1. nije on ovo rekao kao sto ste napisali:"Ovusu tvrdi da se sa rasizmom susretao i u Srbiji."on je rekao da se u Srbiji NAJVISE susretao sa rasizmom! A to je strasno
    (Relja Stevanovic, 8. jun 2020 21:46)

    # Link komentara

  2. Ne mislim da smo mi Srbi u duši rasisti. Pa mi smo kao klinci Boroti bacali banane u šesnaesterac, onako iz zajebancije. Tako nešto sigurno teško pada tamnoputom strancu, misli da ga narod smatra nižom rasom, ne shvata da smo mi samo neobrazovani i nevaspitani i volimo da se posprdnemo drugome, naročito ako smo u društvu pa hoćemo da ispadnemo zanimljivi.
    (Pozdrav iz Toronta, 6. jun 2020 00:11)

    # Link komentara

  3. Za početak moraš da naučiš razliku između nacionalizma i šovinizma. Mržnja prema drugim narodima se zove šovinizam, a srbi nisu šovinisti. Nego sve mislim da ti to već znaš, ali namerno ta dva pojma izjednačavaš. Za takve je Ćirjaković genijalno smislio naziv "autošovinista".
    (Realno)

    Realno, meni je pre ovo genijalno:

    Danilo Kis o nacionalizmu. Pa semantika sa nazivima nije vazna.

    [link]
    (fenix)

    Po "Realno", Kis nema pojma, nije "nacitan" izgleda, a jos je i "autosovinista", jer ne razlikuje pojmove...sto je neki Cirjakovic (inace ugledni teoreticar necega) genijalno definisao i provalio mnoge druge sto se suljaju kao peta kolona brkajuci dusevne, casne, nacionaliste i soviniste.
    (antifa, 5. jun 2020 21:21)

    # Link komentara

  4. Realno,

    Razlika izmedju sovinizma i nacionalizma je veoma tanka, sovinizam je samo ekstremni nacionalizam koji pocinje blazim simptomom - romanticarskim nacionalizmom.

    Ako bas zelis da poducis publiku kojoj si se obratioo, evo malo literature i za tebe:

    [link]/
    (marko, 5. jun 2020 21:14)

    # Link komentara

  5. Za početak moraš da naučiš razliku između nacionalizma i šovinizma. Mržnja prema drugim narodima se zove šovinizam, a srbi nisu šovinisti. Nego sve mislim da ti to već znaš, ali namerno ta dva pojma izjednačavaš. Za takve je Ćirjaković genijalno smislio naziv "autošovinista".
    (Realno)

    Realno, meni je pre ovo genijalno:

    Danilo Kis o nacionalizmu. Pa semantika sa nazivima nije vazna.

    [link]
    (fenix, 5. jun 2020 21:04)

    # Link komentara

  6. Za početak moraš da naučiš razliku između nacionalizma i šovinizma. Mržnja prema drugim narodima se zove šovinizam, a srbi nisu šovinisti. Nego sve mislim da ti to već znaš, ali namerno ta dva pojma izjednačavaš. Za takve je Ćirjaković genijalno smislio naziv "autošovinista".
    (Realno)

    Za pocetak, gospodine vi biste trebali mnoggo da naucite da nas postedite mantri. Na primer, Umberto Eko i Danilo Kis su dali genijalne definicije "nacionalizma" - i nije slucajno nacizam nacional-socijalizam. Nacionalizam je prepakovani fasizam - Umberto Eko kroz usta Pjotra Račkovskija zapazio da je potrebno pronaći neprijatelja da bi se narodu dala nada i da ko nema moralne principe po pravilu se uvije u nacionalni barjak, dok je nacionalni identitet poslednji resurs svih čiji se identitet bazira na mržnji prema onima koji nisu kao oni. Eksplicitno je rekao da su rasizam, nacionalizam i slične paranoje i fobije najčešće plod neznanja i nepoznavanja predmeta mržnje/straha. Ima toga jos puno u filozofskim traktatima a svodi se na jedno-vrlo su tanke granice i nacionalizam je uvijek pracen nefiranjem vrednosti drugih, ili cak postojanja, uvecanjem "svojih" vrednosti...
    (sociolog, 5. jun 2020 20:57)

    # Link komentara

  7. Sudeći po komentarima koje možemo pročitati ovih dana na srpskim portalima i na društvenim mrežama, ovo što je Ovusu rekao je verovatno istina. Jasno je da je rasizam u Srbiji, nažalost, jako prisutan. A i u ne tako davnoj prošlosti imali smo neretke rasističke ispade..tada se mislilo da su to ispadi pojedinaca, ali čitajući ove komentare poslednjih dana dojam je da smo društvo ozbiljno obolelo od zla zvanog rasizam.
    (objektivni objektiv, 4. jun 2020 20:24)

    # Link komentara

  8. Kad smo kod diskriminacije I zlostavljanja , svi Srbi su zlostavljani u Jugoslaviji Jos od njenog nastanka. Usli su u Prvi svetski rat da se bore za Srbiju , izginuli kao stoka I probudili se u nekoj novoj zajednickoj drzavi sa pokatolicenim slovenima koji su tu istu drzavu videli kao prolazno resenje. Posle drugog rata, svih konc logora, gradjanskog rata, destine hiljada Srba su poubijani da im se grob ne zna samo zato sto nisu bili komunisticki orijentisani.
    O tome se cuti i posle 75 godina jer to blokiraju unucad ubica tih istih " oslobodioca" jer su naravno na svim vaznim pozicijama . Sada se kobajagi zovu nekim novim imenima ali je sustina ista.
    Citajte o Drezdenskom kongresu KPJ i njihovom sagledavanju Srba i njihovog polozaja. TO je definicija pojma diskriminacije.
    Kada to procitate bice vam jasno da se radilo 100 godina sistematski da izgubimo identitet, postace vam jasno ko su drugosrbijanci , a i sve sto nam se danâs desava.
    (X, 4. jun 2020 18:18)

    # Link komentara

  9. Isprali su nam mozgove i korumpirali svaku poru ovog drustva, ljudi su ocajni, ali se bude polako, to je proces, treba vremena da se vratimo na fabricka podesavanja sto bi rekli...
    (Avangarda, 4. jun 2020 14:46)

    # Link komentara

  10. Sada je narod nezadovoljan nema posla novca standard medju najnizim u Evropi. Verovatno ti ljudi dodju na stadion nervozni zbog teskog i loseg zivota i onda pocnu da vicu vredjaju fudbalere protivnickog kluba izmedju ostalog oponasaju majmune i na taj nacin se verovatno to desavalo pa je to i uvredilo fudbalera iz Gane. Verovatno se to i desilo nije nemoguce ali to je sve proizvod i nezadovoljstvo zbog loseg i teskog zivota pa ljudi svoje frustracije iskazuju na razlitice nacine pa tako i na ovaj.Inace generalno narod kao narod apsolutno u Srbiji u to sam uveren da nema nista protiv afrikanaca jere sto bi nasem narodu smetao neko iz Afrike koe igra fudbal vec je ovo navedeno u pitanju.
    (miladin, 4. jun 2020 12:46)

    # Link komentara

  11. To nema nikakve dileme.
    Balkan je poznat po tome.
    (Vlado, 4. jun 2020 11:56)

    # Link komentara

  12. I ja sam kao belac svakodnevno rasno zlostavljan u Pariskom predgradju Saint-Sen-Denis pa nikom nista.
    (Parizanin, 4. jun 2020 11:40)

    # Link komentara

  13. Fudbaler se zali na rasno zlostavljanje, verovatno na stadionu. Potpuno nerelevantno, a evo i zasto. Na stadionu te nazivaju pogrdnim imenima jer si: Navijac drugog kluba, navijac istog kluba ali iz druge grupe, iz drugog dela grada, iz drugog grada, jer si sa sela, iz druge zemlje, jer si zensko, jer si homoseksualac, itd itd...ako uzimamo odnos navijaca kao reper, svi ispadamo najgore vredjani i to onda nije problem ukupno gledano zemlje nego navijaca. Fudbalski navijaci su ksenofobni bez izuzetaka svuda u Evropi i to je siri problem. Bice da se njemu nesto drugo zamerilo.
    (Kalimero, 4. jun 2020 09:27)

    # Link komentara

  14. Sram ga bilo. Ako su negde ljudi sa svih meridijana dobrodošli to je Srbija. Generacije studenata iz nesvrstanih zemalja kao i prilično veliki broj igrača po mnogim našim klubovima govore drugačije. Ipak, voleo bih i da neki od njih ostave svoje komentare.
    (svaka čast!, 3. jun 2020 16:14)

    Studirali su "nesvrstani"... ali u vreme Jugoslavije, tada nije bilo srbskog nacionalizma, danas smo društvo koje se vraća u 19. vek.
    (Matilda, 3. jun 2020 16:38) # Link komentara
    Za početak moraš da naučiš razliku između nacionalizma i šovinizma. Mržnja prema drugim narodima se zove šovinizam, a srbi nisu šovinisti. Nego sve mislim da ti to već znaš, ali namerno ta dva pojma izjednačavaš. Za takve je Ćirjaković genijalno smislio naziv "autošovinista".
    (Realno, 4. jun 2020 08:41)

    # Link komentara

  15. Toliko mu je bilo ovde lose, da je igrao citavih 5 godina, da ne kazem 1/5 njegovog zivota!?
    (Ipos, 4. jun 2020 08:38)

    # Link komentara

  16. Kako tretiramo naše Rome dovoljno govori o nama.
    (rain, 4. jun 2020 05:02)

    # Link komentara

  17. Dobacovali mu.Zašto? Da bi ga iziritirali.To je "posao" protivničkog navijača.
    Istovremeno ti isti su za nekog crnog igrača iz Zvezde rekli da je Bog.

