1. Trebalo je tri penala da im dosude. Ovaj mučenik iz Javora od sledeće utakmice na tribini za kaznu što je odbio da se skloni.
     (Luke Babbitt gravedigger, 26. oktobar 2020 11:37)

    # Link komentara

  2. Ja bi rek'o da Stanković može da bude trener u nekoj prosečnoj igrici.
     (ĐUDAST PRIST, 26. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  3. sve mogu da razumem ali grobari da pričaju o penalima, pa samo u ovoj sezoni rešili dve utakmice iz nepostojećih penala i osvojili šest bodova. inače čist penal sinoć
    (mirko, 26. oktobar 2020 08:23)

    Фаул, не пенал. Контакт је био пре шеснаестерца.
     (Јабучило, 26. oktobar 2020 09:35)

    # Link komentara

  4. I jel Zvezda namestila?Jel se sklonio Javor? grobarske alibi priče...
    (Dušan, 26. oktobar 2020 00:15)

    Јавор се није склонио, али погледај пенал, друже. У ком минуту је суђен и да ли га је било.
     (Јабучило, 26. oktobar 2020 09:33)

    # Link komentara

  5. Ljudi su zbunjeni i pomalo uplaseni jer ne znaju sta se desava.
    Jedini klub na kugli zemaljskoj koji ne gubi bodove u prvenstvu, osim ako nije derbi, i krece sa min jednim penalom odigra nereseno.
    Gradjani Ivanjice su u strahu od osvete.
     (Dusan Uros, 26. oktobar 2020 09:12)

    # Link komentara

  6. partizanovac sam, ali mislim da je jedini lek za srpski sport uopšte, samo privatizacija. ajde da razmislimo malo, kao kada bi postojalo i dalje neko društveno preduzeće koje "društvo" finansira... pa afere i aferice, sumnjive rabote i sve ostalo, to je kao dobar dan.
    ovako, sve privatizuj, pa kom opanci kom obojci. da li će prvak biti neko od večitih ili neko treći, treba za društvo da bude potpuno nebitno, da se sve posmatra čistog srca i obraza i sa uživanjem.
    inače, ako je uopšte bitno, laički mislim da konkretan penal nije bio. koliko sam uspeo da vidim, igrač Javora je pratio akciju i trčao za loptom - posmatrajte Katai-a, jednostavno mu se ubacio u putanju iza leđa, pa ovaj Javorov igrač kada je to na kraju i video (osetio kontakt), samo je pao jer se uplašio da sudija ne svira ono što je svirao...
    (mislim stvarno, 26. oktobar 2020 08:48)

    # Link komentara

  7. Veliki strumfe, dobra analiza. Što napisa jedan dole, kako ste onda prvi? Salu na stranu,ne slažem se s vama po pitanju mladih. Kada bi više igrali, kada bi imali dobre učitelje, kada bi u igru ulazili oni koji znaju a ne oni koji imaju odgovarajućeg menadžera, potpisujem sa bi to bolje izgledalo. Vratila bi se volja za fudbalom čak i flegmi kakav je L. Marković, čak bi i drvo Scekuc ličio na fudbalera kad bi mu neko pokazao gde da stoji i kako da se rece u prostoru. Naši golmani ne bi leteli u prazno kod kornera i centaršuteva, kad bi znali gde da stoje i jako da postave odbranu. Ali, mi nemamo fudbalski pismene učitelje. Umesto da kupiš nekog italijanski, nemačkog golmana da ti pokaže, umesto da od malih nogu učiš klince kako da se kreću u prostoru i kako da se postavljaju, mi ih ničemu ne naučimo pa samo retki talenti iz kategorije Doncic mogu da prezive toliko odsustvo sistema i simulacije. Dangubuc, Davidovac,Dobric, Zagorac - to s vremenom nije uopšte napredovalo fudbalu je tužno ovo sa L. Markivicem, Zivkovicem,Panticem-njih mrzi da mrdnu prst a kamoli da trče a vole pare. Njima je ubijena želja za fudbalom, ako su je ikad imali. Mitrović je ni blizu toliko talenat, ali je borac, voli fudbal čak i kad igra drugu ligu. Ovi ni u ligi petice nisu imali volju da se bore i potrce. Tužno
    (analiza, 26. oktobar 2020 08:47)

    # Link komentara

  8. Србија има талентованих фудбалера,знамо да одлазе у иностранство у млађим категоријама,то је до друштвено-политичких околности,менаџера,родитеља,тренерске струке,ФСС и целокупне фудбалске и спортске организације.Ипак лига има солидне клубове,имају неку организацију,инфраструктуру,имамо добрих играча,тренера,добар рад са млађим категоријама..Репрезентација,поред свега има шансу за ЕП,да одржи континуитет резултата од учешћа на СП 2010,преко освајања европске и светске титуле 13.и 15. за младе и учешћа на СП 18.Наши клубови имају солидан учинак у Европи задњих година,учешћа у ЛШ и ЛЕ,пролазак групне фазе.Ипак,уочљиво је,нешто не функционише,заслужујемо бољу лигу,тимове,да гледамо боље утакмице.Где је проблем и шта би могла да буду решења?Има стручних људи у србском фудбалу,потребне су промене система.Варијанта фаворизовања два клуба у протеклим деценијама је превазиђена и костур домаће лиге треба да вуче од 5 до 10 клубова из различитих места и градова.Лига од 12-16 тимова.Са младим играчима да се праве уговори са клаузулама по којима би само под одређеним условима ишли у иностранство пре 23 године.Више клубова у приватном власништву,где може мешовито,онда може и тако.Нека времена после 45. 70-их,80-их,90-тих су давно прошла и системи,политика,па и клубови из тог периода.Публике на стадионима није било ни пре болести,вируса,здравствених мера,медијске приче,али најмање је то пореметило србски фудбал.Превише смо материјалисти,отуђени смо,мало је духовности,човекољубља.Србија!
    (Милан, 26. oktobar 2020 08:36)

    # Link komentara

  9. I jel Zvezda namestila?Jel se sklonio Javor? grobarske alibi priče...
    (Dušan, 26. oktobar 2020 00:15)

    Upravo zbog toga, mora nekad da se kiksne da ne bi bilo baš sumnjivo, ali sa bezbedne udaljenosti.
     (Melita Sandić, 26. oktobar 2020 08:30)

    # Link komentara

  10. Ljuljaj Javore! Sudije od sada da sude po dva do tri zvezdanesterca. Neka vidi citav svet nasu linglong ligu.
    (Javorac, 26. oktobar 2020 08:26)

    # Link komentara

  11. Znaju svi ljubitelji fudbala u Srbiji da dva tima a to su Partizan i Javor neće se skloniti Zvezdi i tu Zvezda može samo iz penala postićo gol. Al obavezno ide penal.
    (Zlatan, 26. oktobar 2020 07:31)
    Do juče je bilo sem Partizana svi se sklanjaju, sad kad je Zvezda kiksnula pojavio se i Javor, ha ha koja komedija sa vama
    (DžejAr65, 26. oktobar 2020 07:54)

    Da malo bolje pratis znao bi da Zvezda UVEK ima problema sa Javorom.
    Jeste da oni kso ludi grizu protiv Zvezde i ne cudi kad se zna da su Partizanova filijala, kao nekad sto je bio Hajfuk iz Kule. Partizan i kad je najjadniji daje im 5 komada lagano, a Zvezdi vecito otkinu bod. Ali to opet nije opravdanje da ih Zvezda ne moze pobediti.
     (Milan, 26. oktobar 2020 08:24)

    # Link komentara

  12. sve mogu da razumem ali grobari da pričaju o penalima, pa samo u ovoj sezoni rešili dve utakmice iz nepostojećih penala i osvojili šest bodova. inače čist penal sinoć
    (mirko, 26. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  13. Деки односно дека, није дорастао да буде тренер Звезде. Место му је у ложи а не на клупи.
    (Ravčan I malo očan, 26. oktobar 2020

    A sto nije dorastao?Sta je zvezda majke ti?Pa najlakse je biti trener zvezde!sve ti je zavrseno po kako kaze coki unapred pripremljenom planu(voleo bi neko da mi kaze kakav je unazad pripremljen plan kad vec postoji unapred) Ma koliko lud i uradjen bio,ispada da je najbolji trener Tralalatovic!
     (dak, 26. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  14. Vošino dete, u Partizanu nije odgirao ni jednu prvenstvenu utakmicu za godinu dana...
    (trax, 26. oktobar 2020 08:21)

    # Link komentara

  15. Za sve je kriv szdija..pa mogao je jos jedan penal da svira...ne bih mu bio u koži danas
     (dure, 26. oktobar 2020 08:21)

    # Link komentara

  16. Koja je fora vise sa penalima?
    Jedino ako hoce da obore sopstveni svetski rekord ili da udju u Ginisov rekord.
     (Dusan Uros, 26. oktobar 2020 08:17)

    # Link komentara

  17. Сјајан резултат на 4 утакмице гол разлика 0:18, у две сезоне групне фазе ЛШ примљено округло 40 голова, просек три и по гола по утакмици... Само тако наставите, немам ништа против!!!
    (U našega Rajka golema svirajka, 26. oktobar 2020 01:46)

    Голема, голема....ако ти посматраш 4 утакмице са гол разликом 0:18 ја ћу да посматрам 2 утакмице са гол разликом 5:1 поврх тога у две групне фазе ЛШ Црвена Звезда има више победа него било који тим из Источне Европе у последњих 20 година (осим ако се рачуна победа ФКП над Реалом до 50 минута? И ми немамо ништа против да тако наставимо....
    (Мргуд, 26. oktobar 2020 08:16)

    # Link komentara

  18. Zauvek će biti upamceno i zapisano ova "vasa šampionska penal dominacija"!Mene bi bilo sramota da sam ne daj Boze navijac cz!
     (dure, 26. oktobar 2020 08:15)

    # Link komentara

  19. Znaju svi ljubitelji fudbala u Srbiji da dva tima a to su Partizan i Javor neće se skloniti Zvezdi i tu Zvezda može samo iz penala postićo gol. Al obavezno ide penal.
    (Zlatan, 26. oktobar 2020 07:31)

    Ajde mi samo pojasni kako to Javor iz IVANJICE moze da kaze NE drzavnom vrhu za naredjenje da se sklone? Zar za tako nesto ne lete glave kada se svi drugi plase???

    Inace, penal nije, faul jeste. Manja greska bi bila da je crveni dao jer bi Katai usao u ozbiljnu sansu za gol. Ne trebaju nam i ne zelimo ovakve penale
     (vlada, 26. oktobar 2020 08:05)

    # Link komentara

  20. Prvo, greška trenera-početnika... Na svom terenu "napada" Javor bez klasičnog centarfora. A onda pokušava da juri rezultat u drugom poluvremenu, i to sa promašajima (Rodić, Vukanović).
    Ali opet, neka... da nam se komšiluk nada i dalje.

