1. Pijani zlotvor tj. Xnodeh koji mu krade nick...Dinamo slučajno pobijedio Atalantu?...ha ha stvarno im "slučajno" uvalio 4 komada...bio sam na utakmici Atalanta nije mogla ništa- apsolutno ništa koliko ju je Dinamo nadigrao, to je priznao i njihov trener...zato ne baljezgaj!
    (Rajko, 27. mart 2020 18:59)

    # Link komentara

  2. takav smijesan klub radi top transfere,transfere koji su za Partizan i Zvezdu naucna fantastika...a sta bi tek bilo da su "ozbiljan"klub....
    (440i, 27. mart 2020 06:44)

    Kad su Zvezda i Partizan radili top transfere u Real, Barsu,Lacio, Totenhem, PSV itd,tvoj NK Primamo nije znao sta je transfer.
     (550i, 27. mart 2020 15:31)

    # Link komentara

  3. 440i-lafe a sta imate od tih transfera imate najgori stadion od svih koji igraju evropska takmivenja jel tako pa kad pravite te transfere sto je frka za plate igracima ajde zivim u zg nemoj se folirati ovde ljudima u srbiji jer neznaju dinara nema cela drzava kakav dinamo ovde su svi svorc a za ovog maria nemamo milijarde ali imamo vise od vas kraj price.
    (zvezdan, 27. mart 2020 13:25)

    # Link komentara

  4. Roarr@majstore pa kad bi se sva Dinama na ovom svetu spojila u jedan ni tad ne bi bli pola od Stela Rose....
    (oz, 27. mart 2020 12:02)

    # Link komentara

  5. Trogloditus mozes ti i celokupna klasa MIT-a da bude na lokaciji, ta elektrana je samo skupa gomila gvozdja i betona bez softvera.

    Kao sto dzabe softver ako ne postoji i hardver, tako vazi i obrnuto.
     (HeadsUp, 27. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  6. Lako je CZV i PAR kad je srbija bogata drzava, a i penzioneri imaju visoke penzije. Bas smo ljubomorni. Poz i cuvajte se.
    (cibona zagreb, 27. mart 2020 10:19)

    # Link komentara

  7. Dinamo je mnogo veci od Zvezde. Zvezda mali klub bila i ostala.
    (roarrr, 27. mart 2020 09:56)
    Po trofejima posebno. I po medjusobnim posebno. Po svemu posebno.
     (Tvoj brat Erdogan, 27. mart 2020 10:15)

    # Link komentara

  8. Dinamo je mnogo veci od Zvezde. Zvezda mali klub bila i ostala.
    (roarrr, 27. mart 2020 09:56)
    Po trofejima posebno. I po medjusobnim posebno. Po svemu posebno.
     (Tvoj brat Erdogan, 27. mart 2020 10:15)

    # Link komentara

  9. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina)
    Možda je Dinamo najveći u posljednjih 10-tak godina, ali povijesno nije najveći ni u Hrvatskoj. U Hrvatskoj je najveći klub Hajduk, a u ex Jugi je (nerado priznajem) Crvena Zvezda.
    (Zagrebčanin, 27. mart 2020 10:06)

    # Link komentara

  10. @petre
    na zalost svega sam se nagledao iz maksimira,od Ante Čačića kao covjeka koji zivi blizu stadiona?! do covjeka koji vodi reprezentaciju?! siguran sam da je to mjesto zaradio kao strucan i uspjesan trener(hahahaha)...nenad kaze da se s "gospom" cuje gotovo svakodnevno,kaze poslje lp da je to uspjeh i osudenog bjegunca pred hrvatskim pravosudem...a ti mislis da bi mu dali otkaz zbog place od milju eura(ne budi francuska sobarica)...pa tu su uvijek miki i hdz za nedaj boze...u otpustanje bjelice radi para vjerujem samo ako ZM vise nije glavni u dinamu hahaha…haha
    (John Wayne, 27. mart 2020 09:35)

    # Link komentara

  11. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)

    Ko su sledeći, Rijeka, Cibalija, Inter Zaprešić i Hrvatski Dragovoljac?
     (bobo mk, 27. mart 2020 09:10)

    # Link komentara

  12. John Wayne,
    vrlo si kreativan u kriminalnim radnjama,očito imaš iskustva..
     (petar, 27. mart 2020 08:57)

    # Link komentara

  13. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)

    Napisao si ovo, a i sam znaš da si napisao gluposti.
     (Džoni, 27. mart 2020 08:52)

