1. Sreca oa imamo google i vikipediju pa mozrmo da nadjemo tih vasih orvih deset "titula "i rezultate ....Titula sa pet odigranih utakmica u sezoni na sljaci gde lopta be idskace a u eri parketa dve za pedeset godina
    (UPPRD, 25. novembar 2020 06:48)

    # Link komentara

  2. po cemu je kpk bio jaci od kupa koraca u kojem su, kao preteci evrokupa, igrale visokoplasirane ekipe iz prvenstava i osvajali ga timovi poput reala, barse, milana i ostalih velikana. e tu evro titulu je partizan do 90ih 3 puta osvojio majstore, od cega 70ih 2 puta. ta oblast evro trofeja sigurno nije nesto gde mozete da nam parirate
    (petar markovic

    Nesto si pobrkao. Verovatno zbog vaseg preuvelicavanja stvari. Svako ko iole poznaje sport ZNA da je takmicenje zvano K.P.K. bilo drugo najjace takmicenje a ne samo u kosarci vec i u fudbalu zato sto su kupove svojih drzava osvajali obicno drugi najbolji timovi svojih drzava u takmicenju koje se igralo na dve pobede pa tako do finala. Eventualno kada je prvak osvajao i kup, finalista je bio taj koji je odlazio u KPK. Za razliku od osvajanja kupa neke drzave biti nizeplasirani u drzavi je bilo daleko lakse!!! Svi ostali nizerangirani timovi su odlazili u ku Radivoja Koraca koje je je bilo samo najmasovnije takmicenje i nista vise. To sto pominjes Real i slicne ekipe, mislim da preuvelicavas jer te klubove igranje u tom takmivenju NIJE INTERESOVALO jer im je samo predstavljalo problem koji ih je ometao u primarnom cilju, osvajanju domace titule. Zato je poistovecivanje Evrokupa sa ondasnjim kupom Radivoja Koraca PREUVELICANO.
    (Gorki, 23. novembar 2020 20:56)

    # Link komentara

  3. CRVENA petokraka tim koj je jednom cekao 27 godina na titulu. Posle nekog vremena jos 18. Ispali iz ABA lige. Svojevremeno pisali Djinjdjicu i Kostunici otvorneo pismo , posto su bili pretposlednji u domacoj ligi , u zoni ispadanja, da urgiraju daPartizan pobedi poslednje kolo, jer da je Partizan pustio ti utakmicu , tadasnja CRVENA petokraka bi ispala iz lige. Zatim Partizan obezbedjuje DRUGO mesto u EL sprskim timovima, a mala zvezdana ga izgubi odmah. Onda prave ABA ligu sa bracom iz zagreba i ucenjuju PArtizan da udje... Dalje je sve poznato cak i ovima sto prate kosarku 5 godina. Ne zovu ih dzabe, kako ih zovu.
    (kriza identiteta pantera na vrhuncu, 23. novembar 2020 20:28)

    # Link komentara

  4. @CZ
    Titulu niste videli 18 godina u kosarci o kojem rezimu tacno pricas?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mhm, 23. novembar 2020 12:35

    Sinko,vi titulu niste videli 30 godina,od pocetka jugo lige do 70-desetih o cemu ti pricas?Jos pali u drugu ligu.
    (CZ, 23. novembar 2020 19:20)

    Vi je tacnije niste videli prvo 27 , pa onda 18 goidna opet. I jos ispali ia ABA lige. Mali ste. O gasenju vaseg kluba drugi put.
    (Beograd ceo crno-beo, 23. novembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  5.  trebao bi da znas da je upravo Zvezda ta koja je PRVA donela jedan Evropski trofej, u ono vreme DRUGI PO JACINI kup Evropskih kupova. I to daleko pre nego sto ste vi osvojili K.E.Š. Sto opet govori o tome da je Zvezda bila daleko veci klub od vas DO RASPADA Jugoslavije!!! Vase igrace takodje nigde nisam osporavao(da ne bi bilo zabune), ali Zvezda je ta koja je GRADILA Jugoslobensku i Srpsku kosarku!!! !Prema svemu sto sam ti naveo, i tebi i u ostalim mojim komentarima JASNO sam dokazao da je Zvezda bila za vas VELIKAN Jugoslovenske kosarke!!!
    Da li si sada ukapirao da moje pisanje nije tendenciozno vec samo sušta ISTINA?
    A sto se tice toga da pisem na dugacko, sta cu kada moram jer uporno ne shvatate.
    (Gorki, 23. novembar 2020 19:14)

    po cemu je kpk bio jaci od kupa koraca u kojem su, kao preteci evrokupa, igrale visokoplasirane ekipe iz prvenstava i osvajali ga timovi poput reala, barse, milana i ostalih velikana. e tu evro titulu je partizan do 90ih 3 puta osvojio majstore, od cega 70ih 2 puta. ta oblast evro trofeja sigurno nije nesto gde mozete da nam parirate
    (petar markovic, 23. novembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  6. Moka Slavnic, vama grobarima kada neko iznese cinjnice dostupne svima poput Gorkog, vi ga nazivate trolovima. Ja razumem da igranje u drugoj ligi nije prijatno iskustvo za neki tim, ali Partizan jeste ispao u drugu ligu 1971 i igrao je drugu ligu gde je ostvario skor 20 pobeda i dva poraza. Ako ne verujes nama ovde, imas google. Ajmo dalje, Zvezda nikada nije ispala u drugu Ligu, pa tako ni 2011. U poslednjem kolu je obezbedjen opstanak pobedom protiv Zadra cini mi se. To su ti sve cinjenice.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 20:10)

    # Link komentara

  7. (Czv Pz1989, 23. novembar 2020 17:49)

    Jedan od retkih normalnih komentara ovde... Ja i pored toga sto mislim da je kvalitet na strani protivnika trenutno, slozio bih se sa svim napisanim osim sa zeljom na kraju oko konacnog rezultata, trebace malo sportske srece ali neka bude obrnuto...
    (sofronije, 23. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  8. Cubaka...
    Ajmo da brojimo trofeje.Ti prvi pocni..........bice ti lose.
    (Ramones, 23. novembar 2020 20:00)

    # Link komentara

  9. Gorki@,shvatam tvoju zelju da neke koji zele da umanje (zaista ogroman) doprinos Zvezde za kosarku na ovim prostorima malo edukujes.Ipak ,cini mi se,da ti zelis ovolikom,upornom,pisanijom da nam nametnes da je Zvezda najveci,najuspesniji klub.Razocaracu te,ISTINA je ipak drugacija.
    Najvise titula (od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule),daleko vise velikih igraca i naravno titula najboljeg u Evropi.
    Da li ti je ovo dovoljno argumentovano?
    I na kraju,imas u sebi ogromnu mrznju i kompleks na samom pomenu Partizana,pisanje malim slovom imena najveceg rivala ne vredjas nikoga nego samo otkrivas kakav si.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 23. novembar 2020 18:27)

    Pa ja ne bi rekao,da je Gorki hteo bas to da kaze,nego vam samo argumentirano dokazao,da se kosarka igrala pre vaseg kluba,i to je to,a to sto vi partizanovci uvek potencirate,da ste jedini klub na ovim prostorima,institucija,boston seltiksi i joj jos,e to je vas problem.
    (CZ, 23. novembar 2020 18:55)

    Ne kazem da ovaj tvoj komentar ne bi imao smisla da si nekom drugom odgovorio,na osnovu mog posta kako si ti zakljucio sve ovo sto si naveo?!
    (marko992, 23. novembar 2020 19:56)

