1. (KliftonToni, 13. jul 2020 08:58)

    To sto si rodjen pre 10-ak godina ne amnestirate od gluposti koju si napisao.
    (ultrasrbin, 14. jul 2020 01:00)

    # Link komentara

  2. (Bojan., 12. jul 2020 14:47)
    ok. sve sto si rekao je istina i zasto onda promena pib-a?
    (ultrasrbin, 14. jul 2020 00:58)

    # Link komentara

  3. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)

    Ono kad o sujeti prica covek koji navija za "FMP moze da se zove kako hoce", a pominje da ce neko biti iza Zvezde koja ne postoji. Samo pogledaj PIB do 2011 i nakon toga i sve ce ti biti jasno.
    Posto ste pokazali da ste zalosni licemeri molim vas da se ne javljate. 1999 vam odgovaralo da se prvenstvo zavrsi na osnovu trenutne tabele, a sada ste sa 4 mesta prigrabili EL i to tako sto ste zeznuli druge srpske klubove. Neko to od gore vidi sve
    O sujeti prica navijac kluba koji je Partizanu oteo Voldena i to pominje sujetu jer ce Partizan mozda dovesti bivseg igraca Zvezde.
    (ultrasrbin, 14. jul 2020 00:37)

    # Link komentara

  4. Он је сваке 2 или 3 гоидине избацивао кошаркаше за репрезентацију и од његовог рада је наша кошарка имала само користи
    (Мики, 12. jul 2020 17:51)

    Извињавам се, али које то "играче" осим Богдана?
    (KliftonToni, 13. jul 2020 08:58)

    # Link komentara

  5. Ti da znaš a neznas da svaki dogovor sa ppr je samo plaćanje u dužem periodu i oni su nadležni da prate dali klub postuje sporazume i dali ce da isplati dug u roku i toje zvezda uradila i sve obaveze prema toj agenciji ispoštovala i dug isplatila. Kakvo bre gašenje nigde to nepise Viste bili ugašeni i promenili u ime igokeja partizan i vas je vlasnik dodig samo to se drzi u tajnosti radi sukoba interesa i kad se bude privatizovali klubovi tad ce se ozvaničiti daje gazda partizana dodig. Tad cete se setiti i vašeg Danilovića koji vam ugasijo partizan i očito opelo ali bice kasno za vas navijače igokeja partizan. Pozdrav
    (zdravkogfl, 13. jul 2020 00:01)

    # Link komentara

  6. ljudi ne odustajte od Devina Vilijamsa, on ce biti najtrazeniji centar evrope sledece i one tamo sezone, to je novi Kajl Hajns, ako imate mogucnost dovedite ga, dugo nisam video da neko tako dominira u reketu kao on, a vec vise od dvadeset godina pratim kosarku...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kk, 12. jul 2020 12:37

    Симанић га лепо за таблу, у прошлегодишњем финалу АБА лиге.
    (Хаузер, 12. jul 2020 20:25)

    # Link komentara

  7. Slobodan..
    Partizan je bio najbolji u najacem takmicenju.
    A vi kako te ?
     (Ramones, 12. jul 2020 19:55)

    # Link komentara

  8. (Visoka moda, 12. jul 2020 18:39)

    Vredjanjem neces sakriti svoje neznanje.
    Zakon o stečaju i UPPR su dva razlicita zakona, nemaju veze jedan sa drugim i to svako iole obrazovan zna.
    Sa tim sto si ta dva zakona "spojio u jedno" govori koliko si šupalj.
    Kod KKCZ je izveden Unapred pripremljen paln reorganizacije (UPPR), a ne stečaj.
    Pozdrav tebi i stvarno kraj price. Sledeci put se barem obavesti o onome sto pises, da imam smisla, jer gore napisano nema veze sa vezom. Kazem ti zbog tebe jer ce te mozda kostati u zivotu ta "polu-informisanost". Bolje da ne znas nista, nego da "na pola" ,a to "na pola" nema veze sa mozgom
    Pozdrav i prijatno vece
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 18:57)

    # Link komentara

  9. @isprani mozgovi

    Tvoj nick govori zaista mnogo o tebi. Mozak je toliko ispran da su ostale samo funkcije za komandu prstiju, koji se samo koriste za kucanje na tastaturi. Tvoja glupost je utoliko veća, kad nemajući odgovarajuće argumente, posežeš za uvredama i omalovažavanjima sagovornika, a ne vidiš da si plitak ko potok. Da si ikad pročitao nešto na temu oko koje si ušao u raspravu, ničim izazvan, ne bi ovako nešto napisao. Pročitaj zakon o stečajnom postupku, pa ćeš videti koja su prava i obaveze pravnog lica u stečaju, pa ćeš videti da li ima sličnosti sa kk cz. Izgleda da si jedino u životu pročitao komentare na ovom sajtu. Možeš da se ljutiš koliko ti volja, ali činjenica je da kk cz ne postoji u izvornom obliku. I da, u pravu si, nisam trebao da pišem o istoriji kk Partizan, jer zbog toga ne možete da spavate i za vas se košarka igra od 2012. godine.
    Pozdrav i kraj priče.
     (Visoka moda, 12. jul 2020 18:39)

    # Link komentara

  10. Процес сахрањивања наше кошарке добија нови замах.У њему активно учествују сви кошаркашки посленици који се нешто питају у Србији.Давање шансе српским играчима је мислена именица , тренери и управе су уплашени од неуспеха било које врсте.Не стварамо своје играче , мада потенцијала има , млађе селекције све лошије , у омладинским категоријама игра по неколико странаца , ето где смо дошли.При том се обезнањена маса радује када год Звезда или Партизан потпишу неког страног играча као да ће он донети све титуле света.Погрешно јер се не иде на велики рад и стварање играча.Дуле Вујошевић је зато и отеран из наше кошарке , да се играчи више не би стварали крвавим радом ,јер он може некоме бити узор , и то лош.Он је сваке 2 или 3 гоидине избацивао кошаркаше за репрезентацију и од његовог рада је наша кошарка имала само користи.Он више није добродошао ни у Партизан , јер су стручњаци распродаје које предводи Остоја Мијаиловић решили да путем штапа и канапа воде кошарку.Човић као потписује клинце за Звезду , бацања прашине у очи , нико од њих неће играти , Симанић , Радановв , Ускоковићкао фол треба да се боре за место у тиму.Прича за малу децу.Огњен Добрић већ три сезоне игра сјајно , и сваке следеће на његово местодоводе просечне странце.То се односи и на Симанића и Раданова.Све у свему , не радујте се пуно навијачи , када ови који воде кошарку у Србији напуне џепове , бићемо трећа европска лига.НАЈКАСНИЈЕ ЗА ТРИ ГОДИНЕ.
    (Мики, 12. jul 2020 17:51)

    # Link komentara

  11. Visoka moda, 12. jul 2020 17:01

    Gde u Zokonu o UPPR-u pise da se isplacuje 1,5% ??? Zasto pises nesto sto ne znas ?!
    Postoji "red poverilaca" gde je drzava u prvi poverilac sa svojim porezima i doprinosima. GLAVNICA ostaje ! Nema oprosta, samo se kamata "brise". Drugi red su plate igracima, radnoj zajednici i slicno.
    Treci red su poverioci dobavljaci i ostalo sa kojima se pravi dogovor oko visine duga, nacina isplate i ostalo. Kad se sve to sakupilo na gomilu, doslo se do cifre od 4,3-4,5 mil koji je isplacen, a ne 300K kako ti lupetas. Strasno !
    Znaci,NEMA PROPISAN PROCENAT ! Ali ti bez blama to pises, kao da si u najmanju ruku sam pisao taj Zakon.
    Ti stvarno veze nemas sa zivotom
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 17:41)

    # Link komentara

  12. Ja frustarcije, hvala Bogu, nemam, a još manje imam razloga za tako nešto. Ipak smo mi najtrofejniji košarkaški klub u Srbiji, a pored toga imamo i 4 evropska pehara, a na jednom piše PRVAK EVROPE.
    Pozdrav
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Visoka moda, 12. jul 2020 17:01)

    Stvarno bih te zamoliio da se vise ne sramotiš
    "UPPR u narodu poznat kao stečajni postupak, ako nisi znao " ???
    UPPR i stečajni postupak su isto?!

