1. Tako je Pešicu.Neka si im objasnio.Zagorac da je prošao tvoje i dr.Karalejica pripreme,na Staroj planini,slomio bi se kao zidarski lenjir.A naziva sebe košarkašem,i što je najgore uzme bar 15,hil eura mesečno.Sramota.
    (TRENER, 6. decembar 2020 12:46)

    # Link komentara

  2. Omatorilo se,nema se posla,moglo bi se biti i selektor.
    (Micko, 5. decembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  3. У праву си, само на погрешну адресу се жалиш - нису национални селектори криви, већ људи који воде савез и дозвољавају да селектори годину проводе са клубом, а са репрезентацијом раде само пред такмичење.
    (Стрелац, 5. decembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  4. Dovoljno je da izađemo sa 4-5 timom i prošetamo se kroz ove kvalifikacije, slučajno smo izgubili dve utakmice što se i vidi jer dve smo i pobedili, nisu kriterijumi za izbor selektora bitni, važno je šta ja misliim o tom selektoru.
    (Peđa, 5. decembar 2020 14:53)

    # Link komentara

  5. Pozdrav iz.. Bazela.. Cao...
    (Milos, 5. decembar 2020 14:50)

    # Link komentara

  6. QY79 covece oladi malo. Ko igra za hrvatsku reprezentaciju je HRVAT, kapiras? To vazi i za srpsku reprezentaciju i sve ostale. Narodnost je nebitna u tom slucaju. Onog trenutka kad pocne himna, sve to zauvek shvatis.
    (Ja se jezim kad slusam nasu himnu, 5. decembar 2020 14:44)

    # Link komentara

  7. Znaju li nepirocanci sta je"puvanje"?
    (krik, 5. decembar 2020 14:35)

    # Link komentara

  8. Zašto doprvak nije prvak, ahhh da, sudac, pravoslavna zavjera u FIFA, zli Srbi, vremenski uvjeti, nepravičan ždrijeb, skupe ulaznice samo za hrvatske navijače, negostoljubivi Rusi...
    (maksimirsko sveučilište, 5. decembar 2020 14:01)

    # Link komentara

  9. Od "neuspeha" sa srebrnim medaljama i polufinalima dođosmo do uspeha ako se pobede Švajcarci. Nerealni smo kao nacija i navijački previše ostrašćeni, ako selektor "nije iz našeg" kluba onda drvlje i kamenje po njemu a ako je iz "našeg" kluba onda ne postoji bolji trener. Zla krv nas neće dovesti do uspeha.
    (Alesandro Gamba, 5. decembar 2020 12:41)

    Krajnost je takodje jedna odlika ovog naroda. Ko je ikada pomenuo da je uspeh pobediti svajcarsku? I uopste ceo ton, negativna energija koju citam u komentarima je fascinantna, a da pritom se nista nije desilo. Reprezentacija ce se svakako kvalifikovati na EP i sa ovim petim timom... Koliko vam malo treba da krenete da mracite...
    (Ivan, 5. decembar 2020 13:54)

    # Link komentara

  10. @Sid Hahahahaha, jesi dobro ti? Sve ok?
    (Jumko, 5. decembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  11. Nije neko iznenadjenje poraz od bilo koje reprezentacije, kada Srbija igra prakticno sa 4-5 timom. Ne vidim neku potrebu za ovakvim izjavama. U ovim kvalifikacijama gubi i spanija i to glatko od potpunih kosarkaskih autsajdera.
    (Ivan, 5. decembar 2020 13:45)

    # Link komentara

  12. Kad nam jedan veliki svetski strucnjak pokušava objasniti da smo pali na nivo opštinske lige a onda se jave neki strucnjaci sa pivskim trbusima i prave se sveznalice a sve što znaju o košarci je;gledati je na tv,i to dedovom ili ocevom,ili kod tetke,nemaju para ni za ulaznicu ni za tv prijemnika a telefon dobio preko ruke,neki ukradeni i piše komentare dok smederevac greje,mati nabavila drva od svoje penzijice da se mrco ugreje kad dodje iz kladionice :(
    (cvrko, 5. decembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  13. nažalost istina je srbija tone a kako će da izađe ja stvarno ne vidim u ovom trenutku kako
    (bole, 5. decembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  14. Eto to je taj poraz u kvalifilacijama od Bugara 1989. koga sam se i ja setio, odmah posle ove utakmice sa Švajcarcima. Tada, sa Dudom, izgubili sa -20 sa prvim timom koji je posle na EP dominantno uzeo titulu meljući sve sa 20-tak razlike! Ako to tada nije bilo problem, što bismo se sada nervirali kada smo igrali sa "tećepozivcima"? :-)
    Kari, hvala što si ovo pomenuo:-)
    (djc-xxx, 5. decembar 2020 13:25)

    # Link komentara

  15. nek se vrati onaj savez koji je podigao srpsku kosarku. Ah da, zaboravio sam, Djilas... Zato je tu Danilovic sa kojim Jokic ne bi mogao u prvih 5 na terenu...
    (Stefan, 5. decembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  16. Kad smo talentovani. I kod hrvatijanaca više od polovina su Srbi u svim sportovima.
    (QY79, 5. decembar 2020 13:15)

