1. Se.. ko foka.
    Koliko klubova si nagradi bez ikakvog osnova.
    Partizan je tebi bio losiji i od raznoraznih indijanaca kojima si delio A licence.
    ABA I zvezda da se pokriju usima posto je Zvezda znala da grabi benefite 99, ali sada osporava. I normalno je da ce osporavati, ALI JE LICEMERNO-da je uradjeno kao 99 Partizan bi isao u EL kao sampion ABA.
    (ultrasrbin, 1. jun 2020 21:16)

    # Link komentara

  2. Ovaj region je iznedrio toliko talenata, i zato jedno mesto... Hahahaha
    Treba svi lepo da se pokupimo od Uleba i svi u LS, plus Grci, Litvanci, pa ce polako i ostali cim Fiba razresi kasu...
    (Lodrani11, 1. jun 2020 21:05)

    # Link komentara

  3. Đordi Bertomeu i Covic su dobri prijatelji! Tako da grobari ima jos godinama i decenijama da igraju u nebitnoj ligi :)
    (Novcic Igor, 1. jun 2020 16:40)

    # Link komentara

  4. Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41

    Po kom to osnovu, samo recite po kom to osnovu je Partizan trebao da bude proglasen za sampiona? I to jos pre dva meseca kad se nije ni znalo da li ce se sezona nastaviti ili ne? Da li vi uopste cujete sami sebe? Ali pazi, napravili koaliciju se Hrvatima. Koliko je vama dobro u tom izmisljenom svetu.
    (analiticar_amater, 1. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  5. Ljudi,

    Pod hitno od 04.06.2020 odvojiti Partizan od covicevog kluba i ABA lige. Ako treba postenije je i igrati ligu sampiona nego ubuduce nastavljati takmicenja u ABI i Evrokupu. Partizan da trazi da se prilljuci Grckoj ili Madjarskoj ligi...sve je bolje i sto dalje od covica.
    (Partizan, 1. jun 2020 14:29)

    # Link komentara

  6. Ovoje covek lepo reko dase izvinjava. Totije ko ono iz filma gde glumi milena dravic i djuric mnogo se izvinjavam i na tome ostane. Tako Bret kaze grobari jeste jiuti ali izvinite pokusajte sledece godine preko aba lige jer zvezda je najbojia trenutno jer je osvojila prosle sezone aba ligu. Stose tice vas grobara opet ce biti Jos dugo sledece sezone i sve tako do nedogled karma vujosevica je cudo hvalamu za srozavanje instituciju umisjieni od grobara. Pozdrav
    (zdravkogf, 1. jun 2020 09:18)

    # Link komentara

  7. Da li će KKP ostati na istom putu treba pitati Vučića, treba ovaj kolaps finansirati svake godine.
    (KK SledećaSezona, 1. jun 2020 07:57)

    # Link komentara

  8. Đordi Bertomeu i Covic su dobri prijatelji! Tako da grobari ima jos godinama i decenijama da igraju u nebitnoj ligi :)
    (Novcic Igor, 1. jun 2020 02:21)

    # Link komentara

  9. Pantić je optužio Tegeltiju da je zajedno s predsednikom KK Partizan Ostojom Mijailovićem preoteo klupsku televiziju fudbalskog kluba i popularni "Partizanov vesnik", na šta mu je nekadašnji novinar SOS kanala odgovorio da to nije tačno.


    - "BC Partizan TV" nema nikakve veze s ukidanjem "Partizanovog vesnika". Za to su odgovorni nadležni u FK Partizan. Svojevremeno sam bio i glavni urednik na SOS televiziji, koja je dotičnog (Pantića, prim. aut.) lansirala iz anonimnosti. Za razliku od njega, decenijama sam trpeo pritiske i pretnje jer nisam imao zaštitu i sponzorstva američke ambasade - poručio je Tegeltija Pantiću.

    Nedugo zatim usledio je žestok odgovor Željka Pantića, koji je podsetio na scene kada se Tegeltija u "Pioniru" skidao do pojasa u znak solidarnosti zbog suspenzije nekadašnjeg trenera Duška Vujoševića, koji je kažnjavan zbog skidanja sakoa.

    - Pozivam vlasnike obnaženog kućnog ljubimca da istog što pre vakcinišu zbog besnila, koje postaje zabrinjavajuće. Ja razumem sve: I da ne sme da kaže gde prima platu i koliko plata prima, i da ne zna šta da radi sa otetom TV Partizan, koju niko ne gleda... Ali da objavi kako je do sada sprečavao navijače da ne nasrnu na mene, a sada ih, eto, teška srca valjda neće više sprečavati. To deluje kao otvorena pretnja - napisao je Pantić na Instagramu.

    ?

    printscreen

    Sukob između dve najpopularnije sekcije JSD Partizan ne datira od juče, već još od podele u Upravnom odboru fudbalskog kluba Partizan i čuvenih sednica Skupštine tokom 2016. godine. Tada je sadašnji prvi čovek KK Ostoja Mijailović bio uz Nenada Bjekovića, koji je bio protivkandidat sadašnjem predsedniku Miloradu Vučeliću.

    Debelo plaćen

    Predsednik KK Partizan Ostoja Mijailović kaže za Informer da ga napadi od strane fudbalskog kluba ne čude.

    - Na meti FK Partizan sam od 2015. godine i to nije nepoznata tema. Njihov novinar često me pominje u emisijama, i to u kontekstu koji nije ljudski. Taj novinar, čije ime ne želim da pominjem, debelo je plaćen i ima svoje interese za to što radi. Što se Tegeltije tiče, njega ne treba posebno braniti, 30 godina radi svoj posao profesionalno i on je u ovom slučaju napadnut - poručuje Mijailović.
    Predsednik JSD i FK Partizan Milorad Vučelić nije želeo da priča na ovu temu.

    Mijailović: Neka 
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 1. jun 2020 01:38)

    # Link komentara

  10. (alekove pudlice, 31. maj 2020 19:13)

    (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 22:43)




    :)))))
    komični ste ste kao filmovi iz rodne vam hrvatske.
    neko bi rekao tragikomični, ja, kao filantrop - neću!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 23:13)

    # Link komentara

  11. tiranac, bre, razgovaraš sa profesionalcem - rekoh ti, ne projektuj.
    a i džabe si se ponadao - ne da mi žena ni žensku devojku da imam, za mušku bi me odrobijala.
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 17:04) ..kolko visis na Partizanovim vestima ,ne bih rekao da imas zenu,pre ce biti kompleks..
    (alekove pudlice, 31. maj 2020 19:13)

    Ja bih jos samo dodao uz kompleks, klimaks...posto je mator po njegovoj prici, a ovamo visi na Partizanovim vestima. Neki vickast tiranac ili vetar malo vise duva, pa boric zanosi u krivini.
    (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 22:43)

    # Link komentara

  12. licemeri...racunate polufinale u kosarci,a finale u fudbalu ismevate!!!
    Najlepse zelje da ti se u snu javi F4 sa nekom zvezdom))))
    (Mio, 31. maj 2020 17:01)

    Hahaha druže ne ismevamo mi vaše finale, već ismevamo vas koji smatrate, pričate i prikazujete ga kao pobedu.
    Eeeej, mi smo vodili 1-0 u finalu.Tačka.Kraj.
    Ali izgubili ste.Pa šta, vodili smo.Da je sudija svirao kraj odmah posle, mi bismo osvojili.
    Pa kako čovek da vas ne zeza.
    0-0 protiv galaktikosa veličate kao pobedu, pa čak i ovaj poraz od Junajteda jesenas.
    Kako?Kako da vas ne zezamo?
    I samo još ovo, druže...pre će Zvezda da dodje do F4 u košarci, nego što će Partizan da prismrdi ušatom.
    Pozdrav.
     (ajaJaZeMšipA, 31. maj 2020 22:27)

    # Link komentara

  13. Mislim da Bertomeu preteruje. Košarka i nije toliko popularan sport u Evropi a on bi da tretira svoje takmičenje kao da je LŠ u Fudbalu.
    Mišljenja sam da treba da proširi evroligu na 32 kluba i da definitivno omogući 2 ili 3 mesta za ABA ligu baš zbog mladih talenata.
    (z’brda, 31. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  14. Svi koji navijate za Čovicev klub pitanje; Zasto Moka,Kaponja.Cvele, Duci,Vucko,Bogosavljev,Radović i mnogi ne priznaju ovaj KK??????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mio, 31. maj 2020 17:50) #

    A ko ti kaže? Sa mnogima od nabrojanih sam lični prijatelj. Moka je ko ucveljena mlada jer nije dobio šansu kao trener. A i zašto bi.
     (johny, 31. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  15. Nsgrađuj ti KK boraniju.
     (Rade, 31. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  16. ..kolko visis na Partizanovim vestima ,ne bih rekao da imas zenu,pre ce biti kompleks..
    (alekove pudlice, 31. maj 2020 19:13)





    :)))))
    evo još jednog - "zoofilija bolest najmilija".
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  17. :)))))
    tiranac, bre, razgovaraš sa profesionalcem - rekoh ti, ne projektuj.
    a i džabe si se ponadao - ne da mi žena ni žensku devojku da imam, za mušku bi me odrobijala.
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 17:04) ..kolko visis na Partizanovim vestima ,ne bih rekao da imas zenu,pre ce biti kompleks..
    (alekove pudlice, 31. maj 2020 19:13)

    # Link komentara

  18. Svi koji navijate za Čovicev klub pitanje; Zasto Moka,Kaponja.Cvele, Duci,Vucko,Bogosavljev,Radović i mnogi ne priznaju ovaj KK??????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mio, 31. maj 2020 17:50) # Link komentara

    Zato sto to nije isti klub.
    (Djalma, 31. maj 2020 19:04)

    # Link komentara

  19. Ovo u narodu je poznato kao izreka. "Ne lipši magare do zelene trave".
     (miško, 31. maj 2020 19:00)

    # Link komentara

  20. ISTINA! SVE STO JE OTETO NIJE SRECA!
    (Grobari, 31. maj 2020 18:42)

    # Link komentara

  21. Svi koji navijate za Čovicev klub pitanje; Zasto Moka,Kaponja.Cvele, Duci,Vucko,Bogosavljev,Radović i mnogi ne priznaju ovaj KK??????
     (Mio, 31. maj 2020 17:50)

    # Link komentara

  22. Što bre palite navijače? Nije čovek rekao da će EL nagraditi JKKP već da će ako nastave da rade dobro i ostanu na kursu ULEB-a doći nagrada. Drugim rečima, ako ne odu u LŠ i budu šampioni ABA lige ili osvoje EC igraće sigurno EL.
    (Veliki Cezar, 31. maj 2020 17:49)

    # Link komentara

  23. Ово је у народу познато под називом-Штап и шаргарепа....
     (Црвена звезда 1913, 31. maj 2020 17:37)

    # Link komentara

  24. Njegova izjava potvrdjuje utisak da je Partizan njihovim odlukama kažnjen.
    (Josarian, 31. maj 2020 17:25)

    # Link komentara

  25. Ovaj covjek nije iskren. Nije njemu do košarke nego do para. Kao, u vasem regionu je bilo proizvedeno toliko košarkaška, zato budete imali ucesnika. Pa ako toliko cijenis ovaj prostor, zašto samo jedan ucesnik? Daje nam mrvice, samo zato, da nam dadne nadu, da ne odemo FIBI. A zbog te mrvice, može doci do razdora u aba ligi, jer bi svi želeli, da dobiju tu mrvicu. Mislim, da bi bilo najbolje sto prije okrenuti mu leđa, zbog talenta, klubov a I košarke.
    (Pogled, 31. maj 2020 17:15)

