1. Andrija, kad je ATP doneo odluku o zamrzavanju poena, taj je plan nazvao "plan 22", jer je tad bilo predviđeno da se zamrznu poeni osvojeni od marta 2029 do kraja ove godine, dakle nekih 22 meseca. Jedini je ATP Finals bio izuzet iz ovog plana, zbog svoje specifične ekskluzivnosti. Pre nekoliko nedelja, ova odluka je korigovana, pa je njen rok važnosti produžen na 24 meseca, tako da su godinu dana zamrznuti i poeni sa ovogodišnjih takmičenja iz januara, februara i polovine marta.
    Praktično, prvi turnir u kom će biti oduzimani poeni, jeste Indian Wells 2021. krajem marta. Tada bi trebalo da se vratimo normalnom sistemu računanja ATP poena. Ako korona nešto ne pokvari.
    Što se tiče zagarantovanosti Novakove do marta, još je prerano o tome, jer Novak može da napreduje samo na ATP Finalsu, a Rafa i u Parizu i Londonu i ATP Kupu i Australija Openu. Da sačekamo kraj ove godine pa da napravimo kalkulaciju...
    (Milan_PT, 29. oktobar 2020 11:02) # Link komentara

    Pozdrav, lako je nesto reci bez dokaza.
    Da se ne ponavljam niste u pravu. [link]

    Bodovi turnira koji su se odigrali pre suspenzije ce biti regularno oduzimani po vremenu kada su odigrani a turniri koji se uopste nisu odigrali posle suspenzije recimo indian vels ce biti produzeni za 52 sedmice. ;)
    Ukoliko vi imate noviji clanak posaljite da procitam ;)
    Pozdrav,
    Andrija
    (Andrija, 29. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  2. Super ali valjda je broj titula ipak najbitniji.
    Sem toga 25 sedmica se nije igrao tenis.
    A moglo se desiti i duze i jos moze.
    (Dragon, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  3. Zdravo,

    Primetio sam da dosta ljudi prica kako se poeni ne oduzimaju do marta... To upravo nije tacno. Na sajtu ATP-a i dalje stoji zvanicno da ovakav sistem bodovanja traje do kraja godine samim tim da se oduzimaju poeni od zavrsnog..

    Takodje uocio sam i gresku samog novinara koji je prenosio mec na sk1... mada je taj izgresio i broj pobeda ove godine..

    Tako da djokovic je verv br1 do kraja godine ali nije zagarantovano do marta.
    Idealno bi bilo kada bi osvojio zavrsni i tu navukao jos koji bod naravno uz Bec..

    Pozdrav,
    (Andrija, 29. oktobar 2020 07:57)

    Andrija, kad je ATP doneo odluku o zamrzavanju poena, taj je plan nazvao "plan 22", jer je tad bilo predviđeno da se zamrznu poeni osvojeni od marta 2029 do kraja ove godine, dakle nekih 22 meseca. Jedini je ATP Finals bio izuzet iz ovog plana, zbog svoje specifične ekskluzivnosti. Pre nekoliko nedelja, ova odluka je korigovana, pa je njen rok važnosti produžen na 24 meseca, tako da su godinu dana zamrznuti i poeni sa ovogodišnjih takmičenja iz januara, februara i polovine marta.
    Praktično, prvi turnir u kom će biti oduzimani poeni, jeste Indian Wells 2021. krajem marta. Tada bi trebalo da se vratimo normalnom sistemu računanja ATP poena. Ako korona nešto ne pokvari.
    Što se tiče zagarantovanosti Novakove do marta, još je prerano o tome, jer Novak može da napreduje samo na ATP Finalsu, a Rafa i u Parizu i Londonu i ATP Kupu i Australija Openu. Da sačekamo kraj ove godine pa da napravimo kalkulaciju...
    (Milan_PT, 29. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  4. Novak jeste planetarni fenomen...Napisah jednom za Nadalovu pobedu na Rolan Garosu: Pobeda je slak(T)a, makar i ovako besmisleno laka...Sada sam još više u to uveren. Neka se i Nadal i cela Španija i ceo Zapad raduje i slavi, sve je to za slavu tenisa i za gledanost! Novak im mnogo duguje. Veliki Nadal pobedio velikog Novaka! Predivno i zanimljivo. Šta će Novaku da zgazi Nadala, šta će mu ta pobeda? Ništa posebno ne dobija. Da ga još više mrze zbog abnormalne dominacije? Da obraduje i zadovolji naše bolesno poistovećivanje (Ono, kao, Ja i Novak smo Srbi, ha ha ha). Zar nas ovakve nikakve nije dovoljno obradovao? Kako mu vraćamo: E...nisi platio porez! E...uništio te taj i taj, pod obrisao. E...folirantu stalno se vadiš na povrede. E...ova Jelena govori gluposti (za neupućene, to mu je supruga, a ne tamo neka Jelena, barem elementarna pristojnost i vaspitanje su poželjni, ali mi nemamo ni to da ponudimo!)...itd. Jesmo li mi uopšte vredni da nas ovaj Novak i pogleda, a kamo li da nas bilo čime obraduje?
    (Nestaško, 29. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  5. 6:0 6:2 7:5
    (muamer, 29. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  6. (Goran, 29. oktobar 2020 01:33)

    Priča se o goat-u a to nije samo slemovi, ne može biti samo slemovi, zato je samo jedna Navratilova - jer je ona toliko mnogo osvojila svega, GOAT NIJE SAMO JEDAN SEGMENT NEGO SVE ZATO I POSTOJI SAMO JEDAN, A TO JE NAVRATILOVA.

    DA, Mekinro jeste veliki teniser, da zato se i pominje, mada se pumpa naravno i ne pominje koliko je bio drzak i bezobrazan, kao uostalom i sestre Vilijams, jer su američki igrači, to je činjenica. Aršini nisu isti.
    "Hoćeš da kažeš da oni imaju "duple aršine"?

    - Mislim da da." intervju Janka TIpsarevića

    Znači, ona ima mnogo pobeda. Mekinro ima 77 singl titula a dubl ima 78 titula !! DALEKO OD NAVRATILOVE.

    Naravno da "velika trojka" ne može biti GOAT , NIKO.

    E sada najviše uticaja na popularizaciju tenis napravio je BJERN BORG. Ni ne pominje se ili vrlo retko. Jeste Zapadnjak ali u odnosu na Mekinroa on je njima nebitan.

    Niko nije napravio takav bum kao on a tada je trebalo naći nekog takvog i oni su uspeli da od njega koji je ćutao naprave - vrištanje gde god se pojave - mediji - čovek za to nije bio zainteresovan ALI JE ZAPADU TREBALO DA OBEZBEDI MEDIJSKU PAŽNJU TENISU, MALOM SPORTU, IMALI SU IDEJU LOVE, PA JE 1972, 3, KADA JE KRENUO TENIS U EKSPANZIJU I TV PRENOSE, Borg bio najbolji a onda je krenuo Mekinro sa svađama , urlanjima i psovkama, prekidima mečeva. ALI BILO JE TO VREME SVIH SLOBODA, VREME SEKSULANE REVOLUCIJE, neko potpuno drugo doba, kao pre pet vekova da je bilo !!
    (nikol dz femija, 29. oktobar 2020 10:03)

    # Link komentara

  7. vakve skoro identične komentare, sam čitao još pre 4-5 godina ?
    Da li znate za koliko je od tada do danas, Novak smanjio razliku u odnosu na Nadala i RF-a u GS titulama ?
    Ne znate? Verovali ili ne, samo za jedan.
    Ako nastavi tim tempom, negde 2035-e ih stiže, a 2040-e prestiže i postaje GOAT.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 09:32)
    бла бла, кме, кме
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Алфабет, 29. oktobar 2020 09:45)
    Ovo bla, bla, kme, kme je trebalo da staviš u svoj nik-name...
    (Petar, 29. oktobar 2020 10:01)

    # Link komentara

  8. (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Алфабет, 28. oktobar 2020 23:49)

    Ovakve skoro identične komentare, sam čitao još pre 4-5 godina ?
    Da li znate za koliko je od tada do danas, Novak smanjio razliku u odnosu na Nadala i RF-a u GS titulama ?
    Ne znate? Verovali ili ne, samo za jedan.
    Ako nastavi tim tempom, negde 2035-e ih stiže, a 2040-e prestiže i postaje GOAT.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 09:32)

    бла бла, кме, кме
     (Алфабет, 29. oktobar 2020 09:45)

    # Link komentara

  9. Steta sto nikada nece biti.. GOAT.
    (Milos, 29. oktobar 2020 00:47 Kako nece?Pa zar nije cilj u svakom sportu biti prvi?I to sto duze?Zamisli biciklisticku trku gde jedan odveze jednu etapu najbrze a neki drugi pobedi?Ko je onda bolji?Isto i sa slemovima.Oni jesu najbrze etape al ako ne vozis dobro i ostale neces biti prvi.
    (Radoslav, 29. oktobar 2020 09:41)

    # Link komentara

  10. Jednostavno...Zato ne pitaj Novaka koliko je potrebno da ga pobediš? Pitaj sebe da li razumeš šta znači neograničeno?
    (Petar, 29. oktobar 2020 09:07)

    Upravo sam se ovo pitao pre par nedelja na Rolan Garosu, dok sam uživao u vrhunskom tenisu uz krompiriće.
    (Jednostavno, 29. oktobar 2020 09:36)

    # Link komentara

  11. Новак је себе растеретио максимално, стигао Сампраса у броју пута завршених година на позицији број један. 99% стиже Бака Роџерових 310 седмица на првом месту, има све мастерсе, има највише мастерса. Једино што му је остало је да још једном тријумфује на завршном мастерсу, да освоји злато на олимпијади и број гранд сламова. Прва два наведена нису толико ни битни, дакле може лагано да се усредсреди само на гренд слемове. Растерећено до краја каријере. У том ће и стићи 100 титула. Хајмо Ноле, само напред !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Алфабет, 28. oktobar 2020 23:49)

    Ovakve skoro identične komentare, sam čitao još pre 4-5 godina ?
    Da li znate za koliko je od tada do danas, Novak smanjio razliku u odnosu na Nadala i RF-a u GS titulama ?
    Ne znate? Verovali ili ne, samo za jedan.
    Ako nastavi tim tempom, negde 2035-e ih stiže, a 2040-e prestiže i postaje GOAT.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  12. Kombinujes babe i zabe. Hoces da kazes da je Danijel Nestor bio bolji igrac od Bekera, Konorsa, Lendla, Agasija, ... Covek osvojio 12 grand slem titula u dublovima. Da li znas da Mekindro ima 17 slemova ukupno. Hoces da kazes da je kao Novak. Da li si negde cuo da ga neko svrstava na nivo Novaka. Ima ja mislim 200 ATP titula kada se sve uzme u obzir. Koga to zanima. Ima samo 7 singl slemova.
    (Goran, 29. oktobar 2020 01:33)

