1. Smešan igrač. Kojim je čudom on došao do Reala to samo Bog zna...
    (Alan, 12. avgust 2020 21:50)

    # Link komentara

  2. Ispašće na kraju da je Grof bio u pravu.
    (smendeljev, 12. avgust 2020 13:52)

    # Link komentara

  3. Luka Jović je vrlo dobar igrač i vredi jako puno para on je srbin a igra u Real Madridu.
    (Stefan Nikolić, 12. avgust 2020 10:11)

    # Link komentara

  4. Zasto vi ljudi trosite svoje vreme na tako nesto besmisleno kao sto je fudbal? Da vas nema okolo ekrana ili na tribinama, LJ bi rekreativno igrao fudbal, i bio bi samo jos jedan dobar rekreativac koji bi morao nesto drugo da radi da obezbedi egzistenciju.
    (Marko, 12. avgust 2020 09:44)

    # Link komentara

  5. Koliko je proveo na terenu i koliko je puta dobio loptu od saigrača za to vreme mnogo je postigao. Gledao sam utakmice na kojima bi Realovi igrači radije dodali loptu sudiji ili protivničkom igraču nego Joviću.
     (DEX, 12. avgust 2020 09:31)

    # Link komentara

  6. Samo ljubomorni ne vide.njegov enorman doprinos osvajanju titule.U segmentu Shpra i u novo ustaljenoj kategoriji Shpre on je po procentu 2,3 najbolji u Evropi.
    (Palja, 12. avgust 2020 09:11)

    # Link komentara

  7. Za one koji smaraju sa Azarom-covek je pored gola, imao i 6 asistenija. Luka, pored dva gola, imao i dva prelepa gola na treningu, i to se valjda racuna.
    (el_kiddo, 12. avgust 2020 08:58)

    # Link komentara

  8. Nije zlato sve sto sija, a sve sto sija ne mora i da zablista. Ovaj decko nije nista posebebno, a na sve to je jako ne kulturan i ne disciplinovan. Nije pokazao kvalitet i predanost svom poslu. Platice zbog toga veliku cenu. Igraci koji kao on dotaknu vrh i misle da su zavrsili sve prave veliku gresku. Popeti se i dotaci vrh nije isto. Prodace ga Real nekom italijanskom klubu i tu mu je kraj.
     (Mesec, 12. avgust 2020 08:33)

    # Link komentara

  9. @MUJAGA
    Slazem se ja sa tobom da je zalosno sto obicni neobrazovani ljudi koji sutiraju loptu zaradjuju vise nego univerzitetski profesori i ljekari, ali nisu oni za to krivi, kriv je onaj ko im daje tolike pare, oni samo koriste priliku koja im se pruzi.Uostalom, na zapadu su to sve privatni klubovi igrace placaju sponzori i klub iz svog dzepa sa svojim parama nek rade sta hoce, problem je kod nas sto dva najjaca kluba placaju igrace novcem poreskih obveznika!!!
    (Slobo - BL, 12. avgust 2020 07:58)

    # Link komentara

  10. Jovic je statisticki dao go svakih 210 Minuta. Benzema svakih 150! Uzejuci u obzir da je Benzema Osecao poverenje trenera , imao minutazu a da nije lako da Se udje ko Jovic na 3-5 minuta Pa ocekivati cuda .... To je sasvim dobra kvota.
    (ZD, 12. avgust 2020 07:13)

    # Link komentara

  11. жута штампа. чланак без мозга, почев од тога да нигде Јовић плаћен 60 милиона за једну годину. друга ствар је да играч који седи не клупи не може да да гол
     (Вук Караџић, 12. avgust 2020 06:05)

