1. Ne krivite fudbal, bez njega muskarci ne bi bili srecni
    (Vojin, 27. mart 2020 00:10)

    # Link komentara

  2. Publika na stadionu sa severa i juga je udaljena preko 150 metara. Svako izadje na svoj izlaz i ode kuci. Ako je virus stvarno toliko mocan i zarazan da pokrije toliki prostor, onda nemamo sanse da izbegnemo zarazu i ova izolacija je samo politicko zamazivanje ociju. Video sam snimak vagona u USA iz 2019 na kojima pise COVID-19. Verovatno su to naprskali po svetu u okviru one bolesne operacije "kemitrejls", kada su iz aviona izbacivali neki beli prah kojim su sarali nebo. To su na silu nametnuli i poturili kao borbu protiv globalnog otopljavanja i drzave su to prihvatile. Posle im je bilo lako da nam uz nasu dozvolu lete preko glava i bacaju sta im padne na pamet, ukljucujuci i ovo zlo.
    (kole, 26. mart 2020 23:51)

    # Link komentara

  3. Zato nemoj da lupetaš u nešto što se ne razumeš. Ništa gore nego kad neko počne da "zaključuje" kao ekipica polupismenih ispred seoske prodavnice ili zadruge uz gajbu piva, može njima da dođe najbolji svetski genetičar, neće uspeti da im dokađe suprotno od onog što su oni zamislili i zaključili!
    (Veliki brat, 26. mart 2020 04:51)

    Prvo pitanje ti je šacometrija. Odokativno zaključivanje o tome da li ja posedujem neka znanja ili ne.
    U poslednjih 20 godina je proizvedeno najmanje 5 koji su imali veću smrtnost od korone (to što je krenulo iz Kine ne mora nista da znaci, moze biti napravljen negde drugo).
    Evo jedno kontra pitanje. Otkud ti znaš kakva znanja poseduju ljudi i čime se ovladalo? Možda jesu a možda i nisu? Dakle, ponovo šacometrija.
    Svaki virus od 2000-e na ovamo je potekao iz laboratorije.
    Ti ne možeš znati da li se ja razumem ili ne razumem u nešto.
    Veliki brat ili svevideće oko, odnosno sveznajuće oko?
    (dominus, 26. mart 2020 12:01)

    # Link komentara

  4. Ovo se onda prenosi vazduhom. Nema sanse tako lako 40k ljudi da se razboli, pa neka je svako svakog pipao sto nije sigurno bio slucaj. I cela prica nikako iz kuce, sad jos da se zadrzava na sneg. Deluje kao da se prenosi vazduhom i da smo svi osudjeni na to, neko vise, neko manje ali na to mi lici. Apsolutno sam siguran da vlasti nisu iznele celu pricu i zato je vrlo verovatno da se stvarno zapravo prenosi toliko brzo, vazduhom.

    A sipke, gelenderi, cesme u wc-u? Nije samo da su usli na stadion i otisli kuci bez da su ista dotakli... Samo pitam, ne mora da znaci da sam upravu.
    (Cone, 26. mart 2020 07:04)

    # Link komentara

  5. to je teška zavera. nemoguće bez zamišljenog scenaria
     (Dragan, 26. mart 2020 05:34)

    # Link komentara

  6. Virus je stvoren u laboratoriji kao i sve prethodne bolešćine. Ako ti ne veruješ, tvoj problem. Samo nemoj druge hebavati u mozak tupavim konstrukcijama sa utakmicom u Milanu.
    (dominus, 25. mart 2020 20:21)

    A ti si mikrobiolog ili genetičar pa znaš kako se manipuliše genima i stvara virus koji se lakše prenosi nego neki drugi?

    Znaš li ti koliko virusa se u Kini pojavi svake godine, između ostalih i onih korona tipa kome pripada i COVID-19? Pojavi ih se na desetine, ali budu slabiji od običnog gripa, ali jedan u milion slučajeva uspe da mutira tako da postane opasnost po celo čovečanstvo.

    Ljudi još nemaju znanje da manipulišu direktno genima, što se vidi i na GMO, gde se uz mnogo eksperimenata i pokušaja dobije nešto što nije ni blizu idealno. Sa virusima bi imali bezbroj pokušaja i pitanje šta bi napravili. Da je tako lako napraviti virus, isto bi bilo tako lako napraviti i vakcinu, a kinezi bi je prvi napravili.

    A da je virus nekim čudom stvarno potekao iz laboratorije, lako bi se video na njegovom RNK, jer je "potpis" čovekove intervenciju tako očigledan i prepoznatljiv u odnosu na prirodne mutacije da to nikome ne bi promaklo.


    Zato nemoj da lupetaš u nešto što se ne razumeš. Ništa gore nego kad neko počne da "zaključuje" kao ekipica polupismenih ispred seoske prodavnice ili zadruge uz gajbu piva, može njima da dođe najbolji svetski genetičar, neće uspeti da im dokađe suprotno od onog što su oni zamislili i zaključili!
    (Veliki brat, 26. mart 2020 04:51)

    # Link komentara

  7. Nije tačno da je prvi zaraženi bio 23. februara. Prvi zaraženi u Italiji bio je turista iz Kine 30. januara. 23. februara imali su 157.
    (Dr, 26. mart 2020 01:48)

    # Link komentara

  8. Normalno da ništa od ovoga nije slučajno. I zašto ne bih verovao Nestoroviću? Odgledaj više njegovih intervjua, ne samo onu nespretno datu izjavu. Virus je stvoren u laboratoriji kao i sve prethodne bolešćine.
    (dominus, 25. mart 2020 20:21)

    Vidim da poznajes tematiku ... Znas li mozda iz cije epruvete je izasla Spanska groznica ?
    (Lupam glavu danju-nocu, 26. mart 2020 01:17)

    # Link komentara

  9. алекса

    Takvima poput njega ne mozes objasniti taman da imas 100 jezika.
    Ono naviklo da zivi u nekom svom svetu, imaginarnom, samo njemu razumljivom.
    (don, 26. mart 2020 01:12)

    # Link komentara

  10. ma kriv je betmen
    (Qčka, 25. mart 2020 23:54)

    # Link komentara

  11. Pa problem Bergama i naglog rasta zarazenih je njihov aerodrom, i italijani su u zadnjih par godina za 30puta povecali avio linije sa Kinom. I zbog same blizine Milana(modnog centra) tu je proslo kineza, koji kupuju brendiranu robu, da bi pravili kopije. Pa i kad odes u Veneciju pa to su sami kinezi i njihovi selfi stikovi, isto tako Dubrovnik od kineza ne mozes ziveti. A sad sto su italijani zakasnili sa merama da ustave sve to, e to je drugi par cipela
    (sportdetective, 25. mart 2020 23:48)

    # Link komentara

  12. @ ДОМИНУС - Браво за коментар. Нек си му рек'о. 👍
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. mart 2020 23:18)

    # Link komentara

  13. zasto bi "svjetski mocnici" hteli da stvore "vjestacku krizu" i uniste svetske ekonomije i samim tim ostete svoje kompanije?

    svi bi voleli da ovaj virus napada samo glupe ljude, alj na zalost to nije slucaj. najvise stradaju neduzni, a vi sto sumnjate u sve i svasta ste najveci prenosioci svega i svacega.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. mart 2020 19:21)

    Не кажем да је тако, али ево образложења:

    Кад имаш 100 милијарди и изгубиш 50% са оних 50 које ти преостану и даље си недодирљив, али кад имаш 2000 па те сведу на 1000, више живот није тако лагодан и сигуран, и лако те је утерати у страх, а страхом у више рада и више обавеза....

    Светске кризе су добре само за ултраимућне....

    Вирус који тамани старе и болесне? Дивља у Европи и Америци где је пензиони систем пред колапсом? Хммм....
    (Алекса, 25. mart 2020 23:00)

    # Link komentara

  14. "Niko ne pominje da je severna Italija prepuna Kineza. Da li neće ili ne smeju da pomenu?"
    (XXX, 2
    U Lombardiji ima 70.000 Kineza, ne žive ispod zemlje, nego na zemlji, nisu u ilegali.
     (J, 25. mart 2020 22:46)

    # Link komentara

  15. @ ЗЕКС - "Овај вирус има неку другу сврху..." Браво за коментар свих коментара о овом вирусу уопште. А ваљда ћемо и видјети коју сврху има, ваљда. 👏👏👏
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. mart 2020 22:45)

    # Link komentara

  16. Ne vjerujem u ovo.
    (Goran, 25. mart 2020 21:58)

    # Link komentara

  17. Slepe miševe? 19. februara? Koliko simbolike. Virus Corona 19 potiče od slepih miševa.
     (Sloba, 25. mart 2020 21:49)

    # Link komentara

  18. Najsmešniji su mi ovi što kažu da kad ovo prođe treba smanjiti plate fudbalerima i te pare uložiti u zdravstvo - a da ih pitaš kako to konkretno misle i čiji je to novac niko ne bi znao da zucne. Al bitno je praviti se pametan...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 25. mart 2020 13:09)

    #
    #
    #
    ...resenje je veoma jednostavno - NE ICI NA UTAKMICE i time, automatski smanjiti prihode klubovima (njihovim vlasnicima) a ovi ce, momentalno, biti prinudjeni da manje placaju svoje "radnike" - fudbalere !
    (misterX, 25. mart 2020 21:02)

    # Link komentara

  19. Kakav tekst. Niko ne pominje da je severna Italija prepuna Kineza. Da li neće ili ne smeju da pomenu?
    (XXX, 25. mart 2020 20:56)

    # Link komentara

  20. @metar
    A koliko ih je preminulo kod kuce????? Ni oni ne ulaze u statistiku, kao ni netestirani...
    Ako se razboli neko vama blizak i 1% je prevelika sansa...
    Zato, ne trazite djavola glupim poredjenjem!
     (ddjb, 25. mart 2020 20:35)

    # Link komentara

  21. bitno je

    Danas su informacije svima dostupne, pa izvoli istraži.

    tony

    Da li sam precizan u vezi čega? To što smatram za budalaštinu ovu priču iz naslova? Normalno da je budalaština. Eto neutralni je informisaniji i potkovaniji sa znanjem, šacometrija koju je izneo verovatno notorna činjenica :)
    (dominus, 25. mart 2020 20:34)

    # Link komentara

  22. neutralni felsh

    Jedina komedija ovde si ti. Misliš da si najpametniji na svetu a ne znaš na koliko mesta si šupalj. Samo glup čovek može poverovati u ovoliku priču i jeb**e u mozak naroda (kao nisu dovoljno iz***ni manipulacijama decenijama unazad) sa koronom. Nije poenta u tome koliko je koja bolest smrtna, već da se manipuliše narodom. Kada si tako pametan (najviše se ogleda u tome što veruješ u naslovnu priču) istraži malo brojke i činjenice, nemoj k'o blećina samo verovati i uporno forsirati zvanične izveštaje (koji su usput poprilično šturi).
    Normalno da ništa od ovoga nije slučajno. I zašto ne bih verovao Nestoroviću? Odgledaj više njegovih intervjua, ne samo onu nespretno datu izjavu. Virus je stvoren u laboratoriji kao i sve prethodne bolešćine. Ako ti ne veruješ, tvoj problem. Samo nemoj druge hebavati u mozak tupavim konstrukcijama sa utakmicom u Milanu.
    (dominus, 25. mart 2020 20:21)

    # Link komentara

  23. (neutralni felsh, 25. mart 2020 19:21) Teoretičar zavere zmije i slepog miša!
     (fkcz, 25. mart 2020 20:17)

    # Link komentara

  24. @ НЕУТРАЛНИ ФЕЛШ - У данашњем времену понекад не можемо вјеровати властитим очима а да не сумњамо у тамо неке странце. Неке се овде игре играју свјетских моћника. А наше је да се чувамо и молимо Богу да што прије прође. Немој бити тако лаковијеран и мислити да је ово дошло само од себе. ОВО ЈЕ НЕКО ПОДМЕТНУО СА НЕКИМ ЦИЉЕМ. Ко и с којим циљем? Е то је тешко знати, можемо само нагађати. Ал боље "не лупати главу" пуно око тога. Чувајте се људи. Останите код куће.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. mart 2020 20:16)

    # Link komentara

  25. Prvi slučaj Korone u Hrvatskoj je detektiran prije točno 30 dana i upravo je uvezen putem jednog čovjeka iz Zagreba koji je bio na toj utakmici u Milanu i koji se tamo zarazio. Sigurno je na stadionu bilo puno zaraženih, ali je zaraza već bila prisutna među mnogim kineskim radnicima koji tamo rade u tekstilnoj industriji.
    (Adria, 25. mart 2020 20:10)

    # Link komentara

  26. Kovid u Italiji ima smrtnost 9%, mislite o tome... Sreca je sto nije opasan kao SARS a veoma su slicni + postoji mogucnost mutacije a u tom slucaju moze da bude na desetine miliona mrtvih. Sedite kuci i molite se da ne dodje do toga. Ko misli da je isti kao grip je ili lud ili glup.
    (Xli, 25. mart 2020 16:36)
    ---…--

    Pa ko je tebi dao informaciju da je smrtnost 9% ?
    Malo bolje se pogledaj informacije o tome. Smrtnost je maksimalno 1%
    Potrebno je računati sve zaražene kojih ima 10 puta više!
    (metar, 25. mart 2020 19:56)

    # Link komentara

  27. Na osnovu cega je potvrdjena "bioloska bomba"? Na osnovu izjave gradonacelnika? Na osnovu cega je on dosao do takvog zakljucka?

