1. Sad na jednu turneju po Albaniji, kao onda kad nas je Krcun osnovao.
    (Prvi u Evropi po broju dosuđenih penala, 31. maj 2020 12:34)

    # Link komentara

  2. ZIVEO PARTIZAN I SRBIJA MAJKA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 23:52)

    # Link komentara

  3. SPORT JE VITESTVO! OVA TITULA JE LAZ!
    (GROBARI, 30. maj 2020 23:39)

    # Link komentara

  4. NECASNO NIJE SRECA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 23:29)

    # Link komentara

  5. SMEJE VAM SE SRBIJA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 23:26)

    # Link komentara

  6. TITULU TREBA SLAVITI,KAD JE CASNA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 23:07)

    # Link komentara

  7. TITULA, LAZNIH PENALA!!!
    (GROBARI, 30. maj 2020 22:59)

    # Link komentara

  8. SRAMOTA VELIKA! NAMESTENA TITULA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 22:53)

    # Link komentara

  9. TITULU TREBA DA SLAVE,KOKEZINE SRAMNE SUDIJE! SAMPIONI NEPOSTOJECIH PENALA!
    (GROBARI, 30. maj 2020 22:47)

    # Link komentara

  10. Jasam ti lepo reko gdesam gledo interviju franje tudjmana preko satelita hrt u svajcerskoj. Tad je on bas prico o partizanu dasu osnovali u zagrebu i da pored dva velika tima hajduk dinamo daje mnogo i trci klub pasu sa dogovorom tita i tadasnji generala koji bijo glavni neki tempo u beogradu desu prebacili partizan u beograd I sa njima su poveli bobeka Zebeca cajkovskog i Jos neke. Ja neznam kakav si ti navijac partizana da neznas da je Tudjman bijo presednik partizana da vam je promenijo boju u crno belu zalosnu boju.stose tice vjesnika jeste se on prodavo po citavoj jugi ali je stampan u zagrebu. Stose tice para meni netreba ja nisam uzo ni ovi sto evra sto drzava daje pomoc ali ja sam napiso staje Tudjman prico i toje istina daje partizan osnovan u zagrebu i tacka.
    (zdravkogf, 30. maj 2020 21:31)

    # Link komentara

  11. Jasam ti lepo reko gdesam gledo interviju franje tudjmana preko satelita hrt u svajcerskoj. Tad je on bas prico o partizanu dasu osnovali u zagrebu i da pored dva velika tima hajduk dinamo daje mnogo i trci klub pasu sa dogovorom tita i tadasnji generala koji bijo glavni neki tempo u beogradu desu prebacili partizan u beograd I sa njima su poveli bobeka Zebeca cajkovskog i Jos neke. Ja neznam kakav si ti navijac partizana da neznas da je Tudjman bijo presednik partizana da vam je promenijo boju u crno belu zalosnu boju.stose tice vjesnika jeste se on prodavo po citavoj jugi ali je stampan u zagrebu. Stose tice para meni netreba ja nisam uzo ni ovi sto evra sto drzava daje pomoc ali ja sam napiso staje Tudjman prico i toje istina daje partizan osnovan u zagrebu i tacka.
    (zdravkogf, 30. maj 2020 21:31)

    # Link komentara

  12. Ajmo Crveni tenk
    (Joki, 30. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  13. Osvajanje sampionske titule je na neki nacin pobeda demokratske Srbije nad onom crne boje koja je boja fasizma. Bravo Zvezdo, bravo Dejane Stankovicu. Hvala ti Miloje!
    (Maler, 29. maj 2020 23:09)

    Blago daltonistima . Njemu je Crveno boja demokratije... Jadnicak ne zna da je ime ljubimice trebalo da bude Lenjinova ili Staljinova Zvezda za tim komunisticke omladine te daleke 45-te....
    (Panta SD, 30. maj 2020 19:02)

    # Link komentara

  14. @Wllaxy

    Vidiš rodjače i ti bi izgubio stotku da si se kladio. Prvo, super što ste igrali prvu utakmicu u Albaniji, kome to smeta? Niko vas ne zove pogrdno da ste Šiptari ili slično. Vidiš i moji su se slavni preci povlačili preko Albanije ali mi to povlačenje nema baš tako radosnu konotaciju kao tebi, više mi je onako tragično.
    Drugo, opet si promašio temu. Ja te pitam o osnivanju i mestu osnivanja a ti pričaš koliko je igrača koji su za vreme rata igrali za NDH (da vidim ko je to mogao da odbije) igralo kasnije za Partizan. To ti je kao kad postaviš direktno pitanje nekom političaru a on ti odgovara sa su 2+2=4. Nije slagao ali ti nije ni odgovorio šta si ga pitao. Ponuda zauvek stoji, verovao ti ili ne, baš me briga. Dokazi, pa traži, istog, ALI ISTOG DANA ti uplaćujem! Odakle vam se ta dezinformacija pojavila i zašto devedesetih o tome niste "ništa znali" nego sad odjednom - Boga pitaj...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. maj 2020 18:54)

    # Link komentara

  15. @zdrqvkogf

    Da, sigurno je Tuđman sa 20-ak godina osnivao klub sa Titom!? Kako da ne...a Partizanov Vesnik je izlazio u celoj Jugoslaviji za tvoju informaciju, čisto da znaš. A ponuda i dalje stoji...te priče, ja znam, rekao mi neko itd, mačku o rep...daj dokaz i uzmi lovu ili prestani da lažeš...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. maj 2020 18:45)

    # Link komentara

  16. Stose tice tvojega pisanja dase dokaze daje partizan osnovan u zagrebu. Jasam u proslom komentaru lepo opiso daje Tudjman I ostali zagrebacki partizani osnovali nk partizan.I posto u hrvatskoj bilo dva velika kluba hajduk i dinamo pabi treci bilo previse a u srbiju bila zvezda tako je Tudjman sa dogovorom titom preselili partizan u beograd I sa klubom su krenuli xebec bobek i Jos drugi igraci dabi bili ravnopravni sa zvezdom. Za presednika izabran vukmanovic tempo pa posle je bio presednik partizana Tudjman I on vam je licno promenijo u crno bele dresove onda partizan je proglasio pocasnog presednika partizana franju tudjmana. Ja neznam koliko imas godina ali treba da znas da partizanov vjesnik izlazio u zagrebu. Ako ices da cujes licno interviju tudjmana o partizanu treba lo bi da ima na yotubu jasam to gledo na hrvatskoj tve satelit devedeseti. Ja mislim dasi svatijo sto vas navijaci zovu zagrepcanski klub partizan. ZPozdeav
    (zdravkogf, 30. maj 2020 16:13)

    # Link komentara

  17. Uskoro ce finale kupa izmedju Partizana i Zvezde, te postavljanje miljenice drzave na njeno mesto. Realno je iza Partizana. Tu nema lazi. U direktnom mecu cemo videti.
    Detetu u obdanistu je jasno kako Zvezda dolazi do titula, tako da je van pameti da se o tome disktuje.
    (Marko, 30. maj 2020 00:43)


    Evo, ako se ti slazes, da Partizan uzme sve titule u sezonama u kojima je imao bolji skor u derbijima, a Zvezda da uzme sve titule u sezonama u kojima je ona bila bolja u derbijima.

    Razlika bi bila nekih 15-ak titula u korist Zvezde, ako ne vise...
    (One night in May, 30. maj 2020 15:51)

    # Link komentara

  18. Molim te ali stvarno te lepo molim, kao što molim svakog ko lupeta kao i ti, da objaviš dokaz da je Partizan osnovan u Zagrebu kao što tvrdite poslednjih 15 - ak godina (pre toga niste, ne znam zašto) i objavi molim te gde da ti uplatim 1.000 evra, istog - ali istog dana ti uplaćujem. Već 15 godina nudim svakom ko tvrdi tako 1.000 evra u protivnom tražim 100 i do sad sam uzeo tvojim istomišljenicima oko 3.500 evra u raznim situacijama i opkladama.
    (Delije Tirana 1945, 30. maj 2020 00:44)

    Bravo, svaka čast.

    Eto i ja sam svojevremeno bio sa Sindi Kraford i Lindom Evanđelistom...

    Otprilike je stepen istine i u tvojoj tvrdnji da si na toj opkladi zaradio 3.500 eura i u mojoj gore pomenutoj isti, zato sa srećom da potrošiš tih 3.500 evra.

    I znam da ti je teško to da shvatiš, ali vremena se menjaju tako da ne vidim u čemu je problem i da je Zvezda svoju prvu utakmicu odigrala u Tirani. Naši preci (bar moji) su se preko iste te Albanije povlačili u prvom svetskom ratu, jel ti i to predstavlja problem?

    Francuzi su nam u prvom svetskom ratu bili saveznici, bili smo na istoj strani i u drugom svetskom ratu a na izmaku prošlog veka su nas bombardovali... Ako ti već toliko smeta što je Zvezda igrala u Tirani i uopšte Albaniji (igrala, ne osnovala), zašto ste uopšte igrali protiv Fljamurtarija? Doduše, znam da bi i iz sportskog razloga voleo da niste no dobro...

    Btw pročitaj knjigu koju je 1972. godine napisao jedan od vaših osnivača, Svetozar Vukmanović Tempo - ima prilično zanimljivih detalja o tome kako i zašto je u vašem timu u osnivanju igralo više od pola hrvatskih reprezantativaca iz NDH, koliko je vlast otvoreno težila da na svaki mogući način budete dominantni i o protekciji do granica moguće (petoplasirani tim je učesnik prvog KEŠ) itd, uključujući mnogo pominjano poštenje....
    (Wllaxy, 30. maj 2020 15:26)

    # Link komentara

  19. Evo jacu ti odgovoriti pošteno nikad nameštenije prvenstva nije osvaja nego partizan po toletovom presedavanju fss. Tuje bilo svega i svaceg I vajianja po terenu i sirenja nogu odbrabreni igraca da ode lopta u mrezu. Jos stosu golmani takodje pravili cirkus posebno golman bezanije toje posebna prica fudbaler partizana Jos nije suitor na gol on vec se baca na drugu stranu ovaj du u praznu mrezu toje Druze mila komedija fudbala. Ali zato kad izacete u evropu tad vas izbace bastovani popu samroka makabi tikva i Jos mnogi drugi. Zato ti kazem nemoj pisati o postenju partizan nismo mi deca pa da neznamo staje tole radio kako je zvao jiude iz drugi klubova da ne zapinju protiv partizana sve ali viste kako ono se kaze narodna poslovica ko ocemu kurva o postenju. Pozdrav
    (zdravkogf, 30. maj 2020 13:27)

    # Link komentara

  20. Poenta osvajanja titula koje ce na prvom sudjenju nako okupacije pasti za pet minuta?
    (Almanah, 30. maj 2020 12:18)

    # Link komentara

  21. (Јабучило, 30. maj 2020 02:09)
    (Јабучило, 30. maj 2020 01:58)

    Ко краде титуле и пехаре, тај краде и надимке. Непроцењиво.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 30. maj 2020 07:56)

    Koliko ja zanam,jedine titule koje su ukradene su one iz 1985/86 i 86/87 u fudbalu preko suda udruzenog rada,kome to uopste nije bila kompetencija vec je osnovan samo zbog tog nedela i jedna iz 1998/99.
    Znaci,to su neosvojene a pripisane,dok imate jos puno ukradenih,poput one iz Ljubljane i gotovo sve iz Toletovog vremena a ako malo zagrebemo po proslosti,kada je vojska vodila klub,pretpostavljam da su po direktivi osvojene i one.
    (Istina, 30. maj 2020 11:32)

