1. Trener koji proziva najboljeg NIJE TRENER! Da nije Jokica odavno bi dobio voljno!Menjajte ga pod hitno,unisti mi zivce sa nekakvom njegovom rotacijom po cetvrtinama.Jucerasnju utakmicu dobio bi svaki trener ABA lige! Obradovic Zoc, je slobodan zovite ga pa da vide Ameri sta je trener!
    Jokic da igra u San Antoniju borili bi se za titulu! Cudi me da ga Pop jos nije zvao!?
    (bmiles, 31. decembar 2020 03:10)

    # Link komentara

  2. Nisam neki strucnjak,ali gledajuci kako rade treneri drugih ekipa dosao sam do zakljucka da Meloun nije trener za Denver! U sve ove utakmice koje je Denver izgubio on je najveci krivac! Njemu bre,protivnicki timovi daju po 20 i vise trojki na utakmici,jer niko ne zeli da igra odbranu! Kritikujuci Jokica,uskoro ocekujmo da se oglasi vlasnik i GM i zahvale mu se.U Denveru trenutno formom,zalaganjem isticu se samo 3 igraca: Nikola,Porter i Moris.Ostali su ispod nivoa gde nikako kritika ne moze ici na ove mladje Dozijera,Bola ili Hartenstajn imaju potencijal ali igranje na kasikice nece im pomoci!Igru kvare dva davitelja Barton i nekonstantni Marej.Statistika im je ocajna a i igra u odbrani.Matori Milsap vise pomaze nego ova dvojica.Herisa je totalno unistio jer je od sigurnog trojkasa njega napravio defanzivca.Poceti cetvrtu cetvrtinu sa postavom Moris,Hartenstajn,Dozijer,Barton i Kampazo, a imas 9 poena prednosti,koja se istopila za tren,jer su Fox i drustvo,dakle prva postava, ocas dosli do daha i poceli da zasipaju kos Denvera. Volton mu je ocitao lekciju kako se vodi tim i rotira.Ma kako to da su nespremni!?Koje zato kriv!?Igraci!? Koja je onda ulofga trenera i strucnog staba!? Ne mogu zajedno da igraju B arton i Porter,Bol i Harstajn,Moris i Dozijer,to i ja kao nestrucnjak vidim.Nikola je sve vreme davao instrukcije svojim igracima ujedno oba centra Kingsa napravila su po 5 licnih i umesto da forsira igru na Jokicu pod reketom,videli pokusaje za 3 poena i promasene zicere.
    (bradina, 31. decembar 2020 03:02)

    # Link komentara

  3. Voleo bih samo jednu utakmicu da se Jokara zainati i ne sutne nijednom na kos. Mislim da bismo gledali red Meloun na delu. xD Rano je za prognoze, duga je sezona. Ali ako ce vec da gube, voleo bih da to bude s Jokarinim tripl dablom. Sledecu utakmicu docekuju Sanse, bas me zanima kako ce odigrati protiv njih. Kupiti nesto za zubanje i prati se u prva utakmica u 2021.
    (Iako uvek navijam za tripl dabl, 31. decembar 2020 01:14)

    # Link komentara

  4. Jedna od najvecih, tih statistickih, gluposti, za koje se hvataju razni komentatori je to + - ...Dakle Pera moze da odigra savrseno, da igra i odbranu i napad, da uposljava saigrace...ali ako su saigraci rupe, Pera ce imati minus k'o vrata. I sta se desava...neko ko nije gledao utakmicu ce reci da Pera nema pojma. ;)

    Pisao sam ranije...ako su Jokic i Porter zajedno na terenu, ostala trojica treba da rade k'o crnci da bi krpili rupe u odbrani koje ovi prave.

    Zatim, ukoliko se menjaju centri na Jokicu, ostace bez snage a nema adekvatnu zamenu (zamene). Plus sto sada igra pleja i ne misli da stane. Zaista je bez veze gledati jednog centra - Jokica koji u napadu ni ne prilazi reketu...Samo jedan "skok" u napadu je imao?! Pa to je katastrofalno.
    (Hm, 30. decembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  5. Ne može Jokić i da ti prenosi loptu preko pola, da ti skače, asistira, poentira, i da na kraju odigra dobru odbranu tako istrošen. Nije Jokić toliko loš koliko bekovi Denvera ne mogu ništa da sačuvaju pa onda Jokić mora da iskače i pokriva. Druga stvar... Šta je sa Bol Bol-om? U Svim drugim ekipama rukiji dobijaju prostora i minute samo su kod tebe večno zakucani na klupu. Koliko je trebalo da shvatiš da je Porter bolji od Bartona? Zašto Kampaco a ne RJ Hampton?
    (Popi, 30. decembar 2020 18:24)

    Bol Bol je totalno pogubljen na terenu, verovatno i uplašen od tih velikih očekivanja. Biće bolji kako vreme prolazi, ali ne ide to tako brzo. Jedino što ja lično ne verujem da će sa tom njegovom konstitucijom biti neki vrhunski igrač. Nejgov otac Manute je imao prosek od 2.6 poena po utakmici. S obzirom da su jako slične konstitucije, teško mi je da poverujem da će Bol biti 10x bolji. Možda 2-3 puta bolji, ali to je i dalje daleko od vrhunskog.
    (Locutus, 30. decembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  6. Ne može Jokić i da ti prenosi loptu preko pola, da ti skače, asistira, poentira, i da na kraju odigra dobru odbranu tako istrošen. Nije Jokić toliko loš koliko bekovi Denvera ne mogu ništa da sačuvaju pa onda Jokić mora da iskače i pokriva. Druga stvar... Šta je sa Bol Bol-om? U Svim drugim ekipama rukiji dobijaju prostora i minute samo su kod tebe večno zakucani na klupu. Koliko je trebalo da shvatiš da je Porter bolji od Bartona? Zašto Kampaco a ne RJ Hampton?
    (Popi, 30. decembar 2020 18:24)

    # Link komentara

  7. Fenomenalni Jokić, i nočas i sve ove utakmice do sada, u odbrani odličan, napad fenomenalan, svaka čast, ali... istrošiće ga i povrediće se, bojim se da je to scenario. To što Nikola radi to u celoj NBA niko ne radi. On pored sebe nema nijednog konstantnog igrača da ga podrži, sve toplo-hladno, Marej to može ali on se svake sezone se i malo malo pa propušta utakmice, plus klupa ove godine je nikad slabija, znači moraće još više Jokić da se "potrudi", slomiće ga trener, on je sada na 38min,, moraće to da ide na 42 minute po utakmici, bum i ćao. panika je to sada, mora se u PO, a ko će da povuče i vuče ako ne Jokić, Marej povredjen, deda Milsep je sledeći za povredu, pa Heris, pa Barton po običaju, sva sreća što MPJ izgleda zdravo. Bez Mareja ako bude celu sezonu vukao neke povrede teško će to ići. Niko nije obratio pažnju da je posle utakmice sa Hjustonom Nikola rekao da ima neke sitne povrede ali sa njima se igra. Naravno i nije jedini ali ta neka jedna sitna postaće velika. Sretno Nikoli, čeka nas šou-tajm.
    (Kikujiro, 30. decembar 2020 18:24)

