1. Ljudi, dajte malo realnosti oko MJ i Bovija...MJ je došao u krš i lom ekipu Bullsa i imao je svu slobodu ovog sveta da se razvija na pravi način, nešto slično kao danas Young, Dončić, Booker, Morant...da je otišao u,tada, ozbiljnu ekipu Portlanda koja je na kecu i dvojki bila popunjena, sigurno ne mi imao ni minutažu niti mogućnost da šutira koliko hoće kao u Čikagu. To je sve u domenu ŠBB KBB, i Melo bi 2003 da je otišao u Pistonse ili završio kao Darko ili bi Pistonsi s njim pukli, ne možeš to nikad znati.
    Samo ću reći, srećna je ekipa koja je u jednom trenutku toliko loša pa sebi može da dozvoli da od talenta može da napravi igračinu dajući mu dosta prostora da napreduje.
    (CJC, 10. april 2020 16:49)

    # Link komentara

  2. Pa trebali su da uzmu Dzordana umesto Hakima i napravili su posao fransize svih vremena, sigurno bi Majk sa njima osvojio 4 ako ne i vise titula !
    Onda bi Portland uzeo Olajdzuvona i napravili bi sjajan posao uparivanjem tandema iz koledza Hjuston, Klajd i Hakim. Aman dosta vise sa Bouvijem, kao da nije bilo bastova sa prvim pikovima u istoriji drafta, razlog je bio samo Dreksler, imali su vec beka sutera i logicno da im je trebao centar.
    A evo i prokletsvo drugog pika svih vremena, kakvi su ovo superstarovi bili :
    1.Bob Petit, Bil Rasel, Dzeri Vest, Erl Monro, Bob Mekadu, Ajzeja Tomas, Geri Pejton, Alonzo Moning, Dzejson Kid, Kevin Durent...
    (Dumko, 10. april 2020 15:30)

    # Link komentara

  3. Како мислиш да се избор Џеј Вилијамса не може ничим оправдати, па човјек је због саобраћајне несреће завршио каријеру?!
    (Хипократ није био хипокрит, 10. april 2020 10:05)

    # Link komentara

  4. @ooo

    Nisam napisao da je "dobar covek", nego da je "Car". Car je srpska rec za Cezara, Imperatora.

    Milicic je Car i bio je odlican igrac. Da je otisao kod normalnog trenera u neki drugi tim mozda bi imao duzu karijeru, ali nisam siguran da li bi mu to bilo bolje od onoga kako je sad.
    (srba_the_objektivni, 10. april 2020 08:25)

    # Link komentara

  5. Rodjen sam 2004 i gledao sam na klipovima Jordana.Nista specijalno a toliko pompe.Bolje da je nastavio sa bejzbolom...(mare, 09. april 2020 18:56)lik se zove MAJKL džordan, a ne Diandre, kog si očigledno ti gledao. pogledaj klipove Majkla Džordana pa se javi
    (bbcd, 09. april 2020 19:16)
    Nemas pojma.Ovaj Diandre je bek a Jordan je centar.Prvo procitaj šta sam napisao pa onda pametuj!
    (mare, 09. april 2020 21:56)
    Idi radi matematiku
    (Čača, 10. april 2020 08:22)

    # Link komentara

  6. @srba_the_objektivni
    Kako znas da je dobar covek? Zato sto pije, dize tri prsta i peva cetnicke pesme? Mozes misliti, zbrisao kao klinac u Ameriku, pa se vratio s parama da Srbima placa minimalac da mu rmbace od jutra do mraka dok on izigrava patriotu.
    (ooo, 10. april 2020 06:07)

    # Link komentara

  7. Samo mi nije jasno kako se to Hjuston odlučio za centra jer je imao Drexlera, kada je Drexler došao 10 godina kasnije U Hjuston? Da se razumemo ne smatram da je Olajuwon greška u draftu, već jednostavno nema logike da Jordan nije uzet zbog Drexlera.. :)
    (Pacers015, 09. april 2020 23:07)

    Portland rode, Portland
    (Аспера, 10. april 2020 02:30)

    # Link komentara

  8. "Možda se ne sećaš ali je glavna tema tog drafta bilo Odenovo zdravlje, konkretno baš ta njegova problematična kolena. Znalo se i to vrlo dobro.
    (Saša, 9. april 2020 20:07)"

    Mozda se ti ne sjecas, ali glavna tema tog drafta je bila Oden ili Durent. Pred sam draft, ESPN je organizovao anonimnu anketu na tu temu medju desetak GM-ova NBA timova. Rezultat ankete: 100% glasova je dobio Oden.
    Svoj glas za Odena, jedan od GM-ova je objasnio rijecima: "Durent ce Blejzersima donijeti 10 titula najboljeg strijelca, dok ce Oden u Portland donijeti 10 titula prvaka". Nazalost, eksplodiralo mu je koljeno na njegovoj PRVOJ tekmi u NBA, ostalo je istorija.
    Slazem se da se odranije znalo za njegova losa koljena, ali je sva NBA struka smatrala u to vrijeme da je izbor Odena prije Durenta logican potez. Pozz
    (Vlado, 10. april 2020 00:51)

    # Link komentara

  9. Dobar pokušaj izvlakuše za Miličića, što samo dodatno pokazuje koliko je ustvari bio loš.
    (WillyWonka, 10. april 2020 00:03)

    # Link komentara

  10. Samo mi nije jasno kako se to Hjuston odlučio za centra jer je imao Drexlera, kada je Drexler došao 10 godina kasnije U Hjuston? Da se razumemo ne smatram da je Olajuwon greška u draftu, već jednostavno nema logike da Jordan nije uzet zbog Drexlera.. :)
    (Pacers015, 9. april 2020 23:07)

    # Link komentara

  11. Rodjen sam 2004 i gledao sam na klipovima Jordana.Nista specijalno a toliko pompe.Bolje da je nastavio sa bejzbolom...(mare, 09. april 2020 18:56)lik se zove MAJKL džordan, a ne Diandre, kog si očigledno ti gledao. pogledaj klipove Majkla Džordana pa se javi
    (bbcd, 09. april 2020 19:16)
    Nemas pojma.Ovaj Diandre je bek a Jordan je centar.Prvo procitaj šta sam napisao pa onda pametuj!
    (mare, 9. april 2020 21:56)

    # Link komentara

  12. Hvala smekerima sa portala sto nas obavestavaju o nba u vreme epidemije, gutam sve tekstove i kvizove jos jos jos jos jos pisite svaki dan
    (rokada, 9. april 2020 21:00)

    # Link komentara

  13. igraci koji su imali u NBA karijeri prosek od 13-15 poena uopste nisu losi igraci i to nisu lose karijere. prosek karijere Divca u NBA je oko 13-14 poena a covek je imao dobru karijeru. jeste malo za 2 pika npr ali nije propala karijera kao Darkova nijedna od ovih.
    (SubmisivniDominator, 9. april 2020 20:47)

    # Link komentara

  14. Mislio sam da je u novinarstvu broj jedan uslov, subjektivnost. Govoriti za Vankuver da bolje da nije postojao, hvaliti se sa Miliciceve 4 minute u finalu...
    Obazavao sam taj Vankuver, naravno najviše zbog dresova, ali voleo sam gledati i Dejmona Stodmajera.
    Inače bi bio super tekst.

    Pa valjda novinar ima pravo da piše subjektivno u tekstovima, to je i poenta teksta u temama i kolumnama, najbolje da će tebe da zove i da pita da li si voleo Vankuver da te slučajno ne uvredi... ljudi komentarišu samo nešto negativno, uvek traže nešto negativno samo da popljuju.

    I ne vidim da se hvalio sa četiri minuta u finalu nego je napisao kako je bilo.

    Svašta, samo da se mrzi.
    (hahaha, 9. april 2020 20:32)

    # Link komentara

  15. @Ivan
    Glupo je da ja bolje prognoziram draft od klubova koji imaju gomilu skauta koje plaćaju da bi sve znali. Plus, pre drafta svi upoznaju igrača i mogu da vide koliko je zainteresovan. Za Miličića je trebalo samo nekog u vršcu da pitaju.Kako im nije palo na pamet zašto je u mlađim kategorijama bio rezerva Krstiću, naša ekipa je bila na turneji u USA i niko nije pitao trenera što Krstić igra a Miličić ne.
    Problem draftova je što mediji naprave hajp oko igrača, ali svaki GM mora biti iznad hajpa, za to je plaćen.
    (Milan, 9. april 2020 20:31)

    # Link komentara

  16. Stvarno ne razumem poentu da se kao najgori pikovi proglase igrači koji su preminuli. Dajte malo poštovanja.

    Čekaj, ljudi su preminuli posle završetka NBA karijera i pošto su preminuli, onda nema veze, o pokojniku sve najbolje?

    Kakvo je to shvatanje? Zato što su preminuli ne treba da se priča o njihovoj NBA karijeri?
    (Ne razumem, 9. april 2020 20:30)

    # Link komentara

  17. Pola draftovanih igraca posle par godina ni ne igra u NBA ligi. Ako imamo 30 ekipa, u svakoj po 15 igraca u protokolu, to je 450 igraca ukupno u celoj NBA ligi. Na svakom draftu imate po 60 igraca (2 runde po 30), a danas imate aktivnih igraca koji su bili na draftu 2003 (njih trojica), pa vi vidite koliko je to igraca. Neki ne zaigraju nikada, neki posle dve tri godine odu u Evropu ili kojekude. Retki budu bas vrhunski. A sto se Milicica tice, to je vec ispricana prica, covek sem vrhunskih fizickih predispozicija nije imao nista drugo. Pistonsi su se kockali s njim i izgubili. On je bio macka u vreci jer pre tog drafta nije odigrao niti jednu sezonu na profi nivou.
    (Zambezi, 9. april 2020 20:29)

    # Link komentara

  18. Wayman Tisdale i Armon Gilliam su bili odlični igrači. Ne možemo od svakog drugog pika očekivati da bude superstar.
    (markegiani, 9. april 2020 20:26)

    # Link komentara

  19. @brm

    Ja sam neko ko prati koledž košarku, posebno zbog budućih zvezda i mogu reći da nisi u pravu. Niti je Oden bio toliko dominantan niti je bilo nepoznato da ima problem sa povredama. Sam izbor možda i ne bi bio sporan da nisu propustili KD-a koji je bio jedan od najočiglednijih budućih superstar igrača. Ista situacija desila se sa Bovijem, zato je portland morao da uči na greškama. Prosto se taj draft sa MJ toliko pominjao da nisu smeli da ponove grešku.
    Slažem se da se kockanje sa igračem sklonom povredama ponekad jako isplati, recimo fila se tako kockala sa embidom , ili najsvežiji primer gde će se tek videti rezultati denvera sa MPJ
    (Milan, 9. april 2020 20:23)

    # Link komentara

  20. Vidim da je malo glasova dobio Bovi, ali kako iko može biti gori od igrača zbog kojeg je preskočen MJ?
    Tabit jeste sveukupno najgori izbor.
    (Milan, 9. april 2020 20:14)

    # Link komentara

  21. "Ne sviđa mi se kad neko Grega Odena stvlja u isti koš sa drugim lošim izborima, i posebno što ga porede sa Semom Bouvijem kao katastrofalan Portlandom izbor. Svi ti loši pikovi ili su bili potpuno zdravi i nisu ništa uradili, ili su već na koledžu kuburili sa povredama i neko je mislio da se to neće dešavati kada dođu u fizički 10x puta zahtevniju ligu.
    Greg Oden je bio fantastičan dok je bio zdrav. Vrlo snažan, pokretan i školovan centar. Dominantan na obe strane terena. Jednostavno, bio je kompletan igrač. On je imao nesrećnu povredu koja nije mogla da se predvidi ili nasluti.
    (brm, 9. april 2020 19:08)"

    Možda se ne sećaš ali je glavna tema tog drafta bilo Odenovo zdravlje, konkretno baš ta njegova problematična kolena. Znalo se i to vrlo dobro.
    (Saša, 9. april 2020 20:07)

    # Link komentara

  22. Po zakonu verovatnoce, normalno je da se desi neka godina kada visoko izabrani pikovi ne ispune ocekivanja, to samo ocigledno nije jasno samo amerikancima. Nisu svi ljudi isti, razne stvari uticu na to da neko ne opravda svoju poziciju. Milicic je decko koji nije bio u stanju da se fokusira samo na kosarku, to je bio njegov glavni problem, dosao je u potpuno novu i nepoznatu sredinu potpuno sam i stavili su mu nenormalan pritisak na ledja. Ostali igraci su upoznati sa tim kako to oko drafta funkcionise, tamo su rodjeni i odrasli, kapiraju da se nesto od njih ocekuje ako su izabrani sa visoke pozicije, dok to Darku nije bilo uopste jasno, a njegovi treneri i saigraci se nisu nesto trudili oko njega, pustili su ga niz vodu. Ponasali su se kao da im je neko oteo igracku, koju nisu dobili na tom draftu i da im je neko uvalio Darka.
    (Ivan, 9. april 2020 19:57)

    # Link komentara

  23. Hašim Tabit ubedljivo najgori izbor
    (Floran Sinama Pongol, 9. april 2020 19:51)

    # Link komentara

  24. Stvarno ne razumem poentu da se kao najgori pikovi proglase igrači koji su preminuli. Dajte malo poštovanja.
    (društvance iz predgrađa, 9. april 2020 19:46)

    # Link komentara

  25. Len Bias bi bio zver da nije bilo te nesrećne noći. Nikada nije koristio droge pre toga i ne znam šta mu je bilo u glavi. Ko zna Lena Biasa, zna o kakvom je igraču reč.
    (Nuna, 9. april 2020 19:35)

    # Link komentara

  26. Najbolji draft ikada.. bukvalno
    (Jataganac, 9. april 2020 18:53)

    Koji, ovaj Dzordanov? Stokton, Dzordan, Alvin Roberston, Barkli, Olajdzuvon... Definitivno najbolja 5-orka sa drafta ikada.
    (delboj, 9. april 2020 19:30)

    # Link komentara

  27. @ma bjezi bolan.

    btw odlican tekst!
    (Neko, 9. april 2020 19:20)

    # Link komentara

  28. Rodjen sam 2004 i gledao sam na klipovima Jordana.Nista specijalno a toliko pompe.Bolje da je nastavio sa bejzbolom...
    (mare, 09. april 2020 18:56)
    lik se zove MAJKL džordan, a ne Diandre, kog si očigledno ti gledao. pogledaj klipove Majkla Džordana pa se javi
    (bbcd, 9. april 2020 19:16)

    # Link komentara

  29. @mare

    Nekad je bolje ne napisati nista, znas.
    (Ljubisa Livaac, 9. april 2020 19:09)

    # Link komentara

  30. Ne sviđa mi se kad neko Grega Odena stvlja u isti koš sa drugim lošim izborima, i posebno što ga porede sa Semom Bouvijem kao katastrofalan Portlandom izbor. Svi ti loši pikovi ili su bili potpuno zdravi i nisu ništa uradili, ili su već na koledžu kuburili sa povredama i neko je mislio da se to neće dešavati kada dođu u fizički 10x puta zahtevniju ligu.
    Greg Oden je bio fantastičan dok je bio zdrav. Vrlo snažan, pokretan i školovan centar. Dominantan na obe strane terena. Jednostavno, bio je kompletan igrač. On je imao nesrećnu povredu koja nije mogla da se predvidi ili nasluti.
    (brm, 9. april 2020 19:08)

    # Link komentara

  31. koji je vama u poslednje vreme s darkom, sta ste se okomili na coveka?
    (zumbul, 9. april 2020 19:07)

    # Link komentara

  32. @kobosil

    Niko od ovih košarkaša nije loš, jednostavno nisu ispunili očekivanja. Znači ne radi se o igračkim kvalitetima, već o tome da nisu uspeli da ih prikažu na najbolji način u timovima koji su ih draftovali sa visoke druge pozicije.
    (Ibrahim Ba, 9. april 2020 19:06)

    # Link komentara

  33. Darko Milicic je Car u svakom smislu, a bio je i odlican kosarkas. Leri Braun ni Pistonsi nisu umeli da ga iskoriste.
    (srba_the_objektivni, 9. april 2020 18:56)

    # Link komentara

  34. Rodjen sam 2004 i gledao sam na klipovima Jordana.Nista specijalno a toliko pompe.Bolje da je nastavio sa bejzbolom...
    (mare, 9. april 2020 18:56)

    # Link komentara

  35. Najbolji draft ikada.. bukvalno
    (Jataganac, 9. april 2020 18:53)

    # Link komentara

  36. Evan Tarner je doktor košarke za sve ove navedene..Definitivno je za klasu iznad..Bolji je od 90% prvih pikova u ovom veku tipa Benet,Okafor itd.
    (the shining, 09. april 2020 18:36)
    Los pokusaj trolovanja ljudi na sajtu pod tim nikom...Godina 16?
    (ALIMPIJE IN, 9. april 2020 18:53)

    # Link komentara

  37. Greg Oden uopste nije bio los, naprotiv, covek je bio odlican, steta zbog povreda...
    (kobosil, 9. april 2020 18:53)

    # Link komentara

  38. Evan Tarner je doktor košarke za sve ove navedene..Definitivno je za klasu iznad..Bolji je od 90% prvih pikova u ovom veku tipa Benet,Okafor itd.
    (the shining, 9. april 2020 18:36)

    # Link komentara