1. Ovaj Lazicev predlog bi bio realan samo u slucaju da igraci vrate plate sto su primili ove sezone, nema sezone nema ni primanja. U svakom slucaju Partizan je prvi i 100% sampion a ostali neka se poredjaju kako hoce.Cirkus se nastavlja od ovih iz sela Zeleznik, ko o cemu k.rva o postenju.
    (Miki Sumadija, 22. mart 2020 13:03)

    # Link komentara

  2. Praticete vi vašu kkfmpcz u ligi šampiona pametnjakovicu jer više niste ni zaslužili
    (Danijel 81, 21. mart 2020 19:39)

    # Link komentara

  3. Dolke,ti si baš dilke samo ime ti kaže,nisi dilke nego dileja
    (Danijel 81, 21. mart 2020 19:37)

    # Link komentara

  4. Navijam za Zvezdu i smatram da u svim sportovima treba da se proglasi sampion na osnovu trenutnog stanja na tabeli. Nema razloga da se u bilo kom sportu ponisti sezona jer je skoro svugde dovedena do kraja.
    (Neko iz mase, 21. mart 2020 18:47)

    # Link komentara

  5. Cak i da se ponisti, titula ce kroz koju godinu biti dodeljena mezimici svih rezima uz obrazlozenje, da ju je zasluzila...a to bi bio ujedno i najlepsi poklon nasem dragom predsedniku drzave, koji bi se sigurno slozio sa tim, da tako to rade u ozbiljnim drzavama.
    (Drug Crni, 21. mart 2020 18:16)

    # Link komentara

  6. Ponistavanje sezone bi najvise odgovaralo Partizanu...Oni svakako ne bi mogli da osvoje finale u tri dobijene utakmice
    (dilke, 21. mart 2020 17:05)

    # Link komentara

  7. Ako se ponisti EL, ima da se ponisti i ABA! Tako je najbolje! Grobari ima da prate i sledecu godinu kkcz na tv u EL i da uzivaju!
    (Kontras, 21. mart 2020 15:41)

    # Link komentara

  8. Hitno oporezovati sve sportiste sa stopom poreza od 95% i sve dati za zdravstvo i nauku a ne za gluposti razne. Da neće oni da pronadju slučajno lek za neku bolest???
    (Pera, 21. mart 2020 13:30)

    Kopiras izjavu spanske naucnice. Pa mislis da nije od epidemije u Vuhanu ulozene Milijarde u Vakcinu i gde je rezultat. Korona Virus postoji od 2003. SARS i jos nema vakcine.
    (srbin, 21. mart 2020 14:36)

    # Link komentara

  9. OK, u fudbalu isto
    (Igor, 20. mart 2020 23:33)
    A zasto? Kosarka se igra u zatvorenom prostoru i objektivan rizik postoji, fudbal na otvorenom.
    (Cicipas, 21. mart 2020 14:07)

    # Link komentara

  10. Hitno oporezovati sve sportiste sa stopom poreza od 95% i sve dati za zdravstvo i nauku a ne za gluposti razne. Da neće oni da pronadju slučajno lek za neku bolest???
    (Pera, 21. mart 2020 13:30)

    # Link komentara

  11. Koliko je očajno igrao ove sezone, njemu nema šta ni da se poništi. Drugačije bi pričao da je CZ prva.
    (pero, 21. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  12. OK, u fudbalu isto
    (Igor, 20. mart 2020 23:33)

    # Link komentara

  13. Najpostenije da se ponisti u kosarci ali u fudbalu i ne mora, jel tako Branko?
    (Milisav Vokri, 20. mart 2020 23:26)

    # Link komentara

  14. A da ponistimo sezonu kada ste opstali u takmicenju i jos igrali Evropu. Kako te nije sramota. Pokrij se usima i cuti.
    (ultrasrbin, 20. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  15. Nije najbolje rješenje. Sezona se igrala druže do određenog momenta. U slučaju poništenja trenutno trećeplasirani tim na tabeli ponovo igra Evroligu što nije fer. Ili organozovati final four ili Partizanu dati titulu kao prvoplasiranom.
    (Mare, 20. mart 2020 22:35)

    # Link komentara

  16. @koma ono kad se nalupaš gluposti...svesno žrtvovana utakmica u Podgorici?Za to se gubi bod koji nije oduzet a onda ne bi videli plej of.Da su znali zapeli bi ali nisu znali pa nisu zapinjali a Partizan je još u septembru znao pa je zapinjao i u ABA kupu,i u domaćem i evro kupu i u ABA...Koliko gluposti na jednom mestu.Da je FMP prvi pevali bi drugu pesmu ,najveći licemeri od svih licemera.
    (zufer avdija, 20. mart 2020 21:34)

    # Link komentara

  17. vrati pare za ponistenu sezonu!
    (motoma, 20. mart 2020 20:40)

    # Link komentara

  18. Sabre ipak sam glup pa bih bio zahvalan ako mi objasnis kako jednom u dvije utakmice je partizan dobio a oba puta slavio
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 15:44)

    Nazalost ipak jesi. Lepo sam rekao u jednoj utakmici STO SE TICE LIGE KOJU POKUSAVATE NA SILU DA OSVOJITE. Dakle, jednom u kupu, jednom u ligi, ali kada pricamo o ABA ligi, dakle jedinom merodavnom takmicenju kada pricamo o tome ko ce istu da osvoji, tu imate i sa nama, i sa svim ostalim konkurentima za titulu 1-1. Jasnije?!
    (Sabre, 20. mart 2020 19:37)

    # Link komentara

  19. Ako će Branko da bude pošten do kraja, onda će da poništi i svoj ugovor za istu sezonu i vrati novac klubu. Hoćeš li poštenjačino?
    (nebojša, 20. mart 2020 19:07)

    # Link komentara

  20. Ne navijam ni za jedan od pomenuta dva kluba, ali ovaj lik mi je ubedljivo najiritantniji među igračima. Mislim da njega ni navijači Zvezde (oni iskreni) ne gotive, nikad ništa na terenu da pokaže ali za izjave je prvi u redu. Ni korona mu ništa ne može...
    (Aleks, 20. mart 2020 17:27)

    # Link komentara

  21. Ajdeeeeeeeeee.
    (Veliki zli krastavac, 20. mart 2020 16:34)

    # Link komentara

  22. Ja bih dodelio titulu ovom klubu u kojem je doticni kapiten,a kada prodje kriza neka oni onda odluce kako ce se taj klub zvati....naravno,sve osim imena KK Partizan mogu da koriste!
    (markod, 20. mart 2020 16:31)