    # Link komentara

  12. Ima se može se! Kraljevski bre!
    (Mitke, 12. avgust 2020 05:11)

    # Link komentara

  13. Pa polako tek je poceo, brzo će gore ili dole ...
     (Zika, 12. avgust 2020 03:00)

    # Link komentara

  14. Zivotna nepravda i ironija...neobrazovani i neotesani guraci lopti zaradjuju godisnje vise nego 100 univerzitetskih profesora.
    Zalosno!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mujaga, 11. avgust 2020 23:55)

    Није то баш тако. Само је расподела новца у те две професије мало другачија. Универзитетски професори имају међусобно много уједначенију плату, мирнији живот, нису под притиском медија и јавности, не трују се хемијом. Са друге стране новац је у фудбалу прилично неравномерно распоређен. Од огромног броја социјалних случајева, па све до малог броја људи који заруђује милионе. Никада не бих волео да се бавим таквом професијом где ми је вероватноћа успеха приближно једнака вероватноћи добитка на лотоу. Рачунај да онај ко успе у фудбалу је заправо добитник игре на срећу. Образовање се ипак више исплати.
    (Марко, 12. avgust 2020 02:58)

    # Link komentara

  15. ovi strucnjaci koji tvrde da je 8, ali tacno 8 utakmica, brojali su mu svaki minut, dovoljno da pokaze sta zna, su sigurno igrali fudbal....i sigurni su da iz ajntrahta do madrida covek moze da zaboravi da igra
     (Armadajj, 12. avgust 2020 02:48)

    # Link komentara

  16. Imao je osam utakmica u kojima je igrao preko 60 minuta. To je dovoljno minuta da se pokaže nešto. Nije toliki problem sto nije dao dosta golova, nego njegov stav na terenu, gde nije pokazivao dovoljnu želju, a pogotovo njegova neozbiljnost van terena.
    Pogledaj kako je odigrao Asensio kada se vratio na teren posle povrede. Ima bolji učinak za manju minutažu.
    Pogledaj malog Rodriga.
    (Pipi, 11. avgust 2020 21:52)

    8 utakmica od 60 koliko ima u svim takmicenjima.

    Kad nekoga platis 60 miliona das mu valjda sansu i vise od toga da nesto pokaze.

    Kad kupis masinu cinis sve da je osposobis da da sve od sebe, a ne posle 2 paljenja da kazes "e ovo nesto nece"
     (hours of love, 12. avgust 2020 00:29)

    # Link komentara

  17. "Zivotna nepravda i ironija...neobrazovani i neotesani guraci lopti zaradjuju godisnje vise nego 100 univerzitetskih profesora.
    Zalosno!"

    Slažem se sa "vapajem" u citiranom postu, ali je činjenica da su ti isti profesori stvorili demokratiju i kapitalizam u kome vlada pravilo koliko para toliko muzike odnosno ko donosi pare taj će imati.
    (Diktat, 12. avgust 2020 00:26)

    # Link komentara

  18. Dao dva gola, dva mu neopravdano poništili, i tri puta pogodio okvir gola, a ukupno 10 puta dobio upotrebljivu loptu. Uz malo sreće sad bi ga hvalili na sva usta.
    (Pedja78, 12. avgust 2020 00:15)

    # Link komentara

  19. Zivotna nepravda i ironija...neobrazovani i neotesani guraci lopti zaradjuju godisnje vise nego 100 univerzitetskih profesora.
    Zalosno!
     (mujaga, 11. avgust 2020 23:55)

    # Link komentara

  20. Umesto da upitaju Zidana zasto nije davao sansu igracu koji je placen 60 miliona, oni ogranizuju brutalnu kampanju protiv igraca koji je svaku trecu utakmicu dobijao sansu po 7,8 minuta...Bolje da ide negde gde ce da igra i gde ce imati minutazu i da pokaze da vredi toliko (sto je i pokazao u Ajntrahtu)
    (b, 11. avgust 2020 23:46)