    # Link komentara

  8. E stvarno mi je muka od vas neobjektivnih. Prelazite sve moguće granice normalnosti. Pa ti dečko ni ne znaš šta znači taj pomenuti faktor +/-, o čemu dalje sa tobom diskutovati?
    Kad si evo već pomenuo tu stavku, recimo da je Milsap imao u toj koliki +5. Ako gledamo po tvojoj logici, on je sa 5 poena i 4 skoka bio najbolji na parketu, jel da?
    E svašta...
    (društvance iz predgrađa, 30. decembar 2020 15:41)

    Da
     (,,,, 30. decembar 2020 18:22)

    # Link komentara

  9. Umor je učinio svoje. Prethodnu utakmicu su igrali (po našem vremenu) od 3 do 6 ujutru, a posle toga konferencija za novinare. 16-17 sati kasnije igrali su opet u drugom gradu, neki kao Nikola skoro 40 minuta. Pa da je supermen, umorio bi se. Što se tiče izgubljenih lopti pola su direktno Jokićeve greške, ostale uglavnom zato što ga saigrači nisu ispratili. Ako saigrača pogodi lopta u glavu to ne može biti do Jokića, ali kao što rekoh preumorni su. Milsapu je mnogo da igra svaku utakmicu. Prošlu bio među najboljima, ovu jako spor. Mora Meloun više da ga odmara. Inače iz nekog čudnog razloga Sakramento je jako nezgodan protivnik Denveru. Ako su već napravili glupost u prelaznom roku, sada neka idu do kraja i neka puste klince da se uigravaju imaju još 70 utakmica. Bitno je da uđu u plejof, mogu i kao osmi, nije važno. Biće bolje.
    (Locutus, 30. decembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  10. U Denveru svuda skripi. Sakramento igra bas brzo, a to Denveru nikako ne odgovara. Svi znaju da je Jokic los u odbrani ali je problem sto je MPJ jos gori i sve vise napada protivnickih ekipa ide na njega. Jokic je pokusavao da igra odbranu ali se to odrazilo na napad jer je bio umoran i u poslednjoj cetvrtini gubio lopte. Problem je sto Mallonmora da ga dugo drzi jer je klupa jadna. Tek se sad vidi kako fali Jeremi Grant koji razbija u Detroit-u, a bogami i Plumli igra dobro. Mislio sam da je NBA puna visokih krila koja stoje na trojci i igraju odbranu ali je trenutno manjak tih igraca i prava je steta jer ce jedna MVP sezona naseg Jokica otici do djavola! Murrey mora da se uozbilji, dosao je bez treninga, sa viskom kila, problem sa MPJ-om jer hoce prvu petorku, a hoce i Burton, a Milsap tu jedino igra odbranu i glupo je da ne igra! Ne znam, treba im vremena i jedno visoko krilo koje ce da krpi rupe u odbrani i da stoji na trojci
    (lucc, 30. decembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  11. Jokic je bio na +1, dok je on bio na terenu nisu gubili. 5-7 minuta sa drugom postavom pocetkom 4-te cetvrtine je bio problem. MPJ je spavao 3-4 puta ne ocekujuci pass a potpuno otvoren.
    (kole, 30. decembar 2020 17:30)

    # Link komentara

  12. Puste Grant-a, Craig-a i plumlee-a da odu, ne dovedu nikakve značajne ili barem adekvatno zamene za njih i onda titulu. Smešno
     (me myself and i, 30. decembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  13. Mislim da je ovde mnogo veći problem u pitanju. Meloun je za mnoge od nas - "dobar čikica, a i Jokićev lični prijatelj", a u suštini to je jedan iskompleksirani poluamaterski trener koji kao da se iz sezone u sezonu trudi da dokaže da je "on veći trener, nego što je Jokić igrač". Sve igrače, koji su Jokiću odgovarali, Meloun je oterao. I ne samo da su mu igrački odgovarali, već i kao osobe koje znaju da poštuju i hijerarhiju u timu, a i najboljeg igrača tima. Grant, Bizli, Huančo, Krejg...
    (maSi, 30. decembar 2020 17:11)

    # Link komentara

  14. Najnovija NBA vest je da Voriorsi spremaju trejd, nude Grina, Viginsa i Ubrea za Hardena!!!

    Ludi su ovi iz Hjustona ako pristanu a za Golden Stejt bi ovo bio posao veka, sa tandemom Kari-Harden eto njih u borbi za titulu!
    (JeRemija, 30. decembar 2020 12:16)

    Ha,ha,ha ne mogu da verujem kakav si trol. Šalješ Hardena u Denver, pa u Wariorse koji bi trebali da daju Greena, praktično da nemaju ništa od 3 do 5. Ha, ha

    A šta je suština? Ti se plašiš da Harden ode u Philu.

    Harden, Embid, Haris ,Curry uf, uf
    Lejkersi kad bi izašli sa zapada. Ovo bi morali 7 utakmica da igraju i to u velikom finalu. Ne baš lepa pozicija za Dejvisa i Lebrona kraljicu!

    Evo Fila i ovako dobro gura!


    Gledam i ne verujem kakav si troll :D ne verujem
    (Beogradjanin, 30. decembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  15. Ko hoce moze da procita mnogo strucnju analizu na sb nation sajtu nuggetsa. sustina je da uopste ne kritikoju nikolu zbog toliko izgubljenih lopti, odnosno kazu da ih je vecina bila jer se trudio da trgne i razigra ostale ali su oni ili bili staticni ili se lose kretali sto je dovodilo do izgubljenih lopti. jedina kritika je da je mozda trebalo vise da pokusa sam na kraju utakmice ali koliko je igrao danas i juce svakako su i njemu bile teske noge za tako nesto. sve u svemu poraz je na dusu klupe denvera (koja je blagi uzas zasada), samog melouna (sa ocajnim rotacijama) i donkle kriminalne odbrane portera (koji jeste bio odlican u napadu). jokic i pored deset izgubljenih odlicna partija
    (analiza strucna, 30. decembar 2020 16:26)

    # Link komentara

  16. Bravo treneru...
    Ajd nije greska, al sto ti ostali igraci NE ZNAJU POJAM ODBRANAA to nema veze!!!????
    I za to je Jokic kriv!!!?!!?
    Kad se radi analiza, moze i SAMOanaliza!!! I to pomaze!!!!
     (dacha Zvezda, 30. decembar 2020 16:04)

    # Link komentara

  17. Prave se ludi sad svi u upravi Denvera (uključujući i trenera) a pustili su Grant-a i Craig-a koji su im bili uz Nikolu i Murrey-a ključni igrači prošle godine... a zamena im onaj kikirez... boriće se oni za 8. mesto ove sezone...
    (soviak, 30. decembar 2020 15:59)

