1. Meni koliko je drago da gledam i slusam kako kukaju svakodnevno jos od starta pandemije toliko bi voleo da se nastavila sezona da ih operemo i mi i unix pa bi posle kukali da nije trebalo da se nastavi zato sto im je pala forma bla bla bla da je trebalo da se prekine i da im se dodele titule aba i EK
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 29. maj 2020 12:38)
    Dečak vi ste morali Kuridžu da otmete da vas Primorka ne opere i ovde,niste smeli u Titograd,bez srama je otimač para ljudima sa Kosova (u koje se kunete ali samo na papiru) ucenio vašu braću Hrvate da vam se ne oduzme ni onaj bod bez kojeg ne bi ni u 4 bili...to je taj sklop.Jel gotov UPPRD?
    (zufer avdija, 31. maj 2020 10:26)

    # Link komentara

  2. (neutralni felsh, 30. maj 2020 06:14)
    nemaš ti pojma.čovek je rekao istinu.radović je prvo navijao za zvezdu,pa prešao da navija za partizan i kao takav nije imao nikakav kredibilitet da priča o sportu i navijačima i još da poručuje deci 'volite partizan' inače sve to nije vredelo jer je odnos u broju navijača bio ubedljivo na strani zvezde.kad sam ja bio klinac u čitavom razredu su jedan ili dvojica navijali za partizan i bili izloženi sprdnji jer je zvezda gotovo redovno lemala partizan.devedesetih godina se međutim situacija pod uticajem državne propagnde drastično promenila pa su neki novi klinci masovno počeli navijati za grobare koji su od jutra do mraka prenošeni na rts-u u svim mogućim i nemogućim sportovima.počelo je to u eri mirka marjanovića,a nastavilo se i završilo sa tadićem i toletom karadžićem
    (slobinator, 30. maj 2020 16:16)

    # Link komentara

  3. Stvarno nije lako ja evo nikad nebi mogao biti navijač partizana pored zvezde.
    (slaviša šmigič, 30. maj 2020 13:33)

    # Link komentara

  4. Zvezda u EL?

    Not so bad.
    (Nole, 30. maj 2020 10:21)

    # Link komentara

  5. profesionalac, nemas pojma.
    (neutralni felsh, 30. maj 2020 06:14)



    :)))))
    o, felširani, drago mi je da još mrdaš, a argumentaciju od tebe - tradicionalno i ne očekujem!
    (mladići borovi, devojke jele, 30. maj 2020 10:03)

    # Link komentara

  6. Duško Radović: "Nije uvek lako, ali je uvek lepo..."
    (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 29. maj 2020 12:49)




    :)))))
    kao humanista i profesionalac, moram da vam, tu i tamo, srušim sneška kada, baš, preterate, samo zbog vašeg mentalnog zdravlja, naravno:
    dušan radović je bio zvezdaš sve do pojave partizanovih beba, generacije koja je igrala finale kupa šampiona!

    e, sad, ja razumem da neko može da se razvede od bračnog druga, čak i da se odrekne roditelja ili dece, ali, brate, da odrastao čovek strastveno navija za jedan klub a onda počne ne samo za drugi, nego i za najvećeg rivala - neshvatljivo mi je.
    naravno, floskule koje se tada ispaljuju samo su odbrambeni mehanizam i samozavaravanje...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. maj 2020 15:50)



    profesionalac, nemas pojma.
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 06:14)

    # Link komentara

  7. Vi od sledece sezone treba da aplaudirate himni EL a ne da joj zvizdite a Bartomeua da ljubite u ruku ko popa.
    (123, 29. maj 2020 20:24)

    previse se nervirate, a stvar je jasna - evroligu moze da igra svako, a fiba ligu sampiona samo SAMPIONI. znam da vam je tesko, ali bice jos teze. zaduzili ste se, obecao vam neko da cete da igrate. bas nam je zao... ima pesma koju odlicno znate "zato sto ste vi verovali slepo, da ste najbolji, lagao vas neko..."
    (dusan, 30. maj 2020 00:49)

    # Link komentara

  8. Nije uvijek lako, ali je uvijek lijepo...
    (sasa pg, 29. maj 2020 21:20)

    # Link komentara

  9. E, pristajemo da budemo i FMP i sta god hoces, samo da tvoje patnje i suze stanu...Pa Zoki, proslo je 4-5 dana , a ti jos Kalimero-fazon ?!
    Ma pusti Zvezdu, nije ona sve u zivotu
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 18:32)

    Tacno. Ona je tebi sve u zivotu. Da li FMP ili CZ tebi je sve jedno. Nego, kazi ti meni da li ste zasluzeno EL i cime ste to zasluzili ove sezone? Zato sto ste igrali proslu? Vidis to nema veze sa sportom. U tome je problem. Vi ste srecni jer cete igrati i sledece sezone a to nije zasluzeno na parketu. Sa druge strane, klub koji je to rezultatima do prekida to zasluzio ne igra. I to je realnost. Vi od sledece sezone treba da aplaudirate himni EL a ne da joj zvizdite a Bartomeua da ljubite u ruku ko popa.
    (123, 29. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  10. ne da nije lako nego je i glupo
    (slobinator, 29. maj 2020 19:39)

    # Link komentara

  11. Vidim ovde se pamti nekada sta je bilo ali ovo nije zvezda ljudi vec fmp u promenjenom imenu.Prvo nemamo nista protiv zvezde ili fmp vec na parketu da dokazete da ste zasluzili evroligu sad ko ce to biti bitno da je legalno ovako nije legalno.Bukvalno su ostecene ekipe koje se trudile da dodju do plejofa i na kraju neko pokupi kajmak misleci da je najjaci i da drugi nema tu sta da traze.
    (zoran, 29. maj 2020 17:51)

    E, pristajemo da budemo i FMP i sta god hoces, samo da tvoje patnje i suze stanu...Pa Zoki, proslo je 4-5 dana , a ti jos Kalimero-fazon ?!
    Ma pusti Zvezdu, nije ona sve u zivotu
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 18:32)

    # Link komentara

  12. Vidim ovde se pamti nekada sta je bilo ali ovo nije zvezda ljudi vec fmp u promenjenom imenu.Prvo nemamo nista protiv zvezde ili fmp vec na parketu da dokazete da ste zasluzili evroligu ... (zoran, 29. maj 2020 17:51)

    "Obrisi suze, draga, obrisi suze jer citav je zivot pred nama
    necu dozvoliti, mila, da jos jedanput ostanes tuzna i sama"
    (dusan, 29. maj 2020 18:20)

