1. Egocentik,sve treba njemu da se prilagodjava,on je najpametniji,on sve zna,on predvidja i svi njega treba da slusaju,obican egocentrik....
    (Vojkan, 13. avgust 2020 23:20)

    # Link komentara

  2. Igor
    Niko ovde nije dužan da čita tvoje isplive frustracija.Možeš sve da promeniš ali genitiku ne.
    (Zoran Todorović, 13. avgust 2020 22:08)

    # Link komentara

  3. Igore, čoveče, ako ste srpskog roda, šta vam je problem ćirilica? Meni, eto, nije problem da pišem latinicnim pismom, drago mi je što znam dva pisma. Ne vidim razlog da nipodastavate sopstveni narod i njegov jezik i pismo samo zato jer nije "in". Ja ne kapiram toliku želju da budete "in" da zato s visoka gledate na istorijsko nasledje svog naroda. A ako vec sudimo po spoljašnjim detaljima, ja mogu da pretpostavimo da je taj nik Igor, ruskog porekla i da se još više čudim što ste se okonili na ćirilicu, koja je i tamo zvanicna.
    (analiza, 13. avgust 2020 19:24)

    Ime Igor dolazi od staronordijskog Ingwar, Ivar, nije u svojoj osnovi rusko, ni slavensko.
    (Ivan, 13. avgust 2020 21:58)

    # Link komentara

  4. Igore, čoveče, ako ste srpskog roda, šta vam je problem ćirilica? Meni, eto, nije problem da pišem latinicnim pismom, drago mi je što znam dva pisma. Ne vidim razlog da nipodastavate sopstveni narod i njegov jezik i pismo samo zato jer nije "in". Ja ne kapiram toliku želju da budete "in" da zato s visoka gledate na istorijsko nasledje svog naroda. A ako vec sudimo po spoljašnjim detaljima, ja mogu da pretpostavimo da je taj nik Igor, ruskog porekla i da se još više čudim što ste se okonili na ćirilicu, koja je i tamo zvanicna.Ovaj majmun Arapovuc se hvali kako je zaj... srpske hegemoniste u sred Srb jer im rekao lažna imena roditelja, ej, a prezime mu Arap-ovuc, što dovoljno govori poreklu a vi se okomili na ćirilicu. Sa takvim Igorima, nama ne trebaju Arapovici da nestanemo. A ovo fora zašto ne pišem staroslovenski već cirillicon, jbg,pa ni Egipcani ne pišu više hijeriglifima, a stariji su narod od nas.
    (analiza, 13. avgust 2020 19:24)

    # Link komentara

  5. Pobedis u finalu i zamisli,nicim izazvan si osvojio trofej!Po tebi u sportu ima na desetine osvojenih trofeja koji su nicim izazvani (citaj nezasluzeno) osvojeni.
    Zato je i sport ono sto jeste ne pobedjuje uvek favorit,ali to ne znaci ako slabiji pobedi da je nezasluzeno.
    Slazem se da bi Partizan jako tesko dobio Cibonu ali ovo sto si ti napisao je totalna glupost i omalovazavanje Zvezde.
    (marko992)

    Zvezda je odradila lavovski posao za Partizanovu titulu, jer je Partizan izgubio dve utakmice u regularnom delu sezone od Cibone sa 50 razlike, tako da niko ne omalovazava Zvezdu, naprotiv. Ne znam odakle ti taj zakljucak.
    (Neki put je za titulu potrebno i mnogo srece, 13. avgust 2020 18:43)

    # Link komentara

  6. Ovaj klovn ni u Ciboni nije bio među prvih deset. Držali su ga u timu da bi zasmejavao igrače, a on se tripovao da nešto zna. Nešto slično kao kod nas Štimac, samo što je Štiki dobar dečko, a za ovog bilmeza je, i pored skromnog košarkaškog znanja, Džordan
    (Kamena Vurla, 13. avgust 2020 18:06)

    # Link komentara

  7. Čisti dokaz,da ponekad možeš,da se rodiš kao drvo i zbog visine dobiješ šansu igranja u sportu košarka zamislite koliko je Bobi Marjanovič visok preko 2.20.cm a ipak je po kvalitetu doktor košarke za igrače tipa Franjo Arapovič.Što se tiče te utakmice desilo se nije nam bio sudjeno ali mogu reči isto tako,da smo pokradeni od faula nad Vladom Divcem pa do trojke u polju za 2 poena.Isto tako te trojke su pogodjene uz neverovatnu dozu sreče.
    (slaviša šmigič, 13. avgust 2020 17:50)

    # Link komentara

  8. Imam dovoljno godina da pamtim sličnog igrača. Kada nije bio na klupi, igrao je u KK Radnički 70-ih godina a 80-ih je glumio epizodne uloge uglavnom u Šijanovim filmovima. Na wegovu nesreću nije imao vezu makar da bude rezervni igrač u reprezentaciji.
    (Dragan, 13. avgust 2020 02:33)

    Milovan Tasic Tasa. Legenda.
    (Milan, 13. avgust 2020 17:39)

    # Link komentara

  9. .Postojalo je staroslovensko ćirilićno pismo-crkvenoslovenski jezik takođe ćirilićan jer smo od Grka učili i to postoji od srednjeg veka,na svim našim manastirima su ćirilična slova,Miroslavljevo jevanđelje je tim pismom pisano i vi mi sad tu pričate o 100 godina ćirilićnog pisma kod Srba?
    (analiza)

    Eto, od volje vam onda, možete pisati našom srednjovekovnom ćirilicom, a možete i ovom modernom, Vukovom ćirilicom. A vi ste ipak izabrali latinicu? Toliko o tradiciji, ponosu, srpstvu itd.
    (Igor, 13. avgust 2020 14:51)

    # Link komentara

  10. Jedini kosarkas sa ovih prostora koji je mogao koliko-toliko dostojanstveno da parira mnogo visem i jacem Sabonisu bio je Savic. Savicu je nedostajala Arapoviceva visina a Arapovicu Saviceva inteligencija i talenat da bi i jedan i drugi bili u rangu Sabonisa a mozda i bolji.
    (Bane, 13. avgust 2020 11:44)

    # Link komentara

  11. "Probajte Grcima da kažete da pređu na latinicu, a alfabet da neguju...(bm)

    Ne možeš to da porediš. Grci imaju pismo čiji počeci zadiru u najdublju tamu prošlosti, naša ćirilica je nastala pre nekih 150 godina. Plus nije originalna ćirilica nego su neka slova "sklepana" (Lukijan Mušicki je sam kreirao "Ђ", to slovo nigde ne postoji osim kod nas), a neka pozajmljena (npr "Џ" iz stare rumunske ćirilice), neka su pojednostavljena (Љ,Њ) i tako dalje. Za Grke je stvarno (skoro) nemoguće da se odreknu svog alfabeta jer je on deo njihovog duhovnog bića s obzirom na toliku starost, ali šta reći za nas? Je li ćirilica jedan takav neraskidivi deo našeg duhovnog bića? Pismo koje smo isključivo koristili u periodu od recimo 1850 do kraja II svetskog rata? Dakle, ni 100 godina?"
    (Igor)
    Našu sadašnju ćirilicu je Vuk uredio,koliko znam,a nije je izmislio,dodao par slova,sredio gramatiku,valjda.Postojalo je staroslovensko ćirilićno pismo-crkvenoslovenski jezik takođe ćirilićan jer smo od Grka učili i to postoji od srednjeg veka,na svim našim manastirima su ćirilična slova,Miroslavljevo jevanđelje je tim pismom pisano i vi mi sad tu pričate o 100 godina ćirilićnog pisma kod Srba?
    (analiza, 13. avgust 2020 08:51)

    # Link komentara

  12. U Ciboni delio je sa Vukićevicem 3 i 4 mesto od 4 centra u timu. Nakić i Knego bili su za dve klase ispred njega. U reprezentaciji realno pored Divca, Radje, Savića, Vrankovića nije imao šta da traži čak i da mu je otac bio selektor. IQ mu je bio i ostao obrnuto proporcionalan visini. Imam dovoljno godina da pamtim sličnog igrača. Kada nije bio na klupi, igrao je u KK Radnički 70-ih godina a 80-ih je glumio epizodne uloge uglavnom u Šijanovim filmovima. Na wegovu nesreću nije imao vezu makar da bude rezervni igrač u reprezentaciji.
    (Dragan, 13. avgust 2020 02:33)

    # Link komentara

  13. U reprezentaciiju je ušao samo zahvaljujući Draženu Petroviću s kojim je bio u odličnim odnosima. Rijetko vidjen glupan i loš igrač koji je uz to imao jako visoko mišljenje o sebi kao igraču što ga demantuje njegova internacionlna karijera gdje ga više nije moglo spasti prijateljstvo s Draženom. Seronja, pritom i ustaša!
    (dusanculi, 12. avgust 2020 23:08)

    # Link komentara

  14. Ja sam otiša u vojsku 4. augusta 84 a vratio se 11. rujna 85. Da, rujna. Svako ko je bio u Jna sve zna i to zašto sam otišao u augustu a vratio se u rujnu. Već 1985. smo znali što će biti.Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:
    I ja sam te godine bio u JNA , to sto pises nije tacno, niko se osim Albanaca nije izdvajao, Slovenci samo prvih dana pa smo posle jedni drugima nosili teže predmete prilikom marseva, isli zajedno u kafane. Istina, mnogi Hrvati nisu znali cirilicu bas najbolje, sluzili smo u Srbiji pa su nas Istrani molili da im procitamo izvestaje iz Sporta sa utakmica Rijeke napr i citali smo im, drugarski. Nisu se folirali kao ovaj lik koji fol ne zna osnovne stvari i jos mu covek sa recepcije popunjava formular a on mangup izmislja imena roditelja. Zbog takvih likova se nacionalizam i primio kasnije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 12. avgust 2020 01:02)

    Evo i ja potpisujem ovaj drugi komentar. Isto sam godiste, iste godine sluzio vojsku, drugi deo u Sloveniji.
    Bas kako drugi komentator rece, osim Albanaca kao pravilo, niko se nije posebno izdvajao. Pa ja do vojske nisam znao razliku izmedju bosnaskih srba i bosanksih muslimana, hrvata. Sve m to bilo isto, bosanac ko bosanac. Tek te '85 sam shvatio da ima tu neke razlike i to najvise u imenima. Na terenu ili u kafani nisam primecivao ama bas nikakvu razliku. Doduse neki su mogli da popiju vise od drugih...
    (Klasa 84, 12. avgust 2020 22:02)

    # Link komentara

  15. Da mu je broj IQ bio dupli od broja patika, možda bi moga da zaustavi Sabonisa.
    Ipak, svojim izjavama, političkim djelovanjem, i slično, pokazao je da mu je broj patika i IQ = jednak.
    Mislim, nije jedini ko je bio budala, nije u tome problem. Problem je kad ne shvatiš poslije toliko vremena da si bio budala.
    Čuj njega, u Beogradu traži latinicu. Kao da je nije znao i učio. Hmm.. Glupa usporedba.
    Ovo isto kad neko u Zagrebu traži hleb. Pa što u Parizu ne tražite hleb/kruh.
    (Ante, 12. avgust 2020 21:37)

    # Link komentara

  16. Kome smeta jak Franjo Arapovic?
    (Lola, 12. avgust 2020 21:25)

    # Link komentara

  17. E sad zamislite: dodjem ja u Zadar (ili Split, ili Sibenik, ili Trogir, ili Gospic...) i tamo mi daju formular na - naravno - latinici, a ja im onda zatrazim da mi daju formular na cirilici. Imalo bi da me nema pre nego sto si uskliknuo "ZDS". Ovom liku nije dlaka sa glave falila zato sto je to uradio u srcu Srbije. Toliko o "evropskim i latinskim vrednostima".
    (DEDA CVETKO, 12. avgust 2020 20:37)

    # Link komentara

  18. Slika i prilika debilcine kakvih ima sa obe strane. Ovakve staviti na neko polje, da se vec jednom istrebe, a mi ostali da mozemo normalno da zivimo.
    (Sabre, 12. avgust 2020 20:21)

    # Link komentara

  19. Ostrasceni nacionalista, odmah se prikljucio hrvatskim komunistima koji su osnovali HDZ kako bi prevarili prave nacionaliste. Isto se desilo i u Srbiji gde je 80% ljudi iz saveza komunista Srbije preslo u SPS i nesto malo u JUL. Tako su komunisti i kod nas i kod njih preuzeli inicijativu, poveli rat u kome su izvukli na cistinu prave nacionaliste, gurnuli ih u prve redove da se poubijaju medjusobno, sklonili sve pare koje danas vracaju i kupuju firme i zemlju, pa mogu finansijski da kontrolisu sve ekonomsko-obavestajno, politicke tokove. Siguran sam da do rata nikad nebi doslo da su se pitali iskreni rodoljubi sa jedne i druge strane, jer nacionalistima u Srbiji nije bilo stalo da se ocuva zajednica sa Hrvatima. Jedino je bilo vazno da se Srbima u HR garantuju prava i slobode.
    (kole, 12. avgust 2020 18:15)

    # Link komentara

  20. Kako mislis predjemo? Pa mi latinicu koristimo, i niko nam ne brani da je koristimo koliko znam. Mogucnost da koristimo i cirilicu mi je isto super, i ne vidim ni jedan dobar razlog zasto ne bismo nastavili sa tim. Deci nece pasti kruna sa glave da nauce, a deo je naseg nacionalnog identiteta i to treba sacuvati.

