1. :)))))
    e, vala, jesam nepopravljivi optimista - skoro da sam poverovao u to da bi i vjesnikovi svedoci imali kapacitet da ukapiraju kako organizovanje završnice evrolige donosi veći profit, od tv prava i marketinga, nego završnica kupa bore drljače, a da je, podrške što se tiče, svejedno, jer se igra bez prisustva publike...
    (mladići borovi, devojke jele, 24. maj 2020 14:36)

    Da li si realan? TV prava i marketinska prava su iskljucivo vlasnistvo Evrolige. Organizator nema ama bas nikakav profit od toga. Isklucivi profit organizatora jeste publika, odnosno turisti, kojih nece biti, jer iako se ista bude igralo igrace se pred praznim tribinama. Zalostan si. Drzava pokusava da ugura CZV u sledece izdanje Evrolige. Sva sreca pa u tome nece uspeti. Sto ste igrali, igrali ste. Dovidjenja, odnosno zbogom. Evroligu vise videti necete.
    (Merkator, 24. maj 2020 15:19)

    # Link komentara

  2. (Posle sutra, 24. maj 2020 13:43)








    :)))))
    e, vala, jesam nepopravljivi optimista - skoro da sam poverovao u to da bi i vjesnikovi svedoci imali kapacitet da ukapiraju kako organizovanje završnice evrolige donosi veći profit, od tv prava i marketinga, nego završnica kupa bore drljače, a da je, podrške što se tiče, svejedno, jer se igra bez prisustva publike...
    (mladići borovi, devojke jele, 24. maj 2020 14:36)

    # Link komentara

  3. @Moka Zvezda lobira preko države koja je omogućila Partizanu najveći bužet u istoriji, kako se i sam Ostoja opozicionar hvali. A iza Partizana staju svi najjači klubovi evrope, zbog dva čoveka, od kojih jedan nikad nije imao ništa sa Partizanom. Ajde bar malo realnosti ubaci u svoje izjave. Malo.
    (Stomak, 24. maj 2020 00:02)

    Cekaj ti decku kazes da bude realan. Ajde moilim te, objasni mi po kom rezonu drzava trazi zavrsnicu Evrolige koja ce je mnogo kostati, a u kojoj klub iz Srbije nema ni promil sansi da ucestvuje, a ne trazi zavrsnicu Evrokupa, gde je klub iz Srbije u najboljoj poziciji za osvajanje takmicenja? Malo ce biti da ti nisi realan i da ne vidis da drzava podmece klipove jednom klubu.
    (Posle sutra, 24. maj 2020 13:43)

    # Link komentara

  4. dina, Partizan je u Evropi veoma poštovan. I u interesu uprave EL je da pozovu Partizan pre Zvezde. Isto kao što bi pre pozvali Virtus nego Armani.
    To možda nije najpoštenije, ali ni EL nije najpošteniji format takmičenja.
    Briga njih realno za rezultate u nacionalnim ligama. Mogu da pozovu koga hoće. A, cilj je da se zaokruži broj stalnih učesnika na duži rok i da naprave nešto slično NBA ligi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 22. maj 2020 19:17)

    Jesi li svestan kakvu glupost si napisao?Limarima ide na ruku tadicija i rejting kluba? Zemljace,vi EL u ovom formatu nikada niste ni igrali a pre dve godine ste osvojili fenjer u EK i kakav vam je to rejting i tradicija,dok je Zvezda tukla apsolutno sve najbolje klubove u ligi. A tek o navijackoj bazi...pa zvezdasa ima duplo vise od limarije,uostalom,drze evropski rekord po broju gledaoca i svi znaju da prave najbolju atmosferu u Evropi.Malo si se pogubio od ove gluposti sto vam neko servirao ali shvati da nema nista od toga.EL se nece nastaviti a naredne sezone ce igrati sve isti timovi koji su i igrali ove.
    (Objasnjenje, 23. maj 2020 21:35)

    Na kraju ce po zvezdasima ispasti da je Zvezda vece ime od Partizana u kosarci. Nemaju tu mnogo veze ni titla prvaka Evrope nisvi moguci rekordi, jedino je bitno secanje na 4-5 godina igranja Evrolige. Ne bas uspesnog ali igranja. Ajde zvezdasi oladite malo, u kosarci ste niko i nista. Rang Zelene Gore.
    (Mesopotamac, 24. maj 2020 12:35)

    # Link komentara

  5. @Moka Zvezda lobira preko države koja je omogućila Partizanu najveći bužet u istoriji, kako se i sam Ostoja opozicionar hvali. A iza Partizana staju svi najjači klubovi evrope, zbog dva čoveka, od kojih jedan nikad nije imao ništa sa Partizanom. Ajde bar malo realnosti ubaci u svoje izjave. Malo.
    (Stomak, 24. maj 2020 00:02)

    Ajde malo ukluci vijugu. Da drzava hoce da pomogne Partizanu, poslala bi ponudu za organizaciju Evrokupa, posto u Evroligi Zvezda nema ama bas nikakve sanse za bilo sta , a u Evrokupu, Partiazn ima pol poziicju. Znaci ti si taj koji treba da ukljuci realnost a iskljuci ostrascenost.
    (Moka, 24. maj 2020 12:05)

    # Link komentara

  6. @Moka Zvezda lobira preko države koja je omogućila Partizanu najveći bužet u istoriji, kako se i sam Ostoja opozicionar hvali. A iza Partizana staju svi najjači klubovi evrope, zbog dva čoveka, od kojih jedan nikad nije imao ništa sa Partizanom. Ajde bar malo realnosti ubaci u svoje izjave. Malo.
    (Stomak, 24. maj 2020 00:02)

    # Link komentara

  7. Jesi li svestan kakvu glupost si napisao?Limarima ide na ruku tadicija i rejting kluba? Zemljace,vi EL u ovom formatu nikada niste ni igrali a pre dve godine ste osvojili fenjer u EK i kakav vam je to rejting i tradicija,dok je Zvezda tukla apsolutno sve najbolje klubove u ligi. A tek o navijackoj bazi...pa zvezdasa ima duplo vise od limarije,uostalom,drze evropski rekord po broju gledaoca i svi znaju da prave najbolju atmosferu u Evropi.Malo si se pogubio od ove gluposti sto vam neko servirao ali shvati da nema nista od toga.EL se nece nastaviti a naredne sezone ce igrati sve isti timovi koji su i igrali ove.
    (Objasnjenje, 23. maj 2020 21:35)
    A vi i rejting u košarci hahaha pa za vas nisu ni čuli
    (Koja, 23. maj 2020 22:31)

    # Link komentara

  8. Realno gledano, na ruku Partizana ide pre svega tradicija i rejting kluba u Evropi, kao i navijačka baza. Bez obzira na slabije rezultate poslednjih nekoliko godina, Partizan je u Evropi veoma poštovan. I u interesu uprave EL je da pozovu Partizan pre Zvezde. Isto kao što bi pre pozvali Virtus nego Armani.
    To možda nije najpoštenije, ali ni EL nije najpošteniji format takmičenja.
    Briga njih realno za rezultate u nacionalnim ligama. Mogu da pozovu koga hoće. A, cilj je da se zaokruži broj stalnih učesnika na duži rok i da naprave nešto slično NBA ligi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 22. maj 2020 19:17)

    Jesi li svestan kakvu glupost si napisao?Limarima ide na ruku tadicija i rejting kluba? Zemljace,vi EL u ovom formatu nikada niste ni igrali a pre dve godine ste osvojili fenjer u EK i kakav vam je to rejting i tradicija,dok je Zvezda tukla apsolutno sve najbolje klubove u ligi. A tek o navijackoj bazi...pa zvezdasa ima duplo vise od limarije,uostalom,drze evropski rekord po broju gledaoca i svi znaju da prave najbolju atmosferu u Evropi.Malo si se pogubio od ove gluposti sto vam neko servirao ali shvati da nema nista od toga.EL se nece nastaviti a naredne sezone ce igrati sve isti timovi koji su i igrali ove.
    (Objasnjenje, 23. maj 2020 21:35)

    # Link komentara

  9. Pa šta vi pričate,kakva zatvorena liga kao u NBA,pa to je jedna država pa mogu da zatvore ligu a u Evropi ima na desetine država u kojima bi klubovi se trebali boriti kroz svoja prvenstva da uđu u evro ligu.Dali su ti klubovi bogom dani da samo oni mogu igrati evro ligu kao da su oni izmislili košarku.To ko je izmislio treba da bude fizički sprečen jer je ovo atak na samu košarku i potencijalno njeno uništenje.
    (Ljubomir, 23. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  10. A sta bi bilo da je Partizan osvojio Evrokup a Zvezda ABA ligu?
    (Miki, 23. maj 2020 01:26)

    Hajde naucite vec jednom nesto sto je ponovljeno stotinu puta. ABA vise NEMA prolaz ka Evroligi. Prolaz ka Evroligi je Evrokup. Sve i da Buducnost ili Zvezda osvoje ABA, a Partizan osvoji ili udje u finale Evrokupa, Partizan je ucesnik Evrolige. Rezultati iz ABA su NEBITNI. Jedino u slucaju da nijedan klub iz ABA ne dodje do finala Evrokupa onda bi se ucesnik Evrolige trazio iz redova ABA, ali to ne mora da bude prvak nego ekipa koja bi dobila WC. Teoretski to bi mogla da bude i sestoplasirana ekipa. Ne mora da bude ekipa koja ce osvojiti ABA. Jel jasnije malo?
    (Boske, 23. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  11. Ne znam sta vam ovde nije jasno. Igrace onaj ko da najvise para Bartomeu. Ili onaj ko uspe najbolje da izlobira. Javna je tajna da Partizan nije sedeo skrstenih ruku. Da za njega lobiraju Fenerbahce i PAO (Obradovic), Barsa i Real (Bodiroga), CSKA (odnosi dva kluba), ali pre svega Divac, koji je zajedno sa Obradovicem i Bodirogom spona sa Bartomeuom. Sa druge strane Zvezda nema nikoga kobi sa sportske strane stao iza nje, pa je to pokusano sa drzavnim vrhom, koji je potpuno nerezonski predlozio odigravanje zavrsnog turnira Evrolige umesto Evrokupa, kako bi na taj nacin Zvezdi bar malo odskrinuli vrata. Jedina Zvezdina sansa jeste nastavak sezone i bas me interesuje hoce li sada Covic promeniti pricu o tome da se ne treba igrati ukoliko Evroliga donese odluku o nastavku takmicenja.
    (Moka, 23. maj 2020 13:52)

    # Link komentara

  12. Lex specialis da napravi vrhovni mecena. Da zabrani bilo kom klubu da predstavlja Srbiju, osim onoga koji on izabere, a čiji je vlasnik multipotentni Nebojša...
    (Josarian, 23. maj 2020 12:56)