    @Istanbul92
    VC? Hteo si da napišeš vs. ALi ok, razumemo te. Nisi ti kriv :)
    (sos, 26. oktobar 2020 08:05)

    # Link komentara

  21. Imamo najposteniju ligu u Evropi,toliko je postena da je jedina koja ne postoji u Francuskoj kladionici.
    (Goran, 26. oktobar 2020 06:45)

    Kakva laz. Pa ima milion kladionica online i u SVAKOJ ima nasa liga. A satro, ti si u Francuskoj i tamo nema u kladionici. Pfffff.
     (mr.wolf, 26. oktobar 2020 08:04)

    # Link komentara

  22. Деки односно дека, није дорастао да буде тренер Звезде. Место му је у ложи а не на клупи.
    (Ravčan I malo očan, 26. oktobar 2020 07:58)

    # Link komentara

  23. Znaju svi ljubitelji fudbala u Srbiji da dva tima a to su Partizan i Javor neće se skloniti Zvezdi i tu Zvezda može samo iz penala postićo gol. Al obavezno ide penal.
    (Zlatan, 26. oktobar 2020 07:31)
    Do juče je bilo sem Partizana svi se sklanjaju, sad kad je Zvezda kiksnula pojavio se i Javor, ha ha koja komedija sa vama
     (DžejAr65, 26. oktobar 2020 07:54)

    # Link komentara

  24. Vidi ovpg andorida stp spominje atetiko bilba a oni te godine primili od borca iz cacka 5 komada...haha koja ironija
     (djoko roko, 26. oktobar 2020 07:44)

    # Link komentara

  25. Šta ljudi ovde pričaju. Prvo penal je čist kao suza oborio igrača u 1 na 1 ne znam kako nije crveni bio. Drugo, nije van 16 nego na liniji na ulazu u šesnaesterac što je penal. Treće zvezda je odličnonć igrala samo nije iskoristila sijaset šansi i to je to. Ne kapiram šta je problem? Uvek neke peripetije sa vama... Naravno da će biti penala kad se igraju Viktorije u njihovom šesnaestercu ceo meč, bilo bi nelogično da ga neće bude.
     (4k4.Dex, 26. oktobar 2020 07:37)

    # Link komentara

  26. Bajern, Totenhem, Liverpul, Napoli, Psg i ostali VC crvena petokraka 98:0
     (Istanbul92, 26. oktobar 2020 07:37)

    # Link komentara

  27. Znaju svi ljubitelji fudbala u Srbiji da dva tima a to su Partizan i Javor neće se skloniti Zvezdi i tu Zvezda može samo iz penala postićo gol. Al obavezno ide penal.
    (Zlatan, 26. oktobar 2020 07:31)

    # Link komentara

  28. Ponovo NEPOSTOJEĆI PENAL ZA C.Z.,FAUL JE BIO NA RUBU ŠESNAESTERCA???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Don Kihot, 25. oktobar 2020 23:07)

    Да ли си свестан какву си глупост написао? Ако је фаул био на рубу шеснаестерца, или што би ми Звездаши рекли, на ивици шеснеаестерца, то је онда пенал. Ивица је саставни део шеснаесетерца према правилима игре, па је прекршај на ивици шеснаестерца пенал.
    (Марко, 26. oktobar 2020 02:05)
    Netačno.
     (jg, 26. oktobar 2020 07:30)

    # Link komentara

  29. Kad se igra bez sklanjanja
    3 0 2 1 1:2 2
    Bez gola iz igre
    Od 9 mogućih osvojena 2 boda
     (vesna besna, 26. oktobar 2020 07:27)

    # Link komentara

  30. Hajahahahaaaaa....opet faul vam 16 metara kao protiv Indjije. Imate li obraza dembelije?!
     (ja, 26. oktobar 2020 07:15)

    # Link komentara

  31. Сјајан резултат на 4 утакмице гол разлика 0:18, у две сезоне групне фазе ЛШ примљено округло 40 голова, просек три и по гола по утакмици... Само тако наставите, немам ништа против!!!
    (U našega Rajka golema svirajka, 26. oktobar 2020 01:46)

    Nije sramota izgubiti od prvaka Evrope (Liverpul i Bajern) i finaliste ( Totenhem i PSŽ). Sramota je ispast od Šamrola ili od Atletik Bilbaa primiti 6 komada, da ne pominjemo Tikvu i ostale.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kareka, 26. oktobar 2020 06:31)

    Borate ti si?
    (Kairat, 26. oktobar 2020 07:14)

    # Link komentara

  32. I ova utakmica je dokaz da Zvezdina deca najveci talenti u istoriji koji vrede po 20 miliona nisu nista drugo do suvi proseka tatinih sinova sa splavova!!!!!! Stankovic jeste svima drag ali nije za prvog trenera jos uvek.....
    (strasno, 26. oktobar 2020 07:14)

    # Link komentara

  33. czv i partizan vratiti u najniži rang , naravno da im država ne pomaže i sa jednim ,jedinim dinarom pa nek se sami izbore etad će krenuti da se igra FUDBAL
     (hm, 26. oktobar 2020 07:12)

    # Link komentara

  34. Penal kao protiv indjije
     (sirovina, 26. oktobar 2020 07:07)

    # Link komentara

  35. Prava linglong liga.
     (ĐUDAST PRIST, 26. oktobar 2020 07:01)

    # Link komentara

  36. Ne razumem Stankovića, protiv Javora odmara neke igrače koji su izgubili od Nemaca, trebalo ih je tad odmarati a sad da igramo i osvojimo bodove sa najačim timom.Ovako je i Božović izgubio titulu pre 3 godine?
    Ne mogu Nikolić i Petrović da drže sredinu terena a nesmeju u duel da uđu i samo gledaju da se otkače od lopte.Da nam je sad Vulić a stručnjaci ga prodadoše za 800.000 evra.
    Da je bio u Patrizan, ovi bi ga prodali za 8 miliona.
     (Zvezdaš, 26. oktobar 2020 06:59)

    # Link komentara

  37. Imamo najposteniju ligu u Evropi,toliko je postena da je jedina koja ne postoji u Francuskoj kladionici.
    (Goran, 26. oktobar 2020 06:45)

    # Link komentara

  38. penal zvezdu....hocemo penal za zvezdu...
     (borivoje surdilovic, 26. oktobar 2020 06:35)

    # Link komentara

  39. A rubrika, Da li je bio penal za Zvezdu???
    (realista, 26. oktobar 2020 04:43) # Link komentara

    Izgubila smisao.
    (Dusan Uros, 26. oktobar 2020 06:34)

    # Link komentara

  40. Сјајан резултат на 4 утакмице гол разлика 0:18, у две сезоне групне фазе ЛШ примљено округло 40 голова, просек три и по гола по утакмици... Само тако наставите, немам ништа против!!!
    (U našega Rajka golema svirajka, 26. oktobar 2020 01:46)

    Nije sramota izgubiti od prvaka Evrope (Liverpul i Bajern) i finaliste ( Totenhem i PSŽ). Sramota je ispast od Šamrola ili od Atletik Bilbaa primiti 6 komada, da ne pominjemo Tikvu i ostale.
     (Kareka, 26. oktobar 2020 06:31)

    # Link komentara

  41. Mister je pokusao za zvezdinu decu.
     (nosilac trampovog pera, 26. oktobar 2020 06:19)

    # Link komentara

  42. Sudija je odradio svoje e sada sto nije uspelo.Bice bolje drugi put.
     (nosilac trampovog pera, 26. oktobar 2020 06:16)

    # Link komentara

  43. Partizan uzima titulu, partizan ima trenera!
     (ronaldo, 26. oktobar 2020 06:12)

    # Link komentara

  44. Kupite i vi dobrog golmana, evo ovaj iz Holandije idealna prilika.
     (Todos, 26. oktobar 2020 06:06)

    # Link komentara

  45. Zvezdenal.. Hahahah
    (Jovan, 26. oktobar 2020 05:58)

    # Link komentara

  46. Nije ovo kiks, ovo je realno stanje??? Nema pravog napadača, srednji red bez ideja, odbrana za EL šuplja, trener...
    (Dirty, 26. oktobar 2020 05:38)

    # Link komentara

  47. •Pa kad može Juventus možemo i mi da kiksnemo u jednoj prvenstvenoj utakmici!•

    Trik je u tome da se u nameštenoj utakmici uglavnom pobedi
    (made in Serbia, 26. oktobar 2020 05:28)

    # Link komentara

  48. Pravda je spora ali dostižna!Ali nema veze sutra i mi prosipamo bodove!
     (Mitrogol, 26. oktobar 2020 05:21)

    # Link komentara

  49. Pokradose Megu, pokradose Javor.
    Fuuu…uu j ! ! !
     (Lord, 26. oktobar 2020 05:18)

    # Link komentara

  50. A rubrika, Da li je bio penal za Zvezdu???
    (realista, 26. oktobar 2020 04:43)

    # Link komentara

  51. I dve lige sampiona I liga evrope su po direktivi...
    (Nego sta, 25. oktobar 2020 21:09)

    Ma jok, to je bilo na sreću, i sami to znate.
     (Kum Žoržo, 26. oktobar 2020 03:39)

    # Link komentara

  52. Meni je bas drago sto ovo nismo dobili da se malo opasulje.... A Grobari pre meca pisu pa da izvodi klince jer je kupljen mec... A sad to i ne spominju...
    (Urox, 26. oktobar 2020 03:15)

    # Link komentara

  53. Ponovo NEPOSTOJEĆI PENAL ZA C.Z.,FAUL JE BIO NA RUBU ŠESNAESTERCA???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Don Kihot, 25. oktobar 2020 23:07)

    Да ли си свестан какву си глупост написао? Ако је фаул био на рубу шеснаестерца, или што би ми Звездаши рекли, на ивици шеснеаестерца, то је онда пенал. Ивица је саставни део шеснаесетерца према правилима игре, па је прекршај на ивици шеснаестерца пенал.
    (Марко, 26. oktobar 2020 02:05)

    # Link komentara

  54. Penal van 16, koleno u glavu je zuti karton. Malo je i to kad neko nece da se skloni. Nazalost sada Javor ima da ispadne iz lige posle ovog bezobrazluka.
    (Woodchuck, 25. oktobar 2020 23:02)

