srbija neće u nju. Jer onda više nema muljanja, izgovora... Jednom u životu trebamo sebe pogledati u oči i shvatiti da nam nisu drugi krivi, već samo mi.
    (dzonika, 14. januar 2021 14:09)

    Ma sta nam naprica??
    Da li ti mislis da svi klubovi sa A licencom nemaju dugovanja prema igracima, bivsim trenerima? Da li mislis da njih igraci ne tuze?
    Pa naravno da duguju, naravno da ih tuze. Ali ti to ne mozes da procitas u nasim medijima.
    Bas zbog te A licence im je lakse da resavaju probleme. Kada znas da stalno igras Euroligu, lakse angazujes nove igrace, lakse obezbedjujes sponzore, vracas dugove, ...
    Partizanu nije data licenca upravo zbog sustine Djorijeve izjave - malo smo trziste i malo donosimo para Euroligi, koja je privatna firma i interesuje je samo zarada.
    Zato ce dati licencu nekom Bajernu, Albi, Himkiju, Zenitu, Asvelu i slicnim boranijama, koji nisu mogli ni da sanjaju EL kada ju je Partizan igrao.
    Imali su nekoliko promasaja sa Poljacima i ex-SFRJ i to vise nece da dopuste.
    Bitan im je samo novac.
    (Hemicar, 14. januar 2021 14:46)

    # Link komentara

  87. 0

    Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07)

    Druze, Partizan nije dobio a licencu samo iz jednog razloga a to je poslovanje, koje se krilo i skrivalo godinama a i dan danas se krije. Zatim neredovne isplate igrača, pa Partizan su tužili Bertans, Vesterman, pa jedan Dule Vujošević, Kecman... Zato Partizan nije dobio A Licencu, zato je nece dobiti ni Zvezda, koja ruku na srce mnogo bolje posluje, ali daleko je to od evropskih standarda.

    To ti je isto kao što EU neće Srbiju, nije da je neće, nego Srbija neće u nju. Jer onda više nema muljanja, izgovora... Jednom u životu trebamo sebe pogledati u oči i shvatiti da nam nisu drugi krivi, već samo mi.
    (dzonika, 14. januar 2021 14:09

    Slazem se,samo bih dodao,tacno je da Zvezda bolje posluje(rekao bih mnogo bolje),ali ne sumnjaj u to i da su zvezdine cifre daleko od transparentnih.
    (marko992, 14. januar 2021 14:45)

    # Link komentara

  88. Da je sreće da ne dobiju ni Zvezda ni Partizan tu A licencu,i onako ovakva Evroliga gubi draž (iste ekipe,svako sa svakim,svake godine). Tada bi se valjda oslobodili stranaca i igrala bi naša deca,a to bi mnogo pomoglo budućnosti naše košarke. Ovako,jureći za tom evroligom,izgubismo našu decu!
    (Vuk 981, 14. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  89. Ne samo da niko iz ABA lige neće dobiti licencu, nego najdalje za par godina neće ni igrati Evroligu.
    (Nexus, 14. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  90. Partizan ce morati da trazi 'divlju kartu' za evro kup sledece sezone. A Djordi voli sve da drzi na kratkom povodcu.
    (Aris, 14. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  91. ULEB sa CZV i PAR ima najveci problem - sa jedne strane su jaka imena u istoriji kosarke iz zemlje koja redovno igra finala u reprezentativnoj kosarci a sa druge strane je malo i nezanimljivo marketinski gledano trziste (cak i sa ex yu je to 20miliona) uz najslabiji klupski investicioni potencijal (CZV najmanji budzet od svih u EL).

    ULEB-u je bitno da pokrije velike EU gradove iz najvecih drzava i tu im trenutno fale Pariz i London (kad dogovore Albu na A licencu).

    ABA moze biti presrecna ako CZV ili PAR dobiju A licencu za EL a 3 ili 4 tima stalno ucesce u EC (pa da jedan od dva tima izbori EL naredne godine). To je max sto se moze dobiti u trenutnim okolnostima. Jedan od razloga nedobijanja A licence do sad je ver. sto ULEB ni sam nije siguran ko je odrziviji -CZV ili PAR.
    (Bojan, 14. januar 2021 14:39)

    # Link komentara

  92. Ово саопштење челника лиге само показује да су у великом проблему, како им то сада требају Партизан, Звезда и Будућност а до ове сезоне се радило у супротном смеру. Опет је ствар у новцу, многи Евролигашки клубови имају проблем са финансијама. Код ових наших клубова држава стоји иза њих. Ово је само још један разлог да се напусти ово приватно такмичење
    (Милош, 14. januar 2021 14:35)

