1. @Straight Outta München

    Ti si poprilicno glup lik. Ajde sto jednom odvalis nesto na vesti, nego jos to ponovis par puta. Meris statistiku dva igraca od kojih je jedan igrao koliko sezona vise? Da li je Dzabar u svim tim kategorijama bolji i u proseku po utakmici ili si to zanemario? Ili jos prvednije ko ima bolje proseke u dvanest najboljih sezona obojice? Da nije mozda Majkl trebalo da ima vise skokova od centra? Takve iste nebuloze pisete i kad druge igrace hocete da uzdignete, a da MJ-a spustite. Taj Dzordan kada je imao drugu ulogu u jednoj sezoni, je imao koliko asistencija u proseku te iste? Jos nesto jako bitno, njemu se Pipen i Rodman nisu sklanjali na skoku, da bi on, kao mnogi danasnji igraci, imao veci index, broj tripl i dabl dablova. Ali ko nema imalo mozga on procita krajnju cifru i to je to, to mu je argument. A glupo je sa takvima i diskutovati kad 95% samih igraca bez dileme kazu ko je najbolji od njih, i ko bi bio najbolji i danas. A od ovih preostalih 5% koji ga ne smatraju najvecim i najboljim, 2-3% otpada na cistu mrznju prema njemu jer ih je svojevremeno taj isti pregazio, i mnoge ostavio bez ijedne titule. Da nece mozda bilo koji clan Pistonsa za njega da kaze da je najbolji? Pa nece, ne zato sto mozda tako ne misle, nego zato sto ga mrze. Sto ostaje da 2-3% zivih igraca stvarno ne misli da je najbolji. Ali vazno je da ti, i tebi slicni, znate blje.
    (Lesa, 30. april 2020 13:25)

    # Link komentara

  2. @Buki

    Sve isto samo bi na kecu stavio Medzika... I mozda bi mi nedoumica bila Dancan ili Barkli. Voleo bi da vidim koji bi ih to tim dobio u seriji vise od dva puta.
    1. Medzik
    2. Majkl
    3. Leri
    4. Carls ili Tim
    5. Hakim
    (Lesa, 30. april 2020 12:53)

    # Link komentara

  3. Po kom kriterijumu su sledeci igraci slabiji od Jamesa : Bird,Magic,Olajuwon,Wilt,Jabbar itd. ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 29. april 2020 15:55)

    Po kriterijumu snage i lepote!
    (JeRemija, 29. april 2020 16:17)

    Wilt Chamberlain!???
    (neispravan kod, komentar nije upisan, 30. april 2020 12:16)

    # Link komentara

  4. Hajde da probamo ovako, ne postoje parametri kojima se mogu porediti igrači na različitim pozicijama. Za mog životnog veka niko nije bio dominantniji od Shaqa, čak ni MJ, što ne znači da je Shaq bio bolji igrač. Umesto lista top10 ili čega god mislim da bi bilo realnije da ljudi naprave ono što bi bila njihova idealna petorka i to obrazlože. Naravno, ukusi su različiti, ali se neke paralele na taj način mogu povlačiti.
    Da moram da složim npr. po 5 na svakoj poziciji to bi izgledalo ovako:

    PG Magic, Robertson, Stockton, Isiah, West
    SG Jordan, Kobe, Drexler, Maravich, Gervin
    SF Bird, Baylor, LeBron, Dr J, Havlicek
    PF Duncan, Malone, Dirk, Garnett, Barkley
    C Kareem, Wilt, Shaq, Hakeem, Russell

    A za ovu MJ vs LbJ debatu, pre nego što LeBronovi obožvaoci počnu da pričaju bajke, MJ je došao u raspad ekipu Bullsa i ostao sa njom, Pippen je trejdovan na samom draftu, nije bio zvezda, BJ Armstrong je draftovan, Grant je draftovan... Nije pobegao kao LeBron, praveći super tim da uzme prsten. I kada se vratio, jedina zvezda koja ga je dočekala bio je Pippen koji je tu bio i prvi put. 1:0 MJ nije tražio da mu oteraju polasaigrača da bi mu doveli mlađu zvezdu uz koju bi se još koju godinu šlepao. 2:0 MJ je igrao i kroz povrede, nije imao load managment, LeBron prošle sezone propusti 20+ utakmica zbog misteriozne povrede, brinući o svojoj zadnjici i statistici. 3:0... LeBron u svoju korist ima par asistencija više po meču, super poštujem, sem toga ništa.
    (Slobodan, 30. april 2020 11:32)

    # Link komentara

  5. Nije Džordan imao najviše pokušaja šuta u istoriji. Džabar i Karl Malone imaju više. Od svih igraca koji su sutirali preko 21.000 puta za dva i 1200 za tri Džordan ima najbolji procenat šuta. Preko 50% u karijeri. Takođe u samo 13% utakmica u karijeri je imao procenat šuta ispod 40%.
    (D, 30. april 2020 10:45)

    # Link komentara

  6. Carls Barkli voli stare igrace a Dzordan je jedini koji se probio iznad njih to je to.
    (Drax, 30. april 2020 09:22)

    # Link komentara

  7. Uz svo moje postovanje ser Carlsu,izostavljanje Medzika,Birda i Julijus Irvinga "Dr Djej". je za svaku osudu!Ali o ukusima ne treba diskutovati, zar ne!?
    (bradina, 30. april 2020 03:30)

