1. Pa u pravu je
    (Aca36, 30. septembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  2. Zbog toga je Zvezda u rangu Seltika, Benfike, Porta, Aston Vile, PSV-a, Fejenorda, Steaue, Borusije Dortmund, Hamburga, Čelsija, Notingem Foresta... i to nam je sasvim dovoljno. Nismo se mi nikada busali da smo u rangu najvećih svetskih klubova Reala, Liverpula, Milana, Barselone, Ajaksa, Bajerna, Junajteda... (Mali Hijavata, 30. septembar 2020 21:14)

    OK, koliko god mrzeo Cvezdu, moram priznati da, istorijski, zaista moze stati uz vecinu klubova iz one prve grupe koje si nabojao. Medjutim, svakako ne i uz Celtic i pogotovu ne uz Benficu. Benfica sigurno spada u ono dgugu grupu (tamo fali jos Juventus, od kog, inace, vise mrzim jedino Zvezdu). A rezimski su jos i Real, Juventus, Jedinstvo iz Manchestera...
    (trojanski konjusar, 30. septembar 2020 22:35)

    # Link komentara

  3. Veliki strumfe, nemas ti blage veze o cemu pricas. Mancester junajted nije bio veliki klub pre 40 godina? U pravu si, nije bio veliki, bio je najveci engleski klub. Uz arsenal i liverpul nema vecih na ostrvu, ispostuj malo istoriju al je prvo nauci.
    (Misa, 30. septembar 2020 18:51)

    OK, hteo je reci pre 45 godina (kad je bio ispao u 2.ligu). Pre 40 bio je osrednji. Manchester United je imao 2 perioda kad je bio velik, pod dva velika trenera - Busby i Ferguson. Ostatak istorije - pa... bio je nesto ispod Citija. Istorijski, najveci engleski klub je Everton, zatim Liverpul. Oni su najkonstantniji. A mnogi su imali periode velicine.
    (nisam ja, ja je, 30. septembar 2020 21:27)

    # Link komentara

  4. Istina boli.
    Zvijezda je osnovana 45.
    Do 91 to je 46 godina, tad je bila bitan klub.
    No od tog trenutka proslo je 30 god, znaci 2/3 tog vremena u kojem je zvijezda bila 'bitna' i ne dogadja se nista.
    Ok, malo su rasle gljive na stadionu i dovezli ste tenk, to je saldo zadnjih 30 godina...
    Ostalo je sve isto: opet ste gnjusne rezimlije, i dalje namjestate, imate filijale po ligi itd.
    Ne mozes imati komplekse od tako neceg jadnog i necasnog.
    To je kao da kazete da neki akademik ima komplekse od nekog lika koji se obogatio na svercu ili dilanju, smijesno.
    Da tu postoji velicina, priznao bih ju, zasto ne?
    (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 20:14)

    Akademici iz Dinama su osvajali titule i u NDH. Kakva velicina od kluba, doduse pod drugim imenom, ali to je tako tipicno za vas, menjanje uniformi, dresova, imena, bas onako akademski.
    (drnjofra, 30. septembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  5. Istina boli.
    Zvijezda je osnovana 45.
    Do 91 to je 46 godina, tad je bila bitan klub.
    No od tog trenutka proslo je 30 god, znaci 2/3 tog vremena u kojem je zvijezda bila 'bitna' i ne dogadja se nista.
    Ok, malo su rasle gljive na stadionu i dovezli ste tenk, to je saldo zadnjih 30 godina...
    Ostalo je sve isto: opet ste gnjusne rezimlije, i dalje namjestate, imate filijale po ligi itd.
    Ne mozes imati komplekse od tako neceg jadnog i necasnog.
    To je kao da kazete da neki akademik ima komplekse od nekog lika koji se obogatio na svercu ili dilanju, smijesno.
    Da tu postoji velicina, priznao bih ju, zasto ne?
    (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 20:14)

