1. Parama cime gasprom koji sponzorise zenit je dao pare Bartomeu i usao u evroligu cime bi drugom nego parama
    (Stefan, 26. maj 2020 11:07)

    # Link komentara

  2. NIKO ne dovodi u pitanje nastup zvezde u EL sledece sezone.Niko i ne misli da je zvezdu trebalo izbaciti iz EL. Samo partizan. Samo se moze raspravljati da li je bilo mogucnosti za prosirenje
    (dalibor, 26. maj 2020 11:08)

    # Link komentara

  3. Ma šta kažete !?
    Da li bar sada navijači Partizana shvataju koliko su nerealni.....ubeđeni u neke nepravde i sl.
    Partizanu i Virtusu svaka čast, ali ne može da se gleda šta bi bilo kad bi bilo....
    Da su ušli u finale, pa nisu odigrali, pa da se razume ovako nešto......ali u ovakvoj situaciji......molim vas spustite se na zemlju.

    Isto je i što se ABA lige tiče..... Partizan nema bolji međusobni skor ni od jedne ekipe koja bi bila u plej ofu. . . odakle ideja da bi bili šampioni?

    Otreznite se
    (joy, 26. maj 2020 11:08)

    # Link komentara

  4. Gospodin Maljković svaka vam je na mestu. Nema veze, progutat ćemo i ovu sramotu EL i Bartomea, izaći ćemo mi još jaći u inat. Partizan nije samo košarka, Partizan je svetinja! A CZ želim sve najbolje u EL i da barem naprave nešto više. A ono zlo od Čovića će sam sebe uništiti, kad tad, jer titulu EL videti neće nikada. Uvek će gledati Partizanu u leđa!
    (Rade, 26. maj 2020 11:09)

    # Link komentara

  5. A cime je taj Virtus zasluzio da se nadje u EL???
    (Pierre, 26. maj 2020 11:09)

    # Link komentara

  6. Kao Zvezdas, potpuno se slazem
    (Objektiv, 26. maj 2020 11:12)

    # Link komentara

  7. KK Partizan sampion sta bi bilo kad bi bilo.
    (Lokomotion, 26. maj 2020 11:13)

    # Link komentara

  8. Gazpromom.
    (Para vrti..., 26. maj 2020 11:13)

    # Link komentara

  9. zvezda je kao finalista dobila EL kad je igokea odustala jer nije stekla uslove za igranje ( hala aerodrom itd)

    zvezda je kao prvoplasirana dobila ucesce u E L kada je cibona odustala
    ( skandal je ispadanje od cibone sa dva igraca u areni)

    zvezda sada dobija EL jer je sezona resetovana zbog korone

    sve je jasno kao dan faktor srece i okolnosti su zvezdu ugurali par puta u EL
    i tako je zvezda odrzala i kvalitet i kontinuitet igranja najjaceg takmicenja

    ps.zvezda je oborila i neke pozitivne rekorde EL tako da zasluzuje da bude tu gde je sada
    (kalcokera i trokorak bili, 26. maj 2020 11:14)

    # Link komentara

  10. Rade@ pa vi već 7 godina gledate Zvezdi u ledja, a kako stvari stoje gledacete i dalje.
    (Spale, 26. maj 2020 11:16)

    # Link komentara

  11. Cime je tz. zvezda zauzila Evropsku kosarku kada sa treceg mesta igra EL? Tesko je prevaliti preko usta da drzava stoji iza nje. Ne pravimo se ludi, idu izbori.
    (Uros, 26. maj 2020 11:17)

    # Link komentara

  12. Ja sam grobar rodom iz Vrsca. Gledao sam sve sto se se desavalo izmedju HF i Partizana. Bio sam jako srecan sto smo dominirali i pravio sam se vazan institucija ovo ono. Juce kad sam zakukao na ovu nepravdu kumu,samo je rekao- Secas se da sam ti govorio da ne valja toliko da otimate i namestate,da ce vam se vratiti sigurno kad tad.. Sad se samo plasim da ne potraje 13 godina koliko je trajalo i to nase,priznajem,bahato otimanje.
    (Miki, 26. maj 2020 11:18)

    # Link komentara

  13. Господине Маљковићу време у ком сте ви имали значајну улогу је давно нестало! Нема поклона! Зенитје купио учешће!
    (Црвена звезда 1913, 26. maj 2020 11:21)

    # Link komentara

  14. Partizan treba da istupi iz ABA lige pre sutrašnjeg sastanka i da prekine ovu farsu donošenja odluka na osnovu kompromisa po kojima uvek ispadne grbav. To bi bio jasan stav, ali nemaju hrabrosti ni želje da to urade. Kako sada stvari stoje Zvezda će igrati još dogodine Evroligu, pa mi se nešto čini da će posle tu uleteti neki London ili Roterdam, al ajd, vreme će pokazati.
    (Milos80, 26. maj 2020 11:21)

    # Link komentara

  15. Gospodin Maljković svaka vam je na mestu. Nema veze, progutat ćemo i ovu sramotu EL i Bartomea, izaći ćemo mi još jaći u inat. Partizan nije samo košarka, Partizan je svetinja! A CZ želim sve najbolje u EL i da barem naprave nešto više. A ono zlo od Čovića će sam sebe uništiti, kad tad, jer titulu EL videti neće nikada. Uvek će gledati Partizanu u leđa!
    (Rade, 26. maj 2020 11:09)

    Snaci cemo se nekako sa usatim iz Barija.
    (sasa, 26. maj 2020 11:21)

    # Link komentara

  16. Malo sto ih dva meseca gasira Ostojic preko narucene kampanje i vestacke tenzije kako se njima duguje Evroliga, sad i ovaj miljenik vladajuce stranke nasao da ih lozi. Sezona je prekinuta, koje su dve najbolje ekipe u Evrokupu nikada necemo saznati. Sto se partizana tice mislim da bi usledilo bolno otreznjenje vec protiv Uniksa u cetvrtfinalu. Zao mi sto to nisam docekao
    (qqlele, 26. maj 2020 11:23)

    # Link komentara

  17. Isto je i što se ABA lige tiče..... Partizan nema bolji međusobni skor ni od jedne ekipe koja bi bila u plej ofu. . . odakle ideja da bi bili šampioni?

    Otreznite se
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (joy, 26. maj 2020 11:08)

    Ko je prvi na tabeli,kakav međusobni skor?
    Kakav je međosobni skor Zvezde u fudbalu protiv Partizana,jel znaš???Zvezda prva na tabeli i kraj!!!

    E sad ovako,baš me zanima ko bi ovakav Partizan dobio kad ima prednost domaćeg terena u oba takmičenja,možda tvoja Zvezda?
    Pa ta tvoja Zvezda bi prvo trebalo da dobije Budućnost u Podgorici što ne da ne bi mogli,nego bi doživeli katastrofu posle svega viđenog prošle godine!!!
    Svaka čast,osvojili ste i treću evroligu zvanu COVID-19,prethodne dve su se zvale CIBONA i IGOKEA!
    Najbolji ste van terena,tu vam nema ravnih!
    (Sekta, 26. maj 2020 11:24)

    # Link komentara

  18. Svake godine ista prica sa vama. Prosle godine 2 meseca ste kukali i molili za wc, verovali ste spineru da ste blizu nje, posle toga bes prema Evroligi. Situacija se ponavlja ove godine. To sto vas vas spiner uverava da ste blizu necega, ne znaci da tako stvarno. Bas se lako igra sa vama.
    (JovaPop, 26. maj 2020 11:26)

    # Link komentara

  19. Parama.
    (Andrej, 26. maj 2020 11:26)

    # Link komentara

  20. Evro liga je jedina liga u svetu gde klubovi placaju da bi igrali. Apsolutno profiterska liga kojoj je samo novac bitan, upropastila je evropsku kosarku, a sa.im tim i priliv novca klubovima od sponzora. Trenutno u evropi ne postoji tim koji sezonu zavrsi u pozitivnom bilansu, a takav odlov para iz evropske kosarke simptomaticno pocinje sa nadtankom ove nakaradne lige.
    (Vldblk9@, 26. maj 2020 11:27)

    # Link komentara

  21. Zenit je aktuelni učesnik EL. Znači, isti timovi kao ove godine. Kakav Virtus, kakva Igokea. Da li ste svi vi toliko piglu ili se pravite?
    (epcot, 26. maj 2020 11:28)

    # Link komentara

  22. NIKO ne dovodi u pitanje nastup zvezde u EL sledece sezone.Niko i ne misli da je zvezdu trebalo izbaciti iz EL. Samo partizan. Samo se moze raspravljati da li je bilo mogucnosti za prosirenje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dalibor, 26. maj 2020 11:08)

    A sto Partizanom da se prosiri? Na osnovu cega? Najboljeg skora u drugoj fazi jel? Partizan cak ukupno nema najbolji skor u Evrokupu. Sta bi rekli onda Uniks, Venecija, Unikaha, Virtus i ostali. Na osnovu cega je Partizan bolji od njih? Da li je Partizan nesto osvojio? Nije. Tako da skroz razumska odluka.
    (KokiVrc, 26. maj 2020 11:28)

    # Link komentara

  23. Gospodine Maljkovicu pa vi ste bar ziveli toliko godina na zapadu. Znate da je sve ekonomija. Da objasnim. Ako partizan igra evroligu za vreme meca imacete 20000 grobara u areni i jedno dva miliona gledalaca preko TV. Da zvezda igra evroligu bilo bi 20000 delija u areni i 5 miliona gledalaca preko tv..E to je ta razlika..Veliki i mali klub..A kad Evorliga formira tim u Londonu imace mozda 10000 gledalaca uzivo ali 20 miliona engleza uz tv. i onda vise ni zvezda nece imati sta tu da trazi..
    (Maksa, 26. maj 2020 11:30)

    # Link komentara

  24. Ja sam grobar rodom iz Vrsca. Gledao sam sve sto se se desavalo izmedju HF i Partizana. Bio sam jako srecan sto smo dominirali i pravio sam se vazan institucija ovo ono. Juce kad sam zakukao na ovu nepravdu kumu,samo je rekao- Secas se da sam ti govorio da ne valja toliko da otimate i namestate,da ce vam se vratiti sigurno kad tad.. Sad se samo plasim da ne potraje 13 godina koliko je trajalo i to nase,priznajem,bahato otimanje.
    (Miki, 26. maj 2020 11:18)
    Pa ti nisi normalan !!!
    (crni, 26. maj 2020 11:32)

    # Link komentara

  25. A po čemu je to Virtus zaslužio da ide u EL pre Unikahe, Uniksa ili Monaka? Po rezultatima nije.
    (Igra bez granica, 26. maj 2020 11:32)

    # Link komentara

  26. Time sto su igrali Evroligu ove sezone, i dobili wild card pre partizana ove sezone, a mogao je po tome i partizan da igra Evroligu nezasluzeno. Ako cemo realno ni partizan ni zenit nisu zasluzili wild card jer se to placa.
    (Dzony, 26. maj 2020 11:32)

    # Link komentara

  27. Ugledajte se na ponašanje gospode iz Virtusa, prestanite da se dičite sa golubom na grani.
    (siktermore.., 26. maj 2020 11:33)

    # Link komentara

  28. Partizan mora javno i transparentno da objavi podatke o finansiranju kluba. Koliko sam razumeo, bord eurolige ne želi da ima posla sa klubovima koji posluju u mutnom.
    Zvezda prikazuje svoje poslovanje javno, kao i svi drugi klubovi iz eurolige. Neko ima manji, neko veći budžet, ali je sve javno, jasno razumljivo...
    Što se tiče igrača, ni zvezda, ni partizan, nemaju ove godine dominantne domaće igrače, te pozivanje na razvoj košarke u evropi, sa domaćim igračima, je smešno.
    To što je neko bio šampion evrope pre 30 godina, ne znači više mnogo u evropi.
    Gde su danas jugoplastika, Bosna, cibona... Nema ih nigde...
    A o igranju fiba lige, pre tri godine, pa vraćanju u evro kup, sa skorom od 1:9,nije više ni smešno...
    (mixer, 26. maj 2020 11:33)

    # Link komentara

  29. Zvezda je kao finalista dobila EL kada je Igokea odustala jer nije stekla uslove.
    @kalcokera

    Laz! Igokea je htela da igra u Beogradskom Pioniru nego im nisu dozvolili politickim pritiscima i ucenama da je Dodik morao da se povuce.
    Jel ti mislis da je ovaj narod izlapeo?
    (Uros, 26. maj 2020 11:33)

    # Link komentara

  30. Parama cime gasprom koji sponzorise zenit je dao pare Bartomeu i usao u evroligu cime bi drugom nego parama
    (Stefan, 26. maj 2020 11:07)

    Pa nudio je i partizan pare za taj wild card, po cemu je to moralno veci partizan od zenita?
    (Istina, 26. maj 2020 11:34)

    # Link komentara

  31. Prosto vrištim da Vam svima odgovorim.

    Prvo i jedino neću se baviti drugim klubovima nego samo onim koje ste pomenuli, Znači Zenit i Partizan.
    Bez ikakvog ustezanja ste podigli kredit na stadion u iznosu od 3,2mil eura i još Vam je Vlada Republike Srbije garantovala do 5 miliona eura za WC a da NEMATE NIKAKVO PRAVO na učešće u EL.
    Zenit je to isto uradio sa svojim sponzorom i ponudio 8 miliona eura za WC.