    Pozdrav
    (samo pitam, 12. avgust 2020 11:56)

    Кад би велики део народа знао само ћирилицу било би ми јасно, али ако већ сви знају и једно и друго, у чему је предност имати два писма? Да бисмо се разликовали? Да бисмо лакше научили руски? Што не уведемо и кинеске знаке, имамо већ доста сународника који их већ знају. Исторју треба чувати тамо где јој је место, у књигама. Али не треба бити носталгичан и чувати ствари које нам компликују живот. Имати само једно писмо би била предност. Хрвати су се практично одрекли свог чакавског језика у корист штокавског из чисто практичних разлога (ОК, мало су их погурали и Аустроугари, али је већина народа већ причала штокавски). А нама би било пуно практичније да у службеној употреби имамо само латиницу. И не би нам пала круна с главе.
    (Пит, 12. avgust 2020 18:08)

    # Link komentara

  21. Pričate gluposti, i danas se najnormalnije uči ćirilica u Hr.
    (Realno, 12. avgust 2020 17:17)

    # Link komentara

  22. Jedni nedozvoljavaju ćirilicu u Vukovaru, zbog nesrece i zločina, koje je ćirilični narod, učinio njima i ceo svet to razume (opravdava) ili treba da razume.
    Drugi, tridesetak godina ranije, čiji su predci ubijani i proganjani, više, žešče i duže,od latiničnog naroda ne samo da nisu smeli da se brane od latinice, nego su bili optuženi za pobunu i nazvani agresorima!!!.
    Sve je to u skladu za tzv. Evropskim vrednostima.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 12. avgust 2020 17:15)

    # Link komentara

  23. Većina ljudi sa godinama sazrevaju,ovaj nije taj slučaj.Cirkuzan bio,cirkuzan ostao.Samo,sad je već za kavez.
    (Voja, 12. avgust 2020 16:37)

    # Link komentara

  24. Evo ja ovde pisem latinicom a kad pisem rukom, pisem cirilicom. Sto covek vise zna, bogatiji je kulturno. Hrvati beze od cirilice kao djavo od krsta, zato sto beze od svega sto mirise na Srbiju i Srbe. Patoloska stvar. Problem je samo kako objasniti onda stare natpise "njihovih" kraljeva koji su vecinom bili na cirilici. Ili nisu njihovi kraljevi, ili su i oni koristili cirilicu, nema treceg.
    Ljudi mi svi poticemo od jednog plemena. Isti jezik, imena i prezimena, pitanje je samo koliko godina u nazad smo bili ista familija.
    Hrvati su bolje sacuvali neke elemente staroslovenskog kao sto su nazivi meseci itd. Sto opet neki ovde iz neznanja ismevaju...
    (Nocni vuk, 12. avgust 2020 15:51)

    # Link komentara

  25. Da mi je samo znati, ko je taj koji iskopa ovakve teme posle 30 godina.
    (Jole, 12. avgust 2020 14:20)

    # Link komentara

  26. Kako mislis predjemo? Pa mi latinicu koristimo, i niko nam ne brani da je koristimo koliko znam.(samo pitam)

    Mislim da se ukine ćirilica i da se koristi samo i isključivo latinica kao u većini evropskih zemalja. Da, ljudi govore kako su dva pisma bogatstvo itd, ali ja se uopšte ne slažem. Dva pisma su nepotrebno opterećenje. Održavati dva pisma više košta (pomisli samo na imena mesta duž autoputa koja pišemo duplo) unosi zabunu itd. Ako pišeš ćirilicom obavezno ćeš morati i neke reči da napišeš latinicom, ali ako pišeš latinicom nema potrebe da koristiš drugo pismo. Dakle, latinica. Zbog lakšeg života. Pismo treba da služi ljudima, a ne ljudi pismu.
    (igor, 12. avgust 2020 13:11)

    # Link komentara

  27. @(igor, 12. avgust 2020 10:40)

    Kako mislis predjemo? Pa mi latinicu koristimo, i niko nam ne brani da je koristimo koliko znam. Mogucnost da koristimo i cirilicu mi je isto super, i ne vidim ni jedan dobar razlog zasto ne bismo nastavili sa tim. Deci nece pasti kruna sa glave da nauce, a deo je naseg nacionalnog identiteta i to treba sacuvati.

    Pozdrav
    (samo pitam, 12. avgust 2020 11:56)

    # Link komentara

  28. Пре неколико година сам коментарисао Араповића поводом неке његове изјаве и пошто сам и у то време гладао кошарку, упоређивао сам га са данашњим центрима. Упоређивање је било као да је он Врањеш а конкуренција му Крстић. Извињавам се Врањешу, јер он је пристојан лик, али зна се да би сваки тренер изабрао Крлета, без обзира на висину. Важна је и вештина. Остао ми упамћен као сиров играч, који је стално нешто млатарао рукама и бунио се, као неправда од стране судија. Араповић је био просечан играч, а ми у то време имали гомилу добрих центара. Није чудо и да је био полуписмен. Није знао да чита, цццц. Био је то неки прелазни период или је било повређених играча када је овај уопште и зван у репрезентацију.
    (Иван-Ниш, 12. avgust 2020 11:20)

    # Link komentara

  29. A pre Vuka Karadzica smo pisali latinicom ili istom tom cirilicom samo nereformisanom? Koja zamena cinjenica, neverovatno.
    (Deus)

    U redu, stoji to. Ali ja smatram da mi treba da pređemo na latinicu, kao što su to i Turci uradili iz praktičnih razloga (a i mnogi drugi narodi). Ono što ne mogu da shvatim je zašto ti i mnogi drugi žestoki branitelji ćirilice ne pišete ćirilicom, nego po pravilu pišete isključivo latinicom?! Šta znači to? Da ste licemeri? Da vam ćirilica služi samo da se busate u grudi? Ako si toliki ćiriličar, pa piši onda ćirilicom čoveče.
    (igor, 12. avgust 2020 10:40)

    # Link komentara

  30. Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:11) Ne,mili, vi ste uvek bili samo Hrvati, a jugoslovenstvo ste glumili koliko ste morali. I to vaše kukumavčenje oko ćirilice i neke navodne srpske dominacije, nije više ni smešno. Verovatno je i taj hotel uveo formular na ćirilici tih dana, jer do MIloševićeve nacionalističke revolucije - a to je baš 1988. godina - nijedan hotel u Beogradu nije imao ćirilične formulare. Ja sam u vojsci bio 1986/87, i tačno je da su se jedino Arbanasi izdvajali očito i bili u totalnom otporu, i da smo se mi ostali dobro družili, ali kod Hrvata se uvek video jedan prikriven, ali prisutan stav otpora prema svemu jugoslovenskom, iako su hrvatski komunisti još vodili glavnu reč. O ćirilici da ne govorim. A što se "potlačenosti" tiče, ja sam morao na raport jer sam na času POIV (političko obrazovanje i vaspitanje, za ove mlađe), rekao da je predratna kraljevina bila država Slovenaca, Hrvata i Srba. Pa što sam morao na raport? Zato što sam morao reći Srba, Hrvata i Slovenaca, jer se zna, jelte, da su Srbi tu bili hegemonistički narod...Prijavio me je vojnik Hrvat, naravno. Da ne govorim da do 1987 godine u kafani usred Beograda nisi smeo da pevaš Vojvodu Sinđelića, hapsilo se za to, iako su i panduri znali da se ne radi o četničkom vojvodi, nego o Prvom srpskom ustanku. ALi vi živite u svojim bajkama, papagajski ih ponavljate svaki dan sebi, na medijima i mlađima, tako da, stvarno...Ne mogu da vam pomognem.
    (cinik ovdašnji, 12. avgust 2020 10:15)

    # Link komentara

  31. Uopste nemam problem sa tim nacionalizmom dok ne ode u kretenizam!Neces cirilicu u Beogradu,ok idi u Zagreb.A u Beograd mozes doci samo kao turista.Isto vazi i u kontra smeru tj.negodovanje zbog latinice u Zagrebu.
    Kada se stvari na vreme postave na svoje mesto,izbegnu se razni problemi kasnije.
    (Joffrey, 12. avgust 2020 09:56)

    # Link komentara

  32. Taj covjek ni ljudskim ni igračkim kvalitetima nije pripadao onoj reprezentaciji
    (Sinobama, 12. avgust 2020 09:27)

    # Link komentara

  33. Vidim da je glavni komentar o kosarkaskim (ne)kvalitetima ovog coveka. Drvo,panj,balvan.. A kako je to drvo dospelo u reprezentaciju? Valjda se tu bira dvanaest NAJBOLJIH iz jedne zemlje? Nije valjda mag Ivkovic selektovo ovog, kako ga nazivate, balvana?
    (vlasta, 11. avgust 2020 22:25)
    To je bila Jugoslavije, koja je uglavnom funkcionisala po ključu, tada je tako bilo, mislim jel danas igraju najbolji ili..... kako menadžer diriguje
    (LOVRA VEREBI, 12. avgust 2020 09:06)

    # Link komentara

  34. Jedino po cemu ce biti upamcen je veliki broj patika
    (nema ovde leba, 12. avgust 2020 09:05)

    # Link komentara

  35. Ovo sa ćirilicom me podseća na jednu porodičnu anegdotu, naime...
    Još kao detetu moj otac mi je pričao da je 70-ih godina išao na neku đačku ekskurziju po Zagrebu i da su se tamošnje prodavačice pravile gluve kada bi im tražio da kupi hleb, nego je morao da traži "kruh" kako bi ga uslužile, tada Milošević još uvek nije bio ni poznat, a kamoli da je bio na vlasti, problemi su nastali puno ranije, MAS-pok je bio jedan od generatora tih problema čiji su korenovi mnogo dublji. Dotični nabeđeni košarkaš je tipičan ustaša i MAS-pokovac parekselans.
    (Viktor, 11. avgust 2020 20:05)

    Odrastanje na ovim pricama pravi male ucaurene nacionaliste. I da se desilo to, slucaj je bio jedan. E onda generalizacija i dodavanje prica o Maspoku i ustasama i naprivis malog zlog morona, koji je opasan jer ni ne zna da je sovinista. Lek za to su upoznavanja i putovanja. Ali takav malac nece da putuje da ne dodje u problem. U problem u kom se sretne sa suprotnim sa onim sto je tata pricao i onda mu implodira mozak.
    (zmajognjeni, 12. avgust 2020 09:04)

    # Link komentara

  36. Od kako sam pročitao ovo ja još uvek ne prestajem da se smejem. Logika mu je sledeća - Duda me nije poslušao da ja uđem i preuzmem Sabonisa pa nas je ovaj razneo i mi smo zbog toga izgubili. Arapović vs Sabonis u najboljoj formi?! Ne sećaš se ti Sabonisa dobro izgleda, a majstore ni Sabonis tebe nikako. Ni Dudi odavno nisi na pamet pao, nadam se da nećeš na sebe podsećati ovako bizarnim izjavama, nije on to čovek zaslužio, razmisli.
    (Simon, 12. avgust 2020 08:55)

    # Link komentara

  37. Može biti, davno bilo..Zvezda nas izbacila nakon 22-0 u prvenstvu i Partizan ni kriv ni dužan postao prvak.
    (Tereza)

    Da ste prošli u finale, tamo bi vas Partizan "pometlao". Vas je u tom 1/2 finalu sam pobedio jedan Bane Prelević. Koliko vam je ubacio poena...valjda 100, 200... Cibona je u sezonama 1985/86 i 1986/87 u ligaškom (regularnom) delu imala ukupan skor 43-1...u doigravanjima, jedva "preko pola"...8-6..i uglavnom poraze "na jednu loptu"...po tome se vidi da niste bili šampionska ekipa, već luzerska...a luzeri titule ne osvajaju..bez obzira što se 1986. bili prvaci Evrope, ako se dobro sećam...
    (marko)

    Ne secas se jer imas 13 godina, pa prepricavas price koje si cuo od starijih. Partizan je imao 0% sanse da dobije Cibonu 1987., uostalom kao sto je sledecih sezona redovno gubio i od Jugoplastike, uprkos tome sto su u prvoj petorci bili Divac, Paspalj, Sale, Zoc, Grbovic kasnije Danilovic. Cibona, koja je te godine usla u sampionat kao dvostruki sampion KES, je brisala patos Partizanom, utakmice su izgledale kao da Lejkersi igraju protiv omladinaca, bukvalno. Zvezda je bila vrhunski vodjena, Bane Prelevic je odigrao na NBA nivou protiv Cibone sa svojih jedva 20 godina, a Ilic ga je pratio. Za nesto vise nije imao snage, a Partizan je jedva pobedio Zvezdu i nicim izazvan osvojio sampionat. Partizan je tek kad su sutnuli Duleta 4 godine kasnije pobedio gubitnicki mentalitet i sa Zeljkom osvojio verovatno najvazniju titulu u istoriji klupske kosarke u Evropi.
    (Neko ko je bio tamo, 11. avgust 2020 21:47)