    # Link komentara

  18. Trener je u pravu. Da su pitali Jokica, isto bi rekao.
    U buducnosti ce se truditi da ima manje izgubljenih lopti. Zato sto zeli da bude sto bolji igrac, da pomogne timu. Tim ima puno drugih (i vecih) problema, Nikola misli o svakom od njih i trazi resenje, trudi se da pomogner gde god moze. Bice Nuggets bolji kako odmice sezona, a koliko, rano je za prognozu.
    (Pera, 30. decembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  19. A kam gi lična odgovornost, treneru?
    Šta bi sa time da malo naučiš ekipu kako se igra odbrana, šta bi sa promenama ritma, šta bi sa čitanjem tuđe igre (skautingom) i pripremom svije ekipe na nju?
    Šta bi sa odgovornošću GM Denvera po pitanju katastrifalnog prelaznog roka gde su olako pušteni odlični igrači a doveden - realno, niko!
    I na kraju, zašto kažeš "mi" a u glavi ti je samo "oni"?
     (BDj, 30. decembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  20. Ja bih vise voleo da su Nadzetsi izgubili od Hjustona, i da su pobedili Kingse a ne obrnuto.
     (Will Mosley, 30. decembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  21. Ne poznaješ Nikolu..posle ove izjave trenara..učinak će biti tripl-dabl..nax 1 izgubljena lopta i bolja odbrana....
    (dok, 30. decembar 2020 15:21)

    Očigledno ga ti ne poznaješ. Ja ipak očekujem da se malo duri kako već jeste, obzirom da je posle prethodne kritike na njegov račun igrao kako je igrao ispod svakog nivoa. Zar ste već zaboravili?!
     (Davor, 30. decembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  22. Slazem se sa Melounom.
     (Will Mosley, 30. decembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  23. ma braco kritikuje najboljeg, to je zbog ekipe, da krene da prica o ostalima ne bi zavrsio pola sata, pa nije to prica za novine. Al ni u njihovo preduzece ne cveta cvece sto se kaze.
     (pooptroop, 30. decembar 2020 15:49)

    # Link komentara

  24. Sramota me je dok citam ove komentare i ko sve navodno gleda kosarku i komentarise. Pljuvaci koji procitaju naslov i komentarisu, a ni utakmicu nisu odgledali. Zadojeni klupskom mrznjom.
    Nekad je to bio sport intelektualaca. Danas polupismeni ljudi na sve strane.
    (Milan, 30. decembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  25. Bez Jokića, bili bi 20. od 15 ekipa, eto toliko su loši bez Jokića. A i na kraju krajeva, Jokić je imao +1, što znači da su sa njim na parketu vodili. Neka se ovaj ,,trener" pozabavi rezervnim igračima, a da ostavi najboljeg igrača kluba...
    (,,,, 30. decembar 2020 14:57)

    E stvarno mi je muka od vas neobjektivnih. Prelazite sve moguće granice normalnosti. Pa ti dečko ni ne znaš šta znači taj pomenuti faktor +/-, o čemu dalje sa tobom diskutovati?
    Kad si evo već pomenuo tu stavku, recimo da je Milsap imao u toj koliki +5. Ako gledamo po tvojoj logici, on je sa 5 poena i 4 skoka bio najbolji na parketu, jel da?
    E svašta...
     (društvance iz predgrađa, 30. decembar 2020 15:41)

    # Link komentara

  26. Kritikujete Melouna za ovu izjavu.?
    Covek bar ima m..a da kaze za svog glavnog igraca da je gresio a ne kao kad LBJ,Durent,Curry,Giannis itd odigraju ocajno njihovi treneri cute ko pi..e.

    Meloun mozda kao takticar nije najbolji ali kao covek je najblizi Popovicu.
    (Mike, 30. decembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  27. Gde su ovi sto kazu NBA cirkus, a Kampaco ne moze da se sastavi a bio najbolji plej van NBA. U Evroligi je izgledao brz a ovde sporac i nemocan. Cak mu i asistencije tesko prolaze. Gledajuci Kampaca pomislih kakav je Teo genije, on je makar delio tamo neke lude paseve, ovaj ni to, totalno nemocan. Bas razocaranje, tj samo dokaz koliko je danasnja NBA teska za igranje. To sto Doncic kaze lakse dati kos u NBA on gleda po sebi, njemu svuda isto kada je dobar.
    (Kimi, 30. decembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  28. Kriv je Nikola a nisu krivi oni pajseri-Milsap i Burton?Jedan 5 drugi 7 poena za preko 25 minuta u igri u proseku???
     (Steva, 30. decembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  29. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    Ne poznaješ Nikolu..posle ove izjave trenara..učinak će biti tripl-dabl..nax 1 izgubljena lopta i bolja odbrana....
    (dok, 30. decembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  30. Znaci, imao je kvadripl-dabl
     (Hrundi Bakshi, 30. decembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  31. Ide svaka lopta preko njega???
    Pa i treba, on je lice fransize i glavni igrac.

    Nikola i Murray zajedno imaju vecu zaradu od celog tima, oni moraju biti nosioci igre a ne da se nadaju da ce BolBol odjednom poceti da ubacuje 20+. A ovo kao pa igra 35min nije nikakav izgovor.

    Srecno Nidzo.
    (Dotka, 30. decembar 2020 15:06)

    # Link komentara

  32. 1. Jokić je do ove utakmice imao 4.7 izgubljenih
    2. 10 izgubljenih, nedopustivo, Jokić je igrao sve ove 4 utakmice skoro po 40 minuta, i prošlu noć je igrao skoro 40min, igrač koji se najviše od svih troši na terenu
    4. To nije opravdanje ali jeste delimično opravdanje, da li mislite da je on supermen, tako da kriv je, ali nije jedini krivac
    6. Još više je kriva klupa - 19 poena, klupa Kingsa 35
    7. Kriv je i Marej, nije ni počela sezona on povredjen, i tako svake sezone, a jedini čovek koji igra sve utakmice i nikad se ne povredjuje je...
    8. Gle iznenadjenja Nikola - supermen
    8. Kriv je i trener
    8. Znači šta imamo, evo ih svi krivci::
    a) Klupa
    b) Jokić
    c) Trener
    d) Marej
    9. Problemi su bili uvek sa izgubljenim loptama, mislim da je u PO imao prosek od 6 njih
    10. I odbrana i napad kod Jokića su solidni, napad i više od toga, ako reši izg.lopte...
    11. Mrzitelji i površni neka viču a mi da vidimo gde je Jokić posle 4 utakmice:

    24.5 - poeni - odlično ali mora to na 25
    11.8 - skokovi - odlično ali mora to na 12
    13.5 - asistencije - super ali mora to na 14
    62.5 - šut iz igre, sjajno ali mora to na 65
    40.0 - šut za tri, nije loše ali mora to na 45
    0.8 - blokade, slabo je to, mora na bar 1.0
    1.5 - ukradene, mora to na 2
    6.0 - izgubljene, uvek će imati izgubljene ali mora to na 4, bar 4
    38.2 - minuti u igri
    12. - Više nego ikada trošiće se ove sezone, mora da uvede tim u PO, povreda je blizu
    13. Jokiću hvala za uživanje u igri, i zdravlje da ga posluži
    (Kikujiro, 30. decembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  33. Vreme je da Meloun ide...
     (dezon, 30. decembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  34. kvoter dabl!
     (bux, 30. decembar 2020 15:01)

