1. Pa gde da navijam za zvezdu ??? Milorad 1969.godiste.Partizanovac
    (Milorad, 29. novembar 2020 14:27)

    # Link komentara

  2. (gladijator, 27. novembar 2020 20:20)
    poenta je da je ovo bio sastav partizana neposredno posle rata.praktično čitava reprenzetacija ndh,a ovde si naveo 7 igrača koji su za 50 godina igrali u zvezdi od kojih većina čak i nisu hrvati.kakva je to boleština
    (slobinator, 28. novembar 2020 17:13)

    # Link komentara

  3. Ne bih o tome jer cu ti vrlo brzo pronaci pravu anamnezu
    (mirotvorac, 28. novembar 2020 15:12)





    :)))))
    pa, evo, i sam si se saglasio da si specijalac, nepotrebno je da to i dodatno podcrtavaš korišćenjem stručnih izraza kojima ne znaš značenje?

    ipak, da te obavestim da je kod mene prva seansa besplatna za sve, a za vas kod kojih anamneza nije neophodna za dijagnozu - tretman je i nadalje fraj...
    (mladići borovi, devojke jele, 28. novembar 2020 16:33)

    # Link komentara

  4. e, o tome i govorim - i nama nebitnima je veselo, sve dok je vas specijalaca!
    (mladići borovi, devojke jele, 28. novembar 2020 09:41

    Mali veseljace ne ocajavaj mozda i ti nekad postanes "specijalac" al za to trebas poznavati materiju i izlagati cinjenice koje ne idu uvek samo vama il nama u korist. To je nemoguca misija za likove poput tebe koji ste samo programirani da mrzite i koji ste uvek u pravu. Ne bih o tome jer cu ti vrlo brzo pronaci pravu anamnezu a to ce onda boleti. Nauci da iz pisanih tekstova ne izvlacis konstantno reci iz konteksta, veruj mi, svet ce ti bidi onda jos lepsi kada progledas i bices jos "veseliji" i razdraganiji. Ziv bio mali veseljace...
     (mirotvorac, 28. novembar 2020 15:12)

    # Link komentara

  5. Evo vi tek trebate dostići ono što je Hrvatska već dostigla...
    (Rajko, 28. novembar 2020 08:41) 

    Srbija je u dobroj poziciji da postigne veći uspeh od hrvatskog jednogodišnjeg izleta u top 15 i ostane tamo više sezona. Projekcija za 2022 za srbiju je 12to mesto.
    (wiener, 28. novembar 2020 10:16)

    # Link komentara

  6. U svetu fudbala Zvezda je Ferari a Partizan Trabant.Koliko Zvezda ima pobeda u evropskim kupovima Partizan nema toliko ucesca.Svako na kugli zemaljskoj zna za Zvezdu,bolji smo i u medjusobnom skoru sto je naj bitnije,vise titula ,ma svega.Svaka dalja rasprava je budalastina.
     (Kli, 28. novembar 2020 10:12)

    # Link komentara

  7. Hm, ko li tebi drma kavez ovako kasno? Ajde, ti si nebitan lik ovde covece sa tvojim "veselim" zivotom...
    (mirotvorac, 28. novembar 2020 00:25)





    :)))))
    e, o tome i govorim - i nama nebitnima je veselo, sve dok je vas specijalaca!
    (mladići borovi, devojke jele, 28. novembar 2020 09:41)

    # Link komentara

  8. Evo vi tek trebate dostići ono što je Hrvatska već dostigla...
    (Rajko, 28. novembar 2020 08:41)

    # Link komentara

  9. Zvezda moze da igra samo za Vosu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (CZ, 27. novembar 2020 15:13)
    Pa kad bi igrali pošteno protiv vaše CZV kao što igrate protiv nas i dobijete utakmicu, bili bi možda i ispred PFC.
    (cartmanx, 28. novembar 2020 08:40)

    # Link komentara

  10. ))))
    znači, nikad jači sam plasman u grupnu fazu i nikad slabije evropsko proleće, to?



    i posle neki kažu da bi vas trebalo ugasiti?!
    pa, ne želim ni da zamislim taj život bez veselja u nedostatku entiteta poput tvog...
    (mladići borovi, devojke jele, 27. novembar 2020

    Hm, ko li tebi drma kavez ovako kasno? Ajde, ti si nebitan lik ovde covece sa tvojim "veselim" zivotom...
     (mirotvorac, 28. novembar 2020 00:25)

    # Link komentara

  11. sam plasman u grupnu fazu je u to vreme bio uspeh sam po sebi i prosto nezamisliva misija za vas klub!
    (mirotvorac, 27. novembar 2020 23:16)




    :)))))
    znači, nikad jači sam plasman u grupnu fazu i nikad slabije evropsko proleće, to?



    i posle neki kažu da bi vas trebalo ugasiti?!
    pa, ne želim ni da zamislim taj život bez veselja u nedostatku entiteta poput tvog...
    (mladići borovi, devojke jele, 27. novembar 2020 23:50)

    # Link komentara

  12. Ma ajde Ciko, molim Vas. Kakvo trabunjanje. Da bi se osvojio neki bod za nacionalni koeficijenat treba i neka pobeda. To sto ste igrali 2 ls nista ne znaci jer pre svega imate NULA pobeda u istoj. Takodje igrali ste ih u razmaku od 7 god. Da bi se digo koeficijent, pored pobeda potreban je i kontinuitet. Ok, igrali ste LE (kup uefa), a APSOLUTNO nikakav uspeh (jedna sezona uspesna kada ste prezimili), i to pre "tole-dominacije". Posle, u vreme "tole-diminacije" ste od 30 utakmica u grupama ( 1 LS i 4 LE) osvojili TRI boda. Jedna, jedina pobeda, mizrno da mizernije ne moze biti. I nijednu od LE niste izborili svojim znanjem, vec neznanjem (ispadanjem iz kvalifikacija za LS ). Redovni ucesnik LE, NIKADA niste bili.
    Sada, Ciko to sto ti lazes to je tvoja stvar, ali, koliko puta ste nastupali u Evropi, u sustini nista niste doneli za koeficijenat. Ko i Zvezda tada. To sto igrate sada svake druge godine kad ste "najgori" i pravite bolje rezultate nego kada ste bili "dominantni" je samo dokaz da vasa teorija da je sve namesteno Zvezdi pada u vodu ( zadnja dva ucesca ste imali i pobede, koje su za vas u vreme "tole-dominacije" nile nezamislive)
    Tako da, Ciko,ne lazi nas decu, nije lepo biti mator i lagati.
    (mr.wolf, 27. novembar 2020 18:04)

    Dete, kao prvo trazim da mi se obracas sa "vi" jer jelte, "cika" je stariji covek i shodno tome duznost tvojih roditelja je bila da te lepo vaspitaju i nauce da se starijim ljudima obracas sa "vi". Elem, necu ovde o tvom vaspitanju vec o cinjenicama a one kazu da kada se podvuce paralela izmedju nasih i vasih rezultata od 2002 pa naovamo mi smo daleko uspesniji jer imamo znatno vise plasmana u grupne faze takmicenja.
    Slazem se da nismo imali ko zna kakvih uspeha u tim grupnim fazama al dete, sam plasman u grupnu fazu je u to vreme bio uspeh sam po sebi i prosto nezamisliva misija za vas klub!
    Kazi mi dete, koliko plasmana imate u grupne faze takmicenja tokom tih 15 godina i koliko ste dugo cekali da to i ostvarite? Sta? Neznas? Pa naravno dete da neznas kada fudbal pratis od skora, jos si mlad, normalna stvar.
    Sto se Toletove vladavine tice i nasih 6 titula kazi u kojoj ste to sezoni bili ozbiljan rival za titulu i u kojoj sezoni vas nismo drali redovno u derbiju? Paralelno od kada ste vi "dominantni" tj. od 2017 godine kazi mi da li i vi nas redovno derete u derbiju ko mi vas onomad a i sad?
    Pa naravno da ne, i ta vasa nemoc u derbiju u stvarnosti pokazuje da namestate titule! U tome i jeste razlika izmedju nasih i vasih "postenih" titula, mi smo tada bili nadmocni nad apsolutno svima citaj i vama a vi ste sada nadmocni nad svima osim nad nama!
    Ajde dete, sada lepo na spavanje, nije lepo da odrastas i i da starije cike nazivas lazovima, jer te cike znaju fudbala onoliko koliko ces ti mozda znati za jedno 50-ak godina.
     (mirotvorac, 27. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  13. Neutralni fels, vikni glasno "Zvezda"! Da znamo da navijas.
    (pavle, 27. novembar 2020 21:26)






    a, ne!
    felširani je stari oportunista, neće se izjašnjavati dok iz određenih krugova ne stigne direktiva šta da se radi.
    a tada, ako kažu da tako treba, neće prestajati, ni kad promukne!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. novembar 2020 23:10)

    # Link komentara

  14. I da bude tako, nadam se da će na tom drugom mestu iza Zvezde biti Vojvodina.
    (Baroteli, 27. novembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  15. Neutralni fels, vikni glasno "Zvezda"! Da znamo da navijas.
     (pavle, 27. novembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  16. kako se to"crno beli" raduju ili navijaju za dva mesta.....u kom oni univerzumu mogu biti drugi bilo gde....
     (roger20, 27. novembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  17. Kako bilo para, ako smo napravili dug??? Kad imas para - onda nemas dug, kao npr. JSD Partizan. Duguju oni koji nemaju pare...
    (One night in May, 27. novembar 2020 19:58)