    Zanimljiv izbor reci..
    Pobedis u finalu i zamisli,nicim izazvan si osvojio trofej!Po tebi u sportu ima na desetine osvojenih trofeja koji su nicim izazvani (citaj nezasluzeno) osvojeni.
    Zato je i sport ono sto jeste ne pobedjuje uvek favorit,ali to ne znaci ako slabiji pobedi da je nezasluzeno.
    Slazem se da bi Partizan jako tesko dobio Cibonu ali ovo sto si ti napisao je totalna glupost i omalovazavanje Zvezde.Partizan jeste bio blagi favorit u finalu ali Cibona je bila mnogo veci protiv Zvezde pa je izgubila."Pretpostavljam" da je Zvezda dobila Cibonu i nadala se da ce i u finalu takoddje pobediti?!
    Inace,pisete o ovim utakmicama Cibone i Zvezde a da niko ne spomene Zorana Radovica.Radovic je bio izuzetan odbrambeni igrac sa solidnim ucinkom u napadu.Jedini igrac koji je tada mogao da koliko toliko zaustavi Drazena.
    Hladnokrvan,smiren-pravi vodja ma terenu i bez njega Zvezda ne bi bila ono sto jeste.
    (marko992, 12. avgust 2020 08:54)

    # Link komentara

  38. On da sačuva Sabonisa? Hahahaha!
    Ni tada, a ni sada, inteligencija mu nije bila jaca strana!
    (bigserb, 12. avgust 2020 08:40)

    # Link komentara

  39. Namučiše ga baš toliko i Duda i Sabonis i recepcija u Bgd hotelu ali kako on samo zna da odbrusi, i sva ta tolika hrabrost, čudo! I šta kaže - rekao recepcioneru koji je hteo da mu popuni upitnik da mu se mama zove Jovanka - a ona je zapravo Ana? Kakav šmeker hahaha. Daj Njofra još neku anegdotu iz SFRJ, evo svi te molimo aahahahaa...
    (Simon, 12. avgust 2020 08:34)

    # Link komentara

  40. Ne možeš to da porediš. Grci imaju pismo čiji počeci zadiru u najdublju tamu prošlosti, naša ćirilica je nastala pre nekih 150 godina. Plus nije originalna ćirilica nego su neka slova "sklepana" (Lukijan Mušicki je sam kreirao "Ђ", to slovo nigde ne postoji osim kod nas), a neka pozajmljena (npr "Џ" iz stare rumunske ćirilice), neka su pojednostavljena (Љ,Њ) i tako dalje. Za Grke je stvarno (skoro) nemoguće da se odreknu svog alfabeta jer je on deo njihovog duhovnog bića s obzirom na toliku starost, ali šta reći za nas? Je li ćirilica jedan takav neraskidivi deo našeg duhovnog bića? Pismo koje smo isključivo koristili u periodu od recimo 1850 do kraja II svetskog rata? Dakle, ni 100 godina?
    ----
    A pre Vuka Karadzica smo pisali latinicom ili istom tom cirilicom samo nereformisanom? Koja zamena cinjenica, neverovatno. Latinicu su komunisti doneli u Beograd 1955. godine i to na etiketama artikala u robnim kucama. Kada je stanovnistvo pocelo da negoduje i pitalo za razloge objasnjeno je da je to zbog stranaca "da bi mogli da se snadju u Bgd". Strancu ne znaci nista latinica ako ne zna srpski jezik. Objasnjenje je bilo sumanuto - sve komunisticke ideje u SFRJ su isle na rasrbljivanje Srba i Srbije.
    (Deus, 12. avgust 2020 08:29)

    # Link komentara

  41. Čega se pametan stidi,glup se time hvali...
    (Idi begaj, 12. avgust 2020 08:23)

    # Link komentara

  42. On i dalje misli da je bio košarkaš!
    (ZGEMBO, 12. avgust 2020 08:16)

    # Link komentara

  43. Probajte Grcima da kažete da pređu na latinicu, a alfabet da neguju...(bm)

    Ne možeš to da porediš. Grci imaju pismo čiji počeci zadiru u najdublju tamu prošlosti, naša ćirilica je nastala pre nekih 150 godina. Plus nije originalna ćirilica nego su neka slova "sklepana" (Lukijan Mušicki je sam kreirao "Ђ", to slovo nigde ne postoji osim kod nas), a neka pozajmljena (npr "Џ" iz stare rumunske ćirilice), neka su pojednostavljena (Љ,Њ) i tako dalje. Za Grke je stvarno (skoro) nemoguće da se odreknu svog alfabeta jer je on deo njihovog duhovnog bića s obzirom na toliku starost, ali šta reći za nas? Je li ćirilica jedan takav neraskidivi deo našeg duhovnog bića? Pismo koje smo isključivo koristili u periodu od recimo 1850 do kraja II svetskog rata? Dakle, ni 100 godina?
    (Igor, 12. avgust 2020 08:08)

    # Link komentara

  44. Trebalo bi svi da predjemo na latinično pismo, a ćirilicu negovati samo kao nasledje.(profesor srpskog jezika u penziji)

    Sva sreca da si u penziji. Barem vise nikog ne ucis, a i ovo bulaznjenje se moze razumeti, godine, stres. Svasta bih ti jos napisao, ali ne bi mi objavili komentar.
    (beogradski)

    Кад си један тако срчан и огорчен борац за употребу ћирилице, па зашто своје коментаре не пишеш ћирилицом? А, да знам... Ти си у ствари само још један лицемерни, квази-патриота који воли људе да вређа и омаловажава сакривен иза тастатуре. Пуна нам је земља таквих "јунака".
    (Михајло, 12. avgust 2020 07:59)

    # Link komentara

  45. Dobro ti je Ivković rekao. Eto imao si priliku da vidiš kako je Srbima u Hrvatskoj. U ostalom zna se ko kosi, a ko vodu nosi. Za Ivkovića zna ceo svet, a za tebe malo ko.
    (PSL, 12. avgust 2020 07:58)

    # Link komentara

  46. cirilica se tada ucila u skolama u hr. ali doticni nije imao kapacitet da je nauci, za razliku od cirilice u basket se nesto losije razumeo..
    (deda, 12. avgust 2020 07:02)

    # Link komentara

  47. Шта је очекивао да може доћи у републику где је званично писмо ћирилица и да тражи своје писмо, не може и не треба ни данас, али кад би данас дошао у Београд и да моли и да плаче да му дају формулар на латиници никад му га не би дали, рекли би му да је луд. Каква смо ми ,,држава", без идентитета.
    (З Д Р А В Р А З У М, 12. avgust 2020 05:41)

    # Link komentara

  48. Onog trenutka kada je Arapovic postao najbolji igrac Cibone znao sam da je taj klub propao!
    Kosarkas koji je guran od strane hrvatskih politickih struktura iz samo njima znanog razloga!
    Cuj on bi izasao na kraj sa Sabonisom!
    (Miskec, 12. avgust 2020 05:37)

    # Link komentara

  49. Dudo Srbine!!!!
    (bulldog, 12. avgust 2020 04:53)

    # Link komentara

  50. Ja sam otiša u vojsku 4. augusta 84 a vratio se 11. rujna 85. Da, rujna. Svako ko je bio u Jna sve zna i to zašto sam otišao u augustu a vratio se u rujnu. Već 1985. smo znali što će biti.Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:
    I ja sam te godine bio u JNA , to sto pises nije tacno, niko se osim Albanaca nije izdvajao, Slovenci samo prvih dana pa smo posle jedni drugima nosili teže predmete prilikom marseva, isli zajedno u kafane. Istina, mnogi Hrvati nisu znali cirilicu bas najbolje, sluzili smo u Srbiji pa su nas Istrani molili da im procitamo izvestaje iz Sporta sa utakmica Rijeke napr i citali smo im, drugarski. Nisu se folirali kao ovaj lik koji fol ne zna osnovne stvari i jos mu covek sa recepcije popunjava formular a on mangup izmislja imena roditelja. Zbog takvih likova se nacionalizam i primio kasnije.
    (koki, 12. avgust 2020 01:02)

    # Link komentara

  51. Ne znam šta je Duda Ivković pogrešno rekao
    (Pablo, 12. avgust 2020 00:50)

    # Link komentara

  52. Sve takve kao ti Duda je slao kuci. I pre i kasnije.
    (Spix, 12. avgust 2020 00:49)

    # Link komentara

  53. Bio je smešan k'o cirkus, trapav, jedina prednost visina. Danas ne bi mogao ni hrvatsku ligu da igra, bar prvu...
    (milan, 12. avgust 2020 00:23)

    # Link komentara

  54. "Inače u hrvatskim školama u SFRJ nije se učio srpskohrvatski ni hrvatskosrpski već se predmet zvao "hrvatski ili srpski jezik", a ćirilica se učila u trećem osnovne i samo je od nastavnika zavisilo da li će je deca i naučiti."
    (djoko, 11. avgust 2020 21:19)

    Točno tako. Nas je profesorica u osnovnoj školi u Zagrebu učila da su ćirilica i latinica naša pisma i da ih moramo znati oba. Kojih 35 godina kasnije zahvalan sam joj zbog toga jer ako ništa drugo, kad poslom dođem u Beograd znam pročitati imena ulica.
    (Gospodin Rajković, 12. avgust 2020 00:00)

    # Link komentara

  55. Ujka Franjo koji je od ranije.poznat kao slesbenik ustaskogpokreta,sto i ne krije, je ostao neizlecena budala i u poznim godinama,a sto se tice basketa oduvek je bio skoro pa nista. Velika 0.
    (C i n i k, 11. avgust 2020 23:48)

    # Link komentara

  56. Pa realno svi koji su huskali pre tog krvavog raspada 91. su trebali da budu uklonjeni iz svih ekipa, manifestacija, prostora i slicno, ali su nazalost bili zasticeni, jer su i lideri republika hteli rat. Cime se on inace hvali, sto je podrzao sukob koji je usledio u kome je poginulo na desetine hiljada ljudi, rasaljeno i skroz osiromaseno na stotine hiljada, a par miliona takodje uslo u krizu i bedu naradnu deceniju, a i dalje ne zivimo sa nekim izgledom neke normalne buducnosti, ni jedna od eks Ju Republika. Ali kakve veze imaju ljudski zivoti, generacije bez buducnosti, bitno da ovakvi danas misle da su pametni i da sad on moze da napada legendu svetske kosarke. Umesto da ste bili glas razuma pa time da se hvalite, ako se moralo odvajati da to bude normalno, a ne sa takvim unistavanjem.
    (voodoo, 11. avgust 2020 23:26)

    # Link komentara

  57. Изгледа да је и овај заборављени просечни кошаркаш жељан медијске пажње....
    (Милан, 11. avgust 2020 23:02)

    # Link komentara

  58. Ugledaj se na Radju, bedniče...
    (Deyan, 11. avgust 2020 22:53)

    # Link komentara

  59. E moj Arapoviću... Živi si dokaz da mudrost ne dolazi sa godinama.
    (Pilipenda, 11. avgust 2020 22:41)

    # Link komentara

  60. Čudi me kako je ovaj lik znao i latinicu..
    (Vuk, 11. avgust 2020 22:27)

    Nije znao sva slova.
    (bubakar, 11. avgust 2020 22:40)

    # Link komentara

  61. Sam je kriv. Lepo su ga Stojko i Drazen pomusali urazumiti.
    (Nemanja, 11. avgust 2020 22:39)

    # Link komentara

  62. Закључак: Ивковић је незналица - да је увео Араповића, Араповић би зауставио Сабониса и злато би било наше. Има још: Ивковић је неваспитан и провоцира Гомељског иако из његових уџбеника учи тактику! Сећам се Араповића: безобразан, 215цм, а тако мали наспрам Сабониса. Злобан и велики лажов.
    (Звездан, 11. avgust 2020 22:37)

    # Link komentara

  63. Sta bre laje ovaj?
    (Perica partizanovac, 11. avgust 2020 22:31)

    # Link komentara

  64. Čudi me kako je ovaj lik znao i latinicu..
    (Vuk, 11. avgust 2020 22:27)

    # Link komentara

  65. Vidim da je glavni komentar o kosarkaskim (ne)kvalitetima ovog coveka. Drvo,panj,balvan.. A kako je to drvo dospelo u reprezentaciju? Valjda se tu bira dvanaest NAJBOLJIH iz jedne zemlje? Nije valjda mag Ivkovic selektovo ovog, kako ga nazivate, balvana?
    (vlasta, 11. avgust 2020 22:25)

    # Link komentara

  66. A i nisi bio neki košarkaš, da se razumemo.
    (Vlado, 11. avgust 2020 22:03)

    # Link komentara

  67. I 85. ako se dobro sećaš.
    (Tereza, 11. avgust 2020 21:18)

    Naravno.