    # Link komentara

  26. Stayhome!
     (Njami, 31. maj 2020 17:11)

    # Link komentara

  27. Ovaj jos tovari uplakane ?!
     (isprani mozgovi, 31. maj 2020 17:07)

    # Link komentara

  28. Nemoj me smatrati da sam ljubomoran, ali nisam mogao a da ne primetim tu vasu bliskost u komentarima , drago mi je zbog vas :)
    (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:54)







    :)))))
    tiranac, bre, razgovaraš sa profesionalcem - rekoh ti, ne projektuj.
    a i džabe si se ponadao - ne da mi žena ni žensku devojku da imam, za mušku bi me odrobijala.
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  29. Nema nagrade?Pa onaj ko je poslednji sa 8 pobeda je nagradjen da igra jos 1 sezonu.Nagradjen je neko ko nije ni bio blizu trofeja ni ulasku u top 8.Pitanje za neke ako nam pise zagreb pored mesta osnivanja da li je i Tesla hrvat jer je rodjen na prostorima hrvatske koja je bila deo Austrougarske? Ili je pola Austrijanac pola Madjar?
    Da li je Prosinecki u istoj ravni sa Bobekom ili Cajkovskim jer je i on igrao za hrvatsku i pevao "lijepa nasa domovino" i salutirao preds te drzave ?Nemojte samo da pisete da je bio pred.Partizana. jer je on na tu funkciju postavljen kao oficir JNA u drzavi JUGOSLAVIJA ? A vas Decembarski je bio trener kad je ta drzava ucinila sta je ucinila nasem narodu.i isti taj "majka mu je iz Cacka " je finansirao obelezje oluje.
    Tako da uzivajte u vasoj borbi za top 13,a nas pustite jer u kosarci nismo ista dimenzija.
    Mogao bih i da spomenem Zmaga,Radonju,Diva vodu Ideu...
    Samo ste vi veliki Srbi
    (Svi znaju sve, 31. maj 2020 16:47)

    Šta ti sve napisa? Ajde od početka. Kako to poslednji. Dve pobede do osam uz povoljan rsspored. A šta je trebalo? Da tvoj klub ubace koji je ušao u 8 u EC. Što se tiče Tesle ti ne razlikuješ državljanstvo od nacionalnosti. I Milutin Milanković je rodjen u Austrougarskoj kao i Pupin. Tesla je ima austrijski pasoš. Bobek je bio domobran. Vaš osnivač FK Partizan je bio Slavko Komar hrvat. Franjo je 1955 postao sekretar JSD da bi 1957 postao i predsednik bez obzira ko ga je postavio
     (johny, 31. maj 2020 17:03)

    # Link komentara

  30. Da si ti meni živ i zdrav Zvezda je još '70 i neke igrala polufinale KEŠ
    (ArDzej65, 31. maj 2020
    Naravno!!!)))) Ali to nema veze sa sadasnjim klubom, Moka. Kaponja, Duci,Cvele ne priznaju ovaj KK kome je DR legenda!!!! Ti samreci, za koji klub navijas,sljaka,ili70-e,ovaj propali ili FMP?? ili ovaj novi??? ili mozda pravis svoj klub????? licemeri...racunate polufinale u kosarci,a finale u fudbalu ismevate!!!
    Najlepse zelje da ti se u snu javi F4 sa nekom zvezdom))))
     (Mio, 31. maj 2020 17:01)

    # Link komentara

  31. Tolko su zapeli igokeovci sa tim učešćima na f4 evrolige da je to sad preraslo u bolest. Pa hajde pokažite taj pehar ili tih 4 pehara koje ste dobili igranjem f4. Nisam imao predstavu da se i za to dobija pehar, pa bi sad voleo da vidim i kako on izgleda.
    (plačite sa mnom jesenje kiše, 31. maj 2020 16:22)

    Pehar postoji, možeš ga videti u krcatim trofejnim vitrinama jednog od najboljih evropskih klubova u istoriji košarke.
    A F4 je neverovatno, fantastično dostignuće s obzirom na stanje u našoj državi, i sportu samim tim.
    Za vas je čak i to nedosanjan San. Možete igrati EL još 10 godina i uvek ćete biti marginalci evropske košarke.
     (Dragi, 31. maj 2020 17:00)

    # Link komentara

  32. Kako može klub čiji navijači imaju 100 frakcija i mrze Novaka uopšte i da pretenduje da bude u elitnom takmičenju u bilo kom sportu?
     (El Burazer, 31. maj 2020 16:59)

    # Link komentara

  33. NE TREBA TI NAS DA NAGRADJUJES! TI, SAMO TREBA DA PREPOZNAS NAJBOLJEG!
    (GROBARI, 31. maj 2020 16:33)PREPOZNAO JE ,IMA VEC 5 GODINA!!!
     (Rajko, 31. maj 2020 16:59)

    # Link komentara

  34. (Moma, 31. maj 2020 16:48)

    Sada je lakše nego ikad ređati pobede u EL. Klubovi itekako kalkulišu i igraju dobar broj utakmica potpuno opušteno, pogotovo protiv timova poput vašeg FMP-a.
    To što FMP ne može bar do najboljih 8 govori mnogo o njima kao klubu.
    Kada je Partizan igrao svaka pobeda je bila zlatna vredna, svaki meč odlučujući. Zato se i igralo onako kako se igralo. Na nož! A Vujošević je uspeo u takvim uslovima da igra na jednu loptu za finale, a posle i za 3. mesto. Sreća, tj. nesreća je odlučila, bukvalno. I to je ostvario sa timom koji je bio deset puta jeftiniji od vaših skorašnjih "rostera".
     (Časlav, 31. maj 2020 16:57)

    # Link komentara

  35. tiranac, poslednji sam koji bi nekom narušavao snove, apsolutno razumem i erotski fetišizam, ali - ovde dolaze i maloletni, ne projektuj svoje vlažne snove na sportski portal.
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 16:38)

    Nemoj me smatrati da sam ljubomoran, ali nisam mogao a da ne primetim tu vasu bliskost u komentarima , drago mi je zbog vas :) .8
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:54)

    # Link komentara

  36. Vajga du
    (Grobari cacak, 31. maj 2020 16:53)

    # Link komentara

  37. Au, kakav covek....Misli jedno, prica drugo a radi sta hoce....Bivsa Jugoslavija je epicentar evropske kosarke a on " obecava" jednog predstavnika...Da ima imalo dostojanstva ABA liga bi morala da daje tri predstavnika u Euroligu....Da tako ne bude on je uveo visegodisnje ugovore sa " bogatim " klubovima, samo on ne vidi da je to njegova privatna liga. Znaci ABA daje tri predstavnika a onda neka se utvrdi da li ti klubovi ostvaruju propisane uslove...A on " dasa" garantuje jednog predstavnika....Bruka i sramota , ja ne bih ni igrao euroligu, posle ovakvih izjava ...
     (Petar, 31. maj 2020 16:52)

    # Link komentara

  38. Tolko su zapeli igokeovci sa tim učešćima na f4 evrolige da je to sad preraslo u bolest. Pa hajde pokažite taj pehar ili tih 4 pehara koje ste dobili igranjem f4. Nisam imao predstavu da se i za to dobija pehar, pa bi sad voleo da vidim i kako on izgleda.
    (plačite sa mnom jesenje kiše, 31. maj 2020 16:22)






    :)))))
    dabre, oni njihovi zagrepčani bar kajkaju kako su doprvaci!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 16:49)

    # Link komentara

  39. Vi partizani stvarno mislite da je u ovom formatu lako doci do F8 a kamo li F4, a jedan Himki, Milano Koji su jaki kao granit godinama ne mogu... Nije vam to ona EL kad se sa Perom Bozicem igrala antikosarka na kos manje bez resenja u napadu. Tada he bio drugaciji koncept u Evropi generalno. Sada bi gubili po 40 razlike, mora nesto I u napadu da se da gospodo. Nekada si mogao da dodjes na F4 sa pobedama protiv Ostendea, Prokoma, Marusija, i jedno iznenadjenje protiv Reala I Makabija. Sada je to nemoguce, otreznite se, aman.
    (Moma, 31. maj 2020 16:48)

    # Link komentara

  40. Nema nagrade?Pa onaj ko je poslednji sa 8 pobeda je nagradjen da igra jos 1 sezonu.Nagradjen je neko ko nije ni bio blizu trofeja ni ulasku u top 8.Pitanje za neke ako nam pise zagreb pored mesta osnivanja da li je i Tesla hrvat jer je rodjen na prostorima hrvatske koja je bila deo Austrougarske? Ili je pola Austrijanac pola Madjar?
    Da li je Prosinecki u istoj ravni sa Bobekom ili Cajkovskim jer je i on igrao za hrvatsku i pevao "lijepa nasa domovino" i salutirao preds te drzave ?Nemojte samo da pisete da je bio pred.Partizana. jer je on na tu funkciju postavljen kao oficir JNA u drzavi JUGOSLAVIJA ? A vas Decembarski je bio trener kad je ta drzava ucinila sta je ucinila nasem narodu.i isti taj "majka mu je iz Cacka " je finansirao obelezje oluje.
    Tako da uzivajte u vasoj borbi za top 13,a nas pustite jer u kosarci nismo ista dimenzija.
    Mogao bih i da spomenem Zmaga,Radonju,Diva vodu Ideu...
    Samo ste vi veliki Srbi
    (Svi znaju sve, 31. maj 2020 16:47)

    # Link komentara

  41. Ne lipši magarče do zelene trave.
    (Milojko, 31. maj 2020 16:43)

    # Link komentara

  42. Pavićević iz Mornara kaže da je na adresu ABA lige poslato 5 pozivnica, jedna za Evroligu i četiri za Evrokup. Treba onda hitno poslati Evroligi i Beromeu zahtev za tumačenje da li to što je poništena sezona u Evroligi i što će učestvovati isti timovi kao prošle sezone, stoji da učestvuje imenom "Crvena Zvezda" ili "predstavnik ABA lige"? Iz svih izjava se stiče utisak da je Evroligi nebitno koji klub dolazi i kako se zove, samo je bitno da je klub iz ABA lige. Ako je tako, odluka je na ABA ligi. Ako će Mornar u Evrokup kao 5. ove poništene sezone (prošle bili 9.), onda Partizan mora u Evroligu. Ako u Evroligu ide Zvezda onda Mornar ne može u Evrokup već ili Mega ili FMP, pošto su oni bili prošle sezone 5. i 6. Mora da postoji pojašnjenje i da nema dvostrukih standarda. Nemam ništa protiv da Zvezda ide u Evroligu ali onda Mornar nikako ne može u Evrokup. Ima li nekoga u našem savezu ko se bori za naše klubove ili su to sve dilovi, a navijači se lože između sebe!?
     (Black, 31. maj 2020 16:41)