    Da li je moguce da ovako neproverenu vest B92 stavlja kao udarnu vest? Zar ne treba da zatrazite neki dokaz za tu izjavu ili cete bespogovorno da verujete svakoj izjavi bilo kog politicara?
    (Pitam se pitam, 25. mart 2020 19:24)

    # Link komentara

  28. Ovo nije nista drugo nego psiholosko j.... u mozak, virus ko i svaki drugi, ko je zdrav prelezi za 10 dana, ko nije umre isto ko i od obicnog gripa. Sve je ovo zamjera svjetskih mocnika da se uniste svjetske ekonomije i stvori vjestacka ekonomska kriza, nista drugo, a mediji sirom svjeta su tu da stvaraju kolektivnu paniku i preuvelicavaju
    (milivoje, 25. mart 2020 17:04)



    zasto bi "svjetski mocnici" hteli da stvore "vjestacku krizu" i uniste svetske ekonomije i samim tim ostete svoje kompanije?

    svi bi voleli da ovaj virus napada samo glupe ljude, alj na zalost to nije slucaj. najvise stradaju neduzni, a vi sto sumnjate u sve i svasta ste najveci prenosioci svega i svacega.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 19:21)

    # Link komentara

  29. Kovid u Italiji ima smrtnost 9%, mislite o tome... Sreca je sto nije opasan kao SARS a veoma su slicni + postoji mogucnost mutacije a u tom slucaju moze da bude na desetine miliona mrtvih. Sedite kuci i molite se da ne dodje do toga. Ko misli da je isti kao grip je ili lud ili glup.
    (Xli, 25. mart 2020 16:36)


    Koja je poenta takvog razmisljanja?
    Moze i da se pojavi nedetektovan asteroid i raznese pola planete...
    Svasta moze da se desi.
    (Very stable genius, 25. mart 2020 19:13)

    # Link komentara

  30. grb Valensije je zmaj...ali, sve jedno, loša sreća...
     (?, 25. mart 2020 19:13)

    # Link komentara

  31. Ironija u celoj prici grb Valensije slepi mis....
     (ja, 25. mart 2020 19:10)

    # Link komentara

  32. Den Braun, roman Inferno
     (marika, 25. mart 2020 19:01)

    # Link komentara

  33. Eno i SNS napravio našu biološku bombu 4.3
    (milan, 25. mart 2020 18:56)

    # Link komentara

  34. e sad svi sa stadiona zarazeni...nisu svakako, ali je cinjenica da je Evropa odlagala nepotrebno mere, a mere u zapadnoj Evropi jos nisu dovoljno cvrste iako su uvedene, uvedene su za ogromnim zakasnjenjem. Ali puniti stadione dok je u italiji bilo nekoliko hiljada zarazenih, a i po nekoliko hiljada u drugim zemljama zapadne Evrope je zlocin. I dalje privreda pruza otpor ostrim merama , ali privreda mora biti na drugom mestu, na prvom su mestu ljudski zivoti, jer ako nemas zivore nemas ni privredu, a ako pustis da se infekcija vuce mesecima samo dublje guras privredu u ambis. Sustina je u ostrim , drasticnim merama, da bi se pandemija brze pobedila. Ipak prekasno je za brzu pobedu sada, u zemljama sa manje zarazenih i uz pametnu i ostru borbu trajace krace, u zemljama poput Italije, Spanije, Nemacke, Francuske trajace znatno duze i kostace vise samim tim jer ce duze da traje.
    (Alkibijad, 25. mart 2020 18:49)

    # Link komentara

  35. Dobro je da kod nas na stadionu nema preko 500 navijaca. Zivela Ling long liga
     (Yoghi, 25. mart 2020 18:45)

    # Link komentara

  36. ja vam svima opet pisem ali admin mi je opet jedan kometar zabranio a jedan objavio a nikoga nisam uvredio upozoreni ste svi nemojte posle da pricate kako je drzava kriva sve vam je receno o K-19 i sve znate osim ako niste ekstremno glupi ja koliko se secam 2018 na 2019 nije bilo pandemije i ovoliko zarazenih i umrlih za ovo kratko vreme kada krene trijaza kao u italiji nema stani pa ovo je ozbiljno nego bio si glup i cao
    (pamet u glavu, 25. mart 2020 18:38)

    # Link komentara

  37. Najlakše je okriviti navijače naravno a čitava birokratija koja je dozvolila odigravanje ove utakmice će pogađajmo ostati nekažnjena!
     (fkcz, 25. mart 2020 17:46)

    # Link komentara

  38. Ne siri se virus tako kako oni zamisljaju. Virus da bi se sirio eksponencionalno, mora prvo da se replicira u novozarazenom, ne moze jedan, ili 10 njih da zarazi 40 000 ljudi za 90 min, ili jedan dan.
     (lev, 25. mart 2020 17:45)

    # Link komentara

  39. zabranite fudbal!
     (HH, 25. mart 2020 17:28)

    # Link komentara

  40. Moguce je da su svi koji su bili na toj utakmici zarazeni ali čak i da je deo njih zarazen u narednih nekoliko dana (njih petoro dosli,zedan zakačio i posto su verovatno bliski u narednih par dana zarazio ostale...) opet je morala da postoji pozamasna baza zaraženih pre sa.e utakmice.
    Nije njih moglo da zarazi 5,10 ,50 ljudi - morala je da postoji pozamasna grupa zarazenih koja je kao takva na utak.icu dosla.
    Sigurno je ta utakmica bila bomba ali izvor zaraze ,dimamit za tu bombu je poslivna pivezanost severa Italije i Kine.
    I Kinezi koji nisu bas malobrojna zajednica na severu Italije ali i Italijani koji imaju biznise u Kini su cirkulisali.
    I to je to.Verujem da kada bi ukrstili podatke o avio saobracaju i podatke o zarazenima da bi mogli sa sigurnoscu da utvrde pocetak stvaranja baze iz koje se stvorila ta bomba...
    E,sad,korosnije je utakmicu staviti u prvi plan...
    (Komša, 25. mart 2020 17:24)

    # Link komentara

  41. Nije u pitanju samo tih 90 minuta fudbala, navodno su se navijaci domace i gostujuce ekipe sprijateljili pre meca, zdravili iz istih casa ispijajuci pivo, i tako dalje, ali svakako zvuci neverovatno da su se bas svi na stadionu zarazili, tj bolje receno zvuci nemoguce. Da ti gradonacelnice ipak malo manje peres ruke od situacije, a vise radis?
    (grobar, 25. mart 2020 17:09)

    # Link komentara

  42. Bitno je puštati vesti sa ciljem stvaranja panike.
    (dominus, 25. mart 2020 16:21)

    eh, da si makar u pravu!
    (bitno je, 25. mart 2020 17:01)

    # Link komentara

  43. dominus@-dal si ti precizan?
    (tony, 25. mart 2020 17:01)

    # Link komentara

  44. (J., 25. mart 2020 16:16) U demokratskom svetu? Ako nije problem navedite nam koje su to zemlje koje pripadaju tom izabranom društvu ali čak i među tim zemljama pretpostavljam ima onih koje su neuporedivo bolje i pismenije pristupile ovoj borbi sa virusom!
     (Srdjan bg, 25. mart 2020 16:57)

    # Link komentara

  45. Da da, da slucajno i ceo Teheran nije bio na toj utakmici
    (gorki, 25. mart 2020 12:25)


    Teheran je jos jedna bioloska bomba .Jel ti znas kako izgleda i deluje bioloska bomba ?

    Ne, ona ne eksplodira kako mi ocekujemo da bombe eksplodiraju .Takve bombe stoje negde u cosku i nisu ni velike, mozda kao akt tasna, verovatno uskladjene sa namestajem u prostoriji i neupadljive, ili sa druge strane objekt tipa kvaka ili gelender namazan sa slojem virusa za koji se svi hvatate na nekom jako prometnom mestu , a onda sve ide matematickim putem x16 , x 38, x164

    Prodju i po tri dana a da ne shvatis da si pre 3 dana izbombardovan a to cesto ume da bude vec kasno ako ne postoji lek.

    Kada se zavrsi ovaj virus, bojim se da ce te maske nastaviti da nosite.Postace deo nase garderobe ili bar opreme za putovanja, iz opravdanih razloga.

    Sami smo krivi .
    (le pak za mu ve, 25. mart 2020 16:53)

    # Link komentara

  46. Pa jasno je da je utakmica bila okidac i pocetak, nije mi jasno kako drugima to nije jasno. Npr, od 40 000 neka je oko 1000 imalo simptome, mislili da je obicna prehlada, ne zele da propuste utakmicu zivota. Putuju grupno vozom busom, zna se kako navijaci to rade, kontakt licem u lice maltene svo vreme.Pre toga rukovanje, ljubljenje sa drugarima. Odlaze na utakmicu, 40 000 gusto rasporedjenih kao sardine, niko ne sedi. Zarazeni kaslju u vazduh,ruke, dodiruju mahinalno lice kao sto svi radimo, bilo je hladno februarsko vece ipak,kijaju, grle se i ljube sa svima kad je Atalanta dala golove (a bilo je 4 komada) a narocito posle pobede. Posle odlazak u kafice na slavlje. Minimum 4-5 hiljada zarazenih napusta Milano, a bilo je vise garant. Nijedan ne zna za koronu, misle obicna prehlada. Odlaze kuci, svako zarazi u kuci bar po jednog. Zatim sledeci dan na posao, skolu, fakultet. I tamo svako zarazi po dvoje, i ti ostali posle prenose na svoje porodice prijatelje, i to sve u gradu od 120 000 ljudi. Pa kome onda vise nije jasno, stvarno ne znam. Niko ne kaze da su tamo svih 40 000 hiljada zarazeni, ali tamo je prvo masovno sirenje u Bergamu, a i u Milanu, takodje u Valensiji, kad su se vratili oni su prenosili na svoje.
    Slicna prica je bila u Madridu, nije to slucajno, za 8 mart 100 000 ljudi na glavnom trgu kao podrska zenama. Odatle je krenulo kod njih. Vise je i malom detetu to jasno valjda. Prenosi se dodirom, zatim dodirivanjem lica,ljubljenjem,kasljem,kijanjem.
    (mikimm, 25. mart 2020 16:50)

    # Link komentara

  47. Glupost. Svaki zarazeni na utakmici (sigurno ih nije doslo 40000 zarazenih na tekmu) je mogao da zarazi samo ljude oko sebe. Dalje ti ljudi nisu mogli nikoga da zaraze sledecih par dana.
     (rango_unchained, 25. mart 2020 16:49)