    Znači nije tu u pitanju "Avangarda, puna hala, bivši Prvak, Institucija..." nego ste konkurisali za WC KOJA SE KUPOVALA.
    Po dobrom Vašem običaju 5 je izgleda veće od 8 pa ste opleli po Đordiju, Zenitu i još po kome stignete jer Bože moj Vi ste ti.

    Da Vas podsetim da već četvrti put u 5 godina nešto molite, za to garantuje Vlada Republike Srbije, ili za popularni Cipiripi ili za ovu famoznu i kako kažete nepoštenu EL Zašto to radite?

    Znači da razjasnimo KKP već 4 puta mora da moli za neko takmičenje za koje nema osnova jel tako? Pokušava na neke nebulozne načine sebe negde da ugura a onda kada ne uspe e onda nije "pošteno", šta to tačno?

    Da li shvatate da ste ponudili manje novca od Zenita ali ste ISTO NUDILI NOVAC i da ste potpuno isti u tome i Vi i Zenit. Nema tu razlike.

    Zamislite sebe da prodajete auto i dođe neki Ostoja i kaže 5000 ali gledaće tvoj auto celo selo kod Čačka i dođe neki Serjoža i kaže 8000 šta tebe briga gde ću ga voziti, kome ćete prodati?
    (onako bez lupetanja, 26. maj 2020 11:34)

    # Link komentara

  32. Prosle godine ste se takmicili sa Zenitom ko ce dati vise para za pozivnicu. Ponudili ste manje i onda krenuli da kukate kako je sve nepravda. Ako treba da se gleda po istoriji onda neka Split igra Evroligu oni su tri puta bili prvaci.
    (ggg, 26. maj 2020 11:35)

    # Link komentara

  33. Za ovo je 100% u pravu - ABA je apsolutno sama kriva sto nema dva ABA ligasa.
    Kad su se koplja definitivno lomila 2014. ABA je imala puno pravo da juri dva mesta - kao sto je i imala u sezoni ranije (igrali Partizan i Zvezda).

    Na sastanku Evrolige je data i podrska od strane oba grcka kluba i niko nije bio protiv (Turci i Rusi u pocetku, ali kad je receno da ce od tri vajld karte po jedna sigurno ici njima, slozili su se). Uslov je bio da nacionalni Savezi ABA daju podrsku ULEB-u.
    Slovenija i Hrvatska su uskratile podrsku ULEB i ostali uz FIBA.
    (SeijoOju, 26. maj 2020 11:35)

    # Link komentara

  34. Parama cime gasprom koji sponzorise zenit je dao pare Bartomeu i usao u evroligu cime bi drugom nego parama
    (Stefan, 26. maj 2020 11:07)

    A i partizan je hteo parama da kupi mesto ove sezone da je ponudio vise igrao bi zbog korone dve sezone el kao i zenit
    (cinjenica, 26. maj 2020 11:36)

    # Link komentara

  35. po čemu su bolji od Uniksa,limoža?
    što njima ne dati wc?
    zašto stalno partizani u wc?
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 26. maj 2020 11:36)

    # Link komentara

  36. Covicu mozda Aba ne daje dva kluba za EL zato sto ona postoji samo na papiru I ne postuje cak ni svoja pravila. Vode je ljudi bez jakog imena I uticaja koji nemaju hrabrost ni da kazne neki klub po pravilu.
    (mrs, 26. maj 2020 11:38)

    # Link komentara

  37. Pa nije stvar u tome ko je i koliko zaduzio kosarku, nego da je sezona prekinuta i ponistena pa ce zbog toga biti ponovljena.

    To da su Virtus i Partizan najbolji klubovi Evrokupa ne mozemo tvrditi kada i to takmicenje nije odigrano do kraja. Ko garantuje da bi oba kluba stigli do finala nakon razigravanja?
    (direwolf, 26. maj 2020 11:40)

    # Link komentara

  38. Aba liga nema prava na 3 predstavnika prosto nema kvaliteta za novi format. Kao sto nema vise Prokoma, Budiveljnika tako nema i ostalih klubova.
    (Goxy, 26. maj 2020 11:43)

    # Link komentara

  39. @sekta

    Porediš dva različita sistema takmičenja.

    U slučaju da se i u fudbalu isto odlučuje ko je šampion, kroz polufinale i finale 1-4, 2-3, a prekine se prvenstvo, ne bi bilo pravedno da se trenutno prvoplasiranom dodeli titula.

    Poenta mog komentara je da su navijači Partizana, a i ti kao takav, ubeđeni u određene nepravde, da vam paranoja ide do te mere da ste ubeđeni da u Evropi rade protiv vas.....niti ste jedini, niti ste najbitniji...

    Ne vrti se sve oko vas.

    Vidite primer Efesa, prvi u EL i niti su tražili titulu niti su kukali zbog poništene sezone.
    (joy, 26. maj 2020 11:44)

    # Link komentara

  40. Da se razumemo zvezdaš sam.Partizan jeste bio najbolji u evrokupu,ali niko nemože reći da je Virtus bio uz partizan ili drugi najbolji.Realno je po igri bio isti možda čak i gori od monaka i unikahe. Realno nije zasluzio da igra.A to što je on najbogatiji od pomenutih pa ga svi zbog toga pominju to je nešto drugo.
    (Lak1, 26. maj 2020 11:44)

    # Link komentara

  41. Cime je tz. zvezda zauzila Evropsku kosarku kada sa treceg mesta igra EL? Tesko je prevaliti preko usta da drzava stoji iza nje. Ne pravimo se ludi, idu izbori.
    (Uros, 26. maj 2020 11:17)
    Zbog ovakvih likova bi trebalo uvesti IQ testiranje pre objavljivanja komentara, da ne bi bukvalno svako mogao glupostima da truje medijski prostor. Nisam siguran da je doticnom moguce objasniti da je Zvezda kao sampion Aba lige igrala El i da je El odlucila da prekine sezonu zbog pandemije i zapocne kasnije novu sa istim klubovima i da je hipoteticki to moglo da se desi i Partizanu da je igrao El protekle sezone. Prakticno, oni su ponistili sezone u oba takmicenja i vratili na pocetak a to znaci da bi (opet hipoteticki) Partizan igrao EK cak i da je ispao iz Aba lige.
    (Maler, 26. maj 2020 11:46)

    # Link komentara

  42. Time sto je proslogodisnji i aktielni ucesnik, sezona je ponistena i sve je jasno.Takode evroliga trazi javno i transparentno poslovanje a znamo da Partizai to krije ko zmija noge.
    (Radikal Republika Srpska, 26. maj 2020 11:46)

    # Link komentara

  43. Rekao bih da mi vas je zao iz respekta, ali nije. Ovaj Maljkovic nikad u Zvezdu.
    (Dusan M, 26. maj 2020 11:46)

    # Link komentara

  44. Gospodine Maljkovicu Zenit je kupio ucesce.
    @crvena 1913

    Tz.zvezda je zaduzila EL 14-im mestom u EL, trecim mesom u ABA ligi i dugom tradicijom postojanja od 8 god. Nije Bartomeo budala. Sve on zna.
    (Uros, 26. maj 2020 11:46)

    # Link komentara

  45. Na osnovu čega neko tvrdi da su partizan i Virtus najbolje ekipe a nije odigran ni jedan meč 1/4 finala?!Virtus je ekipa malo jača od kisele vode...
    (Blade, 26. maj 2020 11:48)

    # Link komentara

  46. Па парама. Што пре наши људи схвате да ван Србије никог није брига што је Партизан био шрвак Европе тамо неке 1992, то боље и за нас. Ми не треба да заборавимо, али треба да знамо да су они заборавили. Најзад, и тај исти Партизан је био шампион Европе као екипа из другог плана, потцењена, авангарда, практично без доминантних центара, са три тројкаша споља... То је пут који он треба да следи и сада, мора смислити нешто ново. Оно у шта се претворио под Вујошевићем, у српски ЦСКА, српски Пао, српски Макаби, не води ничемуј Партизан. То је код нас Звездин пут.
    (Иван, 26. maj 2020 11:50)

    # Link komentara

  47. A cime je taj Virtus zasluzio da se nadje u EL???
    (Pierre, 26. maj 2020 11:09)
    Ima para i ime. Bio je 2 pura prvak Evrope. Samo vlasnik Virtusa nije sponzor EL.
    A, gosn Boza ne rezume koncept poklona. To je kad ti neko nesto da, bez naknade...Ovo je, uredno, placeno mesto.
    (Pera Magic Mitic, 26. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  48. Gospodin Maljković svaka vam je na mestu. Nema veze, progutat ćemo i ovu sramotu EL i Bartomea, izaći ćemo mi još jaći u inat. Partizan nije samo košarka, Partizan je svetinja! A CZ želim sve najbolje u EL i da barem naprave nešto više. A ono zlo od Čovića će sam sebe uništiti, kad tad, jer titulu EL videti neće nikada. Uvek će gledati Partizanu u leđa!
    (Rade, 26. maj 2020 11:09)

    Snaci cemo se nekako sa usatim iz Barija.
    (sasa, 26. maj 2020 11:21)

    I mi sa jos 3 Koraca i 7 EL u vaterpolu.
    (mali klub, 26. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  49. Dva najbolja tima u Evrokupu Bolonja i Partizan? Kako li samo odredi kada je u zavšnicu ušlo osam. Da li su Lokomotiva, Valencija manje vredni. Svi osim grčkog tima su sa pidjednakim šansama da udju u finale da se igralo. Ne odlučuje se ko je kakve igrače dao košarci
    (Autolakirer, 26. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  50. Koliko smo mi kao narod zatucani, kako smo se uzdigli do jedne razine i dalje ni makac. Danima citam kako se veciti raduju da onaj drugi ne ide, a niko ne spominje da u EL igraju neki Asvel, Zenit, Alba, Himki, Bajern i sl. Koju tradiciju imaju osim novca? Zalgiris je poznat de decenijama. Uzgred, takvim rezonovanjem za koju godinu nece biti mesta za CZ i Par. Onda cete kriviti Marka/Janka. Ne zaboravite, nekada se jako dobra kosarka igrala u NS, Leskovcu, Vrscu, Kragujevcu, Cacku ili Kraljevu. Doci cemo uskoro na taj nivo u odnosu na EL, nemojte se zavaravati.
    Uostalom, je li mislite da smo veca imena od Bosne, Cibone, Splita (Jugoplastike), Zadra pa takodje pogledajte gdje su sada.
    (Koki 99, 26. maj 2020 11:54)

    # Link komentara

  51. Intelektualna opozicija, otporasi i pravednici u dusi, naseli na provokaciju jednog SNS-ovca, i gleda cuda, predsednika im kluba.
    Svake godine isto.
    Pred delenje wild kartica, mi smo institucija, mi smo sila, mi smo ovo, mi smo ono.
    Posle podele, ua Euroliga, ua nepravda, ua ovo, ua ono.

    Sto se tice institucije, Bosna 1 titula, Partizan 1 titula, Cibona 2 titule, Jugoplastika 3 titule evropskih prvaka. Bosna i Jugoplastika vise ne postoje. Cibona je na respiratoru. Partizan poslednje gruvanje para, ako i u sledecoj sezoni omanu, ja ne znam ste ce Ostojic vise moci da spinuje i laze i ko ce da mu veruje osim najzagrizenijih koji u sve veruju.
    Po vasoj logici FK Zvezdu treba da mole da igra u Ligi sampiona. Ocigledno vam je logika tupava.
    (MilanChe, 26. maj 2020 11:55)

    # Link komentara

  52. Sto pre shvatite da ste "institucija" samo u svojim glavama i da vas je prevario onaj sto vas je ubedjivao da ste najbolji i da samo vi treba da igrate Evroligu, to cete se pre vratiti u realnost i shvatiti da ste u Evropi nebitni i da svako takmicenje moze bez vas. Nacekacete se vi da opet budete ispred Zvezde. Probajte da zivite u sadasnjosti a ne u proslosti inace cete i vi u Rumuniju kod onog...
    (Rakovcanin, 26. maj 2020 11:57)

    # Link komentara

  53. Iskreno Partizan i Unikaha su najvise zasluzili samo sto Unikaha nema srece jer je spanski klub. Virtus je jedva i grupu prosao i to u mecu u neregularnim uslovima, da je Dacka igrala kod kuce mozda bi pobedili i izbacili Virtus
    (Downtown, 26. maj 2020 11:58)

    # Link komentara

  54. Čime je Zvezda zaslužila?
    (sone, 26. maj 2020 11:58)

    # Link komentara

  55. Ako razumete transformaciju KES u fudbalu u Ligu sampiona, jasna ce vam biti i ova odluka. Gledaju se budzeti klubova, novac koji nacionalne lige prikupljaju od sponzora, tv prava, itd. Novac, novac i novac. Zato Liga sampiona i nema veze sa sampionima(ime je lazna dekleracija tog proizvoda), jer to nisu klubovi koji su bili prvi u svojim nacionalnim ligama, iako ima i njih. Pa Bajern je smesan kosarkaski klub, ali je bavarski i vezan za fudbal i bogatu Bavarsku. Ovde nema socijalizma, jednakosti, vec imas kupis ili nemas, nema izmedju. Kad budes imao dodji.
    (Petar, 26. maj 2020 11:59)

    # Link komentara

  56. Ko je prvi na tabeli,kakav međusobni skor?
    Kakav je međosobni skor Zvezde u fudbalu protiv Partizana,jel znaš???Zvezda prva na tabeli i kraj!!!

