1. Zvezda je zvanično postala većinski američka ekipa.
    (kb15, 28. oktobar 2020 17:02)

    # Link komentara

  2. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06)

    # Link komentara

  3. I sa tobom i bez tebe osvajaju Aba i bice 13. U evroligi. I tako svake godine. Dok ne ukinu i 1 mesto aba ligi. Jos dve tri godine. Uzalud.
    (crna ovca drustva, 28. oktobar 2020 17:06)

    # Link komentara

  4. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06) Sto ne odete sada, ko vam brani??? Imate mnogo jači sastav nego tada zar ne? To je druže dokaz koliko je EL sada jača. Tada se igralo po grupama, mogao si da pobediš Nanter i Budiveljnik i planiraš se dalje. Sada kada je liga sa 16 timova gde igra svako sa svakim i gde su neki timovi ekstremno bogati - šanse za to su minimalne. Onaj tim Partizana bi u ovoj EL bio ubedljivo poslednji!
    (veliki strumf, 28. oktobar 2020 17:20)

    # Link komentara

  5. Hahahahaha kakav je ovo narcis. Prepotenko.
    (ja, 28. oktobar 2020 17:21)

    # Link komentara

  6. spremamo ga za reprezentaciju
    (svaka cast, 28. oktobar 2020 17:22)

    # Link komentara

  7. Dobrodosao majstore. Tacno tako, nedostajao nam je krilni centar koji donosi razlicitost u napadu, koji igra dobru odbranu i koji ima odlican skok. Sa tobom smo jos 10-20% jaci, mada smo i bez tebe vec prejaki za ABA i sasvim dobri za EL.
    (Gossa placa Zeljko, 28. oktobar 2020 17:24)

    # Link komentara

  8. Sad čekamo grobarske komentare pune frustracije 3, 2, 1... KK Partizan je veliki klub, ali ga vi činite malim svojom paranojom. Prave navijače Partizana ne interesuje sta se desava u suprotnom taboru i obrnuto. Sportski pozdrav
    (Kengur, 28. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  9. Idemo Zvezdo do titule prvaka evrope !
    (Krle, 28. oktobar 2020 17:27)

    # Link komentara

  10. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06)

    Decko, ta evroliga o kojoj ti pricas je daleka proslost. Probudi se, pogledaj neku utakmicu ( ne moras nuzno zvezdinu, mada znam da gledas ) i bice ti sve jasno. Ova sadasnja evroliga i ta o kojoj ti pises su nebo i zemlja, ovo vise dodje kao 5. konferencija u NBA.
    (dr. Udo Brinkman, 28. oktobar 2020 17:29)

    # Link komentara

  11. Pratio sam ga prosle godine u Lokomotivi,previse snazan ali dosta spor,sut sa distance polovican,pokriva 3 i 4,mislim da Zvezda nije previse dobila s njim ali opet videcemo...
    (lifeisgood, 28. oktobar 2020 17:29)

    # Link komentara

  12. @Dovla

    Sa neviđenim monopolom ravno decenija je trebala za taj f4 .

    Prvih 6 sezona iz grupe se nije izašlo...
    Timovi London, Sopot, OPEL,
    (nemi posmatrač, 28. oktobar 2020 17:33)

    # Link komentara

  13. Možda sam staromodan, ali meni ništa lepše nego kad su nosioci tima naši igrači, kao pre neku godinu sa Jovićem, Kalinićem, Marjanovićem...
    Sad mladi igrači idu sa 15 u inostranstvo a zvezda istura u prvi plan amerikance. Nemam ništa protiv Amera, i treba da pojačava zvezda ekipu da opstane u evroligi, ali brate 6-7 stranih igrača, skoro svi starteri. Kad će naši mladi talenti da se razviju, da steknu iskustvo? Izgleda da su izdanci naše košarkaške škole bolji drugima nego nama (ili su preskupi za naše timove)?
    (kb15, 28. oktobar 2020 17:42)

    # Link komentara

  14. falio si i penzionerima...nisu znali sta ce sa milion i trista hiljada evra, al srecom ti si se pojavio...
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 17:47)

    # Link komentara

  15. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06)

    Decko, ta evroliga o kojoj ti pricas je daleka proslost. Probudi se, pogledaj neku utakmicu ( ne moras nuzno zvezdinu, mada znam da gledas ) i bice ti sve jasno. Ova sadasnja evroliga i ta o kojoj ti pises su nebo i zemlja, ovo vise dodje kao 5. konferencija u NBA.
    (dr. Udo Brinkman, 28. oktobar 2020 17:29)
    Cekaj, to je sad nova mantra? Vi ne znate ni u jednom formatu. Prodji kroz decenije, koji god format da se igrao vi ste bili slucajni prolaznici. Kad ne znate kako da smisleno diskutujete vi se hvatate vec potrosenih spinova. Igrajte momcadijo, uvek ima neko bolji, to je sustina sporta
    (Losmi, 28. oktobar 2020 17:47)