    # Link komentara

  23. Slavisa, na rts3 svaki dan obavezno!!!
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 16:03)

    # Link komentara

  24. JA KAŽEM,DA JE SIGURNO NAJPOŠTENIJE KAD PROĐE KRIZA ONDA TREBA,DA SE ODIGRAJU UTAKMICE A PRVE ČETIRI EKIPE POŠTO I ČETVRTA EKIPA IMA JEDNAKE ŠANSE 50-50,DA BUDE POBEDNIG FAINEL FORA I TAKO OSVOJI PRVENSTVO NEMOŽE SE NA MUFTE UZIMATI PRVENSTVO I TO UVEK PARTIZAN NA TE FORE OTIMA PRVENSTVA JOŠ SAD NEZNAM KAKO JE PARTIZAN UGRAN,DA IGRA KVALIFIKACIJE ZA LIGU ŠAMPIONA U FUDBALU AKO JE ZVEZDA BILA PRVAK DRŽAVE TO SAMO ZNAČI JEDNO DRŽAVA JE FINANCIRALA SAMO JEDAN KLUB U SRBIJI PARTIZAN.
    U partizanu su sve radili kako bi uspeli ugasiti crvenu zvezdu iza koje stoji daleko najviše navijača po svim parametrima sem toga zvezda je i najinteresantnija i ima največu gledanost gde god se pojavi,da igra.Dokaz tome je i svakako da je najgledaniji klub na strani naše brojke u usporedbi sa partizanovim su puta 3.više gledaocaa brojka može biti čak i viša.Sve radili protiv zvezde onda nebi više bilo nikoga,da protestira što sve pare od devedesetih ulaze samo
    (slaviša šmigič, 20. mart 2020 15:48)

    # Link komentara

  25. Da se ti pitaš ti bi dao pehar Simonoviću da se diči a ti da kažeš kako je komšinica ipak najbolja
    (Dragan Dimitrijevic, 20. mart 2020 15:48)

    # Link komentara

  26. Sabre ipak sam glup pa bih bio zahvalan ako mi objasnis kako jednom u dvije utakmice je partizan dobio a oba puta slavio
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 15:44)

    # Link komentara

  27. Mozda se nespretno izrazio i nije spomenuo sustinu, ali u pravu je.
    Zasto? Jer je ovo liga gde je planiran plejof. A to je najbitnija stavka kroz plejof se odlucuje sampion. Zvezda izmucena povredama, putovanjima i promenama kadra je planirala samo da udje u plejof i kroz njega se bori za titulu. Evo primer - svesno je zrtvovana utakmica u Podgorici, radi mira u regionu i odmora igraca pred duplo kolo u EL. Tako je jos neke meceve izgubila, jer je igrala sa pola gasa.
    Drugo je u fudbalu i drugim sportovima gde nema plejof. Mada i tu nije bas pravedno da se neko proglasi sampionom, naročito ako je par bodova razlike a recimo prvi na tabeli ima tezi raspored do kraja. Tako da je i tu najpostenije ponistavanje svih prvenstava.
    Evo primer i NBA. Klipersi su laganica igrali regularni deo, bitno im da budu medju 4 u konferenciji, a Denver je za to bas zapinjao a Klipersi su bar 30% jaci i jedan on 3 najveca kandidata za titulu, ako ne i najveci. Njihov skor nije realan, jer odmaraju Lenarda, da su znali da se bore za titulu a ne plejof poziciju, to ne bi radili i zapeli bi dosta vise i bili prvi ili drugi sigurno.
    (koma, 20. mart 2020 15:38)

    # Link komentara

  28. Sabre, nisam grobar ali su mi drazi od fmp-a
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 15:37)

    # Link komentara

  29. Za "obavešten" koji radi u španskoj firmi koja se bavi pravom. Dakle, još jesenas CZ obezbedila A licencu?Zašto se onda uzbuđuju navijači CZ zbog loših igara u ABA ligi? Kažite lepo ljudima da se opuste,da nema potrebe da se znoje jer je sve obezbeđeno, kupljeno-ako već nije zasluženo plasmanom. Nerviranje neka ostane navijačima Par,koji mora uspehom da obezbedi El. Što se Lazića tiče,sve mi je manje simpatičan. Poštovao sam njegovu borbenost, igrao je za repr., ali je imao par grafova. Tipa :branim tatinog sina jer mi je saigrač a ne branim Omića koji mi je saigrač,ili ova bezobrazna izjava o poništavanju celog prvenstva - Širer je to rekao o engl. prvenstvu kao bivši igrač, a ovaj to kaže kao KAPITEN ekipe koja je jedan od takmaca za titulu.Jer mu ekipa nije prva. Veličkoviću, molim te, nemoj ništa na tu temu da kažeš!
    (analiza, 20. mart 2020 15:28)

    # Link komentara

  30. Haha ovo je već smešno!
     (nikoola, 20. mart 2020 15:12)

    # Link komentara

  31. Ne može Partizanu da se dodeli titula jer se titula osvaja u play-offu a ne ako si prvi na tabeli na kraju godine. Tamo gde prvi na kraju godine je prvi na tabeli tamo može
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Velja, 20. mart 2020 13:16) # Link komentara
    Kad je mogla Buducnost 99.da bude sampion sto sada ne moze Partizan ?
    (sasa, 20. mart 2020 15:12)

    # Link komentara

  32. Sabre, jednom? Pa vi osim sto ste bezobrazni jos i lazete hahahahaha... JEDNOM, ali u dvije utakmice
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 13:26)

    Hvala sto dokazujes prosecan grobarski IQ. Ajde opet procitaj komentar pa se vrati.. objasnicu ga ako ti ni tad ne bude jasno.
    (Sabre, 20. mart 2020 15:11)

    # Link komentara

  33. Razumeo bih da je odigrana jedna trećina prvenstva ili čak polovina. Ali sad na praktičnom kraju ovakvu Licemernu Glupost da izjavi. Sramota za jednog sportistu i FerPlay...

