1. Nole je bas slab. I u Parizu je bio. Nekako ce mozda i dokopati prvog mesta na kraju godine i jedva ce nekako stići po br nedelja Federera. Ali da stigne Rafu i Federera po GS i broju ukopno titula pa to nema sanse. Ubrzo ce izgubiti i 1 mesto to je realno. Ne pricam sve ovo što ga ne volim, naprotiv obožavam ga. Ali sam isto tako realan
    (mlin, 28. oktobar 2020 09:06)

    хахаха шта је све спреман јумко да уради...љуби новака у позадину у коментару само да би ми као стекли утисак да је он Нолефан који не воли Новака хаха који распад од човека. као ја сам Новаков фан обожавам га али он нема никакве шансе он је лош тенисер...хахха мајко мила
     (Алфабет, 28. oktobar 2020 16:31)

    # Link komentara

  2. @ Idi kod Nola po blagoslov i na ispovest.
    (Srki, 28. oktobar 2020 14:42) Neko trenira, pobedjuje, meditira i siri ljubav, misli o drugima i pomaze, a neko je prosto-"bata zlocko". Nisam ni pomislio da ces iskreno reci sta te kod Noleta zapravo nervira. Ali ima vremena za tebe...Jos si ti u tamo nekoj dimenziji...gusle, tam-tam i slicno.
    (Sajko kokorajko, 28. oktobar 2020 15:51)

    # Link komentara

  3. Op haj!
    (Budjava Djidovčina, 28. oktobar 2020 15:35)

    # Link komentara

  4. Какав скок преко Федерера??? Ђоковић неће никад ама баш никад освојити 9 Базела! Јел тако Јумко?
     (mlekadžija, 28. oktobar 2020 15:34)

    # Link komentara

  5. E zavaliti se i uzivati danas u dobrom tenisu. Bice to sigurno odlicna predstava.
     (Stefan, 28. oktobar 2020 15:02)

    # Link komentara

  6. Ajmo Noleeee srecno u rusenju rekorda
     (Moris, 28. oktobar 2020 14:44)

    # Link komentara

  7. @ Sajko kokorajko
    Idi kod Nola po blagoslov i na ispovest.
    (Srki, 28. oktobar 2020 14:42)

    # Link komentara

  8. @mr
    Da li si ti priseban? Da ne kažem nešto gore. Odakle ti to da postoje "pozitivne" i "negativne" emocije, meriš naelektrisanje? Normalno je i mržnja, na primer ja je osećam prema lovcima koji ubijaju srne, fazane, zečeve... Mrzim fašiste, srpske zatucane guslare koji guslaju u 21. veku, i napadaju građansko i demokratsko društvo. Novaka ne mrzim, lepo sam to napisao, ali ga prezirem i zbog nacionalizma, kao i tebe, jer i ti se upustio u to da li sam Srbin ili nisam. Mrš, bre!
    (Kome je Semir učitelj, zaslužuje prezir, 28. oktobar 2020 14:33)

    # Link komentara

  9. Razlog je taj što Novak može da ostane bez prvog mesta i uz pobedu nad Ćorićem ako Nadal odluči da se pojavi na turniru u Sofiji (8-14. novembra).

    Pa ako Nadal odluci da igra igrace i Novak, a znamo koliko sansi Nadal protiv Novaka ima na betonu, gotovo nikakve.
     (Loyd, 28. oktobar 2020 14:30)

    # Link komentara

  10. Ako Nole dobije Bornu mislim da vise necemo imati dilemu, Srbijo budi ponosna kakvog sportistu imas, cudo sta je napravio!
     (Vox, 28. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  11. Jel ostao neki rekord koji drzi placljivko iz Bazela, ej on goat haahahahahahahha a Djokovic ga rasturio na delove u 3 finala Vimbldona...
     (dzumandzi, 28. oktobar 2020 14:25)

    # Link komentara

  12. @ Novak juri nedelje, a ukida ATP, čija je lista … Ne navodite glavne razloge vase mrznje, a to su upravo razlozi zbog kojih ga sva normalna populacija voli. A sad lepo Srki, Muamere, Kinze-konze i ostala bratijo zaronite duboko u sebe, te napisite koji su kljucne stvari koje on nikada ne radi, a vi upraznjavate, pa je recimo u svim drzavama dobrodosao i rado vidjen. Jer nije to svakako tapkanje loptice, slanje srca, porez, meditacija, veganstvo...To okacite maci o rep.
    (Sajko kokorajko, 28. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  13. Danas se i zvanicno zavrsava prica o GOATU, Novak je najveci svih vremena!
     (Ljube, 28. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  14. Nada
    Hvala za normalan komentar!
     (u inat, 28. oktobar 2020 14:13)