    Samo Zadra i Prelevića se još bolje sećam, kao i dosta navijača Cibone, uostalom..posebno onog Prelevićevog poigravanja, da ne upotrebim neku težu i tačniju kvalifikaciju... Mislim da vam je Prelević, čak, napravio i uslugu...Partizan bi vas pregazio u finalnoj seriji..bllago rečeno.
    (marko, 11. avgust 2020 22:03)

    # Link komentara

  68. Тодоре, исто сам се провео на летовању у Макарској непосредно после средње школе. Само што сам ушао иза тезге и узео хлеб. Оставио сам им паре.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 11. avgust 2020 20:58)

    I meni kod babe u Apatinu objašnjavali vršnjaci da je Beograd prestonica a ne glavni grad, da se kaže ćuti na ne šuti itd itd.
    (Todor EU, 11. avgust 2020 22:02)

    # Link komentara

  69. Jedan spominje Stojka drugi Madrid i Divca, vristim
    (X, 11. avgust 2020 21:54)

    # Link komentara

  70. Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:11)
    Bio sam u vojsci u Sarajevu 1986/87, nije bio tako. Svi smo bili zajedno (Hrvati i Srbi i Bosanci) osim par Slovenaca koji su se stalno odvajali i od Albanaca koji su uvek bili po strani. Neki od Albanaca nisu hteli da pozdravljaju Jugoslovensku zastavu. To je bilo 6 meseci pre slucaja Keljmendi u Paracinu. Sloba Milosevic se pojavio na politickoj sceni 1987.
    (Vojna posta 1519, 11. avgust 2020 21:50)

    # Link komentara

  71. Može biti, davno bilo..Zvezda nas izbacila nakon 22-0 u prvenstvu i Partizan ni kriv ni dužan postao prvak.
    (Tereza)

    Da ste prošli u finale, tamo bi vas Partizan "pometlao". Vas je u tom 1/2 finalu sam pobedio jedan Bane Prelević. Koliko vam je ubacio poena...valjda 100, 200... Cibona je u sezonama 1985/86 i 1986/87 u ligaškom (regularnom) delu imala ukupan skor 43-1...u doigravanjima, jedva "preko pola"...8-6..i uglavnom poraze "na jednu loptu"...po tome se vidi da niste bili šampionska ekipa, već luzerska...a luzeri titule ne osvajaju..bez obzira što se 1986. bili prvaci Evrope, ako se dobro sećam...
    (marko)

    Ne secas se jer imas 13 godina, pa prepricavas price koje si cuo od starijih. Partizan je imao 0% sanse da dobije Cibonu 1987., uostalom kao sto je sledecih sezona redovno gubio i od Jugoplastike, uprkos tome sto su u prvoj petorci bili Divac, Paspalj, Sale, Zoc, Grbovic kasnije Danilovic. Cibona, koja je te godine usla u sampionat kao dvostruki sampion KES, je brisala patos Partizanom, utakmice su izgledale kao da Lejkersi igraju protiv omladinaca, bukvalno. Zvezda je bila vrhunski vodjena, Bane Prelevic je odigrao na NBA nivou protiv Cibone sa svojih jedva 20 godina, a Ilic ga je pratio. Za nesto vise nije imao snage, a Partizan je jedva pobedio Zvezdu i nicim izazvan osvojio sampionat. Partizan je tek kad su sutnuli Duleta 4 godine kasnije pobedio gubitnicki mentalitet i sa Zeljkom osvojio verovatno najvazniju titulu u istoriji klupske kosarke u Evropi.
    (Neko ko je bio tamo, 11. avgust 2020 21:47)

    # Link komentara

  72. Jadan čovek. Stidi se svoje prošlosti, ne zna šta su mu bili preci. Neka malo istraži prošlost i videće da su mu preci Srbi katolici, a njihovi preci Srbi pravoslavci. Nažalost i po njega i po sve nas. Tamo odakle je svi su Srbi - i oni koji su oterani i oni koji su ostali.
    (Mika, 11. avgust 2020 21:47)

    # Link komentara

  73. koga vise boli q. za razne njofre . a za latinicu lazes jer hoteli su i za medjunarodne goste. ja pisem latinicom 30 godina a i cirilicom kad hocu.lupetas ispao si jer je bilo boljih.
    (miki ns, 11. avgust 2020 21:44)

    # Link komentara

  74. Jel ovo kao sada podiže svoju cenu??? Sabonis je tada bio i tata i mama, pa i ćaća i mater za tebe..
    (Posmatrač, 11. avgust 2020 21:43)

    # Link komentara

  75. Vrlo često se pitam, kad se poveda priča o košarci, kako neko ko je imao bar fizički potecijal kao Franjo, ne postade ni prosječan igrač. Došao sredinom 80-ih u jedan od tada najboljih, najorganizovanijih klubova Evrope, imao za trenera jednog Mirka Novosela, velike saigrače kao što su bili Dražen Petrović, Nakić, Knego, da ne zaboravima Čuturu. I ništa. Ni prosječan igrač. I pitao sam se stalno: kako, zašto? Odgovor sam dobio tek danas. Umjesto da trenira ozbiljno i više, da iskoristi šansu u tada velikom klubu da napreduje, da u slobodnom vremenu iskoristi pogodnosti za individualni trening, on je koristio to svoje slobodno vrijeme za posjete ustaških skupova. Ako nije trenirao, mogao je bar da nauči ćirilicu. Ništa od toga, ništa od Franje košarkaša, ništa od ćirilice, i Franjo ode u političare.
    (Primero Geriljero, 11. avgust 2020 21:39)

    # Link komentara

  76. Cemo ovi kometari tipa- Tipicno hrvatsko junastvo ili u stilu eto takvi su Hrvati...
    Tad su igrali Radja i Kukoc i Mihovil Nakic i masa drugih kosarkasa iz Hrvatske koji su uvijek bili pristojni i korektni.

    Franjo Arapovic je bio prgav i ne bas dobar igrac i jasno je da je mjesto u reprezentaciji za njega bilo nemoguca misija na duze staze jer je njegov nivo bio biti solidan klupski igrac.
    Takodje je jasno bilo da on nije bas najostriji noz u ladici , sto bi rekli, u intelektualnom smislu.
    Ukratko stavite jednog Mihovila Nakica i Arapovica jednog pored drugog i tesko je zamisliti da su oba sa iste planete kolika je razlika izmedju njih.
    Tako da ocijenti cijelu naciju zarad izjave jednog indolentnog muzika je pogresno.
    (Drndo Maroje, 11. avgust 2020 21:37)

    # Link komentara

  77. Uvek bio samo smešni pajac. Umesto da ćuti, čovek se razmeće glupostima
    (Realan, 11. avgust 2020 21:36)

    # Link komentara

  78. Pa da, njega Duda nije zvao u reprezentaciju zbog politike, a ne zbog toga sto smo tada na njegovoj poziciji imali Divca i Radju.
    (Zambezi, 11. avgust 2020 21:34)

    # Link komentara

  79. Covek nije imao mesta ni u ludilo!!! I 88 je verovatno morao po kljucu da igra!!!
    (sale, 11. avgust 2020 21:33)

    # Link komentara

  80. Tvoje nije bilo da se mijesas u politiku, nisu ni politicari pravili taktiku za utakmice.
    Izuzetno bezobrazan covjek.
    (DT, 11. avgust 2020 21:29)

    # Link komentara

  81. Ko je ovaj?
    (Billy Billy koraci a na jugu splicani., 11. avgust 2020 21:20)

    # Link komentara

  82. Ovaj balvan nije ni u Ciboni čuvao Sabonisa već Mihovil Nakić, koji mu je dugim rukama pravio strašne probleme. Inače u hrvatskim školama u SFRJ nije se učio srpskohrvatski ni hrvatskosrpski već se predmet zvao "hrvatski ili srpski jezik", a ćirilica se učila u trećem osnovne i samo je od nastavnika zavisilo da li će je deca i naučiti.
    (djoko, 11. avgust 2020 21:19)

    # Link komentara

  83. .a luzeri titule ne osvajaju..bez obzira što se 1986. bili prvaci Evrope, ako se dobro sećam...
    (marko, 11. avgust 2020 20:55)

    I 85. ako se dobro sećaš.
    (Tereza, 11. avgust 2020 21:18)

    # Link komentara

  84. Ma mene zanima ko ga zvao u reprezenaciju 88-e. Zasto je on uopste tamo bio?
    Balvan bio balvan ostao.
    (aj, 11. avgust 2020 21:17)

    # Link komentara

  85. Jes vas Srbe lako navuc...palite se ko prskalice. Koga briga sta je bilo prije 30 godina I ko je sta kome rekao? Vece face bi ispali da je bilo 5-6 komentara nego ovako, preko 100🤣
    (Torcida Sarajevo, 11. avgust 2020 21:14)

    # Link komentara

  86. Sve ok :)))
    Ponosni ustasa... Ti ponosan svojim potezima, Duda svojim.
    Ne vidim ovde problem.
    Sem budale koja se sama ističe :))
    (dacha Zvezda, 11. avgust 2020 21:14)

    # Link komentara

  87. Što se grbavo rodi to ništa ne ispravi.
    (vlada BGD, 11. avgust 2020 21:13)

    # Link komentara

  88. Ma jbte ti si moj idol.
    (Bruks 021, 11. avgust 2020 21:11)

    # Link komentara

  89. @cibona zagreb
    A šta ćemo za 1971,tada nije bilo Miloševića?
    Koji ćeš sad izgovor smisliti pametnjakoviću?
    (Krmećaš, 11. avgust 2020 21:11)

    # Link komentara

  90. Čim sam vidio o kome se radi odmah sam znao da se radi o politici i da sa sportom nema nikakve veze.
    (Vinko, 11. avgust 2020 21:07)

    # Link komentara

  91. Pazarac, 11. avgust 2020 19:21)
    Занимљиве паралеле могу да се повуку између размишљања овог Фрање и твог размишљања. Ето, да ти одговорим на службеном писму Србије, мада ти је коментар поприлично конфузан. Поздрав за све Пазарце!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvekljubazan, 11. avgust 2020 20:14)

    U Novom Pazaru je i latinica službeno pismo. Zakon o službenoj upotrebi jezika i pisma, član 1 stav 3).
    (samo po zakonu, 11. avgust 2020 21:04)

    # Link komentara

  92. Da, poznato je da đaci na ekskurziji često kupuju hleb-kruh u gradovima u kojima se nađu, nema u hotelu pa to ti je...gladno bajo moj..... kakvo pivo, kondomi...hleb se kupuje a zločeste Zagrepčanke se prave gluve-gluhe.
    (Todor, 11. avgust 2020 20:43)

    Тодоре, исто сам се провео на летовању у Макарској непосредно после средње школе. Само што сам ушао иза тезге и узео хлеб. Оставио сам им паре.
    (Јабучило, 11. avgust 2020 20:58)

    # Link komentara

  93. cega se pametan stidi...
    (lal, 11. avgust 2020 20:56)

    # Link komentara

  94. Može biti, davno bilo..Zvezda nas izbacila nakon 22-0 u prvenstvu i Partizan ni kriv ni dužan postao prvak.
    (Tereza, 11. avgust 2020 19:46)

    Da ste prošli u finale, tamo bi vas Partizan "pometlao". Vas je u tom 1/2 finalu sam pobedio jedan Bane Prelević. Koliko vam je ubacio poena...valjda 100, 200... Cibona je u sezonama 1985/86 i 1986/87 u ligaškom (regularnom) delu imala ukupan skor 43-1...u doigravanjima, jedva "preko pola"...8-6..i uglavnom poraze "na jednu loptu"...po tome se vidi da niste bili šampionska ekipa, već luzerska...a luzeri titule ne osvajaju..bez obzira što se 1986. bili prvaci Evrope, ako se dobro sećam...
    (marko, 11. avgust 2020 20:55)

    # Link komentara

  95. Bilo je boljih Franjo, zato si ispao iz repke.
    (Milos, 11. avgust 2020 20:53)

    # Link komentara

  96. Ovo sa ćirilicom me podseća na jednu porodičnu anegdotu, naime...
    Još kao detetu moj otac mi je pričao da je 70-ih godina išao na neku đačku ekskurziju po Zagrebu i da su se tamošnje prodavačice pravile gluve kada bi im tražio da kupi hleb, nego je morao da traži "kruh" kako bi ga uslužile, tada Milošević još uvek nije bio ni poznat, a kamoli da je bio na vlasti, problemi su nastali puno ranije, MAS-pok je bio jedan od generatora tih problema čiji su korenovi mnogo dublji. Dotični nabeđeni košarkaš je tipičan ustaša i MAS-pokovac parekselans.
    (Viktor, 11. avgust 2020 20:05)

    Da, poznato je da đaci na ekskurziji često kupuju hleb-kruh u gradovima u kojima se nađu, nema u hotelu pa to ti je...gladno bajo moj..... kakvo pivo, kondomi...hleb se kupuje a zločeste Zagrepčanke se prave gluve-gluhe.
    (Todor, 11. avgust 2020 20:43)

    # Link komentara

  97. A Drazenov tata,Jovan.Da se nije Drazen uvredio na recepciji?
    (Komšija, 11. avgust 2020 20:39)

    # Link komentara

  98. upravo je priznao da je u tom zitu on bio kukolj
    (yoyo, 11. avgust 2020 20:37)

    # Link komentara

  99. Molim obratite pažnju! Srbi započeli pobunu 90 te a hrvati znali 88e da će za 4 godine svaka republika biti posebno!!!!!! Najveći cinizam koji godinama traje
    (Sinisa, 11. avgust 2020 18:38)

    Ja sam otiša u vojsku 4. augusta 84 a vratio se 11. rujna 85. Da, rujna. Svako ko je bio u Jna sve zna i to zašto sam otišao u augustu a vratio se u rujnu. Već 1985. smo znali što će biti.Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:11
    A dida ti bija Srbin....
    (Karin gornji, 11. avgust 2020 20:35)

    # Link komentara

  100. Njofra ,smotani Arapovic,uvek bio i ostao dvorska luda koji nije umeo ni da trci/hoda ,kao kosarkas..
    (Nebojsa Ilic, 11. avgust 2020 20:26)

    # Link komentara

  101. Pohvalno od B92. Da i mlađe generacije vide kolika je nebuloza tvrdnja da su Srbi rasturili Jugoslaviju.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 11. avgust 2020 17:35)