    Lupio i ostao živ
    (Gile, 20. mart 2020 14:48)

    # Link komentara

  34. Izgubljena titula, pomiris se s tim, a sledece sezone grizes da je osvojis. Ovo je vanredna situacija.
     (Radojica, 20. mart 2020 14:43)

    # Link komentara

  35. ovaj se pretplatio na izjave ?!

    ko o cemu,on samo,
    sto su na trecem mestu?
    ma da vas stavimo za sampione,jedino..?!

    smesan decko...
     (belgrado, 20. mart 2020 14:41)

    # Link komentara

  36. Navijaci Fmp a i ugasene CZ su sampioni u cinizmu.Kad je trebalo pripisati sebi nepostojecu titulu iz 46 te,mislim na fudbal,svi su bili saglasni da je to pravedno i posteno.A sada kada je odigrano 2/3 prvenstva sad im proradila savest.Vidi se maligni uticaj.
    (nik sloter, 20. mart 2020 13:15)

    'Oćeš Aba titulu ?!
    Moze ali pod uslovom da prestanete da cmizdrite ko curice ! Moze ?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (isprani mozgovi, 20. mart 2020 14:02)

    Pa vi ste bas ti koji se ponasaju kao neke devojcice. Ne smete u Moracu, pisete neka saopstenja svaka dva dana, stalno kukate na sudije i neke nevidljive neprijatelje. Dobili smo vas u Aba i finalu kupa i imate obraza da isterate kapitena ovo da izjavi. Da da, isterate, ne mislite sigurno da je u sred vanrednog stanja Lazic sam dosao na ideju da ovo izjavi !?
    (Zlo ste srpskog sporta, 20. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  37. Bas me zanima u cije ime ovo izgovara Lazic....
    (Ko ga ne zna ...., 20. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  38. Ko o cemu Kapiten Zvezde o postenju? Pametnom dosta!
     (matori 2, 20. mart 2020 14:27)

    # Link komentara

  39. Hahahahahahahahaha ladno ovo izjavi lik???
    (Toni, 20. mart 2020 14:21)

    # Link komentara

  40. Najpostenije je da se FMP(Radnicki Basket) izbaci iz takmicenja ili prebaci u ABA 2 ligu sa pravom ulaska u najvisi rang tek ako Zvezda(FMP) ispadne iz istog.Takodje, da je sve po propisima, Zvezda ne bi ni mogla da igra play off jer se nije pojavila na utakmici u Podgorici, nije joj oduzet bod i dozvoljeno da igra play off.Dakle Lazicu, da je sve posteno znas kako bi se zavrsilo.
    (sinisazeleznik, 20. mart 2020 14:13)

    # Link komentara

  41. Najpostenije da se odmrzne KK CZ i krene iz beton lige ako je ikako moguce, a FMP uzme dosadanje trofeje.
    (Vlado, 20. mart 2020 13:47)

    Ma sve moze samo da vise ne cmizdrite oko titule
     (isprani mozgovi, 20. mart 2020 14:12)

    # Link komentara

  42. Kako te samo nije sramota,da dajes
    ovakve komentare.
    I sve da te je gazda nagovorio,imas
    toliko ljudskosti u sebi da precutis.
    Sram te bilo.
    (KOPRO, 20. mart 2020 14:09)

    # Link komentara

  43. Ti imas pravo na misljenje, a?
    (Dušan Mladenović, 20. mart 2020 14:09)

    # Link komentara

  44. Pošteno Laziću isto kao 46 i 99
    (Dragan, 20. mart 2020 14:08)

    # Link komentara

  45. Zvezda ima bar 10 viseo digranih utaknica od svih u aba ligi...i sta cemo sad? Treba da se odigra zavrsnica pa da se vidi ko je bolji! Makar u septembru. Sportski pozdrav
    (Fily, 20. mart 2020 14:03)

    # Link komentara

  46. Navijaci Fmp a i ugasene CZ su sampioni u cinizmu.Kad je trebalo pripisati sebi nepostojecu titulu iz 46 te,mislim na fudbal,svi su bili saglasni da je to pravedno i posteno.A sada kada je odigrano 2/3 prvenstva sad im proradila savest.Vidi se maligni uticaj.
    (nik sloter, 20. mart 2020 13:15)

    'Oćeš Aba titulu ?!
    Moze ali pod uslovom da prestanete da cmizdrite ko curice ! Moze ?!
     (isprani mozgovi, 20. mart 2020 14:02)

    # Link komentara

  47. Baš si pametan,dali bi tako pričao da ste kojim slučajem prvi ne budi smešan Laziću po mene ti si promašio profesiju za tebe je badminton
    (Danijel 81, 20. mart 2020 13:59)

    # Link komentara

  48. Što bre kukate?
    Kao i EL odigraće se kad tad. Jun, Juli...
    Niko normalan nije dobio titulu ACB, EL, Grčka, Turska, Rusija... čak ni u Italiji.
    Ko je rešio Belgija? Sila košarkaška ili Litvanija gde cela država stoji iza Žalgirisa koji ima A licencu i gde je iluzorno igrati jer ne određuje ništa.
    Najteže će biti u NBA jer ipak je to fluktacija ljudi u populaciji od 200mil pa očekujem da duže budu u problemu.

    Od OI gotovo sigurno nema ništa jer i tada će negde Korona biti u zamahu, tako da će prvenstva verovatno biti završena bez te prinude zbog OI.
     (Smogovci, 20. mart 2020 13:59)

    # Link komentara

  49. Titulu dodeliti Fmp u jer je to klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
     (nik sloter, 20. mart 2020 13:58)

    # Link komentara

  50. PARTIZAN PRVAK
     (48, 20. mart 2020 13:56)

    # Link komentara

  51. Najpostenije da se odmrzne KK CZ i krene iz beton lige ako je ikako moguce, a FMP uzme dosadanje trofeje.
    (Vlado, 20. mart 2020 13:47)

    # Link komentara

  52. najpostenije je da se da zvezdi titula jer sto da ne..
    (ljubim guzu, 20. mart 2020 13:45)

    # Link komentara

  53. Kakav klub,takav kapiten i takvo razmišljanje ...
    (Limeni Delija, 20. mart 2020 13:42)

    # Link komentara

  54. Ne treba biti cinik. Partizanu titula u kosarci, Zvezdi u fudbalu. Viša sila , sve staje.
    (MiodragCZ, 20. mart 2020 13:35)

    # Link komentara

  55. Nema problema..Posto se ponistava,da se ponisti i prvenstvo u fudbalu i da svi vrate pare od klubova i klubovi da vrate pare navijacima od prodatih ulaznica,jer ti navijaci su dolazili u hale da bi bodrili svoje klubove kako bi se jedva doslepali na trece mesto plej ofa.I naravno,da jedan mutant klub u naredne dve godine ako bude sampion,da svoje ucesce u evroligi ustupi Ciboni i Igokei,jer su jedne godine igrali unesto Cibo e,a druge jer Igokea nije imala odgovarajucu halu i aerodrom.Takodje i da se ponisti jednom kosarkasu zvanje kosarkasa,jer moze da igra samo u jednom klubu uz protekciju.Drugi kosarkas je mislio da moze da igra u drugom klubu,pa je tako pokusao u Olimpiji u njenim najgorim godinama -bez minutaze,a i u jednom Grckom klubu -mizerna minutaza.
    (Da ponistimo tudje,a nase :"cuti,ne spominji..", 20. mart 2020 13:35)

