1. Janis poceo da se drogira zbog propalog trejda...
    (Diplomac, 28. novembar 2020 09:11)

    # Link komentara

  2. Nije bitan toliko Bogdan u prici kao sam Bogdan,nego je problem sto Milvoki nije ispunio obecanje Janisu,doveli su odlicnog igraca na pleju ali nisu sutera,sto znaci da nisu odradili trejd rok kako treba
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dacha, 26. novembar 2020 08:59)
    ---…--

    Milwaukee vec ima najboljeg sutera u ligi. Middleton je prosle godine bio prvi u NBA po % jump-shot.
    (The Unforgiven, 26. novembar 2020 17:58)

    # Link komentara

  3. Vesli metjuz koga je bogdan trebalo da zameni je odlican suter. Ne vidim zbog cega se svi hvataju da je to razlog zbog cega je Bogdan trebao Milvokiju.
    Metjuz je bolji suter od Bogdana. Bogdan ima druge kvalitete, iq, prodor, asistencije, odbranu...
    (Nba fan, 26. novembar 2020 17:29)
    ---…--

    Ti znas da je Matthews u upravo zavrsenoj sezoni sutirao samo 39% iz igre? Smesna brojka, posebno u danasnja vremena kada se odbrane uopste ne igraju. U startnu petorku Bucksa ide DiVincenzo.
    (The Unforgiven, 26. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  4. Vesli metjuz koga je bogdan trebalo da zameni je odlican suter. Ne vidim zbog cega se svi hvataju da je to razlog zbog cega je Bogdan trebao Milvokiju.
    Metjuz je bolji suter od Bogdana. Bogdan ima druge kvalitete, iq, prodor, asistencije, odbranu...
    (Nba fan, 26. novembar 2020 17:29)

    # Link komentara

  5. Baksi imaju 10 igrača trenutno u rosteru od kojih su samo 3 igrači za potencijalno finale konferencije (Janis, Midlton i Holidej). Bruk Lopez, DiVinćenzo i Konejton nisu kalibar koji može da ponese ekipu, ostali su manje više nebitni. Atlanta ima Bogdana, Džona Kolinsa, Galinarija, Janga a tu su i Rondo, Kapela, kao i Kem Rediš, Hander i Uerter od kojih svaki ima 11ppg i dobar skok. Atlanta je izuzetno konkurentna ove godine makar što se rostera tiče i na papiru deluju kao daleko bolja ekipa nego Baksi.
    (Aleksa, 26. novembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  6. Janis kuburi sa sutem, Holidej je odlican igrac ali i sklon povredama. Za 7 zadnjih sezona samo jednu celu odigrao. Njima bi Bogdan legao samo tako, ali bice lepo gledati i Atlantu, sada su jako simpaticna ekipa i sa mnogo dobrih igraca. Mislim da ce biti najprijatnije iznenadjenje. Trej Jang je puno pametniji igrac od Foxa. Fox se neretko zalece kao muva bez glave, dok Trej mahom gleda prvo da proigra samog igraca. Bolje ce Bogdan sa Trejom saradjivati. U globalu Trej, Bogdan i Rondo sa klupe su najkreativnija spoljna linija u NBA i ako budu zdravi bice to spektakularno lepa kosarka. E sad koliko ce defanzivno biti dobri to je vec problem. Mada imaju Kema Redisa i Krisa Dana dobre defanzivce kada bude promaja da ih koriste. Bogdan nije Ol Star igrac ali bi mnogo znacio Milvokiju pogotovo sto ce se Holidej standardno kao i uvek povredjivati.
    (Dragan Borca, 26. novembar 2020 11:56)