    DA LI SI SVESTAN KOJU SI GLUPOST NAPISAO ?!

    U statutu piše u vezi sa imovinom ?!

    I na kraju, posto si sve "argumente" potrosio pozivas se na istoriju.Neko vama sporo ti sto ste osvojili ?! Kakve to ima veze sa temom rasprave ?!

    Problem je sto pokusavas da ispadnes pametan, a nisi. Sto se frljas sa stvarima u koje se ne razumes, tako da svaka polemila sa tobom prestaje.
    Nauči nešto, pa se javi. Ovako stvarno ispadaš presmešan
    (isprani mozak, 12. jul 2020 17:32)

    # Link komentara

  13. @Ovo je dokaz grobarima koji kokodacu non stop o FMPu. Nama prebacuju da smo mi promenili ime a oni su jedini promenili ime K.K.a i ZVANIČNO se zvali partizanIGOKEA, sto se JASNO VIDELO na dresu!!!!
    Psssssst.
    (Gorki, 12. jul 2020 17:04)


    Gorko grozdje za Gorkija.Niste vi promenili ime,FMP je promenio ime u Crvena zvezda Beograd,a vi presli da navijate za taj klub.Original Zvezda se ledila u zamrzivacu dok ste slavili titule FMP-a.Da ne pocinjemo temu kako klub koji se ne takmici 2 godine nije poslat u nizi rang pa propisima vec se nakon 4 odledio i zaigrao EL,zato psssssst.
    (Qwerty, 12. jul 2020 17:30)

    # Link komentara

  14. @Ovo je dokaz grobarima koji kokodacu non stop o FMPu. Nama prebacuju da smo mi promenili ime a oni su jedini promenili ime K.K.a i ZVANIČNO se zvali partizanIGOKEA, sto se JASNO VIDELO na dresu!!!!
    Psssssst.
    (Gorki, 12. jul 2020 17:04)


    Gorko grozdje za Gorkija.Niste vi promenili ime,FMP je promenio ime u Crvena zvezda Beograd,a vi presli da navijate za taj klub.Original Zvezda se ledila u zamrzivacu dok ste slavili titule FMP-a.Da ne pocinjemo temu kako klub koji se ne takmici 2 godine nije poslat u nizi rang pa propisima vec se nakon 4 odledio i zaigrao EL,zato psssssst.
    (Qwerty, 12. jul 2020 17:29)

    # Link komentara

  15. Ta drugorazredna evropska ekipa iz treceg sesira je potopila tvog dvanaestoplasiranog ucesnika Evrolige u finalu Radivoja Koraca. Misli o tome.
    (Will Mosley, 12. jul 2020 16:34)





    :)))))
    striptizeta, znam da baš i nisi oličenje pismenosti, ipak:
    na jako čudan način pišeš - brat ilija i kum milija?!
    (mladići borovi, devojke jele, 12. jul 2020 17:19)

    # Link komentara

  16. Ta drugorazredna evropska ekipa iz treceg sesira je potopila tvog dvanaestoplasiranog ucesnika Evrolige u finalu Radivoja Koraca. Misli o tome.
    (Will Mosley, 12. jul 2020 16:34)

    Druze kup je takmicenje koje se ne osvaja, ono se poklanja vama ...
    Osvojicete ga i ove godine, misli o tome ...
    (Slobodan, 12. jul 2020 17:19)

    # Link komentara

  17. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    Хај'мо редом да решавамо пресељења онда...прво да Динаму вратимо оно што се код нас запатило од остатака ХШК Грађански...кад ту мрљу решимо, неће бити разлога за даљу свађу...


    И идемо....Дангуба и Лесор...који још наш промашај иде као утешна награда другарима из рупе...
    (Алекса, 12. jul 2020 17:13)

    # Link komentara

  18. Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

    Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale.

    Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.
    - Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović.

    Ovo je dokaz grobarima koji kokodacu non stop o FMPu. Nama prebacuju da smo mi promenili ime a oni su jedini promenili ime K.K.a i ZVANIČNO se zvali partizanIGOKEA, sto se JASNO VIDELO na dresu!!!!
    Psssssst.
     (Gorki, 12. jul 2020 17:04)

    # Link komentara

  19. Ta drugorazredna evropska ekipa iz treceg sesira je potopila tvog dvanaestoplasiranog ucesnika Evrolige u finalu Radivoja Koraca. Misli o tome.
    (Will Mosley, 12. jul 2020 16:34)

    Misli ti o tome koliko si smešan..ako imas sa čima...mada sumnjam da imaš...
     (maleno uplakano grobarče, 12. jul 2020 17:01)

    # Link komentara

  20. @ isprani mozgovi

    Ljutiš se zato što te boli istina?
    Pročitaj moj i svoj komentar i videćeš da si neke stvari potvrdio, a neke namerno izostavio.
    Prvo, pominješ PIB i matični broj prave zvezde, a izostavljaš ove druge, zato što i sam znaš da nisu isti.
    Drugo, po zakonu o uppr-u vraća se 1.5% ukupnog duga samo ukoliko pravno lice/sportsko udruženje ne napravi ni dinar novog duga u periodu od 5 godina od dana usvajanja uppr-a. Uppr je inače u narodu poznatiji kao stečajni postupak, ako nisi znao, i traje tačno onoliko koliko je sud odredio, u ovom slučaju 5 godina. Taj iznos je oko 300.000 eur, i nikako ne može biti kao što si napisao.
    Treće, 2012 nije osnovan novi klub, nego ne fmp promenio ime u kk cz beograd, sa kasnijim dodacima diva , telekom... U statutu prave zvezde piše da sva njena imovina prilikom gašenja, ukoliko je ima, prelazi na sd crvena zvezda, dok u statutu nove zvezde sva njena imovina prelazi na kk radnički basket, kasnije nazvan fmp. Slučajno?
    Sporazum kome će da pripadnu trofeji je validan skoro kao i dogovor između mene i žene na koji način ćemo da potrošimo platu.
    Ja frustarcije, hvala Bogu, nemam, a još manje imam razloga za tako nešto. Ipak smo mi najtrofejniji košarkaški klub u Srbiji, a pored toga imamo i 4 evropska pehara, a na jednom piše PRVAK EVROPE.
    Pozdrav
     (Visoka moda, 12. jul 2020 17:01)

    # Link komentara

  21. Ovaj covic mi nije jasan uopste.daj bre covece vrati kalinica,zadrzi berona,na centru smo jaki,dovedi jovica,teodosica ili markovica i jos jednu zvedu za vece pare i napadni f4 .pa kad uzmemo titulu da zacute zanavek ovi iz laktasa.
    (Auuu, 12. jul 2020 16:58)