    # Link komentara

  13. Vidim ovde se pamti nekada sta je bilo ali ovo nije zvezda ljudi vec fmp u promenjenom imenu.Prvo nemamo nista protiv zvezde ili fmp vec na parketu da dokazete da ste zasluzili evroligu sad ko ce to biti bitno da je legalno ovako nije legalno.Bukvalno su ostecene ekipe koje se trudile da dodju do plejofa i na kraju neko pokupi kajmak misleci da je najjaci i da drugi nema tu sta da traze.
    (zoran, 29. maj 2020 17:51)

    # Link komentara

  14. Citam i ne verujem,kaze to je veliki ulog i zbog toga treba izbaciti neki klub iz lige a drugi ubaciti. Koliki nivo inteligencije moras imati da bi ovo rekao! I to kao bivsi reprezentativac ljudi moji.
    (Milan, 29. maj 2020 17:45)

    # Link komentara

  15. ......jel svake srede kraj malog ekrana,
    gleda zvezdu svetskog sampiona....
    kako ide pravo do Londona.....

    zna Mica za ovu pesmu :) :)
     (Shone, 29. maj 2020 16:00)

    # Link komentara

  16. Mens@,slazem se sa tobom u vecem delu komentara.Jedino nisi spomenuo ono najvaznije,ta baza FMP -a ,da nije u nedozvoljenom rangu bila bi neuporedivo slabija.Ovo samo kod nas moze da prolazi.
     (marko992, 29. maj 2020 15:59)

    # Link komentara

  17. Duško Radović: "Nije uvek lako, ali je uvek lepo..."
    (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 29. maj 2020 12:49)




    :)))))
    kao humanista i profesionalac, moram da vam, tu i tamo, srušim sneška kada, baš, preterate, samo zbog vašeg mentalnog zdravlja, naravno:
    dušan radović je bio zvezdaš sve do pojave partizanovih beba, generacije koja je igrala finale kupa šampiona!

    e, sad, ja razumem da neko može da se razvede od bračnog druga, čak i da se odrekne roditelja ili dece, ali, brate, da odrastao čovek strastveno navija za jedan klub a onda počne ne samo za drugi, nego i za najvećeg rivala - neshvatljivo mi je.
    naravno, floskule koje se tada ispaljuju samo su odbrambeni mehanizam i samozavaravanje...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  18. Tužno je biti navijač Partizana
    što Sredom sedi kraj malog ekrana
    i gleda Zvezdu...

    Pesma se ponavlja kao nakon Barija.
    (Leti vreme, 29. maj 2020 15:48)

    # Link komentara

  19. (walterNBGD, 29. maj 2020 13:02) # Link komentara
    Slazem se druze, sve je na mestu. Kao Partizanovac imam taj zal i nadu da ce se moj tim vratiti u fokus. Sad nije ni blizu, zapravo malo smo prodrmali sa nastupima u EK, ali to nije dovoljno. Zvezda je sad ono sto je KKP bio godinama, sistem. Ne zelim da se spustam na klinacke frustracije i podmetanja, jednostavno Zvezda ima to nesto sto KKP nema vec par godina. Tesko je razbiti sistem, na neki nacin Covicev jos teze jer on ima i logistiku FMP-a kao neverovatnu bazu. To je ogromna razlika. Pre par godina sam ortaku Zvezdasu rekao da cemo vas pretrcati samo onda kad vidim da imamo bolje domace igrace u ekipi. Jer tako napadas sistem. Sportski pozdrav.
    (Mens, 29. maj 2020 15:46)

    # Link komentara

  20. Zbog onoga sto ste vi radili,mi njega podrzavamo samo iz raloga sto nam je vase zlopacenje postala uzivancija.
    (walterNBGD, 29. maj 2020 13:02)





    pričaj u svoje ime - kako da podržavam nekoga posle koga skoro da ne pretekne niko s kime bih se ja malo poigrao?!
    (mladići borovi, devojke jele, 29. maj 2020 15:33)

    # Link komentara

  21. Dominacija Zvezdinih navijača o tekstu o Partizanu.
    to sve govori.
    E, ovo je dijagnoza!
    (šta to beše obraz, 29. maj 2020 13:40)

    # Link komentara

  22. petarczv@,ne znam da li si cuo za rec stav?Ako si za nesto principijelno onda se toga drzis.S obzirom ko nam vedri i oblaci kosarkom nije cudo da je stav promenljiv termin u zavisnosti od licnog interesa.
    Ako mozes da razumes shvatices.
     (marko992, 29. maj 2020 13:06)

    # Link komentara

  23. Moram da priznam da Partizanovci mnogo bolje kmece od nas u onim "njihovim" vremenima.Mi smo se nekako navikli,ne moze se i kraj.Radili su sta su hteli mi se pomirili i to je to.Kako sada oni da se naviknu na ovu situaciju stvarno ne znam.Mislim da ih najvise kopka i boli to sto su mislili da je ovo ta sezona povratka i sada su verovatno svesni da ce sledecu sansu imati ko zna kada.Gledam,svaki dan se javi neki bivsi igrac sa skoro identicnim misljenjem i sve podseca na neki zal za proslim vremenima.Kako je moguce da se ama bas niko nije javio i rekao - sasvim logicna odluka?Vidim,prozivaju nas da nam je Covic legenda pa da im i to objasnim.Mi imamo svoje legende,kakve su takve su,mi smo sa njima zadovoljni.Znamo mi ko je Covic vrlo dobro,ali stvarno je uzivanje gledati sta vam radi tako da u svemu tome vidimo izvesnu dozu humora.Zbog onoga sto ste vi radili,mi njega podrzavamo samo iz raloga sto nam je vase zlopacenje postala uzivancija.Da budem posten - da komsiji crkne krava!Verovatno 90 posto Zvezdasa misli isto ali se nekako iz pristojnosti suzdrzava da to iznese.OK,mozda se vremena promene i vi opet budete u EL ali sumnjam da ce to biti skoro.Zasto?Moracemo hteli to ili ne da se okrenemo sopstvnenim snagama,mozda 1-2 stranca ostalo nasi a tu je Zvezda, moracete da priznate, za klasu bolja.
    (walterNBGD, 29. maj 2020 13:02)

    # Link komentara

  24. PARTIZAN JE VECAN,A SVAKO ZLO JE PROLAZNO!
    (GROBARI, 29. maj 2020 12:51)

    Pa upravo si u istoj recenici demantovao sebe
     (petarczv, 29. maj 2020 13:02)

