1. Otvorite oči, mitomani:

    ULEB Rang lista klubova na dan 12.03.2020:

    18. Zvezda - 108 bodova
    20. Asvel - 102 boda
    22. Zenit - 94 boda
    :::…::
    27. Partizan- 67 bodova
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 20:30)

    Ovo su statisticki podaci za prethodne tri godine.
    Bolje da nisi iznosio ovu listu.
    Pa vi ste i pored tri sezone u Evroligi na bednom 18. mestu.
    Inace, Partizan je, gledajuci poslednju sezonu na 19 mestu, odmah iza svih timova iz Evrolige.
    (+41, 27. oktobar 2020 08:27)

    # Link komentara

  2. Pa, i sad 5,6 ekipa igra ozbiljnu kosarku. Zenit,asvel,zvezda su danas,budiveljnik,solnok nekad
    (Dule, 26. oktobar 2020 13:41)

    Otvorite oči, mitomani:

    ULEB Rang lista klubova na dan 12.03.2020:

    18. Zvezda - 108 bodova
    20. Asvel - 102 boda
    22. Zenit - 94 boda
    :::…::
    27. Partizan- 67 bodova
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  3. Pa,i sad 5,6 ekipa igra ozbiljnu kosarku. Zenit,asvel,zvezda su danas,budiveljnik,solnok nekad
    (Dule, 26. oktobar 2020 13:41)

    # Link komentara

  4. (+41, 26. oktobar 2020 08:08)

    Vrlo prosto decace: Mi poceli tu pricu! End of story!
    (Vlada, 26. oktobar 2020 08:41)

    Kad ste je počeli?
    40. i 50. godina, kad se igralo na šljaci, kad se lopta držala celo poluvreme ...
    Pa to je bilo pre 100 godina!
    Više nema ni sačuvanih podataka po arhivama.
    (+41, 26. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  5. Jes, ono takmičenje, u kome je učestvovalo 5-6 ekipa je mnogo jače nego ovo od 18. Ali, ako bi KKP kojim slučajem učestvovao u ovom sada, to bi bilo najjače takmičenje u istoriji sporta.
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 09:04)

    majstore. da li je moguce da do te mere odbijas da prihvatis realnost da cak ubedjujes sebe da je tada igralo 5-6 ekipa to takmicenje eeej. ovo je stvarno zabrinjavajuce
     (petar markovic, 26. oktobar 2020 09:25)

    # Link komentara

  6. Ako si se nekada bavio sportom, treba da znaš da je teže igrati lige gde je manje ekipa. Nema mesta za kiks, popravni. Tako da je to tvoje priča za malu decu.
    A i ovo. Nekada su ovo takmičenje igrali prvaci svojih država, znači najjači.
    (Loznica, 26. oktobar 2020 06:55)

    Pa i sada igraju prvaci svojih država iz svih najjačih liga, osim prvaka Rumunije, Slovačke, Portugala, Mađarske, Belgije, Irske, Moldavije ... Umesto tih gromada sada igraju drugaci i trećaci iz baš baš najslabijih liga: Grčke, Španije, Rusije, Turske...

    Da, da, mnogo je teže osvojiti malu ligu sa manjim brojem utakmica, u kojoj igra tri jake ekipe i 5-6 amaterskih ekipa nego osvojiti ligu sa 18 najjačih i najbogatijih ekipa Evrope.
    Poštujem vaš uspeh, osvojiti bilo koje takmičenje je uspeh, ali porediti snagu one lige i ove sada je stvarno groteskno.
    Jes, ono takmičenje, u kome je učestvovalo 5-6 ekipa je mnogo jače nego ovo od 18. Ali, ako bi KKP kojim slučajem učestvovao u ovom sada, to bi bilo najjače takmičenje u istoriji sporta.
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 09:04)

    # Link komentara

  7. 4. Osvojili ste FIBA kup sampiona igrajuci sa Solonokom, Komdor Helder, RMP Mehelem, Bajer 04 itd.
    5. Osvojili ste takmicenje koje tada niko nije hteo da igra kao ni danas ...

    (Slobodan, 26. oktobar 2020 08:20)

    osvojili smo najjace evropsko klupsko takmicenje, inace i tad zvano evroliga, sa ucescem po vise najboljih klubova iz italije, spanije itd.

    fascinantno je da si u stanju da sebe ubedjujes u nesto sto je netacno da bi ti bilo lakse. ti si zaista zabrinjavajuc slucaj. ti pokusavas sebe da ubedis da u najjacem evropskom klupskom takmicenju niko nije hteo da igra, samo da bi pokusao da omalovazis partizanovu titulu. to je prosto indicija da treba potraziti strucnu pomoc



    inace, bitno da zvezdin kup kupova i titula prvaka evrope u zenskoj kosarci imaju vrednost, to su bila takmicenja u kojima su svi hteli da igraju jel tako
     (petar markovic, 26. oktobar 2020 08:43)

    # Link komentara

  8. (+41, 26. oktobar 2020 08:08)

    Vrlo prosto decace: Mi poceli tu pricu! End of story!
    (Vlada, 26. oktobar 2020 08:41)

    # Link komentara

  9. Nema tu šta da se uči. Svi podaci su na netu, svima lako dostupni: potražiš za par minuta i informišeš se. Zabrinjavajuće je to što vi živite u svom virtuelnom svetu u kome ste vi gromade od institucije. Pominješ igrače iz 20 veka i Kupa šampiona, a lepo sam ti nabrojao koliko jakih ekipa je igralo istovremeno u jednoj sezoni: samo 6-7, naspram sadašnjih 12-18. Igranje po kup sistemu i liga sistemu su nebo i zemlja. Da bi se onda došlo do titule dovoljno je bilo eliminisati 3 takve ekipe, naspram 12 sadašnjih. Spisak igrača iz 21 veka koji su igrali u EL i zatim u NBA, ili obratno nebi stao u ovih 1500 karaktera.
    Pazi koje nebuloze: sve što je bilo kad sam ja bio mlad, bilo je sto puta bolje nego ovo sada kada sam mator... Protiv predrasuda ne pomažu argumenti. One su iracionalne.
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 01:07)


    partizan nije igrao po kup sistemu nego u takmicenju zvanom evroliga, gde su recimo u cetvrtfinalu bila 2 jugoslovenska, 3 spanska i 2 italijanska tima a i da je igrao u kupu sampiona opet bi to bio grandiozan uspeh. inace, nebulozna je tvoja potreba da omalovazis partizanov uspeh da bi ti bilo lakse. na kraju krajeva, opet pitam, zar je moguce da je zvezda takav maler da joj niko nije rekao tih godina da je tako lako biti prvao evrope pa da uzme jedno 5-6 titula
     (petar markovic, 26. oktobar 2020 08:34)

    # Link komentara

  10. Lagana pobeda.
     (hd, 26. oktobar 2020 08:22)

    # Link komentara

  11. Upamtite;PARTIZAN IMA TITULU ŠAMPIONA EVROPE!Ili ako vam je lakse zapamtiti;ONO ŠTO VI NEMATE I NIKAD NECETE IMATI,JER STE SE UGASILI!
    (dure, 26. oktobar 2020 07:35)

    1. ZKK Crvena Zvezda je prva ekipa koja je donela titulu Evropskog prvaka u bivsu Jugoslaviju, vi ste tada bili stabilan drugoligas ...
    2. KK Crvena Zvezda je ekipa koja je osvojila prvi Evropski trofej u bivsoj zemlji ...
    3. Zvezda ne da postoji nego vas gazi godinama i to je tvoj najveci problem ...
    4. Osvojili ste FIBA kup sampiona igrajuci sa Solonokom, Komdor Helder, RMP Mehelem, Bajer 04 itd.
    5. Osvojili ste takmicenje koje tada niko nije hteo da igra kao ni danas ...
    6. Igrali ste kosarku kada su nasa braca ginula na ratistima u Krajini i Bosni, i to vodjeni presednikom Radojicom Nikcevicem koji je bio prvi narko bos u Srbiji ...
    5. Najjadnije je da se jos i ponosite tom titulom ...
    6. Jeste li sinoc brojali koliko su koseva dali Amerikanci a koliko 4 Srbina koliko ih ima u Partizanu
    Ili da ti pomognem ravno 20 od cega je dao 10 Danguba nas bivsi igrac ... Velickovic, Trifunovic i Jankovic su dali zajedno 10 ...
    (Slobodan, 26. oktobar 2020 08:20)

    # Link komentara

  12. (SrbEUin, 26. oktobar 2020 01:07)