    # Link komentara

  7. Antetokoumpo ako išta vrijedi onda mora odvesti Grčku do medalje.
    (Topnik, 26. novembar 2020 11:51)

    # Link komentara

  8. @Nikola...Nikola, ruzne reci o Bogdanu cuces samo od navijaca Zvezde koji nikako ne mogu da mu opsroste, nesto, a sta je to nesto, to valjda samo oni znaju. Da li su to 123 poena, najverovatnije. U tom svom zmurenju, oni ne vide da je decko jedan od najinteligentnijih igraca u NBA, uz to ima i sasvim solidan sut, igra odlicnu odbranu, ne bezi od odgovornosti. Zameraju mu neke promasene suteve, a zaboravljaju da je sam vukao tu reprezentaciju, a emocije koje i sami mogu da vide guraju pod tepih. Verovatno i zameraju to sto je Obradovic poredeci njega i jednog bivseg kosarkasa Zvezde rekao, "neuporedivo, da bi postao veliki kosarkas, moras imati m..a do poda. Ovaj ih Zvezde ih nema, ali ih Bogdan ima za obojicu". To kakav je Bogdan odavno su videli u NBA, otuda sad i ova prica. Tako da kosarkaske analfabete mogu da nastave da prate kosarku kojoj verovatno ni pravila ne znaju, a Bogdan ce samo nastaviti tamo gde je stao.
    (Roki, 26. novembar 2020 11:46)

    # Link komentara

  9. Malo deluje neverovatno da su napravili početničku grešku. Da li stvarno bilo ko misli da je tim pravnika koji prati celu situaciju dozvolio da se napravi takav amaterski propust. Meni pre deluje da su našli način da ga ne dovedu. Prosto možda postoji nesloga uprave i trenera sa Janisom po pitanju Bogdana npr. pa su našli način da se naprave naivni.
    @Globtroter
    Nema nikakve greske.. Kingsi su spremili za Bogdana "sign and trade" ugovor, on nije hteo da potpise(na sta ima pravo, jer je "restricted free agent").. i to je to.. Greska je sto su svi pomislili da je Bogdan potpisao, i zbog toga je otvorena istraga.
    (sotir zvani djubre, 26. novembar 2020 11:28)

    # Link komentara

  10. NBA insajder ističe da Janis neće produžiti ugovor, već će i on tražiti trade.Nisu mu ispunili želje, Bogdan i Rondo.
     (Hrkhrk, 26. novembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  11. Много више сам очеивао од Богдана тамо искрено. Што се тиче примања, овај уговор је пун погодак, али очекивао сам више с обзиром на слободу у игри коју је имао. Превише неконстантно што му (срећом) за репрезентацију није карактеристика.
    (Memfis, 26. novembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  12. Eto sad je bogdan kevin durent pa ga svi zvali da dodje kod njih
    Ne lozite se dzabe, posle najava da ide u lejkerse filadelfiju milvoki na kraju je zavrsio u timu malo boljem od sakramenta, otisao od foksa i hilda dosao kod janga koji je gori od foksa i hilda zajedno
     (cole, 26. novembar 2020 10:43)

    # Link komentara

  13. Jao, razmislja se jadan da produzi saradnju sa Baksima, jer beli Dzordan nece doci kod njega. Grobar sam, ali Bogdanovic je prevara veka. Covek koji od kosarke zna samo da svaku sestu, sedmu utakmicu, udje u seriju, i ubaci po pet, sest trojki, i to je sve. Kako je on uopste dospeo u Nba, nikako mi nije jasno. Jeste rasturio Zvezdu u domacem sampionatu, i bio je dobar u Evropi, ali nista vise od toga. Prevara veka, potpisujem.
    (Maksi, 26. novembar 2020 08:10)

    Prevara veka, prevara veka... evo ja potpisujem da je Maksi otkrovenje ne veka, nego citave istorije. Nikad niko jos video nije da gatacko govece pise, pa se cak zna i potpisati sa Maksi
    (ArthurDent, 26. novembar 2020 10:23)

    # Link komentara

  14. U Nba Bogdanovic igrao onako kako ih puste da igraju. U reprezentaciji on je bio lider poslednja dva prvenstva. Janis je igrao protiv nase maltene b reprezentacije na evropskom pre 2 godine gde je Bogdanovic bio apsolutni lider u tom oslabljenom sastavu i odigrao neverovatno prvenstvo, odatle mislim i da ide ta Janisova zelja da Bogdanovic dodje u Milvoki.
     (Hogar Strasni, 26. novembar 2020 10:20)

    # Link komentara

  15. Malo deluje neverovatno da su napravili početničku grešku. Da li stvarno bilo ko misli da je tim pravnika koji prati celu situaciju dozvolio da se napravi takav amaterski propust. Meni pre deluje da su našli način da ga ne dovedu. Prosto možda postoji nesloga uprave i trenera sa Janisom po pitanju Bogdana npr. pa su našli način da se naprave naivni.
    (Globtroter, 26. novembar 2020 09:59)