    # Link komentara

  25. Dajte ljudi dosta vise sa ovom pricom, i da je partizan osvojio ABA Ligu opet mu ne bi bilo sigurno da ce igrati u Evroligi jer u ovoj sezoni to nije zagarantovano, odnosno Bartomeu moze da izabere CZ koja ima duplo veci budzet od partizana. Za plasiranje u Evroligu preko Evrokupa, Partizan j eimao sanse ali nije zagarantovano. Medjutim, cak i da se plasirao preko Evrokupa, u tom slucaju niko iz ABA Ne bi isao u Evroligu jer bi Bartomeu izjavio "Imate vec jedan klub i to vam je dovoljno"
    (Sasha, 29. maj 2020 12:59)

    # Link komentara

  26. Zasto nije lako ? Ja navijam i bas mi lepo.
     (Grobarchina, 29. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  27. PARTIZAN JE VECAN,A SVAKO ZLO JE PROLAZNO!
    (GROBARI, 29. maj 2020 12:51)

    # Link komentara

  28. Duško Radović: "Nije uvek lako, ali je uvek lepo..."
     (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 29. maj 2020 12:49)

    # Link komentara

  29. Randy Marsh, Da li je moguće da si toliko ograničen. pa ne možeš da smisliš neki drugi komentar.
    (grobarski brlog, 29. maj 2020 09:16)

    Navija za partizan...
     (petarczv, 29. maj 2020 12:48)

    # Link komentara

  30. Partizanove legende moraju sve da se oglase i da vrše konstantan pritisak. Ništa ne može napraviti razliku između Partizana i FMP odnosno pok. Zvezde nego kad se uporedi glas legendi. Ovamo Divac, Kića, Bogdan ili Sale a tamo Lepojević, Lisica, Dabić i Tomato.
    (kolk, 29. maj 2020 09:07)

    Vršili ste konstantan sramni pritisak sve vreme trajanja pandemije dok su ljudi umirali i borili se za živote niko sport nije pominjao sem vas karma je čudo
     (petarczv, 29. maj 2020 12:47)

    # Link komentara

  31. Ako je sezona ponistena, kako se onda vrednuju rezultati Borca i Splita? Ko garantuje da bi oni usli u ABA? Zasto je prosirena ABA, a ne i Evroliga?
    (moje ime, 29. maj 2020 09:04)

    Jel ti ovo stvarno pitaš?! Kakve veze imaju aba i EL?! Sta treba EL da radi sta i aba liga?! Hahahahahha nije vama lako
     (petarczv, 29. maj 2020 12:46)

    # Link komentara

  32. Još je veliki Duško rekao: Nije uvek lako, ali je uvek lepo biti navijač Partizana.

    Strpimo se još jednu godinu. Pa će stvari doći na svoje. A ovi će tada prestati da prate košarku...
    (Eto, 29. maj 2020 08:53)

    Zar to niste govorili poslednjih 6 sezona?! Previše ste zuluma činili da se to tako brzo završi...
     (petarczv, 29. maj 2020 12:44)

    # Link komentara

  33. Veliki si Mićo.

    A ovi konstantno dokazuju da ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača...
    (Randy Marsh, 29. maj 2020 08:52)

    Ništa gore od čoveka ciji je život toliko jadan da mu se svodi na to da svakodnevno pise jedan te isti komentar... Greota
     (petarczv, 29. maj 2020 12:43)

    # Link komentara

  34. ''Čujem kako kažu da eto ni Efes nije mogao da bude proglašen za šampiona Evrolige, iako je bio prvi. Ali, to nije isto poređenje. Ovde je veliki ulog.

    Ahahhaahahahhaa da veci je ulog da vi udjete u EL nego da je efes osvoji u najdominantnijoj sezoni u svojoj istoriji gde su potrosili 30mil... Mislio sam da je mica malo inteligentniji...
     (petarczv, 29. maj 2020 12:42)

    # Link komentara

  35. A Mico to sto ste glasali da borac ne udje u aba ligu to ništa?!
     (petarczv, 29. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  36. da je zvezda bila u ovakvoj situaciji prvenstvo bi se nastavilo po svaku cenu
    nisam partizanovac nego realista
    (Jaime Vardy nbgd, 29. maj 2020 08:24)

    I sta da se nastavila aba liga?! Mozda bi osvojili i ne bi dobili ništa svakako bi zvezda isla u EL...
     (petarczv, 29. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  37. Meni koliko je drago da gledam i slusam kako kukaju svakodnevno jos od starta pandemije toliko bi voleo da se nastavila sezona da ih operemo i mi i unix pa bi posle kukali da nije trebalo da se nastavi zato sto im je pala forma bla bla bla da je trebalo da se prekine i da im se dodele titule aba i EK
     (petarczv, 29. maj 2020 12:38)

    # Link komentara

  38. ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!
    (GROBARI, 29. maj 2020 12:38)

    # Link komentara

  39. NEBRINI MIROSLAVE,JOS VISE SMO UZ NAS PARTIZAN!
    (GROBARI, 29. maj 2020 12:26)

    # Link komentara

  40. Na svaku vest o Partizanu duplo vise garaganskih od nasih komentara....to sve govori...ne bi otvorio vest o njima a ne komentarisao,nije bubasvaba kriva sto je bubasvaba,ona ne zna za bolje....
    (Dragan, 29. maj 2020 12:23)

    # Link komentara

  41. Bice bolje sledece sezone ,kad dodju salo I plej a onda se Pali masina... jos samo da ostoja I tegi smisle sta da napisu za 4 jun
    (favorit, 29. maj 2020 12:21)

    # Link komentara

  42. OPORAVICE SE INSTITUCIJA,OD OVOG VELIKOG SOKA!
    (GROBARI, 29. maj 2020 12:20)

    # Link komentara

  43. Sledeće godine u ovo vreme...igraćete evro ligu.....možda....
     (Del boy, 29. maj 2020 12:14)

    # Link komentara

  44. (Barba, 29. maj 2020 08:12

    Partizan je institucija za vas......4 f4 evrolige vi nijedan.....3 evropska kupa radivoja koraca vi nijedan......o igracima I trenerima da ne pricam....poz
     (legionar993, 29. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  45. @
    @Randy Marsh, Da li je moguće da si toliko ograničen. pa ne možeš da smisliš neki drugi komentar.
    (grobarski brlog, 29. maj 2020 09:16)