    # Link komentara

  10. Marko, krenuću od kraja tvog komentara. Moje pisanje imena partizan malim slovom, nije produkt ikakve moje mrznje prema partizanu, jer nemam ja zelju da mrzim partizan, vec jednostavno time pokazujem samo to da ne volim taj klub. Jos je manje produkt nekakvog mog kompleksa prema istom, jer ja sam starija generacija koja je rasla u vremenu Jugoslavije gde je Zvezda u fudbalu i kosarci imala DALEKO VISE TITULA od partizana, sto sam i naveo!! A naveo sam to iskljucivo EDUKACIJE radi, ove omladine koja misli da je sve pocelo posle 90ih!!! E, posto si ti sam sebe otkrio da spadas bas u te i takve zbog tvojeg izvini na izrazu GLUPOG navoda "od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule?!?!", onda mozes i nesto da naucis od onoga sto sam vec pisao!!!!
    Titulu Evropskih sampiona vam nisa. icim osporio, jer je nisam pomenuo. Ako vec pominjes Evropske titule, trebao bi da znas da je upravo Zvezda ta koja je PRVA donela jedan Evropski trofej, u ono vreme DRUGI PO JACINI kup Evropskih kupova. I to daleko pre nego sto ste vi osvojili K.E.Š. Sto opet govori o tome da je Zvezda bila daleko veci klub od vas DO RASPADA Jugoslavije!!! Vase igrace takodje nigde nisam osporavao(da ne bi bilo zabune), ali Zvezda je ta koja je GRADILA Jugoslobensku i Srpsku kosarku!!! !Prema svemu sto sam ti naveo, i tebi i u ostalim mojim komentarima JASNO sam dokazao da je Zvezda bila za vas VELIKAN Jugoslovenske kosarke!!!
    Da li si sada ukapirao da moje pisanje nije tendenciozno vec samo sušta ISTINA?
    A sto se tice toga da pisem na dugacko, sta cu kada moram jer uporno ne shvatate.
    (Gorki, 23. novembar 2020 19:14

    Prvo cu ti reci da kosarku pratim od 73' od meca Lokomotiva-Jugoplastika,ostao mi je u secanju jedan brka ,bek Lokomotive(Plecas),igralo sr na Tuskancu....itd,mogao bih ti pisati o Latificu,Farcicu,Solmanu,Tvrdicu,Pilepicu,Marovicu,Knezevicu,Simonovicu...
    Opet ti dominira KO JE STA PRVI OSVOJIO,da li sam nesto osporavao od onog sto si napisao?Ali TI NISI ni u jednoj recenici,osim za titulu prvaka Evrope,potvrdio nista.Da pomenem jos neke jako krupne stvari,i bez te titule prvaka Evrope imamo vise evropskih trofeja i igrace (ako imas mise godina) koji si direktni krivci sto si se puno puta radovao reprez. uspesima..
    I na kraju,ponovo ovim tekstom potvrdjujes
    da ti mrznja(koju si i sam priznao) ne da da prevalis da JE SADA Partizan nas najveci i najtrofejniji klub.
    Ako imas nesto pametno da odgovoris nemoj se bazirati na odredjeni period ,radi se o rasponu od 65godina,pokusaj jednom to da shvatis.
    (marko992, 23. novembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  11. Ако не буде 20 разлике до полувремена,нећу више ни гледати.
    (Шоне, 23. novembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  12. Izrežirana utakmica, dobija Partizan da bi Ostoja ostao, a i da bi zadržao šanse za TOP 4!
    (cukce, 23. novembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  13. Лакши трениг.
    (Шоне, 23. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  14. ako je zvezdi problem da pobedi tim u kome je samo jedan i po pismeni kosarkas ( tomas i pola mozlija), onda i ne zasluzuje ni titulu aba lige, niti ucesce u evroligi! ko da nas pobedi? danguba, zaqurac, rahiticni gordic ili deda novica??? sve ispod 15 razlike za ovakvu zvezdu je malo, nedovoljno i porazavajuce! napred, zvezdo moja!
    (cole, 23. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  15. sve ispod 10+

    treba registrovati za partizan
    (kalcokera i trokorak bili, 23. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  16. CZ
    Titulu niste videli 18 godina u kosarci o kojem rezimu tacno pricas?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mhm, 23. novembar 2020 12:35

    Sinko,vi titulu niste videli 30 godina,od pocetka jugo lige do 70-desetih o cemu ti pricas?Jos pali u drugu ligu.
    (CZ, 23. novembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  17. (Gorki, 23. novembar 2020 17:14)

    Moram ti iskreno i otvoreno reci da zivis u velikoj zabludi. Sav trud koji si ulozio u pisanje ne vredi ti nista, ne postoji "grobos' koji moze to da shvati i kojem mozes objasniti realnu situaciju kroz sve godine od kada se igra kosarka. Oni imaju neku svoju istinu u tim ispranim mozgovima i nikakvi zvanicni podaci i statistika to ne moze kod njih promeniti. U danasnje vreme sve ima na internetu i moze se transparentno videti, ali.....sta god da im kazes i to dokumentujes oni ce to u momentu izvrnuti u nesto sto samo oni veruju. U pitanju su likovi koji su jednostavno neobjasnjiv fenomen. Mene licno samo to malo nervira sto su u stanju da se sluze svakojakim lazima samo da dokazu kako su oni naj naj.
    (Cubaka, 23. novembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  18. Gorki, vrv si mlad, ali imas gugl brate, na prvu titulu su cekali do 1976.g,a mi smo 1972.osvojili 12tu, sa Mokom, Ducijem, Kaponjom, da li je moguce da klinci toliko lupaju, a tehnologija je toliko napredovala!!!?
    (Cekamo 32. i 21.u basketu, 23. novembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  19. Gorki@,shvatam tvoju zelju da neke koji zele da umanje (zaista ogroman) doprinos Zvezde za kosarku na ovim prostorima malo edukujes.Ipak ,cini mi se,da ti zelis ovolikom,upornom,pisanijom da nam nametnes da je Zvezda najveci,najuspesniji klub.Razocaracu te,ISTINA je ipak drugacija.
    Najvise titula (od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule),daleko vise velikih igraca i naravno titula najboljeg u Evropi.
    Da li ti je ovo dovoljno argumentovano?
    I na kraju,imas u sebi ogromnu mrznju i kompleks na samom pomenu Partizana,pisanje malim slovom imena najveceg rivala ne vredjas nikoga nego samo otkrivas kakav si.
    (marko992

    Marko, krenuću od kraja tvog komentara. Moje pisanje imena partizan malim slovom, nije produkt ikakve moje mrznje prema partizanu, jer nemam ja zelju da mrzim partizan, vec jednostavno time pokazujem samo to da ne volim taj klub. Jos je manje produkt nekakvog mog kompleksa prema istom, jer ja sam starija generacija koja je rasla u vremenu Jugoslavije gde je Zvezda u fudbalu i kosarci imala DALEKO VISE TITULA od partizana, sto sam i naveo!! A naveo sam to iskljucivo EDUKACIJE radi, ove omladine koja misli da je sve pocelo posle 90ih!!! E, posto si ti sam sebe otkrio da spadas bas u te i takve zbog tvojeg izvini na izrazu GLUPOG navoda "od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule?!?!", onda mozes i nesto da naucis od onoga sto sam vec pisao!!!!
    Titulu Evropskih sampiona vam nisa. icim osporio, jer je nisam pomenuo. Ako vec pominjes Evropske titule, trebao bi da znas da je upravo Zvezda ta koja je PRVA donela jedan Evropski trofej, u ono vreme DRUGI PO JACINI kup Evropskih kupova. I to daleko pre nego sto ste vi osvojili K.E.Š. Sto opet govori o tome da je Zvezda bila daleko veci klub od vas DO RASPADA Jugoslavije!!! Vase igrace takodje nigde nisam osporavao(da ne bi bilo zabune), ali Zvezda je ta koja je GRADILA Jugoslobensku i Srpsku kosarku!!! !Prema svemu sto sam ti naveo, i tebi i u ostalim mojim komentarima JASNO sam dokazao da je Zvezda bila za vas VELIKAN Jugoslovenske kosarke!!!
    Da li si sada ukapirao da moje pisanje nije tendenciozno vec samo sušta ISTINA?
    A sto se tice toga da pisem na dugacko, sta cu kada moram jer uporno ne shvatate.
    (Gorki, 23. novembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  20. Gorki
    Partizan nikada nije ispao u drugu ligu.
    Zvezda jeste 2011.
    Dzaba trolujes.
    (Moka Slavnic, 23. novembar 2020 19:01)

    # Link komentara

  21. Nista ja ne izvrcem, niti pokusavam da prikazem da smo mi bili bitni, zato sto smo bili tim SA NAJVISE TITULA u Jugoslaviji, i samim tim smo bili JEDAN od NAJBITNIJIH klubova exJugoslavije. ZA RAZLIKU OD VAS.
    Podseticu te jos jednom na JAVNO obracanje M.Marjanovica gde cu ga citirati:- UČINIĆEMO APSOLUTBO SVE, DA partizan STIGNE Zvezdu SA TITULAMA !!! Ostalo je vec vidjeno.
    Zato, mi nismo ti koji zivimo u zabludi, ili ti koji mislimo da se kosarka igra od skoro, vec je suprotno. Vi ste ti koji misle da se kosarka igra od 90ih na ovamo. I vi ste ti koji umisljate da ste nesto ko zna sta, a dokaz tome da ste vi ti koji se SAMOPROGLASAVATE nekakvim institucijama i slicnim glupostima.
    Pozdrav i sve najbolje ti zelim.
    (Gorki, 23. novembar 2020 17:14)

    partizanu, ciboni i jugoplastici je bas lose sto imaju manje titula prvaka u ex ju od zvezde i sigurno bi menjali svoje titule prvaka evrope i ostale evropske trofeje (kojih partizan ima npr 4 komada uz 4 ucesca na f4 evrolige i jos jedno trece mesto - toliko o nebitnosti) za te zvezdine titule.