    Vidiš kako ti prija logika, kad Noletu ide u korist.
    Naravno da ne treba mešati babe i žabe, baš zato ovde ljudi i pišu da se GS i Masters ne sabiraju kao kruške i jabuke, jer se zna šza više vredi.
    Samo, kome pričati, ovima što se zajapurili zbog dve pobede na ATP 500 turniru, a do juče su prozivali Rogera zbog Bazela i slične gluposti.
    Isto važi i za h2h, nerealan pokazatelj jer se u isti koš trpaju svi međusobni sureti, a upravo smo apsolvirali da pobediti nekog na GS tirniru u tri seta, nije isto kao i dobiti ga u drugom kolu Šangaja.
    Slično važi i za ATP poene, jer se način bodovanja menjao kroz istoriju, zato recimo Borg, Sampras ili Federer u svom zenitu nisu ni teoretski mogli da sakupe toliko bodova, kao Novak pre par godina.
    Šta ostaje ?
    Ostaju titule i to pre svega najveća od njih Grand Slam turniri koje sam ATP vrednuje duplo više nego Masterse.
    Svaki teniser će vam reći isto, da je za njih vrhunac karijere uzeti GS pehar u ruke.
    DŽaba Riosu i Jeleni Janković Mastersi i prvo mesto na ATP listi, kad nemaju taj trofej u vitrini.
    (To je tako, 29. oktobar 2020 09:24)

    # Link komentara

  13. Koliko god da ste utrenirani, sjajni, motivisani...koliko god da osećate kako je ovo vaš dan, naspavani u briljntnoj formi...svesni da su Sile svemira na vašoj strani, da vas Bog voli, da Vas svi vole...koliko god da ste predano radili, odricali se...koliko god da ste izmolili Molitvi na 10 jezika i u tri Vere...Novak će uvek ubaciti jednu važnu lopticu više u vaš teren tako da tu prokletinju nećete stići na vreme. I? Kako? Jednostavno... To je ono što Novak radi i to je ideja koju ima u glavi. Jednostavno...Zato ne pitaj Novaka koliko je potrebno da ga pobediš? Pitaj sebe da li razumeš šta znači neograničeno?
    (Petar, 29. oktobar 2020 09:07)

    # Link komentara

  14. Šteta za prošlu god bio prvi cele god i Nadal ga pređe u decembru sad bi bio rekorder!
     (veljko, 29. oktobar 2020 08:42)

    # Link komentara

  15. To Nole! Idemo: Umag, Bazel, Halle, možda čak i Banja Luka?
    (Myrthos, 29. oktobar 2020 08:26)

    # Link komentara

  16. VUK Safin Djokovica izbatinao kada je ovaj imao 23... A Rodik ga vracao na fabricka i sa 20, 21, 22, 23... Momcic je tada vec odavno sazreo! Ili racunamo da je od 2011. sazreo? Hahahahaha...
    (Jumko, 29. oktobar 2020 07:09) Znaš dobro da se skor ili veza ne računa bez minimum dvadesetak susreta. Slave se godišnjice ili prati skor posle tridesetak mečeva. Možda je onaj srećnik što je jednom nokautirao drogiranog Tajsona bolji boxer ?! Znaš ti dobro srce moje da je najslađa veza - duga veza , zato uvek dolaziš po repetu !!! O svemu mi pišeš , samo nikada o tome kada će Nadal i Federer popraviti skor protiv Đokovića. Bik možda i hoće , ali tvoj naprasno ex ljubimac Federer neće nikada , ali NIKADA ,ha,ha,ha,ha,ha...
     (VUK, 29. oktobar 2020 08:19)

    # Link komentara

  17. Ne razumem ljude, koji ne podnose Đokovića i ne dopada im se kako on igra, zašto imaju potrebu da komentarišu.
     (Una, 29. oktobar 2020 08:02)

    # Link komentara

  18. Zdravo,

    Primetio sam da dosta ljudi prica kako se poeni ne oduzimaju do marta... To upravo nije tacno. Na sajtu ATP-a i dalje stoji zvanicno da ovakav sistem bodovanja traje do kraja godine samim tim da se oduzimaju poeni od zavrsnog..

    Takodje uocio sam i gresku samog novinara koji je prenosio mec na sk1... mada je taj izgresio i broj pobeda ove godine..

    Tako da djokovic je verv br1 do kraja godine ali nije zagarantovano do marta.
    Idealno bi bilo kada bi osvojio zavrsni i tu navukao jos koji bod naravno uz Bec..

    Pozdrav,
    (Andrija, 29. oktobar 2020 07:57)

    # Link komentara

  19. Ovo povlaci i Laureus nagradu, Djokovic ce po peti put biti najbolji sportista sveta, bukvalno se jezim dok ovo pisem
     (Veljko, 29. oktobar 2020 07:35)

    # Link komentara

  20. Ovaj nas nije normalan, za 5,6 koliko planira da igra sve rekorde ima da drzi
     (No1e, 29. oktobar 2020 07:32)

    # Link komentara

  21. Cilj ostvaren ovom pobedom uzeto 90 poen!a(bilo mu potrebno 55)Novak je po 6 put prvak u godini,Verujem da prica nije zavrsena i da ce sigurno proci cetvrtfinale jer protivnici su daleko slabiji od Corica a i Krajinovica.(Hrkac ili Sonego).Polufinale bi donelo 180 poena sto bi povecalo prednost prema Nadalu preko 2000 poena.Za bitku od 300 poena koje dobija finalista trebao bi da pobedi verovatno Cicipasa.Za pobednika znamo da je nagrada 500,a osvoji li to Novaku je otvoren put da obori jos jedan rekord jer mu se poeni koje je osvojio na AO ne oduzimaju zbog pobede na proslom a i pravila ATP da se ne gube osvojeni poeni do marta! Odlicna racunica Novaka i njegovog staba pritom Novak je prosli zavrsni turnir osvojio samo 200 poena(jedna pobeda u grupi),za razliku od od Nadala koji "brani" 400,a eventualnom pobedom nebi mnogo profitirao samo 1100.Takodje ti poeni se racunaju samo za ovu godinu ne za ATP listu u novoj sezoni, ali zato osvajanje Mastersa Pariza donosi 1000 poena pobednikum na koju cilja Rafa uz podatak da ga nije nikad osvojio!Polako ali sigurno odsustvo Federera, malo je verovatno da ce posle te pauze i bremenom godina biti konkurent ovoj dvojici a i mnogim mladjim koji nailaze i ukljuci se u trku! Sto rece Kurijer jedini konkurent Novaka ostaje Rafa koji ima prednost samo na sljaci ali nedovoljno da ga ugrozi! Novak je GOAT ili kako Anakona danas posle prvog seta meca protiv Corica rece:Ovaj set pokazuje razliku medju veoma dobrog Corica i najveceg Novaka!
    (bradina, 29. oktobar 2020 07:20)

    # Link komentara

  22. Kako ? Lako! Kada neko ima 17 godina pa prođu samo dve ,to je dovoljno da momčić postane momak. A zar ti nisi u pola sata sazreo? Kad smo se sreli bio si nevin , i onda si sazreo . Bolno ,ali izgubi ti nevinost. ps. Kad planiraju Nadal i Federer da sazre i poprave skor protiv Br.1. ?
    (VUK, 29. oktobar 2020 05:57)

    Ahahhaha kako trpaju ovog Jumka, bukvalno ga gaze i on opet pise :)))
     (Endi, 29. oktobar 2020 07:12)

    # Link komentara

  23. @VUK Safin Djokovica izbatinao kada je ovaj imao 23... A Rodik ga vracao na fabricka i sa 20, 21, 22, 23... Momcic je tada vec odavno sazreo! Ili racunamo da je od 2011. sazreo? Hahahahaha...
     (Jumko, 29. oktobar 2020 07:09)

    # Link komentara

  24. Ali zato rekord naseg Samprasa (koji je sam pojeo prase) nikada nece srusiti!
     (Ezekiel 25:17, 29. oktobar 2020 06:59)

    # Link komentara

  25. Kako to da bas nije sazreo protiv Rodika i Safina? Protiv te dvojice iz Rodzerove ere... Kakve vi izgovore imate, pa to je sou! Eto, kada su se oni povukli, Djokovic sazreo! Ok...
    (Jumko, 28. oktobar 2020 23:14) Kako ? Lako! Kada neko ima 17 godina pa prođu samo dve ,to je dovoljno da momčić postane momak. A zar ti nisi u pola sata sazreo? Kad smo se sreli bio si nevin , i onda si sazreo . Bolno ,ali izgubi ti nevinost. ps. Kad planiraju Nadal i Federer da sazre i poprave skor protiv Br.1. ?
     (VUK, 29. oktobar 2020 05:57)

    # Link komentara

  26. Ja ne razumem kako nekome moze da se dopadne Djokanov stil igre.
    (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:02)

    Не срамоти се. Новаков тенис се студира, анализира и учи на свим врхунским тениским академијама. Ја то знам, јер познајем бившег тренера од Крис Еверт-Лојд који, иако је већ остарео, још увек учи децу да играју тенис.

    И још нешто, за тебе је он Новак Ђоковић и кад изговараш његово име од сада да устанеш.
    (цитрус бангус, 29. oktobar 2020 03:22)

    # Link komentara

  27. "Ovaj Borna samo može Nadala i Federer dobije a Novaka nikako."

    Šalu na stranu!" Sve čestitke Novaku iako delovalo gotovo pa nemoguće nakon 2017 godine turboletne uspeo da ipak iznađe način i izdigne se na kraju završi šest put kao prvi igrač odnosno izjednači sa Pitom po tom parametru.
    (Poštovalac igre, 29. oktobar 2020 01:43)

    # Link komentara

  28. "Martina Navratilova ima 18 GS singl titula, 31 GS dubl titula i 10 GS miks dubl titula. To ti je kombinovano 59 GS titula".
    Kljucno je ta rec kombinovano. Kombinujes babe i zabe. Hoces da kazes da je Danijel Nestor bio bolji igrac od Bekera, Konorsa, Lendla, Agasija, ... Covek osvojio 12 grand slem titula u dublovima. Da li znas da Mekindro ima 17 slemova ukupno. Hoces da kazes da je kao Novak. Da li si negde cuo da ga neko svrstava na nivo Novaka. Ima ja mislim 200 ATP titula kada se sve uzme u obzir. Koga to zanima. Ima samo 7 singl slemova.
    (Goran, 29. oktobar 2020 01:33)

    # Link komentara

  29. Cekaj sto govorite zvanicna potvrda? Ko je zvanicno lice? TennisTV i SofaScore? :D

    Sramota da bilo sta brojimo ove godine kada najbolji igrac svih vremena Nick Kyrgios ne igra (a ni bodovi se ne gube).