    # Link komentara

  48. Pa jasno je da je utakmica bila okidac i pocetak, nije mi jasno kako drugima to nije jasno. Npr, od 40 000 neka je oko 1000 imalo simptome, mislili da je obicna prehlada, ne zele da propuste utakmicu zivota. Putuju grupno vozom busom, zna se kako navijaci to rade, kontakt licem u lice maltene svo vreme.Pre toga rukovanje, ljubljenje sa drugarima. Odlaze na utakmicu, 40 000 gusto rasporedjenih kao sardine, niko ne sedi. Zarazeni kaslju u vazduh,ruke, dodiruju mahinalno lice kao sto svi radimo, bilo je hladno februarsko vece ipak,kijaju, grle se i ljube sa svima kad je Atalanta dala golove (a bilo je 4 komada) a narocito posle pobede. Posle odlazak u kafice na slavlje. Minimum 4-5 hiljada zarazenih napusta Milano, a bilo je vise garant.Nijedan ne zna za koronu, misle obicna prehlada. Odlaze kuci, svako zarazi u kuci bar po jednog. Zatim sledeci dan na posao, skolu, fakultet. I tamo svako zarazi po dvoje, i ti ostali posle prenose na svoje porodice prijatelje, i to sve u gradu od 120 000 ljudi. Pa kome onda vise nije jasno, stvarno ne znam. Niko ne kaze da su tamo svih 40 000 hiljada zarazeni, ali tamo je prvo masovno sirenje u Bergamu, a i u Milanu, takodje u Valensiji, kad su se vratili oni su prenosili na svoje.
    Slicna prica je bila u Madridu, nije to slucajno, za 8 mart 100 000 ljudi na glavnom trgu kao podrska zenama. Odatle je krenulo kod njih. Vise je i malom detetu to jasno valjda. Prenosi se dodirom, zatim dodirivanjem lica,ljubljenjem, kasljem,kijanjem.
    (mikimm, 25. mart 2020 16:49)

    # Link komentara

  49. ja samo znam da je od ovoga virusa ceo svet u plamenu ! Od Kine do Novog Zelanda i od Amerike do Evrope. Ceo svet se prži na virusu i niko nezna zašto. Budite oprezni jer od virusa umiru i lekari i navijači i bokseri i smarači. Virus nebira zato ne izlazite nigde i samo ukoliko je neophodno. Srećno svima i sve najlepse !
     (holivudski frizer, 25. mart 2020 16:49)

    # Link komentara

  50. Gradonacelnik Bergama se preziva Gori, ne Gari.
    (Jovica Momcilovic, 25. mart 2020 16:49)

    # Link komentara

  51. Opet sve pocelo od fudbala... Sreca sto je nas sranje pa to moze da se desi jedino mozda na derbiju. Mada moram da dodam da je verodostojnost iznetog vlo upitna, ma koliko se virus brzo ilako prenosio. Mada i da je zarazeno par hiljada ljudi tu, sto jeste moguce, rezultat je ovaj kakav imamo. Neka je svako od recimo pet hiljada kada se vratio sa stadiona zarazio po tri osobe, pa one jos po tri, i voila eto ga kolaps.
    (Lesa, 25. mart 2020 16:44)

    # Link komentara

  52. neutralni felsh

    Pošto si se baš raspisao i uporno dereš kao maksim po diviziji, da te nešto upitam. Da li ti stvarno veruješ u ovu priču? Tek tako celo stanovništvo jednog grada od 50000 građana se zarazilo od jednog običnog virusa koji sam po sebi nije jači po efikasnosti od običnog gripa od kojeg ni teoretski nije moguća velika epidemija za tako kratko vreme i ima daleko manju smrtnost. Nema nikakvih podataka da je jedna potpuno zdrava osoba sa zdravim imunitetom obolela i podlegla koroni. Bitno je puštati vesti sa ciljem stvaranja panike.
    (dominus, 25. mart 2020 16:21)


    slusaj se sta pricas. prvo, kvazihumorna diskvalifikacija ("maksim po diviziji") pa onda niz pogresnih kvalifikacija:

    "obican virus koji po efikasnosti nije jaci od obicnog gripa"? sta, nije ti dovoljno zanimljiv i opasan?
    "nema nikakvih podataka da je jedna potpuno zdrava osoba sa zdravim imunitetom obolela i podlegla koroni"? prvo, sta je to "potpuno zdrava osoba sa zdravim imunitetom" - drugo, zasto govoris neistine?
    budi frajeru dosledan do kraja, kazi jos samo da je ovo "najsmesniji virus na svetu" i dobili smo reprizu onog nesrecnog komedijanta Nestorovica.

    stanovnistvo bergama se nije zarazilo "tek tako". radilo se o nekoliko koraka. fatalni i najveci je bio na stadionu, pre i posle utakmice: tad se odjednom sreo veliki broj prenosilaca i novonastalih zarazenih. zar je toliko tesko da se ukapira?
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 16:43)

    # Link komentara

  53. Kovid u Italiji ima smrtnost 9%, mislite o tome... Sreca je sto nije opasan kao SARS a veoma su slicni + postoji mogucnost mutacije a u tom slucaju moze da bude na desetine miliona mrtvih. Sedite kuci i molite se da ne dodje do toga. Ko misli da je isti kao grip je ili lud ili glup.
    (Xli, 25. mart 2020 16:36)

    # Link komentara

  54. Ako UV zracenje ubija korona virus, onda za bolnice treba kupovati solarijume a ne respiratore i odmah poceti sa terapijama.
     (Dragan, 25. mart 2020 16:35)

    # Link komentara

  55. Slažem se da je nemoguće da se na samo tom događaju odjednom zaraze svi učesnici osim ukoliko bar polovina već nije bila zaražena. Ono što se ne slažemo je da razlika od 1,5 i 2,5 nije neznatna nego ogromna zbog eksponencijalnog rasta.
    (Bojan, 25. mart 2020 15:48)

    Slazem se, nije neznatna. Ali u praksi ipak razlika nije 1, vec nekih 0.5, pa je srednji R0 za grip oko 1.8, a R0 za COVID19 2.3.
    Naravno, u pravu si, eksponencijalni rast je taj koji i samo jedan delic razlike pretvara u ogromnu brojku. Ali to je ovde nevazno, jer obojica se slazemo oko sustine- ova prica ne drzi vodu i Gradonacelnik ovde zeli da svoju i nesposobnost vladajucih struktura u Italiji uopste zamaskira i krivicu svali na nekog drugog. 🤷♂😊
    (Vasic, 25. mart 2020 16:24)

    # Link komentara

  56. Ni najveci optimisti medju kreatorima ovog socijalnog eksperimenta nisu ovo ocekivali. Znaci, u fabrikama gde rade stotine ljudi, niko se ne zarazi, kasirke koje svakodnevno budu u kontaktu sa stotinama ljudi se ne zaraze ali odes na tekmu i bum! Korona, bato!
    (zlo, 25. mart 2020 16:24)

    # Link komentara

  57. neutralni felsh

    Pošto si se baš raspisao i uporno dereš kao maksim po diviziji, da te nešto upitam. Da li ti stvarno veruješ u ovu priču? Tek tako celo stanovništvo jednog grada od 50000 građana se zarazilo od jednog običnog virusa koji sam po sebi nije jači po efikasnosti od običnog gripa od kojeg ni teoretski nije moguća velika epidemija za tako kratko vreme i ima daleko manju smrtnost. Nema nikakvih podataka da je jedna potpuno zdrava osoba sa zdravim imunitetom obolela i podlegla koroni. Bitno je puštati vesti sa ciljem stvaranja panike.
    (dominus, 25. mart 2020 16:21)

    # Link komentara

  58. Eto, znači stvarno da je Dinamo pobjedio Šahtar, ne bi se virus masovno prenio u Španjolsku.
    (Amuran, 25. mart 2020 16:18)

    # Link komentara

  59. Citam i ne verujem, da li je moguce da neko izjavi tako nesto? Cak i da je hiljadu tesko inficiranih namerno poslato na stadion opet bi bilo nemoguce da se svi zaraze. Medjutim, ako se ispostavi da je zaista taj stadion bio zariste onda je jasno da se tu radi o terorizmu.
    (bskfan, 25. mart 2020 16:18)

    # Link komentara

  60. Srdjane BG, za sada samo Salviniju opada podrška (sišao je ispod 30%), a uvom trenutku je 90% vlada u demokratskom svetu nesposobno, najlakše je kritikovati (mislim na opoziciju u bilo kojoj državi), a najteže je naći se u situaciji u kakvoj se nijedna Zapadna država nije našla od kraja II svetskog rata. Italijanska Vlada, za sada, ima podršku naroda.
     (J., 25. mart 2020 16:16)

    # Link komentara

  61. Da, apsolutno, nema sumnje da je utakmica Lige šampiona Atalanta - Valensija bila ta pogubna "biološka bomba" koja je svojom eksplozijom nanela Italiji ovu strahovitu nesreću! Nažalost velika nepažnja i nebriga organizatora te utakmice, vlasti u Italiji i publike koja je bila na tribinama na toj utakmici a to je ogroman broj, velikih 40.000 ljudi, napravili su da pandemija naprosto eksplodira u Italiji i nanese strahovite nesreće. Jednostavno nedopustivo je to što su napravili! Par dana pre te utakmice koronavirus je već bio stigao u Italiju i odmah tada su se morale preduzeti snažne mere, nipošto se nije smelo dopustiti da na jednom mestu bude ogromnih 40.000 ljudi! Za vreme te utakmice virus je bio tu na stadionu posvud, proširio se na sve koji su bili na tribinama! A onda kada su svi oni otišli svojim kućama u Bergamo onda su virus preneli na još hiljade i hiljade svojih sugrađana i time napravili katastrofu ogromnih razmera. Ta utakmica je bila okidač za ovo stradanje hiljada ljudi u Italiji od koronavirusa i ko zna koliko će još nažalost žrtava biti. Velika nebriga i nemarnost! Kada ovaj virus jednom prođe treba sve učiniti da se ovo više nikada ne ponovi! Svim srcem i dušom sam uz Italijane i molim se da što pre pobede ovo veliko zlo!
    (Ivan Veljković, 25. mart 2020 16:14)

    # Link komentara

  62. sve u svemu nemojte pametovati od kuce to je sve..svi ste ovde doktori,epidemiolozi i ostalo a pojma nemate niocemu...sta je bilo bilo je,stvar je strasna i izmakla je kontroli,nema popravnog i cao..trebao se odmah ceo svet polako pripremati cim je kina objavila za ovo jer samo je budala mislio da ce to ostati u kini i da nas boli patka ostale..kao da niko ne putuje iz kine nigde..velika greska cele civilizacije i to je to..niko nije bio oprezan i sad je haos u celom svetu..a druga stvar je da mnogo mnogo vise ljudi umre u celom svetu od obicnog gripa godisnje ali to nema nigde objavljeno jer je to "obican" grip a ovaj ima naziv i ovaj ima neku drugu svrhu koju ce mo saznati uskoro..pozz
     (zexxxxxxx, 25. mart 2020 16:12)

    # Link komentara

  63. Morali su nesto da iskoriste da bi opravdali sebe i virus. Virus koji je potekao iz laboratorije i koji je namerno posejan po narodu.
     (ja, 25. mart 2020 16:09)

    # Link komentara

  64. hajde ovako da postavimo stvari doslo je recimo 1000 navijaca sa verom da imaju tezu prehladu i redovan grip i ko ce da propusti istorisku utakmicu i jos 2000 koji misle da su lakse nazebli i imaju obicnu kijavicu i kaslju kao konji a ostali urlaju zvizde turajuci prste u usta i trljaju oci pune suza od srece jer je voljeni klub ostvario povoljan rezultat i svi mlate salovima a kovid leti i leti na sve strane a posle normalno idemo da proslavimo malo u milano dok cekamo prevoz za kuci i onda histerija u bergamu a kad ono revans u spaniji i gle cuda gde je najveci maler u italiji i spaniji ljudi pamet u glavu nema posle drzava je kriva svi ste upozoreni sta treba da radite i gotovo
    (pamet u glavu, 25. mart 2020 16:07)

    # Link komentara

  65. Slažem se da Italijani baš vole da lažuckaju.
    Tako su i naši Srbi, onako naivni i nevini, nelažljivi, došli u Srbiju sa lažljivim znacima virusa - i od njih niko nije dobio tu pošast.
    Nema korone u Italiji - niti su Srbi odande oboleli i preneli svojoj srpskoj braći.
    (Idemo u Italiju da gledamo fudbal, a?, 25. mart 2020 16:03)

    # Link komentara

  66. Slažem se da Italijani baš vole da lažuckaju.
    Tako su i naši Srbi, onako naivni i nevini, nelažljivi, došli u Srbiju sa lažljivim znacima virusa - i od njih niko nije dobio tu pošast.
    Nema korone u Italiji - niti su Srbi odande oboleli i preneli svojoj srpskoj braći.
    (Idemo u Italiju da gledamo fudbal, a?, 25. mart 2020 16:01)

    # Link komentara

  67. Jeste, virus ima nogice pa skače s jednog navijača na drugog.

    Ovaj ne bi smeo da bude gradonačelnik ni u Donju Babušnicu..
    (dr, 25. mart 2020 14:32)


    tacno se vidi da skoro svaki autor ovakvih komentara nikad nije bio na nekoj stvarno velikoj utakmici... to je velika cifra.