    # Link komentara

  17. Kari je najbolji i najharizmaticniji trener na svetu.Sigurno da on iz svoje pozicije vidi stvari mnogo bolje nego mi i da njegovo strucno misljenje treba uvazavati.Hvala i nek Vas sluzi zdravlje.
    (sinisa, 5. decembar 2020 13:14)

    # Link komentara

  18. Srbija, to je bilo nekada, to je proslost. Buducnost i dominacija su sada u Hrvatskim rukama.
    (nogomet, 5. decembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  19. Čovek je vrhunski trener, ali ko malo zna stvari prepoznaće koliko je licemeran u ovoj izjavi. Doneo je puno reprezentaciji, ali je ona njemu 10x više. Sve on ne bi onomad vodio i reprez. da su mu dali iz Barcelone.
    (Oskar Smit, 05. decembar 2020 12:34)

    Sve je ovo tačno. Sećam se i 2003.god i svake naredne kad se tražio selektor. Uvek mu je problem bio španski savez koji brani trenerima da istovremeno vode i reprezentaciju. I uvek bi po pravilu Kari odustajao od mesta selektora. Ako je to sve tada to bila istina, onda je sada licemeran. Ako nije, nego je to samo bio izgovor zbog nekih drugih stvari, onda neka kaže istinu, da znamo posle 20 godina.
    (Veljko, 5. decembar 2020 12:49)

    # Link komentara

  20. Jaoooooo evo ga bolestni Kalevraaaaaaaa. Pazite on nekog zove zatucanim koji Lebrona u tri navrata oslovljava kao "JEAMS". Imali smo polemiku na drugoj vesti,kada je neko od komentatora rekao da je Evropa misleci na Evroligu miljama daleko od Nba,da su Knicksi jaci od cska,reala. Onda sam ja odgovorio da ne mislim da bi to bio slucaj kada bi knicksi igrali sa Realom,cska u evropi jer Ameri kada ne posalju najjaci tim ili bar nekoliko zvezda najviseg ranga,ne mogu osvojiti prvenstvo kao 2019 a da je takav njihov tim daleko jaci od ekipe kao sto su Knicksi. Dakle nigde nije receno da Ameri nisu najbolji,nigde nije receno da Real moze da se nosi sa Lejkersima i nekim jacim timovima i lik konstantno odgovara kako je USA tukla Srbiju 35,37 razlike i koliko su puta osvojili zadnjih 12 godina i da je to dokaz dominacije. A uopste nije bila prica o tome,niti da oni nisu najbolji. Vec ako se vec prica o okrsaju Nba sa evropom,merilo je da igraju sa 12 najboljih igraca Evrolige iz Evrope ili 12 najboljih evropskih igraca. Jer najbolju Evropsku selekciju Spaniju u 3 navrata nisu mogli da izdominiraju ni sa svojim najjacim mogucim timom,ali bolesnik se i dalje uhvatio Srbije :)) i na kraju ja ne verujem ni u vanzemaljce,ravnu zemlju niti da Cia,vatikan ili bilo ko koce Srbe ali zato u Americi vise ljudi veruje u to nego sto Srbija ima stanovnika sa sve dijasporom :) A da nisi zatucan ne bi svoje komplekse lecio po sajtovima Jeams :D
    (Sid, 5. decembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  21. Od "neuspeha" sa srebrnim medaljama i polufinalima dođosmo do uspeha ako se pobede Švajcarci. Nerealni smo kao nacija i navijački previše ostrašćeni, ako selektor "nije iz našeg" kluba onda drvlje i kamenje po njemu a ako je iz "našeg" kluba onda ne postoji bolji trener. Zla krv nas neće dovesti do uspeha.
    (Alesandro Gamba, 5. decembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  22. ne lupetaj.u kvalifikacijama igraju igraci koji nece biti na parketu ako se kvalifikujemo.standardna petorka je uglavnom u NBA a i rezervni ugraci nisu bili na parketu.nije masa reprezentacija toliko losa.
    (marko, 5. decembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  23. Čovek je vrhunski trener, ali ko malo zna stvari prepoznaće koliko je licemeran u ovoj izjavi. Doneo je puno reprezentaciji, ali je ona njemu 10x više. Sve on ne bi onomad vodio i reprez. da su mu dali iz Barcelone.
    (Oskar Smit, 5. decembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  24. Naduvani bez pokrića.
    (ceo region, 5. decembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  25. Српска кошарка и спорт уопште су у функцији богаћења појединаца преко државних пара.Док се то не промени нема бољитка. Кошарка иде путем фудбала и постаће бледа сенка своје некадашње величине. Волео би да грешим.
    (Тренер, 5. decembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  26. Da vam kazem nesto o tom nasem mentalitetu, mi apsolutno treba da budemo skromniji i realniji, ali mi Srbi imamo mozda i najveci duhovni POTENCIJAL na svetu, ne znaci da smo najbolji niti blizu ali znaci da mozemo mnogo u svakoj sferi zivota, sto smo hiljadu puta i dokazali, ali problem danasnjice je sto su srbi prolupali zajedno sa celim svetom, nismo uspeli da ostanemo citavi u svom ovom ludilo, pa vise srba slabo i ima kod nas, uglavnom su poltroni i pacovi koji ne zasluzuju da zive uopste...
    (fpx, 5. decembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  27. U pravu je Kari, ali koga oni da treniraju cele godine u Srbiji? Kada vidi te igrace tek na pocetku nekih mini priprema. Ako ih i tad vidi.
    (Nikola, 5. decembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  28. Kompleks više vrijednosti, u svemu, sport vam služi samo kao kompenzacija osobnih frustracija i brojnih životnih neuspjeha.
    (Bijeloplavi, 5. decembar 2020 10:57) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu

    Ako bismo sagledali prednosti i mane hrvatskog drustva i uporedili sa srpskim, ne vidim niti jedan razlog iz kog bi Srbi patili od kompleksa vise vrednosti kao mehanizma odbrane. A ovo ne govori kompleks vise vrednosti, Hrvat sam iz Srbije. Mislim da si ovom konstatacijom dao opis drustva kog si deo, vise nego sto je to slucaj sa Srbima. Neresiv je problem onda kada sujetan i lazno superioran covek pocne da postavlja drustvene dijagnoze drugma, jer se u tom zanosu, neretko, (samo)opise.
    (Sasa, 5. decembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  29. Djordjevic ce biti dobar trener?Nikad
    (Mynx, 5. decembar 2020 12:05)

    # Link komentara

  30. Da bi neko bio u Srbiji onda treba savez d odreši kesu barem oniliko koliko neko dobija u ino klubu. Neće niko da dodje za mesečnu platu od par hiljada evra kada može od ugovora da se obezbedjuje za ceo život. Sa našim košarkašima u zemlji moraju da da rade stručno obrazovani treneri. Da rade po klubovima a ne anonimusi i profesori fiskzlture. Postoji pravilnik sportskog saveza da sa mladjim kategorijama moraju da rade fakultetski obrazovani i sa licencom za taj sport
    (Kaiser, 5. decembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  31. Nekad smo bili sila ali nekad je igrati za svoju zemlju bilo nesto najvece sto mozes da postignes u karijeri.
    Taj zar se izgubio sigurno da ovolike cifre para koje se obrcu imaju ogroman uticaj.
    Uvek mi padne napamet Divac kad je pricao pred susret sa amerima 2002 kad je poceo da pjeva mars na drinu u tunelu ili 95-te da su igraci na sve nacine fakticki bjezali iz klubova da bi igrali prijateljske da se odrzi reprezentacija.
    (Combe, 5. decembar 2020 11:46)

    # Link komentara

  32. Sta cemo dalje?
    Kad iva generacija bude isterala svoje za nekih 5-6 godina, bicemo u rangu te Svajcarske ali sa najjacim nasin rosterom. Sve zbog corave pudle koja je, da bi lecila svije i frustracije svojih podanika otksd se osilika kroz svoj klub promenila desetine stranaca, uz niti jednog iole kvalitetnog domaceg igraca. Deset godina igraju EL i nisu u stanju JEDNOG kvalitetnog igraca napraviti. A sta je bilo dok je Partizan igrao EL? Pa desili su se Bogdan, Lucic, Milosavljevic, Milutinov, pa pre toga Velickovic, Vujanic, Krstic, Milojevic. Onog trenutka kada je frustrirana pudla pocela da urusava Partizan urusila se i reprezentacija. Bojim se nepovratno!
    (dds, 5. decembar 2020 11:45)

    # Link komentara

  33. Šta sam ja bre propustio da ga ljudi nazivaju "kari"??
    (Prošlost nažalost, 5. decembar 2020 11:45)

    # Link komentara

  34. Bravo Pesicu !
    (Hmmm, 5. decembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  35. Kompleks više vrijednosti, u svemu, sport vam služi samo kao kompenzacija osobnih frustracija i brojnih životnih neuspjeha.
    (Bijeloplavi, 5. decembar 2020 10:57)

    Bez uvrede komsija, ali isto se za vas i vase reprezentacije u fudbalu i rukometu moze reci. Pozdrav
    (Gotova prica, 5. decembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  36. Sta kaze, Srbija t.j.bivsa Juga najbolji na svetu. A sta sa NBA, svaki put smo pukli od njih, bez obzira na nivo naseg tima
    (Just Do Nothing, 5. decembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  37. Ja Karija smatram za najboljeg trenera u istoriji kosarke i sve sto kaze i to na svoj broljantan nacin je tacno . Ja bi samo dodao i to da je glavni problem nase kosarke to sto se ta igra promenila umnogome u poslednjih 20 godina , a mi nismo tah trend ispratili . Sada su brzina i sut za tri poena glavna oruzja , a mi smo tu porpuno zaostali . Pa nama ako lopta ne dodje do Bogdana , ostaje jedino da sutne Jokic . Mi smo unistili ono gde smo bili najaci . Pa mi smo dali petaestak trojki Litvaniji u cuvenom finalu 1995 , a sad imamo jednog sutera u citavoj selekciji od 30 najboljih igraca . Postoji hiljade skola kosarke , a od kosarkasa nam se nude stranci , uglavnom amerikanci . Em im dajemo pare koje naravno iznose iz zemlje , em nam unistavaju nase igrace , sve ne bi li igrali bljutavu Evroligu koja nam ne donosi nista . Pod hitno se okrenuti nasim igracima i Fibi , jer to je jedini put , u protivnom nestajemo sa kosarkaske mape .
    (Andrea Djani, 5. decembar 2020 11:36)