    # Link komentara

  22. Najnovija vest: Djenka i Lazic prelaze u Partizan!
    (Uwzpp, 12. jul 2020 16:56)

    # Link komentara

  23. Ovi se navadili na nase skartove.
     (Vucko, 12. jul 2020 16:47)

    # Link komentara

  24. Molim vas dovedite Lesora ali molim vas ko Boga!
    (Wllaxy, 12. jul 2020 13:36)

    Hocemo, cim stigne Teodosic.
     (Will Mosley, 12. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  25. Jeste Lesor los igrac ali nije bas toliko da posle Evroligasa spadne toliko nisko da igra u drugorazrednoj Evropskoj ekipi iz treceg sesira ...
    (Slobodan, 12. jul 2020 14:23)

    Ta drugorazredna evropska ekipa iz treceg sesira je potopila tvog dvanaestoplasiranog ucesnika Evrolige u finalu Radivoja Koraca. Misli o tome.
     (Will Mosley, 12. jul 2020 16:34)

    # Link komentara

  26. Ovo su gluposti, vadite pare i potpisujte Justina Tillmana, kao sto ste vec hteli, nego ste se "stekali".Decko je opasan igrac, "zver", samo sto cete malo vise da ga platite sada, jer niko u Sassariju nije lud...
    (Nick, 12. jul 2020 16:26)

    # Link komentara

  27. Ovo vise nije derbi niti domaca kosarka koju uzivam da pratim.
    Od 10 igraca na terenu, 8 stranci, 1 preso iz zvezde u partizan i 1 iz partizana u zvezdu. Nasi daju do 6 poena.
    Kao da gledam utakmicu 2 spanske lige.
     (aabb, 12. jul 2020 16:24)

    # Link komentara

  28. Znači czv će uzeti još jednog igrača partizana...
     (mikac357, 12. jul 2020 15:49)

    # Link komentara

  29. (Visoka moda, 12. jul 2020 15:09)

    Da, veću gluposti od tvog komentara nisam skoro procitao, pri čemu glumiš neku "finocu", a u stvari tragovi dubokih frustracija se osecaju.
    Ali na stranu tvoje očigledne frustracije...problem je u totalnom neznanju, ne poznavanju, bolje reči polu-znanju koje je gore od neznanja.

    2012. KKCZ prelazi iz aktivnog stanja u stanje mirovanja (sto vi nazivate "zamrzivač") . Klub je upisan u registar APR-a 19.01.1998. god sa MB 07024924 Pojam "mirovanja" je poznati svima , osim tebi ali sebi daješ za pravo da nekome kaze da je "napisao glupost" , a ti šupalj sa svih strana.
    2012 (tačnnije 02.07.2012.) Ugovorom FMP i KK CZ , formira se novi klub KK CZ Beograd koja funkcionise po principu da se u svim takmicenjima rezultati pripisuju KKCZ, a u tom medjuvremenu vračaju se dugovi na osnovu stanja revizorske kuce. Dug od cirka 16 mil, vracen je po UPPR-u i to u iznosu od oko 4,3-4,5 mil (prvi,drugi, treci "red poverioca).
    05.07.2015. u skladu sa UPPR-om, a na osnovu odluke Privrednog Suda u Bg, UPPR je završen, KK CZ prelazi iz stanja "mirovanja" u "aktivno" stanje

    Tvoje frustracije razumem i zao mi je sto je tako, ali neznanje nikako. Sve sto sam napisao je lako proverljivo na sajtu APR-a, samo treba pogledati. Ako ne znas kako, slobono mi se obrati rado cu ti pomoci. Mozda nemaš kapacitet a to shvatis ali veruj mi nije teko.
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 15:48)

    # Link komentara

  30. Da li je ovo neka sala. Igokea 2 kupuje igraca iz japanske Nagoje???
     (dovla, 12. jul 2020 15:43)

    # Link komentara

  31. Visoka moda i ostali- Evro liga, FIBA, NBA-svi su losije upuceni u situaciju od vas grobara. Ocigledno vas veoma boli sto su prosli dani vase dominacije, nekad zasluzene, a nekad ostvarene brutalnim pritiscima svih mogucih vrsta. Sto se naseg " gazde" tice, ponekad se i sam previse uzivi u tu ulogu. Sve dok neko ne bude resio da pusti duhove iz ormana, a onda...
     (Bocko, 12. jul 2020 15:40)

    # Link komentara

  32. Kaakav Lesor, dajte Meklina.
     (Will Mosley, 12. jul 2020 15:38)

    # Link komentara

  33. @Pomahnitali Garfild-u pravu si da Partizan nije Igokea.Partizan je kosarkaski klub iz Beograda,a Igokea je iz Bosne.Isto si u pravu da crvena zvezda nije FMP-e.FMP-e je klub iz predgradja,a crvena zvezda je veliki kosarkaski klub iz Beograda,koji je bio najtrofejniji u bivsoj SFRJ (sto se tice domacih titula),ali vise nepostoi.UGASENO.
    (Miroslav, 12. jul 2020 15:26)

    # Link komentara

  34. Šta je problem i da je ugasen KK Crvena Zvezda i da se osnovala ista Crvena Zvezda udružena sa KK FMP??? Ja navijam za Crvenu Zvezdu i ta Crvena Zvezda vas dobija vec lagano 6god... Znamo svi da je to Crvena Zvezda ma gde god bila njena adresa, može da bude u Kruševcu. Njeno ime je KK Crvena Zvezda i kraj priče pa i da je nastala juče boli me uvo šta misle grobari, mi ih dobijamo vec godinama. Veći je problem što se umislili da ste vi jedini kosarkaski klub na ovim prostorima i da samo vi imate pravo da budete prvi i da igrate evroligu ko da ste je osvojili 10x u svojoj istoriji a ne jednom. Ok, u partizanu su igrala velika košarkaška imena, pravili su se rezultati u Srbiji i ABA ligi, u evroligi nista posebno sem final foura svaka čast za to ali ljudi bre vi ko da ste tim final fourom osvojili evroligu. Ako se vratimo samo par god u nazad guubili ste od CSKA po 40 poena razlike, imali po 5,6 pobeda itd... Nikog neomalovažavam, ali nista vi jedini i Bogom dani da samo vi igrate košarku.
    (Taurunum, 12. jul 2020 14:41)

    Mnoge si stvari naveo sa kojima se i ja slazem,cak i neke koje su negativne po nas.
    Zameram ti da najvazniju stvar nisi ni spomenuo,znam da nije slucajno,koliko si se puta radovao uspesima reprez. u kojima su te zvezde Partizana bili glavni razlog osvajanja trofeja.
    Po meni ,tu je i najveca razlika izmedju dva kluba,cak i veca nego sto je osvajanje titule u Evropi.
     (marko992, 12. jul 2020 15:26)

    # Link komentara

  35. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    Nema smisla od 2007.kad je lopta presla Drinu i kad ste postali jedan klub...od tada vise nema derbija,nazalost.
    (Realno, 12. jul 2020 15:26)

    # Link komentara

  36. Da, ali Wolden je platio sam obeštećenje da iz malog pređe u ozbiljan veliki klub
    (ZORZO BARTOMJU, 12. jul 2020 15:25)