    jeste, virus ne skace i nema nogice, ali zato sto mu ne trebaju - prenosioci sve to rade umesto njega.
    u krcatom stadionu gde je i socijalna i fizicka distanca izmedju ljudi mnogo manja nego inace, stvarno nije mnogo tesko zaraziti se.

    par hiljada potonjih slucajeva u bergamu, milanu i valensiji su posledica ove utakmice.

    ovaj gradonacelnik govori iz neposrednog iskustva, koje je verovatno vrlo stresno i bolno. ali ti sigurno bolje znas od njega... nazalost, pola naseg naroda i dalje nikome na svetu ne veruje osim sopstvenim trecerazrednim prevarantima.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 15:56)

    # Link komentara

  68. Ukinite fudbal zauvek!
    - Leglo kriminala
    - Leglo delikvencije
    - Leglo huliganizma
    - Leglo kocke
    - a sada i leglo zaraze.
    Neka deca igraju fudbal na poljani, a profesionalni fudbal u isti kos sa rijalitijima!
    (Realno, 25. mart 2020 14:10)

    Podržavam! Fudbal se poslednjih godina svodi na to da pobeđuje onaj ko ima više para tako da očekujem da se u skoroj budućnosti ne igraju utakmice već pobeđuje onaj tim koji ima više para na računu
     (onaj koji ima više od 2 grama mozga, 25. mart 2020 15:53)

    # Link komentara

  69. (J., 25. mart 2020 15:26) Nesposobna i nepismena vlada, većina Italijana će zahtevati odgovore i kazne za dotične!
     (Srdjan bg, 25. mart 2020 15:50)

    # Link komentara

  70. R0 corona virusa je Izmedju 2 i 2.5.
    R0 virusa gripa je izmedju 1.5 i 2.
    To je prosecni broj osoba koje zarazi jedna zarazena osoba.
    To znaci da se korona prenosi neznatno brze od virusa gripa.
    I ovo nisam rekao ja, vec SZO.
    Dakle, po toj logici, ova izjava znaci da bi se 40 000 ljudi, svi do jednog, zarazilo i virusom grupa, da je neko od navijaca imao grip.
    A znate li koja je verovatnoca za tako nesto?
    Pa toliko mala da je o tome smesno i govoriti.
    (Vasic, 25. mart 2020 14:26)

    Slažem se da je nemoguće da se na samo tom događaju odjednom zaraze svi učesnici osim ukoliko bar polovina već nije bila zaražena. Ono što se ne slažemo je da razlika od 1,5 i 2,5 nije neznatna nego ogromna zbog eksponencijalnog rasta.
    (Bojan, 25. mart 2020 15:48)

    # Link komentara

  71. Koliko puta vam treba reći? Virus je već dugo bio prisutan i tada, ali se tretirao kao grip. I taj "grip" je več imao vrlo strmu krivu smrtnih slučajeva, ali unutar iste kritične grupe (stari i bolesni). Kad im je postalo jasno, bilo je kasno.
    (Sima, 25. mart 2020 15:47)

    # Link komentara

  72. "Ako je neko dobio kapljice znoja, pljuvacke ili drugog na sebe i zarazio se, taj isti ni po jednoj definiciji nije mogao da zarazi neku drugu osobu u narednih 90 minuta koliko traje utakmica. PRVORAZREDNA LAŽ!"
    (academia,
    Pa i nije. Zaraza se širila u naredne dve nedelje, a onda je buknula.
    " Ali pričam gluposti, sve su to slučajnosti..."
    (foto,
    Tako je, pričaš gluposti.
    Nemojte da ste bukvalisti; "svi" ne znači 40.000, zamislite koliko potencijalnih primalaca virusa u 2 nedelje može tih 1.000 ljudi da zarazi.
    Karneval u Veneciji nema veze s Bergamo, u Veneciji nije toliko zaraženih.
     (J., 25. mart 2020 15:26)

    # Link komentara

  73. A ko kaze da nema milion zarazenih u Italiji?
    Jos uvek nema masovnog testiranja na prisustvo antitela.
    (Munja, 25. mart 2020 15:25)

    # Link komentara

  74. (neutralni felsh, 25

    Brate nisam epidemiolog Ali nemoguce je po meni ovo. Za ovako nesto je bilo potrebno da je bar trecina navijaca na utakmicu dosla zarazena. Ne moze mali broj ljudi da zarazi sve na stadionu, jednostavno nisu u bliskom kontaktu a koliko sam ja citao onaj ko se zarazi recimo sada ne moze istog trenutka biti prenosilac virusa. Jedino ako se ne daju istinite informacije o virusu celom svetu da se virus ne prenosi vazduhom. Ako se prenosi vazduhom, to jest virus ima mogucnost da se krece onda ovo moze da bude tacno. Po onome sto nam je servirano na jugu bolesnik da kine ili kaslje a da se na severu, zapadu ili istoku zarazi nema sanse.
    (trica, 25. mart 2020 13:50)


    za ono sto se posle dogodilo, dovoljno je da se petina navijaca na stadiona zarazi. to jeste moguce od strane nekoliko stotina.
    ovaj virus se prenosi i kapljicnim putem: kasljanje, kijanje, disanje. takodje je moguc prenos i dodirom i naknadnim dodirivanjem lica, ociju i nosa. nesto sto svi cesto mahinalno radimo.
    poenta za bukvaliste: iz bergama je dosla gomila ljudi koji su bili kliconose. isli su okolo, disali i pipali svasta, nesvesni da u njima vec gamize doticni koronavirus. podelili su ga sa okolinom u milanu i sa nekim navijacima iz valensije.
    posle su se svi vratili svojim zivotima, i bolesni i sveze zarazeni - sve je bilo spremno za naglu eskalaciju.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 15:12)

    # Link komentara

  75. Gotovo svih 40.000 navijača je na stadion došlo iz Bergama. Autobusima, kolima, tu je već virus prešao na mnogo ljudi. Onda su se iz autobusa smestili na tribine, na svakoj po neki zaražen - i eto. Za 90 minuta ceo stadion.
    (Ana, 25. mart 2020 15:04)

    # Link komentara

  76. Kakva je ovo glupost. Pa nije Covid-19 onaj virus iz "World War Z" da se ljudi zaraze za 10 sekundi a onda počnu da ujedaju druge oko sebe.

    Mora da prodje najmanje 2-3 dana da zaražena osoba postane prenosioc virusa.
    (Milutin, 25. mart 2020 15:02)

    # Link komentara

  77. Srećom Zvezda nije bila u grupi sa Italijanima. I što se bez publike odigrala utakmica sa Napredkom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axon, 25. mart 2020 14:26)

    Sve i da je Zvezda bila u grupi sa nekom italijnskim klubom, niko se ne bi zarazio jer tada nije pocela epidemija u Evropi.
    (76er, 25. mart 2020 14:53)

    # Link komentara

  78. Festival u Veneciji i ono modno dešavanje u Milanu, tako nekako. Tu su se svi družili, sedeli, šetali i ležali zajedno, desetine hiljada ljudi :-(
     (Dragoslav, 25. mart 2020 14:52)

    # Link komentara

  79. pa kamo srece da su se svi navijaci na svi stadionima zarazili, ali da ne mogu da prenose na ostali svet.
    pa to bi bilo divno da se poveca globalni svetski koeficijent inteligenicije.
    (ih uh ah, 25. mart 2020 14:48)

    # Link komentara

  80. Kako je to moguce?
    Po svim danasnjim saznanjima o virusu to ne bi trebalo biti izvodljivo osim ako se virus prenosi i nekim drugim nam jos nepoznatim nacinom prenosa ,mozda vodom,vazduhom ali tako da jedna osobo moze zaraziti sve oko sebe prosto zvuci neverovatno ali ako je to tacno da su svi zarazeni onda i neverovatne stvari mogu postati verovatne ...
    (Ceo svet usporava sve vise i vise.., 25. mart 2020 14:45)

    # Link komentara

  81. @ РЕАЛНО - Ти ако не волиш фудбал немој га пратити и коментарисати а нама који га волимо фудбал много недостаје и једва чекамо да се врати. ВРАТИ СЕ ФУДБАЛЕ ШТО ПРИЈЕ! ⚽💃
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. mart 2020 14:45)

    # Link komentara

  82. U SAD mnogo više navijača ima na utakmicama američkog fudbala pa se nije desilo slično. Stvar je u tome da se igrom slučaja iz Kine virus prvo preneo u Italiju, a ne u SAD.
    (Deki, 25. mart 2020 14:43)

    # Link komentara

  83. Kakva je ovo laz pa to nije normalno.Ni promil.sanse nema da su se svi zarazili.Jedino da ih je neko poprskao sve sa virusom.
    (deki 185, 25. mart 2020 13:28)

    100000000% tacno! Javasluk hoce da opravdaju sa utakmicom. Ako je neko dobio kapljice znoja, pljuvacke ili drugog na sebe i zarazio se, taj isti ni po jednoj definiciji nije mogao da zarazi neku drugu osobu u narednih 90 minuta koliko traje utakmica. PRVORAZREDNA LAŽ!
    (academia, 25. mart 2020 14:37)

    # Link komentara

  84. I time oterali svoje dedove u grob :(
     (cobo, 25. mart 2020 14:37)

    # Link komentara

  85. Pa jedino da su radili meksički talas, pa da se i virus zaneo i krenuo s navikačima da talasa. Pa nemaju imena svih navijača, pa da mogu da potvrde.
     (Malkom, 25. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  86. 2/2

    Na snimku je sudija vidio da Gjira nije srušio Tisona i da se Brazilac sam bacio. Međutim, uslijedila je loša vijest. Igrač Dinama, Theophile-Catherine tokom tog posljednjeg napada, dok je lopta bila na 30-ak metara, rukom je udario i srušio golmana Pjatova koji je preselio u šesnaesterac kako bi pomogao svojoj ekipi.

    Brych je tako VAR pozvao zbog jedne, a dosudio penal zbog druge situacije. Odgovornost je preuzeo 19-godišnji Tete i pogodio donji desni ugao za nestvarnih 3:3.

    Taj lakat za penal u debeloj sudijskoj nadoknadi koji je skrivio Theophile-Catherine, ispostaviće se, promijenio je budućnost i sudbinu cijelog čovječanstva.

    Kako?

    Vidite, da je Dinamo pobijedio, italijanski fudbalski klub Atalanta iz Bergama, koji je bio u istoj grupi, ne bi otišao u drugu fazu Lige šampiona i nikada se ne bi odigrala sad već famozna utakmica u Milanu na San Siru između Atalante i Valensije pred 40 hiljada ljudi.


    Za ovu utakmicu italijanski pulmolog Fabijano di Marko, direktor pulmologije u bolnici "Papa Đovani XXIII" će reći:
    “Čuo sam mnogo teorija o tome, a ja ću vam reći šta ja mislim. To je bio 19. februar, a 40 hiljada stanovnika Bergama je bilo u San Siru (stadion u Milanu) na meču Atalante i Valensije. Otišli su autobusom, kolima, vozom... To je bila biološka bomba, nažalost".