    Zvijezda je majonez, hrvatski ako se ne varam. A Crvena Zvezda je fudbalski klub čije je ime uklesano na pehar koji oličava najveći svetski klupski uspeh. Zbog toga je Zvezda u rangu Seltika, Benfike, Porta, Aston Vile, PSV-a, Fejenorda, Steaue, Borusije Dortmund, Hamburga, Čelsija, Notingem Foresta... i to nam je sasvim dovoljno. Nismo se mi nikada busali da smo u rangu najvećih svetskih klubova Reala, Liverpula, Milana, Barselone, Ajaksa, Bajerna, Junajteda...
    Što se režimskih klubova tiče, ima ih koliko hoćeš, ni vi niste bolji...ali ja volim da gledam u svoje dvorište pa neću pominjati humane režime kojima su vaši klubovi služili.
    Srećna ti mržnja i laku noć.
    (Mali Hijavata, 30. septembar 2020 21:14)

    # Link komentara

  6. Benfika jeste evropski velikan, ali ni Siti nije "od juče"... (Da l' ?, 30. septembar 2020 17:34)

    Nije od juce, daleko od toga, samo sto ni juce, ni prekjuce, nije bio evropski velikan, ni blizu toga. Bio je stabilan engleski prvoligas (stabilniji od Uniteda), retko kad nesto malo vise. A bilo je vreme kad je Benfica vazila i za *najveci* evropski klub, Benfica, pa Real. A sigurno je medju top 10 svih vremena.
    (baksuzni dimnjacar, 30. septembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  7. Dok je taj City igrao ligu u svojoj zemlji Benfika nije bila ni u planu da se osnuje. A onda su se osnovali i sve finansije su gurnute u njih, ali pošto je to u tom slučaju ok i što su oni već 50 godina u Portugalu za ostalie klubove (sem još dva) isto što i City za druge siromašnije klubove to nema veze.
    (nepismeni, 30. septembar 2020 20:52)

    # Link komentara

  8. @Pijani zlotvor
    Nisam siguran sta je zvijezda, i moram da priznam, da sta god da je, i meni je nebitna. Zvijezda, mislim, ne Zvezda.
    Kao sto mi, ovde, iz postovanja Osijek, ili Rijeku, zovemo tako, iako je po nasem pravopisu ime tih gradova Osek i Reka (imam i udzbenik geografije sa kartama iz 1956. gde su se ti gradovi jos uvek zvali Osek i Reka), dolaskom na portal koji je prevashodno orijentisan na populaciju u Srbiji, morao bi da pokazes istu kolicinu postovanja.
    Mozda, jos bolje, pocni zvati Sevilju - Sijevilja, ili Celtik - Cijeltik ili Celsi... Ako sve pises u orginalu, onda je jasno da iz mrznje pises Zvezdu drugacije.
    Da, znaci, ako si mislio na Crvenu Zvezdu, ona je cak i po World Football / Soccer Clubs Ranking-u, na osnovu prethodnih 10 godina, na 47. mestu svih klubova sveta (tvoji su ispod, daleko, Dinamo 61., Rijeka 221., Hajduk 317.).
    Nemamo mi megalomanske ideje da je Zvezda, danas, u ravni sa Realom ili Liverpulom ili Bajernom, uopste. Ali, treneri tih ekipa dobro znaju ko je Crvena Zvezda i odakle je. Ponasanje Klopa prolikom gostovanja ovde je to vise nego jasno pokazalo. Poenta je, da i pored Luke Jovica, 99% fudbalskih uposlenika ne bi bilo sigurno ko ili sta je Dinamo, a jos manje Hajduk ili Rijeka...
    (m1k3, 30. septembar 2020 20:29)