    Ali hajde mozemo se praviti, treba Srbima malo laznih rekorda da se osecaju bolje kad je vec stanje svesti u drustvu takvo kakvo je.
    (Stoyan, 29. oktobar 2020 01:07)

    # Link komentara

  30. Uh kako boli poraz u RG i to onaj set sa NULOM!!! Čitajući naslove od tada, čovek bi pomislio da je on osvojio titulu pa pošto je pregažen i demoliran u finalu onda se taj poraz leči nekim nebitnim rekordima, pogotivu onaj da je u četvrtfinalu RG više od Rafe aaahahaha!!!!
    (Sofronije, 28. oktobar 2020 22:45)

    Tacno tako, amin.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:01)

    jedna te ista "osoba" prica sa sobom. Tu vise nema leka. Ili mozda ipak ima. Da vi ne pustate takve komentare.
    (Toma, 29. oktobar 2020 01:07)

    # Link komentara

  31. Steta sto nikada nece biti.. GOAT.
    (Milos, 29. oktobar 2020 00:47)

    # Link komentara

  32. Bosonogo krompirko bas si ga odvalio za medalju.Kad bi teniseri igrali 90 do 100 meceva godisnje vjerovatno bi im karijere trajale cetiri do pet godina,igra se maximalno od 60 do 70 meceva.Toliko o tvom pracenju tenisa.
    (Ilija, 29. oktobar 2020 00:45)

    # Link komentara

  33. (Sofronije, 28. oktobar 2020 22:45)


    A cime ti lecis komplekse zvani Novak Djokovic buduci GOAT.

    Time sto se hvatas jednog meca na RG. Pre ce biti druze da te drma kompleks nize vrednosti, jer je on i njegov uspeh antiteza tvog zivota. Pa te to toliko boli da koristis svaku mogucu priliku da spominjes taj mec u kom je Novak porazen...

    Verovatno si u misijoj rupi bio u januaru kad je Novak demolirao istog tog Nadala, ili si isao na spanske sajtove pa komentarisao Nadala na isti nacin, a ne... nisi to uradio.

    Kompleksasu jedan.
    (Hagiano, 29. oktobar 2020 00:33)

    # Link komentara

  34. Djokan stari prevarant. Samo prebacuje lopticu i ceka gresku. Sramotno.
    (mile, 28. oktobar 2020 19:05)

    Ja ne razumem kako nekome moze da se dopadne Djokanov stil igre.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:02)

    ja ne znam sto komentarisete, to je prava enigma.
    novak igra tenis koji donosi rezultat, a to sto vi nazavite samo branjenjem je mentalno slamanje protivnika. novak je pre svega mentalna igra. svi mogu da trce, dobro odserviraju, udare dobar bekend ili forhend, ali uradi ti to kada se mec lomi. novak je jednostavno druga dimenzija. ako ne uzivas u tome, ne moras. treba je i shvatiti.
    (FERGI, 29. oktobar 2020 00:27)

    # Link komentara

  35. Upravo gledao snimak meca na Austrijskoj televiziji. Fantastican mec i nestvarno dobar Novak. Austrijski komentatori mu se dive. Covek ispisuje istoriju. Planetarna LEGENDA.
    (Toma, 29. oktobar 2020 00:21)

    # Link komentara

  36. Care izgubio je samo jedan jedini mec i to u finalu RG! O cemu ti pricas?
    (ljuba, 28. oktobar 2020 21:02)

    Zar ti je teško da zapamtiš šta sam pročitao? Izgubio je samo jedan meč za godinu (ipak dva), ali nije bila godina, šest meseci nije se tenis igrao, odigrao je 37-38 mečeva, samo su mu Nadal i Cicipas bili ozbiljni protivnici, a kad je sezona puna, igra se i 90 do 100 mečeva. I nije ovo normalna godina, pišu se u njoj rezultati, ali ovo nije normalna godina, samo ti nisi čuo za koronu.
    (Bosonogi Krompirko, 29. oktobar 2020 00:06)

    # Link komentara

  37. Djokan stari prevarant. Samo prebacuje lopticu i ceka gresku. Sramotno.
    (mile, 28. oktobar 2020 19:05)

    Ja ne razumem kako nekome moze da se dopadne Djokanov stil igre.
     (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:02)

    # Link komentara

  38. Uh kako boli poraz u RG i to onaj set sa NULOM!!! Čitajući naslove od tada, čovek bi pomislio da je on osvojio titulu pa pošto je pregažen i demoliran u finalu onda se taj poraz leči nekim nebitnim rekordima, pogotivu onaj da je u četvrtfinalu RG više od Rafe aaahahaha!!!!
    (Sofronije, 28. oktobar 2020 22:45)

    Tacno tako, amin.
     (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:01)

    # Link komentara

  39. Kako to da bas nije sazreo protiv Rodika i Safina? Protiv te dvojice iz Rodzerove ere... Kakve vi izgovore imate, pa to je sou! Eto, kada su se oni povukli, Djokovic sazreo! Ok...
    (Jumko, 28. oktobar 2020 23:14)

    I taman kad je poceo da sazreva pojavili se Kirjos i Dominik Tim na primer.
     (Will Mosley, 29. oktobar 2020 00:00)

    # Link komentara

  40. A sta mi obicni teniski laici imamo od toga?
     (Will Mosley, 28. oktobar 2020 23:59)

    # Link komentara

  41. Grobari na aparatima. Kao vole Rodju i Nadala. Ne. Mrze Djokovica zato sto navija za svezdu. Obozavali su ga dok nije rekao da mu je zivotna zelja da zaigra za prvi tim zvezde. Molim vas objavite komentar
    (Dusan, 28. oktobar 2020 23:34)

    Kakve to ima veze za koji klub navija, ako recimo Zeljko Joksimovic navija za Zvezdu jel to onda znaci da treba da prestanem(o) da slusam(o) njegove pesme? Bato, ja sam pre cuo za Zeksa i njegove pesme nego sto si ti saznao za Djokovica, cisto da znas.
     (Will Mosley, 28. oktobar 2020 23:57)

    # Link komentara

  42. Da nije bilo diskvalifikacije protiv Buste, dva poraza od Kirjosa, i ubedljivog poraza od Kralja Nadala u Parizu, jos bismo cekali na rusenje Pitovog rekorda.
     (Will Mosley, 28. oktobar 2020 23:53)

    # Link komentara

  43. Новак је себе растеретио максимално, стигао Сампраса у броју пута завршених година на позицији број један. 99% стиже Бака Роџерових 310 седмица на првом месту, има све мастерсе, има највише мастерса. Једино што му је остало је да још једном тријумфује на завршном мастерсу, да освоји злато на олимпијади и број гранд сламова. Прва два наведена нису толико ни битни, дакле може лагано да се усредсреди само на гренд слемове. Растерећено до краја каријере. У том ће и стићи 100 титула. Хајмо Ноле, само напред !
     (Алфабет, 28. oktobar 2020 23:49)

    # Link komentara

  44. Ok, ovo je sad reseno.Sledeci cilj je obezbediti prvo mesto do marta 2021.
    Trenutno mu za to treba da osvoji završni turnir. Naravno to je potrebno u slučaju da Rafa osvoji sve ostale turnire: Pariz, maksimalan broj bodova na ATP kupu, AO i da stigne do finala na završnom turniru u Londonu.
     (x, 28. oktobar 2020 23:42)

    # Link komentara

  45. Grobari na aparatima. Kao vole Rodju i Nadala. Ne. Mrze Djokovica zato sto navija za svezdu. Obozavali su ga dok nije rekao da mu je zivotna zelja da zaigra za prvi tim zvezde. Molim vas objavite komentar
    (Dusan, 28. oktobar 2020 23:34)

    # Link komentara

  46. Martina Navratilova ima 18 GS singl titula, 31 GS dubl titula i 10 GS miks dubl titula. To ti je kombinovano 59 GS titula. I to su ti samo GS titule. Drugih titula ima koliko hoćeš još. :) 332 nedelje na prvom mestu u singlu i 237 nedelja na prvom mestu kao dubl igračica. I jedina je koja je i u singlu i u dublu bila na prvom mestu preko 200 nedelja. Broj jedan na kraju godine je bila 7x dok je u dublu bila 5x. Neverovatna je bila igračica, to je GOAT.
    (Ridah, 28. oktobar 2020 22:15)

    Супер. Е сад размисли шта си написао. Барем Новак и Надал спадају у убедљиво најспремније тенисере, а не играју дубл, шта мислиш зашто? Па зато што и овако падају на нос од напора, и нема трика да би то издржали. Сад се вратимо назад, јел мислиш да је стварно Навратилова спремнија од њих била макар на 2 минута у својој каријери (наравно у својој категорији? Па наравно да ако је немогуће за ову двојицу, да је таква спремност тек немогућа за њу. Надам се да схваташ о ком нивоу тениса Навратилове пишемо, а о ком ниову ове двојице.
    (mr, 28. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  47. bravo nole, care! sad kombinacija relaksacije i vrhunske pripreme za slemove i za 2 godine svi rekordi padaju komotno, ako ne vec sledece! idemooooooo!
    (vrg, 28. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  48. Mene si nasao, nasao si ti sam sebe hahahaha. Kako volim kad neko sam sebi skoci u stomak
    (misko ajkula, 28. oktobar 2020 23:23)

    # Link komentara

  49. (Mene si našao, 28. oktobar 2020 21:07)

    gomila izmeta. Samo još jedno Jumkovo lice, laže sam sebe da je gledao tenis pre 30 godina, čovek daj bože da je punoletan. Jumko mizerijo
     (Алфабет, 28. oktobar 2020 23:22)

    # Link komentara

  50. Sofronije, sve je ok, ajde sad jedan bendzos i vinjak i na spavanje, bice i dalje tesko da zaspis ali uz tebe smo
    (misko ajkula, 28. oktobar 2020 23:21)

    # Link komentara

  51. #Sofronije
    Nadal je demolirao Djokovica na RG ? TACNO !!!. Djokovic je razmazao Nadala na AO ? TACNO !!!. Bice da je to sport. Ne vidim razlog zasto se kliberis, onako ruzno. Zaista !
     (NS oldtajmer, 28. oktobar 2020 23:19)