    # Link komentara

  21. Kurcslus, Mateja Kežman nije imao epizodu u PSV-u, već je imao bolji golgeterski učinak od Van Nilsteroja i smatra se legendom tog kluba. Jedna loža na stadionu nazvana je njegovim imenom. U Čelziju je tada bila paklena konkurencija a on nije hteo da deli minutažu i pogrešio je jer kad neki igrač dođe kao želja Murinja, onda mora da pokaže i malo strpljenja. Najveća greška mu je ipak PSŽ jer je došao kada je sezona već počela a ekipa prošla kompletne pripreme bez njega. Inače, taj Kežman je najzaslužniji za odlazak na Svetsko prvenstvo u Nemačkoj, a znamo kako su mu se zahvalili.
     (DM, 11. avgust 2020 23:41)

    # Link komentara

  22. Nit je Jovic igrao cele utakmice, niti ga ostali igraci primecuju na terenu, nece da mu dodaju ni kad se nalazi u izglednoj gol sansi, nije problem do Jovica, vec do Reala.
    (2CRAZY, 11. avgust 2020 23:41)

    # Link komentara

  23. ko je gledao Real ove sezone shvata svu Lukinu nesrecu,uzasni su,ne pamtim gori Real a imam 36 god
     (mrki, 11. avgust 2020 23:37)

    # Link komentara

  24. Ti Španci nisu realni. Gde su golovi s treninga?
     (DM, 11. avgust 2020 23:29)

    # Link komentara

  25. Cuvena zvezdina skola napadaca. Zato su na listi najboljih strelaca Bobek, Galic, Milosevic i sada Mitrovic. Ako je Zvezda iole pametna , mislim na njeno cuveno rukovodstvo koje se sastoji od doktora ekonomskih nauka, magistra masinstva i buduceg doktora pravnih nauka, Luku Jovica ce proglasiti sestom zvezdinom zvezdom.
    (Cinik, 11. avgust 2020 23:15)

    # Link komentara

  26. Nije Jovic ni najgore pojačanje ni najveći Realov problem . Veći je problem Azar koji je skuplje plaćen i još doveden kao zamena za Robalda a ništa pokazao nije . Ako dodamo tome Bejla , Rodrigeza i Iska koji su tu primaju platu a trener im ne daje prostora , ajde Isko tu i tamo dobije šansu . Nije bilo realno da se Jovic na igra ove sezone pored Benzema a neće ni sledeće . Moje mišljenje je da je pogrešio sa izborom sredine jer kao sto rekoh tu je nezamenjivi Benzema a još se pominje i Holand iz Borusije za neke naredne sezone . U svakom slučaju , srećno Luka i da kidas u reprezentaciji .
    (Diletant, 11. avgust 2020 23:10)

    # Link komentara

  27. Luka ne zna, neće i ne može. Balvan, dobar eventualno za neku ligu gde se manje trči. Dobar, ne vrlo dobar :-)
     (Dragoslav, 11. avgust 2020 23:04)

    # Link komentara

  28. Ovde lik usporedjuje jovica te da placaju isca i asensia sta su oni napravili. Boze sta sve papir ne trpi. Isco starter bio sve 4 lige prvaka sta su uzeli da se sutra umirovi legenda je sta ko mislio, asensio nije igra radi povrede a kad se vratio vec je prvi sastav jer svaku igra bar 30 min a neke i starta. I igra odlicno. Vasquez sigurno nema placu ko jovic. Bale jbg tu se sve zna i neka ih dere. James su se zajebali al zato su doveli valverdea, casemira i odegaarda za 20 mil sve skupa. Modric i kroos 60 tako da se to desi kad tad. Luki vasem je veci problem stav jer na treningu se misto dobiva a i ove izvannastavne aktivnosti mu nisu pomogle.
    (Klasa, 11. avgust 2020 23:00)

    # Link komentara

  29. haha Real napada.