    # Link komentara

  22. Neprocenjivo je čitati kad se velike patriote sa obe tribine svadjaju koji blizanac je više ili manje komunistički klub. Tuga...
    (Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed, 30. maj 2020 10:57)




    :)))))
    "neprocenjivo" je imati kognitivne veštine poput tebe.

    malo inkluzivnog rada:
    ne zameram im očeve osnivače - partizani su bili najhrabriji ljudi svog doba, borci za slobodu i patriote!
    nabrojani reprezentativci ndh to nisu i nikad neće biti, ma koliko se vjesnikovi svedoci samozavaravali a entiteti poput tebe vršili zamenu teza.

    predaka što se tiče, odlično znam i ponosan sam na to i ko i šta mi je bio ne samo deda, nego i bela pčela...
    (mladići borovi, devojke jele, 30. maj 2020 11:26)

    # Link komentara

  23. (mladići borovi, devojke jele, 30. maj 2020 09:15)

    Neprocenjivo je čitati kad se velike patriote sa obe tribine svadjaju koji blizanac je više ili manje komunistički klub. Tuga...
    (Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed, 30. maj 2020 10:57)

    # Link komentara

  24. Da imas malo mozga shvatio bi da zvezda za 6 sezona ima 60 pobeda iskljucivo iz razloga sto se igra duplo ako ne i troduplo vise utakmica po sezoni nego nekad. To nije nikakvo merilo. Ne dal imas kapacitet da to razumes
    (Pavle, 30. maj 2020 02:33)

    A ti da imaš mozga znao bi da partizan u evroligi od 2002.-2014. godine ima skor 82-136, dok zvezda za tih 6 sezona ima skor 60-79, i još je Zvezda imala i gušći raspored. Iz tih brojki jasno možeš videti kolko je ko ukupno odigrao utakmica, naravno pod uslovom da znaš da sabiraš. A sad možeš nastaviti da plačeš.
    (kmeee kmee, 30. maj 2020 09:55)

    # Link komentara

  25. pitanje za 1000 evra: za koga navijati?
    (mladići borovi, devojke jele, 30. maj 2020 09:15

    Za Partizan, naravno!
    (mladići tvorovi devojke debele, 30. maj 2020 09:42)

    # Link komentara

  26. @ Will Mosley
    ...... Prijatelju, zašto se bre toliko sekiraš.
    Šta Ti je bre čoveče, fudbal je samo igra...... Čemu tolika jarost i bes.... Šta ima veze Zvezda je bolja, to svako pametan vidi.....
    Ajde bre sredi se i dođi da popijemo kafu, pivo šta god, počastićemo te kao ljudi.....
    Dođi k sebi, biće još prilika.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 30. maj 2020 09:41)

    # Link komentara

  27. (Delije Tirana 1945, 30. maj 2020 00:44)





    :)))))
    "fudbal nogomet i još ponešto":

    "partizan je rođen u 32. diviziji, a ona je pripadala zagrebačkom korpusu.
    i došla je direktiva iz beograda da mora ići u beograd, i tako je u zagrebu stvoren beogradski klub od 32. divizije i prozvan partizan".
    (tomislav crnković)

    - stjepan bobek (doveden iz zagrebačkog građanskog, mladi reprezentativac
    ndh)
    - miroslav brozović (doveden iz zagrebačkog građanskog, reprezentativac ndh)
    - florijan matekalo (doveden iz zagrebačkog građanskog, reprezentativac ndh)
    - franjo glaser (doveden iz zagrebačkog građanskog, reprezentativac ndh)
    - franjo šoštarić (doveden iz zagrebačkog građanskog)
    - zlatko čajkovski (doveden iz zagrebačkog hašk-a, reprezentativac ndh)
    - franjo rupnik (doveden iz varaždinskog zagorca)
    - vladimir firm (doveden iz zagrebačke lokomotive)


    centralni dom jugoslovenske armije, beograd, 5. januar 1947, sezona 1946/47, 13. kolo, prvi derbi:
    partizan - crvena zvezda 3:4

    partizan:
    glazer, brozović, popesku, čajkovski, đurđević, simonovski, mihajlović, palfi, bobek, rupnik, šereš.
    trener - špic.

    crvena zvezda:
    lovrić, stanković, petrović, đajić, spajić, kašanin, tomašević, mitić, jezerkić, aranđelović, šećerov.
    trener - glišović.



    pitanje za 1000 evra: za koga navijati?
    (mladići borovi, devojke jele, 30. maj 2020 09:15)

    # Link komentara

  28. Čestitke Zvezdašima ali Kup nećete nažalost osvojiti.


    … Partizanovac Zauvek.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. maj 2020 09:05)

    # Link komentara

  29. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Samimnpostavljanjem ovog pitanja pokazujes da ne razumes kako sta funkcionise. U kosarci je ponistena sezona u EL (odluka privatne firme) i zavrsetak sezone ABA lige je totalno nebitan. Igraci svih klubova sem jednog, mozda cak i igraci tog kluba, su bili protiv igranja jer se ne resava nista vazno, a zbog pauzeni zgusnutog rasporeda bi bio veliki rizik od povreda. UEFA nije ponistila sezonu, i titula prvaka ima tezinu za sledecu sezonu. A drugaciji sistemnubodnosu na kosarku (nema plej-ofa) omogucava da se skrati prvenstvo i smanji rizik od povreda. Osim toga, nije samo kod nas. Skoro svuda u Evropi se nastavljaju prvenstva u fudbalu, abu kosarci retko gde i to samo nacionalne, a ne regionalne lige (koje su odlukom EL izgubile smisao za ovu sezonu).
    (Milan, 30. maj 2020 08:26)

    # Link komentara

  30. Bravo, najveća! Ti se bori, sever će da gori. A miševi u rupu!
    (Štimac, 30. maj 2020 08:08)

    # Link komentara

  31. (Јабучило, 30. maj 2020 02:09)
    (Јабучило, 30. maj 2020 01:58)

    Ко краде титуле и пехаре, тај краде и надимке. Непроцењиво.
    (Јабучило, 30. maj 2020 07:56)

    # Link komentara

  32. E sad mi je lakse
    (Tepic Milenko, 30. maj 2020 07:52)

    # Link komentara

  33. @nenad,nista o nicemu, no name
    Pa vi ste se sami medju posvadjali. Ludilo mozga! ???
    (vlado, 30. maj 2020 07:45)

    # Link komentara

  34. @kme kme
    Mislis na czfmpbeograddivaIDEA?
    (vlado, 30. maj 2020 07:36)

    # Link komentara

  35. Uskoro ce finale kupa izmedju Partizana i Zvezde, te postavljanje miljenice drzave na njeno mesto. Realno je iza Partizana. Tu nema lazi. U direktnom mecu cemo videti.
    Detetu u obdanistu je jasno kako Zvezda dolazi do titula, tako da je van pameti da se o tome disktuje.
    (Marko, 30. maj 2020 00:43)
    A kako dolazi do lige sampiona onda? Kako pobedi Liverpul 2:0 i Olimpijakos 3:1? Jel moze jos neki klub iz nase lige da udje u LS i pobedi nekoga od njih (osim mozda vas)?
    (Maler, 30. maj 2020 07:36)

    # Link komentara

  36. Kako su sa Partizanom igrali ove godine?
    (Vlad, 30. maj 2020 06:21)

    # Link komentara

  37. Cega se pametan stidi budala se time ponosi.
    (djeneral, 30. maj 2020 00:02)

    A kako bi ti znao cega se stidi pametan?
    (mile, 30. maj 2020 05:44)

    # Link komentara

  38. Seoska liga u svakom smislu.
    (Max, 30. maj 2020 04:20)

    # Link komentara

  39. Да ти одговорим за Шајбера, остало не морам: ви сте признали да сте крали. Ми никада.
    (Јабучило, 29. maj 2020 23:10)

    Komična izjava.

    Prvo, niko javno nije priznao da je bilo nameštanja utakmica.

    Drugo, ako se priznanje o nameštanju tumači kroz činjenicu o izlasku na teren u ponovljenim utakmicama poslednjeg kola,

    Željezničar iz Sarajeva je priznao da je utakmica Partizan-Željezničar nameštena, jer je izašao na teren stadiona JNA.

    To što Partizan nije hteo da igra, nema nikakvu težinu, pošto Željo nije mogao da namesti sam sa sobom utakmicu protiv Partizana.
    (činjenice, 30. maj 2020 03:46)

    # Link komentara

  40. Dečko nije isto to sto klub poreklom iz Srbije ima sponzora koji je iz hrvatske, i navijati za klub koji je nastao u Hrvatskoj (partizan). A to što si naveo da ste višestruki učesnici f4 faze nije isto što i osvojiti titulu, dakle ta učešća možeš da okačiš mačku.. Od 2002. godine do 2014. godine, taj tvoj partizan je ostvario samo 82 pobede u evroligi, dok Zvezda za ovih 4 sezona kolko igra evroligu ima čak 60 pobeda.. Ako veće spominješ prošlost od koje živite, onda spomeni i da je Zvezda u fudbalu bila prvak evrope i sveta, što moraš da priznaš partizan nikad al nikad neće osvojiti odnosno postati, i moraš da priznaš da te/vas jako boli.. Zato bolje nemoj više da iznosiš argumente jer kako si krenuo sam sebe ćeš matirati. ZAMOLIO BI DA MI SE OBJAVI KOMENTAR
    (kmeee kmee, 30. maj 2020 00:09)


    Da imas malo mozga shvatio bi da zvezda za 6 sezona ima 60 pobeda iskljucivo iz razloga sto se igra duplo ako ne i troduplo vise utakmica po sezoni nego nekad. To nije nikakvo merilo. Ne dal imas kapacitet da to razumes
    (Pavle, 30. maj 2020 02:33)

    # Link komentara

  41. Bavooo
    (Pavle, 30. maj 2020 02:30)

    # Link komentara

  42. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto? 
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub. 
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Јавио Воођа Ђордију: Ее брате ајд' прекини Евролигу и Евро куп, партизан ојачао па да не освоји титулу, па ћемо на основу тога и ми прекинути првенство . А Ђорди у фазону...ако освоје Евро куп и АБА лигу, могу тражити два места у Евролиги и кад је боље размислио онда наредио да се прекине такмичење и следеће сезоне опет исти учесници.
    (Јабучило, 30. maj 2020 02:09)

    # Link komentara

  43. Честитке Црвеној звезди на освојеној титули! Гробари будите људи па честитајте.
    (Јабучило, 30. maj 2020 01:58)

    # Link komentara

  44. Znas sta je meni najlicemernije? To sto zvezdasi kojima je, pazi sad ovo, IDEA glavni sponzor kluba u kosarci, oni kao takvi su se ohrabrili da Partizan svrstavaju u hrvatske klubove. Ali kad to urade ja ih podsetim da im je IDEA sponzor, kao i na to iz koje drzave dolazi i nakon toga nemaju hrabrosti da mi upute repliku jer ih tim argumentima totalno matiram. Vecito nam prebacuju Franju Tudjmana i to da je on navodno plavo crvene dresove zamenio crno belim, a to nema veze sa istinom. Jedina istina je da su zvezdasi veoma iskompleksirani i ljubomorni na nas Partizan, a kako i ne bi kad u kosarci imaju za komsiju bivseg sampiona Evrope i visestrukog ucesnika F4 faze, to je nesto sto ce ih boleti sve dok ne nadmase taj podvig i osvoje Evroligu, u prevodu na laicki jezik, zauvek. E o tome se radi.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:34)


    Хахахахахахахахаахахахха
    Дечаку( јер мислим да ниси пунолетан) ИДЕА компанија не може да се пореди са Фрањом Туђманом (хрватом који је после Анте Павелића нанео највише зла Србима) који је био председник ЈСД партизан. Који је променио боје партизана. За твој партизан су играли фудбалери који су наступали за НДХ...итд. А историју кошаркаших клубова Црвене звезде и партизана можеш наћи на интернету, погледај кад је партизан освојио прву титулу, колико је имао титула до '90. Па онда погледај ко је сео у управу кк партизан, а ко је био на власти па ћеш ваљда успети схватити одакле вам толике титуле у кошарци од 1990 па надаље...
    (Кутловић, 30. maj 2020 01:49)

    # Link komentara

  45. A jesi li možda primetio da se zaraza u dve države koje su najgore prošle na svetu proširila baš sa jedne FUDBALSKE utakmice. Ne košarkaške, ne odbojkaške, ne rukometne.
    Zapitaj se da li si nešto pametan ili klupski obojen kompleksaš koji ne vidi ništa dalje od crveno belog nosa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 29. maj 2020 20:46

    Jesi li ti primetio da se sada fudbalske utakmice igraju bez publike ili nista ne vidis dalje od crno belog nosa? Mozda tebe budu pitali ubuduce za sve sportove,kada ce poceti prvenstva,posto se pravis pametan a ocigledno nisi.
    (Toliko, 30. maj 2020 01:02)

    # Link komentara

  46. @kmee kme

    A sad Vas najlepše molim da objavite komentar!