    # Link komentara

  56. Najpoštenijie je da ti ostaviš košarku
    (Mille, 20. mart 2020 13:27)

    # Link komentara

  57. Sabre, jednom? Pa vi osim sto ste bezobrazni jos i lazete hahahahaha... JEDNOM, ali u dvije utakmice
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 13:26)

    # Link komentara

  58. Oteli titulu iz 46-te u fudbalu a sad ovo ponisti i pojeo vuk magarca. Bilo bi lepo ali nece da moze moj Lazicu. Partizan sampion peva cela Srbija.
     (mmg.nb, 20. mart 2020 13:26)

    # Link komentara

  59. Ali u fudbalu da se dodijeli prvoplasiranom!
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 13:26)

    # Link komentara

  60. Hahahahahahaha sigurno naravno
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 20. mart 2020 13:25)

    # Link komentara

  61. a majstore vi kao treci da idete u evroligu? pa nije odigrano 5 kola nego skoro sve utakmice!
    (Flojd Mejveder, 20. mart 2020 13:24)

    # Link komentara

  62. Moze.... i fudbal i kosarku ponistiti i sve iz pocetka
    (Ja sam za, 20. mart 2020 13:22)

    # Link komentara

  63. O cemu Vi raspravljate u ovom trenutku!!!
     (23, 20. mart 2020 13:22)

    # Link komentara

  64. U čemu je tačno razlika u željama jednih ili drugih?

    Lično ne vidim, groblje kmeči za titulu već 21 dan i još ima naručene tekstove, sada prvi put neko iz CZ to isto traži.

    Koja je razlika tražiti titulu bez završenog prvenstva ili tražiti isto da se poništi?

    A gde su tek interesi Budućnosti i Mornara?
     (onako, 20. mart 2020 13:21)

    # Link komentara

  65. Mozda da spomenes da to nema veze sa tim sto ste vi treci........jos jedno pet, sest puta.
     (Aleksa-1322, 20. mart 2020 13:17)

    # Link komentara

  66. Ne može Partizanu da se dodeli titula jer se titula osvaja u play-offu a ne ako si prvi na tabeli na kraju godine. Tamo gde prvi na kraju godine je prvi na tabeli tamo može
     (Velja, 20. mart 2020 13:16)

    # Link komentara

  67. Navijaci Fmp a i ugasene CZ su sampioni u cinizmu.Kad je trebalo pripisati sebi nepostojecu titulu iz 46 te,mislim na fudbal,svi su bili saglasni da je to pravedno i posteno.A sada kada je odigrano 2/3 prvenstva sad im proradila savest.Vidi se maligni uticaj.
     (nik sloter, 20. mart 2020 13:15)

    # Link komentara

  68. Naravno, kad FMP nije prvi da se poništi. Partizan je kolo pre kraja,na parketu, obezbedio prvo mesto i najpoštenije je da se proglasi za šampiona ako se takmičenje prekine. Omogućiti proširenje lige kako niko ne bi ispao.Zbog regularnosti lige, jedan FMP preseliti u ABA2.
    (terza1., 20. mart 2020 13:15)

    # Link komentara

  69. Jesam Zvezdas,ali ti Lazicu izgleda nisi beskoristan samo na parketu,briljiras i van njega...
    (BOLE, 20. mart 2020 13:11)

    # Link komentara

  70. Fajnal for u 2 dana i resena sezona,plus plej aut isto tako.Naravno kad prodje pandemija.
    (Nenad, 20. mart 2020 13:10)

    # Link komentara

  71. Mogla bi da se ponisti da je odigrano manje od pola, ali sada kada je ostalo jedno kolo i play-off, to ce ti ostati pusta zelja, Branko moj.
     (Bob Rock, 20. mart 2020 13:06)

    # Link komentara

  72. Da su oni prvi, sigurno ne bi tražio poništenje lige
     (bryan, 20. mart 2020 13:06)

    # Link komentara

  73. Apsolutno tako...to sam napisao jos pre 10-tak dana u komentaru.Ponistiti sva zapoceta takmicenja u kosarci,KLS i ne odrzati a na jesen isti timovi u svim takmicenjima.
    (Najrealnije, 20. mart 2020 13:04)

    # Link komentara

  74. @miha kad pametujes gde ti je LI... jesi li isao?
     (muamua, 20. mart 2020 13:02)

    # Link komentara

  75. A sto ne bi olovkom upisali sebi tituu, olovka sa br 1 je jos na stolu.
    Ko vam sta moze.
    Znate vec kako.
     (Milojko, 20. mart 2020 12:57)

    # Link komentara

  76. Da se mi ne lazemo, da Zvezda nije igrala evroligu, imala bi mozda dva poraza ukupno.
     (Nemanja, 20. mart 2020 12:50)

    # Link komentara

  77. a zasto da se ponist? jesam zvezdas a Partizanu pripada titula, ko te j*** sto si cetvrti, trebao si misliti pre a ne sad. po tvom bi i u fudbalu bila ponistena.
    (Beoman, 20. mart 2020 12:48)

    # Link komentara

  78. Simpatican mladic.
    (ko to tamo lupa, 20. mart 2020 12:39)

    # Link komentara

  79. au kad neko nema ni trunke iskrenosti i samopostovanja, obraz kao djon, doduse ko ga vodi kroz karijeru i za koga igra sta se drugo i moglo ocekivati...
     (profesionalni pljuvac, 20. mart 2020 12:39)

    # Link komentara

  80. Lazicu, a da manje pricas a mnoqo bolje iqras
     (ruza, 20. mart 2020 12:35)

    # Link komentara

  81. Naravno!!Ali zasto tu stati sa postenjem...treba ponistiti i kup Radivoja Koraca...naravno i super kup!!
     (CRVENA ZVEZDA = PETOKRAKA, 20. mart 2020 12:35)

    # Link komentara

  82. moze.....al da svi vratite pare ko ste dobili od ugovora...cvrc
     (krivi stojko, 20. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  83. dosadni su ovi sportisti ako se resi problem virusa mogu oni da zavrse turnire i preko leta kad ja mogu da radim cele godine mogu i oni
     (dark, 20. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  84. Vasa sezona je zrela za ponistenje i bez vurusa!!
     (CRVENA ZVEZDA = PETOKRAKA, 20. mart 2020 12:32)

    # Link komentara

  85. Kaze covek iz kluba koji je jedva usao u Play Of. Ovo moze samo neko ko igra za Zvezdu. Kakvo dno, kakav blam, kakva sramota. Uvek su bili samo Zvezda. A to je vec poraz.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hildoom, 20. mart 2020 10:56)

    Bahahaha vidi zebricu sto je zapenila. Liche, dobili ste nas jednom JEDVA i to na sudijsku kradju, a izgubili jednom takodje. Pricam samo o ovom takmicenju, jelte, o kradji u kupu bolje da i ne pricam. Sve i da ste nas dobili sva tri puta, ovo je takmicenje smisljeno tako da se igra plej of i da se tu odlucuje, a ne ovako. Ali jasno je nama, ovo je prva i jedina godina kada imate neku sansu za titulu (najvecu naravno za zelenim stolom)pa ne cudi sto ste zapenili. Uostalom, navikli ste da kradete titule, doduse u basketu jos niste, pa valja i taj cekpoint ispuniti.