    Pa bilo para za igrace i plate a ne i za struju, radnike u klubu i na stadionu.. nije bilo para za porez i sve ostalo sto bi klub trebalo da placa. Dovodili ste igrace na kilo a niste prodavali nista. U kosarci pravili projekat evropska zvezda sa raznim strancima, i to je propalo.. e tako se pravi dug drzavi i sportskim radnicima... i stoga da, imali ste para za dovodjenje igraca..
    (Marshall, 27. novembar 2020 21:01)

    # Link komentara

  18. Sve je to džabe, jer Partizan nema ni približno budžet kao Zvezda. Naši stranci i Zvezdini, pa to nema veze sa vezom. Čak mi i dobro prodajemo strance, stvarno ne znam na koju foru. Pozdrav.
    (Deki, 27. novembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  19. lovric stankovic petrovic djajic kasanin spajic tomasevic mitic jezerkic arandjelovic secerov trener glisovic
    glazer brozovic popesku cajkovski djurdjevic simonovski mihailovic palfi bobek rupnik seres trener spic
    (Deshoni, 27. novembar 2020 19

    - milan čop
    - Tomica Ivković
    - Goran Jurić
    - Robert Prosinečki
    - milivoj Šugar
    - Milivoj  Bračun
    - Branko Zebec
     (gladijator, 27. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  20. Za nas grobare Partizan je svetinja, najveci, najposteniji, najbolji, za vas pantere to je Zvezda, sta je sporno? Tu pomirenja nema i ne moze biti, tu slaganja nema, sve suprotno gledamo, nikad necemo voleti ni postovati jedni druge. Zato se i kaze "navijac", jer navijac ne moze biti objektivan.
     (roarrr, 27. novembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  21. @lovric stankovic petrovic djajic kasanin spajic tomasevic mitic jezerkic arandjelovic secerov trener glisovic
    glazer brozovic popesku cajkovski djurdjevic simonovski mihailovic palfi bobek rupnik seres trener spic
    (Deshoni, 27. novembar 2020 19:44)

    A onda: Roklicer, Rac, Bela, Horvat, Saper, Kalember... sve igraci crvene petokrake.
    (Beograd ceo crno-beo, 27. novembar 2020 20:11)

    # Link komentara

  22. U Toletovo vreme ste napravili dug od 65 m u fudbalu a u kosarci 20
    Znaci bilo para ko pleve.
    Sta je problem i reci mi koje godine ste bili bolji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros, 27. novembar 2020 18:18)


    Kako bilo para, ako smo napravili dug??? Kad imas para - onda nemas dug, kao npr. JSD Partizan. Duguju oni koji nemaju pare...
    (One night in May, 27. novembar 2020 19:58)

    # Link komentara

  23. Ali, shodno gledanju 10 godišnjeg proseka za izračun nacionalnog koeficijenta, dominantan je doprinos FKP. A bio je i prethodnih 10 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gladijator, 27. novembar 2020 18:33

    Eto ti računaš 10 godina. A ja računam u 50 godina
     (Kaiser, 27. novembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  24. Sajt je kassiesa.net/uefa
    Srbija zaostaje za Kiprom na 15.mestu 1,5 poEna, puta 4, to je 6 bodova za Zvezdu, odnosno 3 pobede / pobeda nosi 2 boda. Sve i da Kipar ne osvoji nista, pitanje je Zvezda koje ce rezultate ostvariti. Stvar je zeznuo Partizan, jer sa njihovim bodovima bilo bi lakse. Realnije je da od sledece godine ostvarimo cilj, caK je i direktan plasman u LS dostizan / trenutno smo na 12.mestu za sledecu godinu. Po poenima od ove godine, sledece sezone se igraju sampionati, pa tek za dve godine su UEFA takmicenja.
    (ninepi, 27. novembar 2020 19:45)

    # Link komentara

  25. lovric stankovic petrovic djajic kasanin spajic tomasevic mitic jezerkic arandjelovic secerov trener glisovic
    glazer brozovic popesku cajkovski djurdjevic simonovski mihailovic palfi bobek rupnik seres trener spic
    (Deshoni, 27. novembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  26. Nista sladje nema kad grobare nateras da navija za C.Zvezdu !!!
     (Nebojsa, 27. novembar 2020 19:37)

    # Link komentara

  27. Za njih? Bilo bi me sramota!
    (Zli Gli, 27. novembar 2020 19:28)

    Ti i ne znas za koga navijas, od Efesa do Zenita i od Hofenhajma do Libereca, malo li je !
     (Trpaj "instituciju" i ne žali !, 27. novembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  28. svaki normalan navijac ce da navija za bilo koji srpski klub kad igra evropu, a "navijaci" ce da nadju razlog da se podele a ako trba i poubijaju oko toga za koj iklub navijaju u Srbiji
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. novembar 2020 19:34)

    # Link komentara

  29. Za njih? Bilo bi me sramota!
    (Zli Gli, 27. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  30. @Hahahhaha ma daj bre. Pa niko ko drzi do sebe i dostojanstva ne navija za crvenu petokraku. Klasicna boranija gurana od postojanja ali nikada prihvacena od starijih i mladjih pametnijih. Ovo sve ostalo je cirkusko mahanje balonima bez ikakve price, smisla. Krdo klasicno.
    (nisam ciko ja, 27. novembar 2020 18:43)

    Kada si u manjini i mislis da si u pravu i da si pametan samo pokazuje koliko si u stvari intelektualno inferioran i da bi trebalo da stavis prst na celo i mucnes praznom cuskijom. A sto se nikada prihvacena stvari tice zapitaj se zasto su ondasnji beogradjani navijali mahom za Zvezdu, kao uostalom i danasnji, i za momke koje su znali iz grada, a ne za neke Pirmajere i ostale nogometase NDH za koje niko ziv nije znao ni ko du niti odakle su se stvorili u Beogradu. I u Srbiji generalno
    (mile, 27. novembar 2020 19:12)

    Kad si u vecini i tako razmisljas i tako rezonujes i obmanjujes, da ne kazem mitomanises, onda samo govori koliko to nema veze sa istinom i koliko ste laz od pocetka do kraja. Cim vi morate tako da mitomanisete i prekrajate sve i jos mislite da samim tim sto ste u nekoj vecini da je to pametno...onda sta da ti kazem. Upravo u tome i jeste razlika. Pogledaj malo oko sebe pa vidi vecinu. Osim ako nisiu jedan od njih. Onda je sve jasno.
    (kriza identiteta pantera na vrhuncu, 27. novembar 2020 19:22)

    # Link komentara

  31. Jako je puno isfrustriranosti, zluradosti i neobjektivnosti na temu naših fk generalno, pa i u Evropi.
    Pravi navijač će navijati za svoj klub, a ne protiv drugog kluba kad ne igra njegov klub.
    U Evropi normalno da navijaš za klub iz svoje zemlje, bez obzira što je rival tvom klubu u domaćem prvenstvu.
    Treba da navijam za neke indijance iz nekog Genta, Šarloa ili Liježa, za Steauu, jer ne volim npr TSC??? Umobolno...
    Do pre 2 godine Partizan je bio taj koji je donosio bodove za Srbiju, tu i tamo Zvezda, i ponekad Vojvodina.
    Od pre 2 godine to je uglavnom Zvezda - mislim da su 2018 i Zvezda i Partizan igrali 1/16 Evropa lige.
    I ostali su doprineli, epizodno(Spartak, Čukarički,Radnički Niš, TSC itd).
    Svi su doprinelu jačanju nacionalnog koeficijenta, što je velili uspeh imajući u vidu koliko nam je nesposoban savez.
    Samo napred!
    (Miki NS, 27. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  32. To što je učestvovao ništa ne znači jer u grupnim fazama ništa od bodova nije osvojio. Sve grupne faze utakmica 38 i samo 7 pobeda
    (Kaiser, 27. novembar 2020 1

    gleda se 10 godišnji prosek

    "U poslednjih 10 sezona, Partizan prikupio bodova koliko i Zvezda i Vojvodina zajedno!"
    MONDO SPORT juli 2019

    I u 2019 FKP je kroz kvalifikacije (CZV- 2.25. FKP - 2.25) i rezultate u grupi(CZV- 0.75, FKP-1.25) više doprineo nac.koeficijentu.

    Niko ne spori doprinos FKCZV u zadnje 4 godine. To govori i 52. mesto na UEFA listi.