    A cijeli taj čudesni niz događaja je započeo na zagrebačkom Maksimiru te noći 6. novembra 2019 u ‘95 minutu, kada je sudija Brych podigao ruku i pokazao na bijelu tačku.
    (fecalitades, 25. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  87. Italija i ima verovatno 1. milion zarazenih, samo sto se to ne zna. Sve te brojke mozete da okacite macku o rep. Nigde u evropi nema dovoljno testova, jtako da se testira selektivno sto znaci da u svim zemljama ima visestruko vise zarazenih. dokaz za to su silni smrtni slucajevi. Cuvajte se!
    (milos sestic, 25. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  88. U Italiliji svake godine od sezonskog gripa umre oko 20000 ljudi. Pitate se kad ce da stane? Pa racunajte, 20000-7000 ( trenutno registrovanih)...
    (coronarius, 25. mart 2020 14:33)

    # Link komentara

  89. Jeste, virus ima nogice pa skače s jednog navijača na drugog.

    Ovaj ne bi smeo da bude gradonačelnik ni u Donju Babušnicu..
    (dr, 25. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  90. uefa ubice jer nisu zatvorili takmicenje. uefa mafia!
     (pigon, 25. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  91. Fudbal je kriv ???
    Svi su krivi samo rukovodstvo nikad , krivi ste vi mamlazi što vam je i dalje sve labavo i mlako što se tiče karantina i ograničenog kretanja. Tacka
     (car, 25. mart 2020 14:31)

    # Link komentara

  92. Нама се ово не може десити. Код нас куга влада на стадионима већ три деценије.
     (комша, 25. mart 2020 14:31)

    # Link komentara

  93. Pa Italija i ima sigurno preko milion zarazenih, registrovanih umrlih oko 7000, a realno oko 15000. Sto nas dovodi do smrtnosti od oko 1.5%. Apsolutno identicna smrtnost postoji i kod obicnog sezonskog gripa.
    (englez, 25. mart 2020 14:29)

    # Link komentara

  94. PROF.DR BRANIMIR NESTOROVIĆ Ultravioletni zraci ubijaju virus.

    UV zračenje uništava koronavirus, kaže epidemiolog dr Predrag Kon!
    (Nikola, 25. mart 2020 14:27)

    # Link komentara

  95. Srećom Zvezda nije bila u grupi sa Italijanima. I što se bez publike odigrala utakmica sa Napredkom.
     (Axon, 25. mart 2020 14:26)

    # Link komentara

  96. R0 corona virusa je Izmedju 2 i 2.5.
    R0 virusa gripa je izmedju 1.5 i 2.
    To je prosecni broj osoba koje zarazi jedna zarazena osoba.
    To znaci da se korona prenosi neznatno brze od virusa gripa.
    I ovo nisam rekao ja, vec SZO.
    Dakle, po toj logici, ova izjava znaci da bi se 40 000 ljudi, svi do jednog, zarazilo i virusom grupa, da je neko od navijaca imao grip.
    A znate li koja je verovatnoca za tako nesto?
    Pa toliko mala da je o tome smesno i govoriti.
    (Vasic, 25. mart 2020 14:26)

    # Link komentara

  97. Kako ga nije sramota! Moguce je da je vise ljudi zarazeno na utakmici, ali svi sigurno nisu (ni blizu). Znam da Italijani vole bliski kontakt, ali cak i kod njih, ovo je nemoguce. Mislio sam da Trump lupa najvece gluposti koje nisu zasnovane na naucnim istrazivanjama, ali bogami, cini mi se da je ova izjava jos gora!
    (PimPong, 25. mart 2020 14:20)

    # Link komentara

  98. E sad stvarno ispade fudbal kriv za sve i profesionalni sport.Jedino dobro iz ovoga je sto ce se mozda smanjiti ove vrtoglave cifre transfera sa tim se slazem sa ostalim ne.Kada sve prodje bice opet puni stadioni ljudi koji vole sport i nisu ni za sto krivi!Znaci 40000 ljudi koji su iz najiskrenijih namjera bili tu ,koji se se grlili ,ljubili slavili,nikog nisu ugirozavali osim sto su sirili pozitivnu energiju krivo za pandemiju?Upravo fudbal i sport mogu da izvuku iz ljudi ovako puno pozitivne energije.Nisu ti ljudi nista krivi.I ovi pametnjakovici sto se sad javljaju neka priznaju sta su mislili o virusu prije mjesec dana?Ja sam ljekar i kazem da smo mi mozda vise krivi nego sportisti,struka je bila ta koja je morala da reaguje,ali vjerujte bilo je tesko sve ovo predvidjeti i bice i dalje.Nemojte nikog sad razapinjati kako smo mi skloni.Jednostavno desilo se elidemije su nepredvidive .Niko nije tad bio kriv.Sad kad je pocela borba oni koji bjeze od borbe ili je miniraju nepostivanjem pravila ,njih mozemo smatrati krivcima.Krivito nekog za neodgovorno pomasanje ,kriviti ljekare,vlade ,za nesto sto je bilo prije vise od mjesec dana je nonsens!
     (pedja, 25. mart 2020 14:20)

    # Link komentara

  99. da je to tacno italija bi sad imala milion zarazenih a ne 70.000...
    znaci jeste tacno da je doprinelo sirenju ...bergamo je unistilo .....al bas svi...nemoguce
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomy bgd, 25. mart 2020 13:19)

    A otkud ti znas koliko zaista ima zarazenih? Skoro sve drzave apeluju da se postuje karantin bas iz razloga jer nemaju predstavu koliko zarazenih ljudi ima vec samo imaju broj testiranih/pozitivnih, nema dovoljno testova i mogucnosti da se svi testiramo i bas iz tog razloga pokusavaju da izoluju ljude dok ne krenu da se ispoljavaju simptomi... Nisam politicki bot ali ne otezavajmo zdravstvenom sistemu!
    (Morao sam da napisem, 25. mart 2020 14:19)

    # Link komentara

  100. Nisam uopšte u fudbalu, ali ovo i nema veze sa fudbalom - utakmica je zgodno gurnuta u prvi plan. Čini mi se na običnu vašarsku lopovštinu - odvraćanje pažnje. Svi ćute da je i KARNEVAL U VENECIJI 2020. BIO ODRŽAN koji dan nasnije (prekinut, ali ipak održan!). Direktno ili indirektno sa istim je bilo povezano mnogo ljudi (verovatno i tu postoje relativno precizniji podataci), od kojih na neki način sa Kinom povezanih isto mnogo ljudi. Možda imam pogrešan podatak, ali oko 60.000 Kineza živi u Venieciji i ima aktivne kontakte sa svojom matičnom zemljom. A turisti su došli ranije, i otišli kasnije. Oba događaja su se odigrala kada je u Kini već uveliko besnela epidemija. Sad, više je pitanja: Šta je starije?, Šta je isplativije?, Gde će manje da boli? Itd. Šalabajzeri obični... Žao mi je ljudi.
    (Dragan, 25. mart 2020 14:18)

    # Link komentara

  101. Ma sad, bre, uništite sve, i fudbal, i koncerte, i bilo kakav vid zabave, zabranite nam da dišemo!
     (čekić, 25. mart 2020 14:18)

    # Link komentara

  102. Kakva je ovo laz pa to nije normalno.Ni promil.sanse nema da su se svi zarazili.Jedino da ih je neko poprskao sve sa virusom.
    (deki 185, 25. mart 2020 13:28)

    Bravo. Sad kapiraš o čemu se radi? O namerno izazvanoj bolesti koja je bila na primer na svakom sedištu, karti, čaši, slavinu u toaletu, rukohvatu, vratima...

    Veruje li neko još u teoriju šišmiš supe?
    (Djenka, 25. mart 2020 14:18)

    # Link komentara

  103. Zeleo sada jesam napisati, sustinski, identicno onome sto je napisao korisnik neutralni fels. Procitajte komentar kako bi shvatili proces sirenja virusa. Nemojte pisati netacno.
    (Sasa, 25. mart 2020 14:17)

    # Link komentara

  104. Ne znam ja ništa o tome, znam samo da su i Italija i Španija mediteranske zemlje i znam da su super pozicionirane na migrantskoj putanji (kojima je najlakše brodovima u Evropu) i znam da ovaj virus ne utiče nešto preterano na migrante. Sada im je baš napravljeno prostora i u Italiji i u Španiji. I znam da je ova utakmica odigrana. Ali pričam gluposti, sve su to slučajnosti...
    (foto, 25. mart 2020 14:12)

    # Link komentara

  105. Neverovatno
     (dragan, 25. mart 2020 14:11)

    # Link komentara

  106. Ukinite fudbal zauvek!
    - Leglo kriminala
    - Leglo delikvencije
    - Leglo huliganizma
    - Leglo kocke
    - a sada i leglo zaraze.
    Neka deca igraju fudbal na poljani, a profesionalni fudbal u isti kos sa rijalitijima!
    (Realno, 25. mart 2020 14:10)

    # Link komentara

  107. @TomyBgd...
    Da malo pratis situaciju znao bi da je broj testiranih × 1o realan broj zarazenih...ali ne mogu da stignu sve da testiraju narocito u Italiji i Spaniji...
    Ne mora niko da se iskaslje u tebe...divoljno je da stanes u nesto sto je neko ispustio iz sebe na zemlju (nos,usta) i to obucom da uneses u auto ili autobus ili u kucu...i zarazio si maltene sve putnike ili ljude koje zive sa tobom...
     (nikad nikome izvini, 25. mart 2020 14:06)

    # Link komentara

  108. Gledajuci koliko skepse ima u komentarima izgleda da vecina navijaca upravo komentarise. Naravno da nisu bukvalno svi i naravno da ce pola prelezati ali su "poubijali" svoje i tudje matore.
    (Dragisha, 25. mart 2020 14:06)

    # Link komentara

  109. Kakva je ovo laz pa to nije normalno.Ni promil.sanse nema da su se svi zarazili.Jedino da ih je neko poprskao sve sa virusom.
    (deki 185, 25. mart 2020 13:28)

    Pa do stadiona su pipali svašta, neko je išao gradskim prevozom ili metroom (ako ga ima), pa 4 gola grljenje, dranje i ogromna količina klica a svi kao sardine... moguće je nažalost.
     (Amerika i Engleska, 25. mart 2020 14:04)

    # Link komentara

  110. Znaci epidemija nije izbila u Vuhanu,vec u Milanu-Berrgamu?
    Samo sto su Kinezi to ozbiljno shvatili,I prvi krenuli u borbu protiv korona virusa..
    (pekar, 25. mart 2020 13:27)



    ne, u vuhanu je pocelo a u italiji se nastavilo... firme sa severa italije je dosta povezane sa firmama u vuhanu, nedeljama su brojne delegacije putovale medjusobno. jedno od tih mesta je i bergamo. u to vreme ni kinezi pretnju nisu shvatili ozbiljno, jedno vreme su pokusavali da sakriju, prve nedelje su cak hapsili lekare koji su pricali o tome, zbog sirenja panike.
    dve tri nedelje su se ljudi sretali i razmenjivali viruse. kao i uvek, na pocetku nijedna pretnja nije ozbiljno shvacena. sve drzave su takve, jer dok vesti sa terena dodju do vrha, dok se sve to sastane i poveze, situacija dodatno eskalira.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 14:03)

    # Link komentara

  111. davno ja govorim da fudbal treba ukinuti kao sport. Evo jos jedne potvrde da sam u pravu
    (gastos, 25. mart 2020 13:59)

    # Link komentara

  112. Taj sport, generalno svi placamo i oni koji ga ne prate i oni koji ga prate. Nasim parama se grade stadioni, nasim parama se placaju sportske penzije vec prebogatim sportistima cim napune 40 god zivota.

    I sta imamo sad? Oni, sportisti sede kuci i uzivaju-ne treniraju, a mi ostali moramo da rizikujemo zdravlje odlazeci na posao.

    E pa sad, vise nego ikad, potrebna su nam sportska takmicenja da zaboravimo svakodnevne probleme. Nema potrebe prekidati takmicenja, neka gospoda preplaceni vrhunski sportisti nastave da se takmice, naravno "pro bono", kao radna obaveza, i naravno bez prisustva publike.

    To je najmanje sto mogu da ucine za narod koji ih "'lebom 'rani". Silan mladi svet koji nema ni posao ni para volontira, pa neka neki Mesi ili Rafa izvole malo igrati za nula evra. To sto rasipaju milione u vidu donacija je srceparajuce, ali licemerno, nego hajte sad kada je najpotrebnije da malo i poradite nesto opstekorisno, kao lekari, trgovci, vatrogasci, vojska, vozaci, radnici u fabrikama.......

