1. @Abrakadabra
    Srbija nije bila prvak sveta pod imenom Srbija ali je Srbija pravni naslednik SRJ i SiCG tako da titule koje su osvojile države sa tim imenom su titule Srbije.Po raspadu SiCG samo je Crna Gora tražila prijem u FIBA i druge sportske organizacije dok Srbija kao naslednica SRJ i SiCG nije morala.
    (rajko, 10. avgust 2020 23:20)

    # Link komentara

  2. Činjenica je da su reprezentacije SFRJ u svim sportovima bile jače od reprezentacija danas, ali bilo pa bitisalo.
    (Leso, 10. avgust 2020 07:33)

    # Link komentara

  3. Zanimljivo, pogotovu u to vreme, da se na istom takmicenju pobedi jedna ekipa dva puta, a mi to uspeli i sa Grckom i sa Rusijom! Italija nam je tih godina, kada se sve sabere i oduzme, bila najtezi protivnik!
    (Jumko, 9. avgust 2020 09:49)
    Italija i fratelosi su tih godina sredinom i krajem 90-tih bili u Evropi i svetu u košarci ono što su sada recimo Espana i hermanosi,ucili od stare jugoslovenske škole košarke i modifikovali i primenili ih svojoj mediteranskoj-latinskoj formi i mentalitetu,to je jedna od odlika konstruktivnog i inteligentnog naroda i zemlje,kao što su Latini(Italijani i Španci),zato i imaju relativan kontiutet uspeha u vecini sfera pa i u sportu.
    PS:U Italiji pocetkom 2000-tih se desio naprasan krah što se tice košarke,verovatno najveci razlog tome je smena generacije a nisu na kvalitetan nacin izdejstvovalitadašnje nove talentovane klince u njihovim redovima,ali se u zadnjih par godina polako vracaju na evropsku i svetsku scenu što se tice košarke. Što se tice tih vremena bio sam klinac od 8,9 godina,ali Bodiroga,Djordjevic,Danilovic,Rebraca i ekipa su nas uveseljavali davali nam takvu kakvu nadu u turbulentnim 90-tima,ipak je to bila zadnja generacija stare jugoslovenske škole košarke,koja je opstala i posle raspada SFRJ sve do OI u Atini 2004 godine kada su vecina njih završili svoje karijere i od tada pocinje sunovrat košarke u Srbiji i na prostorima Eks Yu generalno,sve do 2014godine, kada se polako vraca,slicna prica kao sa Italijom,koja paralela.
    (Mediterano Blanco, 9. avgust 2020 21:10)

    # Link komentara

  4. @my way
    Ocekivano.
    Ja iznosim argumente, cinjenice, ti pricas kako znas, ali neces da kazes.
    Elementarna stvar je da drzavu priznajes u njenim ustavnim granicama. Ako je ne priznajes u tim granicama, ne priznajes je uopste. Ali ponavljam, zahvaljujuci takvim "pravnicima" Srbija i prolazi kako prolazi...
    Tvojom logikom, Hrvatska ima drzavni kontinuitet duze od Srbije, jer, iako nije postojala kao drzava, imala je jaku autonomiju, parlament itd. u sklopu Madjarske i Austrougarske. Jel to ta tvoja pravnicka logika?
    Srbija nije postojala od 1918 do 2006 i samo apsolutna neznalica i kompleksas moze da tvrdi da jeste.
    Ali eto, ti mislis da je Srbija pravni naslednik SFRJ, toliko o tvom poznavanju prava, zivota i realnosti.
    (pst, 9. avgust 2020 18:40)

    Само да ти се захвалим на комплиментима, јер када такве увреде и омаловажавања правничког знања дођу од некога ко каже да преко 100 земаља света не признаје државу Србију, то за мене јесу комплименти. Одговарао даље на те твоје "аргументе" заиста не бих. С обзиром на њихову вредност претерао сам и досад. Ти слободно додај још нешто, ја ти се унапред и на томе захваљујем.
    (my way, 9. avgust 2020 20:44)

    # Link komentara

  5. @my way
    Ocekivano.
    Ja iznosim argumente, cinjenice, ti pricas kako znas, ali neces da kazes.
    Elementarna stvar je da drzavu priznajes u njenim ustavnim granicama. Ako je ne priznajes u tim granicama, ne priznajes je uopste. Ali ponavljam, zahvaljujuci takvim "pravnicima" Srbija i prolazi kako prolazi...
    Tvojom logikom, Hrvatska ima drzavni kontinuitet duze od Srbije, jer, iako nije postojala kao drzava, imala je jaku autonomiju, parlament itd. u sklopu Madjarske i Austrougarske. Jel to ta tvoja pravnicka logika?
    Srbija nije postojala od 1918 do 2006 i samo apsolutna neznalica i kompleksas moze da tvrdi da jeste.
    Ali eto, ti mislis da je Srbija pravni naslednik SFRJ, toliko o tvom poznavanju prava, zivota i realnosti.
    (pst, 9. avgust 2020 18:40)

    # Link komentara

  6. U redu, ajde da preformulisemo naslov da nam se frustrirane komsije ne potresaju. Neka bude Srbi i Crnogorci pod nazivom Jugoslavija osvojili zlatnu medalju.
    (xxxx, 9. avgust 2020 18:39)

    # Link komentara

  7. @my way
    Eeee, zato su su takvima dozvolili da studiraju pravo, Srbija i prolazi kako prolazi vec decenijama.
    To sto neki ugovor vazi i nakon nestanka drzave, ne znaci da ta drzava postoji, nego znaci da se ogranicava mogucnost da jedna drzava izradi drugu.
    Da ti objasnim...kada bi se, teoretski, sutra obnovila Jugoslavija, ona bi u startu bila duzna koliko sve danasnje nezavisne ex yu drzave zajedno. Ne bi se izbrisali dugovi samim nestankom tih drzava.
    Tako su posle 1918 vazili i ugovori i obaveze, iako Srbija nije postojala, kao sto su vazile obaveze Rusije, iako ta drzava nije postojala.
    Srbija je prestala da postoji 1918. Ona je postala deo KSHS i nije bila drzava sve do 2006.
    Clanstvo u medjunarodnim organizacijama je privilegija drzave naslednice.
    Tako je Rusija automatski postala clanica UN-a i to stalna clanica SB UN-a, kao pravni naslednik SSSR-a.
    A SR Jugoslavija je morala da trazi da je prime u UN, kao novu clanicu, sto se dogodilo tek nakon zavrsetka rata i ukidanja sankcija. To se odnosi i na druge medjunarodne organizacije. Svuda je morala da se uclanjuje kao nova drzava.
    Da je Srbija pravni naslednik Jugoslavije, onda bi sva imovina Jugoslavije u inostranstvu pripala Srbiji, a nije, nego se deli, svi dugovi bi presli na Srbiju, a nisu, kao sto bi strani dugovi prema Jugoslaviji bili dugovi prema Srbiji, a znamo da nisu.
    Dakle, Srbija nije pravni naslednik Jugoslavije, niti to moze da bude.
    Da su je ostale republike prihvatile kao pravnog naslednika, bilo bi moguce, ovako, ostali su neostvareni Slobini naivni snovi.
    Inace, strucnjace, pravnice vajni... Srbiju pravno gledajuci ne priznaje ogroman broj drzava. Po Ustavu Srbije, KiM je njen deo, a 100+ drzava Kosovo smatra nezavisnom drzavom. Kako onda priznaju Srbiju, kada ne priznaju njen teritorijalni integritet?
    Shvatam da je previse komplikovano pitanje za tebe, pitaj nekog ko je zaista zavrsio pravo da ti pojasni malo.
    (pst, 09. avgust 2020 16:32)