    Ali, shodno gledanju 10 godišnjeg proseka za izračun nacionalnog koeficijenta, dominantan je doprinos FKP. A bio je i prethodnih 10 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gladijator, 27. novembar 2020 18:33
    Koliko ja znam trenutno zvezda ima 38 bodova a topalovici 36 sakupljenih u tom periodu.
    (baki, 27. novembar 2020 19:18)

    # Link komentara

  33. Hahahhaha ma daj bre. Pa niko ko drzi do sebe i dostojanstva ne navija za crvenu petokraku. Klasicna boranija gurana od postojanja ali nikada prihvacena od starijih i mladjih pametnijih. Ovo sve ostalo je cirkusko mahanje balonima bez ikakve price, smisla. Krdo klasicno.
    (nisam ciko ja, 27. novembar 2020 18:43)

    Kada si u manjini i mislis da si u pravu i da si pametan samo pokazuje koliko si u stvari intelektualno inferioran i da bi trebalo da stavis prst na celo i mucnes praznom cuskijom. A sto se nikada prihvacena stvari tice zapitaj se zasto su ondasnji beogradjani navijali mahom za Zvezdu, kao uostalom i danasnji, i za momke koje su znali iz grada, a ne za neke Pirmajere i ostale nogometase NDH za koje niko ziv nije znao ni ko du niti odakle su se stvorili u Beogradu. I u Srbiji generalno
    (mile, 27. novembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  34. navijam za partizan, a od većih evropskih klubova navijam za zvezdu
    (ciga grobar, 27. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  35. nikada za njih
     (dic, 27. novembar 2020 19:04)

    # Link komentara

  36. Nikad za zvezdu!!!
    (Salaso, 27. novembar 2020 18:46)

    # Link komentara

  37. Liiii šta ćemo da im pravimooo kad dođemo sa dva tima auuu... mi sad pravimo ludilo a kamoli tek kad uđemo sa još jednim timom Pa ne znaju šta će da ih nađe..
     (DžaBu, 27. novembar 2020 18:46)

    # Link komentara

  38. Hahahhaha ma daj bre. Pa niko ko drzi do sebe i dostojanstva ne navija za crvenu petokraku. Klasicna boranija gurana od postojanja ali nikada prihvacena od starijih i mladjih pametnijih. Ovo sve ostalo je cirkusko mahanje balonima bez ikakve price, smisla. Krdo klasicno.
    (nisam ciko ja, 27. novembar 2020 18:43)

    # Link komentara

  39. mirotvorac

    To što je učestvovao ništa ne znači jer u grupnim fazama ništa od bodova nije osvojio. Sve grupne faze utakmica 38 i samo 7 pobeda
    (Kaiser, 27. novembar 2020 1

    gleda se 10 godišnji prosek

    "U poslednjih 10 sezona, Partizan prikupio bodova koliko i Zvezda i Vojvodina zajedno!"
    MONDO SPORT juli 2019

    I u 2019 FKP je kroz kvalifikacije (CZV- 2.25. FKP - 2.25) i rezultate u grupi(CZV- 0.75, FKP-1.25) više doprineo nac.koeficijentu.

    Niko ne spori doprinos FKCZV u zadnje 4 godine. To govori i 52. mesto na UEFA listi.

    Ali, shodno gledanju 10 godišnjeg proseka za izračun nacionalnog koeficijenta, dominantan je doprinos FKP. A bio je i prethodnih 10 godina.
     (gladijator, 27. novembar 2020 18:33)

    # Link komentara

  40. Pre bih rekao da i "slaninari" navijaju za Zvezdu, oni će biti drugi u prvenstvu.
     (mile rizik, 27. novembar 2020 18:19)

    # Link komentara

  41. Dok ste dominirali u Toletovo vreme niste se pitali kako neko drugi ne osvoji titulu.
    A za kosarku necu ni da pricam...
    @aja jaze

    U Toletovo vreme ste napravili dug od 65 m u fudbalu a u kosarci 20
    Znaci bilo para ko pleve.
    Sta je problem i reci mi koje godine ste bili bolji.
     (Uros, 27. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  42. @mirotvorac

    To što je učestvovao ništa ne znači jer u grupnim fazama ništa od bodova nije osvojio. Sve grupne faze utakmica 38 i samo 7 pobeda
     (Kaiser, 27. novembar 2020 18:10)

    # Link komentara

  43. Upravo. I u tome je razlika. I ne CRVENU zvezdu, nego ne bi navijali ni za jedan drugi klub pa da se i nas ugasi. Ljubav je to. NE vasarska fascinacija sarenom petorkako i balonima.
    (Beograd ceo crno-beo, 27. novembar 2020 16:00)

    Imam dobrog drugara koji je vatreni navijač JSD. Nikada ga nisam čuo da kaže Zvezda, uvek kaže Cigani. E on takođe navija za M.United, valjda mu je ti bila kompenzacija za urođenu ljubav svakog malog deteta prema crvenoj boji. Tata i stariji brat su se potrudili da mu isperu mozak ali ipak (valjda) nisu do kraja te je vatreni navijač M.Uniteda. Ne verujem da si veći navijač JSD od njega.
    (delija_iz_fotelje, 27. novembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  44. Za to je potrebno da se ukluci jos jedan tim i kada se izbrisu rezultati iz 2016/17 imamo realne sanse. Ovako ako samo Zvezda bude igrala evropu nema nista od toga. Realno to drugo mesto manje vise nista ne donosi jer je taj put do lige sampiona pretezak! U svakom slucaju lepo bi zvucalo dva tima u kvalifikacijama za ligu sampiona!
    (kojot, 27. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  45. (mirotvorac, 27. novembar 2020 17:23)

    Ma ajde Ciko, molim Vas. Kakvo trabunjanje. Da bi se osvojio neki bod za nacionalni koeficijenat treba i neka pobeda. To sto ste igrali 2 ls nista ne znaci jer pre svega imate NULA pobeda u istoj. Takodje igrali ste ih u razmaku od 7 god. Da bi se digo koeficijent, pored pobeda potreban je i kontinuitet. Ok, igrali ste LE (kup uefa), a APSOLUTNO nikakav uspeh (jedna sezona uspesna kada ste prezimili), i to pre "tole-dominacije". Posle, u vreme "tole-diminacije" ste od 30 utakmica u grupama ( 1 LS i 4 LE) osvojili TRI boda. Jedna, jedina pobeda, mizrno da mizernije ne moze biti. I nijednu od LE niste izborili svojim znanjem, vec neznanjem (ispadanjem iz kvalifikacija za LS ). Redovni ucesnik LE, NIKADA niste bili.
    Sada, Ciko to sto ti lazes to je tvoja stvar, ali, koliko puta ste nastupali u Evropi, u sustini nista niste doneli za koeficijenat. Ko i Zvezda tada. To sto igrate sada svake druge godine kad ste "najgori" i pravite bolje rezultate nego kada ste bili "dominantni" je samo dokaz da vasa teorija da je sve namesteno Zvezdi pada u vodu ( zadnja dva ucesca ste imali i pobede, koje su za vas u vreme "tole-dominacije" nile nezamislive)
    Tako da, Ciko,ne lazi nas decu, nije lepo biti mator i lagati.
     (mr.wolf, 27. novembar 2020 18:04)

    # Link komentara

  46. Za njih navijati neću nikad
     (bob, 27. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  47. Praštajte kolege, prijatelji, rođaci i svi dobri ljudi "sa one strane brda", ali ja za Zvezdu ne mogu navijati, pa taman time Partizanu bilo garantovano osvajanje Lige Šampiona...
     (Bambolejo, 27. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  48. Meni je smešno što se ljudi prepucavaju kad je sve jasno, ne samo ovde već i mnogo šire. Zvezda - najviše titula, najviše kupova, evropska i svetska titula, najviše navijača, najveći stadion, bolji međusobni skor. Upadanjem u kojekakve rasprave se daje kredibilitet ovim manjima. Čemu?
     (Milan, 27. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  49. Mi imamo šanse da izbijemo na 13. mjesto i sa tim dobijemo direktnog učesnika u ligi šampiona.
    (dzeks, 27. novembar 2020 15:09)
    Ma odmah idete u finale.
    Uostalom što vam vrijede ta dva mjesta kad od kvalifikacija ni jedan neće dalje.
     (mario, 27. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  50. Imamo direktni duel poslednje kolo sa Ceskom ekipom i bilo bi sjajno tu da pobedimo
    (Gogsi, 27. novembar 2020 16:32)
    A što ne bi pobedili Hofenhaim,što mi nebi bili prvi na tabeli?Znaci mi se sada ne borimo za drugo mesto u grupi vec za prvo.
     (Back in Black, 27. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  51. Ljudi ,bilo kakvo poredjenje Zvezde i Zvezdinih evropskh rezultata sa Partizanovim ucescima u evropskim takmicenjima je budalastina .
    (aca, 27. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  52. mala zvezda. Dzabe cela masinerija medijska, i dalje ste vasharski klub.
     (istina, 27. novembar 2020 17:43)

    # Link komentara

  53. Kakve veze ima partizan sa koeficijentom srpskog fudbala ? Ljudi igrali dve LS, imali ukupno 0 pobeda za dve sezone, pritom drugog puta u "prejakoj" grupi sa Arsenalom, Bragom i Sahtjorom 0 bodova, uz gol razliku 2:13 . Nista uspesniji nisu bili ni u ucescima u LE, 2006-e 1 bod, 2008-e 0, 2014-e 2 boda uz gol razliku 1:9, ali zato su tu svi na svakoj Zvezdinoj vesti, da umanje sto vise nase uspehe . Ali dzaba im sve, ovo nisu teorije zavere, vec argumenti, znam da je tesko, ali tek je pocelo, ovo je ZVEZDA !
    (Nemanja, 27. novembar 2020 16:29)