    # Link komentara

  16. Videcemo kako ce se Bogi snaci. U ovoj situaciji nije bio nikada. Nema vise Dula, Zeljka i Divca. Svi znaju da su crnci jako teritorijalni, a Trej Jang je povrh toga zestok privatnik i carinik lopte. Tu ce na pocetku na treninzima verovatno biti jako neprijatno i muka da se nametne, a on na to nije navikao.
     (Kukatilo, 26. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  17. Ko je gledao emisije specijalizovane za košarku prethodnih dana, od najuglednijih eksperata, novinara i bivših igrača u USA je mogao da čuje ove stvari o Bogdanu, odličan igrač koji bi Bakse podigao na viši nivo i osvajanje istoka bi bilo neminovno, porpustili su priliku da zadrže Janisa sledeće godine jer su pokazali da mu neće dovesti igrača koji im je potreban da bi napali finale, na ESPN i First take je najveći transfer free agenta Bogdanovićev prelazak u Atlantu jer je sada plej of tim. Perkins kaže da su Jang i Bogdan top bekovski par u NBA zbog svojih karakteristika, Pol Pirs kaže da je prelazak Bogdanovića u Atl najbolji transfer. Možete naći i emisiju u kojoj pola sata pričaju o tome kako gluplje franšize od Sakramenta nema, jer ne samo da su Dončića preskočili nego su sada pustili Bogdanovića za dž. Max Kelerman govori o Bogdanoviću koji je druga zvezda ekipe i neko ko će Atlantu dovesti do plej ofa, kaže i da je ovo najveći promašaj Baksa jer je sad bio trenutak da ga dovedu, to je i Janis želeo. Smit kaže da su Lejkersi morali da ponude nešto za Bogdanovića jer im fali takav igrač sa visokim iq, koji može da bude i plej i 2, koji igra odbranu, zna da dodaje, koji ima procente suta sa poludistance za 9% veći od proseka lige, koji ume sam da kreira za sebe. Ali sve to pada u vodu kada vidite da ljudi koji su poceli 2012. godine da gledaju kosarku, kada se jedan klub ugasio a druga dva privatna promenila ime, znaju više o svom sunarodniku nego svi ti eksperti tamo.
    (gde nestade radnicki basket, 26. novembar 2020 09:56)

    # Link komentara

  18. Inače za ove što kukaju što su dali likove, sledeće dve godine su negde 28-30 pik tako da ništa strašno
     (milan, 26. novembar 2020 09:47)

    # Link komentara

  19. важно је да се прави драма где је нема. наравно да би Богдан био идеалан за Баксе, али није смак света
     (Вук Караџић, 26. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  20. Nije Bogdan nikakva prevara, odlican je igrac, ali da postoji placeni hajp o njemu u medijima, to je potpuno jasno. Misko radi dobar posao.
    (John Terry, 26. novembar 2020 08:38)

    Ono kad u pokušaju da razviješ neku teoriju zavere ne uzmeš u obzir da Miško nije Bogdanov menadžer... :)
     (N, 26. novembar 2020 09:32)

    # Link komentara

  21. Priča se da Dalas nudi Atlanti trampu Luke za Bogija i dva startera Dalasa koje Atlanta želi...
     (Steva, 26. novembar 2020 09:25)

    # Link komentara

  22. Joj, čim neko upotrebi sintagmu "prevara od igrača", taj veze o košarci nema, zakolutam očima i teram dalje.

    Nikola

    Baš to sam i ja primetila. Navijači Atlante su bili tako "hajpovani" da on dođe, ali kakvih komentara je bilo od navijača Lejkersa, Milvokija, Bostona... dok navijači Dalasa pišu mesecima da dođe i igra sa Lukom. S druge strane ništa sem lepih reči od fanova Kingsa kad je objavljeno da ide u Atlantu - ako čovek uvek u svakom klubu iza sebe ostavi lepe uspomene i bude miljenik navijača, znači da ipak nešto dobro radi. :)
    Što se Janisa tiče, bojim se da je to misterija koja se nikad neće rešiti, šta je tu sve bilo. Ali činjenica je da su propašću tog trejda oni njemu dali razloga za sumnju u FO Milvokija.
    (Aleks, 26. novembar 2020 09:21)