    # Link komentara

  15. Uvek bio i bice, za vek vekova!
    (Djido vnarago, 28. oktobar 2020 14:09)

    # Link komentara

  16. Небо је граница за неког другог. Ноло је већ одавно достигао своју.
    П.С.
    За Нола живот дајем.
    (Рајко масни четник-гибаничар, 28. oktobar 2020 14:08)

    # Link komentara

  17. Fića je pustio Gedžu, to se vidjelo iz aviona , lik ga je razvalio ali nije smio pobijediti da ne bi bio napadnut od nolobotova
    (muamer, 28. oktobar 2020 13:45)

    # Link komentara

  18. Nadal neće u Sofiju 100% jer u tom slučaju bi tamo bio i Novak. Kao #1 ima pravo na W.C. na bilo kojem turniru. Isto pravilo važi i za Nadala kao bivšeg #1.
     (466453, 28. oktobar 2020 13:33)

    # Link komentara

  19. 8 komentara 7 trolova. Gde ode ovaj sajt...
    (Proka, 28. oktobar 2020 09:21) Ovaj sajt, ako hoce da ostane ozbiljan sajt, moraće da počne da banuje komentare jednih istih likova koji koriste različite nick-ove. To je vrlo prosto, jer se na danasnjem nivou tehnologije to jednostavno može utvrditi. Zašto je to važno? Pa da se ne bi stvarala pogresna slika o nekoj temi. Recimo, ja ne znam NIJEDNOG ČOVEKA koji ne voli Novaka i ne navija svim srcem za njega! Nijednog! Ima par njih koji vole Rafu ili Federera od samih početaka, ali ne mrze Noleta ni najmanje. A kad čovek ovde procita komentare stice se utisak da bar četvrtina Srbije mrzi Noleta. To jednostavno nije tačno, ma ni promil nije tačno! Ima ovde par likova koji pišu po ceo dan, koriste po nekoliko imena i onda se stice pogrešan utisak. Sajt B92 bi morao to da spreči.
    (veliki strumf, 28. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  20. Prvo, ti ne znaš da li mi mrzimo Novaka, na primer moja malenkost: ne mrzim ga, ali mi je degutantan kao pojava, kao lik, kao oblik na terenu, i izvan terena, sa svim onim njegovim karikaturalnim pozama kad pokušava da vrati nemoguće, a vrhunac je kad počne da tapka lopticu pre servisa. Prost je, nevaspitan, narcisoidan, vidi se da potiče iz balkanske familije, bahat i cepidlaka (kad se za svaku sitnicu raspravlja sa sudijom i "celim svetom"), a nisu mu slike nešto ni za album. Ukratko: ne mrzim ga, ala ga prezirem. Gledam njegove mečeve ali samo na protivnikov servis, tapkanje od 30 do 40 puta po poenu, ili do 90 do 120 puta po gemu, prepuštam vama.
    (Novak juri nedelje, a ukida ATP, čija je lista, 28. oktobar 2020 12:09)

    Прво, да из авиона се види да мрзиш, не знамо да ли Новака, да ли његову земљу, или кога већ. Друго, ти уопште и немаш појма шта значи презирати некога, па зато речник у руке. Треће, најбитније, свака негативна емоција је болест. Држати и развијати у себи лоше емоције може само да води до даљег развоја болести. Ако имаш проблем са негативним емоцијама, најбољи начин је да се искључиш са извора те негатовне емоције. Ти у себи имаш мржњу која те тера да пишеш овако бесмислене коментаре. Дакле мораш да се искључиш из тениса, или да гледаш оног за ког навијаш, а да остале игноришеш.
    (mr, 28. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  21. @Novak juri nedelje, a ukida ATP, čija je lista,
    Znači da Nole Deluje, čim ti trese kavez?
     (Gordon fleš, 28. oktobar 2020 12:34)

    # Link komentara

  22. [link]