    Dete, ne trabunjaj... Partizan je u periodu od 2002 do 2017, znaci tokom 15 godina bio "jedini" ponavljam "jedini" srpski predstavnik koji je branio cast srpskog fudbala u Evropi i sakupljao bodove za timski i nacionalni koeficijent. Partizan od tog perioda do danas ima 2 ucesca u LS i jedno 10ak u LE i tu je ucestvovao sa manje ili vise uspeha u zavisnosti od sezona. Dok ste vi godinama brukali cast naseg fudbala eliminacijama u pretkolima od raznoraznih Ksamaksa, Kairata, Cernomoreca, Ekerena i da ne nabrajam do sutra, mi smo igrali grupne faze evropskih takmicenja redovno.
    Zvezda se tek probudila 2017 godine i od tada je uspesnija od nas jer je vezala 4 sezone u grupnoj fazi evrotakmicenja i na tom uspehu vam cestitam. Mi smo od 2017 "tek" svake druge godine ucesnici grupnih faza i to je za nas apsolutni neuspeh jer smo konstantno te grupne faze igrali. Podsecam, vi ste tokom 15-ak godina bili miljama daleko od grupa a mi ih danas, kada smo najgori u istoriji ipak igramo svake druge sezone.
    Otuda i proizilazi skok na listi nacionalnog koeficijenta jer sada i Zvezda i Partizan zajednicki brane cast srpskog fudbala, ponavljam tek od 2017 ste uspesniji.
    Sto se bitnijih rezultata tice Partizan u poslednjih 20-ak godina ima 2 ucesca u LS, 1/16 lige Evrope i 1/8 lige Evrope a vi 2 ucesca u LS i jednu 1/16 lige Evrope dok vam se ove sezone sada smesi i druga.
    E ovo su dete cinjenice...
    (mirotvorac, 27. novembar 2020 17:23)
    Svaka ti cast, lepo si mu napisao i oterao na spavanje. Hahaha
     (No penal no party, 27. novembar 2020 17:43)

    # Link komentara

  54. A što Partizan da navija za Zvezdu?Valjda treba Vojvodina?
     (Leo, 27. novembar 2020 17:39)

    # Link komentara

  55. @ Regularnost na nivou

    A ko bi trebao?Vojvodina mozda?tsc?spartak subotica?pa za koga da osvajaju i zasto?kojim igracima?Cela zemlja navija za zvezdu i partizan..normalno je da ce osvojiti neki od njih
    (aaa, 27. novembar 2020 17:32)

    # Link komentara

  56. Pu, pu, pu, daleko bilo...
    (Zema, 27. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  57. Koga su uopste oni pobedili u zadnjih 30 godina?
    (PFC sampioni, 27. novembar 2020 16:08)
    cekaj da razmislim o tom vremenskom periodu. pocelo je sa pobedom protiv bajerna u minhenu 1:2, a zavrsilo se pobedom nad livrrpulom u beogradu 2:0...
    pozdravi kuci i pisi kad stignes...
     (lal, 27. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  58. Uvek sam navijao Za Zvezdu kada igra protiv stranih klubova. Ima nas koji ne razumemo tu nasu srpsku glupost da sami sebi skacemo u stomak. Na nasu veliku zalost, apsolutna smo manjina. Vecina Grobara i Cigana vise voli da komsiji crkne krava. Ja to nikada nisam razumeo. Nije mi potrebno da nesto ide u korist Partizana da bih navijao za Zvezdu protiv nekih belgijanaca, nemaca ili ceha. Da ne pominjem neke druge nacije za koje mi je neprirodno i besmisleno da jedan Srbin koji drzi do sebe, uopste pomisli da navija. Na zalost, sta god Zvezda uradila, Za najdalje tri cetiri godine pocinje ta nakaradna Superliga Evrope u kojoj nece biti mesta ni za jedan srpsku klub. Samo ce igrati najbogatiji klubovi. Englezi, zabari, spanci, nemci i PSG, haha. Ostatak evrope ce igrati neka druga takmicenja i verovatno ce samo pobednik drugog por snazi takmicenja igrati u eliti, ako se uopste bude ispadalo iz te nove bogataske tvorevine.
    (Grobar - España, 27. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  59. Ako mi treba njima da obezbedjujemo mesto u LS bolje da izgubimo sve. Tako smo osnovali drzave svima pa ispali najgori. Sa ovima ni u lift
    (mile, 27. novembar 2020 17:26)

    # Link komentara

  60. Od njih ni lek!
     (il fiore del partigiano, 27. novembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  61. Crno beli ne bi za Zvezdu navijali klub da im se gasi.
    @Aleksej

    U pravu si. Ni za Zvezdu, ni za FMP.
    (Parni valjak, 27. novembar 2020 17:06)Toliko o vasoj ljubavi prema malom Partizanu tesko da ces shvatiti sta sam zeleo da kazem. Sa prvim komentarom i sa drugim.
    (Aleksej, 27. novembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  62. kad napredni balon pukne tek će se tad videti šta je ostalo od zvezde.
    niko nije kanalio zvezdu koliko su to radili 'najveći' zvezdaši u njeno ime...
    (toliko od mene, 27. novembar 2020 16:55)


    Mislis kao sto se vidi sta je oatalo od partizana u svim sportovima, od vaterpola, preko fudbala, kosarke, do odbojke, bocanja i hokeja. Propali odjednom, za par meseci od kako su skinuti sa visedecenijskog obitavanja na drzavnim jaslama
    (mile, 27. novembar 2020 17:23)

    # Link komentara

  63. Kakve veze ima partizan sa koeficijentom srpskog fudbala ? Ljudi igrali dve LS, imali ukupno 0 pobeda za dve sezone, pritom drugog puta u "prejakoj" grupi sa Arsenalom, Bragom i Sahtjorom 0 bodova, uz gol razliku 2:13 . Nista uspesniji nisu bili ni u ucescima u LE, 2006-e 1 bod, 2008-e 0, 2014-e 2 boda uz gol razliku 1:9, ali zato su tu svi na svakoj Zvezdinoj vesti, da umanje sto vise nase uspehe . Ali dzaba im sve, ovo nisu teorije zavere, vec argumenti, znam da je tesko, ali tek je pocelo, ovo je ZVEZDA !
    (Nemanja, 27. novembar 2020 16:29)

    Dete, ne trabunjaj... Partizan je u periodu od 2002 do 2017, znaci tokom 15 godina bio "jedini" ponavljam "jedini" srpski predstavnik koji je branio cast srpskog fudbala u Evropi i sakupljao bodove za timski i nacionalni koeficijent. Partizan od tog perioda do danas ima 2 ucesca u LS i jedno 10ak u LE i tu je ucestvovao sa manje ili vise uspeha u zavisnosti od sezona. Dok ste vi godinama brukali cast naseg fudbala eliminacijama u pretkolima od raznoraznih Ksamaksa, Kairata, Cernomoreca, Ekerena i da ne nabrajam do sutra, mi smo igrali grupne faze evropskih takmicenja redovno.
    Zvezda se tek probudila 2017 godine i od tada je uspesnija od nas jer je vezala 4 sezone u grupnoj fazi evrotakmicenja i na tom uspehu vam cestitam. Mi smo od 2017 "tek" svake druge godine ucesnici grupnih faza i to je za nas apsolutni neuspeh jer smo konstantno te grupne faze igrali. Podsecam, vi ste tokom 15-ak godina bili miljama daleko od grupa a mi ih danas, kada smo najgori u istoriji ipak igramo svake druge sezone.
    Otuda i proizilazi skok na listi nacionalnog koeficijenta jer sada i Zvezda i Partizan zajednicki brane cast srpskog fudbala, ponavljam tek od 2017 ste uspesniji.
    Sto se bitnijih rezultata tice Partizan u poslednjih 20-ak godina ima 2 ucesca u LS, 1/16 lige Evrope i 1/8 lige Evrope a vi 2 ucesca u LS i jednu 1/16 lige Evrope dok vam se ove sezone sada smesi i druga.
    E ovo su dete cinjenice...
     (mirotvorac, 27. novembar 2020 17:23)

    # Link komentara

  64. Kako da ne. Stalne maštarije. Kao sa Škotskom.
     (Pierre, 27. novembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  65. Crno beli ne bi za Zvezdu navijali klub da im se gasi.
    @Aleksej

    U pravu si. Ni za Zvezdu, ni za FMP.
    (Parni valjak, 27. novembar 2020 17:06)

    # Link komentara

  66. Zasto samo crno beli? Jesu li ostali timovi sugavi i ne smeju biti drugi na tabeli.
    @damjan

    Zasto samo crveno beli moraju biti prvi na tabeli? Jesu li ostali sugavi?
    (Sumadinac, 27. novembar 2020 16:18)

    Dok ste "dominirali" u Toletovo vreme niste se pitali kako neko drugi ne osvoji titulu osim vas.
    A za kosarku necu ni da pricam, prosto vam je neprirodno da neko drugi osim vas moze da osvoji nesto.
    Generacije ste odgajali tako da veruju da ste Bogom dani zato vam sve ovo tesko pada, zato ne umete da prihvatite drugaciju realnost.
     (ajaJaZeMšipA, 27. novembar 2020 17:00)

    # Link komentara

  67. Navijaju da može i treći tim u kvalifikacije ?
     (Đ O L E, 27. novembar 2020 16:59)

    # Link komentara

  68. Znaci da ce Partizan dobiti sansu da nastupom u Ligi Sampiona obelezi i jubilej od 40 godina od zadnje pobede u istom takmicenju jer zadnji put su ostvarili pobedu 02/11/1983 protiv Dinama iz Berlina.
    (Marko, 27. novembar 2020 16:58)