    # Link komentara

  52. 3:0 - svaki dan podsetnik za botine.
     (moskva, 28. oktobar 2020 23:17)

    # Link komentara

  53. Djokan stari prevarant. Samo prebacuje lopticu i ceka gresku. Sramotno.
    (mile, 28. oktobar 2020 19:05)
    Ti burazeru mora da bi to uradio u punom večem stilu od djokera ti bi to expresno uradio stani ti tamo sa čoričem pa da vidimo kako bi ti realnije završio meč.
    Bože kakvih rasprdača ima ovde koji se sprdaju a 2km trčanja bi hitna došla po njih.....
    (emil, 28. oktobar 2020 23:15)

    # Link komentara

  54. @johny Kako to da bas nije sazreo protiv Rodika i Safina? Protiv te dvojice iz Rodzerove ere... Kakve vi izgovore imate, pa to je sou! Eto, kada su se oni povukli, Djokovic sazreo! Ok...
     (Jumko, 28. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  55. urniši ljubitelje dzemperka i steroidnog
     (era, 28. oktobar 2020 23:00)

    # Link komentara

  56. Uh kako boli poraz u RG i to onaj set sa NULOM!!! Čitajući naslove od tada, čovek bi pomislio da je on osvojio titulu pa pošto je pregažen i demoliran u finalu onda se taj poraz leči nekim nebitnim rekordima, pogotivu onaj da je u četvrtfinalu RG više od Rafe aaahahaha!!!!
    (Sofronije, 28. oktobar 2020 22:45)

    # Link komentara

  57. @Ridan komentaru,

    Slazem se za Navratilovu ali prvo to je zenski tenis,a drugo znamo da je ona musko zarobljeno u zenskom telu.
    (Martin a?, 28. oktobar 2020 22:43)

    # Link komentara

  58. Najveći šampion u istoriji. Idemooo Nole.
     (cacanin, 28. oktobar 2020 22:28)

    # Link komentara

  59. Bravo za Panteliju, super komentar.
    No1e the GOAT!
    (mornarpopaj1966, 28. oktobar 2020 22:17)

    # Link komentara

  60. @(Goran, 28. oktobar 2020 21:24)

    Martina Navratilova ima 18 GS singl titula, 31 GS dubl titula i 10 GS miks dubl titula. To ti je kombinovano 59 GS titula. I to su ti samo GS titule. Drugih titula ima koliko hoćeš još. :) 332 nedelje na prvom mestu u singlu i 237 nedelja na prvom mestu kao dubl igračica. I jedina je koja je i u singlu i u dublu bila na prvom mestu preko 200 nedelja. Broj jedan na kraju godine je bila 7x dok je u dublu bila 5x. Neverovatna je bila igračica, to je GOAT.
    (Ridah, 28. oktobar 2020 22:15)

    # Link komentara

  61. Ćorava posla
     (Cile Mile, 28. oktobar 2020 22:12)

    # Link komentara

  62. Koji rekord je u pitanju???
    (BK, 28. oktobar 2020 22:11)

    # Link komentara

  63. Koji je nama nas dzudza kralj!
    (Srki, 28. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  64. Pazi licemerja, imao 19-20 godina.
    Za tvoju informaciju tenis se ne igra od 2011-e, a ja ga pratim preko 30 godina, još dok su igrali Lendl, Konors i Mcenroe.
    Čovek mrtav hladan napisao da je Djoković u plusu sa svim udaračima servis volej stila, ja lepo napišem da nije i onda opet novi izgovori i opravdanja.
    Svi su teniseri nekad imali 19-20 godina, ali se ne vade na to kao opravdanje.
    Nadal je uzeo prvi slem sa 17 godna, a Novak sa 21.
    Ako su mogli da osvajaju tako mladi, sasvim je validno i kad izgube u tim godinama.
    Znam da nemaš pojma o tome, ali Safin je odrao Novaka na Vimbldonu kad je Novak već bio Gren Slem šampion.
    Zato se mani budalaština i nađi nekog klinca da mu prodaješ m... za bubrege.
    (Mene si našao, 28. oktobar 2020 21:07)

    Evo ja imam 68 godina. Gledao sam Pilića, Boru Jovanovića, Franulovića i to uživo. Nekome treba da sazri. I to što je Nadal u 17 a nije jer najmladji osvajač GS je Majkl Čeng sa 17 a Rafa je imao 19. Osvojio 2005
     (johny, 28. oktobar 2020 22:03)

    # Link komentara

  65. nikad kraju Novakovih rekorda, koje čak ni oni koji prate tenis, nemaju pojima....ama ko će da pamti sve te rekorde.... Neka Novak osvoji 13 RG kao Rafa (ili neki drugi turnir), neka osvoji više GS od Federera... to svi pamte.
    (Andjela, 28. oktobar 2020 21:57)

    # Link komentara

  66. Po komentarima mogu zakljuciti da pored nas samih,neprijatelji nam nisu potrebni. Koliko samo mrznje prema Novaku Djokovicu, najboljem teniseru svih vremena. Ne razumijem se u tenis, Ali cu vam obrazloziti zbog cega ga smatram najboljim. On dugo vremena drzi prvo mjesto u eri velikana Rodzera Federera i Rafe Nadala. Nije isto biti na prvom mjestu u eri eksentrika poput Marata Safina,Agasija i ostalih i u eri Gore pomenutih majstora. A vi sto mrzite Novaka moze da vas bude sramota.Molim da objavite komentar.
    (Pantelija, 28. oktobar 2020 21:52)

    # Link komentara

  67. Mene nešto drugo zanima, uzmimo poslednja četiri meča Novakova : Cicipas, Nadal, Krajinović, Ćorić. Posle meča znojavi su i voda kipti sa njih a Novak oznojen al jedva malo.
    (neca, 28. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  68. Jedini pravi GOAT na GOATIMA, u pravom značenju tih reči, jedna jedina osoba i zaista niko više :

    Martina NAVRATILOVA

    A jel to bilo u muškoj ili ženskoj konkurenciji...?
     (Bolesni skot, 28. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  69. @ Prebacivači, 28. oktobar 2020 20:23

    Dali si svestan da je bas zbog toga Novak sprecen da vec sada obori Rogerov rekord po broju nedelja na vrhu?

    Novak je najveci gubitnik zbog pojave covida, jer je poceo savrsenu sezonu, igrao je dobro, Vimbldon nije ni odigran, dok je na US openu bilo sta je bilo...
     (chupavi, 28. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  70. 7 naprema 6 protiv Borne nije neki rezultat za ponositi se. Novak će ispasti sa ovoga turnira cim naidje na raspoloženog i zesceg protivnika. Naravno Nolofili će i dalje biti u transu i reci kako to nema veze jer je ionako prvi do kraja godine. I ja volim Nola ali sam zabrinut za njegovu formu nije to forma koja ne izaziva pitanja ili sto bi rekli nije to neupitna sampionska forma. Ali dobro ako kalkulise sa formom i igra tek koliko treba onda je OK. Napred Nole !
     (holivudski frizer, 28. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  71. Ma cak i da Rafa igra Sofiju ko garantuje da ce sve to i osvojiti, jer je cinjenica da mu ne odgovara tenis koji se igra na brzoj podlozi (tepih) u zatvorenom prostoru.

    Rafa nema nijednu jedinu titulu sa zavrsnih mastersa gde igraju 8 najboljih u tekucoj godini, dok rekord drzi Federer a Nole je na samo titulu zaostatka.
     (chupavi, 28. oktobar 2020 21:36)

    # Link komentara

  72. @Grickam jaficu i ......, koji vas, grickaš još nešto?

    HA HA!
     (Nelson, 28. oktobar 2020 21:33)

    # Link komentara

  73. Bravo !!
    (Nikol Dz Femija, 28. oktobar 2020 20:49)

    Sae to stoji, mada ipak nije sasvim fer kad muškarac igra u ženskoj konkurenciji.
    (Mož' da bidne, al' ne mora da znači, 28. oktobar 2020 21:25)

    # Link komentara

  74. "Jedini pravi GOAT na GOATIMA, u pravom značenju tih reči, jedna jedina osoba i zaista niko više: Martina NAVRATILOVA". Nesto si pobrkao. Navratilova je najbolji "all round" igrac, ali ni u jednom vaznom kriterijumu nije ni priblizno najbolja. Ima cak 5 grand slem titula manje od
    Serene a 4 manje od Stefi. WTA titule ne znace nista jer su se tada igrali seoski turniri. Recimo, Konors ima 100 titula a samo 43 pobede nad Top 10 igracima u citavoj karijeri koja je trajala do 40 godina. O cemu pricamo. Ako bi se racunale dubl titule onda ispada da su braca Brajan bolja od Novaka. Nesto nisam cuo takva tvrdjenja.
    (Goran, 28. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  75. ljudi, on je za sada obezbedio prvo mesto bez da pobedi i jedan mec do kraja godine.... ako Nadal nekim cudom Posle Pariza, a Pariz mora da osvoji da bi uopste mogao da ide u Sofiju, znaci iz Nedelje nakon finala ide u Sofiju koja zavrsava u Opet u nedelju, dan pred pocetak zavrsnog mastersa?? Zavrsni Masters je Nadalov Glavni cilj ove sezone, Veci cak i od RG koga je vec imao 12, ne moze neko biti Goat a da ne osvoji bar jedan turnir osam najboljih igraca na svetu, Kada pogledate istoriju, samo su najveci ikada osvajali vise od jednom taj turnir!! ne osvojiti nijednom je ogroman minus!!!
     (magla svuda oko nas, 28. oktobar 2020 21:23)

    # Link komentara

  76. Borna ne igra ni 60% mogucnosti a Nolo je na 120% i opet tesan mec.
    (Kaiser Roger)

    A Kaiser Roger igra sa 200% pa opet izgubi 40-15 bezbroj puta.
    (MK)


    Zato nije Kaiser Roger, nego Scheisse Roger.
    (Svabe objasnile, 28. oktobar 2020 21:23)

    # Link komentara

  77. Idemo Nole korak po korak a rekordi su neminovni...samo napred .
    (Djenka VŠ, 28. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  78. @Klub 20 koliko treba biti bolestan pa cekati jednom u godini da se obradujes necijem porazu, a za razliku od tebe nas obraduje u 95 od 100 puta..pa ti vidi,
    to tvoje stanje ima naziv u medicini..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deda, 28. oktobar 2020 20:55)