    # Link komentara

  43. Kada budete sredili finansije I papire (a to necete moci dok se ne zrtvujete kao Zvezda sto se zrtvovala) nikad necete uci u EL, jer jos uvek imate 5 miliona duga. Strefice I to vas, samo vam Ostoja nije rekao.
    (Jovica, 31. maj 2020 16:41)

    # Link komentara

  44. Jel ste vas dvojica u vezi, kad se tako lepo slazete?
    (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:11)






    :)))))
    tiranac, poslednji sam koji bi nekom narušavao snove, apsolutno razumem i erotski fetišizam, ali - ovde dolaze i maloletni, ne projektuj svoje vlažne snove na sportski portal.
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 16:38)

    # Link komentara

  45. NE TREBA TI NAS DA NAGRADJUJES! TI, SAMO TREBA DA PREPOZNAS NAJBOLJEG!
    (GROBARI, 31. maj 2020 16:33)

    # Link komentara

  46. Gurbeti, vi opet na vesti o Partizanu? Mukice
     (BB, 31. maj 2020 16:31)

    # Link komentara

  47. johny, 31. maj 2020 16:17)

    Jel se zove titula Prvaka Evrope u kosarci? Zove se. Pa sta mrsis tu...Partizan je tad igrao na strani, Huventud je 91 i 92 bio prvak Spanije , pobedivsi u finalu Barsu i Real. Nemas pojma.
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:29)

    # Link komentara

  48. johny, 31. maj 2020 14:52)
    Sakota tempira formu za bilo šta? Mozda za lekove za pritisak. Osnova vase igre je daj luptu pumi i neka radi sta hoce. Slicno je bilo i kod tomica, kad je rekao na tajm autu, radite sta hoćete, iovako se ja ne pitam. O kakvom tempiranju forme pricas. Baska sto po propzicijama niste ni imali pravo da se nađete u tom plej offu. Zbog one eskivirane utakmice. Pobegulje.
    (mmm, 31. maj 2020 15:21)

    A vi sta igrate? Košatku kao Minesota ili GSW. Ti ni pravilnik ABA ne umeš da pročitaš a tamo piše da tim koji iz NEOBJAŠNJIVIH razloga ne dodje na utakmicu a Zvezda da puta bila u avionu a viša sila ih sprečila. Vi bi se oglušili o višu silu. Što ABA nije rešila taj slučaj. Tvoja glava teško shvata da posle odluke disciplinske komisije kažnjeni klub ima pravo žalbe u svim sportovima. Kazna se u višem stepenu ili potvrdjuje i postaje konačna ili se odbacuje
     (johny, 31. maj 2020 16:25)

    # Link komentara

  49. Covek je zlo sporta.
     (smrt botovima, 31. maj 2020 16:22)

    # Link komentara

  50. Tolko su zapeli igokeovci sa tim učešćima na f4 evrolige da je to sad preraslo u bolest. Pa hajde pokažite taj pehar ili tih 4 pehara koje ste dobili igranjem f4. Nisam imao predstavu da se i za to dobija pehar, pa bi sad voleo da vidim i kako on izgleda.
     (plačite sa mnom jesenje kiše, 31. maj 2020 16:22)

    # Link komentara

  51. cccc...malo si ljubomoran na F4 i titulu Prvaka Evrope, sljakeru...
    (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:07)

    Titula prvaka Evrope u FIBA Lš. A F4 u takmičenju gde su učestvovali Lotomatika, Rytas, PAOK, Huventud, Zelena Gora, Šarloa itd gde nisu igrali igrači iz NBA gde su budžeti klubova bili na mivou od 6-8 mil evra i gde je broj odigranih utakmica sa sve F4 bio 2/3 sadašnjeg formata EL
     (johny, 31. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  52. Ograničenost nova dimenzija.
    Kako to Zvezda nije izborila učešće a EL se poništava i kreće iz početka?
    Ko je izborio EL tu koja se poništila? Klub koji bio četvrti u playoffu i koji pokrao Mornar da bi uopšte negde otišao.
    Ajde bre više nije vas sramota, brzo zaboravljate da ste krali Mornar u BG ili da već četvrti put molite i prosite Đordija za Cipiripi ili EL.

    Rezultati, koji? Pa bili ste kućo 5. u ABA dva puta u poslednjih 5 sezona, bez playoffa, tražili ste kao 4. prošle sezone WC za EL, šta ste bre Vi zaslužili?
    Dva puta prosite za Cipiripi pa jel to normalno?

    Bili ste 40.tim u ECA (EL i EC) od 40 i to kad vam država garantovala za Cipiripi i dala pare da igrate.
    (onako, 31. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  53. Kako nekome objasniti da je veci uspeh biti 18 u EL nego 1 u EK. Kako objasniti koja je to razlika u kvalitetu igre, igrača, trenera, sudjenja, novca...
    (Zvezda, 31. maj 2020 15:17)

    Ne lupetaj bre. Postoji lična karta svakog kluba, u kojoj stoji šta ima od trofeja. Još niko nije stavio "osvajač 9. mesta u EL". To je za nebitne klubove. Ne znam, možda je Prokom to uveo kao trofej ali samo oni pamte jer druge ne zanima.
     (Vesely, 31. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  54. Rekoh ti pre neki dan, onomad, da sa tim plitkoumnim pokušajima iDEA, Tirana ste smešni. 
    Niko nije kriv, bar od nas, što vam u krštenici piše Zagreb i što ste angažovali neke Ujke da igraju. Podnesi to muški ne ridaj i ne laži. 
    (Smogovci, 31. maj 2020 15:12)

    Sine, ja ne lazem. Vi ste 1945. godine odigrali prijateljsku utakmicu u Tirani, imali ste predsednika iz redova hrvatskoga naroda. Imate putera na glavi koliko hoces. Znam da je to veliki udarac za "stub srpstva", ali sta ces...to je vasa svetla istorija. O drugim nacionalnostima koji su igrali za klub koji preko celog grba ima petokraku drugi put.

    Pa izvorno znacenje reci "delija" potice od naziva za turskog konjanika, o cemu onda dalje da pricamo?! Bolje bi vam stajalo mitomani, to vam bas lezi.
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  55. Rekoh ti pre neki dan, onomad, da sa tim plitkoumnim pokušajima iDEA, Tirana ste smešni. 
    (Smogovci, 31. maj 2020 15:12)


    ti će mu zabraniš da ispada smešan, samo ti, tiranac, radi svoj posao!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 15:31)

    Jel ste vas dvojica u vezi, kad se tako lepo slazete?
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:11)

    # Link komentara

  56. I sta ima veze?Olimpia Milano ima 5 titula sampiona Evrope!
    (nebitan partizan, 31. maj 2020 15:32)

    Pa eto, sam si rekao. Olimpia je veca od vas, kome je F8 najveci domet.

    Neko je pre 10. godina igrao F4 Evrolige.
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:10)

    # Link komentara

  57. Partizan ima 0(nula)učestvovanja u ovom formatu EL a kamo li f8 u kojem je Zvezda bila
    (ArDzej65, 31. maj 2020 16:00)


    cccc...malo si ljubomoran na F4 i titulu Prvaka Evrope, sljakeru...
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 16:07)

    # Link komentara

  58. Partizan ima četiri fajnal fora i titulu šampione Evrope. Neka igra FMP Djordijevu ligu opasni su za top 14-15 ako im da se brukaju po Evropi kada već toliko vole.
    (važno je učestvovati, 31. maj 2020 15:06)
    Partizan ima 0(nula)učestvovanja u ovom formatu EL a kamo li f8 u kojem je Zvezda bila
     (ArDzej65, 31. maj 2020 16:00)

    # Link komentara

  59. @kome bre vi popujete

    Pa vama popujemo i to sa pravom. Pogledaj komentare iz Marta i Aprila u pravu si u strašnoj formi ste bili ovde na portalu.
    (Smogovci, 31. maj 2020 15:57)

    # Link komentara

  60. Ne treba niko da nas nagrađuje! Samo ono što sami zaradimo na terenu može da nas čini ponosnim! Ajde da uzmemo taj Evrokup iduće godine, pa one tamo na F4 EL!
    (sasa pg, 31. maj 2020 15:56)

    # Link komentara

  61. Eto, strpite se jos koju godinicu.
     (Bocko, 31. maj 2020 15:52)

    # Link komentara

  62. Ma ljudi dosta više sa Partizanim!!! Čisto sumnjam da je ovo ikad izjavio Đorfi kao i ostale " limardke" vesti!?
    (naše će sene ..., 31. maj 2020 15:52)

    # Link komentara

  63. ... Mozda ce tvoji pra pra unuci nesto i doziveti.. Doduse mozda se pojavi i igrica za KKCZ=F4!!!
    (Mio, 31. maj 2020 15:06)
    Da si ti meni živ i zdrav Zvezda je još '70 i neke igrala polufinale KEŠ
     (ArDzej65, 31. maj 2020 15:51)

    # Link komentara

  64. a jedini trofej koji su uzeli je bukvalno poklon ekioe
    (Mike, 31. maj 2020 15:33)



    ako misliš na ekipu:
    brat ilija i neTJaci delegirani od kuma milije - saglasan!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 15:51)

    # Link komentara

  65. U kosarci ostalo jos jedno kolo ABA lige i plus F4 sto je jos 2 meca, i to se prekida. U fudbalu nastavljaju takmicenje ali ga skracuju. Pa to nema nigde. Ili proglasi pobednika ili se ponistava.Ajde sad idite slavite titulu sa kumarom i ekipom iz saveza sta visite na temi o Partizanu u kosarci.
    (Ivan, 31. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  66. Kako nekome objasniti da je veci uspeh biti 18 u EL nego 1 u EK. Kako objasniti koja je to razlika u kvalitetu igre, igrača, trenera, sudjenja, novca...
    (Zvezda, 31. maj 2020 15:17)
    Pa evo ideja, objasnis na terenu, a ne da uteknes pa da se jos i ponosis time. Za trenere ne bih rekao, ali za novac i sudjenje si upravu.
     (dziber, 31. maj 2020 15:48)

    # Link komentara

  67. Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41)


    Koja je ovo paranoja, dostojna Ilije Cvorovica. Jos ti sve objasni prvi covek EL, ali ne vredi..
    (Hando, 31. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  68. sledi vam petogodišnje plakanje i u košarci i u fudbalu ....
    (era, 31. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  69. Vidim partizani pišu da je Partizan bio u strašnoj formi a jedini trofej koji su uzeli je bukvalno poklon ekioe koja je do 25 sekundi vodila 5 razlike. Sa svim ekipama koje su mogle da igraju plejof imaju 1 1 a odigrali 12 utakmica manje od Zvezde u Evropi. Jaka dominacija tima. I da potsetim i prošle godine je Budućnost na papiru i tokom sezone delovala kao svemirski brod pa je palo prangijanje sa 100 razlike.
    (Mike, 31. maj 2020 15:33)

    # Link komentara

  70. Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    Radoslave, crni sine sta to pricas, jadan ne bio?! Sta god da smo osvojili od 2014 godine osvojili smo posteno na terenu. Znamo i jedan vestacki tim koji nije nista osvajao na terenu pa ipak bio nagradjivan ko da je osvajao! Znas ti dobro Radoslave da je to tim za koji ti navijas od rodjena al i tu su te prevarili Radoslave. Tim za koji navijas od rodjenja je ugasen 2011 godine a ovaj vestacki kome "niko nemoze da zabrani kako ce da se zove" nije tvoj tim koji volis od rodjenja, vec tim koji treba da prezires iz dna duse jer je poput nekog "surovog kapitaliste" dosao, video i kupio sve ono sto se nekada imali, grb, ime i vas navijace...
    Znam da te ova surova istina nikada nece prosvetliti, nit tebe nit one koji razmisljaju poput tebe da se konacno suocite sa istinom koja kaze da vise NE POSTOJITE!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 31. maj 2020