    # Link komentara

  16. Znam dosta o navijacima.
    Stvarno, kako, gde si ih gledao?
    (moralni gmizavac, 28. oktobar 2020 17:47)

    # Link komentara

  17. Sad čekamo grobarske komentare pune frustracije 3, 2, 1... KK Partizan je veliki klub, ali ga vi činite malim svojom paranojom. Prave navijače Partizana ne interesuje sta se desava u suprotnom taboru i obrnuto. Sportski pozdrav
    (Kengur, 28. oktobar 2020 17:26)
    Sustinu covek objasnio. Mene stvarno ne interesuje sta Zvezda radi, pa da je desetostruki prvak Evrope a KKP u beton ligi, ja bi gledao svoja posla.
    (Laza, 28. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  18. @Dovla

    Sa neviđenim monopolom ravno decenija je trebala za taj f4 .

    Prvih 6 sezona iz grupe se nije izašlo...
    Timovi London, Sopot, OPEL,
    (nemi posmatrač, 28. oktobar 2020 17:33)
    Istina, al se otislo na F4. A vi? Ima li najave? Ili statiramo?
    (Losmi, 28. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  19. (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06)

    U nedelju protiv CedOli Partizan je dao 86 koseva, 66 Amerikanci i 20 nasi momci ... nisam video da si spominjao Moldavca Duloa ...
    (Slobodan, 28. oktobar 2020 17:57)

    # Link komentara

  20. Sad čekamo grobarske komentare pune frustracije 3, 2, 1... KK Partizan je veliki klub, ali ga vi činite malim svojom paranojom. Prave navijače Partizana ne interesuje sta se desava u suprotnom taboru i obrnuto. Sportski pozdrav 
    (Kengur, 28. oktobar 2020 17:26)

    naidji veceras dok partizan bude igrao utakmicu pa onda nesto baljezgaj o frustracijama...prvo svoj panterski brlog pocisti...
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:00)

    # Link komentara

  21. naidji veceras dok partizan bude igrao utakmicu pa onda nesto baljezgaj o frustracijama...prvo svoj panterski brlog pocisti...
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:00)

    Kolega, isto je. Glupo je prepucavati se ko je prvi počeo i ko ima komplekse i frustracije. Kad bi moglo, ja bih odmah pristao da više ništa ne važi i da se od jednog datuma okrene novi list. Ali, kad bi se tako navuklo 300, 400, 500 komentara jedne strane kad drugi tim izgubi?
    (Zlatko, 28. oktobar 2020 18:14)

    # Link komentara

  22. naidji veceras dok partizan bude igrao utakmicu pa onda nesto baljezgaj o frustracijama...prvo svoj panterski brlog pocisti...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:00)

    A šta ti tražiš na vesti u kojoj se nigde ne pominje bivši klub?
    (Sofronije, 28. oktobar 2020 18:15)

    # Link komentara

  23. naidji veceras dok partizan bude igrao utakmicu pa onda nesto baljezgaj o frustracijama...prvo svoj panterski brlog pocisti...
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:00)

    I pozdrav iz Laktasa!
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:28)

    # Link komentara

  24. Sto ne odete sada, ko vam brani??? Imate mnogo jači sastav nego tada zar ne? To je druže dokaz koliko je EL sada jača. Tada se igralo po grupama, mogao si da pobediš Nanter i Budiveljnik i planiraš se dalje. Sada kada je liga sa 16 timova gde igra svako sa svakim i gde su neki timovi ekstremno bogati - šanse za to su minimalne. Onaj tim Partizana bi u ovoj EL bio ubedljivo poslednji!
    (veliki strumf, 28. oktobar 2020 17:20)
    To da za prvu grupu, slazem se, ali postojala je i druga grupa u tom sistemu takmicenja. Tek prolaz prve grupe je značio prolaz u 16 koji vi igrate od starta. Tj danas ima 18 ekipa ako ti to znaci nesto. te godine je partizan u drugoj grupi bio sa barselonom i pao.. Prosli su barsa i partizan, da ti ne nabrajam koje je igrače tad pao imao, sigurno ih ni ne znas.. Neli su samo Jasikevucius, dijamantidis, batista.. Strasna ekipa. Zoc na klupi. Najbogatija ekipa tada. A tek posle toga ide f8, gde je gazen jedan makabi koji ni danas ne zna ko ste vi. Tu drugu grupu je bilo teze proci nego danas uci u top 8.
    (jaba, 28. oktobar 2020 18:31)