    JEDINO posteno je da se sezona nastavi.. kad tad... ali ova glupost sa davanjem vama titule ili ponistavanjem je idiotizam.
    (Sabre, 20. mart 2020 12:31)

    # Link komentara

  86. Da. U fudbalu Zvezda prvak, a ABA da se ponisti!!!!
    (sin lovca na medvede, 20. mart 2020 12:06)

    Sine, ABA je regionalna liga gde se ekipe bore za ulazak u playoff i prednost domaćeg terena, a ne prvenstvo Srbije u fudbalu gde su propozicije totalno drugačije!!!
    (Patriota, 20. mart 2020 12:29)

    # Link komentara

  87. (sasa the red baron, 20. mart 2020 11:53)

    Da ne shvatis podrugljivo, ali to je svako do sada mogao da zakljuci. Iskorenjivanje ovog virusa, po mnogim izvestajima, trajace do proleca 2021. Ali to ne znaci da ce OVAKVO stanje biti do tada. Doci ce topliji dani, smanjice se broj zarazenih, nece biti vanrednog stanja. Mozda se uvede ponovo na jesen ili zimu, naravno. Borba ce trajati do verifikacije vakcine, sto je i normalno.
    (John Terry, 20. mart 2020 12:26)

    # Link komentara

  88. Bolje da nista nisi rekao...
     (turan, 20. mart 2020 12:25)

    # Link komentara

  89. Da bude ponisteno prvenstvo????!!! Iz kog razloga zato ste niste medju cetiri kluba???!!! Odigran ceo regularni deo sezone,a on hoce da se ponisti sezona. Bas me interesuje sta bih rekao da je njegov klub na prvom mestu tj.sta bi coki rekao
    (Hahahah, 20. mart 2020 12:00)

    Jesi išao u školu od prvog do četvrtog razreda? "šta bih radio da je njegov klub.." hahahahha
    (Miha, 20. mart 2020 12:19)

    # Link komentara

  90. Ko o čemu, Zvezda o poštenju.
    (Uh uh, 20. mart 2020 12:19)

    # Link komentara

  91. Svako priča sto njemu odgovara, partizanovci prvo mesto i dodela titule a mi i Bud da se sezona poništi ili da se igra bez publike tako da videćemo, šta god da se odluci nek smo mi živi i zdravi a sport manje više, biće titula opet.
    (Delija, 20. mart 2020 12:19)

    # Link komentara

  92. Kolko god se nisam slagao sa Partizanom da im se da titula, toliko pa još više se ne mogu složiti ni sa ovim...

    Jednostavno zamrznuti sve pa videti koliko će trajati sve ovo... Na kraju krajeva, nismo mi jedini u ovoj situaciji, ima se valjda nešto pametno prepisati i od drugih
     (M, 20. mart 2020 12:18)

    # Link komentara

  93. Zvezdas sam, ali Lazic govori nevidjene gluposti, odigrano je 95% sezone, on bi da je ponisti, hahaha!
    Partizanu titula i to je to!
    (bigserb, 20. mart 2020 11:40)

    Da nije ovo čuveno "grobarsko poštenje"?! Zvezdaš koliko i Trinki?!
    (playoff, 20. mart 2020 12:18)

    # Link komentara

  94. @dejv
    Druze ako si posten ili bar glumis postenje onda nemoj biti licemeran.Partizan nije Igokea,Igokea je bila sponzor Partizanu.A vi niste czv jer ste se ugasili,vec ste Czv Beograd,iliti Fmp 2
     (vlado, 20. mart 2020 12:18)

    # Link komentara

  95. Da ne ulazim u pitanje toga sta treba a sta ne uraditi, Zvezda je dobila licencu jos na jesen, i to ce biti javno objavljeno od strane kluba kad za to dodje vreme, odnosno kada se krene sa organizacijom EL za narednu sezonu. Ovo nije pretpostavka ili rekla-kazala, vec je relevantna informacija. Napisao bih i kako znam, ali nema svrhe, potpuno je izvan okvira Srbije. To je to, pa ko veruje znace kako stoje stvari, ko ne veruje, i to je legitimno, sve ok.
    Za KKP, da li ce uci u EL ako osvoje EK ili budu u finalu, zaista ne znam. Nadam se da hoce, bila bi velika stvar za srpski sport, ali za sve se pita Bartomeu.
    Da napomenem da nemam veze sa sportskim sektorom, niti sam navijacki opredeljen, vec radim u spanskoj kompaniji koja se bavi pravnim poslovima.

    Puno pozdrava svima i drz’ te se ljudi.
    (obavesten, 20. mart 2020 12:17)

    # Link komentara

  96. Šio mi ga Đura. Mnogo si pametan.
    I pošten.
    (Đuro, 20. mart 2020 12:15)

    # Link komentara

  97. @dzony
    Za Lazica Pero Bozic je sam Lebron licno.I jedan i drugi igraju odlicnu odbranu,samo sto Bozic nije nikoga poslao na rehabilitaciju a kod Lazica je spisak podugacak.Osim toga Bozic trojku i otvoren sut ne promasuje a Lazic ni bazen ne moze da pogodi
     (vlado, 20. mart 2020 12:15)

    # Link komentara

  98. Ajde malo da pogledamo iz drugog ugla.
    Zvezda je gledala da uđe među 4 u aba jer je mislila da nešto napravi u Evroligi kako bi uzeli para od karata i zaradili nešto.
    Takođe niko drugi sem Partizana i Budućnosti nije jurio 1 mesto u ligi jer ono samo garantuje prednost domaćeg terena u plej-ofu.
    Sezona nije gotova dok se ne odigra plej-of jer tabela samo određuje prednost domaćeg terena.
     (Bolontiku, 20. mart 2020 12:14)