    Udjes na Vikipediju i sam proveris.
    FIBA Evroliga je pocela u sezoni 1991/1992 i trajala do sezone 2000/2001.
    Nakon toga ULEB preuzima Evroligu. Inace ULEB je i osnovan te sezone kad je Partizan osvojio prvu Evroligu.
    Koliko je vredna titula Partizana govori i cinjenica da su je osvojili sve domaci igraci (osim uslovno receno Nakica) i domaci trener. Vi danas imate 8 stranaca u ekipi.
    Svi ti igraci Partizana + trener, su bili kasnije legende inostranih klubova u kojima su igrali.
    Djordjevic i Danilovic su izabrani u 35 najboljih igraca Evrolige svih vremena, a Zeljko Obradovic je najbolji trener Evrolige svih vremena.
    Partizan je klub koji je dao najvise NBA igraca van teritorije Amerike.
    Partizanovi igraci i treneri su osvojili gotovo sve titule prvaka Sveta i Evrope 90.
    Partizan je jedini, koliko-toliko parirao hrvatskoj kosarci 80. kada se u nju puno ulagalo.
    A sta ste vi uradili za srpsku kosarku za sve ovo vreme (poslednih 40 godina)?
    Koliko ste trenera proizveli, koliko NBA igraca, koliko reprezentativaca, ko je od vasih igraca bio MPV Evrolige, najbolji strelac i sl.
    Da nisu uvedene sankcije 1992, Partizan bi osvojio najmanje jos jednu-dve Evrolige, ali eto, nismo imali priliku da branimo titulu.
    (+41, 26. oktobar 2020 08:08)

    # Link komentara

  13. Jako losa utakmica, u nekim momentima su licili na osrednje kadete koji naizmenicno gube lopte i trce sa kosa na kos. Cedevita po ko zna koji put 99% pogresila sa amerikancima. Sa iole ozbiljnim skokom u odbrani ovo bi gotovo sigurno dobili. Dok se trenerska ruka trinkijerija videla veoma brzo scepanoviceva se jos ni ne nazire, prsta nema na vidiku osim ako je na losije. Utisak je da su igraci ove dve ekipe igrali svako za sebe pa ko sta uradi, timske igre ni na vidiku. Golemac me je iznenadio, negativno a od scepanovica i dalje ne znam sta da ocekujem
    (Jd, 26. oktobar 2020 08:00)

    # Link komentara

  14. Partizan je veliki izmedju ostalog i zato sto su za njega igrali veliki igraci. U Srbiji je to 6-7 najvecih i sa njima rame uz rame jos mogu stati jedino Bodiroga i Korac.
    P.S. Jokic tek treba da predje svoj put.
    (MOCA, 26. oktobar 2020 07:58)

    # Link komentara

  15. ne mogu da verujem o cemu panteri trabunjaju..jeste dobili bot zadatak od vaseg maga iz železnika?Upamtite;PARTIZAN IMA TITULU ŠAMPIONA EVROPE!Ili ako vam je lakse zapamtiti;ONO ŠTO VI NEMATE I NIKAD NECETE IMATI,JER STE SE UGASILI!
     (dure, 26. oktobar 2020 07:35)

    # Link komentara

  16. Titula prvaka evrope , 3 evropska Koraca i jos par nebitnih evropskih trofeja i jos 3 final foura. Gigant i institucija bato.
     (Istanbul92, 26. oktobar 2020 07:34)

    # Link komentara

  17. Cedevita je daleko od favorita u ovoj ligi. Peri klasican divljak sa loptom, da nisu njega imali dobili bi partizan, Blazic nije imao sut u poslednjoj cetvrtini jer su ovi divljali, a videli smo da im je on doneo prednost.
     (Scepan, 26. oktobar 2020 07:25)

    # Link komentara

  18. Rade Na kojim prostorima je Partizan najveće košarkaško ime? Srbije? Onda si apsolutno u pravu. Jer Balkana nije i prostora bivše Jugoslavije takodje nije. Ta imena su Panathinaikos i Olympiacos za Balkan, a Jugoplastika i Cibona za ex Yu. S tim što je Jugoplastika i zvanično najbolji EVROPSKI klub dvadesetog vijeka/veka/stoljeća.
    (Dobar dan, 25. oktobar 2020 21:48)
    Pa vi niste ni na prostorima Beograd najveći
    (Koja, 26. oktobar 2020 07:19)

    # Link komentara

  19. Partizan je evropski gigant i najveci kosarkaski klub na ovim prostorima...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rade, 25. oktobar 2020 20:58)

    Sa svega jednom titulom?!
    (Nolan Smith, 26. oktobar 2020 00:15)

    Samo kad je vasa vitrina puna,,,buuuuuhhhaaa
     (Srbin, 26. oktobar 2020 07:17)

    # Link komentara

  20. p.s. kakvo je to pasionirano ucesce u projektu zvanom ,,ubedimo sebe da su partizanovi uspesi nikakvi" da se naucilo kog je tacno dana uleb od fibe kupio licencu eeej. koliko je to zabrinjavajuce (petar markovic, 25. oktobar 2020 23:17)

    Nema tu šta da se uči. Svi podaci su na netu, svima lako dostupni: potražiš za par minuta i informišeš se. Zabrinjavajuće je to što vi živite u svom virtuelnom svetu u kome ste vi gromade od institucije. Pominješ igrače iz 20 veka i Kupa šampiona, a lepo sam ti nabrojao koliko jakih ekipa je igralo istovremeno u jednoj sezoni: samo 6-7, naspram sadašnjih 12-18. Igranje po kup sistemu i liga sistemu su nebo i zemlja. Da bi se onda došlo do titule dovoljno je bilo eliminisati 3 takve ekipe, naspram 12 sadašnjih. Spisak igrača iz 21 veka koji su igrali u EL i zatim u NBA, ili obratno nebi stao u ovih 1500 karaktera.
    Pazi koje nebuloze: sve što je bilo kad sam ja bio mlad, bilo je sto puta bolje nego ovo sada kada sam mator... Protiv predrasuda ne pomažu argumenti. One su iracionalne.
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 01:07)

    Isto i u fudbalu vi tad profitirali igrali protiv nekih levata sem bajerna i sad kao uspeh jadno,i tad se igralo samo pet šest utakmica
    (Koja, 26. oktobar 2020 07:16)

    # Link komentara

  21. SrbEUin, 26. oktobar 2020 01:07)

    Ako si se nekada bavio sportom, treba da znaš da je teže igrati lige gde je manje ekipa. Nema mesta za kiks, popravni. Tako da je to tvoje priča za malu decu.
    A i ovo. Nekada su ovo takmičenje igrali prvaci svojih država, znači najjači.
    (Loznica, 26. oktobar 2020 06:55)

    # Link komentara

  22. Partizan je evropski gigant i najveci kosarkaski klub na ovim prostorima...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rade, 25. oktobar 2020 20:58)

    Sa svega jednom titulom?!
    (Nolan Smith, 26. oktobar 2020 00:15)

    Vi ni sa jednom, zato i nikada nećete biti gigant evropske košarke, al ćete uvek biti f9 gigant, kapu dole.
     (Rade, 26. oktobar 2020 06:42)

    # Link komentara

  23. p.s. kakvo je to pasionirano ucesce u projektu zvanom ,,ubedimo sebe da su partizanovi uspesi nikakvi" da se naucilo kog je tacno dana uleb od fibe kupio licencu eeej. koliko je to zabrinjavajuce (petar markovic, 25. oktobar 2020 23:17)

    Nema tu šta da se uči. Svi podaci su na netu, svima lako dostupni: potražiš za par minuta i informišeš se. Zabrinjavajuće je to što vi živite u svom virtuelnom svetu u kome ste vi gromade od institucije. Pominješ igrače iz 20 veka i Kupa šampiona, a lepo sam ti nabrojao koliko jakih ekipa je igralo istovremeno u jednoj sezoni: samo 6-7, naspram sadašnjih 12-18. Igranje po kup sistemu i liga sistemu su nebo i zemlja. Da bi se onda došlo do titule dovoljno je bilo eliminisati 3 takve ekipe, naspram 12 sadašnjih. Spisak igrača iz 21 veka koji su igrali u EL i zatim u NBA, ili obratno nebi stao u ovih 1500 karaktera.
    Pazi koje nebuloze: sve što je bilo kad sam ja bio mlad, bilo je sto puta bolje nego ovo sada kada sam mator... Protiv predrasuda ne pomažu argumenti. One su iracionalne.
    (SrbEUin, 26. oktobar 2020 01:07)

    # Link komentara

  24. Partizan je evropski gigant i najveci kosarkaski klub na ovim prostorima...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rade, 25. oktobar 2020 20:58)

    Sa svega jednom titulom?!
    (Nolan Smith, 26. oktobar 2020 00:15)