    # Link komentara

  38. Nudiš li se ti to?!
    (vidim sve, 5. decembar 2020 11:35)

    # Link komentara

  39. Zju

    Vatikan CIA FBI NATO NASA Globalisti cionisti soroševci satanisti vanzemaljc na jednoj strani .....a 7 miliona zatucanih ludaka ispranog mozga na drugoj strani.....pa ti sad vidi ....
    (Kalevra, 5. decembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  40. Pa puvamo se to stoji ali pazi velika je razlika izmedju fudbala i kosarke.
    Mi u fudbalu realno nemamo igrace ni kvalitet vec odavno a i kad smo imali kvalitet to nije bilo za top 3 a kamoli svetsku titulu.
    KOsarka je sport u kom smo uvek bili powerhouse sto se kaze od sezdesetih godina i imamo kvalitetne igrace mada i tu brine da sve manje i manje ima mladjih igraca koji su top klasa.

    Ovaj ciklus nema sta da se prica jer ovo je realno nas cetvrti tim i osim Avramovica mozda ne bi nijedan bio na spisku.

    Oduzi ja haha
    da mi je neko rekao posle 2002 da necemo osvojiti vise zlato na velikom takmicenju ne bi mu verovao....nesto skripi vec 20 godina predugo je to za zemlju i narod koji je u top 3 talenta za ovaj sport.
    (Zoks, 5. decembar 2020 11:33)

    # Link komentara

  41. Naši kosarkasi su krivci i polako se gubi kult reprezentacije. Svako gleda sebe, dosla su takva vremena. U godinama sam vec ali kao dete sam gledao Kiću, Praju, Mirzu, Moku, Krešimira koji su igrali srcem za Jugoslaviju i novac nije bio primaran. Zasto Joki, Bogi, Beli, Teo, Kalina, Bobi i ostali ne insistiraju na klauzuli da ih klub UVEK, mora pustiti kad Srbija zove. Zasto nisu dosli u Finsku, nba se ne igra a i EL je imao par dana pauze.
    (fenomen, 5. decembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  42. Kompleks više vrijednosti, u svemu, sport vam služi samo kao kompenzacija osobnih frustracija i brojnih životnih neuspjeha.
    (Bijeloplavi, 05. decembar 2020 10:57)

    Kao uostalom i vama Hrvatima. Manje vise svi narodi sa ex-Yu prostora pate od iste bolesti. Ipak, mislim da su ostali, a pogotovo Hrvati, stotinu puta gori po tom pitanju od nas Srba. Mi smo na stranputici poslednjih 100 leta i to uopste ne treba negirati, dok vi realno kroz celu istoriju nemate ama bas nicim da se podicite (osim krvavom kolaboracijom sa nacistima u WW2 i AU satrapima u WW1, te posledicnim genocidom nad Srbima tokom celog XX veka, zatim izmisljenim kraljevima, dobrovoljnim ciscenjem austrijskih stala itd.) sto nivo frustracije, kompleksa i mrznje podize do tacke pucanja.
    (janko, 5. decembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  43. Lako je da drugi dođe u Srbiju i da bude u Srbiji kako bi odradio ceo olimpijski ciklus. Igor i Sale treba da zarade za svoje porodice koliko god mogu, a sada su u najboljim godinama. Čisto sumnjam da mogu da dobiju bolju ponudu od KSS-a od zarade koju ostvaruju u Fenerbahčeu i Bolonji. Ali zato si ti Kari zaradio za života dovoljno i slobodan si da se prihvatiš te uloge. Ali ti ne želiš, Željko je završio sa reprezentacijom, a Duda je zaista mator. Možete da se nađete bar u ulozi savetnika kao nekada Aca Nikolić, ali ni to ne želite. Sve razumemo, drugo je vreme, druge okolnosti, ali onda nemoj da soliš pamet.
    (Globtroter, 05. decembar 2020 10:27) A Kari je u cvetu mladosti, pa ce sad da se prihvati tog zahtevnog posla u 71. godini.l
    (Bogi, 5. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  44. Sećam se te utakmice sa Bugarskom u Pazardžiku, odrali nas kao da su oni mi, naš prvi tim.
    (Ime šampiona, 5. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  45. Tačno je. Selektor mora da bude tu i da radi na košarci svakog dana. Svaka čast Kokoškovu, ali imali smo Đorđevića koji je dobre stvari pravio iako je bio početnik jer prve trenerske trofeje ima sa reprezentacijom. Čim je krenuo u timove odmah pad kvaliteta rada. Ovo je zemlja košarke i tako mora da se ophodi. Čitam komentar Petar P lepo kaže od Kls do Nba pa reprezentacija uz rad na stvaranju igrača.
    (SamoTi, 5. decembar 2020 11:20)

    # Link komentara

  46. S.Pešić se takođe malo "puva".Teško je voditi danas reprezentaciju.
    Selektor bio u Srbiji ili van nje,sve jedno je.On ima taj fond gra-
    ča.Važno je da igraju najbolji u tom trenutku,a ne "imena sa papira,
    M.Ražnjatovića".Čim Zagorac i "miškovi" smanje minutažu igramo bolje.
    (a, 5. decembar 2020 11:19)