    Niste rasturili, ali ste razrušili.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (www, 11. avgust 2020 18:35)

    Ha ha,,,Hrvati su ludovali 1986g na Kosovu Polju, nisu srbi.....
    (cibona zagreb, 11. avgust 2020 20:21)

    # Link komentara

  102. Franjo sapleo se o liniju Arapović. Odraz 6cm.On će da čuva Sabonisa samo u snu.
    (lomanalualua, 11. avgust 2020 20:20)

    # Link komentara

  103. E pa franjo,zbog takvog stava i mnogo toga drugog,i tvog,citaj vaseg,mentaliteta,nista niste kao nacija osvojili a Srbija i zlato i srebro i godinama u vrhu svetske kosarke. Doduse pogodio si za valutu...eto ti ga na franjo sranjo
    (Nenad, 11. avgust 2020 20:19)

    # Link komentara

  104. Pa mogo si da citas izmedju redova i da svatis da nije gotovo dok nije gotovo(+12) Pa si mogao da vidis kakvo je vreme tata vladalo da u vreme Juge u Beogradskom hotelu je sve cirilicno pismo (isti slucaj kao i prvi u pobedi se ne uzvisi) dok recimo danas malte ne u svim restoranima srbije(sem skupstine) imas menu na latinici i Eng(u porazu se ne ponizi) a tada ne? Tada vam je bilo lepo sad nije kako ne svatas?
    (Pazarac, 11. avgust 2020 19:21)
    Занимљиве паралеле могу да се повуку између размишљања овог Фрање и твог размишљања. Ето, да ти одговорим на службеном писму Србије, мада ти је коментар поприлично конфузан. Поздрав за све Пазарце!
    (uvekljubazan, 11. avgust 2020 20:14)

    # Link komentara

  105. Trebalo bi svi da predjemo na latinično pismo, a ćirilicu negovati samo kao nasledje. Šta imamo od toga, samo sporu komunikaciju i nerazumevanje. Stranci će lakše naučiti da čitaju srpski latincom, ćirilicu neće u da uče, bar bi naučili nešto srpskog. Nacionalni identitet nije samo u pismu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (profesor srpskog jezika u penziji, 11. avgust 2020 18:53)

    Probajte Grcima da kažete da pređu na latinicu, a alfabet da neguju.....
    (bm, 11. avgust 2020 20:07)

    # Link komentara

  106. Ovo sa ćirilicom me podseća na jednu porodičnu anegdotu, naime...
    Još kao detetu moj otac mi je pričao da je 70-ih godina išao na neku đačku ekskurziju po Zagrebu i da su se tamošnje prodavačice pravile gluve kada bi im tražio da kupi hleb, nego je morao da traži "kruh" kako bi ga uslužile, tada Milošević još uvek nije bio ni poznat, a kamoli da je bio na vlasti, problemi su nastali puno ranije, MAS-pok je bio jedan od generatora tih problema čiji su korenovi mnogo dublji. Dotični nabeđeni košarkaš je tipičan ustaša i MAS-pokovac parekselans.
    (Viktor, 11. avgust 2020 20:05)

    # Link komentara

  107. Ovaj intervju je dokaz zašto Arapović nije zaslužio da bude deo onog tima bivše SFRJ
    (Sreten, 11. avgust 2020 20:02)

    # Link komentara

  108. Nije Petovic nego Bane Prelević...
    Ni meni i dan danas nije jasno kako vas je Zvezda tada izbacila...
    (Lefty, 11. avgust 2020 19:33)

    A protiv Zadra u finalu, par sekundi do kraja, treba nam Dražen i trica, lopta dolazi do Vukičeviča i on ide na dva poena, Petranović umjesto da ga čuva diže ruke od radosti, Popović se veseli, Dražen hvata za glavu u Vukičević u stilu joooo bradr kako sam im zabio.... A Popović prvo poluvrijeme 0, drugo 36, sedam puta za 3 . Svaka čast. Nikad više takve košarke. Pahlić, Popović, Petranović , Obad, Vranković, Matulović.
    (Tereza, 11. avgust 2020 20:01)

    # Link komentara

  109. @Tereza

    Потпуно сам био заборавио на Петовића иако сам пратио кошарку.
    Ја се сећам како је Прелевић из Звезде феноменално одиграо ту полуфинални серију против Цибоне.
    А да, и тај Вукчевић вас је био упропастио против Задра поготово у последњој утакмици. На 2-3 секунде до краја Цибона губи 3 разлике и има лопту, неко промашује за 3, а он хвата и иде на два поена и погађа, и крај.

    Араповића не вреди коментарисати, али морам да кажем да је био а очигледно и остао жестока дилеја. Као наиван клинац увек сам се чудио шта тај ради у репрезентацији, али и у Цибони. Штета што неће моћи да прочита мој коментар јер је на ћирилици.
    (Владимир, 11. avgust 2020 19:57)

    # Link komentara

  110. Ja sam otiša u vojsku 4. augusta 84 a vratio se 11. rujna 85. Da, rujna. Svako ko je bio u Jna sve zna i to zašto sam otišao u augustu a vratio se u rujnu. Već 1985. smo znali što će biti.Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:11)

    ajde, 'leba ti, objasni za nas koji u rujnu '85 nismo bili u vojsci. Šta ti se to tako strašno desilo u JNA? Morao si da čitaš ćirilicu?
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 11. avgust 2020 19:57)

    # Link komentara

  111. Дочекали су Хрвати својих пет минута напокон, геополитичке струје су им баш ишле на руку 90их!
    Дучић: Најхрабрији народ је Хрватски не због тога што су храбри већ због тога што се ничега не стиде!
    (прле, 11. avgust 2020 19:55)

    # Link komentara

  112. Majstor da urami Dudinu sliku i svako jutro da se prekrsti i poljubi je u znak zahvalnosti sto mu je dao priliku da upozna i igra sa velikim sampionima tog vremena. Kod nas se to kaze "hrani kuce da te ujede"
    (Agvustin, 11. avgust 2020 19:54)

    # Link komentara

  113. Doveli Franju Arapovića u zagrebačku piceriju kad je došao da igra za Cibonu. Čekao Franjo, čekao, pa kad je stigla pica, Franjo priupita: a đe je moj ljeb...
    (Stručnjak, 11. avgust 2020 19:47)

    # Link komentara

  114. Nije Petovic nego Bane Prelević...
    Ni meni i dan danas nije jasno kako vas je Zvezda tada izbacila...
    (Lefty, 11. avgust 2020 19:33)

    Može biti, davno bilo..Zvezda nas izbacila nakon 22-0 u prvenstvu i Partizan ni kriv ni dužan postao prvak.
    (Tereza, 11. avgust 2020 19:46)

    # Link komentara

  115. Separatista koji nije mogao da igra za tadašnju državu.
    Nije trebao ni biti na spisku ekipe reprezentacije.
    Prvim avionom kući-pa plači kod psihiloga.
    Ništa sporno.
    (Ahab, 11. avgust 2020 19:45)

    # Link komentara

  116. Franjo, ti si niko i ništa.
    (Flag1o1, 11. avgust 2020 19:44)

    # Link komentara

  117. Najveći glupan među košarkašima...
    (boki zemun, 11. avgust 2020 19:43)

    # Link komentara

  118. "...u kojem smo na recepciji dobili upitnik na ćirilici koji smo trebali ispuniti, a ja sam tražio da mi ga daju na latinici ili na engleskom..."
    Franjo, pa ti ga nisi ispunio ne iz protesta i prkosa, već iz neznanja. Ti ne samo da ne znaš ćirilicu, ti se slabo služiš i latinicom. Ti si manje-više nepismen, što može da potvrdi i tvoja profesorka tada srpsko-hrvatskog jezika. Zbog poštovanja prema toj divnoj ženi i predanom prosvjetnom radniku, neću da navodim njeno ime i prezime. A Franjo će se sigurno sjetiti da je početno D i da se ne završava na -ić (ovo samo kao potvrda vjerodostojnosti moje priče za gospon Franju ;-))
    P.S. Franjo, te šibicarske fazone i lovačke priče "veliki Hrvat, avangarda, ustanik, prkos" možeš da prodaješ Zagrepčanima, ali ima nas koji smo pored ozbiljnih i visokih škola, prošli i one druge isto tako teške i ozbiljne, narodne škole, škole ulice i života, pa te odmah i sa lakoćom pročitamo. Naročito onaj formular iliti upitnik na engleskom ;-)
    P.S.2 Hrvati, bivša braćo, mulja i petlja vam Franjo.
    (Primero Geriljero, 11. avgust 2020 19:41)

    # Link komentara

  119. O, da oni nam zaista nikako nisu trebali.
    (Giška, 11. avgust 2020 19:37)

    # Link komentara

  120. ...ovaj me podseca na onog zeku iz vica...Sta ,ko je rek'o..ja sam rek'o !
    (dusan, 11. avgust 2020 19:36)

    # Link komentara

  121. Jao Franjo, sranje. katastrofa, nikad mi nije bilo jasno kako ste ti i onaj Vukičević uopće došli u Cibonu. Za vas je Sejo Bukva bio izumitelj košarke. Da smo kupili Stojka 86. bili bi prvaci još par godina.A ne onako, imamo 22-0 i dvaput izgubimo prvenstvu u doigravanju, jednom nas ubije Petar Popović sa luđaćkim šutevima iz kontre za tri a drugi put Petović.
    (Tereza, 11. avgust 2020 18:45)

    Nije Petovic nego Bane Prelević...
    Ni meni i dan danas nije jasno kako vas je Zvezda tada izbacila...
    (Lefty, 11. avgust 2020 19:33)

    # Link komentara

  122. Da,da,vrsni centar Arapović.Po čemu ćemo ga se sećati?A da,po smešnom izgledu,hahhahha!!!
    (taxi, 11. avgust 2020 19:32)

    # Link komentara

  123. И после Срби срушили Југославију
    (Милош, 11. avgust 2020 19:30)

    # Link komentara

  124. Oni se uvek diče i hvale kako su bili kukavice i izdajice, a predstavljaju svoja dela kao hrabrost i patriotim, nazalos to im je urezano u nacionalni identitet. Slave "vojnu pobedu" nad civlilima na traktorima, oplakuju Blajburg koji je bio skup krvnika koji su bezali kukavicki a usput i dalje palili sela i klali,itd. Ponosni su i slave fašizam, i istrebljenje civila koje su klali 4 godine. Arapovic je prvo izdao svoj tim, svoje sportske drugove, svoju čast, pa i tadašnju domovin a hvali se time..o tome pričam. Moja porodica je imala kuću na Krku i kao mali sam na ruzan nacun naucio da sam srbin, jer su me deca pitala pa sam ja pitao tatu: tata jel sam ja Srb?" nisam ni znao sta je to. Kada sam drugarima rekao jesam ja sam Srbin deca nisu vise htela da se igraju samnom, imao sam 6-7 godina!! i to je bilo u ranim 80-im. Zadnji put sam bio tamo sa 17g posle one cuvene utakmice Zvezda-Dinamo, kada je Boban šutnuo policajca. Zagrapčani moji kvazi drugari na Krku su mi ispricali da je ograda na Maksimiru bila posuta kiselinom da bi istrulila i da bi mogli da je sruse i udju na teren. Pitao sam ih pa ako vec znate da je tako znaci vi kolektivno lazete. zasto optuzujete Zvezdine navijace za nerede?..to je sustina. Znaju oni sve, i prevarili su ceo svet da im veruje i da su "dobri momci" i mezimci svetske zajednice ali sve je velika prevara i jedino oni i Srbi znaju istinu, nas ne mogu prevariti znamo ko su a zato nas i mrze. Da nije Srba sve njihove istorijske lazi bi bile "oprane".
    (Marko Vujicic, 11. avgust 2020 19:27)

    # Link komentara

  125. Franjo, kao košarkaš bio si lopata.... No za ovu za....ciju sa imaš plus. Nikada se nisi sramio reći da si Hrvat i onda kada se mnogi to nisu usudili... Respect!
    (Antraxxx, 11. avgust 2020 19:26)

    # Link komentara

  126. A ja mislio da je ispao iz reprezentacije zato što je bio obična klada. U to vrijeme ni među 15 najboljih centara.
    (nbc, 11. avgust 2020 19:25)

    # Link komentara

  127. Hotel koji prima strance i na ćirilici? Nikakav kosarkas nije bio. Zvali ga Drvo koje hoda!
    (DusanUS, 11. avgust 2020 19:25)

    # Link komentara

  128. Hrvati su od svih ex YU država najzatucaniji mržnjom...
    (Neđo Valderama, 11. avgust 2020 19:25)

    # Link komentara

  129. Mogli su ti umesto formulara dati papir na kome je napisano "Who is the fucking Franjo Arapović?"
    (Ajmo malo realno, 11. avgust 2020 19:24)

    # Link komentara

  130. smo utakmicu ozgubili na neiskustvo Drazena i Divca. Drazen je umesto da prenese loptu preko pola, bacio “kosku” Divcu, kome su se ruke tresle od treme, izgubio je, usledila je trojka za Ruse umesto naseg napada, ostalo ke istorija.
    (sasa jokic, 11. avgust 2020 18:

    to je bilo u Madridu, a ne na OI. Ne lupetaj
    (gladijator, 11. avgust 2020 19:22)

    # Link komentara

  131. Mislio sam da ću nešto pametno da pročitam, a ne hvalisanje šovinističkim ispadima od pre tri decenije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uvekljubazan, 11. avgust 2020 17:40)