    # Link komentara

  35. Ne preteruj majstore. Ja volim Jokića, naravno kako i ne bi kada je naš, ali stvarno je sramno svaljivati krivicu njegovih izgubljenih lopti na drugoga. Ajde malo objektivnosti.
    Sa toliko izgubljenih lopti je najveći krivac za poraz i to stoji, džaba mu ostvaren tripl dabl kada što bi naši stari rekli "krava koja ti da mleko, pa se ritne i prospe ga", a on je upravo to bio u ovoj utakmici.
    6 izgubljenih lopti u proseku od početka sezone je stvarno previše neozbiljno.
    (društvance iz predgrađa, 30. decembar 2020 14:17)

    Bez Jokića, bili bi 20. od 15 ekipa, eto toliko su loši bez Jokića. A i na kraju krajeva, Jokić je imao +1, što znači da su sa njim na parketu vodili. Neka se ovaj ,,trener" pozabavi rezervnim igračima, a da ostavi najboljeg igrača kluba...
     (,,,, 30. decembar 2020 14:57)

    # Link komentara

  36. Izgubio 10 lopti pa? Harden šutne 30 trojki i promaši 20 i svi ga hvale što je dao npr.40 koševa a oni izgubili.To je NBA Nikola se izborio da bude prva opcija u napadu neke NBA ekipe to je uspeo samo još Novicki od Evropljana a kada si prva opcija normalno je da imaš na nekoj utakmici puno promašaja ili izgubljenih lopti pa on rešava bar 50% napada.Ja da sam na njegovom mestu bi više šutirao ali dečko je lepo vaspitan pa deli asistencije.
     (sejovolijankuišabana, 30. decembar 2020 14:55)

    # Link komentara

  37. "I to bi bilo opravdanje za jadnu igru. Svi igrači sa klupe su imali negativnu plus-minus kolonu. Dakle nije samo postizanje poena, već učinak u celini, odbrana, uhvaćene lopte, igra, moramo da nađemo način da naši igrači sa klupe igraju bolje. Imam igrače koji su igrali mnogo minuta rano u sezoni i moraćemo da imamo nekog sa klupe ko će das napravi iskorak i ima neke dobre minute u kontinuitetu", dodao je strateg Nagetsa.

    Ovo je ono sto tvrdim vec nekoliko godina, +/- je jedan od najvaznijih parametara jer meri ukupan doprinos rezultatu, a ne samo pojedinacni ucinak. I prava je steta sto NBA nema +/- podatak (ja ga bar nisam nasao) po igracu za celu sezonu... verujem da bi BB u Sakramentu bio jedan od 2-3 najbolja, skoro svaki put kada sam gledao on je bio medju tri najbolja, a neretko i najbolji. Ovo sam gledao za njega jer je kod organizatora igre (a u njih bi se mogao ubrojati i Jokic) taj parametar jos vazniji nego za druge igrace.
    (naravno, 30. decembar 2020 14:52)

    # Link komentara

  38. A kad Westbrook ovako igra nista katastrofa igrac. E moji zemljaci. Ziv bio Nikola i osvojio sve al na ovaj nacin igre nikad se to nece desiti. Lice fransize treba da postize poene, manite se asistencija, pa njima sem Murraya i nije posao da pogadjaju.
    (A pa dobro nas je, 30. decembar 2020 14:51)

    # Link komentara

  39. Jokić +/- = 1 Toliko
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Goran, 30. decembar 2020 14:33)


    Milsap je imao +- 5. Znaci bolje je igrao od Jokica?? E decko..
    (ccc?, 30. decembar 2020 14:48)

    # Link komentara

  40. Ljudi obicno vide samo imena igraca koji igraju ali ne obracaju paznju na poziciju i izmenjenu ulogu u timu. Igrali su u plejofu MPJ i Milsap zajedno pa se ispostavilo da to nikako nije dobra kombinacija pa je onda MPJ ulazio sa klupe i zavrsavao utakmice. Dakle, ovde je sada problem to sto MPJ igra SF-a, a on to zbog slabog rada nogu ne moze da igra. Resenje je da MPJ ide na svoju poziciju, poziciju PF-a ali onda imamo problem sta cemo sa Milsapom i Grinom? Potpuno nerezonski su dali ugovore dvojici igraca na poziciji na kojoj igra MPJ, dok u citavom timu, od svih 15 igraca, nijedan nije SF. Ako uzmemo u obzir i dvojicu igraca koji su na two-way ugovorima onda imamo jednog SF-a, Witingtona, ali on trenutno vuce neku povredu kolena tako da na njega ne mogu da racunaju. Neverovatne stvari se desavaju u Denveru jer imaju cak sest 6 plejeva: Marej, Moris, Kampaco, Dozijer, Hampton, Hauard; zatim cetiri PF-a: Milsap, Grin, MPJ i Cancar. Na mestu SG-a imaju Harisa i Bartona koji ne mogu zajedno da igraju a na njih daju 33 miliona dolara. Onda imaju Bol Bola za koga uopste i ne znaju koju poziju igra jer nije ni centar, ni PF, vec je najblizi SF-u, s tim sto sto tu pozicuiju moze da igra samo u napadu ali ne i u odbrani. Na kraju imamo i tri centra, Jokica, Hartenstajna i Nadjia, s stim sto su se stice utisak da je Nadji bolji igrac ali nema minute jer su Hartestajnu obecali da ce da igra. Ponavljaju gresku sa Grantom pa na godinu dana potpisuju i Hartestajna i Grina.
    (bskfan, 30. decembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  41. Sta da se radi, verovatno ih je imao zato sto pravi plejmejker u vasoj ekipi nije plejmejker vec nekonstantni bek, a ako bi nesto trebalo da se menja, mogao bi dobar trejd da se uradi i uzme na primer Bredli Bil.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ape, 30. decembar 2020 12:00)
    Bravo brate, baš sam hteo Beala da pomene, čovek je stalno u nečijoj senci, prvo pored Walla sad pored Westbrooka, iako je često bolji na terenu od obojice, dobija manje lopti. U Denveru bi se odlično snašao sa Jokarom, a Denver bi bio kandidat za titulu.
    (Turum, 30. decembar 2020 14:36)

    # Link komentara

  42. Jokić +/- = 1 Toliko
     (Goran, 30. decembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  43. gledao sam obe utakmice. u denveru SKORO SVE ide preko jokare. pa cak i prevodjenje lopte. a igra i vise minuta nago ranije. kad nema njega grupa gradjana ne mogu da se sastave. klupa ni za aba ligu. ni odbrane ni napada. nocas se stvarno zalagao al bilo je perioda kad jednostavno ne ide. po meni preopterecenost razlog tome. ostale ekipe i odmore malo svoje zvezde a ovde cede do maximuma. a i kako ne bi kad opet - nema bez njega nista
     (dule, 30. decembar 2020 14:28)