    Ahahahahahahahaha i to nas ubedjuje igokeac,kome se klub ugasio vec davne 2007 godine.
    (Samo Zvezda, 31. maj 2020 15:32)

    # Link komentara

  71. Partizan ima četiri fajnal fora i titulu šampione Evrope. Neka igra FMP Djordijevu ligu opasni su za top 14-15 ako im da se brukaju po Evropi kada već toliko vole.
    (važno je učestvovati, 31. maj 2020 15:06)

    I sta ima veze?Olimpia Milano ima 5 titula sampiona Evrope!
    (nebitan partizan, 31. maj 2020 15:32)

    # Link komentara

  72. Rekoh ti pre neki dan, onomad, da sa tim plitkoumnim pokušajima iDEA, Tirana ste smešni.
    (Smogovci, 31. maj 2020 15:12)




    ti će mu zabraniš da ispada smešan, samo ti, tiranac, radi svoj posao!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 15:31)

    # Link komentara

  73. Partizan ima četiri fajnal fora i titulu šampione Evrope. Neka igra FMP Djordijevu ligu opasni su za top 14-15 ako im da se brukaju po Evropi kada već toliko vole.
    (važno je učestvovati, 31. maj 2020 15:06)

    Kakve veze ima to sto ste igrali četiri F4 i što imate titulu evrope? Vi učešće na f4 tretirate kao da ste osvojili prvenstvo. To samo kod vas limara ima. Ako već živite od prošlosti, moram te podsetiti da je i Zvezda prvak evrope i sveta u fudbalu pa ne kukamo tolko kad ne igramo ligu šampiona...
    (KONDUR, 31. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  74. Lagao vas neko...
     (Delije Čikago, 31. maj 2020 15:26)

    # Link komentara

  75. ... Mozda ce tvoji pra pra unuci nesto i doziveti.. Doduse mozda se pojavi i igrica za KKCZ=F4!!!
    (Mio, 31. maj 2020 15:06 Rece neki prosvetljeni... BARI TOKIO!
     (branik (ne mariborski) vec prislonicki, 31. maj 2020 15:25)

    # Link komentara

  76. Limarija je toliko sigurna u osvajanje Aba lige i evrocupa samo zato što imaju prednost domaćeg terena. A do ove pozicije u evrocupu stigli preko nekih timova koje bi i Zadar dobio. Sreća njihova pa su poništena takmičenja inače bi se razočarali u svoj klubčić već na prvoj utakmici protiv Unicsa koji bi ih napunio tako da nisu ni svesni.
    (dajte ovde jedan sendvič, 31. maj 2020 15:25)

    # Link komentara

  77. Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41)

    Trebalo je posle prvog kola proglasiti sampiona ABA lige, nije mi jasno zasto se uopste igrala ta liga. I taj glupi f4, ko je to izmislio, to samo kod nas ima...
     (nn, 31. maj 2020 15:21)

    # Link komentara

  78. johny, 31. maj 2020 14:52)
    Sakota tempira formu za bilo šta? Mozda za lekove za pritisak. Osnova vase igre je daj luptu pumi i neka radi sta hoce. Slicno je bilo i kod tomica, kad je rekao na tajm autu, radite sta hoćete, iovako se ja ne pitam. O kakvom tempiranju forme pricas. Baska sto po propzicijama niste ni imali pravo da se nađete u tom plej offu. Zbog one eskivirane utakmice. Pobegulje.
     (mmm, 31. maj 2020 15:21)

    # Link komentara

  79. A sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    Ahahahahaha car! Hrvat koji pripada navijackoj grupi koja je poznata po tome sto se niceg ne stidi kaze nekom da je kao Hrvat koji se nicega ne stidi, pa nema dalje, vrh! Care, kako smo mogli da osvojimo nesto ove sezone ksd je prekinuta? Znas niko nista nije osvojio ove sezone jer je PREKINUTA. To pitanje si mogao da postavis i za Real ili Barsu ili bilo koji klub. U fazonu, sram vas bilo navijaci Reala igrate EL a nista niste osvojili. Elem, mi smo aktuelni sampioni ABA i ucesnici EL zato je i igramo, kao i svi posto je ( idemo ponovo ) sezona PREKUNUTA. E sad to sto je vama limar obecao da cete igrati EL zato sto trenutno vodite na tabeli u ABA, to gpvori do vase inteligencije, da ste malo mucnuli glavom znali biste da je to nemoguce. Cirkus od vas, ladno covek postavi pitanje sta smo osvojili u sezoni koja je prekinuta i nakon toga napisa da se niceg ne stidimo jer idemo u EL a nista nismo osvojili, jer je sezona PREKINUTA. Ovo je miks spina i nervnog rastrojstva, prilicno zabrinjavajuce, za njih same razume se, meni je ovo hit!
    (Sub013, 31. maj 2020 15:20)

    # Link komentara

  80. A zasto Bartomeu nije pojasnio prekid takmicenja u EL i EC, jer obrazlozenje da je zdravlje igraca nejvaznije...nema uporiste u logici !!
    (Oci gledan o, 31. maj 2020 14:54)




    :)))))
    takoe!

    svako dobronameran zna da je bartomeu prekinuo sva takmičenja jer je bilo očigledno da će kk partizaи osvojiti i kup bore drljače i aba ligu, pa da zbog toga ne bi mogao da kk partizaи ne pozove u evroligu, a onda - ni u ludilu ne bi smeo svom gazda čoviću na oči!

    kakvi crni igrači, njegovo lično zdravlje je jedini razlog!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 15:19)

    # Link komentara

  81. Kako nekome objasniti da je veci uspeh biti 18 u EL nego 1 u EK. Kako objasniti koja je to razlika u kvalitetu igre, igrača, trenera, sudjenja, novca...
     (Zvezda, 31. maj 2020 15:17)

    # Link komentara

  82. @CZV 1945 Tirana
    Rekoh ti pre neki dan, onomad, da sa tim plitkoumnim pokušajima iDEA, Tirana ste smešni.
    Niko nije kriv, bar od nas, što vam u krštenici piše Zagreb i što ste angažovali neke Ujke da igraju. Podnesi to muški ne ridaj i ne laži.

    ABA je rekla svoje, bili ste tamo što nije drugačije? Zavera?
    Svi srpski timovi kao Zvezda a Vi?

    A ako nešto nije jasno tu je Sud Udruženog rada, vodovod, infostan negde mora da imate podršku.
    (Smogovci, 31. maj 2020 15:12)

    # Link komentara

  83. @Dusan
    Na osnovu čega da proglasi šampiona?

    Prsto ste zadrti, uski i sebični... kao takvi ste i stvoreni sa višim ciljem da sve mora samo za vas. Vidiš da ne mora.
    Izuzetno mi je drago kako ste prošli, zašto?

    E zato što ste bili oholi i slavili pandemiju i bili ubeđeni da ćete igrati EL i da mora trenutno stanje da bude konačno. Uopšte vas nije interesovalo šta će biti i da li neko ima drugačiji pogled.
    Poništavanje sezone za vas nije bilo ni pod Š, jednostavno to ne može da se desi, tako ste i prošli.

    Odbijali ste raznim izgovorima da na parketu izborite EL, kada je bilo već gotovo e onda ste se setili da igrate. Največi licemeri koje svet sporta video.
    I da, sem vas niko ne kmeči, pa izgleda da ste u nečemu ipak najbolji ili najgori.
    (Smogovci, 31. maj 2020 14:09)

    Partizan slavio epidemiju i prekid? Pa ako je po nekog ova epidemija došla u zao čas i ako nekome nije išla na ruku, onda je to bilo po Partizan, koji je bio strašnoj formi, koji je obezbedio prednost domaćeg terena i u ABA i u EK. Kao drugo, velika je laž da se Partizan zalagao za okončanje takmičenja. Možeš naći izjave predsednika koji je govorio da je za to da se na terenu dobije šampion. Neki drugi su kukali kako ne može da se igra, kako treba sve prekinuti, kako treba poništiti sezonu, nakon što je poslalo jasno da su slupali ogromne pare u istrošene igrače, koji nisu više sposobni da igraju konstantno na visokom nivou. Jedini licemeri i lažovi i muljatori nalaze se u Železniku. Oni koji su izbegavali da igraju i tokom sezone, pa se nisu pojavljivali na pojedinim utakmicama, zbog čega po propozicijama nisu ni trebali u plej-of. Isti oni koji su po četvrti put u poslednjih 20 godina otišli u EL administrativnim putem, bez da su to zaslužili na terenu. Oni koji su krivili Vujoševića da truje i unosi zlu krv među klubove, a napravili su takvu situaciju da se finalne serije igraju u atmosferi linča. A Partizan čak i nije ni igrao u tim finalima. Sram vas bilo.
     (kome bre vi popujete, 31. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  84. Kada se sezona prekine, ne možeš nikoga da proglasiš šampionom niti iko ispada... U sportskom smislu bi bila loša odluka da dođe do proširenja...U svakom pogledu bi bilo pogrešno proširivati takmičenje u ovakvoj situaciji"

    a aba licemerise pa razbija. kako je moguce da postoji veliki broj ljudi koji brani licemerstvo. znaci ne pricamo o sportu, nego o najgorem ljudskom ponasanju. zasto se aba prosirila???
    (Tor, 31. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  85. Djordi ce unistiti el skroz. Prica o trzistima i takvim stvarima i ne razume da u nekim evropskim zemljama nikada trziste za kosarku nece biti dovoljno jako (Nemacka, Francuska, Velika Britanija, Holandija, Belgija, Poljska, Portugalija). Pa cak i u Spaniji gde je jaka kosarka ima neke sporedne termine jer je bitnija segunda od endesa lige. Trziste cine ljudi/navijaci koje on polako gubi. Evropa nije SAD i taj model je neodrziv
     (Pera85, 31. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  86. S obzirom koliko se igraca stvorilo na ovoj teritoriji,najmanje dva mjesta bi imali direktno,a jedan u kvalifikacije!!!
     (BOSS, 31. maj 2020 15:09)

    # Link komentara

  87. Znam da te ova surova istina nikada nece prosvetliti, nit tebe nit one koji razmisljaju poput tebe da se konacno suocite sa istinom koja kaze da vise NE POSTOJITE!
    (mirotvorac, 31. maj 2020 14:53)

    ti imaš neku tapiju na istinu?
    ili si već prosvetljen?
    ja kažem da nisi , da navijaš za kukavičje jaje podmetnuto u Srbiju, i nadam se da ćeš se prosvetliti.
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 31. maj 2020 15:09)