    # Link komentara

  93. Evroligi pada popularnost. Pogledajte rejtinge prenosa i gledalaca do pre Korone. Sve je u padu. Mora se napraviti model da kosarka bude profitabilan sport, kao u Nba. U suprotnom ce se i dalje nastaviti urusavanje kao i do sada. Svako takmicenje mora da bude profitabilno za klubove. Lako je Zvezdi i ranije Partizanu da trose tudje pare. Kad budu trosili svoje, onda ce se i pogled na sva ova kvazi takmicenja promeniti. Sport je prvenstveno zabava za publiku, a ne neko tamo bolesno uporedjivanje Zvezde i Partizana kao sto 90% ljudi ovde misli.
    (Milan, 14. januar 2021 14:34)

    # Link komentara

  94. Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07)

    Druze, Partizan nije dobio a licencu samo iz jednog razloga a to je poslovanje, koje se krilo i skrivalo godinama a i dan danas se krije. Zatim neredovne isplate igrača, pa Partizan su tužili Bertans, Vesterman, pa jedan Dule Vujošević, Kecman... Zato Partizan nije dobio A Licencu, zato je nece dobiti ni Zvezda, koja ruku na srce mnogo bolje posluje, ali daleko je to od evropskih standarda.

    To ti je isto kao što EU neće Srbiju, nije da je neće, nego Srbija neće u nju. Jer onda više nema muljanja, izgovora... Jednom u životu trebamo sebe pogledati u oči i shvatiti da nam nisu drugi krivi, već samo mi.
    (dzonika, 14. januar 2021 14:09)

    У срж!
    (Ровокопач, 14. januar 2021 14:31)

    # Link komentara

  95. A zašto Srbija ne privatizuje Partizan i Zvezdu?

    Zašto se ne napravi zakon za finansiranje vrhunskog sporta?

    Onda bi srpski klubovi verovatno bili još konkretniji kandidati za A licencu.

    Ipak, nadam se da će uskoro svi najbolji klubovi opet igrati pod okriljem FIBA i da će imati dobre razloge za to. Nadam se da će FIBA napraviti mnogo ozbiljnije takmičenje za klubove, bez ikakvih višegodišnjih licenci i sa značajnijim nagradnim fondom i da će košarka u Evropi postati profitabilna za klubove.
    (future of basketball, 14. januar 2021 14:06)

    Pa Zvezda je privatna
    (Milos, 14. januar 2021 14:28)

    # Link komentara

  96. EL....

    Niko u EL nije budala,i svima je jasno vaznost ovog trzista.I CZ I KKP bi vec odavno imali A licencu,da mogu pokazati visegodisnje sponzorske ugovore na barem 7 miliona po sezoni..EL zeli da planira buducnost,a ne da ima timove koji zive "od godinu-do godinu"...
    (sasha the red Baron..., 14. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  97. Nije najbitnija lova za licencu. Najbitnije je broj stanovnika i jako tržište. To samo po sebi donosi pare. Sve ispod 20 miliona stanovnika ih ne interesuje. Žalgiris predstavlja izuzetak ali samo kao alibi da gore napisano nije tačno. Da postoji SFRJ imala bi dva tima u EL. ovako neće igrati niko sa ovih prostora a ako ipak neko bude igrao biće to Olimpija.
    (Bg, 14. januar 2021 14:22)

    # Link komentara

  98. .......Od ogromnog stida ne mogu da gledam ko predstavlja srpsku i EX-YU košarku.
    (Hajne, 14. januar 2021 13:40)

    U pravu si ja jos i dan danas crvenim kada se setim kako nas je Partizan predstavljao u tkz "cipiripi kupu" 2017-te sa skorom u grupi od 1-9 kada vas je jucerasnji protivnik "trentovao". Sada vas uglavnom "krkuju" po fiskulturnim salama i vi bi da igrate evroligu, sramote srpske kosarke.
    (Cubaka, 14. januar 2021 14:20)

    # Link komentara

  99. Kako situacija stoji jedino u Srbiji moze se dođe normalno i igra kosarka dok Rudija, Nemacka, Engleska mogu da zaborave na kosarku u sadasnjim uslovima pandemije i zato treba ovo gledati i iz ovog ugla, da je situacija normalna nebi se ovaj ni setijo a kamoli sekiro odakle dolazi kosarka.
    (rajko iz mezgaja, 14. januar 2021 14:19)

    # Link komentara

  100. "Moramo da gledamo tržište po tržište i da ..."

    Znači ništa basket, samo lova!
    (Matori Laki, 14. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  101. Partizanu licenca za vaterpolo ili odbojku!? Kakve oni veze imaju sa kvalitetnom kosarkom da bi se uopste pominjali u ovom kontekstu?
    (Lars, 14. januar 2021 13:08)
    @
    Ima par stvari, recimo titula prvaka Evrope, cetiri fajnal fora i tako... Ima i FMP jedan top 8 nije da nema.
    (Panterska je tuga pregolema, 14. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  102. Pera Bartomeu ložač...Svaki put vrti istu priču i na ovaj način održava ABA u životu...
    (Zozi, 14. januar 2021 14:11)

    # Link komentara

  103. Dajte partizanu samo da ne kukaju više...
    (shone, 14. januar 2021 14:11)

    # Link komentara

  104. Pali nas Djordi kao i obicno. Kriterijum za A licencu je iskljucivo lova, dobice je neki klub iz Londona, Pariza i sl.
    (Kreatin, 14. januar 2021 14:10)

    # Link komentara

  105. Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07)

    Druze, Partizan nije dobio a licencu samo iz jednog razloga a to je poslovanje, koje se krilo i skrivalo godinama a i dan danas se krije. Zatim neredovne isplate igrača, pa Partizan su tužili Bertans, Vesterman, pa jedan Dule Vujošević, Kecman... Zato Partizan nije dobio A Licencu, zato je nece dobiti ni Zvezda, koja ruku na srce mnogo bolje posluje, ali daleko je to od evropskih standarda.