    # Link komentara

  44. Jokic se premorio, skoro po 40 minuta igra u 4 utakmice a Maloun tvrdoglavo ne pusta Zekea da igra. Saranice Nikolu do desetog kola ako nastavi da igra sa mnogo bekova a ovog malog Zekea ne uvede u igru.Deda Milsap u 4 utakmice nema niti jednu jedinu ukradenu, niti jednu blokadu na skoro 30 minuta. Samo 3 i nesto skoka. Mnogo omatorio, a Maloun umesto da ubacuje Zekea koji je atletican i talentovan on igra petorku sa Bol Bolom koji decko bukvalno ne zna gde se nalazi.Maloun je staromodan sa tom hijerarhijom, ako je neko bolji, a Zeke je mnogo bolji trenutno od Bol Bol- a, treba da igra mali, a ne da sarani Jokica na po 40 minuta svaku. Doveli Grina a on se odmah povredio strasno.Povreda Grina im pravi veliki problem, to im je najosetljivije mesto. Milsap mator i spor, zabode neku trojku ali nazad ne moze nista da odbrani. Mislim imas coveka od 36-37 godina na frontkortu koji jedva 3 skoka uhvati i ne moze vise jednu blokadu da lupi i imas Bol Bola koji nema sta za sada da trazi u igri. Totalno nemocan. Ne znam kada ce im se Grin oporaviti ali bolje da igra sa ovim Zekeom nego sa Bol Bolom. Na 22 razlike protiv Hjustona u zadnjoj cetvrtini Maloun drzi Jokica na parketu i sada se cudi sto mu Jokic crko i bacao neprecizno dosta lopti. Doveli ovog Vitingtona krilo a nije mu minuta dao. Covek igra 4 utakmice sa 5 bekova i 5 centara/ krilnih centara i sa samo jednim krilom. Pre ce on izgubiti jos 10 utakmica nego naljutiti Bartona, takav je covek, to mu je mana. A Barton veze nema
    (Dragan Borca, 30. decembar 2020 14:25)

    # Link komentara

  45. Pa care nađi mu adekvatnu rezervu a ne pre plamli i sad ovaj na h.
    (alan hjuston, 30. decembar 2020 14:18)

    # Link komentara

  46. A gde je to on pogrešio? Da li je Jokićeva greška što je imao 10 izgubljenih? Pre bih rekao da je to greška nesposobnih plejeva i bekova, jer da Denver ima još 2 krštena igrača, Jokić ne bi imao ovoliko grešaka i ne bi morao sve sam. A i ako taj gazda nije zadovoljan sa radnikom kao što je Jokić, može slobodno da mu da otkaz, jer sve firme onde jedva čekaju da imaju nekog takvog radnika, i ponudili bi mu mnogo bolje uslove što se tiče timskih igrača...
    (,,,, 30. decembar 2020 13:52)

    Ne preteruj majstore. Ja volim Jokića, naravno kako i ne bi kada je naš, ali stvarno je sramno svaljivati krivicu njegovih izgubljenih lopti na drugoga. Ajde malo objektivnosti.
    Sa toliko izgubljenih lopti je najveći krivac za poraz i to stoji, džaba mu ostvaren tripl dabl kada što bi naši stari rekli "krava koja ti da mleko, pa se ritne i prospe ga", a on je upravo to bio u ovoj utakmici.
    6 izgubljenih lopti u proseku od početka sezone je stvarno previše neozbiljno.
     (društvance iz predgrađa, 30. decembar 2020 14:17)

    # Link komentara

  47. U pravu je.
     (roronja, 30. decembar 2020 14:16)

    # Link komentara

  48. Imao je Jokic i tripldabl bez i jedne izgubljene lopte pa niko ni da spomene. Desilo se pa sta sada?
    (Detektiv, 30. decembar 2020 14:15)

    # Link komentara

  49. Jel ume ovaj krelac da opomene bilo kog drugog osim Jokica. Nikola bi trebalo malo da ga bojkotuje pa da popije otkaz.
    (John Terry, 30. decembar 2020 14:13)

    # Link komentara

  50. TEK VAM MUKE PREDSTOJE!Umesto da se pojacate ,vi se oslabili na jakom Zapadu...Plej of ,puna kapa,ali....I Melon zna da bi mogao dobiti otkaz
    (satelit, 30. decembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  51. Boki ga uvo, ostvario kvadripl dabl.
     (kaokakao, 30. decembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  52. Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    A gde je to on pogrešio? Da li je Jokićeva greška što je imao 10 izgubljenih? Pre bih rekao da je to greška nesposobnih plejeva i bekova, jer da Denver ima još 2 krštena igrača, Jokić ne bi imao ovoliko grešaka i ne bi morao sve sam. A i ako taj gazda nije zadovoljan sa radnikom kao što je Jokić, može slobodno da mu da otkaz, jer sve firme onde jedva čekaju da imaju nekog takvog radnika, i ponudili bi mu mnogo bolje uslove što se tiče timskih igrača...
    (,,,, 30. decembar 2020 13:52)

    Dali su Granta nizasta koji je jedini rasterecivao Jokića i pritom bio dobar defanzivno i onda mu Jokic kriv sto ne moze da pokriva 3 pozicije... Najlakse je kritikovati drugog.
     (realno, 30. decembar 2020 14:10)

    # Link komentara

  53. Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    A gde je to on pogrešio? Da li je Jokićeva greška što je imao 10 izgubljenih? Pre bih rekao da je to greška nesposobnih plejeva i bekova, jer da Denver ima još 2 krštena igrača, Jokić ne bi imao ovoliko grešaka i ne bi morao sve sam. A i ako taj gazda nije zadovoljan sa radnikom kao što je Jokić, može slobodno da mu da otkaz, jer sve firme onde jedva čekaju da imaju nekog takvog radnika, i ponudili bi mu mnogo bolje uslove što se tiče timskih igrača...
     (,,,, 30. decembar 2020 13:52)

    # Link komentara

  54. @hipotenuza
    vau, topu vodu si izmislio, kao u ostatku sveta mladi se povijaju pred autoritetima, mozda neke davne nemacke generacije i slicni njima, kinezi i japanci, ostatak sveta bome ne, svuda u svetu su mladi protiv autoriteta to je bonus za mladost..
    a jokic sigurno nece iz kontre odigrati lose, bas i nisi poznavaoc mentaliteta prika..
     (deda, 30. decembar 2020 13:45)

    # Link komentara

  55. Moze tako,a moze i ovako:"Mi nemamo sampionskih ambicija ove sezone. Prosle godine smo igrali finale zapada,ove sezone cemo se zadovoljiti i plej ofom. Procenili smo da ima timova kojima ne mozemo parirati u borbi za titula,tako da se za sada zadovoljavamo time sto smo Nikolu i Dzamala vezali na duzi period,pa cemo pokusati u buducnosti da napravimo nesto vise". Ne valja to nista.
    (Najiskrenije, 30. decembar 2020 13:43)

    # Link komentara

  56. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
    (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    Da, ako si u osnovnoj skoli ili mozda srednjoj... Nikola ozenjen covek i zbog profesionalnog vavljenja kosarkom je zreliji od svojih vrsnjaka.
    (Kibo, 30. decembar 2020 12:42)

    Jokic je vec imao tih djecijih ispada gdje ga neko kritikuje pa se onda naljuti i iduce tri utakmice sutne 5 puta na kos
     (cole, 30. decembar 2020 13:39)

    # Link komentara

  57. Jeste neprihvatljivo !
    10 izgubljenih je mnogo, i 5 je mnogo za svaku utakmicu, 10 je suvise, ALI ... vise brine igra celokupnog tima, ovaj peh se moze desiti jednom u sezoni, a Denver igra ocajno, 3 izgubljene utakmice, tako da bi rekao da Meloun sakriva mnogo ozbiljnije nedostatke tima bacajuci fokus na Nikolu.
    (Goran, 30. decembar 2020 13:37)