    # Link komentara

  47. Kakao lep dres, za onaj Peak olicenje lepote i posle 19 godina.
    (Vlado, 5. decembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  48. Mislim da redakcija treba da ljubi
    u spolovilo osobe poput Rive - da takvi likovi ne postoje morali bi
    da se protrude i svojim talentom
    povecaju citanost. Ovako je puno
    lakse - navabis ovakve "diskutante"
    i eto klikova do mile volje.
    A sustina - ma to je precenjeno -
    vazno je staviti potpis:
    argrghrgbuhaahhaha (ko Java u MM).
    (Djole, 5. decembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  49. Sve sto je rekao Pesic je u pravu. Ja bih jos dodao da mi u kosarci imamo ocekivanja kao pre raspada SFRJ i SRJ a nismo svesni koliko smo izgubili otcepljenjem CG. Pa zamislite samo da smo u periodu od 2006. u reprezentaciji imali jednog Nikolu Pekovica ili danas Nikolu Vucevica koliko bi nam to znacilo. Razvodnio se kvalitet na sest drzava.
    (Zambezi, 5. decembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  50. Mi smo problem. Bili smo kreatori, izmislili smo nove nacine da treniramo. Radili smo vise, a sad? Mi smo stali a ostali blize nam se, ako brzo ne krenemo da ulozimo vise truda i da slusamo na evo i Karica, postacemo brzo kao ostali i nema nas vise na podestima. Tesko ce biti to malo prednosti da cuvamo, to se vidi na Spaniji, malo su dodali gasa i evo njih tamo gde jesu. A sta ako krene Nemacka a pocela je? A Velika Britanija?
    Prodajemo mlade igrace, nase najbolje trenere su nam po celom svetu. U ligi igraju stranci. Ovo je pet do dvanest.
    (Dragan, 5. decembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  51. IZUZETNO CENIM PEŠICA, ali djordjevic ... metodika ... NEMA DJORDJEVIC VEZE SA NJOM
    (Goran NS, 5. decembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  52. (Globtroter, 5. decembar 2020 10:27)

    Kari lepo objašnjava da posao selektora nije samo da sastavi tim i taktiku pred utakmicu, već da razgovara, savetuje i edukuje igrače i trenere u Srbiji i na taj način pravi bazu za buduće uspehe. Tose ne može honorarno, uzgredno. Mora se posvećeno raditi samo na tome, čitav mandat. I Sale je to obećao, pa odrekao. Jbg, lova. Kari bi mogao, jer je finasijski nafatiran, ali i on je u godinama kao i Duda. Treba neko mlađi, ambiciozniji.
    Ne može se samo od gotovih igrača skrpiti tim odgovarajućeg profila. Igači se moraju godinama stvarati za određeni način igre kako, bi kada budu skupljeni iz raznih klubova i gradova u jednu ekipu - reprezentaciju mogli da predstavljaju TIM.
    Ovako skupljeni na gomilu igrači različitih navika, mentaliteta koji su različito tehničko-taktički obučeni, pa makar najbolji individualci na svojim pozicijama, ne mogu se za tri dana uklopiti u jedan tim.
    Khimki, Makabi, Armani... Vrhunski pojedinci koji čine prosečne ekipe.
    CSKA, Real, Barca, Fener, Efes kao i Oly i PAO godinama neguju određen stil igre prema kome regrutuju igrače, i tek posle tri-četiri sezone sa istim kosturom dolaze do vrha.
    Za rep se nemogu negde na tržištu pronaći igrači određenog stila. Moraju se stvoriti.
    (SrbEUin, 5. decembar 2020 11:13)