    # Link komentara

  25. Partizan je osvojio Evroligu, u Top 8 su bila tri španska i dva italijanska kluba. Nije sramota ne znati, ali nije u redu iznositi neistine. Lako je proveriti na internetu.
     (Pierre, 25. oktobar 2020 23:59)

    # Link komentara

  26. @Pera Lozac,

    Divac,Kukoč,Radja i ostali koje si nabrijao su bili igrači u formiranju a tek punu zrelost doživeli u NBA. Danas svaki tim ima po dva tri otbiljna NBA igrača a ne kao nekada koledž igrače
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johny, 25. oktobar 2020 22:57)
    Dajte bre ljudi, nemojte pisati gluposti. Kukoc i Radja su 3 puta bili prvaci evrope pre nego sto su otisli u NBA, Drazen 2 puta, Danilovic, Djordjevic i Rebraca jednom. U ono vreme nije svako mogao u NBA. Danas Bobi Marjanovic igra u americi. U ono vreme ne bi bio ni rezerva u Partizanu, Ciboni ili Jugoplastici.
    (Pera Lozac, 25. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  27. Stipsa, 25. oktobar 2020 20:30)
    Pa nisi u pravu da je 7-8,
    Tj iza ostalih koji daju EL.
    Ispred su Španija, Rusija, Turska, Grčka koja je slabija nego pre 3 godine. Mislim da je Aba ispred iItalije, Nemačke, Francuske, Litvanija. Problem Aba lige je što ekipe moraju da prodaju igrače i nemogu da ustale ekipu što je jako bitno. Kada su ekipe izjednačene, a ima jedna iz EL, diže se i kvalitet lige.
    (Siniša, 25. oktobar 2020 20:57)

    Nisi u pravu nikako jer se sve gleda počev od plata igrača, tv prava,finansijskih izveštaja klubova, posećenosti, infrastrukturi ...možda samo od te litvanske lige je bolja ali od Italijanske, Francuske i Nemačke nikako na kraku krajeva ovo je regionalna liga koja ima toliko problema ne zna se ni ko upravlja njom.
     (Stipsa, 25. oktobar 2020 23:22)

    # Link komentara

  28. Kažem ja History chanel...
    ULEB je otkupio prava na EL 04.04.2001.godine. Dotle je bio kup šampiona, (kasnije EL) sa po jednim učesnikom iz Yugoslavije, Španije, Grčke, Italije, Rusije, Litvanije, Francuske, Izraela... i Turske, Belgije, Holandije, Rumunije, Poljske, Mađarske... i ostalih košarkaških marginalaca. Znači bilo je maksimalno 7 ekipa iz najjačih košarkaških nacija, a sada ih ima 18.
    Tada su igrala max dva Amera (stranca) u ekipama, a sada neogrančeno.
    Razlika u jačini klubova je enormna u korist sadašnjosti.
    Naravno, ako bi sada KKP učestvovao, to bi sada bila najjača liga ikada...
    (SrbEUin, 25. oktobar 2020 22:12)

    Da sastavis jedan tim od celokupne ovogodisnje EL, izgubili bi 30 razlike od one Jugoplastike sa Kukocem, Radjom, Savicem, Perasovicem, Ivanovicem, Sretenovicem...U ono vreme nije bilo mesta za ove danasnje amere. Umesto koga da igraju sadasnji plejevi i bekovi ?? Umesto Djordjevica, Drazena, Perasovica, Danilovica, Jasikevicejusa, Marculionisa, Bodiroge...??? Koji centri iz danasnje EL mogu da imaju mesta pored Divca, Radje, Kukoca, Rebrace, Sabonisa, ...??? Veze ti nemas moj zemljace.
    (Pera Lozac, 25. oktobar 2020 23:18)

    # Link komentara

  29. Kažem ja History chanel...
    ULEB je otkupio prava na EL 04.04.2001.godine. Dotle je bio kup šampiona, (kasnije EL) sa po jednim učesnikom iz Yugoslavije, Španije, Grčke, Italije, Rusije, Litvanije, Francuske, Izraela... i Turske, Belgije, Holandije, Rumunije, Poljske, Mađarske... i ostalih košarkaških marginalaca. Znači bilo je maksimalno 7 ekipa iz najjačih košarkaških nacija, a sada ih ima 18.
    Tada su igrala max dva Amera (stranca) u ekipama, a sada neogrančeno.
    Razlika u jačini klubova je enormna u korist sadašnjosti.
    Naravno, ako bi sada KKP učestvovao, to bi sada bila najjača liga ikada...
    (SrbEUin, 25. oktobar 2020 22:12)


    ali sto ne rece neko tad zvezdi kako je lako biti prvak evrope pa da uzme jedno 5-6 titula, da se ne baci.

    p.s. kakvo je to pasionirano ucesce u projektu zvanom ,,ubedimo sebe da su partizanovi uspesi nikakvi" da se naucilo kog je tacno dana uleb od fibe kupio licencu eeej. koliko je to zabrinjavajuce
     (petar markovic, 25. oktobar 2020 23:17)

    # Link komentara

  30. @Pera Lozac,

    Divac,Kukoč,Radja i ostali koje si nabrijao su bili igrači u formiranju a tek punu zrelost doživeli u NBA. Danas svaki tim ima po dva tri otbiljna NBA igrača a ne kao nekada koledž igrače
     (johny, 25. oktobar 2020 22:57)

    # Link komentara

  31. (Pera Lozac, 25. oktobar 2020 21:42)

    Kažem ja History chanel...
    ULEB je otkupio prava na EL 04.04.2001.godine. Dotle je bio kup šampiona, (kasnije EL) sa po jednim učesnikom iz Yugoslavije, Španije, Grčke, Italije, Rusije, Litvanije, Francuske, Izraela... i Turske, Belgije, Holandije, Rumunije, Poljske, Mađarske... i ostalih košarkaških marginalaca. Znači bilo je maksimalno 7 ekipa iz najjačih košarkaških nacija, a sada ih ima 18.
    Tada su igrala max dva Amera (stranca) u ekipama, a sada neogrančeno.
    Razlika u jačini klubova je enormna u korist sadašnjosti.
    Naravno, ako bi sada KKP učestvovao, to bi sada bila najjača liga ikada...
    (SrbEUin, 25. oktobar 2020 22:12)

    # Link komentara

  32. Navarom , Gasolom...Litvanci, Italijani, Rusi, Francuzi...To sto covek moze svasta da procita i nije njegova krivica, al' sto svasta napise, e to vec jeste. Da se prekrstis i levom i desnom.
    (Pera Lozac, 25. oktobar 2020 21:42)

    meni Navaro i Gasol deluju mlađe.
    nije valjda da igraju već 40 godina?
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 25. oktobar 2020 22:11)

    # Link komentara

  33. kaze se da kada ekipa ima puno skokova onda je motivacija i voljni momenat tu...nije mozda bilo tecnosti u igri, ali borili su se i skakali... vazna pobeda za nastavak sezone, za mir u kuci i samopouzdanje...cekamo jareta i mozlija pa da grizemo... svi za jednog - jedan za sve!
     (singrrr!, 25. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  34. Čist divljak i improvizacija.
    (Jole, 25. oktobar 2020 21:54)

    # Link komentara

  35. @Rade Na kojim prostorima je Partizan najveće košarkaško ime? Srbije? Onda si apsolutno u pravu. Jer Balkana nije i prostora bivše Jugoslavije takodje nije. Ta imena su Panathinaikos i Olympiacos za Balkan, a Jugoplastika i Cibona za ex Yu. S tim što je Jugoplastika i zvanično najbolji EVROPSKI klub dvadesetog vijeka/veka/stoljeća.
    (Dobar dan, 25. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  36. Uzasna utakmica, strasno sta mi gledamo...
     (Sasa, 25. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  37. Da li ja sanjam ili ovde neki eksperti tvrde da je sadasnja EL sa polovnim amerima, osrednjim i ponekim solidnim evropljanima jaca od onih iz 80-ih, 90- i pocetka ovog veka sa Drazenom, Divcem, Radjom, Danilovicem, Kukocem, Djordjevicem, Rebracom, Bodirogom, Vrankovicem, Savicem...To samo neke Srbe i Hrvate da nabrojim, a gde su Spanci sa Viljakampom, San Epifanijom, Martinom, Himenezom,Navarom , Gasolom...Litvanci, Italijani, Rusi, Francuzi...To sto covek moze svasta da procita i nije njegova krivica, al' sto svasta napise, e to vec jeste. Da se prekrstis i levom i desnom.
    (Pera Lozac, 25. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  38. Neka neko ko se razume prokomentarise Miku, deluje da se uklapa sve bolje?
    Molim klince da se ne prepucavaju.
    (Krkuša, 25. oktobar 2020 19:28)

    ne razumem se bas previse, ali bi se nadovezao, decko deluje sasvim korektno i izuzetno inteligentno, vidi se veliki napredak i moze da bude ozbiljan centar. Ali kako Vlado Jovanovic, tako i Vlado Scepanovic, oni bi i Stiv Nesa oducili od kosarke, ja se bavim trenerskim poslom u fubalu, pa znam koji igrac ima koji kvalitet i koju manu, pa prema tome radis sa njim,i uigravas ekupu tj postavljas nekad i prema profilu igraca taktiku, sakrivas mane, koristis prednosti, a tu tek kosarkaski treneri dolaze do izrazaja. Kod Scepanovica mi se za sad ne svidja sto ponekad cini mi se ne zna gde bije, igraci divljaju sa loptom, nerezonske izmene, ponekad i kad je neko u tom trenutku najbolji na terenu on ga vadi, posle ne igra, Angola se pre par utakmica pokazao da je za pojedince Lebron licno(brz i sa loptom i bez, ima ulaz,inteligenciju, sut za tri), ali dzaba, valjda ce se nauciti na vreme...Ovakve pobede su surovi kvalitet pojedinaca, Kodija, Pejdza itd, danas treba da im da 50% plate
    (PFC, 25. oktobar 2020 21:35)