    # Link komentara

  14. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)
    U pravu si. Zvezda ne spada u tu grupu, ona je najveci klub istocne Evrope. I po trofejima, i po svemu. Level iznad.
     (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 27. mart 2020 08:43)

    # Link komentara

  15. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)
    U pravu si. Zvezda ne spada u tu grupu, ona je najveci klub istocne Evrope. I po trofejima, i po svemu. Level iznad.
     (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 27. mart 2020 08:43)

    # Link komentara

  16. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)
    U pravu si. Zvezda ne spada u tu grupu, ona je najveci klub istocne Evrope. I po trofejima, i po svemu. Level iznad.
     (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 27. mart 2020 08:42)

    # Link komentara

  17. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
    (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)
    U pravu si. Zvezda ne spada u tu grupu, ona je najveci klub istocne Evrope. I po trofejima, i po svemu. Level iznad.
     (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 27. mart 2020 08:42)

    # Link komentara

  18. Mogu samo da im pljunu pod prozor. Ono što im piše u ugovoru na kraju će morati da im plate. Niko ove što vode klub nije tukao po ušima da potpisuju.
    (Deziato, 27. mart 2020 00:04)

    Nece biti brale...ne razumes se u finansijsko poslovanje...postoje neke stvari poput vise sile.
     (Radijator, 27. mart 2020 08:40)

    # Link komentara

  19. Najvise se nadam propasti profesionalnog sporta posle ove krize.
    Naravno...znam da nema nista od toga.
    Ali eto...lopta se ne okrece pa ne vidim da je neko stradao zbog toga. Mozda se bar neki procenat ljudi odvikne od pracenja toga...mozda bar neki deo shvati koliko je to sve daleko otislo i koliko je besmisleno to milijardersko nadmetanje. Koliko ima lepsih i vaznijih stvari i normalno..neophodnijih da se uloze/potrose sredstva.

    Svako dobro ljudi.. i ovo ce da prodje, preguracemo mi kao i uvek.
     (Radijator, 27. mart 2020 08:38)

    # Link komentara

  20. vjerojatno je to nova predstava medugorske gospe i njegovog frenda nenada,bjelica ce dobiti otpremninu i podjeliti to s gazdom(gazdu su malo previse stisli pa ne moze kao prije egzibicije izvoditi),kao svaki dobar gazda obecat ce svome frendu nenadu mjesto trenera reprezentacije.
    (John Wayne, 27. mart 2020 08:36)

    # Link komentara

  21. Po meni, kapitalizam je moderni monetarni oblik fasizma
    (upisite nesto, 27. mart 2020 07:25)

    Veoma pametno receno.
    Slazem se.
     (Radijator, 27. mart 2020 08:34)

    # Link komentara

  22. Dinamo je najveci klub sa prostora bivse Jugoslavije, onda Hajduk pa Partizan.
     (Grobarchina, 27. mart 2020 08:33)

    # Link komentara

  23. (dejan, 27. mart 2020 06:16)

    Дејана, сине, нико не даје ниједном фудбалеру 180 милиона евра. бркаш цене трансфера, купопродаје и плате коју фудбалери примају. Јокић ће добити 150 или више милиона долара у наредних пет година, али то није случај са фудбалерима, који добро зарађују, али не толико. дакле, платица од пар милиона годишње, не 180 милиона. фудбалери углавном не учествују у прању пара и мувању, то раде менаџери и председници клубова.
     (мики, 27. mart 2020 08:18)

    # Link komentara

  24. Hahahhahahahahahaha! Kako je smijesan klub ovaj Dinamo.
    (lol, 26. mart 2020 22:02
    Zato vjerojatno kod vas klubovi imaju milijarde eura na računu??
    (mario, 27. mart 2020 00:22)

    само да поновим. Динамо је смешан, мало клуб у власништву дебила.
     (мики, 27. mart 2020 08:13)

    # Link komentara

  25. (upisite nesto, 27. mart 2020 07:25)

    Kapitalizam i 300e mesecno?? Pomesao si ti malo lonce...
     (spric, 27. mart 2020 08:02)

    # Link komentara

  26. Ukinuti profenalizam i uvesti amaterizam i unistiti mafiju.
     (nikola, 27. mart 2020 07:56)

    # Link komentara

  27. Tako i treba..
     (aa, 27. mart 2020 07:31)

    # Link komentara

  28. @juznjak Posebno sada dok traje karantin u gotovo citavom svetu se vidi vaznost i uloga programera. Medicinska istrazivanja se takodje rade zahvaljujuci nekakvom softveru, kao i sva komunikacija. Uostalom i ovaj nepotreban komentar sa Vasim misljenjem je takodje moguc zahvaljujuci nekakvim preplacenim programerima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (programer, 27. mart 2020 06:22)