    Svaki komentar je suvisan. Nije lepo da ovako nesto ne objavite
    (sakupljac minusa, 28. oktobar 2020 12:28)

    # Link komentara

  23. Nole, pobedi Corica, obezbedi prvo mesto do kraja godine i napusti turnir u Becu, pa pravac Pariz da te Nadal ne bi stigao u broju osvojenih mastersa!
    (Sammy Hunter, 28. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  24. Znaci u poslednjih 20 godina, 16 su na 1. mestu zavrsila ova trojica.
     (Joj, sta vam radim!!!, 28. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  25. @NADA

    Znate šta gđice/gđo, ako nam neko nije simpatičan ni na terenu ni van terena, nećemo za njega navijati. Bez obzira na nacionalnost. Možete vi svakog dana da ga predstavljate kao mesiju, mediji da nam ga nameću, ali no pasarán.
    (Srki, 28. oktobar 2020 11:26)

    Koji ste to vi?
     (Pastir, 28. oktobar 2020 12:10)

    # Link komentara

  26. Koliko se samo nakotilo ove gube što mrzi Novaka, bez razloga I povoda, najbolje se vidi na ovom sajtu.
    Samo pogledajte komentare na svakoj vijesti o Novaku.
    (Rac, 28. oktobar 2020 09:21)

    Prvo, ti ne znaš da li mi mrzimo Novaka, na primer moja malenkost: ne mrzim ga, ali mi je degutantan kao pojava, kao lik, kao oblik na terenu, i izvan terena, sa svim onim njegovim karikaturalnim pozama kad pokušava da vrati nemoguće, a vrhunac je kad počne da tapka lopticu pre servisa. Prost je, nevaspitan, narcisoidan, vidi se da potiče iz balkanske familije, bahat i cepidlaka (kad se za svaku sitnicu raspravlja sa sudijom i "celim svetom"), a nisu mu slike nešto ni za album. Ukratko: ne mrzim ga, ala ga prezirem. Gledam njegove mečeve ali samo na protivnikov servis, tapkanje od 30 do 40 puta po poenu, ili do 90 do 120 puta po gemu, prepuštam vama.
    (Novak juri nedelje, a ukida ATP, čija je lista, 28. oktobar 2020 12:09)

    # Link komentara

  27. Pijemo sampanjac unutra. Ovi napolju neka se zaustave na pragu i neka piju frutelu i jedu iz cinije
     (Klub 20, 28. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  28. Nado, navijačke strasti odu povremeno daleko i tu se slažem, ali ne slažem se s tobom u vezi drugog dela nikako.

    Šta znači "kada imaš nekoga u kući". Zašto bi moje navijačko opredeljenje određivalo to što je Đ. iz Srbije?

    Sve mi njih poznajemo sa malih ekrana, i neće biti da ne primećujemo pored sportskog aspekta i njihovo ponašanje.

    Pitanje za tebe: Da li ti prijaju ljudi sa ponašanjem, pogledom, vokabularom slično Đokovićevom?
    Samo molim te nemoj o iskrenoj slovenskoj duši itd...
    (Stefan, 28. oktobar 2020 11:39)

    Pa znaci u kosarci kad igraju Srbija - Francuska ti navijas za francuze jer su ti simpaticniji? Za koga si navijao kad su plivali Cavic i Felps? Za simpaticnijeg Felpsa?
    Sto se tice Djokovica, naravno da mi prijaju smireni, dobri inteligentni ljudi. Inace zbog cega bi mi smetao njegov vokabular, zato sto govori 7 jezika? Pa nisam ja ljubomoran, nisam iz te price, pre ce da mi smeta tvoj sa gramatickim greskama iz trceg razreda, a sto se tice pogleda vidim samo pogled sampiona! Covece, prestani da opravdavas sebe da ga mrzis zbog satro nekih njegovih osobina, priznaj sebi da si zavidan i ljubomoran i da ga mrzis zato sto je nas. Prvi korak ka izlecenju je priznanje.
    (Sub013, 28. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  29. @Peca
    Nisu nedelje najvažniji parametar, zato što su uvedene pre 45 godina, a tenis je i pre ATP liste imao velike majstore - Krejmer, Drobni, Badž, Gonzales, Rouzvol, Lejver, Emerson... Šta ako se jednog dana, a krenulo je, razbuca ATP? Ode lista nadrealista. Vas su novinari, zbog senzacionalizma, i gledanosti i čitanosti, uveli u trku za "goata", u trku koje nema, i sada je vi i novinari trčite, zajedno sa Novakom. Dok nije bilo ATP liste, i samog ATP-a, igrala su Veliki turniri, na njima su se između sebe nadmetali najveći igrači sveta. O tome niko kod nas ne piše, kao da je tenis počeo da se igra kad se ATP ustoličio. A šta ako se raziđu? Zar nije počelo? Da li ćemo imati tada više lista, svaka asocijacija svoju? Samo GS titule i glas celog teniskog sveta kažu ko je najveći. Novak to nije, jer nama svetsku većinu i nema najveću igru. Ima samo dvoručni bekhend, koji nije naročito lep, jer je bekhend-prebacivač, i neverovatnu žilavost u nogama, kao etiopski mili kenijski suvonjavi trkači maratona.
    (Abebe Buikila, 28. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  30. @Subotica