    # Link komentara

  99. Kao navijac zvezde moram reci da su ovo gluposti, ne moze biti fer ponistiti celu sezonu. Ne samo u ABA ligi, nego u bilo kojoj sportskoj ligi(u kojima je odigrana skoro cela sezona). Bice dovoljno vremena za odigravanje zavrsnice.
    (Gluposti, 20. mart 2020 12:13)

    # Link komentara

  100. LeBranku dodeliti titulu najzabavnijeg košarkaša za vreme pandemije. Čovek se pobrinuo da u ovim teškim trenucima nasmeje Srbiju. Svaka čast! :)
     (Gavrilo Milentijević, 20. mart 2020 12:12)

    # Link komentara

  101. Trebalo je da ćuti i ništa ne spominje !!
     (schok, 20. mart 2020 12:12)

    # Link komentara

  102. Zvezdas sam,ali je ovo glupost,trebalo bi dodeliti titule prvoplasiranim timovima...pa makar to bio i Partizan?
     (Glas_razuma, 20. mart 2020 12:11)

    # Link komentara

  103. Najpostenije je da se sezona u EL i EK ponisti, jer je realno tek na polovini, a za ABA i ostalo kako god bilo.
    (Objektivan, 20. mart 2020 12:09)

    # Link komentara

  104. svaka cast na postenju... to bi bilo kao da FIBA ponisti svetsko prvenstvo da bi se odlucilo ko ide na OI.
    Zvezdaska logika.
    (svasta, 20. mart 2020 12:07)

    # Link komentara

  105. Stvarno sramota, ovi panteri iz Zeleznika se nicega ne stide. Pitam se sta bi se desilo da su oni bili prvi na tabeli a na pr. neko iz Partizana ili Buducnosti trazio da se sezona ponisti...
    Trebalo bi leBranku postaviti pitanje kako to da dva kluba istog vlasnika igraju u toj ABA ligi, namjestaju rezultate kako kojem klubu odgovara i u sred sezonew prebacuju igrace iz jednog u drugi tim...
    (Sasha, 20. mart 2020 12:06)

    # Link komentara

  106. Da. U fudbalu Zvezda prvak, a ABA da se ponisti!!!!
     (sin lovca na medvede, 20. mart 2020 12:06)

    # Link komentara

  107. Дајте клубу титулу ако је мерило тренутна бодовна разлика,јер невидим да би другачије могли ни да је освоје. Реално немају играчког квалитета за тако нешто
    (Борац Чачак, 20. mart 2020 12:05)

    # Link komentara

  108. Najpostenije je da se odigra, prijatelju. A ako to nije moguce, sledece je da se titula da trenutnom timu. U kosarci smo mi u fudbalu ste vi.
    Reci to Terzicu da vidis sta ce ti reci.
    (Mare, 20. mart 2020 12:03)

    # Link komentara

  109. koga briga za tvoje misljenje...
     (internazionale, 20. mart 2020 12:01)

    # Link komentara

  110. Lazic vnogo prica svasta.
    (sova, 20. mart 2020 12:01)

    # Link komentara

  111. Da bude ponisteno prvenstvo????!!! Iz kog razloga zato ste niste medju cetiri kluba???!!! Odigran ceo regularni deo sezone,a on hoce da se ponisti sezona. Bas me interesuje sta bih rekao da je njegov klub na prvom mestu tj.sta bi coki rekao
    (Hahahah, 20. mart 2020 12:00)

    # Link komentara

  112. Ili kao 99 ?
     (Jug...Srbije, 20. mart 2020 11:58)

    # Link komentara

  113. Osvajac zlatne medalje na juniorskom EP 2007 srebro na EP sa reprezentacijom 2017. ABA ligu osvojio 4 puta 6 sezona igrao EL.
    (Pivot, 20. mart 2020 11:57)

    # Link komentara

  114. Da li bi taj isti Branko Lazic izjavio da su oni mozda prvi na tabeli!!
     (nn, 20. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  115. Neka se ponisti ABA liga, ali ULEB ce pobednika ULEB kupa proglasiti onu ekipu koja je do trenutka prekida imala najbolji skor, i vidi sad cuda to je Partizan. Sta cemo sad?
     (Kiza, 20. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  116. l eto... reče lice bez obraza !
     (dragan, 20. mart 2020 11:55)

    # Link komentara

  117. oduvek si pglu,sad si nekako uspeo da nadmasis sam sebe...nemoguce da ovo postoji i zivi...
    (Nagai Nagayoshi, 20. mart 2020 11:54)

    # Link komentara

  118. I plate vama Branko takodje,svaki dinar koji ste primili da vratite, ako se ponistava sezona onda mora tako, nisu klubovi socijalne ustanove da vam pune dzepove.
     (trica, 20. mart 2020 11:54)

    # Link komentara

  119. najpoštenije je da se poništi cela karijera Branka Lazića ali kad bi se čak i to desilo nemoguće je poništiti posledice u vidu pokidanih živaca nas navijača CZ koje je ova neznalica svojim potezima na terenu izazvala
     (Blackbeard, 20. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  120. Hahahah…ahah a
     (Hudini, 20. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  121. ISTINA::

    Kao neko ko radi u Svedskoj u medicini, sa puno samopuzdanja mogu reci da ova situacija ce potrajati dugo. Cela strategija brobe protiv virusa se svodi na produzivanje...
    Da bi izbegao jedan veliki talas koji tvoj medicinski sistem ne moze podneti, taj talas zaraze putem zabrane kretanja i skupova pokusavac razbiti,ili usporiti, tako da uvek imas manji broj pacijenata... To nece smanjiti broj obolelih, ali ce usporiti... A samim tim i produziti ovakvu situaciju..Tako da ovo ce sigurno potrajati do kraja godine, i tesko da ce i sledeca sezona ABA lige u opste i poceti, ili biti odigrana..
    (sasa the red baron, 20. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  122. Treba titulu Partizanu dodeliti,pokazali su najvise do sada,evo ja kao Partizanovac mogu da kazem da to nije samo sto je Partizan trenutno prvi,isto bih rekao i da je Partizan 3 ili 4,sportski pozdrav :)
     (OMG!!??, 20. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  123. Neka neko objasni kapitenu da oni po svim pravilima lige ne bi trebali da igraju plej off zbog neodlaska u Podgoricu, obraz djon.
    (Lav Jasin, 20. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  124. Nemoj Branko, samo što su došli do male nade da nekako, slučajno, možda mogu do ABA titule i EL, a ti tako govoriš.
     (sportmuhesu, 20. mart 2020 11:52)

    # Link komentara

  125. Poništiti platu za ovu sezonu svima koji traže da se poništi sezona!
    Mislim da je pošteno...
    (Sinovac, 20. mart 2020 11:50)