    To ti je isto kao što EU neće Srbiju, nije da je neće, nego Srbija neće u nju. Jer onda više nema muljanja, izgovora... Jednom u životu trebamo sebe pogledati u oči i shvatiti da nam nisu drugi krivi, već samo mi.
    (dzonika, 14. januar 2021 14:09)

    # Link komentara

  106. Kakva bezobrazna izjava. Srpski kulubovi radi promocije košarke. Pa košarka se promoviše u zemljama bez interesovanja za istu kako bi se promovisala kao sport, npr. Engleska, Norveška, Švajcarska i ostale bogate zemlje koje bi uz dobru promociju mogle da naprave jake klubove. Srbija mora biti u EL pre svega kao rasadnik talentovanih igrača i trenera, tradicije, osvojenih titula, brojnih navijača i svega ostalog što čini suštinu te igre.
    (Vlada, 14. januar 2021 14:08)

    # Link komentara

  107. A zašto Srbija ne privatizuje Partizan i Zvezdu?

    Zašto se ne napravi zakon za finansiranje vrhunskog sporta?

    Onda bi srpski klubovi verovatno bili još konkretniji kandidati za A licencu.

    Ipak, nadam se da će uskoro svi najbolji klubovi opet igrati pod okriljem FIBA i da će imati dobre razloge za to. Nadam se da će FIBA napraviti mnogo ozbiljnije takmičenje za klubove, bez ikakvih višegodišnjih licenci i sa značajnijim nagradnim fondom i da će košarka u Evropi postati profitabilna za klubove.
    (future of basketball, 14. januar 2021 14:06)

    # Link komentara

  108. Koji lik, kaze Srbija mu vazna zbog promocije kosarke, e moj Bartolomeuo ili kako vec, gde si ti bio kada se ovde igrala kosarka i osvajane evropske i svetske titule, jako los covek.
    (Papilon, 14. januar 2021 14:04)

    # Link komentara

  109. A sto daje ta EL? Konkretno finansijski? Ako ko zna molio bih da napise.
    (Nikola MNE, 14. januar 2021 14:02)

    # Link komentara

  110. Lepo ti kazes da Samo dobiju a licencu osvaja I evro lige. Ali nazalost tvog partizana nema tu ako si se ponado dabi tvoj raspali partizan da dobije a licencu Pozdrav
    (zdravko, 14. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  111. On je veoma jasan. To sto mo ne zelimo da procitamo kako je napisano nas je problem
    El ima 11 A licenci.
    Dodaj tome Asvel i Bayern koji kao da je imaju.
    To je 13 sigurnih.
    Spwcijalnu pozivnicu ima Zenit i ne postoji sansa da im je oduzmu.
    To je 14.
    Valensija ako ostane u top 8-automatski ucestvuje i sledece sezone. To je 15
    2 predstavnika daju finalisti uleb cup-a
    Ostaje jos 1 mesto za pozivnicu
    Za to ce konkurisati aba liga, vtb liga, Virtus, neki spanski klub.
    Sansa da aba liga da predstavnika sledece sezone je max 10%
    I uopste nije bitno ko ce osvojiti aba ligu. On vrlo jasno kaze da plasman u sampionatu nije garancija vec da imaju 100% izbor da pozovu koga hoce.
    Dakle osvojo mornar a oni kazu-brAvo Barani! Svaka cast! Pozovnicu saljemo Cedeviti.
    Isto tako osvojo Cedevita a oni kazu-bravo mitanti, pozivnica ide Covicu!
    Ali nece je dobiti niko iz aba lige. Nju ce dobiti neko ko bude platio specijalnu pozivnicu koja ce da kosta kao i do sada-milionce!
    A vi razmislite ko moze vise da plati za pozivnicu, Virtus, Himki, Kubanj ilk neki tim jz aba lige

    Posle te sezone ce biti jos teze doci u el ako si iz aba
    Vrlo prosto, imace 14 a lineci, uvalice a licencu j Albi, to je vec 15. Zenit=16. I dodaj finaliste uleb cupa
    Kada se osposobi neki klib jz Lo dona, on ce biti 17-i ucesnik a 18-i ce biti pobednik uleb cupa

    Ovo brukanje zvezde u el ce biti ujedno i poslenje takmicenje nekog kliba sa aba prostora u el