    naravno treba te razumeti. ti pises ono sto ti odgovara da bi ti bilo lakse i ne obazires se na realnost da je partizan jos ti 70ih pretekao zvezdu po broju evro trofeja
    (petar markovic, 23. novembar 2020 19:00)

    # Link komentara

  22. Gorki@,shvatam tvoju zelju da neke koji zele da umanje (zaista ogroman) doprinos Zvezde za kosarku na ovim prostorima malo edukujes.Ipak ,cini mi se,da ti zelis ovolikom,upornom,pisanijom da nam nametnes da je Zvezda najveci,najuspesniji klub.Razocaracu te,ISTINA je ipak drugacija.
    Najvise titula (od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule),daleko vise velikih igraca i naravno titula najboljeg u Evropi.
    Da li ti je ovo dovoljno argumentovano?
    I na kraju,imas u sebi ogromnu mrznju i kompleks na samom pomenu Partizana,pisanje malim slovom imena najveceg rivala ne vredjas nikoga nego samo otkrivas kakav si.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 23. novembar 2020 18:27)

    Pa ja ne bi rekao,da je Gorki hteo bas to da kaze,nego vam samo argumentirano dokazao,da se kosarka igrala pre vaseg kluba,i to je to,a to sto vi partizanovci uvek potencirate,da ste jedini klub na ovim prostorima,institucija,boston seltiksi i joj jos,e to je vas problem.
    (CZ, 23. novembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  23. Ajmo Zvezdo!!!
    (tata dvoje lepe dece, 23. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  24. Gorki
    Samo sto.si zaboravio da napišeš da i pored tih silnih titula nikad u zivotu niste osvojili ono sto su Jugoplastika,Bosna ,Cibona i Partizan,tako da samo na osnovu toga definitivno ne mozete ni prismrdeti Partizanu,kao sto ste vi u fudbalu najuspesniji
    (Mhm, 23. novembar 2020 18:36)

    # Link komentara

  25. uvek iste priče i prepucavanja. mislim da je dobra stvar za srpski sport što za ovaj derbi interesovanje ljudi sve manje.
    (sasha-NS, 23. novembar 2020 17:26)

    Bas mi je drago da ovaj put nisi skroz u pravu.Mogao si procitati da postoje i kontra primeri.Nadam se da ce ih biti sve vise.
    (marko992, 23. novembar 2020 18:34)

    # Link komentara

  26. Kako su samo Zvezdaši ubeđeni u razvaljivanje Partizana, koje samopouzdanje, pa to je neverovatno.Zanimljivo razmišljanje.
    (Rade, 23. novembar 2020 18:32)

    # Link komentara

  27. Gorki@,shvatam tvoju zelju da neke koji zele da umanje (zaista ogroman) doprinos Zvezde za kosarku na ovim prostorima malo edukujes.Ipak ,cini mi se,da ti zelis ovolikom,upornom,pisanijom da nam nametnes da je Zvezda najveci,najuspesniji klub.Razocaracu te,ISTINA je ipak drugacija.
    Najvise titula (od kada se gleda kada je ko poceo da osvaja titule),daleko vise velikih igraca i naravno titula najboljeg u Evropi.
    Da li ti je ovo dovoljno argumentovano?
    I na kraju,imas u sebi ogromnu mrznju i kompleks na samom pomenu Partizana,pisanje malim slovom imena najveceg rivala ne vredjas nikoga nego samo otkrivas kakav si.
    (marko992, 23. novembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  28. Neka pobedi bolji, neka pobedi košarka. Želim lepu i atraktivvnu košararku. Naravno navijam za Partizan.
    (Rade, 23. novembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  29. Gorki..
    Sam lepo kazes bili ste,tim sa najvise titula BILI STE!!!
    Vise niste,i ne gnjavi vise.Partizan vas je pobedio 150 puta u derbiju.Ocemu ti pricas alo bree.
    (Ramones, 23. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  30. Zasto neki od vas uporno pisu kao da ce Zvezda da razvali Partizan, kao da je vec pobeda unapred upisana. Ja kao okoreli Zvezdas smatram da to nije tako, em sto svi znamo da je derbi uvek bio nepredvidiv, em sto smatram da Partizan ima jako dobar tim za uslove Aba lige. Dakle igraci poput Mozlija (top igrac, pogotovo odbrana),Tomasa, Kodija, su jako jako nezgodni i kvalitetni igraci, veliki peh za njih je neigranje Jaramaza koji je jedan od najboljih igraca lige, kao i Pejdza koji je bas dobar suter, tako da bih voelo da su i oni u timu pa da gledamo jos bolju utakmicu, kao sto ne bih zeleo da vidim nekog naseg igraca povredjenog, ne zelim to ni rivalu, dakle brz oporavak ovim momcima..onda ne smemo da izostavimo ni iskusnog Gordica, kao ni Dangubica koji ima dosta derbija iza sebe i zna kako sve to funkcionise na parketu, a gledajuci zadnje 2-3 utakmice, vidim da je dosta popravio i sut, tj pogadja cesce i za 3 i sa poludistance, Zagorac je isto tu..Velickovic koji uvek odigra dobro derbi..sa jednim dobrim trenerom, smatram da to Saso i jeste, ako uzmemo u obzir i umornu Zvezdu posle gustog rasporeda, onda dolazimo do zakljucka da su sanse, po meni, negde fifti fifti, plus igra se u hali gde Partizan trenira, a svi znaju da je i to jako bitan faktor, obruci, teren..tako da eto to bi bilo neko moje kratko vidjanje ove utakmice. Naravno, kao i uvek uz Zvezdu, uz puno adrenalina i nervoze tokom svake utakmice, pogotovo ove. Rez: 86:78 za Zvezdu. :p
    (Czv Pz1989, 23. novembar 2020 17:49)

    # Link komentara

  31. Cekamo 22 pobedu i posle toga niz pobeda, koji vise nikad nece prestici!!!
    (Cekamo 32. i 21.u basketu, 23. novembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  32. Partizan je bas desetkovan,bez dva najbolja igraca veceras,kakav maler..
    (Pojedinci stvarno nemaju blama, 23. novembar 2020 17:27)

    # Link komentara

  33. uvek iste priče i prepucavanja. mislim da je dobra stvar za srpski sport što za ovaj derbi interesovanje ljudi sve manje.
    (sasha-NS, 23. novembar 2020 17:26)

    # Link komentara

  34. Jedno je sigurno, Davidovac i Dobric ce po obicaju eksplodirati, ko igra kladionicu plus na njih. Mogu da budu van forme, da u deset utakmica ne ubace pet poena ali kad god se igra derbi njih krene
    (Admiral, 23. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  35. Evo Gorki da ti objasnim nesto. Od 71 koju spominjes derbi nije postojao do Lisca i cekanja 28 godina na titulu. Vi ste tada , mada i od osnivanja bili NIKO i NISTA. A onda je opet nestao derbi od 2011 kad ste ugasili klub. NEbitni ste. Znam da boli ali shvati. Dzabe se upinjes da izvrnes sve i lecis komplekse ubedjujuci ljude da ste bitni, kada ni sada vas niko ne prati i ne gleda. u ostalom pitaj Makabi.
    (malo ovo ono,