    # Link komentara

  37. Kompleksi rade...mnogo boli Volden,izgleda...
    (Istina, 12. jul 2020 15:19)

    # Link komentara

  38. @Bojan
    Gospodine Bojane,
    Više gluposti i neistina nisam skoro pročitao.
    Po našim zvaničnim pravilima u sportu, klub koji se ugasi, može da krene opet da se takmiči ISKLJUČIVO iz najniže ranga tog sporta, ali sa drugim pibom i matičnim brojem.
    PIB i matični broj si jedinstveni i nije moguće da dva pravna lica /sportska udruženja imaju isti. To bi značilo da dva različita čoveka imaju isti jmbg, što je nemoguće.
    Grb kao sredstvo prepoznavanja se registruje samo kao "trade mark", ukoliko to pravno lice / sportsko udruženje želi, a ako ne može ga koristiti svako ko želi.
    Znam da vam je teško što vam je čovke ugasio klub i ubedio vas da je sve kao pre, ali nije na odmet da se informišete pre nego što napišete ovakve gluposti.
    Pozdrav
     (Visoka moda, 12. jul 2020 15:09)

    # Link komentara

  39. Burazeru, oni su oiviceni ko terasa. Pokusati da izjednacis Partizan Igokea sa gasenjem jednog kluba i navijanjem za drugi.... a sta reci? Tuga, i dobro je sto nam vise nisu komsije (sad su panteri iz predgradja) da nas ne blamiraju. ?
    (transfer blama, 12. jul 2020 13:55)

    "Poricanje je odbijanje da se prihvati stvarnost ili činjenica, ponašajući se kao da bolan događaj, misao ili osećanje ne postoje. Smatra se jednim od najprimitivnijih mehanizama odbrane zato što je karakteristika razvoja u ranom detinjstvu."

    Razumem te sine...
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 14:59)

    # Link komentara

  40. Covke, pa mnogo nam je dva razvojna kluba, ne treba preterivati
    (DEJAN CZ, 12. jul 2020 14:58)

    # Link komentara

  41. Burazeru, oni su oiviceni ko terasa. Pokusati da izjednacis Partizan Igokea sa gasenjem jednog kluba i navijanjem za drugi.... a sta reci? Tuga, i dobro je sto nam vise nisu komsije (sad su panteri iz predgradja) da nas ne blamiraju. ?
    (transfer blama, 12. jul 2020 13:55)

    I tebe, kao "pudlicu" obisao komsija ...?
    Ili je pala trojka...?
     (maleno uplakano grobarče, 12. jul 2020 14:54)

    # Link komentara

  42. Pa nije, nema partizana od 2007.
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 13:01)

    Ovo je ono kad čovek poistovećuje gašenje i stavljanje jednog kluba u zamrzivač kao i prepuštanje grba i imena nekom doktoru iz predgrađa, sa potpisivanjem sportsko poslovne saradnje između dva bratska kluba gde ni jedan nije bio u stanju gašenja niti bilo šta slično...
    Pamet vam nije jača strana, jel da?
    (panter pudlica, 12. jul 2020 14:02)

    Znači nije pms...ipak komsija...
     (maleno uplakano grobarče, 12. jul 2020 14:53)

    # Link komentara

  43. Da pojasnim i Partizanovcima i Zvezdasima.Po nasem zakonu klub se moze ugasiti i ponovo poceti takmiciti pod istim grbom ii pecato i prebivalictem i istim pibom.To se desavalo i pre 30 godina,u selima se fudbalski klubovi gasili po nekoliko puta i opet se takmice sa istim imenom i istim pecatom i istim prebivalistem.Ovi sto lupetaju ovde mogu samo lupati gluposti a ovo je jedina istina.
    (Bojan., 12. jul 2020 14:47)

    # Link komentara

  44. Šta je problem i da je ugasen KK Crvena Zvezda i da se osnovala ista Crvena Zvezda udružena sa KK FMP??? Ja navijam za Crvenu Zvezdu i ta Crvena Zvezda vas dobija vec lagano 6god... Znamo svi da je to Crvena Zvezda ma gde god bila njena adresa, može da bude u Kruševcu. Njeno ime je KK Crvena Zvezda i kraj priče pa i da je nastala juče boli me uvo šta misle grobari, mi ih dobijamo vec godinama. Veći je problem što se umislili da ste vi jedini kosarkaski klub na ovim prostorima i da samo vi imate pravo da budete prvi i da igrate evroligu ko da ste je osvojili 10x u svojoj istoriji a ne jednom. Ok, u partizanu su igrala velika košarkaška imena, pravili su se rezultati u Srbiji i ABA ligi, u evroligi nista posebno sem final foura svaka čast za to ali ljudi bre vi ko da ste tim final fourom osvojili evroligu. Ako se vratimo samo par god u nazad guubili ste od CSKA po 40 poena razlike, imali po 5,6 pobeda itd... Nikog neomalovažavam, ali nista vi jedini i Bogom dani da samo vi igrate košarku.
     (Taurunum, 12. jul 2020 14:41)

    # Link komentara

  45. Jeste Lesor los igrac ali nije bas toliko da posle Evroligasa spadne toliko nisko da igra u drugorazrednoj Evropskoj ekipi iz treceg sesira ...
    (Slobodan, 12. jul 2020 14:23)

    # Link komentara

  46. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    ????? nisi normalan ahahahaha ??? nemoj da im stajes na muku ????
    (nemoj kume ???, 12. jul 2020 14:03)

    # Link komentara

  47. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    Pa nije, nema partizana od 2007.
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 13:01)

    Ovo je ono kad čovek poistovećuje gašenje i stavljanje jednog kluba u zamrzivač kao i prepuštanje grba i imena nekom doktoru iz predgrađa, sa potpisivanjem sportsko poslovne saradnje između dva bratska kluba gde ni jedan nije bio u stanju gašenja niti bilo šta slično...
    Pamet vam nije jača strana, jel da?
     (panter pudlica, 12. jul 2020 14:02)

    # Link komentara

  48. Kam to Partizai Igokea since 2007 bro.
    (Gossa placa Zeljko, 12. jul 2020 12:48)

    Koliko si samo ispao glup ovim komentarom, kada bi samo znao...
    Nekad je pametnije ćutati i ne blamirati se bez potrebe. Ali ti si izgleda zavisan od toga...
    (panter pudlica, 12. jul 2020 13:04)


    Burazeru, oni su oiviceni ko terasa. Pokusati da izjednacis Partizan Igokea sa gasenjem jednog kluba i navijanjem za drugi.... a sta reci? Tuga, i dobro je sto nam vise nisu komsije (sad su panteri iz predgradja) da nas ne blamiraju. ?
    (transfer blama, 12. jul 2020 13:55)

    # Link komentara

  49. @panter pudlica

    Nesto si nervozan od jutros...pms ili nocas obilazio komšija...?
     (maleno uplakano grobarče, 12. jul 2020 13:41)

    # Link komentara

  50. Molim vas dovedite Lesora ali molim vas ko Boga!
     (Wllaxy, 12. jul 2020 13:36)

    # Link komentara

  51. :)))))
    samo se vi bahatite, iznerviraćete nas pa ćemo potpisati birčevića, a onda će vam čović biti kriv!
    (mladići borovi, devojke jele, 12. jul 2020 13:35)

    # Link komentara

  52. Lesor veze nema sa basketom
    (P a r t i z a n, 12. jul 2020 13:19)

    # Link komentara

  53. Ovi postadoše naša filijala...
    (Delije Čikago, 12. jul 2020 12:40)

    Aj bar pokušaj da razmisliš šta si napisao. Sumnjam da ćeš shvatiti ali bar pokušaj...
    Za Voldena je ok reći nešto tako. Ali ovo?!
    Ti izgleda nekom svojom obrnutom logikom shvataš reč filijala.
    Panter, ništa čudno...
     (panter pudlica, 12. jul 2020 13:09)