    Lepo rece jedna spanska doktorka kada su je nesto pitali o parama: "Eee pa idite sada nek Vas lece Mesi i Ronaldo", jer nije ulagano dovoljno u zdravstveni sistem.
    (Nadzirac, 25. mart 2020 13:59)

    # Link komentara

  113. neutralni felsh

    Sve ovo je jedna farsa i prica za maloumnike. Virus nije naivan, ali isto tako i prenaduvana prica. A ti veruj slobodno u što god hoćeš.
    (dominus, 25. mart 2020 13:57)

    # Link komentara

  114. Sva sreca pa Zvezdina utakmica koja je ujedno trebala biti i proslava 75-og rodjendana kluba odigrana bez navijaca.Koji bi tek haos ovde bio da takva odluka nije dosena dan pred utakmicu.
     (Zdravstveni radnik koji jos uvek nije otisao, 25. mart 2020 13:55)

    # Link komentara

  115. Da li se vi, koji pričate da se na otvorenom teško prenosi virus, ikada bili na nekoj utakmici/koncertu ili nešto slično? Pa ljudi su zbijeni, nije to trg pa da lagano šetaju, to se urla, to se pljuje, to se dodiruje, jedan da kine ili se malo nakašlje i eto ga virusa na pedeset drugih, naaaajmanje. Koristite mozak da vam džaba ne stoji u glavi.
     (Maja, 25. mart 2020 13:54)

    # Link komentara

  116. Ovo je prava tema za čuveni dosije X. Bogati svet je ubiti bahatost. Prezivece sirimasni i plemeniti ljudi.
     (miroslavmld, 25. mart 2020 13:54)

    # Link komentara

  117. Ljudi dajte ne verujte ovim pričama. Pa da su svi sa tekme zaraženi do sad bi bilo preko milion zaraženih. Samo pokušavaju da opravdaju svoje greške ovakvim pričama.
    (Melita Sandić, 25. mart 2020 13:25)


    pa i nema milion zarazenih, bar ne jos uvek. ne mora svi na stadionu da budu zarazeni, dosta je par stotina prenosilaca koji se sretnu sa jos par hiljada ljudi - prevoz, koreo, boravak, mesanje sa okolinom, stadion, put, odlazak kucama, kontakti - to je nekoliko velikih i drasticnih krugova koji zarazu sire skoro eksponencijalno. stadion je idealan, dosta je stotinak zarazenih da peva da se grli i skace dok se raduju golu, zarazili su svaki po 4-5 drugara oko njih. a gde je vreme pre i posle utakmice, stepenice, zamor, smeh, rukovanje, prodavnice, mnogo je to kontakata.

    niko ne opravdava greske, vlasti su ih vec priznale. i pored svega, nisu to kao ovi nasi politikanti koji vecno traze alibije, to su ozbiljne i bogate drzave zato sto takve nemaju. ovo je pokusaj resavanja misterije naglog skoka epidemije u italiji i ne tako bliskoj spaniji. epidemioloski receno, bergamo se pobratimio i sa valensijom i milanom - velik procenat zarazenih u tim mestima je izazvan upravo tom utakmicom.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 13:54)

    # Link komentara

  118. Ceo stadion sigurno nije al dovoljno je i 5 hiljada ljudi da bude tempirana bomba!
     (veljko, 25. mart 2020 13:53)

    # Link komentara

  119. iz bergama koji je i dalje jedno od zarista epidemije. celo mesto navija za atalantu i zato su mnogi doputovali u milan. u vreme utakmice epidemija je bila u zacetku - dosta ljudi ima simptome ali jos nije nista drasticno, osim sto su prenosioci zaraze.
    virus se nije prosirio odjednom nego postepeno, jos u javnom prevozu i oko stadiona. tad se jos nista nije znalo. pevalo se i grlilo, bila je dobra utakmica i usputna festa, bilo je i na medijima.
    dakle, sve suprotno od danasnjih preporuka.
    ali lako je danas biti pametan, u to vreme se mnogo manje znalo. virus je jos bio neka pomalo egzoticna pretnja tamo u kini, narod vise diskutivao o snimcima sa one pijace nego o rastucoj epidemiji. tek posle je puklo i zavladala prpa, i kod sluzbi i medju gradjanima.
    mnogi valensijini navijaci su virus preneli u spaniju. tamo je takodje jedno od zarista. koliko dana je potrebno da zarazeni zarazi svoju okolinu? tad je grunulo u spaniji, na vec postojeci broj slucajeva.
    (neutralni felsh, 25

    Brate nisam epidemiolog Ali nemoguce je po meni ovo. Za ovako nesto je bilo potrebno da je bar trecina navijaca na utakmicu dosla zarazena. Ne moze mali broj ljudi da zarazi sve na stadionu, jednostavno nisu u bliskom kontaktu a koliko sam ja citao onaj ko se zarazi recimo sada ne moze istog trenutka biti prenosilac virusa. Jedino ako se ne daju istinite informacije o virusu celom svetu da se virus ne prenosi vazduhom. Ako se prenosi vazduhom, to jest virus ima mogucnost da se krece onda ovo moze da bude tacno. Po onome sto nam je servirano na jugu bolesnik da kine ili kaslje a da se na severu, zapadu ili istoku zarazi nema sanse.
     (trica, 25. mart 2020 13:50)

    # Link komentara

  120. ovo nije tacno...poznajem 4 osobe koje su bile na toj utakmici,2 srbina i 2 italijana,nista im nije do dana danasnjeg,svi zdravi bogu hvala.
    (darko, 25. mart 2020 13:48)

    # Link komentara

  121. @ da je to tacno italija bi sad imala milion zarazenih a ne 70.000... 
    znaci jeste tacno da je doprinelo sirenju ...bergamo je unistilo .....al bas svi...nemoguce
    (tomy bgd, 25. mart 2020 13:19) Verovatno ima zaraženih i više od milion, ali to ne može da bude zvanično bez da se kompletno stanovništvo testira, zar ne?
     (City Slicker, 25. mart 2020 13:46)

    # Link komentara

  122. kako se ljudi primaju na price koje se nadovezuju da bi se jedno verovanje stvorilo medju ljudima... kuj bono? Ali to se danas skoro vise niko ne pita jer smo svi protiv novog nevidljivog neprijatelja... samo se teze od jednih te istih eksperata dopustaju, svako k oi pomisli na neku drugu tezu, bez da je i izgovorio je naravno tako neki teoreticar zavere...
    (DanTom, 25. mart 2020 13:45)

    # Link komentara

  123. Dva dana pre ove utakmice, 17.02, bio sam sa ćerkom na San Siru na utakmici Milan - Torino. Ulice i trgovi Milana su, tih dana, bili puni. Tramvaji - puni. Navijači iz Bergama nisu došli samo i direktno na stadion. Obilazili su kafiće, tržne centre, šetali po Milanu, koristili javni prevoz za odlazak na stadion. Sedišta na stadionu su zbijena, između gledalaca je razmak dvadesetak santimetara. Atalanta ,,razbila" Valensiju, četiri gola, sjajna igra, mnogo šansi...bilo je tu skakanja, grljenja, gromoglasnog navijanja...idealni uslovi za širenje virusa.
     (Forza Milan, 25. mart 2020 13:44)

    # Link komentara

  124. Ни један клуб са ових простора срећом није дочекао "прољеће" у Европи јер ко зна шта би било. Некад је пораз бољи него побједа. Добро је.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 25. mart 2020 13:43)

    # Link komentara

  125. Prenosi se takodje i kontaminiranim povrsinama, zato i jeste jedna od prevencija pranje i dezinfekcija ruku i povrsina, ne mogu da verujem koliko zatucanih ljudi i pored svih informacija koje im se daju i dalje ne shvataju ili im nesto nije jasno..
     (max, 25. mart 2020 13:43)

    # Link komentara

  126. Биће весело
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 25. mart 2020 13:41)

    # Link komentara

  127. Kazem ja da treba ukinuti fudbal. On je uvek kriv.
    (miki, 25. mart 2020 12:22)
    Ne treba ukinuti fudbal,već ovo da bude nauk za ubuduće.Dmanjiti im plate,uloźti u zdravstvo i druge grane.Zabaljači neka nastave da zabavljaju masu u slobodno radno vreme..
    (Goran Loznica, 25. mart 2020 12:43)


    Ajde da imate manje od 5 godina pa i da vas razumem ali ako imate vise onda sa vama nesto debelo nije u redu i ne razlikujete se mentalno od bilo kog fudbalskog huligana . Sav visak novca koji bi se pojavio ako bi se sportu umanjila davanja bi otisla na oruzije i sredstva za ubijanje dece sirom sveta . Niakvi doktori , cistaci , vatrogasci ne bi dobili visak tih para nego vojnici i krvolocne ubice. To vam govori istorija coveka ako imate mozga . Zato je bolje da se sto vise para daju na bilo kakve gluposti pa i na taj fudbal nego da se prave , kupuju i koriste metkovi rakete i ostala oruzija za ubijanje ljudi .
    (gile, 25. mart 2020 13:40)

    # Link komentara

  128. Pogledajte film "Trči, Lola, trči (Run, Lola, Run)"

    Šta bi bilo kad bi bilo..

    Život je lajf.
    (ShoneNI, 25. mart 2020 13:39)

    # Link komentara

  129. Treba gledati Film Contagion
    (Beri, 25. mart 2020 13:38)

    # Link komentara

  130. Ово је чист безобразлук италијанских власти. Срамота!
     (Јабучило, 25. mart 2020 13:37)

    # Link komentara

  131. Nisu krivi industrijalci koji nisu dozvolili da fabrike prestanu sa radom nedeljama tokom epidemije, nije kriva država koja nije raspustila škole, kafiće, klubove, nisu krive ni naredne 3 utakmice Atalante, uključujući revanš u Valensiji, nego baš ova.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nehumani tip, 25. mart 2020 12:58) #

    Da, upravo ta utakmica a onda se od nje kasnije širilo. Nemaš baznu logiku.

    Razlika između fabrika i škola i narednih utakmica, uključujući i u Valenciji koje su se btw kasnije igrale praznim tribinama, je u tome što je ovdje masa od 40 hiljada ljudi bila jedan do drugoga tri četiri sata, od ulaska na stadion pa čekanja, pa utakmica od 90 min plus poluvrijeme. I očito je da se taj virus vrlo lako širi, nisu ni doktori sveznajući. Nisu svi sa utakmice zaraženi ali mnogi da, kasnije se proširilo.
    (Petar, 25. mart 2020 13:37)

    # Link komentara

  132. @tomy bgd, Italija po svim procjenama nema milion zarazenih, nego par miliona zarazenih! Po svim statistickim procjenama realan broj zarazenih se krece u intervalu kada na svaki smtrni slucaj pomnozite sa 500-1000, sto znaci po toj prostoj racunici da u Italiji trenutno ima cca izmedju 3-7 miliona zarazenih!
    (BL, 25. mart 2020 13:34)

    # Link komentara

  133. Ubedjen sam da ce neka buduca istraga pokazati da je najveci broj umrlih upravo bio povezan sa onima koji su bili na toj utakmici....
    (hm?, 25. mart 2020 13:34)

    # Link komentara

  134. preko milon ima u italiji zato je smrtnost velika.
     (zex, 25. mart 2020 13:34)

    # Link komentara

  135. Tim iz Bergama dočekao je "Slepe miševe" 19. februara u Milanu

    Interesantno ! I veoma simbolično.
     (Saška, 25. mart 2020 13:33)

    # Link komentara

  136. Ovo je priprema da se trazi ogromna odsteta od UEFA. Ako uspeju u tome, odrace ih za toliko love da ce na kraju moci samo da stave katanac na vrata.
    (AlCapo, 25. mart 2020 13:33)

    # Link komentara

  137. a zasto mislite da je nemoguce? 55000 ljudi na jednom mestu, preleti droncic i posprica malo? Pa eto poruke i onima koji su prodali Luke Trst I Djenovu Kinezima, a I svima ostalima sta im se moze desiti ukoliko se priblize Kinezima.
    Naravno, ovo je mozda samo besmislena teorija zavere....a mozda i nije
    (Sophie, 25. mart 2020 13:31)

    # Link komentara

  138. Ako je ovo tacno
    to onda znaci da je radila epruveta...
    koliko osoba je potrebno da izbaci dovoljnu kolicinu da se zarazi 40000?

    to onda znaci da je na utakmici trebalo biti prisutno 5-10000 vec zarazenih ...
    (Aleksa, 25. mart 2020 13:31)

    # Link komentara

  139. Kakva je ovo laz pa to nije normalno.Ni promil.sanse nema da su se svi zarazili.Jedino da ih je neko poprskao sve sa virusom.
     (deki 185, 25. mart 2020 13:28)

    # Link komentara

  140. Znaci epidemija nije izbila u Vuhanu,vec u Milanu-Berrgamu?
    Samo sto su Kinezi to ozbiljno shvatili,I prvi krenuli u borbu protiv korona virusa..
     (pekar, 25. mart 2020 13:27)