    # Link komentara

  13. Moze ali juce. Da li je ovo izvor od onog nepoznatog amera sto igra u Italiji i njegovo misljenje? Od ovoga nema apsolutno nista jer EL se ponistava i krece na jesen sa istim klubovima koji su i igrali ove sezone.Jedino ako neko ne buse zeleo da igra,iz raznih pobuda,moze neko da udje umesto njega,drugacije nikako.
    (Istina, 23. maj 2020 12:52)

    # Link komentara

  14. @Pa lakse im je sa Partizanom.. a i imaju veću gledanost u djelovima bivsih SFRJ republika, gdje nema srpskog življa..
    (djuro, 23. maj 2020 03:09) # Link komentara

    Sta sa tim, Partizan je gledan u celom svetu.
    Srpski Boston Djuro. To nam je za ponos.
    I u aba ligi puni dvorane od Ljubljane do Skoplja.
    Ne razumete vi to Djuro moj dobri.
    (Duka, 23. maj 2020 09:00)



    Ma razumim ja sve to.. i je Boston, samo nije srpski..
    Pravilnije i lipše bi bilo reć “Jugoslovenski”!
    (djuro, 23. maj 2020 11:40)

    # Link komentara

  15. Partizan prvi u ABA na tabeli, pobednik Superkupa na pocetku sezone, osvajac domaćeg kupa, najbolji u EC u momentu prekida.
    Rezultatima do prekida takmičenja definitivno ispred KKCZ
    (Fred, 23. maj 2020 11:29)

    # Link komentara

  16. šta je, tečo, zvezdinih 5 osvojenih prvenstava i 2 kupa srbije, 4 osvojene aba lige i 4 učešća u evroligi u poslednjih 5 sezona, u odnosu na nedostižna 3 kupa srbije koje je osvojio kk partizai, a da se ne pominje grandiozni uspeh - ona herojska pobeda u samo 10 utakmica u kupu fore drljače!
    (mladići borovi, devojke jele, 23. maj 2020 10:49) # Link komentara

    Sve, sve ali teco. hahahahah
    Ma sta da ti repliciram boricu, necu i tacka. Ti si meni jedan veseljak koji zasluzuje jedan plusic.
    (Karaburac, 23. maj 2020 10:59)

    # Link komentara

  17. Vidite panteri, vama sportski rezultati ne idu na ruku, tu je Partizan u velikoj prednosti.
    (Karaburac, 23. maj 2020 09:40)




    :)))))
    takoe!

    šta je, tečo, zvezdinih 5 osvojenih prvenstava i 2 kupa srbije, 4 osvojene aba lige i 4 učešća u evroligi u poslednjih 5 sezona, u odnosu na nedostižna 3 kupa srbije koje je osvojio kk partizai, a da se ne pominje grandiozni uspeh - ona herojska pobeda u samo 10 utakmica u kupu fore drljače!
    (mladići borovi, devojke jele, 23. maj 2020 10:49)

    # Link komentara

  18. Ja sam pisao da će se razne igre igrati. Pitanje je da li je ova info u tekstu potpuno tačna... ja mislim da je predgrađe imalo veću šansu da ostane u EL, nego što smo mi imali da uđemo ali pre jedno mesec dana... tada se pozivalo na poništavanje ABA (samo dva tima u ligi su želela ovo) kako ne bi bilo uslova za EL da odluči na onovu rezulatata u Jadranskoj... sada se situacija malo promenila, pošto se ne zna hoće li se EL nastaviti, odlazak avio kompanije sa mesta gl. sponzora, priče o Zenitu i Gaspromu... tako da Pamesa i Czvbgd imaju stvarno najklimavija mesta ... i zatim su počeli neki neozbiljni ali i ozbiljni strani "insajderi"da govore kako će se gledati rezultati u EK, ali da Virtus ima 90 posto pozivnicu i kako EL ne može da preskoči Partizan (koji je imao najbolje rezultate i verovatno bi oavojio takmičenje) jer bi se time obeshrabrilo još više klubova da igraju EK. Otud mala panika od početne arogantnosti kod vrhovne limenke, koja je od pojave epidemije zadovoljno vrtela prstima. Zanimljivo je da sam čuo da postoje tri kluba sa A licencom koja se zalažu za KKP, što po meni nema nikakvu težinu, jer je slično bilo i prošle pa ušao velikan Zenit... nije nemoguće da oba kluba igraju EL, ali nije ni toliko verovatno... sada je sve verovatnije da samo oni koji su bez A licence nemaju nimalo sigurnu poziciju... iako sezona nije završena, ipak je odigran ogroman deo iste...u ABA 90 posto u evroliginim takmičenjima 80... tako da do tada postignuti rezultati već imaju težinu i značaj. E sad za priče o Divcu i razgovorima sa Bartomeuom i nekim EL ekipama ne znam, ali sam na više mesta čitao isključivo komentare o tome... ne verujte svemu što pričitate, ni ovome što mi ovde pišemo iz druge ili treće ruke. :) Moja želja je 24 kluba u EL, stari sistem za sledeću sezonu, da bar gledamo takmičarske tekme ko nekad, a ne radiredovanje ko sad u poslednjoj trećini sezone, kada samo klubovi koji imaju šansu zapinju, a ostali lade ...a. Ali od toga vrv nema ništa. Iskreno, mislim da je retuzultatima u oba takmičenja jasno da je Partizan zaslužio EL ove sezone od ekipa sa Jadrana, za ostale mi je ok i ako uđu i ako ne uđu...
     (Srđa Zlopogleđa, 23. maj 2020 10:46)

    # Link komentara

  19. Pročitajte pravilnik evroliga. Ako se prekine sezona svi učesnici igraju ponovo. Nema tu šta drugo. Žao mi je partizana ali tako je
    (mića, 23. maj 2020 09:00)

    Nisam čitao pravilnik, moguće je da če tako i da bude. Ali mislim da to važi za timove sa A licencom. Ostalu boraniju mogu da šutnu kad hoće. Uostalom, ako je sve jasno, zašto odugovlače sa objavom. Nepotrebna su sastančenja.
     (Aleksandar, 23. maj 2020 10:10)

    # Link komentara

  20. Vidite panteri, vama sportski rezultati ne idu na ruku, tu je Partizan u velikoj prednosti. Vama ostaje da grebete da se nastavi aba liga. E sad, posle svega izrecenog i prevelike brige za stanovnistvo, bezanja i kukanja, tesko cete prevaliti preko usta da zelite na megdan.
    U stvari, mozete vi to, srama nikada niste imali, obraz ste izgubili 2011. ponos vam pogazio Covic.
    Potrebna je samo jedna legenda, tv i jutarnji program.
    Mozete vi to samo zategnite onu stvar.
    (Karaburac, 23. maj 2020 09:40)

    # Link komentara

  21. Od one sezone kad nam je za dlaku izmakao plasman u osam, svake naredne sezone slusamo vec od januara kako nam je ABA liga glavno takmicenje, a EL, bar prema izjavama ljudi u zvezdi ispada nekako sporedno. Daleko pre kraja EL krecemo da igramo kao tek radi reda. To se usadi u glave igraca, ali i navijaca i onda je normalno da padne interesovanje Cak i ako se to misli, ne sme javno da se kaze vec treba svaku utakmicu u EL igrati kao da je odlucujuca. U suprotnom, ako se ovako nastavi, moglo bi skupo da nas kosta.
     (Bocko, 23. maj 2020 09:33)

    # Link komentara

  22. Verovatno da je tako.
     (mufljuz, 23. maj 2020 09:31)

    # Link komentara

  23. Komentari partizanovaca su mi najdrazi...
    Pisu da je Partizan igrama zasluzio EL. Kakvim igrama? Je li osvojio nesto? ABA? EK? NBA? Da, bili ste prvi, ali ko vam garantuje da bi uzeli trofeje??? Mnogo jace evropske i svetske ekipe (u bilo kom sportu) bile su blize trofeju pa su ostali kratkih rukava...
    Ko god bude igrao sledece sezone EL, bilo Partizan ili Zvezda, NEZASLUZENO JE!
    A zasto? Zato sto sezona nije zavrsena, zato sto niko nije uzeo trofej, i zato sto nije na terenu ostvaren plasman!!! Tacka!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Don 'Wardaddy' Collier, 23. maj 2020 09:02) # Link komentara

    Ako su ti komentari partizanovaca najdrazi evo ti jos jedan.
    Ko je najbolji u aba ligi vidi se po tabeli. Isto kao za vreme bombardovanja 1999. Hocemo li taj plej of da zavrsimo? Necete. E onda ok.
    Hocemo da zavrsimo ovo prvenstvo ali vi bezite. I sta sad, ko je najbolji?
    Pobegulje koje love na pokvaren nacin? Jok more, tacka je stavljena samo ti niko nije rekao.
    (Djalma, 23. maj 2020 09:25)

    # Link komentara

  24. Komentari partizanovaca su mi najdrazi...
    Pisu da je Partizan igrama zasluzio EL. Kakvim igrama? Je li osvojio nesto? ABA? EK? NBA? Da, bili ste prvi, ali ko vam garantuje da bi uzeli trofeje??? Mnogo jace evropske i svetske ekipe (u bilo kom sportu) bile su blize trofeju pa su ostali kratkih rukava...
    Ko god bude igrao sledece sezone EL, bilo Partizan ili Zvezda, NEZASLUZENO JE!
    A zasto? Zato sto sezona nije zavrsena, zato sto niko nije uzeo trofej, i zato sto nije na terenu ostvaren plasman!!! Tacka!!!
     (Don 'Wardaddy' Collier, 23. maj 2020 09:02)

    # Link komentara

  25. Pa lakse im je sa Partizanom.. a i imaju veću gledanost u djelovima bivsih SFRJ republika, gdje nema srpskog življa..
    (djuro, 23. maj 2020 03:09) # Link komentara

    Sta sa tim, Partizan je gledan u celom svetu.
    Srpski Boston Djuro. To nam je za ponos.
    I u aba ligi puni dvorane od Ljubljane do Skoplja.
    Ne razumete vi to Djuro moj dobri.
    (Duka, 23. maj 2020 09:00)

    # Link komentara

  26. Pročitajte pravilnik evroliga. Ako se prekine sezona svi učesnici igraju ponovo. Nema tu šta drugo. Žao mi je partizana ali tako je
     (mića, 23. maj 2020 09:00)

    # Link komentara

  27. A sta bi bilo da je Partizan osvojio Evrokup a Zvezda ABA ligu?
    (Miki, 23. maj 2020 01:26)

    Опет би ККП ишао у Евролигу
     (Сигма, 23. maj 2020 08:54)