    # Link komentara

  39. Zasto je dopusteno Gordicu da izaigrava Dzordana? Koliko suteva je pokusao nesto iz okreta pa skokom u nazad? Ni jedan jedini nije pogodio. Zasto ima toliko slobode u igri kada to ove sezone apsolutno ne zasluzuje? Nema ni 20% one sigurnosti od prosle sezone kada je lopta kod njega u rukama... Imali smo srece pred kraj ali necemo uvek imati tu srecu, mora da postoji neka disciplina u igri i da se zna ko sta sme, ko sta moze i ko sta treba da radi u igri Partizana...
    (sofronije, 25. oktobar 2020 20:47)

    Vala je Gorda u ovoj ekipi Džordan lično. Odličan plej, čak i sada jedan od najboljih u ABA ligi bez trunke sumnje.
    (Naše ime, 25. oktobar 2020 21:31)

    # Link komentara

  40. Bezidejna kosarka, sreca pa je i ova Cedevita ocajna!
    (gabriel, 25. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  41. Odakle u dvorani pored zvaničnih lica i jedan deo navijača. Ne mnogo ali ih ne bilo jer se čulo. Nisu to rezervni igraži, novinari, zapisničari itd
     (Šofer, 25. oktobar 2020 21:21)

    # Link komentara

  42. Poenta je da ni tu niste najbolji... Ni titula niste imali vise dok niste poceli krasti i u fudbalu i kosarci, pa kao stigoste Zvezdu za vrijeme najgoreg doba u Srbiji, Milosevica i ostalih unistitelja... U fudbalu nikada necete biti ni blizu Zvezde a u kosarci cete biti tamo gdje ste bili prije 91. tj. nigdje
    (xxx, 25. oktobar 2020 20:22)
    Tripl iks, nisam te prepoznao... Par podsećanja... 1992. je Partizan bio prvak Evrope 1998. učestvovao na F4 EL, 2009.isto.Te godine je oboren rekord po broju gledalaca na jednoj utakmici EL, i Partizan je te 2009.postao prvi naš klub koji je igrao meč protiv neke NBA ekipe. To je sve posle '91,u Evropi i svetu, po kom smo verovatno opet krali...
    Vezano za meč, biće ovo sve ok, samo da se ustali forma.
    (Mikijaveli, 25. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  43. Pravi derbi sredine tabele...
     (BokeeLee, 25. oktobar 2020 21:11)

    # Link komentara

  44. Ono sto mi upada u oci je da je Mekintajer ocaj od organizatora igre.
    Toliko sporo i bezidejno...
    Pogodio je skoro sve step-back suteve a mogao je i da ih promasi.
    Dobar igrac, ali nepravilno upotrebljen Na play-a nikako
    (Miloš Bogdanović, 25. oktobar 2020 21:05)

    # Link komentara

  45. Interesantno, trenutno je peti na tabeli Igokea-Partizan a sesti je Partizan-Igokea, u sledecem kolu igraju medjusobno u "zestokoj" borbi za to peto mesto.
    Ima sve da "prsti" a Danilovic ce sa osmehom na licu posmatrati duel "jednog te istog kluba" kako je to lepo rekao jos 2007 g.
    (Skorpion, 25. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  46. Ljudi moji pa mi dce kacije nemamo, igra se isključivo na individualni kvalitet pojedinih igrača... ako ovo znači prostor za disanje i malo opušteniju igru tima, kroz koju će se složiti kockice ok... veoma čudno mi je da tim koji igra odličnu odbranu tri četvrtine protiv Huventuda i onaj ceo meč protiv Venecije može da igra ovakvu ne odbranu, ja ne znam kako da nazovem ovo... prošle sezone je odbrana donela prednost domaćeg tereba do kraja u EK... i prvo mesto u regularnom delu sezone ABA... ja ne verujem, igranje odvrane je čisto na tome jel hoćeš ili nećeš da je igraš.. ovim našima se očigledno, nešto baš i ne igra, ako ne mora... :D ovo je za nevericu...
     (Srđa Zlopogleđa, 25. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  47. Lose,lose...ali je dobro kada igramo lose da pobedjujemo.Valjda cemo se uigrati i biti mnogo bolje.
    Napred voljeni Partozane
     (Ramones, 25. oktobar 2020 20:59)

    # Link komentara

  48. Partizan je evropski gigant i najveci kosarkaski klub na ovim prostorima...
     (rade, 25. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  49. Bravo crno beli.
     (Igor Grobar, 25. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  50. (Stipsa, 25. oktobar 2020 20:30)
    Pa nisi u pravu da je 7-8,
    Tj iza ostalih koji daju EL.
    Ispred su Španija, Rusija, Turska, Grčka koja je slabija nego pre 3 godine. Mislim da je Aba ispred iItalije, Nemačke, Francuske, Litvanija. Problem Aba lige je što ekipe moraju da prodaju igrače i nemogu da ustale ekipu što je jako bitno. Kada su ekipe izjednačene, a ima jedna iz EL, diže se i kvalitet lige.
     (Siniša, 25. oktobar 2020 20:57)

    # Link komentara

  51. Kada su se malo utegli u odbrani ,lako su ih dobili. Ali igraju toplo hladno, S obzirom na povredjene igrace odlican rezultat protiv jedne od boljih ekipa u ABA ligi. Scepanovic nije los ,svaki drugi trener bi ih finansijski odrao a sa ovim igracima ne bi mogao puno bolje.Nisu nikoga kupili od afirmisanih igraca uglavnom sa koledza.
    (zemunski kej, 25. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  52. Zato Cedevita ni za 100 godina neće osvojiti ništa. Ima totalne divljake od Amera kod kojih niko odbranu ne igra, a kad se lomi uzimaju neke leve suteve i naravno promašuju. Imaju Blazica i Murica koji nisu promasivali, ali ne - ovaj sa repom se izivljava (jer mu trener dopušta) i svojim promasajima i ne igranjem odbrane rešio je meč. Poseban problem je skok: čak 40-26 u korist Partizana, uz čak 15 ofanzivnih skokova. Kljucni napad je bio kad je Partizan 3 puta za redom promasivao kos i hvatao loptu, da bi Pejdz pogodio trojku, pa u narednom još jednu.
    (veliki strumf, 25. oktobar 2020 20:54)

    # Link komentara

  53. Bravo, bravo. Znacajna pobeda protiv kvalitetnog protivnika. Odlican sut za 3 poena, odbrana i ofanzivni skok. Slobodna bacanja slaba tacka i povremeno losa komunikacija. Ajmo, ajmo crno-beli!
    (Dejan, 25. oktobar 2020 20:54)

    # Link komentara

  54. Izvanredna rola Gordica u zadnja 3 min, Part ima jaku spoljnu liniju koja jos ne igra kako moze, na centrima skripi posebno sada bez Mozlija jer se slabo gradi kos, pokupila je Ced mnogo lopti odbijenih od kosa, steta sto niko nije ni iz Zvezde ni iz Part skautirao Perija, bio je u Megi, tu pred ocima, izvanredan plej, on kuca sa onom visinom, gledao sam ga uzivo prosle godine, radi sve sto je neophodno
     (Demar Derozan, 25. oktobar 2020 20:54)

    # Link komentara

  55. Bitna, bitna pobeda odlicno sutersko vece skoro svih cak je Danguba pogadjao, Angola decko na klupi non stop skace, raduje se svakom kosu nije mi jasno zasto nema prostora makar 5 minuta da odigra.
     (Blue moon 2231, 25. oktobar 2020 20:50)

