1. Dajte ljudi njih tamo ima 300 miliona, desetine miliona je culo za srbe i srbiju, mladju populaciju ne interesuje nista kao ni kod nas, debilizam potpuni samo kod njih to traje decenijama kod nas od skoro
    (DjapeKorleone, 7. jun 2020 15:18)

    # Link komentara

  2. grad Njujork pripada drzavi Nju Dzersi 
    (stefan, 6. jun 2020 13:29)

    iako je ostatak komentara tačan ovo nije istina. poznati simboli new yorka kao kip slobode ili ellis island se nalaze u saveznoj državi new jersey kao i jersey city koji je mostovima povezan sa gradom new york koji se nalazi u saveznoj državi new york sa svim svojim najpoznatijim delovima - manhattan, harlem, bronx, brooklyn, queens, staten island etc.
    (wiener, 6. jun 2020 18:10)

    # Link komentara

  3. Svi koji su napisali da je prevod 'little do they know' netacan su u pravu. Isto su u pravu sa mogucim varijantama kako bi trebalo da bude prevedeno. Ali ni jedna nije skroz tacan opis punog smisla little do they know. To kazem kao neko kome je engleski maternji a lepi vas jezik sam naucio posle decenija zivota na Balkanu ( nadam se dovoljno dobro) . Ali to je to, najbolje moguce prevedeno, bez zamerki
    (Xp, 6. jun 2020 13:22)

    Srpski ti je odličan, svaka čast. Što se (mog) engleskog tiče, mislim da je za little do they know najbolji prevod "(ni) ne slute". Dakle, za little _did_ they know bi bilo "ni slutili nisu".
    (Da, to sam ja, 6. jun 2020 16:44)

    # Link komentara

  4. Nas da pitate sta je Nju Dzersi mi cemo reci da je grad, toliko mi znamo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Podgoricanin, 6. jun 2020 14:54)


    Siguran si? Da Amera pitas gde je Prag nebi imao pojma. Pa on nema pojma ni od svoje 52. drzave i nije mrdnu dalje iz drzave u kojoj zivi. Odakle ti to da uporedjujes nas i njih u tom smislu? Ja sam prosecan gradjanin ove zemlje ali sam bio u New Jorku a njihov prosecan gradjanin nikada nije bio u Evropi, cuo je za Pariz, London i to je plafon.
    (123, 6. jun 2020 16:27)

    # Link komentara

  5. Nas da pitate sta je Nju Dzersi mi cemo reci da je grad, toliko mi znamo.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Podgoricanin, 6. jun 2020 14:54)

    Jeste State ali imas i grad isto kao sto imas i NY State i NY City,tako imas i Jersy City :)
    (milosh-nish, 6. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  6. Dobro je, neko normalan
     (ah ja, 6. jun 2020 15:50)

    # Link komentara

  7. El uzo 100 e?
     (C i n i k, 6. jun 2020 15:26)

    # Link komentara

  8. Nas da pitate sta je Nju Dzersi mi cemo reci da je grad, toliko mi znamo.
     (Podgoricanin, 6. jun 2020 14:54)

    # Link komentara

  9. @ (Baxuz, 06. jun 2020 12:39)

    Nemaš ti, prijatelju, blage veze, ali, kao većina krezubih voliš pamet da soliš drugima, čak iako su bolji od tebe. Nisi ni pola uspeo da ubodeš:

    Njujork - Olbani
    Florida - Talahesi
    Kalifornija - Sakramento
    Vasington - Olimpija
    Ilinois - Springfild
    Teksas - Ostin
    Arizona - Finiks (to si tačno odgovorio)
    Nevada - Karson Siti
    Masacusets - Boston (to si tačno odgovorio)
    Kolorado - Denver (to si tačno odgovorio)
    Micigen - Lansing
     (ja, 6. jun 2020 14:53)

    # Link komentara

  10. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava
    Njujork - Njujork
    Florida - Majami
    Kalifornija - Los Andjeles
    Vasington - Vasington
    Ilinois - Cikago
    Teksas - Dalas ili Hjuston nisam sig
    Arizona - Finiks
    Nevada - Las Vegas
    Masacusets - Boston
    Kolorado - Denver
    Micigen - Detroit
    (Baxuz, 06. jun 2020 12:39)