    E sad ovako,baš me zanima ko bi ovakav Partizan dobio kad ima prednost domaćeg terena u oba takmičenja,možda tvoja Zvezda?
    Pa ta tvoja Zvezda bi prvo trebalo da dobije Budućnost u Podgorici što ne da ne bi mogli,nego bi doživeli katastrofu posle svega viđenog prošle godine!!!
    Svaka čast,osvojili ste i treću evroligu zvanu COVID-19,prethodne dve su se zvale CIBONA i IGOKEA!
    Najbolji ste van terena,tu vam nema ravnih!
    (Sekta, 26. maj 2020 11:24)

    Opet ista priča tužnog grobara. Ligaški deo je samo borba za poziciju. Kada krene plej of onda kreće ozbiljna igra kako u NBA tako i svim ostalim takmičenjenima. Koliko puta se desilo da onaj koji je bio prvi i na kraju ne bude prvi
    Primer Zvezda Budućnost. Priča zvana Igokea i Cibona je prava budalaština. Ako znaš engleski čitaj pravilnik ULEB. Dvorana, aerodrom, avio veze sa Evropom. Sve to Banja Luka nema. Cibonin krah je nastao kada je puko poslovni sistem Cibona pa samim tim i KK Cibona a kssnije propast Agrokokra. Pukla i Cedevita
    (NY, 26. maj 2020 11:59)

    # Link komentara

  57. Već smo odavno apsolvirali da ako gledamo po tome šta je ovaj region dao košarci onda bi i Zvezda i Partizan trebali da imaju A licencu. Ali isto tako smo odavno shvatili da to u modernom sportu ne igra nikakvu ulogu. I ne samo u košarci. Danas je stvar u novcu. Tužno, ali to je realnost.
    (Millennium, 26. maj 2020 11:59)

    # Link komentara

  58. Ja ne znam sto bi partizan bio u EL...
    (xxx, 26. maj 2020 12:02)

    # Link komentara

  59. Ja kao navijač Hajduka i Partizana i veliki poštivalac šjor Bože, moram reć da se plašim da će i Partizan polako nestati kao i Jugoplatika, Bosna i evo Cibona.
    (Splićo, 26. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  60. Partizan prica o poklonjenim ucescima...prosle godine trazili na poklon ucesce u EL, ove godine trazili na poklon ucesce jer nista nisu osvojili... Da ste uspeli u tome cutali bi rec ne bi rekli, sada imate obraza da to pricate za zvezdu. Sramota. Kao i obo lobiranje u sred epidemije
    (Za, 26. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  61. A Venecija? Pa i Venecija ove godine u EC ima isti skor kao i JKKP I Virtus. Sva tri kluba imaju skor 12:4. Venecija je u Top16 grupi drugoplasirana kao i Virtus i to sa istim odosnom pobeda i poraza. Po cemu su to onda JKKP i Vertus zasluzili EL, a Venecija nije?

    Ovo je nezapamcena histerija koja ima utemeljenje iskljucivo u subjektivnim, navijackim strastima.


    Pravda za Veneciju!
    (Veliki Cezar, 26. maj 2020 12:07)

    # Link komentara

  62. Gospodine Maljkovicu pa vi ste bar ziveli toliko godina na zapadu. Znate da je sve ekonomija. Da objasnim. Ako partizan igra evroligu za vreme meca imacete 20000 grobara u areni i jedno dva miliona gledalaca preko TV. Da zvezda igra evroligu bilo bi 20000 delija u areni i 5 miliona gledalaca preko tv..E to je ta razlika..Veliki i mali klub..A kad Evorliga formira tim u Londonu imace mozda 10000 gledalaca uzivo ali 20 miliona engleza uz tv. i onda vise ni zvezda nece imati sta tu da trazi..
    (Maksa, 26. maj 2020 11:30)

    Kada igra Partizan on ima 7 miliona gledalaca. Kada igra fmo nema ni 15 soma. Razlika izmedju velikog i malog po svemu nebitnog kluba. Vole ljudi da gledaju evropskog prvaka.
    (Istanbul92, 26. maj 2020 12:09)

    # Link komentara

  63. Zasto bi 2 kluba dobila pozivnicu? Sta je tacno tu dzentlmenski? Virtus koji se provukao samo jer su u Beogradu igrali sa Darusafakom inace ni grupu ne bi prosli. Bilo je mnogo boljih rkipa od njih. O KKP ne zelim da pricam jer ce se ljudi izdeliti na "njihove" i "nase" pa nema ni poente.
    (bvb, 26. maj 2020 12:09)

    # Link komentara

  64. Da li je moguce da ova prica traje vec peti dan, pune vesti najvece sportske NEPRAVDE na svetu?? Dajte ljudi koga je briga za Partizan i fiks ideju da je samo njima ucinjena najveca nepravda od svih klubova u svim sportovima. Dobro je da smo zivi i da se zivot nekako nastavlja, igrace se i sledece godine sta je vama. Pa bicete u EL 2022 jel to najveci problem u nasim zivotima. Za svaku sitnicu, svaki utakmicu, svaku odluku se stvara ovakva atmosfera kao da sutra ne postoji i da je ta sitnica, ta utakmica, sve sto je bitno u ovom trenutku. I tako u krug, iznova i iznova.
    (google, 26. maj 2020 12:11)

    # Link komentara

  65. Maljkovic je deo onih "zvezdas sam" likova, da je zvezda u pitanju cutao bi. A posto ne razume situaciju pa zato sto je igrao ove sezone EL i ponavlja se
    (Goxy, 26. maj 2020 12:11)

    # Link komentara

  66. ono kada.mali klub koji postoni 9 godina umisli da je veliki, a od 5 ucesca u EL 4 je dobio za zelenim stolom i ulaganjem vlade srbije. Nine dzaba ministar Finansija u upravi.
    (Istanbul92, 26. maj 2020 12:12)

    # Link komentara

  67. Kao što za Marjana nije sako, tako i za Partizan Igokeu nije EL.
    (brzopuc, 26. maj 2020 12:19)

    # Link komentara

  68. Snaci cemo se nekako sa usatim iz Barija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 26. maj 2020 11:21) # Link komentara

    Osnovna razlika! Fudbalska i košarkaška publika se ne mešaju, zato jedni navijači ne znaju šta je faul u napadu, tri sekunde u reketu ili da je trokorak svojstven rukometu a ne košarci.

    I nije li vam bre glupo više da se hvatate za tu slučajku od Barija, Lester napravio šok pre neku sezonu u Engleskoj pa šta je sada sa njima, ne vuku se na veresiju. Hofenhajm isto, pre nekih 10ak godina. Gde se čuju navijači Steaue iz Bukurešta, i oni su osvojili to takmičenje. Samo vi još živite od uspeha od pre 30 godina.
    (Inner Voice, 26. maj 2020 12:20)

    # Link komentara

  69. Rekao bih da mi vas je zao iz respekta, ali nije. Ovaj Maljkovic nikad u Zvezdu.
    (Dusan M, 26. maj 2020 11:46)
    Ma da da , a Covic i Terzic su nam vise nego dobrodosli!? Cuj Maljkovic nikad u Zvezdu, alo druze pa gde vodi takvo razmisljanje? Gledam kako i jedni i drugi lupetaj u , svadjamo se jer smo upropasceni, uskoro mozda nijedan klub nece igrati ova privatna takmicenja rezervisana samo za one sa lovom. Umesto da se podrzavamo, pomognemo i opet izdignemo kosarku koja je zadnju deceniju u padu na ovim prostorima, mi se jos vise delimo i svako gleda sebe kratkorocno da ugura negde. I Zvezda i Partizan I buducnost ili koji god tim, gledamo kako se politicari prepucavaju i jos se odredjujemo, podrzavamo Covice, Ostojice i slicne.. Pa kako onda i mislite da bude bilo sta dobro?
    (Lodrani11, 26. maj 2020 12:22)

    # Link komentara

  70. A cime je taj Virtus zasluzio da se nadje u EL???
    (Pierre, 26. maj 2020 11:09)

    Očigledno je da pratiš košarku poslednjih par godina pa pišeš takve gluposti.
    (Dani87, 26. maj 2020 12:23)

    # Link komentara

  71. Čime je Zvezda zaslužila?
    (sone, 26. maj 2020 11:58)

    Aktuelni prvak Srbije i ABA lige ...
    Tako ce biti do kraja iduce sezone !
    (Slobodan, 26. maj 2020 12:23)

    # Link komentara

  72. Ja se kao veliki navijač Partizana bojim da od nas za par godina ne ostanu samo dugmići.
    (kostolomac, 26. maj 2020 12:24)

    # Link komentara

  73. Koje kontradiktornosti. Zenit zasluzio parama a virtus?? Isto parama
    (petarczv, 26. maj 2020 12:24)

    # Link komentara

  74. Zasto su Virtud i Partizan najbolji u evrokupu kada su samo stigli do top8? Ne razumem, sta je sa ostalim ekipama iz te faze takmicenja?
    (Bice Kalemegdan, 26. maj 2020 12:25)

    # Link komentara

  75. Ja koliko se sećam vi ste i za EK dobili pozivnicu prošle godine igrali ste ga nezasluzeno i prihvatili taj poklon. A sad kukate sto zvezda zasluzeno igra EL kao osvajac aba
    (petarczv, 26. maj 2020 12:25)

    # Link komentara

  76. Meni kao Srbinu je jasno zasto nam je tako kako nam je jer je u narodu puno mrznje i neukog sveta, da se toliko ljudi veseli da nas klub ne osvoji evropski trofej drugi po vaznosti i da Srpska kosarka nema dva predstavnika u Euroleague pa to je strasno, po meni bolesno. Navijam za jedan manji klub iz Srbije i nama da je drzava dala u 10 godina para sto blizanci trose za samo jednog igraca u fudbalu ili kosarci gde bi nam kraj bio, po posecenosti na utakmicama i gledanosti ako se izuzme derbi Cz Par znaci ne zaostajemo ako jos i nije vise publike, mozete misliti koliko je mucno ostatku nase zemlje da vas slusamo svaki dan sa vasim bolesnim i punim mrznje komentarima, Partizan u toj kosarci svi znaju sta je dok CZ je jedini klub u svetu koji je bankrotirao i nije krenuo iz beton lige kao Parma, Glazgov Rendzers itd pa jos i u ligi igra sa dva kluba, znaci nigde nema to, nigde.
    (Sinisa, 26. maj 2020 12:26)

    # Link komentara

  77. Gaspromom....
    (hm, 26. maj 2020 12:26)

    # Link komentara

  78. A cime je taj Virtus zasluzio da se nadje u EL???
    (Pierre, 26. maj 2020 11:09)

    Vise je zasluzio od Zenita, malo razmisli pa će ti biti jasno.
    (JPR24, 26. maj 2020 12:27)

    # Link komentara

  79. A kako su to Partizanni Bolonja najboljibu Evrokupu? Po nekoj statistici nebitnoj ili sta? Kad jedan bude sampion playofa a drugi vicesampion onda mogu da budi najbolji.
    (4k4.Dex, 26. maj 2020 12:27)

    # Link komentara

  80. Sone, time sto je bila prvak ABA lige prosle godine i tukla u finalu Buducnost sa preko 100 razlike. U polufinalu tukla Partizan sa preko 25 razlike. Time sto vec 7 godina igra EL i sto svake sezone ima 10 plus pobeda i time sto pobeduje velikane Evropske kosarke. Zvezda je dobro poznato ime u EL i ima sjajnu saradnju sa ULEB-om koja je gradjena godinama. Eto cime.
    (Gossa placa Zeljko, 26. maj 2020 12:28)