    Mizerni pokusaji uvreda ne mogu da promene cinjenicu da iz svog tvog pisanija ne izlazi znanje, nego samo besmislice i apsurdi koji razotkrivaju tvoje komplekse. Ja tebi koji upravo odvali da Srbiju pravno preko 100 drzava sveta ne priznaje da dokazujem svoje pravnicko znanje??? Pa za mene su uvrede i omalovazavanja od takvih kao ti najveci komplimenti, ne dao Bog da se sa tobom slazem, jer bi to znacilo sa sam stvarno dzaba studirao i zavrsio pravo. Nijedna od tih 100+ drzava koje priznaju Kosovo nije uz tu donosila i odluku o priznanju Srbije, sta mislis zasto?. Isto je bilo i kada su se otcepljivale bivse republike SFRJ, jer kao sto rekoh, Srbija ima svoju drzavnost koja traje neprekidno od 1878. Odgovor daleko iznad onoga sto tvoj komentar zasluzuje, ali eto...
    (my way, 9. avgust 2020 18:06)

    # Link komentara

  8. Pre 22 godine, to je bila SR jugoslavija (ostatak one nekadašnje Jugoslavije).
    Pre 50 godina je SFRJ prvi put postala šampion sveta u košarci, i kasnije još nekoliko puta...
    Srbija NIKADA nije bila prvak sveta!
    (Abrakadabra, 9. avgust 2020 17:50)

    # Link komentara

  9. Pre 22 godine, to je bila SR jugoslavija (ostatak one nekadašnje Jugoslavije).
    Pre 50 godina je SFRJ prvi put postala šampion sveta u košarci, i kasnije još nekoliko puta...
    Srbija NIKADA nije bila prvak sveta!
    (Abrakadabra, 9. avgust 2020 17:37)

    # Link komentara

  10. @Prizren
    Ne kmecim nego te ucim tvojoj istoriji. Izigravas nekog Srbina, a ne znas ni kada je Srbija postojala, a kada nije.
    Kako je u Prizrenu junace, vidim da nisi prodao pretke, nisi izdao dedove, nisi pobegao, u Prizrenu si!
    (pst, 9. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  11. Samo partizanova škola je mogla da iznedri ovakve prvake. To ne odgovara čovid19 svjedocima pa su i košarku odlučili da odvedu u pogrešnom pravcu
    (Gurbeti FMP, 9. avgust 2020 17:05)

    # Link komentara

  12. Od jednog penzionera ste bili u nokdaunu, a drugi vas je nokautirao:D
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (:D, 9. avgust 2020 10:35)

    Tacno,Madjarski i Tunizanski penzioneri vas redovno nokautiraju :D
    (:DDD, 9. avgust 2020 17:00)

    # Link komentara

  13. Srbija je prestala da postoji 1918 godine i nije postojala sve do 2006 godine.
    Cinjenicno stanje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pst, 9. avgust 2020 11:35)

    Pa sto onda kmecis na nju?! Sto te toliko Srbija boli ako je prestala da postoji? Jedino cinjenicno stanje da ce ti Srbija zauvek biti bol i patnja.Placi.Cinjenicno stanje pa se uhvati za usi i igraj.
    (Prizren, 9. avgust 2020 16:59)

    # Link komentara

  14. @Pristina
    Komsije Srbije a svi su oni Srbi a da ni ne znaju
    (I Finac je Srbin, 9. avgust 2020 16:42)

    # Link komentara

  15. @Djole
    A ipak nigde to ne pise! Svuda pise JUGOSLAVIJA, ne Srbija, ne Crna Gora, ne Kosovo, nego Jugoslavija.
    Srbija je samo jedna od drzava koje su cinile SRJ.
    (pst, 9. avgust 2020 16:38)

    # Link komentara

  16. @Aлекса
    Ma mozes ti da mislis sta hoces, pravo je jasno.
    Nista Srbija nije osvojila 1918, njoj je sve poklonila Francuska.
    Jednostavno, Srbija je izbrisana sa mape 1918, ukinuta je kao drzava, podeljena na neke banovine i to je cinjenica. Prestala da postoji sve do 2006 godine.
    Kako Srbija sa 7 miliona stanovnika moze biti isto sto i Jugoslavija sa 22 miliona?
    Sto Srbin nije vladao Jugoslavijom, nego Hrvat?
    Ko se cemu radovao uopste nije vazno. I ovi sa Kosova su se radovali americkim titulama pa nisu Amerikanci.
    (pst, 9. avgust 2020 16:36)

    # Link komentara

  17. @my way
    Eeee, zato su su takvima dozvolili da studiraju pravo, Srbija i prolazi kako prolazi vec decenijama.
    To sto neki ugovor vazi i nakon nestanka drzave, ne znaci da ta drzava postoji, nego znaci da se ogranicava mogucnost da jedna drzava izradi drugu.
    Da ti objasnim...kada bi se, teoretski, sutra obnovila Jugoslavija, ona bi u startu bila duzna koliko sve danasnje nezavisne ex yu drzave zajedno. Ne bi se izbrisali dugovi samim nestankom tih drzava.
    Tako su posle 1918 vazili i ugovori i obaveze, iako Srbija nije postojala, kao sto su vazile obaveze Rusije, iako ta drzava nije postojala.
    Srbija je prestala da postoji 1918. Ona je postala deo KSHS i nije bila drzava sve do 2006.
    Clanstvo u medjunarodnim organizacijama je privilegija drzave naslednice.
    Tako je Rusija automatski postala clanica UN-a i to stalna clanica SB UN-a, kao pravni naslednik SSSR-a.
    A SR Jugoslavija je morala da trazi da je prime u UN, kao novu clanicu, sto se dogodilo tek nakon zavrsetka rata i ukidanja sankcija. To se odnosi i na druge medjunarodne organizacije. Svuda je morala da se uclanjuje kao nova drzava.
    Da je Srbija pravni naslednik Jugoslavije, onda bi sva imovina Jugoslavije u inostranstvu pripala Srbiji, a nije, nego se deli, svi dugovi bi presli na Srbiju, a nisu, kao sto bi strani dugovi prema Jugoslaviji bili dugovi prema Srbiji, a znamo da nisu.
    Dakle, Srbija nije pravni naslednik Jugoslavije, niti to moze da bude.
    Da su je ostale republike prihvatile kao pravnog naslednika, bilo bi moguce, ovako, ostali su neostvareni Slobini naivni snovi.
    Inace, strucnjace, pravnice vajni... Srbiju pravno gledajuci ne priznaje ogroman broj drzava. Po Ustavu Srbije, KiM je njen deo, a 100+ drzava Kosovo smatra nezavisnom drzavom. Kako onda priznaju Srbiju, kada ne priznaju njen teritorijalni integritet?
    Shvatam da je previse komplikovano pitanje za tebe, pitaj nekog ko je zaista zavrsio pravo da ti pojasni malo.
    (pst, 9. avgust 2020 16:32)

    # Link komentara

  18. @Smeh
    Evo komsija, u pravu si, ja se mnogo nerviram zbog kosarke od pre 22 godine. Strasno me to pogadja. Mene i sve ostale komsije Srbije.
    Pozdrav iz Pristine.
    (Pristina, 9. avgust 2020 16:17)

    # Link komentara

  19. Jugo prisvajaci titula jer Srbija nema zbog one Borine kradje Argentinaca. Pratice vas to prokletstvo lopovluka jos dugo dugo dugo. Pokajte se sto ste ukrali lopovi pa mozda i bude neka titula zemljo kosarke buahahahahahhhahahahaaha
    (Riva, 9. avgust 2020 16:12)

    # Link komentara

  20. Jagnjetina posle 20h...druze...sta si ti napravio svim stomaku, mislim da se i dalje oporavlja.
    (Straight Outta München, 9. avgust 2020 13:02)





    :)))))
    takoe!

    greota ako se ne ostavi dobro parče i za 2 ili 3 ujutru, i, da se na užas ovih što će da umru zdravi, dobro ne podgreje.
    vruća panja i ladno pivo ili špricer se podrazumevaju!
    (mladići borovi, devojke jele, 9. avgust 2020 15:43)

    # Link komentara

  21. srbija ima 3 izgubljena finala u kosarci i to je to
    (Hr, 9. avgust 2020 11:09)

    @roarrrrnem te
    Nije to bila Srbija, nego Jugoslavija. Srbija tada nije postojala.
    I Srbija nikada nije osvojila zlato u kosarci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pst, 9. avgust 2020 11:31)

    Nema nista lepse nego kad hrvatijanci dodju na srpski sajt da kmece na uspehe srpske kosarke :D Placite samo stonjaci,to samo i mozete :D Kme,kmeee ajde jos :D
    (Pst!, 9. avgust 2020 15:24)

    # Link komentara

  22. Bio sam tamo ja Gugi i Mihec , ludo i nezaboravno . Za nas navijali samo Rusi i Italijani.
    (kimi vg, 9. avgust 2020 15:20)

    # Link komentara

  23. Zasto Bodiroga nije imao vecu karijeru? Dobro decko jesi li ti normalan?
    (Red devil 7, 9. avgust 2020 15:17)

    # Link komentara

  24. Straight Outta - Nema veze. Ponovio bih to leto i sad. Kako kaze veliki Mesa Selimovic : Boj se ovna, boj se g...a, kad ces zivjeti ?
    (Bocko, 9. avgust 2020 14:45)

    # Link komentara

  25. Leto koje je ostalo u secanju.. 1998.. SP u francuskoj, 2-2 sa nemcima pa ona mijatova precka a onda ovo.. Prvaci sveta. Za sve to vreme na Kosovu je besneo rat.. Dani ponosa i slave, velikog patriotizma ali i strepnje sta nam buducnost donosi.. A nije donela niceg lepog nazalost.. Košarkaši, fudbaleri i Vojska Jugoslavije su mi prva asocijacija na '98
    (Denis, 9. avgust 2020 13:36)

    I policija!!!! PJP je tog leta podnosila nevidjeno veliki teret terenskih borbi sa teroristima,a Vojska Jugoslavije se tek pocinjala prikljucivati i to uglavnom samo po sumama i tesko pristupacnim terenima.Vojska je tek sledeceg proleca kada je pocela agresija NATO-a izasla u prvi plan.Sve do tada,leto 1998.,pa do marta 1999.,policija tj. PJP je bila asocijacija na rat na Kosmetu i borbu za odbranom drzave! Odlican ti je komentar,to je leto nezaboravno!
    (PJP, 9. avgust 2020 14:31)

    # Link komentara

  26. Pogledao malo na jutjubu.......može li neko da mi objasni zašto ovaj Bodiroga nije imao veću karijeru!?Neverovatan osećaj za igru,mekana ruka,potpuna kontrola u svakom trenu......Dončić pre Dončića.
    (deniro, 9. avgust 2020 13:57)

    # Link komentara

  27. Onda dodje tastatura ljigavac koji u životu šutnuo nije i pljuje po jednom Đorđeviću...
    (flashback, 09. avgust 2020 09:51)
    Ne pljuje ga zbog igre već zbog kasnije pokazane sujete.
    (Mladen, Šabac, 9. avgust 2020 13:48)

    # Link komentara

  28. @Diletant Pa zar ti nije makar nasa kosarkaska reprezentacija svaki put, ali bas svaki put pokazala da ne igraju imena nego "hemija" koja se stvori? Pa jedino smo '97. i 2016. prosli kako smo ocekivali! '99, 2000, 2005, 2015, 2019. najveca ocekivanja, corak! '95, 2001, 2009, 2014, 2017, mala ocekivanja, iznenadili nas! Ko zna kako bi bilo sa tim igracima koji ocigledno ne vole Srbiju kada vec nece da nastupaju za nju, ako su kao sto tvrdite Srbi... Mirotic je cak i bacao srpsku zastavu, zar ne?
    (Jumko, 9. avgust 2020 13:37)

    # Link komentara

  29. Leto koje je ostalo u secanju.. 1998.. SP u francuskoj, 2-2 sa nemcima pa ona mijatova precka a onda ovo.. Prvaci sveta. Za sve to vreme na Kosovu je besneo rat.. Dani ponosa i slave, velikog patriotizma ali i strepnje sta nam buducnost donosi.. A nije donela niceg lepog nazalost.. Košarkaši, fudbaleri i Vojska Jugoslavije su mi prva asocijacija na '98
    (Denis, 9. avgust 2020 13:36)

    # Link komentara

  30. Pogledajte sva ta lica
    Košarkaša s razglednica
    Plava majica, lopta žuta
    Koš je poslednica šuta

    Trče, skaču da sve pršti
    Bore se i svako zna
    Bolji smo od Dream teama

    Svi su između dva koša
    Čak i kad je klima loša
    Trče, skaču, sve se trese
    Svi im kažu - majstori, gde ste?

    Uvek hoće više, hoće bolje, hoće još
    Koš, koš, koš i samo koš.

    Zato smo sada rešili čvrsto
    Da pobedimo kada je gusto
    Oj ha ha Jugoslavija

    Postoje razlozi zbog kojih
    Naših Košarkaša svako se boji
    Oj ha ha Jugoslavija
    (Milan, 9. avgust 2020 13:22)

    # Link komentara

  31. Ne znam da li je decurlija ovde svesna, ako nije neka pogleda na ju tjubu, da je Rebraca lupao blokade kakve se danas retko vide i u Nba ligi. Tada lopte nisu bile na ruci suteru, nego je letela do tacke kada je pitanje da li je vec u silaznoj putanji, a Zeljko je tada "kacio", puno puta i iz drugog plana... Neverovatan je bio!
    (Jumko, 9. avgust 2020 13:18)

    # Link komentara

  32. Nisam čitao komentare ali jesu li komšije opet došle da kukaju i kmeče? A i zašto vi iz redakcije puštate vesti koje su trn u oku komšijama? Stvarno nije u redu tako podjebavati ih. Ipak su to komšije.
    (Smeh, 9. avgust 2020 13:15)

    # Link komentara

  33. Hvala ovim ljudima,mada je zlato iz 95' nesto sto se pamti citav zivot.Predlazem savezima da urade remasterizovanje tih meceva kako bi deca mogla u hd rezoluciji da pogledaju te epske trenutke.Kad se setim kako se tada radovalo uspehu,danas mi sve deluje nekako drugacije,bez emocija.A mozda sam i omatorio.
    (Joffrey, 9. avgust 2020 13:13)

    # Link komentara

  34. 8. avgusta polufinale protiv Grka. Ja 13 godina, isli smo na neku svadbu porodicno. U jednom trenutku pola svadbe izaslo iz restorana da gleda utakmicu u kaficu preko puta. Ludilo. Bodiroga izdominirao produzetke. A finale sledeci dan, na mamim rodjendan. Tacno kad pomislis da ne moze gore od polufinala, dese se Karasev, Panov, Nosov, Kudeljin i njihove frljoke, mislim da ni oni ne znaju kako su dosli do finala. Rebraca prevagnuo. Posle utakmice secam se kako se isplakao kao dete u svlacionici. Kakva generacija. A u zemlji na Kosmetu teroristi ubijaju civile, vojnike i policajce. Teska, ali ponosna vremena.
    (milos, 9. avgust 2020 13:13)

    # Link komentara

  35. Gledao cetvrfinala, polufinale i finale. Najbolji drug mi tada imao stan u Atini, pa preko dana kupanje na Vuli ili Vuljagmeniju, predvece kosarka, posle na jagnjetinu. Sve to zacinjeno pobedama nasih sjajnih kosarkasa i naravno titulom. Jedna od najlepsih uspomena u zivotu, tim pre sto nas je retko ko smatrao za favorite. I da, na kraju proslava titule u diskoteci na plazi.
    (Bocko, 09. avgust 2020 11:14)

    Jagnjetina posle 20h...druze...sta si ti napravio svim stomaku, mislim da se i dalje oporavlja.
    (Straight Outta München, 9. avgust 2020 13:02)

    # Link komentara

  36. @my way
    Vidi, ti mozes da kazes da je vas i Pariz, ali nije.
    Nije to vasa drzava, niti ima kontinuitet.
    Sloba je hteo da SRJ ima kontinuitet SFRJ i bude njena naslednica, ali svet to nije prihvatio! Zbog toga smo godinama cekali da nas prime u UN npr, kao i u sve ostale medjunarodne organizacije. Da smo bili naslednica SFRJ, bili bi automatski primljeni. Kapiras?
    Dakle, tvoje zelje su jedno, ono sto ti serviraju tabloidi nesto drugo, a realnost je nesto trece.
    Srbija je prestala da postoji 1918 godine i nije postojala sve do 2006 godine.
    Cinjenicno stanje.
    (pst, 09. avgust 2020 11:35)

    Ne, Srbija nije prestala da postoji 1918. i svi medjunarodni ugovori kraljevine Srbije su vazili i u Kraljevini SHS. Srbiju niko ni devedesetih, a ni 2006. nije priznavao kao nezavisnu drzavu, a sve zemlje sveta je priznaju. Hrvatsku primera radi jos uvek nekih 15-ak drzava ne priznaje. To se zove medjunarodno pravo, drzavnopravni kontunuitet, nesto o cemu sam ucio na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Stolica UN-a, organizacije koju su postojece drzave osnovale, na njega ne utice. Cinjenicno i pravno stanje, a to sto ti sanjas da drzave koje su stvorene od 90-ih godina mogu nas da prave i ukidaju, to su tvoje zelje i kompleksi, ali sa istinom nemaju nikakve veze.
    (my way, 9. avgust 2020 12:44)

    # Link komentara

  37. Zamišljam kako bi danasnja reprezentacija izgledala da se neki Srbi nisu odlucili za druge reprezentacije . Zamislite da pored trenutnih reprezentativaca dodate : Doncic, Dragić , Vucevic, Mirotic i Gordic .
    Kakva bi to reprezentacija bila .
    (Diletant, 9. avgust 2020 12:38)

    # Link komentara

  38. @roarrrrnem te
    Nije to bila Srbija, nego Jugoslavija. Srbija tada nije postojala.
    I Srbija nikada nije osvojila zlato u kosarci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pst, 9. avgust 2020 11:31)

    Србија јесте Југославија. То што су из ње изашле непостојеће државе не мења чињеницу да је Србија 1918 освојила територије које је освојила а онда променила себи име у Југославија.

    И може да се зове како год, ми Срби у садашњој Србији, у садашњој Црној Гори, у садашњој БиХ, у садашњем целом свету, смо се радовали нашој златној медаљи...
    (Алекса, 9. avgust 2020 12:37)

    # Link komentara

  39. Nije to bila Srbija, nego Jugoslavija. Srbija tada nije postojala.
    I Srbija nikada nije osvojila zlato u kosarci.
    (pst, 09. avgust 2020 11:31)

    To je bila nasa drzava i nase zlato. Koje ime je ta drzava tada imala je potpuno nebitno. Sto ste toliki bukvalisti?

    Kao sto SR Jugoslavija nije bila pravni naslednik SFRJ tako je Srbija pravi naslednik SRJ (tj SiCG). Prema tome to jeste zlato koje je osvojila Srbija.
    (Djole, 9. avgust 2020 12:25)

    # Link komentara

  40. @konto

    Kasno sam ga i ja skont'o :-)
    (Dragoslav, 9. avgust 2020 12:22)

    # Link komentara

  41. Rebarac izdominirao čitavo SP, naročito u finalu.. Velika je greška što nije uzeo i titulu MVP.
    (Dalas, 9. avgust 2020 11:53)

    # Link komentara

  42. Gledao sve utakmice od Kanade pa na dalje...proslo 22 godine od tada! Kako vreme leti, divno vreme. Na Glifadi cesto dolazili Muta, Ruso i ostali...svi smo verovali tamo u zlato iako je nedostajalo pola ekipe. Divna secanja...hvala vam momci
    (Perica partizanovac, 9. avgust 2020 11:52)

    # Link komentara

  43. Secam se tog leta 98 g, bolela je i tresla se u glavi ta Mijatova precka vise od mesec dana, a onda terapija zlatom kosarkasa na SP u Atini. Sve to vreme na Kosovu haos, rat policije i OVK terorista. Pomesane emocije, vreme nacionalnog ponosa, ali i strepnje i slutnje...
    (Krme, 9. avgust 2020 11:49)

    # Link komentara

  44. Da secam se kada je sasa Obradović pravio slalome kroz odbranu Argentinaca Grka pa posebno protiv rusa deje dao neke odlučujuće koseve. Pozdrav
    (zdravkogfl, 9. avgust 2020 11:40)

    # Link komentara

  45. srbija ima 3 izgubljena finala u kosarci i to je to
    (Hr, 9. avgust 2020 11:09


    Vi ne odete na prvenstva jer izgubite od Mađarske, Rumunije, Holandije. Prvo pobedite te sile pa maštajte o plasmanu na neko prvenstvo, pa sanjajte o postolju s kog ste pobegli pre četvrt veka, za finala i titule niste sposobni ipak ste gubitnička nacija. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 9. avgust 2020 11:39)

    # Link komentara

  46. @Glavni grad Beograd
    Ne postoji pravni naslednik Jugoslavije.
    Da postoji, ne bi se delila imovina i ne bi SRJ morala ponovo da trazi prijem u UN itd.
    (pst, 9. avgust 2020 11:37)

    # Link komentara

  47. СР Југославија
    (Мирабо, 9. avgust 2020 11:36)

    # Link komentara

  48. Tivat, privatni smestaj, gledanje utakmice na RTCG1, a televizor EI Nis crno beli, slika sa snegom (sve se vidi). bus ba krece u 17h ka Srbiji vracamo se kuci. Nakon utakmice smo krenuli jedva u ponoc. u trenutku kada Rebraca udara bananu slika se okrece preko ekrana i krece haos medju nama sta se desilo :) uglavnom nikad lepsi osecaj koji jedva cekam da se ponovi!
    (Najjaci, 9. avgust 2020 11:35)

    # Link komentara

  49. @my way
    Vidi, ti mozes da kazes da je vas i Pariz, ali nije.
    Nije to vasa drzava, niti ima kontinuitet.
    Sloba je hteo da SRJ ima kontinuitet SFRJ i bude njena naslednica, ali svet to nije prihvatio! Zbog toga smo godinama cekali da nas prime u UN npr, kao i u sve ostale medjunarodne organizacije. Da smo bili naslednica SFRJ, bili bi automatski primljeni. Kapiras?
    Dakle, tvoje zelje su jedno, ono sto ti serviraju tabloidi nesto drugo, a realnost je nesto trece.
    Srbija je prestala da postoji 1918 godine i nije postojala sve do 2006 godine.
    Cinjenicno stanje.
    (pst, 9. avgust 2020 11:35)

    # Link komentara

  50. 10 igrača+ trener iz Partizana, bitno je da ste uništili taj klub...
    (Walt, 9. avgust 2020 11:32)

    # Link komentara

  51. Rebrača je tada lupio jednu od najfascinantnijih banana koju sam ikada video u životu, Sale Obradović bio maestralan, mora se priznati i rus Karašev, sve u svemu imamo čega da se sećamo, bilo lepo...
    (Delije Čikago, 9. avgust 2020 11:32)

    # Link komentara

  52. @roarrrrnem te
    Nije to bila Srbija, nego Jugoslavija. Srbija tada nije postojala.
    I Srbija nikada nije osvojila zlato u kosarci.
    (pst, 9. avgust 2020 11:31)

    # Link komentara

  53. Jumku izgleda terapija dala rezultata...
    (panter pudlica, 9. avgust 2020 11:30)

    # Link komentara

  54. Niko ne pljuje po Djordjevicu igracu vec po Djordjevicu selektoru. Samo nastavi da spinujes ovako, doguraces NIGDE u zivotu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vaxilar, 9. avgust 2020 10:43)

    Ko si bre ti da pljuješ po bilo kome?
    (5 iz gramatike, 9. avgust 2020 11:30)

    # Link komentara

  55. To je bila Srbija i crna gora , ne lazite ovaj narod !!!
    (kakogod, 9. avgust 2020 11:21)

    # Link komentara

  56. Dani ponosa, vidi ih sa drugom Slobodanom
    (oddy, 09. avgust 2020 09:51)

    "Drugovi" se menjaju ali oni nikad, oni i dalje na balkonu...
    (Kostunica, Tadic, Vucic..., 9. avgust 2020 11:16)

    # Link komentara

  57. Gledao cetvrfinala, polufinale i finale. Najbolji drug mi tada imao stan u Atini, pa preko dana kupanje na Vuli ili Vuljagmeniju, predvece kosarka, posle na jagnjetinu. Sve to zacinjeno pobedama nasih sjajnih kosarkasa i naravno titulom. Jedna od najlepsih uspomena u zivotu, tim pre sto nas je retko ko smatrao za favorite. I da, na kraju proslava titule u diskoteci na plazi.
    (Bocko, 9. avgust 2020 11:14)

    # Link komentara

  58. Moja prva sportska sećanja, snimano skoro sve na VHS.
    Baš lepa uspomena i doček.
    (pašutin, 9. avgust 2020 11:12)

    # Link komentara

  59. @neki veliki dr.
    A Jokic sanja o titulama evropskog i svetskog sampiona, o peharima, docecima ispred Skupstine, o statusu legende svetske kosarke.
    Nabio im komplekse?! Mislis da je Djordjevic igrao za kikiriki? Sta ce mu all star i prva petorka NBA lige (mozes misliti uspeha) kada ima konrektne rezultate, pehare, medalje...
    A ne izmisljene "uspehe". Prva petorka lige...
    Jokic nista nije postigao, takve niko ne pamti.
    Uzeo je i Milicic vise para od Djordjevica, pa niko ne smatra Milicica velikim kossrkasem, iako i on ima vise titula od Jokica.
    Titule, gde su titule Jokicu?
    (?, 9. avgust 2020 11:11)

    # Link komentara

  60. srbija ima 3 izgubljena finala u kosarci i to je to
    (Hr, 9. avgust 2020 11:09)

    # Link komentara

  61. @zolizokizoki
    Da li znas da su Amerikanci osvojili 3 SP i jos gomilu OI sa tim turistickim ekipama, kako ih ti nazivas?
    Odakle ti to da su Spanci igrali egal sa SAD? Jel egal bilo ono razbijanje od 40 poena u grupi u Pekingu? Koliko su puta Spanci pobedili Amerikance u tim egal utakmicama i koliko su puta vodili protiv njih?
    I zasto Spanci nisu dominirali dok je postojala ta mocna reprezentacija Jugoslavije?
    Tada nije bio cilj srusiti Amerikance, nego Jugoslaviju.
    Takmicenje je bilo veoma jako, najbolji su pobedili.
    Naredne godine na EP, Italija je osvojila zlato, Spanija srebro, Jugoslavija bronzu.
    Na SP 2002, Jugoslavija opet zlato, Argentina srebro, Nemacka bronzu, a gde su bili Spanci? Ili Ameri s NBA timom?
    (?, 9. avgust 2020 11:04)

    # Link komentara

  62. Kakve veze ima Srbija sa tim ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 9. avgust 2020 09:58)

    Znas ti dobro kakve veze ima Srbija sa tim ljubomorni bote.To je bila Srbija,samo pod drugim imenom.
    (roarrrrnem te, 9. avgust 2020 11:03)

    # Link komentara

  63. (Jumko, 09. avgust 2020 09:49)

    Lupim plus na komentar, pogledam ispod kad ono Jumko! Šta ti bi čoveče da ostaviš ovakav komentar?!
    (konto, 9. avgust 2020 11:03)

    # Link komentara

  64. those were the days
    (sj, 9. avgust 2020 10:58)

    # Link komentara

  65. Dosta više sa tom Jugoslavijom.
    (pilgrim, 9. avgust 2020 10:56)

    # Link komentara

  66. Ali da je Sloba bio visok kao Obradovic to ne verujem. Hahaha.
    (znaOnKoSam, 9. avgust 2020 10:55)

    # Link komentara

  67. @“Jedna jedina nasa SRJ, poslednji srpski predsednik i poslednja prava policija :(
    (Poskok, 09. avgust 2020 10:18)”

    Мислиш на ону полицију која је по налогу оног председника чији је министар био овај председник убила Ђурувију?
    (А. Петров, 9. avgust 2020 10:50)

    # Link komentara

  68. Kakve veze ima Srbija sa tim ?
    (roarrr, 09. avgust 2020 09:58)

    Njeni državljani su sačinjavali 99% reprezentacije. Ali da nema Srbija nikakve veze sa tim, bravo...
    (panter pudlica, 9. avgust 2020 10:48)

    # Link komentara

  69. Југославија до Соланине креације 2003, плаво-бело-црвена тробојка и "Хеј Словени" до 2006. и референдума у Црној Гори... чудан неки "великосрпски национализам". А наравно да су југословенске медаље наше, то је наша држава чији континуитет траје непрекидно од Берлинског конгреса 1878. до дана данашњег. Ниједној од новостворених држава не дирамо у једну једину медаљу коју је освојила од свог настанка, али наше да дајемо не можемо ни да хоћемо, јер то тако једноставно не иде.
    (my way, 9. avgust 2020 10:48)

    # Link komentara

  70. Onda dodje tastatura ljigavac koji u životu šutnuo nije i pljuje po jednom Đorđeviću...
    (flashback, 09. avgust 2020 09:51)

    Da je jedan bar, pa i ne bi bilo toliko strašno... Žalosno je što ih ima dosta, cele generacije koje su počele da prate košarku tek od 2011 a potiču iz predgrađa i ta navijačka kultura je totalno zaostala u nekom intelektualnom razvoju čim mogu da pljuju jedne veličine kakvi su Obradović, Đorđević, Danilović, pa tek Duleta i Bogdana...
    Ja razumem navijačka prepucavanja, međusobno zezanje i slično, ali poštovanje prema igračima i trenerima, pogotovo prema osobama koje sam naveo treba da postoji i to u velikoj meri.
    Ja nikada u svojim komentarima nisam pominjao niti jednog igrača ili trenera CZ u takvom kontekstu, baš zato što treba da pistoji granica koja se ne prelazi. Izgleda je ova nova kultura iz Železnika totalno zatrovala svaki vid normalnog ponašanja navijača, jer kada vidim da neki klinac od dvadesetak godina (nemke, kukatilo, petarczv i slični) ostavi na desetine negativnih poruka recimo za jednog Željka Obradovića, pa šta onda jedan Bogdanović da očekuje.
    Što je najgore od svega, oni su ubeđeni da je to normalno...
    (panter pudlica, 9. avgust 2020 10:46)

    # Link komentara

  71. Apsurdno ali neka lepša vremena kad je još bilo nade, ponosa..živelo se za košarku klinci igrali basket,bili smo složni i jaki, Muta traži pesmu "Igra rock 'n' roll cela Yug" haos
    (Ćaleta Car, 9. avgust 2020 10:45)

    # Link komentara

  72. Opet prisvajamo Jugoslovenske medalje
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (J, 9. avgust 2020 10:08)

    Ne prisvajamo mi ništa one su naše. Zna se ko je pravni naslednik Jugoslavije. Uostalom nismo mi ko vi izlazili iz te Jugoslavije pa da je se odričemo.
    (Glavni grad Beograd, 9. avgust 2020 10:44)

    # Link komentara

  73. Onda dodje tastatura ljigavac koji u životu šutnuo nije i pljuje po jednom Đorđeviću...
    (flashback, 09. avgust 2020 09:51)

    Niko ne pljuje po Djordjevicu igracu vec po Djordjevicu selektoru. Samo nastavi da spinujes ovako, doguraces NIGDE u zivotu
    (vaxilar, 9. avgust 2020 10:43)

    # Link komentara

  74. Otisli smo na na to SP bez ikakvih ocekivanja. Nicemu se nismo nadali, a mediji su potpuno zapostavili ovu generaciju i takmicenje. Tek po neki sitni clanak u sekciji kosarka bi se bavio Svetskim Prvenstvom.