    Ako cemo tako, da nije tih programera ovaj isti virus se ne bi rasirio tako brzo, mozda ne bi ni stigao van Kine, jer isti ti programeri sluze najvise nemilosrdnom kapitalizmu da ne duzim sada, a ne medicini. I jos nesto, u pravu je covek, znam na sta je mislio, sine, onaj neki tamo zaradjuje desetine stotine hiljada pa i milione eura na mesecnom nivou ili nedeljnom a nije posejao ni jedno drvo, niti ga posekao za obradu i ogrev, nije iskopao ni jednu rudu, nije ocisticio ni jednu ulicu, ni jedan kontejner ni jednu kanalizaciju, ni jednu rupu nije iskopao, ni jednu ciglu uzidao, ni jedno seme hrane posadio, nista prevezao, zivotinju uzgajio, a onaj ko ga leci hrani i oblaci zaradjuje 300 eura mesecno.
    Po meni, kapitalizam je moderni monetarni oblik fasizma
    (upisite nesto, 27. mart 2020 07:25)

    # Link komentara

  29. @juznjak Posebno sada dok traje karantin u gotovo citavom svetu se vidi vaznost i uloga programera. Medicinska istrazivanja se takodje rade zahvaljujuci nekakvom softveru, kao i sva komunikacija. Uostalom i ovaj nepotreban komentar sa Vasim misljenjem je takodje moguc zahvaljujuci nekakvim preplacenim programerima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (programer, 27. mart 2020 06:22)

    Mozes ti da programiras do sutra. Ako se razboli pola moje smene ( inzenjeri kao ja, operatori, sluzba odrzavanja) u elektrani moci ces da duvas u svecu i da topis sneg za vodu. Da ne navodim ljude koji rade u rafinerijama, hemijskim postrojenjima, lukama i jos par stotina profesija ( svih obrazovnih profila) gde je ljudsko prisustvo na lokaciji neophodno za funkcionisanje modernog sveta.
    (Trogloditus, 27. mart 2020 07:20)

    # Link komentara

  30. А што им не помогну фудбалери Хајдука?
     (прле, 27. mart 2020 06:48)

    # Link komentara

  31. Hahahhahahahahahaha! Kako je smijesan klub ovaj Dinamo.
    (lol, 26. mart 2020 22:02)

    takav smijesan klub radi top transfere,transfere koji su za Partizan i Zvezdu naucna fantastika...a sta bi tek bilo da su "ozbiljan"klub....
     (440i, 27. mart 2020 06:44)

    # Link komentara

  32. @juznjak Posebno sada dok traje karantin u gotovo citavom svetu se vidi vaznost i uloga programera. Medicinska istrazivanja se takodje rade zahvaljujuci nekakvom softveru, kao i sva komunikacija. Uostalom i ovaj nepotreban komentar sa Vasim misljenjem je takodje moguc zahvaljujuci nekakvim preplacenim programerima.
     (programer, 27. mart 2020 06:22)

    # Link komentara

  33. Bravo! Igora Jovicevica za trenera!
    (Nikola MNE, 26. mart 2020 22:15

    Jel to onaj sto zivi u NS i radi u Fashion Company.
     (deki 185, 27. mart 2020 06:04)

    # Link komentara

  34. Svi ti dobrostojeći bilo koje profesije su izgubili kontakt sa stvarnošću.Sada kada je čovečanstvo na ivici propasti gledaju samo na profit.Pa svi prebogati,svako u svojoj zemlji,treba sada sami da se organizuju i daju pomoć da se kriza prevazidje.
     (Mad Max, 27. mart 2020 05:42)

    # Link komentara

  35. Oni su najviše krivi... Da su dobili Atalantu,a vodili i bili favoriti, ovolike frke ne bi ni bilo.
    (Randy Marsh, 26. mart 2020 22:02)

    Atalantu su i dobili, ali ih je Šahtjor koštao prolaska, a Evropu pandemije.
     (Dag Kristi, 27. mart 2020 04:57)