    # Link komentara

  69. Grobar da navija za CRVENU zvezdu?Nikad! Mi Grobari smo gospoda a gospoda naravno nece da navija za njih
     (Pa da, 27. novembar 2020 16:57)

    # Link komentara

  70. kad napredni balon pukne tek će se tad videti šta je ostalo od zvezde.
    niko nije kanalio zvezdu koliko su to radili 'najveći' zvezdaši u njeno ime...
    (toliko od mene, 27. novembar 2020 16:55)

    # Link komentara

  71. Da li se to vec unapred zna da ce u sezoni 2022/2023 veciti osvojiti prva dva mesta u Linglong ligi?!!
    (Regularnost na nivou, 27. novembar 2020 16:54)

    # Link komentara

  72. PFC
    Pobedili prošle godine šampiona Evrope Liverpool 2 - 0.
    Zanima li te još šta?
     (Nikola, 27. novembar 2020 16:53)

    # Link komentara

  73. kpji veci klub smo pobedili od zvezde? Ril iz Velsa.
    (Goran, 27. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  74. I crveno beli navijaju za Zvezdu...al iz Vojvodine.
    (Dulepop, 27. novembar 2020 16:

    Филијало, наравно да можеш само да навијаш за ЦЗ, јер никада не можеш ни бод да извучеш.
    (Васа С. Тајчић, 27. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  75. Kada Srbija bude imali 2 predstavnika u LŠ to će biti Zvezda i Voša
    (cobi, 27. novembar 2020 16:50)

    # Link komentara

  76. Mi kada igramo, mi osvojimo. Vi ste samo stranci tamo , na privremenom radu. Sve ce da dodje na svoje, lagnao. Nebitni ste ikome.
    (kriza identiteta pantera na vrhuncu, 27. novembar 2020 16:22)

    U bre, reko bi covek da imate bar 15 trofeja...
     (ajaJaZeMšipA, 27. novembar 2020 16:50)

    # Link komentara

  77. @aleksej
    Polako rodjace, nego reci ti nama za koga navijas!?
     (vlado, 27. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  78. Prema Zvezdi ne osećam mržnju, nego mešavinu sažaljenja, prezira i gađenja.

    Mrziti mogu samo slabi ljudi.

    Prema Partizanu osećam ljubav, poštovanje i divljenje.
    (PSG 6 komada, to je kanonada, 27. novembar 2020 16:15)

    Dokle god razmišljaš o nekome i imaš osećanja za nekoga to znači da postoji neka skrivena veza izmedju tebe i tog o kome misliš.
    Ravnodušnost je stanje duha i uma kada ne osećaš ikakvu emociju prema nekome ili nečemu. Jednostavno briga te, za tu osobu, kako živi, da li je živ uopšte, da li je gladan, žedan...
    E, to je moja ravnodušnost prema Partizanu...
    I ovo mi je bila muka što sam napisao...
     (Strawdog, 27. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  79. Кад је Партизан правио добре резултате?
    (Ljudevit, 27. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  80. Plivamo mi u mulju i u Evropi,a sta vi preposteni radite u Evropi?A da izbacio vas finalista lige šampiona Šarloralara.
    (Back in Black, 27. novembar 2020 15:53)

    plivate u kovid evropi bez publike,gde fale po pola tima protivnicima i tako...
    (tom pus, 27. novembar 2020 16:13)

    Ahahahha kooolko jadnooo hahahah mukice mala.
    Jesi siguran da bi nam bilo teže da igramo s publikom? Pogptovo na našem terenu?A kovid je problem samo kod protivnika?A nama koliko je igrača falilo sinoć?
    Pa jel možete niže da padnete?Jel može jadnije?
    Nije vam malo što nam u našem prvenstvu osporavate svaku pobedu, svaki bod, gol, penal, aut...nego i rezultate u Evropi.
    Jel se secate, ne tako davno kada smo mi bili u kanalu bas za vreme vase dominacije a sve to u vreme prethodne vlasti(čudno,ne?), kako ste nam pricali kako je Evropa merilo?
    Evo cetvrtu godinu zaredom igramo Evropu a drugi put cemo(verovatno)da docekamo i prolece u njoj.A gde ste vi, komsije, institucijo?
    U fotelji, komentarisete najveceg rivala.
    A zamisli tek koliko je to zalosno.Podsmevas se i nipodastavas igru rivala u takmičenjima za koja ti nisi bio sposoban ni da se kvalifikuješ???
    Grobari...kraj vica.
     (ajaJaZeMšipA, 27. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  81. Partizan nikada nikoga nije pobedio u LS.
     (Tika, 27. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  82. pa vi novinari ovo sve pravite u pravu je ona baba klip na you-tube kao veciti 2023 zajedno u ligu sampiona pa jel ste vi baba vange da znate da ce patlidzan biti sigurno 2 a ne cukaricki vojvodina radnicki tsc spartak stvarno ste me iznenadili ko vama daje za pravo da favorizujete partizan ko'
    (zvezdan, 27. novembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  83. Jeste kakve ima, pa ne bi navijao za vas taman ne igrali Evropu nikad. Koja si ti pametnica? Sto nisi naveo i ostale godine kad je Partizan osvajao bodove ili grupu Real, Porto, Marsej a vi prali noge u lavoru?
     (No penal no party, 27. novembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  84. Ne brini, ne navijamo za zvezdu
     (NS, 27. novembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  85. Bolji smo od zvezde i skupili smo vise bodova. Igrali smo 2 lige sampiona, i 5-6 liga evrope u proteklih 30 godina. Takodje imamo i evropsko prolece pre par godina. Pamte se i najvece pobede protiv Hamarbija, Njukasla, Kroacije, Dnjepra i Anderlehta i Steaue i Az Alkmara. Za to vreme zvezde jedva izbaci neki Kopenhagen, Krasnodar i slicne. Koga su uopste oni pobedili u zadnjih 30 godina?
    (PFC sampioni, 27. novemba) Spavaš druže računaju se samo zadnjih 5 godina ostalo se briše,pa ti izračunaj koliko je Zvezda osvojila a koliko ostali...koga smo pobedili?Recimo Liverpul koje je te godine osvojio ligu šampiona...jel dovoljno? oćeš još a ne može da čika Velja bonu
     (penaltizan, 27. novembar 2020 16:38)

    # Link komentara

  86. Ne bih mogao da navijam za Gane pa makar Partizan zbog toga ispao u beton ligu.
     (zvezdoprc, 27. novembar 2020 16:37)

    # Link komentara

  87. @Prema Partizanu osećam ljubav, poštovanje i divljenje.
    (PSG 6 komada, to je kanonada, 27. novembar 2020 16:15)


    Izvini, kao Radovac da te pitam,



    Cemu se divis?
    Hajde reci mi ali svojim recima.




    Hvala.
    (Nikola, 27. novembar 2020 16:37)

    # Link komentara

  88. Да. Само што Партизан неће бити други у првенству...
     (Стари алкос, 27. novembar 2020 16:36)

    # Link komentara

  89. @Partizan nikada vise mece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 27. novembar 2020 16:06)

    Mi kada igramo, mi osvojimo. Vi ste samo stranci tamo , na privremenom radu. Sve ce da dodje na svoje, lagnao. Nebitni ste ikome.
    (kriza identiteta pantera na vrhuncu, 27. novembar 2020 16:22)Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 27. novembar 2020 16:33)

    # Link komentara

  90. @Ко ће други него Звезда!
    (Шоне, 27. novembar 2020 16:22)

    Nije Zvezda, nego CRVENA zvezda. 45a i komunizam. Vasa pesma.
    (ok, 27. novembar 2020 16:33)

    # Link komentara

  91. Imamo direktni duel poslednje kolo sa Ceskom ekipom i bilo bi sjajno tu da pobedimo
    (Gogsi, 27. novembar 2020 16:32)

    # Link komentara

  92. Kakve veze ima partizan sa koeficijentom srpskog fudbala ? Ljudi igrali dve LS, imali ukupno 0 pobeda za dve sezone, pritom drugog puta u "prejakoj" grupi sa Arsenalom, Bragom i Sahtjorom 0 bodova, uz gol razliku 2:13 . Nista uspesniji nisu bili ni u ucescima u LE, 2006-e 1 bod, 2008-e 0, 2014-e 2 boda uz gol razliku 1:9, ali zato su tu svi na svakoj Zvezdinoj vesti, da umanje sto vise nase uspehe . Ali dzaba im sve, ovo nisu teorije zavere, vec argumenti, znam da je tesko, ali tek je pocelo, ovo je ZVEZDA !
    (Nemanja, 27. novembar 2020 16:29)

    # Link komentara

  93. Odakle vam to da će Partizan biti drugi u narednim godinama i igrati kvalifikacije za Ligu šampiona? Ove sezone su uz pomoć sudija drugi, ali ako narednih sezona ne budu imali sudije iza sebe, biće peti-šesti! Voša ili Čuka će biti drugi naš predstavnik.
     (Malo vas je grobari, 27. novembar 2020 16:24)

    # Link komentara

  94. @Partizan nikada vise mece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 27. novembar 2020 16:06)

    Mi kada igramo, mi osvojimo. Vi ste samo stranci tamo , na privremenom radu. Sve ce da dodje na svoje, lagnao. Nebitni ste ikome.
    (kriza identiteta pantera na vrhuncu, 27. novembar 2020 16:22)

    # Link komentara

  95. Ко ће други него Звезда!
     (Шоне, 27. novembar 2020 16:22)

    # Link komentara

  96. Pitanje za Grobare
    Koji veci klub su pobedili od Crvene zvezde.

    Ako ne mogu da se sete neka koriste google.
     (roki, 27. novembar 2020 16:20)

    # Link komentara

  97. Zasto samo crno beli? Jesu li ostali timovi sugavi i ne smeju biti drugi na tabeli.
    @damjan

    Zasto samo crveno beli moraju biti prvi na tabeli? Jesu li ostali sugavi?
     (Sumadinac, 27. novembar 2020 16:18)

    # Link komentara

  98. Prema Zvezdi ne osećam mržnju, nego mešavinu sažaljenja, prezira i gađenja.

    Mrziti mogu samo slabi ljudi.