    # Link komentara

  53. To bi imalo smisla da postoji liga. Mi posto nemamo ligu, a skole kosarke sluze sebi, a ne svrsi, u buducnosti cemo moci samo da se oslonimo na decu kosarkasa i menadzerske projekte i posto je to instant resenje za igrace tako je i za trenera. Nista ne znaci da Kokoskov sedi u Beogradu, kada u Zvezdi i Partizanu kandidati za reprezentaciju jedva stignu da treniraju, a ne da igraju. Prosto Kokoskov kad bude imao pripreme dobicemo najveci moguci kvalitet tima.
    (sasha, 5. decembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  54. To bi imalo smisla da postoji liga. Mi posto nemamo ligu, a skole kosarke sluze sebi, a ne svrsi, u buducnosti cemo moci samo da se oslonimo na decu kosarkasa i menadzerske projekte i posto je to instant resenje za igrace tako je i za trenera. Nista ne znaci da Kokoskov sedi u Beogradu, kada u Zvezdi i Partizanu kandidati za reprezentaciju jedva stignu da treniraju, a ne da igraju. Prosto Kokoskov kad bude imao pripreme dobicemo najveci moguci kvalitet tima.
    (sasha, 5. decembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  55. Malo je apsurdno da Kari drzi lekciju o preuzimanju na ceo olimpijski ciklus i apstinenciji od vodjenja , kad je on taj koji je potpisao sa Barselonom u trenutku dok je jos bio selektor reprezentacije, a znao je da po pravilima ACB lige ne sme da se vodi i klub reprezentacija. Za ona dva zlata mu skidam kapu i zahvaljujem, ali zbog njih ne znaci da mu je svaka recenica zlatna
    (Onokao.., 5. decembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  56. E,baš nam je sve u državi super,pa treba sad da se sekiram oko košarke,koja je ,inače,kao i ostali profi sportovi "neobično" bitna za život običnih ljudi.
    (Dock Holliday, 5. decembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  57. Nisu nam valjala Saletova tri druga i jedno peto mesto. Mislili smo da smo bolji i od Drim tima, a da nas je neznalica Sale pokopao.
    Zato sad jako boli privikavanje na realnost.
    (Bili boj, 5. decembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  58. Pešić jeste u pravu. Ali, vremena su se promenila. Bar 10/11 od 12 najboljih nam igraju van Srbije, čak i mladji igrači odlaze. Ina kraju može li KSS da plati selektoea da radi samo to... Teško je naći najbolje rešenje.
    (Djorgo, 5. decembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  59. Kada je KS Španije 2003. godine, doneo odluku da trener u ABC ligi, ne može biti paralelno i selektor neke reprezentacije, gospodin Pešić se odlučio da mu je važnija Barselona. I tada se prekinuo kontinuitet osvajanja medalja koji smo imali. Sedam godina, nismo ništa osvojili (2002-2009)
    (Bogdan, 5. decembar 2020 11:06)

    # Link komentara

  60. bravo gosp. Kari! Ukazali ste sta i kako treba, nebitno na tendencije u svetskoj kosaeci. E sad, dali smo pametni...
    (Znalac, 5. decembar 2020 11:02)

    # Link komentara

  61. Kompleks više vrijednosti, u svemu, sport vam služi samo kao kompenzacija osobnih frustracija i brojnih životnih neuspjeha.
    (Bijeloplavi, 5. decembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  62. Duda,ŽOC,Maljković,Kari pa i Dule.To su genijalci pre svega i ljudi koji su arhitekte i kreatori svako na svoj način uspeha i generacija naših košarkaša u proteklih nekoliko decenija.Tu su bili i Prof.Nikolić,Žeravica čika Bora nekad.Sve polazi iz baze a baza je KLS pa redom ABA2,ABA i dalje EK,EL,NBA i na kraju REPREZENTACIJA.I igrači odnosno stvaranje još tačnije prilika da se mladi istaknu,nametnu i razviju.To je lanac i negde usput nznm zašto i kako ali taj lanac je grubo prekinut i mi danas stagniramo a u perspektivi nažalost ćemo i nazadovati.Imam utisak kao da neko namerno želi da uguši srpskog igrača(gomilanjem prosečnih stranaca) a time i obriše jednu od retkih još uvek uspešnih i lepih stvari na ovim tužnim prostorima.
    (Zju, 5. decembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  63. Da se podsetimo i Sale Đorđević je obećao da dok bude bio trener reprezentacije da neće voditi nijedan klub. Slagao je iako su ga njegovi bivši saigrači promovisali kao trenera reprezentacije a da nije imao nijedan rezultat u klupskoj košarci pre toga. Naprotiv imao je samo otkaze. Prijatelji su mu pomogli i izvukli ga bukvalno i iz finansijskog bunara, pružili mu šansu, a on ih je prvom prilikom zavrnuo i prihvatio da vodi Panatinaikos. Reprezentacija je od tog trenutka ipak bila u drugom planu, a rezultati lošiji od očekivanog. Mnogi se neće složiti samnom i reći da je rezultata bilo, što je tačno, ali moralo je mnogo bolje da smo imali stručnijeg i posvećenijeg trenera koji bi imao sigurno i bolje rezultate ali i bolju igru. Ovako ostaje da se zadovoljavamo mrvicama a to za našu košarku ipak nije i ne treba da bude dovoljno. Kari je u pravu jer kao da ponovo krećemo istim putem ali ovaj put sa trenerom koji iza sebe ima itekako dobre rezultate u reprezentativnoj košarci. Videćemo. Za sada nije dobro i treba već sada da se podigne velika frka da sutra ne bi bilo kasno.
    (Petar P, 5. decembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  64. Slazem se ali to je tek 50%, drugih 50% su Partizan i Zvezda koji moraju ilu makar trebaju da prave domace igrace.
    Sve mi se cini da ni jedno ni drugo se nece desiti.
    Nazalost
    (Mare, 5. decembar 2020 10:56)

    # Link komentara

  65. ZBOG novog Fiba sistema kvalifikacija,nije ni malo lako jer umesto A ili B tima prinudjen si da zoves C ili D tim koji nikad nije igrao skupa...Kosarka je timski sport,a ti stojis tu sa D timom koji nikad nije igrao skupa... Sta ocekivati i da li je realno u opste i imati ocekivanja...
    (sasha the red Baron..., 5. decembar 2020 10:53)

    # Link komentara

  66. Sve jako tačno..
    (HanSolo, 5. decembar 2020 10:52)

    # Link komentara

  67. Zar nije glavni problem u celoj prici idiotski raspored koji je nametnula FIBA, potpuno bez razumevanja za ostala desavanja u svetu kosarke? Kada se igraju kvalifikacije u fudbalu, pravi se pauza u klubskim takmicenjima kako bi se omogucila priprema reprezentacija, treninzi i slicno.
    (raspored, 5. decembar 2020 10:51)