    Prvo glavni grad NY je Albeni, Kalifornije je Sakramento itd. Mi znamo vise od njih jer je dostina nas putovala ili cak ima nekog u SAD-u. Dostina Amera sa kojima sam ja razgovarao zna za Dubrovnik i Kotor i to vecinom zbog kruzinga vjerovatno. Mozete cak naci da se stariji koji su bili u staroj Jugi sjete nekih gradova, tipa Beograd, Sarajevo cak najvise sam ljudi sreo da se sjete Ljubljane( jos nevjerovatnije je da ispravno izgovore).
     (Podgoricanin, 6. jun 2020 14:52)

    # Link komentara

  11. Hahaha ulepsa mi dan ovaj car sa nabrajanjem gradova, koji lik, em sto je sve netacno em sto je verovatno do ovih zakljucaka dosao gledajuci NBA, pa ono Kalifornija je LA...car!
     (tako mi je drago sto sam daleko, 6. jun 2020 14:52)

    # Link komentara

  12. @@Ma mislio sam na glavne kao najznacajnije a ne kao adrministrativne centre. Poenta je da prosecan Srbin zna gde je sta u SAD sto je po mnogim komentarima ovde nepojmivo.
    (Baxuz, 06. jun 2020 13:24)

    Razocara me ja sam mislio da trolujes.

    Nabroj glavni gradove Jugoslavije?
    -Foča
    Pa nije Foča glavni grad!?
    -Meni je bila 7 godina.
    Kuduz
     (BaneBl, 6. jun 2020 14:37)

    # Link komentara

  13. ne lazi,zbamo da su te Srbi verovatno pojeli,ovo je neki laznjak

    eh ti zli Srbi
     (Koksi Doksi, 6. jun 2020 14:32)

    # Link komentara

  14. @Xp, svaka čast kako si naučio srpski, bolje nego mnogi domaći :)
    (@xp, 6. jun 2020 14:17)

    # Link komentara

  15. ljudi, prepucavajte se kako hoćete ali ne stavljajte nepoznavanje glavnih gradova sjedinjenih američkih država sa nepoznavanjem glavnih gradova nezavisnih zemalja. nisu sjefinjena države baš toliko važne pa da su njihove administrativne jedinice važnije od recimo brazilskih ili kanadskih. i ne mogu takvi glavni gradovi imati isti medjunarodni značaj kao glavni gradovi i mnogo slabijih nezavisnih zemalja.
    (wiener, 6. jun 2020 14:11)

    # Link komentara

  16. Katolici i Pravoslavni više mrze po nacionalnoj i verskoj nego rasnoj osnovi. Protestanti više mrze po rasnoj osnovi. To su osnovne razlike a pošto je veći deo Evrope katolički i pravoslavni onda nije ni osetio rasnu mržnju.
     (Pelcujte Nola, 6. jun 2020 14:08)

    # Link komentara

  17. Ma da, mi srbi sve znamo. Verovatno zato i živimo super.
     (Vojvodina, 6. jun 2020 13:41)

    # Link komentara

  18. @Baxuz
    Ustvari si nabrojao najvece gradove, ne prestonice, a i tu si izgresio.

    Na primer:

    drzava Njujork - Albani; grad Njujork pripada drzavi Nju Dzersi

    Kalifornija - Sakramento

    drzava Vasington - Olimpija, najveci grad Sijetl, na zapadnoj obali; grad Vasington je distrikt za sebe na istocnoj obali
     (stefan, 6. jun 2020 13:29)

    # Link komentara

  19. "Neznalice" Ameri ne znaju ništa, a mi znamo sve. Jesu generalno "neobavešteni", ali nismo ni mi sveznajući. Sad da postave pitanje na kom kontinentu se nalaze Svazilend, Gvajana ili Sao Tome npr. 90% Srba ne bi znalo odgovor. Razlog: ne zanima ih. Zašto bi njih zanimala Evropa više od Azije ili Afrike.
    Takođe ne znamo zašto ratuju Indija i Pakistan, ili za bilo koji rat u Africi, ali se čudimo kad neko ne zna dešavanja u bivšoj SFRJ.
    Učimo mi u školi te podatke, ali ih generalno zaboravimo vrlo brzo.
    A stvarno je legenda ovaj što se pravio da zna glavne gradove u SAD
    (Maluta, 6. jun 2020 13:27)