    # Link komentara

  25. @velikistrumf Hahahahahahha ma vazi druze, era Dijamantidisa, Jasikevicijusa i Navara je bila smesna hahahahahahah
    (Dovla, 28. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  26. Nama iz partizana nisi...samo si nam jos ti falio.
    (101 dalmatinac, 28. oktobar 2020 18:43)

    # Link komentara

  27. Možda sam staromodan, ali meni ništa lepše nego kad su nosioci tima naši igrači, kao pre neku godinu sa Jovićem, Kalinićem, Marjanovićem...
    (kb15, 28. oktobar 2020 17:42)

    Da, ali danas večito povređeni Jović košta koliko Hol i Lojd zajedno, Kalinić koliko svi ostali Zvezdini Ameri, a Marjanović za zezanje u NBA dobija preko 9 miliona godišnje. Samo Teodosić je jedino jeftiniji od Mirotića i Šveda.
    A naši PRAVI talenti, ne oni partijski i vezarski, odlaze u NBA ili ozbiljne klubove umesto da gube vreme u ovom mulju od Srbije. Samo Smailagić i Pokuševski su dovoljan primer.
    Zato "naših" nosilaca igre u "našim" klubovima više nikada neće biti u Evroligi ili evrokupu.
    (NastyB, 28. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  28. @naidji veceras dok partizan bude igrao utakmicu pa onda nesto baljezgaj o frustracijama...prvo svoj panterski brlog pocisti...
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:00)

    I pozdrav iz Laktasa!
    (Alberto Rato, 28. oktobar 2020 18:28)

    Hvala. I tamo prate nas Partizan. Kao u celooj evropi. A ne kao pantere nastale pre 3 godine.
    (no no, 28. oktobar 2020 19:14)

    # Link komentara

  29. @nastyb
    Pre bih rekao da je sistem otišao u pogrešnom pravcu,ne traže se više mladi talentovani domaći igrači a ima ih,nego osrednji Amerikanci da bi se kasnije preprodali.....
    (neko iz mase, 28. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  30. Pre bih rekao da je sistem otišao u pogrešnom pravcu,ne traže se više mladi talentovani domaći igrači a ima ih,nego osrednji Amerikanci da bi se kasnije preprodali.....
    (neko iz mase, 28. oktobar 2020
    Evo Partizan nek razvija talente a mi će mo se sr zadovoljiti "osrednjim" Amerikancima i možda nekim od tih razvijenih talenata iz Partizana, a i bio bi red da vratite barem deo onih silnih igrača koje ste nam oteli.
    (Zastava101Specijal, 28. oktobar 2020 19:42)

    # Link komentara

  31. Zvezda je zvanično postala većinski američka ekipa.
    (kb15, 28. oktobar 2020 17:02
    A Partizan razvojni tim Zvezde, Fmp- kako god.
    (Zastava101Specijal, 28. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  32. Talentovanih mladih domaćih igrača gotovo da nema, bar kada govorimo o nekom evropskom nivou i to je istina.Bolna, ali moramo to da priznamo.Osrednji ili bolji Amerikanci igraju jel i kakvi-takvi mnogo su bolji od naših igrača, a to je tako da ne bi izgubili priključak sa svetskom košarkom, u protivnom , bili bi na nivou Bugarske, Rumunije...Ista je situacija i u fudbalu,rukometu.Nova deca ne igraju basket po ceo dan , pa onda peške na trening, a da tata to i ne zna.Nove generacije igraju igrice po celi dan, na poluvremenu drže telefone u rukama umesto da se svađaju, bodre.Tate ,kao ja npr ih voze na treninge, njima nekako sve jedno.Nema tu leba.Još smo jako siromašni, malo nas ima.Istočna Srbija ima petnaestak gradova a ni jedan klub u najvišem rangu u nijednom sportu, neravnomeran razvoj, nema odakle da se finansira.
    (Baš zato što te znamo, 28. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  33. Istina, al se otislo na F4. A vi? Ima li najave? Ili statiramo?
    (Losmi, 28. oktobar 2020 17:53)