    # Link komentara

  88. DejanCZ@ branik krila@ i slicni
    Za sve one koji misle da navijaju za svoj klub.a u stvari nije bas tako,pogotovo kad im je predsednik tkz. gazda naredio da cute i aplaudiraju ili prave svoj klub činjenice:
    da li si ti svestan koliko je novca ulozeno u tvoj zamrznuti odmrznuti klub u zadnjih 20 g.???? i za sve to vreme jedan top8 i jedno polufinale EK....Ove sezone Super Kup i KRK raspad kao i ABA.. u EL 14-15 mesto.20 igraca,3+ 1 trener,svadja navijaca sa gazdom i naredba da prave svoj klub,tuca elite u prvom redu do terena, neodlazak u PG,poluprazne tribine nezadovoljstvo fudbalskih navijaca i navijanje za Koronu i nesportski zavrsetak sezone.. euforija sto ce sl.sezone da ponove isto!!?? Najbolji rezultat u poslednjih 40g u Evropi je jedan Top8... Ko treba da izdvoji za takve neuspehe 10 mil€ tudjih odnosno drzavnih para??? A ti ,resio si da ne pravis svoj klub.nego ces da navojas onako kako ti Dr dozvoli... Zelim ti 4 F4 i jednu titulu!!!
    Mozda ce tvoji pra pra unuci nesto i doziveti.. Doduse mozda se pojavi i igrica za KKCZ=F4!!!
     (Mio, 31. maj 2020 15:06)

    # Link komentara

  89. Partizan ima četiri fajnal fora i titulu šampione Evrope. Neka igra FMP Djordijevu ligu opasni su za top 14-15 ako im da se brukaju po Evropi kada već toliko vole.
    (važno je učestvovati, 31. maj 2020 15:06)

    # Link komentara

  90. A sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    Šta sad ako neko iz evrolige u tekućoj sezoni ima lošiji skor od tamo nekog nebitnog kluba, treba ga izbaciti iz evrolige? Npr joventut pobedi real madrid, znači i real treba izbaciti iz evrolige? Po vama sve one koji nisu ušli u Top 8 treba izbaciti iz tog takmičenja? Baš me zanima koji bi partizan bio i u Evroligi i u Aba ligi sa ovakvim sistemom takmičenja gde se nekad odigra i 3-4 utakmice u nedelji. I za tvoju informaciju pozicije od 7. do 14. mesta deli samo 2 pobede, što i nije neki zaostatak.
    (WASD, 31. maj 2020 15:06)

    # Link komentara

  91. Nama ne treba nikakva nagrada, mi cemo doci da uzmemo sami sve, prvo Evrokup a onda i Evroligu!!
    (dobro pamtimo sve, 31. maj 2020 15:03)

    # Link komentara

  92. pa sto ne prosiri ligu ove godine..na 2 grupe po 10 klubova..
     (deki, 31. maj 2020 15:02)

    # Link komentara

  93. Ovo izgleda kao clanstvo u EU, samo politika
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 31. maj 2020 15:00)

    # Link komentara

  94. Lepo covek rece, kako proglasiti pobednika ABA lige ako nije odigran playoff. Stvarno ne mogu da shvatim grobare u cemu je tu problem? Kako 100% znate da bi pobedii??? A 80% da ne bi. I zvezda i buducnost su imali bolji timovi od vas!. U stvari, vi nikada visse necete imati toliku sansu kao ove godine kad je sve bilo uz vas, i sudije, i raspored i sve ostalo. Zato: kmeee, kmeeee
    (kme, 31. maj 2020 14:59)

    # Link komentara

  95. A im ruše snove.. Počinje da mi ih bude žao :(((
     (SkankHunt42, 31. maj 2020 14:58)

    # Link komentara

  96. A sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18)
    Radoslave ne jedi se.Utiče na rad srca.Ko od zvezdaša tvrdi da je bilo šta osvojeno ove godine pa ga ti demantuješ?Čovek vam lepo kaže da je svim klubovima učesnicima EL oduzeta šansa da se za bilo šta bore.Prvo Efesu pa svima ostalim.Ko garantuje da na primer Valensija ili Zvezda ne bi ušli u Top-8 i posle nekim čudom i osvojili EL??Seti se kako su Grci osvojili EP u fudbalu ili kako je Nadja Higl osvojila zlato na EP u plivanju.Ma ogroman broj nas u Srbiji nikada do tada nije ni čuo za neku Nadju Higl.Što se tiče utakmica na ispadanje plej-of , F4 ili F-8 samo da te podsetim Cibonu ste dobili Kecmanovom trojkom u Zagrebu a Cibona je imala prednost domaćeg terena,Igokeu ste dobili u polufinalu u Laktašima pred njenom publikom, Zvezda je pre 2 godine izgubila u finalu od Budućnosti iako je imala prednost domaćeg terena.A po vama Partizan kada je prvi niko ne sme da vas pogleda u oči a kamoli da pomisli da pobedi u Beogradu.
    (Tex Willer, 31. maj 2020 14:58)

    # Link komentara

  97. Nikada se više neće desiti da iz regiona budu dva tima u Euroligi, pogovo ne iz istog grada ili iste zemlje. Osim ako npr. jedan blizanac osvoji ABA ligu, a drugi Eurocup, ali to se može desiti jedne sezone, sledeće se već vraća u "normalu" za njih. Za globalne sponzore smo neinteresantni, mali i siromašni.

    Jedina dva grada u Evropi koja mogu dugoročno imati dva tima u Euroligi su Moskva i Istanbul. Čak nisu srećni ni što imaju dve ekipe iz Grčke, ali oni se i dalje drže i decenijama su konkurentni pa im ne mogu ništa. Mi sem dva plasmana Partizana na F4 u poslednjih 25 godina nemamo rezultate. To kako smo velika košarkaša zemlja ne donosi njima novce, pa zato ni neki Lietuas Ritas neće videti Euroligu.

    Ide nam na ruku što Pariz i London ne pokazuju interesovanje za Euroligom koliko god se trudili ovi iz Eurolige, što neki Bajern i Alba ulažu ograničena sredstva u Euroligu pa ne mogu da povuku više nemačkih ekipa i što neki malo manji gradovi poput Beča, Brisela, Amsterdama, Praga i Varšave/Krakova nemaju ambicije. Da se samo nešto od toga poklopi, da vidite kako bi i taj jedan klub bio previše za Euroligu, a do nje bi eventualno dolazili u kvalifikacijama kao sada za Ligu šampiona. Doneli su odluku koja njima ide u prilog, da zaštite velike koji su već tu gde jesu, a mi smo im bili poslednja rupa na svirali.
    (Jim Beam, 31. maj 2020 14:54)

    # Link komentara

  98. Ahahahahahahahahaha nagradice ga srednjim prstom ...
     (Nolan Smit sa centra, 31. maj 2020 14:54)

    # Link komentara

  99. A zasto Bartomeu nije pojasnio prekid takmicenja u EL i EC, jer obrazlozenje da je zdravlje igraca nejvaznije...nema uporiste u logici !!
    Spanski klubovi, odnosno predstavnici igraca, glasali za prekid u EL, a onda posle samo dva dana, ACB liga izglasala nastavak sezone...prst na celo...ko ovde lud.
    Fudbal se igra, a od 1 juna uz publiku, stadioni sa pola kapaciteta.
    NBA se nastavlja...
    Evropska kosarka na velikom gubitku, peeciznije...ULEB.
    Sad je momenat da FIBA preuzme evropsko klupsko takmicenja, koje je svojevremeno izgubila
    VIDECEMO kolikosu sposobni da to i ucine...!!!
     (Oci gledan o, 31. maj 2020 14:54)

    # Link komentara

  100. Najvažnije je da je izjavio da će ABA liga uvek imati mesto! Realno u 9 od 10 sezona to je mesto Zvezde ili Partizana, a ja sam ubeđen da će se jednom desiti da i jedni i drugi u isto vreme igramo Evro ligu ( samo ne znam kako “ću izdržati” da uživo gledam najmanje 40 vrhunskih utakmica)!!
    (blagonakloni, 31. maj 2020 14:53)

    # Link komentara

  101. Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    Radoslave, crni sine sta to pricas, jadan ne bio?! Sta god da smo osvojili od 2014 godine osvojili smo posteno na terenu. Znamo i jedan vestacki tim koji nije nista osvajao na terenu pa ipak bio nagradjivan ko da je osvajao! Znas ti dobro Radoslave da je to tim za koji ti navijas od rodjena al i tu su te prevarili Radoslave. Tim za koji navijas od rodjenja je ugasen 2011 godine a ovaj vestacki kome "niko nemoze da zabrani kako ce da se zove" nije tvoj tim koji volis od rodjenja, vec tim koji treba da prezires iz dna duse jer je poput nekog "surovog kapitaliste" dosao, video i kupio sve ono sto se nekada imali, grb, ime i vas navijace...
    Znam da te ova surova istina nikada nece prosvetliti, nit tebe nit one koji razmisljaju poput tebe da se konacno suocite sa istinom koja kaze da vise NE POSTOJITE!
     (mirotvorac, 31. maj 2020 14:53)

    # Link komentara

  102. sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18

    Ja se ne bi hvalio sa kupom jer dobiti Zvezdu koja je u dve nedelje odigrala sedam utakmica dok ste vi ladili onu stvar. I ti sada nama hoćeš da kažeš da je EC iste težine kao EL i da je ući u 8 u EC bolje i vrednije od 14 mesta u ligaškoj EL. To što ste bili trenutno pevi u ABA ne znači da ste osvojili. Pravilo svih plej ofova da se forma tempira upravo za plej of
     (johny, 31. maj 2020 14:52)

    # Link komentara

  103. Da, u pravu si. Zvezdu bi trebalo pozvati da makar vidi kako to izgleda
    (Mark, 31. maj 2020 14:04)

    Da u pravu si. I partizan bi trebalo pozvati na finale lige šampiona da vide kako to zigleda..
    (WASD, 31. maj 2020 14:52)

    # Link komentara

  104. Hvala i laku noc.Partizan ne moze biti klub sa kojim se poigrava.Dakle,FIBA i tacka.Ionako sampion EL ne moze biti zvanicni prvak Evrope.
    (Joffrey, 31. maj 2020 14:51)

    # Link komentara

  105. Nagradiće ih u budućnosti!? Pozvaće ih da gledaju F4.
    (ranac, 31. maj 2020 13:40)

    Nece ti nista dati, kaze da se radilo ozbiljno zadnje 2 godine i da ove nismo uspeli da ostvarimo titulu zbog kovida ali ako nastavimo put Evrolige i kontinuitet siguran je da ce doci do nagrade tj osvojicemo Evroligu. Tako da nema nikakvih novogodisnjih paketica :)
     (ikac klisa, 31. maj 2020 14:51)

    # Link komentara

  106. Pa skroz realno, ako pogledamo situaciju bez emocija. Grobar
     (agent, 31. maj 2020 14:51)

    # Link komentara

  107. @qwerty
    Kako nemoj, pa prešli ste 60% tog puta neosvajanja... 7 godina malo li je u školu se kreće groblje u tom uzrastu.
    Dok lupiš dlanom o dlan eto 13 ... pa ti ovde zamuckuj, zatrckuj... kola su krenula nizbrdo a nema ko ručnu da podigne.
    (onako, 31. maj 2020 14:51)

    # Link komentara

  108. U prevodu, mali ste, morate da porastete.
     (Spale, 31. maj 2020 14:50)

    # Link komentara

  109. Sta su osvojili zadnjih 6-7 godina pa da ih nagradite ???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lolcina, 31. maj )A sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    Ви би сте се требали стидети бар пола оних учешћа у ЕЛ и оних титула које сте освојили, пљачком и тучом.
     (Јабучило, 31. maj 2020 14:49)