    Misliš? Da nisu ljudi dočekali Rodžera na aerodromu i navijali za njega u Spensu samo da bi vama "skakali" po živcima?
    (Srki, 28. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  31. Hvala Nole...Nolo...komšije već brojimo decenijama na aparatima...a biće kako stvari stoje još dugo. Sad će da me napadnu zbog nepismenosti u komentaru.
     (Dušan Miami, 28. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  32. Danas lagano 6-1 6:3....Borna mu ne moze ni brejk uzeti, set samo u filmu o meču može da sanja
     (Sou Biznis, 28. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  33. Nado, navijačke strasti odu povremeno daleko i tu se slažem, ali ne slažem se s tobom u vezi drugog dela nikako.

    Šta znači "kada imaš nekoga u kući". Zašto bi moje navijačko opredeljenje određivalo to što je Đ. iz Srbije?

    Sve mi njih poznajemo sa malih ekrana, i neće biti da ne primećujemo pored sportskog aspekta i njihovo ponašanje.

    Pitanje za tebe: Da li ti prijaju ljudi sa ponašanjem, pogledom, vokabularom slično Đokovićevom?
    Samo molim te nemoj o iskrenoj slovenskoj duši itd...
    (Stefan, 28. oktobar 2020 11:39)

    # Link komentara

  34. @NADA
    Kako je tužno što još niste skontali da to njihovo nema veze sa jednoumljem i ludilom koje vi imate nego da su ovde da vam skaču po živcima. Baš njih briga za Federera i Naadala
     (Subotica, 28. oktobar 2020 11:39)

    # Link komentara

  35. Novakovi navijači ne mogu da dobace dalje od običnih uvreda na račun navijača Rafe i Feda.
    Da se novak ponaša sportski i fino vrv bi ga manje voleli.
    Šta ćeš, sličan se sličnom raduje.
    (Marko srbin, 28. oktobar 2020 10:32)

    DA LI STVARNO MISLITE DA JE OVO REALAN LIK. LJUDI, SAMO KULIJANA.
    (hot in the city, tonight, 28. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  36. Знајући Новака, још ће и да изгуби.
    Надам се да неће, али је склон...
     (Јабучило, 28. oktobar 2020 11:29)

    # Link komentara

  37. @NADA

    Znate šta gđice/gđo, ako nam neko nije simpatičan ni na terenu ni van terena, nećemo za njega navijati. Bez obzira na nacionalnost. Možete vi svakog dana da ga predstavljate kao mesiju, mediji da nam ga nameću, ali no pasarán.
    (Srki, 28. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  38. Jedno po jedno, a 08.03.2021 beton GOAT, beton..
    (komsija iz NP, 28. oktobar 2020 11:18)