    Ostavljam ja i mnoge druge komentare, ali vas taj jedan najviše pogađa jer je najistinitiji, čega ste i vi sami svesni.
     (Randy Marsh, 29. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  46. Istina@,samo ljudi sa teskim poremecajem mogu imati za legendu osobu iz predgradja.
    Ovo se odnisi na one koji tako osecaju,je nisam generalisao.
    Tebe treba da bude sramota za ono sto si napisao,imas li ti prijatelja,rodjaka,komsiju da "slucajno" navija za Partizan?
    Vrh bezobrazluka i nekulture sramoto jedna.
    Molim Vas objavite mi komentar,kada ste vec pustili post ove spodobe.
     (marko992, 29. maj 2020 11:35)

    # Link komentara

  47. Mica Beric. Poslednji dobar igrac koga je “institucija” napravila. Od tada pa sve do danas, nisu napravili ni jednog igraca.
    (Gossa placa Zeljko, 29. maj 2020 11:34)

    # Link komentara

  48. Koliko ste krali i otimali,radili sta ste hteli,gazeci po drugima,ovo je tek sitnica koja vam se vraca.KARMA. Tek ce da patite u narednoj deceniji.A to da je tesko biti navijac tog kluba,ne sumnjam jer samo ljudi sa teskim poremecajima mogu navijati za klub,cije ni ime ne zelim da izgovorim jer ne zasluzuje.
    (Istina, 29. maj 2020 11:12) ..sto si ljut i isljuciv toliko,evo ja cu tvoje ime da izgovorim ,Dalabu Panglu..i uopste ne smatram da imas poremecaj,to ti je od rodjenja izgleda..
    (maketa mozga, 29. maj 2020 11:34)

    # Link komentara

  49. (isprani mozgovi, 29. maj 2020 09:45).

    Ako računaš i projekat "Evropska Zvezda",onda je i 47 miliona. A zbog nje odavno kmeče penzioneri i poreski obveznici.
    (ispran ti je mozak, 29. maj 2020 10:53)

    Ma sa "Evropskom Zveda"-om prelazi 100 milki.
    Penzioneri, porodilje, poreski obveznici zavijeni u crno...A, vi i dalje UPLAKANI !
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 11:09). Vi ste upišani, još od 2011.
     (ispran ti mozak, 29. maj 2020 11:28)

    # Link komentara

  50. OGRANIČENOG intelekta mozes samo da vredjas.
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 11:10). Slažem se da organičenog intelekta možeš samo da vređaš...
     (xxx, 29. maj 2020 11:28)

    # Link komentara

  51. Institucija... kmeee... casovi ljubavi... kmeee... a taman upalili masinu... kmeeeee.
    (Nikad grobom, 29. maj 2020 11:24)

    # Link komentara

  52. Jel neko uopste spomenuo partizanu da ima mogucnost za EL? NE ! Sada kada je sve zavrseno vidimo da jedino sto se raspravljalo je da li nastaviti sezonu ili ne. Prosirenje lige je odmah odbijeno. Varijanta da se izbaci aktuelni sampion Aba lige a ubaci partizan koji nista nije osvojio UOPSTE NIJE NI RAZMATRANA niti je neko to spominjao. Tu opciju samo spominju ostoja i ljudi oko njega,bivsi igraci... Navedite mi tim koji je izbacen iz lige koja je prekinuta ?? nebitno da li kosarka ili fudbal. Da ce u slucaju prekida igrati isti timovi se znalo jos pre 2 meseca.Sta su pokusali partizanovci to samo oni znaju
     (dak, 29. maj 2020 11:20)

    # Link komentara

  53. ''Čujem kako kažu da eto ni Efes nije mogao da bude proglašen za šampiona Evrolige, iako je bio prvi. Ali, to nije isto poređenje. Ovde je veliki ulog.''
    Pazi, a nije veliki ulog osvojiti Evroligu?! Sve nebuloznije od nebuloznijeg :)
    (Direwolf, 29. maj 2020 11:13)

    # Link komentara

  54. Nije lako biti navijač Partizana.

    Naravno da nije lako. Ja sam uvijek zalio te ljude.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ssss, 29. maj 2020 09:56) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
    nije lako biti navijac partizana? sami ste krivi za lose izbore, gospodo, pa snosite posledice
    (petar milakovic, 29. maj 2020 09:54). Zbog ovakvih klenova i jeste lepo biti navijač Partizana...
    (xxx, 29. maj 2020 11:13)

    # Link komentara

  55. Koliko ste krali i otimali,radili sta ste hteli,gazeci po drugima,ovo je tek sitnica koja vam se vraca.KARMA. Tek ce da patite u narednoj deceniji.A to da je tesko biti navijac tog kluba,ne sumnjam jer samo ljudi sa teskim poremecajima mogu navijati za klub,cije ni ime ne zelim da izgovorim jer ne zasluzuje.
    (Istina, 29. maj 2020 11:12)

    # Link komentara

  56. lelek na jekavici
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kalcokera i trokorak bili, 29. maj 2020 09:11).

    Ti si glup i na ekavici.
    (xxx, 29. maj 2020 09:44)

    OGRANIČENOG intelekta mozes samo da vredjas.
     (isprani mozgovi, 29. maj 2020 11:10)

    # Link komentara

  57. (isprani mozgovi, 29. maj 2020 09:45).

    Ako računaš i projekat "Evropska Zvezda",onda je i 47 miliona. A zbog nje odavno kmeče penzioneri i poreski obveznici.
    (ispran ti je mozak, 29. maj 2020 10:53)

    Ma sa "Evropskom Zveda"-om prelazi 100 milki.
    Penzioneri, porodilje, poreski obveznici zavijeni u crno...A, vi i dalje UPLAKANI !
     (isprani mozgovi, 29. maj 2020 11:09)

    # Link komentara

  58. nije lako biti navijac partizana? sami ste krivi za lose izbore, gospodo, pa snosite posledice
    (petar milakovic, 29. maj 2020 09:54)

    Lepo si rekao ..lose smo glasali na izborima. Dok vam je tu vodja i njegova partija...mirni ste.
     (Radijator, 29. maj 2020 11:06)