    # Link komentara

  110. Ovo je naslov izvucen iz kontextaa, covek lepo kaze, ako ostane u EK, sigurno ce biti nagradjen, ulaskom u EL, pod uslovom da osvoji ABA ili EK, u prevodu nikad.
     (Sut, wild, card, 31. maj 2020 14:48)

    # Link komentara

  111. Obecanje ludom radovanje...
     (Keyboard Warrior Destroyer, 31. maj 2020 14:48)

    # Link komentara

  112. Ovde je potpuna zamena teza. Umesto da se sada pitaju mnogi sta je pricao izvesni Ostoja i sta je spinovao dva meseca sa još nekoliko likova "Mozem, zasluzili smo, nase je..." sada napad na Bertomeua? Pa lepo vam je covek objasnio da se to nije ni razmatralo, da je bilo jasno ili se igra ili se prekida, niko da pita odakle ideja mladjahnom Ostoji da prica uporno 3 meseca da je to izvesna stvar? Pa taj vas maze kao krilo vec godinama!
     (branik (ne mariborski) vec prislonicki, 31. maj 2020 14:47)

    # Link komentara

  113. Kakva bre nagrada čoveče? Pa FIBA su gospoda za vas. Daj principe takmičenja, a ne nagrade. Ovo je košarka, a ne rialiti. Ne mogu ti engleski timovi igrati elitno takmičenje. Pravila se donose pre, a ne nakon neočekivanih dogadjaja. Ne možeš govoriti kako prvak ligaškog dela ABA ide u EL, a onda kada se to desi Igokei, izmisliš novi igovor. Sit sam te Bartomeu. Uništio si košarku. Što se Partizana tiče, ne treba ga niko nagradjivati, već samo poštovati neosporne činjenice. Zato navijam da istupimo iz ULEB, a takodje i ABA. Dosta je više tog cirkusa.
     (Vesely, 31. maj 2020 14:46)

    # Link komentara

  114. izgleda da su se samo panteri obradovali korona virusu oni ljudi slave sto je virus dosao u pravo vreme za njih
    (Dragan, 31. maj 2020 14:45)

    # Link komentara

  115. Odbijali ste raznim izgovorima da na parketu izborite EL, kada je bilo već gotovo e onda ste se setili da igrate. Največi licemeri koje svet sporta video. 
    I da, sem vas niko ne kmeči, pa izgleda da ste u nečemu ipak najbolji ili najgori.
    (Smogovci, 31. maj 2020 14:09)

    Pricas o licemerstvu, a kad je trebalo da vam oduzmu bodove zato sto niste igrali u Pg, plakali ste kao devojcice. Zato sto po pravilima ne bi ni igrali PO. I ti si nasao da pricas o licemerstvu. Bitno je da u fudbalu i rukometu sezona nije ponistena. Lazni stubovi srpstva.
     (CZV 1945 Tirana, 31. maj 2020 14:43)

    # Link komentara

  116. Imam osecaj da se lik sprda sa grobarima i takozvanom institucijom. Samo radite radite radite bicete nagradjeni.
     (Beograd, 31. maj 2020 14:41)

    # Link komentara

  117. Da, Partizan ne može da igra Evroligu jer nije šampion, ali su zato Valensija, Zenit, Himki, Baskonija, Alba, Milano sve sami šampioni svojih država i, uz izuzetak Milana, dali neverovatan doprinos evropskoj košarci.
    (Mika, 31. maj 2020 14:40)

    # Link komentara

  118. Zvezdaš sam i voleo bih da i komšiluk igra EL.
    Jednostavno ABA zaslužuje 2 tima.
    Na žalost, interes Bartolomeua je lova...
    Sve je krenulo sa A licencama, nacionalna prvenstva su bez ikakve draži... Pa 4 turska tima onomad u EL...
    Da ne pričam o "prozorima" za reprezentacije.
     (Dijasp0rac, 31. maj 2020 14:40)

    # Link komentara

  119. Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41) hahha bas me nasmeja. Zna ono u prevodu "da smo izvacarili onomad pre dva meseca kada amo krenuli u onu sramnu kampanju..." alo rodjaci ne moze! Nema sta da se proglasava! Ponovljena sezona... Kakve koalicije... Mada kada smo kod takvih vidim ljubav dve Igokee opet cveta...
     (dva krila i branik, 31. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  120. Kad čovek kaže nagrađen misli na nastavak dobrih rezultata i osvajanje Aba ili evrokupa. Lepo je rekao da se finansijski slabijim klubovima ništa neće poklanjati.
     (Nemanja, 31. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  121. Nagradiće ih u budućnosti!? Pozvaće ih da gledaju F4.
    (ranac, 31. maj 2020 13:40)

    Onaj koji ste onomad i vi igrali? Oh wait...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwerty, 31. maj 2020 14:00)

    Црвена звезда је играла полуфинале Купа европских шампиона у време када Партизан није имао још увек ниједан трофеј у кошарци.
    (Марко, 31. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  122. Trenutak je da ABA ligaši, Grci i Turci izadju iz Evrolige i evrocupa. Treba igrati FIBA takmičenja jer su sportski orijentisana. Bogati neka igraju košarku u Nemačkoj i Velikoj Britaniji.
    (nebojša, 31. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  123. Bas me briga, sto se mene tice ne moramo vise da igramo Evroligu, mi smo igricu prevazisli.
     (Grobarchina, 31. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  124. Drži Đordi šargarepu a limar se primio i ne konta koliko je dug štap.
     (Wllaxy, 31. maj 2020 14:33)

    # Link komentara

  125. Rekao sam u martu, reci cu i sada:
    na terenu od 4 takmicenja 2 zavrsena, Partizan osvojio oba, u 2 koja su prekinuta bio prvi. To kaze teren. Igre oko terena, za stolom i ispod stola su specijalnost drugih klubova i po volji njihovih navijaca. Mi cemo samo teren i samo Partizan pa makar ispadali do beton lige. I nema sta likovi bez kosarkaske biografije da nagradjuju KK Partizan. Njihove nagrade su za one koji od 50ih do ove vlasti ne postoje, a njihov manir licence za povlascene, nema veze da li na terenu pobedjuju ili gube.
    (Maradona i Roberto Duran, 31. maj 2020 14:32)

    # Link komentara

  126. И др Човић Небојша је за то...
     (Алеале јуп, 31. maj 2020 14:32)

    # Link komentara

  127. Na primeru Spanije treba uocitii i slicnu konotaciju sa Srbijom...I ovde ima klubova koji znaju da nisu za EL...partizan je takav primer,jos nisu nijednom ucestvovali u novom formatu EL koji se igra vec ihahaj vremena svesni da je EC ipak njihov pravi nivo...Doduse lutaju jos izmedju EC i FIBA LS i moze se reci da se jos nisu definisali od ta dva takmicenja gde im je prirodnije mesto.
    Igranje u EC za njih je velika nagrada.
    (Dejan CZ, 31. maj 2020 13:54)
    Novi format evrolige za vas je izgleda svetsko čudo, a u stvari se radi o običnom ligaskom formatu, kao sto je ABA i superliga Srbije,kao što su na primer sve lige na svetu. Vama je to čudo, zato sto nemate šta drugo da napišete. Samo, od svih gluposti koje pišete, ova o formatu evrolige je najveća.
    (sone, 31. maj 2020
    Svetsko cudo je za tvoj klub koji tu ligu jos video nije...EL ili NBA za partizan mu isto dodje.Mi smo tu starosedeoci u svom drustvu...
     (Dejan CZ, 31. maj 2020 14:31)

    # Link komentara

  128. Drzavni projekat je zaustavio sv Nolan Smit i Korona
    (Hehe, 31. maj 2020 13:33)

    Aj mi samo pojasni malo to za Nolana molim te... Nije mi baš najjasnije pošto kažeš državni projekat, pa kapiram da to može biti samo onaj doktorov prigradski klub iz Železnika... A što se korone tiče, tu se ne bih složio jer vas nije zaustavila već vam pomogla da spasete sezonu.
     (društvance iz predgrađa, 31. maj 2020 14:30)

    # Link komentara

  129. Bice meni da si se uplašio nadolazece FIBA lige pa se sada uvlacis regionu Juge, da ga tako nazovem.
    Sta bi bio Real ili Barsa da fudbalski klubovi ne trpaju pare u njih..? Pa bili bi nestko ko Mega ili Igokea. O cemu ovaj jadnik prica..?? Napravio je ligu koja ne moze sebe da finansira. Gde to ima danas u bilo kom sportu, sem ako nije veslanje, bilijar i slicno.
    FIBA da se spoji sa NBA ligom i pokupe njihov model, a ovu nakaradnu EL i EK ugasiti jednom za svagda.
    Nas region mora imati, minimum, dva-tri kluba. Pa odavde su dosli nabolji igraci u istori basketa (van NBA)...najbolji treneri u istoriji te igre. O cemu ovaj pajac prica..? On kao pruza neku milostinju..?!
    Hoce tim iz Engleske..!!??? Zivim u pomenutoj zemlji...Ovde se za basket ne zna, a on hoce tim u EL. Ovde je pikado popularniji od basketa.
    (Marko, 31. maj 2020 14:29)

    # Link komentara

  130. Na primeru Spanije treba uocitii i slicnu konotaciju sa Srbijom...I ovde ima klubova koji znaju da nisu za EL...partizan je takav primer,jos nisu nijednom ucestvovali u novom formatu EL koji se igra vec ihahaj vremena svesni da je EC ipak njihov pravi nivo...Doduse lutaju jos izmedju EC i FIBA LS i moze se reci da se jos nisu definisali od ta dva takmicenja gde im je prirodnije mesto.
    Igranje u EC za njih je velika nagrada.
    (Dejan CZ, 31. maj 2020 13:54)
    Novi format evrolige za vas je izgleda svetsko čudo, a u stvari se radi o običnom ligaskom formatu, kao sto je ABA i superliga Srbije,kao što su na primer sve lige na svetu. Vama je to čudo, zato sto nemate šta drugo da napišete. Samo, od svih gluposti koje pišete, ova o formatu evrolige je najveća.
    (sone, 31. maj 2020 14:18)
    To je jedno od cuvenih spinova kosarkaskog giganta u vlasnistvu Covica. Kosarka je pocela sa nama, osvojili smo prvi medjunarodno takmicenje, format niste videli, cak sa zvanicnih naloga dolazi takva kolicina spinova, da vise ni sami ne znaju sta je istina. A rezultata bez. Klub bez rominga. Statisticari.
    (Kepa, 31. maj 2020 14:29)