    Mozda pre nekoliko sezona, a ovo danas je odvratno za gledanje.
     (Dare, 11. avgust 2020 22:50)

    # Link komentara

  30. Gledao par utakmica i mogu reci da mu nisu slali neke lopte. Posle upao u letargiju itd...
    (tricikl tricikl, 11. avgust 2020 22:44)

    # Link komentara

  31. A perica ognjenovic
     (kupio sam dzaji sat swoc, 11. avgust 2020 22:37)

    # Link komentara

  32. nedaj se Luka. .....
    Jos je jedan luka proglasen promasajem godine da bi danas setao madridom sa 4 zlatna prstena CHAMPIONS LEAGUE!!!!
    Sretno i :zavrni rukave" ...
    Ne osvrci se na ove Experte jer oni su culi za Madrid eventualno u nekoj za njih dalekoj bajci ili na arena sportu .
    (Ivica Tomic, 11. avgust 2020 22:37)

    # Link komentara

  33. Benzema je imao jedan crni period ove sezone kada je na 14 uzastopnih utakmica sa minutazom od 90 minuta po mecu dao samo jedan gol. Kad vidis tu cinjenicu, onda ova Joviceva dva gola na 900 minuta i nije tako los ucinak.
     (Mitar, 11. avgust 2020 22:36)

    # Link komentara

  34. Najprecenjeniji sport svih vremena.
     (Juho, 11. avgust 2020 22:34)

    # Link komentara

  35. Ovi sto pisu da Jovic nije dobio sansu ne znaju sta pricaju. Cuj nije dobio sansu a vamo odigrao 7-8 utakmica po najmanje 65-70 minuta. Ne znate vi sta pricate.
     (Konli, 11. avgust 2020 22:31)

    # Link komentara

  36. a Azarov 50 miliona
    (neko, 11. avgust 2020 21:26)

    Na njegove dresove su zaradili 100 miliona. Jel ti jasnije malo
     (qw, 11. avgust 2020 22:30)

    # Link komentara

  37. Cuj nije dobio sansu, a frajer odigrao 8 utakmica gdje je u prosjeku igrao po 70 utakmica. 8 utakmica, pa nije to malo, grijeh je reci da nije dobio sansu. Dobio je, al decko je pokazao da nije kalibar za Real.
     (Maric, 11. avgust 2020 22:24)

    # Link komentara

  38. Имамо ли и даље од Јовића проценте од наредне продаје и колико?
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 11. avgust 2020 22:14)

    # Link komentara

  39. Mene zanima sto Azar nije igrao protiv Sitija a u najavi pisalo da je u prvoj postavi?
    (KIMI85, 11. avgust 2020 22:14)

    # Link komentara

  40. Treba shvatiti da je njega Zidan doveo kao potencijalnu zamenu za slučaj da se Benzema povredi. Sigurno nije mislio da igra sa dva špica a samo jako velika neznalica je mogla da pomisli da bi Jović imao mesto pre Benzeme. Šansu pravu nije dobio i tu se priča završava. Meni je u svakom slučaju veće razočarenje igra Azara koja je ne prepoznatljiva. Ima Luka znaja sad možda ne baš za Real ali u svakom slučaju mi je drago da je dečko uspeo i to ne samo on već bilo ko od naših.
     (Mr. Max, 11. avgust 2020 22:13)

    # Link komentara

  41. Mitar bi u Realu dao 30 lagano
     (Kalco, 11. avgust 2020 22:11)

    # Link komentara

  42. Opet ovi što su sedmi na tabeli ostavljaju komentare..
    Dečko ušao nekoliko puta na par minuta i trebalo je šta?
    Da zatrese mrežu dvadesetak puta?
    Koliko upotrebljivih lopti je dobio za vreme koje je proveo u igri a koliko puta Benzema koji je počeo skoro sve utakmice i koji iz dvadesetak šuteva da gol? Do sad je dao 9 golova u La liga u 2020 i on je bolji? Isplati se ?
    A to šta on radi u svoje slobodno vreme je njegova privatna stvar.
    Lopatari spavanje, ostavite klinca na miru i sanjajte šesto mesto
     (baba Stojan, 11. avgust 2020 22:09)