    # Link komentara

  59. Koja i kakva bre nepravda,zene u crnom? Pa vi ste definitivno bolesni limarevi svedoci. Ajde,restartujte taj mozak vec jednom,ako ga uopste imate i sagledajte stvari normalno i logicno i recice vam se samo.Najrealniji postupak evropske kosarke je bio da se obustavi takmicenje,poniste lige i ako je vec tako,najlogicnije je da se takmicenja u narednoj godini nastave sa istim klubovima jer nijedan od tih klubova u bilo kom takmicenju nije kriv za koronu i prekid takmicenja,da bi bio sklonjen iz neke lige,samim tim ni da bi neko drugi usao u odredjenu ligu umesto njega. Vi niste osvojili nijednu ligu jer nije odigran plej of i odakle vam pravo da trazite nesto sto ne zasluzujete.Imali ste najbolju poziciju ali to nista ne garantuje da bi osvojili a sigran sam i da ne bi nista osvojili jer je bilo daleko kvalitetnijih klubova od vas.
    (Najrealnije, 29. maj 2020 11:06)

    # Link komentara

  60. Ajde sto kukaju i cmizdre o nekoj nepravdi, a sto otvoreno pricaju neistine o tome kako je neko ove sezone dobio wild card, Vujosevic otvoreno lupeta kako je zvezda dobila wild card ove sezone kako je on to predvideo je nista nego klasican bezobrazluk. Da je partizan dobio wild card prosle sezone igra bi i ove EL, ali manipulise navijacima na najgori nacin.
     (pustite mi komentar, 29. maj 2020 10:58)

    # Link komentara

  61. Mica nije voleo kancelara i eto...morao je da ode.
     (Corona zvezda, 29. maj 2020 10:58)

    # Link komentara

  62. tako je Mićo. izkmeči se i ti, nakon Varde, Maga, Ostoje, onog što igra u Suadijskoj Arabiji kome smo i mi zaboravili ime...

    sutra nastavljamo serijal, a za kraj čistačica u KK Partizan kao šlag na tortu.
     (grobari Železnik, 29. maj 2020 10:57)

    # Link komentara

  63. ali 16 miliona obrisano duga je sasvim korektna zamena za to...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panter pudlica, 29. maj 2020 09:37)

    Ma nije 16...47 miliona... A, sada nastavi da kmečiš
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 09:45). Ako računaš i projekat "Evropska Zvezda",onda je i 47 miliona. A zbog nje odavno kmeče penzioneri i poreski obveznici.
     (ispran ti je mozak, 29. maj 2020 10:53)

    # Link komentara

  64. otvoren put do aba lige i euro kupa? Šta,protivnici bi se sklonili sami???
     (tegi debela striptizeta i novica trtoguz, 29. maj 2020 10:53)

    # Link komentara

  65. Kako bi Dulooo rekao: I slobodni pad je let ?
    (mhmmmmm, 29. maj 2020 10:15)

    # Link komentara

  66. Ne moze se porediti sa Efesom jer je ovde veliki ulog? A da oni prvi put postanu sampioni Evrope nije veliki ulog? Pahahaha
    (Dusanovo carstvo!, 29. maj 2020 10:01)

    # Link komentara

  67. Nije lako biti navijač Partizana.

    Naravno da nije lako. Ja sam uvijek zalio te ljude.
     (ssss, 29. maj 2020 09:56)

    # Link komentara

  68. nije lako biti navijac partizana? sami ste krivi za lose izbore, gospodo, pa snosite posledice
    (petar milakovic, 29. maj 2020 09:54)

    # Link komentara

  69. ali 16 miliona obrisano duga je sasvim korektna zamena za to...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panter pudlica, 29. maj 2020 09:37)

    Ma nije 16...47 miliona... A, sada nastavi da kmečiš
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 09:45)

    # Link komentara

  70. lelek na jekavici
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kalcokera i trokorak bili, 29. maj 2020 09:11). Ti si glup i na ekavici.
    (xxx, 29. maj 2020 09:44)

    # Link komentara

  71. lelek na jekavici
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kalcokera i trokorak bili, 29. maj 2020 09:11). Ti si glup i na ekavici.
    (xxx, 29. maj 2020 09:44)

    # Link komentara

  72. Hahaha...nije isto sto je Efes trazio da bude sampion EL i to sto je Partizan trazio da bude sampion ABA 😂😂😂 Vrednija i jaca je ABA i Partizan je osteceniji za EL i ABA ligu, nego Efes koji bi bio sampion😂😂😂 Cirkus...
    (Prolaznik, 29. maj 2020 09:42)

    # Link komentara

  73. Kako ono beše ide...

    Neko je Žarko Paspalj a neko Mića Berić.
    (nemi posmatrač, 29. maj 2020 09:40)

    # Link komentara

  74. @moje ime

    Dečkić, Borac i Split su dobili Wild Card. To ti je ono što ste vi očekivali da ćete dobiti za učešće u EL prošle sezone, iako ste bili četvrto plasirani tim u regularnom delu sezone.
    (Veliki Cezar, 29. maj 2020 09:39)

    # Link komentara

  75. Jadni vi, sve se urotilo protiv vas. Mrznja prema "instituciji" ujedinila sve nas dusmane. Djordi, Rusi, Italijani, Turci, Gasprom, drzava Srbija, ABA, Sale Djordjevic i naravno Čović... A vi to podnosite herojski bez reci, nemo u veličanstvenom miru i tisini. Ponosno!
     (Sima, 29. maj 2020 09:38)

    # Link komentara

  76. Slažem se sa Mićom da je teško. Kad vidiš ko ti vodi klub, pa frakcije, nema gepekovanja, šamaranja sudija, otimanja igrača, bahaćenja na sve strane, gomila državnih sponzora...
    (epcot, 29. maj 2020 08:22)

    Savršeno si opisao svoj klub iz predgrađa. Ja bih samo još dodao drmanje koševa, kese sa urinom, pp aparate... Jedino ruku na srce, nemate frakcije, ali 16 miliona obrisano duga je sasvim korektna zamena za to...
     (panter pudlica, 29. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  77. Nije lako, ali mora biti neka kazna za takav pogrešan izbor :)
    (Enrico Pallazzo, 29. maj 2020 09:34)

    # Link komentara

  78. Ovo je 4.put da CZV ulazi u EL administrativnim putem, a ne OSTVARENIM rezultatima na terenu. Vidim Zvezdaši ne samo da se raduju već i likuju, to samo govoi o stanju nacije i društvu. Pozdrav svima i MOLIM B92 da vidm da mi konačno objavi komentar, nikog nikada nisam vređao, ajd da vidim...
    (cartmanx, 29. maj 2020 09:33)