    Jadni ljudi...
    Ima jedan sudija iz B.Topole.
    Bio mlad, sudio Zvezda-Jagodina.
    Svirao penal za Jagodinu.
    Pogredio, nije bio penal...
    I nije vise ni jednu utakmicu sudio.
    Nema tu druze milosti.
    Pogresis protiv Zvezde...cao si.
    Ne govore oni njima, morate da sudite za nas...
    Al aj ti sudi posteno,kome trebaju problemi.
    Svirnem lepo penal, "objektivna" Zvezdina publika ce reci da je bio.
    U jutarnjem kod Sarape sudijski ekspert i analiza potvrdjuju...
    Teraj dalje.
    (Punimlimenke, 26. oktobar 2020 01:50)

    # Link komentara

  55. zvezda godinama ima rezultat u evropi, vi se brukate stalno...
    (idemo dalje, 25. oktobar 2020 23:22)

    Сјајан резултат на 4 утакмице гол разлика 0:18, у две сезоне групне фазе ЛШ примљено округло 40 голова, просек три и по гола по утакмици... Само тако наставите, немам ништа против!!!
    (U našega Rajka golema svirajka, 26. oktobar 2020 01:46)

    # Link komentara

  56. Podrška treneru Stankoviću za ovoliki broj mladih igrača u prvom timu (na klupi čeka šansu i Krstović). Ti momci su naša budućnost. Izgleda da ćemo i večeras igrati sistem 3-5-2. Meni se čini ok da ga uigravamo za evropske utakmice.
    (Dorotej, 25. oktobar 2020 20:55)

    Nije vam svetla buducnost...
    (Punimlimenke, 26. oktobar 2020 01:35)

    # Link komentara

  57. Opet penal za Zvezdu?
    Svaka utakmica, po jedan penal...
    (2CRAZY, 26. oktobar 2020 01:25)

    # Link komentara

  58. Nije potrebno bilo ovoliko odmaranje...zvezda ima mnogo igraca u rotaciji da bi se toliko cuvali.nista strasno ,izgubljena 2 boda,velika opomena za nastavak...
    (Nikola, 26. oktobar 2020 01:15)

    # Link komentara

  59. Neko je napisao da zvezda dovede Muslina.. pa covek nije hteo SMS-a u reprezentaciju zbog menadzera a ovde da uvodi njegosa vukanovica spiridonovica erakovica.. ma daj
    (kln, 26. oktobar 2020 01:13)

    # Link komentara

  60. Nema veze, biće dovoljno penala za titulu.
    (Vuk, 26. oktobar 2020 01:09)

    # Link komentara

  61. @veliki strumf
    Treba da igraju nasi klinci uz par iskusnijih igraca i koji stranac, ali koji moze da doprinese kvalitetom i tako da bude u scakom klubu. Tako bi nas fudbal imao koristi. Ali je onda problem sto postoji mogucnost da Partizan ili Zvezda ne osvoje titulu, pa ni ne moraju, nisu to jedina dva kluba u Srbiji. Mi imali strance i iskusnije igrace, u Evropi nam isto dodje, u LS nas svi napune, u LE se mozemo nositi sa nekim klubovima, ali svake trece prestupne godine prezimimo u Evropi. Isto kosarka, kakve veze ima sto je Zvezda pobedila CSKA, sve stranci igrali i 4 nasa igraca koji su dali ukupno 7 poena. Mislio sam da ce nam ABA doneti kvalitetniju kosarku i razvoj kosarke na nasim prostorima, a mi smo dobili nista, samo klubove pune stranaca, da bi izborili jedno mesto u Evropi. Sta Zvezda ima od te Evrope, malo Covic da napuni svoje dzepove i ostatak da isplati strance, a sta Srbija ima, nista.
     (BojanNS, 26. oktobar 2020 01:05)

    # Link komentara

  62. Ovakav bi bio rezultat 50% njenih utakmica da je prvenstvo regularno
     (Melita Sandić, 26. oktobar 2020 00:55)

    # Link komentara

  63. I, sta Mister kaze za nas kompetišn?
    Ajmo Deki, da se ne ljubimo. Pedala.
    (Kizimizi, 25. oktobar 2020 23:15)

    Rekao je mora “roster” da dodje na “turn over”...
    (The Bright Side of Your Mind, 26. oktobar 2020 00:47)

    # Link komentara

  64. Sudija je dao sve od sebe, ne treba u zameriti. ?
     (milton, 26. oktobar 2020 00:42)

    # Link komentara

  65. U dosadašnjem toku sezone, dakle na ukupno 12 utakmica, Zvezdi svirano šest penala. Svaka druga utakmica penal. I to mahom kad im visi rezultat. Kad ne ide, mora gurka. Al nekad ni to ne pomaže.
    (zvezdanesterac, 25. oktobar 2020 23:26)

    Pa naravno da sviraju kad napadamo non-stop i ne izlazimo iz protivnickog šesnaesterca. A rezultat do večeras nijednom nije visio tako da lažeš.
    Na primer protiv malih ekipa kao što je partizan koji posle prvih pet minuta i postignutog slučajnog gola nije prešao svoju polovinu i igrao bunker normalno da će da dosude jedanaesterac.
    Isto tako i protiv Javora i ostalih partizanskih filijala koje parkiraju autobus ispred gola i misle da su super a ustvari blage veze nemaju nego se brane celu tekmu i čekaju neki otpadak da bi išli ka našem golu.
    Samo retki poput Vojvodine i još par ekipa ima znanje da se nadigrava sa nama, a to sigurno nisu partizan i javor.
    Zato i treba da nam dosuđuju penale.
    Znači svirali bi i za protivnike al treba stisnuti ... a i krenuti u napad.
    Zgazi ih sve.
     (ma nemoj, 26. oktobar 2020 00:36)

    # Link komentara

  66. @veliki strumfe

    Sve si to lepo opisao, sve je u redu. Samo mi molim te objasni gde je tu logika da vi suvereno i ubedljivo uzimate titule a ovakvim balvanima iz tvoje price?
    (hgf, 26. oktobar 2020 00:34)

    # Link komentara

  67. Opet penal na 17metara?!? Sudiju suspendovati za celu sezonu. Sramota!
     (Salaso, 26. oktobar 2020 00:28)

    # Link komentara

  68. 321




    Ti pričaš o nezasluženim golovima,a derbi? Da nije Erakovića,gol bi partizan dao al juče.
     (Dušan, 26. oktobar 2020 00:18)

    # Link komentara

  69. Jad ste i beda. Kim Dzong Un ovako ne gura ekipu za koju navija u severnokorejskoj prvoj ligi. A najjaci su ovi zamlaceni i zaslepljeni satro navijaci, kao ne moze sve da se dobije ovo ono. Treba da vas je kommpletno sve sramota, pocev od igraca koji svi listom znaju da igraju prijateljske utakmice i jos se drznu da ludacki slave smesne titule. Na kraju krajeva, tako se slavio i gol u derbiju iz penala :)
    (hgf, 26. oktobar 2020 00:17)

    # Link komentara

  70. E moj Deki, ma počni utakmicu sa najjačim sastavom, daj im 3-4 komada, pa onda uvedi tu dečurliju.
    Nek se zna, 25. oktobar 2020 23:32)

    Kako bre, a "nasa deca"??
    (Lars, 26. oktobar 2020 00:16)

    # Link komentara

  71. I jel Zvezda namestila?Jel se sklonio Javor? grobarske alibi priče...
     (Dušan, 26. oktobar 2020 00:15)

    # Link komentara

  72. Stankovic je trener u pokusaju.
    (Nemanja, 26. oktobar 2020 00:13)

    # Link komentara

  73. Da smo bili bolji, pobedili bi... Ovako može se reći zaslužena podela bodova, uz odličnu utakmicu golmana Javora...
    (Hagiano, 26. oktobar 2020 00:08)

    # Link komentara

  74. Ja lepo pre neki dan kazem da nam Falcineli ne treba a vi mi lupate minuse sta je danas bilo covek se nije video celu utakmicu(Dragan NS)
    Misliš pola utakmice, s'obzirom da nije igrao prvo poluvreme
     (DžejAr65, 26. oktobar 2020 00:02)

    # Link komentara

  75. Vidim, neki se odusevljavali sto smo izasli sa 5 klinaca. I, šta smo dobili? Naravno ništa. Nit su šta pokazali, nit su dobili meč i samo su još više ubijeni u pojam. To je kao kad neki ovde bulazne o mladim košarkašima koji treba da igraju u Zvezdi. Pa trpao bi nas svako 30 razlike. Jedan u milijardu je Luka Doncic pa može da igra kao klinac u celikom klubu. Nema takvih. Tako i u fudbalu. Evo: Erakovic nesiguran, Veljko već mesec i po se ne sastavlja, dečko kao da zaboravio da igra fudbal: pas apsolutno ne postoji, ideja u igri jula, šut se izgubio. Kad mi neko kaže za njega i baletana Ivanica (pola golova dao tako sto lopta pogodila nekog igrača i prevarila golmana) da su plemeniti igrači, tačno mi dodje da povratim. Gavrić se isto negde izgubio. Njegoš je totalna nula, on je iz dana u dan sve gori i gori i mi ga više ne možemo ni prodati jer niko nije lud da kupi takvog trkača. Prodajom Jovičića izgubili smo čvrstinu na sredini, a prodajom Vulica - kreaciju. Od svih iz sredine bas njih dvojicu nismo smeli da pustimo. Ben totalno izgubljen, čovek hoce da ide očigledno. Spiridonovic odlično počeo sezonu, davao golove i asistirao, a Stankovic ga zakucao za klupu mesec i po i normalno da je potpuno ispao iz forme. I onda ga ubacuje u vatru protiv Hofenhajma - pa neće to tako (još ubacuje i Simića koji zadnju utakmicu odigrao prošle godine). Vukanović je neverovatna neznalica, a Gobeljic - mrtva trka sa Vukanovićem. Teško mi je da se odlučim ko više blage veze nema. Rodić se čovek bori i tu nemam zamerke, trci kao blesav iako ni on nije znalac. Katai očigledno daleko od forme. Pavkov da se uljudi - izgleda kao pećinski čovek! Na šta on liči cccc i obda logično masi mrtvu šansu. Ali najgori je Stankovic - nije doveo nikog na desnom i levom beku, nije doveo kvalitetnog stopera, prodao pogrešne igrače na sredini, a o igri i taktici pojma nema. U možda presudnom delu sezone njemu je tim potpuno ispao iz forme, a nema nikakvu ideju šta da uradi i kako da to popravi. Veceras mu špica igra Ben, protiv Omonije Vukanović a Ben na krilu, protiv Hofenhajma Ben iza špica - samo seta čoveka desno, napred, u sredinu jer on nema predstavu kako želi da mu tim igra.
    (veliki strumf, 26. oktobar 2020 00:01)

    # Link komentara

  76. Kako tri minuta, koliko izmena, odugovlačenja, prenemaganja, aut, i gol aut izvodjenje. Sudija.
     (miško, 26. oktobar 2020 00:00)