    # Link komentara

  126. kad se steknu uslovi trebalo bi da se igra PO, mada da se postuju pravila ABA lige vi NE BI ni smeli da igrati PO. Jedini tim u celoj ligi kome bi odgovaralo da se ponovi sezona ste vi.
     (aca, 20. mart 2020 11:50)

    # Link komentara

  127. To ne garantuje da bi idejica u nekoj novoj sezoni bolje prosla.
     (roarrr, 20. mart 2020 11:49)

    # Link komentara

  128. Partizanu treba dodeliti titule ABA, EK, EL, KLS a može i NBA, jer su cele sezone samo oni krvarili, igraju najbolju košarku, predsednik im je limar, trener vickast i navijači su im najlepši.
    (Me gusto polen, 20. mart 2020 11:48)

    # Link komentara

  129. Partizan je pokazao najviše. Nema tu sta da se doda. U ovoj situaciji ne može biti poštenije od toga da titulu dobije onaj ko je najviše pokazao.
     (mija, 20. mart 2020 11:46)

    # Link komentara

  130. Najpoštenije je da se titula da Partizanu ! Ne kažem što smo prvi ,nego i da smo treći,ja bi isto rekao !?
    (Dule032, 20. mart 2020 11:46)

    # Link komentara

  131. Najpoštenije je da se poništi ugovor Zvezde i lazića.
    (Iv, 20. mart 2020 11:44)

    # Link komentara

  132. haahhahahahahahahahahajajajajajajajajajahahahahahahahahahahaja....postenjacine srpskog sportaa...oni najbolje znaju sta je fer, pravda i postenje...
     (Terza mag srpskog fudbala, spasitelj srpskog fudbala :-), 20. mart 2020 11:43)

    # Link komentara

  133. KAKVA IZJAVA,TACNO SAMO VAMA OVA KORONA MOZE DA POMOGNE...I KOGA TO INTERESUJE DOK SE LJUDI BORE ZA ZIVOTE...
    (PERA, 20. mart 2020 11:42)

    # Link komentara

  134. Zvezdas sam, ali Lazic govori nevidjene gluposti, odigrano je 95% sezone, on bi da je ponisti, hahaha!
    Partizanu titula i to je to!
    (bigserb, 20. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  135. Pera kojot, Genije!
     (Ajde@, 20. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  136. hahahahahahhahahahhaha kako rece Trinki osvojen super kup, osvojen kup Srbije, prvo mesto u aba ligi, najbolji tim evro kupa, obezbedjen domaci teren u nasoj super ligi KRAJ PRICE!!!
     (Blue moon 2013, 20. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  137. Pokrij se usima i cuti, ti kojeg ni sopstveni navijaci ne mogu da svare si nasao da kazes sta je najpostenije. Coveku s eu pogledu vidi da nije cist sam sa sobom.
    (zvekete, 20. mart 2020 11:39)

    # Link komentara

  138. Kako ste igrali, ponistili ste je davno.
    (ELG, 20. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  139. Mene je sramota tvoje igre, i tvog poznavanja košarke. Celu karijeru nisi znao da povežeš 2-3 šuta. Završićeš karijeru u proseku 1,5 poena po meču, i 4,5 ličnih po meču. Ni kriv ni dužan lik završi karijeru u Zvezdi. A nekada je to bio veliki klub u košarci, kao komšije.
    (Krokica, 20. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  140. Hahahahahhahhahaahhahaha
    Jaooo…oo
     (Sheriff, 20. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  141. Ma keve ti?
     (Milovan, 20. mart 2020 11:32)

    # Link komentara

  142. Kao zvezdaš kažem da je najpostenije da je Partizan šampion. Final for je glupost gde se sve svodi na jednu utakmicu. Kako da se poništi,a igrali su toliko utakmica. E to nije pošteno.
    (garnet, 20. mart 2020 11:31)

    # Link komentara

  143. Kao što je bilo pošteno da Zvezda ide u Evroligu umesto Igokee...i onda umesto Cibone...
     (ja, 20. mart 2020 11:30)

    # Link komentara

  144. Lazicu ne lupetaj. Ti da imas srama ne bi uzimao tolike pare od nase Zvezde iako blage veze sa kosarkaskom igrom nemas. Nego si uvlakac broj jedan gosn predsedniku kluba. Najpostenije je da se saceka i odigra ako treba i tokom leta. Ne morate bas svake godine na more. Ili ako ovo ne prodje, onda posto je odigrano 2/3 takmicenja proglasiti zateceno stanje za konacno i to je to. Ne svidja se ni meni da tako izgubimo titulu jer imamo sanse u plejofu jednake kao i svi ostali, ali visa sila.
     (Putujuci cirkus, 20. mart 2020 11:30)

    # Link komentara

  145. Vidi se vaspitanje poneseno iz Zeleznika.Odigrano preko 2/3 prvenstva pobednik je prvi na tabeli.
     (nik sloter, 20. mart 2020 11:29)

    # Link komentara

  146. Hahahahaha ma sram te bilo!
     (ja, 20. mart 2020 11:29)

    # Link komentara

  147. Ma da proverite vi sta je bilo 1946. mozda se igralo i u basketu nesto sto bi mogli da prisvojite kao u fuci...Postenjacine...Ponistis nesto sto ti ne odgovara izmislis sta ti odgovara i tako....Superiska
     (Mile rikverc, 20. mart 2020 11:29)

    # Link komentara

  148. I treba da se poništi. Zašto da ne? Zašto zbog lošeg starta i par izgubljenih utakmica mi ne uzmemo ABA ligu? Kako vas nije sramota? Pokloniće vam Evrokup a nama hoćete da ukradete put ka Evroligi.
    (Jon Bon Jovi, 20. mart 2020 11:29)

    # Link komentara

  149. Ahahahhahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahhhahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahshahhahahahahahhahahahahah
     (bla, 20. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  150. Kako neko može da pobedi trku ako nije prosao prvi kroz cilj?
     (Н.И.К., 20. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  151. tebe ni tvoji ne vole brt
    (ćko, 20. mart 2020 11:27)

    # Link komentara

  152. STO SE TICE ZVEZDE OVU SEZONU TREBA ODMAH PONISTITI ZABORAVITI I ZAKOPATI JE DUBOKO TOLIKO MALO IGRE HEMIJE TIMA REZULTATA A TOLIKO MNOGO TRENERA IGRACA A TEK SAOPSTENJA STVARNO JE SVE ZA ZABORAV A NAJVISE JE ZA ZABORAV DOPRINOS OVOG COVEKA KOSARCI JEDNOSTAVNO NISTA
    (djokic miodrag, 20. mart 2020 11:25)