    Molim te ali stvarno te lepo molim, kao što molim svakog ko lupeta kao i ti, da objaviš dokaz da je Partizan osnovan u Zagrebu kao što tvrdite poslednjih 15 - ak godina (pre toga niste, ne znam zašto) i objavi molim te gde da ti uplatim 1.000 evra, istog - ali istog dana ti uplaćujem. Već 15 godina nudim svakom ko tvrdi tako 1.000 evra u protivnom tražim 100 i do sad sam uzeo tvojim istomišljenicima oko 3.500 evra u raznim situacijama i opkladama. Vidiš, imam dokaz da je tvoj klub prvu utakmicu u istoriji igrao sa Albanijom dok je rat još trajao, znači u Aprilu 1945., dok su Srbi još stradali u ustaškim logorima, zvezdašima je bilo do fudbala...hajde lepo te molim da razmenimo dokaze i "dokaze" i da vidimo pravu istinu. Još jednom u cilju istine koja je jedina čista i poštena, molim da mi objavite komentar.
    (Delije Tirana 1945, 30. maj 2020 00:44)

    # Link komentara

  47. Uskoro ce finale kupa izmedju Partizana i Zvezde, te postavljanje miljenice drzave na njeno mesto. Realno je iza Partizana. Tu nema lazi. U direktnom mecu cemo videti.
    Detetu u obdanistu je jasno kako Zvezda dolazi do titula, tako da je van pameti da se o tome disktuje.
    (Marko, 30. maj 2020 00:43)

    # Link komentara

  48. Te titule mogu sami mali klubovi da osvajaju, Barsa i Partizan to rade na fer i posten nacin. I nije u renomeu ni tih klubova da tako osvajaju titule.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:36)

    Ljube ga čika Mirko Marjanović i Tole Karadžić, tako fer i poštenog.

    O tom poštenju i takvim titulama bi mogao da nam ispričaš silne priče, recimo o kašnjenju početka meča protiv Željezničara u odnosu na sve ostale mečeve ili titulu osvojenu pobedom nad Olimpijom u meču u kom ste igrali dok ne date gol, dok su svi ostali završili mečeve...

    Ali ko o čemu, vojnik o skraćenju a vi o poštenju...
    (Wllaxy, 30. maj 2020 00:43)

    # Link komentara

  49. (Will Mosley, 29. maj 2020 23:34)

    Tovare, čija je firma IDEA?
    (Smeško, 30. maj 2020 00:42)

    # Link komentara

  50. Je li, majke vam (bez ga), a kad ste to doznali, mislim od koje godine je za vas Partizan hrvatski klub? Znam da do pre 5-6 godina niko otome nije govorio. Znaci 75 godina je bio srpski i onda ste dosli vi poznavaoci svega zivog da prosvetlite sve, pogotovo vase starije navijace, jer ne znaju istoriju Partizana. Mislim, da lisu oni glupi ili vi mnogo pametni? Ja mislim da ne. Sportski pozdrav.
    (Mister Y, 29. maj 2020 22:54)

    Vidi,sine,ti mozda imas 15 godina pa si pre 5 godina poceo da pratis sportove i citas komentare,kao i stampu,samim tim od tada si cuo za tako nesto ali ja imam 52 godine i ima sigurno 4 decenije kako sam cuo za tako nesto.Ako ne verujes,imas na you tube izjave tadasnjih aktera,novinara,funkcionera i samih igraca.Izmedju ostalih,jedan od njih kaze kako je od 32.zagorske domobranske divizije stvoren nogometni klub partizan ali je nakon par dana stigla direktiva da se premesti u Beograd,kako je i ucinjeno.U prilog tome stoji i to sto su vise od polovine igraca bili ti hrvatski domobrani a ko imalo zna istoriju,poznato mu je da je ogroman deo ustasa pri kraju rata prelazilo u domobrane,pa ti sad vidi da li je neko izmislio pre 5 godina ili je to istina,koju je ispricao akter tih godina.
    (Istina, 30. maj 2020 00:40)

    # Link komentara

  51. Znas sta je meni najlicemernije? To sto zvezdasi kojima je, pazi sad ovo, IDEA glavni sponzor kluba u kosarci, oni kao takvi su se ohrabrili da Partizan svrstavaju u hrvatske klubove. Ali kad to urade ja ih podsetim da im je IDEA sponzor, kao i na to iz koje drzave dolazi i nakon toga nemaju hrabrosti da mi upute repliku jer ih tim argumentima totalno matiram. Vecito nam prebacuju Franju Tudjmana i to da je on navodno plavo crvene dresove zamenio crno belim, a to nema veze sa istinom. Jedina istina je da su zvezdasi veoma iskompleksirani i ljubomorni na nas Partizan, a kako i ne bi kad u kosarci imaju za komsiju bivseg sampiona Evrope i visestrukog ucesnika F4 faze, to je nesto sto ce ih boleti sve dok ne nadmase taj podvig i osvoje Evroligu, u prevodu na laicki jezik, zauvek. E o tome se radi.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:34)

    Koliko ti nemaš blage veze sa životom to prosto boli! Mada, lepo je znati da je po tvojoj logici Zvezda globalni brend pošto je sponzorišu kompanije iz više zemalja.
    A to da ti sa takvim nebulozama i "argumentima" bilo koga matiraš može da se dešava samo u nekom tvom paralelnom univerzumu po kom ste vi osvajači ABA lige i EC i da ste kao takvi (zaslužni) učesnici EL.
    Naravno, ovo ti kažem pošto si ti kao prvi potpuno promašio temu jer je ovde reč o fudbalu i stoga umesto što bulazniš o F4,kad već pominješ bol, bolje se pokloni bivšem evropskom i svetskom prvaku u tom sportu!
    (Wllaxy, 30. maj 2020 00:36)

    # Link komentara

  52. Ovo su titule kao Realove pod Frankom.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola MNE, 29. maj 2020 22:39)

    Koliko timova može da se pohvali sa poštenih osvojenih 6 titula u nizu?
    (david33, 30. maj 2020 00:33)

    # Link komentara

  53. cestitam mojoj Zvezdi zasluzenu titulu i to bas na danasnji dan..kad dozivis da tvoj klub,iz tvog grada bude sampion ne samo Evrope nego i sveta...mnogo dobar osecaj,neko to nikada nece ni shvatiti ni doziveti...HVALA TI ZVEZDO!
    (mandrak, 30. maj 2020 00:27)

    # Link komentara

  54. E, sada možete da prišijete treću zvezdicu. Trideseta titula.
    (Sergio, 30. maj 2020 00:15)

    # Link komentara

  55. Znas sta je meni najlicemernije? To sto zvezdasi kojima je, pazi sad ovo, IDEA glavni sponzor kluba u kosarci, oni kao takvi su se ohrabrili da Partizan svrstavaju u hrvatske klubove. Ali kad to urade ja ih podsetim da im je IDEA sponzor, kao i na to iz koje drzave dolazi i nakon toga nemaju hrabrosti da mi upute repliku jer ih tim argumentima totalno matiram. Vecito nam prebacuju Franju Tudjmana i to da je on navodno plavo crvene dresove zamenio crno belim, a to nema veze sa istinom. Jedina istina je da su zvezdasi veoma iskompleksirani i ljubomorni na nas Partizan, a kako i ne bi kad u kosarci imaju za komsiju bivseg sampiona Evrope i visestrukog ucesnika F4 faze, to je nesto sto ce ih boleti sve dok ne nadmase taj podvig i osvoje Evroligu, u prevodu na laicki jezik, zauvek. E o tome se radi.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:34)

    Dečko nije isto to sto klub poreklom iz Srbije ima sponzora koji je iz hrvatske, i navijati za klub koji je nastao u Hrvatskoj (partizan). A to što si naveo da ste višestruki učesnici f4 faze nije isto što i osvojiti titulu, dakle ta učešća možeš da okačiš mačku.. Od 2002. godine do 2014. godine, taj tvoj partizan je ostvario samo 82 pobede u evroligi, dok Zvezda za ovih 4 sezona kolko igra evroligu ima čak 60 pobeda.. Ako veće spominješ prošlost od koje živite, onda spomeni i da je Zvezda u fudbalu bila prvak evrope i sveta, što moraš da priznaš partizan nikad al nikad neće osvojiti odnosno postati, i moraš da priznaš da te/vas jako boli.. Zato bolje nemoj više da iznosiš argumente jer kako si krenuo sam sebe ćeš matirati. ZAMOLIO BI DA MI SE OBJAVI KOMENTAR
    (kmeee kmee, 30. maj 2020 00:09)

    # Link komentara

  56. Cega se pametan stidi budala se time ponosi.
    (djeneral, 30. maj 2020 00:02)

    # Link komentara

  57. Доста добро су спремни играчи у овом тренутку. Свака част за форму!
    (Марко, 29. maj 2020 23:54)

    # Link komentara

  58. Zvezda je opet šampion Srbije naravno! Treći put uzastopno! Sasvim zasluženo. Deklasirali su Rad sa ubedljivih 5:0 na Banjici i potvrdili veliku dominaciju ove generacije srpskim fudbalom. A zar je neko očekivao drugačiji ishod danas na ovaj veliki Zvezdin dan kada je ona postala šampion Evrope baš na taj dan pre 29 godina u Bariju protiv Olimpika? Naravno da ne! Zvezda ne gubi na taj dan hehehehehe! Bravo Zvezdo, bravo crveno-beli majstori, titula se slavi!
    (Oposum, divna životinjica, 29. maj 2020 23:54)

    # Link komentara

  59. @ (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Iz dva razloga - prvi je da se fudbal igra na otvorenom i mnogo je lakše održati distancu između gledalaca, nego u dvorani. A drugi je taj da su u košarci prekinuta sva evropska takmičenja, pa nema smisla igrati lige, jer se već zna ko će igrati evropska takmičenja dogodine. U fudbalu nije tako, jer se nastavljaju i Liga šampiona i Liga Evrope, pa je neophodno privesti domaća prvenstva kraju, da bi se znalo ko će igrati Evropu u novoj sezoni.
    (ja, 29. maj 2020 23:52)