    # Link komentara

  77. Pitanje za upravu i trenera Stankovica,
    u kom minutu je Zvezda napravila neku akciju, neki ozbiljan šut na gol a da to nije bila slučajnost
    Krajnje je vreme da se postavi ozbiljan trener koji nešto zna da radi sa trenutnim šetačima po terenu.Stankovic je smešan.
    Vec sad je jasno da ce nas Liberec pobediti u sred Beograda sa ovakvom igrom.Bice mi jako teško slušati ove Čehe...
    (ZVEZDA, 25. oktobar 2020 23:54)

    # Link komentara

  78. Bolje sad nereseno nego sledeca protiv Libereca
    (Napred Zvezdo, 25. oktobar 2020 23:34)
    Slazem se,bolje poraz od Libereca nego nereseno
    (Jungle thunderous, 25. oktobar 2020 23:52)

    # Link komentara

  79. @Napred Zvezdo Da, pošto će protiv Libereca biti poraz.
     (Ein, 25. oktobar 2020 23:49)

    # Link komentara

  80. 5 izmena, jel realno
     (Južnjaci, 25. oktobar 2020 23:47)

    # Link komentara

  81. Znao sam da nije dobro za Partizan što Ivanić nije igrao u derbiju. Promašio bi penal i mi bi pobedili. Kakva šteta.
    (Šteta, 25. oktobar 2020 23:45)

    # Link komentara

  82. kad ne ide, ne ide. ne pomaze ni penal na sedamnaest metara. najbolje bi bilo da zvezda puca penal na pocetku svake utakmice, bilo bi postenije. i naravno da se uvede pravilo da zvezdini igraci ne mogu dobiti crveni karton...
     (slobo, 25. oktobar 2020 23:40)

    # Link komentara

  83. Nikolić nije igrač za zvezdu,posle hofenhajma i veceras protiv javora valjda je svima jasno da je dečko ispod proseka. Da ne pričam o prošlim utakmicama gde se konstantno i svaki meč dečko forsira a ne pokazuje ništa!
    (realno, 25. oktobar 2020

    Kako će Terza da ga uvali nekim Holanđanima, Turcima ili Begijancima za 300.000 plus 20% od sledećeg transfera( razume se na njegov račun.)
    samo gledaj ...
     (Marko, 25. oktobar 2020 23:37)

    # Link komentara

  84. jeli, a sto je penal van 16, to se ne prica...!!!
    (mirocki, 25. oktobar 2020 23:36)

    # Link komentara

  85. Није ово била последња утакмица 12.кола
     (Вуче, 25. oktobar 2020 23:36)

    # Link komentara

  86. Ko je gledao video je odličnu utakmicu.
    Zvezda mnogo bolja, javoru se kao i patlidžanu isplatio bunker. Mi napadali 94 minuta i pored očiglednog umora. Super što svi dobijaju šansu, dugo je prvenstvo plus liga evrope. I bolje sada nerešeno da se uigraju svi igrači.
    Golman javora danas branio nemoguće.
    Ovi grobari šatro zvezdaši koji teraju trenera i igrače - provaljeni ste.
    Neiskorišćen penal - ok, mora i da se promaši ponekad. Prezadovoljan zalaganjem, vidi se želja kod svih igrača. Mali Eraković izrasta u lidera. Nerešen rezultat ok, šta je problem?
    Vratiće nam se pobedom već u četvrtak.
    Zgazi ih sve!
     (odokativno, 25. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  87. - Očajna igra Zvezde,
    - Penal nije postojao, faul je bio ispred
    - Drago mi je što je Ivanić promašio penal, bila bi TO NEZASLUŽENA POBEDA ZVEZDE.
    - Sa ovim trenerom Zvezda u LE ne može nikog da pobedi, može samo čudom neviđenim da igra jednu ili dve nerešeno
    - Stankoviću treba dati OTKAZ I TO JOŠ VEČERAS, i dovesti Muslina da nekako sezonu privede kraju i osvoji jednu ČISTU TITULU.
    - Više nema ni izvinjenja ni objašnjenja, STANKOVIĆ JE NEZNALICA I TO DOKAZANA, I MORA DA IDE I TO ODMAH.
     (NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD, 25. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  88. Tri utakmice, dva nepostojeća penala, jedan nezaslužen gol...
     (321, 25. oktobar 2020 23:34)

    # Link komentara

  89. Bolje sad nereseno nego sledeca protiv Libereca
    (Napred Zvezdo, 25. oktobar 2020 23:34)

    # Link komentara

  90. Pa kad može Juventus možemo i mi da kiksnemo u jednoj prvenstvenoj utakmici!

    Idemo dalje sledeći je nikad jači Slovan a naš " mister" sigurno već ima ideju kako ćemo poale 3 utakmice konačno da damo gol a da ne bude iz penala!
     (Markobg, 25. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  91. Nikolić nije igrač za zvezdu,posle hofenhajma i veceras protiv javora valjda je svima jasno da je dečko ispod proseka. Da ne pričam o prošlim utakmicama gde se konstantno i svaki meč dečko forsira a ne pokazuje ništa!
    (realno, 25. oktobar 2020 23:12)


    Lako je vama strucnjacima, odgledate par utakmica i sve znate.
    (Hando, 25. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  92. Faul za penal bio van šesnaesterca! Šta reći, sem zvezdanesterac!
     (Vlado, 25. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  93. Да не будемо превише самоувјерени и да из овог скоро пораза нешто научимо, да видимо недостатке а има их доста. Надам се на зима да ће управа мало "ставити прст на чело" и "одријешити кесу" па купити оно што нам недостаје а то су, сви знамо, бекови прије свега. Успјех заведе и мислиш да си непобједив. Идемо сад на Либерец, надам се с публиком.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  94. E moj Deki, ma počni utakmicu sa najjačim sastavom, daj im 3-4 komada, pa onda uvedi tu dečurliju. Ovako im samo odmažeš, veliki igrač se postaje uz već dokazane fudbalere, a ne ovako da od Velje očekuješ da nosi igru uz svoje vršnjake. Sad ga ne vadiš iz tima, a kad je bilo najvažnije u utakmici godine ne staviš ga ni minut, a dečko ima 19 god i mogao je da trči po onoj vrućini na Kipru. Ne ti staviš Jovančića, koji nije odigrao ni minut ni pre ni posle te utakmice. Štopeti su posebna priča, imaš 3 solidna što pera, zašto sad forsira tog mladog Etakovića. Za njega ima vremena, mada mislim da nije kalibar velikog igrača. I još nešto, kad je Bajern odmarao Levandovskog, i Barsa Mesija, a igraju mnogo jače utakmice od naših vedeta.
     (Nek se zna, 25. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  95. Ovaj golman protiv Partizana ispuštao lopte loše procenjavio centaršuteve a danas kao spajdermen. Bolji je od Stojkovića. Svaka čast Javore sve čestitke
    (Zvezdaš, 25. oktobar 2020 23:06) Lepo si se setio. Partizan mu je 2 gola dao na prazan gol. Najpre je spustio loptu Sadiku na nogu da mu podigne cenu, a zatim je Asano ubacio loptu u praznu mrežu. Primili su 4 komada a oznojilo se nisu. Zato su izginuli veceras i svaka im čast na tome - sami smo krivi sto nismo sposobni Javor da dobijemo. Još kući. Sto na klupi imamo amatera koji se na severu ne bi razlikovao od bilo kog huligana jer se tako ponaša. Ali, iz aviona je jasno da je Javor grobarska filijala i zato nemoj da se više foliraju sa pisanjem o nekim filijalama, kad ih upravo oni imaju. Filijala im i Metalac (trener Metalca komentariše derbi kao Partizanovac, to nigde nema), ali izgleda da nisu bas svi bili obavešteni o tome.
    (veliki strumf, 25. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  96. Uvek posle Evrope ovakve utakmice. Jes onih ostali ali ne mogu da ga metnu nikako.
     (4k4.Dex, 25. oktobar 2020 23:31)

    # Link komentara

  97. Penal? Prvo da li je prekršaj, a drugo i da jeste taj kontakt bio je van 16. Stvarno je sve izgubilo smisao.
     (?!, 25. oktobar 2020 23:31)

    # Link komentara

  98. i Savo Milosevic je za Dejana Stankovica Gvardiola,idi Deki ne brukaj se,doziveces sudbinu ko Robi ko Sava
     (Pa da, 25. oktobar 2020 23:30)

    # Link komentara

  99. A prodali ste Vulica za sicu.. Hahaha, bolji od svih veznih igraca.. Kreativniji, direktniji, tehnicki potkovaniji, opasniji po gol protivnika, u svakom segmentu...
     (Markovic9921100, 25. oktobar 2020 23:29)

    # Link komentara

  100. Nadjem snimak penala na You Tube. Smanjim brzinu na 0.25 i ne videh ama bas nikakav prekrsaj sem bacanja Katajia u 16m. Mozete pogledati i sami...Ono je tezak blam...Sta to Zvezdi treba nije mi jasno.
    (Marko T., 25. oktobar 2020 23:28)

    # Link komentara

  101. Ja lepo pre neki dan kazem da nam Falcineli ne treba a vi mi lupate minuse sta je danas bilo covek se nije video celu utakmicu Pavkov usao u drugom poluvrenenu imao dve sanse dobro sutirao nije dao gol pa sta da je igrao od pocetka dao bi a ne ovaj italijan dve utakmice za redom nula Forsirati Boacija i Pavkova a ovom italijanu se zahvaliti
    (Dragan NS, 25. oktobar 2020 23:28)

    # Link komentara

  102. strasno
     (Markovic992, 25. oktobar 2020 23:27)

    # Link komentara

  103. A prodali ste Vulica, bolji od svih veznjaka zajedno...
     (FUDBALSKI FAN, 25. oktobar 2020 23:27)

    # Link komentara

  104. U dosadašnjem toku sezone, dakle na ukupno 12 utakmica, Zvezdi svirano šest penala. Svaka druga utakmica penal. I to mahom kad im visi rezultat. Kad ne ide, mora gurka. Al nekad ni to ne pomaže.
     (zvezdanesterac, 25. oktobar 2020 23:26)

    # Link komentara

  105. na levoj strani nikolić i rodić dave kataia, moraš baš da ništa ne znaš o fudbalu pa da kreativni trio gobeljić, petrović, vukanović postaviš i zajedno i na istu stranu, posledica - dva klasična centarfora dobila su ukupno jednu upotrebljivu loptu, ona druga bila je slučajni odbitak.
    i onda "strateg", čiju su izjavu da nije za trenerski posao svi naprasno zaboravili, mudro zaključi da je falio samo gol, jer je, valjda, sve drugo bilo idealno?!
    fudbalerima javora sve čestitke, da su u drugo poluvreme ušli kao u prvo - verovatno bi i pobedili...
    (mladići borovi, devojke jele, 25. oktobar 2020 23:26)