    # Link komentara

  58. Jedino je neprihvatljivo da ste vi pustili dva najbolja defanzivca i sad primate po 120 poena svaku utakmica
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (cole, 30. decembar 2020 12:10)

    Nažalost to je pitanje za generalnog menadžera. Hteli su oni da zadrže Granta, ali je salary cap bio problem, a njemu 90 miliona bilo malo.
    (Ostin A, 30. decembar 2020 12:40)

    Grant je zelio da ide negdje gdje ce imati vecu ulogu i to je ok, eno ga igra vrhunski u detroitu, ali mogli su zadrzati krejga koji je zahvalan igrac, ali oni su pustili i njega i nisu doveli zamjene
    Nemaju nijednog dobrog defanzivca u ekipu i zato sad primaju po 120poena
     (cole, 30. decembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  59. Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    Pa kad si jako bitan u firmi onda ti se može.
     (..., 30. decembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  60. Kakav je bio prelazni rok, super su??????
    (Kizo, 30. decembar 2020 13:30)

    # Link komentara

  61. Prestanite sa selidbom Jokica, to se nece desiti. Jedino u Denveru moze da potpise super max i to ce se i desiti.
    Eventualno trejd ako nakon supermaxa ne urade nista ali to je jedno 5 godina od sada.
     (BG, 30. decembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  62. Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    A gde je to on pogrešio? Da li je Jokićeva greška što je imao 10 izgubljenih? Pre bih rekao da je to greška nesposobnih plejeva i bekova, jer da Denver ima još 2 krštena igrača, Jokić ne bi imao ovoliko grešaka i ne bi morao sve sam. A i ako taj gazda nije zadovoljan sa radnikom kao što je Jokić, može slobodno da mu da otkaz, jer sve firme onde jedva čekaju da imaju nekog takvog radnika, i ponudili bi mu mnogo bolje uslove što se tiče timskih igrača...
     (,,,, 30. decembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  63. Ne znam kako se ocjenjuje da li je gostovanje teško ili lako, ali "teško gostovanje Kingsima", kako piše u tekstu nikako ne može biti, čak šta više, jedno od lakših gostovanja već godinama.
    Jokić je stvarno u odličnoj formi, na stranu ove izgubljene lopte, ali sigurno zaslužuje bolju ekipu i boljeg trenera. Treba već sad gledati kuda dalje, neće on sa ovim neambicioznim Denverom više ni do finala konferencije, a kamo li do prstena.
    (WillyWonka, 30. decembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  64. U pravu je covek. Ovako je isti Westbrook. Cemu Triple double svaki mec ako gubis. Denver je slabiji ove godine a trebalo jaci da budu, Murray ako ne krene sa 20+ svaku playoff nece videti.
    (esco, 30. decembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  65. Mislim da je trenutno najveci problem trener i uprava koji su dozvolili da nastupaju u novoj sezoni u ovom sastavu. Odbrana je katastrofalna jer roster nije sastavljen sa odbrambenim potencijalom vec sa nekom nadom da ce postojeci igraci da se uigraju i tako docepaju plejofa. Ne daj boze da se Jokic povredi, mogu samo da tankuju za sledeci draft.
    (aleksandar, 30. decembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  66. guraju sve vruce lopte na Jokica i onda se cude sto ima toliko izgubljenih, a da ne pricamo o tome da decko igra pod faulom, pogledajte snimak njegovih poena i asistencija, kod maltene svake akcije ga vuku za sorc ili majicu, a faula nigde...ili je to mozda sastavni deo igre...
     (comi..., 30. decembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  67. Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    A gde je to on pogrešio? Da li je Jokićeva greška što je imao 10 izgubljenih? Pre bih rekao da je to greška nesposobnih plejeva i bekova, jer da Denver ima još 2 krštena igrača, Jokić ne bi imao ovoliko grešaka i ne bi morao sve sam. A i ako taj gazda nije zadovoljan sa radnikom kao što je Jokić, može slobodno da mu da otkaz, jer sve firme onde jedva čekaju da imaju nekog takvog radnika, i ponudili bi mu mnogo bolje uslove što se tiče timskih igrača...
     (,,,, 30. decembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  68. Pa ako je 10 izgubljenih to onda nije triple double to je quadruple double
     (sef raje, 30. decembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  69. Ekipa ispod proseka bez Jokica ,i ovako osrednja . Cudan skauting i tim koji bukvalno nema odbranu ,a to ne pije vode u NBA.
     (Dambldor, 30. decembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  70. Mislim da bi svi bili zadovoljni da Jokic promeni sredinu. Denver bi bio mnogo bolji :) a Jokic bi lako nasao jedno 25 timova gde bi mogao da igra u NBA. Sa jedno 10 od tih 25 bi mogao da uzme prsten a sa Denverom to nikako nece moci.
    (Pop, 30. decembar 2020 13:05)

    # Link komentara

  71. Monte Moris masi dve otvorene trojke i jedan zicer, Heris, MPJ i mislim Barton mase ispod kosa, Kampaco nema pojma gde se nalazi i ide kao muva bez glave barem kad bi pogodio nešto... Kada bi Nikola imao bolje saigrače imao bi po 15-20 asistencija svaku utakmicu. Treba pružiti priliku Hemptonu u prvoj petorci i videti kakvog je kalibra jer ovo ostalo nije dovoljno dobro..
     (smehotresna olimpijada, 30. decembar 2020 13:01)

    # Link komentara

  72. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
    (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
    (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    Pa gde ti živiš, to je tipično naša reakcija!
    (flat earth society, 30. decembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  73. MELOUN


    je trener i glavni je u ekipi . Niko ne može biti iznad trenera, ako naravno izuzmemo vlasnika kluba.
    Nijedan igrač nije amnestiran od kritike. Pa tako ni najbolji u klubu ! Jasno je da je Nikola pojam FUNKCIONALNOSTI , što na ovoj utakmici nije slučaj. Jer ako izgubite 10 lopti time potirete dobar deo asistencija koje imate.
    Ovo je dobronamerna kritika i jedan profesionalac to mora shvatiti kao deo napretka i razvoja !
    To je ustvari upozorenje da statistika sama po sebi ne znači mnogo ako tim ne pobedjuje ! Ako kritikujemo Hardena kao pojam nabijanja statistike , možemo ponekad i Nikolu . Po prvi put ! A on sam nije kriv za to . Ekipa je raštimovana i neuigrana plus Marej nije igrao. Sa druge, strane Nikola je u odličnoj formi i statistički će obarati rekorde . Ne može on biti kriv što se ostatak ekipe nije još probudio a počela je sezona.On jednostavno igra svoju igru koju je podigao na nov nivo .
    Nego , Marej je počeo rano da izostaje zbog umora/povreda. To više brine.
    (MPP, 30. decembar 2020 12:55)