    # Link komentara

  68. tako je. ali mora kss onda da se otvori i da plati takvog trenera milion evra godisnje na cetiri godine. nece ozbiljan trener sve to da radi za sitne pare.
    evo, prvi se pesic ne bi toga prihvatio.
    druga stvar, zeljko obradovic i pesic su se pomalo zasitili trenerskog posla. takav je utisak iz njihovog ponasanja i izjava. mislm da bi neki od njih dvojice trebalo da bude predsednik kss. verovatno pesic.
    (veverica, 5. decembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  69. Zar ne bi KSS mogao da angažuje Karija da on bude taj koordinator za rad sa "domaćim" i "stranim" igračima za reprezentaciju ceo jedan olimpijski ciklus, da uspostavi sistem metodike, kako se trenira sa mladima, kako sa reprezentativnim kandidatima, kako on lepo primećuje. Gde ima volje ima i načina.
    (Mavrenski I., 5. decembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  70. Nemojte da se lazemo vise. Ni jedni druge ni sami sebe. Od 6 miliona srba 5 miliona i 900 hiljada bi se ponasalo kao fudbaleri i kosarkasi i kokoskov i djordjevic. Novac je sve,novac je bitan,bez novca si siromasan,kad si siromasan nebitan si i depresivan jer te muci nepravda..to je danas tako i to nam je nametnuto sa zapada i zapatilo se i to se vise ne moze promeniti jer ima toliko nepravedno bogatih koji imaju sve da siromasan covek pocinje da menja svoju psihu i iz pravednosti prelazi u pohlepu..tako da te price da trener treba da vodi samo reprenzetaciju a ne i klub i da odbije par miliona hahah to je nemoguce..isto i igraci..ne placa ih reprenzetacija vec klub i klubu su lojalni ne zemlji..to je drzava kriva nazalost jer postoje poluge da se to osujeti ali sto bi to drzavnici radili,pa oni prvi bi onda bili na udaru toga..
    (Miki, 5. decembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  71. lepo je rekao Kari,mnogo smo umislili da smo veliki,ali zadnja velika takmicenja nas demantuju.Dal je to veliki ego,dali trener ne zna da iskoristi igrace,ali puno je tu muke.Bojim se da ne pocnemo da licimo na fudbalere,a ko prati kosarku lako je moguce i da nas Hrvati "otresu",imaju momka koji igra cini mi se u Turskoj koji lagana istrresa 40-tak koseva,a to bi nas puno bolelo.U Evropi ne mozemo Spancima odavno nista ,a na svetskom osim Amera ,Argentinci na srce i ljubav prema zemlji nas dobijaju i sa veteranima.Znaci ako ne budemo igrali kao tim,od silnih zvezda necemo imati nista.Voleo bih da se varam,ali oprez,skromnost i pamet u glavu.
    (Nikola, 5. decembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  72. Imamo mi vec selektora koji ce osvojiti sve ali sve sto moze,trenutno je na prvoj godini trenerske skole ali on ce to da zavrsi pre roka!

    Brutalno ce voditi nasu repstaciju.
    (Vucko Car, 5. decembar 2020 10:41)

    # Link komentara

  73. Sta god da kaze i bez citanja potpisujem. Kari legendo!
    (Boro, 5. decembar 2020 10:40)

    # Link komentara

  74. Nije nam buducnost bas svetla jer sve manje dece trenira, sport generalno nije prvi izbor mladih tako da se baza znacajno smanjila. Oni koji su talentovani gledaju sto ranije da napuste Srbiju a kasnije gube interesovanje za reprezentaciju vec se okrecu samo sopstvenoj egzistenciji. Velike i bogate zemlje postaju sabirni centri za talente male zemlje imaju minimalne sanse da budu u vrhu. Raspadom Jugoslavije izgubila se ekonomska potpora za sport i sada su male sanse za neki veci uspeh klubske i reprezentativne kosarke. Tuga!
    (aleksandar, 5. decembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  75. Dovoljno je pogledati koliko dece igra basket na ulicama. Pre 15-20 godina si morao da se tuces za jednu partiju basketa, a sada igraju fudbalicu i tenis na tim terenima. Ali zato mi lepo kupimo 6 crnaca za srpsku ligu i nadomestimo manjak klinaca.
    (Milojica, 5. decembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  76. Sve je u pravu, od reci do reci.
    Trener reprezentacije MORA da bude neko ko je posvecen iskljucivo njoj.
    (Danica, 5. decembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  77. Kako će nam biti u budućnosti? Pa gledajte rezultate mladih selekcija... po tome sudeći, ne piše nam se dobro.
    (Samo da dodam, 05. decembar 2020 10:26)
    po tome sudeci mi smo osvojili svetsko fudbalsko prvenstvo u rusiji... ^^
    (lal, 5. decembar 2020 10:38)