    # Link komentara

  9. Svi klubovi koji se smatraju velikim su svoje uspehe izgradili u vecini slucajeva sa igracima iz svoje skole. Naravno da je bilo kupovine ponekad, ali ovako kao Siti niko nije postao veliki klub. Oni samo znaju da trose i da trose, a iz skole nemaju niti jednu legendu niti ce je imati. Ovo pisem zbog ovih koji kazu da su svi veliki klubovi trosili da bi dosli do vrha, tacno je ali ne ovako kao Siti. Ovo sto oni i PSG rade je smesno i zelim im potop. Guardiola je potrosio milijardu i smatra se nekim trenerom, a Siti nekom velicinom. Uzas
    (Cicko, 30. septembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  10. Istina boli.
    Zvijezda je osnovana 45.
    Do 91 to je 46 godina, tad je bila bitan klub.
    No od tog trenutka proslo je 30 god, znaci 2/3 tog vremena u kojem je zvijezda bila 'bitna' i ne dogadja se nista.
    Ok, malo su rasle gljive na stadionu i dovezli ste tenk, to je saldo zadnjih 30 godina...
    Ostalo je sve isto: opet ste gnjusne rezimlije, i dalje namjestate, imate filijale po ligi itd.
    Ne mozes imati komplekse od tako neceg jadnog i necasnog.
    To je kao da kazete da neki akademik ima komplekse od nekog lika koji se obogatio na svercu ili dilanju, smijesno.
    Da tu postoji velicina, priznao bih ju, zasto ne?
    (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  11. AS, 30. septembar 2020 17:33 - sve si tacno rekao ali ti je analogija losa. Na primer, Lajpcig je za svojih 11 godina postojanja napravio verovatno vise nego Hamburg u svojih prvih 11(ne znam istoriju Hamburga, spekulisem samo pa kazem verovatno). Takodje Lajpcig je finansijski pokriven, ali je klub kojem je Ralf Rangnik postavio tako cvrste temelje da ne moraju da mrdnu prstom sa kursa koji imaju narednih 10 godina i verovatno ce osvojiti barem jednu titulu(podvlacim Verovatno). FFP im ne moze nista jer kroz svoje filijale vuku talente, forsiraju i ti talenti zavrsavaju u Lajpcigu. Njujork za Severnu ameriku, Brazil za Juznu, RB u Gani za Afriku, Salcburg za najtalentovanije u Evropi I iz tih centara. Sveukupni skauting. Strasan poduhvat.
    (Damjanov zelenko, 30. septembar 2020 19:52)

    # Link komentara

  12. Ideš u englesku kondom ligu,
    omiljenu ligu ljudi koji ne umeju da prime loptu,
    a kamo li nešto više da urade na terenu.
    (engeski fudbal i srpski ložači - komedija smotanih, 30. septembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  13. Moram se ispricati za ove gluposti koje sam napisao.Svjestan sam ja jako dobro da je Crvena zvezda uvjerljivo najveci klub istocne Europe i sve bi dao da Hrvatska ima takvu nogometnu velicinu! Ali sto cu,dolazim iz zemlje negativnoga rekordera Lige Prvaka koji je svijetu osim po tome sto ga napucava kao kantu tko stigne u Europi poznat jos samo po tome sto mu beton sa stadiona otpada i to sluzbeno najruznijega stadiona na svijetu.Molim vas da razumijete moje komplekse od Zvezde i Srbije. Moram se pomiriti sa tim!
    (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  14. (Pijani zlotvor lize Srbima analni otvor, 30. septembar 2020 18:48)

    Ma jok na tvoj Primamo gledaju kao na veliki klub.Hahahhahahah :D Komplekse male nebitne nacije sa malim nebitnim fudbalskim klubovima leci kuci svojoj, pomiri se sa tim da komplekse od Srba nikad neces izleciti ma koliko se trudio :D
    (GranateNaHrwate, 30. septembar 2020 19:36)

    # Link komentara

  15. (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 18:48)

    da CZV,Ajax,PSV,Hamburg,Celtik,Nottingem su nebitni zadnjih 30 godina ali Dinamo je nebitan kroz celu istoriju. :)))
    (undercover, 30. septembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  16. Ma nije valjda!
    (charlie, 30. septembar 2020 19:32)

    # Link komentara

  17. Licemerje... presao bi i on kada bi ga hteli. :) Lako je (da ne kazem sta) kada se ne tice tebe pa se "prosipa" mudrost o velicini kluba.

    Velicina kluba u ovoj prici sluzi samo kao alibi za neuspehe ili otvorenu zavist.
    Niko ne odbija da zadovolji svoj licni interes a velicina kluba se meri trofejima. Ko osvaja trofeje veliki je, ko ne... gle cuda, nije. Da li je bio i zasto nije i dalje veliki to je samo njihov problem.