    Prema Partizanu osećam ljubav, poštovanje i divljenje.
    (PSG 6 komada, to je kanonada, 27. novembar 2020 16:15)

    # Link komentara

  99. Odlicno. Idemo u ligu sampiona i mi ove sezone.
    (Vojvodina, 27. novembar 2020 16:15)

    # Link komentara

  100. sta ces od dva mesta kad nijedan nece do grupne faze.
    (Beoman, 27. novembar 2020 16:14)

    # Link komentara

  101. Plivamo mi u mulju i u Evropi,a sta vi preposteni radite u Evropi?A da izbacio vas finalista lige šampiona Šarloralara.
    (Back in Black, 27. novembar 2020 15:53)

    Zahvaljujemo se na glasu

    plivate u kovid evropi bez publike,gde fale po pola tima protivnicima i tako...
     (tom pus, 27. novembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  102. Bolji smo od zvezde i skupili smo vise bodova. Igrali smo 2 lige sampiona, i 5-6 liga evrope u proteklih 30 godina. Takodje imamo i evropsko prolece pre par godina. Pamte se i najvece pobede protiv Hamarbija, Njukasla, Kroacije, Dnjepra i Anderlehta i Steaue i Az Alkmara. Za to vreme zvezde jedva izbaci neki Kopenhagen, Krasnodar i slicne. Koga su uopste oni pobedili u zadnjih 30 godina?
    (PFC sampioni, 27. novembar 2020 16:08)

    # Link komentara

  103. Partizan nikada vise mece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 27. novembar 2020 16:06)

    # Link komentara

  104. da nas zander nije ukanalio tad sa olimpijakosom svasta bi bilo..i da majstori iz partizana ne dovode pojacanja tek kada ispadnu isto bi svasta bilo
     (AlenBr8, 27. novembar 2020 16:05)

    # Link komentara

  105. Smesan tekst, odnosno njegov uvod.

    Tacno je da ke Partizan ranije cesce igrao u Evropi ali nike pravio ni priblizno dobre rezultate. Kada je zadnji put pobedio u LS ili KESu? Koliko je bodova osvajao u tim "godinama uspeha" koliko puta prezimio u Evropi?

    Evo pitanja, zasto Srbija jos onda nije bila blizu da ima 2 predstavnika u kvalifikacijama za LS? E zato sto se ceo FSS svim silama trudio da unisti Zvezdu, dok su u UO Partizana sedeli predsednici ostalih superligasa. Sve je bilo podredjeno njima i njihovim "uspesima".

    Sada se vidi razlika u rezultatima i ko je uspesniji. Ko ke veliki a ko je komsija evropskog sampiona.

    Ako se dotaknete drzavne pomoci, samo se setite koga je drzava dva puta pomogla da isplati dugovanja za euro licencu, a koji je klub pusten niz vodu pa je zbog dugovanja izbacen iz Evrope.
     (chupavi, 27. novembar 2020 16:05)

    # Link komentara

  106. За Звезду? Јок.
     (Јабучило, 27. novembar 2020 16:05)

    # Link komentara

  107. I crveno beli navijaju za Zvezdu...al iz Vojvodine.
    (Dulepop, 27. novembar 2020 16:03)

    # Link komentara

  108. Naravno da ne. Mi vec 15 godina sami skupljamo bodove, bez icije pomoci, a zvezdine 3 ili 4 pobede nece da nas vinu u visinu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lazi svuda oko nas, 27. novembar 2020 15:51) # Link komentara

    Zadnjih par godina ne mozete da skupite bodove ni u nasem prvenstvu a ne u Evropi
    (Urox, 27. novembar 2020 16:01)

    # Link komentara

  109. Neka, hvala. Taman nikad ne igrali u Evropi. Autentični grobar.
    (Danko, 27. novembar 2020 15:16)


    radije bi oni da ne igraju evropu nego da igraju a i mi igramo... tesko da navijaju za nas
    (markinjo, 27. novembar 2020 15:16)

    Objasnio čovek iste sekunde...
     (P-76ers, 27. novembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  110. @Crno beli ne bi za Zvezdu navijali klub da im se gasi. Toliko o njimaZ
    (Aleksej, 27. novembar 2020 15:50)

    Upravo. I u tome je razlika. I ne CRVENU zvezdu, nego ne bi navijali ni za jedan drugi klub pa da se i nas ugasi. Ljubav je to. NE vasarska fascinacija sarenom petorkako i balonima.
    (Beograd ceo crno-beo, 27. novembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  111. Moramo zbog Lalata da zapnemo jos jače. On nas pušta uvek kaze uplakana avangarda.
    (Billy Billy koraci a na jugu splicani., 27. novembar 2020 15:10)
    Koliko godina imaš?
    Ime ti je na nivou učenice IV razreda
     (cokipkijg, 27. novembar 2020 15:59)

    # Link komentara

  112. Što više vesti o Zvezdi prosto uživam u kmecenju partizanke mlade.Ovo mi dodje kao lek za dušu u ovo korona vreme.
     (Back in Black, 27. novembar 2020 15:57)

    # Link komentara

  113. Za ovu Zvezdu nikad ne bi navijao.To znaci da navijam za Terzica.Kokezu,Lalata,Tonceva.....Zbog ovog Tomceva ne navijam vise ni za Radnicki,klub za koji navijam od kad znam za sebe.
    (nislija s merak, 27. novembar 2020 15:55)

    # Link komentara

  114. Da Mance nije poginuo, Zvezda ne bi videla trofej KES, iz prostog razloga sto ne bi ni bila sampion Jugoslavije.
     (Roy74, 27. novembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  115. Nece FSS dozvoliti posteno prvenstvo. Nece oni dozvoliti Partizanu da bude ni drugi. Sudijske kradje i namestaljke se nastavljaju, jer samo u takvom mulju Zvezda moze da pliva.
    (roarrr, 27. novembar 2020 15:47)
    Plivamo mi u mulju i u Evropi,a sta vi preposteni radite u Evropi?A da izbacio vas finalista lige šampiona Šarloralara.
     (Back in Black, 27. novembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  116. Mi zvezdaši imamo komplekse od Partizana toliko da se često pitamo da li taj klub još uvek postoji.
     (miško, 27. novembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  117. Naravno da ne. Mi vec 15 godina sami skupljamo bodove, bez icije pomoci, a zvezdine 3 ili 4 pobede nece da nas vinu u visinu.
     (lazi svuda oko nas, 27. novembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  118. Crno beli ne bi za Zvezdu navijali klub da im se gasi. Toliko o njimaZ
    (Aleksej, 27. novembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  119. @1914
    Terza madjijo ti li si!?
     (vlado, 27. novembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  120. Zašto partizai!?
    A Voša!?
     (shone, 27. novembar 2020 15:48)

    # Link komentara

  121. panteri posle 26 godina srama našli da pričaju nešto... znamo da obraza nemaju.
    dok je partizan vukao u evropi godinama oni su svaki meč oblačili druge dresove...
    (e moj... ti, 27. novembar 2020 15:48)

    # Link komentara

  122. Nece FSS dozvoliti posteno prvenstvo. Nece oni dozvoliti Partizanu da bude ni drugi. Sudijske kradje i namestaljke se nastavljaju, jer samo u takvom mulju Zvezda moze da pliva.
     (roarrr, 27. novembar 2020 15:47)

    # Link komentara

  123. Sale vrlo neumesno, Zvezda je državi platila porez od najmanje 30 miliona evra u zadnje 3-4 godine. Partizan je toliko koštao Zvezdu i ostale porez nike koji plaćaju porez.
     (miško, 27. novembar 2020 15:47)