    # Link komentara

  60. Cestitke Vladanu Milojevicu i Zvezdinom strucnom stabu na osvojenoj tituli..Ipak,postoji senka na pomenute zasluge,najuspesnijeg Zvezdinog trenera.koja se ogleda u bledom utisku Zvezdinog tima u takmicenju u Evroligiu proslom ciklusu...Prve dve godine zasluznog trenera su bile najuspesnije u Zvezdinoj istoriji,ali treca godina ,osim osvojene titule,je pokazala da je u tom vremenu trener izgubio postojeci autoritet zbog fizicke nespremnosti igraca,loseg izbora igrackog kadra,narocito inostranih igraca i zanemarivanja mladih talenata Zvezdine skole...Dolaskom Dejana Stankovica,Zvezdine legende,koji je igracki i trenerski zanat ispekao u najjacoj Evropskoj ligi,primetan je drugaciji i profesionalniji pristup u izboru sistema igre,organizacionih zahteva,fizicke spremnosti igraca i kondicionih mogucnosti pojedinaca...Dovodjenjem profesionalnog kondicionog trenera iz Italije i strucnim odabirom modernih trenera saradnika,Deki je defanzivnu i kukavicku igru Zvezde pretocio u drsku i ofanzivnu kroz napadacki sistem 4-4-2...Afirmisao je mlade Gavrica,Nikolica,Petrovica.Uspio je napokon afirmisati neosporan talenat Ivanica...Povratnici Jovicic i Jovancic, kao i hitronogi napadac Vukanovic ,su karike koje su nedostajale...Protiv loseg rada ,Zvezda je imala posed 70 posto,ali gle cuda,Zvezdini igraci su nacinili tri puta vise prekrsaja od domacina...Titula je vredna,ali vise raduje ucinak novog Zvezdinog stratega.Zato najvece cestitke Misteru...U Ohaju,29/5/2020
    (Miro,Bastina-Ohio, 29. maj 2020 23:46)

    # Link komentara

  61. 5 godina tuge i samoce pevace se na severu..
    (Lemi, 29. maj 2020 23:37)

    # Link komentara

  62. Ovo su titule kao Realove pod Frankom.
    (Nikola MNE, 29. maj 2020 22:39)

    Te titule mogu sami mali klubovi da osvajaju, Barsa i Partizan to rade na fer i posten nacin. I nije u renomeu ni fazonu tih klubova da tako osvajaju titule.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:36)

    # Link komentara

  63. Je li, majke vam (bez ga), a kad ste to doznali, mislim od koje godine je za vas Partizan hrvatski klub? Znam da do pre 5-6 godina niko otome nije govorio. Znaci 75 godina je bio srpski i onda ste dosli vi poznavaoci svega zivog da prosvetlite sve, pogotovo vase starije navijace, jer ne znaju istoriju Partizana. Mislim, da lisu oni glupi ili vi mnogo pametni? Ja mislim da ne. Sportski pozdrav.
    (Mister Y, 29. maj 2020 22:54)

    Znas sta je meni najlicemernije? To sto zvezdasi kojima je, pazi sad ovo, IDEA glavni sponzor kluba u kosarci, oni kao takvi su se ohrabrili da Partizan svrstavaju u hrvatske klubove. Ali kad to urade ja ih podsetim da im je IDEA sponzor, kao i na to iz koje drzave dolazi i nakon toga nemaju hrabrosti da mi upute repliku jer ih tim argumentima totalno matiram. Vecito nam prebacuju Franju Tudjmana i to da je on navodno plavo crvene dresove zamenio crno belim, a to nema veze sa istinom. Jedina istina je da su zvezdasi veoma iskompleksirani i ljubomorni na nas Partizan, a kako i ne bi kad u kosarci imaju za komsiju bivseg sampiona Evrope i visestrukog ucesnika F4 faze, to je nesto sto ce ih boleti sve dok ne nadmase taj podvig i osvoje Evroligu, u prevodu na laicki jezik, zauvek. E o tome se radi.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:34)

    # Link komentara

  64. Zabraniti fudbal u Srbiji.
    (Petar, 29. maj 2020 23:32)

    # Link komentara

  65. Да ти одговорим за Шајбера, остало не морам: ви сте признали да сте крали. Ми никада.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 29. maj 2020 23:10)

    Ni Al Kapone nikada nista nije priznao...
    (One night in May, 29. maj 2020 23:26)

    # Link komentara

  66. (mirotvorac, 29. maj 2020 23:00)

    Ja se secam, jos uvek pamtim svaki detalj iz "one" njihove utakmice sa Ofk Beogradom, od toga da je Pizon odbio da vodi Romanticare na tom mecu, preko crvenog kartona za Planica koji je bio igrac Zvezde na pozajmici u timu sa Karaburme, zatim skrivljenog penala od strane bas tog Planica, do misterioznog preokreta. Pamtim tu utakmicu kao da se igrala pre 5 dana, a ne pre 5 godina. Ali ne pamtim sve to tako dobro jer sam mlad i imam odlicno razvijen mozak, nego zato sto je ta utakmica izmedju ta dva kluba specificna po mnogo faktora.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:24)

    # Link komentara

  67. Necu cestitati Zvezdi na tituli jer sam to ucinio pocetkom sezone. Sto se tice same utakmice, nisam ni ocekivao neki jaci otpor Rada jer je doneta odluka da nema ispadanja iz lige.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:18)

    A inače bi nas pokidali...
    Realan grobar, kao i uvek...
    (shone, 29. maj 2020 23:23)

    # Link komentara

  68. Nikad postenije zvezda nije osvojila titulu. +14 bodova. grobari opet kazu dabi mogli biti sampioni dase igralo pleof. Da grobari bili bi sampioni kad bi zvezda izgubila sve utakmice u pleofi sto je to nemoguce zato titula zvezde je zasluzena.
    (zdravko, 29. maj 2020 23:22)

    # Link komentara

  69. Звезда ће остати упамћена као једини тим који је успео за мање од годину дана да освоји 3 титуле првака...
    (бобан, 29. maj 2020 23:02)

    Kako to, a Seltik?
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:19)

    # Link komentara

  70. Necu cestitati Zvezdi na tituli jer sam to ucinio pocetkom sezone. Sto se tice same utakmice, nisam ni ocekivao neki jaci otpor Rada jer je doneta odluka da nema ispadanja iz lige.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 23:18)

    # Link komentara

  71. Gledam Zvezda - Olimpik 91-e, sad će penali, može li neko od viđenijih Grobara( ako takav postoji) da mi kaže 'oće li Dika da odbrani bar jedan? Unapred zahvalan.
    (NoName, 29. maj 2020 23:14)

    # Link komentara

  72. A sad idem na more........
    Pa onda juriš na LIGU ŠAMPIONA!!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 22:16)

    Eeeee, a grobari već u Ligi šampiona...doduše u košarci...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:28)

    Nemoj zakerati. Mušema je mušema.
    (NoName, 29. maj 2020 22:42)

    E blago vama. Siroti.
    (Mister Y, 29. maj 2020 22:47)

    A vi, kako te?
    (NoName, 29. maj 2020 23:12)

    # Link komentara

  73. Cestitke. zasluzeno. Nije zvezda bila toliko dobra, lose je igrala sa milojevicem ovu sezonu, sa Stankovicem izgleda bolje, ali i to je bilo dovoljno za titulu jel partizan je jako los
    (www, 29. maj 2020 23:12)

    # Link komentara

  74. Ja se sećam vaše titule suda udruženog rada, pa titule golom Bjeke u Ljubljani kada se već smrklo, pa one devedesetih kada ste tukli Borac Čačak sa 10:0 a sastav lige sve same filijale.
    (Zvezda, 29. maj 2020 23:02)

    Да ти одговорим за Шајбера, остало не морам: ви сте признали да сте крали. Ми никада.
    (Јабучило, 29. maj 2020 23:10)

    # Link komentara

  75. KOROMAN
    (Srbin, 29. maj 2020 23:09)

    # Link komentara

  76. Osvajanje sampionske titule je na neki nacin pobeda demokratske Srbije nad onom crne boje koja je boja fasizma. Bravo Zvezdo, bravo Dejane Stankovicu. Hvala ti Miloje!
    (Maler, 29. maj 2020 23:09)

    # Link komentara

  77. Звезда ће остати упамћена као једини тим који је успео за мање од годину дана да освоји 3 титуле првака...
    (бобан, 29. maj 2020 23:02)

    # Link komentara

  78. Svaka cast Zvezdi na tituli,ali ovaj Rad je prva liga?Ovo je katastrofa,momci veze nemaju
    (Nikola, 29. maj 2020 23:02)

    # Link komentara

  79. Najgore od svega je što njih uopšte nije sramota ovakvih titula.
    (Nisam čiko ja!, 29. maj 2020 22:02)

    Ja se sećam vaše titule suda udruženog rada, pa titule golom Bjeke u Ljubljani kada se već smrklo, pa one devedesetih kada ste tukli Borac Čačak sa 10:0 a sastav lige sve same filijale.
    (Zvezda, 29. maj 2020 23:02)

    # Link komentara

  80. Jos jedna titula za Zvezdu koja je dosla kao posledica utakmice Zvezda-Indjija tamo negde avgusta meseca. Secate li se te bruke i sramote? Ne, a? Pa to je i normalno s obzirom na vase selektivno pamcenje. E takvih ste utakmica imali puno i ove sezone i naravno nije vas sramota! A isto nije li vas sramota sto Partizanu niste sutnuli nit dali gol ove sezone? Pa nije, naravno, sto bi vas necega bilo sramota, to vam je u genima. Aj u zdravlje, do sledeceg derbija u kupu gde opet necete dati gol i naravno nece vas i dalje biti sramota i pored nove lekcije koju ce te dobiti ko onu jesenas...
    (mirotvorac, 29. maj 2020 23:00)

    # Link komentara

  81. A liga.. Sampiona.. Kup
    (Milos, 29. maj 2020 22:56)

    # Link komentara

  82. Je li, majke vam (bez ga), a kad ste to doznali, mislim od koje godine je za vas Partizan hrvatski klub? Znam da do pre 5-6 godina niko otome nije govorio. Znaci 75 godina je bio srpski i onda ste dosli vi poznavaoci svega zivog da prosvetlite sve, pogotovo vase starije navijace, jer ne znaju istoriju Partizana. Mislim, da lisu oni glupi ili vi mnogo pametni? Ja mislim da ne. Sportski pozdrav.
    (Mister Y, 29. maj 2020 22:54)

    # Link komentara

  83. Bravo naši šampioni!! Titula je skroz zaslužena ,, čista ko' suza! Iako to bodova razlika ne pokazuje, Partizan je bio dostojan protivnik, ali su ,, kiksevima " u mečevima protiv slabijih protivnika , omogućili Zvezdi da , bez ikakve rezultatske dileme, osvoji titulu. Sve čestitke zaslužuje i trener Milojević, koji je selektirao veći dio ove ekipe. Stankovićev uticaj se ogleda u tome, što je u ovom prvenstvu dao priliku Gavriću i Nikoliću, kao i ,, rekovalescentu" Ivaniću, koji je opravdao očekivanja.
    (Mladen cg, 29. maj 2020 22:54)

    # Link komentara

  84. A sad idem na more........ 
    Pa onda juriš na LIGU ŠAMPIONA!!!! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 22:16) 

    Eeeee, a grobari već u Ligi šampiona...doduše u košarci...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:28)

    Nemoj zakerati. Mušema je mušema.
    (NoName, 29. maj 2020 22:42)

    E blago vama. Siroti.
    (Mister Y, 29. maj 2020 22:47)

    # Link komentara

  85. A sad idem na more........ 
    Pa onda juriš na LIGU ŠAMPIONA!!!! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 22:16) 

    Eeeee, a grobari već u Ligi šampiona...doduše u košarci...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:28)

    Nemoj zakerati. Mušema je mušema.
    (NoName, 29. maj 2020 22:42)