    Ali dobro... sto se tice Mancestera kao grada on je oduvek bio plav (to ce vam potvrditi svi mestani) ali je Junajted imao mnogo vise uspeha prethodnih godina i doziveo je internacionalnu popularnost koje se vec nekoliko godina polako ali sigurno topi (svedoci ste tog procesa)

    Da li ce vase dete sutra pamtiti Man Utd kao veliki klub odlucice narednih par godina ali ne bi bilo iznenadjenje da postane sasvim prosecan engleski klub sto je i sasvim normalno za Englesku (zbog karakteristicne organizacije kapitala u sportu) za razliku od Spanije i Italije npr.
    Jer za sada fale samo rezultati ali uskoro ce zafaliti i sponzori zbog nedostatka rezultata... i onda krece nepovratan proces. Jer sve sto se izgradi, moze i da se urusi... prosto.

    Najveci klub u poslednjih 10 god je onaj ko ima najbolje rezultate za to vreme... i niko drugi. Voleti je lepo... ali mrzeti drugog jer mu ide dobro je sasvim gubitnicki. :)
    (Ivanbg, 30. septembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  18. Ne može se preko noći postati veliki klub, a da bi postao veliki klub mora da dovodi najbolje igrače i osvaja trofeje. Za 10-20 godina Siti će biti veći od Benfike, vreme teče, svet se menja dragi Žežuše...
    (ja, 30. septembar 2020 17:52)

    Hahahaha jesi ti svestan sta pricas?! Benfika je klub sa 82 trofeja u svojoj istoriji! Samo su prvaci Portugala bili 37 puta a Evrope dva puta. Kako mislis da Siti za 10 godina dostigne taj nivo?!
    (bezveze, 30. septembar 2020 18:10)

    Da, da, strašan uspeh, 80 trofeja u Portugalu, a dva evropska trofeja. Nije problem tvoj komentar, da samo ti ne razmišljaš, već je problem koliko imaš pluseva za ovaj komentar. Koliko je po tvojoj logici onda tek egipatski Al-Ahli veliki klub sa 118 trofeja? Jel ti to palo na pamet možda?
    (ja, 30. septembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  19. U pravu je čovek. Za Benfiku je igrao legenda fudbala Eusebio a Man City je pre dolaska arapa imao legendu isto Georgi Kinkladze i Paul Dickov.
    (Benfika, 30. septembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  20. More brate Žesuse da te pozove taj klub da vidiš kako bi odjednim posao najveci.
    (Back in Black, 30. septembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  21. 65 miliona plus Otamendi za nekog anonimusa au brate sta radi prevariola lebe mekani i opet nece biti sampion.
    (Mmmm brale, 30. septembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  22. Veliki strumfe, nemas ti blage veze o cemu pricas. Mancester junajted nije bio veliki klub pre 40 godina? U pravu si, nije bio veliki, bio je najveci engleski klub. Uz arsenal i liverpul nema vecih na ostrvu, ispostuj malo istoriju al je prvo nauci.
    (Misa, 30. septembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  23. As

    Greska.
    Nitko osim vas na zvijezdu ne gleda kao na velik klub, kao sto se ni na istocnonjemacke bacacice kladiva nikad nije gledalo kao na sportasice.

    To je umjetan klub osnovan od strane komunista, isto kao cska, steaua i slicni poremeceni projekti. Tako se ne postaje velik.

    Di ste od 91? Nema vas nigdje, trideset godina ste marginalan klub. Niste u stanju proizvesti niti igrace za reprezentaciju, za razliku od dinama (ne navijam za dinamo, gade mi se) koji bar ima tu komparativnu prednost.

    Vi pogresno vjerujete da ste rang reala, bayerna, barce ili milana.
    Ne, lp imaju i klubovi kao NF, psv, hsv... di su, sto rade? Koga briga?