    # Link komentara

  56. Samo da Šćepo ostane... ne daj se Šćepooo.
     (Lale gator, 25. oktobar 2020 20:50)

    # Link komentara

  57. Uhhh izvadismo pobedu...Rašon dobar,Kodi dobar ali išao nas šut sjajno...ali da li će tako sledeću???Al ajde pobeda je bitna...
    (gremlin, 25. oktobar 2020 20:50)

    # Link komentara

  58. Za Angolu da objasnim samo...toliko vrliki ugovor ima da mu se ne isplati da ide bilo gde. E sad zasto je Partizan njega potpisao i ko je to naredio i kome je to odgovaralo, sami razmislite i izguglajte.
    (neko_objektivan, 25. oktobar 2020 20:48)

    # Link komentara

  59. Zasto je dopusteno Gordicu da izaigrava Dzordana? Koliko suteva je pokusao nesto iz okreta pa skokom u nazad? Ni jedan jedini nije pogodio. Zasto ima toliko slobode u igri kada to ove sezone apsolutno ne zasluzuje? Nema ni 20% one sigurnosti od prosle sezone kada je lopta kod njega u rukama... Imali smo srece pred kraj ali necemo uvek imati tu srecu, mora da postoji neka disciplina u igri i da se zna ko sta sme, ko sta moze i ko sta treba da radi u igri Partizana...
    (sofronije, 25. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  60. Mekintajetova pobeda,da nije dao par onih ludackih suteva cedevita bi se odvojila
     (izimani, 25. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  61. Na kraju više sreće nego pameti. Nego ni ovi ne znaju da li su Cedevita ili Olimpija, nekako suviše mlako izgledaju. Da nisu pogodili onolike trojke još bi sa 20 razlike izgubili
     (playmaker, 25. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  62. Ovo gledati je kazna za nas partizanovce.Trener uzas.Haoticna igra.Nema odbrane.Nema akcija.Igraci se pogubili.Oni koji su igrali dobro prosle sezone sada ne mogu da se sastave.Svi su znatno losiji.Peidz,Gordic Zagorac ne lice na sebe.Jankovici,Dangubic nisu za Partizan.Trifunovic kao mlad igrac tesko u ovakvoj ekipi moze da odigra nesto.Velickovic koliko moze maksimalno.Mika jedino pokazuje napredak.Mekintajer bi bio odlican da je ekipa vodjena kako treba. Angolu nismo prakticno ni videli.
    (tabakovic nenad, 25. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  63. 16:0 serija i ćao dovođenja.

    Bravo Partizane moj!!
     (Bili boj, 25. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  64. Ced oli neće pobediti ni jednu ozbiljniju ekipu, jednostavno nemaju skok, a bez skoka ozbiljnu ekipu ne možeš da dobiješ.
     (Džoni, 25. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  65. Trojke spasle Partizan.
    Kada ovoliko puta Dangubic pogodi za tri ( i duge dvojke ) onda ta ekipa mora da pobedi.
    (neko_objektivan, 25. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  66. Slobodna 58 posto...sramota!!!
     (Srđa Zlopogleđa, 25. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  67. Kako Partizan igra odbranu pokazuje 12 primljenih trojki uz 52% uspešnosti. Imaju bolji procenat za 3 nego za 2.
     (Pera Detlić, 25. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  68. Partizan ovde drži jedino skok jer ovi ne mogu ništa da uhvate.
     (Džoni, 25. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  69. Šta vi ljudi gledate, pa katastrofalna odbrana se igra sa obe strane. Pa na basketu nisi sam ovoliko puta kao na ovoj tekmi. Smejurija.
     (alex, 25. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  70. Poenta je da ni tu niste najbolji... Ni titula niste imali vise dok niste poceli krasti i u fudbalu i kosarci, pa kao stigoste Zvezdu za vrijeme najgoreg doba u Srbiji, Milosevica i ostalih unistitelja... U fudbalu nikada necete biti ni blizu Zvezde a u kosarci cete biti tamo gdje ste bili prije 91. tj. nigdje
    (xxx, 25. oktobar 2020 20:22)

    da. pre 91e smo bili nigde samo u vasem paralelnom univerzumu koji stvarate da bi vam bilo lakse. u realnosti smo osvojili 3 evropska trofeja i 2 puta bili treci u evropi. inace, zasto je i bitno to pre 91e kad su tad takmicenja bila smesna i nista nisu vredela? zato treba npr realu i cska ponistiti titule prvaka evrope iz tog perioda i treba racunati samo titule od momenta kada zvezda (nekadasnji fmp) ucestvuje u el
     (petar markovic, 25. oktobar 2020 20:31)

    # Link komentara

  71. Kakvu mi divlju kosarku igramo.... Vlado odlazi
     (Downtown, 25. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  72. Mišljenja sam da Abba liga poseduje veliki kvalitet. Nekom će to biti smesno ali ima tu jako zanimljivih timova koji mogu mnogo. Ima tu sjajnih igrača.
    - Partizan ima moćan tim malo su se pogubili bez Trinkijerija ali izgledaju sve bolje, neki igrači nisu još u formi. Kakav je igrač samo Mekintajer,koliko igrača sa ogromnim potencijalom,prevejani Veličković...još dolazi 1 igrač a biće i promena tako da ovaj Partizan će moći mnogo i u Abba i u evrokupu.
    - Zvezda ima tim za top 8 evrolige, dobili Cska i nije to slučajno. Lojd veoma zanimljiv igrač....Obradović ima talenta kao trener ima i Šćepanović malo da se stabilizuje.
    -Mega koliko tu talenta ima Simonović a tek Petrušev... kakav je samo talenat Petrušev a ima onaj francuz, zaista zanimljiv tim.
    -Budućnost je moćna i opako jaka.
    -Mornar nikada jaći nije bio.
    -CedevitaOlimpija ima dobrih stranaca a iskusni Murić, Blažić.
    -što se Partizana tiče malo su nestrpljivi navijači, Jaramaz povređen, Zagorac igra s povredom, Mika sve bolji, biće Partizan opak.
    (zoran, 25. oktobar 2020 20:17)


    To što među sobom igraju neizvesne utakmice ne znači da je liga kvalitetna, uostalom mislim da sam negde pročitao da je po jačini 7 ili 8 liga , što kada se zna da je u većini evropskih zemalja košarka na poluprofesionalnom nivou, i nije neki uspeh.Dakle ispred su sve lige
    iz zemalja koje daju učesnike Evrolige.
     (Stipsa, 25. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  73. Otkad ovaj Mekintaer postade ovakav šuter za tri poena? I Bili bi mu pozavideo na ovakvom šutu. Realno kroz karijeru je poznato da ima ulaz, a da mu je šut za tri hendikep???
    (Džoni, 25. oktobar 2020 20:20)

    to se i ja pitam
     (nebojsa iz beograda, 25. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  74. Scepanovicu zagalami, sve ti je oprosteno.
     (Lord, 25. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  75. Ljudi,
    Jel moze neko da mi objasni sta Angola radi u Partizanu
    Placaju ga da sedi na klupi
    (Vladimir, 25. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  76. Ne razumem upravu.Dovedeš apsolutnog početnika za trenera i upropastiš sve što je stvarano 2 godine.
    Takođe,imaš u timu 4 krilna centra,a 2 beka.Imaš 2 krila od kojih ne znaš ko je gori.
    Dakle,dovesti još jednog beka šutera i jedno krilo umesto Dangubića ili Zagorca.Otpustiti jednog krilnog centra.
    Mekintajer,Jaramaz,Tomas moraju da igraju najmanje 25-30 min.,a ne da Dangubić ima najveću minutažu.
    (+41, 25. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  77. KODI MILER MEKINTAJER!
     (ja, 25. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  78. Neki su osvajali po 3 puta iz bivse drzave, to bilo pitanje samo ko ce osvojiti, tada nista specijalno i posebno, i ljudi se ne busaju kao vi.. Danas druze je EL drugi svijet i naravno necete je igrati vise nikada..
    (xxx, 25. oktobar 2020 19:59)

    samo eto zvezda nije htela da osvoji to takmicenje koje je nista posebno i za koje je samo pitanje bilo ko ce osvojiti. zato sad osvaja evroligu svake godine
    (petar markovic, 25. oktobar 2020 20:11)