    # Link komentara

  124. nikad.... možda vs kosovske ekipe
    (made in serbia, 27. novembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  125. Umesto jedne dobili bi dve kante za napucavanje u LŠ.Ovo ni najveći mazohista ne bi poželio.
    (Lale, 27. novembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  126. @arthas:dokle ide vaša bahatost i bezobrazluk.Država da vam pomaže da kupite igrače???Alo,jel vi igrate sami u ligi sa vašim crvenim blizancem ili postoje i drugi klubovi?Šta njima država daje?Ništa.Dosta više sa tim kriminalom da država pomaže samo dva kluba.Svako takmičenje pod takvim uslovima je neregularno,u svim državama je to strogo zabranjeno osim u ovoj našoj džungli,i još se prepucavate ko je dobio 10 a ko 9 miliona evra.Kako vas nije sramota više,kakvi ste vi to neljudi?Dajte te pare Kolubari iz Lazarevca pa će oni biti prvaci i igrati za LŠ.Dokle više tog ludila i državnih para?U košarci ste u 'zemlji košarke' ugasili klubove u dva najveća grada posle BG.Pre par godina za Vojvodinu nije bilo 150 hiljada evra da igra ABA ligu,direktiva iz bg kako bi se uništio potencijalni konkurent koji je počeo da se približava sa rezultatima.Lepše vam je da igrate po bosanskim i slovenačkim selima nego u NS,Nišu,Čačku...I kakav je ovo naslov,jel Partizanu zagarantovano drugo mesto?Pa oni da nisu pokrali zadnjih par sezona od 10-15 bodova u svakoj,ne bi ni igrali Evropu.Ove sezone su već oteli par bodova,počevši od prvog kola u KŠ.Nijedno gostovanje ne mogu da pobede bez pomoći sudija.Ustaj Srbijo protiv terora jugoslovenskih blizanaca!
    (1914, 27. novembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  127. Ovaj ovde crno beli NE navija za žlezđu. Nikad.
    (Tja..., 27. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  128. Valjda navija Vojvodina kao drugi najbolji klub u Srbiji.
    O tome kakvi su njihovi interesi videli smo kada su smenili Muslina zarad svojih menadzerskim sema. O njima je pricao i Nemanja Vidic, unistili su reprezentaciju zarad mrznje prema Zvezdi i zelje da strpaju pare sebi u dzep.
    (vaxilar, 27. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  129. "Da nije Partizana, zvezdasi ne bi imali tolike komplekse, a kompleksi su ih motivisali da gule poreske obveznike da bi igrali u Evropi. Prema tome, zvezdasi treba da budu zahvalni Partizanu, a ne obrnuto. Uostalom, koji klub je sakupljao bodove za Srbiju proteklih 15 godina, pre nego sto su se pojavili posteni spasioci srpskog fudbala ?!"
    Zvezda ima kompleks od Partizana? Da si rekao Juventusa, Reala, Bajerna pa Ok. Ali od Partizana?? Meni je jasno da se vi ugledate na Zvezdu, ali mi nije jasno da ne shvatate da se mi poredimo sa Juve, Real isl. Kao sto se vi poredite sa boljima i sa nekim koga zelite da dostignete, tako se i mi poredimo sa boljima koje zelimo da dostignemo.
    Sto se tice osvajanja bodova, dok nas je Tole sputavao i vas gurao, Srbija je bila izmedju 25-30mesta na rang listi. Sad smo na 17? Npr, donosili ste bodove kad je zvezdi falilo 500k evra za UEFA monitoring pa ste vi otisli u kvalifikacije za LS a mi bili prvaci. Da vas podsetim da je vama drzava u poslednje 2 sezone "donirala" za monitoring 2 i 2.5miliona evra. Vasi bodovi koje ste doneli su bili na nivou "corava koka". Niste mogli da spojite par sezona sa neki solidnim rezultatima. A tek cete videti kad krenu "mine"da vas cekaju u "sezoni kupanja". Toletove sezone se polako brisu sa UEFA liste pa ste sve nize i nize na toj listi.
    (Nele, 27. novembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  130. a zasto bi uopste drzava trebala da pomaze zvezdi ili partizanu? privatizujte se i rezultati ce odmah moci da se vide, ne mora da se moljaka iz budzeta nista
    (@arthas, 27. novembar 2020 15:43)

    # Link komentara

  131. а обзиром да се идуће године брише 16/17 онда лако можемо да скочимо и на 13. 14. или 15 позицију јер се Турцима брише 7, Данцима 6 и Кипранима 3 бода више него нама из те сезоне. Тако да би следећа сезона могла да одреди много. Напред црно и црвено бели.

    Ja ne znam kako ljudi ne kapiraju da je nebitno kome se Šta briše Bitno je Na kojoj poziciji završiš na kraju godine tačno je da se Turcima briše skoro 10 poena a nama oko 2,8 ali će doći nove države na 15 mestu. pošto najverovatnije kiprani i danci neće više osvojiti ni boda ako bi Crvena Zvezda uspela mada je teško ali nije nemoguće iz četiri utakmice tri puta da pobedi i jednom nerešeno da odigra to bilo dovoljno za to 15 mesto jer Grci će nas najverovatnije prestići ali zato konkuriše i 14 mesto na kojem je Danska razlika između Kipra i Danske 0,150 poena
     (only, 27. novembar 2020 15:42)

    # Link komentara

  132. Ne navijamo, ne postoji bilo šta na svetu što bi me opredelilo bilo kada, da navijam za njih. Uvek protiv njih.
     (ah da, 27. novembar 2020 15:41)

    # Link komentara

  133. Šta ima da navijam za Zvezdu. Oni sakupljaju bodove za sebe, 2022 će Partizan biti prvak.
    (PFC, 27. novembar 2020 15:41)

    # Link komentara

  134. Neka hvala, sa njima ni u crkvu.
    (Lole, 27. novembar 2020 15:11)


    Mi ionako ne idemo u katoličku crkvu! Samo pravoslavlje!
    (Delije Sever, 27. novembar 2020 15:40)

    # Link komentara

  135. Da neki u dresovima crno-belih boja ne ispadaju u sezoni kupanja, mogli smo vec tome da se nadamo.
     (Ljubisa livac, 27. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  136. ...Dečko pa u budžet od prodaje igrača, zarade od UEFA, prodatih karata Zvezda uplatila onoliko koliko vi za deset godina niste...
    @johny

    Gde se seti prodaje igrača... Pa vama strani klubovi moraju da isplaćuju igrače u kovanom novcu.
    (Parni valjak, 27. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  137. Ja koliko znam Vojvodina ima Crveno-Bele dresove!
     (MIRO, 27. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  138. Da li ste vi svjesni da se od početka nove sezone bodovi iz sezone 16/17 poništavaju? Mi imamo šanse da izbijemo na 13. mjesto i sa tim dobijemo direktnog učesnika u ligi šampiona.
    (dzeks, 27. novembar 2020 15:09) Ne. Ovo su bodovi za narednu godinu i oni se racunaju. Za sezonu 22/23 se poništavaju i tada i možemo imati šanse da budemo u prvih 15, naročito jer se Zvezdi briše samo 1.5 bodova a mnogim drugim timovima daleko više. Zvezda lokomotiva srpskog fudbala, kao i uvek osim u vreme Mirka i Tadića. Ne povratilo se, pu pu.
    (vss, 27. novembar 2020 15:38)

    # Link komentara

  139. A ko kaže da će biti Partizan pored Zvezde?Partizan kako igra dobro i kakav stručan kadar ima, gotovo sam siguran da će se ne daj Bože ugasiti,ali najviše od 3 do 5- tog mesta...Meni je izglednije da u Ligu Šampiona idu Zvezda i Vojvodina...i navijam za to...
     (dax, 27. novembar 2020 15:37)

    # Link komentara

  140. Patlidžan na 79 mestu
     (Gradjanin sveta, 27. novembar 2020 15:37)

    # Link komentara

  141. Fudbal nikad gori a mi jurimo drugo mesto u LŠ. Budibogsnama...
     (Vojvođanin, 27. novembar 2020 15:37)

    # Link komentara

  142. Zvezda i Vojvodina u Ligi sampiona
     (dovla, 27. novembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  143. Grobari gledaju Zvezdu i mole se za bolji koeficijent da bi imali lakseg protivnika u prvom kolu kvalifikacija za Intertoto kup.
    (pera, 27. novembar 2020 15:34)

    # Link komentara

  144. Zvezdasi nevpotcenjujte Iliceviu precku protiv Reala kao ni poslednju pobedu koju Partizan ima u najacem klubskom takmicenju ne tako davne 83’.
    (aca, 27. novembar 2020 15:34)

    # Link komentara

  145. Са обзиром да се идуће године брише 16/17 онда лако можемо да скочимо и на 13. 14. или 15 позицију јер се Турцима брише 7, Данцима 6 и Кипранима 3 бода више него нама из те сезоне. Тако да би следећа сезона могла да одреди много. Напред црно и црвено бели.
     (veljko, 27. novembar 2020 15:31)

    # Link komentara

  146. Kako se Partizan borio ,vidimo po broju bodova i poziciji naseg fudbala.Poredjenje Zvezde i Partizana je nlago receno,neumesno.
    (realno, 27. novembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  147. Danska, Skotska, Belgija, Cipar... Te zemlje ne bi nikada smele biti ispred nas na ovoj listi.
    (brzevisejace, 27. novembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  148. Zašto samo crno beli? Jesu li ostali timovi šugavi i ne smiju biti drugi na tabeli? Je li to nekim zakonom određeno da samo Crno beli i crveno beli imaju rezervisana prva dva mesta?
    (damjan, 27. novembar 2020 15:12)
    i ti si nesvesno napravio istu gresku... ispravno je:
    "Jesu li ostali timovi šugavi i ne smiju biti PRVI ILI DRUGI na tabeli?"
    :)
     (lal, 27. novembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  149. Da nije Partizana, zvezdasi ne bi imali tolike komplekse, a kompleksi su ih motivisali da gule poreske obveznike da bi igrali u Evropi. Prema tome, zvezdasi treba da budu zahvalni Partizanu, a ne obrnuto. Uostalom, koji klub je sakupljao bodove za Srbiju proteklih 15 godina, pre nego sto su se pojavili posteni spasioci srpskog fudbala ?!
    (Sale, 27. novembar 2020 15:19)