    Evo malo i tebe da edukujem.
    Za razliku od tebe ARGUMENTOVANO cu govoriti. Kao sto sam vec napisao, do '71e godine vi ste bili NIKO I NIŠTA jer ne samo da NISTE IMALI NITI JDENU TITULU, vec ste ISPALI i DRUGU ligu i bili ZVANIČNI DRUGOLIGAŠI. Za razliku od vas mi smo bili,(A NE SAMO DO TADA VEC I DO RASPADA Jugoslavije), klub sa NAJVIŠE TITULA!!!! Tako da tvoje laprdanje da smo mi bili niko i nista, ne samo da ne pije vodu vec je neverovayna GLUPOST !!
    E sada malo o Liscu i cekanju na titulu. Kao prvo vi ste na svoju prvu titulu cekali PUNE 33godine do sa moje strane vec pomenute generacije Dalipagic-Kicanovic. Kao sto sam vec napisao SAMO u tom periodu je postojala naznaka nekakvog derbija a to je trajalo nekih 6-7godina, do odlaska te generacije. U medjuvremenu stvari su se VRATILE NA SVOJE MESTO, i Zvezda iako nije osvojila 28godina titulu, uvek je bila u borbi za istu, igrajuci PRAVE derbije protiv svojih stvarnih protivnika Cibone, Jugoplastike,Sibenke,Zadra i Olimpije. A vi ste za to vreme cekali ponovo 10ak godina da bi ste osvojili TEK trecu titulu sa vec pomenuyom generacijom Divca i ostalih.
    Znaci da zavrsim. Nista ja ne izvrcem, niti pokusavam da prikazem da smo mi bili bitni, zato sto smo bili tim SA NAJVISE TITULA u Jugoslaviji, i samim tim smo bili JEDAN od NAJBITNIJIH klubova exJugoslavije. ZA RAZLIKU OD VAS.
    Podseticu te jos jednom na JAVNO obracanje M.Marjanovica gde cu ga citirati:- UČINIĆEMO APSOLUTBO SVE, DA partizan STIGNE Zvezdu SA TITULAMA !!! Ostalo je vec vidjeno.
    Zato, mi nismo ti koji zivimo u zabludi, ili ti koji mislimo da se kosarka igra od skoro, vec je suprotno. Vi ste ti koji misle da se kosarka igra od 90ih na ovamo. I vi ste ti koji umisljate da ste nesto ko zna sta, a dokaz tome da ste vi ti koji se SAMOPROGLASAVATE nekakvim institucijama i slicnim glupostima.
    Pozdrav i sve najbolje ti zelim.
    (Gorki, 23. novembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  36.  | 09:22 -> 09:23

    Marko992, druze to je kosarka, sport. Ne mozes odmah da otpises neku ekipu i da kazes e bice dobro ako ne izgubimo vise od 10 razlike. Ko ti garantuje da bas veceras Zagorac nece ubaciti 30 poena. Da bas veceras Dangubic nece pogoditi 4 trojke. Da bas veceras Gordic nece dati 20 poena. Ko ti garantuje da Zvezda nece veceras imati ocajan sut. Pa eto, vidi samo nase i vase rezultate. Mi jedva dobili Split, pa posle 3 dana tukli Armani na gostovanju koji 4 puta skuplji od nas sa mnogo boljim trenerom. Vi gubite od Boraca i Igoke, pa bijete Uniks i Huventud. Nema tu pravila, igra se na terenu i uvek je sve moguce.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 16:40)

    Slazem se da su iznenadjenja moguca,ali,ne desavaju se bas tako cesto.
    Obradovic je dobar trener (koliko god ga neki od vasih pljuvali) i siguran sam da nece dozvoliti iznenadjenje.Kljuc je u Zvezdinoj odbrani,ako je odigra samo solidno Partizan nema sanse.
    (marko992, 23. novembar 2020 16:58)

    # Link komentara

  37. Marko992, druze to je kosarka, sport. Ne mozes odmah da otpises neku ekipu i da kazes e bice dobro ako ne izgubimo vise od 10 razlike. Ko ti garantuje da bas veceras Zagorac nece ubaciti 30 poena. Da bas veceras Dangubic nece pogoditi 4 trojke. Da bas veceras Gordic nece dati 20 poena. Ko ti garantuje da Zvezda nece veceras imati ocajan sut. Pa eto, vidi samo nase i vase rezultate. Mi jedva dobili Split, pa posle 3 dana tukli Armani na gostovanju koji 4 puta skuplji od nas sa mnogo boljim trenerom. Vi gubite od Boraca i Igoke, pa bijete Uniks i Huventud. Nema tu pravila, igra se na terenu i uvek je sve moguce.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 16:40)

    # Link komentara

  38. Dečko što se škole tiče tebi izgleda nije išla.Samo mi objasni zašto je Šilb tužio(BAT) nekakav ILR za neisplaćene plate?
    (UPPRD,

    Odeš na sajt BAT i izlistaš sve godine od 2014 pa do danas i vidiš da nema ni jednog igrača iz CZ da je tužio Zvezdu BAT-u
    (Autolakirer, 23. novembar 2020 16:31)

    # Link komentara

  39. Lagano odraditi posao i cuvati se za Efes,kakav crni derbi sa ovim vezarama
    (SARLOAkrobata, 23. novembar 2020 16:28)

    # Link komentara

  40. @(Gorki, 23. novembar 2020 16:12)

    Evo Gorki da ti objasnim nesto. Od 71 koju spominjes derbi nije postojao do Lisca i cekanja 28 godina na titulu. Vi ste tada , mada i od osnivanja bili NIKO i NISTA. A onda je opet nestao derbi od 2011 kad ste ugasili klub. NEbitni ste. Znam da boli ali shvati. Dzabe se upinjes da izvrnes sve i lecis komplekse ubedjujuci ljude da ste bitni, kada ni sada vas niko ne prati i ne gleda. u ostalom pitaj Makabi.
    (malo ovo ono, 23. novembar 2020 16:23)

    # Link komentara

  41. Kakav derbi? Nema derbija sa novoformiranim klubom iz Železnika.Neprestano ponavljeanje laži i spinovanja neće vaskrsnuti staru,pravu i jedinu Zvezdu.Dakle na derbi ćemo još čekati,panteri.
    (dragan,

    Dragane, da ti objasnim nesto. Derbi nije postojao od "45e pa do "71e. Nije postojao jer u tom periodu partizan je bio NIKO i NIŠTA!! Cak je te '71e ispao u DRUGU ligu!!! Nekakav derbi je postao tek pojavom generacije Dalipaguc-Kicanovic sto je trajalo samo par godina, posle cega je ponovo nastao vakum od desetak godina do pojave generacije Divac-Paspalj-Dordjevic. Da li ti je sada jasnije?
    A to sto vi smatrate nekakvim derbijem mozete zahvaliti iskljucivo raspadu Jugoslavije gde je dolaskom osovine I.Dacic-M.Marjanovic partizan bio projekat drzave DA MORA SUSTIGNUTI Zvezdu i u fudbalu i u kosarci!!!!
    Sto se tice tvog "pametovanja" da derbi ne postoji jer je Zvezda nekakav novoformirani klub, podseticu te da je tvoj partizan pre Zvezde ZVANICNO promenio ime u novoformirani klub koji se zvao partizanIGOKEA !!!
    (Gorki, 23. novembar 2020 16:12)

    # Link komentara

  42. Marko992, slazem se sa tobom. Izostanak Jaramaza i verovatno Pejdza je veliki, ogromni hendikep za Partizan, to svi koji pratimo kosarku jako dobro znamo. Ali sa druge strane, moras priznati da je Zvezda mnogo putovala prethodnih 20 dana, igrala mnogo utakmica i da je dosta umornija od Partizana. Neka pobedi bolji. Sportsku pozdrav.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 15:46)

    Naravno da si u pravu za umor,ipak,sve ispod 10-15 razlike za Zvezdu cu smatrati nasim uspehom.
    Pozdrav!
    (marko992, 23. novembar 2020 16:09)

    # Link komentara

  43. I da smo kompletni, Zvezda bi bila u laganoj prednosti, zbog kvalitetnijih stranaca. Kao i zbog cinjenice da nisu promenili trenera pre dve nedelje.
    Ocekujem dobru utakmicu. Nadam se da je sudije nece upropastiti, na bilo ciju stetu. Pa da posle pricamo o igri a ne o sudjenju.
    Tacno je da 7-8 igraca moze da iznese utakmicu, ali je lakse naci te igrace kad imas 12 u rotaciji, nego kad ih imas 9. Cesto su odlucujuci igraci koji odigraju svega par minuta, bocnu neki kos i odmore nekog bitnijeg igraca u odbrani. O potencijalnom problemu sa licnim greskama da i ne govorim. Tim sa duzom klupom lakse podnosi te situacije.
    Ali neka momci odigraju borbeno svih 40 minuta, pa ko zna. Lose vece protivnika, umor, sve je moguce.
    Moj savet im je da ubace vise koseva od protivnika. Onda ce sigurno pobediti.
    (Gazda Dojkan, 23. novembar 2020 16:07)