    Verovatno tako i Partizanovci - za Zvezdinog crnca sve najgore a Dijara je Crna Mamba.Moreira imao status kao Moca Vukotić lično.

    Ne možeš tražiti političku korektnost na stadionu.

    Zna se šta je rasizam - kad neko smatra pripadnika druge rase nižim bićem.
    Huligani su po prirodi bahati,vulgarni ali ogromna vecina nisu rasisti već predstavljaju primitivniji deo srpske populacije koji u suštini deli iste vrednosti kao i ostatak naroda ali "nije u vinklu".
    Radovci su izuzetak jer su ideološki inficirani.
    (Komša, 03. jun 2020 18:29)

    Druže da su tvoje pretke ugnjetavali zbog boje kože, znao bi zašto ne treba to da se viče. Svako ko to viče, jeste rasista, pa branio ti njih koliko god hoćeš. Protivnika možeš da provociras na sportskom nivou, a ne kao neotesana seljačina. Sama tvoja ova izjava pokazuje kako se opravdavaju razni postupvi umesto da se radi na njima. Još nešto, na stadionu si došao da bodriš svoj tim, a ne da prpvociraš protivnika nazivajući ga majmunom, kada to svi shvate, možda izađemo iz ovog sivila u koje smo upali.
    (Mladen, 3. jun 2020 22:07)

    # Link komentara

  18. Druže... ljude u Srbiji zabole koje si ti boje kože. A i šta se dešava u Americi ili bilo gde. Iskreno baš me briga. Ovde policija Bije koje god boje da si, ne gleda.
    (Ja, 3. jun 2020 19:35)

    # Link komentara

  19. Ovusu je upravo demantovao da je ikada rekao da je bio meta rasista u Srbiji i da je njegov intervju pogresno postavljen.Nadam se da cete i tu vest posebno koliko danas objaviti cisto u inat ovim autosovinistima koji su potrcali da pricaju o rasizmu u Srbiji iako se zna da toga ovde nema ni 1%.
    (Dejan, 3. jun 2020 18:53)

    # Link komentara

  20. Tako je,rasizam je kaznjiv samo kada proizvodi nekakvu opipljivu posledicu po pripadnika druge rase,npr. fizicku povredu,diskriminaciju na poslu i slicno. Ali na misaonom,teoretskom planu nije rasizam ili bar nije zabranjen ili kaznjiv. Navescu prost primer. Profesor Dzejms Votson,geneticar i molekularni biolog, nobelovac koji je otkrio genetsku strukturu DNK 1953,izjavio je da su belci genetski inteligentniji od crnaca. Prozvali su ga rasistom,ali on je samo geneticki realista i naucnik i dozvoljeno je tako nesto reci,pogotovo ako je istina.
    (Oliver, 3. jun 2020 17:37)

    Polako, fireru, opusti se malo
    (Kurlebalo, 3. jun 2020 18:49)

    # Link komentara

  21. Ziveo 5 godina ovde i sad se setio.
    Nek uporedi prevode uvreda navijaca za sve igrace sa svojim pa nek visi da li je gore prosao.
    (Aleksa Pufta, 3. jun 2020 18:31)

    # Link komentara

  22. Dosta ljudi ovde ne veruje da je ovo istina. Ali ja sam pre par godina bio na utakmici Zvezde protiv Young Boys koji su imali nekoliko crnih igraca. Sedeo sam u drugom redi i za vreme zagrevanja zvezdini navijaci su konstantno crncu koji se tu zagrevao dobacjvali “monkey.” Tako da nemoj da se lazemo ima kod nas dosta neotesanih svinjcuga pogotovo medju navijacima.
    (Aussie, 3. jun 2020 17:23) 

    Dobacovali mu.Zašto? Da bi ga iziritirali.To je "posao" protivničkog navijača.
    Istovremeno ti isti su za nekog crnog igrača iz Zvezde rekli da je Bog.

    Verovatno tako i Partizanovci - za Zvezdinog crnca sve najgore a Dijara je Crna Mamba.Moreira imao status kao Moca Vukotić lično.

    Ne možeš tražiti političku korektnost na stadionu.

    Zna se šta je rasizam - kad neko smatra pripadnika druge rase nižim bićem.
    Huligani su po prirodi bahati,vulgarni ali ogromna vecina nisu rasisti već predstavljaju primitivniji deo srpske populacije koji u suštini deli iste vrednosti kao i ostatak naroda ali "nije u vinklu".
    Radovci su izuzetak jer su ideološki inficirani.
    (Komša, 3. jun 2020 18:29)

    # Link komentara

  23. @Studirali su "nesvrstani"... ali u vreme Jugoslavije, tada nije bilo srbskog nacionalizma, danas smo društvo koje se vraća u 19. vek.

    Kamo lepe sreće, najveće domete, naučne, kulturološke itd Srbija je imala u to "crno" vreme nacionalizma. Čak i posle toga, sve veličine, pisce, itd , svi su odrasli i formirani kao ličnosti u to vreme. U to vreme Srbija je bila magnet, u nju se doseljavalo, pa predsedenik akademije je bio Hrvat itd. Ta Srbija je oslobodila sve južne Slovene i napravila tu Jugoslaviju. Ta Srbija je tukla svetske carevine koje je nisu mogle pokoriti, dok se titoistička trulež raspala sama od sebe.
    (roadrunner, 3. jun 2020 18:29)

    # Link komentara

  24. Zato je ziveo 4-5 godina, jer mu je bilo lose....
    (Svesnost, 3. jun 2020 18:26)

    # Link komentara

  25. me too?
    (zmitjkoe, 3. jun 2020 18:25)

    # Link komentara

  26. Tako je,rasizam je kaznjiv samo kada proizvodi nekakvu opipljivu posledicu po pripadnika druge rase,npr. fizicku povredu,diskriminaciju na poslu i slicno. Ali na misaonom,teoretskom planu nije rasizam ili bar nije zabranjen ili kaznjiv. Navescu prost primer. Profesor Dzejms Votson,geneticar i molekularni biolog, nobelovac koji je otkrio genetsku strukturu DNK 1953,izjavio je da su belci genetski inteligentniji od crnaca. Prozvali su ga rasistom,ali on je samo geneticki realista i naucnik i dozvoljeno je tako nesto reci,pogotovo ako je istina.
    (Oliver, 3. jun 2020 17:37)

    Tako je bre. I doktor Mengele je svašta otkrio i dokazao na institutu u Aušvicu. Dobio orden i plaketu trećeg rajha. Proglasili ga oz čista mira nacistom i rasistom, a on jadničak samo bio genetički realista i naučnik.
    (Mrs!, 3. jun 2020 18:17)

    # Link komentara

  27. Sovinizam je zapravo srpska verzija rasizma.
    (Ccc, 3. jun 2020 18:17)

    # Link komentara

  28. 18 oktobar 2012. Beše tad neka utakmica u Kruševcu mlade reprezentacije sa Engleskom gde su nas Englezi tužili za rasističke povike. Daleko od toga da mi nemamo putera na glavi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djoksa, 3. jun 2020 17:43)

    Imamo ali ti isti Englezi imaju legendu Terija koji je vređao Ferdinmandu brata rasno, gomilu drugih igrača, publiku da ne pominjemo + nije od tog vređanja Rouza tad bilo niša ni disciplinski, da jeste leteli bismo iz kvalifikacija samo tako.
    (fdg, 3. jun 2020 18:13)

    # Link komentara

  29. @ (živeće ovaj narod, 3. jun 2020 17:30)


    Tako je to kad omladinu vaspitavaju da su četnici antifašisti - velika većina i jeste bila i tamanila Nemce isto kao i Partizani, i to je i više nego očigledno.

    da je Mladić nevin osuđen u Hagu - nije osuđen niti su do sada izneti dokazi da je naređivao sistematsko uništavanje civila.

    kad se slavi Arkana, kapetana Dragana - možda 5% stanovništva ih slavi, ni toliko verovatno.

    kad se sa najvišh pozicija vlasti (predsjednik, premijerka, ministri) negira pred međunarodnim sudom presuđeni genocid u Srebrenici - presudili su ti sudovi svašta o nama, samo Vama cvećkama ništa, genocid je Ruanda bila, istraži malo.

    kad po Beogradu šeta gomila mladića sa uzdignutom pesnicom na fašistićki pozdrav a policija ih čuva i prati - kad to? da nisi Beograd i Blajburg pomešao?

    Od svega toga najveću štetu će da ima Srbija. Ne može se zlo sijati a dobro žeti - normalno da ne može, zato tako dobro ide divnim susjedima koji su ratovali sa Srbijom i nisu ni slučajno jendog civila ubili. odliv stanovnika veći nego ovde, BIH prosperira samo tako.