    # Link komentara

  36. Mi Srbi smo najgori narod, pa budite vi profesionalni sportisti ili programeri kad je tako lako, i eto bicete bogati..ni jedne ni druge ne placa drzava, sportiste placaju klubovi koji su u privatnom vlasnistvu (u normalnim zemljama), a te programere placaju privatnici..i klubovi i vlasnici firmi za koje rade programeri imaju velike profite, inace ne bi ovi imali toliko velike plate, a onda klubovi i vlasnici firmi placaju poreze i na profit i na plate svojih radnika ili sportista, tako da drzave imaju velike zarade od svega toga..u Francuskoj npr. za svaki milion koji ode na platu nekog sportiste ona uzme milion za porez koji posle moze da ulaze gde hoce, npr. u nauku i zdravstvo (druga je stvar da li to oni rade ili se novac od tih poreza trosi na svakakve gluposti)..Znaci sport je profatibalin biznis u kome svi zaradjuju, od sportista, sponzora koji imaju svoj interes, vlasnika klubova, i na kraju drzave..eventualno u svemu tome samo neki ludi vlasnici klubova mogu da budu u minusu jer bacaju bolesne sume, ali to je njihova stvar, ne nasa..
    (aaa, 26. mart 2020 23:24)

    Ne kaki
    (Brane, 27. mart 2020 02:46)

    # Link komentara

  37. A da li trener ostaje?
     (Will Mosley, 27. mart 2020 01:45)

    # Link komentara

  38. @aaa
    Imas mi ga pravo.
     (vlauca, 27. mart 2020 01:01)

    # Link komentara

  39. Apsolutno sam protiv da se skraćuje plata u klubovima iz bivše juge. Sad vi recite, koliko para su izgubili klubovi kao Dinamo, Hajduk, Zvezda ili Partizan? Smešno, nikakve pare oni do kraja ove sezone ne bi ni prihodovali možda nešto Zvezda zbog jednog još derbija na našem stadionu i to je to. Ako u našim klubovima Zvezda i Partizan pa i svi ostali krene smanjivanje plata znajte da su rukovodstva loša i nesposobna jer su finansijski gubici za ovu sezonu minimalni. Drugo je da bi momci koji ipak zaradjuju značajno više od mnogih ljudi mogli da doniraju deo svoje plate da ih ne bije maler...
     (Samo Ti, 27. mart 2020 00:53)

    # Link komentara

  40. Hahahhahahahahahaha! Kako je smijesan klub ovaj Dinamo.
    (lol, 26. mart 2020 22:02
    Zato vjerojatno kod vas klubovi imaju milijarde eura na računu??
     (mario, 27. mart 2020 00:22)

    # Link komentara

  41. Milion ipo evra, milion ipo evra. MILION IPO EVRA... MILION... IPO...
    Boze brate...
     (kales, 27. mart 2020 00:17)

    # Link komentara

  42. Zamisli,ne radiš a želiš plaću..Najveće razočarenje je kapetan Ademi.Suspendiran je bio zbog dopinga par god.,a Dinamo mu isplaćivao redovito plaću..A sad nije želio pristati na smanjenje plaće...
     (petar, 27. mart 2020 00:08)

    # Link komentara

  43. Mogu samo da im pljunu pod prozor. Ono što im piše u ugovoru na kraju će morati da im plate. Niko ove što vode klub nije tukao po ušima da potpisuju.
     (Deziato, 27. mart 2020 00:04)

    # Link komentara

  44. Ju, gospodjo...
     (max_marRa, 27. mart 2020 00:03)

    # Link komentara

  45. Zašto ne angažuju našu vladu da im objasni da moraju da plaćaju zaposlene i sve ostalo.
     (DEX, 26. mart 2020 23:33)

    # Link komentara

  46. E, da su mnogi te sreće pa da im se samo smanje plate, nego dobiše otkaze, a ovi, prebogati trkači sa loptom, umislili da su doktori! Sve do jednog da pedalirate.
    (z’brda, 26. mart 2020 23:30)

    # Link komentara

  47. Koliko su poleteli ovi sportisti,biznismeni,programeri da je to strasno samo kinta profit juri za lovom. Zato je i moralo da dodje do resetovanja da se sve vrati bar blizu fabričkim podešavanjima. Ako zaboravimo brzo sve ovo kad bude proslo i čovečanstvo mahnito nastavi istim putem SLEDEĆA katastrofa ili virus uništiće nas sve na planeti!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)]