    # Link komentara

  44. ... pa:
    časovi ljubavi, sarmice kod Bogdanove mame, turci, F9, F16, F18, kompleksi su to, uništeno detinjstvo. ..
    idemo raspalite
    (Jalijaš, 23. novembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  45. Dečko što se škole tiče tebi izgleda nije išla.Samo mi objasni zašto je Šilb tužio(BAT) nekakav ILR za neisplaćene plate?
    (UPPRD,

    Samo vi upPRDITE.
    (Gorki, 23. novembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  46. Marko992, slazem se sa tobom. Izostanak Jaramaza i verovatno Pejdza je veliki, ogromni hendikep za Partizan, to svi koji pratimo kosarku jako dobro znamo. Ali sa druge strane, moras priznati da je Zvezda mnogo putovala prethodnih 20 dana, igrala mnogo utakmica i da je dosta umornija od Partizana. Neka pobedi bolji. Sportsku pozdrav.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  47. Dečko tebi izgleda prija što nema škole a to je pogodno vreme za lupetanje. A da te nečem edukujem. Da je Zvezda ugašena bila bi brisana iz registra APR. A onda ako se osniva nova Zvezda onda novi statut i novi PIB. A Zvezda ima istu adresu i isti PIB kao i pre UPPR. Kada bi znao da to sve pročitaš a stoji na APR. Adresa Mali Kalemegdan 1
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezda, 23. novembar 2020 14:39
    Dečko što se škole tiče tebi izgleda nije išla.Samo mi objasni zašto je Šilb tužio(BAT) nekakav ILR za neisplaćene plate?
    (UPPRD, 23. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  48. Kao prvo zelim svima dobru utakmicu i bez povreda u oba tima. Kao drugo, utakmica ima razlicitu vaznost za Zvezdu i Partizan. Za Partizan je biti ili ne biti sto se tice plasmana u ABA. Za Zvezdu je mnogo vaznija utakmica protiv Efesa u cetvrtak. Ocekujem pobedu Zvezde od 10-tak razlike jer ovaj Partizan je slab u odbrani a tesko da moze da ima odgovor na Zvezdinu odbranu u napadu. Svakako neka sport pobedi, a za spinove o budzetima i ostalim stvarima cemo nekom drugom prilikom. Ima dana, ali veceras je u fokusu utakmica.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 12:34)

    Voleo bih da smo u bar malo ravnopravnoj situaciji ,zbog situacije sa povredama dva najbolja igraca ne moze se ocekivati mnogo od Partizana.
    Bitno je da utakmica protekne u fer i korektnoj borbi.
    Bice jos meceva..
    (marko992, 23. novembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  49. Marshall: i moja baba je bila stabilna, pre 70 godina!!
    (SAŠA FRANKFURT, 23. novembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  50. jedina sansa da zvezda bude na nacionalnoj televiziji je kada igra sa partizanom. ne zovu ih dzaba landroveri
    (Ivan, 23. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  51. Kakav derbi? Nema derbija sa novoformiranim klubom iz Železnika.Neprestano ponavljeanje laži i spinovanja neće vaskrsnuti staru,pravu i jedinu Zvezdu.Dakle na derbi ćemo još čekati,panteri.
    (dragan, 23. novembar 2020 14:08)

    Ovo nije derbi, jer utakmice od 2007.godine sa Igokeom ne mogu biti derbi...
    (Sremac, 23. novembar 2020 15:08)

    # Link komentara

  52. Dovedite bar neke komentatore.Ono sto rade Saran i Miljan je uvreda za kosarku!
    (matori 2, 23. novembar 2020 15:01)

    # Link komentara

  53. Zvezda pobedom ostavlja "instituciju" za grčevitu borbu za četvrto mesto
    (Autolakirer, 23. novembar 2020 14:42)

    # Link komentara

  54. Kakav derbi? Nema derbija sa novoformiranim klubom iz Železnika.Neprestano ponavljeanje laži i spinovanja neće vaskrsnuti staru,pravu i jedinu Zvezdu.Dakle na derbi ćemo još čekati,panteri.
    (dragan, 23. novembar 2020 14:08)

    Dečko tebi izgleda prija što nema škole a to je pogodno vreme za lupetanje. A da te nečem edukujem. Da je Zvezda ugašena bila bi brisana iz registra APR. A onda ako se osniva nova Zvezda onda novi statut i novi PIB. A Zvezda ima istu adresu i isti PIB kao i pre UPPR. Kada bi znao da to sve pročitaš a stoji na APR. Adresa Mali Kalemegdan 1
    (Zvezda, 23. novembar 2020 14:39)

    # Link komentara

  55. Zvezdi fali 1, odnosno 2 titule prvaka Srbije da postane tim sa najvise titula prvaka Srbije.

    I tako objedini 2 najveca sporta - fudbal i kosarku.

    A i ABA liga rekord se blizi.

    Ponos Srbije i navijaca.
    (GM, 23. novembar 2020 09:43)
    I dalje ce KKP biti najtrofejniji nas klub. Ne znam kako vam ne dosadi da objavljujete ovakve gluposti.
    (Losmi, 23. novembar 2020 13:53

    Nema potrebe im vise odgovarati na ovakve gluposti.Ne tako davno slicna je bila situacija u fudbalu,neka provere sta su tada pisali.U kosarci je sve to jos mnogo vise na strani Partizana nego sto je tada bilo na Zvezdinoj strani.U fudbalu,na zalost,nista nismo osvojili na reprez. planu na kontu te titule(mnogo je i objektivnih stvari) dok je u slucaju kosarke i Partizana sve vec mnogo puta pisano.
    Kompleksasi neka se tese,jedino im to i ostaje.
    (marko992, 23. novembar 2020 14:31)

    # Link komentara

  56. Zalosno je sto se opet prepucavamo, bla bla, mi smo zamrznuti, a vi ste Igokea i tako dalje...Najzalosnije je sto veceras u SRPSKOM derbiju ce igrati Americki kosarkasi. Srba nema nigde...A i to sto imamo mi Zvezdasi i sto imate vi Partizanovci, sve je to lose. Nemamo mi nijednog klinca koji ce da se nalozi i rasturi vas ili nas kos. Nije bitno uopste, ali nedostaje mi ta zar nasih momaka. Derbi ne gledam vec neko vreme, jer zalosno je da se mi svadjamo sto je vas Gos (ili kako se vec zove) ili nas (Lojd) dao kos uz faul ili sta god da je uradio. Oni igraju da bi pobegli odavde u jaci klub, a mi cemo dogodine da opet dovedemo bezbroj takvih kosarkasa i opet cemo kukati sto samo FMP i Mega sluze da prodaju klince koji nesto vrede
    (Laki, 23. novembar 2020 14:19)

    # Link komentara

  57. Kakav derbi? Nema derbija sa novoformiranim klubom iz Železnika.Neprestano ponavljeanje laži i spinovanja neće vaskrsnuti staru,pravu i jedinu Zvezdu.Dakle na derbi ćemo još čekati,panteri.
    (dragan, 23. novembar 2020 14:08)

    # Link komentara

  58. Samo napred Zvezdo!
    (eX, 23. novembar 2020 14:01)

    # Link komentara

  59. Zvezdi fali 1, odnosno 2 titule prvaka Srbije da postane tim sa najvise titula prvaka Srbije.

    I tako objedini 2 najveca sporta - fudbal i kosarku.

    A i ABA liga rekord se blizi.