    Čemu ovakav ton, Rafa Nadal ima najbolji procenat pobeda i poraza od sve trojice, što znači da su se njegovi navijači u proseku najviše puta radovali, tokom njegove karijere.
    U najbitnijim mečevimama, na GS turnirima i GS finalima ima bolji skor sa Djokovićem 16-10 i 5:4, valjda je to veći razlog za radost od dve Novakove pobede više na Mastersima.
    O skoru koji ima sa Federerom da ne pričam.
    Ranije je to bilo baš poražavajuće za Feda, sad je malo ublaženo ali i dalje je superiorniji prema njemu nego Novak.
    Čovek ima sve moguće varijante trofeja: 20 GS, 35 Mastersa, 5 salatara, 2 zlata na OI, pa gde ćeš veće radosti za nas koji ga podržavamo.
    (Grickam jaficu i gledam Raficu, 28. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  79. Ovi nolomani uopste ne razumeju tenis koji igra Nolo.To je tenis gde ti cekas da protivnik napadne i pogresi bez imalo inteligencije na terenu.To mu uspeva jer odavno nema konkurenciju inace da su svi isto godiste bilo bi kao u Parizu pre 3 nedelje hahahahahah.
    (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 19:34)

    Toliko nelogičnosti u par rečenica, polako bre, gubiš se k'o tvoj heroj na 40-15.
    (15-40, 28. oktobar 2020 21:14)

    # Link komentara

  80. Ćorić jedino može da pobedi "pacere". Zar je zaista neko pomislio da može da pobedi Djokovića?
     (Smeh, 28. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  81. Srbendo Nole gazi svi tu boraniju i amatere.
    Obori sve rekorde i baci u ocaj budjave anglo-saksonce i jos budjavije korisnike vodenih kreveta u Srbiji...
     (Zurkolomac, 28. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  82. Jos nije sve 100% gotovo. U teoriji Nadal i dalje moze do prvog mjesta preko Sofije.
     (UT, 28. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  83. Svaka cast svima i svakome, ali ovaj mali Siner je ozbiljan prospekt, on ce se jednostavno poigrati sa svojom generacijom, dominirace u toj meri kao niko do sada. Ocekujem izmedju 25-30 gren slemova, jedno 400 nedelja na prvom mestu, jednom kad osvoji prvi slem i prokine, njega niko ziv ne moze stopirati!
    (Coabree, 28. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  84. Jos da Novak uzme zavrsni masters, pa da stigne Federera i po broju zavrsnih mastersa. Nakon toga bi bas strcalo sto Nadal nema nijedan zavrsni masters a i Novak i Federer bi imali 6. Bolna razlika na stetu Nadala.
    (Goran, 28. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  85. Decko, da li znaš kada su igrali Rodik, Safin, Karlović i danas igra? Tada Novak imao 19 - 20.. godina. Novak je od 2011 nedodirljiv. Sve rekorde od tada oborio
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 28. oktobar 2020 20:32)

    Pazi licemerja, imao 19-20 godina.
    Za tvoju informaciju tenis se ne igra od 2011-e, a ja ga pratim preko 30 godina, još dok su igrali Lendl, Konors i Mcenroe.
    Čovek mrtav hladan napisao da je Djoković u plusu sa svim udaračima servis volej stila, ja lepo napišem da nije i onda opet novi izgovori i opravdanja.
    Svi su teniseri nekad imali 19-20 godina, ali se ne vade na to kao opravdanje.
    Nadal je uzeo prvi slem sa 17 godna, a Novak sa 21.
    Ako su mogli da osvajaju tako mladi, sasvim je validno i kad izgube u tim godinama.
    Znam da nemaš pojma o tome, ali Safin je odrao Novaka na Vimbldonu kad je Novak već bio Gren Slem šampion.
    Zato se mani budalaština i nađi nekog klinca da mu prodaješ m... za bubrege.
    (Mene si našao, 28. oktobar 2020 21:07)

    # Link komentara

  86. Napisah juče da nam Nole ugrožava trošne srčke. Ako, neka samo pobeđuje!
     (pc, Niš, 28. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  87. Najbolji teniser u godini kad se pola godine, zbog korone, nije tenis igrao, lista zamrznuta godinu dana, ali šta će se to bitno u Novakovom životu menjat', time što se izjednačio sa Samprasom? Njegov tenis danas daleko je od onoga što je igrao u mladosti, ovo je bilo klasično "staračko" mučenje, protiv momka koji je prosečan i nespretan, i koji ne ume da iskoristi set loptu.

    Care izgubio je samo jedan jedini mec i to u finalu RG! O cemu ti pricas?
    (ljuba, 28. oktobar 2020 21:02)

    # Link komentara

  88. Da li se finalni masters iz 2019, s obzirom da je to jedini turnir čiji se bodovi brišu pre početka, računa još godinu dana kao i ostali turniri?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 28. oktobar 2020 20:18)

    Не рачуна се.
    (Куп је битан, 28. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  89. nema nista od nola
     (Susijed, 28. oktobar 2020 20:59)

    # Link komentara

  90. Nadal nikada nije osvojio Pariz, ni zavrsni masters, ni Sofiju, a sada ce kao da osvoji sva tri a No1e da izgubi sve meceve do kraja godine i Nadal zavrsi na prvom mestu. Aha, oće... :) LOL

    Vise je realno da No1e sad odmori i uzme jos jedan zavrsni masters a Nadal zavrsi bez ijednog trijumfa ovu godinu.
    (Šio mu ga Đura, tj. No1e!!! Heheheee~, 28. oktobar 2020 20:59)

    # Link komentara

  91. Jumko...Rafa jeste igračima ništa sporno ali ti to nikada nećeš biti.Bićeš samo mali ,mali,Srbomrzac i čovek u pokušaju.
     (GAJA, 28. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  92. @Klub 20 koliko treba biti bolestan pa cekati jednom u godini da se obradujes necijem porazu, a za razliku od tebe nas obraduje u 95 od 100 puta..pa ti vidi,
    to tvoje stanje ima naziv u medicini..
     (deda, 28. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  93. Najbolji pokazatelj ko je najbolji,je zbir bodova sa svih osvojenih turnira, na kraju karijere. Svaki turnir ima svoju težinu u broju bodova.
    (Stojan, 28. oktobar 2020 20:53)

    # Link komentara

  94. Priča oko GOATa svodi se na dva imena i to samo zato što Rafa ima više osvojenih Grand Slamova . Federer nema više šanse da osvoji jedan grand slam. Ovolika pauza u njegovim godinama znači kraj ozbiljne karijere .
    Nole je kompletniji teniser od Nadala , međusobna statistika jena Noletovoj strani. Ako obojica ostanu zdravi i u top formi , sledi nam poslednje 2 godine top tenisa. Ostali teniseri nisu ni do kolena velikoj trojci.
     (hoćeš iskreno ?!, 28. oktobar 2020 20:53)

    # Link komentara

  95. Zq 15 pobeda do kraja godine tj u 20 dana novembra, Rafa jedino moze da se obrati legendarnom Veliboru Džerovskom, mislim jedino bi on to mogao da namesti...
    (Eggy, 28. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  96. Jedini pravi GOAT na GOATIMA, u pravom značenju tih reči, jedna jedina osoba i zaista niko više :

    Martina NAVRATILOVA !

    1661 sinl meč
    790 dubl mečeva

    18 GS SINGL TITULA
    31 GS DUBL TITULA
    10 GS MIX TITULA

    167 WTA SINGL TITULA
    177 WTA DUBL TITULA

    9 puta pobednica Vimbldona u singlu a poslednji put sa 34 godine !!

    ČUDO od teniserke iz Čehoslovačke sa pasošem američkim !!

    Fantastična i meverovatno savršena!

    PRAVI PRAVCATI - G O A T .
    Ako meko me zna značenje te reči, sada je saznso i naučio !


    Bravo !!
    (Nikol Dz Femija, 28. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  97. Ako je prvo mesto jos uvek pod znakom pitanja, zasto Nole ne prijavi Sofiju. Kad Federera nije bio blam da igra 250, zasto bi bilo Noleta. Treba se napraviti zaliha u slucaju da Rafa pomuti konce na AO2021.
     (Cinjenica, 28. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  98. Vest od pre pola sata: Nadal je odbio da igra Sofiu imate na instagram profilu atptour. Tako da zvanicno je Nole po 6. Put prvi teniser sveta na kraju godine. Idemo breeee!!!
    (Walker, 28. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  99. Kazu ne vole se Hrvati i Srbi..a Cora mu pustio prvi set vidi se iz aviona
    (Xnodeh,plavi bechar, 28. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  100. No1e drzi 9/10 najvaznijih teniskih rekorda vec sada i ide po onaj zadnji, a mladji je od dzemperka 6 godina i zdraviji i spremniji od Rafe znojavka barem 6 puta!!! A zapadnjaci to ignorisu i nikom ne govore! Ucuteli. Ili su ipak zanemeli i ne mogu da veruju sta im GOAT tenisa radi!!! Hahahahaha~
    (No1e GOAT already!, 28. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  101. Cak i u najgorem slucaju po njega bice "samo" treci najbolje tenioser ikad. U relanom slucaju ce biti drugi najbolji iza Nadala. A ako uspe da uzme jos 3-4 slema bice i najbolji.
    (Baki, 28. oktobar 2020 20:27)

    A kako će to Nadal ili Fed biti goat posle marta kad Novak bude imao najviše nedelja na broju 1. :-)))


    Cool.
     (Rocky, 28. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  102. Ovoliko set lopti u prvom setu, koliko je imao Coric, da bi imao Nadal, to bi skoro 99% Nadal vodio 1-0 u setovima. Protiv Nadala treba dobar plan igre. Lp. Stojan.
    (Stojan, 28. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  103. @ja A sta sad fali godinama 19 i 20? Sad i to racunamo, koje su Djokovicu godine odgovarale a koje ne? U punoj snazi sa 20, 21, 22 su ga tukli ti nabrojani! Pogledaj Rafu od 2004, 05... Rafa nije bio mlad? Bio je isto, ali je tad vec bio igracina, sto je i dan danas!
     (Jumko, 28. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  104. Ako nolo izgubi prvo kolo na AO a nadal osvoji, da li pada na 2 mesto
    (Pčelar iz kupinova, 28. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  105. Da se ne lažemo , očajna forma Noleta...ista igra kao i na RG... previše defanzivna... Rafa će ga pregaziti ko plitak potok ako se susretnu u Londonu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BataJegulja, 28. oktobar 2020 20:21)