    # Link komentara

  141. Odakle је virus došao u Milano i kako se raširio po stadionu odjednom?
    (karmakoma, 25. mart 2020 12:54)


    iz bergama koji je i dalje jedno od zarista epidemije. celo mesto navija za atalantu i zato su mnogi doputovali u milan. u vreme utakmice epidemija je bila u zacetku - dosta ljudi ima simptome ali jos nije nista drasticno, osim sto su prenosioci zaraze.
    virus se nije prosirio odjednom nego postepeno, jos u javnom prevozu i oko stadiona. tad se jos nista nije znalo. pevalo se i grlilo, bila je dobra utakmica i usputna festa, bilo je i na medijima.
    dakle, sve suprotno od danasnjih preporuka.
    ali lako je danas biti pametan, u to vreme se mnogo manje znalo. virus je jos bio neka pomalo egzoticna pretnja tamo u kini, narod vise diskutivao o snimcima sa one pijace nego o rastucoj epidemiji. tek posle je puklo i zavladala prpa, i kod sluzbi i medju gradjanima.
    mnogi valensijini navijaci su virus preneli u spaniju. tamo je takodje jedno od zarista. koliko dana je potrebno da zarazeni zarazi svoju okolinu? tad je grunulo u spaniji, na vec postojeci broj slucajeva.
     (neutralni felsh, 25. mart 2020 13:27)

    # Link komentara

  142. Ljudi dajte ne verujte ovim pričama. Pa da su svi sa tekme zaraženi do sad bi bilo preko milion zaraženih. Samo pokušavaju da opravdaju svoje greške ovakvim pričama.
     (Melita Sandić, 25. mart 2020 13:25)

    # Link komentara

  143. Da ne pametujem ali malo je verovatno da je 40 000 ljudi zarazeno odjednom na utakmici. I da se covek zarazi on ne prenosi odmah tu infekciju vec treba malo virusu da se razmnozi da bi on mogao dalje da je prenosi.
     (Deki, 25. mart 2020 13:25)

    # Link komentara

  144. kriv je dakle Šahtjor iz Donjecka.
     (ko razume shvatiće, 25. mart 2020 13:24)

    # Link komentara

  145. pili iz istih flasa,delili buksne, drali se u gomili, tukli se ... pa dobro ... evolucija nema emocija...
     (lepaglup, 25. mart 2020 13:23)

    # Link komentara

  146. Car virus nije u inkubaciji nedelju dana ,pa tek onda pokazuje simptome i može da prenosi na druge ljude ?!
    (Scotland, 25. mart 2020 13:21)

    # Link komentara

  147. Udmah uhapsiti bitange koja su dozvolile da se utakmice italijanskih kosarkaskih klubova igraju u Beogradu. Krivicno delo: Zlocinavko udruzivanje sa ciljem da se masovno ugroze zivoti i zdravlje gradjana Beo
    (Dragan, 25. mart 2020 13:21)

    # Link komentara

  148. Prvi slucaj koji je primljen u bolnicu u Hrvatskoj je bio na toj utakmici...
     (nikad nikome izvini, 25. mart 2020 13:20)

    # Link komentara

  149. da je to tacno italija bi sad imala milion zarazenih a ne 70.000...
    znaci jeste tacno da je doprinelo sirenju ...bergamo je unistilo .....al bas svi...nemoguce
     (tomy bgd, 25. mart 2020 13:19)

    # Link komentara

  150. Neka nam je Bog svima u pomoci!
    (Pera, 25. mart 2020 13:19)

    # Link komentara

  151. Ova izjava je neviđena glupost. Teorijski je nemoguće da su se svi zarazili (otvoren prostor, način prenosa itd.). Pitajte bilo kog epidemiologa i reći će vam to isto. Klasično prebacivanje krivice (ili namerno ili iz nekog očaja). Moguće je da se mnogo ljudi zarazilo (recimo, trećina, četrdeset odsto najviše). Ta utakmica bila je samo još jedna velika greška u nizu velikih grešaka koje su Italijani napravili. A kada se virus razmaše, to vam je kao kada se od grudve napravi lavina. Inače, volim Italiju i želim joj da se što pre izvuče iz ovog s...nja. A mi pamet u glavu da ne bismo prošli kao i oni.
    (Serđo, 25. mart 2020 13:17)

    # Link komentara

  152. Fudbal ne može biti kriv on je plemenita džentlmenska igra koja je spajala ljude i širila prijateljstva. To što je fudbal kao i sve ostalo vremenom potpao pod vlasništvo i uticaj sive zone i kriminalnog miljea je nešto sasvim drugo. Tu treba tražiti krivce u fudbalu kao igri nikako.
    (krivi su alavi veprovi, 25. mart 2020 13:17)

    # Link komentara

  153. dodirom a ne kapljicno?
    pa jel se dodirom prenosi?bez da kija ili brise nos?
     (nele, 25. mart 2020 13:16)

    # Link komentara

  154. Krive su drzave, trebalo je reagovati kada se vidjelo kakav je haos kod organizovanih Kineza..pojesce nas bahate evropljane..kod Amerikanaca tek ocekujem zlo.
     (jojufff, 25. mart 2020 13:15)

    # Link komentara

  155. Није крив фудбал него ви који сте све то омогућили.
    (Петар, 25. mart 2020 13:15)

    # Link komentara

  156. Treba ukinuto to zlo, i pre virusa samo služi da se peru pare i regrutuje omladina u narko kartele
    (Doktor drmr, 25. mart 2020 12:59)

    Šta dokonom svetu ne pada na pamet.
     (Stari čačanin, 25. mart 2020 13:14)

    # Link komentara

  157. "Od 54000 zaraženih njih 40000 hiljada je sa utakmice? Press x to doubt."

    Dragi Sasa, broj potvrdjeno zarazenih, veze nema sa brojem stvarno zarazenih. Koliko juce sam slusao nekog doktora iz Modene (infektiologa), koji prica da su sva testiranja u ovom momentu uzaludna manje vise i da bi fakticki svi ispali pozitivni.
    (vladaNS, 25. mart 2020 13:13)

    # Link komentara

  158. Igrali protiv "Slepih Miseva"....

    Slucajnost?
    (Shqip, 25. mart 2020 13:13)

    # Link komentara

  159. Ako su se svi tamo zarazili onda je neko to uradio sa namerom i jednostavno "zaprasio" ceo stadion. Drugacije nisu mogli svi da se zaraze.
     (kro-manjon, 25. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  160. Uh slučajnosti? Slepi miševi a utakmica 19.februara, a naziv bolesti covid 19.
     (Ekolog, 25. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  161. "Malo mi je ovo neverovatno. Za 90 minuta, na otvorenom... I šta su beše rekli doktori, treba nekoliko dana da je neko zaražen da bi mogao da "ozbiljno" širi virus. Zvuči mi malo kao alibi. Pre će biti da su Italijani, kao Italijani, nonšalantno prihvatili sve ovo i da su bolesne puštali u bolnice nezaštićene ili tako nešto.."

    Pa nisu pesacili do Bergama! Auto, bus, voz ... dusu dalo da se potvrdi ono sto nije proslo na stadionu!
    (Marko, 25. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  162. Fudbal u izolaciju na 15 godina..
     (C i n i k, 25. mart 2020 13:10)

    # Link komentara

  163. Pa nisu svi preneli virus jedan drugome na tribinama,mada i toga ima jer se tu muskarci dosta ljube,pipkaju u trenucima euforije.Svi su oni dosli autobusima,vozovima,kolima...a tako su i otisli.Zatim ide slavlje po restoranima,kaficima.Sta ju tu neverovatno ili nemoguce?
     (Petar, 25. mart 2020 13:09)

    # Link komentara

  164. Najsmešniji su mi ovi što kažu da kad ovo prođe treba smanjiti plate fudbalerima i te pare uložiti u zdravstvo - a da ih pitaš kako to konkretno misle i čiji je to novac niko ne bi znao da zucne. Al bitno je praviti se pametan...
     (Randy Marsh, 25. mart 2020 13:09)

    # Link komentara

  165. Ovo se onda prenosi vazduhom. Nema sanse tako lako 40k ljudi da se razboli, pa neka je svako svakog pipao sto nije sigurno bio slucaj. I cela prica nikako iz kuce, sad jos da se zadrzava na sneg. Deluje kao da se prenosi vazduhom i da smo svi osudjeni na to, neko vise, neko manje ali na to mi lici. Apsolutno sam siguran da vlasti nisu iznele celu pricu i zato je vrlo verovatno da se stvarno zapravo prenosi toliko brzo, vazduhom.
     (Randy Marsh pravi, 25. mart 2020 13:07)

    # Link komentara

  166. A sta ako je bio teroristicki cin bioloskim oruzjem i corona krenuo iz Bergama a ne iz Wuhana :(
     (cobo, 25. mart 2020 13:05)

    # Link komentara

  167. Pre koji dan je Spanska naucnica izjavila:"sad se obratite Mesiju i Ronaldu da naprave vakcinu". Milijarde se vrte u fudbalu i crkvama, a tamo gde treba da se ulaze u - zdravstvo i nauku, vlada beda.
    Zakljucak: milijarde od crkvi i fudbala/sporta preusmeriti u nauku i zdravstvo!!!!!
    (Ulagati u nauku i zdravstvo!!!!, 25. mart 2020 13:04)

    # Link komentara

  168. Da se tako lako prenosi onda bi Rudi Gober trebao da zarazi sve saigrace,trenere,protivnicke igrace,novinare,sve koji su radili u toj dvorani i veliki deo navijaca ali kao sto vidimo zarazen je samo Donovan Michel.A sto se ja mucim kada necete da mi objavite komentar.
     (Back in Black, 25. mart 2020 13:02)

    # Link komentara

  169. и куга је из азије дошла у венецију и ђенову "путевима свиле"...историја се понавља
     (жиле, 25. mart 2020 13:01)

    # Link komentara

  170. Treba ukinuto to zlo, i pre virusa samo služi da se peru pare i regrutuje omladina u narko kartele
    (Doktor drmr, 25. mart 2020 12:59)

    # Link komentara

  171. Verovatno da su se mnogi zarazili ali bas svi, nemoguce.
    (Cccccc, 25. mart 2020 12:59)

    # Link komentara

  172. Fudbal I fudbalski fanatici su dokaz deevolucije homo sapiensa, neka prica ko sta hoce. Sad su I okidac za pandemije. Vreme ce dokazati I njihov fanarizam to nece ublaziti, oni su problem ionako nacete zajednice.
    Beda iz kladionica.
     (gargleblaster, 25. mart 2020 12:58)

    # Link komentara

  173. I baš "slepe miševe" dočekali...
    (Programerka, 25. mart 2020 12:58)

    # Link komentara

  174. Nisu krivi industrijalci koji nisu dozvolili da fabrike prestanu sa radom nedeljama tokom epidemije, nije kriva država koja nije raspustila škole, kafiće, klubove, nisu krive ni naredne 3 utakmice Atalante, uključujući revanš u Valensiji, nego baš ova.
     (nehumani tip, 25. mart 2020 12:58)

    # Link komentara

  175. Malo mi je ovo neverovatno. Za 90 minuta, na otvorenom... I šta su beše rekli doktori, treba nekoliko dana da je neko zaražen da bi mogao da "ozbiljno" širi virus. Zvuči mi malo kao alibi. Pre će biti da su Italijani, kao Italijani, nonšalantno prihvatili sve ovo i da su bolesne puštali u bolnice nezaštićene ili tako nešto..


    autobusi automobili imaju idealne uslove za zarazu mućni glavicom
    (citalac, 25. mart 2020 12:57)

    # Link komentara

  176. Da li je to sad momenat da se skresu astronomske cifre u fudbalu koje su totalno nerealne i usledi jedan restart pa da gledamo opet fudbal i sve cari i lepote fudbala a ne razne bogate fudbalske institucije i fizicke predispozicije...
     (kenta, 25. mart 2020 12:56)

    # Link komentara

  177. Ljudi, da l je moguce da ovo neko kaze? Pa nije virus buva da skace sa coveka na coveka, sta vam je? Ne moze odmah ni da se mnozi u organizmu. Za tako nesto bi morao da imas masu zaraznih ljudi koji su pravilno rasporedjeni tako da dodju u kontakt sa odredjenim brojem zdravih ljudi. Pa sve i da svaki od njih zarazi dvadeset drugih ljudi, mora da ih bude dve hiljade bar. Jako je to tesko. Ali sigurno da su neki ili mnogi zarazeni.
    (Marko, 25. mart 2020 12:56)

    # Link komentara

  178. Super, kod nas koncert Marije Serifović...Ako se dokaže sličnost njenog koncerta sa ovim treba pokrenuti krivični postupak protiv nje. Žao mi je što se lekari tom prilikom nisu oglasili da zaustave njen koncert!
    (Sanja, 25. mart 2020 12:55)

    # Link komentara

  179. Zar se ne prenosi kapljično ? Pa nemoguće da su se svi na stadionu dodirivali kijali udisali virus a na otvorenom su... Ne kapiram...
    (Marks, 25. mart 2020 12:55)

    # Link komentara

  180. Mere sve drasticnije a krivulje sve vislje.
    (Tarantino, 25. mart 2020 12:55)

    # Link komentara

  181. Невероватно, дочекали су Слепе мишеве (Валенсију). И то буквално. Можда је Валенсије однела вирус у Шпанију.
    (dragan, 25. mart 2020 12:55)

    # Link komentara

  182. Izgleda se njihovi gradonacelnici ne razlikuju po "strucnosti" mnogo od nasih.
    (Milan, 25. mart 2020 12:54)

    # Link komentara

  183. Odakle је virus došao u Milano i kako se raširio po stadionu odjednom?
    (karmakoma, 25. mart 2020 12:54)

    # Link komentara

  184. "Samo je fudbal mogao da izazove ovakvu kataklizmu."