    Ps: isto tako ce partizan dobiti pozivnicu za ulebcup iako ga na parketu nije zasluzio. Znaju da ce u suprotnom otici u fiba ligi sampiona a to ne zele
    (zanimnjivo123, 14. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  112. Zvezda zaslužuje A licensu, ali partizan?? Ajte molim vas...
    (Kartel, 14. januar 2021 13:08) # Link komentara

    Partizan ima ovaj trofej u vitrinama a trofej top 16 jos nije izradjen.
    (Djalma, 14. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  113. Bartomeu je vise puta izjavio da hoce ekipe u Londonu i Parizu, kao i da hoce vise klubova iz Njemacke i Italije. Od 2022 godine ce Evroliga imati 18 klubova od kojih bi 16 bili stalni clanovi a 2 finalisti Evrokupa. Ljetos je napravljen klub London Lajonsi a pariski klub je vec napravljen 2018 godine, zove se Paris Basketball, i ocekuje se da 2022 zaigra u Evroligi, a te godine dobija i novu dvoranu Paris Arena II. Dakle, dodajmo tome 3 aktuelna spanska kluba (Real, Barsa, Baskonija), francuski Asvel, italijanske Olimpiju i Virtus, njemacke Bajern i Albu, turske Fener i Efes, ruske CSKA i Khimki (a mozda uleti i Zenit ako Gasprom postane novi sponzor Evrolige), izraelski Makabi i 2 ekipe iz Evrokupa, dakle to je ukupno 17. A u ovoj grupi nema ni Zalgirisa ni grckih ekipa. A neki sanjaju da ce njihov klub iz Zeleznika sa tradicijom od 2011 godine zauzeti mjesto prije Olimpijakosa, Zalgirisa i Panatinaikosa. Doduse, imaju neogranicen pristup Penzionom fondu Srbije, pa me nista ne bi cudilo.
    (Sasha, 14. januar 2021 13:57)

    # Link komentara

  114. Ljudi ne lozite se. Ovo je jednostavno liga bogatih gde je smisao zaraditi novac. Kad Srbija bude Svajcarska, a demografija nas ipak ne unisti potpuno, pa nam ostane nesto stanovnistva i mi cemo biti deo te lige ako bude postojala.
    (box, 14. januar 2021 13:57)

    # Link komentara

  115. Ako je mislio da partizan dobija A licencu Evrokupa, to već ima smisla, pošto ove godine ni Evrokup neće igrati.
    (duka, 14. januar 2021 13:56)

    # Link komentara

  116. Losa liga losa organizacija.. mnogo traze nista ne daju. Ne ide
    (cuyoshi, 14. januar 2021 13:53)

    # Link komentara

  117. Ove limenke bolje i da ne idu u Evropu.
    (Starac Fočo od stotinu ljeta, 14. januar 2021 13:51)

    # Link komentara

  118. Klasican Bartomeu, kandidati su Zvezda, Partizan i Buducnost, a dobice je Zenit :D
    (Pero, 14. januar 2021 13:51)

    # Link komentara

  119. Zvezda zaslužuje A licensu, ali partizan?? Ajte molim vas...
    (Kartel, 14. januar 2021 13:08

    Hahahahahahahaha, najveci domet top 9,posle toga samo top 16 i 17 i zvezda pre zasluzilA nego evropski prvak i ucesnik 4 fajnal fora. Ne lupaj molim te, FMP i ne pomaze ni pomoc drzave!!! Toliko
    (Penetrator državne mezimice, 14. januar 2021 13:50)

    # Link komentara

  120. Najbolje je da se naprave dve. koferncije istok I zapad ,po uzoru na nba.ligu,po 18.klubova, onda bi imalo mesta I za Partizan,zvezdu I buducnost u istocnoj, a u zapadnoj za cibonu, ako grad Zagreb ulozi pare.
    (Sumadinac, 14. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  121. Пре ће Звезда да добије лиценцу него Партизан.
    (Мијалко, 14. januar 2021 13:17)
    Ja sam za da A licencu dobiju samo evropski prvaci a ovi drugi mutanti kroz kvalifikacije pa ko prodje svaka čast
    (Koja, 14. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  122. Magarac i sargarepa, stara prica. Ne zanima njih uopste kvalitet lige i tradicija, vec samo pare. Oni hoce da klub prodaje svoje dresove i druge rekvizite, da kad ljudi dodju na utakmicu, dodju sa porodicom, pa narucuju hotdogove, sokove, grickalice. Rezultat i nije bitan, koliko da se potrose pare. A nasi navijaci dodju, kupe kartu, navijaju, odgledaju utakmicu i odu kuci, bez da potrose neki dodatni dinar.
    (Pedja, 14. januar 2021 13:47)

    # Link komentara

  123. Ja bih uveo sitem takmicenja da 4 ekipe mogu da ispadnu iz evrolige a ceti najbolje iz evrokupa udju ... i mislim da bi bilo fer takmicenje...
    (djakson, 14. januar 2021 13:45)