    Dinamo, zvijezda, portugalci i nizozemci de facto vise nemaju sansu napasti lp jer su ogradjeni nebitnoscu vlastitih liga.
    Stoga je blesavo reci da dinamo ne moze ponoviti zvijezdin uspjeh kad ga ne moze ponoviti ni sama zvijezda.
    Cestitam na tituli od prije 30 god, ali ste mali, umjetni i nebitni.
    Pomirite se s tim.
    (Pijani zlotvor, 30. septembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  24. rekao sam moze da bude i ne mora. Istorija je ono sto je bilo i juce. Postoje klubovi koji nisu bili liko veliki pre 40
    godina ( na primer mancester junajted) pa se sad smatra velikim klubovim. Takodje postoje klubovi koji su veliki pa ih sad nema nigde (notingem
    forest) a postoje klubovi koji su veliki kroz ceo vek (real madrd,barselona,bajern) dakle poenta price je da Siti nije veci klub istorisjki od benfike,slazem se, ali je veci trenutno u svakom drugom smislu! i da moze jednog dana apsolutno legitimno da bude veci od benfike! A sto se tice para i toga ako mislite da real,barsa,i engleaki klubovi (njukastl za sirera) pre 50 godina nije oravio transfere koji su ekvivalent ovim sto pravi sity danas onda nemate pojma o istoriji fudbala
    (@veliki strumf, 30. septembar 2020 18:23)

    # Link komentara

  25. Benfika je osvajala LŠ nekoliko puta i
    najbolji su u Portugaliji i imaju ekstra skolu proizvode toliko igrača
    dok Siti 130 godina nije bio nešto i dobri su sad poslednjih 10 godina
    ali pare
    (Jamie Vardy, 30. septembar 2020 18:22)

    # Link komentara

  26. Ne može se preko noći postati veliki klub, a da bi postao veliki klub mora da dovodi najbolje igrače i osvaja trofeje. Za 10-20 godina Siti će biti veći od Benfike, vreme teče, svet se menja dragi Žežuše...
    (ja, 30. septembar 2020 17:52)

    Hahahaha jesi ti svestan sta pricas?! Benfika je klub sa 82 trofeja u svojoj istoriji! Samo su prvaci Portugala bili 37 puta a Evrope dva puta. Kako mislis da Siti za 10 godina dostigne taj nivo?!
    (bezveze, 30. septembar 2020 18:10)

    # Link komentara

  27. Presao bi i on trceci da zameni Gvardiolu.
    (Brodarevo, 30. septembar 2020 18:08)

    # Link komentara

  28. Sve jasno, istorijski gledano Benfika i jeste triput bogatiji klub od Sitija..
    (wagatoe, 30. septembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  29. nista nije slagao niti pogresno rekao. Ali zaboravi da doda da ide u mnogo jacu ligu,klub koji tek sad pravi svoje najbolje rezultate i klub koji konstatno gradi svoju buducnost. pa je samo pitanje vremena kad ce biti veci od Benfike.
    (pravda, 30. septembar 2020 17:32) Liga jeste jača, ali samo zahvaljujući moćnim tv kucama koje sipaju planinu para svake godine. Nemaju sve lige ni blizu takvih finansijskih mogucnosti. Sto se tiče toga da Siti gradi svoju budućnost - pa vidi, kad bi se arapi iz bilo kog razloga sada povukli iz kluba, on bi za 2 godine bio u 3. ligi! Mogli su Arapi da kupe umesto Sitija Votford, Njukasl ili MK Dons - isti bi rezultat napravili kao Siti. Ko zna, možda i bolji. U Siti su stucane bukvalno desetine milijardi a nisu osim par nacionalnih trofeja osvojili ništa. Niti će, jer veštački naduvan klub to i ne zaslužuje. Zato, neće oni NIKAD BITI VEĆI OD BENFIKE. Benfika ima istoriju, a Siti samo može da kupi igrače, a i titule.
    (veliki strumf, 30. septembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  30. Nista ti lose nsta rekao ovde sem cinjenice da ne potpisuje za klub iz proslosti vec sadasnjosti i gleda u buducnost! To mi je najsmesnije kad kazu za klub nema istoriju.. pa sta je lose da je sad prave?! mozda ce za 50 godina Mamcester aiti biti najveci klub istorisjki i rezultatski svih vremena a mozda i nece. Ali defenitivno mu je bolje sa potpise za klub koji ke perspektivnij,koji gleda u buducnost u svakom smislu kluba ( finansijskom,programskom,sportskom)nego da potpise za neki klub istorijski veci i da seta njihovim muzejom a ispada iz lige..
    (pravda, (AS, 30. septembar 2020 17:33), 30. septembar 2020 17:58)