    Na sreću u Srbiji ima mnogo divnih ljudi koji su prava suprotnost svemu navedenom. - da, ti divni ljudi koji imaju isto mišljenje kao ti a ako nemaju onda su velikosrspki agresori.
    (gg5+, 3. jun 2020 18:09)

    # Link komentara

  30. Druže, kao belca te i u Africi, i na Bliskom Istoku i na istoku Azije tretiraju bolje nego svoje.
    (brm, 03. jun 2020 16:40)

    Pogotovo u JAR... Ne lupetaj 'leba ti.
    (sladoledsmesom, 3. jun 2020 18:08)

    # Link komentara

  31. Iskreno, kad sam video sliku, odmah mi je bilo jasno da je sam kriv i da su jadni huligani bili isprovocirani. Pa mnogo je bre brate crn, ovaj je i za crnce obojeni...
    (ANALiticar, 3. jun 2020 18:04)

    # Link komentara

  32. Da su neobrazovani, prljavi, kradljivi i dobri pevači i igrači.
    (Senka, 03. jun 2020 17:00)

    I šta je ovde neistina? Ili ćeš da se praviš mutava i blesava?
    (sladoledsmesom, 3. jun 2020 18:04)

    # Link komentara

  33. A sta je ocekivao, da ce da mu se deru difens, difens...
    (ANALiticar, 3. jun 2020 18:02)

    # Link komentara

  34. Sta mi znamo o rasizmu kad smo crnca videli samo na tv.Mi smo primitivni , otuda ovi majmunski povici na nekoliko crnih igraca koji su igrali u Srbiji. Imam prijatelja u Belgiji koji je bio kod mene u poseti prosle godine i covek nije mogao da se nacudi koliko malo ljudi tamne puti mozete videti kod nas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dokholiday, 3. jun 2020 17:11)

    Neprimitivni Belgijanci su držali crnce u Zoo vrtovima 50ih godina prošlog veka, lako proverivo. Pobili pola Konga i držali ljude kao robove, zato tamo crnih ljudi i ima kao i u svim bivšim belim robovlasničkim državama. Reci to prijatelju, isto mu reci da ovde ljudi rade za afričke plate pa se crnom čoveku ne isplati da dođe ovde, čak i migranti idu u Nemačku i gore ne jer ne vole ovde nego jer im je plata od 1000E rađa od 300 koliko bi imao u Srbiji.
    (gg5+, 3. jun 2020 18:02)

    # Link komentara

  35. Nije bas pojasnio nacin na koji je "rasno zlostavljan" u Srbiji. Da li ga je mozda oteo i zlostavljao nekakav srpski Kju Kluks klan ili je bilo dobacivanja sa tribina.
    (Cegar, 3. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  36. Mrs bre camugo, sad ti ne valja Srbija...
    (mich, 3. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  37. Lupa gluposti,mozda je bilo sporadicnih vredjanja od nekog pojedinca,kao sto vredjaju gostujuce igrace skoro svuda,bez obzira na boju koze.Srbija nikada nije bila rasisticka drzava.Ovde i otac sinu,svakodnevno kaze majmune(ili neku drugu zivotinju pomene) ali to ne znaci da misli da je stvarno,vec je ta rec postala deo svakodnevnog slenga i zezanja.Krici i urlici ne verujem da su se ikada culi kod nas.
    (Konstatacija, 3. jun 2020 17:55)

    # Link komentara

  38. Da je to tačno ne bi on toliko dugo igrao ovde već bi pobegao posle mesec dana.
    (Dragan, 3. jun 2020 17:53)

    # Link komentara

  39. Navijači nisu Srbija
    (AdamR, 3. jun 2020 17:53)

    # Link komentara

  40. Sramota me da kažem, ali Titova Srbija je zapravo jedina imala razinu civilizacije dostojnu modernog uglednog društva. Kad se samo setim koliko smo imali studenata iz Afrike. Da besna primitivna masa vređa crnca nije bilo moguće 60tih, 70tih, pa ni 80tih. A onda su došla “demokratska” vremena, po presliku na prljavi kapitalistički zapad, koji puca od mržnje, rasizma, i netrepeljivosti.
    (Darko, 3. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  41. Црнци играју на карту расизма и уништавају градове, гурају се у редовима, уносе ти се у фацу иако су згрешили нешто или просто нису у праву. Део беле популације, нарочито жене минирају позицију белаца кроз феминизам, прозивање за некакав white privilege?? Мушки белци су осмислили и саградили модеран свет, на првом месту ту исту америку!! Одржавају све и дан данас. Црнаца је 10%. Жене су проблем, отуђили су их од мушкараца, малтретирају их, узимају децу и имовину, играју стално на карту жртве, не постоји шанса ни да се критички осврнеш на такав наступ а да те не сатанизују, деградирају, отпусте, уназаде. Кроз ту карту недодирљивости и жртве и црнци и беле жене не унапређују себе већ уништавају цео систем, а разлог томе је лењост и неинвентивност. Увек им је неко крив, себе ни да погледају, као мала деца, размажени до бесвести. САД су пакао на земљи а некоме вероватно и рај. Објавите и овакво гледиште
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Урке, 3. jun 2020 17:12)

    Urke, ja duboko verujem da ovi koji su ti dali minus Ameriku su jedino videli u filmu "American History X". Potpisujem sve sto si rekao. Izuzetno opasno kriticki se osvrnuti na ovako nesto na radnom mestu jer "diversity and inclusion" je danas bitniji od strucnosti, obrazovanja i svega ostalog.
    (Bojan, 3. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  42. 18 oktobar 2012. Beše tad neka utakmica u Kruševcu mlade reprezentacije sa Engleskom gde su nas Englezi tužili za rasističke povike. Daleko od toga da mi nemamo putera na glavi.
    (Djoksa, 3. jun 2020 17:43)

    # Link komentara

  43. 13011

    Ne znam sta je obojeni ocekivao, pa znao je u koju drzavu dolazi.
    (Balkanac, 03. jun 2020 15:40)
    Pa naravno da je znao da dolazi u kolinevku sovinizma i mrznje.
    (Samos, 3. jun 2020 17:39)

    # Link komentara

  44. Znaci, samo kad udavis nekog nogom to je rasizam?
    @ (vlasta,

    Tako je,rasizam je kaznjiv samo kada proizvodi nekakvu opipljivu posledicu po pripadnika druge rase,npr. fizicku povredu,diskriminaciju na poslu i slicno. Ali na misaonom,teoretskom planu nije rasizam ili bar nije zabranjen ili kaznjiv. Navescu prost primer. Profesor Dzejms Votson,geneticar i molekularni biolog, nobelovac koji je otkrio genetsku strukturu DNK 1953,izjavio je da su belci genetski inteligentniji od crnaca. Prozvali su ga rasistom,ali on je samo geneticki realista i naucnik i dozvoljeno je tako nesto reci,pogotovo ako je istina.
    (Oliver, 3. jun 2020 17:37)

    # Link komentara

  45. Лаже
    (SRB, 3. jun 2020 17:34)

    # Link komentara

  46. Kad si tako veliki humanista i borac protiv rasizma,idi sada na gugl pa vidi sta su francuski policajci uradili decaku od 14 godina Gabrijelu Djordjevicu pre 10 dana pa mi daj neki slican primer iz Srbije da je policija tako nekad pretukla Roma da mu skoro izbije oko. Nema takvog primera u Srbiji!
    (Oliver, 03. jun 2020 17:19)

    Nije policija ali jeste poneko od naših sugrađana i to ne jednom. Ne kažem da smo generalno rasisti, ali neka se svako zapita da li bi želeo nekog različite boje kože levo i desno od njegove kuće /stana. Evo ja prvi priznajem da oj ne bi sigurno maltretirao, alo blagu odbojnost bih sigurno imao.
    (volim pink, zadruge i pareve, 3. jun 2020 17:34)

    # Link komentara

  47. @Garfield, ti si garant iz Hrvatske, ali potpisujem svaku tvoju rec ))
    (Aleksa, 03. jun 2020 16:55)

    Nisam Alexa. :) Ali ok, nasmejao si me fino, jer rasizam crnaca je jednako jak kao srbofobija u Hrvatskoj. Mi Srbi nemamo problem ni sa cim, dobri domacini svakome. Zato i jeste ovakva reakcija na clanak. Misljenje zena ne treba uzimati u obzir o ovom pitanju jer rece davno Njegos:"Sto ce vjera zena promijeniti, da ucini sto joj srcu drago."
    (Garfield, 3. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  48. Ako kažeš afro liku da je majmun, to je rasizam. Ako to isto kažeš pripadniku bilo koje druge rase, tretira se kao blaža uvreda. To nije moj stav, to je jednostavno činjenica. A moj stav je, ako ikoga zanima, da je majmun - majmun.
    (Valter, 3. jun 2020 17:32)

    # Link komentara

  49. Tako je to kad omladinu vaspitavaju da su četnici antifašisti, da je Mladić nevin osuđen u Hagu, kad se slavi Arkana, kapetana Dragana, kad se sa najvišh pozicija vlasti (predsjednik, premijerka, ministri) negira pred međunarodnim sudom presuđeni genocid u Srebrenici, kad po Beogradu šeta gomila mladića sa uzdignutom pesnicom na fašistićki pozdrav a policija ih čuva i prati. Šta onda da se očekuje od navijača po stadionima? Pa upravo to šta i rade (šalju agresiju, rasizam, pretnje, govor mržnje, uzori su im presudeni za velike zločine). Od svega toga najveću štetu će da ima Srbija. Ne može se zlo sijati a dobro žeti. Na sreću u Srbiji ima mnogo divnih ljudi koji su prava suprotnost svemu navedenom.
    (živeće ovaj narod, 3. jun 2020 17:30)

    # Link komentara

  50. Jedna zanimljivost:
    Prema istraživanju sa Harvarda Srbija je najmanje rasistička zemlja.
    Prosek nam kvare navijači / huligani.
    Koga god znam od normalnih ljudi niko nije rasista. Ali, nažalost, znam da ima dosta "radovaca" i iskreno takvi ljudi mi nisu jasni.
    (Eldorado, 3. jun 2020 17:30)