    # Link komentara

  81. Partizan treba da istupi iz ABA lige pre sutrašnjeg sastanka i da prekine ovu farsu donošenja odluka na osnovu kompromisa po kojima uvek ispadne grbav. To bi bio jasan stav, ali nemaju hrabrosti ni želje da to urade. Kako sada stvari stoje Zvezda će igrati još dogodine Evroligu, pa mi se nešto čini da će posle tu uleteti neki London ili Roterdam, al ajd, vreme će pokazati.
    (Milos80, 26. maj 2020 11:21)

    O londonu i Rotterdamu slušamo price evo 5godina.
    (petarczv, 26. maj 2020 12:29)

    # Link komentara

  82. Pravo pitanje je zašto Partizan nema A licencu, pitanje treba postaviti Daniloviću, Todoriću i Vujoševiću. Posle one trojke Nolana Dereka Smita svi su pustili Partizan niz vodu. Jedino je sadašnji predsednik države stao iza kluba!
    (cukce, 26. maj 2020 12:30)

    # Link komentara

  83. @Millenium
    Kako mislis ako je region dao a da Zvezda i Partizan imaju A licencu a gde su onda hrvatski klubovi, crnogorski slovenacki?
    (4k4.Dex, 26. maj 2020 12:30)

    # Link komentara

  84. Samo se bojim da će Zvezda osvojiti i ABA i Super ligu sledeće godine. A onda će vladati sledećih 15 godina.
    (Ostoja buljaš, 26. maj 2020 12:31)

    # Link komentara

  85. Kako se brzo zaboravilo, da je partizai, pre svog gašenja i fuzije sa Igokeom, FIBA titulu 1992.g. osvojio zahvaljujući poklonu za zelenim stolom? 1991 nisu bili šampioni države, već je njihovo učešće poklon B. Stankovića! Zaboraviše i dva poklona, sada omrznutog Bartomeua, koji im nezasluženo dodeli dva učešća u EC. Ostvarili su slavnih 1:9 i bez imalo stida postali "vajldkadleri". O bezobraznom ovogodišnjem budžetu u iznosu od 9,4 M dolara i drugim privilegijama, kao što je besplatno igranje u Areni, imaju "opravdanje" u iznosu budžeta Crvene Zvezde. Kao što je Kecman postigao istorijsku trojku, tako je i Nolan Smit razotkrio sve finansijske malverzacije miljenika srpske vlasti. Đordi je uradio prema pravilima, brinući za zdravlje sportista i tako uspostavio vladavinu istine.
    (UŠATI i mali partizai, 26. maj 2020 12:32)

    # Link komentara

  86. Na reči Maljkovića nadovezao se Čović koji je, između ostalog, rekao:

    "Mislim da ABA liga treba da ima minimum dva predstavnika u Evroligi. Ali zašto ih nema? Pa sama je kriva".

    Ovaj nazovi čovek sa ovakvim izjavama bukvalno traži da ga život opali po licu...ali dobro, doći će i on i njegov klub na tapet.
    (nz, 26. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  87. Nešto navijačima vojnog kluba nije jasno. Sport nije zabava za sirotinju. Da de ovo nije desilo sa virusom ni Zvezda ne bi igrsla EL. Jordi ima nameru da zatvori ligu sa bogatim klubovima iz zemalja sa preko 50 miliona stanovnika gde prosečna karta neće biti 10 evra, gde su zainteresovani veliki sponzori. Takodje cilj je da se ugura tim iz Londona. To i UEFA radi. Sirotinji i malima ostaje da se kroz EC izbore za EL. Jedan mali klub ima A licencu a to je Žalgiris koji je vlasništvo S. Sabonisa i koji je ugurao veliki novac.
    (a šta, 26. maj 2020 12:34)

    # Link komentara

  88. Alo bre ova odluka najmanje ima veze sa zvezdom i partizanom... poenta je da bi svaka druga odluka bila dosta gora i nepravednija. Ovo je najpravednije moguce iako nike savrseno jer takva mogucnost nije ni postojala. Nema sampiona sve se prekida i igra iz pocetka. Jaka stvar. Ja licno mislim da Partizan nije ni spreman za EL taman im treba jos godinu dana da pojacaju sastav kako treba. Ne secam se da kad je zveda igrala polufinale EK ibispala na par koseva da je neko rekao da ide u EL nego je to bio Cipiripi kup kako su ga grobari nazivali.
    (4k4.Dex, 26. maj 2020 12:34)

    # Link komentara

  89. Čuj tek Covica, Aba je sama kriva !! Po čemu je kriva !? Krivi ste vi, sto kao vodite aba ligu, sto niste u stanju da dovedete sponzore već samo čekaju da države malo uplate i koji sponzorcic ! Ako si biznismen i vidiš da nema druge ideš po lovu ! Igrača ima, to nije problem, pogotovo ne u exyu ! A Rusi, oni su tamo samo zbog love, imaju dva krštena rusa po ekipi, reprezentacija im je nula već 20 godina, doduše i pre bi bili nula da nisu imali Litvance itd...
    (JPR24, 26. maj 2020 12:35)

    # Link komentara

  90. Ma šta kažete !?
    Da li bar sada navijači Partizana shvataju koliko su nerealni.....ubeđeni u neke nepravde i sl.
    Partizanu i Virtusu svaka čast, ali ne može da se gleda šta bi bilo kad bi bilo....
    Da su ušli u finale, pa nisu odigrali, pa da se razume ovako nešto......ali u ovakvoj situaciji......molim vas spustite se na zemlju.

    Isto je i što se ABA lige tiče..... Partizan nema bolji međusobni skor ni od jedne ekipe koja bi bila u plej ofu. . . odakle ideja da bi bili šampioni?

    Otreznite se
    (joy, 26. maj 2020 11:08)

    BRAVO MAJSTORE, VIDIM DA SI POPIO SVU PAMET SVETA. SADA OBJASNI KAKO NEKE LIGE MOGU BITI NASTAVLJENE, EVO NA NPR. NBA??? KOJE IMAJU 3 PUTA VISE UTAKMICA NEGO EVROLIGA I ABA LIGA ZAJEDNO!!! UZIVAJ BRATE U USPESIMA SVOG KLUBA I NE OSTAVLJAJ GLUPE KOMENTARE.
    (Garfild, 26. maj 2020 12:37)

    # Link komentara

  91. Meni stvarno nije jasno šta Grobarima nije jasno. Sezona je PONIŠTENA! PONIŠTENA! Dakle, kao da se nije ni igrala. Evroliga nema prvaka, nijedno prvenstvo nije završeno, ali samo Grobari kukaju kako su izigrani.
    (Sofronije, 26. maj 2020 12:39)

    # Link komentara

  92. Dto pre shvatite da ste institucija samo u svojim glavama.
    @Rakovcanin

    Kraljevu krunu mozes da stavis i na ovcu, zlato da bacis u septicku jamu i na fmp da nakacis crveno bele dresove ali kralj ostaje kralj, zlato ostaje zlato a institucija ostaje institucija.
    (Uros, 26. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  93. Osvojili jednom Kup šampiona slučajnim košem i odmah umislili da su Boston Seltiks. Spustite se na zemlju da ne prodjete kao Jugoplastika ili Bosna.
    (auto limar prve klase, 26. maj 2020 12:41)

    # Link komentara

  94. Dosta se i Partizanu poklanjalo i stimalo i ucjenjivalo i otimalo i prijetilo sve zarad uspjeha "institucije'... Doslo neko novo vrijeme rodjaci
    (shone bjelovacki, 26. maj 2020 12:45)

    # Link komentara

  95. Bozo,pusti Zenit..cime je to Zvezda zaduzila evropsku kosarku
    (sale, 26. maj 2020 12:46)

    # Link komentara

  96. Ovo je nezapamcena histerija koja ima utemeljenje iskljucivo u subjektivnim, navijackim strastima.


    Pravda za Veneciju!
    (Veliki Cezar, 26. maj 2020 12:07)

    Znaci Maljkovic je histerican?
    OK Veliki Cezare. OK.
    (Radijator, 26. maj 2020 12:46)

    # Link komentara

  97. mastao sam da gledam Zvezda Partizan u EL ali gomnjari ne daju
    (napred zvezda, 26. maj 2020 12:51)

    # Link komentara

  98. Pa parama ih zadužio...
    (Dzoni, 26. maj 2020 12:51)

    # Link komentara

  99. Kada se svi budemo ostavili proslosti od pre 30 godina i vratili u danasnjost shvaticemo da smo na dnu Evrope u kosarci i fudbalu. To je realnost a sve ostalo spinovanje.
    (POPE, 26. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  100. Ako razumete transformaciju KES u fudbalu u Ligu sampiona, jasna ce vam biti i ova odluka. Gledaju se budzeti klubova, novac koji nacionalne lige prikupljaju od sponzora, tv prava, itd. Novac, novac i novac. Zato Liga sampiona i nema veze sa sampionima(ime je lazna dekleracija tog proizvoda), jer to nisu klubovi koji su bili prvi u svojim nacionalnim ligama, iako ima i njih. Pa Bajern je smesan kosarkaski klub, ali je bavarski i vezan za fudbal i bogatu Bavarsku. Ovde nema socijalizma, jednakosti, vec imas kupis ili nemas, nema izmedju. Kad budes imao dodji.
    (Petar, 26. maj 2020 11:59)

    Лига шампиона у фудбалу омогућава прваку сваке земље у Европи да директно или кроз квалификације уђе у Лигу шампиона. Чак и шампиони Фарских Острва, Малте и Сан Марина могу да играју Лигу шампиона. Наравно, нема теорије да прођу квалификације, али имају право да покушају. Лига шампиона је под окриљем организације која организује и остала европска клупска и репрезентативна такмичења. Европски клубови и репрезентације су доминантне у фудбалу. Клупски првак Европе је практично и првак света.

    У европској кошарци је хаос по питању организације. ФИБА је изгубила кредибилитет мада је увек и била смешна организација. Највећи успех у историји ФИБЕ је то што су 1992. довели прави Дрим тим на Олимпијаду да понижава Хрватску и Литванију са 30-50 поена разлике. Заправо европска кошарка је увек и била некилико светлосних година иза НБА. Да првак Европе учествује у НБА лиги, био би последњи.
    (Марко, 26. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  101. Ccc, ovi penzosi jos zive u Titovom vremenu i komunizmu gde se na osnovu nekih ranijih zasluga dobijalo sve u zivotu. Vrlo brzo ce nas iskljuciti i zatvoriti ligu bez ekipe iz ovog regiona, sto u potpunosti podrzavam. Zali Boze para datih u ova nasa dva tima gde nema dva i po srpska kosarkasa. Plus sto ne zasluzujemo jer se medjusobno potkopavamo i vise volimo da ne igraju ovi drugi nego sto cemo mi da igramo. Srpska posla.
    (Boro, 26. maj 2020 12:55)

    # Link komentara

  102. Po grobarskoj logici najpoštenije bi bilo da su pozvali Jugoplastiku ili Cibonu
    (sol, 26. maj 2020 12:55)

    # Link komentara

  103. Daj prosirite ligu,za ovo narikanje zasluzuju A licencu,koje kukanje..hahahhhhahha sampioni ste u kukanju nema sta...
    (Miki, 26. maj 2020 12:57)

    # Link komentara

  104. Znate kolilo mene pogadja vasa titula u evropi, znate koliko sam ljubomoran i zanima me...koliko i izbori na Barbadosu
    (123456780, 26. maj 2020 12:58)

    # Link komentara

  105. Najveći problem ovde je zašto se ne nastavlja liga. Evo NBA će da se nastavi.
    (ja, 26. maj 2020 12:58)

    # Link komentara

  106. Čime je Zvezda zaslužila?
    (sone, 26. maj 2020 11:58)

    Zvezda je aktuelni sampion ABA lige! Tako ce i biti do kraja sezone 20/21, jer ce sezona 19/20 biti ponistena. Tj. nece ni biti zavrsena!

    A vi, cime ste zasluzili?