    # Link komentara

  54. Kam to Partizai Igokea since 2007 bro.
    (Gossa placa Zeljko, 12. jul 2020 12:48)

    Koliko si samo ispao glup ovim komentarom, kada bi samo znao...
    Nekad je pametnije ćutati i ne blamirati se bez potrebe. Ali ti si izgleda zavisan od toga...
     (panter pudlica, 12. jul 2020 13:04)

    # Link komentara

  55. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    Pa nije, nema partizana od 2007.
    (isprani mozgovi, 12. jul 2020 13:01)

    # Link komentara

  56. Kada je došao, prvih par utakmica je bio odlican. Skok, brzina, cak i sut sa distance. Medjutim nakon mesec dana ga je Alimpijevic "ubio",tako da mislim da je korektan igrac.
     (Njami, 12. jul 2020 12:56)

    # Link komentara

  57. Kam to Partizai Igokea since 2007 bro.
    (Gossa placa Zeljko, 12. jul 2020 12:48)

    # Link komentara

  58. Imate priliku da dovedete jednog od najdominantnijih centara evrope i prosto mi nije jasno da ga jos niko nije uzeo od evroligaskih ekipa sa onakvom statistikom od prosle sezone, jednostavno je nezadrziv, moderna petica koja je poslednjih godina bas na ceni, ako ste u mogucnosti ne treba razmisljati pa i dati malo vise novca ako treba ali dovesti Devina Vilijamsa.
     (Akimi, 12. jul 2020 12:43)

    # Link komentara

  59. Tooo…oo ...dovedite ga. On vam treba!!! Ubicemo vas samo na pick and roll hahahahahaha
    (John Terry, 12. jul 2020 12:43)

    # Link komentara

  60. Ovi postadoše naša filijala...
     (Delije Čikago, 12. jul 2020 12:40)

    # Link komentara

  61. ljudi ne odustajte od Devina Vilijamsa, on ce biti najtrazeniji centar evrope sledece i one tamo sezone, to je novi Kajl Hajns, ako imate mogucnost dovedite ga, dugo nisam video da neko tako dominira u reketu kao on, a vec vise od dvadeset godina pratim kosarku...
     (kk, 12. jul 2020 12:37)

    # Link komentara

  62. Tradicija KKP i igrači... neko reče.

    Pa unazad 7 god skupljate otpatke iz ABA... neki su malo bolji Gordić i sad Kodi MM, Dangubić... neki prosek Janković N a neki teški promašaji Sani, Janković S i evo Lesor.

    A koga ste naučili da trči... to je Miško objasnio blanko ugovorom, tako da obratite se njumu možda laže.

    Za 7 godina poštovanje za Jaramaza stvarno je "oživeo" karijeru i potencijalno Trifunović jer je na dobrom putu. Vanja jedini prodat igrač domaći.

    Ostalo možete da bacite u bunar.
    (onako, 12. jul 2020 12:37)

    # Link komentara

  63. Hajmo ovako, da bude jasnije. Da li se iko seca Nikole Pekovica iz Atlasa. Covek je poceo da igra kosarku u 18-oj godini. Nije znao ni da trci. Onda ga je Dule naucio tri osnovne stvari i covek je postao najbolji centar EL i otisao u NBA, zgrnuo milione.
    (Pomahnitali Garfild, 12. jul 2020 10:42)

    Evo kako se spinovanjem dolazi do lažne istorije. Nikola Peković je pre dolaska u partizan bio mladi reprezentativac zemlje Srbije i Crne Gore i sa 18 godina je osvojio srebro na EP u Rusiji. Bio je strašan potencijal i već ozbiljan igrač u tim godinama. Da mu partizan nije ponudio blanko ugovor kako je Miško pričao, prešao bi u Hemofarm jer mu je to bila želja. Dakle nije Duško Vujošević nikog otkrio, niti ga naučio da trči. Samo je godinama uzimao najbolje, od kojih je takodje mnogo njih propalo, ali se o tome ne priča.
     (Žorž, 12. jul 2020 12:35)

    # Link komentara

  64. Ne daj bože, šta će nam ovaj. Daj Meklina ili nekog još jačeg
     (Luke Babbitt gravedigger, 12. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  65. Još samo Fiću da dovedu i onda su Zvezdina filijala!?
    (naše će sene ..., 12. jul 2020 12:07)

    # Link komentara

  66. Dal nas Loncar malo zeza umesto da pojacava tim on ga dodatno oslabljulje...
    (Nenad Grobar Pirot, 12. jul 2020 12:04)

    # Link komentara

  67. hahaha na wiki pise da je vec clan Partizana :-)
     (aca, 12. jul 2020 11:59)

    # Link komentara

  68. Ljudi, da li je moguce da su jedni te isti komentari na svaku vest o Zvezdi i Partizanu.

    Kako vam ne dosadi. Imate li nesto konstruktivno napisati? Prednosti, mane igraca, kako ce se uklopiti u sistem, itd, itd...

    Jesmo li toliko zatupeli i toliko zatrovani da jedino sto postoji ovde je prepucavanje i prozivanje, vredjanje.

    FMP, Igokea, bankomati drzavni, Covic, Ostoja, mi vama, oni nama, mi njima ovo, ono, oni nama, ooooo...!!!
    (Pomahnitali Garfild, 12. jul 2020 11:51)

    # Link komentara

  69. Prigradski, to što je korona prekinula sezonu, ne briše stanje da ste u sva tri takmičenja gledali nam leđa. Stvarnost je sada, da nam je ekipa uigrana, a biće nešto jača...pa vi sa Salom Obradovićem i novim, neproverenim timom - nemate šta da tražite u narednoj sezoni.
    (Dragan Lo, 12. jul 2020 11:49)

    # Link komentara

  70. Filip kapiten,i trešretardizam u transu???
     (Aleksandar21, 12. jul 2020 11:44)

    # Link komentara

  71. LICJEMJERI
    (Grobar RS ??, 12. jul 2020 10:14)




    :)))))
    jedna od definicija avangarde na kk partizaи način:
    grafema "j" piše se, principijelno, ispred svakog "e", a da to jezikoslovlje ne bi prošlo nezamjećeno koriste se velika slova!
    (mladići borovi, devojke jele, 12. jul 2020 11:43)

    # Link komentara

  72. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)
    Ne znam po kom parametru smo iza vas. Daj jedan.
    (Martin, 12. jul 2020 11:39)

    # Link komentara

  73. fmp 3
    (jkl, 12. jul 2020 11:33)

    # Link komentara

  74. Od svih stranih centara koje je FMP doveo ovaj im je bio ponajbolji. Dobro bi se uklopio kod nas. Istovremeno bi to za njega bio veliki korak napred.
    (Pan, 12. jul 2020 11:31)

    # Link komentara

  75. Da nije Rasko Katic?
    (miki, 12. jul 2020 11:20)

    # Link komentara

  76. Kam tu red star bro
     (Neplivač, 12. jul 2020 11:18)

    # Link komentara

  77. Jesu li ovi odlepili? Danguba pa Lesor. Uzmite onda i Filipa. On je sigurno bolji igrac od obojice. Ostoja zeli da unisti sve dobro sto je zapoceo prosle sezone. Ili je to naredjenje iz GO?
     (matori 2, 12. jul 2020 11:17)