    # Link komentara

  74. Ceo tim Denvera 15 asistencija plus sam Jokic 12 asistencija, ukupno 27? Jokic 3 asistencije manje od celog tima? Ako odbijemo 10 izgubljenih lopti, opet je u plusu jer ima 2 asistencije. Ko ti treneru igra odbranu? Plus sto je Jokic skakao i imao 11 skokova i poentirao i imao 26 poena? Treneru, donesi zakljucak, da tim moze da pobedi iako je Jokic imao 10 izgubljenih lopti ali neko mora da igra odbranu. Opet Jokic? Jos da vam kuva kafu..
    (steppenwolf, 30. decembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  75. Ипак мислим да је више до управе и тренера него до играча, имаш у тиму па једно четири играча на позицији плејмејкера а лопта у Јокићевим рукама већину времена?!? Па "мајсторе" кад већ си знао да ти је Јокић, малтене, први плеј зашто си у свој тим нагомилавао остале на позицији која није дефицитарна? Два најбоља играча у тиму ти покривају позицију "десетке" а ти за сваки случај додаш још гомилу на то место?!?
    Доведеш Кампаца и онемогућиш га да ради оно што најбоље зна док са друге стране трпиш тамо неког Пламлија(раније) или Бартона да раде оно што не знају?!? Очекујеш да ти један играч вуче тим целе сезоне и да ти истовремено покрива све недостатке осталих (а и сам има неколико) ... Укратко неће да може, то је систем који је задњи пут функционисао с краја осамдесетих, а од тада је прошло тридесетак година.
    То би неки европски тренер, одавно, скоцкао само тако, ал' ајд...
    (па да, 30. decembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  76. Treba pitati trenera da li oni uopšte vežbaju odbranu na treninzima. Sudeći po utakmicama oni izgleda samo vežbaju napad a od odbrane samo kako stati u defanzivni stav i stati uz svog čoveka i gde stati kada se igra zonska odbrana. Nisu još došli do toga kako se kretati u odbrani, preuzimanje, itd. A klupa je žalosna. Ti momci izgledaju kao da su prvi put videli koševe, loptu, teren. Verovatno neki ABA ligaši imaju jaču klupu od ovih nesrećnika. Očajno odradjen prelazni rok plus igra zavisi od toga šta uradi jedan čovek. Ako ništa drugo upao je u društvo sa Lebronom u vezi ovakvog kvadripl dabla. Još ako se povredi neko iz startne petorke Denvera piši propalo odmah. Treneru, sada pokaži znanje. Ili krenite polako sa tankovanjem i pripremama za sledeću sezonu.
     (Smeh, 30. decembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  77. a Barton promasuje zicer na asistenciju Jokica u trenutku kad se lomio rezultat. ccc... izgubljene lopte ok, ali ako te udvajaju a nemas kome da dodas onda ce biti izgubljena lopta..
     (SubmisivniDominator, 30. decembar 2020 12:53)

    # Link komentara

  78. (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    Nažalost, pola Srbije ima taj karakter. Ne podnose autoritet pa se inate. Nikola nije takav na sreću, ali znam dosta ljudi koji su pustili u vodu dobre karijere bas zbog tog mentaliteta šta on meni, ko je on da meni itd.... Pozdrav
    (hipotenuza, 30. decembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  79. Nisam pratio Denver, ali šta bi sa gromadom od pojačanja Kampacom? Kao da su doveli Filipa Čovića? Gde može čovek od metar i žilet da igra NBA. Znam, mnogi će reći da je bilo i nižih, ali su to bili Afroamerikanci koji su imali neke specifičnosti. Ovoga u zrelim godinama dovode??? Taj je mogao da se istakne protiv naše reprezentacije jer je Đorđević poveo na SP 10 centara pa je ovaj zujao između njih!
     (Džoni, 30. decembar 2020 12:46)

    # Link komentara

  80. Sakramentu svanulo i krenulo im cim je Divljak otisao.
    (Alex, 30. decembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  81. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
    (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    Da, ako si u osnovnoj skoli ili mozda srednjoj... Nikola ozenjen covek i zbog profesionalnog vavljenja kosarkom je zreliji od svojih vrsnjaka.
     (Kibo, 30. decembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  82. Ne pratim kosarku nesto puno niti sam neki strucnjak daleko od toga.ne volim da pricam i pisem o necemu sto nzm.Znam samo da gledajuci nikolu ne vidim kosarkasa nego umjetnika i pored svega sto su fizikalije u sportu maltene sve lijepo je gledat decka sa tolikom intelegencijom i lucidnoscu.Podseca me na tea u tijelu centra
    (AS, 30. decembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  83. Jedino je neprihvatljivo da ste vi pustili dva najbolja defanzivca i sad primate po 120 poena svaku utakmica
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (cole, 30. decembar 2020 12:10)

    Nažalost to je pitanje za generalnog menadžera. Hteli su oni da zadrže Granta, ali je salary cap bio problem, a njemu 90 miliona bilo malo.
    (Ostin A, 30. decembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  84. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
    (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    Znaci kad ti odradis lose neki posao zbog kojeg propadne neko buduce ulaganje u tvoju firmi i onda šef firme dodje besan i jasno ti stavi do znanja gde si pogresio, ti onda, umesto to da popravis i budes bolji, uradis sledeci put jos gori posao nego tad? Zanimljivo i vrlo logicno razmisljanje, moram priznati.
     (koča, 30. decembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  85. Ma sve je kako treba. Nece uci u PO, taman da se Jokara odmori za OI. A usput ce i da uzme MVP nagradu ako ovako nastavi...
     (dzon, 30. decembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  86. Ok , imao je 10 izgubljenih lopti ali u timu nema ko da to nadomesti, da igra dobro i nulira taj segment igre. Ipak asistencije i skokovi Jokica kao i poeni nisu nesto lose za tim. Neka on razmislja o bekovima u odbrani i klupi..Jokic ce to da resi ali ovo drugo, sa ovakvim pristupom u igri tesko. Oni jesu primili poene zbog ti 10 izgubljenih lopti ali ko im igra odbranu? Ko ce Jokica da izvadi jer je gresio? Bitno je da on ostale asistencijama cini boljim igracima, zahvaljujuci njemu postizu koseve. Pa ajde, izvatite te njegove izgubljene lopte? Odigrajte i vi za Jokica?? Porter je poentirao ali decko veze nema sa odbranom, znaci veze sa vezom. Kakve on pravi licne greske..i gluposti i samo ceka napad?? Ne ide to tako..
    (111, 30. decembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  87. Ja to pricam vec 3 god ovde a vi mi lupate minuse..Jokic je kao krava koja da 20 lit mleka pa sve to nogom prospe..Ok da on 27 poena, 12 asistencija ali los u odbrani, 8 izgibljenih lopti u odlucujucim trenucima i kad je gusto ne sme da preuzme odgovornost..to je realnost..a vi sto ga velicate jer je naš to o vama govori..čovek igra kosarku u jednom pravcu..aj sad stručnhaci opet lupajte minuse i pored izjave njegovog trenera..vi bolje znate...
     (SUNĐER BOB, 30. decembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  88. Meloun uz Kokoškova najveće prevare od trenera!
     (Govedo iz krda, 30. decembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  89. Psiholoska igra, kritika nije upucena Jokicu vec drugim igracima.
    "ako moze da opomene najboljeg centra lige onda sta tek moze nama"

    Naravno da ne moze da zameri nista Jokicu, bez njega Meloun ne bi postojao, a sve I da hoce da mu zameri ne bi to radio na konferenciji. 1+1=2
    (Natural, 30. decembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  90. Мајкл Мелоун=Амерички Душан Алимпијевић, још једном показао колика је незналица од тренера и неспособњаковић. Јокић може боље да пази на лопту, да смањи изгубљене лопте, а ти бољи тренер нећеш бити никад. Ал добро, Никола је крив, никако ти, стручњаче!
     (xxxxx, 30. decembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  91. Najnovija NBA vest je da Voriorsi spremaju trejd, nude Grina, Viginsa i Ubrea za Hardena!!!