    (i ja pitam gluposti, ljudi slave to sto su 15 minuta vodili u finalu LS :facepalm)
    (mirko, 26. maj 2020 12:58)

    # Link komentara

  107. Krenuli dovođenjem Gista, dva Brauna, Kuzmića, ređali ciglu do cigle u zidu, osvajaju sve trofeje, Top 8 kao od šale, a onda ih razbila Primorska, hale poluprazne, trenere menjali kao na traci, menjali igrače, navijači terali sve redom od igrača preko trenera do gazde i njegovog sina, kapiten pretio navijačima, navijači gazdinom sinu, nisu osvojili ništa i na kraju srećni što će zahvaljujući smrti stotina hiljada ljudi opet igrati EL.
    I još napalili navijače da su postigli uspeh.
    (pan, 26. maj 2020 11:44) # Link komentara
    BRAVO ZA KOMENTAR.
    (vvvv, 26. maj 2020 12:59)

    # Link komentara

  108. Istambul92
    Au koliko smo mi zapravo jaki.Srusii smo selu evroligu,sve Bartomeu odradio da bi Zvezdu ugurao unutra.Zapravo se cela sezona ponstila zbog Zvezde i igraju isti timovi,inace bi sve bilo druacije da mi nismo tako mocni izlobirali.Nisam ni znao da smo toliko mocni,hvala sto si mi otvorio oci paranoicni covece ahahahha
    (Markos, 26. maj 2020 13:00)

    # Link komentara

  109. Je li partizanovci da vas pitam...Da ste prosle godine dobili WC , da su vas sada ubacili u EL...je l bi istu pricu pricali o ucescima za zelenim stolom???pa naravno ne bi cutali bi kao misevi . Prosle godine niste bili ni u finalu a trazili, ove godine nista osvojili nista opet trazite...
    (yyy, 26. maj 2020 13:01)

    # Link komentara

  110. Cime se vi dicitite,titulom i 2x F4..pa one nase titule iz Barija i Tokija realno vrede kao 10 titula u kosarci..to govorim iako mi je kosarka sport broj 1..placete kao najore narikace,znalo se i ranije da ce ovakav scenario biti ili se to moglo naslutiti..pa vraca vam se za sve sto ste neposteno..ovaj put visa sila bila u pitanju
    (Miki Cacanain, 26. maj 2020 13:03)

    # Link komentara

  111. Aman,ljudi,shvatite vec jednom.Takmicenje je prekinuto,ponisteno i najlogicnije je da ostanu sve isti klubovi koji su se vec takmicili,to je najpostenije.Druga stvar je to sto je Zenit nagradjen prosle godine i to stoji ali za narednu sezonu se nista ne menja,sto je i posteno.Zenit nije zasluzio pre godinu dana da se nadje u ovom drustvu evroligasa ali ga je pogurao sponzor i tu je greska.Isto bi bila greska i da su pozvali partizan jer je sezonu pre toga osvojili fenjer u evrokup,bili najgori tim u drugorazrednom takmicenju a trazili da igraju EL.Da li je to posteno? Naravno da nije.Ove sezone su se popravili ali tek je trebalo da se igraju plej of utakmice u kojima nikako nisu bili favoriti,na osnovu kvaliteta igraca i siguran sam da ne bi nista osvojili.I sta tu nije posteno?Zasto bi se neko nagradjivao na osnovu rezultata sa drugorazrednim ekipama,znatno pre kraja takmicenja...
    (Objektivno, 26. maj 2020 13:08)

    # Link komentara

  112. Kol'ko košta ta wajld karta? Ma ko nema para, daj deset !!
    (Dr. Čovke, 26. maj 2020 13:11)

    # Link komentara

  113. Gospodine Maljkovicu pa vi ste bar ziveli toliko godina na zapadu. Znate da je sve ekonomija. Da objasnim. Ako partizan igra evroligu za vreme meca imacete 20000 grobara u areni i jedno dva miliona gledalaca preko TV. Da zvezda igra evroligu bilo bi 20000 delija u areni i 5 miliona gledalaca preko tv..E to je ta razlika..Veliki i mali klub..A kad Evorliga formira tim u Londonu imace mozda 10000 gledalaca uzivo ali 20 miliona engleza uz tv. i onda vise ni zvezda nece imati sta tu da trazi..
    (Maksa, 26. maj 2020 11:30)

    Kada igra Partizan on ima 7 miliona gledalaca. Kada igra fmo nema ni 15 soma. Razlika izmedju velikog i malog po svemu nebitnog kluba. Vole ljudi da gledaju evropskog prvaka.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istanbul92, 26. maj 2020 12:09)

    Sine,ti si bas u nekom gadnom tripu? Mora da mnogo boli ono od juce...lepo ti je covek napisao gore i upravo je tako.Arena bi bila puna limarevih svedoka jer ste se zazeleli jakoh klubova,da gledate.Trenutno gledate samo kad igrate sa Zvezdom,koja je za vas pojam u svemu a u kosarci pogotovo,unazad 6-7 godina,kao sto je bila i prvih 30 godina postojanja,dok vas je ucila ovom sportu.Ne shvatas da ste nebitni i da vas niko,osim vas svedoka,ne bi gledao.Igrajte EK jer tamo pripadate,nije vam mesto medju velikim,ma sta da ste osvojili,jer ste uvek bili drugi klub na ovim prostorima a tako ce i ostati.
    (Istina, 26. maj 2020 13:16)

    # Link komentara

  114. ono kada.mali klub koji postoni 9 godina umisli da je veliki, a od 5 ucesca u EL 4 je dobio za zelenim stolom i ulaganjem vlade srbije. Nine dzaba ministar Finansija u upravi.
    (Istanbul92, 26. maj 2020 12:12)

    Ono kad navijaci kluba koji se 2007. fuzionisao sa Igokeom, zbog finansija, kluba koji je prodavao (97' ili 98' bese) svoj "grb" i dopustao "redizajniranje" istog zbog finansija takodje, pricaju o necemu. A do pre neke sezone kukali da dobiju WC za EK...
    (marko, 26. maj 2020 13:18)

    # Link komentara

  115. Nije bitno i to kazem kao navijac Partizana. Ono sto je za mene bitno je da se ne menjaju treneri kao carape, da je hala puna kada igramo, da navijaci podrzavaju Partizan i kada izgubi jer je nemoguce pobedjivati uvek, da se radi kvalitetno i daju sve od sebe i u Evropi i u ABA, na kraju u svakoj utakmici, da navijaci ne pljuju svoje igrace a rad ce uvek biti nagradjen, kad tad. Nece korone biti svake godine. Ova sezona koja je prekinuta zbog pandemije i kao da nije postojala, govori da se dobro radi u Partizanu. A vremenom ce sve doci na svoje. To je neminovno.
    (777, 26. maj 2020 13:20)

    # Link komentara

  116. Još uvek tražite Evroligu ? E nema !!! Nema više Dulo da gepekuje i nema Borisa da vam peva u Areni a kako ste bili ponosni da vam Boris peva
    (mm, 26. maj 2020 13:22)

    # Link komentara

  117. Ljudi moji, evo kao neko ko je objektivan, pokušaću sa strane da sagledam celu situaciju...dakle, nisam navijač nijednog kluba iz prestonice, ali sam pre svega ljubitelj košarke. I upravo mi ljubitelji košarke smo ostali najviše zakinuti ovde za sve te silne neodigrane utakmice, ali ajmo biti realni, zdravlje ljudi i igrača je zaista na 1. mestu, te sa te tačke gledišta apsolutno je opravdana ova odluka Evrolige da se sezone prekine i poništi. E sad šta znači to što je sezona poništena? Pa znači da se ona od oktobra ponavlja, a ako se sezona 2019/20 ponavlja onda je sasvim logično i jasno da će je ponoviti svi akteri koji su tu čast i zaslužili (konkretno naš predstavnik Crvena Zvezda je to zaslužila pobedom nad Budućnošću 3:2 kada je postala šampion Aba lige) i to je kristalno jasno, nema tu ljutnje, tako je pošteno i ne može u ponovljenu sezonu ući niko mimo ovih 18 klubova jer to nije zaslužio svojim rezultatima u sezoni 2018/19. To je valjda jasno svakome ko ima IQ bar 50. E sad što se navijači Partizana ljute i besne, to zaista ne razumem. Jeste li nabolja ekipa Evrokupa?? Niste, najbolja ekipa je ona koja na kraju osvoji. Jeste li najbolja ekipa Aba lige?? Niste, najbolja je ekipa koja je na kraju osvoji. Mislim da ste postali žrtve Ostojinih medija koji su vas pumpali skoro 3 meseca da idete sigurno u EL i da ste najbolji, da ste zaslužili sve trofeje, a ništa od toga nije tačno. Onda je i logično vaše razočaranje ovih ishodom, ali tu možete da krivite sebe i Ostoju.
    (Objektivan, 26. maj 2020 13:29)

    # Link komentara

  118. "Cime je tz. zvezda zauzila Evropsku kosarku kada sa treceg mesta igra EL? Tesko je prevaliti preko usta da drzava stoji iza nje. Ne pravimo se ludi, idu izbori.
    @Uros"
    Svidjalo se tebi ili ne, ta Zvezda je aktuelni sampion ABA lige. A vi ste? Ko? Na osnovu cega mislite da zasluzujete poziv u EL? Titule od pre 28godina? Nezavrsene sezone? Ta ista EL je ZABRANILA da se koristi tabela pre play-off kao nebitna. Zato nije dozvolila Igokei-2 da bude prijavljena za EL. EL priznaje samo Play-off sto je i logicno za kosarku.
    Jedino vi trazite titule za zelenim stolom. Nego, zalite se opet Sudu Udruzenog Rada, mozda vas oni ubace u EL..
    (Nele, 26. maj 2020 13:33)

    # Link komentara

  119. U sustini, najpostenije je bilo da se zadrzi 18 klubova iz prosle sezone i ubace 2 iz Evrokupa, ali sto je tu je. Svako ko imalo prati Evroligasku kosarku je mogao da vidi cemu sve to vodi otkad su 2015 dodijeljene desetogodisnje licence za 11 klubova i smanjenje broja klubova sa nasih prostora, prvo je bilo 3 iz nacionalnih liga, pa se onda 2013 to spalo na dva i to finalista ABA lige, pa je onda to 2015 spalo na jednu, od 2020 ako se smiluju a od 2022 svi idu u Evrokup. Bartomeu je izjavio da hoce ekipe u parizu i Londonu, Virtusu je obecano da ce biti Evroligas cim rijesi problem sa dvoranom, ali nije izjavio da ce se broj klubova povecati, odnosno ostaje na 18. Dakle, dvije ekipe iz Evrokupa, iz Spanije ce biti Real, Baskonija i Barselona, Paris basketball i Asvel iz Francuske, Alba i Bajern iz Njemacke, iz Engleske jedna, neki klon London Tauersa, iz Italije Virtus i Olimpija, iz Izraela Makabi, iz Turske Fener i Efes. Iz Rusije zagarantovano Khimki i CSKA, nisam siguran za Zenit, jedino ako Gasprom uleti kao novi sponzor Evrolige, a inace Zenit je u ovoj sezoni imao budzet od 24 miliona evra! Dakle, ako ostane ovo sa Zenitom, Zalgiris i obje grcke ekipe ce biti sutnute u Evrokup, jer sa budzetima od oko 10 miliona evra, nisu interesantni Evroligi. Pa Crvena Zvezda je u ovoj sezoni imala budzet od 14 miliona evra!
    (Sasha, 26. maj 2020 13:36)

    # Link komentara

  120. Sada je zenit probkem, a ne zvezda
    (CZ, 26. maj 2020 13:39)

    # Link komentara

  121. Nema para koje mogu da plate ovu kuknjavu grobarije!
    Lično, zabole me za EL, tu nijedan klub sa balkana nema šta da traži, baš kao i u fudbalskoj LŠ, ali biti ovako ispranog mozga kao grobari je posebna priča.
    (NastyB, 26. maj 2020 13:44)

    # Link komentara

  122. A cime je taj Virtus zasluzio da se nadje u EL???
    (Pierre, 26. maj 2020 11:09)

    Očigledno je da pratiš košarku poslednjih par godina pa pišeš takve gluposti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dani87, 26. maj 2020 12:23)

    Nebitno koliko prati kosarku,ako je pitanje na pravom mestu.Kakve veze ima stoje neko pre 30-tak godina osvojio nesto,sa sadasnjim stanjem? Ajde neka neko pokrene pitanje zasto nema Bosne,Jugoplastike ili Cibone u EL,ako cemo po tvojim pravilima jer ti pratis kosarku jako dugo,kako vi limarevi svedoci volite da kazete.
    To bi bilo kao kada bi se sada u fudbalu bunio Notingem Forest,zasto ga nema u LS ili Steaua...ne lupajte vise gluposti i nebuloze.Niti je zasluzio Virtus,niti partizan da se nadju u ovakvom takmicenju jer je potrebno da jos porastu,ovako nesto nikad nisu igrali,vec nesto sasvim drugo.
    (Konstatacija, 26. maj 2020 13:45)

    # Link komentara

  123. ovi su svi pametni sada, hocete se kladiti da niko od partizanovih hall of fame, niti bilo koje sportske organizacije nije okrenuo djordija?
    jaka vajda moj trinki sto ti je na treningu hall of fame kada je sve sto rade besplatno sediste pored terena i pep talk
    (Ako su ruze, procvetace..., 26. maj 2020 13:46)

    # Link komentara

  124. @ono kada.mali klub koji postoni 9 godina umisli da je veliki, a od 5 ucesca u EL 4 je dobio za zelenim stolom i ulaganjem vlade srbije. Nine dzaba ministar Finansija u upravi.
    (Istanbul92, 26. maj 2020 12:12)

    Ono kad navijaci kluba koji se 2007. fuzionisao sa Igokeom, zbog finansija, kluba koji je prodavao (97' ili 98' bese) svoj "grb" i dopustao "redizajniranje" istog zbog finansija takodje, pricaju o necemu. A do pre neke sezone kukali da dobiju WC za EK...
    (marko, 26. maj 2020 13:18)