    # Link komentara

  79. Koliko god da se može diskutovati koliko je odluka EL korektna, tek Berićeva ideja da za jedne važi a za druge ne važi, a sve prema ličnom afinitetu, je opasna i krajnje loša. Ali valjda su ovi iz njegovog kluba navikli, jer su svojevremeno mogli tako slično da rade..
    (Vladan R, 29. maj 2020 09:27)

    # Link komentara

  80. da je zvezda bila u ovakvoj situaciji prvenstvo bi se nastavilo po svaku cenu
    nisam partizanovac nego realista
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaime Vardy nbgd, 29. maj 2020 08:24)

    Nastavilo ne nastavilo, učesnici u euroligi su isti....samo bi aba liga dobila prvaka na terenu, koji ne bi išao u euroligu (osim ako nije zvezda) jer se euroliga ponavlja....kako nikako to da shvatite.
    (King, 29. maj 2020 09:26)

    # Link komentara

  81. A e znas kako je lako... i lepo biti navijac zvezde ovih dana!
    Ne verujem u karmu al u ovom slucaju vama se sve vraca!
     (duelmare, 29. maj 2020 09:24)

    # Link komentara

  82. Au brate, pa dosta vise. Vama je to u DNK izgleda, ta kuknjava i plakanje. A kad se otima, bahati, stipa, gepekuje, dovode igraci I placaju sakom i kapom e onda je to normalno, institucija je to, mi to zasluzujemo....Nista vi nikakva institucija, jos manje avangarda, vi ste Samo prosecan klub i u fudbalu I u kosarci. A to sto ste vecinu titula uzeli posle 90tih Samo govori u kakvom blatu i mulju vi znate da plivate. Sportski pozdrav
    (Barba, 29. maj 2020 08:12)
    u dve recenice objasnio njihovu zivotnu zabludu.
     (es, 29. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  83. Da li je KK Partizan-Igokea zakupio Arenu i za sledeću sezonu?
    (Ostoja ima dečka, 29. maj 2020 09:22)

    # Link komentara

  84. Ako je sezona ponistena, kako se onda vrednuju rezultati Borca i Splita? Ko garantuje da bi oni usli u ABA? Zasto je prosirena ABA, a ne i Evroliga?
    (moje ime, 29. maj 2020 09:04)

    1000 zašto - 1000 zato
    (isprani mozgovi, 29. maj 2020 09:21)

    # Link komentara

  85. Nije uvek lako, ali je uvek lepo biti navijac Partizana!!!
    (Eh, 29. maj 2020 09:20)

    # Link komentara

  86. Nije uvek lako, ali je uvek lepo biti navijač Partizana...
     (Srđa Zlopogleđa, 29. maj 2020 09:19)

    # Link komentara

  87. Nema vam druge nego pravo na Andrićev venac.
     (Muta Gonzales, 29. maj 2020 09:18)

    # Link komentara

  88. Ljudi se ponašaju kao da su nešto osvojili pa im je nešto uskraćeno.
    Aman, to što ste bili prvi ne znači ništa.
    Nemoguće da ste toliko ograničenog razmišljanja?
    (veverac, 29. maj 2020 09:17)

    # Link komentara

  89. @Randy Marsh, Da li je moguće da si toliko ograničen. pa ne možeš da smisliš neki drugi komentar.
    (grobarski brlog, 29. maj 2020 09:16)

    # Link komentara

  90. lelek na jekavici
     (kalcokera i trokorak bili, 29. maj 2020 09:11)

    # Link komentara

  91. Treba skupiti tekstove iz poslednjih 5 dana i napraviti kolaz "grobarski zid placa"
     (Kukatilo, 29. maj 2020 09:09)

    # Link komentara

  92. Pa nije lako. Teska je to dijagnoza.
    (Sonja, 29. maj 2020 09:09)

    # Link komentara

  93. Partizanove legende moraju sve da se oglase i da vrše konstantan pritisak. Ništa ne može napraviti razliku između Partizana i FMP odnosno pok. Zvezde nego kad se uporedi glas legendi. Ovamo Divac, Kića, Bogdan ili Sale a tamo Lepojević, Lisica, Dabić i Tomato.
    (kolk, 29. maj 2020 09:07)

    # Link komentara

  94. Ako je sezona ponistena, kako se onda vrednuju rezultati Borca i Splita? Ko garantuje da bi oni usli u ABA? Zasto je prosirena ABA, a ne i Evroliga?
    (moje ime, 29. maj 2020 09:04)

    # Link komentara

  95. Znači ovi ganjci i Dule Vujošević.Kad nemaju argumente oni kao prvorođeni nađu metu i tralala.
     (Bruks 021, 29. maj 2020 08:57)

    # Link komentara

  96. Pazi.....šamar!!!
    (Savo, 29. maj 2020 08:38). Upravo ti stiže, degenu...
     (ispran ti je mozak, 29. maj 2020 08:56)

    # Link komentara

  97. A ja sam mislio da je Mića Berić pametan momak.
    Pazi, jedino je problematično pitanje ko u EL dolazi iz ABA. Mićo, EL je odlučila da se sezona ponavlja, šta je tu problematično? Ne može sezona da se ponavlja sa drugim timovima!
    Shvatam da su navijači Partizana ljuti, i to je sasvim normalno. Dobro im je išlo, mnogo su uložili u sezonu. Ali ovo je jednostavno sportska nesreća, viša sila. Niko nije kriv i niko nije zaslužan. Svi gube, neko više neko manje.
    (Srdjan, 29. maj 2020 08:53)

    # Link komentara

  98. Još je veliki Duško rekao: Nije uvek lako, ali je uvek lepo biti navijač Partizana.

    Strpimo se još jednu godinu. Pa će stvari doći na svoje. A ovi će tada prestati da prate košarku...
     (Eto, 29. maj 2020 08:53)

    # Link komentara

  99. Veliki si Mićo.

    A ovi konstantno dokazuju da ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača...
     (Randy Marsh, 29. maj 2020 08:52)

    # Link komentara

  100. Nije uvek lako ali je uvek lepo navijati za Partizan
    (nusknvp, 29. maj 2020 08:51)

    # Link komentara

  101. Od kad ja pričam da nije lako biti navijač partizana.
     (vlada, 29. maj 2020 08:48)

    # Link komentara

  102. Da, teze je Partizanu koji je mozda nekako mogao u Evroligu (realno tesko). Nego Efesu koji je mogao da je osvoji (tesko, ali realnije).
     (milan, 29. maj 2020 08:48)

    # Link komentara

  103. ''Čujem kako kažu da eto ni Efes nije mogao da bude proglašen za šampiona Evrolige, iako je bio prvi. Ali, to nije isto poređenje. Ovde je veliki ulog.