    # Link komentara

  8. Prvo da kazem da sam veliki fan Ser Carlsa i kao igraca(nekada) i kao komentatora (sada).Coveku je sto na umu to na drumu i za to mu skidam kapu,plus sto je i iznenadjujuce duhovit. Moj omiljeni igrac je Lari Joe Bird. Velika plava ptica Bostona.Kada sam poceo da pratim NBA 1986. vec sam imao idola u Jugi. To je bio Drazen. I dan-danas pogledam neku staru utakmicu Celtiksa i najezim se koliko je Bird bio dobar.Tesko mi je bilo da priznam ,ali Jordan je bolji.Mozda i najbolji ikada.Ono sto zelim da istaknem u vasoj GOAT debati je da je moj utisak da je najveci uticaj na igru svoje ekipe imao Stokton. Jedini igrac koji drzi rekord lige u dve kategorije(asistencije i ukradene)sto samo govori da je igrao i odbranu i napad najbolje u istoriji lige.Plus je napravio drugog najboljeg strelca svih vremena(Meloun).Neko napisa da je u svetu svih sportova najcesce izgovarana recenica:" Stokton to Meloun". Verovatno je u pravu. Sa druge strane sta reci za Hakima"Dream"Olajuvona. Covek je u 5(pet)razlicitih kategorija u prvih deset svih vremena. Kapa dole, jer ako to nije dominacija neznam sta jeste.Sta reci za seriju protiv Orlanda,kada je Sakilu bukvalno pravio malu decu( vidim da ga pominju kao naj dominantnijeg ikada). Jedino ostade zal za serijom izmedju Cikaga i Hjustona u one dve sezone kada se "Dream"okiti titulom ,a Jordan iskulira NBA na racun bejzbola.Kakvo bi to finale bilo...
    (ceki opinionista del cazzo, 30. april 2020 00:34)

    # Link komentara

  9. Gledam NBA utakmice od 1986. Uspeo sam da cak pogledam i neke utakmice tada jos aktivnog Dzabara. Sta god ko rekao, kosarka koja se u NBA igrala 90tih i ova danas su neuporedive. Pocev od pravila koja su drasticno promenjena da bi igra danas postala dinamicnija i sa vise poena, do samog intenziteta, rivalstva i kolicine timova koji su igrali dobru kosarku i imali kvalitetne postave. MJ jeste najbolji ikada, i to ce vam svaki kosarkas, trener ili novinar reci a da nije napaljeni klinac ili navijac. Prosto, njegova radna etika, mentalitet, fizicke predispozicije, kosarkaski IQ, efikasnost, clutch instinkt ga odvajaju od svih ostalih. Njegove titule i broj poena su samo pokazatelj toga. Dovoljno je da pogledate samo jednu od sezona kada je Chicago uzimao titulu. Prosto je sama kosarka neuporediva-uloga centara, jake odbrane, dozvoljenih faulova, checkinga itd. Da se takva kosarka igra danas, niti jedan kosarkas ne bi zavrsio utakmicu. Prosto, danas je dozvoljeno da jedan igrac uradi coast-to-coast sa loptom a da niko ni ne pomisli da ga faulira. A sto se marketinga tice, MJ nje nista vise produkt Nike-a nego sto je LBJ produkt NBA-a, te potrebe da se liga odrzi, da se napravi superstar koij ce da drzi gledanost i prihode. To je NBA napravio kada je postavio rivalstvo Lakers-a i Boston-a sa Birdom i Magicom-a, a nastavio posle sa MJ-om i kasnije sa Kobeom i Lebronom. Na kraju, licno, danas ne postoji tim ili igrac zbog kojeg bih ustajao kao sto sam pre dvadesetak godina.
    (a, 29. april 2020 23:17)

    # Link komentara

  10. 1992 godina Barkli i Sixersi 35-47,deseti na Istoku. Finix 53-29,cetvrti na zapadu i polufinale. Tim koji je "samo" Barkli!! 1992 Finix vs Bulls 126-114 pre Barklija i bez Dzordana na tom mecu! Jel sam bese rekao da je Finix izbacio MVP Medzika sa jos 2 all stara pre Barklija? Jesam!! Finale Zapada 1992 Portland vs Juta 4:2 Tery Porter 26p,8ass,6trojki,66% suta. Game 2 41p,7ass,85%fg,4 trojke. 34p,7ass,4trojke game 4. 24p,11ass,66%fg game 5!!! 18p,10ass game 6. "Samo Draxler" godinu ranije 63 pobede sa 3 all stara. Elitni defanzivci Buck Williams i Klif Robinson,pomenuti porter,all around draxler i kersey u to vreme,ejndz,duckwort...postoje igraci kao Kersey,duckwort koji su zbog povreda kasnije usporili ili porter koji je postao role igrac,sto ne znaci da u odredjenom periodu nisu bili odlicni igraci. Ovo je za one sto se "sibaju" konkurencijom i ostalim. @Jeremija mnogo povrsno gledas na kosarku,na sve bih ti samo uzivo mogo ukazati,prvo nije svaka "asistencija" direktna zasluga za kos. 30+5=35,27+7=34 :))) Lebron kada uzima mnogo suteva ima slab procenat,kao u finalu 15te. U tu sezonu se uslo sa Cavalirsi,spursi,okc,klipersi,memfis kao redosled favoriti a Wariorsi su iskocili niotkuda. Na tim i saigrace moze i da se utice na mnogo vise nacina.
    (Sid, 29. april 2020 22:27)