    Ono kada klub bez istorije, trofeja i legendi (pardon imate jednu) koji je 2000e pisao otvoreno pismo Kostunici i Djindjicu da ne ispadnete iz lige, pa vas je Partizan spasao pobedom u poslednjem kolu, kada ispadnete iz ABA lige koju ste osnovali, koji se ugasio 2011 i sada trenira i igra u Zelzeniku, kada spisak milione na Tundzija Avodzobija, koji je 4 puta usao u EL za zelenim stolom, kome je Partizan 98e osvjoio drugo mesto u EL , pa ga vi izgubili ekspresno sa svim porazima...
    I pokusaj izjednacavanja poslovno tehnicke saradnje sa bracom iz R.Sroske ( nije menjan PIB, adresa, racun, niko nije prelazio iz kluba u klub itd) i vaseg preuzimanja i fuzije od strane FMPa je u najmanju ruku komican.
    Svesni ste vi da je to vasa najveca sramota kja ce vas pratiti zauvek, pa sada malo da spinujemo. Tipicno za vas. Na kraju, kupite svoj klub pa neka vam igra ko hoce. :)
    (panteri i silazak sa postolja, 26. maj 2020 13:46)

    # Link komentara

  125. @ kalcokera i trokorak bili
    zašto Cedevita nije išla u El kao finalista 2014.? isto kao cz godinu dana ranije
    (knjaz, 26. maj 2020 13:46)

    # Link komentara

  126. Kada se svi budemo ostavili proslosti od pre 30 godina i vratili u danasnjost shvaticemo da smo na dnu Evrope u kosarci i fudbalu. To je realnost a sve ostalo spinovanje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (POPE, 26. maj 2020 12:54)

    Kako ko, neki jeste, a neki igramo za redom LS u fudbalu dve godine, pre toga LE, a EL u basketu, 4-5 puta vec, ne znam ni sam koliko, ima ovde ovih koji bolje to prate.
    (Sunce Slobode, 26. maj 2020 13:47)

    # Link komentara

  127. Zeznut je ovaj Bartomeu lik, ukinuo sezonu samo da bi napakostio Partizanu....jasno su meni zelje navijaca, ali nije zavrsena evroliga, nije zavrsen evrokup, nema pobednika u ABA pa kako vi mislite da idete u evroligu, pa sta tek da kaze onda Efes... ovo je jedino pravedno resenje, mi zvezdasi smo srecni a eto srecni smo i jer vas nema u evroligi i to je to!
    (Ma da, 26. maj 2020 13:48)

    # Link komentara

  128. @Po grobarskoj logici najpoštenije bi bilo da su pozvali Jugoplastiku ili Cibonu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sol, 26. maj 2020 12:55)

    Ma jok, nek pozovu Steauu.
    (mali mrav, 26. maj 2020 13:48)

    # Link komentara

  129. @Garfild

    Mukice
    (joy, 26. maj 2020 13:49)

    # Link komentara

  130. Meni je najfascinantnije koliko se veliča tat titula partizana... Pa na ovim prostorima je samo bilo pitanje ko će sve osvojiti tu titulu.. Ako ćemo tako, partizana nema nigdje onda među dostignućima klubova sa exyu prostora (Zvezda donijela košarku i dominirala dok JSD agentura nije počela odrađivati posao, Cibona nekoliko titula, Bosna prva osvojila itd..).. Stvarno nisu normalni ovi grobosi..
    (novak, 26. maj 2020 13:50)

    # Link komentara

  131. Istina je došla na videlo !
    Bogati ne žele nikoga osim sličnih !
    Sirotinja je tu da plaća ceh !

    Zanima me : Ima li ikoga ko može da obaveže "klubove" da podnesu račun za prošlu sezonu ?

    Koliko smo to novca potrošili razvijajući "zdravlje" stranih igrača ?
    (Fer !, 26. maj 2020 13:50)

    # Link komentara

  132. a niko ne spominje da u EL igraju neki Asvel, Zenit, Alba, Himki, Bajern i sl. Koju tradiciju imaju osim novca?
    (Koki 99, 26. maj 2020 11:54)

    Znači li to da Notingem Forest zbog tradicije treba da igra svaku Ligu Šampiona??
    (Lajavi krelac, 26. maj 2020 13:50)

    # Link komentara

  133. Koji debilizam Božidara Maljkovića. Prekinuta sezona u EL, ko može garantovati kakav bi bio raspored timova da je završena sezona do kraja?
    Ko garantuje, da bi patldžan bio prvi u ABA ligi ili Virtus u Italiji? Samo guranje glave u pesak navijačima spomenuta dva klubčića.
    (Mile, 26. maj 2020 13:59)

    # Link komentara

  134. Koga bre boli uvo za partizan?Jednom na srecu osvojili kup prvaka i misle da su bitni u Evropi!
    (Nolan Smith, 26. maj 2020 14:01)

    # Link komentara

  135. @garfild: iskljuci caps, ukljuci mozak... beloruska liga se nije ni prekidala... i sada ja treba da povezem tu cinjenicu sa neigranjem tenisa, iluminatima ili vanzemaljcima?!?
    kada ukapiras da se sezona nije prekinula zbog zvezde (a i da se nastavila, to ne bi bilo zbog partizana) i da to odlucuju neki mnogo bitniji faktori, bices na putu izlecenja...
    (lal, 26. maj 2020 14:04)

    # Link komentara

  136. Meni je najfascinantnije koliko se veliča tat titula partizana... Pa na ovim prostorima je samo bilo pitanje ko će sve osvojiti tu titulu.. Ako ćemo tako, partizana nema nigdje onda među dostignućima klubova sa exyu prostora (Zvezda donijela košarku i dominirala dok JSD agentura nije počela odrađivati posao, Cibona nekoliko titula, Bosna prva osvojila itd..).. Stvarno nisu normalni ovi grobosi..
    (novak, 26. maj 2020 13:50)

    I to kažu licemeri koji svaki dan, mesec, godinu proslavljaju titulu u Bariju, e moji vi. Da vas bar ne znamo ovako navikli smo na vaše laži, podmetačine i nebuloze.
    Usput piše Zenit a ne FMP u naslovu, sjašite više sa naših vesti ili ste veći fanovi šampiona evrope od nas samih.
    (taj nije naš predsednik, 26. maj 2020 14:10)

    # Link komentara

  137. Parama, parama, parama, parama, parama!
    (gisTro, 26. maj 2020 14:13)

    # Link komentara

  138. Citam komentare,pa se pitam,da li su ljudi svesni situacije u realnom vremenu.Necu ulaziti u polemike i rasprave,vec samo izneti ono sto su cinjenice.EL i EC su takmicenja pod pokroviteljstvom ECA Group.Privatne,medjunarodne finansijske grupacije.Cela organizacija je globalnog karaktera sa kapitalom evropsko-azijsko-americkog porekla.Dakle,radi se o privatnoj firmi,ljudi moji.Oni su nastali tako sto su od FIBA suvim novcem KUPILI pravo na egzistiranje i poslovanje.Kako i zasto?To je vec pitanje koje zasluzuje dublju analizu.Zasto je FIBA prodala "Zlatnu koku"?To bi trebalo istraziti.To su cinjenice.ECA Group,kao takva,vodi racuna samo o profitu,to je njihovo,apsolutno legitimno pravo!Takmicenja su njihovo vlasnistvo,i sutradan,recimo,mogu konstruisati takmicenje gde bi ucesnici,u dogovoru sa NBA,mogli biti razvojni timovi NBA ligasa!!!Zasto da ne,ukoliko bi ta postavka donosila mnogostruko vise novca od trenutno postojece.Ponavljam,radi se o privatnom kapitalu,privatnoj medjunarodnoj korporaciji koja je svojim novcem KUPILA pravo na poslovanje po vlastitim pravilima.Zasto bi ECA Group vodila racuna o interesu evropske kosarke?Koliko znam,o tome bi trebala voditi racuna FIBA!Organizacija koja vise nije centralizovanog karaktera,vec je podeljena na FIBA Europe,FIBA America itd.Prema tome,celu zbrku u evropskoj klupskoj kosarci ne pravi ECA Group,vec je tu zbrku vec odavno napravila FIBA,prodajom evropske klupske kosarke.Nadam se da sam bio jasan i koncizan.Sa dobrim namerama.
    (Walldorf, 26. maj 2020 14:17)

    # Link komentara

  139. Godine 88. Crvena Zvezda je igrala veliku utakmicu Kupa sampiona protiv velikog Milana. Imala je dobar rezultat iz prvog meca (1:1) i do 60.-tog minuta u Beogradu vodila sa 1:0. Dakle, imala je rezultat koji ju je vodio u sledece kolo. I onda..pravo niotkuda ceo Beograd je prekrila gusta magla. Igraci na terenu nisu mogli da igraju usled iste. Sudija donosi odluku da se utakmica PREKINE I sutradan PONOVI! Kada je osvanuo sutrasnji dan, vreme je bilo lepo i ekipe su bile spremne da odigraju novu utakmicu. Koje ekipe? Paaaaa..one koje su bile akteri kad je utakmica zbog vise sile prekinuta, logicno zar ne? Ili mozda nekome nije? Mozda neko misli da su prekinutu utakmicu trebali da ponove Partizan i Fljamurtari? Ne, ne. Utakmicu su ponovile ekipe Crvene Zvezde i Milana. I sta se desi? Desi se da Milan zahvaljujuci magli prodje posle penala nasu Crvenu Zvezdu i te godine postane prvak Evrope! I sledece opet! I zamislite - Dzajic u to vreme nikakvo saopstenje nije poslao u UEFU da im obrazlozi kako zapravo Crvena Zvezda treba da bude prvak! Barem te sezone 88/89. Jer - MI SMO POBEDILI MILAN! Samo nas je magla sprecila da isteramo utakmicu do kraja i prodjemo! ..iako je moglo da se desi da Milan izjednaci..ili Zvezda povede 2:0..ili bude 5:5..ko zna sta je sve moglo da bude! NO, to nikoga normalnog ne zanima osim kao malo setnog i zanimljivog secanja. Bilo je ono sto je moralo da bude - UTAKMICA je PREKINUTA I PONOVILI SU JE ISTI AKTERI!
    (Needukovan, 26. maj 2020 14:20)

    # Link komentara

  140. Eto novog starog problema broj klubova iz ABA.
    Koliko je tek to teško shvatiti ali ajde da probamo :

    3 učesnika- format 32
    2 učesnika- format 24
    1 učesnik - format 16 , dodata 2 učesnika WC 2019., 18.

    Ne znam šta da mislim i o Boži i o ovima koji ne shvataju br klubova trenutno. Možemo da diskutujemo samo oko recimo Nemačke i te WC za Bayern plus još jedno mesto za domestic tj nacionalno prvenstvo. Mada nisam ubeđen da Alba i Bayern zaostaju za CZ i Partizanom ali ajde ovi su naši.
    Irelevantno je ko će WC u EL da li 3.Grk, 5.Španac, 3.VTB,3.Turčin ... sve su to realno klubovi sa prednošću u odnosu na nekog iz ABA.
    (nemi posmatrač, 26. maj 2020 14:21)

    # Link komentara

  141. @ Pierre

    Virtus je bio prvi u Italiji kao što je Partizan u ABA. Ta neka analogija postoji. Kad dođe plejof i EL timovi nagaze da igraju kako treba i domaće prvenstvo, ostanu samo dugmići.
    (Tramvaj zona prava mera, 26. maj 2020 14:22)

    # Link komentara

  142. Ljudi,ako hoćemo u jevropu moramo se jevropski ponašati.Pravila su jasna,ukoliko se EL prekine i poništi iz bilo kog razloga,sledeću sezonu igraju isti timovi.Koga briga ko je bio prvi kolo pre kraja ligaškog dela u ABA cirkusu?A pogotovu ko jesvojio kup Srbije koji apsolutno ništa ne znači?!Zvezda sledeće godine dobija A licencu,i automatski će se tenzije na Jadranu smanjiti.Pozdrav!
    (Deyoo, 26. maj 2020 14:23)

    # Link komentara

  143. Zbirna tabela EC u ovoj sezoni : 1-3. Partizan + Bolonja + Venecija 12:4 ;
    4. Malaga 11:5 ; 5-6. Patras + Monako 10:6 ; 7-8. Uniks + Bursa 9:7. Samo
    pitanje po čemu ste vi UBEDLJIVO najbolji tim EC ove sezone ??
    (Tex Willer, 26. maj 2020 14:28)

    # Link komentara

  144. @ kalcokera i trokorak bili
    zašto Cedevita nije išla u El kao finalista 2014.? isto kao cz godinu dana ranije
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (knjaz, 26. maj 2020 13:46)

    Od tog trenutka je isao samo sampion aba lige

    Slabo pratis a hvalite se
    (kalcokera, 26. maj 2020 14:30)