    Sta dalje pricati. Naravno da je mnogo veci ulog igranje Evrolige nego osvajanje Evrolige ekipe koja je u to ulozila desetine mikiona evra i igrala najbokjubkosarku u evropi skoro 2 godine :) Tako to Mica vidi.
     (*profesor*, 29. maj 2020 08:47)

    # Link komentara

  104. bilo bi lepo da je, recimo, 2007/2008 godina, jel da...sve ko' podmazano...ponižavanje protivnika i kolektivan ciničan smeh na konferencijama za štampu...jel' da ćo-Mi?
     (?, 29. maj 2020 08:42)

    # Link komentara

  105. Navijam za Zvezdu, i svidela se ova odluka nekom ili ne morala je takva da bude, sve ostalo bi bila veća nepravda a realno i nemoguće osim ovakve odluke.
    Drugo, u Partizanu je Dule Vujošević posejao seme da su oni stalno žrtve, da je univerzum protiv njih, da je to galaktička nepravda, da oni stalno idu da se žale, da se svađaju sa celim svetom i stalno plaču.
    Umesto da dignu glavu gore okrenu dalje, oni kreću sa svima da se svađaju i samo čine stvar gorom nego što jeste.
    Mi zvezdaši uživamo u njihovoj kuknjavi, to nam je muzika za uši, ali već mi je dosta.
    (Dosta kuknjave, 29. maj 2020 08:38)

    # Link komentara

  106. Pazi.....šamar!!!
     (Savo, 29. maj 2020 08:38)

    # Link komentara

  107. Au brate, pa dosta vise. Vama je to u DNK izgleda, ta kuknjava i plakanje. A kad se otima, bahati, stipa, gepekuje, dovode igraci I placaju sakom i kapom e onda je to normalno, institucija je to, mi to zasluzujemo....Nista vi nikakva institucija, jos manje avangarda, vi ste Samo prosecan klub i u fudbalu I u kosarci. A to sto ste vecinu titula uzeli posle 90tih Samo govori u kakvom blatu i mulju vi znate da plivate. Sportski pozdrav
    (Barba, 29. maj 2020 08:12)
    Nacin na koji je Partizan postao prvak Evrope dovoljno govori koliko su nebulozni tvoji komentari.
    (Mark, 29. maj 2020 08:37)

    # Link komentara

  108. Meni je vise smesno kako su Grobari sebi vec spakovali trofej u dzep samo zato sto su imali 1,2 boda vise od 2,3,4 ekipe u ABA ligi.Bas me zanima kako bi I na koji nacin lako dobili Zvezdu pa onda Buducnost u finalu, ma ucinjena je kosmicka nepravda,koliko bi voleo da se sezona nastavi pa da ne osvoje titulu I da onda vidimo sta ce se desiti...pa ako ne osvoje da vidim tu kuknjavu i nova opravdanja.Elem I da osvoje ABA ligu ne bi igrali Euro Ligu nego Euro kup. Tako da je ovo takmicenje izgubilo smisao za ovu godinu. Ili bi osvojili I Euro ligu sledece godine samo da nisu ponistili takmicenje ove godine I odlucili da sledece godine igraju isti timovi... Ljudi pa ni Liverpulu nisi dali titulu iako ima zilion bodova vise od MCY, ne lupetajte gluposti vise, molim vas...
    (Ccc, 29. maj 2020 08:37)

    # Link komentara

  109. Mene samo zanima kako navijači Partizana ne žele da shvate da je sezona poništena, alo prijatelji, igra se nova sa istim učesnicima. Ništa niste osvojili, tako da vam ništa nije oduzeto. To što ste u trenutku prekida bili prvi ništa ne znači, jer se sva takmičenja rešavaju plej ofom, znači pobednik može biti bilo koji od timova koji učestvuje u istom, ko garantuje da bi to bio Partizan.
     (objektivan, 29. maj 2020 08:36)

    # Link komentara

  110. ABA liga je jedna bezkicmena organizacija koja ce se raspasti sledece godine, a Djordi ce da debelo da odgovara za svoja nedela.
    (Avangarda, 29. maj 2020 08:35)

    # Link komentara

  111. Mićo, lako je i lepo biti navijač Partizana.
    Partizan se voli i za Partizan se navija bez obzira na sastav tima i protivnika. Bilo je uspešnih sezona i trofeja, bilo je i onih manje uspešnih. Tako će biti i ubuduće. Napred Partizan!
     (GT, 29. maj 2020 08:34)

    # Link komentara

  112. isplatite im odstetu
    :)
     (Goran NS, 29. maj 2020 08:34)

    # Link komentara

  113. Cekai smo novog uplakanog iz redova avangardno uplakane “institucije” i evo ga !!
    (Nikola Goranovic VeGe, 29. maj 2020 08:32)

    # Link komentara

  114. Nije Mico tesko biti navijac partizana, sada je tesko biti navijac partizana. Osionost i bahatost koju su navijaci partizana i predstavnici kluba pokazivali non stop je uzrok ove situacije. Sad, ne zelim time da opravdam ponasanja koja dolaze iz CZ i od drzave prema PArtizanu, ali ono sto morate da razumete je da mrznja koju sada dobijate i ocaj koji osecate, sami ste izazvali. Partizan je bio bog i batina, otimali ste igrace kako vam se prohte iz bilo kog kluba pa ukljucujuci i iz zvezde, savez, komisije, sudije svi su radili za vas, a vi ste bili sve bahatiji i bahatiji. E onda je posle mnogo mnogo godina ocaja i frustracije, nastupila KK Sledeca sezona i sta vas je sacekalo, pa sve isto sto ste vi radili. Sada trpite na svojoj kozi ono sto ste vi radili drugima godinama.
    Tuzno je u ovom beskonacnom lancu mrznje i patnje sto ce isto opet da se desi i zvezdi za 1,2,5,10 godina kada ce mrak opet da padne i sva osveta, mrznja, ponizenje ce da se ponove a mislim da ne mora sve bas tako da bude i da lanac mrznje moze i treba da se prekine. Problem je sto obicni ljudi-ljubitelji kosarke, nemaju svoj glas i nemaju snage da se suprotstave huliganima i ostrascenim masama.
    Zvezdasi setite se kako vam je bilo dok smo bili kk sledeca sezona, tako je sad partizanovcima, a tako ne treba nikome da bude.
    (Pufta, 29. maj 2020 08:32)