    # Link komentara

  20. zmajognjeni


    Istina. Ali mi to sto ne znamo to ne komentarisemo. A oni ne znaju puno o nama, ali znaju da je opasno..
     (VP, 6. jun 2020 13:24)

    # Link komentara

  21. (Koke, 06. jun 2020 13:07)

    Ma mislio sam na glavne kao najznacajnije a ne kao adrministrativne centre. Poenta je da prosecan Srbin zna gde je sta u SAD sto je po mnogim komentarima ovde nepojmivo.
     (Baxuz, 6. jun 2020 13:24)

    # Link komentara

  22. Svi koji su napisali da je prevod 'little do they know' netacan su u pravu. Isto su u pravu sa mogucim varijantama kako bi trebalo da bude prevedeno. Ali ni jedna nije skroz tacan opis punog smisla little do they know. To kazem kao neko kome je engleski maternji a lepi vas jezik sam naucio posle decenija zivota na Balkanu ( nadam se dovoljno dobro) . Ali to je to, najbolje moguce prevedeno , bez zamerki
     (Xp, 6. jun 2020 13:22)

    # Link komentara

  23. Kako da ne budu zatucani kad ih drzava namerno takvima stvara? Na "Ivy league" propisno skoluju ono sto im treba, tzv "elite", a ovo ostalo - sto gluplje to bolje, da se zaduzi na sve strane (jerbo sramota je da svako u porodici nema svoj auto, cak iako nemate leba da jedete, itd) i kamatama finansira lagodan zivot bankara, ekonomista, brokera i koga sve ne i da poslusno klima glavom i guta svaku nebulozu koju mu serviraju preko mejnstrim medija...
    (ProkopijeElGrande, 6. jun 2020 13:17)

    # Link komentara

  24. @Baxus:
    Knjigu u šake
     (Rhynchinoi, 6. jun 2020 13:17)

    # Link komentara

  25. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava
    Njujork - Njujork
    Florida - Majami
    Kalifornija - Los Andjeles
    Vasington - Vasington
    Ilinois - Cikago
    Teksas - Dalas ili Hjuston nisam sig
    Arizona - Finiks
    Nevada - Las Vegas
    Masacusets - Boston
    Kolorado - Denver
    Micigen - Detroit
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Baxuz, 6. jun 2020 12:39)

    Hahahaha... Prijatelju, ne znam da li si hteo da se našališ, ali promašio si sve. Kalifornija - Sakramento, Ilinois - Springfild itd. Baš si svaki promašio. Svaka čast.
    (Ded, 6. jun 2020 13:14)

    # Link komentara

  26. Little do they know - nemaju pojma
     (najcrnji, 6. jun 2020 13:13)

    # Link komentara

  27. Al sad kontam da trola...
    (Haos, 6. jun 2020 13:13)

    # Link komentara

  28. Ovaj sto nabraja glavne gradove US pojma nema, nit je New York glavni grad neke savezne američke drzave, nit se grad Washington nalazi u blizini istoimene americke drzave.
    (Haos, 6. jun 2020 13:10)

    # Link komentara

  29. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava
    Njujork - Njujork
    Florida - Majami
    Kalifornija - Los Andjeles
    Vasington - Vasington
    Ilinois - Cikago
    Teksas - Dalas ili Hjuston nisam sig
    Arizona - Finiks
    Nevada - Las Vegas
    Masacusets - Boston
    Kolorado - Denver
    Micigen - Detroit
    (Baxuz, 06. jun 2020 12:39)

    Kalifornija - Los Andjeles...mislim praviti se pametan, brate mogo si makar proguglat...aj probaj ponovo? Kalifornija - ?
    (sportdetective, 6. jun 2020 13:07)

    # Link komentara

  30. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava
    Njujork - Njujork
    Florida - Majami
    Kalifornija - Los Andjeles
    Vasington - Vasington
    Ilinois - Cikago
    Teksas - Dalas ili Hjuston nisam sig
    Arizona - Finiks
    Nevada - Las Vegas
    Masacusets - Boston
    Kolorado - Denver
    Micigen - Detroit
    (Baxuz, 06. jun 2020 12:39)