    # Link komentara

  43. Vredi svaki cent.
    (Simon, 11. avgust 2020 22:09)

    # Link komentara

  44. Ja nista ne bih imao da prigovorim ovakvim tekstovima i naslovima da je Jovic dobio sansu i odigrao recimo 10 celih utakmica(nebitno koje takmicenje). 
    (hours of love, 11. avgust 2020 21:25)

    Jel ti cujes sebe sta pricas.? Jovic nije dobio sansu.??
    Frajer je odigrao 8 utakmica gdje je igrao po najmanje 65 minuta(u tih 8 meceva je u prosjeku igrao nekih 70-75 minuta), i Jovic nije dobio sansu, ma daj bolan. U tih 8 meceva skor mu je 0 golova ! Lik je jednostavno balvan i to je to, cao dovidjenja.
     (Filip, 11. avgust 2020 22:05)

    # Link komentara

  45. Ma mogu da mu se...

    Jović na 17 utakmica 2 gola
    Azar na 16 utakmica 1 gol

    Zašto njega nisu spomenuli? A plaćen je više i više se očekivalo od njega.

    Klasični senzacionalisti i Srbomrsci...
     (Gradjanin, 11. avgust 2020 21:59)

    # Link komentara

  46. Luka Jović vredi jako puno para i on je jako dobar igrač on je srpski igrač.
    (Stefan Nikolić, 11. avgust 2020 21:57)

    # Link komentara

  47. A koliko vredi gol ili asistencija Azara ?
     (Dača, 11. avgust 2020 21:57)

    # Link komentara

  48. Koliko hejterskih, zluradih i ozlojednenih komentara.
    Pravio je gluposti van terena i to je istina, ali on, dečko nije dobio šansu.
    7-8 minuta pred kraj utakmice insvi ocekuju da preokrene rezultat...ma daj...
    Ja se nadam da ce da ostane i sledece sezone zapusi usta svima(ako dobije pravu sansu, naravno).
    (ajaJaZeMšipA, 11. avgust 2020 21:45)

    Skroz netočno. Bio je starter u nekoliko utakmica i ukupno skupio na terenu skoro 900 minuta... i ništa. Tužni, logika zdravog razuma nalaže da će prva ponuda koja bude imalo smislena biti prihvaćena. Problem je da očito nema previše naivnih kupaca.
     (leptirica, 11. avgust 2020 21:57)

    # Link komentara

  49. Pitajte Grofa za misljenje.
    (Bojan, 11. avgust 2020 21:52)

    # Link komentara

  50. (hours of love, 11. avgust 2020 21:25)

    Imao je osam utakmica u kojima je igrao preko 60 minuta. To je dovoljno minuta da se pokaže nešto. Nije toliki problem sto nije dao dosta golova, nego njegov stav na terenu, gde nije pokazivao dovoljnu želju, a pogotovo njegova neozbiljnost van terena.
    Pogledaj kako je odigrao Asensio kada se vratio na teren posle povrede. Ima bolji učinak za manju minutažu.
    Pogledaj malog Rodriga.
     (Pipi, 11. avgust 2020 21:52)

    # Link komentara

  51. Realno, nije ni dobio sansu. Dajte momku da bude starter 5 utakmica zaredomnili 10 pa da vidimo onda.
    Luka ima.kvalitet za Real, samo je pitanje malo strpljenja i pruzene sanse
     (Ja sam, 11. avgust 2020 21:52)

    # Link komentara

  52. Јовић се добро креће у простору и прави добре позиције, али не добија лопту тамо као што је у Ајнтрахту. А то је срамота средњег реда.
     (Из угла, 11. avgust 2020 21:51)