    # Link komentara

  86. Ovo su titule kao Realove pod Frankom.
    (Nikola MNE, 29. maj 2020 22:39)

    # Link komentara

  87. Šta kaže Mustafa jel ga sramota što je Srbin?
    (Franjevačka je tuga pregolema, 29. maj 2020 22:39)

    # Link komentara

  88. S I M P L Y T H E B E S T !!!!!
    (antidos, 29. maj 2020 22:37)

    # Link komentara

  89. Sad će priopćenje...
    (Neđo Valderama, 29. maj 2020 22:36)

    # Link komentara

  90. Panteri koliko korona titula imate a koliko namestenih?
    (Corona zvezda, 29. maj 2020 22:35)

    # Link komentara

  91. Ovaj penal nije postojao.
    Faul, Da..... Ali na liniji.
    Ovo Zvezdi nije potrebno.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 19:56)
    Druze,ako je bio na liniji kao sto kazes,onda je penal...
    (Avatar, 29. maj 2020 22:32)

    # Link komentara

  92. Skoro ce se izednaciti broj titula i broj uzastopnih derbija bez pobede
    (Hodeks,svojim primitivizmom brukam Srbiju, 29. maj 2020 22:32)

    # Link komentara

  93. Ono čega se pametan stidi.....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ludaci iz senke, 29. maj 2020 22:16)

    Ti se sigurno ne stidiš...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:29)

    # Link komentara

  94. Hahahahaha,. Corona titula...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. maj 2020 22:29)

    # Link komentara

  95. A sad idem na more........
    Pa onda juriš na LIGU ŠAMPIONA!!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 22:16)

    Eeeee, a grobari već u Ligi šampiona...doduše u košarci...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:28)

    # Link komentara

  96. Jadno i smesno.
    (Sramotno, 29. maj 2020 22:27)

    # Link komentara

  97. A hrvati u neverici
    (mali komšija, 29. maj 2020 22:24)

    # Link komentara

  98. Ma namesteno ????????
    (Ko bi rek'o cuda da se dese, 29. maj 2020 22:22)

    # Link komentara

  99. Кикирики лига два близанца. Кога то у овој земљи и даље занима? И дерби је пропао, све мање публике, а на осталим стадионима куга.
    (маркеђани, 29. maj 2020 22:20)

    # Link komentara

  100. Zvezda prvak a i dalje nije šutnula na gol Partizana
    (Walt, 29. maj 2020 22:15)

    Zato vas šutira ko stigne, od Jordia pa na dalje. Smešan klub, smešni uplakani navijači. Nije vama lako, nije...
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  101. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto? 
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub. 
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31) 

    Mora i kosarka. Predlog da se igra u Crnoj Gori je odbio upravo vas Ostoja, hteli ste titulu za zelenim stolom, kao i obicno pljackom i divljastvom. Nece moci, na terenu moze, van terena ne moze 
    (nista o nicemu, 29. maj 2020 20:22) 

    Nemoj lagati. Budućnost je predlagala da se F4 igra u Beogradu. Ostoja je to odbio. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 29. maj 2020 20:46) 
    Jos gore po vas. To definitivno znaci da ste hteli titulu za stolom, a ne na terenu. Niste hteli da igrate cak ni na domacem terenu u Beogradu.
    (Nenad, 29. maj 2020 21:30)

    Nisi sinko razumeo. Ja sam naš.
    (NoName, 29. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  102. Evo nama opet crno bele patologije.
    (brus, 29. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  103. Najgore od svega je što njih uopšte nije sramota ovakvih titula.
    (Nisam čiko ja!, 29. maj 2020 22:02)

    Sto bi nas bilo sramota?
    (Ejj, 29. maj 2020 22:18)

    # Link komentara

  104. Najgore od svega je što njih uopšte nije sramota ovakvih titula.
    (Nisam čiko ja!, 29. maj 2020 22:02)

    A jel tebe sramota vaših titula ranije osvojenih? Vi ste sve pošteno osvojili, pa vi ste najpošteniji klub na svetu..
    (kmeee kmee, 29. maj 2020 22:17)

    # Link komentara

  105. Kosarka je puna korone, rukomet, vaterpolo ... samo fudbal nije.
    (Corona zvezda, 29. maj 2020 22:16)

    # Link komentara

  106. A sad idem na more........
    Pa onda juriš na LIGU ŠAMPIONA!!!!
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 22:16)

    # Link komentara

  107. Ono čega se pametan stidi.....
    (ludaci iz senke, 29. maj 2020 22:16)

    # Link komentara

  108. Zvezda prvak a i dalje nije šutnula na gol Partizana
    (Walt, 29. maj 2020 22:15)

    # Link komentara

  109. Zašto ćutite?
    (Ložač kotlare, 29. maj 2020 22:14)

    # Link komentara

  110. Treba sve uzeti do balčaka??????
    (Delije BL, 29. maj 2020 22:13)

    # Link komentara

  111. Srećna titula svima koji slave!
    (#FrankDrebin#, 29. maj 2020 22:12)

    # Link komentara

  112. ZVEZDO Mila DOMINACIJU SI POTVRDILA!!!!! DELIJE SREĆNA NAM TITULA!!!!
    (kiza1, 29. maj 2020 22:06)

    # Link komentara

  113. Glavni razlog zasto se fudbal igra a kosarka ne je lova, ima mnogo vise love u fudbalu i zato se igra Bundesliga i planira se La Liga, Premier Liga, Seria A liga, Ling Long Liga itd
    (Dobrovece, 29. maj 2020 22:02)

    # Link komentara

  114. Najgore od svega je što njih uopšte nije sramota ovakvih titula.
    (Nisam čiko ja!, 29. maj 2020 22:02)

    # Link komentara

  115. САД НАПАД НА КУП МОМЦИ!!! ДУПЛА КРУНА ЈЕ БЛИЗУ!!!
    (КШЦЗ!, 29. maj 2020 22:02)

    # Link komentara

  116. Kakva nedelja iza nas, krunisana 31.titulom na 29.g. od Barija. EL, fudbal, ponovo ce mi treba mnogo love za sezonske, ali NE ZALIM. SRECNO I NEKA SE NIZ NASTAVI.
    (Sut, wild, card, 29. maj 2020 22:02)

    # Link komentara

  117. Смешно да славиш титулу у оваквој лиги.
    (Вуче, 29. maj 2020 22:00)

    # Link komentara

  118. Dani plača u Zagorju :-)

    Zapravo već nedelje....
    (Ozonski, 29. maj 2020 21:59)

    # Link komentara

  119. Bravo bre! Odlicna igra. Idemo u LS :)
    (Mixi, 29. maj 2020 21:58)

    # Link komentara

  120. Nije 31., nego trideseta titula, oni titulu beogradskog pasaluka niko normalan ne racuna.
    (Ivan kg, 29. maj 2020 21:58)

    # Link komentara

  121. Titula, evroliga !!! Bas dobra sedmica! … A vi , kako ste?
    (georgije, 29. maj 2020 21:57)

    # Link komentara

  122. Čestitamo penal i sad sa proslave svi kao zahvalnicu za tituli da zaokružite broj 1
    (Sena, 29. maj 2020 21:56)

    # Link komentara

  123. Још једна титула у низу за потврду треће звездице на грбу и то на најважнији датум у историји нашег вољеног клуба. Браво момци. Браво Делије. Браво Милоје. Браво Деки. БРАВО ЗВЕЗДО! 🔴⚪👏👏👏👏👏👏👏
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. maj 2020 21:51)

    # Link komentara

  124. To delije, na danasnji dan, pre 29 godina PRVACI EVROPE bateee
    (haaaha, 29. maj 2020 21:49)

    # Link komentara

  125. Sa ovim malim komšijom, uvek mora fudbalska edukacija. Žigić i pantelić ih naučili da iz auta nema ofsajda, a danas da je linija kaznenog prostora, sam kazneni prostor. Sa njima uvek komedija.
    Nova, 31 titula i to na dan osvajanja UŠATOG. Odlična igra i spremanje za novo učešće u LŠ. Srećno i sretno svim navijačima Crvene Zvezde!
    (UŠATI i mali partizai, 29. maj 2020 21:48)

    # Link komentara

  126. Zvezda prvak je,
    za slavlje sad je vreme,
    plačite zebre.
    (Haiku, 29. maj 2020 21:46)

    # Link komentara

  127. Pa ljudi ja ne znam kako ce ovo da prezive. Ej, prvo ih Djordi odjavio za sva vremena, pa ih Dr. Nebojsa danima troluje, pa godisnjica Barija i jos titula. Nece imati dovoljno aparata za sve njih.
    (Gossa placa Zeljko, 29. maj 2020 21:42)

    # Link komentara

  128. cestitam mojoj c.zvezdi 31 titullu
    bravo sampioni
    idemo dalje u ligu sampiona
    srecno
    (ratko, 29. maj 2020 21:41)

    # Link komentara

  129. Oooo Partizane, najveci si ti !
    (Grobarchina, 29. maj 2020 21:41)

    # Link komentara

  130. @ Mozda bi,vi franjevci,hteli da se pravila selektivno primenjuju i da se Zvezdi nista ne svira jer ste najpoznatiji po tome sto jedino vi imate neku svoju istinu. 
    Ako tebi ono nije penal,ne znam sta je onda.
    (Objektivno, 29. maj 2020 20:25) 

    Frajeru...
    Franjevac nisam.
    Odrastao sam na severnoj tribini.
    A svedok sam bruke Franjevaca od Fljamurtarija.
    Možeš me nazvati Šabanom ili nekim drugim imenom, ali nisam ja komentarisao ovaj današnji penal. Moj komentar je vezan za svih 50-tak penala koje su Zvezda i Partizan izveli ove sezone.
    Takve lige nema na svetu.
    Kakva država, takva i liga.
    (Vanja LFC, 29. maj 2020 21:40)

    # Link komentara

  131. nego, koliko je bilo gledalaca?
    (kašljem po litija, 29. maj 2020 21:29)

    Koliko i na vašim pre korone, možda neki više...
    (Wllaxy, 29. maj 2020 21:36)

    # Link komentara

  132. zasto niko ne pise o tome da je fk crvena zvezda, promenila ime u fk crvena zvezda beograd, da su promenili i grb i ime stadiona a sve to kako bi izbegli isplatu dugova!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 29. maj 2020 21:32)

    # Link komentara

  133. Честитам звезди 30. титулу.
    (Мали Железник, 29. maj 2020 21:32)

    # Link komentara

  134. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Mora i kosarka. Predlog da se igra u Crnoj Gori je odbio upravo vas Ostoja, hteli ste titulu za zelenim stolom, kao i obicno pljackom i divljastvom. Nece moci, na terenu moze, van terena ne moze
    (nista o nicemu, 29. maj 2020 20:22)

    Nemoj lagati. Budućnost je predlagala da se F4 igra u Beogradu. Ostoja je to odbio.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 29. maj 2020 20:46)
    Jos gore po vas. To definitivno znaci da ste hteli titulu za stolom, a ne na terenu. Niste hteli da igrate cak ni na domacem terenu u Beogradu.
    (Nenad, 29. maj 2020 21:30)

    # Link komentara

  135. Jamb!
    (dragan, 29. maj 2020 21:30)

    # Link komentara

  136. nego, koliko je bilo gledalaca?
    (kašljem po litija, 29. maj 2020 21:29)

    # Link komentara

  137. Zasluženo osvojena 31. TITULA PRVAKA najboljeg tima u Srbiji, a i šire.
    Pozdrav ZVEZDAŠKOM BRATSTVU. ???…??
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 21:28)

    # Link komentara

  138. A zasto se ono bese igra fusbal u srbiji... ja mislim da nema svrhe jel se pocetkom sezine zna ko ce da osvoji titulu... bolje ukinuti i para dati onima kojima je potrebno...
    (Somi, 29. maj 2020 20:09) # Link komentara