    Ponos Srbije i navijaca.
    (GM, 23. novembar 2020 09:43)
    I dalje ce KKP biti najtrofejniji nas klub. Ne znam kako vam ne dosadi da objavljujete ovakve gluposti.
    (Losmi, 23. novembar 2020 13:53)

    # Link komentara

  60. Vec imaju alibi, ne igra im Pejdz. Evo, nek izaberu sami jednog naseg koga kod, da ga izostavimo.
    (Hrundi Bakshi, 23. novembar 2020 10:07)

    Koliko samo glup komentar,tebi izostanak 2 igraca iz prve petorke je ALIBI?!
    Ko je sve poceo da se javlja na ovom sajtu,boze me sacuvaj!
    (marko992, 23. novembar 2020 12:58)

    Kakav obraz imate crveni,na ovo dajete minuse?!
    Molim neke od dezurnih pljuvaca da objasne u cemu je moj komentar netacan,odnosno da je u pravu gore potpisani.
    (marko992, 23. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  61. Ne znam zasto se navijaci Zvezde ovoliko loze da ovo kao nije derbi. Pa vi nemate nijednu utakmicu koja vam je vaznija od ove. Imate bitne utakmice u ABA ligi i u EL ali nijedna vam nije toliko bitna kao sa Partizanom. Stoga mi nije jasno cemu to lozenje!?!? A ako cemo vec da se vredjamo, igraju stabilni clan dna tabele EL i neko ko je prosle sezone bio favorit za osvajanje EK. Igraju stabilni clan El koji vec treci put igra takmicenje a da to nije zasluzio na terenu i tim koji je sprecen da se izbori za EL zbog epidemije. I da, ovo je derbi, najveci u zemlji i jedan od vecih u Evropi. Nama navijacima Partizana nije problem da kazemo da nam je utakmica protiv Zvezde najbitnija jer je Zvezda nas najveci rival, vi slobodno lazite sebe i izaberite neki drugi tim, FMP mozda.
    (Marshall, 23. novembar 2020 10:37)

    Igraju stabilni član dna tabele El i neko ko je prošle sezone bio favorit za osvajanje Ek.
    " P R O Š L E S E Z O N E"
    Sve je ovime rečeno.
    (o.o, 23. novembar 2020 13:23)

    # Link komentara

  62. Pop, covece sad sa Nikolicem imate vise stranaca od pocetka sezone od Zvezde. Koja to 4 vasa u petroci majke ti? Tomas, Mozli, Kodi, Pejdz, Mika? Daj kralju, pa svi mi ovde pratimo kosarku i znamo ko koliko ima stranaca, nemoj nama na ovom portalu prodavati Spinove. Pa trener vam je isto stranaca.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  63. Sve ispod 20 razlike za Zvezdu smatracu neuspehom.
    (dr. Udo Brinkman, 23. novembar 2020 13:03)

    # Link komentara

  64. @ Back in Black

    Pogrešio si samo u jednom,(postotku).90% posto Srbije u košarci, pa i širem regionu zna ko je pravi Makabi,naravno PARTIZAN,a ko lažnjak fmp2.
    (Crnobelac, 23. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  65. 1415

    Vec imaju alibi, ne igra im Pejdz. Evo, nek izaberu sami jednog naseg koga kod, da ga izostavimo.
    (Hrundi Bakshi, 23. novembar 2020 10:07)

    Koliko samo glup komentar,tebi izostanak 2 igraca iz prve petorke je ALIBI?!
    Ko je sve poceo da se javlja na ovom sajtu,boze me sacuvaj!
    (marko992, 23. novembar 2020 12:58)

    # Link komentara

  66. Klub vam ugasen 2007,
    (Aj cao, 23. novembar 2020 10:57)

    Ahhhha samo se tešite ???
    (miki, 23. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  67. Marshall, 23. novembar 2020 10:37
    U pravu si, kako može biti derbi kad si 6-ti na tabeli ahahhaah
    (sta im uradi Nebojša da cvile ovoliko, 23. novembar 2020 12:39)

    # Link komentara

  68. obratite paznju veceras:
    prva petorka fmp a 4 amerikanca i lazic
    prva petorka partizana 4 nasa i mekentajer ( da je jaramaz zdrav bili bi svi nasi)
    .. visemilionski fmp kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove je favorit ali nije sve u parama..
    (Pop, 23. novembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  69. Misli malo Igokeac
    Od 2011 kada se desilo to cuveno menjanje imena vas nikad nisu dobili,tako da nije da ste uvek bili najjaci,tad ste bili u raspadu ali opet vas.nisu smeli pobediti
    (Mhm, 23. novembar 2020 12:36)

    # Link komentara

  70. Neka mi neko kaže kada je zvanično raskinut brak izmedju Partizana i Igokee?
    (Luke babbit gravedigger, 23. novembar 2020 12:36)

    # Link komentara

  71. CZ
    Titulu niste videli 18 godina u kosarci o kojem rezimu tacno pricas?
    (Mhm, 23. novembar 2020 12:35)

    # Link komentara

  72. Kao prvo zelim svima dobru utakmicu i bez povreda u oba tima. Kao drugo, utakmica ima razlicitu vaznost za Zvezdu i Partizan. Za Partizan je biti ili ne biti sto se tice plasmana u ABA. Za Zvezdu je mnogo vaznija utakmica protiv Efesa u cetvrtak. Ocekujem pobedu Zvezde od 10-tak razlike jer ovaj Partizan je slab u odbrani a tesko da moze da ima odgovor na Zvezdinu odbranu u napadu. Svakako neka sport pobedi, a za spinove o budzetima i ostalim stvarima cemo nekom drugom prilikom. Ima dana, ali veceras je u fokusu utakmica.
    (Gossa placa Zeljko, 23. novembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  73. Boka-River=Partizan-C.Zvezda istocno evropski klaski!..
    (Mickey Ward, 23. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  74. Zvezdi fali 1, odnosno 2 titule prvaka Srbije da postane tim sa najvise titula prvaka Srbije.

    I tako objedini 2 najveca sporta - fudbal i kosarku.

    A i ABA liga rekord se blizi.

    Ponos Srbije i navijaca.
    (GM, 23. novembar 2020 09:43)

    Ne tako davno ,bilo je reci o fudbalu na istu temu najboljeg,priseti se sta ste tada pisali.U kosarci je to jos mnogostruko izrazenije jer postoji i nesto sto u fudbalu ne postoji (na zalost) ,ogroman (presudan)doprinos igraca Partizana u reprezentativnim uspesima.
    (marko992, 23. novembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  75. I sa Pejdzom Zvezda je bila favorit,kod Partizana je jos u toku privikavanje na nov sistem rada novog trenera,povredjeni Jaramaz,tek izasao iz povrede Mozli.,ovako realno su nam sanse veoma male.
    (marko992, 23. novembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  76. Duel dva Makabija u sred Srbije.Ko razume shvatice.
    (Back in Black, 23. novembar 2020 11:55)

    # Link komentara

  77. niko ne moze da zabrani fmp-u kako ce da se zove...jer jedna je legenda železnika i Srbije!
    (građanin opasnih namera, 23. novembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  78. Ne znam kako ovim grobosima ne dosadi "FMP", "Zvezda ne postoji" i drugi idiotizmi, jer se na svaku vest o "nepostojećem klubu" obruše kao histerični lešinari. Filipovski nešto izjavi, nema ni 100 komentara. Sale izjavi nešto, eto ih bar 400-500 istih gavrana i gakću "FMP", "Ne postoji Zvezda" i druge budalaštine.
    Iako ne mogu da ih razumem, mogu da ih samo žalim. I da više izbegavam komentare, jer na svaku vest je 99% klinačko prepucavanje i gluposti.
    (NastyB, 23. novembar 2020 10:

    Slazem se sa tobom,da bi ti izjava bila potpuna dodaj da to ISTO vazi i za (neke) vase navijace.
    (marko992, 23. novembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  79. Obriši suze mala moja, nek osmeh lice ti krasi !
    (Oki, 23. novembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  80. Pa da prepuno stranaca, kao da gledam strane ekipe Izraelske ili Ruske.....
    (Vladimir, 23. novembar 2020 11:44)

    # Link komentara

  81. Raspravljate ko ima veci i najveci budzet??? znate ko? 2 coveka, jedan u jednoj drugi u drugoj ekipi. Igra tima, to je bitno. Zvezda je sa 6 igraca osvojila titulu protiv buducnosti i to sa po 30 razlike.
    (daki, 23. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  82. Sta mislite, koja ce rec veceras posle utakmice biti najcesce upotrebljavana u grobarskim komentarima? Budzet? Sudije? FMP? Covic?
    Ja tipujem na ono cuveno vadjenje da ih nije pobedila Zvezda nego FMP.
    (Toplica, 23. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  83. Mislim da Partizan Igokea iz Laktasa nema sansi veceras ni po cemu. Pa da im i onaj Dodig lreko Drine sudi nemaju se cemu nadati.
    (Tema, 23. novembar 2020 11:26)

    # Link komentara

  84. @boban grobari
    pa brate kakve komentare ocekujes od klinaca, to je njihov fazon, sta tu da se radi, ne znaju oni drugo, nego ta prepucavanja i fore klinacke...
    (Banja Luka, 23. novembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  85. 40 razlike za Zvezdu
    (Jare, 23. novembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  86. FMP će pokušati pružiti kakav takav otpor ali biće im svo vreme crno pred očima
    (Krcun, 23. novembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  87. Vise ste dosadni sa prepucavanjem ko ima veci budzet i ko se kako zove.Zasto jednostavno ne napisete'Neka pobedi bolji i to je to.'Cast izuzecima, ali brate zar ne vidite da ste dosadni sa glupim komentarima.
    (Boban Grobari, 23. novembar 2020 11:12)