    Pa mogo si da citas izmedju redova i da svatis da nije gotovo dok nije gotovo(+12) Pa si mogao da vidis kakvo je vreme tata vladalo da u vreme Juge u Beogradskom hotelu je sve cirilicno pismo (isti slucaj kao i prvi u pobedi se ne uzvisi) dok recimo danas malte ne u svim restoranima srbije(sem skupstine) imas menu na latinici i Eng(u porazu se ne ponizi) a tada ne? Tada vam je bilo lepo sad nije kako ne svatas?
    (Pazarac, 11. avgust 2020 19:21)

    # Link komentara

  132. Čega se pametan stidi...
    (basista, 11. avgust 2020 19:18)

    # Link komentara

  133. I kako je reagovao Dino Radja, koji inace sve prisutan vec duze vreme na srpskim portalima, TV-stanicama, novinama, na izjave malog Franje tokom pripremama na Rogli, prije, za vreme i nakon OI-a? Franjo 2 je bar iskreniji i posteniji od licemera kakav je Radja i slicni. Franjo kaze sto Radja misli, ali ne sme da kaze.
    (Dobre je, znamo se, 11. avgust 2020 19:18)

    # Link komentara

  134. Trebalo bi svi da predjemo na latinično pismo, a ćirilicu negovati samo kao nasledje. Šta imamo od toga, samo sporu komunikaciju i nerazumevanje. Stranci će lakše naučiti da čitaju srpski latincom, ćirilicu neće u da uče, bar bi naučili nešto srpskog. Nacionalni identitet nije samo u pismu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (profesor srpskog jezika u penziji, 11. avgust 2020 18:53)

    Sva sreca da si u penziji. Barem vise nikog ne ucis, a i ovo bulaznjenje se moze razumeti, godine, stres. Svasta bih ti jos napisao, ali ne bi mi objavili komentar.
    (beogradski, 11. avgust 2020 19:12)

    # Link komentara

  135. Kakva je to pamet igrati kosarku i biti sovinista . Pa je li te tu noc u hotelu ugrizla ta cirilica? franjo . da li su u JUGOPLASTICI bili nacionalisti. da li su smetali SAVIC , SRETENOVIC , MAljkovic , iVANOVIC .
    neka si ti u svojoj drzavi, sa svojom valutom.
    (darko, 11. avgust 2020 19:12)

    # Link komentara

  136. Neki komentatori pišu kako je Arapović morao znati ćirilicu.Ja sam služio vojsku 1985. godine i u kasarni smo od sportskih novina imali samo Sport koji je štampan ćirilicom.Hrvati nisu mogli da ga čitaju jer nisu znali ćirilicu.Kad sam to prvi put čuo bilo mi je neshvatljivo.Dok smo mi od drugog razreda učili ćirilicu i pismene radili naizmenično ćirilicom i latinicom to kod njih očigledno nije bio slučaj.Mislim da je isti zakon važio na celoj teritoriji gde se govorio srpskohrvatski jezik ali da se to u Hrvatskoj nije poštovalo.Što se tiče SP 1986. mnogi komentatori potenciraju kako smo izgubili 9 poena prednosti u 50 sekundi jer je Divac izgubio jednu loptu.Ne gubi se 9 poena zbog jedne lopte.Treba se zapitati gde je bio tada po nekima najbolji beli igrač u istoriji.
    (rajko, 11. avgust 2020 19:12)

    # Link komentara

  137. Kako bilo sta verovati coveku koji se zove Franjo?
    (Davidovich, 11. avgust 2020 19:11)

    # Link komentara

  138. Molim obratite pažnju! Srbi započeli pobunu 90 te a hrvati znali 88e da će za 4 godine svaka republika biti posebno!!!!!! Najveći cinizam koji godinama traje
    (Sinisa, 11. avgust 2020 18:38)

    Ja sam otiša u vojsku 4. augusta 84 a vratio se 11. rujna 85. Da, rujna. Svako ko je bio u Jna sve zna i to zašto sam otišao u augustu a vratio se u rujnu. Već 1985. smo znali što će biti.Otišli smo tamo kao Jugoslaveni a vratili se kao Hrvati.
    (Alen, 11. avgust 2020 19:11)

    # Link komentara

  139. Cudno kako me Arapovic podsjeca na drzavu Hrvatsku
    Priroda im dala sve a oni bijedni
    (zoc, 11. avgust 2020 19:11)

    # Link komentara

  140. Nikad cuo za doticnog
    (6,50, 11. avgust 2020 19:10)

    # Link komentara

  141. Због оваквих ставова треба избегавати не само брак са старлетама већ и било какав контакт. Моле да уђу у брак, а ипак остану проститутке.
    (maSi, 11. avgust 2020 19:09)

    # Link komentara

  142. Ne pravi se violina od bukve, violina se pravi od finog drveta, a od bukve se pravi korito za svinje.
    (Ja, 11. avgust 2020 19:08)

    # Link komentara

  143. Pored Divca, Stojka i Rađe on bi zaustavio Sabonisa? Covek je beskrajno intelektualno limitiran, od košarkaškog znanja ima samo 215cm visine, i sad Duda nema pojma... Važi. Dobro si se setio posle trideset i kusur godina.
    (Otis Thorpe, 11. avgust 2020 19:07)

    # Link komentara

  144. Jeste, zbog ćirilice si ispao, ćirilica dobila ljudski oblik skočila i izbacila te nogom kroz vrata iz reprezentacije.
    Druze ti si očigledno isfrustrirani pojedinac sa ekstremnim političkim stavovima i dan danas, a mogu tek da zamislim kakav si bio u punoj snazi. Pravi potez Ivkovica, člana kuće slavnih, inspiracija čak i veličinama poput Grega Popoviča, nazvaće halu po njemu garant jednog dana i pamtićemo ga i za 100 godina a tebe bi već zaboravili da ne laješ na sva zvona.
    (Hiu, 11. avgust 2020 19:06)

    # Link komentara

  145. Bitno je da je dokazao da je Hrvat.
    (dr Lektor, 11. avgust 2020 19:02)

    # Link komentara

  146. Tu smo utakmicu ozgubili na neiskustvo Drazena i Divca. Drazen je umesto da prenese loptu preko pola, bacio “kosku” Divcu, kome su se ruke tresle od treme, izgubio je, usledila je trojka za Ruse umesto naseg napada, ostalo ke istorija.
    (sasa jokic, 11. avgust 2020 18:58)

    # Link komentara

  147. Kako sam ja razumeo ovaj intervju, covek se potrudio da opravda odluku Ivkovica da ga izbaci iz reprezentacije. Dudi ostaje samo da mu se zahvali.
    (Phoenix, 11. avgust 2020 18:58)

    # Link komentara

  148. Ovaj lik je bio uvek i mentalno i fizicki ogranicen. Nije bio ni za Cibonu a kamo li za onu reprezentaciju. Za njega i slicne njemu je Ivkovic institucija kojoj mogu samo da se naklone i cute.
    (Margo, 11. avgust 2020 18:58)

    # Link komentara

  149. Ovaj s.. kao grlica. Zato i nikada nećeš biti važna faca.
    (Dare, 11. avgust 2020 18:57)

    # Link komentara

  150. Pa iskreno i nisi bio neki igrač. Tako da ne znam odkud ti u reprezentaciji
    (73ća, 11. avgust 2020 18:53)

    # Link komentara

  151. Trebalo bi svi da predjemo na latinično pismo, a ćirilicu negovati samo kao nasledje. Šta imamo od toga, samo sporu komunikaciju i nerazumevanje. Stranci će lakše naučiti da čitaju srpski latincom, ćirilicu neće u da uče, bar bi naučili nešto srpskog. Nacionalni identitet nije samo u pismu.
    (profesor srpskog jezika u penziji, 11. avgust 2020 18:53)

    # Link komentara

  152. A da ja u vreme SFRJ u Zagrebu tražim formular na ćirilici?
    (Rale, 11. avgust 2020 18:52)

    # Link komentara

  153. Da je Ivko ubacio u igru Arapa, "eseferjot" bio osvoji zlato u Seulu. Franja bi prebio Sabonisa. Franja nije znao igrati košarku, ali je bio mastor da mlati protivničke igrače, to mu je bio glavni i jedini kvalitet. Pa je sledstveno tome, mislim majstor za mlaćenje, i završio u imenjakovom "hadezeju". Inače, Franja Arapovič nije ni znao ćirilicu, jer se u osnovnoj školi u njegovom rodnom selu, negde u zapadnoj Hercegovini, ćirilica nikad nije ni učila. A Franja od obrazovanja i škole, ima samo završenu tu osnovnu školu u svom selu.
    (mitar drmogaća, 11. avgust 2020 18:51)

    # Link komentara

  154. Čega se pametan stidi... Inače, da nije bilo tog čuvenog ključa, likovi poput Arapivića ne bi mogli ni da privire u tadašnju reprezentaciju.
    (DM, 11. avgust 2020 18:51)

    # Link komentara

  155. Koji nebitan lik i košarkaš. "Postigao mnogo u karijeri" Franjo ne brukaj sina.
    (GOX, 11. avgust 2020 18:47)

    # Link komentara

  156. Jao Franjo, sranje. katastrofa, nikad mi nije bilo jasno kako ste ti i onaj Vukičević uopće došli u Cibonu. Za vas je Sejo Bukva bio izumitelj košarke. Da smo kupili Stojka 86. bili bi prvaci još par godina.A ne onako, imamo 22-0 i dvaput izgubimo prvenstvu u doigravanju, jednom nas ubije Petar Popović sa luđaćkim šutevima iz kontre za tri a drugi put Petović.
    (Tereza, 11. avgust 2020 18:45)

    # Link komentara

  157. Za sebe, pomalo neskromno, mislim da imam dobro pamcenje kada je sport u pitanju. Cak i ja sam zaboravio da je ovaj ikad igrao za SFRJ. U to vreme, u nasoj ligi je postojalo bar desetak boljih centara od njega.
    (Bocko, 11. avgust 2020 18:44)

    # Link komentara

  158. Провоцира и још се прави паметан. Учио је ћирилицу у школи.
    (Јабучило, 11. avgust 2020 18:43)

    # Link komentara

  159. Umesto njega 5x bolji Radisav Curcic :)
    I jos iz Cacka :)
    A Franjevci.... "Ustase" i odose :)
    (A gde je pecat?, 11. avgust 2020 18:41)

    # Link komentara

  160. Mi meni nije jasno kako je uopšte otišao na OI. Pa čovek je konstantno urušavao atmosferu.
    (Goxy, 11. avgust 2020 18:41)

    # Link komentara

  161. Ovo samo još jednom pokazuje kakav je Duda autoritet! Najbolje da mu prsli Stojko Vranković pravi probleme. Ivkoviću, doktore!
    (sasa pg, 11. avgust 2020 17:59

    Ko priča o Stojanu-Stojki Vrankoviću?! Ovde je reč o smotanom Franjeku Arapoviću. Stole je sasvim malo "prsao" u odnosu na ovu zapadnohercegovačku "smlatu".
    (zimbru, 11. avgust 2020 18:39)

    # Link komentara

  162. Molim obratite pažnju! Srbi započeli pobunu 90 te a hrvati znali 88e da će za 4 godine svaka republika biti posebno!!!!!! Najveći cinizam koji godinama traje
    (Sinisa, 11. avgust 2020 18:38)

    # Link komentara

  163. Ogranicen kao fudbalski teren.
    (tajci, 11. avgust 2020 18:38)

    # Link komentara

  164. Pohvalno od B92. Da i mlađe generacije vide kolika je nebuloza tvrdnja da su Srbi rasturili Jugoslaviju.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 11. avgust 2020 17:35)

    Niste rasturili, ali ste razrušili.
    (www, 11. avgust 2020 18:35)

    # Link komentara

  165. Haha! Nisam ni bio svjestan da je covjek takva legenda!
    (Pijani zlotvor, 11. avgust 2020 18:34)

    # Link komentara

  166. Sabonsa nije nitko mogao cuvati ni u NBA a kamoli najveci kosarkaski balvan Arapovic koji osim visine nije imao nista vise da pokaze.
    (Goran, 11. avgust 2020 18:34)

    # Link komentara

  167. Koga je briga sta prica ovaj lik uopste? Ludji su ovi sto objavljuju ovakve tekstove jer oni tamo ovakvim izjavama samo sebi dižu cenu tamo nista vise od toga.
    (Sasa, 11. avgust 2020 18:33)

    # Link komentara

  168. Uvek bio ograničen
    (sol, 11. avgust 2020 18:33)

    # Link komentara

  169. Treba spomenik da digne Ivkovicu sto ima u CV-u da je igrao u exYu reprezentaciji a realno i u Hrvatskoj i u drugim republikama bilo je boljih. Nikad mi nije bilo jasno otkud on medju zvezdama. A ovo baronisanje gde on kao objasnjava po Beogradu latinicu, valutu a mole ga Drazen i Stojko ma nije valjda..
    (Mire, 11. avgust 2020 18:33)

    # Link komentara

  170. Teški nacionalista i lažov.
    (max, 11. avgust 2020 18:33)

    # Link komentara

  171. nedavno je izjavio da su '95te u Atini sisli s postolja zbog kradje protiv Litvanije u polufinalu :-)
    (aca, 11. avgust 2020 18:33)

    # Link komentara

  172. @ (VUK, 11. avgust 2020 17:44)

    Pomešao si polufinale SP iz 1987. sa finalom OI iz 1988. ;-) U finalu OI su nas razbili preko deset razlike, u polufinalu SP smo prokockali 9 razlike za manje od minut...
    (pričajuća glava, 11. avgust 2020 18:00)

    SP u Španiji 1986, a ne 1987...1987 je igrano EP u Grčkoj i tu su nas Grci "isprašili" u 1/2 finalu.....