    # Link komentara

  53. Da li je neko stvarno mislio da ce uspeti u Realu? Nego, kad su se oni upecali, Ajntraht nije propustio priliku da lepo zaradi, a i on da sebe obezbedi. Za godinu - dve ce on u neki klub koji igra Ligu Evrope i ponovo poceti da igra sasvim pristojno.
     ("koju posluku porati", 11. avgust 2020 21:45)

    # Link komentara

  54. Koliko hejterskih, zluradih i ozlojednenih komentara.
    Pravio je gluposti van terena i to je istina, ali on, dečko nije dobio šansu.
    7-8 minuta pred kraj utakmice insvi ocekuju da preokrene rezultat...ma daj...
    Ja se nadam da ce da ostane i sledece sezone zapusi usta svima(ako dobije pravu sansu, naravno).
     (ajaJaZeMšipA, 11. avgust 2020 21:45)

    # Link komentara

  55. Sve me ovo podseca na Mateju Kezmana i njegovog dolaska u Celzi nakon sjane epizode u psv-u. Tako ni on nije dobio pravu sansu, sve nesto od 70'min i to svaku 5tu utakmicu
     (kurcslus, 11. avgust 2020 21:44)

    # Link komentara

  56. Ja nista ne bih imao da prigovorim ovakvim tekstovima i naslovima da je Jovic dobio sansu i odigrao recimo 10 celih utakmica(nebitno koje takmicenje). 

    Znaci da je dobio 900 minuta u kontinuitetu. 

    A ovo da ti kupis igraca i da ga uvodis u 88om minuti i ocekujes neke rezultate od njega je bukvalno presmesno i neverovatno da odrasli ljudi mogu tako da razmisljaju... 

    Uostalom, nije ni prvi ni poslednji koji je dosao u Real i nije dobio sansu, poznati su po tome da kupuju igrace na kilo.
    (hours of love, 11. avgust 2020 21:25)

    Nije deset, ali je zapoceo pet šest i opet mrka kapa. Real nije klub s donjeg doma tabele da se kocka s Jovicem i da ceka da proradi.
     (:D, 11. avgust 2020 21:42)

    # Link komentara

  57. (fenomen, 11. avgust 2020 21:19)

    Ajde priznaj nam svima da tekst nisi ni pročitao.
     (Masariko, 11. avgust 2020 21:42)

    # Link komentara

  58. Vazno da su im se isplatili Bejl, Azar i Rodrigez. A i ogromne plate za Iska, Lukasa i Asensia su se pokazale kao odlican potez buduci da im je doprinos bio nula.
     (Polidor, 11. avgust 2020 21:41)

    # Link komentara

  59. Ja nista ne bih imao da prigovorim ovakvim tekstovima i naslovima da je Jovic dobio sansu i odigrao recimo 10 celih utakmica(nebitno koje takmicenje).
    (hours of love, 11. avgust 2020 21:25)

    Potpuno si u pravu. Ali mesto u startnoj postavi se zaslužuje na treningu. Ne daje se to onako po randomu. Mogao je nekako da zadivi trenera, a nemoj reći da ga Zidan ne želi, kada ga je lično on i tražio.
     (Masariko, 11. avgust 2020 21:40)

    # Link komentara

  60. Marka, koja ga je toliko puta stavila na naslovnu stranu zbog skandala van terena, proglasila ga je najgorim pojačanjem posle glasanja navijača. Jović je sa Realove proslave odmah otišao na jahtu sa prijateljima. Zbog toga ostaje nejasno šta tačno slavl i od čega se odmara, jer je tokom sezone više odmarao nego što je igrao, a posle kritika u sportskim novinama, nije ni preterano pametno toliko se eksponirati i skupo provoditi, jer pitanje je dokle će Real imati strpljenja .
     (cxy, 11. avgust 2020 21:38)

    # Link komentara

  61. Ne vredi, nego kosta. Ko ne razume tu razliku nema pojma o ekonomiji.
    (dule, 11. avgust 2020 21:34)

    # Link komentara

  62. Uzeo lovu boli ga uvo
     (Grckaaa, 11. avgust 2020 21:33)

    # Link komentara

  63. Ajntraht : Real = 1:0
    (021, 11. avgust 2020 21:31)

    # Link komentara

  64. a Azarov 50 miliona
     (neko, 11. avgust 2020 21:26)

    # Link komentara

  65. Ja nista ne bih imao da prigovorim ovakvim tekstovima i naslovima da je Jovic dobio sansu i odigrao recimo 10 celih utakmica(nebitno koje takmicenje).