    # Link komentara

  88. Da nije ovog rezima, Zvezda ne bi ni postojala, a kamoli da igra Evroligu. Ali nista ne traje vecno, stvari ce opet da dodju na svoje pravo mesto.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 23. novembar 2020 10:28) # Link komentara

    Ahahahahahaha kazes rezim,a ko se to naosvajao pod nekim rezimom???
    (CZ, 23. novembar 2020 11:07)

    # Link komentara

  89. Nas je dobila Igokea, vas FMP
    nikad.. toliko o vasem obrazu i cistoti!!!! A i kako da vas dobiju kad ste jedan te isti privatni klub.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikla, 23. novembar 2020 10:29

    Mozda nas nisu dobili zato sto smo poslednjih godina jaci od ostalih?
    Bolje cuti,klub ti je ugasen 2007.
    (Misli malo igokeac, 23. novembar 2020 11:04)

    # Link komentara

  90. Ne znam kako ovim grobosima ne dosadi "FMP", "Zvezda ne postoji" i drugi idiotizmi, jer se na svaku vest o "nepostojećem klubu" obruše kao histerični lešinari. Filipovski nešto izjavi, nema ni 100 komentara. Sale izjavi nešto, eto ih bar 400-500 istih gavrana i gakću "FMP", "Ne postoji Zvezda" i druge budalaštine.
    Iako ne mogu da ih razumem, mogu da ih samo žalim. I da više izbegavam komentare, jer na svaku vest je 99% klinačko prepucavanje i gluposti.
    (NastyB, 23. novembar 2020 10:58)

    # Link komentara

  91. Niko fmp ne moze da zabrani kako ce da se zove!
    (Ivan, 23. novembar 2020 10:41) #

    Klub vam ugasen 2007,
    (Aj cao, 23. novembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  92. Niko fmp ne moze da zabrani kako ce da se zove!
    (Ivan, 23. novembar 2020 10:41)

    Ni tebi sine da budes toliko iskomplelsiran!
    (mali uplakani, 23. novembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  93. Kakav bre derbi? Igraju stabilni član EL i klub koji tavori u EK.
    (Janko, 23. novembar 2020 09:36)

    Ne znam zasto se navijaci Zvezde ovoliko loze da ovo kao nije derbi. Pa vi nemate nijednu utakmicu koja vam je vaznija od ove. Imate bitne utakmice u ABA ligi i u EL ali nijedna vam nije toliko bitna kao sa Partizanom. Stoga mi nije jasno cemu to lozenje!?!? A ako cemo vec da se vredjamo, igraju stabilni clan dna tabele EL i neko ko je prosle sezone bio favorit za osvajanje EK. Igraju stabilni clan El koji vec treci put igra takmicenje a da to nije zasluzio na terenu i tim koji je sprecen da se izbori za EL zbog epidemije. I da, ovo je derbi, najveci u zemlji i jedan od vecih u Evropi. Nama navijacima Partizana nije problem da kazemo da nam je utakmica protiv Zvezde najbitnija jer je Zvezda nas najveci rival, vi slobodno lazite sebe i izaberite neki drugi tim, FMP mozda.
    (Marshall, 23. novembar 2020 10:37)

    # Link komentara

  94. Na žalost Partizan će nas lagano pobediti. Mi nemamo igrače za derbi, imamo mnogo jaču ekipu-skuplju ali ni jedan od stranaca ne razume šta je derbi, svi su u prolazu do novog ugovora i kluba, dok su u Partizanu "slabiji" igrači željni dokazivanja.
    Mi se mučimo protiv Mege, Primorske, Splita jer nemamo trenera.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MileR, 23. novembar 2020 10:09) #

    Igokeac,ti li si?
    (CZ, 23. novembar 2020 10:33)

    # Link komentara

  95. Ne znam zasto potcenjivanje da je Zvezda apsolutni favorit kada partizan ima skuplje igrace i skuplji tim.
    Sve se da proveriti. Budzet partizana je 9.4 miliona evra. Bice neizvestan mec.
    (Old school PFC, 23. novembar 2020 09:57)

    Pa onda proveri pre nego sto se nalupas gluposti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deki, 23. novembar 2020 10:07) #

    Pa proverio je,sve ti pise,koliko ko ima budzet,esi pismen?
    (CZ, 23. novembar 2020 10:32)

    # Link komentara

  96. Vaša legenda i aktuelni kapiten u svakom intervjuu priznaje da je derbi najveća moguća motivacija i najvažnija utakmica! Bukvalno gine i tera svoje momke da ginu kad igraju protiv Zvezde, sve uz busanje u grudi i prateću gestikulaciju, ali tastatura Grobari će i dalje pevati svoju mantru o FMP-u i ostalim glupostima. valjda je tako lakše:-)

    Uzgred, poslušajte malo sopstvenog kapitena i legendu ako već nećete zdrav razum!
    (Kako Da ne, 23. novembar 2020 10:13)
    [link]
    Pusti ti našu legendu,evo je vaša...valjda mu verujete???
    (Božo britva, 23. novembar 2020 10:31)

    # Link komentara

  97. Nas je dobila Igokea, vas FMP
    nikad.. toliko o vasem obrazu i cistoti!!!! A i kako da vas dobiju kad ste jedan te isti privatni klub.
    (Mikla, 23. novembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  98. Od 2007. i osnivanja novog Partizana Igokee ovo nema veze sa večitim derbijem, ne znam koga ovo uopšte interesuje. Utakmica sa ekipom iz sredine tabele, biće 9 ili 14 ili 17 razlike svejedno..
    (Spale, 23. novembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  99. Da nije ovog rezima, Zvezda ne bi ni postojala, a kamoli da igra Evroligu. Ali nista ne traje vecno, stvari ce opet da dodju na svoje pravo mesto.
    (roarrr, 23. novembar 2020 10:28)

    # Link komentara

  100. Privatni klub iz predgradja Beograda ima izuzetno jak tim i veliki je favorit ,ali na strani Partizana je visedecenijska tradicija.Steta sto je Dule ugasio Zvezdu i nema onog uobicajenog naboja koji nosi veciti derbi
    (Milan Niš, 23. novembar 2020 10:03) # Link komentara

    Mislim stvarno Radonjicu,sto si ugasio partizana,vidis da em sto osam godina nista od njih,em im se klub ugasio 2007.
    (CZ, 23. novembar 2020 10:27)

    # Link komentara

  101. Ajmo jos jednom da precesljamo tegija spinmajstora o NBA ekipi zvezde ove godine Corey-evrokup ,Terry-liga sampiona, Hall- evrokup, Roch- 35 godina, Loyd -jedini legitimni evroligas, Obrajant- evrokup nije imao klub 8 meseci,Reath-Fmp, Simonovic -36 godina.. samo vi verujte svom placemiku a Zvezda ce da pravi rezultate i pobede kakve vi nikad necete u takmicenju koje nikad necete vise igrati, EVROLIGI
    (k-mir, 23. novembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  102. fair play...
    neka bolji pobedi!
    sportski pozdrav...
    (solunac, 23. novembar 2020 10:20)

    # Link komentara

  103. @ ah da
    Vaša legenda i aktuelni kapiten u svakom intervjuu priznaje da je derbi najveća moguća motivacija i najvažnija utakmica! Bukvalno gine i tera svoje momke da ginu kad igraju protiv Zvezde, sve uz busanje u grudi i prateću gestikulaciju, ali tastatura Grobari će i dalje pevati svoju mantru o FMP-u i ostalim glupostima. valjda je tako lakše:-)

    Uzgred, poslušajte malo sopstvenog kapitena i legendu ako već nećete zdrav razum!
    (Kako Da ne, 23. novembar 2020 10:13)

    # Link komentara

  104. Није дерби дерби без Едина и Колета.
    (НБГД, 23. novembar 2020 09:37)


    Što bi rekli stari Latini: "Non est derbus sine Edinus et Koletus"!
    (Marko Porcije Katon Stariji, 23. novembar 2020 10:12)

    # Link komentara

  105. Na žalost Partizan će nas lagano pobediti. Mi nemamo igrače za derbi, imamo mnogo jaču ekipu-skuplju ali ni jedan od stranaca ne razume šta je derbi, svi su u prolazu do novog ugovora i kluba, dok su u Partizanu "slabiji" igrači željni dokazivanja.
    Mi se mučimo protiv Mege, Primorske, Splita jer nemamo trenera.
    (MileR, 23. novembar 2020 10:09)