    # Link komentara

  106. @Nego šta, i tridesetak primljenih golova u te dve godine igranja u LŠ!
    (Saša, 25. oktobar 2020 23:25)

    # Link komentara

  107. Svako ima pravo na los dan pa i nasa zvezda, nije islo, idemo dalje.
    Vi sto poistovecujete zvezdu i partizan, to rade grobari i hejteri, to nema veze sa pamecu, zvezda godinama ima rezultat u evropi, vi se brukate stalno, idite kod Latinusa na malo momackih prica.
    (idemo dalje, 25. oktobar 2020 23:22)

    # Link komentara

  108. Sve, sve, ali da Pavkov ne ubaci onu loptu sa 5m je sramota. Nalazi se na levoj strani i on sutira levo, umesto na suprotnu stranu. Nikolic inace u velikom padu forme, trebalo bi ga malo odmoriti. Veliko razocaranje Vukanovic, koji svaku loptu ceka da dodje do njega. Na pamet mu ne pada da krene na nju, spreci protivnika. Sa loptom nema ideju gde ce, ne zna kome bi je dodao ili ubacio.
    (Pedja, 25. oktobar 2020 23:22)

    # Link komentara

  109. Navijač sam Zvezde, ali sam potpuno ravnodušan na ovaj cirkus. Nesretnom Partizanu nismo dali gol iz igre ne pamtim od kada, jalovi smo i neefikasni u zadnje vreme i to se ne menja, evo ni iz penala ne možemo da ga damo, ne vidim ni u LE da možemo nekom da damo gol jer moramo da imamo bar 5 stopostotnih šansi da bi dali jedan gol, ali ni to nije garancija. U Evropi nam takav luksuz niko neće dozvoliti, a opet da sačuvsmo svoj gol možemo izgleda samo protiv Javora? Ništa se meni ova sezona ne sviđa, rezultati su još i dobri koliko mi nemamo igru i rekao bih najblaže ni nemamo pojma, milion igrača koji se vrte u krug a sve da ih skupiš jednom Marinu ne bi mogli ni kopačke da čiste.
     (Džoni, 25. oktobar 2020 23:22)

    # Link komentara

  110. I opet, posle utakmice, Stanković kaže: Falio nam je gol!?
    Istu mudru misao je rekao posle Omonije.
    Hahahahahahahaha.
    (Vladimir, 25. oktobar 2020 23:21)

    # Link komentara

  111. Opet penal na 17 metara
     (pARTizan, 25. oktobar 2020 23:20)

    # Link komentara

  112. Milane,nije Javor filijala Partizana,nego Javor jedini nece (uz Partizan naravno) da se skloni zvezdi,e sad vidis kako je crno- belima svaki vikend..
     (Pojedinci stvarno nemaju blama, 25. oktobar 2020 23:20)

    # Link komentara

  113. Grobari, da li vam je sada jasno da moze da se desi da zvezda ne pobedi. Protivnik je opet igrao sa 100% snage kao i svi do sada, ali kada zvezda odigra slabo onda tesko do pobede
    (objektivan, 25. oktobar 2020

    Sta je tu cudno.Vi igrate dobro samo kad vam se sklanjaju,a kad to nije slucaj ni nepostojeci penal ne mozete iskoristiti.Samo se pitam,da li ce sada stici "saopstenje da penala nije bilo".
    (2113, 25. oktobar 2020 23:19)

    # Link komentara

  114. 12 kola/6 penala. Zvezda dosla na 50%....Opet najbolji u Evropi...
    RESPECT.
     (bugiber, 25. oktobar 2020 23:16)

    # Link komentara

  115. I, sta Mister kaze za nas kompetišn?
    Ajmo Deki, da se ne ljubimo. Pedala.
     (Kizimizi, 25. oktobar 2020 23:15)

    # Link komentara

  116. Čestitke Javoru. Već drugu sezonu igraju vrlo lep fudbal, na gol više, još kad bi bili nešto čvršći u odbrani, bili bi u gornjem delu tabele. E sad, ne bih im bio u koži jer su otkinuli bod klubu koji pobeđuje sve utakmice sem derbija, klubu koji u zadnje 3 sezone skoro pa i ne zna za kiks i obično posle evropskih utakmica razbija superligaške ekipe što je totalna suprotnost za sve klubove na svetu da posle evropskih utakmica 3 dana kasnije rešetaju. Tako da, preživeli su još jedan standardan zvezdanaesterac ali će se verovatno u narednih nekoliko kola suditi na njihovh štetu zbog ovog rastrčavanja, borbe i suprotstavljanju nepobedivima. Svakako ovaj kiks ne menja ništa jer je titula obezbeđenja ali sam ja primetio jednu stvar. Navijači Zvezde pljuju po svojim fudbalerima i treneru nakon jednog, ej, jednog kiksa, a do sad su bili igračine za našu ligu, navikli ljudi da ne gube pa im čudno ovo da se desi. Nigde u svetu ovog nema, ali nigde, ali šta očekivati od ljudi kojima je Milan Borjan legenda, čovek koji je nedugo pre dolaska u njihov klub bio lik koji ih je provocirao, ismejavao itd, a sa druge strane pljuju Stojkovića, ahahahahaha. Za kraj jedna stvar koja nije navijačka, kad bi svi ostali klubovi u ligi igrali ovako protiv Zvezde, kao Javor danas, liga bi nam bila jača i klubovi bi nam bolje igrali kvalifikacije, ali opet, džabe i ovo ako se nastavi sa zvezdanaestercima kao danas...
    (marek hamšiković, 25. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  117. MILOJEVIĆU, VRAĆAJ SE !!!
    (Predrag Drugi, 25. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  118. STANKOVICU ODLAZI ODMAH
    (zvezdas 55, 25. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  119. Stankoviću ja znam da si ti bio odličan igrač, ali izbor igrća CZ je kriminalan. Gobeljić i Rodić imaju problem u glavi. Spori neznaju da centriraju. Igraš sa dva centarfora a samo jedna lopta na glavu Pavkova. Ostale lopte su krivo dodane, izgubljene. Tu prednjaći Nikolić, pogledaj snimak možda jedno tačno dodavanje, to što koći napad kao Gobeljić i Rodić. Interesantno je i izvođenje auta. Igraći CZ sačekaju da se odbrana postavi pa onda izvode aut. Gledaju li igraći CZ kako igraju veliki klubovi. O tome da pokušavate da ušetate u gol nema veze. Cela tri udarca na gol i sve je bilo traljavo. Vrlo jednostavno umesto trčkaranja šutiranje iz prve dva sata, po mogućnosti u dalji golmnov ugao sa efeom koji ulazi u malu mrežu. O Vukanoviću sam već rekao nije mu mesto u CZ. Ivanića treba kazniti zbog nonšalatnog šutiranja penla. I on je kiloster. Nekada je CZ imala igraće koji su znali brzo da prenesu loptu, da šutiraju, lopte su bile upućene teledirigovano tamo gde igrač želi. Ovi sada nisu u stanju da dodaju loptru na 5 metara, ili je kratka, ili prebrza ili neprecizna često igraču iza leđa ili u for gde nema nikoga. sa ovim navedenima mi u E nemamo šta da tražimo. S poštovanjem
    Još jedna sitnica pozovite Đajića da objasni igraćima kako se centrira, lopta krene na prvu stativu pa onda naglo beži od golmana i golman ispada iz igre. Ako im objasni i ako budu vežbali biti će nešto od njih.
    (Mito, 25. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  120. Ufff šta su sve promašili a tek šta je čovek branio. Bravo za golmana, svaka čast.
     (4k4.Dex, 25. oktobar 2020 23:13)

    # Link komentara

  121. Dobro je da smo kiksnuli jednu do kraja sezone, da ne slušam plač grobara do kraja iste, neka pola lopti, koje nisu ušle sad, uđu u mrežu Libereca u četvrtak. Sutra kec u Nišu.
    (Katai, 25. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  122. Nikolić nije igrač za zvezdu,posle hofenhajma i veceras protiv javora valjda je svima jasno da je dečko ispod proseka. Da ne pričam o prošlim utakmicama gde se konstantno i svaki meč dečko forsira a ne pokazuje ništa!
    (realno, 25. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  123. Razmišljam nešto za ova dva beka Rodića i Gobeljića,nemaju ni šut, ni dribling, ni skok, ni centarašut, ni osećaj za gol, ni brzina ni eksplozivnost, niti imaju snage i znanja da se zagrade i sačuvaju loptu,stalno su nešto van balansa.
    Ja koliko god se trudio, stvarno ne mogu da otkrijem po kojim osnovama su oni
    uopšte fudbaleri.
     (aleksandar12, 25. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  124. Opasno se koristi situacija bez publike da setaju i trckaraju polutani po travi. Vredjate nam inteligenciju ali ni to nece doveka !
     (RedMetox, 25. oktobar 2020 23:11)

    # Link komentara

  125. Odlazi Stankovicu ispeci zanat pa dodji.
    Ne moze prvi klub da ti bude C.Zvezda , pogledaj u kosarci posle koliko godina je dosao u C.Zvezdu Obradović.
    Ne treba ti to nisi jos dorastao za prvog trenera C.Zvezde .
     (Nebojsa, 25. oktobar 2020 23:11)

    # Link komentara

  126. Ne moze ni svaka da se dobije.Danas nije htela u gol ali ucice protiv Libereca.Ima igraci jos vise da grizu sledecu posle ovog remija
    (Dare_cz, 25. oktobar 2020 23:11)

    # Link komentara

  127. Kakve fudbalske gromade!
    Jad i beda naseg fudbala!
    (nenad milev, 25. oktobar 2020 23:10)

    # Link komentara

  128. @Milan

    Ovo je sav problem i jad naseg fudbala. Kriv je Javor jer se usudio da igra kako zna protiv Zvezde. Da sam na vasem mestu, hteo bih da svaka ekipa igra kao Javor. Bar bi igra u Evropi na nesto licila, a ne samo samari do samara.
    (Mix, 25. oktobar 2020 23:10)

    # Link komentara

  129. Kakva bi to utakmica bila Zvezde u prvenstvu da nije sviran penal za nju..? Prosto me sramota što sam njen navijač. I to još od 1987. Sve te nameštene utakmice nam se obijaju o glavu kad izađemo u Evropu. I Partizanu kad je ono 7 puta bio zaredom prvak pa gubio od kelnera iz Velsa, a sad i Zvezdi kojoj je uspeh što je izgubila 2:0 od Hofenhajma kojem nije igralo pola prve postave.
     (Djoksa, 25. oktobar 2020 23:09)