    # Link komentara

  78. Lesinari. To su od Zvezde naucili.
     (Roy74, 12. jul 2020 11:13)

    # Link komentara

  79. Godine su protracili da ni oni ne znaju gde, koncept katastrofa, bez plana, dovodi se s brda s dola,od trojke Nolana Smita nisu napravili igraca, umesto da su se okrenuli mladim talentovanim momcima, da bi se napravila baza, oni dovode strance, para ima, pa se zeli na osnovu toga doci do rezultata, prosle godine se bas imalo pa se uzimali mvp igraci skoro svih liga ... Zvezda je nekada igrala sa 5 klinaca, pa je krenula kod Zmaga Sagadina sa mladim Vitkovcem, Radivojevicem, Dragojlovicem, Dozetom, Mirkovicem, pa Kari sa Bjelicom, Keseljom, uz po jednog ili dva amera, a ovo hoce se nesto preko noci pa aj 10 amera, a navodno samoproklamovana institucija poznata po radu sa mladima, a mladih nigde ...
    (marko, 12. jul 2020 09:47)

    Klasican post legendinog sledbenika.
    Kada ste vi imali jednog do dva amera ni Partizan nije imao vise.
    Stalno pricate o stvaranju igraca,koliko ih vi sada imate dobrih koji igraju u kontinuitetu i da resavaju utakmice.Zbog cega imate amera na svakoj poziciji pored vasih jako dobrih mladih?
    Osim u jednoj,dve sezone Zvezda nikako nije bila bez para u vreme nase dominacije.
    Koliko,po vama,treba Partizan da igra sa Vrapcima,Salicima...?
    Sada kada vi kupujete i po 10 amera po sezoni ti bi da Partizan kupuje 2 kao sto ste vi imali pre 15 god?!
    I to sto su vasi stranci sada,u proseku najmanje za trecinu skuplji, niko od vas ne komentarise.
    Toliko ima kompleksa i licemerja sa vase strane da to prelazi u bolest.
     (marko992, 12. jul 2020 11:12)

    # Link komentara

  80. Kosarkasi vasi otpaci su nasi, nananananana
     (Maks Delija, 12. jul 2020 11:12)

    # Link komentara

  81. Čuli da je Zvezda zaradila odlaskom lesora, pa hoće i Partizan da ga dovede, da bi zaradio...
     (Bard Živa, 12. jul 2020 10:55)

    # Link komentara

  82. Dace Bog da im dodje ovaj panj.
    (Dida, 12. jul 2020 10:53)

    # Link komentara

  83. Zamislite promenite ime u Real Madrid, jer vama niko ne moze da zabrani kako ce da se zovete, i onda dva reala u El, igrate derbi sa Barselonom, bilo bi top
    (brat, 12. jul 2020 10:52)

    # Link komentara

  84. Koliba kupite vi sebi klub pa dovodite igrace koje hocete e onda mozda budete ispred Partizana, ali tek kad kupite sebi klub.
    (brat, 12. jul 2020 10:50)

    # Link komentara

  85. Jooooooj bree :)))
    Vi bas resili da se samoubijete!!!! :)))

    Ne znam kako da vam "vratimo" za ovog?
    - Da uzmemo ĐokA Šalića?
     (Dacha Zvezda, 12. jul 2020 10:44)

    # Link komentara

  86. Zasto da ne Lesor? Poznaje kosarku u Srbiji. Igrao je EL. Ima masu, skocan je. Pokretljiv. Centra je najlakse usmeriti, treba da nauci tri stvari i to je to.

    Hajmo ovako, da bude jasnije. Da li se iko seca Nikole Pekovica iz Atlasa. Covek je poceo da igra kosarku u 18-oj godini. Nije znao ni da trci. Onda ga je Dule naucio tri osnovne stvari i covek je postao najbolji centar EL i otisao u NBA, zgrnuo milione. Pa dalje, kada je dolazio Alex Maric, svi su bili skeptici. Opet je Dule uradio tri stvari i Partizan je dobio sta mu je trebalo. Tako da, samo ga treba jasno usmeriti i od toga ne odustajati.

    On nije Mozli, od njega se to i ne ocekuje.

    I na kraju, Partizan nije doveo ni jednog igraca direktno iz Zvezde. Kao sto ni Gist nije dosao direktno iz PAR u CZV. Volden je nesto drugo, ali i njega razumem. Covek je otisao na “bolji posao”. A potpuno mi je legitimno sto igraci dolaze u PAR da ozive karijeru. Ko od nas ne bi uradio ove dve stvari???

    Jankovic je oteran iz CZV i dosao u Partizan.

    I za kraj, za sve grobare i delije. Niti je CZV FMP, niti je PAR Igokea. Manite se tih primitiviteta.

    Sto se tice finansija, svako u svoje vreme. Nista sporno. Sto bi rekao Muta “sve je to normalno”.
    (Pomahnitali Garfild, 12. jul 2020 10:42)

    # Link komentara

  87. ja ne znam sta se tripuju fmp-ovci
     (dhd, 12. jul 2020 10:40)

    # Link komentara

  88. ovo su prazne price
     (dhd, 12. jul 2020 10:39)

    # Link komentara

  89. Rade kompleksi, samo tako. Neće nam oprostiti Voldena, pa će dovesti i Nebojšu Ilića samo da bi nam donekle vratili.
    (sos, 12. jul 2020 10:38)

    # Link komentara

  90. Nemojte od ranog jutra da traumirate pantere,još se od Dange nisu oporavili.
    (Čoban,

    Tebe su ocigledno istraumirali praporaci tvojih ovaca.
     (Gorki, 12. jul 2020 10:38)

    # Link komentara

  91. Evo vec osma godina kako to govoris.Ja cu biti zadovoljan ako prodje jos osam.
    (Grobotrpalica, 12. jul 2020 10:20)
    Znaš li da je moj brat radio juče u svojoj firmi u Švedskoj iako se radi od ponedeljka do petka.Vikend slobodan.Pitao ga gazda da radi.Znaš li koliko mu je dao za radno vreme od 09h ujutro do 17h popodne?250 € na ruke.Srpski minimalac je zaradio za jedno podne za koji ti nesrećo radiš 30 dana u mesecu po 12h svaki dan...I tebi on valja...??!!??
    (Goran Loznica, 12. jul 2020 10:37)

    # Link komentara

  92. Tiranac, opusti se...ove godine vas je Korona spasila, sledece dolaze stvari na svoje mesto.
    (ja, 12

    Tiranac?!! Na koga si mislio? Na navijace partizana iz Tirane?!? Onog partizana koji je kao i onaj Zagrebacki partizan, vojni klub koji igra na vojnom stadionu!!!!
     (Gorki, 12. jul 2020 10:36)

    # Link komentara

  93. Crknuce od muke zbog Voldena... hahah
     (Neko, 12. jul 2020 10:35)

    # Link komentara

  94. @Koliba
    Zvezda je ugašena.
    Idi gledaj FMP.
    (Bagg

    I ti IGOKEU.
     (Gorki, 12. jul 2020 10:33)

    # Link komentara

  95. Neće još dugo.Menjaju se stvari u Srbiji.Nadam se na bolje.Što skorije to bolje...
    (Goran Loznica, 12. jul 2020 09:32)

    Smjenjujete Ostoju i Grbu?
     (kaokako, 12. jul 2020 10:30)

    # Link komentara

  96. ajde ljudi umesto sto se svadjamo bez potrebe da napisemo peticiju gde cemo mi partizanovci i vi zvezdasi da vratimo staru crvenu zvezdu da derbi opet bude kao nekad ovo sa fmp1 i fmp 2 stvarno nema smisla nije to to
    (bgd, 12. jul 2020 10:30)