    # Link komentara

  39. Daleko od toga da mrzim Nola. Meni je samo muka od njegovog pametovanja i vas koji ga dižete na nivo božanstva. Realno fantastičan teniser ali bez sportske kulture. Privatan život bez ikakve potrebe i ukusa namece kao model zivota. A vi njegove botine to prihvatate a znate da greši. Zato uzivam da pisem komentare koji vas ismevaju, vase licemerje. Pozdrav svim mislecim ljudima u Srbiji koji ne pristaju na pranje mozga i jednoumlje. RF je tenis!
     (Keops, 28. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  40. Stefane,da jednoumlje nije dobro....ali i vi ste isti kao mi.Vasa bozenstva su Federer nekima Rafa.I to je jednoumlje znate samo za jednog.Ne razlikujemo se po tom pitanju.Samo sto kad u kuci imas sampiona nekako nije u redu to zanemariti i gledati svu velicinu komsije,preko ograde.To sto imas ceni i neguj.
    (NADA, 28. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  41. ovo je najvazniji parametar u tenisu,jer ko se i malo takmicio i razume u sport taj zna da se igra da bi na kraju bio prvi,tako je u svim sportovima,fudbal,kosarka....,derbiji jesu bitni i stvar su prestiza,tako i turniri ali na kraju sezone se broje titule,pogotovo sto si jos igrao u eri svoja dva glavna konkuretna i nadmasio ih
    (peca, 28. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  42. Najvaznije je Slemove da ne osvaja! Ove ostale rekorde mu od srca (hahahaha, od srca) zelimo da osvaja! Puno srece u Becu!
     (Jumko, 28. oktobar 2020 10:42)

    # Link komentara

  43. Novakovi navijači ne mogu da dobace dalje od običnih uvreda na račun navijača Rafe i Feda.
    Da se novak ponaša sportski i fino vrv bi ga manje voleli.
    Šta ćeš, sličan se sličnom raduje.
    (Marko srbin, 28. oktobar 2020 10:32)

    # Link komentara

  44. U svim sportovima igras da bi bio sampion na kraju sezone, samo u tenisu ovo glupiranje oko broja gs titula, nek bude onda gs 1000 bodova ako vec nije najbitnije ko na kraju bude year end no.1
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Konj veselko, 28. oktobar 2020 09:11)

    U tenisu ne postoji zvaničan liga sistem nego postoje turniri rangirani po kategorijama.
    GS turniri su najvažniji, najveći i najznačajniji za same tenisere.
    Igraju se u tri dobijena seta i mnogo ih je teže osvojiti, od Mastersa, koji se menjaju i po broju, kao i po formatu takmičenja.
    Zato GS turniri nose 2000 poena a Master duplo manje.
    Da ne pričam, istorijski značaj Grand Slam turnira, jer se sva četitri igraju duže od sto godina, a Vimbldon na primer skoro 150!
    Ova ATP lista je ekvivalent FIFA rang listi u fudbalu, dok su GS turniri ravni prvestvu sveta u pojedinačnoj konkurenciji.
    Jednostavno u tenisu nema većeg dostignuća od toga.
    (Nikola, 28. oktobar 2020 10:28)

    # Link komentara

  45. Mi u karton naselju obožavamo Novaka.
    (Djido, 28. oktobar 2020 10:27)

    # Link komentara

  46. Lagano to Nole dobiva u dva seta. Borna vječiti talent Čorić nema šanse.
    (Krsto, 28. oktobar 2020 10:20)

    # Link komentara

  47. @цитрус бангус

    Nije nego ga je Fićo pustio. Nije hteo da mu se zamera da bi ovaj mogao da se izjednači sa Samprasom. Pre dva dana naslov "Hrvat čeka Đokovića u drugom kolu Beča". Kao slučajno? Rezultat jučerašnjeg meča se unapred znao.
    (Srki, 28. oktobar 2020 10:20)

    # Link komentara

  48. @цитрус бангус

    Nije nego ga je Fićo pustio. Nije hteo da mu se zamera da bi ovaj mogao da se izjednači sa Samprasom. Pre dva dana naslov "Hrvat čeka Đokovića u drugom kolu Beča". Kao slučajno? Rezultat jučerašnjeg meča se unapred znao. Namešteno, eto šta.
    (Srki, 28. oktobar 2020 10:20)

    # Link komentara

  49. Koliko se samo nakotilo ove gube što mrzi Novaka, bez razloga I povoda, najbolje se vidi na ovom sajtu.
    Samo pogledajte komentare na svakoj vijesti o Novaku.
    (Rac, 28. oktobar 2020 09:21)

    Pogresno. Niko njega ne mrzi. To što ga ne volimo, zbog njegovog ponasanja na je nesto drugo i imamo prava na to.
    Ne mislim ni da vi mrzite nas koji ne volimo vaše božanstvo, ali jednoumlje nije dobro nikad i nigde.
    (Stefan, 28. oktobar 2020 10:15)