    # Link komentara

  124. IDEALAN momenat da izadjemo iz ABA, jaka SRPSKA liga, zaboli nas da vucemo i jacamo hrvate, makedonce, slovence, montenigerse
    (Corleone, 14. januar 2021 13:07)

    Mozda ne kompletno ...
    Cinjenica je da ABA ligu drze Srpske ekipe a i sponzor lige je iz Srbije, mi treba da napravimo ligu sa drzavama sa kojima imamo razmenu igraca i trenera a to su Bosna, Crna Gora i Makedonija ...
    Srbija nema nikakav interes da igra sa ekipama iz Slovenije i Hrvatske !!!
    Liga u kojoj bi bile 6 ekipa iz Srbije i po dve ekipe iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije bi bila vise nego dobra za nas !!!
    (Slobodan, 14. januar 2021 13:44)

    # Link komentara

  125. Meni izgleda dobice nasi klubovi tu licencu na slican nacin i otprilike u isto vreme kad nas prime u EU, znaci kad svi ostali izadju iz EU.
    (objektivno, 14. januar 2021 13:43)

    # Link komentara

  126. Zvezdi pripada A licenca, partizanu katanac.
    (marko, 14. januar 2021 13:43)

    # Link komentara

  127. Ovom človeku ništa ne verujem.
    (Pogled, 14. januar 2021 13:42)

    # Link komentara

  128. Samo da se ova crveno-bijela sramota jednom za svagda skloni iz EL.Brukaju se i sramote na svakom koraku i tako iz godine u godinu.Sve ono što su uradili Partizan, Bosna,Jugoplastika,Cibona uspjeli su da izvrgnu ruglu.Od ogromnog stida ne mogu da gledam ko predstavlja srpsku i EX-YU košarku.
    (Hajne, 14. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  129. Уколико дате звезди, а Партизану не, Партизан би требало да пређе код ФИБЕ. Био сам прошле године за то да играмо Еврокуп упркос томе што сте поништили сезону и оставили нас ван ЕЛ.
    (Глас разума, 14. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  130. Resenje je veoma lako, neka drzava izdvoji koliko treba za A licencu i neka je da Kosarkaskoj Ligi Srbije, pa onda ce drzavni prvak igrati Evroligu.

    Drugi nacin ce biti preko ABA, EK, kako god, ali Srbija bi ovako imala jedno garantovano mesto u EL, sa sansama da obezbedi jos neko preko regionalnih i evropskih takmicenja.
    (chupavi, 14. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  131. Opet prevara kao i svaki put. Treba da se stidi svog nespirtskog koncepta koji ce evropsku kosarku unistiti. Prica o stapu i sargarepi, za naivne.
    (Istina, 14. januar 2021 13:39)

    # Link komentara

  132. Lik nas lozi vec 15 godina. Mogao je da saceka prvi april pa da se bar smejemo
    (shone, 14. januar 2021 13:39)

    # Link komentara

  133. zvezdi ije mesto u evroligi nema tradiciju nema nista sto mora da ima to je vvestacka tvorevina drzave=ali zato partizan cibona i jugoplastika pod hitno u evroligu---
    (mile, 14. januar 2021 13:37)

    # Link komentara

  134. Ovako kako je rekao, pa i Dinamik moze da se nada A licenci.
    Zakupi Arenu ili Pionir i igra tamo.
    Imao bi isto ili vise gledalaca kao Milano, Asvel, Alba...
    (asdfg0987, 14. januar 2021 13:35)

    # Link komentara

  135. Dok je ovaj sistem sa 18 ekipea nemamo se čemu nadati. Osim eventualno izboriti plasman kroz Eurocup.
    Ali ako bi bilo npr 24 ekipe, pa u dve grupe... Pa npr. posle 22 kola (12 timova svako sa svakim) po najboljih 6 uđe i novu grupu.
    Stim što bi se bodovi preneli iz mečeva ekipa koje prođu. Onda u novoj grupi još 12 kola (samo sa onima sa kojima ekipe nisu igrale u prvim grupama). A posle toga standardno četvrt finale i F4.
    Ovako bi sve ekipe odigrale isti broj mečeva kao do sada, a ponovo bi svi najbolji igrali po dva puta međusobno.
    Mislim da ovaj sistem ne bi uopšte bio loš. Bartomeu bi dobio sve ono što već ima. A 6 dodatnih timova bi igralo Evroligu.
    Čak može da pravi i neke kvalifikacije za 2-4 tima i tako da uzme još novca od domaćina tih turnira. A njega naravno samo novac zanima.
    (Randy Marsh, 14. januar 2021 13:34)

    # Link komentara

  136. Ovo kao kada ti neka devojka daje nadu , cisto da nastavis da je juris , ali ona zna da nema nista od toga , vec joj samo treba sva paznja na njoj .
    (MiM, 14. januar 2021 13:30)