    # Link komentara

  23. @john tery

    Nije mu Miško menadžer...
     (tamoneko, 26. novembar 2020 09:18)

    # Link komentara

  24. Tacno je da se Janis angazovao da se dovede Bogdanovic u Milvoki. Americka stampa je nasiroko pisala da je Janis zvao Bogdana i da se licno zalagao da ga dovedu. No, to je danas normalno u NBA, kao sto Lebron uvek lobira i najvise je zasluzan za dolazak Dejvisa u LA. Ostaje zagonetka kako su ozbiljni menadzeri dopustili sebi propust da mimo pravila NBA krenu u trejd ranije od dozvoljenog. Verujem da su Baksi bili spremni da ispune uslove koje je trazio Bogdanovic ali je napravljen ogroman propust koji ni americka stampa nije uspela da objasni.
    (Drnch, 26. novembar 2020 09:06)

    # Link komentara

  25. Jao, razmislja se jadan da produzi saradnju sa Baksima, jer beli Dzordan nece doci kod njega. Grobar sam, ali Bogdanovic je prevara veka. Covek koji od kosarke zna samo da svaku sestu, sedmu utakmicu, udje u seriju, i ubaci po pet, sest trojki, i to je sve. Kako je on uopste dospeo u Nba, nikako mi nije jasno. Jeste rasturio Zvezdu u domacem sampionatu, i bio je dobar u Evropi, ali nista vise od toga. Prevara veka, potpisujem.
    (Maksi, 26. novembar 2020 08:10)

    ја нисам хејтер богдана никако. али сам хејтер богранових обожавалаца који су га годинама видели као ол стар играча.
    ипак, дечко није превара. заиста није. превара је да је он ол стар калибар. истина је да је одличан нба играч. може да креира шут за себе и друге, одлично игра пик са центрима, компетитиван је, има страшну кошаркашку интелигенцију и радну етику, сасвим пристојан у одбрани... једино што му недостаје да буде међу топ бековима је мало брзине и мало бољи шут за три. он је на неких 37%, а за врх нба треба преко 40%.
    а погледај овако, упореди га: да ли су фурније, џо херис, бертанс исл. који имају сличне паре као богдан толико бољи играчи да можеш да кажеш да је он превара? у многим стварима уопште нису бољи.
    чак и тај богданов шут је варљив. он уме да се "запали" у појединим утакмицама, што је сјајна ствар. али у појединим само цигле баца. то је мало чудно и некарактеристично за нба шутере и то му је оборило цену. међутим гледајући друге играче, ово су реалне паре за њега.
    (веверица, 26. novembar 2020 09:04)

    # Link komentara

  26. Nije bitan toliko Bogdan u prici kao sam Bogdan,nego je problem sto Milvoki nije ispunio obecanje Janisu,doveli su odlicnog igraca na pleju ali nisu sutera,sto znaci da nisu odradili trejd rok kako treba,jos su napravili pocetnicku gresku i ispali amateri i nesposobni skroz sto Janisu daje signal da uprava i menadzment nisu ispunili obecanje dato posle kraha prosle sezone i da nisu sposobni da ekipu podignu na visi nivo i pretvore ih u sampionsku. Zato sad s razlogom strahuju da ce sledeceg leta da se pokupi i ode u neki drugi tim koji je sposoban i koji ce sve uciniti da mu napravi tim za titulu.
     (Dacha, 26. novembar 2020 08:59)

    # Link komentara

  27. Bilo bi bolje u Baksima ali izdrzace nekako sa 72m!
     (Novi Sad, 26. novembar 2020 08:50)

    # Link komentara

  28. Ovaj propali trejd je pokazao i jednu interesantnu dimenziju, da američka sportska javnost i njihovi mediji/ novinari više poštuju Bogdana nego što naša javnost to zna.
    Danima je najveća vest u NBA bio ovaj tempering Milvoki Sakramento i naravno da se mnogo komentarisao Bogdan, i nema sportske emisije i novinara koji nije komentarisao Bogdana u superlativu, svi su svesni njegovog znanja i talenta koje možda i nije najviše pokazao u Sakramentu ali je očigledno bilo dovoljno da svi vide o kakvom igraču se radi.
    A tek da ste čitali komentare navijača, i kako su ga navijači mnogih klubova zvali da dođe baš u njihov klub. I bilo je očigledno da se misli da je njegov kvalitet takav da treba da igra u nekom timu koji se bori za titulu.
    I sam sam bio iznenađen koliko ga poznaju i cene tamo, a naša javnost toga uopšte nije svesna..
    (Nikola, 26. novembar 2020 08:47)