    # Link komentara

  51. Vidim ja da ćete biti zaštićeni kao crni medvedi!! Svaki dan neka kuknjava i svi neka prava traže i kukumavce i preuvelicavaju samo da se na sebe skrene pažnja a glabalno svet je otišao u aut i postao je cirkus sa nakaradnim sistemom i vrednostima!! Lično mi je bitno da je neko dobar i iskren čovek!!
    (SeT, 3. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  52. Црнци играју на карту расизма и уништавају градове, гурају се у редовима, уносе ти се у фацу иако су згрешили нешто или просто нису у праву. Део беле популације, нарочито жене минирају позицију белаца кроз феминизам, прозивање за некакав white privilege?? Мушки белци су осмислили и саградили модеран свет, на првом месту ту исту америку!! Одржавају све и дан данас. Црнаца је 10%. Жене су проблем, отуђили су их од мушкараца, малтретирају их, узимају децу и имовину, играју стално на карту жртве, не постоји шанса ни да се критички осврнеш на такав наступ а да те не сатанизују, деградирају, отпусте, уназаде. Кроз ту карту недодирљивости и жртве и црнци и беле жене не унапређују себе већ уништавају цео систем, а разлог томе је лењост и неинвентивност. Увек им је неко крив, себе ни да погледају, као мала деца, размажени до бесвести. САД су пакао на земљи а некоме вероватно и рај. Објавите и овакво гледиште
    (Урке, 03. jun 2020 17:12)

    Bravo Urke, htedoh pisati ovako ali nisam imao inspiracije u momentu. Sazeo si sve u stilu vrsnog sociologa. :) Ziveo sam na zapadu, sve je tako 'u bocu'. Pozdrav Urketu
    (Garfield, 3. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  53. Dosta ljudi ovde ne veruje da je ovo istina. Ali ja sam pre par godina bio na utakmici Zvezde protiv Young Boys koji su imali nekoliko crnih igraca. Sedeo sam u drugom redi i za vreme zagrevanja zvezdini navijaci su konstantno crncu koji se tu zagrevao dobacjvali “monkey.” Tako da nemoj da se lazemo ima kod nas dosta neotesanih svinjcuga pogotovo medju navijacima.
    (Aussie, 3. jun 2020 17:23)

    # Link komentara

  54. @Maksim,

    Priznajem,imam ogroman bes prema srpskim autosivinistima,vi ste mi omiljeni neprijatelji. Kad si tako veliki humanista i borac protiv rasizma,idi sada na gugl pa vidi sta su francuski policajci uradili decaku od 14 godina Gabrijelu Djordjevicu pre 10 dana pa mi daj neki slican primer iz Srbije da je policija tako nekad pretukla Roma da mu skoro izbije oko. Nema takvog primera u Srbiji!
    (Oliver, 3. jun 2020 17:19)

    # Link komentara

  55. Lično, ne podnosim ljude koji pljuju u bunar iz koga su pili, bez obzira na rasu. Svi smo ljudi, ali različiti.
    (mina335, 3. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  56. Ma gdje bi to srbi radili!! Naravno da su srbi nepogrješivi i .naj u svemu, ali je problem što de samo srbi takvima vide. Za sve ostale srbi su najveći problem.
    (Kokolo, 3. jun 2020 17:04)

    Gospodine kakoldo, uz dužno poštovanje ali Srbija ima 15-16% nesrpskog stanovništva a lijepa Vaša nekih 8. A to što su Srbi problem narodima koji su ih istrebljivali bez kazne, uzimali im teritorije i dalje imaju kompleks od njih nije nikako Srpski problem. Mada lepo kad se javi neko iz ubedljivo najrasističkije eksju nacije da o tome govori.
    (gg5+, 3. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  57. Sad je u trendu davati ovakve izjave, sve je sad rasizam, pa čak i crni humor!
    (Berberbre, 3. jun 2020 17:16)

    # Link komentara

  58. Sramota
    (AntifašistBošnjak, 3. jun 2020 17:15)

    # Link komentara

  59. Neka kaže da li je doživeo bilo kakvo vređanje ili ponižavanje na rasnoj osnovi bilo gde u Srbiji ali VAN STADIONA.

    Inače na svetskim stadionima se može videti (lično video u Nemačkoj) i kako afro fudbalerima bacaju na teren praseću glavu namazanu imalinom sa bananom u ustima, samo što redari to brzo sklanjaju i ne vidi se u tv prenosu jer se ta kamera seče.
    (Marko T., 3. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  60. ja se sa svojim drugovima neprestano prozivam po nekim manjkavostima, nikome ne smeta i svi se smejemo..npr debeli, celavi itd. Verujem da si ti svirao violoncelo pa ti je to sve fuj.
    (aabb, 03. jun 2020 16:57)
    Pa tvojim drugovima možeš slobodno mamu da psujes a i oni tebi ako vas to čini da budete "cool". Ali vredjati nekoga ko vam nije ništa i nazivati ga konjskom glavom, psovsati mu sve živo i mrtvo je odlika primitivizma, kod normalnih ljudi. A ti vidi da ti neko to pogleda.
    (qwerty, 3. jun 2020 17:13)

    # Link komentara

  61. Velika je razlika izmedju vredjanja i rasizma,niko ovde njega ne vredja zato sto su njegovi pretci bili robovi belcima iz Amerike i Britanije nego zato sto igra za suparnicki tim,ali ova americka i britanska demokratija se pere od svojih zlocina nad Afrikancima pa sama rec crnac za njih ima negativnu konotaciju.
    (Mihajlo, 3. jun 2020 17:13)

    # Link komentara

  62. Црнци играју на карту расизма и уништавају градове, гурају се у редовима, уносе ти се у фацу иако су згрешили нешто или просто нису у праву. Део беле популације, нарочито жене минирају позицију белаца кроз феминизам, прозивање за некакав white privilege?? Мушки белци су осмислили и саградили модеран свет, на првом месту ту исту америку!! Одржавају све и дан данас. Црнаца је 10%. Жене су проблем, отуђили су их од мушкараца, малтретирају их, узимају децу и имовину, играју стално на карту жртве, не постоји шанса ни да се критички осврнеш на такав наступ а да те не сатанизују, деградирају, отпусте, уназаде. Кроз ту карту недодирљивости и жртве и црнци и беле жене не унапређују себе већ уништавају цео систем, а разлог томе је лењост и неинвентивност. Увек им је неко крив, себе ни да погледају, као мала деца, размажени до бесвести. САД су пакао на земљи а некоме вероватно и рај. Објавите и овакво гледиште
    (Урке, 3. jun 2020 17:12)

    # Link komentara

  63. Sta mi znamo o rasizmu kad smo crnca videli samo na tv.Mi smo primitivni , otuda ovi majmunski povici na nekoliko crnih igraca koji su igrali u Srbiji. Imam prijatelja u Belgiji koji je bio kod mene u poseti prosle godine i covek nije mogao da se nacudi koliko malo ljudi tamne puti mozete videti kod nas.
    (Dokholiday, 3. jun 2020 17:11)

    # Link komentara

  64. Njima treba da bude jasno da u Srbiji gde crnaca ima jako malo (verovatno je bio jedini u Surdulici sa širom okolinom) ljudi na njih gledaju kao na nešto što ne viđaju svaki dan pa samim tim i imaju verovatno nekada i neprimerene reakcije, posebno u manjim sredinama. U principu mi nismo rasističko društvo, ali kulturološki većina bi imala problem da im se na primer ćerka uda za crnca i da imaju unuke crne puti. Jednostavno to odstupa od neke uobičajene situacije i samim tim skreće pažnju i iskače iz nekog klišea koji ne može lako da se prevaziđe. Verovatno ni u Africi u manjim sredinama gde nema belaca na belce isto gledaju kao na nešto egzotično i sigurno da mnogi i tamo ne bi bili baš oduševljeni da imaju bele unučiće? Na svemu tome treba raditi i pokušati prevazići predrasude, ali je to jako teško!
    (Džoni, 3. jun 2020 17:11)

    # Link komentara

  65. Onda batali fudbal, idi u baletane. Ako ocekujes u fudbalu da te neko ne psuje i vredja ili lazes ili si idiot. Van terena, sto se Srbije tice, za Ameriku itd smo zemlja bez rasizma!
    (necer, 3. jun 2020 17:07)

    # Link komentara

  66. A sta je sa Srpkinjama one nemaju problema sa rasizmom.
    (//,,, 3. jun 2020 17:07)

    # Link komentara

  67. Ma gdje bi to srbi radili!! Naravno da su srbi nepogrješivi i .naj u svemu, ali je problem što de samo srbi takvima vide. Za sve ostale srbi su najveći problem.
    (Kokolo, 3. jun 2020 17:04)

    # Link komentara

  68. Баш сам се потресао, седим и плачем.
    (Dzole, 3. jun 2020 17:04)

    # Link komentara

  69. @ Roki...tacno, enoj onaj osudjicani nacista Firer Davidovic preti bukvalno Djokovicu zato što podržava demonstrante u Americi. Puno nacista se nakotilo ovde, treba to počistiti, opoganiće nam naciju. I nemoj posle Hrvati i Tompson, kad iste takve imaš ovde.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Desli, 3. jun 2020 15:59)

    Takvih osuđenih ima baaaaš svuda, ali jesi lepo primetio OSUĐEN. Kao i gomila vojnog osoblja, bivših zvaničnika, Biljana Plavšić koja je bila demokratska opozicija u BIH koliko se sećam. I to gle čuda Srbi osuđuju svoje i drugi ih osude isto a za ove što si ih pomenuo nema 5% osuđenih koliko su krivi i kakva su zla činili ovom narodu. Nikada nismo bili rasisti u bilo kom značajnom procentu (morona ima svuda, posebno na tribini gde je ovaj Ovusu mogao dobiti uvrede) ali za prosečnog Zapadnjaka smo oličenje one tvrdnje da neko ne vidi boju.
    (GG5+, 3. jun 2020 17:03)

    # Link komentara

  70. pravi srbi , oni istinski , razumni , vise ne postoje
    (sifra Piralen, 3. jun 2020 17:03)