    Druže,malo si se zeznuo. Najpoznatiji grad Floride je Majami,al glavni je Talahasi. Što se tiče Kalifornije,ista priča,jer je Sakramento glavni grad.Vašington je federalna pokrajina kako već,a glavni grad SAVEZNE države je Olimpija.Teksas je Ostin,Nevada je Karson Siti i Mičigen čini mi se Lansing ili Ingam. Ali da,ti si pobrojao NAJVEĆE gradove,a ne glavne. Isto kao što je glavni grad Švajcarske Bern,a najveći Cirih.
     (Koke, 6. jun 2020 13:07)

    # Link komentara

  31. @Baxuz

    Glavni grad Kalifornije je Sakramento. :-)
    (Neki veliki drmr, 6. jun 2020 13:04)

    # Link komentara

  32. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava

    Kalifornija - Los Andjeles
    (Baxuz, 06. jun 2020 12:39)

    Ne brukaj se, glavni grad Kalifornije je Sakramento.
    (D10S, 6. jun 2020 13:04)

    # Link komentara

  33. Čoveka sam redovno viđao kod FON-a. Išao je ulicom u svom dresu...
     (KENJAJPRDISERI, 6. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  34. Sve zna, Dilan...
     (Penis, 6. jun 2020 12:48)

    # Link komentara

  35. Kada smo kod Amerikanaca onda je dovoljno pogledati ovo.
    [link]
    (No name, 6. jun 2020 12:47)

    # Link komentara

  36. Druze, obrazovani ljudi koji koji nisu ograniceni znaju pravo stanje. Ja sam razgovarao sa amerom koji je zavrsio prestizni fakultet i znao je o istoriji Balkana vise od 90% Srba.
    (Straight Outta München, 06. jun 2020 11:53)

    Druze, ziveo sam tamo 3 godine, to o cemu ti pricas nije ni 0.1 % stanovnistva.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mare, 6. jun 2020 12:08)

    Drugovi, ziveo sam tamo skoro 20 godina, to o cemu vi pricate nije ni 0.01%
    (nazadkuci_manjeparaboljizivot, 6. jun 2020 12:41)

    # Link komentara

  37. E ovi sto pricaju kako ni mi ne znamo mista o svetu su mi najjaci.

    Evo ja cu ko iz topa da nabrojim desetak glavnih gradova americkih saveznih drzava
    Njujork - Njujork
    Florida - Majami
    Kalifornija - Los Andjeles
    Vasington - Vasington
    Ilinois - Cikago
    Teksas - Dalas ili Hjuston nisam sig
    Arizona - Finiks
    Nevada - Las Vegas
    Masacusets - Boston
    Kolorado - Denver
    Micigen - Detroit
     (Baxuz, 6. jun 2020 12:39)

    # Link komentara

  38. Ustav Srbije 1835 "svaki rob koji stupi na tle knezevini Srbije biva automatski slobodan covek".
    (Srpsko hvala i slava, 6. jun 2020 12:35)

    # Link komentara

  39. Little do they know znači otprilike " grdno se varaju"
     (mv, 6. jun 2020 12:29)

    # Link komentara

  40. Svaki put na ovakvim vestima se povede rasprava o tome kako Ameri ne znaju nista o Srbiji. Pa da li vi znate nesto o istoriji npr Baltickih zemalja, bilo sta o africkim zemljama, glavni grad Kirgistana, glavni grad Estonije (verovatno da neki FK klub nije igrao tamo ne biste znali). Nebitnoca smo im. Imaju sporno opste obrazovanje to stoji, ali imaju vrhunske strucnjake sa vrhunskim iz gomile oblasti. Takodje, dosta njih obrazovanih zna dosta i zeli da uci. I naravno, ima gomile potpunih neznalaca o bolo cemu.
    (zmajognjeni, 6. jun 2020 12:22)

    # Link komentara

  41. Lars
    Ne, 100000% NIJE mislio na Siriju. Kada napises "Serbia (southeast europe)" nemoguce je da budes toliko glup da procitas "Syria"...

    Na tom serveru igram vec sigurno vise od 5 godina, a to nisu neki mufljuzi koji se jednom konektuju i odu istog dana. Naravno, ima tu ljudi koji kapiraju desavanja u ostatku sveti ali je sramno veliki broj ljudi u Americi koji i dalje veruju u neke lazne informacije od pre 30-40 godina...
     (Jaran, 6. jun 2020 12:15)

    # Link komentara

  42. Istina! Pre koji dan igram cs 1.6 na americkom serveru, kada sam napisao da sam iz Srbije jedan od amera napise:
    - Zar nije tamo opasno za zivot?