    Ludi su ovi iz Hjustona ako pristanu a za Golden Stejt bi ovo bio posao veka, sa tandemom Kari-Harden eto njih u borbi za titulu!
     (JeRemija, 30. decembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  92. E moj Malone, pametujes i statistiku shvatas bukvalno, a promaklo ti da je Jokic jedini bio u plusu!!! A nije ti promaklo da pola od tih deset izgubljenih lopti su igraci koji nisu u stanju da uhvate obican pas, ili cak dobiju loptu u glavu posto nisu ni prisutni na terenu pa ni ne primete perfektan pas prije nego sto ih bukvalno pogodi u glavu. Najveci krivac si ti i 'front office' koji su uspjeli da 'pokvare' ekipu koja se realno borila za prsten, a sada imaju ekipu ako ovako nastavi borice se za plejof.
    (Reportere, 30. decembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  93. Jedino je neprihvatljivo da ste vi pustili dva najbolja defanzivca i sad primate po 120 poena svaku utakmica
     (cole, 30. decembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  94. Sve sve, mislite sta hocete, ali ovaj denver ovakav bi bio zakucan za dno tabele bez Jokica i Mareja. Haris, Moris i MPJ i bukvalno niko vise nije vredan pomena iz ove ekipe. Eto taj Milsap odlucio malo da igra ove sezone ali nije vredan ulozenog novca. Malone kao uvek nesto kritikuje, u sustini da nema pomocnika u Jokicu, mogao bi da ode u Aba ligu, lik je nesposoban, ne pricam po trenutnim rezultatima, nego inace, mozda je dobar motivator.. Playof prosle sezone je bio cudo izvuceno od igraca, ne od njega...
    (stefan beograd, 30. decembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  95. Kako nekad ne kaže Bartonu da prestane da sili i pokušava sve sam kad ne zna?
     (Mare, 30. decembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  96. Quattro double 😂😂😂
    (Sanaderova muchkica, 30. decembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  97. Suština priče, Kritikovao Jokića, jer je ostvario tripl dabl sa 10 izgubljenih lopti, a planiraju da dovedu Hardena, hahahahahahaha
     (ogorčen, 30. decembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  98. Ma kakve izgubljene lopte. To nije vazno. Nije vazan ni broj postignutih poena, nije vazno ni da li ce Denver pobediti, vazno je samo koliko ce Jokic uzivati u igri i koliko ce asistencijama uciniti saigrace srecnim. Mislim da bi neko mogao Jokicu da objasni da je jedino bitno da Denver pobedi pa makar to znacilo da i on ponekad postigne 40 ili 50 poena koliko Harden postize na svakoj drugoj utakmici.
    (Petar, 30. decembar 2020 12:00)

    # Link komentara

  99. Sta da se radi, verovatno ih je imao zato sto pravi plejmejker u vasoj ekipi nije plejmejker vec nekonstantni bek, a ako bi nesto trebalo da se menja, mogao bi dobar trejd da se uradi i uzme na primer Bredli Bil.
     (ape, 30. decembar 2020 12:00)

    # Link komentara

  100. Ako ti drugi tim upropasti sve što je prvi napravio,pa još ode u -12 pa mora se juri opet rez,, ne očekuj da umor prvog tima neće uticati da igrači greše. A ti nastavi da ih forsiraš dok se ne povrede.
     (ff, 30. decembar 2020 12:00)

    # Link komentara

  101. Bolje da krotikujes ostale (ne)igrace.Nikola ne bi imao 10 izgubljenih da svaka lopta ne ide na njega i da sve mora sam da zavrsava!
    (yyyyy, 30. decembar 2020 11:59)

    # Link komentara

  102. A sebe da pomenes to nikako, tvoje odgovornosti nema . I vas koji krojite tim, pustili ste da vam ode i onaj ko je malo igrao odbranu, ako ne i jedini. Sada kriv Jokic i igraci. Hvala sto ste dali priliku Jokicu , ali ga zadnjih godina ne zasluzujete. Vi prevashodno ne mozete da ga ispratite . jednostavno ne znate kako se stize do titule prosto imali ste i ranije igrace za istu, ali odnos o biranje momenta za prave odlike razlikuju ozbiljne franšize od osrednjih. Koliko god bili simpaticni ostacete osrednji za pojmove Nba. Naravno uz vas sam do kraja , sto zbog Jokica , sto zbog toga sto ste se usudili da ga razvijete .
     (Hulk, 30. decembar 2020 11:57)

    # Link komentara

  103. sada imamo svog hardena
     (mile, 30. decembar 2020 11:55)

    # Link komentara

  104. Poznajuci Nikolu, zbog ove izjave trenera, ucinak Jokare na sledecoj utakmici 6-2-5.pa nek smarac od trenera mudruje.
     (Herbalajzer, 30. decembar 2020 11:55)

    # Link komentara

  105. Sprema se trejd Jokić + Marej u zamenu za Ivicu Zupca.
    (menađer, 30. decembar 2020 11:54)

    # Link komentara

  106. Konstantnost je najveci problem Denvera.Kao sto sam pisao protiv Hjustona su neki igraci pokidali i baš sam pisao o Milsapu.Čovek je odigrao skoro savršenu utakmicu protiv Hjustona sa 19 poena i samo dva promašaja iz igre a evo vec na ovoj, kao i sto sam najavio 5 poena 1/4 šut.Barton bio odlican protiv Hjustona a na ovoj 3/8 iz igre samo 7 poena.Plus sto je sada Denver defanzivno mnogo slabiji nego prošle godine jer su im otisli najbolji defanzivci.
     (Back in Black, 30. decembar 2020 11:51)

    # Link komentara

  107. Nikola "quadruple double" Jokic
     (stoka17, 30. decembar 2020 11:51)

    # Link komentara

  108. U NBA igrači su sve...bukvalno mogu sta hoce,jer najvice su svezde,dobijaju stotine miliona $,autoritet trenera u 95% ekipa NBA skoro da ne posti u 5% su Fil Dzekson(nekad)i Popovič i mozda još 2-3 trenera tipa Vogel...tako da ova izjava bi mogla i ovako da se čita,DOBAR SI ZA TRIPLDABL ali kriv si,ja nemam veze nemam nikakve veze...iako sam trener...
    (gremlin, 30. decembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  109. А самокритике нема а?
    (Mala moja, 30. decembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  110. Pa dobro je rekao.
     (samo opusteno, 30. decembar 2020 11:48)

    # Link komentara

  111. Da je mnogo mnogo je.
     (Back in Black, 30. decembar 2020 11:44)

    # Link komentara