    # Link komentara

  71. L a ž
    (Lane, 3. jun 2020 17:03)

    # Link komentara

  72. Imam 32 godine, odrastao sam u Srbiji, na selu. Kroz život sam bio okružen paorima, prostim ljudima, pomalo i neotesanim i ne preterano obrazovanim. Nikad nisam jednu rasističku reč ili izjavu čuo u mom životu u Srbiji. Živeo sam na selu, u Novom Sadu i Beogradu. Sretao sam mnogo ljudi iz celog sveta. Imamo mnogo mana kao narod, ali nam niko ne može nakačiti rasizam kao karakteristiku. U Nemačkoj sam par godina, i ovde sam primetio koliko ljudi iz Afrike i Azije preferiraju da se druže sa nama iz Srbije, pa i iz Juge uopšteno. Jer osećaju da mi njih ne gledamo kao "one druge boje". Dakle, vi autošovinisti, mogli bi malo da sjašite.
    (Xander, 3. jun 2020 17:01)

    # Link komentara

  73. Zašto bi ga iko strasno zlostavljao?
    (Kr., 3. jun 2020 17:01)

    # Link komentara

  74. Odmah ce se aktivirati regionalni i domaci autosovinisticki botovi da "dokazu" kako smo veci rasisti od Amerikanaca. Procitali smo vas!
    (Oliver, 3. jun 2020 16:27)

    Koji ste to vi? Uostalom evo ti link koji si trazio [link]

    Dodao bih i ime Lukmona Babatundea, jos jednog igraca Borca.
    (Exe, 3. jun 2020 17:00)

    # Link komentara

  75. Da, jesmo rasisti. Amerikanci prema Afroamerikancima, a i ostalim rasama, mi prema Romima, jer druge rase nemamo. Posmatramo ih isto kao oni crnce. Da su neobrazovani, prljavi, kradljivi i dobri pevači i igrači.
    (Senka, 3. jun 2020 17:00)

    # Link komentara

  76. U 21. veku gledati boju kože, a ne čoveka! Strašno!
    (svi smo ljudi, ali treba biti čovek, 3. jun 2020 16:59)

    # Link komentara

  77. To nije humor to je primitivizam i ja veze sa nevaspitanoscu.
    (qwerty, 03. jun 2020 16:39)
    Slazem se u sustini, ali poenta je da nije rasizam;)

    a ja se sa svojim drugovima neprestano prozivam po nekim manjkavostima, nikome ne smeta i svi se smejemo..npr debeli, celavi itd. Verujem da si ti svirao violoncelo pa ti je to sve fuj.
    (aabb, 3. jun 2020 16:57)

    # Link komentara

  78. Ma ne bi srbi...
    (pop, 3. jun 2020 16:56)

    # Link komentara

  79. @Garfield, ti si garant iz Hrvatske, ali potpisujem svaku tvoju rec ))
    (Aleksa, 3. jun 2020 16:55)

    # Link komentara

  80. Nista ti ne verujem na rec. Ovo si izmislio sto posto,zato sto bih cuo za to u medijima. Nego,lepo daj mi sad momentalno repliku sa imenom grada,kluba,ta tri igraca i stepenom nasilja koje su pretrpeli! Sada ce biti brdo laznih komentara sa navodnim "dokazima" rasizma kako bi ocrnili Srbiju i srpski narod,to je uobicajena stvar. Odmah ce se aktivirati regionalni i domaci autosovinisticki botovi da "dokazu" kako smo veci rasisti od Amerikanaca. Procitali smo vas!
    (Oliver, 3. jun 2020 16:27)

    Bas me briga da li mi verujes ili ne. Iz tvog komentara se vidi bes i fanatizam, tako da je sve jasno.

    Jedan od slucajeva o kojima govorim je dospeo cak i na BBC, dosta se govorilo o tome, ali ti naravno nisi cuo za to.
    (Maksim, 3. jun 2020 16:53)

    # Link komentara

  81. Pa nije rasizam na utakmici gde se dva kluba bore i navijaci vredjaju.Mozemo cuti 1000 puta uvrede na svaciji racun ali rasisti nismo ni budale.I ovde neki trpaju nas u kos sa klanovima u americi ej ljudi na utakmici nije rasizam ni uvreda ja sam igrao fudbal izvredjaju me pa sta.Pogresno tumacite rasizam i navijanje gde navijate za svoj klub pa pitajte sudiju koji drzi zastavici sta mu sve kazu pa jel ko nesto rekao?
    (zoran, 3. jun 2020 16:52)

    # Link komentara

  82. Najveci rasisti su crnci! Znam pouzdano, ne daj Boze da udjes u raspravu, a da si 100% u pravu, odmah idu na kartu rasizma. Na svaki tvoj argument ti odgovore da si rasista. Licno je mene jedan okrivio u nedostatku argumenata, kad sam rekao da nisam Amerikanac, niti iz zapadne Evrope i da je i moj narod robovao 500 godina, rekao je nema veze mrzis me zato sto sam crnac. Da uhvatio sam ga kako mi krade iz ormarica 20$. I nisam rasista niti imam predrasude, ali cinjenica je da ogroman broj americkih crnaca zivi od socijale i kriminala, za razliku od evropskih crnaca.
    (Banjalucanin, 3. jun 2020 16:51)

    # Link komentara

  83. Da smo bezobrazni, jesmo. Da smo uglavnom nacionalisti, jesmo. Ali rasisti???? Momcino, izvini sto cu da budem prost ali ne .eri!!! Srbima mozes sve da pripojis ali da smo rasisti i teroristi izuzevsi Nikolu Kavaju, to nema sanse. I iskreno ja licno ovo dozivljavam kao uvredu mog naroda. Voleo bih samo ako neko ima bilo kakav kontakt da mu objasni malo neke stvari u Srbiji jer je prosto sramota ovo sto je izjavio. Cuj Srbi rasisti???!!!
    (Milan, 3. jun 2020 16:49)

    # Link komentara

  84. Sramotna izjava,zasto ne navede konkretne primere da vidimo "ozbiljnost" tog rasizma? Koliko znam niko mu nije drzao koleno na vratu!
    (Oliver, 03. jun 2020 15:47)
    Znaci, samo kad udavis nekog nogom to je rasizam?
    Sram te bilo! I sram da bude gomilu slicnih tebi koji u recima ovog coveka ne vide nista strasno.
    (vlasta, 3. jun 2020 16:48)

    # Link komentara

  85. Nema utakmice na kojoj sam bio a da navijači nisu u nekom momentu izvikivali majmunske uzvike protivničkom tamnoputom igraču, ako ga imaju u ekipi. Nekad se dešava i da ga gađaju bananama. Neki nisu toliko glasni, ali bude komentara oko mene..."nek' se ova crnčuga vrati da juri antilope" i slično. To što ga ne saleće 50 ljudi na ulici da ga linčuje, ne znači da nema rasizma. Ali ako prođeš ulicom, a neko ti dovikne na račun rasne osnove jeste rasitam. Pa pogledajte kako se odnosimo prema Romima, ljudi ih ovde smatraju nižom rasom. Pa nismo prijatni ni prema ljudima koji se dosele iz manjeg mesta, a posebno iz druge države. Ima rasizma kod nas, i nemojte da se vređate ako neko kaže da je doživeo uvrede, posebno ako je fudbaler, jer među navijačima ima mnogo neonacista. Zapravo, najveći problem je što niko neće da sankcioniše te uvrede...pravimo se kao da ih nema.
    (đole, 3. jun 2020 16:46)

    # Link komentara

  86. Kako smaraju ti crnci. Obični.paraziti.

    Idite u Afriku medju.ostale crnce pa tamo nece biti rasne diskriminacije.
    (Rocky, 3. jun 2020 16:45)

    # Link komentara

  87. Auuu, do rasizma jos nismo ni dosli. Cekaj prvo nacionalizam da prevazidjemo. Samo, tesko ce to ici. U doba interneta, mi Srbi se potpuno nesvesno ofiramo kao jedni od najvecih rasista koje su ljudi ikada sreli. Svest omladine o svemu tome je jako nisko.
    (jolly, 3. jun 2020 16:41)

    # Link komentara

  88. vidi druze dodji kao srbin u arapske zemlje da vidis sta je rasna ravnopravnost...
    zamisli srbin da ode u ganu medju narod, sigurno bi ga svi oberucke prihvatili i posluzili ruckom...
    (ma nemoj da pricas, 3. jun 2020 15:33)

    Druže, kao belca te i u Africi, i na Bliskom Istoku i na istoku Azije tretiraju bolje nego svoje.
    (brm, 3. jun 2020 16:40)

    # Link komentara

  89. Ajde pali sine. Bas mi te je zao. Svi samo nesto kukaju. Ne sme niko vise nista da spomene da se neko ne uvredi. Uh kako me nerviraju.
    (4k4.Dex, 3. jun 2020 16:39)

    # Link komentara

  90. Mi Srbi nismo rasisti. Ometamo igrace na sve moguce nacine kako bi pruzili slabiju partiju. Ako imas veliki nos pevace ti da si nosonja, ako si Macvan, pevace ti da imas konjsku glavu, ako si crnac pevace ti sve najgore o boji koze. To nije rasizam. To je najobicnija provokacija i nas crni humor.
    (aabb, 03. jun 2020 16:24)
    To nije humor to je primitivizam i ja veze sa nevaspitanoscu.
    (qwerty, 3. jun 2020 16:39)

    # Link komentara

  91. Sram ga bilo. Ako su negde ljudi sa svih meridijana dobrodošli to je Srbija. Generacije studenata iz nesvrstanih zemalja kao i prilično veliki broj igrača po mnogim našim klubovima govore drugačije. Ipak, voleo bih i da neki od njih ostave svoje komentare.
    (svaka čast!, 3. jun 2020 16:14)

    Studirali su "nesvrstani"... ali u vreme Jugoslavije, tada nije bilo srbskog nacionalizma, danas smo društvo koje se vraća u 19. vek.
    (Matilda, 3. jun 2020 16:38)

    # Link komentara

  92. Tako je sve nam neko kriv a mi mrzimo sami sebe a napadamo druge i vidimo
    (Ljubisa, 3. jun 2020 16:38)

    # Link komentara

  93. "Srbi nemaju problem sa rasizmom... Pa nemamo jer nemamo crnaca, ali imamo Rome, pa vidite kakvi smo prema njima.
    (qwerty, 3. jun 2020 16:37)

    # Link komentara

  94. @Petar,

    Pa ni u Americi nema više od 2-3% rasista, da ne pričamo o White Supremacy grupama koje su ekstremne (njihov broj je na nivou statističke greške, ali su uvek na naslovnim stranama kada se desi sr...), pa opet pričamo o Kunta Kinte naciji.