    # Link komentara

  97. Ostoja u pregovorima sa Sofom, osveta za Voldena ...
    (Slobodan, 12. jul 2020 10:29)

    # Link komentara

  98. Paartizan treba da se okrene sebi,svojoj kosarkaskoj tradiciji i stvaranju svojih igrača...to je jedini put da se za par godina vrati tamo gde pripada.
    Kada je bio u naponu snage i slave nije imao ni jednog crnog niti stranog igrača.Tada su klub vodili bivši igrači,legende i znalci na globalnom nivou i tako treba da bude i sada.Čemu ovo trčanje za kobajagi pojačanjima i utrkivanje sa Zvezdom koja je izabrala komercijalni put?? To nije naš put,naš put je rad i stvaranje naših,srpskih,reprezentativnih igrača za budućnost.
    Zvezdi svaka čast,ali svako nega bira svoj put.
    (Nebojsa, 12. jul 2020 10:23)

    # Link komentara

  99. Bankomat radi punom parom.
    (Voks, 12. jul 2020 10:02Inteligencija,pak nije jača strana?
    (Delije sever, 12. jul 2020 10:23)

    # Link komentara

  100. Neće još dugo.Menjaju se stvari u Srbiji.Nadam se na bolje.Što skorije to bolje...
    (Goran Loznica, 12. jul 2020 09:32)

    Evo vec osma godina kako to govoris.Ja cu biti zadovoljan ako prodje jos osam.
    (Grobotrpalica, 12. jul 2020 10:20)

    # Link komentara

  101. Ako dovedu Lesora to ce biti katastrofa.
     (Admiral, 12. jul 2020 10:19)

    # Link komentara

  102. Nemojte od ranog jutra da traumirate pantere,još se od Dange nisu oporavili.
    (Čoban, 12. jul 2020 09:40)Toliko sam istraumiran da evo prosto preklinjem upravu KKP da posle Dangubica dovedu i Lesora.Cak bih predlozio dovodjenje i jos dva nasa bivsa igraca Mileta Ilica i Predraga Samardzijskog.
    (Grobotrpalica, 12. jul 2020 10:18)

    # Link komentara

  103. Dođite momci da zajedno gazimo FMP
     (Vlado, 12. jul 2020 10:18)

    # Link komentara

  104. Srpska košarka je kao krava koju su tek zaklali pa još mogu da muzu mleko.
    Za 5 godina neće nas biti nigde tj. hoće u predkvalifikacijama sa Jermenijom i Kiprom.
    Hvala večitim institucijama na tome
    (Skafii, 12. jul 2020 10:18)

    # Link komentara

  105. Miško Ražnatović udomljuje svoje igrače u Partizan, jer ih niko neće na tržištu. Kad budu bankrotirali i raspali se, biće im kriva država i strane sile, a ne limar iz okoline Čačka i menadžeri.
    (Agencija, 12. jul 2020 09:37)

    I sta kazes vratiste 16 000 000e i napuniste budzet sa preko 8 000 000e u plusu, jel ono vi kriviste Tadica? Ili kako je ono bilo. Treba da se zovete LICJEMJERI IZ ZELEZNIKA.
    (Grobar RS ??, 12. jul 2020 10:14)

    # Link komentara

  106. Formira se ekipa koja ce nositi naziv “Ne pogadjamo ako je dalje od tri metra a mozda ni tada”.
    (Grobotrpalica, 12. jul 2020 10:14)

    # Link komentara

  107. Usrećiće se...
     (ZGEMBO, 12. jul 2020 10:12)

    # Link komentara

  108. I opet potvrda da nema ništa gore od Zvezdinih košarkaških...
     (Randy Marsh, 12. jul 2020 10:11)

    # Link komentara

  109. Godine su protracili da ni oni ne znaju gde, koncept katastrofa, bez plana, dovodi se s brda s dola,od trojke Nolana Smita nisu napravili igraca, umesto da su se okrenuli mladim talentovanim momcima, da bi se napravila baza, oni dovode strance, para ima, pa se zeli na osnovu toga doci do rezultata, prosle godine se bas imalo pa se uzimali mvp igraci skoro svih liga ... Zvezda je nekada igrala sa 5 klinaca, pa je krenula kod Zmaga Sagadina sa mladim Vitkovcem, Radivojevicem, Dragojlovicem, Dozetom, Mirkovicem, pa Kari sa Bjelicom, Keseljom, uz po jednog ili dva amera, a ovo hoce se nesto preko noci pa aj 10 amera, a navodno samoproklamovana institucija poznata po radu sa mladima, a mladih nigde ...
    (marko, 12. jul 2020 09:47)Stvarali ste vi,ali ozbiljne gubitke u to vreme i dovodili Sagadina i Pešića za ogroman novac,posteni stubovi.Ako se secas tih igraca,a onda se malo priseti i Vesić Gorana,Žike “pauka” i ekipice iz grada koja je sipala šakom i kapom.Pa onda postoji i neki Google search,pa onda pročitaš za neki projekat”evropska Zvezda” uz besomucno sipanje i dovodjenje Skuni Pena,Divca za dve utakmice,za siću predpostavljam ,itd.Tako da stubovi moji,daleko ste vi bili od “potlačene”ekipice u to vreme,jer neki malo stariji jos po malo pamte,znas.
    (Delije sever, 12. jul 2020 10:11)

    # Link komentara

  110. Čemu vi sve verujete i raspravljate to je strašno. Još strašnije što se usput još i vređate.
    (Jole, 12. jul 2020 10:10)

    # Link komentara

  111. Dajte Meklina da razbijemo FMP 2 kad vec zvezdane nema ?
    (Grobar RS ??, 12. jul 2020 10:10)

    # Link komentara

  112. @@@

    Ja vam kazem opet, dugo, dugo...
    (Koliba, 12. jul 2020 10:09)

    # Link komentara

  113. KK Legija stranaca
     (Nista novo, 12. jul 2020 10:03)

    # Link komentara

  114. Ja sam svojevremeno pisao da je Lesor najgore pojacanje ikada u Zvezdi. Gori cak i od Lipovija,ako se neko uopste seca. Hahahhahahaha..Lesora ne bi preporucio ni najgorem "dusmaninu"pa tako ne bi ni Partizanu. Ljudi,manite se corava posla. Kakav Lesor?!
     (Bojša, 12. jul 2020 10:02)

    # Link komentara

  115. Bankomat radi punom parom.
     (Voks, 12. jul 2020 10:02)

    # Link komentara

  116. Samo nabavljaj, kupuj da se imamo s kim igrati.
     (Mile, 12. jul 2020 10:01)

    # Link komentara

  117. zovite Vardu
     (Vita, 12. jul 2020 09:59)

    # Link komentara

  118. Hahaha slobodno hahaha
    (Delija, 12. jul 2020 09:59)

    # Link komentara

  119. Jestratijević je slobodan... Hihihihi
     (?, 12. jul 2020 09:52)

    # Link komentara

  120. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)

    Grešiš silno sinko taj klub se odavno upokojio sad navijate za klub iz Železnika kome niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
     (Bogoje vidar i medikus, 12. jul 2020 09:51)