    # Link komentara

  131. kako zvezdasi odjednom gotive ovu prevaru od coveka a kad bude sutnuo njihov klub i ubaci neke engleze ce da kukumacu na sve strane.prvi za odstrel ste vi iz evrolige samo je pitanje vremena.cime se ponose ovi ljudi pa to je strasno-sa covicem i ovim likom.a ta dvojica ko da su braca,isti su po faci,muljanju,glume tu neke postenjacine a sve pricaju dvolicno.doslo vreme da se slave ovakvi likovi a ne divac,paspalj,ivkovic,bodiroga...jos ih i pljuju tu zarad ove dvojice.nije ni cudo sto cemo kosarkaski propasti,tu vise nema ni talenta na vidiku,bogdanovic je zadnji koji ce da ih isprati i ugasi svetlo,posle te generacije potop a to sve zbog ovakvih pojava koji sve forsiraju uz pomoc novca a kobojagi tu nesto glumataju da vole kosarku.nemoj ti da nagradjujes partizan molim te,vec 6 puta si ga izradio i kazi otvoreno da je partizanu zacementiran evrokup.i lepo otvoreno kazi da ces tvom burazu covicu dati A licencu a partizan ti treba da bi ti dizao rejting evrokupa jer je on uz virtus i unikahu najvece ime tamo
    (nesa80, 31. maj 2020 14:28)

    # Link komentara

  132. Djordi stari lisac, ovo je kao sa magarcem i stapom na koji je nakacena sargarepa. Treba mu se kuturno zahvaliti i preci u FIBINO takmicenje, ko ga sisa. Ionako ce i Panatenaikos da mu okrene ledja a za njim i ostali klubovi u sezonama koje nam dolaze. Zato sto covek pravi neku svoju uvrnutu ligu sa Francuzima, Britancima i ostalim glupostima.
    (Realnost, 31. maj 2020 14:27)

    # Link komentara

  133. Dusan@,sto se odluke EL tice mislim da je jedina moguca bila.Nije najbolje resenje ali je jedino koje je koliko toliko realno.
    Sto se drugog dela posta tice saglasan sam 100%,gospodin legenda je napravio dil i to je to.
    Da li to nekog treba da cudi?
    Da li ce to sledbenici prepostenog legende priznati-naravno da nece.
     (marko992, 31. maj 2020 14:27)

    # Link komentara

  134. sad pod hitno neki bivsi nebitan igrac najvece insinuacije na svetu da da izjavu kako su neverovatno osteceni i zasluzuju nezasluzeno i kako se sve urotilo prtiv njih nakon Nolana Smita, odlaska Duloa i nemogucnosti da ih guraju Dacic i Tadic....i da Mirko Marjanovic nije ostavio dobar amanet da se Zvezda unistva po svaku cenu kako bi zagrebacka vojna sirocad progledala
     (jedan od mnogih, 31. maj 2020 14:22)

    # Link komentara

  135. Kako bre jordi ? Pa oni su osvojili i aba ligu i evrokup i mislim cak nba nemojte me drzati za rec.. cak sam cuo i da su evroviziju osvojili al se nije prenosila..
    (mile bbrs, 31. maj 2020 13:42)
    Drži ti mene mile, čvrsto me drži...
     (pkijg, 31. maj 2020 14:22)

    # Link komentara

  136. Sve lepo rečeno. A naročito ovo oko kriterijuma. Ni jedan klub u regionu ne zaslužuje EL
    Skupo je to takmičenje. Ne može najjeftinija karta da bude 10 evra. EC je plafon za klubive iz regiona. Ne može da se sve oslanja na državu. Privatizuj se i onda juri EL ako imaš interes
     (johny, 31. maj 2020 14:21)

    # Link komentara

  137. Liga šamoiona, pravac, dolazi i Pao.
    Sledece sezone neko treci i polako se rasipa ovo najogavnije takmicenje u istoriji sporta.
     (Lord, 31. maj 2020 14:21)

    # Link komentara

  138. Lepo kaže NISTE NIŠTA OSVOJILI ali vi i dalje verglate... nekad su bili majmunčići verglaši... verglali istu melodiju iz kutije.
    (nemi posmatrač, 31. maj 2020 14:20)

    # Link komentara

  139. Sta su osvojili zadnjih 6-7 godina pa da ih nagradite ???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lolcina, 31. maj )A sta ste vi osvojili ove godine?Skor s Partizanom 1:2,14 u El,treci u Aba,kup rauhen i vi jos moralisete i drzite slovo.Vi ste ko i hrvati hrabri ne sto se niceg ne bojite,vec sto se nikog ne stidite.
    (Radoslav, 31. maj 2020 14:18)

    # Link komentara

  140. Znajući koliku podršku Bertomeu daje Partizanu ovo znači da će Partizan morati da osvoji i Evro kup i Aba ligu da bi bio siguran učesnik. Tada će nas Berti od srca podržati. Možda pusti i koju suzu radosnicu :)
    (Dragan Zorin, 31. maj 2020 14:18)

    # Link komentara

  141. Na primeru Spanije treba uocitii i slicnu konotaciju sa Srbijom...I ovde ima klubova koji znaju da nisu za EL...partizan je takav primer,jos nisu nijednom ucestvovali u novom formatu EL koji se igra vec ihahaj vremena svesni da je EC ipak njihov pravi nivo...Doduse lutaju jos izmedju EC i FIBA LS i moze se reci da se jos nisu definisali od ta dva takmicenja gde im je prirodnije mesto.
    Igranje u EC za njih je velika nagrada.
    (Dejan CZ, 31. maj 2020 13:54)
    Novi format evrolige za vas je izgleda svetsko čudo, a u stvari se radi o običnom ligaskom formatu, kao sto je ABA i superliga Srbije,kao što su na primer sve lige na svetu. Vama je to čudo, zato sto nemate šta drugo da napišete. Samo, od svih gluposti koje pišete, ova o formatu evrolige je najveća.
     (sone, 31. maj 2020 14:18)

    # Link komentara

  142. Ovaj nam baca mamac a mi se pecamo.Neka hvala,izaci iz ABA lige i igrati FIBU.
     (Najbolji je opancarev lepak., 31. maj 2020 14:15)

    # Link komentara

  143. A ja kad im ovo isto pričam oni se ljute....
     (Corto, 31. maj 2020 14:11)

    # Link komentara

  144. Glodari , totalno ste nebitni , niko vas ne voli i ne želi !
    (zemljak, 31. maj 2020 14:11)

    # Link komentara

  145. Ovaj Jordi pojma nema da su oni osvojili AbA ligu.
     (o3on, 31. maj 2020 14:10)

    # Link komentara

  146. @Dusan
    Na osnovu čega da proglasi šampiona?

    Prsto ste zadrti, uski i sebični... kao takvi ste i stvoreni sa višim ciljem da sve mora samo za vas. Vidiš da ne mora.
    Izuzetno mi je drago kako ste prošli, zašto?

    E zato što ste bili oholi i slavili pandemiju i bili ubeđeni da ćete igrati EL i da mora trenutno stanje da bude konačno. Uopšte vas nije interesovalo šta će biti i da li neko ima drugačiji pogled.
    Poništavanje sezone za vas nije bilo ni pod Š, jednostavno to ne može da se desi, tako ste i prošli.

    Odbijali ste raznim izgovorima da na parketu izborite EL, kada je bilo već gotovo e onda ste se setili da igrate. Največi licemeri koje svet sporta video.
    I da, sem vas niko ne kmeči, pa izgleda da ste u nečemu ipak najbolji ili najgori.
    (Smogovci, 31. maj 2020 14:09)

    # Link komentara

  147. Neka igra fmp opet top 18,ako im je toliko zanimljivo.
    (moralni gmizavac, 31. maj 2020 13:46)

    Igrao bi FMP samo da može.... igrao bi i partizan...i Zadar bi igrao ....

    Ali to je takmičenje za evropske velikane.... ne igra to svako !
     (o3on, 31. maj 2020 14:08)

    # Link komentara

  148. ako sam dobro razumeo, sledeća sezona je ključna, jer posle nje ide sledeća sezona... koja je ključna...
     (čika Pera, 31. maj 2020 14:06)

    # Link komentara

  149. Ako cemo realno jedno mesto za ABA ligu u ovako snaznom takmicenju je odlicno, naredne sezone cemo imati i 4 predstavnika u evrokupu!!!! Sta god ko mislio ABA liga je dobra stvar i mora da opstane, ima mana naravno ali je najbolje resenje, sistem sa ABA 2 je dobar. Meni kao zvezdasu je naravno zanimljivije da gledam meceve sa Olimpijom, Buducnosti.....nego sa nekim timom iz domace lige, drugo bi bilo da postoji novac da se domaca liga razvija, ovako ABA je buducnost
     (E, 31. maj 2020 14:06)

    # Link komentara

  150. Naravno da ce ABA liga imati predstavnika i naravno da ce to u narednih nekoliko godina biti Zvezda. Najsmesnije je sto Grobari veruju da na tu odluku ima uticaja Nebojsa Covic. On, po nihovom verovanju, ima moc da upravlja evropskom i regionalnom (ABA) kosarkom. U svom beznadju i ocaju zbog toga sto ce ponovo igrati u Kupu Darije Kisic Tepavcevic, oni idu tako daleko da uporedjuju kosarku i fudbal. Sportove koji se igraju u hali i na otvorenom. Kaka kosarka ne moze a fudbal moze? Pa zar ne vidite da je tako u celoj Evropi? A , za vasu informaciju, Covic se ovih dana ucutao jer regulise stanje u NBA ligi. Obavestite Pantica o tome.
    (Stanko, 31. maj 2020 14:04)

    # Link komentara

  151. Aj zenit, postoje odavno, sad imaju i pare, ali sto se nagradjuje klub koji koristi ime kluba koji je u zamrzivaču. Oni sem drzave nemaju nista. Zar nam je drzava toliko mocna?
     (ku, 31. maj 2020 14:04)

    # Link komentara

  152. Nagradiće ih u budućnosti!? Pozvaće ih da gledaju F4.
    (ranac, 31. maj 2020 13:40)
    Da, u pravu si. Zvezdu bi trebalo pozvati da makar vidi kako to izgleda
    (Mark, 31. maj 2020 14:04)

    # Link komentara

  153. Covek je samo potvrdio ono sto svako normalan govori potpuno iracionalnim navijacima partizana. Niti su osvojili evrokup niti ABA ligu, a ponasaju se kao da jesu.
    (Ivan, 31. maj 2020 14:03)

    # Link komentara

  154. 221

    Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41)
    Reci mi , da li nisi shvatio, nisi citao, ne razumes, pises napamet...ili je nesto drugo u pitanju??? Aba liga se rukovodi i povezana je sa EL. Cekala se odluka EL , ne moze Aba sama da odluci . A jos manje zvezda i covic. Toliko se o time pisalo , objasnjeno, da ne razumem da opet neko mlati ovakve gluposti
     (dalibor, 31. maj 2020 14:03)

    # Link komentara

  155. Nikad vise u tvoja lopovska takmicenja
    (xxx, 31. maj 2020 13:41)


    Znači mušema ?!
     (isprani mozgovi, 31. maj 2020 14:02)

    # Link komentara

  156. Partizan MORA da izbegne ULEB jer se ponavlja isto kao EU i ulazak Srbije u nju.....
    (Made in Serbia, 31. maj 2020 14:02)

    # Link komentara

  157. Sta su osvojili zadnjih 6-7 godina pa da ih nagradite ???
    (lolcina, 31. maj 2020 13:37)

    Samo nemoj o godinama neosvajanja molim te..
     (qwerty, 31. maj 2020 14:01)

    # Link komentara

  158. Zar nisu bile price po komentarima kako je ovo poslednja sezona da aba liga ima mjesto u evroligi, i kad se prosiri evroliga na pariz i london uvijek ce biti mjesta za zvezdu u najelitnijem evropskom takmicenju
     (cole, 31. maj 2020 14:01)

    # Link komentara

  159. Kmecanje grobara stiglo i do njega, grobarski jauk odzvanja Evropom, oni su bruka za Srbiju.
    (obrisi suze mala moja, 31. maj 2020 14:00)

    # Link komentara

  160. Nije rekao da će nagraditi Partizan već ako Partizan nastavi ovim putem siguran je da će doći do nagrade. Znači sami moraju da se izbore do mesta u EL.
     (Biću Slobodan, 31. maj 2020 14:00)

    # Link komentara

  161. Nagradiće ih u budućnosti!? Pozvaće ih da gledaju F4.
    (ranac, 31. maj 2020 13:40)

    Onaj koji ste onomad i vi igrali? Oh wait...
     (qwerty, 31. maj 2020 14:00)

    # Link komentara

  162. (Dusan, 31. maj 2020 13:41)

    Obriši suze.
     (dzeks, 31. maj 2020 13:57)

    # Link komentara

  163. Da je pametan Partizan da vas se reši ali neće biti to slučaj pošto potrčko mora da sluša gazdu svoga...
    (Goran Loznica, 31. maj 2020 13:44)

    Pa resili se oni vas, nisi čuo...?!
     (isprani mozgovi, 31. maj 2020 13:57)

    # Link komentara

  164. Evo čuli ste... nagrada dogodine :-)))(

    A ionako ne biste osvojili Abu sa tim krš timom....