    Znaci da je dobio 900 minuta u kontinuitetu.

    A ovo da ti kupis igraca i da ga uvodis u 88om minuti i ocekujes neke rezultate od njega je bukvalno presmesno i neverovatno da odrasli ljudi mogu tako da razmisljaju...

    Uostalom, nije ni prvi ni poslednji koji je dosao u Real i nije dobio sansu, poznati su po tome da kupuju igrace na kilo.
     (hours of love, 11. avgust 2020 21:25)

    # Link komentara

  66. Pa i Adebajor je bio na pozajmici kao Ernandez.
    S tim što je Adebajor bio polusezonu, a Ernandez celu sezonu
     (Pipi, 11. avgust 2020 21:23)

    # Link komentara

  67. Kratko i jasno najgori. Nema dalje.
     (Nodeh, 11. avgust 2020 21:22)

    # Link komentara

  68. Na stranu to sto se nije uklopio u ekipu, ali kakve gluposti je pravio van terena, to je za ozbiljnu analizu.
    (Straight Outta München, 11. avgust 2020 21:21)

    # Link komentara

  69. Malo li je...
     (Paquito, 11. avgust 2020 21:20)

    # Link komentara

  70. A onaj gol na treningu i onaj gol sto je ponisten zbog malog ofsajda ne racunaju? Pa sigurno je bila i neka stativa ili prečka sto znaci da se cm falili. Skroz neobjektivno. A sta reci za Mitrovica koji je starter u rep. Srbiji. Dao samo 26 komada u nekoj bezveznoj drugoj Engleskoj ligi i mudro eskivirao ovo polufinale baraža protiv Brentforda. I ne secam se da je pisalo da je na treningu dao gol. Uopste mi nije jasno kako je Mitar starter a Jovic rezerva a postize golove koji vrede po 30 miliona svaki. Ah, ta nepravda.
     (fenomen, 11. avgust 2020 21:19)

    # Link komentara

  71. Ako ste ga platili 60 miliona, a svaki od dva gola vredi po 30 miliona, kako se kaze, onda ispade da je covek slobodan igrac. Naravno da je ovo bezvezan nacin posmatranja, jer ga i sada mozete utopiti za lepe pare (mozda ne iste za koje ste kupili, ali svakako nije besplatan).
     (nn, 11. avgust 2020 21:17)

    # Link komentara

  72. Da sam neki sportski direktor u Realu, otpustio bih sve one koji su posredovali i preporučili kupovinu ovog balvana. Bez uvrede, opisujem samo njegovo tehničko umeće, kao i njegovu radnu etiku.
     (Masariko, 11. avgust 2020 21:14)

    # Link komentara

  73. Upravo ono što sam pričao tokom cele sezone. Igraš za ekipu koja igra napadački fudbal, šutne u proseku 15-20 puta ka golu po meču, i pored svega toga ti kao napadač nemaš nikakav učinak. Nisu samo golovi u pitanju. Deluje smoreno na terenu, nema želje niti žara u njemu.
     (Milan, 11. avgust 2020 21:13)

    # Link komentara

  74. А колико вреди гол Азара? 120 милиона?
     (Сви на стадион!, 11. avgust 2020 21:08)

    # Link komentara

  75. Što se tiče Jovića ne vidim nikakav razlog za uzbunu.
    Sasvim je prihvatljiv odnos broja datih golova i zarade.
    (Fudbaler, 11. avgust 2020 21:07)

    # Link komentara