    # Link komentara

  115. 'de lako matorii
     (beograd, 29. maj 2020 08:32)

    # Link komentara

  116. Једино што је Партизан успео да обезбеди играма ове сезоне је предност домаћег терена и у АБА лиги и у Еврокупу. И то је све, што апсолутно ништа не би значило у даљем доигравању. Понашате сте као да је освајање оба трофеја била готова ствар. Понашате се као да је само вама нешто одузето, иако ништа нисте освојили. Ко гарантује да неке две друге екипе не би освојили ова такмичења. Ни први ни последњи пут да се то деси. У кошарци је најважнији плеј-оф!! Кажете ми смо били у одличној форми, дајте нам Евролигу?!?!
    Сад Берић тврди да је Партизан највише оштећен, више чак и од Ефеса, јер клубовима из АБА лиге баш значи Евролига... А то што Ефес никад није освојио Евролигу, е то није баш толико важно.
    Пре пар сезона сте одбили Еврокуп и отишли у Фибину Лигу шампиона, тога се сад не сећате?!
    Ајде престаните више да кукате, нико вам ништа није одузео, осим шансе да освојите АБА лигу и Еврокуп, а то је одузето свим учесницима доигравања оба такмичења, а не само вама.
     (Mafke, 29. maj 2020 08:30)

    # Link komentara

  117. A šta kažu oni koji su šamarali Savu, da li je nepravda?
    (Narikače iz Humske, 29. maj 2020 08:28)

    # Link komentara

  118. Da li cemo cele godine da slusamo plakanje navijaca Partizana zbog, po njima ucinjene nepravde u kosarci, fudbalu, vaterpolu...Za njih nema nepravde samo ako je Partizan prvi, e tada je sve ispravno, posteno, pravedno...
    Navijaci Partizana smatraju da je nemoguce da njihov klub izgubi utakmicu prrd domacom publikom, a sto nije realno. Po meni je Partizan imao vece sanse da udje u EL preo EK, nego preko ABA lige. Tacno je da Zvezda tokom sezone nije blistala zbog ogromnog broja utakmice i zato bi play off bio potpuno neizvestan, jer bi se forma i priprema tima fokusirala onda samo na 2 kluba
     (stefan prvovencani, 29. maj 2020 08:26)

    # Link komentara

  119. Mislis nije lako biti trener partizana
    (marko, 29. maj 2020 08:26)

    # Link komentara

  120. Nije, vala...
    A tek Igokee..
     (shone, 29. maj 2020 08:24)

    # Link komentara

  121. da je zvezda bila u ovakvoj situaciji prvenstvo bi se nastavilo po svaku cenu
    nisam partizanovac nego realista
     (Jaime Vardy nbgd, 29. maj 2020 08:24)

    # Link komentara

  122. Slažem se sa Mićom da je teško. Kad vidiš ko ti vodi klub, pa frakcije, nema gepekovanja, šamaranja sudija, otimanja igrača, bahaćenja na sve strane, gomila državnih sponzora...
    (epcot, 29. maj 2020 08:22)

    # Link komentara

  123. U narednim danima svako ko je igrao barem jednom za Partizan mora da kaže da je ovo velika nepravda. Dosta više ljudi, jeste da se sve dogodilo u nezgodno vreme, ali ovo je iznenadna pandemija koja je uhvatila ceo svet. Ko ga garantuje da bi Partizan osvojio Evrokup i ABA. Mislim da bi teško i Uniks prošli. Prekinuta je sezona, i to je jedino normalno rešenje, e sad nekom odgovara, nekom ne, kome se kako pogodilo.
    (Gatsby, 29. maj 2020 08:21)

    # Link komentara

  124. Pa i nije lako, patologija je to.
     (brus, 29. maj 2020 08:19)

    # Link komentara

  125. "I to moglo je nekako drugačije da se reši."

    Da se izbaci Zvezda, dovrši rečenicu. Zbog ovakvih izjava neće mečka skoro da ode sa vaših vrata.
    (Pr, 29. maj 2020 08:19)

    # Link komentara

  126. Kme,kme...
    (Rade, 29. maj 2020 08:16)

    # Link komentara

  127. Koliko kuknjave, kao da su imali skor 20-0 i u ABA i u EK.
    Plus plej of gde na jednu loptu mozes da izgubis sve sto gradio.

    I nisu pobogu jedini koji su uskraceni.

    Uzmimo primer fudbala gde su u nekim ligama prvi na tabeli gotovo i matematicki bili prvaci pa su ponistena prvenstva i ne kuka se toliko.

    Kao da je Partizan Kalimero sportskog Univerzuma. Nepravda pa to ti je. Dosta vise, zivot ide dalje.
    (nik, 29. maj 2020 08:16)

    # Link komentara

  128. Mico, tebi hvala za sve. Pogotovu što si bio covek kad su ovi hteli da te gaze i otisao si sa podignutom glavom. To cemo pamtiti. Malo je velikih ljudi ovde ostalo...
     (Richard Fish, 29. maj 2020 08:14)

    # Link komentara

  129. Bolest ne bira...
     (bre, 29. maj 2020 08:13)

    # Link komentara

  130. Au brate, pa dosta vise. Vama je to u DNK izgleda, ta kuknjava i plakanje. A kad se otima, bahati, stipa, gepekuje, dovode igraci I placaju sakom i kapom e onda je to normalno, institucija je to, mi to zasluzujemo....Nista vi nikakva institucija, jos manje avangarda, vi ste Samo prosecan klub i u fudbalu I u kosarci. A to sto ste vecinu titula uzeli posle 90tih Samo govori u kakvom blatu i mulju vi znate da plivate. Sportski pozdrav
    (Barba, 29. maj 2020 08:12)

    # Link komentara

  131. Uh jeste tesko, a danas opet tezak dan jer Zvezda uzima trecu uzastopnu titulu u fudbalu pa jos na rodjendan Barija jooooooooj!!!
     (vladanko, 29. maj 2020 08:10)

    # Link komentara

  132. Joj al ovi grobari kmece!
     (dejan, 29. maj 2020 08:09)

    # Link komentara

  133. Vi iz uprave ste krivi zbog toga sto nije lako biti navijac Partizana. Vi ste bezosnovnim izjavama ulili laznu nadu da ce Partizan igrati Evroligu, da ce sve osvojiti. To sto je trenutno negde bio prvi, ne znaci da ce isto takmicenje osvojiti...
     (Plivajuci zamajac, 29. maj 2020 08:08)

    # Link komentara