    Što se ovog metiljavog Franje od Lištice (današnji Široki Brijeg) tiče....meni jedna stvar nije jasna..koje njega uopšte zvao u reprezentaciju SFRJ...tada je, na toj poziciji, bilo, bar, 10 igrača boljih od njega...
    (dj max, 11. avgust 2020 18:29)

    # Link komentara

  173. duda dobro pitanje postavio
    (petar markovic, 11. avgust 2020 18:29)

    # Link komentara

  174. Valja ući na sajt Večernjeg i videti komentare Hrvata. Unakazili su glupog Njofru, kako ga sami zovu.
    (dragisa, 11. avgust 2020 18:28)

    # Link komentara

  175. Океј, шта би било да је неки Србин у Загребу тражио образац на ћирилици? Молим лепо, иста држава тада. Требало је да, на целој територији СФРЈ, обрасци буду на два писма. Али, тад се није тако размошљало. Нажалост, у Београду данас преовлађују обрасци на латиници.
    (Начела, 11. avgust 2020 18:27)

    # Link komentara

  176. Cega se pametan stidi Arapovic se hvali!
    (ko, jel ja?, 11. avgust 2020 18:27)

    # Link komentara

  177. A za ruku ga povukao STOJAN...
    (roten, 11. avgust 2020 18:26)

    # Link komentara

  178. baš bih voleo da saznam, kako je Franjo završio drugi razred OŠ, davne 1973 godine, ako nije znao čitati i pisati ćirilicu.. u tadašnjoj Jugoslaviji..
    (vlade, 11. avgust 2020 18:25)

    # Link komentara

  179. čisto da privučem pažnju, makar pljuvao po jednom od najboljih evropskih trenera ikada!
    (z’brda, 11. avgust 2020 18:25)

    # Link komentara

  180. Velika ložana, čovek onako, košarkaš ni tako
    (Djap, 11. avgust 2020 18:24)

    # Link komentara

  181. Franjo Drvo, Stub, motka za veš...
    Tako smo ga zvali, nije imao blage veze sa košarkom Divac i Rađa su za njega bili profesori !
    (Maximus Decimus Meridius, 11. avgust 2020 18:24)

    # Link komentara

  182. Bilo je pitanje kako si ti usao u reprezentaciju a kako i zasto si ispao je potpuno jasno. Dripac bio i ostao.Dao Bog visinu i snagu pa ne moze bas i pamet
    (matori 2, 11. avgust 2020 18:22)

    # Link komentara

  183. Ма сјани су ови типови што се после 32 године јављају за реч.Можда се пробудио из коме и почело да му се враћа сећање.Велики Дуда Ивковић и мали Фрањо Араповић,чак и у истој реченици звучи баш како сам написао.Сад ће Њофра да покаже како је велики Хрват,ето се сетио и да је пророк око распада Југе.Камо лепе среће да није ни постојала.Драги Њофра,задњу медаљу сте освојили седам година после ОИ у Сеулу.Нема потребе ништа више да се каже ко је ко у кошарци на овим просторима.
    (Амнезија, 11. avgust 2020 18:22)

    # Link komentara

  184. Lazna hrabrost. cuj kao ili na engleskom ili na latinici. stranica "nije se desilo" treba da kopira ovaj tekst postavi. Hrabri prehrabri Franjo.
    (kari, 11. avgust 2020 18:22)

    # Link komentara

  185. ahahahahaaaaaahahahaha...
    a ja mislio da si ispao zato što si balvan i što su tad igrale legende YU košarke, koji su i sad legende, kad ono zbog ćirilice....
    e neka si nam objasnio.
    ahahahahahahhhhahaha...
    kakav si ti balvan bio, ne laži decu bre.
    (tata, 11. avgust 2020 18:21)

    # Link komentara

  186. Ako te je poslao kući, legenda od trenera ima nos za bitange.
    (Zoki, 11. avgust 2020 18:20)

    # Link komentara

  187. Pa gluperdo jel igrao Ivkovic ili ti....
    (oz, 11. avgust 2020 18:18)

    # Link komentara

  188. Lelke Boškeee
    (Boban Joncic, 11. avgust 2020 18:18)

    # Link komentara

  189. Secam se da su ovoga smatrali u Zagrebu za najveceg bavana.
    (igor, 11. avgust 2020 18:17)

    # Link komentara

  190. Ponašanje na nivou razmaženog klinca kome kome je oduzeta igračka. Kome treba takav igrač uopšte koji od svega pravi problem i koji izaziva svadju, razmirice bilo to svesno ili nesvesno?
    (Smeh, 11. avgust 2020 18:16)

    # Link komentara

  191. Hahahaha sad su svi veliki Hrvati a pevali Slovene jace od Srba. Ima snimak
    (Sotir, 11. avgust 2020 18:15)

    # Link komentara

  192. Arapovicu je inace bio nadimak KRAVA,KRAVA bio i ostao...
    (ljuba markovic, 11. avgust 2020 18:15)

    # Link komentara

  193. Ovaj je bio dobar samo za mlacenje oraha i za osnivacku skupstinu hdz
    (Zeljko, 11. avgust 2020 18:11)

    # Link komentara

  194. Franjo, Franjo čega se pametan stidi time se budala ponosi!!
    (Sava, 11. avgust 2020 18:11)

    # Link komentara

  195. Evo ja tvrdim sa sigurnošću od jedno 90-95% da je priča izmišljena.U gotovo svim našim-srpskim hotelima u to vreme/mislim čak da je to i danas slučaj/ti upitnici su bili pisani LATINICOM!Što se konstatacije tiče da je TRAŽIO da ga Duda uvede inače ćemo izgubiti takođe je čista laž.Malo ko od igrača je smeo da pogleda Ivkovića u oči a kamoli da traži da uđe u igru.Sigurno je želeo da uđe i to nije sporno.Inače moje mišljenje je da je Duda pogrešio što ga nije uveo i ja verujem da bi smo dobili još uvek Sovjete.Arapović jeste bio panj od igrača ali u nekim utakmicama Cibone je veoma uspešno čuvao Sabonisa.Valjda Sabonisu nije odgovarao takav čuvar.
    (Tex Willer, 11. avgust 2020 18:11)

    # Link komentara

  196. pričajuća glava, 11. avgust 2020 18:00
    I ti si pomešao,radi se o SP u Madridu 1986. kada smo 53 sekunde do kraja imali +9 i čuvena Sabonisova trojka od table i kad se Divac uplašio i izgubio loptu na sredini terena.
    (điu,liu i sadriu, 11. avgust 2020 18:11)

    # Link komentara

  197. Jao junastva - kad sam bio mali slagao sam ime oca i majke na hotelskom formularu!
    (knez, 11. avgust 2020 18:10)

    # Link komentara

  198. Ustaša u pokušaju, kao igrač teški mediokritet. Pa taj je baš zbog ključa i igrao u onakvoj ekipi. Bilo je jedno deset centara u ono vreme koji su bili bolji od njega.
    (Zema, 11. avgust 2020 18:10)

    # Link komentara

  199. Дуда је за свој рад заслужио велико поштовање, а после "нових сазнања" изнетих у овом тексту, сада заслужује и дивљење!
    (Др Цвијовић, 11. avgust 2020 18:09)

    # Link komentara

  200. Да може да прочита ово његов старији имењак ни сигурно био врло поносан. Сећам га се врло добро док је играо, ништа посебно....
    (mlekadžija, 11. avgust 2020 18:08)

    # Link komentara

  201. Ti si znao sa Sabonisom...
    (BG, 11. avgust 2020 18:08)

    # Link komentara

  202. Franjo Arapović nema šta priznato ime sa legitimitetom da kritikuje Dudu Ivkovića
    (Skoba, 11. avgust 2020 18:08)

    # Link komentara

  203. pajser.
    (haylee, 11. avgust 2020 18:08)

    # Link komentara

  204. Za mladje koji ga se ne secaju Njofra je bio mesavina Koste Perovica i Ratka Varde. Drvo neopevano.
    (dovla, 11. avgust 2020 18:07)

    # Link komentara

  205. Mutavi Franjo nikad nije ni bio igrac...Samo je imao visinu i nista vise...a sada pokazuje da mu je falilo i mozga
    (Voja, 11. avgust 2020 18:06)

    # Link komentara

  206. Čega se pametan, stidi time se budala ponosi...
    (pričajuća glava, 11. avgust 2020 18:05)

    # Link komentara

  207. Pa ovaj nije bio ni u prvih 30 u bivsu SFRJ. Bjezi Franjo zivota ti ..
    (Nikola MNE, 11. avgust 2020 18:05)

    # Link komentara

  208. Onaj odozgo ga nagradio visinom, al je na drugom mestu morao da krajcuje.
    (sladoledsmesom, 11. avgust 2020 18:04)

    # Link komentara

  209. Nisi ti ispao zbog ćirilice, nego zbog košarkaškog znanja. Kvalitet nisi imao ni za B reprezentaciju.
    (bond, 11. avgust 2020 18:03)

    # Link komentara

  210. Kreten bio i ostao. Iskompleksiran od Divca i Rađe, jer su ga redovno punili na parketu. Došlo njegovih 5 minuta u Barceloni 92,jadnik.
    (Rade, 11. avgust 2020 18:03)

    # Link komentara

  211. velik sljam ovaj franja
    (11, 11. avgust 2020 18:02)

    # Link komentara

  212. G od čoveka.
    (Pivke, 11. avgust 2020 18:01)

    # Link komentara

  213. @ (VUK, 11. avgust 2020 17:44)

    Pomešao si polufinale SP iz 1987. sa finalom OI iz 1988. ;-) U finalu OI su nas razbili preko deset razlike, u polufinalu SP smo prokockali 9 razlike za manje od minut...
    (pričajuća glava, 11. avgust 2020 18:00)

    # Link komentara

  214. Ovo samo još jednom pokazuje kakav je Duda autoritet! Najbolje da mu prsli Stojko Vranković pravi probleme. Ivkoviću, doktore!
    (sasa pg, 11. avgust 2020 17:59)

    # Link komentara

  215. @ Kadinjaca.

    Kratko i jasno. U politici izgleda moras u profesiji da budes "drvo", odnosno neznalica, kao covek pod obavezno g**** ( zaglavi mi se dugme na zvezdicama) i tek pri isunjenju ovih uslova, ide se na izbornu listu.
    Kaze doticni tvor, da je zbog cirilice otpao sa spiska, a onda navodi da je dao pogresna imena oca i majke. Da li mu je i ime oca i majke smetalo da bude napisano cirilicom?
    I onda je on, jadan, zrtva totalitarnog Dudinog rezima i velikodudine agresije.
    (Matija Micic Bucic, 11. avgust 2020 17:59)

    # Link komentara

  216. Jel ti aplaudiraju sada? Koji mentalni sklop imaju ovi bolesnici.
    (Vojvoda Momčilo, 11. avgust 2020 17:58)

    # Link komentara

  217. Kakav lik...
    Ne podnosiš državu,ali odeš na olimpijadu. I hoćeš da igraš (da se promovišeš)
    Što nisi rekao, ja ne priznajem ovu državu, prema njoj osećam prezir. Ne želim da iko ikad pomisli da sam na neki način bio povezan sa tom državom
    (vlada, 11. avgust 2020 17:57)

    # Link komentara

  218. Zato Duda nije u košarci uradio ništa, a ti Arapoviću si uz Džordana i Džabara sam car košarke.

    Zamisli ovog pajsera!
    (ozna, 11. avgust 2020 17:57)

    # Link komentara

  219. Ta mrznja i kompleksi Hrvata su meni fenomen.
    (aabb, 11. avgust 2020 17:57)

    # Link komentara

  220. Lik nije imao mesta ni u osrednjoj rep.hrvatske.
    (nik sloter, 11. avgust 2020 17:56)

    # Link komentara

  221. Ustasa od dva metra i mozgom od dva milimetra
    (stručnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 11. avgust 2020 17:56)

    # Link komentara

  222. "ispao sam iz reprezentacije zbog ćirilice"

    Nisi ti druze ispao zbog Cirilice, nego zbog bespotrebne mrznje i razdora koje si nosio sa sobom gde god si se kretao, a pazi, bilo je potpuno mirno u to vreme o kojem pricas.
    (Goran, 11. avgust 2020 17:52)

    # Link komentara

  223. Шта каже, отац му Јово а мама Јованка. Као зај... рецепционерку јер су то српска имена а поред њега стоји Дражен чији је отац Јово Србин.
    (ДУШАН, 11. avgust 2020 17:52)

    # Link komentara

  224. Gledao ovo na Podkast Inkubatoru, pijani Franjo se celu emisiju provaljivao samo tako. Da mu bog nije dao visinu, ne bi mu inteligencija dozvolila da odmakne dalje od lopate i krampa...
    (medjed, 11. avgust 2020 17:51)

    # Link komentara

  225. Takvi kao ti i izazivaju rat.

    Smetala čoveku ćirilica u Srbiji...