    Uostalom, kakav je naš odnos prema Ciganima? Inače, svako malo marva sa tribina imitira majmune kada im nije po volji igrač crne kože. Koliko njih ima? Pa mi smo i sami prema sebi rasisti (ako je moguće ttako nešto reći). Bio sam svedok kada u firmi u kojoj radim nismo zaposlili klinca sa juga Srbije samo zato što je imao akcenat (nije rasizam ali je diskriminacija, a takvi kao ti će reći da takvih nema više od dvoje troje).
    (Baki, 3. jun 2020 16:36)

    # Link komentara

  95. Puna podrska za Teu Katai,zenu Aleksandra Kataija i za njene objave na instagramu. Ispala je mnogo pametnija od Djokovica i njegovog sramnog ulizivanja teroristima Antife!
    (Oliver, 3. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  96. Proci ce i ovo zlo zvano demokratija pa cemo videti onda kome ces se zaliti za rasizam. Troduple vize vam iz Afrike treba uvesti za evropski kontinent. Idi u Afriku pa si razvijaj sistem kakav hoces.
    (Garfield, 3. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  97. Istinita priča: Srpkinja, živi u Abu Dabiju, dovodi verenika iz Nigerije prvi put u Beograd - da upozna roditelje i da dogovore formalnosti oko svadbe. Ćale pao u depresiju, keva sva srećna. "Neću uopšte da pričam o tome", reče keva, "Ćerka nam dovodi svog izabranika, a ti si tužan. Ne može tako. Šta ti je, čoveče?" "Pa ne znam, jednostavno... crnac, malo je nezgodno, mada možda i ja lupetam." "Lupetaš i ne možda, nego sigurno i mnogo! Crnci su super ljudi!" "A što si ti toliko srećna???" "Kako da ne budem srećna, čoveče? Udaje nam se ćerka! A i praktično je što je čovek crnac. Lako ćemo da prepoznamo unuče sa terase, lakše ga je držati na oku."
    (Banovo brdo, 3. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  98. U gradu u kom zivim znam za tri slucaja nasilja prema crnim igracima u lokalnom klubu, sve su to bili izolovani incidenti, ali stavite se u polozaj tih igraca
    (Maksim, 3

    Nista ti ne verujem na rec. Ovo si izmislio sto posto,zato sto bih cuo za to u medijima. Nego,lepo daj mi sad momentalno repliku sa imenom grada,kluba,ta tri igraca i stepenom nasilja koje su pretrpeli! Sada ce biti brdo laznih komentara sa navodnim "dokazima" rasizma kako bi ocrnili Srbiju i srpski narod,to je uobicajena stvar. Odmah ce se aktivirati regionalni i domaci autosovinisticki botovi da "dokazu" kako smo veci rasisti od Amerikanaca. Procitali smo vas!
    (Oliver, 3. jun 2020 16:27)

    # Link komentara

  99. @Sram ga bilo. Ako su negde ljudi sa svih meridijana dobrodošli to je Srbija. Generacije studenata iz nesvrstanih zemalja kao i prilično veliki broj igrača po mnogim našim klubovima govore drugačije. Ipak, voleo bih i da neki od njih ostave svoje komentare.
    (svaka čast!, 03. jun 2020 16:14)

    O cemu ti prijatelju pricas, pa pogledaj samo Rome oko sebe i reci da nismo rasisti. Neverovatno mi je da postoje toliko neobjektivni ljudi ovde, cuj mi smo kao neka humanisticka utopija ovde.. povracacu.
    (Lars, 3. jun 2020 16:24)

    # Link komentara

  100. Mi Srbi nismo rasisti. Ometamo igrace na sve moguce nacine kako bi pruzili slabiju partiju. Ako imas veliki nos pevace ti da si nosonja, ako si Macvan, pevace ti da imas konjsku glavu, ako si crnac pevace ti sve najgore o boji koze. To nije rasizam. To je najobicnija provokacija i nas crni humor.
    (aabb, 3. jun 2020 16:24)

    # Link komentara

  101. Amerika se izgradila na rasizmu, p tamo crnci zive, rade. Nemojte te zablude da nismo rasisti. Cela bela evropa je rasisticka, samo trenutne politicke elite su vise ili manje rasisticke.
    (Utin, 3. jun 2020 16:23)

    # Link komentara

  102. (Roki, 3. jun 2020 15:45)
    Dugo mi je trebalo da sam vidim i priznam kolika smo mi go.na ! Mi nismo ni za nas same dobri, mi nikada necemo umeti da napravimo normalnu drzavu pre svega a da ne pricamo o drugim stvarima. Na svakog pametnog, dobrog i moralnog coveka dolazi po jedan smrad , nevaspitani, bahati ljakse koji bi i rodjenog brata zajebao ! Vidite ko nam vlada i ko dobija najvecu podrsku , verovatno i ne zasluzujemo bolje jer da zasluzujemo to bi imali ! Vlast je odraz naroda
    (Carter, 3. jun 2020 16:23)

    # Link komentara

  103. te "ekipe sa tribine" polaze od toga da se dekoncentrišu protivnički igrači, da ne mogu da daju svoj maksimum...e sad tamnoputi igrači se dekoncentrišu na "rasnoj" osnovi, jer je tako najlakše, ali daleko od toga da bi ih neko tako vređao bilo gde drugde osim u sportskoj areni.
    (Ajmo malo realno, 3. jun 2020 16:05)

    Stavi se u poziciju tog igraca koji dodje u neki nas grad. Dozivi horsko vredjanje. Bas ce mu pasti na pamet da je to zato da bi ga dekoncentrisali.
    (Maksim, 3. jun 2020 16:23)

    # Link komentara

  104. dobro je da nisi seksualno,cuti...
    (demineralizator, 3. jun 2020 16:21)

    # Link komentara

  105. @Dex,

    Da,pa sta? Sta je sporno ili rasisticki u pridevu "tamnoput"? Stvarno je tamnoput,nisu nista izmislili,to je fizicka karakteristika,kao visina,tezina,boja kose itd. Zar ne kazu i za neke fudbalere visoki fudbaler ili plavokosi fudbaler,pa se niko ne vredja. Po tvojoj uvrnutoj logici mi vise nista ne smemo da pricamo o ljudima crne rase. Npr,ti bi mene nazvao rasistom samo zato sto sam na dermatologiji ucio zasto crnci imaju crnu kozu,a belci belu. Je l' i to rasizam? Ili ako kazem da crnci cesce umiru od korone,sto je naucna cinjenica,je l' i to rasizam,gde je granica vise dozvoljenog govora? Ajde vise oladite,mogu da govorim sve sto je dozvoljeno po zakonu,a tu spada i rec "tamnoput".
    (Oliver, 3. jun 2020 16:21)

    # Link komentara

  106. Da igram u Africi vi bi mene zvali belac. i šta je tu loše !
    (BG, 3. jun 2020 16:21)

    # Link komentara

  107. Па он је провео 5 година у Србији и прича о тортури и расизму .Људи бежали из логора а он .... Ако му је то сметало што није одмах отишао , пријавио те испаде и то је то. А не сад се сетио тога . Најблаже речено БЕЗОБРАЗН
    (РС, 3. jun 2020 16:20)

    # Link komentara

  108. Ima pojedinacnih ispada ali ne mislim da smo rasisticko drustvo barem ne u vecini. Cini mi se da mnogo losije stojimo u moralnom pogledu posebno kada je materijalna pohlepa u pitanju ali nismo rasisti. Mozda se na utakmici susreo sa takvim stvarima zna se da tribine nisu mesto samo za nacitanu i produhovljenu gospodu. Tako je svuda u svetu a i kod nas.
    (Cile, 3. jun 2020 16:19)

    # Link komentara

  109. Upravo si ukrao omiljeni citat svih Roma emigranta,koji su tražili azil po Evropi...E moj Ovusu...
    (Ceki opinionista del cazzo, 3. jun 2020 16:19)

    # Link komentara

  110. Dobro da nije dodao jos i sexualno.
    (zmijuga, 3. jun 2020 16:19)

    # Link komentara

  111. (ma nemoj da pricas, 3. jun 2020 15:33)
    Zasto uvek te decije fore "ali on je poceo" ili "a on isto to radi".
    Verovatno ne znas kako je u Gani ali recimo i da jeste tako sto pises. Zasto mi moramo da vredjamo nekoga?
    Zasto ne mozemo da budemo bolji od njih?
    (kumasina, 3. jun 2020 16:17)

    # Link komentara

  112. Trebao je da progovori o tome ranije dok je bio u Srbiji!! Ovako olajavanje posle par godina nema smisla. A da imamo pojedinacne ispade budala i to je tacno, takve treba samo zestoko kaznjavati.
    (Sava, 3. jun 2020 15:52)

    Ti kao da zaboravljaš gde živiš! Da je progovorio ranije tj dok je bio u Srbiji verovatno bi prošao još gore. Plašio se čovek za svoj život, šta ti je nejasno? Umesto da se boriš protiv te nolomanije, ti još osuđuješ njega što je bio izložen rasističkim napadima!
    (Trajko, 3. jun 2020 16:16)

    # Link komentara

  113. Sram ga bilo. Ako su negde ljudi sa svih meridijana dobrodošli to je Srbija. Generacije studenata iz nesvrstanih zemalja kao i prilično veliki broj igrača po mnogim našim klubovima govore drugačije. Ipak, voleo bih i da neki od njih ostave svoje komentare.
    (svaka čast!, 3. jun 2020 16:14)

    # Link komentara

  114. Mislim da je tu više dolazilo do nekih nesporazuma nego da si stvarno prolazio kroz neku vrstu mržnje, mada ja ne znam šta se tu dešavalo.