    # Link komentara

  50. Čuj, Sampras mu bio idol.
    Idol valjda znači uzor, neko na koga se ugledaš i igrom i ponašanjem.
    Niti je preuzeo Samprasov stil igre, niti se ugledao na njega ponašanjem.
    Sampras je najpristojniji i najskromniji šampion, koga sam ikad gledao.
    Psovke, cepanje majce, dranje na skupljače lopte i svoj boks, lomljenje reketa i slične stvari su kod njega bile isključene.
    Da, Sampras sa pravom može biti i bio je idol mnogim mladim sportistima, za razliku od ovog foliranta.
    (Tamni vilajet, 28. oktobar 2020 10:09)

    # Link komentara

  51. Бројке се роје, рекорди се броје, биће тога још дуго дуго. Небо је само граница.
    Нелеминатор!!!
    (Рајко Четник, 28. oktobar 2020 10:07)

    # Link komentara

  52. Iz nekog razloga...
    Razlog je...
     (Pozdrav za sve normalne ljude, 28. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara

  53. @цитрус бангус

    Nije nego ga je Fićo pustio. Nije hteo da mu se zamera da bi ovaj mogao da se izjednači sa Samprasom. Pre dva dana naslov "Hrvat čeka Đokovića u drugom kolu Beča". Kao slučajno? Rezultat jučerašnjeg meča se unapred znao. Namešteno, eto šta.
    (Srki, 28. oktobar 2020 10:03)

    # Link komentara

  54. 3 degenerika ostavilo 20 negativnih komentara. Dosadni ste.
     (ludeng, 28. oktobar 2020 10:01)

    # Link komentara

  55. A najjači su mi ovi što komentarišu kako Novak ima sreće sa novim sistemom računanja bodova jer ne mora da brani masters u Parizu! A šta je sa Nadalom na Rimu i Us openu? Ili Federerom koji ne igra već godinu dana a i dalje opstaje u top 5 bez odigramog meča godinu dana!
    (Nikola, 28. oktobar 2020 10:01)

    # Link komentara

  56. Nista nije vece od kluba 20. A tek kada bude 21. Mi sada cekamo Rafino izdanje u Parizu i Londonu. To je sada najbitnije, i nadamo se da ce nas Rafa obradovati postignutim rezultatima na ova turnira. A sledeca stanica nakon toga ce biti borba za magican 21GS. Srecno Rafa!
    (Pitaj druga Pajkovica, 28. oktobar 2020 09:27

    Није ми јасно ко сте то "ми чекамо" и коме је то најбитније?
    Rafa Nadal Pen Palls? Јасно ти је да та писма не пише Рафа него плаћа неког студента да вам одговара?
    (Đura, 28. oktobar 2020 10:01)

    # Link komentara

  57. Tačno kreće , sad broj nedelja više nije biran rekord, šta li će biti kad ih prestigne po broju GS? Naći će se nešto, a rodjaci?
    (Chiko, 28. oktobar 2020 09:30)

    'Ajde da se slozim sa tobom, ali znas li covece koliko je tesko nadoknaditi ovih minus tri?
    (vidi, 28. oktobar 2020 10:00)

    # Link komentara

  58. šta ja znam ako se ovima ide za taj rekord, Novak je tako nešto bez interesa več prokockao, Nadal kao da o tome i ne razmišlja...
    (dare slovenac, 28. oktobar 2020 09:57)

    # Link komentara

  59. Sezona 2020 nije normalna, ne bi trebalo da se racuna bodove i nedelje, Novak nije kriv ali ima veliku srecu sto je jos prvi.
    Primer, ne mora da brani bodove u Parisu, to je vise nego smesno ali za njega velika sreca :-)
    (Toleranti, Peje, 28. oktobar 2020 09:10)

    Onda bi Nadalu trebalo da se oduzmu 2000 sa US opena, tada bi razlika na listi bila nedostizna, za razliku od Novaka koji je svoje bodove uspeo da sacuva ;)
    (lanmi, 28. oktobar 2020 09:56)

    # Link komentara

  60. @ Djido, 28. oktobar 2020 09:09

    Na stranu navijačke strasti, ali grešiš. Piše se Kaiser.
    (Herrscher, 28. oktobar 2020 09:54)

    # Link komentara

  61. Bravo! Obaraj redom rekorde i ne odustak dok i GS ne osvojis vise od svih. Pa onda neka pricaju ko sta hoce.
    (ko-ometator, 28. oktobar 2020 09:54)

    # Link komentara

  62. Borna osvaja prvi set.
    (ON, zti, 28. oktobar 2020 09:52)

    # Link komentara

  63. @Toleranti, Peje

    a Nadal što nije igrao US open i "odbranio" 2000 poena? Ili Masters u Rimu gde je ispao u četvrtfinalu i "odbranio" 1000 poena?