    Da se ne lazemo , ja ovo o losoj formi i razbijanju citam najmanje 10 godina. A on vecinu vremena proveo na prvom mestu. Gde li bi bio da je u formi i da nije defanzivan?
    (Hahahahahaha, 28. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  106. RG i ostali turniri na šljaci su jedna od retkih prilika kada Nadal moze da pobedi Novaka. Naravno ne moze ni to uvek jer moze i neko drugi da tuce Nadala na sljaci pa tako kao u Rimu i ne udje u finale. Dok ostali deo cele godine tu Nadal nema sta da trazi protiv Novaka. Setimo se Melburna ove godine kada je Nole unistio Nadala samo tako.Ako Nadal i dodje to finala u Londonu, videcete kako ce ga Nole drati kao malo dete,ili sada u parizu ako se se sretnu. federer vise ne moze da pobedi Novaka nigde, ni na travi a ni na ostalim podlogama. Rodzer Noleta pobedi jednom u zadnjih 7-8 godina.Ove godine korona pa tako se Nadal spasava od susreta sa Novakom. U Njujorku nije ucestvovao a i tu su Novaka izbacili. Vimbldona nije bilo. Jedini nacin da se Nadal spase je da otkazu i Melburn u januaru a sto je vrlo moguce.
    (Sirano, 28. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  107. @КОЗА - Онда једино остају грен слемови што је реално најтеже још ал ја вјерујем да ће и то Новак престићи само Боже здравља. Ово данас је било добро иако Новак није на свом нивоу.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  108. @КОЗА - Онда једино остају грен слемови што је реално најтеже још ал ја вјерујем да ће и то Новак престићи само Боже здравља. Ово данас је било добро иако Новак није на свом нивоу.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  109. Nemaš pojma.
    Evo ti lista udarača, koji imaju bolji skor sa Novakom:
    Safin 2:0, Rodik 5:4, Karlović 3:1, Kirjos 2:0
    (Ti, 28. oktobar 2020 20:04)

    Decko, da li znaš kada su igrali Rodik, Safin, Karlović i danas igra? Tada Novak imao 19 - 20.. godina. Novak je od 2011 nedodirljiv. Sve rekorde od tada oborio
     (ja, 28. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  110. Cak i u najgorem slucaju po njega bice "samo" treci najbolje tenioser ikad. U relanom slucaju ce biti drugi najbolji iza Nadala. A ako uspe da uzme jos 3-4 slema bice i najbolji.
    (Baki, 28. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  111. Pa gde ste kroasani, šta ima, ispao ćoravi a?
    (King Roger, 28. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  112. Posle Pariza je serija 250mu Sofiji. Ako Nadal pobedi u Parizu, uzme vajd kard i pobedi u Sofiji, a zatim i u Londonu može da bude br 1.Ali to sve pod uslovom da Nole izgubi četvrtfinale Beča i ne osboji nove bodove u Londonu. A prošle godine je imao samo 1 pobedu u grupi
    (Goran, 28. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  113. Nadal moze biti prvi samo teorijski ako zatrazi da igra u Sofiji i da
    Novak izgubi sve meceve do kraja godine. Nijedno se nece desiti samo
    da su sansze zato samo u domenu teorije.
    (teniski ekspert od 2011, 28. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  114. 99% pada i rekord po broju nedelja. Ostaje prvi do kraja seyone, zatim ima 6-7 nedelja maltene za dzaba zbog pauze. Na pocetku nove sezone ostaje da samo doda jos 5-6 nedelja. Ako osvoji ovaj turnir imace 2500 bodova prednosti i ne vidim kako Nadal moze da ga prestigne pre marta cak i ako osvoji Australian open.
    (Koza, 28. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  115. Bravo ponosu nas
     (bob, 28. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  116. Један једини Новак Ћоковић.Сад она два лика опет морају да теше један другог.Новаков клуб је резервисан само за једног члана.
    (Клуб 311+, 28. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  117. Najbolji teniser u godini kad se pola godine, zbog korone, nije tenis igrao, lista zamrznuta godinu dana, ali šta će se to bitno u Novakovom životu menjat', time što se izjednačio sa Samprasom? Njegov tenis danas daleko je od onoga što je igrao u mladosti, ovo je bilo klasično "staračko" mučenje, protiv momka koji je prosečan i nespretan, i koji ne ume da iskoristi set loptu.
    (Prebacivači, 28. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  118. Da se ne lažemo , očajna forma Noleta...ista igra kao i na RG... previše defanzivna... Rafa će ga pregaziti ko plitak potok ako se susretnu u Londonu...
     (BataJegulja, 28. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  119. @Borna je danas pruzio sve
    od sebe kako bi sprecio
    Novaka da ugravira pobedu za novu istoriju, ali je morao
    pruziti ruku najboljem

    Sram ga bilo. Umesto da preda meč on se trudio da pobedi.

    Dajte ljudi, nemojte biti ovakvi. Uživajmo u stvaranju istorije...
     (Bili boj, 28. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  120. E sa Nadalom sreca ne pomaze.
    (K.Zoranic Np, 28. oktobar 2020 20:04)

    Nisam siguran ali mislim da je ipak Nadala više puta pobedio nego što je od njega izbubio :)
     (Nebojša, 28. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  121. Da li se finalni masters iz 2019, s obzirom da je to jedini turnir čiji se bodovi brišu pre početka, računa još godinu dana kao i ostali turniri?
     (Milan, 28. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  122. Bravo majstorčino!!! Prvo mesto do februara.
    I sad još solidan plasman na završnom mastersu i oboren rekord po broju nedelja na prvom mestu. Drugi najvažniji rekord.
    I posle toga samo da se usredsredi na GS turnire. Da obori i to, pa da prestane rasprava ko je najbolji teniser svih vremena.
    I da završim kako sam i počeo: bravo majstorčino!!!!
     (Bili boj, 28. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  123. Шта рећи, а не заплакати од среће? Чедо наше Српско, Ноле наш, Србенда наша најбољи тенисер свих времена. Остало му још пар рекордића онако с пола снаге и ето да буде то и на папиру. Отварам вино старо тачно 17 година, чувам га још кад је Ноле крочио у професионалну каријеру давне 2003. године. Време је, живели за нашег ГОАТ-а и за нашу Србенду. Живела Србија, Живео Наш Србин Новак Ћоковић. Е среће.
     (Алфабет, 28. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  124. Novak je danas i zvanično postao "goat", čestitke i njemu i nolomanima, koji u to veruju.
    (Planeta u šoku, 28. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  125. Sad sam totalno zbunjen,tokom prenosa komentator pomene scenario da je jos moguce da Rada sustigne Novaka do kraja.Njegove reci da ima neki turnir 250 gde Rafa moze doviti vajldkartu i pobedom u Parizu,Londonu i tom turniru 250(nisam cuo koji je to) prestigne Novaka normalno uz uslov da Novak ne pobedi u Becu!!!? Ako neko zna vise o ovome nek proveri i javi nam,ovo zaista postaje obrt.Cudio sam se i pre zasto se Rafa odjednom pojavljuje u Parizu,mozda lukavi latino se odluci i na taj korak.Mislim da je Marej jedne godine ucinio isto i pretekao Novaka!?
    (bmiles, 28. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  126. Severna Armija je uz tebe!!!
     (Jurimo 4.zutu iznad grba, 28. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  127. Istorija je ispisana još jednom bravo Nole a sada do istorijskog no1.
     (Nebojša, 28. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  128. Rodjo stavi periku i ne skidaj je,da te ne prepozna neko..
    (Sale, 28. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  129. Nole lepse, bolje, ofanzivnije i atraktivnije i juce i danas igra u 2. setu.
    Bravo i cestitke za 1. mesto na kraju godine.
    Aj' objavite makar ovo, kad vec niste mnogo vazniju moju objavu danas.
    (Beobrad, 28. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  130. Molim Jumka za prevod reci OPREM...
    (Monarhista, 28. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  131. Bravooooo
     (Endi, 28. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  132. Borna je danas pruzio sve
    od sebe kako bi sprecio
    Novaka da ugravira pobedu za novu istoriju, ali je morao
    pruziti ruku najboljem na
    svetu i prvi da mu cestita na
    uspehu koji mnogi teniseri
    mogu samo da sanjaju.
    Bravo majstore, idemo dalje
    korak po korak do novog
    trofeja.
     (DRAGAN, 28. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  133. Federer nikada , ali NIKADA neće doživeti da mu neko čestita Novu Godinu i poželi da sledeću NG dočeka sedmi put ka Br.1. !!!
     (VUK, 28. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  134. “Ja”, ni Isner, Raonić, a ni Anderson nisu klasični servis-mreža igrači. Karlović jest, svaki put na volej. Nekad su postojali oni koji bi plasirali servise, davali im rotaciju pa išli na mrežu i volejem rješavali. Nije sve u nabiianju. Iako i to može. Recimo, da se Đoković našao više puta s Haasom, jad je ovaj bio dobar (iako nikad nije bio vrhunski), bilo bi problrma. Druge da ne spominjem. A ti i dalje stoj na braniku “božanstva” Đokovića, to je dosta važno...
    (prika iz susjedstva, 28. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  135. Nole, hvala za još jedno lepo tenisko veče. Nisi bio nešto super, pomalo i ziheraški, a nisi ni pogadjao i čistio linije i ćoškove, ali ... bilo je dovoljno. Servis takodje može malo bolje.... Ali: Mission completed!!! Svaka čast na rekordu!!!
    (Dobros-AV, 28. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  136. E sa Nadalom sreca ne pomaze.
     (K.Zoranic Np, 28. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  137. I sada hoćeš da kažeš da je Karlović teniser jer je tri puta dobio Novaka. A koliko puta je izgubio? Novak protiv svih udaraca ima pozitivan skor. Isner, Raonić, Anderson.... jer ima najbolji ritern. A onda kada krene igra takvih nema nigde
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 28. oktobar 2020 19:41)

    Nemaš pojma.
    Evo ti lista udarača, koji imaju bolji skor sa Novakom:
    Safin 2:0, Rodik 5:4, Karlović 3:1, Kirjos 2:0
    (Ti, 28. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  138. @ja * Nema Novak pozitivan skor protiv svih udarača. Bolji su od njega Karlović Kirgios i Rodik...
     (Lole, 28. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  139. Najbolji ....džemperko i steroid mogu samo da plaky klinjo rodzere i jumko
     (era, 28. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  140. Milan Tomić - "da dotuče rivala", pa ti si zaista idiot, vidiš da se folirant jedva provlači, na koga je ovako crn, Srbi su došli iz Rusije, i bili su plavi. Da li si čuo za Azerbejdžan?
    (Nole azijata, 28. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  141. @ja... Karlović ima pozitivan skor sa Nolom.
     (Keops, 28. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  142. Hoce licemerni Federer da cestita Djokovicu ako Novak pobedi sad ili ce da cuti ko mutav
    (Srbin, 28. oktobar 2020 19:49)