    Ono što znam je da su jako opterećeni tom temom rasizma, živim preko i upoznao sam mnogo crnaca.

    Evo naprimer jedan kolega bio iz Senegala Usman, i on se nešto žalio na sunce i drugi kolega jedan isto naš mu rekao nešto u stilu: A boli tebe uvo, ti ne možeš postati crnji, a ja se zacrveneo ko paprika
    Klasično zezanje među kolegama, isto kao što se mi Balkanci između sebe zezamo na bazi ko je odakle redovno. Ovaj, međutim posle te šale nije hteo da razgovara nisakim od nas, pre je jeo sa nama, od tada se sve sklanjao. Mnogo su osetljivi, samo kažem.
    (laza, 3. jun 2020 16:13)

    # Link komentara

  115. Pobogu, ne dovodite vise strance takve, nijednog. Ponekog iz azije i to je to. Nek prevaranti trche za lavovima i antilopama a ne po nasoj predivnoj zemlji
    (Dee, 3. jun 2020 16:12)

    # Link komentara

  116. @Svakakvi jesmo ali da smo rasisti, tacnije da ne volimo crnce je ozbiljna nebuloza. Ako je ovaj momak sreo 1000 Srba i od njih ga trojica vredjala na rasnoj osnovi a 997 ga gledali kao najrodjenijeg on moze da izjavi ovo.

    Otprilike je taj procenat svuda u svetu.
    (Dare, 3. jun 2020 16:11)

    # Link komentara

  117. (Petar, 3. jun 2020 16:05)

    Bas to!!! A realno smo trecu godinu za redom proglaseni za najmanje rasisticku zemlju u svetu..... I to nije nase istrazivanje nego istrazivanje EU i USA...
    (what..what, 3. jun 2020 16:11)

    # Link komentara

  118. @ ..."Što ne kažu nešto protiv zemalja koje su stvorile rasizam?
    Da ne bude zabune, rasista nisam, imam radnih kolega iz čitavog sveta, poštujemo se međusobno jako."
    (Estefano, 3. jun 2020 15:51)

    Ali si veliki cinik, najvise prema samom sebi. Sto pre to uvidis, bice tebi i tvom okruzenju bolje.

    PS Ovde nemamo ceo intervju, vec je izvuceno samo ono sto je rekao o svom iskustvu iz Srbije.
    (Ne zavaravaj se, 3. jun 2020 16:10)

    # Link komentara

  119. Zavisi...

    Ako da gol onda je brat...

    Ako omaši penal, onda je majmun...

    Bez obzira na boju kože...
    (P-76ers, 3. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  120. Moguce,ali samo od "navijaca"..
    (C i n i k, 3. jun 2020 16:07)

    # Link komentara

  121. Svakakvi jesmo ali da smo rasisti, tacnije da ne volimo crnce je ozbiljna nebuloza. Ako je ovaj momak sreo 1000 Srba i od njih ga trojica vredjala na rasnoj osnovi a 997 ga gledali kao najrodjenijeg on moze da izjavi ovo. I nije slagao nista. Ali to nije fer prema nama. I ja nemam problema sto je on to izjavio nego imam problema sto se nadje mnogo Srba koji ce prihvatiti da smo generalno rasisti.
    (Petar, 3. jun 2020 16:05)

    # Link komentara

  122. A to što si ovde zaradio, toga te nije sramota je li bre?
    (ja, 3. jun 2020 16:05)

    # Link komentara

  123. Sada ce se obrusiti na Ovusua, a ne na ekipe sa tribine. Ovde se uvek trazi krivac u zrtvi
    (Exe, 03. jun 2020 15:46)

    Te ekipe su u stanju da vređaju recimo Teodosića na najbrutalniji način...ili bilo koga drugog, i da to bude neuporedivo gore nego vređanje tamnoputog igrača. Hoću reći, te "ekipe sa tribine" polaze od toga da se dekoncentrišu protivnički igrači, da ne mogu da daju svoj maksimum...e sad tamnoputi igrači se dekoncentrišu na "rasnoj" osnovi, jer je tako najlakše, ali daleko od toga da bi ih neko tako vređao bilo gde drugde osim u sportskoj areni.
    E sad, da se ne razumemo pogrešno, vređanje na rasnoj osnovi je za svaku osudu, ali sa druge strane postoje "tamnoputi" ljudi koji sve to koriste i u druge svrhe.
    (Ajmo malo realno, 3. jun 2020 16:05)

    # Link komentara

  124. Možda/verovatno je čovek imao negativno iskustvo u Srbiji i meni je, lično, iskreno žao zbog toga. Emigrirao sam pre desetak godina i moram, ipak, da podelim svoja i iskustva prijatelja stranaca koji su bili u poseti Srbiji: umemo mi da budemo neprijatni nacionalisti, ali nismo rasisti i nemamo veze sa tom pojavom. Bugari, Mađari, Hrvati, Rumuni i Grci umeju da budu rasisti na kvadrat. Nama to nije svojstveno, a svako pravilo ima izuzetak. Barem desetak crnaca mi je ponovilo istu priču: "Jedino što može da se nama obojenima desi u Beogradu i Novom Sadu jeste da ljudi priđu na ulici i pitaju ljubazno da se slikamo za Facebook i Twitter. Nekima to može da bude neprijatno, ali sam se ja osećao kao neka zvezda. U bilo kom slučaju, nema ni govora o tome da te bilo ko makar i podsvesno i makar na trenutak smatra inferiornim na rasnoj osnovi. Srbi imaju svoje priče, ali nisu rasisti definitivno. Naslušao sam se toliko medijskih priča i spinova, bio me je strah, ali me je prvi dan boravka u Srbiji potpuno iznenadio."
    (Beograd011, 3. jun 2020 16:04)

    # Link komentara

  125. Upao si u stado na čelu sa zvono(navijači)...
    (Goran Loznica, 3. jun 2020 16:03)

    # Link komentara

  126. Ma sto to nikad nisi rekao niti prijavio? Ne smes sad ni da ga pogledas, odmah rasizam.
    (Ljubisa Livaac, 03. jun 2020 15:45)

    да ли су пробао да га погледаш?
    (мики, 3. jun 2020 16:03)

    # Link komentara

  127. Sada kada krenu kao one kao silovene javne licnosti.
    (Back in Black, 3. jun 2020 16:01)

    # Link komentara

  128. Meni nikad nije bilo jasno otkud rasizam uopšte kod nas. Valjda moramo da pokupimo sve najgore sa Zapada, šta li... Niko crnca u životu video nije sem na tv-u ali čuli da tako treba, valjda. Znači na stadionu pre 15-20 godina, majmunski zvukovi sa tribina na svaki dodir protivničkog crnca sa loptom a u našem timu dva crnca. Da se čovek zapita ko je ovde ustvari majmun.
    (ne kapiram, 3. jun 2020 16:00)

    # Link komentara

  129. @ Roki...tacno, enoj onaj osudjicani nacista Firer Davidovic preti bukvalno Djokovicu zato što podržava demonstrante u Americi. Puno nacista se nakotilo ovde, treba to počistiti, opoganiće nam naciju. I nemoj posle Hrvati i Tompson, kad iste takve imaš ovde.
    (Desli, 3. jun 2020 15:59)

    # Link komentara

  130. To je vaspitavanje po obuci krda. Može on da krene iz dobre porodice gde se tolerišu različitosti, ali kad dođe u krdo zaboravlja se tolerancija već se oponaša najgori primitivizam besne zveri koja ubija i kad nije gladan.
    (e, 3. jun 2020 15:59)

    # Link komentara

  131. ramotna izjava,zasto ne navede konkretne primere da vidimo "ozbiljnost" tog rasizma? Koliko znam niko mu nije drzao koleno na vratu!
    (Oliver, 3. jun 2020 15:47)

    De, de, ovde je cak normalno i na drzavnim medijima napominjati da je neko tamnoput. Koliko si puta cuo da neki komentator izgovara fraze tipa: "Tamnoputi igrac 'tog i tog' kluba prihvata loptu", umesto da mu kao i ostalima spominje samo ime? Zamisli kako bi to zvucalo na engleskom jeziku, dok smo se toliko navikli na takav pridev na srpskom da ga ni ne primecujemo. Naravno, nismo mi nista vise rasisti od drugih, verovatno i manje od mnogih, ali ima takvih medju nama.
    (Dex, 3. jun 2020 15:56)

    # Link komentara

  132. Tako i treba, kad plaćaju pikače lopte ko celu treću smenu u bolnici!
    (DjM, 3. jun 2020 15:55)

    # Link komentara

  133. Ma sto to nikad nisi rekao niti prijavio? Ne smes sad ni da ga pogledas, odmah rasizam.
    Ljubisa Livaac, 3. jun 2020 15:45)

    Kome da prijavi, kad niko nije nadlezan? Posle da mu prave stetu na automobilu i da se osvrce preko ramena?