    # Link komentara

  106. Privatni klub iz predgradja Beograda ima izuzetno jak tim i veliki je favorit ,ali na strani Partizana je visedecenijska tradicija.Steta sto je Dule ugasio Zvezdu i nema onog uobicajenog naboja koji nosi veciti derbi
    (Milan Niš, 23. novembar 2020 10:03)

    Koga je Dule ugasio??? ahahahahha samo se ti nadaj.. ali razumem vase komplekse
    (aFeder, 23. novembar 2020 10:08)

    # Link komentara

  107. Ne znam zasto potcenjivanje da je Zvezda apsolutni favorit kada partizan ima skuplje igrace i skuplji tim.
    Sve se da proveriti. Budzet partizana je 9.4 miliona evra. Bice neizvestan mec.
    (Old school PFC, 23. novembar 2020 09:57)

    Pa onda proveri pre nego sto se nalupas gluposti.
    (Deki, 23. novembar 2020 10:07)

    # Link komentara

  108. Vec imaju alibi, ne igra im Pejdz. Evo, nek izaberu sami jednog naseg koga kod, da ga izostavimo.
    (Hrundi Bakshi, 23. novembar 2020 10:07)

    # Link komentara

  109. Veciti derbi nikad nije ni bio sa klubom franje tudjmana
    (Jonas, 23. novembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  110. Privatni klub iz predgradja Beograda ima izuzetno jak tim i veliki je favorit ,ali na strani Partizana je visedecenijska tradicija.Steta sto je Dule ugasio Zvezdu i nema onog uobicajenog naboja koji nosi veciti derbi
    (Milan Niš, 23. novembar 2020 10:03)

    Dule je ugasen od strane Zvezde I otisao je u rumuniju, jos se pamti njegovo umisljeno lice kada je Kalinic dao kos...
    (Jonas, 23. novembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  111. Zvezda igra sa suvim loptama a ovi sa loptama koje su mokre od skakutanja po Drini. Ali nema veze mi smo Evroligaši i to i u starom i u novom formatu! Jel ste vi igrali ovaj novi format?
    (Zvazdaš, 23. novembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  112. Biće neizvesno.Zvezda svake godine teško igra sa Partizanom.Nezaboravite da su nas prošle godine pobedili u finalu kupa, iako sno vodili sa 5 zazlike na 20 sek.do kraja.
    Mora se igrati najače.
    (Zvezdaš, 23. novembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  113. Malo je diskutabilno, nekada zaista jeste bio dok je CZV postojala, sada je samo gradski derbi jednog od najvećih košarkaških klubova u Evropi Partizana, i trenutno zaista veoma jakog kluba iz Železnika.
    (ah da, 23. novembar 2020 09:50)

    Dajte samo jedan jedini dokaz da zvezda vise ne postoji, mislim to je vasa najveca zelja.Drugu I nemate, prosto mali ste..
    (Dzoni, 23. novembar 2020 10:04)

    # Link komentara

  114. Poredite Kalemegdanske zidine i auto otpad u Prislonici...
    (Miki, 23. novembar 2020 10:03)

    # Link komentara

  115. Privatni klub iz predgradja Beograda ima izuzetno jak tim i veliki je favorit ,ali na strani Partizana je visedecenijska tradicija.Steta sto je Dule ugasio Zvezdu i nema onog uobicajenog naboja koji nosi veciti derbi
    (Milan Niš, 23. novembar 2020 10:03)

    # Link komentara

  116. Kakav bre derbi? Igraju stabilni član EL i klub koji tavori u EK.
    (Janko, 23. novembar 2020 09:36)
    Od kada je derbi sa FMP om ? Dajte ljudi....
    (šumadinac, 23. novembar 2020 09:48)

    Pa nikad nije ni bio derbi izmedju malog kalemegdana i klub iz Zagorja
    (Whhh, 23. novembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  117. Tradicija se nastavlja. Nova pobeda +41 za Partizan.
    (idemoooo, 23. novembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  118. Ne znam zasto potcenjivanje da je Zvezda apsolutni favorit kada partizan ima skuplje igrace i skuplji tim.
    Sve se da proveriti. Budzet partizana je 9.4 miliona evra. Bice neizvestan mec.
    (Old school PFC, 23. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  119. Utakmica sa FMPom nije derbi nikada bila.
    (mhmmm, 23. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  120. Kakav bre derbi? Igraju stabilni član EL i klub koji tavori u EK.
    (Janko, 23. novembar 2020 09:36)
    Derbi je bio pre UPPR
    (107-66, 23. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  121. Mislim da Partizan-Igokea nema šanse.
    (najkvirc, 23. novembar 2020 09:52)

    # Link komentara

  122. Malo je diskutabilno, nekada zaista jeste bio dok je CZV postojala, sada je samo gradski derbi jednog od najvećih košarkaških klubova u Evropi Partizana, i trenutno zaista veoma jakog kluba iz Železnika.
    (ah da, 23. novembar 2020 09:50)

    # Link komentara

  123. Zvezdo ugasi drzavni projekat partizan nis mts
    (Dewwe, 23. novembar 2020 09:49)

    # Link komentara

  124. Kakav bre derbi? Igraju stabilni član EL i klub koji tavori u EK.
    (Janko, 23. novembar 2020 09:36)
    Od kada je derbi sa FMP om ? Dajte ljudi....
    (šumadinac, 23. novembar 2020 09:48)

    # Link komentara

  125. Zvezda ce ih vratiti u realnost a to je standardno 7 mesto u Aba ligi
    (Xwee, 23. novembar 2020 09:47)

    # Link komentara

  126. Igokea ce biti samlevena
    (Hero, 23. novembar 2020 09:47)

    # Link komentara

  127. Igraju evroligaš i klub iz Laktaša.
    (kostolomac, 23. novembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  128. Ajmo crveno beli ugasite ih za sva vremena
    (Voks, 23. novembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  129. Gazi 32 zagorsku
    (ajmo, 23. novembar 2020 09:44)

    # Link komentara

  130. Zvezdi fali 1, odnosno 2 titule prvaka Srbije da postane tim sa najvise titula prvaka Srbije.

    I tako objedini 2 najveca sporta - fudbal i kosarku.

    A i ABA liga rekord se blizi.

    Ponos Srbije i navijaca.
    (GM, 23. novembar 2020 09:43)

    # Link komentara

  131. Večeras u Hali sportova crveno-bela kaznena ekspedicija.
    (zoro, 23. novembar 2020 09:43)

    # Link komentara

  132. Tradicija se nastavlja, lagana pobeda Zvezde.
    (epcot, 23. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  133. Biće neizvesno, + 20 za Zvezdu.
    (ranac, 23. novembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  134. jel jedan bio neresen?
    (markinjo, 23. novembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  135. Igraju klub sa Malog Kalemegdana i klub iz privatne vile na Senjaku. Gde tu postoji derbi? Limari da pobede Evroligaša ma dajte molim vas malo ozbiljnosti.
    (Bg, 23. novembar 2020 09:39)

    # Link komentara

  136. Razbija ih Partizan!
    (pavle, 23. novembar 2020 09:38)

    # Link komentara

  137. Није дерби дерби без Едина и Колета.
    (НБГД, 23. novembar 2020 09:37)

    # Link komentara

  138. Kao i uvek,u derbiju nema favorita ali realno je očekivati pobedu Zvezde danas.Partizan diže formu,ali igra bez tri,dva najbolja igrača.Svakako i da im je pun roster,dao bih šansu Zvezdi.Ali eto,srećno i Zvezdi i Partizanu.Pa nek bolji pobedi,a mi da uživamo!
    (Nolethebest, 23. novembar 2020 09:37)

    # Link komentara

  139. Kakav bre derbi? Igraju stabilni član EL i klub koji tavori u EK.
    (Janko, 23. novembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  140. Da Bog da se ugasili!
    (Ugasimo Blizance, 23. novembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  141. Ajmo crnoo beli!!
    (blueblue, 23. novembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  142. bez publike nije to to. čak i kada je prisutba publika samo jednog tima. uhvatio sam sebe da bukvalno ne mogu da odgledam utakmice do kraja, bilo da je fudbal, kosarka, dosadno mi je. ajd bar neka bude neizvesna utakmica i kvalitetna kosarka.
    (yeah, 23. novembar 2020 09:34)

    # Link komentara