    Sa kim još možete da igrate na 3 dobijene? Sa zadrom?
     (Rocky, 31. maj 2020 13:56)

    # Link komentara

  165. Na primeru Spanije treba uocitii i slicnu konotaciju sa Srbijom...I ovde ima klubova koji znaju da nisu za EL...partizan je takav primer,jos nisu nijednom ucestvovali u novom formatu EL koji se igra vec ihahaj vremena svesni da je EC ipak njihov pravi nivo...Doduse lutaju jos izmedju EC i FIBA LS i moze se reci da se jos nisu definisali od ta dva takmicenja gde im je prirodnije mesto.
    Igranje u EC za njih je velika nagrada.
     (Dejan CZ, 31. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  166. Interesantna izjava "nikada necu dozvoliti da Aba liga nema predstavnika u EL"... Pametnome sve jasno kad nije rekao da ce to biti sampion...
     (Sone, 31. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  167. Pa on drzi na lancu klubove da ne odu u Fiba, kakva nagrada, ne verujem ljudima koji me slazu dvaput
    (Odgovoran, 31. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  168. Neka igra fmp opet top 18,ako im je toliko zanimljivo.
    (moralni gmizavac, 31. maj 2020 13:46)

    Ko da bi partizanigokea napravila veći uspeh..
     (kmeee kmee, 31. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  169. Dobro, korektna izjava. Jesam partizanovac, nije nam prijatno ali je odluka ispravna. Ispravna je i u ABA ligi. Igrace se kosarka i nadalje i to je to.
    (Cinik, 31. maj 2020 13:53)

    # Link komentara

  170. To je jos jedna Djodijeva laz. Kada je Partizan trebao da dobije A licencu na tri godine tu istu je dao Prokomu cuvenoj Poljskoj skoli kosarke. Makar i beton ligu igrali ne nasedati na prevare. NBA evropski projekat je nemoguc.
     (Istina, 31. maj 2020 13:52)

    # Link komentara

  171. Srbija
    Hrvatska
    Bosna
    Republika Srpska
    Crna Gora
    Slovenija
    Severna Makedonija

    Sedam država regiona ima jednog predstavnika u evro ligi,lupajte mi minuse slobodno ali stvarno smo za posmatranje ( mislim na ceo region) .
     (Marko Serbia, 31. maj 2020 13:49)

    # Link komentara

  172. Hahaha biće nagrađen tako sto ih mi uvek gazimo kad su bitne utakmice. Ludi Đorđo nemoj to da im radiš, njima je život daj šta daš.
    Beogradska Manguparija CZBG
    (Dušan, 31. maj 2020 13:49)

    # Link komentara

  173. Nisu klubovi krivi za okolnosti koje su se dogodile i samim tim im ne možemo uskraćivati prava. Ko bi mogao da garantuje da bi Partizan ili Virtus izborili plasman u Evroligu. Nema kriterijuma po kojim bi izabrali Partizan da igra Evroligu naredne sezone jer nije bilo mogućnosti da biramo nekoga ko ne bi bio šampion na terenu.


    Tacno ali su svi timovi uskraceni da se bore na terenu jer je sve ponisteno. Zasto ce NBA da igra? Jer zele da se sve resi sportski, na parketu. Ovako, ne produzavanjem sezone, neki timovi su uskraceni da se bore a neki su nagradjeni a nista nisu uradili osim sto su VEC IGRALI U EL? Sav trud je ponisten, kao da nije ni postojao? Ali ja razumem, lakse je sedeti po kaficima i nikoga nije briga za koronu ali je to problem kada igraci treba da budu na terenu..Problem je raditi, stvoriti uslove i sve resiti kroz kosarku i na parketu a mnogo je lakse , prekinuti i sve ponistiti.Ovaj covek je neradnik. A sto bi se i nesto trudio i nesto uradio za klubove , da niko ne bude ostecen, lova kaplje u svakom slucaju. I onda on onomad, prica o navijacima?Ne interesuju njega navijaci..
    (123, 31. maj 2020 13:48)

    # Link komentara

  174. Djordi dao bonu Ostoji
     (Dorcol, 31. maj 2020 13:47)

    # Link komentara

  175. Neka igra fmp opet top 18,ako im je toliko zanimljivo.
     (moralni gmizavac, 31. maj 2020 13:46)

    # Link komentara

  176. Da je pametan Partizan da vas se reši ali neće biti to slučaj pošto potrčko mora da sluša gazdu svoga...
    (Goran Loznica, 31. maj 2020 13:44)

    # Link komentara

  177. Covjek jednostavno kaze, da ,ko ima brdo love moze ucestvovati. Sve se svodi na biznis. Tu sporta nema. Umjesto da se ulaze na razvoj djece i omladine sveukupno oni pretvaraju sport u nacin da se zaradi. Sve se gleda kroz zaradu. Nas region je godinama vodeci u Evropi i ostatku svijeta (osim SAD) i sad nas potiskuju u stranu gurajuci neke Britance koji ne znaju ni pravila kosarke.
     (taras murga, 31. maj 2020 13:43)

    # Link komentara

  178. Kako bre jordi ? Pa oni su osvojili i aba ligu i evrokup i mislim cak nba nemojte me drzati za rec.. cak sam cuo i da su evroviziju osvojili al se nije prenosila..
    (mile bbrs, 31. maj 2020 13:42)

    # Link komentara

  179. Jaoo poslednja rečenica "Nikad neću dozvoliti da Aba liga nema predstavnika" potekla mi suza od ovolike pažnje i brige za region.
     (Blue moon 2051, 31. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  180. Nije Bartomeu nista kriv. Da je ABA liga proglasila sampiona pre dva meseca on ne bi mogao da izvrda.
    FMP I Covic su napravili koaliciju sa Hrvatima i uradili Partizan da bi zauzvrat dobili opstanak u ligi i prosirenje na kk Split i Borac.
    Podmuklo i patriotski.
    (Dusan, 31. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  181. Tako je, skedeca sezona je nasa
     (Talicni, 31. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  182. Nikad vise u tvoja lopovska takmicenja
    (xxx, 31. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  183. Nagradiće ih u budućnosti!? Pozvaće ih da gledaju F4.
    (ranac, 31. maj 2020 13:40)

    # Link komentara

  184. Bez obzira sto trzisno nismo jaki mislim da je jedno mesto za ABU u najboljem interesu Bartomeu. Mora neko da razvija talente za male pare
    (banat, 31. maj 2020 13:40)

    # Link komentara

  185. Hahahah... ala ih Djordi lozi.
     (Pop, 31. maj 2020 13:40)

    # Link komentara

  186. Nemoj više, molim te, dosta im je.
     (ups, 31. maj 2020 13:39)

    # Link komentara

  187. "Nema kriterijuma po kojim bi izabrali Partizan da igra Evroligu naredne sezone jer nije bilo mogućnosti da biramo nekoga ko ne bi bio šampion na terenu. Ne postoji tim u Evrokupu koji ima većih pobeda u krugu od osam timova, svi oni su imali podjednake šanse da se bore za titulu." Sve rečeno.
     (prijatelj nekih prijatelja, 31. maj 2020 13:39)

    # Link komentara

  188. Sta sada grobari? Fiba ili Uleb?
     (Kukatilo, 31. maj 2020 13:38)

    # Link komentara

  189. Другим речима ако буде партизан шампион аба лиге играће евролигу! ?
    Шта им ради човек, не липчи магаре до зелене траве...
    (Костакурта, 31. maj 2020 13:38)

    # Link komentara

  190. Kunjava je toliko jaka da je Djordji morao da im objasni ono isto sto im i mi govorimo.. Isprani mozgovi
     (Ben, 31. maj 2020 13:37)

    # Link komentara

  191. Sta su osvojili zadnjih 6-7 godina pa da ih nagradite ???
     (lolcina, 31. maj 2020 13:37)

    # Link komentara

  192. Nisam ovo razumeo kao da ce Partizan biti nagradjen. Vec ako nastavi ovako da radi i ove rezultate da ostvaruje, sleduje mu evroliga kao nagrada izborena na terenu.
     (SalaZabava, 31. maj 2020 13:37)

    # Link komentara

  193. Njima je samo krivo sto bogati Zenit je samo malo vise dao para za wild card. Pa je tako ispalo...
     (istina, 31. maj 2020 13:36)

    # Link komentara

  194. Juuu Djordji sto nam ne dade u Juroligu, kukuuuu sto nas ostavi u Cipiripi kupu kuku, na rodjendan Ostoje kuku mene,
     (Yoek, 31. maj 2020 13:35)

    # Link komentara

  195. Dosta im drzava trpa para sta ima da se nagradjuju, sto najvise kukaju?
     (znoxx, 31. maj 2020 13:34)

    # Link komentara

  196. Ovaj se čovjek ,, zeza " sa Partizanom.. Što bi rekao naš narod: ,, ne lipši magarče do zelene trave!"
     (Mladen cg, 31. maj 2020 13:34)

    # Link komentara

  197. "Oduvek smo bili jasni. Ne možemo biti bez predstavnika regiona koji je proizveo toliko talenata. To je za naš fundamentalni region. Svaki region ima svoje karakteristike, a ovaj region poseduje veliku strast prema košarci i zato ćemo uvek imati jednog predstavnika ovog regiona. "

    Uf, što nas laže, al tako ga lijepo čuti
     (stoka17, 31. maj 2020 13:33)

    # Link komentara

  198. Drzavni projekat je zaustavio sv Nolan Smit i Korona
     (Hehe, 31. maj 2020 13:33)

    # Link komentara

  199. Ostace u Cipiripi kupu jos dugo.
     (Matori, 31. maj 2020 13:32)

    # Link komentara

  200. Presli smo i na Evropu, sad i Djordji nakon Stankele i Lakovica rusi partizai preposteni. Sram ih bilo
     (Kosjan, 31. maj 2020 13:31)

    # Link komentara