    Poenta je da ni tu niste najbolji... Ni titula niste imali vise dok niste poceli krasti i u fudbalu i kosarci, pa kao stigoste Zvezdu za vrijeme najgoreg doba u Srbiji, Milosevica i ostalih unistitelja... U fudbalu nikada necete biti ni blizu Zvezde a u kosarci cete biti tamo gdje ste bili prije 91. tj. nigdje
     (xxx, 25. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  79. Svim srcem uz Cedevitu Olimpiju!
    (Većinska građanska i napredna Srbija, 25. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  80. Na niske smo grane pali jer smo se .......
     (Poznavalac ©®, 25. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  81. Ostaje misterija sta se gledalo??? Sudije u većini slučajeva gledaju ono što mi ne vidimo.. hhhahahhhahhahaa
    Pa ti ne vidiš hahhahhhahhha
    ovo su šokovi, komentatorski šokovi.
    košarkaški sam zanemeo.
     (Milan Spanac, 25. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  82. Sut Dangubica...kao zirafa na pojilu.
     (Dejan CZ, 25. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  83. Svi igrači Partizana su nazadovali u odnosu na prošlu sezonu.
     (Pera Detlić, 25. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  84. Otkad ovaj Mekintaer postade ovakav šuter za tri poena? I Bili bi mu pozavideo na ovakvom šutu. Realno kroz karijeru je poznato da ima ulaz, a da mu je šut za tri hendikep???
     (Džoni, 25. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  85. Au čoveče koliko je teško gledati KKP ove sezone, ovo je baš užas, nema dalje.Jedva sam čekao utakmice prošle sezone, ovo je mučenje.Da li je moguće da 80% prošlogodišnje ekipe igra ovako nepovezano, kao da nisu isti."Pajačanja" ne računam, ko može da Dangubića,Jankovića i Angolu računa kao igrače.
    Trener amater koji eventulano može klub iz KLS lige da vodi.Na stranu što je bio naš odličan igrač ovim potezom je ukopao i sebe i KKP, jer Partizan je ozbiljan klub.
    Tačno se vidi motiv vrha vlasti da i dalje ponižava KKP, koji je uprokos svemu najveći košarkaški brend Srbije i regiona od "veselih" 90-tih.
    Ovim je jasno da su i Ostoja i Čović igrači koji igraju u istom timu, a "trenera" te ekipe svi znamo ko je.
    Nikad u fudbalu ne možeš da poniziš Zvezdu pa čak i kad je u "kanalu", bila je veliki fudbalski brend ali u košarsci Zvezda je uvek delovala veštački, pogotovo zadnji period kada su svim silama uništavali KKP, pa misle ako imaju moć i pare da to ide tako lako.
    Nekako igraju ovih 7 godina ali ništa posebno, svi slupani novci a skoro ništa.Plus 3 sezone ih ubacuju "wild card-om" ali i dalje ništa, nikakav utisak ne odaju.
    Imaš utisak da su uvek konkurentni u EL, što naravno niko od nas partizanovaca nikad nije mogao da sanja o tome da budemo konkurentni.Uklopimo ekipu jednom u 10 godina, odemo na F4 ponekad.Zato će Žalgiris i KKP uvek biti košarkaške institucije, i iskreno se nadam da će KKP uskoro se povratiti u klub najboljih ekipa Evrope.
    (KKP 2020, 25. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  86. -Mišljenja sam da Abba liga poseduje veliki kvalitet. Nekom će to biti smesno ali ima tu jako zanimljivih timova koji mogu mnogo. Ima tu sjajnih igrača.
    - Partizan ima moćan tim malo su se pogubili bez Trinkijerija ali izgledaju sve bolje, neki igrači nisu još u formi. Kakav je igrač samo Mekintajer,koliko igrača sa ogromnim potencijalom,prevejani Veličković...još dolazi 1 igrač a biće i promena tako da ovaj Partizan će moći mnogo i u Abba i u evrokupu.
    - Zvezda ima tim za top 8 evrolige, dobili Cska i nije to slučajno. Lojd veoma zanimljiv igrač....Obradović ima talenta kao trener ima i Šćepanović malo da se stabilizuje.
    -Mega koliko tu talenta ima Simonović a tek Petrušev... kakav je samo talenat Petrušev a ima onaj francuz, zaista zanimljiv tim.
    -Budućnost je moćna i opako jaka.
    -Mornar nikada jaći nije bio.
    -CedevitaOlimpija ima dobrih stranaca a iskusni Murić, Blažić.
    -što se Partizana tiče malo su nestrpljivi navijači, Jaramaz povređen, Zagorac igra s povredom, Mika sve bolji, biće Partizan opak.
     (zoran, 25. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  87. Tako je to kad nemas trenera, ali sto kaze ima jos vremena do kraja sezone da se uigramo. Taman za sledecu' posto od ove vec sad nema nista.
    (ikis, 25. oktobar 2020 20:16)

    # Link komentara

  88. Jaka Blazic!
     (covid19, 25. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  89. Kakav je ovo raspad sistema igre i mozgova u glavama igrača Partizana. Svaki, koji je ušao u igru, je napravio barem jednu glupost. I to tako ide iz utakmice u utakmicu. Angažujte nekog psihologa u timu, ako ga već nemate.
    (Krševi, 25. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  90. Neki su osvajali po 3 puta iz bivse drzave, to bilo pitanje samo ko ce osvojiti, tada nista specijalno i posebno, i ljudi se ne busaju kao vi.. Danas druze je EL drugi svijet i naravno necete je igrati vise nikada..
    (xxx, 25. oktobar 2020 19:59)

    samo eto zvezda nije htela da osvoji to takmicenje koje je nista posebno i za koje je samo pitanje bilo ko ce osvojiti. zato sad osvaja evroligu svake godine
     (petar markovic, 25. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  91. Scepanovic je ugusio Pejdza,Gordica,Trifunovica forsirajuci Dangubica i Zagorca. Ej on igra sa 2 trojke i Mekintajerom koji ne zna da odigra nijednu akciju sem da drzi loptu u svojim rukama i zato gubi dosta lopti.
    Uzas igra!
     (NJ, 25. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  92. Zasto S.Jankovic ne dobije bar neki minut iako je dno dna?
    Vrlo je diskutabilno da li je bas toliko gori od Dangubica.
    Zasto Angola ne igra uopste?
    Sta se desilo sa svim igracima u smislu njihove ofanzivnih karakteristika?
    Trifunovica nigde, Zagorac ni senka, Pejdz najvise podbacio.
    Izgleda da ce Scepa da se vadi na odsustvo Mozlija koga nije koristio skoro uopste.
    (ultrasrbin, 25. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  93. Ne moze, evo opkladu nudim
    (Bob Sent Kler, 25. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  94. Da li je moguće da neko ko se profesionalno bavi košarkom šutira kao što to radi Dangubić?
     (Đura, 25. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  95. ovaj Saranovic je kralj. ja razumem da je gtr, da navija za Partizan, ali je ipak i komentator na utakmici. i on bez pardona na pocetku drugog poluvremena izjavi da partizan gubi dva poena razlke, a da mu je igra na momente sjajna.. pa sta je sjajno ovde aman zaman..
     (gtrovci, 25. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  96. Put putuje Šćepanović,put bez povratka!!!
     (kikirikisemenke, 25. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  97. e moj treneru,da ti nemas jednu akciju,ja ne verujem sta gledam...igraci kao da su pali s marsa,tolika apatija,bezvoljnost,ravnodusnost igraca Partizana nije viđena u celoj istoriji....ovo je horor!
     (divac, 25. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  98. Poslednji napad KKP, komentator: Stefan Jankoviiić... Težak promašaj.

    U svakom pogledu.
    (SrbEUin, 25. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  99. Ostojeee…ee !!!
    (Slobodan, 25. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  100. Bolje i da gubimo nego da ne znam kako mi se zove klub i koja mu je adresa. Napred jedina sprska institucijo! Napred Partizan! Protiv svih instant projekata! Koji god da si na tabeli uvek smo tu!
    (crna ovca drustva, 25. oktobar 2020 20:00)