    Kad bude deo Kluba 20 sto se nikad nece desiti.A ovi ce ici i preko 20.Samo se vi tesite sa Bec posle Pariza hahahahah
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  143. Mora ovaj Boro jos da jede.
    (Rolo, 28. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  144. Hoce licemerni Federer da cestita Djokovicu ako Novak pobedi sad ili ce da cuti ko mutav
     (Srbin, 28. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  145. Pa tek sad mi je jasno zašto se Nole prijavio za Beč: Nema linijskih sudija!!!
    Sada može da ožeži lopticu posle poena samo tako!!!
    (Nolomani, baš ste vragolani!, 28. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  146. (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 19:34)

    Placi kukaj zapomazi, ne vredi, novak je jak ko zemlja!
     (Steva, 28. oktobar 2020 19:47)

    # Link komentara

  147. Sta radi i gde je Rodzer 40-15 Federer ??? Ziv li je?
     (Pitam se, 28. oktobar 2020 19:45)

    # Link komentara

  148. Bez većih problema do 3.kola. gdje ga čeka lakši protivnik.. Novak nije igrao u dvorani malo manje od godinu dana sigurno da i za to treba vremena. Idemo dalje!
    (Crni96, 28. oktobar 2020 19:45)

    # Link komentara

  149. Kaže stručnjak “imaš tenisere koji imaju servis, ali ih nema nigde”. Zato je Karlović 3 puta dobio Đokovića. Ja sam u uvjerenja da bi Đoković teže egzistirao da se pojavio deset godina prije kad je bilo puno jakih servera koji su igrali servis-mreža. Danas svi vole pimplanje iza crte, do sutra. A tu je Đoković najjači...
    (prika iz susjedstva, 28. oktobar 2020 19:05)

    I sada hoćeš da kažeš da je Karlović teniser jer je tri puta dobio Novaka. A koliko puta je izgubio? Novak protiv svih udaraca ima pozitivan skor. Isner, Raonić, Anderson.... jer ima najbolji ritern. A onda kada krene igra takvih nema nigde
     (ja, 28. oktobar 2020 19:41)

    # Link komentara

  150. Koliko postovanja za Novaka od strane hrvatskog komentatora.svaka cast.
     (zex, 28. oktobar 2020 19:38)

    # Link komentara

  151. Najvise nedelja
    Najvise mastersa
    Najvise puta broj jedan na kraju godine
    Bolji medjusobni od blizanaca

    Novak je GOAT bre
     (Tirke, 28. oktobar 2020 19:37)

    # Link komentara

  152. Djokovica je nemoguce dobiti na betonu, pitajte Nadala on najbolje zna jer ga nije dobio 7 godina
     (Kale, 28. oktobar 2020 19:30)

    Nadal nije dobio SET 7 godina protiv Djokovića.
    (..., 28. oktobar 2020 19:36)

    # Link komentara

  153. Ovi nolomani uopste ne razumeju tenis koji igra Nolo.To je tenis gde ti cekas da protivnik napadne i pogresi bez imalo inteligencije na terenu.To mu uspeva jer odavno nema konkurenciju inace da su svi isto godiste bilo bi kao u Parizu pre 3 nedelje hahahahahah.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 19:34)

    # Link komentara

  154. Kakav tenis Novaka, vanzemaljac!
     (Ime, 28. oktobar 2020 19:34)

    # Link komentara

  155. Federer na aparatima!!!
     (Rade, 28. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  156. Evo, prvi brejk u drugom setu uzima Nole i rešava stvar.
    Svako može da pruži dobar otpor Noletu, samo je pitanje: koliko dugo?
    U tome je razlika izmedju Velike trojke i ostalih.
    (Dobros-AV, 28. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  157. i to bi bilo to, 6:2 u drugom i ende.
     (deda, 28. oktobar 2020 19:30)

    # Link komentara

  158. Djokovica je nemoguce dobiti na betonu, pitajte Nadala on najbolje zna jer ga nije dobio 7 godina
     (Kale, 28. oktobar 2020 19:30)

    # Link komentara

  159. Nolici kako vas nije sramota da se javljate posle Pariza? Pa koga interesuje Bec?
     (Klub 20, 28. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  160. @КАРЛО ПРВИ - И то још "хрват" написали великим почетним словом, замисли који лапсус.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 19:27)

    # Link komentara

  161. Borna ne igra ni 60% mogucnosti a Nolo je na 120% i opet tesan mec.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 18:59)

    A Kaiser Roger igra sa 200% pa opet izgubi 40-15 bezbroj puta.
    (MK, 28. oktobar 2020 19:27)

    # Link komentara

  162. kako ovaj misli da bude najveci ikada kad se muci sa coricem.
    svaka cast za sve sto je uradio ali da se ne lazemo njegovo je proslo.
    tiem ce ga pregaziti pazi sta kazem
     (bagzi, 28. oktobar 2020 19:27)

    # Link komentara

  163. Ajmo Jumko, slabo nešto danas, da se nisi zaposlio?
    Red bi bio da i tebe roditelji skinu sa grbače.
     (Zastava101Specijal, 28. oktobar 2020 19:26)

    # Link komentara

  164. Ovo sigurno Hrvat dobija, ako razumete šta mislim, haahahahaha
     (Aki, 28. oktobar 2020 19:25)

    # Link komentara

  165. Ponadah se nečemu ... ali žilav je Nole, moram da priznam!!
    (Jumko, Srki, Goran Loznica, Kaizer Federer.... više ne znam ko sam!!!, 28. oktobar 2020 19:24)

    # Link komentara

  166. Hahahahaha, znalo se jos pre godinu dana da pada Rodzerov rekord sto se N1 tice, pa se pisalo da je RG najvazniji i da on odredjuje Goata! Kada je ta prica propala jer se Rafa razgoropadio, usledila uteha i svakodnevno pisanje o broju nedelja... Ok, to smo odavno znali da ce biti prvi, nego sta cemo sa Slemovima? "Osvaja 3 sledece godine"? Hahahaha... Puno srece Djokovicu u Becu!
     (Jumko, 28. oktobar 2020 19:23)

    # Link komentara

  167. Da li je moguce da mrzitelji prave vise akaunta da bi pljuvali. Tacno se vidi isti stil pisanja... tuzno li je aman? I jos da ni ne pominjem da je jedini sada bitan parametar samo broj grend slemova i zlato sa olimpijade ccc. Sta li ce samo biti u pitanju ako i to dostigne i osvoji? E, napisacu ovo velikim slovima pa nek zuji jos vise - "NOVAK DJOKOVIC JE NA POZICIJI JEDAN NAJDUZE U ISTORIJI TENISA":*
    (40 15, 28. oktobar 2020 19:23)

    # Link komentara

  168. @Борна игра одлично, ал зато овај наш везе нема.
    (Мистер но, 28. oktobar 2020 19:10)

    I ipak ovaj naš dobije set...

    neverovatno !

    a zamisli da ga ide malo bolje?

    ovo gledamo više od 10 godina...
     (matori, 28. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  169. Konacno Djokovic da ubode majicu koja je top,inace upario je sve ostalo
     (Defekt, 28. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  170. Najveci svih vremena je nas Nole
     (Cubrilo, 28. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  171. Izuzetan nivo tenisa obojice. Borna servira nikad bolje, ne popušta nivo... Izvanredan prvi set. Kakav kontrast sa više od pola retardiranih komentara.
    (znanje-imanje, 28. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  172. Borna ne igra ni 60% mogucnosti a Nolo je na 120% i opet tesan mec.
    (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 18:59)

    Pa i ti si na 200% mogućnosti i opet ništa. Novak dobi prvi set, a ti po nosu.
     (Laki, 28. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  173. Sećam se teksta Bogdana Tirnanića, nakon nekog meča između Agasija i Samprasa. Prvo, žao mi je što Bogdan nije dočekao da gleda Đokovića. Drugo, da je ovo video, prisetio bi se tog davnog meča: jedan igrač je bio bolji po svakom statističkom parametru, ali drugi je dobio set i nadam se meč. To se zove veličina. A isto važi i za g. Tirnanića.
    (onako, 28. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  174. Srcka brate, ali olaksanje, idemo dalje legendo jos samo jedan set i najveci si
     (Jakov, 28. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  175. A zašto vam u naslovu piše "slomio Hrvata" a ne "slomio Ćorića"?
     (Karlo Prvi, 28. oktobar 2020 19:16)

    # Link komentara

  176. Ono kada udaraš u zid a on se ne pomera, ti nastavljaš da udaraš menjač budak za pijuk, pa za macolu, on i dalje u mestu. Na kraju digneš ruke i predaš se.
     (Laki, 28. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  177. Novace idolu moj, trpaj botove!
     (Hidra, 28. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  178. Gledam statistiku prvog seta, Borna bolji u svim statistickim podacima, a Novak osvojio set. To moze samo Nole! :)
     (box, 28. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  179. svaka čast što svakom ko može po 5 sati gledat kako prebacuju lopticu preko mreže. Divim vam se.
     (Burgos, 28. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  180. Tooooooooo bravo majstoreeeee
     (007, 28. oktobar 2020 19:14)

    # Link komentara

  181. Jos jedan set i pada rekord najvece prevare u istoriji tenisa - Federera
     (Idemo Novace, 28. oktobar 2020 19:14)

    # Link komentara

  182. El ste se ponadali ? hhahaha…haha
     (Mirko, 28. oktobar 2020 19:13)

    # Link komentara

  183. kakva glava !!!!
     (matori, 28. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  184. Au kakav set Djokovica, kakva mentalna snaga, ma G.O.A.T. !!!
     (Zizu, 28. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  185. Kralj taj-brejkova! Kralj neizvesnih setova! Svaka čast.
    (Goran Loznica, 28. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  186. Ono kad igras svoj set zivota a ipak izgubis.To je ta mentalna snaga koja krasi Novaka.Moj naklon do poda!
    (bmiles, 28. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  187. Borna nikada nije bio agresivan igrač, baš naprotiv. Kako samo Novaku polazi za rukom da bude još pasivniji od njega?!
     (alex, 28. oktobar 2020 19:11)

    # Link komentara

  188. Борна игра одлично, ал зато овај наш везе нема.
    (Мистер но, 28. oktobar 2020 19:10)