    Mi Srbi smo najgori narod, pa budite vi profesionalni sportisti ili programeri kad je tako lako, i eto bicete bogati..ni jedne ni druge ne placa drzava, sportiste placaju klubovi koji su u privatnom vlasnistvu (u normalnim zemljama), a te programere placaju privatnici..i klubovi i vlasnici firmi za koje rade programeri imaju velike profite, inace ne bi ovi imali toliko velike plate, a onda klubovi i vlasnici firmi placaju poreze i na profit i na plate svojih radnika ili sportista, tako da drzave imaju velike zarade od svega toga..u Francuskoj npr. za svaki milion koji ode na platu nekog sportiste ona uzme milion za porez koji posle moze da ulaze gde hoce, npr. u nauku i zdravstvo (druga je stvar da li to oni rade ili se novac od tih poreza trosi na svakakve gluposti)..Znaci sport je profatibalin biznis u kome svi zaradjuju, od sportista, sponzora koji imaju svoj interes, vlasnika klubova, i na kraju drzave..eventualno u svemu tome samo neki ludi vlasnici klubova mogu da budu u minusu jer bacaju bolesne sume, ali to je njihova stvar, ne nasa..
    (aaa, 26. mart 2020 23:24)

    # Link komentara

  48. Vlak bračun zvezdan cvetkovic hadjic zajec bogdan pero bručic cerin krancar mlinaric i deveric tad i nikad više najbolji dinamo svih vremena
    (Pančevac, 26. mart 2020 23:22)

    # Link komentara

  49. Najmanja plata 100 hiljada.
     (Pivke, 26. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  50. Igrači su u pravu. Ne traži se smanjenje plata da bi se pomoglo društvo, nego klub. Klubovi su i ranije bili u krizi, pa se dešavalo da ih bivši igrači tuže za novac koji im nije isplaćen. Svako ima pravo na svoje, a niko nema pravo da uzima tuđe. Veličina svakog od tih igrača bi trebalo da se meri koliko su novca uplatili u neki humanitarni fond ili donirali ugroženima ili, na kraju krajeva, klubu. Ovo što klubovi trže od igrača je pritisak i kršenje njihovih prava. Valjda im u budućnosti neće nuditi milione za šutanje lopte, pa neće ni imati takve robleme.
    (Zar ne?, 26. mart 2020 23:10)

    # Link komentara

  51. Zamisljaju da su doktori nauka a znaju samo da trce za loptom.Mozak im je ispran i sve sto imaju to su kapacke !!! Bagra je preplacena kako u Dinamu tako i u celom svetu .
    (misa, 26. mart 2020 22:50)

    # Link komentara

  52. Nadam se da ce se svim fudbalerima primanja smanjit za 50 posto i to trebaju drzave i klubovi da naprave neki dogovor!!!
     (BOSS, 26. mart 2020 22:49)

    # Link komentara

  53. I ja mislim da je Dinamo dobio Atalantu da bi u Italiji bio manji haos...
     (nidža, 26. mart 2020 22:43)

    # Link komentara

  54. Koliko su poleteli ovi sportisti,biznismeni,programeri da je to strasno samo kinta profit juri za lovom. Zato je i moralo da dodje do resetovanja da se sve vrati bar blizu fabričkim podešavanjima. Ako zaboravimo brzo sve ovo kad bude proslo i čovečanstvo mahnito nastavi istim putem SLEDEĆA katastrofa ili virus uništiće nas sve na planeti!
     (Južnjak, 26. mart 2020 22:40)

    # Link komentara

  55. I treba
    (made in Serbia, 26. mart 2020 22:36)

    # Link komentara

  56. Trebali su odma po ispadanju iz LS da ih nogiraju,onakvu prednost propustiti i zavrsiti kao poslednji.. za zatvor,a strucni stab ne bi smeo vise da vodi Krivaju.
     (Тајни детектив Ђидо Мова, 26. mart 2020 22:16)

    # Link komentara

  57. Bravo! Igora Jovicevica za trenera!
     (Nikola MNE, 26. mart 2020 22:15)

    # Link komentara

  58. Do prije pola godine umisljali smo da smo Barca zbog jedne slucajne pobjede protiv Atalante,a sada se vracamo medju amaterske momcadi.Vjecito mali Dinamo.
    (Pijani zlotvor, 26. mart 2020 22:10)

    # Link komentara

  59. Posteno...
    (lonco, 26. mart 2020 22:04)

    # Link komentara

  60. Hahahhahahahahahaha! Kako je smijesan klub ovaj Dinamo.
    (lol, 26. mart 2020 22:02)

    # Link komentara

  61. Oni su najviše krivi... Da su dobili Atalantu,a vodili i bili favoriti, ovolike frke ne bi ni bilo.
     (Randy Marsh, 26. mart 2020 22:02)

    # Link komentara

  62. Znaci treneru 500.000 manje.
    (Djoka peva "Jugoslovenka", ali nece da odresi kesu, 26. mart 2020 22:01)

    # Link komentara

  63. Za svaki Respect !!!
    (Boki, 26. mart 2020 21:56)

    # Link komentara