    Ako neko i dalje misli da su Srbi krivi za rat u Hrvatskoj, neka ponovo pročita intervju jednog od (kako sam kaže) osnivača HDZ-a
    (Torrente, 11. avgust 2020 17:51)

    # Link komentara

  226. Biti hrvat to je dijagnoza.
    (nik sloter, 11. avgust 2020 17:51)

    # Link komentara

  227. Ivkovic je bio u pravu. Da su kojim slucajem, umjesto u Boru, bili u nekom hotelu u Hrvatskoj, sumnjam da bi ijedan kosarkas Srbin odbio da popuni formular napisan latinicom. Na srpskohrvatskom govornom podrucju oba pisma su bila ravnopravna. Cudi me da je takav, kakav je, uopste igrao za Jugoslaviju. To sto ga Ivkovic nije "ubacio" u igru, bila je samo kap koja je bila potrebna u casi da on, Arapovic, pokaze ko je, ustvari.
    (Olja, 11. avgust 2020 17:51)

    # Link komentara

  228. Bezi kompleksasu jedan. Treba ti posebna dozvola da pricas o Dudi, nekulturo.
    (Boro, 11. avgust 2020 17:50)

    # Link komentara

  229. Mozemo samo da zakljucimo da je ovo Arapovic ispricao da bi naknadno nahvalio Dudu Ivkovica, drugog razloga nema.
    (objektivno, 11. avgust 2020 17:50)

    # Link komentara

  230. Franjo, vragolane
    :-)
    Ne da nisi imao mesta u reprezentaciji, ni za mahanje peškira nisi bio....
    (Dijasp0rac, 11. avgust 2020 17:47)

    # Link komentara

  231. Pa lepo je i rekao gospodin Duda. Ko je ko videlo se i znalo i pre toga, a i posle toga. Mislim samo i jedinu na košarku, a ne na nacionalističke stvari. Treba da ustane kad pominje ime jednog od najboljih trenera u istoriji evropske košarke
    (Radovan Osamnaesti, 11. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  232. Može da te bude sramota da na ovaj način blatiš takvog gospodina, vrhunskog čovjeka, trenera, pedagoga i moralnu gromadu kao što je veliki Dušan Ivković. Svi mi koji smo igrali i pratili basket znamo vrlo dobro tko je i kakav bio Duda.
    A ti, Franjo, bio si ispodprosječni, trapavi centar kojeg su svi punili kako su htjeli. Ti bi zaustavio Sabonisa jedino provokacijom kao u finalu klupskog prvenstva Evrope. A kao čovjek bio si i ostao mali iskompleksirani miš, nacionalista i desničar.
    (Aleksandar, 11. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  233. Au sto si bio jak kosarkas, mani ga Mito.
    (Milanko, 11. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  234. Pa lepo je i rekao gospodin Duda. Ko je ko videlo se i znalo i pre toga, a i posle toga. Mislim samo i jedinu na košarku, a ne na nacionalističke stvari. Treba da ustane kad pominje ime jednog od najboljih trenera u istoriji evropske košarke
    (Radovan Osamnaesti, 11. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  235. Neki Franjo kome ni otac ni majka ne znaju tacno gde je proveo karijeru, nasao da komentarise takticke odluke jednog Dusana Ivkovica, najveceg medju najvecima kada je trenerski posao u pitanju. Zato je Balkan tu gde jeste, svako misli da puno zna.
    (*profesor*, 11. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  236. Pa sta je pogrijesio?
    Ocigledo je iz svega sto si naveo da i jesi ustasa i da ti je sport uvjek bio u drugom planu...
    (Ne0_, 11. avgust 2020 17:45)

    # Link komentara

  237. Narodni heroj Hrvatske Arapović ! Cccccccc....nema veze sa životom. Rusija nas je pobedila jer je mlađani Divac čistu loptu im dao u ruke u poslednjem minutu. Arapović nikada nije zasluživao da igra ni za SFRJ ni za Hrvatsku. Njegov talenat za košarku ga je upravo odveo na osnivačku skupštinu HDZ a ne u NBA. NIje muka ni ustaša . Samo loš košarkaš , koji je , nakon smrti Dražena, kao i stotine drugih, postao njegov najbolji drug.
    (VUK, 11. avgust 2020 17:44)

    # Link komentara

  238. Bravo za tebe!
    (Bane, 11. avgust 2020 17:44)

    # Link komentara

  239. Njofra da se covek zamisli kad je on igrao. U to vreme treca liga centara u EX Jugi. I sta je pesnik ovim hteo da kaze osim da se dodvori svojima. Prave istinske zvezde sa ovih prostora ne komentarisu na taj nacin svoje karijere gde je sigurno bilo svakakvih dogadjaja koje jednostavno ostave iza sebe. I ako hoces da naucis nesto O Pokojniku sve najlepse.
    (Istina, 11. avgust 2020 17:44)

    # Link komentara

  240. Sta znaci biti budala? Uci u pozno doba i nista nenauciti. Da ti je put bio blag,sada bi blazen bio...
    (Filly, 11. avgust 2020 17:43)

    # Link komentara

  241. Sve, sve, ali ovo za ime majke mi ne ide u glavu. Čuj rekao Jovanka, a žena se zove Ana. Kome li je on šta time dokazao ili pokušao da dokaze sam Bog zna...
    (Milos, 11. avgust 2020 17:43)

    # Link komentara

  242. Pa dobro, neko je Arapovic, a neko Ivkovic, ima ljudi i onakvih i ovakvih...
    (Sreten Zujkic, 11. avgust 2020 17:43)

    # Link komentara

  243. A Arapovica je razneo Divac, dok je jos igrao u Slogi.
    (g4, 11. avgust 2020 17:42)

    # Link komentara

  244. A, inače radi se o jednoj cepanki od igrača. Veze nije imao sa košarkom. Pokušavali su mnogi treneri da nešto naprave i poprave, ali ostao je klada, koja je više smetala nego pomagala na terenu. Kakva je budala, u političkom smislu, ne vredi komemtarisati...
    (Ikac Jagodinac, 11. avgust 2020 17:42)

    # Link komentara

  245. Lepo reče Dučić....
    (u prolazu, 11. avgust 2020 17:41)

    # Link komentara

  246. e.... aj ne seri...
    ili da razumiješ..
    nemoj si sam kenjat po sebi...

    pa ti si osim visine uvijek bio komedija..... žešća
    (drug sa fakulteta, 11. avgust 2020 17:41)

    # Link komentara

  247. Sve je upravu.Velika sramota..
    (Goran Loznica, 11. avgust 2020 17:41)

    # Link komentara

  248. Njofra nikada nije bio poznat po pretjeranoj pameti, ni prije a ni kasnije. Bio je i ostao prosječan igrač, a ni to ne bi postao da nije bilo Dražena.
    (Mariborcan1970, 11. avgust 2020 17:40)

    # Link komentara

  249. Mislio sam da ću nešto pametno da pročitam, a ne hvalisanje šovinističkim ispadima od pre tri decenije.
    (uvekljubazan, 11. avgust 2020 17:40)

    # Link komentara

  250. Ne kaze se za dzabe "cega se pametan stidi, time se budala ponosi".
    (Qq, 11. avgust 2020 17:39)

    # Link komentara

  251. Ti si se prijatelju sam diskvalifikovao, pravio se pametan, a oba pisma su bila podjednako zastupljena u SFRJ, makar deklarativno. A kako si čim pre ušao u politiku, i to Hdz, nema tu ništa afirmativno u tvojoj priči. Da se razumemo, ko se početkom 90ih priklonio bilo kojoj politici, bio je ili naivan ili već zadojen,a ti pošto i dalje pričaš istu priču si svakako ovo drugo.
    (manga, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  252. Svako priča koliko zna .... Tuga za sportistu ....
    (masterkg, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  253. Bio HDZ-ov zastupnik koji je 4 godine ćutao... dakle, na listu je išao samo zato što je popularan i može zaraditi. Time je izgubio sav kredibilitet ne samo u Hrvatskoj nego i šire.
    Njegove košarkaške kvalitete su poznate, kraj svih kvalitetnih centara koje je Juga imala on bi bio u igri... vic i to vrlo, vrlo loš.
    Panj. Bio. Panj. Ostao.
    (Miloš, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  254. Na osnovu teksta sam zakljucio da je ovaj Arapovic izuzetno iskompleksiran lik.
    (srbija, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  255. Odjednom vise volim Ivkovica, a vec sam ga voleo. Bravo gospodine Ivkovicu!
    (bravo, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  256. Svako zna i postuje Ivkovica u svetu kosarke, sto se za Arapovica ne moze reci.
    (Zoran33, 11. avgust 2020 17:38)

    # Link komentara

  257. E, pameti..
    (jovoanin, 11. avgust 2020 17:37)

    # Link komentara

  258. U zadnjoj recenici si sve rekao o sebi.
    (Crni bombarder, 11. avgust 2020 17:37)

    # Link komentara

  259. Sasvim logicno da ovakav mentalni sklop nije za reprezentaciju. Cak i da je Srbin i da nije hteo da popunjava formular na latinici pa da se posle u Srbiji politicki angazovao opet bih isto tvrdio.
    (I tako..., 11. avgust 2020 17:36)

    # Link komentara

  260. Sa pravo te je poslao kuci.. zbog takvih idiota kao sto si ti je jednim delom i doslo do rata!
    (pravda, 11. avgust 2020 17:36)

    # Link komentara

  261. E baš je verovati nekome ko je bio na izbornoj listi HDZ-a 1991.
    Ispao si jer si bio deseti centar po kvalitetu ondašnje YU.
    (oberin martel, 11. avgust 2020 17:36)

    # Link komentara

  262. Drvo kao košarkaš, g***o kao čovek, a tek kakav je političar.
    (Kadinjača, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  263. "kazao sam Ivkoviću da ćemo izgubiti ako me ne uvede u igru, no nije to učinio. "

    analiza na nivou komšinog klinca 2013. godište
    (lele_mood, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  264. U reprezentaciji nikada nije ni trebao biti ... jer je drvo
    (The Bright Side of Your Mind, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  265. I ovakve ustaše su nicale na sve strane u to doba. Pohvalno od B92. Da i mlađe generacije vide kolika je nebuloza tvrdnja da su Srbi rasturili Jugoslaviju.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  266. Čuj, Franjo Arapović i pamet?
    Trebalo mu je 30 godina i ovo da smisli, a kamoli.....
    (KOSTA1703, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  267. Pih...jak si ti igrac bio..
    (Sava, 11. avgust 2020 17:35)

    # Link komentara

  268. Realno nikakav košarkaš, da ne pričamo čovek. Iz teksta nije teško ni zaključiti o kakom čoveku je reč.
    (ZGEMBO, 11. avgust 2020 17:34)

    # Link komentara

  269. cime se pametan stidi budala se time ponosi
    (stiven, 11. avgust 2020 17:34)

    # Link komentara

  270. Duda svakako nije pogresio, bar u njegovom slucaju.
    (Vrana, 11. avgust 2020 17:34)

    # Link komentara

  271. Jedna šugava ovca, celo stado ošugavi..
    Bravo Dudo..
    (Lom, 11. avgust 2020 17:34)

    # Link komentara

  272. Hahah sam sebe ukupao, bolje da je cutao.
    (girona, 11. avgust 2020 17:34)

    # Link komentara

  273. Svi su oni isti!!!
    (Nazgul, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  274. Pa provalio ga Ivković. Video da je ustaša. I realno šta će takav čovek u reprezentaciji.
    (Sloboda, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  275. Nadam se da si stajao mirno kad si govorio o gospodinu Ivkovicu. Balvan bio I ostao.
    (dr, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  276. I đe je tačno Ivković pogriješio? Ponosni ustaša, fuj.
    (and1, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  277. Arapović...smešno!!
    (Vasilis Spanulis, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  278. Jedva čekam odgovor gospodina Ivkovića, starog šmekera sa Krsta...
    (žika, 11. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  279. 'Koojii Boolid'...
    (Mi nismo andjeli, 11. avgust 2020 17:32)

    # Link komentara

  280. Pazi Arapović kaze, parafraziram : "pusti mene,ja znam sa Sabonisom,pa ćemo uzeti zlato"?!!?
    Axaxaxa!!!
    (krajisnik, 11. avgust 2020 17:32)

    # Link komentara

  281. Čega se pametan sramoti time se budala ponosi.
    (Leonida, 11. avgust 2020 17:32)

    # Link komentara

  282. Dobro ti je i rekao..još 88 si priželjkivao raspad a bio si uveliko u Jugoslaviji koja je tad bila nikad bolja..zbog takvih smo se i raspali pa smo sad svi zajedno prćija zapadne evrope..
    (samo jako, 11. avgust 2020 17:31)

    # Link komentara

  283. Klasican Franjo. Sta reci...
    (rodjaksasela, 11. avgust 2020 17:30)

    # Link komentara

  284. I ovaj se svađa sam sa sobom ako nema s' kim.Frustriran neki lik!!!
    (D, 11. avgust 2020 17:29)

    # Link komentara

  285. Dnevna doza nebitni ljudi
    (NecuZvaku, 11. avgust 2020 17:29)

    # Link komentara

  286. Вау, како је храбар Араповић. Традиционално хрватско јунаштво....
    (Влада, 11. avgust 2020 17:28)

    # Link komentara

  287. Ispravno !
    (Luk Ajnstajn Sikma, 11. avgust 2020 17:27)

    # Link komentara