    # Link komentara

  11. @Stefan Jel su ono bese Bad Boysi iz 1991 kao aktuelni sampioni i istim rosterom stari a pistonsi iz 07..3 godine od osvajanja titule bez Bena Walasa i Lary Browna top? Sezona 03 Pistonsi kao prvi na istoku jedva dobijaju Mekgrejdija i slabi orlando u 7 meceva a od Netsa gube 4:0 bez Lary Browna. Samo godinu dana kasnije osvajaju titulu sa Brownom,toliko o njegovom uticaju. Gibson je u mecu gde je lebron sutirao 3-11 ubacio 31p sa klupe u jednom mecu a oni bili 4ta rangirana defanzivna ekipa sa trenerom Mike Brownom,124-97,124-100,106-95 su njihove pobede bez Lebrona i jedini poraz 98-96 te sezone. "Dominaciju" Celticsa je prvi prekinuo Howard sa Orlandom 2009 koji je izbacio i Lebrona sa 60+ pobeda. A Selticsi su jedva 08 u prvom kolu dobili 37-45 Hawkse u sedam meceva. Video sam da si uporedjivao Hof igrace daleko od prajma kao Kid 38 godina,Marion 33 sa Hof igracima u svom prajmu. Inace Wade je bio najbolji pojedinac protiv Celticsa 2011 a 7 meceva je trebalo 12te sa 37,36,35 godina starom trojkom.
    (Sid, 29. april 2020 21:57)

    # Link komentara

  12. @@ bad boys from detroit would beat up labron so much he would run home to mommy
    (mr mr)
    ...…..
    ......Kolega pamcenje te izdalo
    31. maj 2007. godine jedan od najludjih plejof nastupa ikada u NBA.

    Game 5. Finala istoka
    Dzejms (22 godine) zatrpava kos Bad Boy Pistonsa 2.0 sa 29 od zadnjih 30 poena ekipe, ukljucujuci poslednjih 25. Na kraju produzetka je imao 48.
    Cuvali su ga Rip Hamilton i Teson Prins uglavnom. Hamilton je rekao u intervju posle da se osecao kao da gleda Dzordana iz 1991. protiv originalnih Bad Boysa i priznao je znao da je to kraj Pistonsa dok je jos ta utakmica trajala. Ubrzo posle par godina pokorena je jos jedna velika dinastija istoka Boston... ali to je prica za neki drugi put.

    POZ
    (Stefan COYG, 29. april 2020 21:04)

    # Link komentara

  13. @manuginobili

    Lepo si objasnio da je košarka kolektivni sport a ne individualni. Zato je i nemoguće odrediti ko je najbolji svih vremena, mogu postojati samo najbolji igrači njihovog vremena a to jeste Džordan 90ih i Lebron zadnjih 10 godina.

    MJ je ipak bio veći individualac od LBJ, sigurno znaš da je Džordan igrač koji ima najviše u proseku upućenih šuteva ka košu u istoriji NBA. Otuda ima i najviše poena prosečno.
    Sa druge strane, LBJ ima dve asistencije više u proseku od MJ a to nije zanemrljivo malo
    27 poena i 7 asistencija je veće od 30 poena i 5 asistencija ako ćemo objektivno da gledamo:)
    A titule ne donosi pojedinca nego tim.
    Da bismo raspravili jačinu MJ i LBJ timova, kao i njihovu konkurenciju, trebalo bi nam 50000 karaktera
    (JeRemija, 29. april 2020 20:57)

    # Link komentara

  14. Vidim i Jeremija poceo da prica o ljudima koji imaju "Zal za Mladost" a u svoju petorku Srbije stavio Kicanovica,dvostruki arsini! Ja sam imao 16 godina kada je Lebron poceo da igra,pre bi on trebao da bude "moje vreme". U Americi medju ljudima izmedju 18-29 godina opet Dzordan dobio 69% glasova a decko koji vodi instagram stranicu MJsGoat ima 19 godina..zasto ljudi uporno guraju pricu " nostalgija i zal za mladost" Embid ima Cemberlena za Goata i rekao je isto kao i Lebron da bi dominirao bilo kada,morw da su oni odrastali u njegovo vreme. @Munich Kareem je odigrao jedno 600 utakmica vise od Dzordana,koje ti statistike poredis. John Havlicek iz Russelovih Celticsa ima vise titula od Karima 70tih..a on je imao sezonu posle Oscara i pre Medzika kada nije usao u playoff sa Lejkersima. Nike nije postojao do pojave Dzordana a bez Dzordana ne bi postojali mnogi drugi igraci. Medzik Johnson pre par dana na twiteru "Oni koji nisu gledali Dzordana ne mogu da znaju koliko je bio dobar". Medzik je bio strasan igrac ali sve sam rekao u svom komentaru,pa on je gubio 4:1 u playoffu od tima za koga Dzordanovi hejteri nemaju postovanja cak ni sa Barklijem..Finixa,ali svega ovog se niko ne dotice jer je MJ23 onaj o kome se prica.
    (Sid, 29. april 2020 20:33)

    # Link komentara

  15. @JeRemija

    Hajd me sad jos ubijedi da je LeBron bolji strijelac od Jordana?...samo jos to trebam cuti...bolji jer ima 16 sezona sa 25+ poena?!...to je druze licna statistika,a kosarka je kolektivni sport,ako ce ti licna statistika igraca biti broj jedan kriterij onda se zna ko je najbolji-Wilt-niko mu nije ni blizu...ne postoji samo jedan kriterij za odredjivanje najboljeg vec skup vise njih,svako se moze uhvatiit za jednu stvar koja njemu odgovara-kao ti Sa tih 16 sezona sa 25+ poena...ja sad kada bih ti krenuo nabrajati zasto LeBron ne moze biti najbolji trebalo bi mi 3000 slova a ne dozvoljenih 1500 :)...spomenucu samo 3-6 u finalima-realno je trebalo biti 2-7,ali eto i cuda se ponekad dogode...gledaj siru sliku,sve te pojedinacne stvari su samo dijelovi mozaika,a Jordan ih ima ubjedljivo najvise-kada ih sve sklopi ubjedljivo je GOAT
    (manuginobili, 29. april 2020 20:17)

    # Link komentara

  16. Ljudi mani te se vise glupe statistike,u ovoj danasnjoj kosarci se ne igra odbrana sve do play off-a.
    Ono sto Jordana odvaja od svih je taj ubilacki instinkt i to sto je svoje saigrace terao da daju sve od sebe,da ih ubedi da je pobeda obaveza....
    Ovo danas je vreme instagrama,twitera....nekadasnji kosarkasi su mislili samo na kosarku i na to kako da pobede...a danas se pomocu novca sklope ekipe za cas i sve e vodi ko ima vise novca...kao i sav danasnji sport nazalost
    (bcr, 29. april 2020 19:54)

    # Link komentara

  17. Super su ovi sto guraju Magica ispred Jordana, a Magic je s njim bio opcinjen zadivljen stvarima koje je radio otkad se ovaj pojavio u ligi. On je doslovno prva osoba koja ce rec da je Jordan najbolji ikad
    (quixver, 29. april 2020 19:41)

    # Link komentara

  18. (manuginobili, 29. april 2020 18:39

    Karim Abdul Dzabar je bolji igrac od Jordana, ali je Nike napravio od Jordana to sto jeste. Po svim mogucim kriterijumima je bolji Dzabar osim jednog, ima ukradenu loptu manje od Dzordana po utakmici. Po cemu je Dzordan bolji? Zbog marketinga? Legitimno se moze smatrati boljiM od Jordana. Ako je Jordan bolji od Dzabara, onda je legitimno reci i da je LeBron bolji od Jordana. Ako vec statistika ne igra nikakvu ulogu.
    (Straight Outta München, 29. april 2020 19:29)

    # Link komentara

  19. @manuginobili

    Ne znam šta je sporno u podatku da LBJ ima 16 sezona sa 25+poena u proseku a da je sledeći iza njega MJ sa 12 takvih sezona?
    Ako je to beznačajan podatak i podvig koji je veoma lako postići, postavlja se opravdano pitanje zašto onda bar 10 NBA košarkaša nije ostvarilo isti uspeh.

    Ljudi su subjektivni i ne vredi se raspravljati. To je kao kad detetu otmete plišanog medu. MJ je plišani meda ljudi koji imaju žal za mladost.
    (JeRemija, 29. april 2020 19:29)

    # Link komentara

  20. Medzik Dzonson je osvojio titulu u prvoj sezoni sa Dzabarom,gde je presudio sesti mec,Dzabar je bio najbolji igrac finala realno,Medzik je imao 151 asistenciju u 3 kola playoffa a saigrac Norm Nixon 126 asistencija,James Wilkes je ubacio 37 poena u mecu broj 6. Ovde ovaj "najk medzik" pise kao da je Dzonson igrao sa Bred Selersom,Dejlijem i Woodridzom..Dzordanovim timom! Druge sezone ispali su u prvom kolu od Hjustona a Medzik je imao 14% suta u odlucujucem mecu,Mozes ih je "sam" izbacio. Potom su Sixersi doveli 82/83 Mozesa i odmah pocistili Lejkerse u finalu. Mladi Hakeem i Sampson su sa 4:1 dobili Lejkerse potom su ih do 7 meceva odveli mladi Stokton i Meloun. Stokton je u 7 mecu apsolutno nadigrao Medzika sa 22p i 24 asistencije ali je James Whorty resio mec i potom bio Mvp finala,sa 36,16,10 u sedmom mecu sa Bad Boysima. 1990 u Medzikovoj Mvp sezoni,Finix pre Barklija je dobio sa 4:1 a 1991 Medzik je sa 19p,12ass,7sk bio drugi u Mvp trci iza Dzordana ali ovaj lik tvrdi da se "raspadao". Umetnoscu i plesom naziva asistencije u Fast breaku a Jordanovu umetnost footworka,pokreta,poteza sa jednog na drugi obruc,fadewaya naziva cirkusom. Takodje Najk je sredio da Dzordan bude duplo bolji defanzivac od Medzika.
    (Sid, 29. april 2020 19:19)

    # Link komentara

  21. Svaka cast za komentar. Medzik je ze Dzordanku bio umetnik. Iako je iluzorno traziti GOATA sto NAJK uporno forsira sa Dzordankom jer mora da opravda svoju koku nosilju, kada bi se i gledalo problizno po poziciji Medzik bi bio ispred nadobudnog, s'tim sto bi izmedju njih trebala biti velika praznina pa tek onda NAJK visocanstvo.
    (Medzik, 29. april 2020 18:52)

    # Link komentara

  22. Kakvih sve komentara,da ne povjerujes...ovaj jedan se ubi da dokaze da Jordan nije ni po jednom kriterijumu najbolji?!...vec je najbolji samozvani king jer ima 16 sezona sa preko 25 poena!...mislim,je li svjestan sta govori?...covjek za koga ce 90% igraca,trenera,novinara,gledalaca reci da je najbolji ikada po njemu ne moze nikako biti najbolji...Ako postoji sport u kome je jasno ko je najbolji ikada onda je to kosarka,broj jedan je jasan,ostali su svi tu negdje i kako god ih poredas neces puno pogrijesiti...nije sve u brojevima i statistici jer inace nikakve rasprave ne bi ni bilo,Wilt bi bio najbolji jer nekim njegovim se rekordima niko ne moze cak ni pribliziti...Jordan je najbolji jer je dominirao u najboljoj eri NBA lige,podigao igru na jedna visi nivo do tada nezamisliv...Air Jordan-nadimak sve govori...dosao u los tim,trpio neuspjehe i frustracije,pogledajte samo sta su mu radili Pistonsi,bukvalno ga prebili ali nije se predavao i bjezao u druge timove vec radio na sebi i sacekao da dodje njegovo vrijeme!...Moze li neko i zamisliti da mu je ikada-i jedne sekunde u zivotu palo na pamet da predje u drugi tim i ide laksim putem do titule?...Naravno da nije,i muka mi je kada uopste i porede ove primadone i balerine iz danasnje NBA sa njim,sest finala-sest titula,sest puta MVP,ni jednom sedma utakmica u finalu,najbolji strijelac lige,najbolji odbrambeni igrac lige...Kada neko to dostigne moci cemo zapoceti raspravu,ovako je nema smisla ni pocinjati.
    (manuginobili, 29. april 2020 18:39)

    # Link komentara

  23. bad boys from detroit would beat up labron so much he would run home to mommy
    (mr mr, 29. april 2020 18:02)

    # Link komentara

  24. Dobro je pa tvoja izjava da čovek koji je trenutno treći strelac u istoriji NBA lige, osvajač 4 MVP priznanja, 3 titule sa 3 MVP finala, čovek koji je u prajmu već 16 godina, nije notorna glupost.

    Baš si realan prijatelju:)
    (JeRemija, 29. april 2020 17:10)

    Ne razumem sta si hteo da kazes. Ja sam rekao da je Lebron vrhunski igrac. Mislim da nije medju 10 svih vremena. To je moje misljenje. I smatram da je Jordan najbolji. Gledao sam ih mnogo obojicu kao i mnoge druge igrace. Ja sam rekao da je notorna glupost da je Jordan bio samo marketing. Pozdrav.
    (Milan, 29. april 2020 17:55)

    # Link komentara

  25. MJ 23/,ONE MAN TEAM....sve ostalo je nebitno!
    (dule, 29. april 2020 17:50)

    # Link komentara

  26. Dzordan
    Medzik
    Dzabar
    Cembrlend
    Robertson
    Bird
    Brajant
    Rasel
    Sakil O'Nil
    Dzejms
    (wwe, 29. april 2020 17:45)

    # Link komentara

  27. TOP 10 ili čak 20 igrača dele sitnice i manje više kako god da ih poređaš nije pogrešno. Ipak, smatram da kako god okreneš Olajdžuvon, Bird i Medžik nikako ne smeju da budu van TOP 10 ili čak i 5.
    (Powerslave, 29. april 2020 17:40)

    # Link komentara

  28. ako ne stavis na top 10 listu Birda,Medzika,Dankana...onda nesto nije u redu sa tobom,ili si to uradio namerno ili pojma nemas o kosarci,treceg nema,ptica legenda NBA!!!
    (dd, 29. april 2020 17:34)

    # Link komentara

  29. @
    Ma kakav Lebron James, daleko je on od Jordana...postize koseve ali ni priblizno kosarci kojoj je igrao Jordan...gledajte the last dance e to je umetnost kosarke
    (Borko)

    @
    Pa mogao je i sebe da stavi, pre nego Lebrona. On je u eri Dzordana uspeo da bude MVP lige. Za Lebrona niko ne bi ni cuo da je igrao u to vreme.
    E sad, to sto Barkli nije hteo da ide u timove pune zvezda da bi uzeo prsten je stvar obraza i morala.
    (Stiv)
    .......
    ...…..
    ...... Vama dragi Borko i Stiv treba jedan dobar ucitelj... neko da vam otvori oci jer zivite u teskom mraku i neznanju.
    Ako cemo eleganciju da ubacimo kao presudan faktor uporedjivanja najboljih sportista... moracemo Ronalda da eliminisemo iz te price sa Mesijem i da ubacimo nekog Ronaldinja ili Berkampa, Anrija, Rivelinja ili Garincu itd...

    A tebi Stive sta da kazem... U strasnoj su zabludi. Dzejmsov glavni adut je pregled igre i kosarkaski IQ... Ne snaga. Snaga je ipak na drugom mestu. U istoriji kosarke se nije pojavio toliki covek sa takvom vizijom i takvom kontrolom lopte. Medzik je cudo. Medzik je magija... ali Medzik je 206cm 100kg... a LeBron 206cm 115kg i igra cetvorku cistu.
    Uostalom glavni adut koji se forsirao 80ih i 90ih je snaga. A covek je kao od brega odvaljen. Bio je skoro clanak mali negde. U sustini zakucao se Dzejms u devojku pored terena i ono bila je vidno ugruvana. Odvedena je na pregled u bolnici i doktor je zakljucio da je stepen povreda koje je pretrpela kao kod manjeg saobracajnog udesa... pa ti vidi. Suluda snaga.

    POZ
    (Stefan COYG, 29. april 2020 17:29)

    # Link komentara

  30. Karim Abdul Dzabar je bolji od Jordana u 9 od 10 kategorija. Isti broj titula. Bolji strelac, skakac, asistent... Vise uspeha na koledzu. Vise puta MVP...
    Malo ljudi to zna.
    (Straight Outta München, 29. april 2020 17:14)

    # Link komentara

  31. Ima logike.
    (Majkl Džondar, 29. april 2020 17:13)

    # Link komentara

  32. @Milan

    Dobro je pa tvoja izjava da čovek koji je trenutno treći strelac u istoriji NBA lige, osvajač 4 MVP priznanja, 3 titule sa 3 MVP finala, čovek koji je u prajmu već 16 godina, nije notorna glupost.

    Baš si realan prijatelju:)
    (JeRemija, 29. april 2020 17:10)

    # Link komentara

  33. Barkli opet kao i obicno samo mlati gluposti, cudi me da sebe nije stavio na bar trece mjesto
    (cole, 29. april 2020 17:07)

    # Link komentara

  34. Ne mogu se uporedjivati spoljni igraci sa klasicnim centrima kakvi su nekad bili, danas su retkost. Zato je lista retko glupa. Ja mogu da tvrdim da je Olajdzuvon treci najbolji igrac na svetu i to da debelo argumentujem. Kladim se da bi se mnogi treneri sa mnom slozili, ali to bi bio glup predlog. Kako da se on meri sa Kobijem, recimo?
    (bzvz, 29. april 2020 17:07)

    # Link komentara

  35. @Lex

    Ako ćemo statistički o kriterijumima, onda je Wilt najbolji ikada jer je čovek imao statistički najjače brojke, imao je sezonu sa 50p i 25 skokova u proseku. Čudo prirode.

    Ako ćemo po titulama, onda je Bil Rasel neprevaziđen.

    Ako ćemo po konstantnosti, dužini godina igranja u prajmu, težini konkurencije protiv koje je igrao (dal se neko seća Šekila, Brajanta, Ajversona, Garneta, Mekgrejdija, Neša, Dankana, Novickog pa sada Durenta, Karija, Lenarda...) mislim da nema dileme.
    Za one koji ne znaju Lebron ima 16 sezona sa 25 poena u proseku i još ne namerava da stane. A čovek po vokaciji čak nije skorer, već više asistent i all around igrač. Sledeći na toj listi je Džordan sa 12 sezona. Pa vi izračunajte kakav je to podvig.
    (JeRemija, 29. april 2020 17:06)

    # Link komentara

  36. NBA , '80-ih i '90-ih je nesto najbolje sto je kosarka dala!
    (dr. Udo Brinkman, 29. april 2020 16:57)

    # Link komentara

  37. Stiv,kada govoris o Barkliju ,obrazu i moralu trebao bi da se setis ,kada je u parku sa leda ubijen crnacod strane policajca ,sto je snimila kamera i video celi svet.Milioni ljudi su protestovali,a Barkli ,cuvajuci dobro placeno komentatorsko mesto , je ostao pizda.
    (Kosta, 29. april 2020 16:56)

    # Link komentara

  38. Lebron je vrhunski kosarkas, ali kao sto rece neko nije za prvih 10. Reci da je Jordan marketing samo, je notorna glupost. Pa ako je neko marketinski forsiran to je Lebron. Ligi je trebao neko kao on da bi spasili gledanost. Svi znaju sta je bilo sa NBA ligom kad se Jordan povukao. MJ je bio i ostao neponovljiv. Ako je pokojnom Kobiju (koji je jedan od najboljih ikad) on bio uzor mislim da nema sta da se doda.
    (Milan, 29. april 2020 16:55)

    # Link komentara

  39. određivanje GOAT- a u bilo kom sportu je rekreacija za dokone klince...

    upoređivati igrače u različitim epohama, upoređivati košarku onu pre 50, pre 30, pre 20, sadašnju i onu za 20, 30 godina je nemoguća misija
    (Milence, 29. april 2020 16:53)

    # Link komentara

  40. Koliko su smorili ljudi vise sa tim poredjenjem MJ - LbJ, te ovo, te ono. U stvari nema velike razlike izmedju njih dvojice. I jedan i drugi su malo kasno shvatili da je kosarka timska igra i da covek, ma koliki GOAT bio, ne moze sam da osvaja titule. Dzordan, Kobi i Lebron su osvajali titule kad su pored sebe imali druge dobre igrace ili dobar tim. Lebronova nesreca je sto je mukica hteo po svaku cenu da igra za jadne Kavse na pocetku karijere, to ga je ukanalilo.
    (dilk, 29. april 2020 16:49)

    # Link komentara

  41. Ne vidim nista sporno to su sve veliki igraci tesko je reci za nekog da je najbolji evo i ja imam svoih pet omiljenih igraca sastavicu petorku po poziciama na kojima su igrali mnogi se nece sloziti ali niko ne moze reci da ti igraci nisu vrhunski bili.
    1.Stokton
    2.Jordan
    3.Bird
    4.Duncan
    5.Hakim Olajdzuvon
    (Buki, 29. april 2020 16:48)

    # Link komentara

  42. Najjače je bilo kad se Barkley potukao sa Laimbeerom. Danas bi dobio doživotnu zabranu zbog toga.
    (Topnik, 29. april 2020 16:34)

    # Link komentara

  43. Barkli.. Hejteru!
    (Benny Hill, 29. april 2020 16:29)

    # Link komentara

  44. 1.MJ23
    2.WC13
    ...
    Ostali
    (ElHombre, 29. april 2020 16:18)

    # Link komentara

  45. Medzik je daleki bolji od Dzordana. Covek je za onog siledziju izmislio kosarku. Njegova kosarka je poezija za kosarku onog siledzije.
    Osim toga najboljeg ikad treba traziti izmedju Dzabara, Medzika. Dzabar je najpotcenjeniji kosarkas ikada. Najbolji strelac svih vremena. Imao je najsavrseniji sut od svih kosarkasa. Cak je i pre NBA bio najdiminantniji mladi kosarkas. Ali na zalost kompanija NIKE uporno forsira Dzordana kao nekakvog najboljeg svih vremena samo zbog tiga sto je oko njega obrnula ogroman novac. Njihova zlatna koka.
    (Medzik, 29. april 2020 16:18)

    # Link komentara

  46. Po kom kriterijumu su sledeci igraci slabiji od Jamesa : Bird,Magic,Olajuwon,Wilt,Jabbar itd. ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 29. april 2020 15:55)

    Po kriterijumu snage i lepote!
    (JeRemija, 29. april 2020 16:17)

    # Link komentara

  47. Zbog ovakvih kao sto je @Milos koji napise komentar sa toliko frustracije i omalovazavanja prema drugima ljudi i ne vole Lebrona. "Najk Dzordan". Pa Carmelo Anthony je jedini ruki koji je svakog meseca bio ruki meseca a da na kraju nije bio ruki godine. Od 15-67,denver sa njim dosao na 43-39 i playoffa i bolji skor od cetvrtog na istoku Majamija,Cavsi su bili na 35-47 a cak i individualna statistika je u najmanju ruku egal. Sa manje minuta na terenu i manje suteva od Lebrona poen i skok vise,bolji procenat suta i bolji za 3,manje izgubljenih lopti,procenat bacanja. Lbj za malo bolji blokade,kradje i malo vise asistencija 5,9 vs 2,8,skor ekipe u odnosu na godinu pre u mnogo jacoj konferenciji je morao da presudi. Tako da nemojte vi o " marketingu i novcu" kada je to isto i u ovom drugom slucaju.
    (Sid, 29. april 2020 16:15)

    # Link komentara

  48. Sta ti je NAJK masinerija. I dan danas se velica Dzordanka kao najbolji ikad. Evo ga i ovaj cuveni brbljivac da se umesa i da na znacaju Dzordanki. Cak je i zaboravio da pomene jednog Birda, Melouna i jos dosta njih, samo da bi mu Dzordanka bila najbolja. A ta Dzordanka nije mogla do titule dok su Lejkersi, Seltiksi i Pistonsi vladali. Toliko daleko se ide u velicanju Dzordanke da se nipodostavaju Pistonsi koji su drali Dzordanku i Bulse tri puta. Da bi se opravdala Dzordanka Pistonsi se nazivaju nekakvim losim momcima i kokodace se da su igrali prljavo.
    (NAJKL Dzordan, 29. april 2020 16:10)

    # Link komentara

  49. Slazem se s komentarom koji kaze da treba uzeti u obzir dominaciju.
    LeBron je fenomen, meni omiljen kosarkas posle Kobija.
    Ali realno, nije dominirao. Kasno je stekao tu mentalnu snagu, setite se samo koliko je los bio u onim finalima protiv Dalasa i San Antonia. A i realno, menjao je timove, jurio all star saigrace. Nije bio dominantan, za razliku od Dzordana, Dzabara, Cemberlena, Seka, Rasela, Brajanta i slicnih.
    (ooo, 29. april 2020 16:09)

    # Link komentara

  50. A Medzik Dzonson verovatno u top10 hokejasa svih vremena....
    (Heisenberg, 29. april 2020 16:08)

    # Link komentara

  51. Barkli je definitivno kompetentan vise od svih nas,mogu samo da mu verujem jer nisam gledao Cemberlejna i Dzabara i jos neke.Iznenadjenje mi je da nema Birda.Niko ni blizu Jordana,dominacija na magican nacin,trofeji.Verovatno svaka generacija ima svog idola al malo realnosti nije na odmet.
    (ns boy, 29. april 2020 16:06)

    # Link komentara

  52. @JeRemija
    Pa mogao je i sebe da stavi, pre nego Lebrona. On je u eri Dzordana uspeo da bude MVP lige. Za Lebrona niko ne bi ni cuo da je igrao u to vreme.
    E sad, to sto Barkli nije hteo da ide u timove pune zvezda da bi uzeo prsten je stvar obraza i morala.
    (Stiv, 29. april 2020 16:05)

    # Link komentara

  53. Ono sto su moje oci videle za ovih 67 godina ,to moze biti samo Dzordan,a prvi koji to mozda moze ugroziti je Kobi .Ta mekoca trcanja i suta,ta virtuoznost,taj skok u kome oni uvek ostaju duze za 1 sekundu od protivnickih igraca da bi kosem zacinili svoju magiju i pokazali da je gravitacija relativna kategorija ...idt.
    (Kosta, 29. april 2020 16:03)

    # Link komentara

  54. Barkli je bio i ostao jedna obicna.. Budala.. Nazalost.. Koga briga.. Za njegovu.. Got.. Listu.. Kada se zna da je.. LBJ.. Najbolji.. Ikada.. Jednostavno.. GOAT.. Tacka
    (Milos, 29. april 2020 15:30)
    Ne čekaj, zovi doktora! Nešto nije u redu s tobom
    (sa x, 29. april 2020 16:03)

    # Link komentara

  55. Ma kakav Lebron James, daleko je on od Jordana...postize koseve ali ni priblizno kosarci kojoj je igrao Jordan...gledajte the last dance e to je umetnost kosarke
    (Borko, 29. april 2020 16:02)