    # Link komentara

  137. Realno, jako je bitno zadrzati ABA!!!! cetiri tima u top 16 Evrokupa, plus jedan u Evroligi je odlican uspeh!!!!! Domace lige zbog nedostatka sredstava i kvaliteta nikada ne bi bile ni blizu ABA ligi. Sada su veoma dobri i Igokea i Mega, tako da ova liga spada sigruno medju 6-7 najjacih i treba je sacuvati pa makar imala prolaz i samo u Evrokup, FIBA LS sigurno ne moze biti alternativa!!!!
    (E, 14. januar 2021 13:30)

    # Link komentara

  138. Da smo iole normalni da guramo oba tima, kao Grčka. Pošto nismo, nikom ništa.
    (Subjektivno, 14. januar 2021 13:13)

    Pao i Olimpijakos ne gura Grcka.U njih ulazu vlasnici.Nasa dva tima gura drzava Srbija.Velika i bitna razlika.
    (PAOK, 14. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  139. IDEALAN momenat da izadjemo iz ABA, jaka SRPSKA liga, zaboli nas da vucemo i jacamo hrvate, makedonce, slovence, montenigerse
    (Corleone, 14. januar 2021 13:07)

    Ajde mućni malo glavom. Osim ova četiri ABA ligaša ko su ostali koji bi njima bili blizu. Da bi liga bila funkcionalna treba 16 timova. Timovi KLS nemaju za prevoz, da plate dvoranu. Lokalne samouprave nemaju novac, nema više velikih privrednih sistema koji će da finansiraju klubove. Propade KK Hemofarm jer fabrika zavrnula slavinu. Funkcionisalo dok je Miša Babić bio na čelu kluba. Kada su Hemofarm preuzeli nemci od kluba ništa. Nekada bila KK Borovica. Bila i Vojvodina itd
    (Zvezda, 14. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  140. Živimo u kapitalizmu i vodeći ljudi u klubovima ih vode kao firmu a ne kao ustanovu kulture i tradicije. Poseban problem je što evropska košarka nije mnogo profitabilna za razliku od NBA ili fudbala u evropi pa Evroliga gleda kako da se komercijalizuje. Njih interesuje da privuku što više bogatih i finansijski stabilnih klubova, kao i da što više ljudi zainteresuje kako bi ti ljudi onda plaćali ulaznice, kupovali proizvode, pratili po tv, fejsbuku, tviteru, instagramu i da svi na tome zarade. Zato njih interesuje Francuska, Britanija i Nemačka, jer je njihovo stanovništvo mnogobrojno i dovoljno bogato da može da plati njihove "usluge" i "proizvode". E sad pitanje je gde smo tu mi? U ovom delu evrope Evroligu interesuju prvenstveno(ja bih rekao samo) Crvena Zvezda i Partizan. To su klubovi koje dobro finansira država, igraju u Beogradu koji je najveći grad u ovom delu evrope, predstavlja 60% ekonomije naše države i ima jednu od najmodernijih dvorana u evropi. Takođe Partizan i Crvena Zvezda imaju veliki broj navijača u Srbiji i regionu, što je od velikog značaja. Od ostalih klubova potencijal za Evropigu mogu da imaju klubovi iz Zagreba i Ljubljane i to kad bi bili popularni kao CZV i PAR. Klubovi iz manjih sredina nažalost moraće da se zadovolje Evrokupom. Znam da je ljudima teško da ovo shvate, ni meni se ovo baš mnogo ne sviđa ali tako stoje stvari.
    (Pauk Pletikosa, 14. januar 2021 13:27)

    # Link komentara

  141. Možda jesu na toj listi kandidata ali su sigurno pri dnu te liste. Koliko para toliko muzike. Možda da naši klubovi nadju nekog šeika za predsednika. Verujem da bi tada bili na vrhu te liste.
    (Smeh, 14. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  142. Ne znam da li ljudi u Srbiji znaju, ali evo reci cu ono sto iz prve ruke znam. Buducnost ima budzet vjerovali ili ne oko 12m evra, pritom imaju 5 hala u svom vlasnistvu, i jedan je od najbolje organizovanih kosarkaskih klubova u Evropi. Plate se krecu od 5.000e najniza do 50.000e najvisa sto je u rangu sa Top 10 klubovima iz Evrope. Ne samo to, vec su dogradili SC Moraca koja sad ima kapacitet od 9.000 mjesta, a u sklopu SC Moraca sagradili su i SC Moracica sa kapacitetom od 3.000 mjesta, kao i 5 manjih hala po PG kapaciteta od 500, do 2.500 mjesta za mladje kategorije.