    Ipak, kada se pogleda broj osvojenih poeona u 2020. godini, Đoković je ubedljivo prvi (bez da mu se broje poeni osvojeni na terenu US opena - oduzeti diskvalifikacijom .... )
    (wwv, 28. oktobar 2020 09:52)

    # Link komentara

  64. Nepismeno Rodžerovo govedo shvatilo da se piše Kaiser a ne Keiser.
    (govedotigamamiciDjido, 28. oktobar 2020 09:09) Zasto vredjas ljude koji drugacije misle Loznicaninu moj?
    (Goran Loznica, 28. oktobar 2020 09:50)

    # Link komentara

  65. Sam sebi pise i odgovara pod dva nika. Prvo troluje tudji pa potvrdjuje pod drugim. Kud ide ovaj svet sa ovim botovima?
    (gospode boze, 28. oktobar 2020 09:14) Rece botina koja sebe brani iz treceg lica uvek jer niko drugi nece hhhahah
    (No1vak, 28. oktobar 2020 09:49)

    # Link komentara

  66. @Chico... A po tebi GS nisu najbitnije u tenisu a Rodjače? Bitnije je ko se pre popne do 7 sprata... Samo klub 20!
     (Djido, 28. oktobar 2020 09:48)

    # Link komentara

  67. ono odučavanje u parizu ćemo da zaboravimo kad osvojiš 20 GS-ova
    (dalje, 28. oktobar 2020 09:19)

    Ми још нисмо заборавили оно одучавање на АО.
     (3900, 28. oktobar 2020 09:46)

    # Link komentara

  68. Nema što mladi Borna tražiti protiv Novaka, lakši posao čeka Srbina nego jučer za službeno osiguravanje jedinice i izjednačavanje s Samprasom
    (CroFed, 28. oktobar 2020 09:41)

    # Link komentara

  69. Još nije promenio gornji deo trenerke c c c c c...Pa promeni taj gornji deo trenerke Sunce te promenilo, izgleda kao pidžama koju nose penzioneri!
    (Srki, 28. oktobar 2020 09:39)

    # Link komentara

  70. Новак није добро играо против Филипа. И сам је рекао после меча да је имао среће и да је Филип био бољи у првом сету. Да ли му је потребно мало времена да се прилагоди тврдој подлози или је у питању већи проблем, видећемо ускоро. Надамо се да ће против Борне боље играти, а пототово да ће до Завршног Турнира у Лондону бити на потребном нивоу.
    (цитрус бангус, 28. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  71. Tačno kreće , sad broj nedelja više nije biran rekord, šta li će biti kad ih prestigne po broju GS? Naći će se nešto, a rodjaci?
    (Chiko, 28. oktobar 2020 09:30)

    # Link komentara

  72. Veliki uspeh velikog sportiste na ponos svom rodu.
    (Danijel, 28. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  73. Nista nije vece od kluba 20. A tek kada bude 21. Mi sada cekamo Rafino izdanje u Parizu i Londonu. To je sada najbitnije, i nadamo se da ce nas Rafa obradovati postignutim rezultatima na ova turnira. A sledeca stanica nakon toga ce biti borba za magican 21GS. Srecno Rafa!
    (Pitaj druga Pajkovica, 28. oktobar 2020 09:27)

    # Link komentara

  74. U 8 komentara 7 trolova. Gde ode ovaj sajt...
    (Proka, 28. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  75. Koliko se samo nakotilo ove gube što mrzi Novaka, bez razloga I povoda, najbolje se vidi na ovom sajtu.
    Samo pogledajte komentare na svakoj vijesti o Novaku.
    (Rac, 28. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  76. ono odučavanje u parizu ćemo da zaboravimo kad osvojiš 20 GS-ova
    (dalje, 28. oktobar 2020 09:19)