    JEL si ti isao u skolu? JER ti je znanje maternjeg jezika bas tanko.
    (Zaza, 29. maj 2020 21:28)

    # Link komentara

  139. Rad igra trening utakmicu, tzv. FSS doneo odluku da nema ispadanja iz lige moze svaki klub da igra kako hoce. Najneregulrnije prvenstvo u istoriji fudbala. Zvezdasi to nemogu da shvate.
    (By Gy, 29. maj 2020 20:57)

    Kakve veze ima kakva je odluka. Da li ti misliš da Rad ima kvalitet da de čupa lrotiv Zvezde. Da se igrao plej of i kada ni se bodovi podelili možda bi Rad imao šanse da ostane
    (Zvezda, 29. maj 2020 21:27)

    # Link komentara

  140. znaci fudbal gde zvezda vodi - moze. basket gde partizan vodi - ne moze.
    (andorp, 29. maj 2020 21:26)

    # Link komentara

  141. Права такмичарска утакмица, Рад је био жилав противник. Стадион какав се само пожелети може.
    (DJ KRMAK, 29. maj 2020 21:26)

    # Link komentara

  142. Bravo crveno bela ljubavi.
    (Billy Billy koraci a na jugu splićani, 29. maj 2020 21:25)

    # Link komentara

  143. @strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u autos zato je Sajberova bila potpuno regularna
    (lezhi, 29. maj 2020 21:24)

    # Link komentara

  144. Bravo, momci ! Ovo je prava vest.

    Čestitke Zvezdi...
    (Rocky, 29. maj 2020 21:24)

    # Link komentara

  145. Hocrmo vam cestitati kad je posteno osvojite
    (By Gy, 29. maj 2020 21:23)

    # Link komentara

  146. Bolnih nedelju dana za komšije.
    (kkk, 29. maj 2020 21:22)

    # Link komentara

  147. Koja su komedija ovi cigani...
    (Pablo!, 29. maj 2020 21:22)

    # Link komentara

  148. Ale ale ale o titulu da slavimo!
    (Komentator, 29. maj 2020 21:21)

    # Link komentara

  149. Dali smo svih 5 golova iz izmisljenog penal. 31 Titula!
    (NiksSrb, 29. maj 2020 21:20)

    # Link komentara

  150. Sto bi simpatizeri kluba sa JNA rekli:,,Da nije sudija,Zvezda mi Rad ne bi mogla da pobedi”.
    (ovde, 29. maj 2020 21:20)

    # Link komentara

  151. Koliko je vama malim navijačima teško čoveče ... Titulu u fudbalu nite videli dugo, a tek košarka, to tek ne pamtite. Gde vam je Evroliga? Hahahahaha!!!

    Zvezda je šampion i biće još dugo godina! Bravo momci na svemu!
    (Will Griggs On Fire, 29. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  152. Konacno neko da stavi Vukanovica na pravo mesto u samom spicu napada a ne na bok.Ima i brzinu i visinu za skok,prodoran,moze da izdrzi duel a zna i glavom da postigne gol.Trenutno najbolji spic u Zvezdi jer Boaci se cesto povredjuje,Pavkov igra na nivou rekreativca a tako je i spreman,Tomane izuzetno los realizator.
    Takodje se treba naci mesto za Ivanica u kontinuitetu,da se vidi da li konacno moze biti igrac za veliki klub ili ne.
    (Objektivno, 29. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  153. Neko nekad, neko nikad.
    Slazem se, Partizan Istanbul 1992.
    (LD, 29. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  154. @Zvezda
    1) Šta se bre odma primaš !
    2) Ja jesam NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD...... zapamti to !!!!!!!
    ..... Ti si episkop, Ajde bre beži !
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 21:13)

    # Link komentara

  155. Zasto je fudbal manje rizican od kosarke?
    Cak sta vise grublji je i lakse moze da dodje do posekotina.
    (Dobro pamtim sve!, 29. maj 2020 21:12)

    # Link komentara

  156. Mezimće države i dalje ima bar jedan penal po utakmici,a sudija čisti partizanovac.Neverovatno!
    (Crnobelac, 29. maj 2020 21:11)

    # Link komentara

  157. Beogradska zvona zvone,
    Da pozdrave sampione!!
    Zazvonite malo jace,
    Za Zvezdine navijace!!
    (One night in May, 29. maj 2020 21:11)

    # Link komentara

  158. Bgm moja Zvezda izgleda brutalno💪Kao da prvenstvo nije ni stajalo...citav svijet dajem da se sledece godine ponovi '91 i da podjemo na krov svijeta
    (ogicg, 29. maj 2020 21:09)

    # Link komentara

  159. Franjevci i dalje placu.
    Koliko se samo isplakase😂
    (Rade, 29. maj 2020 21:01)

    # Link komentara

  160. Partizanovci !
    Zašto stalno izbegavate da Nam čestitate titulu ?
    ..... nadate se da Rad izjednači, ili nešto drugo ?!?!
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 21:01)

    # Link komentara

  161. Kako se grobari pale pa to je strašno. Postali su dosadni s tim da Zvezdu guraju drzava, sudije, ovaj, onaj. Pa dal vi stvarno mislite da je partizan svaku utakmicu i svaku titulu dobio pošteno, da partizanu nikad niko nije pomagao i da je sve osvojio pošteno?
    (kmeee kmee, 29. maj 2020 21:00)

    # Link komentara

  162. Ovaj penal nije postojao.
    Faul, Da..... Ali na liniji.
    Ovo Zvezdi nije potrebno.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 19:56)

    Ti si najveći Zvezdaš kao što sam ja episkop šabački. Sam sebe si promovisao a ni pravila ne znaš. Faul je bio a linija je sastavni deo šesnsest a bilo je malo unutra
    (Zvezda, 29. maj 2020 20:58)

    # Link komentara

  163. Sad ce Djuka da organizuje bakljadu po krovovima!
    (Milan, 29. maj 2020 20:57)

    # Link komentara

  164. Jos jedna pobeda i titula...
    (eX, 29. maj 2020 20:57)

    # Link komentara

  165. Rad igra trening utakmicu, tzv. FSS doneo odluku da nema ispadanja iz lige moze svaki klub da igra kako hoce. Najneregulrnije prvenstvo u istoriji fudbala. Zvezdasi to nemogu da shvate.
    (By Gy, 29. maj 2020 20:57)

    # Link komentara

  166. Korona nevernik
    (mpharm, 29. maj 2020 20:55)

    # Link komentara

  167. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Igra se i u Nemačkoj, igraće se u Španiji, Italiji. Fudnal se igra na otvorenom i bez gledalaca. Košarka se igra u zatvorenom i igra kontakta. Košarka je prekinuta jer gotovo svi timovi da gomilom amera i gotovo 99,9% njima da tridesetim julom ističu ugovori jer bi se u normalnim uslovima sezona završila. Za mesec dana se ne može završiti prvenstvo. Ali ovde je u pitanju fudbal
    (NY, 29. maj 2020 20:55)

    # Link komentara

  168. Zvezdanaesterac slavi 29.titulu. 2 ukradene ne racunam
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u autos, 29. maj 2020 20:55)

    # Link komentara

  169. @@@(nista o nicemu, 29. maj 2020 20:22)
    Jedna reč,LAŽ...
    Kao i sve što dolazi od vas!!!
    (Laki, 29. maj 2020 20:54)

    # Link komentara

  170. @Dobar stadion Rada,takvih nema u Italijanskoj 9 ligi...
    (Calcio, 29. maj 2020 20:41) #

    Kakav je takav je.
    Radov je

    Makar nije vojni koji je na volseban nacin od strane ove vlasti poklonjen podstanarima.
    (Bane, 29. maj 2020 20:53)

    # Link komentara

  171. Jeste li srećni panteri?
    (Rade, 29. maj 2020 20:16)

    Mnoooogoooo! Jubilej iz Barija, titula, EL... nema kraja sreci, a vi kako te?
    (Sub013, 29. maj 2020 20:53)

    # Link komentara

  172. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Jesi li mozda primetio da je kosarka prekinuta u citavom svetu,kao i svi dvoranski sportovi a da je fudbal nastavljen u ogromnoj vecini drzava?!
    Zapitaj se da li si nesto pametan ili si kompleksas koji vidi teoriju zavere u jednom coveku.
    (Toliko, 29. maj 2020 20:31)

    A jesi li možda primetio da se zaraza u dve države koje su najgore prošle na svetu proširila baš sa jedne FUDBALSKE utakmice. Ne košarkaške, ne odbojkaške, ne rukometne.
    Zapitaj se da li si nešto pametan ili klupski obojen kompleksaš koji ne vidi ništa dalje od crveno belog nosa.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 20:46)

    # Link komentara

  173. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto? 
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub. 
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31) 

    Mora i kosarka. Predlog da se igra u Crnoj Gori je odbio upravo vas Ostoja, hteli ste titulu za zelenim stolom, kao i obicno pljackom i divljastvom. Nece moci, na terenu moze, van terena ne moze
    (nista o nicemu, 29. maj 2020 20:22)

    Nemoj lagati. Budućnost je predlagala da se F4 igra u Beogradu. Ostoja je to odbio.
    (NoName, 29. maj 2020 20:46)

    # Link komentara

  174. Pustite ove kompleksaše...uživajmo u novoj 31 tituli...i daće Bog u novoj Ligi šampiona!
    (Nebojša, 29. maj 2020 20:42)

    # Link komentara

  175. Šamrokovci, ćut ! Bio je penal, čist penal na liniji. Faulčina...

    Da ne bi vama izmišljenih penala zadnje 2 tekme pre korone borili biste se za 4. mesto .... i opet se javljaju miševi ....

    Napred, Zvezdo ! Toletovo je prošlo.
    (Rocky, 29. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  176. @Jeste li srećni panteri?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 29. maj 2020 20:16)


    Naravno.

    Jos jedna titula.

    Rutinski i zasluzeno.

    A ti da li si srecan ili cekas vesnik?
    (Nikola, 29. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  177. Dobar stadion Rada,takvih nema u Italijanskoj 9 ligi...
    (Calcio, 29. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  178. nista o nicemu
    Pa logicno da nece prihvatiti da se igra u crnoj gori, zasto bi prihvatio da izgubi prednost domaceg terena
    (Realno, 29. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  179. @Ovakve takozvane stadione kao sto ima Rad koji je Superligas u Engleskoj I Nemackoj nemaju ni osmoligasi........
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrzim politicare, 29. maj 2020 20:25)


    Pa?

    Niti smo Englezi niti Nemci.

    Oni imaju stotine miliona a Rad verovatno ni milion.