    Klub je izuzetno bogat, drzi ga jedan izuzetno bogat covjek koji ima plan djelovanja na 10 godina, i ne bi me uopste cudilo da Buducnost dobije A licencu. E sad, da li su je mozda i platili, vrlo je i to moguce. Ali Podgorica je grad sporta, grad koji prema zadnjim podacima ima 320.000 stanovnika, grad koji se ubrzano razvija, prema tome ovo nije nama iz CG iznenadjenje ali shvatam da jeste ljudima iz Srbije. Ozbiljan klub, ozbiljno se radi, da ne ulazim sad u tu politiku koja je vec sami znate kakva. Dosli smo do te mjere da npr navijaci CZV i PAR mozda i vise mrze Varvare zbog umijesanosti te politike a znam dosta vodja tih ljudi od kojih su makar 90% Srbi. No eto politika nas nagrdi...
    (Thor, 14. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  143. Samo što nije rekao:,,Hoće,dobiće Zvezda i Partizan licencu,kad ja postanem kapetan na belu ladju!"
    (Bartra, 14. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  144. A Borac Cacak ???
    (UGASENO JSD partizai, 14. januar 2021 13:25)

    # Link komentara

  145. Dati Asvelu licencu bi bilo pogubno. Ako iza Bajerna stoji grad Minhen moze. A Zvezdi Partizanu i Budućnosti svakako treba dati. Iza njih stoji ne samo grad, nego i drzava. Finansijski ne mogu propasti. A ni podrska navijaca nece nikada dovedena u pitanje. Ako bude previse timova mogle bi se deliti i B licence, da neki timovi igraju kvalifikacije svake godine pa da pobednici idu u Evroligu, porazeni u Evrokup.
    (Niko, 14. januar 2021 13:24)

    # Link komentara

  146. Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07)

    Даниловић и Вујошевић су одбили А лиценцу својевремено јер је услов било транспарентно пословање.
    (Мутомбо, 14. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  147. Ovaj nam baca kosku. Jedino ako ne misli da kao u NBA pravi konferencije. Da uvuče 32 kluba. Ako hoće da uvuče francuze, a cilj mu je i engleze zašto ne smanji broj španskih timova na tri. Rusija ima dva sa licencom i jedan na osnovu plasmana u VTB ligi. Ovo takmičenje ne ide u smeru razvoja košarke već punjenje nečijih džepova. Drugu sezonu Asvel i Alba imaju licencu i opet su medju najslabijim timovima
    (era, 14. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  148. Potencijalno vec 20 godina, akd dodje vreme da se konkretno da licenca, dobice je neki Francuski ili Nemacki klub.
    (GFH, 14. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  149. hahaha bravo djordi vragolanu, lozi beogradske blizanacke botove da se prime malo da imaju neku ulogu, ovamo zivotare od drzavnih para a u dugovima do grla. kako da ne, a licenca.
    (gargamel, 14. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  150. Zvezda, Borac, Krka pa tek onda Igokea ...
    (Vidoje, 14. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  151. Охрабрујући наслов, а онда прочиташ текст и слоши ти се. Малтене је човек директно рекао да од тога нема ништа. Знате оно, све пре речи "али" нема никакво значење. Када се види и шта су приоритети које је по ко зна који пут поновио, јасно је да од А лиценце нема ништа и да ће се ова промоција кошарке свести на то да ће Звезда, Партизан и Будућност које је навео погодити заједно у Еврокуп.
    (my way, 14. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  152. zlotvor nastavlja sa trendom unistavanja evropske kosarke. igrace klubovi bez obzira na plasman u prvenstvu, sto je doduse i do sada bio slucaj fakticki, demotivisace ostatak evrope po pitanju ulaganja jer ce znati da im ne vredi sta god da urade jer nece igrati evroligu, napunice evroligu himkijima, zenitima, bajernima i albama, pored 7-8 pravih velikana i nek igraju po 786 utakmica u sezoni. prosto milina jedna od takmicenja i uzbudljivosti
    (petar markovic, 14. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  153. Evroliga je vec sada prevazidjena. Sluzi samo za razvoj igraca za NBA. NBA je vrhunac svakog odlicnog kosarkasa. A prosek i limitirani Amerikanci koji ne mogu ni da sanjaju o NBA ce igrati tu Evroligu. Ne moze ona finansijski, marketinski, kvalitetom, pa ni u kom drugom pogledu da prismrdi NBA. Cak nije ni zanimljiva, dosadna je. Nema tu ni nekih brendiranih ekipa kao u fudbalu. Daleko bi bilo bolje da se igra po starom formatu, pa da makar kao navijaci uzivamo.
    (Aleksandar D, 14. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  154. Ne lozite se, naslov ne oslikava realan ton intervjua. Iz kurtoazije je rekao da svu potencijalno svi kandidati, pa sad navodi Zvezdu, Partizan, Buducnost, samo fali da kaze Olimpija, Zadar i svi koji igraju kosarku. Ali u sustini kaze, imamo mi i Evrokup i to nije tako lose za vas, nama je vazno da ubacimo Asvel, Bajern, jos neki klub iz jakih ekonomskih zemalja, da izmislimo nekog Britanca...jer ste nam vi ekonomski nebitni. Tako da niko sa ovih prostora nema nicemo da se nada, ABA ce se raspasti, pa cemo videti sta ce to znaciti za kvalitet kosarke, ne samo kod nas, nego u celoj Evropi, jer ce samo 18 klubova igrati EL, a ostatak Evrope nista.
    (zoran, 14. januar 2021 13:17)

    # Link komentara

  155. Пре ће Звезда да добије лиценцу него Партизан.
    (Мијалко, 14. januar 2021 13:17)