    # Link komentara

  121. Godine su protracili da ni oni ne znaju gde, koncept katastrofa, bez plana, dovodi se s brda s dola,od trojke Nolana Smita nisu napravili igraca, umesto da su se okrenuli mladim talentovanim momcima, da bi se napravila baza, oni dovode strance, para ima, pa se zeli na osnovu toga doci do rezultata, prosle godine se bas imalo pa se uzimali mvp igraci skoro svih liga ... Zvezda je nekada igrala sa 5 klinaca, pa je krenula kod Zmaga Sagadina sa mladim Vitkovcem, Radivojevicem, Dragojlovicem, Dozetom, Mirkovicem, pa Kari sa Bjelicom, Keseljom, uz po jednog ili dva amera, a ovo hoce se nesto preko noci pa aj 10 amera, a navodno samoproklamovana institucija poznata po radu sa mladima, a mladih nigde ...
    (marko, 12. jul 2020 09:47)

    # Link komentara

  122. Complex.
     (hondacbr900, 12. jul 2020 09:47)

    # Link komentara

  123. Није баш да нам је неопходан...
     (Јабучило, 12. jul 2020 09:46)

    # Link komentara

  124. Obavezno Lesora da dovedete. A na pleju Mekela. Kada budete smenjivali trenera u decembru dovedite Alimpijevića. Mislim da to Zvezdaši neće preživeti.
    (Vlado, 12. jul 2020 09:45)

    # Link komentara

  125. I sad da kazu " Ne nismo iskompleksirani " !? Samo tako i samo napredno !
    (DrL, 12. jul 2020 09:44)

    # Link komentara

  126. Neeeee Lesoraaaa,neeeeeee!!!!!!!
     (Nikiton, 12. jul 2020 09:43)

    # Link komentara

  127. Ovaj ako dodje raspadamo se.
    (mm, 12. jul 2020 09:43)

    # Link komentara

  128. Koliba,aj sada do Zeleznika po sendvič i sok!
     (gradjanin, 12. jul 2020 09:41)

    # Link komentara

  129. Nemojte od ranog jutra da traumirate pantere,još se od Dange nisu oporavili.
     (Čoban, 12. jul 2020 09:40)

    # Link komentara

  130. A ja mislio Zlatko Bolić...e moji grobusi čime se vi bavite.
     (blw, 12. jul 2020 09:40)

    # Link komentara

  131. Sta ce Partizanu Lesor,interesuje me sta li Loncar radi kad ne moze da nadje 2 igraca koji ce bar malo napraviti razliku..
    (Nenad Grobar Pirot, 12. jul 2020 09:40)

    # Link komentara

  132. Miško Ražnatović udomljuje svoje igrače u Partizan, jer ih niko neće na tržištu. Kad budu bankrotirali i raspali se, biće im kriva država i strane sile, a ne limar iz okoline Čačka i menadžeri.
     (Agencija, 12. jul 2020 09:37)

    # Link komentara

  133. Nek dovedu berona kao zamenu za Woldena kad su zajinterisovani za Lesora
    (Stefan, 12. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  134. Mi Splicani smo za to da dodje u nas Partizan Matijas Lesor.
    Ps. Pozdrav za klapu sa Juga
     (Mate, 12. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  135. Nisam bas siguran kakav je Meklin, ali Lesor me nikako nije odusevio...
     (zhol, 12. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  136. Uzmite Milana Kalinica molim vas...
     (Prevodilac, 12. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  137. Dobro je dok dovode one koji nemaju mesta u Zvezdi
     (Jaa, 12. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  138. Uzmite Lezora molim vas... :)
    (ddd, 12. jul 2020 09:15)

    Puna podrška da uzmete ovog sjajnog igrača.
    Napravili smo veliku grešku što smo ga pustili da ode.
    Svim pravim navijačima Zvezde će jako teško pasti njegov dolazak u Partizan.
    (Fudbaler, 12. jul 2020 09:33)

    # Link komentara

  139. Matijas Lesor. Tabula Raza.
    (Cinik, 12. jul 2020 09:33)

    # Link komentara

  140. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :) 

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)

    Tiranac, opusti se...ove godine vas je Korona spasila, sledece dolaze stvari na svoje mesto.
     (ja, 12. jul 2020 09:33)

    # Link komentara

  141. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)
    Neće još dugo.Menjaju se stvari u Srbiji.Nadam se na bolje.Što skorije to bolje...
    (Goran Loznica, 12. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  142. Mukice...
    (bgd, 12. jul 2020 09:15)
    Briljiras po originalnosti,IQ u tragovima se nazire..
    (Delije sever, 12. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  143. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07) 

    Kinzi, Gist, Volden..
    (MOE, 12. jul 2020 09:30)

    # Link komentara

  144. Samo kada je bio u Zvezdi pa makar prošlo i 10 godina, kompleks uredniče sportske redakcije !!!!!!
     (Grada, 12. jul 2020 09:30)

    # Link komentara

  145. Evo ja vam kao okoreli ciganin kazem, nemojte da dovodite Lesora, covek je DRVO!
    (Milan Jankovic, 12. jul 2020 09:29)

    # Link komentara

  146. Лесор=Гагић=пајсер
     (Педро, 12. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  147. Kakav bre Lesor, Meklin mnogo toga ce zavisti od toga kakvog centra dovedemo prosle godine imali smo srece sto je Mozli iskocio ove godine ne sme da se omasi kao sa Parahovskim ako želimo borbu sa Zvezdom treba nam jak centar tipa Devin Vilijams nadam se nije tacno da su odustali od njega.
     (Blue moon 2103, 12. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  148. Sto Partizan pravi dobar tim, mozda bude ispred Buducnosti, Mornara, Olimpije, Cibone....
     (Nebojsa, 12. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  149. ma koji ce nam on
     (directo g, 12. jul 2020 09:25)

    # Link komentara

  150. Ma kakav Lesor, ne treba nam taj panj.
     (dr, 12. jul 2020 09:25)

    # Link komentara

  151. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)Kako napreduje ‘kompir’ ispred kolibe?
    (Delije sever, 12. jul 2020 09:24)

    # Link komentara

  152. Samo napred. Predlazem da vrate Sofoa iz penzije?
     (joca, 12. jul 2020 09:21)

    # Link komentara

  153. E, sa Lesorom će da se usreće.
     (Nebojša, 12. jul 2020 09:21)

    # Link komentara

  154. Obišao sam sve sajtove košarkaške, jedini ste koji su ovo objavili... Zato, mislim da je u pitanju buva, čist spin... Ili da se Vilijamsu malo ubije cena, ili malo neke čorbice iz ćokijeve kuhinje... Nisu došli Džekiri i Hamilton, ako ne dođe ni MVP evrokupa, onda je potpuno svejedno koga ćemo da dovedemo... A vest mi je čudna, jer je jedina u zadnje tri godine, da se ne spominje izvor
     (broz, 12. jul 2020 09:20)

    # Link komentara

  155. Ради банкомат
     (Николић, 12. jul 2020 09:20)

    # Link komentara

  156. kopaju sebi jamu .
     (misirac, 12. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  157. @Koliba
    Zvezda je ugašena.
    Idi gledaj FMP.
     (Bagg, 12. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  158. Ce crknu za Voldena
     (SamoSlogaSrbinaSpasava, 12. jul 2020 09:15)

    # Link komentara

  159. Mukice...
     (bgd, 12. jul 2020 09:15)

    # Link komentara

  160. Uzmite Lezora molim vas... :)
     (ddd, 12. jul 2020 09:15)

    # Link komentara

  161. Zbirudija...
    (Cape, 12. jul 2020 09:13)

    # Link komentara

  162. bolje ne
     (Baki, 12. jul 2020 09:08)

    # Link komentara

  163. Neka dovedi, mali, sujetni Zagrepcani :)

    Ali i neka znaju, dugo ce dugo iza Zvezde biti
    (Koliba, 12. jul 2020 09:07)

    # Link komentara