    # Link komentara

  130. Zvezda je prejaka za nasu ligu,nema ko da ih pobedi.Partizan je sam kriv sto nije pobedio i da bude smrznut samo na minus pet.Ovako je smrznut na minus devet i nema nikakve sanse vise
    (Grga Pitic, 25. oktobar 2020 23:08)

    # Link komentara

  131. Javore...Javore zvezdina visegodisnja muko u svakoj sezoni. Partizan i kad je najjadniji im daje po 5-6 komada redovno. Ok, kapiram da su im filijala i sluze im za podizanje raspolozenja kao nekad sto je bio Hajduk iz Kule, a Zvezda im mora dati lagano 3 komada, a ne svake sezone kad kiksaju to je protiv Javora.
    (Milan, 25. oktobar 2020 22:33)

    Varaš se sekundarac, Javor je jedna od ekipa koje se ne sklanjaju i odmah nastane problem. Zamisli samo da sve ekipe igraju na ovakav način protiv vas.
     (statuskan, 25. oktobar 2020 23:08)

    # Link komentara

  132. Zvezdi nedovoljan i penal!
    Modernim rečnikom rečeno-neprocenjivo!
     (Idi begaj, 25. oktobar 2020 23:08)

    # Link komentara

  133. bravo stankovicu vec dve ipo utakmice nismo dali gol iz igre sram te bilo tebe i tvoje defanzive
    (moki, 25. oktobar 2020 21:51)

    Pa dešava se. Šta ćemo sad?
     (kukuruz kokicar, 25. oktobar 2020 23:08)

    # Link komentara

  134. Isti nerešeni rezultat kao i prošle godine. Što u meni budi sumlju da će neki "muzičar mozart da svira".
    (Dejan, 25. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  135. Ponovo NEPOSTOJEĆI PENAL ZA C.Z.,FAUL JE BIO NA RUBU ŠESNAESTERCA???
     (Don Kihot, 25. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  136. I dve lige sampiona I liga evrope su po direktivi...
    (Nego sta, 25. oktobar 2020 21:09)

    Ne, već "po sreći". Prve Lige Šampiona ste se domogli pošto vas je Salcburg rastavio na komade, nerealan je SF koji se tu desio. Druga je tek bila talija, i Kopenhagen i Bojsi su vas pregazili i da niste imali Borjana prošli biste daleko gore nego protiv Kiprana ove godine. A Liga Evrope je do žreba, odlučujuće kolo sa amaterima Jermenima kojima besni rat, pa moraju da igraju na strani - i njih ste jedva prošli.
     (Zdravko, 25. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  137. Je l neko primetio da je penal sviran van kaznenog?
    (NN Lice, 25. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  138. reko ja sta ce biti.
     (pera, 25. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  139. Dodati u zapisnik: opomena sudiji:
    penal nije dovoljan. samo penal I crveni karton garantuju 3 boda.
    (Milos, 25. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  140. koliko deki veze sa fudbalom nema,to nisam skoro video,covek pojma nema.izbacuje ivanica,koji jedini nesto radi na terenu,ubacuje pavkova kome treba navigacija na terenu,samim tim ubija falcinelija,koji pola sata loptu nije primio.kuriozitet neznanja je ovaj decko vukanovic,koji je klasican IGRAC MANJE!!! sta on radi na terenu i cemu sluzi,valjda ni deki ne zna. opet se pitam,od cega on odmara igrace.svaku tekmu bajerna,reala,barse,liverpula,sitija,juvea pocinje i igra 9 ili 10 istih igraca,takticka zamisao se kod vrhunskih trenera menja sa jednom najvise dve izmene.ovaj nas genije izvede 3 standardna igraca,posle na poluvremenu uvede odmah jos tri.alo bre,GENIJE, sta si postigao time sto katai,rodic i falcineli nisu igrali 90 vec samo 45 min.ako si zamislio da ih odmoris,ostavi ih van protokola,ako ne trebali su da igraju 90min. bena pod hitno prodati,decko se vuce po terenu.prodati bodovi protiv davljenika,na nasem stadionu, los uvod pred liberec,mnogo igraca totalno van forme,ni I od IGRE NEMAMO, ovaj lupeta ko konferencijama svakakve gluposti,BOZE SACUVAJ!!!
     (devil himself, 25. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  141. Ovaj golman protiv Partizana ispuštao lopte loše procenjavio centaršuteve a danas kao spajdermen. Bolji je od Stojkovića. Svaka čast Javore sve čestitke
    (Zvezdaš, 25. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  142. Станкови? фудбал се игра за голове
     (Алек звездаш, 25. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  143. Stankovič nikad neče naučiti kako se gube bodovi sramota za sastav i igru u prvom poluvremenu Erakovič,Ben i desni bek su bili največi problem za lošu igru pa sledeči put ponovo ovakav sastav i sigurno bodovi odlaze Stankoviču Dokle više na špicu Ben a centarhalf Erakovič koji se boji sam sebe odduvaju ga svaki duel ko mušicu na terenu pravi početničke greške Ben više nije igrač Deki samo potcenjuj ekipe u prvenstvu i sastavljaj tim bez špica sa lošim Erakovičem pozadi i možeš slobodno otpisati prvenstvo stvarno glupost.
    (slaviša šmigič, 25. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  144. Javor je jedna od rijetkih postenih ekipa. Vec godinama bodove uzimaju Zvijezdi. Nema sklanjanja kao vecina ostalih u ligi. Da ostali igraju tako Zvijezda bi bila negdje na sredini tabele. Realno.
     (gago, 25. oktobar 2020 23:05)

    # Link komentara

  145. Koks Zvezde.
     (Kijamet, 25. oktobar 2020 23:05)

    # Link komentara

  146. Javore,Javore...
    (Merlin, 25. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  147. Ovo je zapravo bila odlična utakmica, a nerešeno pravedan rezultat. Dajte ovoj deci još prostora da igraju!
     (bob, 25. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  148. Zvezda moze da izgubi bodove samo ako promasi penal
    (Neki lik, 25. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  149. Crvena Zvezda u ovoj ligi od 19 klubova ima svojih 13
    Uz Partizan samo josh 5 ekipa ne pusta meceve Zvezdi.
    Javor je jedan od njih
    Proleter drugi...

    Toliko
    (bobanmkd, 25. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  150. Ovo je takticki remi institucije da bi igraci bili motivisaniji pred mnogo bitniji mec protiv Liberec.Institucija ima veliku prednost u prvenstvu tako moze sebi da priusti ovakav experiment
    (Crvena zvezda institucija, 25. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  151. Marko Gobeljic,Njegos Petrovic i Aleksa Vukanovic.
    3 fudbalska zlocinca.
    (Asdf, 25. oktobar 2020 22:40)

    Slobodno stavi Kataija i Pavkova. Sramotno je kako se šetkaju i jedan i drugi. Da ponovim po 100 put - Kanga nije pojačanje. Katai nije pojačanje. Gobeljic nije fudbaler. Rodić nije fudbaler. Stanković nije trener.
     (NoName, 25. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  152. Zvezda je izašla sa 5 mladih igrača i bilo je zaočekivati da se Javor drži. Po meni bio je penal za Zvezdu. Ivanić je promašio, dešava se. Ono što nije dobro, to je da će trener Javora za desetak dana ostati bez posla jer nije smeo da dozvoli da njegova ekipa igra i da se bori protiv Zvezde. Ovakve utakmice Zvezdi služe da promoviše svoje bisere kako bi ih prodala i ako neko to sprečava neće dobro proći. Setite se trenera Indjije i toga kako je ostao bez posla.
    (Cinik, 25. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  153. Pobede,porazi i nereseni rezultat su sadtavni deo fudbala i sporta uopste, jer da nema iznenadjenja sve ni bilo dosadno.
    (aha, 25. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  154. Драматургија ужасна, режија очајна а конкурс намештен..
     (Мали Железник, 25. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  155. Penal van 16, koleno u glavu je zuti karton. Malo je i to kad neko nece da se skloni. Nazalost sada Javor ima da ispadne iz lige posle ovog bezobrazluka.
    (Woodchuck, 25. oktobar 2020 23:02)

    # Link komentara

  156. Kolenom Gobeljic u glavu? Da li to boli? Nije namerno naravno..Nije problem u tome, vec o nacinu igre. Lopta ne sme da prodje i nije bitno na koj nacin. To je i Suma osetio. Javor je zasluzio nereseno a svaki penal nije siguran gol. Poceli su i penali da se svete..Dotle se doslo.
    (123, 25. oktobar 2020 23:02)

    # Link komentara

  157. Jel ovo ponovo penal van 16?
    (Bob Sent Kler, 25. oktobar 2020 23:02)

    # Link komentara

  158. S obzirom da je Ben odigrao sto utakmica za Zvezdu, zaslužio je da na današnjoj utakmici bude kapiten.
    Ne znam po kojim kriterijumima je Gobeljić kapiten, a odigrao je manje utakmica od Bena.
    (Muta Gonzales, 25. oktobar 2020 21:50)


    Gobeljć je kapiten zato što centrira tako kao niko pre a bogami i posle njega neće !
     (Stipsa, 25. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  159. Zvezda nema snage da igra na dva fronta.
    (g4, 25. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  160. Шта је још потребно да се деси па да Станковић добије отказ? Три утакмице заредом без победе. Ништа није урадио откако је постао тренер. Нема ниједан једини вредан резултат. Он заправо ништа није ни освојио. Милојевић је освојио претходно првенство. Станковић је избугио куп. Највећу бламажу у историји клуба смо доживели против Омоније. Од три дербија ниједан ниједобио. Милојевић је добио два. Да ли се чека и да изгубимо бодове против Либереца? Станковићу, губи се из Звезде, ако још увек желиш да те третирамо као човека.
    (Марко, 25. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  161. STANKOVIĆU AJDE U GRAFIČAR PA SE TAMO UCI!!! 3 utakmice gol iz igre bismo dali neznalice jedna. Posle penala u derbiju tebi penal šutira ova balerina sa dušom u nosu! Igra nula, ideja nula, veze nemamo! Šta ti znas čoveče??? Ništa! Ajd napolje, dosta je bilo učenja. Sve smo gori i gori a sad je vrlo važan deo sezone.
    (veliki strumf, 25. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  162. Prosto neverovatno da je Gobeljic kapiten Zvezde a Vukanovic još uvek u sastavu ekipe i od njega se očekuje da unese promenu, Petrović vezni igrač bez ikakve ideje i igre u napred. I da to ceo stručni štab ne može da vidi,e to mi nije jasno.Sramota ko igra u Zvezdi sve
     (Doktor, 25. oktobar 2020 23:00)

    # Link komentara

  163. I posle neko priča ne treba nam Kanga, pa Kanga je jedini igrač koji zna da spoji napad sa sredinom, jedini igrač koji zna da iznese loptu, Peteović, Vukanović, Gobeljić, pa zar je potreban komentar, Ivanić i Nikolić očajni danas, al očajni, Javor nismo pobedili, tužno, baš tužno, baš me zanima šta će Stanković izjaviti, strašno.
    (Sasa, 25. oktobar 2020 23:00)