    Koristimo ono sto imamo i mozemo a toga se ne stidimo.
    (Olga, 29. maj 2020 20:38)

    # Link komentara

  180. Evo Babic dao gol sa penala, patite. Grujic je grobar a zvezdi definitvno ne treba pomoc sudije za superligu.
    (Hdktor, 29. maj 2020 20:03)

    Ma ne bre, sve ste zivo pobedili, a i svi igraju maksimalno protiv vas. Uh pardon, niste i ne igraju.
    (Udbasi Krcunovci Golootocani sprdam se sa vama, 29. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  181. @ Sale Bgd
    U tom slučaju izvinjenje..... Penal je regularan.
    A Ti - Sale Bgd- ubuduće komentariši malo učtivije, a ne odmah "nauči pravila".
    Dakle, 31. TITULA.....
    Očekujem čestitke od Partizanovaca.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 20:33)

    # Link komentara

  182. Jeste li srećni panteri?
    (Rade, 29. maj 2020 20:16)

    Sta je problem rodjo ?
    I vi i mi idemo u Ligu šamoiona.
    Mi u fudblu, vi u kosarci. Svi srećni
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 20:32)

    # Link komentara

  183. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Jesi li mozda primetio da je kosarka prekinuta u citavom svetu,kao i svi dvoranski sportovi a da je fudbal nastavljen u ogromnoj vecini drzava?!
    Zapitaj se da li si nesto pametan ili si kompleksas koji vidi teoriju zavere u jednom coveku.
    (Toliko, 29. maj 2020 20:31)

    # Link komentara

  184. Kao mali najviše sam voleo na fudbalu da šutiram penale otuda sam i zavoleo zvezdu. I volim sto nas vlast gura i sto pomaze da izvodimo što vise penala.
    (Marezi, 29. maj 2020 20:31)

    # Link komentara

  185. Manite se grobara to su isprani mozgovi, jedini oni u evropi misle da je kkcz data wild card.
    (yokes, 29. maj 2020 20:28)

    # Link komentara

  186. Ovakve takozvane stadione kao sto ima Rad koji je Superligas u Engleskoj I Nemackoj nemaju ni osmoligasi........
    (mrzim politicare, 29. maj 2020 20:25)

    # Link komentara

  187. Doba pre Korone il' posle nje...
    U Srpskom fudbalu sestvari ne menjaju. Penal se mora svirati.
    (Vanja LFC, 29. maj 2020 20:07)

    Pravila fudbalske igre nalazu,ako se protivnicki igrac srusi u svom kaznenom prostoru,ukljucujuci i liniju,koja je sastavni deo,svira se penal ili najstroza kazna.
    Mozda bi,vi franjevci,hteli da se pravila selektivno primenjuju i da se Zvezdi nista ne svira jer ste najpoznatiji po tome sto jedino vi imate neku svoju istinu.
    Ako tebi ono nije penal,ne znam sta je onda.
    (Objektivno, 29. maj 2020 20:25)

    # Link komentara

  188. Sramota za Srbiiijuuuuuu
    (brka, 29. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  189. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Mora i kosarka. Predlog da se igra u Crnoj Gori je odbio upravo vas Ostoja, hteli ste titulu za zelenim stolom, kao i obicno pljackom i divljastvom. Nece moci, na terenu moze, van terena ne moze
    (nista o nicemu, 29. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  190. Laznim penalom do jos jedne lazne titule...
    (Blizi vam se kraj, 29. maj 2020 20:18)

    Vama je kraj vec dosao.
    (Koja, 29. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  191. A bilo je lepo dok ste palili baklje. Sada tišina.
    (miroslav, 29. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  192. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Ovo se igra na otvorenom genije.
    (To Mane, 29. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  193. Mislim da je sjajna odluka Dekija da igra sa dva napadaca. Ne samo u ovom mecu, nego i generalno. To u poslednjoj trecini terena, pred protivnickim golom daje vecu mogucnost kombinovanja i dodavanja sto se i videlo prilikom sjajne akcije oko 40.minuta gde smo u dva poteza izbacili kompletnu odbranu Rada i omogucili Vukanovicu da se nadje sam ispred golmana. Na zalost, golman je sjajno intervenisao, ali sve jedno, ova igra i formacija obecavaju zanimljiviju i ofanzivniju igru od one koju smo imali kod gospodina Milojevica.
    (Mare026, 29. maj 2020 20:19)

    # Link komentara

  194. Lele al' ga pljuju treneri... kao lame. Ja sam mislio da je to zabranjeno. Nekulturno jeste u svakom slucaju.
    (Delija ZH, 29. maj 2020 20:19)

    # Link komentara

  195. Laznim penalom do jos jedne lazne titule...
    (Blizi vam se kraj, 29. maj 2020 20:18)

    # Link komentara

  196. Svuda grmi okolo
    nasa pesma ponovo
    sve je gotovo
    sve je pijano

    Nasa Zvezda prva ponovo....
    (CUPRIJA TOWN, 29. maj 2020 20:18)

    # Link komentara

  197. Jel bio penal?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nisam gledao., 29. maj 2020 20:09

    Jeste...gledam utakmicu.
    (Istina, 29. maj 2020 20:18)

    # Link komentara

  198. Ovo se igra a kosarka ne? Bravo
    (moralni gmizavac, 29. maj 2020 20:17)

    # Link komentara

  199. Zvezda je mnogo bolja, i bez ovog ne postojećeg penala bi ubedljivo pobedila.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 20:16)

    # Link komentara

  200. Jeste li srećni panteri?
    (Rade, 29. maj 2020 20:16)

    # Link komentara

  201. Ljudi, naucite pravila pa gledajte fudbal. Linija je sastavni deo prostora koga ogranicava.
    (23Sudija, 29. maj 2020 20:15)

    # Link komentara

  202. @Najveci Zvezdas Ikad
    Linija je sastavni deo sesnaesterca,faul na liniji je penal, nauci pravila...
    (SaleBgd, 29. maj 2020 20:15)

    # Link komentara

  203. Zvezda sakuplja kapilarne glasove.
    (morski jež, 29. maj 2020 20:14)

    # Link komentara

  204. Korona titula
    (Vasa Pelagić, 29. maj 2020 20:14)

    # Link komentara

  205. I Kaludjerovic igra za Rad, a Gradjevinari ne mogu ni gol da daju? Strasno.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 20:14)

    # Link komentara

  206. Na krilima korone!
    (morski jež, 29. maj 2020 20:13)

    # Link komentara

  207. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)
    Vrlo jednostavno, zato sto se ne igra u zatvorenom prostoru. Pogledaj svaku drugu drzavu u Evropi.
    (Bianconer, 29. maj 2020 20:13)

    # Link komentara

  208. SAMPIONIIIIIII!!!…!! ????????
    NA DANASNJI DAN 1991 GODINE - BARI! ?
    (beograd_moskva, 29. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  209. čuvena zvezdina filijala od kad postoje. 7 godina nisu dali policijsko bezbednjačkom klubu gol. Ispašćete dogodine, ako bog da kao i onaj šugavi ganci iz Vranja
    (anti gurbet, 29. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  210. PONOS SRBIJE!!!
    (ja, 29. maj 2020 20:11)

    # Link komentara

  211. Ovaj penal nije postojao.
    Faul, Da..... Ali na liniji.
    Ovo Zvezdi nije potrebno.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 19:56)

    Ako se ne varam ,linija je sastavni dio kaznenog . Ako je bio faul na liniji, onda je penal.
    (a, 29. maj 2020 20:11)

    # Link komentara

  212. Priznaj kralju da te ostavila devojka hahahahahahaa
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 19:54)

    Nadam se da tebe nece ostaviti devojka pa da saznas kakav je to osecaj ako uopste imas devojku...
    (Stark, 29. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  213. Jaci otpor bi pruzio Teleoptik od Rada.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  214. Kada damo gol sa penala, onda je "kradja" kada deljemo protivnike onda nam se" sklanjaju"
    (Patite grobari, 29. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  215. A zasto se ono bese igra fusbal u srbiji... ja mislim da nema svrhe jel se pocetkom sezine zna ko ce da osvoji titulu... bolje ukinuti i para dati onima kojima je potrebno...
    (Somi, 29. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  216. Pogledate ekipu Rada i onda shvatite zasto su svi klubovi glasali da se ne igra plej-of i da se ne ispada. A zamislite onda jos 7-8 takvih klubova, praktično svi ispod 10-og do 20-og mesta na tabeli od sledeće sezone. SUPER liga ej, kako li izgledaju onda one koje nisu super ne mogu ni da zamislim. Kod nas je upitno da li i 10 klubova mogu igrački, finansijski i infrastrukturno da isprate to a oni će uvesti i dodatnih 4 na sadasnjih 16...
    (Nikola, 29. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  217. Jel bio penal?
    (Nisam gledao., 29. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  218. Sta je ovo, vec 3:0, Rad se vec predao. Da li bi odigrali bolje da ima ispadanja?
    (Will Mosley, 29. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  219. Nisam mislio da ću ovo reći, ali ovaj Ivanić nam najbolji igrač za sad ! Odlična igra je danas :)
    (VeljaCZV, 29. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  220. Grobari se ponadali... Isto kao što su verovali da ce da igraju Evroligu, ahahaha
    (Mihajlo, 29. maj 2020 20:07)

    # Link komentara

  221. Рад потпуно неспреман за овај наставак превенства. Они изгледа нису имали тренинг од марта.
    (Марко, 29. maj 2020 20:07)

    # Link komentara

  222. Doba pre Korone il' posle nje...
    U Srpskom fudbalu sestvari ne menjaju. Penal se mora svirati.
    (Vanja LFC, 29. maj 2020 20:07)

    # Link komentara

  223. Evo Babic dao gol sa penala, patite. Grujic je grobar a zvezdi definitvno ne treba pomoc sudije za superligu.
    (Hdktor, 29. maj 2020 20:03)

    # Link komentara

  224. Danas pocinje opet najneregularnije prvenstvo u Evropi!!
    Jedino u kupu lezi spas!!
    (Grobar, 29. maj 2020 18:42)

    Da, a nekad kad je premijer bio i predsednik FK Partizan ili kad je 5 predsednika fudbalskih klubova istovremeno bilo u Upravnom Odboru Partizana je sve bilo realno i pošteno.
    Joj licemerja...
    (ZaphodBeeblebrox, 29. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  225. Dominacija se nastavlja na svim poljima....
    (domitaror, 29. maj 2020 19:55)

    Penaltizacija mislis? A vidim da si odusevljen, na svim poljima. Drago mi je kad ste odusevljeni zbog dominacije u penalima. Srecno vam bilo. Od srca.
    (Udbasi Krcunovci Golootocani sprdam se sa vama, 29. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  226. Al se nakupili navijaci Partizaija, vise ih ima nego na utakmicama. Al razumem ih, danas godisnjica od kako je jedan klub postao vecan, a jedan komsija mali. Jos Evroliga ne ferma samoprozvanu instituciju ni 2%. Bas teski dani za vas. Ako nista igracete jednu Ligu Sampiona sledece godine. Taman da uzivamo u spektaklu PartizanIgokea - IgokeaPartizan.
    (Bradilic, 29. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  227. jeeeeee penal
    (No penal no party, 29. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  228. Sad je zvezda kriva sto Grujic ne zna da sudi pa taj sudija je ostetio zvezdu u derbiju....
    (aman, 29. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  229. Sto mi je poznat nesto ovaj naslov, kao da sam ga vec negde procital jedno 146 puta
    (Frle, 29. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  230. Kakav li će jad od fudbala biti sa 20 timova sledeće sezone...
    (Fudbal je dosadan, 29. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  231. Која акција, браво момци. 👏👏👏
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  232. Mogli su Zvezdu i bez utakmice da proglase sampionom. Nem potrebe da se igraci izloze risikom...
    (Somi, 29. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  233. Da li stvarno mislite da je Zvezdi potrebna sudijska pomoc? Zvezda je bolja za 3 gola od Rada to svako vidi ko gleda utakmicu. To sto sudije ne vide to je njihov,problem.
    (Dexim, 29. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  234. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto? 
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Prakticno si dao odgovor na svoje pitanje.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 19:56)

    Pa da, Djordi i čović-20 smislili zaveru.
    I dulo je to rekao.
    'Ajde vi onu vašu: ip cipiripi, ip cipiripi, jir nimi ničig lipšig id cipiripijiiiii!!!
    (MJ23, 29. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  235. U bre iz penala? Zezate?
    (Udbasi Krcunovci Golootocani sprdam se sa vama, 29. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  236. Opet penal?acooo acoooo
    (smeh, 29. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  237. Mene je sramota ovakve sramote..
    PS Okoreli zvezdas
    (mickey, 29. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  238. Ne moze jedna utakmica Zvezde bez neopravdano dosudjenog penala!!
    (Grobar, 29. maj 2020 19:55)