    # Link komentara

  77. Jos jedan nebitan rekord koji nije ni mogao sanjati dok mu konkurencija nije zasla u godine i povrede.Pogledati zreb i svakome ko zeli da vidi je dovoljno jasno jahah
    (Goran Loznica, 28. oktobar 2020 08:50)


    Sve tacno.
    (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 09:07)
    Sam sebi pise i odgovara pod dva nika. Prvo troluje tudji pa potvrdjuje pod drugim. Kud ide ovaj svet sa ovim botovima?
    (gospode boze, 28. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  78. Treba igrati do kraja za titulu u Becu a ne pobediti Bornu i slaviti.
    (Poglavlje 27, 28. oktobar 2020 09:13)

    # Link komentara

  79. U svim sportovima igras da bi bio sampion na kraju sezone, samo u tenisu ovo glupiranje oko broja gs titula, nek bude onda gs 1000 bodova ako vec nije najbitnije ko na kraju bude year end no.1
     (Konj veselko, 28. oktobar 2020 09:11)

    # Link komentara

  80. Novak (Srbin) Djokovic rodjen krajem osamdesetih od oca Srdjana(Crnogorac) i majke Dijane( Hrvatica)...Vec od 2 godine pokazao veliki talenat za tenis..Tada upoznaje Jelenu Djokovic i odlazi na akademiju Nikole Pilica u Gracu,danasnja Austrija. Istice se osvajanjem velikog broja Celendzera i Fjucersa i postaje najbolji junior sveta sa skorom 239/ 4. 2005.godine izlazi na svoj prvi Grand Slam gde bilezi plasman u 3.kolo i tu se vec nazire veliki sampion.Svoj prvi GS osvaja vec 2009. ,a 2011. Ostaje upamcena kao sezona njegove karijere. Ozenjen je i ima 2 dece.
    (Postovalac igre, 28. oktobar 2020 09:10)

    # Link komentara

  81. Sezona 2020 nije normalna, ne bi trebalo da se racuna bodove i nedelje, Novak nije kriv ali ima veliku srecu sto je jos prvi.
    Primer, ne mora da brani bodove u Parisu, to je vise nego smesno ali za njega velika sreca :-)
    (Toleranti, Peje, 28. oktobar 2020 09:10)

    # Link komentara

  82. Ajmo Borna.
    (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 08:49)

    Nepismeno Rodžerovo govedo shvatilo da se piše Kaiser a ne Keiser.
    (Djido, 28. oktobar 2020 09:09)

    # Link komentara

  83. Jos jedan nebitan rekord koji nije ni mogao sanjati dok mu konkurencija nije zasla u godine i povrede.Pogledati zreb i svakome ko zeli da vidi je dovoljno jasno jahah
    (Goran Loznica, 28. oktobar 2020 08:50)


    Sve tacno.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 09:07)

    # Link komentara

  84. Nole je bas slab. I u Parizu je bio. Nekako ce mozda i dokopati prvog mesta na kraju godine i jedva ce nekako stići po br nedelja Federera. Ali da stigne Rafu i Federera po GS i broju ukopno titula pa to nema sanse. Ubrzo ce izgubiti i 1 mesto to je realno. Ne pricam sve ovo što ga ne volim, naprotiv obožavam ga. Ali sam isto tako realan
     (mlin, 28. oktobar 2020 09:06)

    # Link komentara

  85. Na slici se Nolo klanja klubu 20?
     (Lola, 28. oktobar 2020 09:04)

    # Link komentara

  86. Nivo rubrike sakupljam morske ježeve i školjke. Gospodo broje se Grend Slem titule.
     (Sale, 28. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  87. Veliki Rafa juri GS a ne sporedne trofeje.
     (Mile, 28. oktobar 2020 08:57)

    # Link komentara

  88. Jos jedan nebitan rekord koji nije ni mogao sanjati dok mu konkurencija nije zasla u godine i povrede.Pogledati zreb i svakome ko zeli da vidi je dovoljno jasno jahah
    (Goran Loznica, 28. oktobar 2020 08:50)

    # Link komentara

  89. Ajmo Borna.
     (Kaiser Roger, 28. oktobar 2020 08:49)

    # Link komentara

  90. Najveci gospodin!
     (prototip, 28. oktobar 2020 08:45)

    # Link komentara