    # Link komentara

  164. Sad će opet Stanković da nema šta da zameri igračima. Kojim bre igračima? Pola je za seosku ligu. I tu bi teško imali mesto. Propast. Opet vreme je za ostavke. Inače se loše piše.
    (Šile, 25. oktobar 2020 23:00)

    # Link komentara

  165. Pa ne moze se stalno pobedjivati.Sve jevto sport.Idemo dalje.
    (cica, 25. oktobar 2020 22:59)

    # Link komentara

  166. Stankovic filozof drugi deo: "Falio je samo gol"...
    (Batistuta, 25. oktobar 2020 22:58)

    # Link komentara

  167. Zasto Ivanic pored Kataia da sutira?! Ivanic uz Gobelju i Rodica mora out.
     (Ljubisa livac, 25. oktobar 2020 22:58)

    # Link komentara

  168. Grobari, da li vam je sada jasno da moze da se desi da zvezda ne pobedi. Protivnik je opet igrao sa 100% snage kao i svi do sada, ali kada zvezda odigra slabo onda tesko do pobede.
     (objektivan, 25. oktobar 2020 22:57)

    # Link komentara

  169. Stankovicu odlazi...
     (luka, 25. oktobar 2020 22:57)

    # Link komentara

  170. OK, Javor je naša 'filijala', ali eto još jedan, al' najbolji, primer koliko je prvenstvo naštimano i jadno. Do utakmica sa Partizanom i Javorom, skor Zvezde je bio 10:0:0.
    I dovoljno je samo da se ekipa očigledno ne sklanja s terena, i pobede nema.
    Pa Zvezda je ovih godina više puta kiksala protiv Javora nego protiv npr. Vojvodine. Kakav paradoks.
    Samo slep čovek da ne vidi toliko očigledne stvari.
    (Goran, 25. oktobar 2020 22:56)

    # Link komentara

  171. Da smo klub kao sto nismo i da imamo upravu koju nemamo Stankovicu bi sa zadnjim zvizdukom sudije bio urucen OTKAZ.
     (POPE, 25. oktobar 2020 22:56)

    # Link komentara

  172. 0:0 kod kuće protiv Javora kome je cilj da opstane u ligi, sramota.
     (., 25. oktobar 2020 22:56)

    # Link komentara

  173. svim srcem sam uz slovan sledece nedelje gubimo sigurno i nadam se otkazu stankovicu
     (moki, 25. oktobar 2020 22:56)

    # Link komentara

  174. Jel ovo opet bio penal za zvezdu ?
    (SS, 25. oktobar 2020 22:26)

    Jeste
    Javorovi igrači i klupa se nisu bunili a igrač Javora jasno na snimku kaže da nije imao drugo rešenje.
     (Kareka, 25. oktobar 2020 22:55)

    # Link komentara

  175. Stankovicu, vreme je da odes, covece tri utakmice gola ne mozete dati.
     (mirko, 25. oktobar 2020 22:54)

    # Link komentara

  176. Rodic i Gobeljic molim vas odlazite
    (predrag, 25. oktobar 2020 22:53)

    # Link komentara

  177. Ako pitaju sto nr igraju nasa deca, ne igraju zato sto ni orotiv Javora ne mogu da naprave razliku.
     (sava, 25. oktobar 2020 22:53)

    # Link komentara

  178. Petrović Nikolić Rodic Gobeljic I Ben....odmah izbacit iz tima
    (Berlinac, 25. oktobar 2020 22:52)

    # Link komentara

  179. A penal se od danas svira na 17 metara ?
    Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti.
    (107-66, 25. oktobar 2020 22:51)

    # Link komentara

  180. Gobeljic ne zna da centrira a nosi kapitenski traku. Ovo je uvreda za klub i njegovo slavno ime.
    (Pancev, 25. oktobar 2020 22:51)

    # Link komentara

  181. 86 minut ,nereseno,TV slika na sudiji,bled kao krpa,nema sta da svira,Nije mu lako!
    (zemunski kej, 25. oktobar 2020 22:50)

    # Link komentara

  182. Vreme je. Krajnje je vreme za ostavke. Ovo je smejurija. Pola ekipe van.
    (Šile, 25. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  183. Nikolić nula.
     (meko, 25. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  184. Sad ce Stankovic da cestita svojim igracima na herojskoj borbi. E zbog toga on nikada nece biti dobar trener. Trenerima je neophodna inteligencija. Ovo sto zZvezda igra je sve drugo samo nije fudbal. Da nije dorastao ovom poslu pokazuje i zamena Radulovica koji je u prvom poluvremenu bio medju najboljim.
     (Pera, 25. oktobar 2020 22:47)

    # Link komentara

  185. Gobeljic i Njegos Petrovic,tragedija koja traje...na ovoj utakmici nista bolji nisu bili ni Ben,Vukanovic i Nikolic.
    (Realno, 25. oktobar 2020 22:47)

    # Link komentara

  186. Sad ce.jos jedan penal! A ako se promasi i jos jedan!
     (sin lovca na medvede, 25. oktobar 2020 22:46)

    # Link komentara

  187. Ja ne razumem fudbal sa ovakva dva beka. Pritom igras sa dva spica, obojica igraju ledjima i sa jakom skok igrom, lopta na zemlji misaona imenica. Stankovic je definitivno marioneta, tesko mi to da shvatim s obzirom na fudbalsku karijeru koju je imao.
     (mufljuz, 25. oktobar 2020 22:43)

    # Link komentara

  188. Veca vest bi bila da zvezdi nije dosudjen penal nego da je omasen
    (The n, 25. oktobar 2020 22:43)

    # Link komentara

  189. Marko Gobeljic,Njegos Petrovic i Aleksa Vukanovic.
    3 fudbalska zlocinca.
    (Asdf, 25. oktobar 2020 22:40)

    # Link komentara

  190. Kakav bedan fudbal.
    (107-66, 25. oktobar 2020 22:40)

    # Link komentara

  191. Ceka se jos jedan penal ili neki previd sudijski 😂
    (Realist, 25. oktobar 2020 22:39)

    # Link komentara

  192. Ko nas je kleo, nije dangubio. Stanković nam trener, Rodić jedan od ključnih igrača, Petrović nam je biser, a Gobeljić kapiten!
     (kris, 25. oktobar 2020 22:37)

    # Link komentara

  193. Javore...Javore zvezdina visegodisnja muko u svakoj sezoni. Partizan i kad je najjadniji im daje po 5-6 komada redovno. Ok, kapiram da su im filijala i sluze im za podizanje raspolozenja kao nekad sto je bio Hajduk iz Kule, a Zvezda im mora dati lagano 3 komada, a ne svake sezone kad kiksaju to je protiv Javora.
     (Milan, 25. oktobar 2020 22:33)

    # Link komentara

  194. Čim vidim da Ivanić igra znam da će promašiti tri čiste šanse, to je zagarantovano
     (g, 25. oktobar 2020 22:32)

    # Link komentara

  195. Opušteno. Sad će Gobelja da centriše i....gubimo.
     (HitTheRoadJack, 25. oktobar 2020 22:31)

    # Link komentara

  196. biće još koji penal
     (dragi, 25. oktobar 2020 22:31)

    # Link komentara

  197. Sa Erakovičem i Benom bodovi se gube od svake ekipe
    (slaviša šmigič, 25. oktobar 2020 22:28)

    # Link komentara

  198. Ako ćemo realno, golman je izašao napred pre šuta. Trebalo je po pravilima ponoviti izvođenje penala, ali ajde.
     (Dušan, 25. oktobar 2020 22:27)

    # Link komentara

  199. Kažem ja Stanković nikad neće biti dobar trener.
     (MileR, 25. oktobar 2020 22:26)

    # Link komentara

  200. Jel ovo opet bio penal za zvezdu ?
     (SS, 25. oktobar 2020 22:26)

    # Link komentara

  201. Daj još jedan penal ovaj je bio zagrevanje.
     (Marko, 25. oktobar 2020 22:26)

    # Link komentara

  202. Nema veze, bice jos jedan penal
    (misko ajkula, 25. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  203. Bože spasi nas Erakoviča i Bena Erakovič nespretan nemože dobiti ni jedan duel pravi greške non stop u problemima Ben ionako nepostoji
    (slaviša šmigič, 25. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  204. sad ce jos jedan
     (Srbin, 25. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  205. Ау, можда корона умањује ефикасност фудбалера у стопостотним шансама! Шта каже СЗО о томе?
    (Марко, 25. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  206. E veći kilavko od ovog Ivanica nije igrao u Zvezdi. Čovek nema snage da šutne loptu.
    (doktor, 25. oktobar 2020 22:24)

    # Link komentara

  207. samo klasni igraci sutiraju penal visoko u stranu gde golman realno nema sanse da je dohvati, ostali nesto izvode na srecu pa ako udje - udje
     (Miroslav, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  208. Ovo je pokazatelj koliko smo trula ekipa...U nivou Javora. Slepci sa Marakane ne delije više ili Crveni majmuni sa Topčidera.
     (Milan Djordjevic, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  209. Pa i vreme je bilo da se svira penal, da se ne sekiramo.
     (Džigi, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  210. au. pa nista... morace jos (bar) jedan
     (petar markovic, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  211. Dajte bre više taj penal, vidite da se muče.
     (strumfeta, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  212. Igrači Zvezde su za nas standard plaćeni kao da igraju u Realu, a bruka i sramota kako ništa ne znaju, nije mi dobro više kad gledam ovo višegodišnje mučenje, pa ljudi nemaju ni za hleb, a oni izigravaju neke vedete, Gobeljic drvo kapiten, pa Rajko Mitić i Sekularac se u grobu prevrću...
    (Marko, 25. oktobar 2020 21:50)

    Играј фудбал и уђи у Лигу шампиона, па ћеш и ти бити плаћен. Многи су покуали, па су сад социјални случајеви, жицкају за пиво испред драгстора.
    (Марко, 25. oktobar 2020 22:20)

    # Link komentara

  213. ocekujem penal do 70-og minuta
     (pera, 25. oktobar 2020 22:19)

    # Link komentara

  214. Ja sam stvarno mislio da je Nikolić veliki talenat i majstor fudbala. Sad vidim da nemam ni ja pojma o fudbalu.
    (kris, 25. oktobar 2020 21:56)

    Mladi igraci osciluju, treba ih trpeti, sto se odrazava na rezultate, narocito u ligi kao sto je nasa gde jedan remi izaziva medijske potrese. Zato nisu realne price nekih navijaca koji traze da u timu budu "nasa deca" pre vremena.
    (Lars, 25. oktobar 2020 22:19)