    # Link komentara

  28. @ (Ljubomir, 23. maj 2020 00:55)

    Nista cudno, tako je vec godinama, bogati kupe A licencu i u svom prvenstvu mogu biti poslednji ali igrace EL. EL ide ka tome da napravi zatvorenu ligu poput Nba gde nece biti smene klubova. Bice 16 ekipa sa A licencama koje ce stalno igrati EL a ostali Ek, Fiba Ls i to je to.
     (Admiral, 23. maj 2020 08:45)

    # Link komentara

  29. Zvezda sigurno igra evroligu,gazprom je sponzor sledece sezone
    (Buxna, 22. maj 2020 23:09) # Link komentara

    Hahahahah Kralj.
    Slusaj, ti nisi panter ti si lav.
    (Sah-mat, 23. maj 2020 07:55)

    # Link komentara

  30. EL prekinuti a ABA ligu nastaviti sve dok C.Zvezda ne bude prva.
    (Ložač, 23. maj 2020 07:33)

    # Link komentara

  31. Sačekati taj ponedeljak i videti šta će se odlučiti, pa tek onda komentarisati.
    Jedino izvesno da nikakav trenutni plasman ništa ne odlučuje.
    Parizan je ove godine igrao najbolju košarku, neka priča ko šta hoće, ali to ne donosi prevagu, nego koga pozovu, taj igra.
    Nadali smo se i prošle godine, pa uzeše Zenit.
    (Loznica, 23. maj 2020 06:54)

    # Link komentara

  32. Zasto su ta tri kluba u opasnosti, a ne Asvel? Ako je Zvezda u opasnosti zbog plasmana u ABA ligi, u Francuskoj LNB je Monaco prvi u trenutku prekida!?
    (Pierre, 22. maj 2020 22:43)

    Gotovo je. Ne smarajte kmecavci Covicevi.
     (Mister Y, 23. maj 2020 06:28)

    # Link komentara

  33. Partizan se gasi? Super...
    (oberin martel, 22. maj 2020 23:01)

    Ti se gasis majstore. Pucas od muke. Ne naprezi se, mozes da prdnes.
     (Mister Y, 23. maj 2020 06:25)

    # Link komentara

  34. Ајте сви заједно, к'о Остоја да лајете...АВ АВ АВ АВ АВ....
    (Алекса, 22. maj 2020 23:27)

    Samo ti laj, ali nemoj mnogo da zines.
     (Mister Y, 23. maj 2020 06:23)

    # Link komentara

  35. Partizan u FIBU, zvezda u limbu, i gotovo..... ULEBU su za sada zatvorena vrata.
    (Made in Serbia, 23. maj 2020 05:51)

    # Link komentara

  36. Za razliku od Zvezde,Partizan je svaku sezonu igranja evrolige zasluzeno osvoio na terenu,a Zvezda je prvo pojavljivanje u evroligi dobila na poklon od bratskog im tima CIBONE.
    (TARAS, 23. maj 2020 05:27)

    # Link komentara

  37. Pa lakse im je sa Partizanom.. a i imaju veću gledanost u djelovima bivsih SFRJ republika, gdje nema srpskog življa..
    (djuro, 23. maj 2020 03:09)

    # Link komentara

  38. covic na aparatima
     (Ako su ruze, procvetace..., 23. maj 2020 03:02)

    # Link komentara

  39. Lepo je sanjati, kao Taci sto sanja! Covic je odavno kupio A licencu, tako da KKCZ i ove i sledece je u EL! Nemoj te da lozite grobuse, nijem je lako!
    (Kontras, 23. maj 2020 02:46)

    # Link komentara

  40. Sa ovih prostora, bivsa Juga, ima bar 20 igraca koji mogu da konkurisu za najbolje ikada u istoriji evropske kosarke, a treneri su ubedljivo najbolji, cak i danas. No, dodjosmo da nemamo niti jedan klub u EL. Dodjosmo da nas neki levaci gaze i budu ispred nas. Tuga.
    U grobu se prevrce jedan Kreso Cosic, Drazen i Mirza Delibasic, a Kica, Praja, Divac, Bodiroga,da ne nabrajam dalje zbog broja dozvoljenih karaktera, suze pustaju.
    (Marko, 23. maj 2020 02:17)

    # Link komentara

  41. Meni je dokaz da čim ovi tastatura groblje pominju pantere znam da je frustracija još uvek jaka i da će ostati doveka
    (Leka, 23. maj 2020 01:33)

    # Link komentara

  42. Bice opet grobari KME, KME, KME, sto trcite pred rudu...
     (mich, 23. maj 2020 01:28)

    # Link komentara

  43. Hahaha, sve bi to bilo lepo po grobare, da na kraju nema ovog znaka pitanja, pritom ako se prekine EL svi ostaju sigurno, koji su igrali teku u sezonu...
     (mich, 23. maj 2020 01:27)

    # Link komentara

  44. A sta bi bilo da je Partizan osvojio Evrokup a Zvezda ABA ligu?
     (Miki, 23. maj 2020 01:26)

    # Link komentara

  45. Zvezda sigurno igra evroligu,gazprom je sponzor sledece sezone
    (Buxna, 22. maj 2020 23:09)
    Gasprom tj nis je sponzor Partizana u kosarci ne Zvezde,tako da po toj tvojoj logici ostado ste bez EL.
     (Drzavni projekat garavi sokak, 23. maj 2020 01:03)

    # Link komentara

  46. Ne mogu da verujem kakvo je ovo ruglo od sporta postalo.Dobiješ licencu da si siguran učesnik u evro ligi,pa tako možeš biti i zadnji u svom prvenstvu ti imaš sigurno mesto u evro ligi.Prosto smešno da smešnije ne može biti.Uništavaju tako lep sport naočigled svih i niko ništa nepoduzima da to spreči.
    (Ljubomir, 23. maj 2020 00:55)

    # Link komentara

  47. covek je u shumi i izbori su bas blizu,zar ne?
     (milutin prvovencani, 23. maj 2020 00:29)

    # Link komentara

  48. ..iskreno, da je Partizan zaslužio da udje u evroligu, realno jeste (trenutno najbolji u obe lige koje vode u EL), da Zvezda nije zaslužila da ispadne, to takodje. Ima više nego solidnu sezonu u EL i ima bar 6 klubova koji pre nje treba da ispadnu, ali svi znamo kakvo je takmičenje u pitanju, da su rezultati manje bitni od budžeta. Samo se bojim da ne ostanemo i bez Zvezde i bez Partizana u EL. Večni bezobrazluk i nepravda evropske košarke prema nama
     (nMe, 23. maj 2020 00:20)

    # Link komentara

  49. Od ove sezone sampion ABA nema sigurnu prohodnost u EL, sve zavisi od specijalne pozivnice, tj. sve zavisi od toga ko bude jace lobirao i ko bude doneo vise novca. Iza Partizana stoje mnoge kosarkaske legende koje lobiraju u ULEB-u, ali iza zvezde stoji drzava, dvostruko veci budzet. Tako da odluka o prekidu ili nastavku sezone ne donosi odluku o tome ko ce iz ABA u EL.
     (Igor Obrenovac, 23. maj 2020 00:16)

    # Link komentara

  50. Zvezda sigurno igra evroligu,gazprom je sponzor sledece sezone
    (Buxna, 22. maj 2020 23:09

    Pa GASPROM tj NIS-GASPROM je Partizanov sponzor. Nije ti ovo fudbal.
    (Sale Despot, 23. maj 2020 00:00)

    # Link komentara

  51. Cekajte pise da u Evroligu ide najbolji iz Evrokupa, a sta u slucaju da se prekine aktuelna sezona, kako ce se onda odluciti ko iz EK ide u Evroligu? Po prikazanim rezultatima Partizan je najbolja ekipa Evrokupa i kao takav bi trebao da ucestvuje u eliti sledece sezone.
     (Will Mosley, 22. maj 2020 23:51)

    # Link komentara

  52. Koliko god da to lepo zvuci ja nisam optimista povodom toga, jer sve vise sam blizi misljenju da ce doneti odluku da se sezona prekida sto bi bilo nepravedno i neposteno pre svega prema Partizanu jer ce onda ostati bez Evrolige a taj klub je najvise zasluzio da igra tamo. Kazem bilo bi nepravedno da se sezona ponisti iz razloga sto se fudbalska sezona u vecini drzava nastavlja, pa ako moze da se igra fudbal zasto ne bi mogla i kosarka, gde ima manje igraca na terenu, manji je teren a i publike ima daleko manje jer su i dvorane po kapacitetu manje od stadiona.
     (Will Mosley, 22. maj 2020 23:47)

    # Link komentara

  53. Zasto su ta tri kluba u opasnosti, a ne Asvel? Ako je Zvezda u opasnosti zbog plasmana u ABA ligi, u Francuskoj LNB je Monaco prvi u trenutku prekida!?
    (Pierre, 22. maj 2020 22:43)

    Zato sto je Asvel kao i Bajern dobio licencu 2 ili 3 godine nisam siguran (mrzi me da kopam po netu) i on je sigurni ucesnik iz FRA..
     (Petar, 22. maj 2020 23:44)

    # Link komentara

  54. Kamo lepe srece, i da Zvezda ostane bez Evrolige a i da se Partizan nadje u eliti.
     (Will Mosley, 22. maj 2020 23:42)

    # Link komentara

  55. Gurace oni klipove Partizanu i dalje ali mislim da je ovo pocetak jos jednog kraja najodvratnijeg kluba na svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj price, 22. maj 2020 19:17)

    Partizan se gasi? Super...
    (oberin martel, 22. maj 2020 23:01). Čovek misli na klub za koji navijaš od 2011.
    (xxx, 22. maj 2020 23:38)

    # Link komentara

  56. Naslov sasvim realan, da se ne lazemo..
     (.., 22. maj 2020 23:32)

    # Link komentara

  57. .aleksa,tebra,kolko visis na vestima o Partizanu i komentarises,pozlice ti od toliko sendvica,lose je to za probavu,ostavi se botisanja,pojedi nesto kuvano..
    (alekove pudlice, 22. maj 2020 22:05)

    И још једна ствар драге пудлице, вест почиње са "Звезда можда...."

    одакле вама пудлицама идеја да је ово вест о партизану?...


    Ајте сви заједно, к'о Остоја да лајете...АВ АВ АВ АВ АВ....
    (Алекса, 22. maj 2020 23:27)

    # Link komentara

  58. ...Todo hace pensar que si entra algún equipo nuevo será a costa de Estrella Roja, Valencia o Zenit. En Italia dan por hecho que el Virtus Bolonia será equipo de Euroliga la próxima temporada, veremos si es así y, en ese caso, en la plaza de quién.