    Samo tužni grobar može porediti Evroligu u kojoj je igrala KK Partizanka i danjašnju Evroligu u kojoj nema Zelene Gore, Peristerija i ostalih velikana evropske košarke.
    (Sofronije, 28. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  34. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06 Zašto onda Partizan kupuje strance, trenutno ih ima isto koliko i Zvezda?Bilo je nekad i u drugim stranim timovima (kad ste vi igrali Evroligu-osvojili FIBA Evroligu 1992)po 1-2(kvalitetna stranca- sem Makabija)...sad je drugo vreme,klinci slabo igraju basket prolazim često pored igrališta i tek po neko se nađe na košu ili na travi-fudbal.Sa kojim igračima Zvezda da pobedi Baskoniju ili CSKA?Dobrić, Simanić,Lazić, Simeunović,Kuzmić,Kuridža,Davidovac,ne mogu da skupe zajedno 20 poena!I meni je najdraža petorka naša:Jović,Kalinić, Marjanović,Simeunović, Mitrović ali to je sad nemoguća misija!
    (penaltizan, 28. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  35. Istina, al se otislo na F4. A vi? Ima li najave? Ili statiramo?
    (Losmi, 28. oktobar 2020 17:53)

    Totalno bespredmetna rasprava,kada osvoje neka se jave.Ni tada nece biti u kosarci ono sto je Partizan,ali bar ce imati jedan parametar u kom smo izjednaceni.
    (marko992, 28. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  36. @sofronije Ma da druze, tad su svi bili losi, bitno da su Zenit, Himki, Alba, Bajern i Zvezda krem evropske kosarke. Cist pokazatelj da sada igra onaj koji ima najvise para, sve same vestacke tvorevine...
    (Dovla, 28. oktobar 2020 21:18)

    # Link komentara

  37. Lepo kaze Miloje, Partizan je otisao na F4 sa klincima i 4 starija pojacanja, a ta pojacanja su bili plejmejker Mersina, igrac KKCZV, anonimni Maric. Ali, jedno je biti Dusko Vujosevic i otici na F4 sa S. Milosevicem, Vranesom, Sinovecom, Aljosom Mitrovicem, Perom Bozicem, Banetom Djekicem...Ovima sipaju 7-8 godina milione i milione a oni ne mogu da maknu dalje od 8og mesta, a i to jednom u sto godina :) Samo sipajte rodjaci!
    (Dovla, 28. oktobar 2020 17:06)

    Poredis babe i zabe... Tada je bilo dovoljno za F4 da pobedis Nanter i da se mucis sa Budiveljnikom, onda na oooo ruk iznenadjenje koje se desava u kosarci pobedite Makabi ( posle im se vratilo sa dve titule) i eto f4. Sada moras u 35 utakmica da se koljes sa najboljima da bi dosao do F4 nekako
    (Straight Outta München, 28. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  38. Poredis babe i zabe... Tada je bilo dovoljno za F4 da pobedis Nanter i da se mucis sa Budiveljnikom, onda na oooo ruk iznenadjenje koje se desava u kosarci pobedite Makabi ( posle im se vratilo sa dve titule) i eto f4. Sada moras u 35 utakmica da se koljes sa najboljima da bi dosao do F4 nekako
    (Straight Outta München, 28. oktobar 2020 21:49)

    Zato se u fudbalu uveo ovaj sistem takmicenja da vise nikada ne osvoje timovi poput Zvezde,Steaue,Porta....
    Da zbog toga ne racunamo Zvezdinu titulu?
    (marko992, 28. oktobar 2020 22:13)

    # Link komentara

  39. @Straight Outta München

    Pa sto ne pobediste Nanter i Budiveljnik, tada pa da i vi vidite F4?
    (HeadsUp, 29. oktobar 2020 00:05)

    # Link komentara

  40. "Decko, ta evroliga o kojoj ti pricas je daleka proslost."

    A Grasshoppers, Rangers, Dinamo Drezden ti deluju kao sadasnja Liga Sampiona?!? Danas da ste pobedili te tri ekipe igrali bi play off za ulazak u grupu LS, a tada ste usli u polufinale!

    Aman bre, pa te godine je jedan Real Madrid igrao u osmini finala protiv Swarovskog!!!
    (HeadsUp, 29. oktobar 2020 00:14)

    # Link komentara

  41. Poredis babe i zabe... Tada je bilo dovoljno za F4 da pobedis Nanter i da se mucis sa Budiveljnikom, onda na oooo ruk iznenadjenje koje se desava u kosarci pobedite Makabi ( posle im se vratilo sa dve titule) i eto f4. Sada moras u 35 utakmica da se koljes sa najboljima da bi dosao do F4 nekako
    (Straight Outta München, 28. oktobar 2020
    Da bi otišli te godine na F4 pobedili sno Barselonu( te sezone jedini u evroligi), zatim Panatinaikos u Atini i 3 puta Makabi. Vreme je interneta, sve se da proveriti, pa ne treba pisati gluposti.
    (korona šampioni, 29. oktobar 2020 08:49)

    # Link komentara

  42. Veliki strumfe, EL ima 18 klubova.
    (Jurimo 4.zutu iznad grba, 29. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  43. te vestine da koristis za dobrobit ekipe...bez divljanja
    (maconii, 29. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara