1. Svako bi trebao od svoje kuće da podje, prvi oni za koje svi pričaju da su krivi. A najviše Srbi i ispaštaju zbog toga. Glava te aždaje se probudila skoro u CG, sreća pa je mitropolit dobro poznaje.
    (bu2nin, 3. april 2020 21:31)

    # Link komentara

  2. Kakav centralizam,Jeli svaka republika imala svoju vladu,pravo na veto,isto autonomne pokrajine.Ko je bio posledni presednik Jugoslavije.
    Zasto je kupovna moc bila veca u Ljubljani i u Zagrebu nego u Beogradu??
    (komsija, 3. april 2020 18:01)

    # Link komentara

  3. @"Pre bih živeo sa Pakistancima zaraženim koronom u zajedničkoj državi, nego sa bosanskim muslimanima."

    Nema sanse da su bosanski muslimani zlobniji od Pakistanaca u celini kao sto to pricas. 30 godina zivota u Londonu me je uverilo u to. Tu i tamo se izmigolji neki izuzetak, ali u principu jezivi su.
    (Londoner, 3. april 2020 16:14)

    # Link komentara

  4. @Pijani zlotvore,

    Sve u redu sto si rekao, samo izmeni ono "srbi" u "srbi i hrvati"....ipak ne moze ivera dalje od klade. Znamo se i Slovenci su zaista iz druge galaksije u poredjenju sa srbima I hrvatima. Istina boli ali nije strasno pogledati u ogledalo i priznati.
    (Kosmopolita, 3. april 2020 16:02)

    # Link komentara

  5. Zbog toga treba izbegavati, ne samo brak, već bilo kakvu vezu – sa starletama. Uvale vam se u stan, glume zaljubljenost zarad braka, a onda zatraže razvood, sve sa ciljem da uzmu deo stana.
    U brakorazvodnoj parnici krenu sa kukanjem o nekakvom zlostavljanju, i odmah se zaboravi da su - tisućljetnje uličarke, samo izmoljenim brakom, dobile status dame.
    (maSi, 3. april 2020 15:58)

    # Link komentara

  6. Pijani zlotvor, 03. april 2020 11:18)

    Standardno hrvatsko lupetanje, mitovi, lazi, poricanje, kompleksi od Srba. Za 1000 godina necete biti nivo Srbije, ali to ste vi, dovoljno je reci Hrvati.
    (liznes meni otvor, 3. april 2020 14:14)

    # Link komentara

  7. pijani zlotvor- sram te bilo bedo jedna ti znas da slovenci zive 5 puta bolje i pricas ovde gluposti a nisi izasao nigde van tvoje kuce lazes ovde narod a ne pitas se koliko duguju ne pitas se koliko rade budalo jedna lazljiva mrs sa srpskog portala bedo jedna
    (zvezdan, 3. april 2020 14:11)

    # Link komentara

  8. slovenac-i sta kazes mi radimo za par stotina e a vi ste bogatasi cuti zemljak to sto pises mozes samo da se tesis ovde na srpskom portalu i da lazes sebe a i druge koji neznaju pa pitam te posto znam putujem u sloveniju koliko radite vi bogatasi evo ja cu da ti kazem ceo dan zemljace i onda u krevet pa jel to zivot a ovo 50 posto u vasoj drzavnoj kasi ostalo hahaha pa vi imate veci dug i od hrvatske a mi smo za vas mala amerika kompleksasu jedan boze hvala ti sto nas odvoji od ovakvih.
    (zvezdan, 3. april 2020 13:57)

    # Link komentara

  9. Pre bih živeo sa Pakistancima zaraženim koronom u zajedničkoj državi, nego sa bosanskim muslimanima. Perfidnijih i zlobnijih ljudi sa više mržnje i kompleksa u svetu nema. Taj srpski gen kada promeni veru, potpuno odlepi.
    (Kole, 3. april 2020 11:44)

    # Link komentara

  10. Standardno srpsko lupetanje i lazi, poricanje, matrix... na sve to smo navikli i nije cudno iako je i dalje umobolno. Ali novi moment ludila je kad srbi s placom od 200e strucna sprema motanje kablova u pelenama (ovo zvuci ludje nego alan ford) kao kajlaju janeze da su 'robovi' s 'novom centralom' a u realnosti slovenci zive bar 5x bolje od srba, nisu na losem glasu, nisu imali rat, svake godine svi idu kod nas na more ili skijaju po sloveniji, imaju love da putuju po svijetu, nemaju medijsko politicku diktaturu sj korejskog tipa...
    Srbi na toj razini nece bit ni za 1000 godina. Ali eto, rugajmo se slovencima. Jednostavno, srbi.
    (Pijani zlotvor, 3. april 2020 11:18)

    # Link komentara

  11. fff, kolko kompleksasa ovde. Vi cete sa par 100 eu mesecno da nama trubite cije su nase firme. Da, prodalo se mnoge firme . Tako i treba. U globalnom svetu tesko sam prezivis, posebno ako pravis to, sto pravi jos100 njih, kao sto je slucaj sa Elanom i Gorenjem. Bitno je da zaposljavaju hiljade ljudi jos uvek I jos jedna bitna razlika. Vi ste unistii i pokrali sve, a mi smo mnoooogo firmi podigli i prodali za dobre pare. Ajde nabrojite mi 10 fabrika, koje ste vi prodali za 100ine milijona EU. Sve pare na Dedinji zavrsile. A kod nas bar 50% u drzavnoj kasi, to je razlika. Lakomni ste ipokvareni, zato smo i morali da odemo od vas.
    (Slovenac, 03. april 2020 04:25)

    Словенац, хајде вратите фирме, које су под изговором руске опасности, од 1949 до 1954 пребачене из Србије у Словенију, па видите онда где сте. Ништа нисте створили, све сте добили на тацни у време доксте били под "београдским централизмом". У време аустријских царева, а касније и Аустро - Угарске државе, Војводина је за Словенију била оно што је данас Швајцарска за Албанију. Војводина је 30% својих индустријских капацитета "добровољно" преселила на запад због горенаведених разлога. Из тих разлога Словенија је добила "своју" индустрију. Ништа ви створили нисте.
    (Штилцована катаболцна, 3. april 2020 10:40)

    # Link komentara

  12. Nenade BiH I Hr su danas jos etnicki podjeljenije nego 91. A Jel ti znas Kako takve drzave zavrse ako ne prvi put onda drugi ili Treci? Jel znas? Ako ne znas pogledaj malo istoriju. Izgledi nikad nisu na strani takvih...
    (Boki, 3. april 2020 10:25)

    # Link komentara

  13. Nenade opet greška, to o 80% naoružanja koje su držali Srbi je priča za malu decu. Jer su se Hrvati i Bošnjaci naoružali iz inostranstva, uzimali su oružje iz magacina TO i na kraju opkoljavali su kasarne iz kojih su uzimali oružje. Drugo Srbi su da ne zaboravimo ratovali i protiv jednih i protiv drugih i na kraju protiv međunarodne zajednice koja je naterala Miloševića da im uvede sankcije. Na kraju znali su Srbi ko je najmoćniji zato su se i povukli sa 20% teritorije i potpisali Dejton. Inače R Srpska je više država nego Kosovo jer ima, svoju vojsku, policiju, vidi čuda i državljanstvo koje se upisuje u pasoš. Inače rat se dobija ili gubi tek posle 40-50 godina primer su ti Nemačka i Jugoslavija. To se zove cena rata koju neki mogu da plate a neki ne. Živeli.
    (Solomon, 3. april 2020 10:23)

    # Link komentara

  14. Mozete svi onako u red da stanete i da nam ... pljunete pod prozor. A kad se setim potporucnika iz JNA - oni su posebno imali pik na Beogradjane i patili za Beogradom. Inace, sluzio sam van Srbije.
    (beograDDŽanin, 3. april 2020 00:24)

    Potpisujem, sto bi rekli - kompleksi su cudo.
    (apsolutno, 3. april 2020 10:12)

    # Link komentara

  15. Citajte istoriju!Najstariji narod na Balkanu su Srbi!A ko govori isti jezik?SRBI HRVATI MUSLIMANI CRNOGORCI JEDAN SU NAROD!SADA SE PLJUJTE!SRAM VAS BILO!Kada SE zamuti Voda g....isplivaju!
    (Slavka, 3. april 2020 10:10)

    # Link komentara

  16. Dragan Borča. Kažeš mlatili pare od turizma. Mlate i sada,a hotele,puteve izgradila cela Jugoslavija iz zajedničke kase.
    (Damir 1965, 3. april 2020 09:30)

    # Link komentara

  17. U SFRJ je grad Zagreb imao jednaki broj titula kao grad Sarajevo i dve više nego Novi Sad. Hajduk je po zbiru kup/titula bio drugi tim velike cetvorke, Rijeka tukla Reala, Niš i Željo igrali zavrsnice kupa uefa, Velez svako malo bio u finalu kupa a čak je drugoligas Borac BL uzeo kup generaciji Zvezde sa Piksijem na čelu. Partizan u eri amaterskog fudbala igrao finale LS, Dinamo uzeo kup gradova koji imaju sajam, Zvezda uzela LS i igrala dva polufinala, igrala finale kup uefa i jos jedno polufinale. Zeljo bi uzeo kup uefa da nije primio gol u zadnjoj sekundi. Vardar bio prvak, Rad igrao kup UEFA... Kakav crni centralizam.
    (Leti vreme, 3. april 2020 08:26)

    # Link komentara

  18. @TvrtkoTvrtko je bio srbin.
    Ali pravi Srbin i posten nije vazno jesi li Srbin Bosnjak ili Hrvat budi covek
    Ja kao Srbin iz Lepe Srbije koji se krsti i verujem u svoju crkvu mislim da mi nije potrebno da guram BiH u podelu zato sto je BiH drzava koja nikad nije imala u sebi druge drzavice
    Ali KiM je Srbija tu drugacije mislim jer taj dio prioada Srbiji i nesto ce se desiti ali KiM uzeti a mi Srbi tesiti se sa tudjom zemljom npr. RS entitetom to ludost
    (Beograd na Adi, 3. april 2020 08:17)

    # Link komentara

  19. Ne okreće se sunce oko zemlje, velik je Beograd.
    (Darko, 3. april 2020 08:09)

    # Link komentara

  20. @Tvrtko

    Tvrtko je bio srbin.
    (pitam, 3. april 2020 08:01)

    # Link komentara

  21. @Internetski ratnik

    Nekad dobijes nekad izgubis ali u sledecem sigurno nece da nas vodi raspali jugosloven i komunjara koji bi sve srbe sveta zrtvovao zarad fotelje pa cemo onda videti sta i kako. Ceracemo se jos.
    (pitam, 3. april 2020 07:53)

    # Link komentara

  22. @Kvante

    Vidim da srbi i danas kupuju elan i gorenje. Pa ne bih kupio makar se sankao i na ruke prao ves. Vazi i za sve ostalo iz Slo i njiove lepe. Samo domace ako ima i valja ili prave eu roba (nemacka i dr.)
    (pitam, 3. april 2020 07:50)

    # Link komentara

  23. Ja vise nikad ne zelim da Sarajevo bude deo moje drzave.
    (Beograd, 02. april 2020 22:08)

    Ne samo da ne zelim nego bi zivot dao da ideja jugoslovenstva nikad vise ne zazivi!
    (pitam, 3. april 2020 07:47)

    # Link komentara

  24. Centralizirani Zagreb danas je jedna od najvecih gluposti koju ljudi iz drugih krajeva koriste da bi opravdali vlastitu nesposobnost. Nemaju pojma da obicni gradani Zagreba imaju manje nego prosjecni gradani Dalmacije, Slavonije, Istre. Nema apartmana, nema zemljista, nema lijepog vremena, samo putovanje sat na posao, 8 sati (barem) posla, sat natrag kroz maglu, pa u iznajmljeni stan ili ako ima srece u stan koji ti baka ostavi. Tu se ne zivi bajno. Sirotinje kolko hoces.
    (Sinke, 3. april 2020 07:42)

    # Link komentara

  25. Ufff, kolko kompleksasa ovde. Vi cete sa par 100 eu mesecno da nama trubite cije su nase firme. Da, prodalo se mnoge firme . Tako i treba. U globalnom svetu tesko sam prezivis, posebno ako pravis to, sto pravi jos100 njih, kao sto je slucaj sa Elanom i Gorenjem. Bitno je da zaposljavaju hiljade ljudi jos uvek I jos jedna bitna razlika. Vi ste unistii i pokrali sve, a mi smo mnoooogo firmi podigli i prodali za dobre pare. Ajde nabrojite mi 10 fabrika, koje ste vi prodali za 100ine milijona EU. Sve pare na Dedinji zavrsile. A kod nas bar 50% u drzavnoj kasi, to je razlika. Lakomni ste ipokvareni, zato smo i morali da odemo od vas.
    (Slovenac, 03. april 2020 04:25)

    Ti si pre aboridžin nego slovenac sa malim "s".
    (OtacMakarije, 3. april 2020 07:41)

    # Link komentara

  26. Hm,secam se Sliskovica,gledao sam ga u dresu Hajduka i u dresu reprezentacije Jugoslavije,kao i njegovog saigraca iz Hajduka Zlatka Vujovica,pa i Roberta Jarnija.Koliko je samo puta Hajduk tukao Zvezdu usred Beograda,secam se mnogih utakmica iz tog nezaboravnog vremena.Ne shvatam da ljudi koji su ziveli i prosperirali i jednoj takvoj drzavi,fudbalskoj ligi koja je mogla da se poredi sa najboljim evropskim i svetskim ligama tog vremena,a da i ne pominjemo uspehe Hajduka,Dinama,Partizana i Zvezde u Uefa takmicenjima,mogu da iznose kritike i prave neka neumesna poredjenja.Po ovoj izjavi Sliskovica ispada da se samo u Beogradu igrao fudbal,da se sve u Beogradu desavalo.Ujedno,Beograd je bio prestonica jedne velike drzave,ali to nikako nenipodastava ostale gradove na teritoriji ex Yu.Mi,iz Beograda nikada sa visine nismo posmatrali ni Split,ni Zagreb,ni Sarajevu.Cak smo s radoscu odlazili u te gradove,prestiz nikako nije bio prioritet,niti je iko na taj nacin razmisljao.Mozda je tako samo kod nas u Srbiji bilo,ispada da su drugi mislili drugacije,pa samim tim i stremili da se odvoje dok mi i danas zalimo za SFRJ.Cudni su ljudi.
    (Srle, 3. april 2020 07:33)

    # Link komentara

  27. Bilo bi pretenciozno i djetinjasto tvrdit da bi Zvezda bila nitko i nista i da je sve postignuto zahvaljujuci kradi Dinama i Hajduka. Istina je da je bilo dosta mutnih odluka i prvenstava i da je bilo pravednije Dinamo i Hajduk bi imali vise naslova prvaka u bivsoj drzavi nego sto su imali. Koliko? Neznam, to nitko nemoze znat. Pa i u ekonomskom smislu da su republike bile samostalnije i da je bilo vise pameti gledajuci s danasnje distance mozda nebi ni doslo do krvoprolica. Ides li dzonom na nekog, kad tad lose zavrsi.
    (Sinke, 3. april 2020 07:32)

    # Link komentara

  28. Blaž zvani "Aj tinks rezultat iz open!" Sramno je porediti Beograd i Sarajevo u smislu centralizma. Jeste Beograd bio glavni grad ali koji su to Srbi vladali Jugoslavijom, kakav je bio odnos u predsedništvu, ko je bio na čelu SIV-a, ko je bio na čelu JNA, KOS-a, UDBA, da nisu možda Srbi? A u Sarajevu može Srbin da bude predsedavajući tročlanog predsedništva 10 meseci, može da bude i predsedavajući Vijeća ministara ali mora da se ceo mandat bori za Dejtonom zagarantovana prava i nadležnosti RS, da se bori da zemlja ne uđe u NATO, da ne budu svi Bosanci, da ne govore svi bosanski, da BiH ne prizna Kosovo, da se ne izglasavaju neke ratne rezolucije protiv Srba, da se reši problem granice sa Srbijom, da se grade auto-putevi itd.itd. Ja se ne sećam da su Srbi u SFRJ to radili, možda jeste Beograd ali sa ljudima koji su sve samo ne Srbi a još manje Beograđani.
    (vilenjak, 3. april 2020 07:07)

    # Link komentara

  29. Ništa to nije čudno, pa i mi iz unutrašnjosti Srbije imamo loše mišljenje o Beogradu. Pa šta ste vi mislili, da će Slovenci, Hrvati i Albanci zauvek trpeti pro...vanja Beograda?
    (marko, 3. april 2020 07:01)

    # Link komentara

  30. Pre 10-ak godina priča mi jedan gospodin u poznim 70-im, kako je bio sa suprugom Dalmatinkom u Split kod tazbine. Kaže mi da je bio na plaži i da je čuo razgovor dva Splićana u ozbiljnim godinama, kako se ništa nije promenilo i kako je za vreme bivše Jugoslavije sve je išlo u Beograd, a sad u nezavisnoj Hrvatskoj sve ide u Zagreb, a Splitu ništa. Mislim da je najpametnije da se Dalmacija i Istra odvoje od Zagorja i da žive kao carevi od turizma, a ne da ih iskorišćava politički establišment u Zagrebu.
    (Ne volim političare, greška, lopove, 3. april 2020 06:15)

    # Link komentara

  31. BMV-(Bajevic-Maric-Vladic)..nisu zaboravili nikada maticni klub(VELEZ)..Baka razocarao..moram da dodam da i moj brat iako(gledao)nije razumeo fudbal-(bilder)..zbog favoriziranje velike cetvorke..iz revolta podrzao-navijao za RODZENE.(ex YU).
    (MKD-4, 3. april 2020 05:51)

    # Link komentara

  32. Čisto neznalačka konstatacija, neprosvećena. Demantuje te trenutno stanje, kažeš Sarajevo centralizuje? Pa imate sada svoju zemlju, što kukate? Drugo,tu nazovi centralizaciju vam je Tito napravio i dok je on to držao nekako se i živelo, sada kada nema Beograda,sada ima Sarajeva, zaključak je da nije do Beograda nikada ni bilo,misliš Tito nije znao kakav je narod na ovim prostorima, vrlo dobro je znao,a to je da čim vam da "slobodu" da mislite imali bi ono što dsnas imate, sluđene i osiromašene i polupismene narode kojima je bilo bitno da imaju svoje države, pa sada izdržite doveka će nam biti ovako, nema sada kuknjave, sami pali, sami se ubili.
    (Skoj, 3. april 2020 05:28)

    # Link komentara

  33. Ufff, kolko kompleksasa ovde. Vi cete sa par 100 eu mesecno da nama trubite cije su nase firme. Da, prodalo se mnoge firme . Tako i treba. U globalnom svetu tesko sam prezivis, posebno ako pravis to, sto pravi jos100 njih, kao sto je slucaj sa Elanom i Gorenjem. Bitno je da zaposljavaju hiljade ljudi jos uvek I jos jedna bitna razlika. Vi ste unistii i pokrali sve, a mi smo mnoooogo firmi podigli i prodali za dobre pare. Ajde nabrojite mi 10 fabrika, koje ste vi prodali za 100ine milijona EU. Sve pare na Dedinji zavrsile. A kod nas bar 50% u drzavnoj kasi, to je razlika. Lakomni ste ipokvareni, zato smo i morali da odemo od vas.
    (Slovenac, 3. april 2020 04:25)

    # Link komentara

  34. dobro baka, mani više, nije ti beograd kriv što su ti klub ko kum mladu punili valensija, bordo, dinamo moskva, totenhem, varegem... a tebe nigde na terenu.
    za 5 godina 23 gola u svim takmičenjima, u reprezentaciji još gori. ćuti, pokrij se ušima. nije ti beograd smetao da se ženiš cecom kitić koja je tad s radničkim bila šampion evrope i olimpijska i svetska šampionka u rukometu i zvanično najbolja rukometašica sveta. a ti baka?
    (papazjanija, 3. april 2020 04:09)

    # Link komentara

  35. Prvo!Sto se tice Beograda,da je Beograd zaista imao pod kontrolom sve u Jugoslaviji,od Hrvatske,Bosne i Slovenije danas ne bi ostalo nista!Drugo,ovaj vic da je Slovenija "nesto zaustavila iz BG" je nesto najsmesnije sto sam skoro cuo!Slovenija je toliko jadna i bedna da manja grupa navijaca i danas moze da je pregazi sa samo stanglama,a kamoli tada Beograd vojskom.Da je Beograd to zaista hteo Slovenija bi bila pregazena za pola sata.Trece,Crvena zvezda ce vam vecno biti bol i kompleks.Crvena zvezda je najveci klub Evrope istocno od Berlina,ubedljivo najuspeniji klub kako u bivsoj Jugoslaviji tako i posle nje.Klub kojeg svi velikani spominju,pamte i smatraju sinonimom fudbala na Balkanu.Mozete kmecati do sutra,velicina Crvena zvezde jos iz Jugoslavije nema nikakve veze sa izmisljenom "srpskom dominacijom" vec iskljucivo sa time sto je oduvek bila najorganizovaniji i najprivlacniji klub za sve fudbalere sa Balkana,pa i sire.Cetvrto,Bosna je vestacka tvorevina koja ce veoma brzo da nestane a jedini funkcionalni "deo" nje je Republika Srpska koja vec sad ima uveliko sve atribute funkcionalne drzave.Peto,sve sto je Srbija propustila da uradi za svoj interes i zrtvovala sebe zarad Jugoslavije,bice ispravljeno kad tad.Bice ispravljeno mnogo brze nego sto i mislite.Tako ce generacije koje su vec i rodjene uraditi ono sto nisu prethodne,pa su tako vestacke tvorevine Hrvatsku,Bosnu i Sloveniju spasile opstanka,istine radi,samo privremenog i prividnog.To budite sigurni!
    (Srbija=Republika Srpska, 3. april 2020 03:44)

    # Link komentara

  36. Rezultat iz gud...
    (Tako je, 3. april 2020 03:43)

    # Link komentara

  37. @Luka, po tvojoj logici Zvezda nije nista vredela, krala je od Dinama... Zvezda je bila prvak Evrope i sveta, posle toga je zbog sankcija igrala u inostranstvu meceve, pa je opet dosla u 4 najbolje ekipe u Evropi. Da nije bilo sankcija vladala bi 90tih nad celom Evropom, inace je bila u 10 prvih ekipa Evrope od 1980te do 1990te i to na Evropskim takmicenjima je cesto pobedjivala sve najjace ekipe tog vremena.
    (seljadin, 3. april 2020 03:00)

    # Link komentara

  38. @dok je centrala bila u beogradu i ekipa se slagala po nacionalnom ključu , reprezetacija je igrala svako treće svjetsko prvenstvo , nakon raspada juge nekima su polufinala i finala postala normalna ... pa ti sad vidi što je bolje
    (retro32, 02. april 2020 21:40)
    Neistina! Dok je bila ta po vama "centrala" i bilo je nešto što je ličilo na državu. Hrvati dobili "slobodu" te su sada jedna vazalska zemlja gde ono najbolje što imaju, a to je morska obala, vlasništvo stranih kompanija. Mladi i obrazovani odlaze u Nemačku, itd, itd.
    Ono što Hrvati imaju jeste sjajna generacija nogometaša i to najviše zahvaljujući jednom sjajnom igraču zvanom Luka Modrić. Hajde da se kladimo... jednom kada Modrić okači kopačke o klin Vatrenih neće biti nigde!
    (Rade M, 3. april 2020 02:40)

    # Link komentara

  39. neznam sta ste očekivali od Blaža ...pa on u normalnoj konverzaciji nezna da poveže 3 čiste ...jedna je sigurno tačna ...iz rupe nikk nikada nije imao dobar pogled na okolinu...a celi Balkan je jedna velika rupa i Vučić i slični nece ni dozvoliti nikome da izadje iz rupe....ovo je osvrt na remark o centralizaciji ... najgore je da niko nece da bude iskren pa da prizna da drugačije i nije moglo....neko mora da bude glavni....
    (dulesumadinac, 3. april 2020 02:12)

    # Link komentara

  40. Bgd i sad hoce da kontrolise sve. Nzn zasto i cemu,al je tako.
    (C i n i k, 3. april 2020 01:54)

    # Link komentara

  41. Dobro je rekao Blaz. Probao je i nama da izveze "istinu" taj BG, ali su vozovi i busevi zaustavljeni pre ulazka u SLO. Centralizam, znaci tipicno balkanski nacin vladanja, neznate za drugi nacin. Jedino smo mi od cele Yuge dokazali, da moze drukcije i efektivnije, kad se rastereti centar.
    (Slovenac, 2. april 2020 20:45)

    U Sloveniji ima 2 miliona ljudi, skoro pa Beograd.
    Inostrani dug Slovenije je veći nego Jugoslavije pred raspad, imate 44 milijarde evra inostranog duga, Jugoslenski inostrani dug je bio 12 milijardi.

    Jedino što su "nadasve sposobni" Slovenci uradili jeste da se zaduže do grla.


    Pa, hajde da skrljamo 44 miljarde evra u BG samo, da vidiš kako će da se voze Ferariji na svakom ćošku. O čemu ti pričaš?

    Jel ti to uspeh? Pa, svaki debil može otići u banku, podići kredit i onda tvrditi kako je uspešan i bogat.


    Vi sa TRI PUTA manje stanovnika imate veći dug od Srbije.

    ĆUTI I POKRIJ SE UŠIMA!
    (Mrkva, 3. april 2020 01:48)

    # Link komentara

  42. Da li bi Beograd zaista izgubio sve ratove da nije bilo mešanja stranih zemalja i da je cela Srbija bila mobilisana, a ne zvanično neutralna? 

    Koliko se sećam Srbi su u BiH pre NATO bomvardovanja držali preko 70%.
     (Sibirac, 2. april 2020 23:07) 

    Srbi su cinili 30% stanovnistva u BiH i da nisu pokrali i prisvojili naoruzanje JNA koje su svi jednako platili, a dokndrugi su imalinsamo lovacke puske, pogubili bi te ratove mnogo prije!
    (ides, 3. april 2020 01:47)

    # Link komentara

  43. Bok dečki,kak ste kaj?
    Koji su vaši a koji naši?
    A ste vidli kaje napisal oni bokčec RS,pak bi on reda delal.
    (Zagorec, 3. april 2020 01:31)

    # Link komentara

  44. prva nogometna liga hrvatske od raspada sfrj:dinamo zagreb - prvak 20 puta, od toga 13 puta u zadnjih 14 godinahajduk split - prvak 6 putazagreb - prvak jednomrijeka - prvak jednomogroman napredak u odnosu na sfrj.
    (baki, 02. april 2020 23:14)
    Dinamo je stano prvak zato sto ima najjacu ekipu i duplo vise para od Hajduka i Rijeke,a u sistemu jednakih u Jugoslaviji najvise para ima Zvezda,a sudci na Marakani sude kako ne bi sam Dzajic sudio..
    (Zigzaga, 3. april 2020 01:15)

    # Link komentara

  45. To što ti pričaš nema veze sa životom. Po čemu je to Dinamo uspješniji od Zvezde u evropi, i od kad? Zvezda je za posljednje 3 godine postigla više u evropi nego vi za 30 godina.A što se tiče sudija i sigurnih bodova, baš me zanima šta kažu Hajdukovci na to kako je danas, jer sjaši Kurta uzjaši Murta, u 28 sezona Dinamo je bio prvak 20 puta! Pa da je tako bilo sa Zvezdom u Jugoslaviji, raspali bismo se još '73.g.Zvezda je bila prvak 19 puta u 46 godina, vi ste, evo već 20 puta, pa gdje vam je makar finale lige prvaka a kamoli titula, ako je tačno da "tko više puta igra u Ligi prvaka ili tadašnjem KEŠ-u ima više šanse da nešto napravi"
    (lebovitz, 02. april 2020 23:39)
    Zvezda igrala osminu finala LE kao Dinamo i Partizan?ako se sjecam Cska vas je sredio u rundi prije bez ispaljenog metka,u Ligi prvaka niste bili drugi u grupi kao Dinamo 98. I Hajduk 95. vec daleko zadnji sa 3 nabijanja po 9 razlike,uspjesniji ste jedino u brukanju od amatera od raspada Yu...
    (Zigzaga, 3. april 2020 01:08)

    # Link komentara

  46. Ja vise nikad ne zelim da Sarajevo bude deo moje drzave.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beograd, 2. april 2020 22:08)

    i mi iz Sarajeva dijelimo tvoje misljenje...
    (assturiass, 3. april 2020 01:05)

    # Link komentara

  47. Mozete svi onako u red da stanete i da nam ... pljunete pod prozor. A kad se setim potporucnika iz JNA - oni su posebno imali pik na Beogradjane i patili za Beogradom. Inace, sluzio sam van Srbije.
    (beograDDŽanin, 3. april 2020 00:24)

    # Link komentara

  48. Spominjati BiH kao primjer centralizovane države je stvarno neobično - zemlja nema policije, obrazovanja, zdravstva, poljoprivrede... na državnom nivou.
    (Alan Ford, 3. april 2020 00:18)

    # Link komentara

  49. Sremac ti se praviš upglu, kako ne povezuješ Zvezdina prva mjesta u Jugi sa uspjesima u Europi....pa naravno da tko više puta igra u Ligi prvaka ili tadašnjem KEŠ-u ima više šanse da nešto napravi...Zvezda je krala i bila jako privilegirana i zato je morala biti prva,,,Aj odgovori zašto je odmah poslije raspada Dinamo uspješniji od nje u Europi? Ja ću ti reći jer ćeš se opet praviti upglu: zato što nema više Zvezdinih sudaca, sigurnih bodova i prekomandi igrača u mezimicu!
    (Rajko, 02. april 2020 22:51)

    Niti jedan argument za tvoju tvrdnju nisi dao, vec onako, odokativno i glupo naravno. Dzaba ti taj nik kad te recnik odaje. Vasi klubovi u odvratnoj vasoj i ovaj sto ste nama podvalilu nikada nista nisu uradili i to vas boli. Stvarno nemate stida. Jovan Ducic vas je lepo opisao "najhrabriji narod na svetu..." U tvom slucaju vazi i ona: "Bolje je cutati da ljudi misle da si glup, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju."
    (Sremac, 3. april 2020 00:16)

    # Link komentara

  50. E moj Blaž a svi hajduci Srbi bili !
    (Srki, 3. april 2020 00:10)

    # Link komentara

  51. Ne znam zašto su uopšte Dinamo svrstali u veliku četvorku. Realno postojala je samo velika trojka.
    (Smeško, 3. april 2020 00:03)

    # Link komentara

  52. Nenade bio bi u pravu da nema Republike Srpske. Jer vidi čuda Srbi u BiH ratovali protiv Bošnjaka, Hrvata, Mudžahedina, NATO-a i na kraju pobedili zauzeli 60% teritorije pa se povukli na 49%. Misli o tome kada kreneš ponovo da pišeš.
    (Solomon, 2. april 2020 21:26)
    Nije bas tako. Kada je rat poceo Srbi su imali 80 posto naoruzanja od JNA, pa su zato i zaposeli preko 70 posto teritorije Bosne i tada su bili ubedjeni da ce biti nezavisna drzava RS, a Nato je intervenisao tek 94 godine i tako oslabio vojsku RS, ujednacio je sa armijom Bih i tako ustvari naterao na pregovore, pa je Milosevic na kraju potrcao u Dejton i potpisao da RS nije drzava, vec entitet u Bosni, sto je poraz iz tri razloga, prvo sto su hteli drzavu a nisu je dobili, drugo jer su oruzano bili daleko jaci a nisu postigli sta su hteli i trece sto su od samog pocetka rata i pre rata bili slepi i nisu videli da je Amerika najmocnija i da im Nato nece dozvoliti da rade u Bosni sta im padne na pamet, vec su mislili da i sa amerikancima mogu da se igraju.
    (Nenad, 3. april 2020 00:01)

    # Link komentara

  53. satara- a sto su pobegli od beograda pa jer ima najvise para a vi ste svi ljubomorni na srbiju i beograd zemljace i sad imamo najvise para od svih i najbolje zivimo to vam je krivo ti ces da pricas da beogradjanin nezna gde su drugi gradovi u srbiji sram te bilo pa 53 posto hrvata nije bilo na svom moru prosle godine bedo jedna putarina im 120 e samo da stignu iz zg do splita bez goriva eto lepo vam je bez beograda sibaj dalje americke i nemacke sluge danke dojcland a svaba ce nema na cemu uzeli smo vam sve.
    (zvezdan, 3. april 2020 00:00)

    # Link komentara

  54. Da, u Jugoslaviji baš Hajduku i Dinamu, Sarajevu, Veležu, Železničaru i ostalima bilo loše. Ne lupaj Sliškoviću.
    (milke, 02. april 2020 20:10)
    Super im je bilo,na Marakani crveni ili penal ko dobar dan
    (Zigzaga, 2. april 2020 23:44)

    # Link komentara

  55. Zvezda je krala i bila jako privilegirana i zato je morala biti prva,,,Aj odgovori zašto je odmah poslije raspada Dinamo uspješniji od nje u Europi? Ja ću ti reći jer ćeš se opet praviti upglu: zato što nema više Zvezdinih sudaca, sigurnih bodova i prekomandi igrača u mezimicu!
    (Rajko, 02. april 2020 22:51)
    00

    To što ti pričaš nema veze sa životom. Po čemu je to Dinamo uspješniji od Zvezde u evropi, i od kad? Zvezda je za posljednje 3 godine postigla više u evropi nego vi za 30 godina.
    A što se tiče sudija i sigurnih bodova, baš me zanima šta kažu Hajdukovci na to kako je danas, jer sjaši Kurta uzjaši Murta, u 28 sezona Dinamo je bio prvak 20 puta! Pa da je tako bilo sa Zvezdom u Jugoslaviji, raspali bismo se još '73.g.
    Zvezda je bila prvak 19 puta u 46 godina, vi ste, evo već 20 puta, pa gdje vam je makar finale lige prvaka a kamoli titula, ako je tačno da "tko više puta igra u Ligi prvaka ili tadašnjem KEŠ-u ima više šanse da nešto napravi"
    (lebovitz, 2. april 2020 23:39)

    # Link komentara

  56. Beograd je bio glavni grad SFRJ. Da nije možda trebao Mostar da kontroliše sve? Hteli ste internu kontrolu, sad je imate i nemojte se žaliti.
    (napredni megatrendaš, 2. april 2020 23:27)

    # Link komentara

  57. Sedi jedan bedo
    (stefan, 2. april 2020 23:15)

    # Link komentara

  58. prva nogometna liga hrvatske od raspada sfrj:

    dinamo zagreb - prvak 20 puta, od toga 13 puta u zadnjih 14 godina
    hajduk split - prvak 6 puta
    zagreb - prvak jednom
    rijeka - prvak jednom

    ogroman napredak u odnosu na sfrj.
    (baki, 2. april 2020 23:14)

    # Link komentara

  59. A svi hrle u Bg i dalje sa budu popularni i vidjeni. I bosanski, hrvatski, makedonski pevači, sportisti....
    (Mikula, 2. april 2020 23:07)

    # Link komentara

  60. @Nenad

    Da li bi Beograd zaista izgubio sve ratove da nije bilo mešanja stranih zemalja i da je cela Srbija bila mobilisana, a ne zvanično neutralna?