    TAMBIÉN TE PUEDE INTERESAR

    Evo teksta pa prevedite, covek daje neku svoju analizu, ako ovo ili ako ono ... njihova preokupacija je Valensija jer u ugovoru stoji da bi igrali i dogodine moraju biti medju prvih 8 ... a nisu ... u ovome tekstu oni izbacuju i Zenit ...
    (Slobodan, 22. maj 2020 22:31)

    Ček, da pozovem ženu. Ona gleda španske serije.
    (Aleksandar, 22. maj 2020 23:10)

    # Link komentara

  59. Zvezda sigurno igra evroligu,gazprom je sponzor sledece sezone
    (Buxna, 22. maj 2020 23:09)

    # Link komentara

  60. Valensija gubi mesto jer nema odgovarajucu dvoranu, vise puta su obecavali da ce napraviti novu dvoranu za Evroligu, ali za sada nista ! Zvezda isto tako gubi jer nema ugovor sa Evroligom i slabija sa rezultatima od Partizana ! Zenit ostaje jer Gasprom postaje generalni sponzor Evrolige !!! Bajern i Asvel imaju ugovor na jos godinu dana !!!
    (primorska, 22. maj 2020 23:03)

    # Link komentara

  61. Gurace oni klipove Partizanu i dalje ali mislim da je ovo pocetak jos jednog kraja najodvratnijeg kluba na svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj price, 22. maj 2020 19:17)

    Partizan se gasi? Super...
    (oberin martel, 22. maj 2020 23:01)

    # Link komentara

  62. Realno i normalno je da partizan igra evroligu!!!
     (dejan, 22. maj 2020 22:59)

    # Link komentara

  63. Samo da mi neko kaze cime je to Partizan zasluzio Evroligu i ja cu prvi da budem da udje u to takmicenje! Jel osvojoo nesto? Bio prvi na tabeli u ABA ligi, pa? Koliko ja znam, resava se u play off-u o pobjedniku. Mnoge ekipe kalkulisu, racunaju da budu medju 4, a posvete se drugom takmicenju, vaznijem u tom momentu, kao Zvezda Evroligi. Evroliga donosi novac, ABA plasman u Evroligu. A kako, pa lijepo, ko osvoji ABA on ide. Je li Partizan osvojio? Nije!
    (kakone, 22. maj 2020 21:28)
    a reci ti nama pošto si pametan sta je to Zvezda uradila. Partizan realno jeste,a Zvezda sem što je pobegla od utakmice u podgorici ama bas nista
     (ajde sad ti, 22. maj 2020 22:57)

    # Link komentara

  64. Sad cemo mi Srbi pokazati ono najgore u nama, spletkaranje i ogovaranje jedni drugih kako bi upali u EL.
    Zbog ovih stvari nam treba jaka (regionalna) liga da ne bi mogli da nas ucenjuju kao zemlju/region ko ce uci u EL.

    Kao bivsi sportista mogu da kazem sledece:
    Nema sportskih razloga da Partizan ima prednost u odnosu na Zvezdu. Takmicenja nisu zavrsena, kako nisu zavrsena ne moze se pricati o tome ko je bolji vec samo ko je ostavio bolji utisak (a to u sportu ne pije vodu).

    Sa druge strane Zvezda na osnovu ucesca od ove godine u EL nema veca prava , bez obzira ako se takmicenje ponisti, od Partizana.

    Sve u svemu ako cemo po utisku oba kluba zasluzuju ucesce pre nekih A klubova ili onih koje licitiraju za spec. pozivnice.
    (tenis iz Londona, 22. maj 2020 22:16)
    batko,mani se (corava) posla ako me razumes
     (mi smo, 22. maj 2020 22:54)

    # Link komentara

  65. Para vrti gde burgija nece, zato se i gura Virtus, a i KKP izgleda jer drzava ozbiljne garancije daje ocigledno.
     (bvb, 22. maj 2020 22:45)

    # Link komentara

  66. Zasto su ta tri kluba u opasnosti, a ne Asvel? Ako je Zvezda u opasnosti zbog plasmana u ABA ligi, u Francuskoj LNB je Monaco prvi u trenutku prekida!?
    (Pierre, 22. maj 2020 22:43)

    # Link komentara

  67. Ko je ovo preveo i interpretirao??? Naprotiv, najmanja mogućnost od 3 iznete je da Partizan udje u EL.
    (dex, 22. maj 2020 21:40)

    Izgleda da si ti loše preveo i interpretirao.
     (Aleksandar, 22. maj 2020 22:40)

    # Link komentara

  68. znači Zvezda u fudbalu i košarkci u LŠ?
     (Psalms, 22. maj 2020 22:34)

    # Link komentara

  69. Además del Alba Berlín, que se jugará su continuidad en la fase final de la liga alemana, quedan en peligro el Estrella Roja, el Valencia y el Zenit. Los serbios iban por detrás del líder Partizan cuando se suspendió la ahora cancelada Liga Adriática, por lo que no pueden argumentar un mérito deportivo. Su gran implicación para intentar salvar la temporada con un torneo final en Belgrado puede jugar a su favor. Eso sí, parece difícil una Euroliga con Partizan y Estrella Roja. En cuanto al Valencia, el conjunto ‘taronja’ tenía la garantía de continuar en la Euroliga si acababa entre los ocho primeros, algo a lo que no podrá optar si se cancela el lunes la competición (iba 10?, a 1 victoria del 8?, en el momento de suspenderse la competición). Pero le perjudica que no se acabe la temporada, pues no podría alcanzar ese objetivo deportivo y queda vacante la plaza de la Eurocup. El Zenit, por su parte,fue invitado solo por un a?o pero el hecho de ser propiedad de Gazprom, probable próximo gran sponsor de la Euroliga en sustitución de Turkish Airlines , puede pesar de forma decisiva en su continuidad.

    Todo hace pensar que si entra algún equipo nuevo será a costa de Estrella Roja, Valencia o Zenit. En Italia dan por hecho que el Virtus Bolonia será equipo de Euroliga la próxima temporada, veremos si es así y, en ese caso, en la plaza de quién.

    TAMBIÉN TE PUEDE INTERESAR

    Evo teksta pa prevedite, covek daje neku svoju analizu, ako ovo ili ako ono ... njihova preokupacija je Valensija jer u ugovoru stoji da bi igrali i dogodine moraju biti medju prvih 8 ... a nisu ... u ovome tekstu oni izbacuju i Zenit ...
    (Slobodan, 22. maj 2020 22:31)

    # Link komentara

  70. roarrr



    Zna,zato vas zovu u LŠ!
     (Dušan, 22. maj 2020 22:23)

    # Link komentara

  71. Sad cemo mi Srbi pokazati ono najgore u nama, spletkaranje i ogovaranje jedni drugih kako bi upali u EL.
    Zbog ovih stvari nam treba jaka (regionalna) liga da ne bi mogli da nas ucenjuju kao zemlju/region ko ce uci u EL.

    Kao bivsi sportista mogu da kazem sledece:
    Nema sportskih razloga da Partizan ima prednost u odnosu na Zvezdu. Takmicenja nisu zavrsena, kako nisu zavrsena ne moze se pricati o tome ko je bolji vec samo ko je ostavio bolji utisak (a to u sportu ne pije vodu).

    Sa druge strane Zvezda na osnovu ucesca od ove godine u EL nema veca prava , bez obzira ako se takmicenje ponisti, od Partizana.

    Sve u svemu ako cemo po utisku oba kluba zasluzuju ucesce pre nekih A klubova ili onih koje licitiraju za spec. pozivnice.
    (tenis iz Londona, 22. maj 2020 22:16)

    # Link komentara

  72. Samo neka garagani ostanu bez EL, mi možemo da igramo EK, to možemo da osvojimo.
    (nz, 22. maj 2020 22:15)

    # Link komentara

  73. Odkud toliki bes navijaca koji su treci na tabeli?
     (OgiCg, 22. maj 2020 22:12)

    # Link komentara

  74. ko je bre prvi u ek ????
     (shanker, 22. maj 2020 22:11)

    # Link komentara

  75. 1999 prekinuto takmicenje skoro u isto vreme, podsetimo se kako je tad stvar definisana...
    (Vlada, 22. maj 2020 22:09)

    # Link komentara

  76. Евролига је предузеће које организује такмичење ради зарађивања пара. Ако процене да им је интерес да игра кк калимеро опозициона авангарда, играће...и ја ту не видим ама никакав проблем....
    (Алекса, 22. maj 2020 21:12) ..aleksa,tebra,kolko visis na vestima o Partizanu i komentarises,pozlice ti od toliko sendvica,lose je to za probavu,ostavi se botisanja,pojedi nesto kuvano..
    (alekove pudlice, 22. maj 2020 22:05)

    # Link komentara

  77. Hehehe, daće Bog, da se sve nepravde isprave. Da se vrati KKP tamo gde mu je i mesto.
     (bulldog, 22. maj 2020 22:05)

    # Link komentara

  78. Potvrđeno za Virtus i Partizan iz EC. Još se ne zna za ostale.
    (Nisam čiko ja!, 22. maj 2020 19:16)

    odakle vam te informacije, gde ih nalazite? Nemoj pogresno da me shvatis, navijam za Partizan i najvise bih voleo da je to tacno ali nigde ne mogu da pronadjem takve informacije.
     (aca, 22. maj 2020 22:03)

    # Link komentara

  79. Ma nek udje i Partizan, samo da ostane Srbija u EL. Ja mislim da 20% ulazi Partizan, 30% ostaje Zvezda (jer ima solidan budzet) a 50 % upada neko sa jos vecim budzetom i ostajemo bez predstavnika...
    (Kg, 22. maj 2020 21:58)

    # Link komentara

  80. Zvezda nije ni zaradila Evroligu za sledeću sezonu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj mača, 22. maj 2020 20:06)

    nije ni partizan
    (mile, 22. maj 2020 20:30)

    U pravu si nije ni Partizan, jer nijedno takmicenje nece biti zavrseno. Ali ako se gledaju klubovi iz ove regije ubedljivo najvise je na terenu uradio Partizan i logicno je da on ima prednost u odnosu na ostale klubove.

    Inace o ovome sam pisao jos pre dve nedelje kada je onaj italijanski kosarkaski novinar mislim da je Pitino, napisao da ima jasnih indikacija da ce iduce sezone Evroligu igrati Virtus i Partizan.
    (Dete iz sume, 22. maj 2020 21:41)

    # Link komentara

  81. Ko je ovo preveo i interpretirao??? Naprotiv, najmanja mogućnost od 3 iznete je da Partizan udje u EL.
     (dex, 22. maj 2020 21:40)

    # Link komentara

  82. Mundo je iz Madrida,Đordi iz Barselone.
    opet madridisti lupetaju bezveze.
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 22. maj 2020 20:48)
    Đordiju je baba iz Čačka ali još nije utvrđeno za koga je navijala... Partizan ili FMP..
     (Okidač, 22. maj 2020 21:33)

    # Link komentara

  83. EL nije odigrana do kraja i sta to pravno povlaci u slucaju da nekim klubovima koji su je igrali bude uskraceno pravo...Odgovor je jasan,u tom slucaju EL je duzna da novcano refundira zaradu takvim klubovima...Novac odredjenog limita koji je ulozen u klubove sto EL zahteva kao mimimum da bi se ucestvovalo u tom takmicenju treba refundirati na osnovu neodigranih meceva gde svaka pobeda vredi 40 000 plus ulazak u plej off sto se dodatno tarifira i novac na osnovu rezultata u plej offu...Sam Bartomeu je izjavio da imamo ekipe od 6 do 15 mesta koje konkurisu za plej off jer je razlika bodovna takva da svi mogu u njemu da se nadju.Otkazom nekim klubovima vi njihovu predvidjenu zaradu onemogucavate a trazite novcani minimum za ucesce,te po tom pravnom osnovu nadoknadite to klubovima.Sto se popune tice ni prema kome nemaju materijalnu obavezu jer se ucesce stice pozivnicama te prema prvoplasiranom klubu ABA lige nemaju nikakvu obavezu jer to mesto nista ne garantuje.EC. … finalista nema i u tom takmicenju ne postoji novcani limit za ucesce.Tako da sto se tice izbacivanja nekih klubova iz EL za sledecu sezonu ne ide to bas tako prema necijim zeljama...Svako izbacivanje u nedovrsetku sezone povlaci odredjene konsekvence...
    (Dejan CZ, 22. maj 2020 20:33). Dejan CZ Bujcekmece kmeee kmeee hahahaha
     (Sima, 22. maj 2020 21:32)

    # Link komentara

  84. Samo da mi neko kaze cime je to Partizan zasluzio Evroligu i ja cu prvi da budem da udje u to takmicenje! Jel osvojoo nesto? Bio prvi na tabeli u ABA ligi, pa? Koliko ja znam, resava se u play off-u o pobjedniku. Mnoge ekipe kalkulisu, racunaju da budu medju 4, a posvete se drugom takmicenju, vaznijem u tom momentu, kao Zvezda Evroligi. Evroliga donosi novac, ABA plasman u Evroligu. A kako, pa lijepo, ko osvoji ABA on ide. Je li Partizan osvojio? Nije!
     (kakone, 22. maj 2020 21:28)

    # Link komentara

  85. Vlast u Srbiji je iscupala Partizan iz dugova i kupila mu trenera i ekipu, preselila ga u Arenu i sve cini da ga vrati u EL.
    (sasa, 22. maj 2020 19:16)
    pa probala je vlast isto to sa zvezdom godinama pa su uvideli da nije to to,dodje 7000 ljudi da zvizdi i vredja svoje igrace.napokon su uvideli da je partizan kosarka i da vlada pomama kad on igra makar i u evrokupu,oko partizana su kosarkaske legende,poznati ljudi,najbolja publika u evropi,igra se srcem,bori za svaku loptu....i sta ti tu nije jasno.imas mozda bolje resenje,vi ste nezahvalna publika i klub bunar bez dna.da se ja pitam gurao bi zvezdu u fudbalu a partizan u kosarci.ne mislim da se gura uz pomoc sudije nego finansijski a fk partizan i kk zvezda nek se nekako snadju.a fk partizan super gura i bez vlasti a kk zvezda ne znam kako ce
    (nesa80, 22. maj 2020 21:26)

    # Link komentara

  86. (johny, 22. maj 2020 20:57)

    Ja sve razumem i komentarisem ovu vest, zar ne? A u njoj ne pise kakvo je ABA takmicenje, koliko ima dobrih jos timova, da je Partizan usao u 8 ali ne znaci da ce osvojiti EK, sto je i tacno. Normalno da ne znaci da ce osvojiti EK. Ovde jasno pise, ko ima licencu, ko ce jos uci pored timova sa licencom i da po glasinama, tako stoji u vesti, Partizan to zasluzuje na osnovu sportskih rezultata u Evropi i ABA. Nista ja vise ne komentarisem, jer kazem ISTO sto i Spanci..
    (111, 22. maj 2020 21:22)

    # Link komentara

  87. Zna Evropa ko je INSTITUCIJA.
     (roarrr, 22. maj 2020 21:17)

    # Link komentara

  88. Partizan ce igrati EL samo ako 4 kluba odustanu, a to se nece desiti.
    (Maki, 22. maj 2020 21:16)

    # Link komentara

  89. DejanCZ@
    Ti si stvarno šampion,ili ČUDO!!!!
    Trenutno 2 mes.navijate za Koronu!!! i da se ponisti sezona,jer ste na sve strane pukli i nesto para da uštedite... A sad jos pises o nekom pravu Zvezde da od EL dobije neke pare za 14 mesto ako se sezona ne zavrsi... A sta je bre sa pravo investitora i sponzora,gledalaca i navijaca koji su godisnje karte platili.. Vas Lebranko ima 30 puta vecu mesecnu platu od vrhunskih lekara koji nam zivote spasava.prvi je izjavio da sezona treba da se ponisti
    Pa onda se ponistava i njegov ugovor i treba sve pare od septembra da vrati...
     (Mio, 22. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  90. Ovo nema veze s mozgom,lupetaju Spanci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zdravstveni radnik koji jos uvek nije otisao, 22. maj 2020 20:20)


    Slazem se. 14. u EL i treci u ABA treba da igra naredne sezone u EL? TO IMA VEZE SA MOZGOM? Ja se za razliku od tebe nadam da je kosarka ipak sport a ne samo biznis i da postoji neko ko ce da postuje sportske rezultate do prekida zbog korone. 14. u EL i treci u ABA nisu rezultati. Rezultat je prvi u EK i prvi u ABA, do pandemije. To su rezultati u odnosu na prvo sto sam napisao i to ima veze sa mozgom.
    (fergi, 22. maj 2020 21:12)

    # Link komentara

  91. Евролига је предузеће које организује такмичење ради зарађивања пара. Ако процене да им је интерес да игра кк калимеро опозициона авангарда, играће...и ја ту не видим ама никакав проблем....
    (Алекса, 22. maj 2020 21:12)

    # Link komentara

  92. Prvo da Evropa resi dvomec selektora i Partizana gde je ocigledno vidjeno namestanje meceva,pa onda da se donesu odluke ko ce u Evropu selektor ili Partizan...Ako vam nije jasno pogledajte meceve,pa izjave i los plasman repre u Kini...Kradja Tedosica i ulaganje u povredjenog igraca...samo da nebi pristupio Zvezdi...Pravda ce izaci na vidjelo ako ne odmah za neko vreme hoce...
    (Marko, 22. maj 2020 21:12)

    # Link komentara

  93. Zenitu ugrozeno mesto???

    To je neki bas veoma obavesten novinar, sasvim je ocekivano da je Zenitu ugrozeno mesto u Evroligi, obzirom da njegov sponzor, Gazprom, postaje glavni sponzor Evrolige od naredne sezone.

    Bas obavesten novinar...
    (SeijoOju, 22. maj 2020 21:09)

    # Link komentara

  94. Prvi u ABA, prvi u Evrokupu. Cisti rezultati nema filozofije. Napred Partizan!!
    (Nikola MNE, 22. maj 2020 19:39)
    Kada ste sve to osvojili? :)
    Sportski pozdrav...covek ,ti lepo napisao gde smo prvi,tvoja replika je u stila vaseg lebdeceg duha..
    (alekove pudlice, 22. maj 2020 21:09)

    # Link komentara

  95. Ne, ovo se nije moglo igrati....
     (juaN, 22. maj 2020 21:06)

    # Link komentara

  96. @ivan cak si napisao Partizan velikim a zvezdu malim slovom
    (neko, 22. maj 2020 19:07)

    Nije ništa čovek pogrešio. Napisao je baš kako jeste i treba.
     (panter pudlica, 22. maj 2020 21:04)

    # Link komentara

  97. cime je dokazano da zvezda ove godine ne bi bila sampion el?
     (ivan, 22. maj 2020 21:03)

    # Link komentara

  98. Zvezda nije ni zaradila Evroligu za sledeću sezonu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj mača, 22. maj 2020 20:06)

    nije ni partizan
    (mile, 22. maj 2020 20:30)



    "Poslednje glasine ukazuju na izvesnu pozivnicu za Virtus Bolonju i još jednu, za Partizan. Ako uđe bilo koji drugi tim u opasnosti su Crvena zvezda, Valensija i Zenit. Zvezda je pre pauze bila iza Partizana u ABA ligi i ne može da ospori sportske zasluge."


    Partizan nije zasluzio? PLUS rezultati u Evropi? Prva pozicija u Evropi i prva na tabeli ABA? Vidis sta pise u ovoj vesti, SPORTSKI REZULTATI. Gde su vasi ove sezone? Do pandemije nista sa nista i ti pises kako Partizan nije zasluzio? Da je CZ prava na tabeli u EL i prva na tabeli u ABA i ja da kazem da niste zaluzili..onda samnom nesto nije u redu.Razumes? Odbaci mrznju, zavist i ko zna sta i razmisljaj realno. Sve druge opcije su nepostene i nezasluzene.
    (ccc?, 22. maj 2020 20:58)

    # Link komentara

  99. Gomila potpuno nebuloznih komentara... Kako ne shvatate da je EL u ovom formatu takmicenje,koje naš region ne moze da isprati finansijski i marketinski... To pokazuju i rezultati zadnjih 10 godina...Takodje mi kao učesnici i region nismo interesantni EL. Citav region brojem stanovnika i bruto proizvodom.nije ni na polovini npr Poljske... Jedino sto im je direktno kod nas interesantno,skola nase kosarke koja je izbacivala dosta igraca i trenera,koji su neophodni Evropi,jer na njima dobro zaradjuju...
    Da se razumemo ja pratim KKP. 35 g. ali subjektivno mislim da ovogodisnje Zvezdino učešce to potvrdjuje... Ja sam za to da se ovi budzeti i KKP i KKCZ usmere na srpsku kosarku i srpsku ligu... kad liga ojaca i kada u klubovima nosioci igre budu mladi domaci igraci uz maksimun 2-3 stranca tada cemo mozda i biti ponovo sposobni i konkurentni. Verujte kada bi od budzeta 2 vodeca kluba 17-18 mil€ ostavili 10 mil za srpsku ligu..
    nasa liga bi vec prve godine bila jaca od ABA. Srpska privreda je ojacala i Ča?ak,Subotica, N.Sad, Zrenjanin,Valjevo,Kraljevo,Pirot,Leskovac,Niś,Kg i ostali centri bi se ponovo osvezili i afirmisali... Verujte mi jedini put za spas srpske kosarke.. Smesno je da sa tolikim parama pravimo igrace Hrvatskoj ili CG...
     (Mio, 22. maj 2020 20:57)

    # Link komentara

  100. Jedino mi nije jasno, na osnovu cega moze CZ da igra EL? Ili mozda na osnovu rezultata CZ u EL? Problem je sto kada se gleda tabela EL i ABA, rezultata..nema? Ocigledno je da nisu svi glupi pa evo Spanci pricaju o rezultatima koje ima Partizan u Evropi i ABA pre pandemije. Neki bi da to ne postoji, kao da nije bilo..Da je CZ bila barem osma na tabeli EL onda moze da se buni i ispravlja nepravdu. Ali nije i nekom drugom odlukom samo bi Partizan bio ostecen.
    (111, 22. maj 2020 19:22)

    Momak, ti nešto ne razumeš. ABA je REGIONALNO takmičenje a ne prvenstvo Srbije. Kao i u NBA timovi se spremaju za play off i onaj ko je prvi u ligaškom delu ne mora da bude prvi i na kraju. Isti slučaj da NHL, NFL a i sa EL. Što se tiče EC Partizan je ušao u 8 ali nikako ne znači da je i osvojio. Ima ozbiljnih timova u i osam. Može sve da se nastavi ali može i da se poništi. Veliki timovi imaju veliki broj stranaca. Da li su Turska, Španija, Rusija otvorili granice. Igrači nisu trenirali skoro tri meseca. Ne može se posle 2 nedelje treninga nastaviti sa takmičenjem. Ima dosta nepoznanica
     (johny, 22. maj 2020 20:57)

    # Link komentara

  101. Odavno sam prokuzio bivseg selektora i trenera Partizana sa upravom mesetare u Evropi dva poraza selektora sve prica,niste nista novo rekli,ko jamu kopa sam u nju upada ako ne odma ali uskoro hoce...
    (Marko, 22. maj 2020 20:56)

    # Link komentara

  102. Dejan CZ. odavno nisi napisao neki ozbiljan komentar :-) sta ti bi da se odjednom tako uozbiljis? Kao da ste se svi poplasili od jednog novinskog clanka.
     (aca, 22. maj 2020 20:54)

    # Link komentara

  103. Mundo je iz Madrida,Đordi iz Barselone.
    opet madridisti lupetaju bezveze.
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 22. maj 2020 20:48)

    # Link komentara

  104. Trenutni poredak na tabeli ne znači ništa, posebno zbog toga što prvo nije ni završeno do kraja to osnovno takmičenje, a po propozicijama treba da se igra i plej-of, što je takmičenje samo za sebe, to jest to je kao novo takmičenje, dakle ili će se igrati do kraja cela sezona, ili se cela sezona poništava i ide se po prošlogodišnjem plasmanu, ova polovična rešenja nisu i ne mogu da budu rešenje.
    (BWB, 22. maj 2020 19:35)

    Kad već pominješ propozicije, po propozicijama takmičenja treba Zvezdi da se oduzme beše 20 bodova zbog neodlaska na utakmicu protiv Budućnosti. Po propozicijama, takođe, tim koji ne izađe na teren automatski biva isključen iz plej ofa.
    Eto i to je po propozicijama takmičenja.
     (Aleksandar, 22. maj 2020 20:47)

    # Link komentara

  105. Verovatno će se dobar deo Evrolige igrati bez publike tako da to neće biti to,košarka bez navijača gde se čuje samo škripa patika nema nikakvu draž,i igraču bez publike neće pružiti svoj maksimum.A i finansijski bez publike mogu da izdrže samo klubovi sa jakim sponzorima a pitanje da li će biti zainteresovanih sponzora s obzirom na ekonomsku krizu koju proživljavaju.
     (nebojša, 22. maj 2020 20:45)

    # Link komentara

  106. Sve sama nagadjanja. ABA nema prolaz. Ako se sezona ANA poništi tek tada nema ništa. Trenutni plasman u regionalnoj ligi ništa nw znači. Himki je prvi u VTB ali CSKA ima A licencu pa tako Himki ima prolaz u EL po plasmanj. Partizan u EL samo ako udje u finale EC a pritom da drugi finalista bude španski tim jer Španija več ima četiri tima u EL
     (lelemud, 22. maj 2020 20:43)

    # Link komentara

  107. Vlast u Srbiji je iscupala Partizan iz dugova i kupila mu trenera i ekipu, preselila ga u Arenu i sve cini da ga vrati u EL.
    (sasa, 22. maj 2020 19:16)

    Arena je bas ono usluga...kao da nemas domaci teren. A preseljeni su da se napune dzepovi SNS Grbovicu.
    Pionir je najveca snaga nasih timova, a Partizanu je to oduzeto.
     (Radijator, 22. maj 2020 20:42)

    # Link komentara

  108. (mikac678, 22. maj 2020 19:00
    U Srbiji kazemo stubovi.
     (Met Kauton, 22. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  109. Hahahahahahaha...čekaj, čekaj.... i opet......hahahahahahaha.
    Pa da nema vas grobara, kome bi se smejali.
    (MJ23, 22. maj 2020 19:48)

    Smejes se prvoplasiranom u ABA i u Evrokupu.
    Opovrgni to ako mozes?
    Ili je sizofrenija ipak jaca..
     (Radijator, 22. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  110. Gledam ove romike sta pisu. Kao zvezda ne treba da se ponizava da igra cipiripi kup,deco KK Partizan je institucija,nesto sto cz zvezda diva fmp nikada nece i ne moze biti,za vas je realno uspeh da igrate evrokup jer mozda i dodjete u top8 i malo ispromovisete svoje ime pa vam sutra ne budu pisali who the f*ck are you :)
    Realno je da Partizan bude po rezultatima pozvan u EL ali sacekajmo kraj sezone,u svakom slucaju ako ne dodje poziv vise sam za to da igramo Evrokup nego LS,taman da se ukrstimo sa klubom iz zeleznika i vratimo ih u predgradje :)
    (SampionEvrope1992, 22. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  111. Prvi u ABA, prvi u Evrokupu. Cisti rezultati nema filozofije. Napred Partizan!!
    (Nikola MNE, 22. maj 2020 19:39)
    Kada ste sve to osvojili? :)
    Sportski pozdrav
     (Ilija, 22. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  112. Sutra hitno u jutarnjem programu, legenda predgrađa izjavljuje da su opet za teren, spremni, nikad jači i da liga mora da se završi. Biće i stručna analiza kako je pauza zapravo pozitivno uticala na formu.
     (Vojvoda Momčilo, 22. maj 2020 20:34)

    # Link komentara

  113. EL nije odigrana do kraja i sta to pravno povlaci u slucaju da nekim klubovima koji su je igrali bude uskraceno pravo...Odgovor je jasan,u tom slucaju EL je duzna da novcano refundira zaradu takvim klubovima...Novac odredjenog limita koji je ulozen u klubove sto EL zahteva kao mimimum da bi se ucestvovalo u tom takmicenju treba refundirati na osnovu neodigranih meceva gde svaka pobeda vredi 40 000 plus ulazak u plej off sto se dodatno tarifira i novac na osnovu rezultata u plej offu...Sam Bartomeu je izjavio da imamo ekipe od 6 do 15 mesta koje konkurisu za plej off jer je razlika bodovna takva da svi mogu u njemu da se nadju.Otkazom nekim klubovima vi njihovu predvidjenu zaradu onemogucavate a trazite novcani minimum za ucesce,te po tom pravnom osnovu nadoknadite to klubovima.Sto se popune tice ni prema kome nemaju materijalnu obavezu jer se ucesce stice pozivnicama te prema prvoplasiranom klubu ABA lige nemaju nikakvu obavezu jer to mesto nista ne garantuje.EC finalista nema i u tom takmicenju ne postoji novcani limit za ucesce.Tako da sto se tice izbacivanja nekih klubova iz EL za sledecu sezonu ne ide to bas tako prema necijim zeljama...Svako izbacivanje u nedovrsetku sezone povlaci odredjene konsekvence...
     (Dejan CZ, 22. maj 2020 20:33)

    # Link komentara

  114. Zvezda nije ni zaradila Evroligu za sledeću sezonu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj mača, 22. maj 2020 20:06)

    nije ni partizan
    (mile, 22. maj 2020 20:30)

    # Link komentara

  115. kmeeeeee
     (Ruja, 22. maj 2020 20:27)

    # Link komentara

  116. Hahahahahahaha...čekaj, čekaj.... i opet......hahahahahahaha.
    Pa da nema vas grobara, kome bi se smejali.
    (MJ23, 22. maj 2020 19:48)
    Za razliku od tebe, ja se smejem od srece. Hahahahahah. Karma je cudo.
    (toto ko tunjo, 22. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  117. Ako se EL ne nastavi onda je jedino pravedno da se sledeće sezone zovu iste ekipe. Zašto bi na primer jedna Valensija izgubila mesto ako joj nije dozvoljeno da to mesto izbori na terenu. Na kraju krajeva i Zvezda ima teoretske šanse da uđe u 8 a samim tim i da osvoji? Partizan jeste prvi u regularnom delu ABA i u završnici je EC ali ni on nije osvojio ta takmičenja, a na stranu što ABA prvak od ove sezone nema zagarantovano mesto. Ja mislim da će Zvezda sigurno biti u EL sledeće sezone a Partizan ima šansu jedino ako neko odustane zbog finansijskih problema i da on onda uleti sa lovom i garancijama da će da bude finansijski stabilan, što bi moglo lako da se desi zbog predstojećih izbora da svi budu zadovoljni.
     (Džoni, 22. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  118. Karma je cudo. Hahahahahahahah
    (toto ko tunjo, 22. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  119. Ovo nema veze s mozgom,lupetaju Spanci.
     (Zdravstveni radnik koji jos uvek nije otisao, 22. maj 2020 20:20)

    # Link komentara

  120. Zvezda ne treba da se ponižava i da igra u Cipiripi kupu.Smešno takmičenje sa još smešnijim klubovima.
    (Aleksandra, 22. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  121. Kada sportski rezultati nisu uslov za učešće u nekom takmičenju, a kod Evrolige nisu(sistem A licenci, takmičenje u ABA ligi nije završeno, kao ni u drugim ligama) zašto onda recimo Mega ne bi igrala Evroligu?
    Zašto Zvezda ili Partizan?
    Evroliga treba da bude prelazno rešenje, dok se u budućnosti ne udruže sa NBA ligom.
    U NBA se mesto takodje kupovalo svojevremeno što ne bi i u Evroligi?
    Klub koji obezbedi budžet 10 miliona evra( na primer) koji obezbedi toliko i toliko pretplatnih karata, u gradu sa halom od toliko mesta i aerodromom i hotelima te i te kategorije.Eto, oni mogu da igraju Evroligu.
    I što onda ne bi to možda Miško obezbedio?
    Ili neko četvrti?
    (KOSTA1703, 22. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  122. A zasto ne smeju da igraju i Partizan i Zvezda u istoj sezoni? Evroliga je ubedljivo najgora liga koja postoji.