    # Link komentara

  78. Dobro Kari, sve je tacno, ali i kad imamo dobar tim cemu pritisak osvajanja prvog mesta ili medalje, cemu lozenje i sve sto ide uz to. Pa ti si prvi snimao reklame za kladionice u kojima pricas kako Srbija dere Amere i osvaja medalju (nesto na tu foru, ne secam se tacno kako ide). Mi smo oduvek bili najbolji kad najmanje ocekuju od nas, a suprotno kad svi ocekuju da uradimo nesto. I to ne samo u sportu, vec i u ratovima kroz celu istoriju. Bozji mir, braco i sestre.
    (Milos Krstic, 5. decembar 2020 10:38)

    # Link komentara

  79. Kako trener da bude u Srbiji i trenira igrače za reprezentaciju kada svi ti igrači igraju vani? Šta treba, da sedi u Srbiji 365 dana da bi trenirao Zagorca i Simonovića?
    (Nikola, 5. decembar 2020 10:37)

    # Link komentara

  80. Nema nema nema vise samoprozvana "zemljo kosarke" vise titula za vas.Borino prokletstvo vas proklinje zbog one pljacke kosarkase Argentine pre pinih 18 g.Karma je cudo kao i zbog naseg postolja.Ostaje vam samo da prisvajate Jugo titule nepostojece drzave a vi kao Srbja da se tesite sa 4 srebra i to je to.Mrsavo mrsavo jako mrsavo za samoprozvanu "zemlju kosarke" buhahahahahhhjjajajajhahah
    (Riva, 5. decembar 2020 10:36)

    # Link komentara

  81. Što smo imali košarku, imali smo....
    (Ime, 5. decembar 2020 10:35)

    # Link komentara

  82. Možete da se nađete bar u ulozi savetnika kao nekada Aca Nikolić, ali ni to ne želite. Sve razumemo, drugo je vreme, druge okolnosti, ali onda nemoj da soliš pamet.
    (Globtroter, 05. decembar 2020 10:27)

    А да ли га је неко звао? У крајњој линији, ни ово није "сољење памети" већ поштено сагледане околности, бираним речима, па и савет.
    (Јабучило, 5. decembar 2020 10:34)

    # Link komentara

  83. "Mislimo dasmo najbolji na svetu..." Glavni mentalitet naseg naroda nebeskog.
    (TeBra, 5. decembar 2020 10:34)

    # Link komentara

  84. Ovo je jedino što treba da se čuje i poštuje. Trener reprezentacije mora da vodi samo reprezetanciju i da joj je posvećen milion posto. Što se tiče igrača u ovim prozorima... Lepo je sve rekao. Samo bi dodao da njima treba da bude čast što su tu, jer da nema tih prozora 99% se ne bi u ludilu našlo u timu, čak ni na širem spisku. Iz tog razloga treba da kidaju 300%, jer možda već sutra neće više nikad zaigrati za svoju zemlju. Ovi nastupi pomažu i njima, nije mala stvar kad ti u svoj CV staviš nekoliko nastupa za Srbiju pa sve da se igralo za Mozambikom, Ugandom i Sudanom.
    (Robin Hood, 5. decembar 2020 10:31)

    # Link komentara

  85. Eto, sta kaze "Nemac"... Da se treniraju igraci i TRENERI! Mnogima je to nepojmljivo, ali to su razvijeni sistemi... Kokoskov da dodje u Srbiju, pa i sa trenerima klubova da pravi plan za dobrobit reprezentacije! Tesko je i klub i reprezentaciju voditi!
    (Jumko, 5. decembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  86. Lako je da drugi dođe u Srbiju i da bude u Srbiji kako bi odradio ceo olimpijski ciklus. Igor i Sale treba da zarade za svoje porodice koliko god mogu, a sada su u najboljim godinama. Čisto sumnjam da mogu da dobiju bolju ponudu od KSS-a od zarade koju ostvaruju u Fenerbahčeu i Bolonji. Ali zato si ti Kari zaradio za života dovoljno i slobodan si da se prihvatiš te uloge. Ali ti ne želiš, Željko je završio sa reprezentacijom, a Duda je zaista mator. Možete da se nađete bar u ulozi savetnika kao nekada Aca Nikolić, ali ni to ne želite. Sve razumemo, drugo je vreme, druge okolnosti, ali onda nemoj da soliš pamet.
    (Globtroter, 5. decembar 2020 10:27)

    # Link komentara

  87. Kako će nam biti u budućnosti? Pa gledajte rezultate mladih selekcija... po tome sudeći, ne piše nam se dobro.
    (Samo da dodam, 5. decembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  88. Браво на изјави, Пешићу!
    (А. Петров, 5. decembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  89. bravo!
    (?, 5. decembar 2020 10:18)

    # Link komentara

  90. KARI LEGENDA
    (MARKO 77, 5. decembar 2020 10:18)

    # Link komentara

  91. u pravu je maestro skroz
    (urkozaminje, 5. decembar 2020 10:16)

    # Link komentara

  92. Kari u metu, kao i uvek.
    I sto on rece onomad: "Hocemo da se igramo"?
    (Mirko10, 5. decembar 2020 10:14)

    # Link komentara

  93. Iako je uvek bio šašav, vrhunski je trener, i uvek prica o reprezentaciji sve kako jeste.
    (sizif, 5. decembar 2020 10:03)

    # Link komentara