    # Link komentara

  189. Svaku dužu razmenu u taj-brejku dobija Nole, a ipak želi da skrati poen!!
    Ko razume, shvatiće.... ja ne.
    (Optimista pripravnik, 28. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  190. covek ga ubija sa Servisom, Eeeej, Borna Coric? ko da servira Karlovic!!
     (magla svuda oko nas, 28. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  191. Lad god mu nesto treba da bi ostvario cilj, to ne uradi.
    (mikin, 28. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  192. Kaže stručnjak “imaš tenisere koji imaju servis, ali ih nema nigde”. Zato je Karlović 3 puta dobio Đokovića. Ja sam u uvjerenja da bi Đoković teže egzistirao da se pojavio deset godina prije kad je bilo puno jakih servera koji su igrali servis-mreža. Danas svi vole pimplanje iza crte, do sutra. A tu je Đoković najjači...
    (prika iz susjedstva, 28. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  193. Djokan stari prevarant. Samo prebacuje lopticu i ceka gresku. Sramotno.
    (mile, 28. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  194. Dobija Nole 2:1
    (Kopenhagen, 28. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  195. Nema šanse. Vidi se iz aviona. Na korak od večnosti stigao ga Hrvat. Kakav maler. Velika šteta. Baš mi krivo.
     (Lukas, 28. oktobar 2020 19:03)

    # Link komentara

  196. Kakva defanziva i pasivnost, nedostojno broja jedan !

    Ne zanima me da li ce pobediti.
     (hours of love, 28. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  197. Novak posle RG nije ozbiljno trenirao. Više se odmarao i tek nedlju dana pred Beč uzeo reket u ruke
     (ja, 28. oktobar 2020 19:01)

    # Link komentara

  198. Samo da jede prave proteine mogao bi on mnogo bolje.
     (Igor, 28. oktobar 2020 19:01)

    # Link komentara

  199. Borna je dobar igrač,ali nije vrhunski jer je u glavi slab !!! Na brejk loptu odigra ziheraški tj kukavički...zato nije među top 10 !
     (Panac, 28. oktobar 2020 19:00)

    # Link komentara

  200. Да ли ће Ноле до пензије начити да сервира, питање је.
    (гробар, 28. oktobar 2020 18:46)

    Imaš tenisere koji serviraju ali ih nema nigde. Nije servis poenta već igra. Jačina servisa nije bitna već iskoristi prvi servis koji je normalno jači od drugog
     (johny, 28. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  201. Borna ne igra ni 60% mogucnosti a Nolo je na 120% i opet tesan mec.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  202. Zna li neko zasto Novak ovde igra od prvog kola, zar ne bi trebao da startuje od drugog kola, a da je u provm slobodan, kao na ostalim turnirima?
    (Kibo, 28. oktobar 2020 16:52)

    Zato što je turnir u Beču sa 32 učesnika, a ne sa 48 kao neki drugi, recimo Barselona. Kad su u igri 32 igrača onda svi oni startuju u prvom kolu, koje je 1/16 finala. Niko nije privilegovan.
    Kad imamo 48 igrača, onda su oni podeljeni u 2 grupe: 16 nosilaca i 32 ostala igrača. Tad je prvo kolo jedno nekompletno 1/32 finala, gde ima svega 16 mečeva gde se susreću ovih 32 neprivilegovana igrača, dok 16 nosilaca ne igraju u tom kolu. U drugom kolu 16 nosilaca igraju svoje prve mečeve protiv 16 pobednika prvog kola.
    Dakle, kad imamo 32 igrača imamo jedno kolo manje, jer svi igraju od prvog kola. Kod 48 igrača imamo jedno pretkolo gde 32 igrača odlučuju ko će igrati protiv 16 nosilaca...
    (Milan_PT, 28. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  203. Ne mogu da verujem da ce Novak puci u ovom mecu kad je najpotrebnije.
    (Vlada, 28. oktobar 2020 18:28)

    Neće, neće, uvek se muči u prvom setu, u poslednje vreme više nego ranije... Ali sve će doći na svoje (zasluženo) mesto. Nema brige.
    P.S. Ćorić je večeras baš dosta dobar, solidan, smiren..... Dobar meč.
    (Dobros-AV, 28. oktobar 2020 18:57)

    # Link komentara

  204. Zasto svi igraci igraju svoj najbolji tenis protiv Djokovica? Zato sto nemaju sta da izgube, a uvek imaju isto opravdanje i odgovor kad izgube: igrao sam protiv najboljeg!Kopa ih to sto i kad igraju svoj najbolji tenis uvek se pita Novak jer on moze da izgubi samo ako ima los dan uz njihovu dobru igru!
    (bmiles, 28. oktobar 2020 18:54)

    # Link komentara

  205. Ajmo Noleeeeeee
     (Hari, 28. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  206. Да ли ће Ноле до пензије начити да сервира, питање је.
     (гробар, 28. oktobar 2020 18:46)

    # Link komentara

  207. Čorić je srpsko prezime, a Borna može da se izjašnjava kao Hrvat.
    (Slovenac, 28. oktobar 2020 18:26)

    Btw
    Kad pričaš o prezimenima...
    Šešelj je "hrvatsko" pa Vojo glumi najvećeg srbina... kao što je Max Luburić najvećeg hrvata....
    Svatko bira svoj put !
     (Panac, 28. oktobar 2020 18:45)

    # Link komentara

  208. Coric igra mec zivota, idemo Nole!
     (Brundo, 28. oktobar 2020 18:44)

    # Link komentara

  209. Čorić je srpsko prezime, a Borna može da se izjašnjava kao Hrvat.
    (Slovenac, 28. oktobar 2020 18:26)

    Igra Borna Ćorić.... ne Čorić !!!
     (Panac, 28. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  210. Kod Djokovica je sve drama...
     (maunt5, 28. oktobar 2020 18:39)

    # Link komentara

  211. Za koga li će Ivanišević zaista navijati?
     (DPb, 28. oktobar 2020 18:37)

    # Link komentara

  212. Ajmo nolo, da igramo kolo
    (Pčelar iz kupinova, 28. oktobar 2020 18:34)

    # Link komentara

  213. На спорт клубу србија касни слика. А на ск хрв.све у реду. Ал гдје да слушам њиховог коментатора.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 18:34)

    # Link komentara

  214. Coric ce biti prvi koji ce cestitati Novaku na istorijskoj pobedi 6 puta prvi na kraju godine ATP liste! Jos da zatrazi autogram,mogao bi ga unovciti kasnije!
    (bradina, 28. oktobar 2020 18:32)

    # Link komentara

  215. Ne mogu da verujem da ce Novak puci u ovom mecu kad je najpotrebnije.
     (Vlada, 28. oktobar 2020 18:28)

    # Link komentara

  216. @ЈУМКО - Па ђеси легендо, фалио си нам к'о треће око?
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 18:27)

    # Link komentara

  217. Da se kladimo da Mirka i Rozer sada gledaju i grickaju nokte, a mi Novakovi navijaci uzivamo i gledamo kako rusi rekorde
     (Lep osecaj, 28. oktobar 2020 18:27)

    # Link komentara

  218. Čorić je srpsko prezime, a Borna može da se izjašnjava kao Hrvat.
    (Slovenac, 28. oktobar 2020 18:26)

    # Link komentara

  219. Najvaznija stvar... Samo Slemovi vise da se ne osvajaju! Puno srece u Becu, neka ga osvoji! Pozdrav.
    (Jumko, 28. oktobar 2020 18:20)


    Sta je Jumko prpa a, pre par godina si pisao nikad nece Novak stici Federera po broju nedelja, sad cviliš i tesis sebe, nikad ovoliko nisi pisao, pucas po svim savovima hahhaahahah
     (Djoker, 28. oktobar 2020 18:25)

    # Link komentara

  220. Najvaznija stvar... Samo Slemovi vise da se ne osvajaju! Puno srece u Becu, neka ga osvoji! Pozdrav.
     (Jumko, 28. oktobar 2020 18:20)

    # Link komentara

  221. Mi muškići smo razočarani. Novak je u nekoj tamnoplavoj kombinaciji UMESTO da je navuka na sebe muške REZEDE gaće, ružičaste trake na ruke i ...
    (Dajmo šansu Hrvatu, ljubi ga Slovenac, Austrijanac, Nemac i Aljbanac, 28. oktobar 2020 18:18)

    # Link komentara

  222. Идемо Новаче! ✊😲
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  223. Melji Nole!
     (Kobac, 28. oktobar 2020 18:12)

    # Link komentara

  224. Novak krece po 39-1 u ovoj godini, prakticno NEPOBEDIV
     (Acko, 28. oktobar 2020 18:10)

    # Link komentara

  225. Gazi majstore, srusi rekord laznog goata!
     (Jovica, 28. oktobar 2020 18:07)

    # Link komentara

  226. Najbitniji mec u istoriji tenisa, ako Djokovic povedi postaje najveci u istoriji
     (Deniro, 28. oktobar 2020 18:04)

    # Link komentara

  227. Srecno Champ!
     (Shomi, 28. oktobar 2020 18:01)

    # Link komentara

  228. Ocekujem laganu pobedu 6 2 , 6 3 .
    (Andrea Djani, 28. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  229. Obojica neka ispadnu
     (Edin©, 28. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  230. Došao sam samo da vidim da li je promenio gornji deo trenerke. Meč neću da pratim u znak protesta.
    (Srki, 28. oktobar 2020 16:51)

    Evo, gledam, baš sada izlaze na teren. Nole u tamnoplavoj trenerci sa belim, tankim prugama, specijalno za tebe, Srki.
    (Dobros-AV, 28. oktobar 2020 17:52)

    # Link komentara

  231. Molim moderatora da objavi, uvek se nadju ljudi koji ne znaju gde da gledaju, evo jedan link sa odlicnim kvalitetom slike koji radi:

    [link]
    (DaLanik, 28. oktobar 2020 17:51)

    # Link komentara

  232. Nole tebe volem više nego leba da jedem.
    (Djidoljakse, 28. oktobar 2020 17:45)

    # Link komentara

  233. Novače idolu naš!
    (Krezuba srbija, 28. oktobar 2020 17:43)

    # Link komentara

  234. ок, тролови имају предност. А сад коментари нормалних људи. Хајмо Ноле Србинееее, Србинееее!!!
     (Алфабет, 28. oktobar 2020 17:40)

    # Link komentara

  235. Jel ima negde prenos?
    Hvala
     (Mihajlović, 28. oktobar 2020 17:33)

    # Link komentara

  236. Ajmo Borna pobedi krompirka.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 17:19)

    # Link komentara

  237. Možda Nole pusti Ćorića da pobedi, krv nije voda. ;-D
     (marko, 28. oktobar 2020 16:57)

    # Link komentara

  238. Zna li neko zasto Novak ovde igra od prvog kola, zar ne bi trebao da startuje od drugog kola, a da je u provm slobodan, kao na ostalim turnirima?
    (Kibo, 28. oktobar 2020 16:52)

    # Link komentara

  239. Došao sam samo da vidim da li je promenio gornji deo trenerke. Meč neću da pratim u znak protesta.
    (Srki, 28. oktobar 2020 16:51)

    # Link komentara