    A po kom osnovu da igraju prvi i treći iz lige, a drugi ne???
    (mg, 22. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  123. Panteri da li vam je sad do igre?
     (Kraj price, 22. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  124. Sad ce prvi navijac da uplati 2 miliona Djordiju.
     (Mislite o tome, 22. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  125. Zvezda nije ni zaradila Evroligu za sledeću sezonu.
     (Kralj mača, 22. maj 2020 20:06)

    # Link komentara

  126. Mislim da će sledeće sezone biti 20 klubova u Evroligi, pored 18, još Partizan i Virtus Bolonja, ili 22 pa uključiti po još jednu ekipu iz Rusije i Francuske, Lokomotiva i Nanter, zbog tržišta i novca. Sledeća sezona bi mogla biti jako zanimljiva jer neće biti ogromne razlike u budžetima, CSKA i Efes će tu najmanje a Real i Barca najviše izgubiti.
     (Mmm, 22. maj 2020 20:05)

    # Link komentara

  127. @Prvi u ABA, prvi u Evrokupu. Cisti rezultati nema filozofije. Napred Partizan!!
    (Nikola MNE, 22. maj 2020 19:39)
    Da da ostalo još samo playoff da se odigra inače sve drugo je ok. Divim se takvim umovima. Mogao bi i neki patent da objavi na tu temu i pokuša da ga prodaš El, Fiba, NBA itd.
     (?, 22. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  128. Neko baci kosku a onda pocne ludilo! Pa dokle vise ovako? Iskreno da li ste vi ljudi normalni? Nisam ni procitao komentarea vec vidim pascad kako grizu i kako kidisu! Treba biti pametan i dogovoriti se, i izvuci za oba kluba najbolje! Sad je sustina da svi profitiraju ! A ne da se oba kluba ugase! Pamet uglavu!
    (Anon, 22. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  129. A šta ako se nastave El i ABA? Šta onda? Ako na primer Budućnost osvoji ABA? Igra se bez publike itd. itd. Ljudi sačekajmo to je samo još dva dana.
     (haha, 22. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  130. ima li ga Dejan CZ zvani Bujcekmece hahahahah
     (Sima, 22. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  131. Mislis KK SNS Partizan? Aha slazem se sa tobom.
    @Isprani mozgovi

    Da vam nisu isprani mozgovi ne bi nama spocitavali sns.
    S obzirom na tvoj nick nista ti ne zameram. Kuda ces sa takvim mozgom?
     (Kraj price, 22. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  132. Panteri opet kukaju, sada kako nece da igraju? Komedija sa njima uvek.
    (zvezda busola 88, 22. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  133. Jednostavno je. Ako budu gledali rezultate i posetu ide Partizan.A ako budu gledali nesto drugo mogu uzeti bilo koga iz Aba lige
    (Sale, 22. maj 2020 18:59)

    Hahahahahahaha...čekaj, čekaj.... i opet......hahahahahahaha.
    Pa da nema vas grobara, kome bi se smejali.
     (MJ23, 22. maj 2020 19:48)

    # Link komentara

  134. Ja ne razumem šta je ovde sporno.
    (Kole, 22. maj 2020 19:47)

    # Link komentara

  135. Da ce ABA imati jedno mesto to je naravno jasno ali nikako nije jasno kako bi to mogao biti bilo koji drugi klub sem Zvezde ako se sezona ne nastavi....
    (E, 22. maj 2020 19:05)

    Lako, evo Grci proglasili prekid I proglasili sampiona po trenutnom stanju. Moze i da nema sampiona a da se u. EL ide po trenutnom stanju tabele. Ali kako Aba Liga postoji samo na papiru I nema autoritet niti hrabrost da donese bilo kakvu odluku verovatno ce izbeci odgovornost I prepustiti Djordiju da izabere sa pozivnicom ucesnika
    EL. Dzaba se nadate delije da ce kada se EL ponisti biti I odluka da igraju svi od prosle godine, nece to biti. Oni koji su bitni za EL vec imaju licence,vi a I mi smo im nebitni I to ce vam za koji Dan biti jasno kao sto je nama jasno odavno.
     (mrs, 22. maj 2020 19:44)

    # Link komentara

  136. jedino je timovima sa A licencom zagarantovana EL i sledece sezone, ne znam zasto se svi navijaci Zvezde uporno nadaju da ce i ako se ova sezona ponisti Zvezda opet ici u EL? Niste u istoj poziciji kao ti timovi. Poprilicno slaba sezona za Zvezdu, a i verovatno vam ne ide ni nesto previse u prilog to sto vec dva meseca kukate da treba da se ponisti i ponovi cela sezona.
     (aca, 22. maj 2020 19:44)

    # Link komentara

  137. malopre je BBC javio da je Partizan dobio specijalnu pozivnicu za final 4
    (dovla, 22. maj 2020 19:14)

    Битно је да си примио BBC.
     (Јабучило, 22. maj 2020 19:43)

    # Link komentara

  138. Al se hrvati loze. A sto bi se gledala ova sezona, bez play off-a? Sto se ne bi gledalo npr. zadnjih 5 godina? Kakva glupost. Ali strah cuda cini. Toliko su superiorni, al bi radije sakrili se u misju rupu i iz nje u EL.
    (Faruk Hadzibegic, 22. maj 2020 19:42)

    # Link komentara

  139. Звезда* у знак протеста у ЛШ :)
     (Јабучило, 22. maj 2020 19:41)

    # Link komentara

  140. Samo Zvezda može da igra EL, ionako ima najbolji skor od svih ABA klubova u EL ove sezone.
     (Pelcujte Nola, 22. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  141. Ovi sto kazu kako hoce Partizan mufte u Evroligu, neka se sete 1999 i bombardovanja, 2011 i Igokee i 2014 i Cibone. Ovi sto kazu kako ce Partizan da da pare Bertomeuu neka se zapitaju gde su njihove pare otisle da bi neko bio 15i ili 16i u Evroligi od 16 ili 18 timova. Ovi sto navode strane igrače i italijanskog trenera, neka se zapitaju gde su igrali Perperoglu, Gist, Skorcijanidis, Dženkins, Odžo i ostali, a gde su igrali Volden, Tomas, Mozli, Marić, Roberts, Bo Mekejleb... Pametnom dosta, toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 22. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  142. Prvi u ABA, prvi u Evrokupu. Cisti rezultati nema filozofije. Napred Partizan!!
     (Nikola MNE, 22. maj 2020 19:39)

    # Link komentara

  143. @isprani mozgovi
    Kup sampiona - 1,
    Kup Radivoja Koraca - 3
    We are Partizan, Who the fuck are you?
     (vlado, 22. maj 2020 19:38)

    # Link komentara

  144. A zasto ne smeju da igraju i Partizan i Zvezda u istoj sezoni? Evroliga je ubedljivo najgora liga koja postoji.
    (ElHombre, 22. maj 2020 19:37)

    # Link komentara

  145. Trenutni poredak na tabeli ne znači ništa, posebno zbog toga što prvo nije ni završeno do kraja to osnovno takmičenje, a po propozicijama treba da se igra i plej-of, što je takmičenje samo za sebe, to jest to je kao novo takmičenje, dakle ili će se igrati do kraja cela sezona, ili se cela sezona poništava i ide se po prošlogodišnjem plasmanu, ova polovična rešenja nisu i ne mogu da budu rešenje.
    (BWB, 22. maj 2020 19:35)

    # Link komentara

  146. Hahaha opet se grobari pomamili a u ponedeljak plakanje i kukanje. Takodje cenim da ce sutra i prekosutra da se jave neki Vranes i Djekic da kazu da Partizan zasluzuje korona titulu :)
    (Avangarda prosjaka, 22. maj 2020 19:13)

    A jos jadnije je da ima nekih klubova kojima je jedini cilj da se ne igra. Igrati I osvojiti je OK ali plakati da se ne igra nadajuci se da ce te nesto time dobiti je mizerija. Licno mislim da ce sledeca sezona u EL biti bez publike I ne bi voleo da je moj Partizan igra sledece godine. Neka je igra Zvezda, njeni najveci uspesi I jesu dno tabele u Evropi.
     (mrs, 22. maj 2020 19:35)

    # Link komentara

  147. Pa dobro i da ne igra zvezda EL sledece sezone sta sad? to isto vazi i za partizan. Smak sveta? nema zivota ? tolika se fama digla oko te EL da vise nervira
    (zvezda, 22. maj 2020 19:21)

    hahaha bas tako, Grobar sam i naravno da bih voleo da Partizan sledece sezone igra EL ali mislim da smo se svi preopteretili sa tim. Pre neku noc bukvalno pola noci ne spavam i nerviram se zbog toga. Pobugu nije vredno tolikih zivaca. Realno ko god igra EL od nasih nece se plasirati u top 8 jos poprilicno dugo.
     (aca, 22. maj 2020 19:35)

    # Link komentara

  148. a sad ce iz Zvezde krenuti saopstenja kako su podigli formu, kako treba zavrsiti sva takmicenja na parketu, nemamo nikakvih zdravstvenih problema i rizika itako to
    (ijaooo kasnim, 22. maj 2020 19:33)

    # Link komentara

  149. Ivan@,mozda bi Partizan i osvojio ABA ligu ali ima nekih ekipa koje nikako ne bi da igraju.Bar je do danas tako bilo,znamo mi vec koliko ste vi od reci-od sutra nova legendina izjava da se samo teren priznaje.Stvarno ste licemeri na kvadrat.
     (marko992, 22. maj 2020 19:33)

    # Link komentara

  150. a u zelezniku muk!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 22. maj 2020 19:26)

    # Link komentara

  151. Gurace oni klipove Partizanu i dalje ali mislim da je ovo pocetak jos jednog kraja najodvratnijeg kluba na svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj price, 22. maj 2020 19:17)

    Mislis KK SNS-Partizan ?! Aha, pa ok, slažem se sa tobom apsolutno
    (isprani mozgovi, 22. maj 2020 19:25)

    # Link komentara

  152. Neće dozvoliti vlast u Srbiji da se to dogodi...
    (Goran Loznica, 22. maj 2020 18:57)

    Pa posto je jedan od glavnih ljudi SNS na celu partizana, ako partizan dobije mesto EL to ce biti zato sto vlast to zeli :)
     (lolcina, 22. maj 2020 19:24)