    # Link komentara

  56. A gde je trostruki MVP i jedan od najboljih, i najtrofejnijih igrača, Lari Bird? Čovek živa legenda sporta , rešio stotine utakmica u poslednjim sekundama...pp mnogima posle Džordana najbolji igrač lige. Takođe Pistol Pit Maravić, kakav igrač...
    (Irony maiden, 29. april 2020 15:59)

    # Link komentara

  57. dodao bih, Bird, Medzik, Dankan...
    (Pedja,Čačak, 29. april 2020 15:58)

    # Link komentara

  58. Vilt uvek pre MJ
    (Goran Loznica, 29. april 2020 15:57)

    # Link komentara

  59. Najbolji je.. James.. Pa on je prestigao.. Dzordana.. Odavno i ovog.. Nesrecnog.. Kobija.. Ubedljivo.. Najbolji.. Lebron.. Covek.. Je.. Zver
    (Milos, 29. april 2020 15:27)

    Slažem se da je zvijer, drvosječa, životinja... Ali košarkaš, to je već diskutabilno
    (sasa pg, 29. april 2020 15:57)

    # Link komentara

  60. @Jeremija

    Po kom kriterijumu su sledeci igraci slabiji od Jamesa : Bird,Magic,Olajuwon,Wilt,Jabbar itd. ?
    (Lex, 29. april 2020 15:55)

    # Link komentara

  61. Na stranu sve, ali Pistonsi bi u danasnje vreme uzeli jedno 10 titula.
    Sve danasnje zvezde bi pobegle od onakvih batina. Lebron odmara nedeljama zbog sitnica, a u to vreme polomljeni zubi nisu bili razlog da se propusti utakmica. U duelu Jute i Pistonsa, Meloun laktom razbija glavu Tomasu, ovoga zasiju sa 40 savova i vraca se covek da igra.
    Dzordan sa temperaturom 40 igra i ubaci preko 40 poena, Pistonsi mu lome rebra, on nastavlja da igra...
    Brajant sa slomljenom nogom izlazi na teren da izvede bacanja...
    A Lebron zbog prehlade propusti 5 utakmica.
    (MM, 29. april 2020 15:49)

    # Link komentara

  62. (Milos, 29. april 2020 15:30)

    Telegram seem
    (petokoronaš, 29. april 2020 15:47)

    # Link komentara

  63. @Milos
    Ako Je Barki Budala Onda Si Ti Imbecil Moron i Idiot Ko Si Ti Da Barkliju Objasnjavas Ko Je Ko U Kosarci Kad Ne Umes Ni Da Potrcis.
    (., 29. april 2020 15:45)

    # Link komentara

  64. A ko ke barkli zna li ko, ovo je fals lista i izmisljena, najbolji je lebron pa kobi, a najk dzordan je izvikani prosek zbog para, to jest msrketinga
    (Goran Loznica, 29. april 2020 15:44)

    # Link komentara

  65. 1. Dzordan
    2. Cemberlen
    3. Brajant
    4. Dzabar
    5. O'Nil
    6. Olajdzuvon
    7. Medzik
    8. Rasel
    9. Lebron
    10. Dr. Dzej

    Kada se vec uporedjuju igraci razlicitih era i pozicija, onda mora da se gleda dominacija koju su ostvarili. Lebronu je i mesto medju 10 previse, jer u svojoj eri nije ni najtrofejniji ni najefikasniji (pobede i porazi u finalima).
    (., 29. april 2020 15:44)

    # Link komentara

  66. Barkli ostavio 10o mjesto za Jokaru. :)

    p.s. Milose, nemoj smarati, dva puta si napisao prakticno isti komentar, vidis da ti ljudi daju minuse jer se ne slazu sa tobom.
    (Darth Plegueis, 29. april 2020 15:44)

    # Link komentara

  67. Ordicu, ti li si?
    (Sreten Zujkic, 29. april 2020 15:42)

    # Link komentara

  68. Barkli nemoj da si toliko velikodušan, "realno" je Lebron na 45.mestu, visoko je 7.mesto za njega.

    Čudo da sebe nije stavio odmah iza Džordana.
    (JeRemija, 29. april 2020 15:40)

    # Link komentara

  69. Jedna od najrealnijih GOAT lista do sad.
    (SerČarls, 29. april 2020 15:34)

    # Link komentara

  70. Uvek se priča o Lebronu i Kobiju a zaboravlja se na takve igračine kao što su Oskar Robertson, Karim Abdul-Džabar, Bil Rasel i Vilt Čemberlejn. Samo Barkli nije smeo sa ove liste nikako da izostavi pre svega Medžika a zatim i Birda.
    (Biću Slobodan, 29. april 2020 15:34)

    # Link komentara

  71. Dobra lista, ali na 5.- 6. mestu trebalo bi da budu Lari i Medzik. Zadnja dvojica otpadaju.
    (o je, 29. april 2020 15:33)

    # Link komentara

  72. Barkli je bio i ostao jedna obicna.. Budala.. Nazalost.. Koga briga.. Za njegovu.. Got.. Listu.. Kada se zna da je.. LBJ.. Najbolji.. Ikada.. Jednostavno.. GOAT.. Tacka
    (Milos, 29. april 2020 15:30)

    # Link komentara

  73. Najbolji je.. James.. Pa on je prestigao.. Dzordana.. Odavno i ovog.. Nesrecnog.. Kobija.. Ubedljivo.. Najbolji.. Lebron.. Covek.. Je.. Zver
    (Milos, 29. april 2020 15:27)

    # Link komentara