    Možda je mislio na Siriju?
    (H, 6. jun 2020 12:11)

    # Link komentara

  43. Druze, obrazovani ljudi koji koji nisu ograniceni znaju pravo stanje. Ja sam razgovarao sa amerom koji je zavrsio prestizni fakultet i znao je o istoriji Balkana vise od 90% Srba.
    (Straight Outta München, 06. jun 2020 11:53)

    Druze, ziveo sam tamo 3 godine, to o cemu ti pricas nije ni 0.1 % stanovnistva.
     (Mare, 6. jun 2020 12:08)

    # Link komentara

  44. @Istina! Pre koji dan igram cs 1.6 na americkom serveru, kada sam napisao da sam iz Srbije jedan od amera napise:
    - Zar nije tamo opasno za zivot?

    Nemaju oni pojma sta se desava u svetu, dobiju neke sulude price od svojih novinara i politicara i veruju da je ostatak sveta kao neki geto prepun belaca rasista...
    (Jaran, 06. jun 2020 11:26)

    100% je mislio na Siriju.. Jedan igrač Countera ni cini americko javno mnenje. Ima ih 300 miliona od kojih vecina ne zna nista (slicno kao i ovde) i kao sto ni ja nemam pojma koji je glavni grad Arkanzasa, ne znaju ni oni za Srbiju. Sa druge strane, imas ogroman broj vrhunski obrazovanih.. nije USA bezveze najrazvijenija drzava sveta i pored svog siromastva. Drugacije se zivi tamo, od srednje klase do beskucnika je kratak put.. na srecu i obrnuto.
     (Lars, 6. jun 2020 12:03)

    # Link komentara

  45. Hrani stoku, da ne misli ništa.
     (Miki, 6. jun 2020 11:59)

    # Link komentara

  46. (Bard Živa, 06. jun 2020 11:33

    Druze, obrazovani ljudi koji koji nisu ograniceni znaju pravo stanje. Ja sam razgovarao sa amerom koji je zavrsio prestizni fakultet i znao je o istoriji Balkana vise od 90% Srba.
    (Straight Outta München, 6. jun 2020 11:53)

    # Link komentara

  47. Preko firme zbog nekog posla odem u Ameriku - Dalas na mesec dana, tamo kad kažem da sam iz Srbije, ne znaju gde je, kad kažem Jugoslavija, znaju ali ono tipa tu je rat, opasno, siromaštvo, pitaju me kako mogu ovde da živim itd... Pokažem im slike svoga grada, ljudi, svega, ne veruju mi. Plasiraju im se takve priče da je svuda loše i opasno sem u njihovoj Americi... E evo im ga sad...
     (Bard Živa, 6. jun 2020 11:33)

    # Link komentara

  48. Preko firme zbog nekog posla odem u Ameriku - Dalas na mesec dana, tamo kad kažem da sam iz Srbije, ne znaju gde je, kad kažem Jugoslavija, znaju ali ono tipa tu je rat, opasno, siromaštvo, pitaju me kako mogu ovde da živim itd... Pokažem im slike svoga grada, ljudi, svega, ne veruju mi. Plasiraju im se takve priče da je svuda loše i opasno sem u njihovoj Americi... E evo im ga sad...
     (Bard Živa, 6. jun 2020 11:32)

    # Link komentara

  49. Pogrešnim prevodom "Little do they know" u ovom kontekstu potpuno ste promenili smisao njegove izjave. U ovom kontekstu to znači otprilike "Ma šta oni znaju, u Evropi se osećam bezbednije..." jer su ga neki upozorili da se čuva u Evropi.
    (!?, 6. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  50. Brat nas
    (borisc, 6. jun 2020 11:28)

    # Link komentara

  51. Istina! Pre koji dan igram cs 1.6 na americkom serveru, kada sam napisao da sam iz Srbije jedan od amera napise:
    - Zar nije tamo opasno za zivot?

    Nemaju oni pojma sta se desava u svetu, dobiju neke sulude price od svojih novinara i politicara i veruju da je ostatak sveta kao neki geto prepun belaca rasista...
     (Jaran, 6. jun 2020 11:26)

    # Link komentara

  52. Vrati se doco.
     (jak jaci najjaci, 6. jun 2020 11:21)

    # Link komentara