    # Link komentara

  101. I ne treba, mi smo to vec osvojili, tako da se vi igrajte malo...
    (T-Bag, 25. oktobar 2020 19:36)

    Neki su osvajali po 3 puta iz bivse drzave, to bilo pitanje samo ko ce osvojiti, tada nista specijalno i posebno, i ljudi se ne busaju kao vi.. Danas druze je EL drugi svijet i naravno necete je igrati vise nikada..
     (xxx, 25. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  102. Vlado batali nije to za tebe,tim gubi ti gledas nemocan.Gordic sta taj igra trifunovic razvio se unazad izgleda kao dizac tegova ni skociti ne moze Nikola Jankovic dobro da se ne brije pa se ne vidi kako mu je Korona prijala utovio se. Nije to vise Partizan kakav su zeljeli navijaci.Radikalne promene su potrebne a ovu internet gospodu osloboditi nek igraju igrice na konzolama Loncara Scepanovica i druge oko tima.
    (Max von Laaberg, 25. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  103. Partizan strasno los,odbranu uopste ne igraju...Scepanovic veze sa zivotom nema.
     (Delija, 25. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  104. Katastrofa od igre pogotovo u obrani koja liči na švajcarski sir.To je direktna odgovornost Vlade,jer ne ume postaviti pravu obranu.Ostoja pod hitno promeni trenera.Vlada odlazi!
    (Crnobelac, 25. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  105. Derbi..
    Hahahahahahahah
     (shone, 25. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  106. Ma šta se ložite na Angolu... on je dobar dečko... doveden prošle sezone da popuni roster... nije ga Šćepa dovodio ni birao... mene brine više ovo "akcije bez"... imamo jednu akciju pnr... odbrana očajna pogotovo od pika... ali najsmešnije je kad skupljamo reket kod ulaza i uvek u uglu ostavimo jednog samog, uvek i to koriste svi protivnici, svaki tim nam je takp dao najmanje dve trojke... o slobodnim bacanjima ne bih, za profesionalce ovo je sramno... da smo dali bar 80 posto u Badaloni i protiv Budućnosti mi bismo dobili obe tekme i to sa ovakvom prosečnom igrom... Jaramaz je najbolji igrač i evidentno je da nedostaje, ali je sramno je da se Šćepa, zbog nedostatka dva igrača, krije iza rotacija, i ne ususđuje se da da igračima da se nametnu... a onda loodilo, ej Dangubić igrač zadatka uzima tri šuta za tri, pa to on ne sme ni da sanja, a kamoli da se desi. :D
    Možda da trener bar za ove tekme skrati rotaciju, a ne da se bez ikakvog razloga eto menja da bi se menjalo... Nije problem da se izgubi utakmica, ali da se vidi kroz nju ozbiljan pomak, ovde odbrana opet ko na smene da namse dešava, a ne da je igramo... ajde mora to bolje, bar malo... ajmo crno-beli!
     (Srđa Zlopogleđa, 25. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  107. Trenera zameniti sto pre..
    (C i n i k, 25. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  108. Au Scepo na sta ovo lici, bez pomaka ni u odbrani ni u napadu. Da nemamo ni jednu jedinu krstenu akciju, mucno za gledanje gotovo nemoguce. Koliko nezalaganja u odbrani ne moze me niko ubediti da ne znaju da je igraju sve je do trenera. Govor tela Scepanovica sve govori. Cenim ako izgubimo da je neminovna promena na klupi sto iskreno prizeljkujem.
    (Ajron, 25. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  109. Dok sam igrao drugu ligu krajem 90-ih ovakvi sa po 25 minuta u Partizanu ne bi bili 11 i 12 igrač. Odsustvo elementarne košarkaške tehnike i logike. A što se tiče taktike, to je trenerov deo. Znači 0. E moj Partizane...
    (Ntopa, 25. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  110. Vise se i ne nerviram. KK partizan je postao cirkus
    (Majki, 25. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  111. Treba zajedno da komentarišu Šaranović i jako do samog kraja Denda.
     (Keops, 25. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  112. Cedevita je promasila dosta otvorenih suteva u drugoj cetvrtini, da nije bilo bi 10 razlike lagano. Ja ne znam sta Partizan igra u odbrani, ali ovo je smesno. Pa veteran Blazic prolazi pored igraca Partizana kao da ih nema uopste. Ne igra ni Cedevita odbranu, ali ovo sto Partizan igra je tragedija. Razumem da nece sut, desi se, promasi se bacanja, zicer sve je to normalno..ali odbrana je voljni momenat a igraci Partizana kao da nemaju nikakve volje ni ambicije da igraju odbranu. I to je tako od pocetka sezone i Scepo to nije popravio ni malo.
    (Gossa placa Zeljko, 25. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  113. Odbrana kao u parkicu...mada mi se cini da se i tamo igra cvrsce!!!
    Dangubic zavrsava prva 4 napada na utakmici...Stefan Jankovic zavrsava napad na kraju 2/4 i to 5 sec ranije???Ljudi moji,sta je bre ovo?Zona sumraka???
    Ovo samo govori da se tu ne zna ni ko pije ni ko placa,da je trener zalutao u taj posao!!!
    Voleo sam ga kao igraca al cini mi se da ce mi ogaditi kosarku!!!
     (Leonida, 25. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  114. Očajni smo! Očajni! Igrači kao da "pate" za Trinkijerijem pa izgleda bojkotuju Šćepanovića.
     (dalaBu, 25. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  115. Scepa traži tajmaut na plus dva,Golemac iskoristi,i Cedevita organizuje dva napada i 5 poena
     (dare, 25. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  116. Partizan ne igra dobro i to je lose(možda je preciznije reči da igra u talasima). Ali ljudi shvatite koliko para toliko muzike. Ne vidim zašto je problem reci da u Partizanu igraju trećerazredni stranci, da Budućnost i Cedevita imaju veće budžete, da zvezda ima daleko veći budžet od Partizana i dovodi Evroligaske igrace. Prošlo je vreme kada ste mogli sa 3,4 stranca i domaćim igračima osvojite titulu. Današnje ekipe imaju po 9,10 stranaca, drugačija je u odnosu na period od pre 10-15 godina, tako da kritike Scepanovica nisu opravdane. U ovakvoj konstalaciji snaga gde se se jedan klub favorizuje od strane države i konstantno gura za A licencu, nama ne bi pomogli ni Dule Vujošević i Fil Dzekson zajedno. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 25. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  117. 10 miliona evra uloženo u napredni projekat i nece uci ni u prva 4
    (Tuga, 25. oktobar 2020 17:56)


    u zvezdu je ulozeno daleko vise od 10 miliona evra a f4 evrolige ce joj svakako ostati, kao sto je uvek i bio, misaona imenica
     (petar markovic, 25. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  118. Odbrana ne postoji, unutrašnja igra ne postoji, od dolaska Scepanovica izgubili smo i Pejdza i Tomasa. Sramotna igra Partizana. Smenjujte Scepanovica dok jos nije kasno.
     (vlado, 25. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  119. EL niste osvojili
    (Šofer, 25. oktobar 2020 19:40)
    Naravno da nismo. Isto kao sto ste i vi osvojili kup samoiona u fudbalu.
    (107-66, 25. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  120. Kako opušteno igramo, sjajno...Odraće nas gani.
     (Đura, 25. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  121. Otkud navijaci?
     (brus, 25. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  122. Ovaj Trifunović je baš unikat.
     (ĐUDAST PRIST, 25. oktobar 2020 19:47)

    # Link komentara

  123. Čudo suci slovenci navijaju za slovence.
     (Paradoks, 25. oktobar 2020 19:46)

    # Link komentara

  124. Možda sam laik za basket, ali mogu da procenim da li će od nekoga biti igrač ili ne...
    Evo kažem, od Trifunovića nikad ništa, možda u najboljem slučaju prosečan Aba igrač...
    To je što se tiče mladih, više ih i nemamo u Partizanu, Zagorac je već pokazao svoj maksimum koji je tja, a i nije više ni toliko mlad... Jaramaz je ok, ništa specijalno ali može da posluži...
    I dodaću, Dangubić je operisan od basketa i čudim se da je dovde dogurao...
     (Rokabili, 25. oktobar 2020 19:46)

    # Link komentara

  125. Trifunović ne zna gde bije.
     (Milašin, 25. oktobar 2020 19:43)

    # Link komentara

  126. Ja sebicnih ljudi, dajte dan gi loptu
    (Toni, 25. oktobar 2020 19:41)

    # Link komentara

  127. Nemogu vise da gledam Dangubiceve promasaje i 35 minuta u igri a Angoli ni minut ne daje.
     (Branko, 25. oktobar 2020 19:40)

    # Link komentara

  128. Dobro vece Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 25. oktobar 2020 18:58)

    I ne treba, mi smo to vec osvojili, tako da se vi igrajte malo...
    (T-Bag, 25. oktobar 2020 19:36

    EL niste osvojili
     (Šofer, 25. oktobar 2020 19:40)

    # Link komentara

  129. Ljudi moji sta je ovo kad nas Novica treba da budi, najstariji na terenu.
    Tu nesto nije u redu, ozbiljno vam kazem.
    (sta je ovo, 25. oktobar 2020 19:36)

    # Link komentara

  130. Dobro vece Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 25. oktobar 2020 18:58)

    I ne treba, mi smo to vec osvojili, tako da se vi igrajte malo...
    (T-Bag, 25. oktobar 2020 19:36)

    # Link komentara

  131. Porucite Saranovicu da
    -sut u poslednjoj sekundi nije sut bez balansa, i to kad je odraz sa obe noge
    - tvrdi kosevi nisu ako ekipa promasuje, vec su tvrdi kosevi, na primer u areni, kad se lopta odbija drugacije nego inace, obruc ne upija, ovo je obicno kad je zglob nije razradjen ili kod koseva koji nisu zglobni
    - prvi korak je dozvoljen u NBA
     (Milan Spanac, 25. oktobar 2020 19:35)