    # Link komentara

  145. A u kako su Grobari prsli. Moraju da shvate da je trenutno Zvezda bolja i da zasluzuje da igra Evroligu a da oni svojim kukanjem nece postici nista.Od mene toliko
    (Sale, 26. maj 2020 14:34)

    # Link komentara

  146. мислим да је евролига спремна за озбиљније проширење и поделу исток-запад, попут НБА. то би стварно било добро и сви би били срећни. 30 екипа. 15 исток, 15 запад. ћао. стварно не видим проблем. напротив. овако има превише утакмица, а премало клубова, а ф4 је безвезе јер се игра на једну добијену, а то је лутрија.
    (веверица, 26. maj 2020 14:34)

    # Link komentara

  147. Te pare koje su dali Zvezdi i Partizanu bolje da su ulozili u sportsku infrastrukturu, bolnice i skole a da daju priliku mladim igracima da igraju.
    Sem toga sto se busate u grudi (ne)uspesima ta dva kluba, sta jos imate od toga? Hoce li vam deca imati perspektivu? Hoce li nase drustvo napredovati? Sipak.
    (Ogi, 26. maj 2020 14:35)

    # Link komentara

  148. Neverovatno do koje su mere navijacima Partizana isprani mozgovi teorijama zavere i pricom o nekoj samobitnosti.
    (Loko, 26. maj 2020 14:38)

    # Link komentara

  149. Time što je sezona prekinuta, a zenit je bio učesnik EL, sta tu nije jasno. I Cibona je velikan gledajuci istoriju pa o da neka i ona igra EL sledece sezone. Šta Efes onda treba da kaže za prekid sezone, i ko uostalom garantuje da bi partizan ista osvojio do kraja sezone, oni se ponasaju kao da su osvojili ABA ligu i evro cup pa im neko oduzeo nešto, a to isto moze da kaze o da i Buducnost, Cedevita, Olimpija. Uzas kako se gleda na stvari, a sve je kristalno jasno.
    (bobo, 26. maj 2020 14:45)

    # Link komentara

  150. Krenuli dovođenjem Gista, dva Brauna, Kuzmića, ređali ciglu do cigle u zidu, osvajaju sve trofeje, Top 8 kao od šale, a onda ih razbila Primorska, hale poluprazne, trenere menjali kao na traci, menjali igrače, navijači terali sve redom od igrača preko trenera do gazde i njegovog sina, kapiten pretio navijačima, navijači gazdinom sinu, nisu osvojili ništa i na kraju srećni što će zahvaljujući smrti stotina hiljada ljudi opet igrati EL.
    I još napalili navijače da su postigli uspeh.
    (pan, 26. maj 2020 11:44) # Link komentara
    BRAVO ZA KOMENTAR.
    (vvvv, 26. maj 2020 12:59)

    Koja dva balvana. Znači vi mislite da je zvezda ubila stotine hiljade ljudi kako bi i ove godine igrala EL?!
    (petarczv, 26. maj 2020 14:46)

    # Link komentara

  151. Ovakvo kukanje nije zabeleženo u istoriji sporta
    (narikačejug, 26. maj 2020 14:47)

    # Link komentara

  152. Đordija zanima isključivo lova a ostalo nije ga zanimalo.

    I po pravilu nikad neće.

    Ali da je Virtus i partizan sa velikom košarkaškom istorijom u Kupu šampiona rezultati jeste itekako naspram Zenita koji tim postoji od skoro i po pravilu Evrokup su igra li.
    (Poštovalac igre, 26. maj 2020 14:48)

    # Link komentara

  153. Odgovor za komentatora koji se potpisao sa onako bez lupetanja.Prijatelju ti treba da se lecis dok nisi zarazio jos nekog svojim ludilom.
    (Musa kesedzija, 26. maj 2020 14:52)

    # Link komentara

  154. A u kako su Grobari prsli. Moraju da shvate da je trenutno Zvezda bolja i da zasluzuje da igra Evroligu a da oni svojim kukanjem nece postici nista.Od mene toliko
    (Sale, 26. maj 2020 14:34)

    Stvar je u tome što niti smo mi prsli, niti ste vi bolji, a pogotovo ne zaslužujete EL. Toliko od mene.
    (društvance iz predgrađa, 26. maj 2020 14:53)

    # Link komentara

  155. BRAVO MAJSTORE, VIDIM DA SI POPIO SVU PAMET SVETA. SADA OBJASNI KAKO NEKE LIGE MOGU BITI NASTAVLJENE, EVO NA NPR. NBA??? KOJE IMAJU 3 PUTA VISE UTAKMICA NEGO EVROLIGA I ABA LIGA ZAJEDNO!!! UZIVAJ BRATE U USPESIMA SVOG KLUBA I NE OSTAVLJAJ GLUPE KOMENTARE.
    (Garfild, 26. maj 2020 12:37)

    Druže znam da nikad niste igrali ovu EL ali ne sramoti se neznanjem. Euroliga ima 18 timova i igra svako sa svakim pi dva puta. Pa aba liga 12 ekipa gde isto igra svako sa svakim po dva puta pa izracunaj koliko je to utakmica i da li u nba igraju 180 utakmica u ligaskom delu... A nba se jos uvek nije nastavio niti se zna da li ce i u kom formatu...
    (narikačejug, 26. maj 2020 14:53)

    # Link komentara

  156. u svim ovim komentarima, jedno je zajedničko - mržnja. nikad se nije manje volelo svoje a više volelo tuđe. na poslednjem derbiju, koliko je stranaca bilo u ekipama? u "zemlji košarke"? proćiće još par godina i onda više neće biti ni tih naših koji igraju dobro po belom svetu. navijaćete za strance koji će otići za dolar više i tek povremeno pomenuti da su im bili super ćevapi u BG ali da je sreća što je ipak bilo Meka pa nisu ostali gladni. ali nema veze, bitno je da je "vaš" pobedio "njihov".
    (crnobeli delija, 26. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  157. Najjača fora je sto ni virtus ni partizan nisu nikad igrali ovaj format EL a kao osteceni i zaslužuju ?
    (narikačejug, 26. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  158.  u kako su Grobari prsli. Moraju da shvate da je trenutno Zvezda bolja i da zasluzuje da igra Evroligu a da oni svojim kukanjem nece postici nista.Od mene toliko
    (Sale, 26. maj 2020 14:34)

    Po cemu bolja . Po osvojenom kupu? Po tabeli ? Ne vidim nesto...
    (ch, 26. maj 2020 14:58)

    # Link komentara

  159. Partizan apsolutno nikoga ne zanima, to što ste vi grobosi umislili da ste neki veliki klub to je vaš problem i samo vi tako mislite
    (kkk, 26. maj 2020 15:00)

    # Link komentara

  160. Ja sam grobar rodom iz Vrsca. Gledao sam sve sto se se desavalo izmedju HF i Partizana. Bio sam jako srecan sto smo dominirali i pravio sam se vazan institucija ovo ono. Juce kad sam zakukao na ovu nepravdu kumu,samo je rekao- Secas se da sam ti govorio da ne valja toliko da otimate i namestate,da ce vam se vratiti sigurno kad tad.. Sad se samo plasim da ne potraje 13 godina koliko je trajalo i to nase,priznajem,bahato otimanje.
    (Miki, 26. maj 2020 11:18)

    Otima i Zvezda, otela je Igokei, dobila od Hrvata, trebala ispasti iz ABA pa nije, evo sad ovo, da nekazemo 47 slobodnih bacanja u prvoj finalnoj protiv Partuzana, titula iz trokoraka.... A ti nemoj glumiti grobara, jer to nisi, ali vasoj Zvezdi je grobar davno zakucao na vrata a ovo je sad FMP
    (Nikola, 26. maj 2020 15:07)

    # Link komentara

  161. Seme vam se zatrlo, bando prevarantska, lopovska i bez trunke srama... Plakacete uskoro, sve ove nepravde i kradje bice vam visestruko vracene jer karma je cudo.
    (mirotvorac, 26. maj 2020 15:12)

    # Link komentara

  162. @društvance iz predgrađa
    Za druge ne znam ali ... druže tvoji komentari su dostupni, lako je pogledati šta si pisao.
    Ako nisi "prsao" onda proveri zdravstvenu ono da li istekla, važi li.

    muamua, karaburac,djalma,marko992 ... isti savet, teško je sve ovo ... smanjite Tegija, Dula ... opasno vas vozaju.
    (onako, 26. maj 2020 15:18)

    # Link komentara

  163. zašto Cedevita nije išla u El kao finalista 2014.? isto kao cz godinu dana ranije
    (knjaz, 26. maj 2020 13:46)
    Vi ste toliko ostrašćeni da to nije normalno.Čak i činjenicu pretvarate u
    LAŽ - Cedevita je kao finalista ABA lige IGRALA te godine EL!!!!!!!!!
    (Tex Willer, 26. maj 2020 15:20)

    # Link komentara

  164. (crnobeli delija, 26. maj 2020 14:55)

    Odličan komentar. Ali, opet, pogledaj Litvaniju. Ako ima talenata, oni nikada neće nestati. Žalgiris i Liteuvos su ti najbolji primeri - domaći trener, domaći igrači sa dva-tri VALJANA stranca i oni će i dalje biti ono što jesu - košarkaška nacija.
    Jesmo li mi to?? Nažalost, dajemo pare prosečnim amerima one pare za koje bi domaći igrači krvarili kako treba. E, kad shvatimo da smo ZAISTA zemlja košarke onda će i nama svanuti. A dotle nema šanse.
    A kod nas ništa pametno i normalno nije nikada uspelo.
    (NastyB, 26. maj 2020 15:25)

    # Link komentara

  165. Igraćemo EK i doći do finala, ući u EL kako dolikuje...ovi crveni će opet biti kanta za napucavanje kao i par drugih nižerazrednih klubova. I da, osvojili smo jednom evro titulu, kao i vi u fudbalu, samo ta vaša nekako ispade kao jedna u nizu a naša slučajnost. Opaka je bolest zvezdizam, utiče na centralni nervi sistem.
    (nikola, 26. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  166. Ljudi,prestanite pisati komentare pune zlokobne mrznje.U opstem,zajednickom interesu govorim.Procitajte pazljivo moj prethodni post,pa razmislite hladne glave.Ja "Rekoh i spasih dusu".Na vama je hocete li sta od onoga sto je iza paravana,spoznati i pravilno rasuditi.Ugodno popodne zelim.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 26. maj 2020 15:36)

    # Link komentara

  167. Xexe Evropski Seltiksi se pozivaju na NBA uh živote lutalico a u Zagrebu jel se igra?
    Možda iz tog grada može u EL, razmislite ipak imate tu krštenicu u fioci zlu ne trebalo a izgleda da došlo da treba.
    (agassi, 26. maj 2020 15:39)

    # Link komentara

  168. Seme vam se zatrlo, bando prevarantska, lopovska i bez trunke srama... Plakacete uskoro, sve ove nepravde i kradje bice vam visestruko vracene jer karma je cudo.
    (mirotvorac, 26. maj 2020 15:12)

    Polako, nemoj da besniš...
    Vidi dečko, upravo je karma ta koja se obrušila na vas zbog dugogodišnje nepravde, krađa, otimanja, muljanja....
    Ovo još nije vrh ledenog brega.
    Što kaže struka, još niste u onom ravnom delu posle kog se očekuje smirenje osvetnice karme!!!
    I baš mi je drago zbog te činjenice!!!
    (Coa, 26. maj 2020 15:40)

    # Link komentara

  169. OSTOJA
    AKO PANATA, EFES I JOŠ NEKO ODE U FIBA LIGU ODMAH I MI ZA MJIMA. ZAISTA JE SMEŠNO KROZ EVROLIGU RAZVIJATI ŠPANSKE EKIPE. KOLIKO IH JE: REAL, BASKA, BASKONIJA, VALENSIJA, EJJJJJJ PA DA LI JE ŠPANIjA 4 PUTA BOLJA I JAČA U BASKETU OD BIVŠE JUGE, DA NE KAŽEM SRBIJE. OVO JE STVARNO TIPIČNA LATINSKA PREVARA. EJ 4-5 ŠPANSKIH EKIPA, A IZ SRBIJE NE MOŽE DVE. SRAM DA TE BUDE BARTOMEU. ZAKLJUČAK: SAMO U FIBU!!!!
    (SEVER/200/216/F1, 26. maj 2020 15:42)