    U gradu u kom zivim znam za tri slucaja nasilja prema crnim igracima u lokalnom klubu, sve su to bili izolovani incidenti, ali stavite se u polozaj tih igraca
    (Maksim, 3. jun 2020 15:55)

    # Link komentara

  134. Nisam. Morao da idem u Ganu da vidim kako se oni ponasaju..vec u Evropi..3 Dana u Marseju.. Nisam znao da hotel u delu gde bukvalno geto...sve crnci.. Bukvalno svaki put samo da izadjem iz hotela I da prodjem peske da stignem do centra obavezno par neprijatnih situacija gde ti u grupama od 4-5 dobacuju I pre srecu te I traze pare za neke gluposti I bukvalno ti na silu ne daju da prodjes ako Im ne platis.
    (ja, 3. jun 2020 15:55)

    # Link komentara

  135. Ima jedna simptomatičnost:

    - Srbe maltretiraju svi, pa opet niko srbima nije naneo više zla do izdajnici i kukavice iz njihovih redova. Ili predstavljeni kao njihovi model je uvek kukavičluk - naziv karakterne osobine po ptici kukavici koja polaže svoja jaja u gnezda tuđih ptica, i gramzivo od "majke" jede sve što donese, dok leglo autohtone vrste koju je majka izlegla ne ugine. Prepoznajte li se gadovi?

    - Crnce žale svi zarad rasisma i robstva. Ipak se previđa da minimum 70% kupovine crnaca kao robova je bilo OD DRUGIH CRNACA! Nisu belci orčili po Africi i lovili crnce, nego većma crnci - crnce.

    - Evropa je poslednja, i Amerika posebice kao njen produkt, dobila kulturu, religiju i puteve. Rim doveo puteve, tek vikinzi imali uređeno društvo, tek sa prodorom REČI BOŽIJE, i Hrišćanstva, Vizantijska tekovina prodire na zapad. Gde oni tako prosvećeni prave šizmu. Tako je kad daš biser svinjama. Svo duhovno učenje i onovnu potrebu za hlebom i vodom sveli na materijalizam. Danas kad se raspadaju na iste te neosvešćene nesretnike, nikom nije jasno - krivi jevreji, crnci, srbi, rusi i kinezi. Samo oni prosvećeni.

    - Amerika je stvorila zlom ka celom sveta ipak slobodno društvo, jednu oazu slobode. I tu slobodu su iskoristili za razvrat, maštarije, bezvezarije i na kraju dozvali samog sotonu. Imaju spomenike istom i "crkvu" istog.

    - Ciklon B se proizvodio u fabrikama kojima su vlasnici jevreji. Jevreji ubiše Boga. Ali su svi na svetu osim njih "zlo".
    (Naravoučenije - nikad niko ništa ne radi drugome, samo sam sebi činiš!, 3. jun 2020 15:54)

    # Link komentara

  136. Trebao je da progovori o tome ranije dok je bio u Srbiji!! Ovako olajavanje posle par godina nema smisla. A da imamo pojedinacne ispade budala i to je tacno, takve treba samo zestoko kaznjavati.
    (Sava, 3. jun 2020 15:52)

    # Link komentara

  137. Sramota me je kao srbin da postoji takvo društvo kod nas.
    (Tako je, 3. jun 2020 15:52)

    # Link komentara

  138. Sad će svaki tamnoputi sportista na svetu da se javi sa ovakvom ili sličnom pričom. Prepumpavaju previše, pogotovo za našu zemlju. Prave se žrtvama i kad jesu i kad nisu.
    Što ne kažu nešto protiv zemalja koje su stvorile rasizam?
    Da ne bude zabune, rasista nisam, imam radnih kolega iz čitavog sveta, poštujemo se međusobno jako.
    (Estefano, 3. jun 2020 15:51)

    # Link komentara

  139. Највећи расизам (ако је уопште расизам) коме сам присуствовао на утакмици радника је била када у публици неко пита код кога је лопта добије одговор код Абу Дабија и тако све док било који црнац има лопту.Осим тога да ли је био малтретиран зато што је црнац нисам сигуран али да је имао прођу код неких госпоџа зато што јесте у то сам поприлично сигуран.
    (RATM, 3. jun 2020 15:51)

    # Link komentara

  140. A on slika i prilika mentalne snage!
    (Outslider, 3. jun 2020 15:51)

    # Link komentara

  141. Ako negde nema rasizma, to je u Srbiji!
    (MMM, 3. jun 2020 15:50)

    # Link komentara

  142. И ја у Канади па нисам ишао на локалне вести јер људи из Африке не могу бити расисти.То је немогуће ако питаш либералне медије а и не продаје се тако лако као расизам који долази од стране “белаца”.
    (Брзи, 3. jun 2020 15:49)

    # Link komentara

  143. Gde su reci osude? Eto kakvi smo mi...kao nek "gori" Amerika a mi smo dobri i predobri da ni mrava ne bi povredili. Dvolicnost i bahatost nas unistavaju vec decenijama.
    (Sale, 3. jun 2020 15:49)

    # Link komentara

  144. Због оваквих, треба забранити да играју из земаља трећег света
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 3. jun 2020 15:48)

    # Link komentara

  145. Sramotna izjava,zasto ne navede konkretne primere da vidimo "ozbiljnost" tog rasizma? Koliko znam niko mu nije drzao koleno na vratu!
    (Oliver, 3. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  146. daj intervju bice za sendvic. mozda i 2 ako napises knjigu, o tome kako te je beli covek exploatisao da trcis za njegovu animaciju....
    (rex, 3. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  147. A kako to je tačno bio zlostavljan? Kojim "metodama"?
    Bojim se samo da je to bilo seljačko, glupo i detinjasto iščuđavanje lokalaca nad rasom koju nikada nisu videli uživo pre toga..onako bez namere da zaista nekome napakoste.
    Obično je to neka šala, čak i na naš račun.
    Nekada kod nas ta radoznalost može da bude pretarano nametljiva, pa i uvredljiva, al ja mislim da suštinski u korenu nemamo problem sa rasizmom prema ljudima koji imaju drugu boju kože.
    (Šone, 3. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  148. Secam se kao juce da je bilo, a ima 20 godina. Indjija je tata igrala neku nizu ligu i vodi me stric na utakmicu u neko selo. Za njih igra crnac, mislim da sam tada inprvi put video crnca uzivo. U momentu kada primi loptu svi sa tribina krecu da oponasaju majmuna. Ni dan danas nisam osetio veci transfer blama a jedva da sam imao 10 godina.
    (Quint, 3. jun 2020 15:46)

    # Link komentara

  149. Sada ce se obrusiti na Ovusua, a ne na ekipe sa tribine. Ovde se uvek trazi krivac u zrtvi
    (Exe, 3. jun 2020 15:46)

    # Link komentara

  150. Ma sto to nikad nisi rekao niti prijavio? Ne smes sad ni da ga pogledas, odmah rasizam.
    (Ljubisa Livaac, 3. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  151. Meni nikada nece biti jasno, da mi Srbi, narod koji smo toliko propatili kroz svoju istoriju, izmedju ostalih i od nacista, danas imamo toliko neonacista u svojim redovima. I ne samo da ih imamo, nego drze lekcije normalnim ljudima. Sta se to desilo sa Srbima pa su od slobodarskom naroda postali neko ko ima u sebi ideje nacizma, rasizma, mrznje prema drugim narodima?
    (Roki, 3. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  152. Vrv igrao protiv rada u gostima...
    (Nikola Goranovic VeGe, 3. jun 2020 15:43)

    # Link komentara

  153. Ne znam sta je obojeni ocekivao, pa znao je u koju drzavu dolazi.
    (Balkanac, 3. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  154. Ok, ali ovako kad prica generalno, znaci da verovatno laze.
    (Dr, 3. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  155. Upao si u najgore srpsko stado a to su fudbalski navijači odnosno huligani.
    (Majkl Džondar, 3. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  156. Ahahhahahahahahhahahah želi samo pažnju i ništa drugu.Zašto to nije rekao pre nego baš sad.Hahhahha ja nzm ko ovo može ozbiljno da shvati.
    (Lak1, 3. jun 2020 15:36)

    # Link komentara

  157. Mi u principu jesmo najcesce narod koji nema problem sa rasizmom, ali kao neko ko je bio na bez preterivanja minimum 300 sportskih dogadjaja, dosta cesto se cuju majmunski uzvici iz publike... cak i kada tamnoputi igraci igraju i za tim za koji ti ljudi navijaju...

    Da ne pricamo o nacionalistickim varijantama, koliko je dozvoljeno i pozeljno mrzeti par nacionalnosti iz komsiluka, mada ja mislim da je to kucno vaspitanje...
    Ne verujem da ljude neko uci u kuci da tamnopute ljude treba zbog toga maltretirati... (verovatno i tu imam izuzetaka)
    (C_Barkley, 3. jun 2020 15:36)

    # Link komentara

  158. Najgore je što oni i nase "ua" smatraju uvredom i rasizmom, iako je to kod nas normalan uzvik da se omete protivnik. Možda je Bilo nesto drugo,ali za ovo se dosta puta hvataju sto je za mene nebulozno.
    (rolo, 3. jun 2020 15:35)

    # Link komentara

  159. Hahahaha, beži bre da te ne gledamo !
    (Srb, 3. jun 2020 15:33)

    # Link komentara

  160. vidi druze dodji kao srbin u arapske zemlje da vidis sta je rasna ravnopravnost...
    zamisli srbin da ode u ganu medju narod, sigurno bi ga svi oberucke prihvatili i posluzili ruckom...
    (ma nemoj da pricas, 3. jun 2020 15:33)

    # Link komentara