    # Link komentara

  29. Значи Милвоки узима прстен ове године.
     (први српски бек, 26. novembar 2020 08:44)

    # Link komentara

  30. Hahahahaha. Da! Mislim da ce istupiti iz Lige!!
    (bax, 26. novembar 2020 08:41)

    # Link komentara

  31. Nije Bogdan nikakva prevara, odlican je igrac, ali da postoji placeni hajp o njemu u medijima, to je potpuno jasno. Misko radi dobar posao.
    (John Terry, 26. novembar 2020 08:38)

    # Link komentara

  32. @Maksi
    Čoveče, ti poznaješ košarku kao ja tkanje pirotskih ćilima. Bogdan je fenomenalan igrač. Pravi školovani košarkaš. Prevara veka?!?! NBA klubovi sa takvim organizacijama, budžetima nama nepojmljivim mogu da se zeznu kod nekog rukija, ali kod igrača koji 3 godine igra u najjačoj konkurenciji malo teže. Pogotovo što se vidi iz aviona da njegov potencijal nije iskorišćen do kraja, ali i tako je odličan igrač. Može da bude i sjajan.
     (Nikola, 26. novembar 2020 08:33)

    # Link komentara

  33. Cini se da ce njegov neuspeli transfer uticati na pad Milvokija i na uopste gledanost Nba.
    (Suri orao, 26. novembar 2020 08:30)

    # Link komentara

  34. Kakve mistifikacije Bogdana....
     (Rocky Balboa, 26. novembar 2020 08:15)

    # Link komentara

  35. Ja sam baš navijao da Bogdan ode u neki od pretendenata, bolja je atlanta nego sakramento, ali baš bi bio užitak gledati ga u NBA finalu. A za janisa se ne brinem, ima on i dalje 80tak miliona razloga da potpiše za Milvoki a ne neki drugi tim. To je, čini mi se, razlika koju oni mogu da ponude naspram drugih.
    (NO, 26. novembar 2020 08:10)

    # Link komentara

  36. стварно тежак фејл.
    што је најгоре по уораву милвокија,
    1. дали су 5 година будућности за друа холидеја и та прича би имала смисла само да су везали и богданов трејд
    2. богдановић би сигурно радије дошао у милвоки да су му дали паре које је тражио (72 милиона)
    3. сакраменто би нешто ућарио.

    овако, милвоки више нема пикове и има две звезде којима истиче уговор на крају сезоне. ако јанис оде, оде и дру и онда им остају само године патње...

    разумем јаниса. он се убио од рада, одрицања, тренинга, био лојалан... а ови клокани не могу један трејд да заврше и то иако се богдан наводно био договорио са јанисом. међутим нису хтели да му дају 72 милиона и то је крај...
     (жибо, 26. novembar 2020 08:10)

    # Link komentara

  37. Jao, razmislja se jadan da produzi saradnju sa Baksima, jer beli Dzordan nece doci kod njega. Grobar sam, ali Bogdanovic je prevara veka. Covek koji od kosarke zna samo da svaku sestu, sedmu utakmicu, udje u seriju, i ubaci po pet, sest trojki, i to je sve. Kako je on uopste dospeo u Nba, nikako mi nije jasno. Jeste rasturio Zvezdu u domacem sampionatu, i bio je dobar u Evropi, ali nista vise od toga. Prevara veka, potpisujem.
     (Maksi, 26. novembar 2020 08:10)

    # Link komentara

  38. Nista Janis brate posto mu se toliko divis, ajd ti u Atlantu
     (Samo čovek, 26. novembar 2020 08:06)

    # Link komentara

  39. Jeste, trazice transfer u Atlantu...
     (#10, 26. novembar 2020 08:06)

    # Link komentara

  40. Hahaha. Ma evo hoće da ugase klub. Treba da slave što nije došao. Osrednji igrač koji traži mnogo para
     (Šilja, 26. novembar 2020 08:05)

    # Link komentara