    # Link komentara

  170. Jao cika Bozo ne lozite ih molim vas
    (padaju mi kapci, 26. maj 2020 15:43)

    # Link komentara

  171. Pustite se vise lazi i obmana. Ili modernim slengom receno "spinovanja". Sta je ko partizanu oteo? I sto je tu Zvezda kriva. Partizan nije osvojio ABA ligu, i pitanje je da li bi uopste to i uradio. Buducnost, Zvezda i Mornar su isuvise dobre ekipe da bi oni tako olako mogli da osvoje titulu. Pod dva, Zvezda ama bas nikakvog uticaja nije imala na odluku Evrolige da bi ona kao bila kriva. Igrala je aktuelnu sezonu. Sezona prekinuta. Donesena odliluka da isti ucesnici igraju narednu. Kraj price. To sta bi bilo kad bi bilo mozete sami sebi da pricate i da se tesite. Po toj vasoj logici moze i ovako da se gleda. Mornar vas pobedi u doigravanju, a isto tako ispadnete i Evrokupu. Mozemo i mi tako. Eto osteceni smo jer smo bili na pobedu dve od doigravanja, a u doigravanju smo mogli da pobedimo i osvojimo Evroligu!!! To vam se ne svidja jel da?!? Kakve nebuloze uporno pricaju grobari.
    (Gorki, 26. maj 2020 15:45)

    # Link komentara

  172. Gazprom, jel dosta Bozo?
    (aaaauuuu breeee, 26. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  173. ono kada.mali klub koji postoni 9 godina umisli da je veliki, a od 5 ucesca u EL 4 je dobio za zelenim stolom i ulaganjem vlade srbije. Nine dzaba ministar Finansija u upravi.
    (Istanbul92, 26. maj 2020 12:12)
    Pa to je još veća sramota za taj veliki klub da vas neki juče rođeni klub rastavlja na sastavne činioce!Šta se vi kao veliki klub radili.Spavali?
    Vaš osnovni problem je što i dalje mislite da ste veliki klub a u suštini to nikada niste ni bili!Ako ćemo realno u Evropi postoji samo nekoliko VELIKIH klubova Real,Barsa,Pao,Oli i CSK.Tu se može dodati grupa timova koja pretenduje da bude velika Fener ,Žalgiris,Bolonja ,Jugoplastika i Cibona.Grupacija kojoj vi pripadate je Bosna,Limož,Paok,Unikaha,Milano i slični ali su još daleko od VELIKIH.Po uspesima CZ je iza vas i tu dileme nema ali je mnogo bliža nego što ste vi umislili.
    (Tex Willer, 26. maj 2020 15:55)

    # Link komentara

  174. Ovakvo kukanje nije zabeleženo u istoriji sporta
    (narikačejug, 26. maj 2020 14:47)

    Niti ovakva bahatost, arogancija, zluradost, spinovanje i, nadasve, lupetanje. Na kraju, vi ste jedina grupa ljudi u univerzumu koja se raduje koroni.

    To sasvim dovoljno govori o vama.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2020 16:00)

    # Link komentara

  175. Koja dva balvana. Znači vi mislite da je zvezda ubila stotine hiljade ljudi kako bi i ove godine igrala EL?!
    (petarczv, 26. maj 2020 14:46)

    Lutko, nemoj da izvlačiš stvari iz konteksta. Vi se, zapravo, radujete virusu kao da ste ga sami sejali po svetu...

    I to dovoljno govori o vama.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2020 16:03)

    # Link komentara

  176. Nemate pojma koliko uzivam dok citam kako navijaci Partizana pisu o karmi. Ovakvo njihovo pisanije sam prizeljkivao svih onih godina kada su krali, otimali i smejali se.
    (Rakovcanin, 26. maj 2020 16:07)

    # Link komentara

  177. Slažem se sa Maljkovićem. Bilo bi pošteno da se u Evroligi, u koju su uz Zenit zalutale bar još 3-4 ekipe, nađe mesto za najtrofejniji srpski košarkaški klub i Virtus. Mogu da zamislim beogradski derbi u Evroligi pred 25000 gledalaca u Areni.
    (Peja, 26. maj 2020 16:10)

    # Link komentara

  178. Mr. Bojangles.A ti komso nisi uzeo loptu u ruke a kamoli video uzivo utakmicu.Da nisu izmislili tastaturu ti bi vegetirao...
    (CUPRIJA TOWN, 26. maj 2020 16:33)

    # Link komentara

  179. Nemate pojma koliko uzivam dok citam kako navijaci Partizana pisu o karmi. Ovakvo njihovo pisanije sam prizeljkivao svih onih godina kada su krali, otimali i smejali se.
    (Rakovcanin, 26. maj 2020 16:07)

    mi krali, otimali? 1 x EL + 4 x FF i 13x uzastopno u EL?
    pa yes, tako smo uspeli...
    ali kako god, znamo svi ko voli da krade i čiji su navijači dobili nadimak koji zaslužuju. u skladu s tim na koji način osvajaju trofeje..
    (anti gurbet, 26. maj 2020 16:37)

    # Link komentara

  180. Nemojte samo da Maljkovic brine o interesima Partizana. Daleko mu lepa kuca . Zbog takvih dusebriznika njega, pokojnog Stankovica , Djilasa dok je bio predsednik saveza i slicnih, mi i jesmo u problemu ali polako, proci se i njihovo
    (matori 2, 26. maj 2020 16:38)

    # Link komentara

  181. Zenit ima pomoc od sponzora.
    (Will Mosley, 26. maj 2020 16:49)

    # Link komentara

  182. Koja dva balvana. Znači vi mislite da je zvezda ubila stotine hiljade ljudi kako bi i ove godine igrala EL?! 
    (petarczv, 26. maj 2020 14:46) 

    Da, upravo to mislimo. Inace tvoja Zvezda je prva rekla da ne treba nastaviti sezonu a sad se radujete igranjem u Evroligi kao da ste osvojili istu.
    (Will Mosley, 26. maj 2020 16:50)

    # Link komentara

  183. Opa sada i pokojni Bora Stanković ne valja.
    Dobro je da pokojni Radojica Nikčević, kum Darka Šarića i prekucač šasija valjaju uz Maga koji srpsku košarku poslao na dno.
    Kakvih psihopata ima, strašno.
    (nemi posmatrač, 26. maj 2020 16:51)

    # Link komentara

  184. Lutko, nemoj da izvlačiš stvari iz konteksta. Vi se, zapravo, radujete virusu kao da ste ga sami sejali po svetu... 

    I to dovoljno govori o vama.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2020 16:03)

    Tako je, sto bi rekli jedno brdo, dva univerzuma.
    (Will Mosley, 26. maj 2020 16:51)

    # Link komentara

  185. Niti ovakva bahatost, arogancija, zluradost, spinovanje i, nadasve, lupetanje. Na kraju, vi ste jedina grupa ljudi u univerzumu koja se raduje koroni. 

    To sasvim dovoljno govori o vama.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2020 16:00)

    Tako je, lepo receno, sve potpisujem.
    (Will Mosley, 26. maj 2020 16:52)

    # Link komentara

  186. Vi ste toliko ostrašćeni da to nije normalno.Čak i činjenicu pretvarate u 
    LAŽ - Cedevita je kao finalista ABA lige IGRALA te godine EL!!!!!!!!!
    (Tex Willer, 26. maj 2020 15:20)

    Isto kao sto je Buducnost igrala 1999. godine ili Cibona one sezone kad je bila sampion. Ovo je cetvrti put da Zvezda bespravno ide u Evroligu.
    (Will Mosley, 26. maj 2020 16:54)

    # Link komentara

  187. (Mr. Bojangles, 26. maj 2020 16:00)

    De ti titula?
    (Kurlebalo, 26. maj 2020 16:55)

    # Link komentara

  188. Bartomeu je boravio u Beogradu prilikom potpisivanja ugovora o održavanju final fora elitnog evrpopskog takmičenja 2018 god u srpskoj prestonici i tada je izjavio.

    "Partizan je dugo godina bio evroligaš. Pred početak sezone pitali su nas da učestvuju u Evrokupu i mi smo im uputili pozivnicu. Međutim kasnije su promenili odluku. Tako da im želim mnogo sreće u Fiba liga šampiona ove a i narednih sezona".

    Ja stvarno ne znam sta vam nije jasno grobari.
    (narikačejug, 26. maj 2020 17:07)

    # Link komentara

  189. Era sa drmanjem konstrukcije, pljuvanjem i gadjanjem mokraće, pp aparatima, uvodjenjem 5na3, uvodjenjem navijača da biju protivničke igrače na zagrevanju, uvodjenju četvorokoraka....i sve je to tako normalnooo za vas. Ali šta drugo i očekivati od vas
    (mali mali, 26. maj 2020 17:59)

    # Link komentara

  190. (Tex Willer, 26. maj 2020 15:55)

    Mnogo bre prijatelju čitaš stripove! Ti si našao da deliš klubove na velike i male a ne znaš ni gde si šupalj.
    (Nebojsa, 26. maj 2020 18:02)

    # Link komentara

  191. Treba samo jos jace voleti Partizan
    (pera, 26. maj 2020 18:11)

    # Link komentara

  192. Era sa drmanjem konstrukcije, pljuvanjem i gadjanjem mokraće, pp aparatima, uvodjenjem 5na3, uvodjenjem navijača da biju protivničke igrače na zagrevanju, uvodjenju četvorokoraka....i sve je to tako normalnooo za vas. Ali šta drugo i očekivati od vas
    (mali mali, 26. maj 2020 17:59

    Sva sreca pa je mnogo ranije zavrsena era sa gepekovanjem sudija,zatvaranjem i samaranjem u svlacionicama,pljuvanjem,stipanjem i pretnjama na parketu ili utrcavanje s klupe i udaranje protivnika s ledja,na kvarno i to u finalu,gde je protivnik bolji akter.Na sve to,politicke strukture cute,skrivaju krivce i ne upucuju ih u zatvor,kao u svakom normalnom svetu,vec ih postavljaju za predsednike KSS i tog kriminalnog kluba,kome se sve moglo,od otimanja igraca,do svih kriminalnih radnji,koje sam nabrojao i koje nisam.Izgleda da vam jako puno nedostaju ta vremena kada ste plivali u brlogu i snalazili se kako samo vi umete.Sve je to normalno samo za vas jer ste jednostavno takvi ali cim krene posteno takmicenje,godinama vas nema.
    (Istina, 26. maj 2020 18:22)

    # Link komentara

  193. Gasprom = Zenit prema tome glupo je pitanje o zasluzi.
    (Misko, 26. maj 2020 19:08)

    # Link komentara

  194. ovo samo u srbiji mozes da cujes/procitas, odrastite ;)
    (najjaci, 26. maj 2020 23:46)

    # Link komentara

  195. Era sa drmanjem konstrukcije, pljuvanjem i gadjanjem mokraće, pp aparatima, uvodjenjem 5na3, uvodjenjem navijača da biju protivničke igrače na zagrevanju, uvodjenju četvorokoraka....i sve je to tako normalnooo za vas. Ali šta drugo i očekivati od vas
    (mali mali, 26. maj 2020 17:59

    Sva sreca pa je mnogo ranije zavrsena era sa gepekovanjem sudija,zatvaranjem i samaranjem u svlacionicama,pljuvanjem,stipanjem i pretnjama na parketu ili utrcavanje s klupe i udaranje protivnika s ledja,na kvarno i to u finalu,gde je protivnik bolji akter.Na sve to,politicke strukture cute,skrivaju krivce i ne upucuju ih u zatvor,kao u svakom normalnom svetu,vec ih postavljaju za predsednike KSS i tog kriminalnog kluba,kome se sve moglo,od otimanja igraca,do svih kriminalnih radnji,koje sam nabrojao i koje nisam.Izgleda da vam jako puno nedostaju ta vremena kada ste plivali u brlogu i snalazili se kako samo vi umete.Sve je to normalno samo za vas jer ste jednostavno takvi ali cim krene posteno takmicenje,godinama vas nema.
    (Istina, 26. maj 2020 18:22)

    sto dovodi do zakljucka da su zvezda i partizan zajedno sa njihovim pristalicama obican tumor ovog drustva
    (kolovrat, 26. maj 2020 23:48)

    # Link komentara

  196. molim grobare da se urazume.ni po jednom parametru nisu zaslužili da igraju evro-ligu jer ništa nisu ni osvojili osim što su ukrali kup koraća.da imali su šansu da se plasiraju u evro-ligu,ali to je sve bilo krajnje neizvesno,gde piše da bi u plej ofu izbacili mornar ili budućnost ili zvezdu? gde piše da bi prošli i četvrt-finale evro-kupa protiv uniksa? igrala je zvezda i polufinale protiv tog uniksa 2014 i imala je plus 12 u prvom meču paje ipak ispala.uniks je iskusna i neugodna ekipa,a igrali su u par navrata evro-ligu u novom formatu,a partizan još nije.dakle partizan može da se žali na lošu sreću,ali nikako na zvezdu jer ni po jednom kriterijumu nije mogao on umesto zvezde da igra evro-ligu naredne sezone u situaciji kada je ova sezona poništena,a najveći gubitnik ove godine je svakako efes koji je igrao najbolju košarku i imao je realne izglede da postane prvak evrope
    (slobinator, 27. maj 2020 18:14)

    # Link komentara