    Veću budalaštinu nisam pročitao. Dečko pa u budžet od prodaje igrača, zarade od UEFA, prodatih karata Zvezda uplatila onoliko koliko vi za deset godina niste. Pa na kom mestu je bio naš fudbal kako sze vi skupljali bodove. Koliko bodova ima tvoj klub?
     (johny, 27. novembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  150. Sta oni da igraju ???
    Partizan nije pobedio u Ligi Sampiona od 1983-ce godine...
    Zvezda se bori za Srpski fudbal i Srpske ekipe ne za ove ... nadam se da ce Vojvodina biti druga !!!
    (Slobodan, 27. novembar 2020 15:26)

    # Link komentara

  151. Opet mi gledamo tu famoznu listu, tako blizu, a tako daleko.
    (2CRAZY, 27. novembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  152. Pa dobro i Partizan je 10 godina donosio bodove dok su ovi ispadali u sezoni kupanja,sad red na njih da vrate.
     (Vucko Car, 27. novembar 2020 15:24)

    # Link komentara

  153. daj nemojte da fantazirate. ne zaslužujemo ni to jedno mjesto a kamoli dva. zamislite da i patlidžan i kmezda u istom kolu prime 6 komada
    (nisam ja, 27. novembar 2020 15:23)

    # Link komentara

  154. daj nemojte da fantazirate. ne zaslužujemo ni to jedno mjesto a kamoli dva. zamislite da i patlidžan i kmezda u istom kolu prime 6 komada
    (nisam ja, 27. novembar 2020 15:23)

    # Link komentara

  155. Коначно ће и други највећи српски фудбалски клуб, Војводина, заиграти у квалификацијама за лигу шампиона! Нека је са срећом браћо!
     (Црвена звезда 1913, 27. novembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  156. @Nikad oni ne mogu navijati za Zvezdu, bolest je to.
    (miro(s)lav, 27. novembar 2020 15:10)

    A ti si navijao za Partizan kada smo mi osvajali bodove za Srbiju? Bolest je to.
    (mrak, 27. novembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  157. Napred Zvezdo, najveća si. Volimo te.
     (Grobari Železnik, 27. novembar 2020 15:20)

    # Link komentara

  158. Ima veze tako sto da nije bilo Partizan jos bi vam navijaci razbijali automobile i ubacivali sampone
    (kosarka se vraca kuci, 27. novembar 2020 15:11)

    Ubacivali su sampone jer drzava nije htela cak ni za to da nam pomogne, ni za sredjivanje trave na stadionu, kamoli neke krstenije igrace. Sa druge strane vi kukate na aparthejd kao niko pre vas, a kad ne igrate Evropu opet dobijate pare za igrace Arsenala, CSKA Moskve, Olimpijakosa, najskupljeg fudbalera Slovacke lige...
    (Arthas, 27. novembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  159. Da nije Partizana, zvezdasi ne bi imali tolike komplekse, a kompleksi su ih motivisali da gule poreske obveznike da bi igrali u Evropi. Prema tome, zvezdasi treba da budu zahvalni Partizanu, a ne obrnuto. Uostalom, koji klub je sakupljao bodove za Srbiju proteklih 15 godina, pre nego sto su se pojavili posteni spasioci srpskog fudbala ?!
     (Sale, 27. novembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  160. Tri nerešene od 12 utakmica u ligi šampona i cirkus nastupi to letove čete u Evropi, nisu doneli nikakve bodove. Ili se boduje i promašaj ilića protiv reala. Aj malo realnosti
    (Žeks svuda oko nas, 27. novembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  161. Srbija ce,vrlo moguce,u naredne 2-3 sezone preci to magicno 15.mesto,i doci do drugog mesta u kvalifikacijama za Ligu Sampiona,a sto je jos vaznije do jednog mesta u Ligi Evrope,jer ne zaboravite da od sledece sezone sve lige koje narednih godina budu ispod 15.mesta,nece imati nijedno mesto u LE samo u novoosnovanoj Konferencijskoj Ligi.No,kako cemo verovatno u narednom periodu upasti pre ili kasnije u top 15 tako cemo gotovo izvesno odmah za jednu sezonu to izgubiti.Zasto? Pa primer Hrvatske.Oni su ove sezone imali 2 u kvalifikacijama za LS,ali su ekspresno pali ispo 15.mesta,jer im se koeficijent sada deli sa 5 klubova a ne sa 4 i samim tim je odmah teze odrzati takav nivo,ne postoji osim Dinama i Rijeke nijedan klub koji je nesto mogao da donese.Isto ce biti i sa nama,upascemo u 15,koeficijent ce da nam se deli sa 5 i odmah cemo da padnemo jer osim CZ i Partizana nemamo ni treci a kamoli cetvrti i peti klub koji bi mogao da donese bodove potrebne da na duze stane opstane u top 15 evropskih liga.
    (FUKO, 27. novembar 2020 15:17)

    # Link komentara

  162. Neka, hvala. Taman nikad ne igrali u Evropi. Autentični grobar.
    (Danko, 27. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  163. radije bi oni da ne igraju evropu nego da igraju a i mi igramo... tesko da navijaju za nas
     (markinjo, 27. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  164. Немојте то радити гробарима молим Вас. Па они не воле себе а камо ли Звезду а успут ће замрзети Војводину која ће бити друга. Оставите их на миру.
    (Рајко Четник, 27. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  165. Crno beli mogu samo da ga poduvaju!
     (Car Dušan, 27. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  166. Navijajte da osvojimo!
    (rty, 27. novembar 2020 15:06)

    Ja uvek navijam za nase u Evropi.
    Oterajmo volove sa tribina da mozemo opet decu da dovodimo na utakmice.
    Volove sa tribina a mafiju iz FSS.
     (ikac klisa, 27. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  167. Za Vošu !!!Samo napred Lalate
     (denisko, 27. novembar 2020 15:15)

    # Link komentara

  168. nemoguce je da jedan klub obezbedi mesto drugom. moraju 2 kluba osvajati bodove.
     (SubmisivniDominator, 27. novembar 2020 15:15)

    # Link komentara

  169. Srpski fudbal je u nezadrživom usponu zahvaljujući marljivosti gospodina Kokeze!
     (Krupkniković, 27. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  170. Kakve veze Partizan ima sa drugim mestom Srbije za LŠ?
    (dr Sokrates Dorćol, 27. novembar 2020 15:05) Zbog takvih kao ti nikada nećemo ići napred nego se vraćamo u srednji vek....
     (Klasa, 27. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  171. Kakve veze CRVENA zvezda ima sa predstavnikom Srbije za LS? Komar se ne bi slozio sa vama.
    (Beograd ceo crno-beo, 27. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  172. Zvezda moze da igra samo za Vosu
     (CZ, 27. novembar 2020 15:13)

    # Link komentara

  173. Zašto samo crno beli? Jesu li ostali timovi šugavi i ne smiju biti drugi na tabeli? Je li to nekim zakonom određeno da samo Crno beli i crveno beli imaju rezervisana prva dva mesta?
    (damjan, 27. novembar 2020 15:12)

    # Link komentara

  174. Samo za Vojvodinu, kakav bre Partizan
     (KB, 27. novembar 2020 15:12)

    # Link komentara

  175. Neka hvala, sa njima ni u crkvu.
    (Lole, 27. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  176. Ko je reko da ce partizan biti drugi?
    (, 27. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  177. Ima veze tako sto da nije bilo Partizan jos bi vam navijaci razbijali automobile i ubacivali sampone
    (kosarka se vraca kuci, 27. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  178. Bilo bi lepo da dobije još jedno mesto za Ligu šampiona al' zasad nije moguće.
    (Poštovalac igre, 27. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  179. Moramo zbog Lalata da zapnemo jos jače. On nas pušta uvek kaze uplakana avangarda.
     (Billy Billy koraci a na jugu splicani., 27. novembar 2020 15:10)

    # Link komentara

  180. Nikad oni ne mogu navijati za Zvezdu, bolest je to.
     (miro(s)lav, 27. novembar 2020 15:10)

    # Link komentara

  181. Da li ste vi svjesni da se od početka nove sezone bodovi iz sezone 16/17 poništavaju? Mi imamo šanse da izbijemo na 13. mjesto i sa tim dobijemo direktnog učesnika u ligi šampiona.
     (dzeks, 27. novembar 2020 15:09)

    # Link komentara

  182. Navijajte da osvojimo!
    (rty, 27. novembar 2020 15:06)

    # Link komentara

  183. Kakve veze Partizan ima sa drugim mestom Srbije za LŠ?
    (dr Sokrates Dorćol, 27. novembar 2020 15:05)

    # Link komentara

  184. Taman to drugo mesto za Vošu.
    (epcot, 27. novembar 2020 15:04)

    # Link komentara