    Da bi vas nervirali
    (nikolasrb, 29. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  239. Sad ce nagrnu grobari posle ovog penala, vec vidjeno. Kao da Zvzeda ne bi i bez toga uzela titulu. Jedina ekipa u istoriji koja govori da je sve protiv njih, a predsednik FSS licno govori da ocekuje da se pojacaju da bi bili sampioni. A tek kosarka... dva MVP igraca iz dve ozbiljne lige, jos cetvorica sa El iskustvom u zadnje 2-3 godine i najplaceniji trener ikada u Abi. I sad ce da kukaju po obicaju. Neka neka i treba. Vraca se polako za ono pod Toletom i Vujosevicem. Kad osvojite titulu ubedljivo, a u Evropi ispadnete od amatera iz Samroka.
    (StefanBg, 29. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  240. Kradu po navici.
    (Moc navike, 29. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  241. Ovaj penal nije postojao.
    Faul, Da..... Ali na liniji.
    Ovo Zvezdi nije potrebno.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 29. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  242. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto? 
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    Prakticno si dao odgovor na svoje pitanje.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  243. Dominacija se nastavlja na svim poljima....
    (domitaror, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  244. Čestitam CZ na zasluženo osvojenoj tituli...
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 19:32)

    Pravicu se da ovo nisam procitao.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  245. Ne moze jedna utakmica Zvezde bez neopravdano dosudjenog penala!!
    (Grobar, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  246. 100% će biti penal za Zvezdu
    (nolofob, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  247. Farsa od utakmice.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  248. leleee ove naše sudije poluamateri.
    (miller., 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  249. Ovi nastavljaju da kradu. Smehotresni penal...
    (Nemaju stida, 29. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  250. Rezultat je nebitan, danas igra nasa najveca ljubav na svetu, nasa Crvena Zvezda. I bas ta nasa ogromna ljubav prema njoj im je trn u oku i najveci problem. Setite se kad je bilo tesko, kada nije islo, kada su se nad njom svetili i kalili raznorazni, i mnogo gore nego sto se sad njima cini, koliko nas je bilo tu zbog nje i da smo ih i tada podsecali da je najveca i da je ugasiti nikada ne mogu, jer nas najvise ima, najvecu ljubav imamo, i ici protiv Zvezde je nemoguce, kao da neko odluci da se zameri vecini srpskog i drugog stanovnistva koji taj klub vole i osecaju, dakle ne mogu je urusiti nikada, mogu samo da pate ogrezli u svojoj ljubomori. I koliko je nas tada bilo, a koliko je sada njih, e to je ono sto je neuporedivo i to je ono sto nas razdvaja, a ne trofeji. Ljubav je ono sto nas razdvaja, cista i beskrajna ljubav koja se ne moze slagati. To je Zvezdin najveci i najvredniji trofej. I da nas izbace iz svih liga, nas bi prvi dan bilo 50000 i vise, vernih navijaca, na nasoj Marakani, cisto da podsetimo koliko im je sve uzalud, da je nama Zvezda sve, i da za druge ne hajemo.
    (Cofi, 29. maj 2020 19:34)
    Priznaj kralju da te ostavila devojka hahahahahahaa
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  251. Bice neki penal, osecam to.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  252. Миркооооо!!! 😲😲😲
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  253. Rezultat je nebitan, danas igra nasa najveca ljubav na svetu, nasa Crvena Zvezda. I bas ta nasa ogromna ljubav prema njoj im je trn u oku i najveci problem. Setite se kad je bilo tesko, kada nije islo, kada su se nad njom svetili i kalili raznorazni, i mnogo gore nego sto se sad njima cini, koliko nas je bilo tu zbog nje i da smo ih i tada podsecali da je najveca i da je ugasiti nikada ne mogu, jer nas najvise ima, najvecu ljubav imamo, i ici protiv Zvezde je nemoguce, kao da neko odluci da se zameri vecini srpskog i drugog stanovnistva koji taj klub vole i osecaju, dakle ne mogu je urusiti nikada, mogu samo da pate ogrezli u svojoj ljubomori. I koliko je nas tada bilo, a koliko je sada njih, e to je ono sto je neuporedivo i to je ono sto nas razdvaja, a ne trofeji. Ljubav je ono sto nas razdvaja, cista i beskrajna ljubav koja se ne moze slagati. To je Zvezdin najveci i najvredniji trofej. I da nas izbace iz svih liga, nas bi prvi dan bilo 50000 i vise, vernih navijaca, na nasoj Marakani, cisto da podsetimo koliko im je sve uzalud, da je nama Zvezda sve, i da za druge ne hajemo.
    (Cofi, 29. maj 2020 19:34) ..ne znam ,za druge,al ovo je za lektiru,ako ne za lektiru onda ,bar za citanku..i to za osmi razred ,BRE..
    (Kosmetski smor, 29. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  254. Penal?
    (ej bre, 29. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  255. Mirno, mirno, mirno!
    (fbravaneli, 29. maj 2020 19:50)

    # Link komentara

  256. Rezultat je nebitan, danas igra nasa najveca ljubav na svetu, nasa Crvena Zvezda. I bas ta nasa ogromna ljubav prema njoj im je trn u oku i najveci problem. Setite se kad je bilo tesko, kada nije islo, kada su se nad njom svetili i kalili raznorazni, i mnogo gore nego sto se sad njima cini, koliko nas je bilo tu zbog nje i da smo ih i tada podsecali da je najveca i da je ugasiti nikada ne mogu, jer nas najvise ima, najvecu ljubav imamo, i ici protiv Zvezde je nemoguce, kao da neko odluci da se zameri vecini srpskog i drugog stanovnistva koji taj klub vole i osecaju, dakle ne mogu je urusiti nikada, mogu samo da pate ogrezli u svojoj ljubomori. I koliko je nas tada bilo, a koliko je sada njih, e to je ono sto je neuporedivo i to je ono sto nas razdvaja, a ne trofeji. Ljubav je ono sto nas razdvaja, cista i beskrajna ljubav koja se ne moze slagati. To je Zvezdin najveci i najvredniji trofej. I da nas izbace iz svih liga, nas bi prvi dan bilo 50000 i vise, vernih navijaca, na nasoj Marakani, cisto da podsetimo koliko im je sve uzalud, da je nama Zvezda sve, i da za druge ne hajemo.
    (Cofi, 29. maj 2020 19:34)...tebra,sestro..sta ti je Njegos,rod neki...

    #
    (alekove pudlice, 29. maj 2020 19:48)

    # Link komentara

  257. Изглед тог "стадиона". То је то, наша лига је машина за прање пара и ништа више.
    (DJ KRMAK, 29. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  258. koja je ovo sprdacina
    (nikola, 29. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  259. Недостајао си ми фудбале. НЕДОСТАЈАЛА СИ МИ ЗВЕЗДО. Идемо по титулу. 🔴⚪✊😲
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. maj 2020 19:27)

    20 > 19 > 17 ale, ale, ale
    (nolofob, 29. maj 2020 19:38)

    # Link komentara

  260. Rezultat je nebitan, danas igra nasa najveca ljubav na svetu, nasa Crvena Zvezda. I bas ta nasa ogromna ljubav prema njoj im je trn u oku i najveci problem. Setite se kad je bilo tesko, kada nije islo, kada su se nad njom svetili i kalili raznorazni, i mnogo gore nego sto se sad njima cini, koliko nas je bilo tu zbog nje i da smo ih i tada podsecali da je najveca i da je ugasiti nikada ne mogu, jer nas najvise ima, najvecu ljubav imamo, i ici protiv Zvezde je nemoguce, kao da neko odluci da se zameri vecini srpskog i drugog stanovnistva koji taj klub vole i osecaju, dakle ne mogu je urusiti nikada, mogu samo da pate ogrezli u svojoj ljubomori. I koliko je nas tada bilo, a koliko je sada njih, e to je ono sto je neuporedivo i to je ono sto nas razdvaja, a ne trofeji. Ljubav je ono sto nas razdvaja, cista i beskrajna ljubav koja se ne moze slagati. To je Zvezdin najveci i najvredniji trofej. I da nas izbace iz svih liga, nas bi prvi dan bilo 50000 i vise, vernih navijaca, na nasoj Marakani, cisto da podsetimo koliko im je sve uzalud, da je nama Zvezda sve, i da za druge ne hajemo.
    (Cofi, 29. maj 2020 19:34)

    # Link komentara

  261. Čestitam CZ na zasluženo osvojenoj tituli...
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 19:32)

    # Link komentara

  262. 20 > 19 > 17 ale, ale, ale
    (nolofob, 29. maj 2020 19:32)

    # Link komentara

  263. Znači fudbal se mora odigrati i proglasiti šampion, a košarka ne sme. Pitam se, pitam, zašto?
    Jedan narod, jedan vođa, jedan klub.
    (only fools and horses, 29. maj 2020 19:31)

    # Link komentara

  264. Недостајао си ми фудбале. НЕДОСТАЈАЛА СИ МИ ЗВЕЗДО. Идемо по титулу. 🔴⚪✊😲
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. maj 2020 19:27)

    # Link komentara

  265. Hoće. Čestitam Zvezdi na zasluženoj tituli. (Grobar)
    (lul, 29. maj 2020 19:23)

    # Link komentara

  266. Neće zbog navijača, čekamo publiku, igrajte x
    (kolajdzić, 29. maj 2020 19:15)

    # Link komentara

  267. Jos jedna pobeda... I titula
    (nikolasrb, 29. maj 2020 19:07)

    # Link komentara

  268. Danas pocinje opet najneregularnije prvenstvo u Evropi!!

    Jedino u kupu lezi spas!!
    (Grobar, 29. maj 2020 18:42)

    Keve ti?
    (Kosjan, 29. maj 2020 19:05)

    # Link komentara

  269. Neko Nekad, Neko Nikad. 29.05.1991 Sampioni Evrope. BICE DANA BICE LETA BICES ZVEZDO OPET PRVAK SVETA.
    (Staridz, 29. maj 2020 19:04)

    # Link komentara

  270. (Goran Loznica, 29. maj 2020 18:42)

    Da se pravimo da ne znamo da si promenio nick, prosečni srbendo?
    (SDK, 29. maj 2020 19:02)

    # Link komentara

  271. Neće i neće je no osvojiti posto će moji partizan sve da pobedi do kraja i bude novi šampion Srbije
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 18:42)


    Tako je Bon Jovi, hteo sam da napisem prosecni Srbendo.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 18:55)

    # Link komentara

  272. Nece, vreme je da Rad pobedi.
    (Will Mosley, 29. maj 2020 18:54)

    # Link komentara

  273. Ako pobedi hoce
    (Vlada, 29. maj 2020 18:50)

    # Link komentara

  274. Naravno da će da je osvoji u najbitnijem datumu za sve Zvezdaše, u datumu Barija i najvećeg usleha srpskog sporta ikada. Tako se namesti da na ovaj sveti i najradisniji dan u životu svakog navijača i simpatizera Zvezde, osvoji se i proslavi titula prvaka države!
    (awe, 29. maj 2020 18:46)

    # Link komentara

  275. Danas pocinje opet najneregularnije prvenstvo u Evropi!!

    Jedino u kupu lezi spas!!
    (Grobar, 29. maj 2020 18:42)

    # Link komentara

  276. Neće i neće je no osvojiti posto će moji partizan sve da pobedi do kraja i bude novi šampion Srbije
    (Goran Loznica, 29. maj 2020 18:42)

    # Link komentara