    # Link komentara

  215. S obzirom da je Ben odigrao sto utakmica za Zvezdu, zaslužio je da na današnjoj utakmici bude kapiten.
    Ne znam po kojim kriterijumima je Gobeljić kapiten, a odigrao je manje utakmica od Bena.
    (Muta Gonzales, 25. oktobar 2020 21:50)

    Po istim onim kriterijumima po kojima uopšte i igra, a ti kriterijumi nama neće nikad biti jasni, a što je najgore bolje od njega i nemamo, to je tek tuga, da ne možemo da nadjemo beka koji zna da centrira i koliko toliko bude produktivan bar u jednom pravcu, ako već ne može u oba.
    (Sasa, 25. oktobar 2020 22:13)

    # Link komentara

  216. Za Zvezdu je tragicno da jedan Gobeljic uopste moze da nosi njen dres,a ako taj isti jos nosi kapitensku traku,onda je to nepostovanje i,sto ne reci,bezobrazluk prema zvezdinim legendama i ostalim vrhunskim igracima koji su bili kapiteni naseg kluba,ovako nesto je potpuno neshvatljivo
     (Sae, 25. oktobar 2020 22:11)

    # Link komentara

  217. Ono kad zamisljas da si veliki trener i frajer i mnogo pametan a na kraju ispadnes glup. Jos jedan dokaz da Stankovic nema sta da trazi na nasoj klupi.
     (POPE, 25. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  218. Ljuljaj Javore.
    (Sale Jagodina, 25. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  219. @ kris

    Nisi valjda to sad videdeo da je slab, otkad ja pricam da je on najvece smetalo u timu.
    Koristi ovaj bonus pa igra, sutra bi ja njega prodao .
    Svaku utakmicu ga gledam da ne zna da se sastavi sa loptom.
    Gubi lopte, netacna dodavanja, zabije glavu u zemlju kad sutira ne sme da pogleda golmana itd.
    Od njega nece biti nista to sad kazem, previse su ga digli u nebesa .
     (Nebojsa, 25. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  220. Za sve one koji pitaju gde su nasa deca, cemu stranici...Evo vam vasa deca, osnove fudbala ne znaju. U njihovim godinama Vinicijus cepa za Real, kao i gomila vrhunskih mladih igraca, nase novinari naprave zvezdama. Da nije stranaca, traga nam se ne bi znalo.
    (Srx, 25. oktobar 2020 22:04)

    # Link komentara

  221. Milina je videti toliko igraca iz nase skole na terenu.Napred Zvezdo
    (Nek grmi jako zvezda sampion, 25. oktobar 2020 21:48)

    Milina ti? Bila bi ti milina i da izgubimo i od Javora da bi neki gledali "decu"
     (Svasta..., 25. oktobar 2020 22:04)

    # Link komentara

  222. Докле ћемо више да толеришемо киксеве Радована Панкова?
    (Марко, 25. oktobar 2020 22:02)

    # Link komentara

  223. Mislim da je ovo poluvreme kao i danasnja kosarkaska utakmica dokaz svim zaludjenicima koji hoce nasu decu, da nasi mladi igraci nemaju kvalitet. Nemaju kvalitet da igraju protiv Javora ili Mege a pojedinci ih hoce da budu nosioci igre i sve to u kombinaciji sa trenerom amaterom i lopovskom upravom, ja kao neko ko je odrastao na severu a imam 51godinu zelim da izgube veceras. To nece dovesti do smene lopovske uprave ali je dobro za pocetak
     (deki, 25. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  224. Jeli liga u srbiji napravila ligu od 20 timova da se jači timovi mogu iživljavati po selima?
    Napravite pravu ligu od 10-12 solidnih timova, a, ove ispod u drugu ligu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crna guja, 25. oktobar 2020 21:32)

    Potpuno si u pravu. Gledam ovu utakmicu, ovaj virus me davi, te iz kreveta da se malo razonodim, a sta vidim. Javor koji ni sam ne zna gde se nalazi. Pitam se samo sta ti ljudi treniraju..? Da li oni sebe pitaju tako nesto. Koje oni zadovoljstvo imaju da ovo igraju??
    Maksimalana liga sa 8 kliubova i da igraju 4 puta svako sa svakim.
    Sve ostalo je totalni promasaj.
    (Marko, 25. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  225. Ovo pisem kao zvezdas.. Stankovicu, ni trunku trenerskog talenta i osecaja nemas. Nije se dzaba Murinjo smejao kad je cuo da ides u trenere. Sta tacno ovde igra Ben? Loptu nije pipnuo 45 minuta. Jedno krilo guras u napad, drugo na beka... pa jel moguce da u celoj ligi, omladinskom pogonu, nema niko da glumi Rodica na levom beku. Jel Hajdin jos u klubu? Ako jeste, zasto ne dobije sansu? Ili ga prodajte. Ne razumem sta radite. Zar Pavkov ni ovde ne moze da pocne, idealna utakmica za takav tip napadaca... Voleo bih da ti ga ovaj Javor spakuje u drugom pa da vidim sta ces onda da smislis, trenercino.
    (lj, 25. oktobar 2020 21:58)

    # Link komentara

  226. Ja sam stvarno mislio da je Nikolić veliki talenat i majstor fudbala. Sad vidim da nemam ni ja pojma o fudbalu.
     (kris, 25. oktobar 2020 21:56)

    # Link komentara

  227. Ben, Ivanic, Gobeljic i Spiridonovic jedino jos u Srbiji mogu igrati fudbal i da ih neko jos i placa za to.
     (Realno, 25. oktobar 2020 21:56)

    # Link komentara

  228. bravo stankovicu vec dve ipo utakmice nismo dali gol iz igre sram te bilo tebe i tvoje defanzive
     (moki, 25. oktobar 2020 21:51)

    # Link komentara

  229. S obzirom da je Ben odigrao sto utakmica za Zvezdu, zaslužio je da na današnjoj utakmici bude kapiten.
    Ne znam po kojim kriterijumima je Gobeljić kapiten, a odigrao je manje utakmica od Bena.
     (Muta Gonzales, 25. oktobar 2020 21:50)

    # Link komentara

  230. Igrači Zvezde su za nas standard plaćeni kao da igraju u Realu, a bruka i sramota kako ništa ne znaju, nije mi dobro više kad gledam ovo višegodišnje mučenje, pa ljudi nemaju ni za hleb, a oni izigravaju neke vedete, Gobeljic drvo kapiten, pa Rajko Mitić i Sekularac se u grobu prevrću...
    (Marko, 25. oktobar 2020 21:50)

    # Link komentara

  231. Sramotna igra Crvene Zvezde.
    (Dejan, 25. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  232. Milina je videti toliko igraca iz nase skole na terenu.Napred Zvezdo
    (Nek grmi jako zvezda sampion, 25. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  233. Bravo za "decu" ne mogu da daju gol ni Javoru... dajte nemojte da se sprdate na ovaj nacin.
     (NikolaSrb, 25. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  234. Stankovic se uvlaci navijacima Zvezde sa formiranjem dece a zato nema ni gola... eto to su navijaci zvezde tražili...
     (Nikola, 25. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  235. Spiridinović crna rupa Zvezde na terenu. A misli da je kombinacija Pelea, Maradone I Bekenbauera.
     (blabojzna, 25. oktobar 2020 21:45)

    # Link komentara

  236. Pazi Gobelju u 38.min. Na 5. Ispred gola Javora degazira preko južne tribine...nadam se da nas semafor ima neku mrežu ispred ekrana. Ovaj kako je krenuo razbija ga bez problema.
    (Marko, 25. oktobar 2020 21:45)

    # Link komentara

  237. Kako "kapiten" sa pet metara potpuno sam promasuje ceo gol,bas kapitenski
     (Sale, 25. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  238. Gobeljic kapiten?
    Uzaaas,a sto se tice mladih igraca svaka cast.
     (BOSS, 25. oktobar 2020 21:34)

    # Link komentara

  239. Jeli liga u srbiji napravila ligu od 20 timova da se jači timovi mogu iživljavati po selima?
    Napravite pravu ligu od 10-12 solidnih timova, a, ove ispod u drugu ligu.
     (crna guja, 25. oktobar 2020 21:32)

    # Link komentara

  240. Eto vam vasa deca, ne dominiraju ni protiv Javora... ni sansu nismo stvorili.
     (Nikola, 25. oktobar 2020 21:31)

    # Link komentara

  241. Дај гоооол!
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  242. sta radi ovaj Stankovic.strasno.nece dobro proci veceras.
     (pera, 25. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  243. Previse je ovo mlad sastav...
     (Zvezdas..., 25. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  244. Emocije podeljene,sa jedne strane sam odusevljen sto smo izasli sa pet klinaca, a sa druge se pitam na sta je spala moja Zvezda kada jedan Gobeljic moze da nosi kapitensku traku
     (Urke, 25. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  245. Zvezda može da izvede tim ekonoma, pobedice po direktivi.
    (blatruc, 25. oktobar 2020 20:27)

    I dve lige sampiona I liga evrope su po direktivi...
     (Nego sta, 25. oktobar 2020 21:09)

    # Link komentara

  246. Gobelja kapiten!? Cccc
    (Bojan, 25. oktobar 2020 21:04)

    # Link komentara

  247. Podrška treneru Stankoviću za ovoliki broj mladih igrača u prvom timu (na klupi čeka šansu i Krstović). Ti momci su naša budućnost. Izgleda da ćemo i večeras igrati sistem 3-5-2. Meni se čini ok da ga uigravamo za evropske utakmice.
    (Dorotej, 25. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  248. Zvezda može da izvede tim ekonoma, pobedice po direktivi.
     (blatruc, 25. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  249. E ovo su utakmice za Stankovića, sigurica!
    (Bojan, 25. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  250. Ukoliko je tacan sastav Popović – Gobeljić, Eraković, Pankov, Radulović - Petrović - Spiridonović, Nikolić, Ivanić, Gavrić – Ben onda svaka cast Dekiju za Erakovica, Radulovica, Nikolica i Gavrica u startnoj postavi.
    Da nas pogleda Bog pa da Radulovic postane standardan. A za to mu trebaju utakmice.
    (Sunce Slobode, 25. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  251. Ima da vas drmne javor jer je bolji od vas.
    Zvezda igra naj losiji i naj ruzniji fudbal u drzavu al je svi guraju pa zato otima bodove a i titule al ovoga puta nista od toga jer ce sampion biti Partizan jer je naj bolji i ima naj bolje igrace kao sto rece Iliev.
    Ni stelanje rezultata vam nemoze da pomogne jer naj bolji je Partizan. A i kup je nas!
    (Enver, 25. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  252. Ljuljaj Javore!
     (Nisam čiko ja!, 25. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara