"Vlade, hvala ti – vreme je da odeš"

"Vlade Divac uvek će mi biti jedan od omiljenih igrača Sakramento Kingsa, a poštovaću ga još više ako prizna da nije osoba koja može da preporodi Kingse".

PT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Pa jedino ako se ovaj novinar nesto pita kao i vi limeni koji pljujete Divca jer vi sve znate? Moram da vas potsetim da je Divac generalni menadzer a da je za svog zamenika postavio Pedju Stojakovica? Pa limeni, ako ode Divac...Prema tome, novi generalni menadzer ce za svog zamenika da postavi svog coveka..To je jasno. Po vama, odgovornost ima samo Divac? Pa u svetu biznisa to ne ide tako.
    (ccc?, 6. avgust 2020 23:26)

    # Link komentara

  2. "Mislim daa Luk treba da ode, i da je vreme da Obradovic se oproba u Nba, to bi mogao da bude pun pogodak, Bogdanovic bi jos upoznao ostale igrace ko im dolazi, jer ocigledno da ovim igracima fali "cvrsta ruka" i da se zna red, a to niko bolje ne moze uvesti od Zeljka i imali bi Sakramento sa malo drugacijom igrom od ostalih ekipa sto ne bi bilo lose, bila bi to kombinacija evropskog stila igre al naravno dosta bi taj ritam bio brzi nego u Evropi
    (Realist, 6. avgust 2020 15:45) "

    E stvarno si realist, šta kažeš, Bogdanović bi im objasnio ko dolazi i oni bi se odmah postrojili. E blago tebi🤣🤣🤣
    (WillyWonka, 6. avgust 2020 23:25)

    # Link komentara

  3. Dončića i da trenira Pera Bozić bio bi igrač,nemojte da se lažemo! Nije tu ništa do trenera,jednostavno takav se ne radja stalno.
    (mile, 6. avgust 2020 23:01)

    # Link komentara

  4. Delije,Delije ajmo svi u glas,Partizanov predsednik igr’o je za nas!!! Prodana duša Divac Vlade.
    (mile, 6. avgust 2020 22:57)

    # Link komentara

  5. Odličan košarkaš sa vrhunskom karijerom koga pamtim po gafovima i lošim ljudskim osobinama.
    Pređe u CZ za vreme lokauta, (dobije pare i održavanje forme) a posle da bi se oprao kod grobara kaže da mu je to najgori potez u karijeri. Ljubav, pohlepa, šta mu je važnije?
    Igrom slučaja na Marakani u pauzi meča Sr - Portugal moji sinovi (osnovci) mu ljubazno zatražiše autogram a on dreknu "marš bre u pm". Svi okolo se zgledali u neverici.
    Pokušaj prisvajanja Knjaza sa kumom, pomoću nameštanja tendera, uz svu onu medijsku halabuku?
    Kantrimen, kantrivomen ili kantrikid? Ko još veruje da nema nikakve veze sa time.
    Zbog afere sa autom pobegao iz Srbije u koju do danas ne dolazi, a dužnost predsednika OKS obavljao iz USA, odakle dolazi na OI u Brazil, i gde se posle odmah vraća.
    Kao predsednik OKS kaže amerićkim novinarima da ćemo (mi Ameri) njih (Srbiju) razbiti na OI. Vrlo patriotski. Prodana duša.
    Okružio se Srbima u Kingsima (Kinez, Peđa, Igor) za tipično ortačke kombinacije. Pretpostavljam da nije uzeo Dončića kako bi ostavio mesto za Bogija.
    Šenluči na Božić glumeći kvazi Srbendu. Kao, mi Veliki Srbi tako to slavimo.
    Neobrazovan, bahat balvan.
    (SrbEUin, 6. avgust 2020 22:37)

    # Link komentara

  6. @Saputnic

    Kada na draftu imaš tako izrazite talente kao što su MJ, Carmelo, Wade, Bosh, Luka... i izabereš Miličića, Bowiea ili Bagley III onda se može govoriti samo o kardinalnoj greški i pogrešnoj procjeni. Uostalom, to nije moja izmišljotina nego u NBA opšteprihvaćeno mišljenje. Možda je jedino Portland imao racionalan razlog s obzirom da je imao ponajbolji bekovski par Porter-Derxler.
    (Mariborcan1970, 6. avgust 2020 22:16)

    # Link komentara

  7. Pravo u centar.
    (popov, 6. avgust 2020 22:10)

    # Link komentara

  8. Divac nije taj kalibar. Možda da bude savetnik u klubu, ali glavna faca - ne.

    Partizanovac
    (Dragoslav, 6. avgust 2020 20:42)

    # Link komentara

  9. (Bajzen, 6. avgust 2020 19:04
    Где сам написао да је half court offense -mid range shot
    Ок , можда се нисам добро изразио ...мислио сам да кажем како се више не игра халф цоурт ...а да се превише трчи тресе за тројку . (а шут за тројку није мид ранге схот.)
    Елем , могло је и без оног паоре , наравно ...
    А , онако успУт...халф цоурт офенсе уствари јесте "мид ранге схот" .
    Организован - постављен напад (акција) , један блoк , два блока -шут, спуштање лопте на центра , пицк анд ролл и шут итд.
    (steva, 6. avgust 2020 20:27)

    # Link komentara

  10. U pravu je čovek. Došao je, a rezultata nema. Što bi se reklo lako je tuđim gloginje mlatiti...
    (ZGEMBO, 6. avgust 2020 20:23)

    # Link komentara

  11. Na zalost, Sakramento nista nije uradio dobro u eri Divca. Gotivim ga kao patriotu i super lika, ali mi nije jasno kako ne moze da sklopi tim vec 5 godina. U ABA ligi bi leteo posle godinu dana u bilo kom klubu. Da li moze neko reci sta se resava sa tim Beglijem? Ja ga za 2 godine nisam video u timu
    (Borkes, 6. avgust 2020 20:07)

    # Link komentara

  12. ...... Razmišljao sam zbog čega Vlade i još mnogo naših asova te i mlađih generacija nisu uspešni u poslu kao u sportu. Meni logičan odgovor- nedostatak formalnog obrazovanja!!!
    Još u njegovo vreme praktično nije bilo NBA igrača koji nije došao posle Koledža- naravno da nisu učili kao “pravi” studenti, ali bili su sa ostalim studentima u Domu, morali “da skupljaju potpise” sa predavanja, imali za tutora nekog “genijalca” pa tako nešto naučili! A već decenijama niko od naših da redovno završi srednju!!!! školu!!!! To je tužna i porazna činjenica.
    ......
    (blagonakloni, 06. avgust 2020 17:01)

    Nisam kopirao ceo tvoj komentar već samo ovaj deo na koji bih odgovorio.
    Prvo, za ovo što radi i nije ti potrebno neko formalno obrazovanje, jer se sve vrti oko sportskih pitanja, a u to je upućen.
    Drugo, te priče oko koledža NBA igrača su smešne. Ljudi, da li je moguće da vi stvarno mislite da ti košarkaši stvarno nešto uče i u srednjoj školi, a kamoli na koledžu. Koledž upisuju samo iz razloga što više ne mogu da odu odmah iz srednje škole u NBA. Gotovo svi igrači odmah posle jedne godine na koledžu prelaze u NBA. Tim budućim zvezdama i super zvezdama se sve gleda kroz prste, ne moraju ništa da rade osim da igraju košarku, jer koledži zaradjuju ogromne pare zbog njih i hajpa koji se pravi oko njih. Koliko to njihovo obrazovanje nema veze sa vezom vidi se i po tome kako pričaju, 90 posto njih ne može da sastavi prosto-proširenu rečenicu i ti sad kažeš da oni kao imaju neko obrazovanje.
    Naravno, ima izuzetaka, odnosno onih koji su stvarno učili, ali takvih je bas mali broj.
    (Prut, 6. avgust 2020 19:58)

    # Link komentara

  13. . Da lakše razumeš trebao je da uzme Turcima najboljeg konja a on uzeo greskom kokošku.
    (Milan_PT, 06. avgust 2020 17:04)

    Necu da kokosarim vec da podsetim da, izmedju ostalog, je mnogo ljudi koji zbore Srpski sa Kosova se okućilo zaslugom ovog coveka i njegove fondacije.
    Ti si mozda uradio vise za nasu zemlju pa mozes od ove godine da se proglasiš za Marsovca tj. da gledas na nas smrtnike tj.zemljane sa visine.
    Moj glas za ili tvoj protiv Divca njemu ne znaci nista ali se * svoje * meso ne jede .
    (Panta SD, 6. avgust 2020 19:53)

    # Link komentara

  14. Jel ljudima treba crtati ili sta,DONCIC JE REKAO DA NECE I DA NE ZELI DA IGRA ZA KINGSE.
    (Milosh-Nish, 6. avgust 2020 19:35)

    Možeš i crtati pa to neče biti istina. To je totalna izmišljotina jednog jedinog novinara...
    (Kobrakai, 6. avgust 2020 19:49)

    # Link komentara

  15. Vlade Divac PONOS SRBIJE
    HVALA TI DO NEBA VLADE !!!
    (Bgd, 6. avgust 2020 19:40)

    # Link komentara

  16. Jel ljudima treba crtati ili sta,DONCIC JE REKAO DA NECE I DA NE ZELI DA IGRA ZA KINGSE.
    (Milosh-Nish, 6. avgust 2020 19:35)

    # Link komentara

  17. Veliku gresku je Divac napravio oko Kanzisa sto je ga bukvalno najurio a zna se dobro zasto Doncica nije hteo da dovede ... zbog Oca od Luke prica se kao da nisu se podnosili Divac I Stariji Doncic
    (Danilo, 06. avgust 2020 16:36)


    Komentar ti nema veze sa vezom.
    Prvo, uopšte nije pogrešio što je trejdovao Kazinsa. Kazins je odličan igrač, ali je težak za saradnju, a pritom ima velikih problema sa povredama. Ne može da se sastavi već godinama.
    Drugo, priča oko lošeg odnosa Lukinog oca Saše i Divca je netačna i nebitna. Pogotovo je nebitna kada se uzme u obzir da Luka ne živi sa ocem još od kad je bio bas klinac jer su se njegovi roditelji razveli, a on nastavio da živi sa majkom. Otac na njega nije imao nikakav uticaj.

    Sve više mislim da nebiranje Dončića nije Divčeva odluka nego nekog drugog. Jer da je to bila Divčeva odluka on bi odavno bio otpusten zbog toga, a vidimo da nije i dalje. Pritom, ne odlučuje samo GM ko će biti draftovan, tu je tim od nekoliko ljudi.
    Ili je vlasnik želeo Beglija pa je zbog toga on uzet ili je više ljudi iz tog tima ljudi koji odlučuje ko će biti draftovan želelo Belgija, a ne Dončića.
    (mleko, 6. avgust 2020 19:29)

    # Link komentara

  18. Luka ne bi pristao da dodje u sakrameno, ostao bi u tom slucaju u evropi.
    (ufatu traktor, 6. avgust 2020 19:29)

    # Link komentara

  19. Vlade je podigao sakramento oz pepela i svaka mu čast
    (veljko, 6. avgust 2020 19:12)

    # Link komentara

  20. Na Eytona je bila sva medijska paznja a Ameri nisu bili toliko upoznati sa Doncicem tako da ta greska Finiksa i moze da prodje ali opet pravim kosarkaskim menadzerima ni to ne bi trebalo da se dogodi. Biranje Beglija je vec totalni amaterizam pogotovo sto se za Foksa vec tada vidjelo da nije to igrac koji moze da bude lider tima. Jedini igrac koji sa toga drafta ima kalibar i kvalitet blizu Luke je Porter kojega je pametno uzeo Denver. Iako povrijedjen uzeli su ga da ga sacekaju. To je igrac koji moze da.l postane novi Durent...
    (delboj, 6. avgust 2020 19:05)

    # Link komentara

  21. Komentar pise neko ko prati NBA vise od 30 godina.U tom periodu,Sakramento nije doveo ni jednog super stara kao slobodnog igraca.Neko dole napisa da su pogresili sto su Barnsu dali onoliki ugovor.Pa nije Divac blesav,doveo bi on letos Lenarda,ali ovaj nece da dodje u Sakramento.U takvoj situaciji,on mora da zadrzi postojece igrace,pa onda ako ne zadovoljavaju,da ih trejduje.Zato je i dao onolike ugovore Hildu i Barnsu.Sakramento je osudjen da ekipu pravi od draftovanih igraca,ili putem trejda.Cinjenica je da sastav Sakramenta,vredi mnogo vise nego pre 5 godina.To je zasluga Divca.Ostaje to pitanje ne izbora Doncica.Ali treba reci da njega nije birao ni Finiks,ni Atlanta,koji su to mogli da urade.Verovatno ga ni vecina drugih GM nebi birala sa prvog mesta.Doncic u EL nije bio toliko dominantan kao u NBA.A i treba sacekati Beglia.Da vidimo sta on zaista moze kada je zdrav,i na 100%.Pa onda da vidimo dali je i koliko Divac pogresio.U svakom slucaju,Sakramento ide uzlaznom linijom.To nije dovoljno brzo,moglo bi sigurno brze,ali oni napreduju.Kostur tima je napravljen,i bice samo bolji.Mislim da ce Divac ostati jos najmanje jednu sezonu GM Sakramenta.
    (Miroslav, 6. avgust 2020 19:04)

    # Link komentara

  22. (steva, 06. avgust 2020 17:31)

    Paore, "half court offense" nije "mid range shot". A drugo, Sakramentov mnogo veci problem je nepostojeca odbrana. 130 poena im daje ko hoce i ko nece... Run and gun napad moze da pruzi solidne rezultate samo uz celicnu odbranu koju Sakramento nema.
    (Bajzen, 6. avgust 2020 19:04)

    # Link komentara

  23. Samo 5 godina?
    Šta je to u poređenju sa SNS-om,koji je na vlasti 8 godina.
    Sakramento barem posluje u plusu,za Srbiju ne mogu da garantujem.
    (tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 06. avgust 2020 18:12)


    Vidiš li koliko si zaluđen politikom?
    Ovde se o sportu priča.
    (Miki, 6. avgust 2020 19:02)

    # Link komentara

  24. Da se ne lazemo,ovo je ukrasna funkcija,gazde se za sve pitaju u klubu,sve nesto mislim da bi Divac izabrao pre Beglija nego Doncica koji je nas covek i jos ga dobro poznaje,drugar sa njegovim caletom. Divac tu sluzi da se svali krivica na njega kad gazde zaseru,za to prima debelu platu.
    (Mihajlo, 6. avgust 2020 18:53)

    # Link komentara

  25. назад не сме ,напред нема куд
    (како сејеш тако жањеш, 6. avgust 2020 18:51)

    # Link komentara

  26. Covek je ukanalio ekipu sa svojom odlukom da Volton zauzme mesto Jegera kao trener. Sto se Doncica tice, veliko je pitanje sta bi od njega bilo da je dosao u Kingse i da li bi imao mesta za razvoj kao sto ima u Dalasu. Lepo je ovaj novinar primetio kada je rekao da veliku zaslugu za Doncicev razvoj ima Karlsli, zamislite da ga trenira Luk Volton, verujem da Doncic ne bi pokazao deo svog raskosnog talenta.
    (Zambezi, 6. avgust 2020 18:51)

    # Link komentara

  27. Svaka rec na svoje mesto. I kao igrac nije se naosvajao nekih trofeja. Stalno je bio neki maler gubio lopte kad se lomila utakmica i rezultat. Dugo je trajao predugo ali kazem nije uspesan po rezultatima i trofejima. A kao menadzer i rukovodilac tek je tu bas zatajio. Nije to za njega.
    (Tema, 6. avgust 2020 18:49)

    # Link komentara

  28. Od kada sam ja pisao ovde da ce da ih ovaj ukanali. Ovde su me prozivale razne neznalice koje su tvrdile da ce sacramento da igra play off da nije greška propustanje doncica i biranje beglija. Da je bogdan bolji od njega i da je najbolji nas igrač.... Hahahaha koja gomila neznalica
    (petarczv, 6. avgust 2020 18:48)

    # Link komentara

  29. @academia
    Kakva crna akademia, komentar intelektualno i stručno na nivou školarca, 5-6 razred osnovne.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 6. avgust 2020 17:52)

    Evo koliko ti vredi misljenje 1/9 u ocenama -/+. Vecina komentara se upravo slaze sa mojim da je B. Bogdanovic najverovatnije glavni krivac ako dodje do razlaza Divca i SK. Decko pratim NBA od 1985 na sve moguce nacine koji su tada bili raspolozivi pa do danasnjih dana kada imam nba pass i sve meceve u opticaju da gledam. Bogdan je atipika za NBA i to se i pokazalo i nema dileme o tome. Ista prica sa Guduricem. Ni brzine ni visine i nema te pameti da to moze nadoknaditi. Razumes li da u njemu preovladava statika u odnosu na dinamiku plus fali 7-8cm? Evo ovde mogu obe ruke dati za Doncica da nije tih 204cm a da je 196 nikada ni priblizno ne bi bio uspesan. Decko upamti razlika 195-205 je STO puta veca od recimo 210-220 ili 185-195! Ko je ikada igrao kosarku shvatice kao i oni koji je razumeju, za tebe ipak tesko razumljivo.
    (academia, 6. avgust 2020 18:47)

    # Link komentara

  30. Slazem se sa @Dejan. U pitanju je cist nepotizam, prema Bogdanovicu pre svega. Bjelica je zahvalan timski igrac koji ne trosi lopte. Ako nista, bar mi je drago sto je zeznuo strance i za njihove pare obezbedio Bogija. Najgori je nepotizam u domacem sektoru kad za nase pare necije dete sedi i necradi nista a prima platu. U svakom slucaju, trofeji dođu i prođu, ali i za 20 godina će porodica Bogdanović biti zahvalna Divcu sto je omogućio Bogdanu da vidi USA i NBA i uz to zaradi lepe pare. Naši smo ipak.
    (Aloha, 6. avgust 2020 18:46)

    # Link komentara

  31. Željko Pantić na aparatima ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 6. avgust 2020 18:42)

    # Link komentara

  32. Sakramento je celu svoju istoriju osim u eri Divca kao igraca bio totalni autsajder tako da je ovaj clanak bas bezveze. Nije Divac u Lejkersima pa da je sve osim borbe za titulu uspeh.
    (Stefan, 6. avgust 2020 18:24)

    # Link komentara

  33. Samo 5 godina?
    Šta je to u poređenju sa SNS-om,koji je na vlasti 8 godina.
    Sakramento barem posluje u plusu,za Srbiju ne mogu da garantujem.
    (tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 6. avgust 2020 18:12)

    # Link komentara

  34. Фокс је највећа грешка Сакрамента и никад неће бити играч од њега,силеџија!Једини период кад је Сакраменто играо добро је онда кад је Фокс био повређен..
    (Nowitzki, 6. avgust 2020 18:06)

    # Link komentara

  35. Pravi Srbin ne odlazi sa funkcije dok ga ne oteraju,pravi Srbin se drži položaja dokle god može,pravi Srbin ne daje ostavku nikada već čeka otkaz,pravi Srbin nikada ne preuzima odgovornost za rezultate već sve svaljuje na drugoga....još će ovi Ameri morati da uče o nama kao narodu,ništa oni o nama ne znaju
    (Buljko, 6. avgust 2020 18:03)

    # Link komentara

  36. @Dejan a mozda bi otisao badi hild ili barens koji su veci potrosaci lopti od bogdana a primaju daleko vece pare tako da ni to nije opravdanje za taj izbor. Ja realno mislim da je vlade mnogo lose procenio kako ce se doncic uklopiti u nba i verovatno precenio beglija kao igraca strasno jer je previse slusao price o begliju kako je on siguran izbor, a realno ispao je isto kao dzabari parker kao igrac. Prosto je los GM bio i to je to samo treba pogledati njegove pikove sa drafta i sve je jasno pored foksa koji je dobar ali ne odlican igrac svi ostali su losi igraci od kojih neki vise nisu ni u NBA.
    (aaaa, 6. avgust 2020 18:02)

    # Link komentara

  37. Jeste vreme da ode, nije on za GM-a.
    1. Promašio je Luku i samo je to dovoljan razlog, ja sam bio ubeđen da će ga SacTown draftovati ali ubeđen jer se znalo unapred da će Finiks draftovati Aytona jer nisu uradili combine ni sa jednim drugim igračima osim sa Aytonom. Ja sam se šokirao kada sam čuo ime Beglija iako je bilo naznaka da će se nešto tako i desiti no nisam mislio da će ga propustiti, pogotovu što je sa ovih prostora.
    Ti kada pogrešiš draft pick takav ti si pečen, to je rule.
    2. Previše se meša u poslove drugih, doduše i Vivek se njemu meša, dal je Begli bio Vivekov izbor i to je opet dokaz da to nije posao za Divca a sam Divac se meša u posao trenera. Divac ima viziju kako Sacramento treba da igra, zamislite... Pa to je posao trenera. Ja razumem da je ideja kada već imaš najbržeg igrača lige da hoćeš da igraš brzo ali nije tvoj posao da to radiš. Tvoj posao je da obezbediš struku, da draftuješ dobro i da sebe okružiš dobrim ljudima.
    (undulizam, 6. avgust 2020 18:01)

    # Link komentara

  38. A smejali ste se onima koji su se smejali Divcu?
    (mcc, 6. avgust 2020 17:57)

    # Link komentara

  39. @Mariborcan1970,

    (LeBrona nisu mogli da odaberu) Ni Karmelo ni Vejd nisu trebali toj ekipi. 2 puta su bili u finalu, i 2 puta u finalu konferencije, i osvojili jedan prsten. E sad što se taj tim raspao bez adekvatnih zamena 2007 itd. to je druga stvar.

    Slično je i sa Sacramentom njima Dončić nije bio potreban u tom trenutku, danas tu i tamo. Ono što je problem loši bekovi loša odbrana i loša taktika stvarno su im potreni bolji treneri i vreme je da Divac da ostavku. Mada taj tim nije relevantan već 15. godina, msm nisu Niksi 20 i kusur pa nikom ništa.
    (Saputnic, 6. avgust 2020 17:57)

    # Link komentara

  40. Vlade, vrati se u Slogu, da napadnemo ABA ligu.
    (g4, 6. avgust 2020 17:55)

    # Link komentara

  41. Bogdanovic ti je potpisao otkaz, bato. Pa jos pravi srpsku koloniju od americke kosarkaske ekipe, hahahahah.
    (Mikii, 6. avgust 2020 17:53)

    # Link komentara

  42. @academia
    Kakva crna akademia, komentar intelektualno i stručno na nivou školarca, 5-6 razred osnovne.
    (Dejan, 6. avgust 2020 17:52)

    # Link komentara

  43. Ali likovi koji analiziraju vrstu igre i nalupaju se toliko da ja ne znam, su mi najjači.
    Frljaju se terminima "half court offense" a ništa od toga što su rekli nije tačno.
    To su tipični srpski poznavaoci košarke, navijaju za jedan od 2 tima najveća a nba gledaju samo kad igra sakramento ili denver na b92 i dođu da prosipaju termine.
    (undulizam, 6. avgust 2020 17:52)

    # Link komentara

  44. @Locutus
    Nije mogao Doncicu da ponudi da bude prva zvezda vec treca-cetvrta opcija. Jedno je kad kazu to ljudi za Vejda ili Mela i Detroit, ali govorimo o Sakramentj gde je Luka apsolutno mogao da bude i prva i druga i treca opcija istovremeno.
    Nezadovoljnog igraca mozes da trejdujes. Evo Nju Orleans je dobio cak tri solidna igraca za Dejvisa. Nisam bas odusevljen njima, ali svi su bolji od Beglija i generalno uzeti njih trojicu bi svakako bio dobar draft, a mozda bi prosao jos bolje od toga, recimo izvukao Treja Janga.
    (jsx, 6. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  45. ne igra Divac,nikad da se kaze da su igraci uvek krivi.
    (vlada, 6. avgust 2020 17:46)

    # Link komentara

  46. Nema rasprave, sut karta. Ostace Divac upamcen za sva vremena, da nije birao Doncica. Od svih GM najbolje ga poznavao, bio kod njega u Madridu, a uzeo Baglija. Da Doncic kao nije hteo u Sakramento prica je za malu decu (znam iz prve ruke). Da zesce gluposti o slabim odnosima Divca i Sase (Doncica) ne komentarisem ... u mnogo su boljim odnosima Saso i Divac nego Saso i Luka.
    (Zelimir, 6. avgust 2020 17:41)

    # Link komentara

  47. Divac je napravio katastrofalnu gresku kada je otpustio trenera sa kojim su napokon imali nesto uspeha,i zaposlio Valton-a,koji je njih vratio bar 3 godine unazad...
    Cinjenica da je promasio sa Doncicem,otpustio trenera koji jevalajo,i zaposlio kompletan promasaj od trenera,nakon 5 godina Sacramento izgleda ocajno..
    Steta,mislim da Bogdanovic u nekoj organizovanoj ekipi bi bio zvezda,ovako u Kingsima on tone..
    (sasa the red baron, 6. avgust 2020 17:40)

    # Link komentara

  48. Zaista volim, poštujem i zahvalan sam Divcu na onome što je uradio kao igrač i čovek za Srbiju!
    Njegovo ljudske kvalitete (o igračkim je glupo i govoriti), su prepoznali i u najbogatijoj državi najbogatije države na svetu! Međutim, neuspesi kao GM se nižu i ovaj članak je neverovatno pristojan za američke standarde! Razmišljao sam zbog čega Vlade i još mnogo naših asova te i mlađih generacija nisu uspešni u poslu kao u sportu. Meni logičan odgovor- nedostatak formalnog obrazovanja!!!
    Još u njegovo vreme praktično nije bilo NBA igrača koji nije došao posle Koledža- naravno da nisu učili kao “pravi” studenti, ali bili su sa ostalim studentima u Domu, morali “da skupljaju potpise” sa predavanja, imali za tutora nekog “genijalca” pa tako nešto naučili! A već decenijama niko od naših da redovno završi srednju!!!! školu!!!! To je tužna i porazna činjenica.
    Da sam u pravu- malo naših primera- Kića ima diplomu ekonomskog fakulteta- zar je onda čudo što je i posle sporta preuspešan. Cvele ima još ozbiljniju diplomu sa ekonomije- zato je i bio naš najuspešniji GM u sportu. Zeka učio od Cveleta- jako dobar GM u sportu, a za razliku od Cveleta i lično ozbiljno bogat- s pravom naravno! Ne volim ga, bez obzira što sam Zvezdaš,- ali i Čović je dokaz da je školovanje potrebno, jer uspehe i sposobnost niko ne može da mu ospori!....
    (blagonakloni, 6. avgust 2020 17:01)
    Svaka cast! Kao prosvetni radnik slazem se u potpunosti sa tvojim zapazanjem...
    (Sasko, 6. avgust 2020 17:37)

    # Link komentara

  49. Hahaha e a zamisli ovde se plasirala priča kako je Dončić rekao: "Ako trebam u Sakramento, onda neću ni ići u NBA! " hahahah
    (cyborg, 6. avgust 2020 17:31)

    # Link komentara

  50. Стил игре Сакрамента је упитан . Да ли је он такав због играча које имају у тиму или је то одлука тренера ? Било како било , неваља .
    Данас је такав тренд у НБА да се ретко игра half court , углавном се тресе са дистанце , са тројке , центри од 2.15 излазе из рекета на 3 -јку , стретчају флоор . Елем , Сакраменто је тим у којем , на несрећу , играју два ниска играча Фох и Хиелд који једноставно имају лошу селекцију шута и који често доносе лоше одлуке у игри .
    Ево вам примера .
    Фохс или Хиелд кад имају отвореног играча на шуту , играча који стоји сам самцат ...он једноставно мора да му баци пас , па нек он промаши шут .
    За игру тима је боље да тај играч који је био сам промаши шут након паса...него да Фохс забије главу међу ноге , уђе у рекет и погоди преко руке.
    То кад свате у Сакраменту ствари ће се поправити .
    Најгоре је што се "прича" преноси и на друге играче...па нпр. Богдановић одједаред почне да прангија ...преко руке , из трка у 4 сек. напада итд.
    (steva, 6. avgust 2020 17:31)

    # Link komentara

  51. @Dr Deka, 06. avgust 2020 16:14

    I dalje se smejemo. I jos cemo.
    (zmija u njedrima, 6. avgust 2020 17:26)

    # Link komentara

  52. Nema potrebe za povrsnim i ishitrenim zaključcima. Ne tako davno (pred kraj prosle sezone), ova ekipa je bila bum u javnosti, a Vlade se velicao. Po meni, jedino sto se moze zameriti Divcu je izbor Voltona za trenera. Sve ostalo se moze uzeti sa rezervom, a mozda cak i to. Jednostavno, Sacramento nije fransiza koja ce privuci superstara, niti supertrenera. Vlade je pokusao da se pojaca Igorom. Takodje, zamena centara se pokazala kao dobar potez. Takodje, mislim da je u zimskom prelaznom roku morao da nadje resenje za Hilda (makar i nepovoljan trejd) i izvrsi dodatni pritisak na Bogdana. S obzirom da nema superstara, morao je da se gradi timski duh. Hildu tu, recimo, nema mesta.
    (Pera, 6. avgust 2020 17:26)

    # Link komentara

  53. U nekadasnjoj NBA igrac kalibra Bogdana Bogdanovica ne bi imao realno mesta u trecem ili cetvrtom timu neke ekipe ako uopste imaju i te pogone. Decko spor kao puz, visina ispod 2m, ni tamo ni amo, sut nestabilan i pogodi ali i 14/1 itd itd. Evropa nije problem ali NBA sinko miljama nije za to. Bjelica takodje sve isto. Dva igraca koja uzmu zajedno 40 minuta vremena umesto zveri koje je imao na tacni! Sanse za bilo kakav uspeh unapred ikljucene.
    (academia, 6. avgust 2020 17:14)

    # Link komentara

  54. Meni strasno smeta jedna stvar u NBA a to je da su treneri najnebitnija stavka. Sve se vrti oko igraca. Cak i ovaj u tekstu ne pise o najvecem Divcevom promasaju, a to je Volton. Razumem ja da su igraci (zvezde) ti koji donose reklame, prodaju dresove...ali bre, pa oni postadose vazniji i od samog kluba u kome su. Malo mi je sva ta prica naopako postavljena.
    (Hm, 6. avgust 2020 17:12)

    # Link komentara

  55. Дивац није погрешио код Дончића, јер овај не бини дошао, а и није им ни требао такав тип играча. Дакле погрешили су код постојећих бекова, и ту лежи проблем. Очигледно је да тим не функционише, да играчи изигравају лудила. Дакле нефункционалан тим је грешка Дивца. Зато он мора и да сноси консеквенце, и ако је то мало питање и среће код избора јер су сви играчи били млади и могу да оду у разним правцима, и ту је грешка Дивца јер то није добро каналисано. Дакле једно је играч, а друго је тим. А тимови побеђују, а тима нема.
    (mr, 6. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  56. @Locutus
    Дончић је претио да ће остати у Мадриду ако га Сакраменто изабере, али не би могао у НБА другачије него преко клуба који га је изабрао. Тако да је Сакраменто могао са изабере Дончића, чак и ако би стварно остао још годину у Релау, опет би завршио код Дивца, само да је хтео. Велики промашај Кингса, толико велики да су пропустили прилику да се врате у сам врх НБА.
    (aco, 6. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  57. Greška je što ima previše divljaka u timu, umišljenih sebičnih "velikih" zvezda koje nema ko da zauzda (Hield, Fox, Barns i Begley kad igra). Volton nije dorastao tome a i promašaj je davanje onolikog ugovora Barnsu... Za Luku je pitanje šta se tu desilo.
    (Dodo, 6. avgust 2020 17:09)

    # Link komentara

  58. Nažalost, ostaće upamćen po draftu 2018 kada nije uzeo Dončića. Taj dogadjaj ga svrštava medju najgluplje poteze u istoriji drafta zajedno sa Portlandom (uzeo Bowiea) koji nije uzeo MJ i Detroita (uzeo Miličića) koji nije uzeo LeBrona ili Carmela ili Wadea.
    (Mariborcan1970, 6. avgust 2020 15:53)

    Detroit nije mogao uzeti Lebrona jer ga je prvim pikom birao Cleveland.
    (day, 6. avgust 2020 17:05)

    # Link komentara

  59. @Panta SD... Kakvi smo to ljudi i Srbi kada ne branimo ljudinu i Srbina Divca? Majstore ovo nije 1820 nego 2020 godina. Ne pričamo ko je Turcima oteo kazan sa kačamakom nego o Divcu koji je plaćen da radi svoj posao za velike pare a on ga je uradio loše. Da lakše razumeš trebao je da uzme Turcima najboljeg konja a on uzeo greskom kokošku.
    (Milan_PT, 6. avgust 2020 17:04)

    # Link komentara

  60. A Divac udario chill...iskasapio ih za lovu...
    (Shigman, 6. avgust 2020 17:03)

    # Link komentara

  61. Zaista volim, poštujem i zahvalan sam Divcu na onome što je uradio kao igrač i čovek za Srbiju!
    Njegovo ljudske kvalitete (o igračkim je glupo i govoriti), su prepoznali i u najbogatijoj državi najbogatije države na svetu! Međutim, neuspesi kao GM se nižu i ovaj članak je neverovatno pristojan za američke standarde! Razmišljao sam zbog čega Vlade i još mnogo naših asova te i mlađih generacija nisu uspešni u poslu kao u sportu. Meni logičan odgovor- nedostatak formalnog obrazovanja!!!
    Još u njegovo vreme praktično nije bilo NBA igrača koji nije došao posle Koledža- naravno da nisu učili kao “pravi” studenti, ali bili su sa ostalim studentima u Domu, morali “da skupljaju potpise” sa predavanja, imali za tutora nekog “genijalca” pa tako nešto naučili! A već decenijama niko od naših da redovno završi srednju!!!! školu!!!! To je tužna i porazna činjenica.
    Da sam u pravu- malo naših primera- Kića ima diplomu ekonomskog fakulteta- zar je onda čudo što je i posle sporta preuspešan. Cvele ima još ozbiljniju diplomu sa ekonomije- zato je i bio naš najuspešniji GM u sportu. Zeka učio od Cveleta- jako dobar GM u sportu, a za razliku od Cveleta i lično ozbiljno bogat- s pravom naravno! Ne volim ga, bez obzira što sam Zvezdaš,- ali i Čović je dokaz da je školovanje potrebno, jer uspehe i sposobnost niko ne može da mu ospori! Eto primera kod nas, naravno da ih ima mnogo, a u svetu su pravilo!!!
    (blagonakloni, 6. avgust 2020 17:01)

    # Link komentara

  62. Priče da Luka nije hteo u Sakramenta to jednostavno u NBA i u Americi ne postoji. Ima da ides gde ti se kaže i za to si plaćen.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milan_PT, 6. avgust 2020 15:39)
    ---…--

    Mozda "ne postoji", ali isto tako ne zelis da imas nezadovoljnog igraca u timu. Nekoga ko ce jedva docekati da mu istekne 3-godisnji rookie ugovor i napustiti tim bas u vreme kada se razvio.
    Cak i ako jesu pod ugovorima igraci danas bez problema traze trade i odlaze tamo gde hoce da igraju. Eno ti Paul George, proslo leto jedinostavno mu palo na pamet da hoce da igra u Clippersima i dzaba postojeci ugovor sa Oklahomom.
    Uvek se secam kada su moji Bucksi draftovali Yi Jianlian. Isto tako nije hteo da dodje u Milwaukee jer nema mnogo Kineza u gradu. I nekako ga nagovorili da dodje, a on se onda sprdao celu sezonu. I posle godinu dana ga trade u Netse za neku sicu.
    A Bagley uopste nije los draft pik bio. Povrede su ga sprecile da pokaze vise.
    (The Unforgiven, 6. avgust 2020 16:59)

    # Link komentara

  63. Da otvorimo i mi Srbi šampanjac. Gde bre neko od nas da ode tako visoko. Vucite ga dole u naše blato.
    (Randy Marsh, 6. avgust 2020 16:53)

    # Link komentara

  64. Divac je napravio gomilu loših poteza, ali ta priča sa Dončićem je smešna i naduvana i forsiraju je ljudi koji površno prate NBA.

    Kao prvo, Dončić nije želeo u Sakramento. Ima video na YouTube gde to na suptilan način javno kaže, mrzi me da po treći put kačim link. Sakramento ne može da mu ponudi to što mu je ponudio Mark Kjuban, a to je da bude alfa i omega, drugi Novicki. Drugo, Vlasnik Sakramenta je privatno dobar sa familijom Bigli koja ima školu košarke i vrlo je uticajna. Da nije tako možda ga Divac uopšte ne bi uzeo, ali mu je sugerisano da ga bira. I konačno, čak i da je Dončić završio u Sakramentu, bio bi treća-četvrta opcija i samo bi se utopio u sivilo.

    Realno je da se tu Divac nije ništa pitao niti je imao šansu. Bilo je timova koji su imali šansu da uzmu Dončića pa su propustili, mada je opet pitanje da li bi Dončić prihvatio. Amerikanci ne mogu da biraju, ali kvalitetni evropljani mogu.

    Treba biti realan, Sakramento je treća liga zapad u svakom smislu, a najviše finansijski u odnosu na teksaške klubove, Njujork ili LA.
    (Locutus, 6. avgust 2020 16:52)

    # Link komentara

  65. @Trigger,zaboravio si SP u Španiji, izgubio loptu i Valters trojka za produžetke, boksovanje lopte u ruke Horija pa trojka.... nije krivac ali....
    (Kića, 6. avgust 2020 16:48)

    # Link komentara

  66. NIKO NE MOZE DA SE UKLOPI SA OVAKVIM FOKSOM
    (Jovan, 6. avgust 2020 16:48)

    # Link komentara

  67. Sad su svi pametni što se tiče Dončića, ali pre dolaska u NBA velika većina "stručnjaka" i košarkaških analitičara je bila skeptična da li igrač kao Dončić može da uspe u NBA. Mnogi su išli i korak dalje i predviđali mu brzi povratak u Evropu. Moram priznati da ni ja nisam očekivao da će mu ta košarka i taj stil odgovarati jer po svojoj fizičkoj konstituciji gde ima možda i višak mase, ali bez nekih izraženih mišića (nekako je guzonja iako je mlad) i bez nekih atletskih karakteristika nikako se ne uklapa u profil NBA superstara, ali opet vremena se izgleda menjaju i šta onda reći tek za Jokića?
    (Džoni, 6. avgust 2020 16:46)

    # Link komentara

  68. Nek povede i Snajperistu:D
    (:D, 06. avgust 2020 15:31)neće morati, Bogdan će dobiti ili skromniji ugovor ili šup kartu ako dođe novi GM. I on i Beli da dignu Divcu spomenik za sve što su dobili u Kingsima, Divac je vukao očajne poteze i presudio je sam sebi, ovaj novinar je objasnio.
    (Rocky Balboa, 6. avgust 2020 16:45)

    # Link komentara

  69. Može. Dajte sad malo Stojakovića.
    Dosta ljudi se ponese nekim patriotizmom i to ih ugrobari. Tako je i Divac hteo da stvori mit o srpskom Sakramentu i dovodio naše igrače koji na žalost nisu kalibra Pedje Stojakovića, pa ni njega samog. U biznisu nema nacije, vere, boje kože. Jedino što treba gledati je kvalitet i samo kvalitet. Biznis je najveći borac protiv rasizma.
    (tocka, 6. avgust 2020 16:45)

    # Link komentara

  70. Iskreno,covek je sve lepo napisao,ostace upamcen po tome da je propustio da dovede Doncica,a samim tim i drasticno preokrene situaciju u svoju korist!Veliki igrac,los rukovodilac!
    (Kg Kg, 6. avgust 2020 15:33)

    To je tačno iz ove perspektive, ali pitanje je kako bi Fox i Dončić finkcionisali, tj ugasili bi jedan drugog. Ovakoje Foxu dato poverenje za prvog pleja, a Luki kljucevi u ruke celog Dalasa.
    (Fred, 6. avgust 2020 16:44)

    # Link komentara

  71. Luka nije hteo u Sakramento. Javno je to rekao. Izjava je bila, parafraziram, posle F4 u Beogradu, ako ne budem zadovoljan ekipom ostajem u Realu. Za one koji misle drugacije, to jest da igrac ne bira, neka se sete recimo Kobija koji nije hteo u Sarlot pa je tamo poslat Divac u zamenu za taj pik koji su uzeli Lejkersi. Mnogo igraca je uradilo istu stvar.
    Jedino sto mu stvarno zameram su Hild koji je trebao ili da se obuzda ili sign and trade i dovodjenje Voltona bez ikakve potrebe.
    Vlade je bivsi a to ce mu saopstiti na kraju sezone. Bez brige, Sakramentu nece biti bolje, Bogi i Beli ce traziti leba po drugim ekipama.
    (Ima dalje, 6. avgust 2020 16:42)

    # Link komentara

  72. Amen
    (A smejali ste se Divcu, 6. avgust 2020 16:42)

    # Link komentara

  73. @muka mi je od ovih amerikacana. napravise circus od nba I sad to zovu kosarka I sad Im je Jos Vlada kriv. izgleda da se uvek samo trazi razlog da se napada nasa zemlja
    (milos, 06. avgust 2020 15:54)

    Tako je, ovo je napisano u svrhu podrivanja Vucica i nezabelezenih uspeha Srbije na svim frontovima. Nismo mi naivni, nece nas prevariti!
    (Lars, 6. avgust 2020 16:39)

    # Link komentara

  74. Gledajuci neke komentare setih se citata iz Maratonaca * Zao mi je sto ste moja deca a ne deca mojih neprijatelja * .
    Neki do podne mrze sebe a od podne ceo svet.
    Vlade Divac je ljudina i Srbin koji je to mnogo puta pokazao bez obzira sto to cesto bude i na njegovu stetu* setimo se hrvatske zastave na SP i kasnije zabrane ulaska i pljuvanja na njegov lik i delo ali kada procitam neke mrzitelje i sam se pitam da li je po njima bilo sta vredno uraditi za svoju zemlju.
    (Panta SD, 6. avgust 2020 16:37)

    # Link komentara

  75. Veliku gresku je Divac napravio oko Kanzisa sto je ga bukvalno najurio a zna se dobro zasto Doncica nije hteo da dovede ... zbog Oca od Luke prica se kao da nisu se podnosili Divac I Stariji Doncic
    (Danilo, 6. avgust 2020 16:36)

    # Link komentara

  76. Pored Doncica ja bih pridodao mozda i jos losiji potez, a to je dovodjenje Voltona. Begli je trebalo da bude dobar igrac, izgleda ce da bude opasan promasaj. Fox, Hild.... milion puta sam napisao da takvih u USA ima na bacanje. Ogrimna greska je bila dati Hildu onoliki ugovor. Volim coveka ali jednostavno ne ide mu
    (Milan Kosanovic, 6. avgust 2020 16:34)

    # Link komentara

  77. Željko Pantić na aparatima ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 6. avgust 2020 16:34)

    # Link komentara

  78. mozemo da se bunimo koliko hocemo ali svako ko iole poznaje igru i nba shvata da sve je u pravu covek. Ne uzeti Luku kad si imao sansu je neoprostiva greska, a Divac ih je napravio puno
    (Stvarnost, 6. avgust 2020 16:32)

    # Link komentara

  79. Voistunu...
    (BokeeLee, 6. avgust 2020 16:30)

    # Link komentara

  80. Sto se tice Doncica, ako se dobro secam bila je neka prica da je rekao da ne zeli u Sakramento...naravno oni subti koji su birali, ali koja svrha dovesti ga ako ne zeli... ne bi pruzao ni priblizne partije
    (ko nije gledao, 6. avgust 2020 16:29)

    # Link komentara

  81. Sto se Doncica tice nismo ga hteli ni u reprezentaciji Srbije!!!
    (sale, 6. avgust 2020 16:23)

    # Link komentara

  82. Kraljevi imaju, pod broj jedan, problem sa trenerom. NBA se iz godine u godinu igra sve divlje, bez odgovornosti, sa malo timske igre. Timovi koji imaju imalo odgovorne igrace, ulaze u playoff, a posle je sve stvar kondicije, i mogucnosti da igras fizicki i psihicki jake utakmice na 2 dana.
    Denver je prosle godine ispao posle +20 na svom terenu protiv Portlanda, jer je svako hteo da sutne, ne jednom, vise puta. Neodgovornst u igri ih je izbacila.
    U Kingsima je ocigledno da je jedna lopta malo na terenu, a to je vec stvar trenera. Medjutim, trener koji "zateze" ekipu i strogo kontrolise igru, ide direktno protiv NBA, koja od lige pravi atrakciju a ne ozbiljno takmicenje. Brza igram sutevi u 5-oj sekundi napada, trk tamo, trk ovamo, sve ono sto u vreme MJ-a nismo mogli ni da pomislimo da se desava na terenu. Svi uporno traze novog MJ-a, novog MVP-a, novu zvezdu koja ce da vrati gledanost (NBA je po gledanosti iza NFL i MLB) i sve je u sluzbi gledanosti i marketinga, a sadasnji stav zvanicnog NBA je da to nece dovesti tvrda kosarka, nego harlemovska.
    Kako spojiti dve razlicite stvari u jednu, jako tesko. Ili gomilanjem zvezda, pa onda molis boga da se uklope, ili dovodjenjem ekskluzivca (npr Lebron) koji ce da bude alfa i omega u klubu. To mogu da urade velike fransize, sa velikom marketinskom moci, jedan Sacramento, jako tesko.
    Kingsi trenutno nemaju nista od toga. Imaju polovnog trenera, nemaju nijednu zvezdu, i niko nije autoritet na terenu. Odlicna podloga z pu u prosek.
    (Milan, 6. avgust 2020 16:16)

    # Link komentara

  83. a smejali...
    (Dr Deka, 6. avgust 2020 16:14)

    # Link komentara

  84. Samo zbog Luke treba da napusti funkciju a za ostale lose poteze u trejdovima da se neprica
    (Maki, 6. avgust 2020 16:14)

    # Link komentara

  85. "Ne bi bilo ništa lepše od scene u kojoj Divac stoji pored komesara Adama Silvera sa trofejem šampiona NBA lige", piše Vest u tekstu."
    Slazem se da ne bi bilo nista lepse za sve navijace Kingsa pa i za sve nas u Srbiji, ali nazalost Divca ne zanimaju bajke vec samo novac.
    (Sub013, 6. avgust 2020 16:14)

    # Link komentara

  86. Da o tome odlucuju novinari..Medjutim morao bi i Pedja da ode jer oni dele funkciju. Licno mislim da nece da odu i da ce Kingsi da naprave veliki rez od igraca do trenera. Vreme ce da pokaze jer su to velika imena posebno u Kingsima.
    (123, 6. avgust 2020 16:09)

    # Link komentara

  87. Da o tome odlucuju novinari..Medjutim morao bi i Pedja da ode jer oni dele funkciju. Licno mislim da nece da odu i da ce Kingsi da naprave veliki rez od igraca do trenera. Vreme ce da pokaze jer su to velika imena posebno u Kingsima.
    (123, 6. avgust 2020 16:09)

    # Link komentara

  88. @Cole, 06. avgust 2020 15:33

    Svima namje sada lakše kada si ti potpisao svako slovo. Jezivo.
    (bob, 6. avgust 2020 16:04)

    # Link komentara

  89. Što kažu: "Možete Partizanovca izvući iz Partizana, ali nikako Partizan iz Partizanovca."
    (Pera, 6. avgust 2020 16:00)

    # Link komentara

  90. Tacno sve od rijeci do rijeci...s tim sto je pet godina i previse,nedraftovanje Doncica ce ostati upisano u istoriju NBA kao jedan od najvecih promasaja-cak je imao i srece jer je Phoenix zelio Aytona a ne Doncica i umjesto da to iskoristi kao dar sa neba...totalno nerazumljiva odluka,nikada je necu shvatiti...ostale greske necu ni spominjati,ne bi sve ni stalo u ovaj tekst,vrijeme je da dodje neko drugi i pocne totalno sve ispocetka...i trebacu mu bas vremena i vremena da ispravi sve ove greske koje je Vlade napravio.
    (Chris Jackson, 6. avgust 2020 15:57)

    # Link komentara

  91. Ne pratim sport, ali se često setim Balaševićevih reči iz poslovine 80-tih: "Nije Divac krivac". Tada smo izgubili neko prvenstvo na kojem je debitovao Divac. On je hrabro nastavio dalje, postao solidan igrač, to lepo unovčio, ali su ga često pratili gafovi. Olimpijski komitet, biznis sa kiselom vodom, most, sada i Sakramento, uvek on ispadne vreća za udaranje. Legendo, uživaj u životu i parama koje si stekao, vidiš da ti ne ide van terena, kao i Đokoviću. Uvek ste za nešto krivi i izloženi kritici, bez ikakve potrebe.
    (Trigger, 6. avgust 2020 15:56)

    # Link komentara

  92. muka mi je od ovih amerikacana. napravise circus od nba I sad to zovu kosarka I sad Im je Jos Vlada kriv. izgleda da se uvek samo trazi razlog da se napada nasa zemlja
    (milos, 6. avgust 2020 15:54)

    # Link komentara

  93. Nažalost, ostaće upamćen po draftu 2018 kada nije uzeo Dončića. Taj dogadjaj ga svrštava medju najgluplje poteze u istoriji drafta zajedno sa Portlandom (uzeo Bowiea) koji nije uzeo MJ i Detroita (uzeo Miličića) koji nije uzeo LeBrona ili Carmela ili Wadea.
    (Mariborcan1970, 6. avgust 2020 15:53)

    # Link komentara

  94. Ma ko si ti bre da spominjees vladetu..jedan ovakav koment da se nadje..drz se DlM i Vlade Divac..sve naj stari moj
    (Bgd, 6. avgust 2020 15:52)

    # Link komentara

  95. Није иx Владе обезбедио добрим уговорима за џабе!
    (Прави Валтер, 6. avgust 2020 15:47)

    # Link komentara

  96. Mislim daa Luk treba da ode, i da je vreme da Obradovic se oproba u Nba, to bi mogao da bude pun pogodak, Bogdanovic bi jos upoznao ostale igrace ko im dolazi, jer ocigledno da ovim igracima fali "cvrsta ruka" i da se zna red, a to niko bolje ne moze uvesti od Zeljka i imali bi Sakramento sa malo drugacijom igrom od ostalih ekipa sto ne bi bilo lose, bila bi to kombinacija evropskog stila igre al naravno dosta bi taj ritam bio brzi nego u Evropi
    (Realist, 6. avgust 2020 15:45)

    # Link komentara

  97. Bilo je krajnje vreme... Demagog nesposobni. Sad ce on u Srbiju za predsednika OK, KSS,...
    (sova, 6. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  98. Svaka mu na mestu
    (Rale, 6. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  99. Toliko o tome da mu niko ne zamera Dončića. Ovaj čovek voli Divca to se oseti iz svakog slova članka ali greška sa Lukom je katastrofalna. Priče da Luka nije hteo u Sakramenta to jednostavno u NBA i u Americi ne postoji. Ima da ides gde ti se kaže i za to si plaćen. A inače mogao je da ga uzme Divac i odmah da ga trejduje i dobije još nekoliko stvari u tom trejdu. Nema opravdanja za Divca pogotovo sto je Bagli promašen igrač.
    (Milan_PT, 6. avgust 2020 15:39)

    # Link komentara

  100. Mislim da se svako normalan slaže, probao je, menjao, dovodio, odvodio, JEDNOSTAVNO ne ide i treba da se dovede neko ko će podići ovu posrnulu franšizu.
    Kockao se i sa Bogdanom, Hildom, JEDNOSTAVNO ni oni nisu dovoljno dobri da bi podigli franšizu i to je već jasno kao dan.
    O trenerima i promašajima po pitanju njih da ne govorimo tek.
    Ne znam šta mu je na pameti bilo Voltona da dovede posle onakve sezone sa Lejkersima gde je lik uspeo da jedan Lebron nakon skoro 15 godina konstante ne uđe u plejof uopšte...
    To je bila odluka koja ga je zakopala po meni.
    (VOSAK, 6. avgust 2020 15:37)

    # Link komentara

  101. Нажалост, није човек за место ген.менаџера. После 5 година резултата нема. Време је за неког другог.
    (ПункиШа, 6. avgust 2020 15:37)

    # Link komentara

  102. Nas je, ali jedan od najgorih General Manager-a u NBA.
    (Some, 6. avgust 2020 15:36)

    # Link komentara

  103. Kasno ste se setili.
    (Jarić T Živadin, 6. avgust 2020 15:35)

    # Link komentara

  104. Vlade je napravio pricu u Sacramentu za Bogdana I za Bjelicu. Da je dosao Doncic, neko bi morao da pakuje kofere iz Sacramenta, Bogdan najverovatnije. Jednostavno, zastitio je nase igrace, obezbedio im jake i dobre ugovore.
    (Dejan, 6. avgust 2020 15:34)

    # Link komentara

  105. Potpisujem, ne svaku
    rec, vec svako slovo.
    (Cole, 6. avgust 2020 15:33)

    # Link komentara

  106. Reklo bi se - sve tačno.
    (Djorgo, 6. avgust 2020 15:33)

    # Link komentara

  107. Iskreno,covek je sve lepo napisao,ostace upamcen po tome da je propustio da dovede Doncica,a samim tim i drasticno preokrene situaciju u svoju korist!Veliki igrac,los rukovodilac!
    (Kg Kg, 6. avgust 2020 15:33)

    # Link komentara

  108. Bukvalno mu je svaka na mestu. Nema sta da se doda.
    (Marko Balaban, 6. avgust 2020 15:32)

    # Link komentara

  109. Nek povede i Snajperistu:D
    (:D, 6. avgust 2020 15:31)

    # Link komentara

  110. tako je to, kad guras nase de im nije mesto niti su dorasli tom nivou
    (milos, 6. avgust 2020 15:29)

    # Link komentara