    Koliko se sećam Srbi su u BiH pre NATO bomvardovanja držali preko 70%.
    (Sibirac, 2. april 2020 23:07)

    # Link komentara

  61. Sremac ti se praviš upglu, kako ne povezuješ Zvezdina prva mjesta u Jugi sa uspjesima u Europi....pa naravno da tko više puta igra u Ligi prvaka ili tadašnjem KEŠ-u ima više šanse da nešto napravi...Zvezda je krala i bila jako privilegirana i zato je morala biti prva,,,Aj odgovori zašto je odmah poslije raspada Dinamo uspješniji od nje u Europi? Ja ću ti reći jer ćeš se opet praviti upglu: zato što nema više Zvezdinih sudaca, sigurnih bodova i prekomandi igrača u mezimicu!
    (Rajko, 2. april 2020 22:51)

    # Link komentara

  62. Što se tiče YU sporta glavni razlog klupskog uspjeha zabrana izlaska do 27.g prije i do 30.Mislim da se nije namještalo po nacionalnom ključu bar dok je Tito bio živ.Srbi su htjeli da Juga ostane kakva je bila a vremena su se promjenila.Tako danas i Bošnjaci žele Bosnu kakva je bila a to neide.Znači svako svoju državu ili u BiH republiku.Znači i Herceg Bosnu.I svima dobro.
    (Siniša, 2. april 2020 22:51)

    # Link komentara

  63. Kojim zakonom su stadioni pripali banditskim klubovima Zvezda i Partizan? Koje je to društveno preduzeće u ostatku Srbije gde je imovina pripala zaposlenima? Nego je sve prodavano budzašto svakakvim kriminalcima koji su imovinu opljačkali a radnike razjurili.
    Ja razumem što nisu prodavali beogradske fabrike, nije ih bilo ni pre, ali što nisu prodali Zvezdu i Partizan? Siguran sam da bi neki bugarski ili ruski mafijaš to kupio.
    Lako je prodavati tuđe, a? A sad Srbija da pravi "nacionalni" stadion za Beograđane. Mrš!

    Vidi ti beograđane kako su po potrebi i čim im to zatreba Srbi, a kad se Srbi iz Srbije bune, onda su Beograđani. Kakva fukara je to! Bilo, a sad još veća i brojnija.
    (Sima, 2. april 2020 22:50)

    # Link komentara

  64. @RS

    Sta si ti napisao i dobio gomilu pluseva??? Da neke nove generacije menjaju granice? Da li je moguce ste ti, i tebi slicni, jos uvek zedni krvi? Ja zelim da zivim ovde, u Srbiji, za 300 eura. Necu da idem da radim za Nemce ili Svedjane za 2-3 hiljade. I zato se nadam da se ni jedna granica ovde nece pomaci ni za jedan jedini centimetar.
    (Lala na kvadrat, 2. april 2020 22:46)

    # Link komentara

  65. Svim ovima okolo će Beograd i Srbija izgleda biti krivi i narednih 200 godina :-) Vidi ih kako se samo i ovde raskokodakali :-)
    (Dragan, 2. april 2020 22:46)

    # Link komentara

  66. Vratite Velezu Bijeli brijeg pa da onda pricamo o postenju moj Baka!
    (lazni banjalucanin, 2. april 2020 22:44)

    # Link komentara

  67. Za ovog genija sto pise o laznim podacima. Imas Gugl pogledaj koliko je Srba bilo u fudbalskoj reprezentaciji 1990.godine u Italiji i na ep 1989.godine u kosarci. 3 i po od 35.
    (Dragan-Borca, 2. april 2020 22:44)

    # Link komentara

  68. Što se tiče YU sporta glavni razlog klupskog uspjeha zabrana izlaska do 27.g prije i do 30.Mislim da se nije namještalo po nacionalnom ključu bar dok je Tito bio živ.Srbi su htjeli da Juga ostane kakva je bila a vremena su se promjenila.Tako danas i Bošnjaci žele Bosnu kakva je bila a to neide.Znači svako svoju državu ili u BiH republiku.Znači i Herceg Bosnu.I svima dobro.
    (Siniša, 2. april 2020 22:41)

    # Link komentara

  69. Tada u to vreme blaž je bio deo najbolje fudbalske ekipe u jugoslaviji pudar jelikic miljuš jerolimov primorac rožic zlatko vujovic sliškovic gudelj šalov o davor čop verovatno najbolji tim stare jugoslavije
    (Info 013, 2. april 2020 22:39)

    # Link komentara

  70. Legendarni Baka! Slazem se sa ovim sto je rekao.
    (dux, 2. april 2020 22:18)

    # Link komentara

  71. Losi smo ljudi svi generalno. Mnogo smo zli svi mi juzni Slaveni. Mnogo
    (Vid, 2. april 2020 22:17)

    # Link komentara

  72. Ja vise nikad ne zelim da Sarajevo bude deo moje drzave.
    (Beograd, 2. april 2020 22:08)

    # Link komentara

  73. Po komentarima se vidi da se dosta Srba još nije osvestilo od virusa goreg od korone, kombinacije komunizma/socijalizma i jugoslovenstva :) Da se razumemo, nikad nisam bio srpski nacionalista, niti mrzim bilo koga iz bivše Jugoslavije, naprotiv, naročito po Hrvatskoj i Sloveniji, jer mi je tamošnji mentalitet uvek bio bliži od, recimo, bosanskog ili crnogorskog, imam gomilu drugara i nekolicinu izuzetno bliskih i dobrih prijatelja (mada mi je, recimo, i jedna od dve-tri najbolje prijateljice rodom iz Sarajeva, i tako dalje), ali Jugoslavija je i u Aleksandrovoj inkarnaciji bio propao, nepotreban i posle prvog svetskog rata koji je osakatio srpsku mladost i građanstvo, potpuno nemoguć projekt i crveni tepih za komunizam ili fašizam, a komunizam i komumistička Jugoslavija, kada su došli, su potpuno upropastili svaku nadu da će srpski narod jednog dana postati ono što je na kraju devetnestog i početkom dvadesetog veka jedno vreme obećavao, makar nekakvi Grci, Rumuni ili Mađari, a ne ovaj ostatak od neuspelog nacionalnog projekta, raspadnutog morala, ispranog mozga i rasturene države... Uzgred, blago Sliškoviću, da se znamo, znao bih da mu u Hongkongu preporučim barem pet-šest restorana koji su apsolutni svetski vrh za kantonsku kuhinju i dim-sum, ako je napredovao u gastronomskom smislu od mladih janjaca i jednako mladog luka, :) znam dosta Bosanaca i Hercegovaca koji su u tom smislu veoma konzervativni, može Kineslinje, može Tajlanđanke, može Argentinke, ali dim sum, tom kha kai ili empanadas ne može :)))
    (EU Citizen, 2. april 2020 22:02)

    # Link komentara

  74. Isto je ostalo za Beograd!
    (Mimi, 2. april 2020 21:57)

    # Link komentara

  75. Kakav je to majstor bio, Sliskovic Zlatko Vujovic i gol!
    (Boro iz Pobede, 2. april 2020 21:54)

    # Link komentara

  76. dok je centrala bila u beogradu i ekipa se slagala po nacionalnom ključu , reprezetacija je igrala svako treće svjetsko prvenstvo , nakon raspada juge nekima su polufinala i finala postala normalna ... pa ti sad vidi što je bolje
    (retro32, 2. april 2020 21:40)

    # Link komentara

  77. Zato vam je sada super!
    (qwerty86, 2. april 2020 21:39)

    # Link komentara

  78. @Dragan-Borca

    Argentina 1990 SP u kosarci, u sastavu SFRJ su Divac, Jovanovic, Obradovic, Curcic, Savic i Paspalj. Sestorica Srba. Prosipas lazne podatke.
    (Popitzki, 2. april 2020 21:35)

    # Link komentara

  79. BiH ne može opstati bez Amerike,Engleske i Nemačke!Nema privredu,nema ljudskih i intelektualni kapital za više.Može da tavori ivako još 50god.,ali ako hoće napredak bilo bi joj korisno vraćanje u sastav Srbije,kao Republika.Pa ti Bošnjaci istu muziku slušaju,vole sve isto što i Srbi.Vreme je da se stvori partija u BiH koja ima težnju udruživanja sa Srbijom.Mi smo iz Kladuše za to.Pozdravlja vas Suljo.
    (Vodolija!, 2. april 2020 21:35)

    # Link komentara

  80. Žao mi je što Beograd zaista nije zaveo centralizam za vreme Jugoslavije, prve ili druge, bar onako kao što im je to vekovima radio Beč i bar da ovakve "dobričine" imaju pravo. Kladim se da u tom slučaju ne bi ni bilo ni žalbi ni raspada, kao što ih, ako im je verovati danas, nije bilo ni na Austrougarsku, nego subsvi srećno mahali repom dok ih nisu iz njihove idile otrgli i okupirali zloćesti Srbi.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 2. april 2020 21:34)

    # Link komentara

  81. Blažen u Hongkongu u sred korone misli o Beogradu. Ljubav je to!
    (Ko ne slusa pesmu slusace oluju, 2. april 2020 21:33)

    # Link komentara

  82. "Kao što je u bivšoj Jugoslaviji bio Beograd"

    Nijedna bivsa republika nije otisla zbog jedne Jagodine ili NovogA Sada ili Vranja... SVI su otisli od beograda.
    (Hladan, 2. april 2020 21:30)

    # Link komentara

  83. @ Slovenac

    Kad je bilo Jugoslavije, "ELAN" su bile najbolje skije, pa jedan Stenmark je skijao na njima. Gde je sad "Elan"?
    (Kvante, 2. april 2020 21:29)

    # Link komentara

  84. Nenade bio bi u pravu da nema Republike Srpske. Jer vidi čuda Srbi u BiH ratovali protiv Bošnjaka, Hrvata, Mudžahedina, NATO-a i na kraju pobedili zauzeli 60% teritorije pa se povukli na 49%. Misli o tome kada kreneš ponovo da pišeš.
    (Solomon, 2. april 2020 21:26)

    # Link komentara

  85. ja glupostiiiii.Svaki glavni grad je centrala svega.Prepoznaju se po velicini i po moci.Tamo su sve strukture vlasti.London Pariz Moskva Berlin Peking Tokio...Logicno najveci u svojim zemljama.Minhen i Stutgart koji su svetska industrijska sila svoje financije daju Berlinu.Zale se oni jer mnogo daju u odnosu na druge ali takva su pravila.I sad ovaj proleter izmislja toplu vodu.
    (Mirko Kojotovski, 02. april 2020 20:52)

    Plus oni sa 12% hrvata u Bih imaju ministara kao i mi i srbi.
    I jos po vrh svega ne placaju ni 10% poreza sto bi trebali, vecina kladionica su njihove iz hercegovine, krali lovu iz Aluminija Mostar koliko su htjeli i takvog giganta doveli u stecaj, cim zaskripi zakon da ih goni pobjednu u susjedstvo sa dvojnim pasosem a ovi ih naravno ne izrucuju itd itd..
    I opet mu neko kriv, e moj Baka sitni kockaru, regulisi ti svoje kockarske dugove pa onda se hvataj politike.
    (Sarajevo.ba, 2. april 2020 21:22)

    # Link komentara

  86. CATAPA o čemu vi pišete? Da je Beograd parazitirao na račun Jugoslavije? Pa i danas imate iz bivših republika studente, bolesne i radnike u Beogradu. Vidi čuda i s Kosova dolaze na lečenje. O industriji ne želim da pišem mislim da je totalna neistina da je Beograd nema, dovoljno je pomenuti termoelektrane Nikola Tesla A i B koje proizvode 70% srpske struje. Naravno zato su nam deca na pulmologiji ali koga to briga? Važno je ispljuvati Srbe i Beograd bez kojih ne bi bilo ni Jugoslavije a na kraju ne bi bilo ni ovih država koje su nastale iz nje.
    (Sto Srbin izmisli to Nemac napravi, 2. april 2020 21:18)

    # Link komentara

  87. Eeee, da je Beograd zaista hteo i uspostavio kontrolu, tvoja danasnja vestacka Bosna ne bi postojala. Ali bice prilike da neke naredne generacije isprave greske.
     (RS, 2. april 2020 19:34) 

    # Link komentara

    Aaa znači, ovi ratovi su bili šala?
    Prijatelju, ne zovi nove prilike, prisjeti se kako ste prošli u prethodnima. Samo toliko.
    (Internetski ratnik, 2. april 2020 21:17)

    # Link komentara

  88. Opet kriv Beograd. BiH postoji više od 25 godina. Ta država je dobila najviše donacija, što od SAD-a i evropskih zemalja, isto i od arapskih. Ako taj novac nisu mogli bolje da iskoriste, onda je problem u njima.
    (Kupac diplome, 2. april 2020 21:16)

    # Link komentara

  89. Covek lupa kao otvoren prozor na promaji . To sto svi redom imate komplekse od srba kao drzavotvornog naroda ne znaci da smo ikoga tlacili u Sfrj. Naprotiv , iscepkani , razvlasceni , ispranog mozga Titovim komunizmom , gledali smo nemo kako svi ostali rasturate drzavu . Beograd ni danas nikome nista ne diktira , ali svi vole da dodju u njega i ima posebno mesto u glavi svih iz bivse drzave. Vreme je da odbacimo gluposti koje nam inputiraju , o velikoj Srbiji i slicne gluposti i da dalje gradimo svoju drzavu najbolje sto znamo. A vi bivsa " braco" uzivajte na svojim prćijama nastalim na raspadu ex Yu.
    (T-ZeX, 2. april 2020 21:16)

    # Link komentara

  90. A istina potpuni drugačija.
    Koliko je Zrinjski bio prvak u zadnjih 5 godina? 3 puta i dva puta Sarajevo. Kome se najvise sreli? Prptov koga su najviše studije bile kanjene zbog kradja. Nadjire na Youtubu utakmicu Zrnjiski - Sarajevo. Covjek 2 metra od igraca pada sam, sudija svira penal. Sliskovic je kockar.
    (Jajaj, 2. april 2020 21:10)

    # Link komentara

  91. Čuj radi u Hong Kongu?!
    Izgleda da je naučio engleski.
    (vladisav, 02. april 2020 20:07)

    Ili možda kineski.
    (Sapientis sat, 2. april 2020 21:10)

    # Link komentara

  92. Baka je stvarno nekada govorio "Tarzan" engleski, ali se popravio, slusao sam ga. Pored toga, to je njemu treci strani jezik, govori dobro francuski i italijanski, igrao je za Marsej i Peskaru.
    (marko, 2. april 2020 21:09)

    # Link komentara

  93. Tako je i Zvezda morala u bivšoj Jugi uvijek biti prva...imala je skoro isti omjer pobjeda poraza sa HR klubovima(sa Hajdukom ček negativan!) ali duplo veći broj titula...
    (Rajko, 02. april 2020 20:37)

    Da bar jedan hrvatski klub ima uspeha u evropskim i svetskim takmicenjima kao CZV mogli bi da pricamo o "moranju" ovako ispadas pglu... Sada nema CZV pa ste gde i sta uradili?
    (Sremac, 2. april 2020 21:08)

    # Link komentara

  94. Ето, ослободили сте се Београда (видим да сте процветали). Сад се ослободите Сарајева. Па онда децентрализујте и Мостар. Онда децентрализујте и села. Вратите се на племенско уређење. Није ни чудо што Амери све народе које колонизују третирају као домороце.
    (sempervivum, 2. april 2020 21:07)

    # Link komentara

  95. Dobro je rekao Blaz. Probao je i nama da izveze "istinu" taj BG, ali su vozovi i busevi zaustavljeni pre ulazka u SLO. Centralizam, znaci tipicno balkanski nacin vladanja, neznate za drugi nacin. Jedino smo mi od cele Yuge dokazali, da moze drukcije i efektivnije, kad se rastereti centar.
    (Slovenac, 2. april 2020 20:45)

    Ви сте само променили газду. Више није Београд, сад је Брисел (читај: Берлин). Некад сте имали Горење, сад су газде Кинези, ТАМ и ТОмОС више не постоје, слично је и са осталим фабрикама које сте добили од Србије за време комунизма. Тад вам је Београд био добар... Добре слуге лако нађу господара, чини ми се да ће бечке коњушнице поново одјекивати језиком који није немачки.
    (Штилцована катаболцна, 2. april 2020 21:06)

    # Link komentara

  96. Dok je Beograd bio glavni grad Jugoslavije, nasi fudbalski klubovi su se nosili sa zapadnoevropskim, a danas, recimo, Sarajevo primi 8-9 komada od Atalante.
    (g4, 02. april 2020 20:45)

    Podržavam suštinu komentara ali Atalanta je trenutno silna u fudbalu i nije neočekivano primiti kišu golova od takve ekipe!
    (Coa, 2. april 2020 21:06)

    # Link komentara

  97. I trebao je Bg da bude glavni u bivsoj YU, jedino su Srbi bili pobjednici ratova, svi ostali su primljeni u tu drzavu kao gubitnici, i Hrvati i Muslimani koji se najvise ovdje zale. Hrvati su krenuli u Partizane tek kad je Italija krenula niz vodu.
    S druge strane u tom Bg su i Hrvati i druge narodnosti imali znacajne državne funkcije, tako da bolje da ne poredi sa sadašnjom situacijom, ali šta ocekivati od jednog fudbalera.
    A ovaj sto prica kako mu je Beograd kriv, da ironija bude veća tad je i napravio neku karijeru, tada su klubovi bili jaki, kao i liga.
    (Sarajevo, 2. april 2020 21:04)

    # Link komentara

  98. Posteno
    (janko, 2. april 2020 21:02)

    # Link komentara

  99. Kao Beograd u sadašnjoj Srbiji..
    (ShoneNI, 2. april 2020 21:00)

    # Link komentara

  100. @Slovenac

    Čime li ste se to dokazali? Da niste možda napravili još 5 Gorenja i Krka, Maribor postao prvak Evrope a Olimpija Evrolige? Slovenija u Jugi je bila ravnopravna po svim nivoima, to svi pošteni Slovenci odavno znaju.

    Vi "oslobodioci" treba da se klanjate raspaloj službi i generalima jer se za izdaju zemlje i ubijanje golobradnih vojnika svih nacionalisti, uleće tenkovima i rešava stvar. Ništa vi niste sprečili, samo dobro prošli u podeli karata.
    (detektiv kokni kol, 2. april 2020 20:58)

    # Link komentara

  101. Najbolji igrač i čovjek u Mostaru. Zidan ga u svojim intervjuima navodio kao idola.
    (Bob, 2. april 2020 20:53)

    # Link komentara

  102. Kiza@
    znači Republika Srpska kad se bude spajala se Srbijom je gubitnica jer joj se raspala drzava protiv koje su uvelike radili i treba da dobije bitno manja prava nego sto sada ima,i onda po tome Srbija i dalje nece voljeti sve dijelove te VelikeSrbije nego i dalje Srbiju samo
    (nego, 2. april 2020 20:53)

    # Link komentara

  103. ja glupostiiiii.Svaki glavni grad je centrala svega.Prepoznaju se po velicini i po moci.Tamo su sve strukture vlasti.London Pariz Moskva Berlin Peking Tokio...Logicno najveci u svojim zemljama.Minhen i Stutgart koji su svetska industrijska sila svoje financije daju Berlinu.Zale se oni jer mnogo daju u odnosu na druge ali takva su pravila.I sad ovaj proleter izmislja toplu vodu.
    (Mirko Kojotovski, 2. april 2020 20:52)

    # Link komentara

  104. Ovo je covek da se nasmeje ali bas slatko :)
    Znaci Beograd je imao sve pod kontrolom, a Slovenija i Hrvatska bile najbogatije republike?
    Beograd imao sve pod kontrolom, a Tito podelio Srbiju na 3 dela, dao Albancima autonomiju koji su saradjivali sa fasistima, a Srbe preko Drine koji su doziveli genocid tako podelio Hrvatima i muslimanima?
    Beograd imao kontrolu, a Olimpijada u Sarajevu, Univerzijada u Zagrebu?
    Beograd imao kontrolu, a Hrvatska mlatila milijarde od turizma i bili najbogatiji?
    Neverovatno
    Pazi sad ovaj podatak
    ZA NEVERICU
    Fudbalska i kosarkaska reprezentacija SFRJ iz '89 i '90 od 35 njih samo 4 Srbina bila?????
    Ivica Osim zvao milion Bosnjaka a nije zvao Mihajlovica itd haha
    Pa ovo je covek da se slatko nasmeje
    (Dragan-Borca, 2. april 2020 20:50)

    # Link komentara

  105. Dok je Beograd bio glavni grad Jugoslavije, nasi fudbalski klubovi su se nosili sa zapadnoevropskim, a danas, recimo, Sarajevo primi 8-9 komada od Atalante.
    (g4, 2. april 2020 20:45)

    # Link komentara

  106. Dobro je rekao Blaz. Probao je i nama da izveze "istinu" taj BG, ali su vozovi i busevi zaustavljeni pre ulazka u SLO. Centralizam, znaci tipicno balkanski nacin vladanja, neznate za drugi nacin. Jedino smo mi od cele Yuge dokazali, da moze drukcije i efektivnije, kad se rastereti centar.
    (Slovenac, 2. april 2020 20:45)

    # Link komentara

  107. ne verujem da je bilo koja drzava dobila vise para od BIH tokom 90tih i posle. Sa svih strana su im sipali... zapad, USA, da ne govorimo o Muslimanskim zemljama. I na sta su oni potrosili? Verovatno su veci deo strpali u dzepove a ostalo dali na zidanje dzamija. A sad im se deca lece po institutu majka i dete i Tirsovoj jer nemaju bolnice.
    (aca, 2. april 2020 20:44)

    # Link komentara

  108. Kako to samo život može da kreira, u Mostaru sam bio samo jednom u životu i tada odgledao prvu zvaničnu utakmicu koju je Blaž Slišković zvani Baka, odigrao za Velež protiv Želje. Tada sam ga i upoznao i radi se vrlo netipičnom, ali sjajnom čoveku.
    Kao igrač je bio izuzetan, ali kao trener je ostao najviše upamćen po izjavi na engleskom jeziku posle kvalifikacione utakmice Zrinskog u Evropi.
    Ko želi da se toga podseti i dalje može to da odgleda na You tube.
    (Muta Gonzales, 2. april 2020 20:44)

    # Link komentara

  109. Eto kako ni kliše o glupim fudbalerima ne znači ništa. Slišković je bolje uočio uzroke bolesti u SFRJ nego gomila nabeđenih akademika, bezvrednih književnika, a o političarima i političkim analitičarima da i ne govorim. Glavni motiv razbijanja Jugoslavije nije bio decentralizacija, nego multiplicirana centralizacija, odnosno kopiranje "čarobne formule Beograda" po kojoj se čak dosta dobro može živeti bez ikakve industrije, praktično bez privrede, prodavajući "zaštitu" i "usluge". Pa eto i te usluge sportskih delatnosti o kojima govori Slišković. Najbolji sistem za prodavanje magle (kada drugo nema) je drevni oprobani mehanizam: divide et impera. Jedno (dosta dugo) vreme je to Beogradu i uspevalo, ali onda su se i ostali dosetili.
    Niko me nikad nije, neće i ne može ubediti da su svi, na kraju i Crnogorci pobegli od Kikinde, Vranja, Dimitrovgrada, Sombora ili Kragujevca. Ili od svih njih i istih drugih zajedno. Pobegli su od Beograda, ali na njihovu žalost i pod vlast manjih replika.
    Slišković je vrlo kompetentan jer je u svim tim gradovima i po Srbiji bio. Za većinu Beograđana se to ne može reći, većina nikada nije ni bila negde u Srbiji.
    (CATAPA, 2. april 2020 20:44)

    # Link komentara

  110. Tocno. Koliko je samo titula Beograd oteo Dinamu i Hajduku. Ali nema veze, sve se vraca sve se placa. Sad kad nemate od koga vise krasti, polako stizete nivo Mongolije u nogometu.
    (Luka, 02. april 2020 19:57)Pa eto ljetos vas toplo pozdravi Gzira United. Velikan Evpropskog fudbala i gigant na Malti. Ah taj velikan Hajduk :-) ! Smijesni ste. Hajdukova trofejna sala zadnjih 20 godina izgleda kao police super marketa sa konzervama i rizom zadnje 2-3 nedelje. Prazna mili moj. I to bez ah tih zlocestih Srba. Taj klub nije u stanju ni u Hrvatskoj titulu da uzme a kamoli nesto u Evropi da napravi. Taj klub sam cijenio za vrijeme sfrj al tad je mili moj zvijezda krasila grb. Od kad su postali hnk nista! To ti je samo primjer, nema Srba pa opet nista.
    (dorcol, 2. april 2020 20:43)

    # Link komentara

  111. A sta vam je pa falilo dok je bila Jugoslavija i Beograd "kontrolisao"? Vidim da danas sva ta gundjala zive u modernim i naprednim drzavama, oslobodjenim od diktature i kriminala. Milina bre.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 2. april 2020 20:42)

    # Link komentara

  112. To ti je ostatak od komunizma, dragi moj!
    (z’brda, 2. april 2020 20:41)

    # Link komentara

  113. (Nenad, 02. april 2020 20:08)

    Nije dobio ratove jel je imao izdajnike...
    (Aleksandar I, 2. april 2020 20:38)

    # Link komentara

  114. Tako je i Zvezda morala u bivšoj Jugi uvijek biti prva...imala je skoro isti omjer pobjeda poraza sa HR klubovima(sa Hajdukom ček negativan!) ali duplo veći broj titula...
    (Rajko, 2. april 2020 20:37)

    # Link komentara

  115. Živa istina.Ono što su danas Bošnjaci u BiH to su bili Srbi u SFRJ.
    (Siniša, 02. april 2020 20:19)

    Значи...може одвајање РСрпске?
    Мислим оно као све легално, ок?
    Мени одговара!
    (Летећи одред, 2. april 2020 20:34)

    # Link komentara

  116. Što hoćete!
    Čovjek je rekao istinu.
    (Hr, 2. april 2020 20:28)

    # Link komentara

  117. "Znate kako je u BiH? Centralizam. Kao što je u bivšoj Jugoslaviji bio Beograd, tako je u BiH sad Sarajevo. Sve bi oni pod kontrolu, uključujući medije. Oni bi da Željezničar i Sarajevo budu svake godine prvi, da košarkaška Bosna bude prva, ništa ne valja iz Banjaluke, Tuzle ili Mostara. Nemojte me pogrešno shvatiti, pojedini novinari su nacionalno obojeni, nije im možda smetao Blaž Slišković, ali im je smetao Zrinjski. Bilo je tu svašta. Neću sad o detaljima".

    Pravo u centar!
    U Srbiji jos gore i bez nacionalne obojenosti,zamenite Sarajevo i Zeleznicar,Zvezdom i Partizanom pa sve to na kvadrat.
    (boban,nis, 2. april 2020 20:23)

    # Link komentara

  118. Živa istina.Ono što su danas Bošnjaci u BiH to su bili Srbi u SFRJ.
    (Siniša, 2. april 2020 20:19)

    # Link komentara

  119. Dobro je ba! Hvala Bogu pa se za sve moze okriviti BG. Sve sto na ovome svetu je krivica BG-a.
    (Krajicek uit Holland, 2. april 2020 20:17)

    # Link komentara

  120. Da, u Jugoslaviji baš Hajduku i Dinamu, Sarajevu, Veležu, Železničaru i ostalima bilo loše. Ne lupaj Sliškoviću.
    (milke, 2. april 2020 20:10)

    # Link komentara

  121. Beograd je rasturio Jugoslaviju ! JU-GO-SLA-VI-JA !
    (Grobarchina, 02. april 2020 19:34

    Nije je Beograd rasturio, nego sirotinja Jugoslovenska što je zbog para i ličnih interesa krenula u rat... Naravno uz pomoć Amerike i zapada. Pogrešno su te naučili. Na svaki tvoj jedan dokaz da je Beograd kriv, ja ću tebi 100 da nije i 100 za ko je kriv.
    I promjeni "nick" ne crveni nam obraz, to te molim...
    (guminzglajznica, 2. april 2020 20:10)

    # Link komentara

  122. Centralizam....
    Blaž,jesmo li se dogovorili da se prijavi kada se nauči nova reč?
    (Idi begaj, 2. april 2020 20:09)

    # Link komentara

  123. obicno populizam ne ide sa istinom, sto se vidi i u ovom slucaju
    (marica, kriv, razumevanje..., 2. april 2020 20:08)

    # Link komentara

  124. Eeee, da je Beograd zaista hteo i uspostavio kontrolu, tvoja danasnja vestacka Bosna ne bi postojala. Ali bice prilike da neke naredne generacije isprave greske.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RS, 2. april 2020 19:34)
    Beograd je pokusao ali nije uspeo, pogubio je sve ratove, ni u jednom nije prosao kako je zeleo.
    (Nenad, 2. april 2020 20:08)

    # Link komentara

  125. Čuj radi u Hong Kongu?!
    Izgleda da je naučio engleski.
    (vladisav, 2. april 2020 20:07)

    # Link komentara

  126. I posle 30 god opet su Srbi krivi... eto vam drzava i ne smarajte vise, nema vise BG da vas ugnjetava
    (Izgubio sam kalendar, 2. april 2020 20:06)

    # Link komentara

  127. Nažalost je tako bilo i zato je sve ovo puklo, opet nažalost
    (Zeljo, 2. april 2020 20:03)

    # Link komentara

  128. cini se da je baka posenilio od nacionalvirusa koji ga trese u zadnje vrijeme, inace bi znao sta su njegovi puleni uradili velezu, koliko god da se navlaci klubovima koje je pomenuo ni jedan od njih nije ucinio nepravdu drugom klubu ili sredina iz koje potiču,koliko su u Mostaru uradili velezu. a da je tako kako on kaze, ne bi bosna, bivsi prvak evrope, bila fenjeras u domaćoj ligi a zaboravio je i kako je Sarajevo u dva navrata donijelo titulu Zrinjskom bas pobjedama protiv zelje iako im bodovi nisu bili potrebni a da su pomenuti klubovi u semi o kojoj on baljezga to se sigurno ne bi dogodilo.
    (debeli, 2. april 2020 20:01)

    # Link komentara

  129. Samo je Srbija volela Jugu, a svi ostali su ušli kao zemlje gubitnice. Umesto da smo napravili veliku Srbiju..
    (Kiza, 2. april 2020 20:01)

    # Link komentara

  130. Takva je priča i danas u Srbiji prema Beogradu ili u Hrvatskoj prema Zagrebu, ništa neobično. U BiH imaju entiteti i kantoni, sve sa vladama i ministarstvima (tako se hoće), pa izvolite, vodite svoje jedinice lokalne uprave.
    (Jeremija, 2. april 2020 20:00)

    # Link komentara

  131. Jel to beše onaj što je govorio na književnom engleskom posle meča Zrinjski-Maccabi Petah Tikva?
    (Ivan NS, 2. april 2020 19:58)

    # Link komentara

  132. E moj ti... Protiv koga si ti igrao? Protiv Veleza ili Zrinjskog?
    Ccccc
    (Vetar u ledja.., 2. april 2020 19:57)

    # Link komentara

  133. Tocno. Koliko je samo titula Beograd oteo Dinamu i Hajduku. Ali nema veze, sve se vraca sve se placa. Sad kad nemate od koga vise krasti, polako stizete nivo Mongolije u nogometu.
    (Luka, 2. april 2020 19:57)

    # Link komentara

  134. bravo
    (mandrak, 2. april 2020 19:56)

    # Link komentara

  135. eee, da je Beograd zaista hteo i uspostavio kontrolu, tvoja danasnja vestacka Bosna ne bi postojala. Ali bice prilike da neke naredne generacije isprave greske.
    (RS, 02. april 2020 19:34)
    jedino sto je u ovoj prici vjestacko je ta tvoja republika šumska
    (Tvrtko, 2. april 2020 19:56)

    # Link komentara

  136. i danas je isto na balkanu
    (šuvaklija, 2. april 2020 19:55)

    # Link komentara

  137. Blaz je u pravu !
    Sve moze da se preslika i na danasnju Srbiju !
    FK Zrinjski = FK Cukaricki;TSC ..
    (Vreme sporta i razonode, 2. april 2020 19:50)

    # Link komentara

  138. Београд није био централистички.
    (Лазар, 2. april 2020 19:50)

    # Link komentara

  139. Istina!!!
    (pop, 2. april 2020 19:45)

    # Link komentara

  140. Eeee, da je Beograd zaista hteo i uspostavio kontrolu, tvoja danasnja vestacka Bosna ne bi postojala. Ali bice prilike da neke naredne generacije isprave greske.
    (RS, 2. april 2020 19:34)

    # Link komentara

  141. Beograd je rasturio Jugoslaviju ! JU-GO-SLA-VI-JA !
    (Grobarchina, 2. april 2020 19:34)

    # Link komentara

  142. Dobro si rekao, od svih osvojenih prvenstva Zvezda je zaslužno osvojila samo jedni ili dva.
    (ke, ke keeeee, 2. april 2020 19:31)

    # Link komentara

  143. Bravo!
    (dzeks, 2. april 2020 19:29)

    # Link komentara