    # Link komentara

  153. Partizan je ove sezone i zasluzio euroligu na terenu, to je jedina logicna odluka...
     (Raki85, 22. maj 2020 19:23)

    # Link komentara

  154. Jedino mi nije jasno, na osnovu cega moze CZ da igra EL? Ili mozda na osnovu rezultata CZ u EL? Problem je sto kada se gleda tabela EL i ABA, rezultata..nema? Ocigledno je da nisu svi glupi pa evo Spanci pricaju o rezultatima koje ima Partizan u Evropi i ABA pre pandemije. Neki bi da to ne postoji, kao da nije bilo..Da je CZ bila barem osma na tabeli EL onda moze da se buni i ispravlja nepravdu. Ali nije i nekom drugom odlukom samo bi Partizan bio ostecen.
    (111, 22. maj 2020 19:22)

    # Link komentara

  155. Kada je takmicenje privatno i nema jasno definisanih pravila po kojim se tamo ulazi i ispada, ne bi me cudilo da je Partizan dao nekoliko miliona evra Bartomeu da igra EL sledece sezone umesto zvezde. Nazalost tako se ulazi u EL.
    (Ivan, 22. maj 2020 18:57)
    treba da te je sramota ove izjave,mada i ne čudi...
     (mi smo, 22. maj 2020 19:22)

    # Link komentara

  156. Pa dobro i da ne igra zvezda EL sledece sezone sta sad? to isto vazi i za partizan. Smak sveta? nema zivota ? tolika se fama digla oko te EL da vise nervira
     (zvezda, 22. maj 2020 19:21)

    # Link komentara

  157. Ako je do sad bilo da idu dva predstavnika Evrokupa i prvak Aba, Partizan je ove godine bio najbolji u oba takmicenja i mora ici u Evroligu.
    (gile, 22. maj 2020 19:20)

    # Link komentara

  158. Panteri na aparatima.
     (qwerty, 22. maj 2020 19:19)

    # Link komentara

  159. Tz. zvezda je pre pauze bila iza Partizana u aba ligi i ne moze da ospori sportske zasluge.
    To je kljucna recenica ovog teksta.
    Gurace oni klipove Partizanu i dalje ali mislim da je ovo pocetak jos jednog kraja najodvratnijeg kluba na svetu.
     (Kraj price, 22. maj 2020 19:17)

    # Link komentara

  160. Realno gledano, na ruku Partizana ide pre svega tradicija i rejting kluba u Evropi, kao i navijačka baza. Bez obzira na slabije rezultate poslednjih nekoliko godina, Partizan je u Evropi veoma poštovan. I u interesu uprave EL je da pozovu Partizan pre Zvezde. Isto kao što bi pre pozvali Virtus nego Armani.
    To možda nije najpoštenije, ali ni EL nije najpošteniji format takmičenja.
    Briga njih realno za rezultate u nacionalnim ligama. Mogu da pozovu koga hoće. A, cilj je da se zaokruži broj stalnih učesnika na duži rok i da naprave nešto slično NBA ligi.
     (Aleksandar, 22. maj 2020 19:17)

    # Link komentara

  161. Potvrđeno za Virtus i Partizan iz EC. Još se ne zna za ostale.
     (Nisam čiko ja!, 22. maj 2020 19:16)

    # Link komentara

  162. Neće dozvoliti vlast u Srbiji da se to dogodi...
    (Goran Loznica, 22. maj 2020 18:57)

    Vlast u Srbiji je iscupala Partizan iz dugova i kupila mu trenera i ekipu, preselila ga u Arenu i sve cini da ga vrati u EL.
     (sasa, 22. maj 2020 19:16)

    # Link komentara

  163. Pazi ovako. Prvo, dogodine EL ce se najverovatnije igrati bez publike. Drugo, igranje u EL kosta puno (a realno nijedan nas klub nema sanse da stigne ni blizu final 4). Trece, svi klubovi ce morati da rezu budzete. Zbog svega nabrojanog mislm da nije velika steta preskociti iduce sezone EL (moje misljenje) i fokusirati se na razvoj mladih i domacih igraca...
    (pedja Dorcolac, 22. maj 2020 19:16)

    # Link komentara

  164. malopre je BBC javio da je Partizan dobio specijalnu pozivnicu za final 4
     (dovla, 22. maj 2020 19:14)

    # Link komentara

  165. Ako je pravde tako i treba da bude..
     (Pojedinci stvarno nemaju blama, 22. maj 2020 19:14)

    # Link komentara

  166. Koga briga koja će grupa stranaca ući. Crveno bela ili crno bela.
    (NS, 22. maj 2020 19:14)

    # Link komentara

  167. Hahaha opet se grobari pomamili a u ponedeljak plakanje i kukanje. Takodje cenim da ce sutra i prekosutra da se jave neki Vranes i Djekic da kazu da Partizan zasluzuje korona titulu :)
    (Avangarda prosjaka, 22. maj 2020 19:13)

    # Link komentara

  168. Samo je važno jagnjeće pečenje. Kako je pečenje tako ti je rešenje.
     (RUMBLE, 22. maj 2020 19:12)

    # Link komentara

  169. Privatna Liga i oni mogu zovnut koga zele.Evo nek se igra finalni turnir ABA lige i nek ide pobjednik.Bas me interesuje ako Mornar iz Bara osvoji da li bi isao??? Bilo biio jaooo pa ne moze Mornar,pa oni imaju ruzne dresove,nema dovoljno ovoga,ima previse onoga itd...
     (BOSS, 22. maj 2020 19:11)

    # Link komentara

  170. Sankt Petersburg ce igrati 100%, a mozda dodaju i jos jedan ruski tim. Turkish airlines nece biti vise glavni sponzor, izgleda da ce Gazprom preuzeti.
    (Srdjan, 22. maj 2020 19:11)

    # Link komentara

  171. Kada je takmicenje privatno i nema jasno definisanih pravila po kojim se tamo ulazi i ispada, ne bi me cudilo da je Partizan dao nekoliko miliona evra Bartomeu da igra EL sledece sezone umesto zvezde. Nazalost tako se ulazi u EL.
    (Ivan, 22. maj 2020 18:57) ...nema potrebe da mu daje,covek zna sta je dobro ,a sta lose za evropsku kosarku
    (alekove pudlice, 22. maj 2020 19:11)

    # Link komentara

  172. U ovo ni Velicanstveni Ostoja ne veruje...
     (SamoSanjajteFranjevci, 22. maj 2020 19:10)

    # Link komentara

  173. Svet je lep kada sanjamo. Ma pre mislim da ni czv ni par nece u el aj sad videcemo
    (Nebitni, 22. maj 2020 18:59)

    To bi bilo najbolje.
     (Dvorska budala, 22. maj 2020 19:10)

    # Link komentara

  174. Nema sansi da najveci navijac zvezde to dozvoli. Sad ce da se usijaju telefoni, dzak para je vec spreman ...
    (coy, 22. maj 2020 19:10)

    # Link komentara

  175. Dobro, tako su i prosle godine usli umesto Zenita.
     (Kukatilo, 22. maj 2020 19:09)

    # Link komentara

  176. @ivan cak si napisao Partizan velikim a zvezdu malim slovom
     (neko, 22. maj 2020 19:07)

    # Link komentara

  177. Jednostavno je. Ako budu gledali rezultate i posetu ide Partizan.A ako budu gledali nesto drugo mogu uzeti bilo koga iz Aba lige
    (Sale, 22. maj 2020 18:59)

    Ako budu gledali rezultate, Zvezda je aktuelni sampion ABA lige i sampion Srbije bajo moj. Osvojite ABA ligu i onda pricajte sta hocete. Niste osvojili titulu, hocete u EL na otimacinu.
    (Ivan, 22. maj 2020 19:07)

    # Link komentara

  178. Sad mi se vise ne prekida prvenstvo sad bi da nastavimo aba ligu.
     (Pantercina, 22. maj 2020 19:07)

    # Link komentara

  179. Zna se kome je gde mesto! Za druge se navija... Limenke reciklaza.
     (Toplicanin., 22. maj 2020 19:06)

    # Link komentara

  180. Da ce ABA imati jedno mesto to je naravno jasno ali nikako nije jasno kako bi to mogao biti bilo koji drugi klub sem Zvezde ako se sezona ne nastavi....
    (E, 22. maj 2020 19:05)

    # Link komentara

  181. Po meni su i zvezda u partizan mnogo kvalitetniji i atraktivniji timovi nego asvel, alba, bayern, zenit itd. Ali sigurno je mesto zenita zbog gasproma koji je novi sponzor el. Najbolje bi bilo da igraju i zvezda i partizan
     (matrix, 22. maj 2020 19:03)

    # Link komentara

  182. Kada je takmicenje privatno i nema jasno definisanih pravila po kojim se tamo ulazi i ispada, ne bi me cudilo da je Partizan dao nekoliko miliona evra Bartomeu da igra EL sledece sezone umesto zvezde. Nazalost tako se ulazi u EL.
    (Ivan, 22. maj 2020 18:57)
    Da bre.Tim koji dovodi igrače iz 2 Italijanske lige ima više para od tima koji dovodi igrače članove startne petorke Barse,Pao,Oly...
    (the shining, 22. maj 2020 19:01)

    # Link komentara

  183. Aj kukuuuuuuu mene pantera.
     (Sta ucini Nolane Smithe, 22. maj 2020 19:00)

    # Link komentara

  184. Sad će ovi iz železnika da se jave i kažu da su sve to Partizanove spletke, koje se pletu protiv stupova srpstva i držača svetih baklji
    (mikac678, 22. maj 2020 19:00)

    # Link komentara

  185. Jednostavno je. Ako budu gledali rezultate i posetu ide Partizan.A ako budu gledali nesto drugo mogu uzeti bilo koga iz Aba lige
     (Sale, 22. maj 2020 18:59)

    # Link komentara

  186. Svet je lep kada sanjamo. Ma pre mislim da ni czv ni par nece u el aj sad videcemo
    (Nebitni, 22. maj 2020 18:59)

    # Link komentara

  187. Nista novo..tri opcije u dalje u igri..
     (deki, 22. maj 2020 18:58)

    # Link komentara

  188. Kada je takmicenje privatno i nema jasno definisanih pravila po kojim se tamo ulazi i ispada, ne bi me cudilo da je Partizan dao nekoliko miliona evra Bartomeu da igra EL sledece sezone umesto zvezde. Nazalost tako se ulazi u EL.
    (Ivan, 22. maj 2020 18:57)

    # Link komentara

  189. Neće dozvoliti vlast u Srbiji da se to dogodi...
    (Goran Loznica, 22. maj 2020 18:57)

    # Link komentara

  190. valjda efenpe čabar
    (hehe, 22. maj 2020 18:54)

    # Link komentara