    # Link komentara

  156. Oh ne....pa zar opet!?!
    (Vanja LFC, 14. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  157. ne lipsi magare do zelene trave... kako nas samo vesla lik pa to je strasno! baci samo kosku a mi shenimo...
    (Ludi Milojko, 14. januar 2021 13:15)

    # Link komentara

  158. A Jugoplastika (Split) i Cibona ništa?
    (SUNĐER BOB, 14. januar 2021 13:15)

    # Link komentara

  159. Da smo iole normalni da guramo oba tima, kao Grčka. Pošto nismo, nikom ništa.
    (Subjektivno, 14. januar 2021 13:13)

    # Link komentara

  160. Grobar evropske kosarke...
    (Tttttt, 14. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  161. Svake godine su kandidati, pozivnica odleti u drugom smeru
    (igor, 14. januar 2021 13:11)

    # Link komentara

  162. Jesu, al’ nakosutra.
    (Bananica država, 14. januar 2021 13:11)

    # Link komentara

  163. Ja kao grobar tvrdim da Partizan u ovom momentu ne zaslužuje A licencu. Tu licencu je trebao dobiti kada je zasluživao na terenu tako što je godinama bio među 8 najboljih Evropskih ekipa, a definitivno posle f4 Evrolige 2010 godine.
    Da se tada to desilo, verujem da Partizan ne bi sada bio u ovako lošoj poziciji.
    (panter pudlica, 14. januar 2021 13:11)

    # Link komentara

  164. koje mazanje sirotinje
    (zemo, 14. januar 2021 13:10)

    # Link komentara

  165. Jao nemoj da nas i ti ložiš sada
    (VOSAK, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  166. Partizan kad nije dobio posle svih sezona u kojoj je igrao F4, par puta 1/4 finale sigurno neće sada dobiti ovu su priče za laku noć...
    (FM ludak, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  167. FMP i Partizan ..
    (Qupsido, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  168. Covek koji je veoma zasluzan za pad srpske kosarke...
    (Haos, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  169. Buducnost? Ko se to sprda sa nama? Ajde ozbiljno.
    (ogi cg, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  170. Ако наставе овако и једни и други да играју нема ништа од тога... Једино ако неко издвоји пар хиљада еврића...Слаб је Бартомеу на то
    (Kad, 14. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  171. Partizanu licenca za vaterpolo ili odbojku!? Kakve oni veze imaju sa kvalitetnom kosarkom da bi se uopste pominjali u ovom kontekstu?
    (Lars, 14. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  172. Ko plati taj će i igrati.
    (Danijel 0711, 14. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  173. Zvezda zaslužuje A licensu, ali partizan?? Ajte molim vas...
    (Kartel, 14. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  174. ,,srbija zbog promocije kosarke,, , ispade da je srbija zanzibar i da se nikada nije igrala kosarka u srbiji , reci lepo interesuje nas samo novac i nista drugo
    (spalle, 14. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  175. Aj se kladimo! Kandidati su i Zvezda i Partizan, a nece je dobiti niko!
    (Slavo, 14. januar 2021 13:08)

    # Link komentara

  176. Znači evroliga se zatvara za nas i okrece se onima koji imaju love...
    (gosha, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  177. Ti da promovises kosarku u Srbiji?
    (Slobodan, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  178. Jesu, ali na 11. i 12. mestu posle Pariza, London BC i KK Aston Vila
    (Calvin Coolidge, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  179. Buducnost kandidat a igrala je jednom Evroligu i u istoj ima ukupno 4 pobjede??
    (jovan ds, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  180. Đordi, Đordi....
    (Mikac357, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  181. IDEALAN momenat da izadjemo iz ABA, jaka SRPSKA liga, zaboli nas da vucemo i jacamo hrvate, makedonce, slovence, montenigerse
    (Corleone, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  182. Ljigavac.
    Partizan kada je najviše zasluživao A licencu je nije dobio, sada definitivno nije u poziciji da je dobije. Da je dobijena ta licenca posle 2010, teško da bi Partizan pao na ovako niske grane.
    (društvance iz predgrađa, 14. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  183. prosire je jedino ako podeli u 2 grupe takmicenje
    ovako ligaski dalje prosirenje je cisto ludilo
    (markinjo, 14. januar 2021 13:05)

    # Link komentara

  184. Kakav demagog hahahahah, volite me vi vi ste kandidati, cim zavrsim sa evropskim gigantima bayernom, asvelom, albom i ocigledno nekim ,4. Timom iz rusije.
    (Pex, 14. januar 2021 13:05)

    # Link komentara

  185. Stigla šargarepica!
    (Stari, 14. januar 2021 13:04)

    # Link komentara

  186. Koja Zvezda top 18? Daj bre..
    (Jon Bon Jovi, 14. januar 2021 13:03)

    # Link komentara

  187. Znaci moze da bude ali ne mora da znaci xD
    (logicno, 14. januar 2021 13:01)

    # Link komentara