    # Link komentara

  132. Nolan Smit???
    (Djenka, 25. oktobar 2020 19:19)

    Jorgos Printezis, Kit Lengford... da ne nabrajam dalje.
     (Will Mosley, 25. oktobar 2020 19:32)

    # Link komentara

  133. Scepo strucnjace sto ne igra Brajan Angola? I u ovako skracenom rosteru on kulira Angolu koji je Lebron za vecinu igraca, narocito za Miku i Jankovice.
     (Will Mosley, 25. oktobar 2020 19:31)

    # Link komentara

  134. Sad sudije stupaju na scenu i Partizan preokreće!
     (Srbija cela večeras je zeleno bela, 25. oktobar 2020 19:31)

    # Link komentara

  135. Ovo je čudo...Da nema jedne jedine krštene akcije za bilo koga. Znači, ne dve...jedna ! Ovo nisam video nikad. 40 godina gledam košarku, 10 godina igrao. Ovo je nevidjeno. Izadji i igrsj, pa kako padne. I još jednom, gledajte govor trenera.
    (Goks, 25. oktobar 2020 19:29)

    # Link komentara

  136. Koja anti kosarka strasno... Kad pomislim da je Zagorac igrao u NBA...
    (padaju mi kapci, 25. oktobar 2020 19:19)

    Kad? Za koga? Protiv koga?
     (NoName, 25. oktobar 2020 19:29)

    # Link komentara

  137. A jes nam trener utegao odbranu. Ala Scepo, hvala ali dosta je.
    (107-66, 25. oktobar 2020 19:29)

    # Link komentara

  138. Neka neko ko se razume prokomentarise Miku, deluje da se uklapa sve bolje?
    Molim klince da se ne prepucavaju.
    (Krkuša, 25. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  139. Kad je danas dozvoljeno da neko ima "loš" dan kao Kodi, bez prilike da dobije dve vaspitne i ponaša se kao normalan čovek.
    Otpad od igrača, naš drugi play i dalje igra iako realno bi morao biti oteran šutem u zadnjicu.
    Kakav mazohista treba biti i ovo gledati...
     (dekigrobar011, 25. oktobar 2020 19:26)

    # Link komentara

  140. Japanac sklopio kockice. Vrhunska igra Partizana isto kao i nivo komentatora. Sa vama uvek neka komedija.
     (Keops, 25. oktobar 2020 19:26)

    # Link komentara

  141. Promena naslova. Partizan vodi. Zvjezda pobjedila Cska, osvojila Evroligu. Ahaha
    (Deki Stankelic od Omonije, 25. oktobar 2020 19:25)

    # Link komentara

  142. Nije ovo dobro,nista se ne menja cak sve losije izgledamo.Promena trenera je neminovna ukoliko imamo takmicarskih ambicija.
    (nesa, 25. oktobar 2020 19:24)

    # Link komentara

  143. ovo više nije ni gradski derbi.
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 25. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  144. Bolje bi bilo da je Partizan izgubio spor sa bankom a da nije potpisao Šćepanovića i Dangubića. Manja bi šteta bila
    (P a r t i z a n, 25. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  145. Derbi je budućnost - fmp
    (AfricA, 25. oktobar 2020 19:15)

    I danas u podne Zvezda - Mega
    Fmp na jednu loptu do pobede.
     (Marko, 25. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  146. Stvarno b92 nema sportskog komentatora.Klasicno nepoznavanje kosarke.
    Sut van balansa???
    Vise koraka u prvom koraku???
    tvrd obruc za kosarkase partizana???
    ne mogu da se setim svega a tek je prva cetvrtina.
     (Milan Spanac, 25. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  147. Više uzgubljenih lopti nego koševa, jezivo za gledanje.
     (Marko, 25. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  148. Nolan Smit😭😭😭
    (Djenka, 25. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  149. 10 miliona evra uloženo u napredni projekat i nece uci ni u prva 4
    (Tuga, 25. oktobar 2020 17:56)

    Ма ајде што неће у 4 у Аби, него ће у Евролиги поново бити мисаона именица топ14.
     (Википедија новинарство, 25. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  150. Koja anti kosarka strasno... Kad pomislim da je Zagorac igrao u NBA...
     (padaju mi kapci, 25. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  151. Au Šćepo ne bih samo tebe da krivim... ali brate pa nikakvog pomaka... najviše brine indolentnost igrača... bole ih lakat za sve... odbrana i dalje 3 minuta pa se odmaraju.
    Nikakva reakcija, i to bi bilo u redu da nema kvaliteta, ali da ti se igra zasniva na odbrani Dangubića, i da dečko ne izlazi i da šutira kad hoće nmg da razumem... ne kažem da nije koristan, ali brate niti može samo on da igra odbranu niti sme da bude prva, druga ma ni treča opcija u napadu... :D
     (Srđa Zlopogleđa, 25. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  152. Ove dve ekipe nisu ni za FIBA kup...
     (Dejan CZ, 25. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  153. derbi je bio danas.
    neporažene ekipe su igrale.
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 25. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  154. Partizan toralno bez energije. Baš teško za gledanje
     (playmaker, 25. oktobar 2020 19:16)

    # Link komentara

  155. Zasad u jsd najbolji Koljenšić.
     (Kikinda, 25. oktobar 2020 19:16)

    # Link komentara

  156. Sveti Nolan im bacio kletvu
     (Dzoni, 25. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  157. Derbi je budućnost - fmp
     (AfricA, 25. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  158. Na šta ovo liči... Hahahahahhaha
     (gogi, 25. oktobar 2020 19:14)

    # Link komentara

  159. Samo totalne neznalice mogu u, kosarci, praviti bilo kakva poredjenja medju "vecitima".
     (sin lovca na medvede, 25. oktobar 2020 19:13)

    # Link komentara

  160. Ali petorka sa Zagorcem i Dangubićem :)
    (Enrico Pallazzo, 25. oktobar 2020 19:11)

    # Link komentara

  161. @Aleksej
    Još odavno to reče Nolan.
     (Lale gator, 25. oktobar 2020 19:09)

    # Link komentara

  162. ovi iz cedevite ne pokusavaju skok da uhvate
     (izimani, 25. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  163. Ljudi,manite utakmicu...gledajte govor tela Šćepana. Ne treba ništa drugo.
    (Goks, 25. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  164. zeljeznik nevera
     (sve nam skockano osim derbija, 25. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  165. Dobro vece Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 25. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  166. Eto sad se vi imali nedelju dana da se spremite jer je Cedevita igrala Eurocup. Ostadoste bez alibija.
     (Mo, 25. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  167. Gazi igokejicu
     (ajmooo, 25. oktobar 2020 18:35)

    # Link komentara

  168. Ajmo Cedevita, oduci ih od kosarke pa da posle moraju da mole da ih pustimo da budu medju prva 4.
    (Gossa placa Zeljko, 25. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  169. Ajmo crno beli ooooo
     (Bili boj, 25. oktobar 2020 18:11)

    # Link komentara

  170. Gremo Slovenci!
     (Srbija cela večeras je zeleno bela, 25. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  171. Nadam se da ce Partizai doziveti jos jedan poraz.
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 18:07)

    # Link komentara

  172. Ma jel to sat ranije se najavljuje utakmica?
     (smejurija, 25. oktobar 2020 18:06)

    # Link komentara

  173. Dovoljno je obući svete crno bele dresove i miševi u rupe beže...
    (Bgd crno-beli, 25. oktobar 2020 18:04)

    # Link komentara

  174. 10 miliona evra uloženo u napredni projekat i nece uci ni u prva 4
     (Tuga, 25. oktobar 2020 17:56)

    # Link komentara

  175. Odrace Cedevita drzavni projekat
     (Realno, 25. oktobar 2020 17:56)

    # Link komentara

  176. Danas smo na delu videli da osovina Bokan-Mijailović drži celu Aba ligu sa sve sudijama! Navlačile su za Megu celu utakmicu protiv Zvezde, a sada će partizan imati tu pomoć sudija! Emil Tedeski i Đorđija Pavičević će uskoro da zažale što drže stranu koaliciji Bokan-Mijailović! Emil će to već večeras osetiti!
     (Većinska Srbija, 25. oktobar 2020 17:55)

    # Link komentara

  177. Svim srcem uz Cedevitu-Olimpiju!
    (Miskec, 25. oktobar 2020 17:54)

    # Link komentara

  178. Partizan ako i ovo izgubi teško da će na F4. Po prvi put ima 6 ekipa koje konkurišu za F4...
    (Nikola, 25. oktobar 2020 17:49)

    # Link komentara