    Tako je bilo skoro do samog kraja takmicenja. Bas zato ovo je bilo zlato iz inata! Momci od kojih se to nije ocekivalo, pokazali su se kao fenomenalan tim i ovo je bila jedna od najemotivnijih pobeda u istoriji nase kosarke.
    (catapa, 9. avgust 2020 10:42)

    # Link komentara

  75. Opet prisvajamo Jugoslovenske medalje
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (J, 9. avgust 2020 10:08)
    Naravno, ipak su u toj reprezentaciji igrali Marsovci a ne Srbi. Zaista sramota.
    (partizan, 9. avgust 2020 10:42)

    # Link komentara

  76. e, cuj jugoslavia!?
    (c c c, 9. avgust 2020 10:38)

    # Link komentara

  77. Kakve veze ima Srbija sa tim ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 9. avgust 2020 09:58)

    Tacno, tada su uglavnom u ekipi Jugoslavije igrali ljudi iz Portorika....
    (medjed, 9. avgust 2020 10:36)

    # Link komentara

  78. Ispraceni kao"prezaljeni",vratili se kao"bogovi"...?
    (DDF, 9. avgust 2020 10:35)

    # Link komentara

  79. @zolizokizoki 
    Mora da je jace bilo ovo poslednje, gde su Spanci sa ekipom penzionera uzeli zlato, pobedivsi u finalu jos jednu ekipu penzosa i poluamatera. 
    (?, 09. avgust 2020 10:06)

    Od jednog penzionera ste bili u nokdaunu, a drugi vas je nokautirao:D
    (:D, 9. avgust 2020 10:35)

    # Link komentara

  80. Jugoslavija se raspala 1991/92.
    (Apatrid, 9. avgust 2020 10:35)

    # Link komentara

  81. ?
    ma da ispada sad ovi ameri iz NBA slabiji od tih turista ,ajde ne lupaj molim te ,ovi Spanci tri olimpijade igraju egal tekme sa Amerima i ti poredis Italijane sa njima koji izgubili od ovvih turista u cetvrtfinalu ,pa samo 4 godine kasnije sa NBA ekipom su bili 6. ,ne moj da velicamo nesto sto nije tako bilo ,jeste da smo bili prvaci ali nije bilo takmicenje na visokom nivou ,to se nece ni pamtiti ,ostaje ipak zapisano da smo bili prvi
    (zolizokizoki, 9. avgust 2020 10:33)

    # Link komentara

  82. Menjamo SVE medalje za minimalac od 500€.
    Šifra: Hleba&Igara
    (Kunta bez Kinte, 9. avgust 2020 10:33)

    # Link komentara

  83. Pa mogli ste malo opširniji tekst,ko je bio mvp, najbolji strelac,prva petorka i tako to.
    (Aleksandar, 9. avgust 2020 10:29)

    # Link komentara

  84. Kad ima ovoliko bas glupih komentara ne cudi me da smo ovde gde smo, ne samo Srbija vec u okviru te bivse Jugoslavije u kojoj se ekspiniraju ogranicenost i neobrazovanost. Rec je samo o kosarci!
    ("Drajfus', 9. avgust 2020 10:28)

    # Link komentara

  85. Ali ono polufinale protiv Grka, ljudi moji koja drama. Grci 30 minuta šporet da su bacili ušao bi u koš, neke frljoke iza leđa od tablu pa u koš a mi ne možemo da se sastavimo. Gubimo10 razlike, pomislih tad ako ovo preokrenemo nema dalje. Meni jedna od najdražih pobeda.
    (Sivi soko, 9. avgust 2020 10:27)

    # Link komentara

  86. Pokrali smo Argentinu
    (asd, 9. avgust 2020 10:23)

    # Link komentara

  87. Zasto kad se govori o ratovima 1990-ih kaze se Srbija (i ako je ime drzave bilo SR Jugoslavija) a kad se govori o sportskim uspjesima kaze se Jugoslavija (i ako je ime drzave bilo SR Jugoslavija) ?
    (SRJ/Srbija, 9. avgust 2020 10:21)

    # Link komentara

  88. Onda dodje tastatura ljigavac koji u životu šutnuo nije i pljuje po jednom Đorđeviću...
    (flashback, 09. avgust 2020 09:51)

    Aj sad zbog toga da ga pustimo da radi sta hoce. Đorđević je pokazao kakav je čovek svojim odnosom prema Jokicu. Joker im je svima nabio komplekse, mnogo ih boli 150 miliona, all star, prva petorka NBA i sve ono o čemu su Djordjevic i drugari mogli da sanjaju
    (neki veliki dr, 9. avgust 2020 10:20)

    # Link komentara

  89. Zanimljivo, pogotovu u to vreme, da se na istom takmicenju pobedi jedna ekipa dva puta, a mi to uspeli i sa Grckom i sa Rusijom! Italija nam je tih godina, kada se sve sabere i oduzme, bila najtezi protivnik!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 9. avgust 2020 09:49

    Vama su najteži protivnici Rumuni, Holanđani, Mađari. Za vas je Italija u rangu sa Amerikom
    (Penetrator državne mezimice, 9. avgust 2020 10:19)

    # Link komentara

  90. Jedna jedina nasa SRJ, poslednji srpski predsednik i poslednja prava policija :(
    (Poskok, 9. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  91. kako se stvari odvijaju lako moze da se dogodi da jedan jokic jednog dana kaze ja nisam srbin ja sam bacvanin. ako mislite da je to nemoguce pa pogledajte crnogorce a pre toga bosance a pre toga hrvate..svi su oni stvorili svoje nacije a koriste se jezikom svojih pradedova..tako da ni to da npr spanovicka kaze ja sam banacanka nije iskljuceno..takve su tedencije...u americi npr imas afroamerikance,italoamerikance itd..samo ovde odjednom svi autenticni..
    (maksa, 9. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  92. secam se finala kak juce da je bilo... Rebraca izdominirao i onaj kos njegov kad se lopta vrtela po obrucu i upala :) Tad je Bodiroga bio MVP mada svi su ocekivali da to bude Rebraca
    (asomakum doo, 9. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  93. Pili smo Bip od 1,5l na dočeku...:)
    (STANKE..., 9. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  94. al sto kazu ljudi, jugoslavija=srbija tada i vjek i vjekova.
    (Zappex, 9. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  95. kakvi ljudi...kakve gromade.
    (Zappex, 9. avgust 2020 10:13)

    # Link komentara

  96. nije Jugoslavija vec Srbija. namerno koristite taj naziv
    (Jugoslaven i po, 9. avgust 2020 10:09)

    # Link komentara

  97. gledam šta rade jokić, dončić, nurkić,.. u nekom paralelnom univerzumu juga bi bila jača nego ikad.
    (sasha-NS, 9. avgust 2020 10:09)

    # Link komentara

  98. Био у Атини. Гледао ово финале уживо, увече учествовао у слављу на улици, а наредног јутра са тадашњом девојком продужио бродом из Пиреја на Родос. Кад смо се појавили на билетарници хале, у дану у ком је тек требало да се игра четвртфинале и самоуверено затражили карте за финале, Грк нас је збуњено питао из које земље долазимо. Ми му одговорили да смо из Србије и тог тренутка му је лице променило боју. Жреб је био пројектован, па се знало да ако и једни и други прођемо четвртфинале, у полуфиналу играмо ми против Грка. Тиме што смо још пре полуфинала тражили карте за финале, јасно је разумео да Грчку сматрамо старом муштеријом коју ће наши рутински прегазити. И није му било право. Морао је да прокоментагише. Питао нас да ли знамо да пакет карата обухвата две утакмице, тако да ћемо гледати Грчку у финалу и своју репрезентацију у борби за треће место. Одговорили смо да нам је драго што ћемо за исте паре моћи да одгледамо обе утакмице, али смо сигурни да ћемо своју репрезентацију гледати у финалу, а Грчку у борби за треће место. Тако је и било. Они против Амера, а ми против Руса. И у том финалу, тешко кидање живаца. Три четвртине Руси константно воде. Никако не можемо да их стигнемо. Онда у последњој четвртини, одбрана као зид. Не могу поен да убаце, а на контру их стижемо. Почиње да их хвата паника, "вода улази у уши". Победа на искуство и психолошку надмоћ, утемељене на резултатима и међусобном скору из претходних година. Једноставно, имали су комплекс, што смо претходних година редовно били јачи. И то је била пета златна медаља на светским првенствима.
    (Pantagruel, 9. avgust 2020 10:09)

    # Link komentara

  99. Opet prisvajamo Jugoslovenske medalje
    (J, 9. avgust 2020 10:08)

    # Link komentara

  100. Mnogo kvalitetnih igraca smo imali tada ,uvek je mogla da se sastavi dobra ekipa .
    (Danilo, 9. avgust 2020 10:08)

    # Link komentara

  101. @zolizokizoki
    Mora da je jace bilo ovo poslednje, gde su Spanci sa ekipom penzionera uzeli zlato, pobedivsi u finalu jos jednu ekipu penzosa i poluamatera.
    Te 1998 konkurencija je bila veoma jaka, nego treba znati i pamtiti.
    Grci prejaki, Rusi takodje, Italijani mocni, godinu dana kasnije postali sampioni Evrope, Spanci sjajni, Argentinci takodje.
    Americki turisti su i pre i kasnije znali i zlata da osvajaju, ali kako ti to da znas...
    (?, 9. avgust 2020 10:06)

    # Link komentara

  102. A Sovjetski avez a DDR
    (DR, 9. avgust 2020 10:04)

    # Link komentara

  103. Neverovatna generacija dobrih ljudi najpre,odlicnih karaktera i vrhunskih kosarkasa, majstori svi do jednog.

    Zal je sto su to isto bili i fudbaleri, ali za razliku od kosarkasa, nocni provod je bio prioritet, zabava.
    Unizili su dres reprezentacije svojim ponasanjem.
    Kosarkase odlikovalo jedinstvo i timska igra i duh, gine se za drugog, u fudbalskoj reprezentaciji pljuje se drugi,psuje glasno kad pogresi i zaskripi.
    Sujeta maksimalna a da nisu nista nikada uradili na takmicenjima.
    Mentalno kosarkasi za svetlosnu godinu kao ljudi bolji od fudbalera, a da su ti isti fudbaleri imali ogroman talenat, Mijatovic Stojkovic Mihajlovic....
    Selektori takodje autoriteti u fudbalu zalutali na klupu, i po naredjenju postavljeni. Totalni amateri.
    (legolas, 9. avgust 2020 10:04)

    # Link komentara

  104. Nije bilo tada Jugoslavije.
    (Mile, 9. avgust 2020 10:01)

    # Link komentara

  105. @gremlin Rebraca je tada sve centre, a i bekove lupajuci im "banane", vracao na fabricka... Mogao je i on biti mvp prvenstva!
    (Jumko, 9. avgust 2020 09:59)

    # Link komentara

  106. Kakve veze ima Srbija sa tim ?
    (roarrr, 9. avgust 2020 09:58)

    # Link komentara

  107. Realno najslabije prvenstvo od kad pratim kosarku,Ameri sa ekjpom turista dosla do bronze ,igraju egal sa mocnim Rusima a mi se palili u to vreme samo da igramo sa njima finale da ih razbijemo hehehe
    a sad kad pogledate taj sastav muka da vas uhvati
    (zolizokizoki, 9. avgust 2020 09:52)

    # Link komentara

  108. Dani ponosa, vidi ih sa drugom Slobodanom
    (oddy, 9. avgust 2020 09:51)

    # Link komentara

  109. Onda dodje tastatura ljigavac koji u životu šutnuo nije i pljuje po jednom Đorđeviću...
    (flashback, 9. avgust 2020 09:51)

    # Link komentara

  110. Која бре Југославија.
    (СЕНОВИЋ, 9. avgust 2020 09:50)

    # Link komentara

  111. Evo svi će o našima ali ja cu o jednom Rusu Vasiliju Karaševu...eh kakav je to igrač bio,a ovde je u Rerača ako se ne varam Mihajlova vratio na fabrička podešavnja...a Grci ko Grci uvek protiv nas navijali al dzabe...najjači smo!!!
    (gremlin, 9. avgust 2020 09:49)

    # Link komentara

  112. Zanimljivo, pogotovu u to vreme, da se na istom takmicenju pobedi jedna ekipa dva puta, a mi to uspeli i sa Grckom i sa Rusijom! Italija nam je tih godina, kada se sve sabere i oduzme, bila najtezi protivnik!
    (Jumko, 9. avgust 2020 09:49)

    # Link komentara

  113. Nekad je bilo naše veče da se... peče, sada puštaju Tropiko bend i on je legenda Partizana.
    (Poznavalac ©®, 9. avgust 2020 09:40)

    # Link komentara