    Nije kriv fudbal, vec svi oni koji su, neki namerno, neki nesvesni sta rade, dozvolili da se ta utakmica odigra sa prisustvom publike. Licno mi je bilo neverovatno da je donesena da se utakmica u prisustvu publike u trenutku kad je epidemija vec bujala.
    (Skywalker, 25. mart 2020 12:53)

    # Link komentara

  185. Profesionalni sport i onako treba ukinuti. Preplaceni igraci, pranje novca, agresija medju navijacima... Sve to je razlog da se stavi tacka na tu masineriju.
    (besna glista, 25. mart 2020 12:53)

    # Link komentara

  186. Osim sto neko ko se zarazi postaje i sam zarazan posle par dana... Tako da ne pije vodu prica da se to tako bas prenosilo... Nekoliko ljudi koji su sigurno bili zarazeni na utakmici morali su da dodju u neku vrstu kontakta sa svih 40.000 na stadionu da bi ovo imalo smisla.
     (La Kosta, 25. mart 2020 12:53)

    # Link komentara

  187. bas su docekali " slepe miseve"
     (trpkovic, 25. mart 2020 12:51)

    # Link komentara

  188. prodali dusu djavolu zarad jedne utakmice
     (pyc, 25. mart 2020 12:51)

    # Link komentara

  189. A doktor Kon kaže da ne mogu da se zaraze gledaoci fudbala na otvorenom. Neka odgovornost nešto?
     (miko, 25. mart 2020 12:51)

    # Link komentara

  190. Kakva ironija!
    "Tim iz Bergama dočekao je "Slepe miševe"..."
    (alexandar.niš, 25. mart 2020 12:50)

    # Link komentara

  191. Da nije bilo pritiska razumne javnosti utakmice Partizan Uniks i Crvena zvezda Napredak bi bile odigrane pred ukupno oko 50-60 hiljada ljudi. Da je utakmica u Milanu samo dva dana kadnije odigrana i ove dve u Beogradu bi bile odigrane. A onda zamislite posledice.
    (Against modern football, 25. mart 2020 12:50)

    # Link komentara

  192. Sigurno su i sve one bakice bile na utakmici! Nije bitno gde je počelo, važno je da se sanira!
    (Međutim, 25. mart 2020 12:49)

    # Link komentara

  193. ali da Dinamo nije primio gol onomad u 90+ minutu , do ovoga nebi ni doslo .tj ove utakmice . To je uzrok , a ovo su posledice .
     (kladzom do bola, 25. mart 2020 12:48)

    # Link komentara

  194. Najskuplja utakmica u istoriji fudbala.
    (Milči, 25. mart 2020 12:48)

    # Link komentara

  195. Znam!

    Hajde da nakon ovoga plaćamo fudbalere milijarde evra, nisu dovoljno plaćeni!

    Hajde da nakon ovoga sve uložimo u sport!

    Hajde da gradimo stadione koji mogu da prime 400.000 ljudi! Malo je 40.000!

    Hajde da svi dajemo pare na kladionice, dresove, propagandni materijal, da pomognemo tu industriju!

    Sve u sport, sport, sport!!!!
    (Hleba i igara, 25. mart 2020 12:46)

    # Link komentara

  196. Utakmica sa Valensijom... Ništa ne kažu u tekstu o verovatnoći da je sve ovo doprinelo eksploziji virusa u Španiji. Sta mislite o tome? Bilo je i španskih navijača mnogo na utakmici naravno...
     (Miloš, 25. mart 2020 12:45)

    # Link komentara

  197. Znaci Brih opet kriv, nazalost sad je odneo stotine zivota jednim zvizdukom(penalom) za Sahtjor na Maksimiru.
     (paige haubica, 25. mart 2020 12:44)

    # Link komentara

  198. Onda se siri mnogo brze nego sto sad pricaju
    (Markoo, 25. mart 2020 12:44)

    # Link komentara

  199. Procitah neke komentare, fudbal je za sve kriv i slicno tome... Ljudi sta pricate nepovezane stvari? Ovo je samo dokaz da su Italijani mislili da ovo nije nista opasno i da je to samo " nesto u Kini". Inace zelim svima u Srbiji svu srecu i nadamo se da ovaj virus nece odnijeti puno zivota..
    (taske, 25. mart 2020 12:44)

    # Link komentara

  200. Malo mi je ovo neverovatno. Za 90 minuta, na otvorenom... I šta su beše rekli doktori, treba nekoliko dana da je neko zaražen da bi mogao da "ozbiljno" širi virus. Zvuči mi malo kao alibi. Pre će biti da su Italijani, kao Italijani, nonšalantno prihvatili sve ovo i da su bolesne puštali u bolnice nezaštićene ili tako nešto...
    (kaljkuljator, 25. mart 2020 12:44)

    # Link komentara

  201. Kakva ironija,slepi misevi.
     (South Park, 25. mart 2020 12:44)

    # Link komentara

  202. Kazem ja da treba ukinuti fudbal. On je uvek kriv.
    (miki, 25. mart 2020 12:22)
    Ne treba ukinuti fudbal,već ovo da bude nauk za ubuduće.Dmanjiti im plate,uloźti u zdravstvo i druge grane.Zabaljači neka nastave da zabavljaju masu u slobodno radno vreme..
    (Goran Loznica, 25. mart 2020 12:43)

    # Link komentara

  203. Koja ironija, ugostili su "slepe miševe".
     (Nenad, 25. mart 2020 12:41)

    # Link komentara

  204. Koja glupost majko mila. Sve razumem, ali neki ljudi bas preteruju...
     (Samo čovek, 25. mart 2020 12:40)

    # Link komentara

  205. U Milanu živi 1 % kineza to je oko 15 000 koji su slobodno putovali u Kinu i vraćali se tokom epidemije.

    Gradonačelnik Firence je u znak podrške stanovnicima u Vuhana promovisao akciju pod nazivom " zagrli kineza " i svi su ko ludi išli gradom i grlili kineze koji tu žive i kineske turiste.
     (labudovo, 25. mart 2020 12:40)

    # Link komentara

  206. Ljudi, a šta da smo poslušali neke i da odigrana utakmica C. Zvezda - Napredak. Sada bi gledali ovo isto kod nas. Ne razumem zašto neki žele da izazivaju sudbinu kada je osnovno pravilo u medicini, bolje sprečiti nego lečiti. Isto tako, zašto ne nositi masku i rukavice kada od toga ne može biti gore a ako ih ne nosimo svakako može biti. Čemu te tileme, jer što bi rekao Lane Gutović, ako ne koristu barem ne može da škodi.
    (Zulu, 25. mart 2020 12:39)

    # Link komentara

  207. Sva sreca pa je otkazana utakmica partizan-unix. Kod nas bi se isto desilo.
     (bla, 25. mart 2020 12:39)

    # Link komentara

  208. Interesantno je kako se niko ne zapita da li je to moguce? To je u najmanju ruku nemoguce, a recimo da neko oslobadja na odredjenim mestima virus namerno, to je nemoguce, a sasvim je realno s obzirom na to kako na odredjenim mestima virus bukti, a na drugima ne.

    Da se odjednom na utakmici zarazi 40000 ljudi je nemoguce. Ljudi ce svasta da popiju kao mogucnost.
    (sinak, 25. mart 2020 12:38)

    # Link komentara

  209. E taj penal u 95 minutu u zagrebu !
    (Bggd, 25. mart 2020 12:37)

    # Link komentara

  210. Bože kakve gluposti pišu ljudi. Niko ne krivi fudbal kao takav. Krivi su organizatori, počevši od evropskih vlada, preko UEFA, nacionalnih saveza, itd, koji su nedovoljno ozbiljno shvatili upozorenja i koji su zbog zarada bili spremni da naprave ovakav rizik dozvoljavajući sportske manifestacije. Podsećanja radi 11. marta, skoro mesec dana posle ove utakmice je hiljade Madriđana došlo u Liverpul i odgledalo meč lige šampiona zajedno sa još 40ak hiljada Engleza na punom stadionu... u vreme kada se paralelno u Parizu igralo pred praznim tribinama. Naravno da nisu ovakvi skupovi jedini, ali su neki od masovnijih i najčešćih, pa su fudbalske utakmice svakako bile ogroman rizik za dalje širenje virusa.
     (Vračarac, 25. mart 2020 12:37)

    # Link komentara

  211. Bioloska bomba je neodgovornost vlasti i ljudi. Da nije bilo te utakmice bilo bi nekog drugog dogadjaja. Jeste da nesto mora da se uzme kao okidac, ali nemojmo da se zavaravamo.
     (Putujuci cirkus, 25. mart 2020 12:36)

    # Link komentara

  212. Opet slepi miševi!
    (Lorimer, 25. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  213. Kako da ne.
    (svasta, 25. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  214. Ugostili slepe miševe.Koja slučajnost.
     (nele, 25. mart 2020 12:33)

    # Link komentara

  215. Ugostili slepe miševe ,koja slučajnost.
     (nele, 25. mart 2020 12:32)

    # Link komentara

  216. Garant!!!
    Nema da nema, bas svi...
     (Dachazvezda, 25. mart 2020 12:29)

    # Link komentara

  217. Potpuno logicno,sto objasnjava zasto je bas Bergamo grad koji je najvise stradao na planeti. Italijani su najveci fanatici za fudbal u Evropi pa ne cudi sto je od njih krenulo. Jos jedan dokaz moci fudbala. Samo je fudbal mogao da izazove ovakvu kataklizmu. Zbog fudbala su pocinjali ratovi,a evo sada i epidemije.
    (Oliver, 25. mart 2020 12:29)

    # Link komentara

  218. ma neki su dosli sa tim zlom ali da svi pokupe nema sanse pa ni kugu neb' svi zakacili...
     (gari, 25. mart 2020 12:29)

    # Link komentara

  219. Kako je fudbal kriv za sve ako su oni znali za virus a dozvolili su odigravanje utakmice i ostala masovna i manje masovna okupljanja.
     (Nebojša, 25. mart 2020 12:27)

    # Link komentara

  220. Ne može fudbal da bude kriv za sve. Krivi su ljudi. Loše ponašanje ljudi nas je i dovelo dovde. Prosto moramo da idemo u korak sa prirodom, a ne protiv nje. A najveća odgovornost je na najvećim zagađivačima, a to su velike korporacije koje samo jure za parama
    (Nemanja, 25. mart 2020 12:27)

    # Link komentara

  221. Nije fudbal kriv vec neodgovorna vlast! cekali ste da oboli pola nacije pa da u uvedete vanredne mere kojih se ne pridrzavate!
    (jelena jankovic, 25. mart 2020 12:26)

    # Link komentara

  222. Pazi sada kako će ovi iz organizacije da se vade i na kraju će okriviti gledaoce što su došli na stadion.
    (singularitet, 25. mart 2020 12:26)

    # Link komentara

  223. Neka fudbal sada izleci obolele.
     (domantas, 25. mart 2020 12:26)

    # Link komentara

  224. Da da, da slucajno i ceo Teheran nije bio na toj utakmici
    (gorki, 25. mart 2020 12:25)

    # Link komentara

  225. Od 54000 zaraženih njih 40000 hiljada je sa utakmice? Press x to doubt.
     (Saša, 25. mart 2020 12:25)

    # Link komentara

  226. Kazem ja da treba ukinuti fudbal. On je uvek kriv.
     (miki, 25. mart 2020 12:22)

    # Link komentara

  227. Lepo pre neki dan kaze Aca informacija.
     (ja, 25. mart 2020 12:19)

    # Link komentara