    # Link komentara

  31. Ne može se preko noći postati veliki klub, a da bi postao veliki klub mora da dovodi najbolje igrače i osvaja trofeje. Za 10-20 godina Siti će biti veći od Benfike, vreme teče, svet se menja dragi Žežuše...
    (ja, 30. septembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  32. U pravu je čovek,Benfika je u top deset klubova u Evropi svih vremena.
    (Igor, 30. septembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  33. Benfika jeste evropski velikan, ali ni Siti nije "od juče"...
    (Da l' ?, 30. septembar 2020 17:34)

    # Link komentara

  34. pa manji je i od Zvezde ako ćeš tako...
    (mikac357, 30. septembar 2020 17:34)

    # Link komentara

  35. Pa u pravu je. Ljudi nikako da shvate neke stvari. Evo ovde na b92 komentarima se cesto moze videti koliko se ljudi ne razumeju u fudbal i sport generalno. Velicina kluba je jedna stvar a jacina tima sasvim druga. To sto je npr. sada Lajpcig jedan od najboljih nemackih klubova ne znaci da je veci od Hamburga koji je drugoligas. Velicina se ogleda u sveukupnim dostignucima u istoriji kluba od dana osnivanja do danas. U konkretnom primeru Hamburg je bivsi prvak Evrope, visestruki prvak Nemacke i ne moze ni da se poredi Lajpcig sa njima koji postoji jedva 11 godina. A to sto je Hamburg sada u krizi, sto ima los tim, sto je drugoligas, to je samo pitanje ko je trenutno bolji, to nema veze sa velicinom kluba. Lajpcig je trenutno bolji naravno. Isto vazi za CZ ovde na nasim prostorima. Moze Dinamo prodati jos 10 fals igraca za 100 miliona pojedinacno, moze trenutno bolje poslovati od Zvezde ili imati vise ucesca u LS poslednjih 10 godina ali ni u ludilu ne moze da se meri u velicini kluba jer ce CZ ostati pojam za sve ovde dokle god neko ne postane klupski prvak Evrope i sveta i mnogo toga jos, duza je lista. E zato je Benfika mnogo veci klub od Sitija, jer znamo sta je Benfika kao ime a znamo sta je Siti kao kapitalisticki vestak projekat.
    (AS, 30. septembar 2020 17:33)

    # Link komentara

  36. Surova istina.
    (Miles Daly, 30. septembar 2020 17:33)

    # Link komentara

  37. nista nije slagao niti pogresno rekao. Ali zaboravi da doda da ide u mnogo jacu ligu,klub koji tek sad pravi svoje najbolje rezultate i klub koji konstatno gradi svoju buducnost. pa je samo pitanje vremena kad ce biti veci od Benfike.
    (pravda, 30. septembar 2020 17:32)

    # Link komentara

  38. lepo receno!
    (xyz, 30. septembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  39. Živa istina...
    (Kontrasinusna flajferica, 30. septembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  40. Realno je rekao.
    (The_Dejan, 30. septembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  41. Koja količina licemerja. Pitao bih ja tog Isusa......gde bi on više voleo da bude....u klubu koji je finansijski moćniji ili u klubu koji ima istoriju?

    Ok, mogu da skapiram ke**žu ako je navijač Benfike, ali da ovo izjavi čoveku koji fakat ide da pika fudbal u jačoj, boljoj ligi, za verovatno nekoliko puta veću platu - je licemerje.
    (eye of the beholder, 30. septembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  42. Bukvalno mu nista pogresno nije rekao
    (vaxilar, 30. septembar 2020 17:17)

    # Link komentara

  43. Otamendi kakva god da je rupetina nazad, u napadu je uvijek opasan, nerijetko daje golove. Ovaj potez mi nije najjasniji.
    (Djole99, 30. septembar 2020 17:17)

    # Link komentara