    # Link komentara

  153. Kaze covek iz kluba koji je jedva usao u Play Of. Ovo moze samo neko ko igra za Zvezdu. Kakvo dno, kakav blam, kakva sramota. Uvek su bili samo Zvezda. A to je vec poraz.
    (Hildoom, 20. mart 2020 10:56)

    Kako su usli u plejof kada po pravilima lige ekipa koja se ne pojavi na nekoj utakmici automatski gubi pravo nastupa u sledecoj rundi takmicenja, tj u plejofu ?! Ovaj predlog o ponistavanju lige je izgovorio igrac ekipe koja se nije plasirala u plejof !
    (antiDebil, 20. mart 2020 11:23)

    # Link komentara

  154. Хахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахах
     (Маки, 20. mart 2020 11:22)

    # Link komentara

  155. Svakako da je sada sport u nekom trećem planu, ali ako se već priča... Neka se dogovore s fudbalerima, da li da se i fudbalska onda poništi...
     (Dragon, 20. mart 2020 11:22)

    # Link komentara

  156. Kao zvezdas mogu da kazem da je najpostenije da se odigra fajnal four kada se steknu uslovi,pa makar se igrala utakmica za utakmicom svaki dan i to bi se zavrsilo za 7 dana. Ako cemo posteno.
     (NBGD, 20. mart 2020 11:21)

    # Link komentara

  157. @ maus... Mozgu... Do kraja eurolige je ostalo prilicno utakmica da se odigra, u nba jos vise, a u aba ligi formalno jos jedno kolo i zna se da je Partizan prvi.
     (Suncev zrak, 20. mart 2020 11:21)

    # Link komentara

  158. Lažeš LeBranko, lažeš... nema poništavanja!
     (Šarenac, šut je kvarljiva kategorija, 20. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  159. Kup je.. Nas
    (Milos, 20. mart 2020 11:17)

    # Link komentara

  160. A on je kao veliki pravoslavac!Hahaha koja licemerna izjava!
    (gogibreee, 20. mart 2020 11:16)

    # Link komentara

  161. Ja ne znam samo sta njemu sve ovo treba ,bio je sjajan odbranbeni igrac ,cutao veliki radnik na terenu .U poslednjih godinu dana stalno nek izjave daje mesa se i tako dalje .Razumem kapiten je zvezde pitaju ga za misljenje al zar jednostavno ne moze da kaze vredno treniramo gledamo svoja posla i tako dalje .
    (Danilo, 20. mart 2020 11:15)

    # Link komentara

  162. Moze, ponistite ABA ligu ali i Ling Long ligu takodje
    (Trisa, 20. mart 2020 11:13)

    # Link komentara

  163. Najpoštenije bi bilo da gazda vrati grb i da reimenuje ovo što se sada zove FMP u Radnički.
     (Darko, 20. mart 2020 11:13)

    # Link komentara

  164. Dobro je rekao, al da vazi i za fudbal.
     (salerno, 20. mart 2020 11:13)

    # Link komentara

  165. a da svi vrate novac koji su dobili ugovorima?
     (rasha, 20. mart 2020 11:12)

    # Link komentara

  166. Šta kaže moralna gromada Beron? Kakav kapiten, takav i klub.
     (Vojvoda Momčilo, 20. mart 2020 11:12)

    # Link komentara

  167. Ajde covece ne blamiraj se vise izjavama! Da smo prvi, ovo sigurno ne bi ti izjavio.. Iako ne volim sa sportske strane Partizan,ove godine su bili u svakom segmentu najbolji, i bilo bi nepravedno prema tim igracima da se od jednom sve ponisti i krene od nule. Uostalom, ovo je samo sistem takmicenja, pre plej ofa, pobednik se vrednovao ko je prvi na kraju odigranih meceva. Kao i ranije. Tako da ne pije vodu nikakva teorija.
    (Serdjo Konsisao, 20. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  168. Oksimo... necu da napisem celu rec iako nije uvreda vec strucni izraz
    (Slobodan Zika Jalovina, 20. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  169. Nije, postenjacino!
    (Slobodan Zika Jalovina, 20. mart 2020 11:08)

    # Link komentara

  170. Pa franjevci su navikli na poklonjene titule,zašto ne i ovaj put,još malo pa će jugoslaveni imati više poklonjenih nego regularno osvojenih titula.
     (Zox, 20. mart 2020 11:07)

    # Link komentara

  171. Ovaj kapiten je kapitalno genijalan ! Kakva genijalna ideja , ovo je dugo razmisljao sigurno !
     (milos, 20. mart 2020 11:07)

    # Link komentara

  172. Lazicu kako te nije sramota
     (milos, 20. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  173. Pošto je izvesno da bi nastavak bio tek kad sve prođe, što znači da bi i navijači bili u hali, sad bi da ponište ne bi li izbegli Moraču.
    Dok su mislili da će nastavak biti bez publike, hteli su da reše "na trenu", kao da ova tabela nije rezultat igara na terenu, doduše i ne dolaska na teren.
    (pan, 20. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  174. Može,ali po istom principu da se poništi sezona i u srpskom fudbalu.
    (Saša NS, 20. mart 2020 11:03)

    # Link komentara

  175. Janpostenije je da se ti iskljucis iz sporta...
    (sova, 20. mart 2020 11:02)

    # Link komentara

  176. A da li misli da ce EL da ponisti sezonu?
    (323, 20. mart 2020 11:01)

    # Link komentara

  177. Može ajmo da poništimo sezonu... a Partizan u EL... kao najbolji tim... dogovoreno...
    e sramoto ima li te... Pa ovi se za slamke hvataju... najpoštenije i po pravilima bi bilo da jedan tim nema 2:0 na početku sezone...
     (Srđa Zlopogleđa, 20. mart 2020 11:01)

    # Link komentara

  178. Napisao je juce neki Mile da ce nacionalne lige proglasiti prvoplasirane ekipe sampionima a da se ABA liga ponistava.
    Na kraju krajeva jedinu korist od odigravanja ili zavrsavanja ABA lige bi imala Buducnost jer ima najmanje stranaca, Amerikanci Partizana i Zvezde su otisli i ko zna hoce li se i kakvi vratiti ...
    Siguran sam da Zvezda, Buducnost, Mornar ili OlimpijaCedevita nikada nece pristati da proglase Partizan sampionom tako da ova prica Lazica ima logiku !!!
    (Marko PFC, 20. mart 2020 11:01)

    # Link komentara

  179. Vazi, najposteniji. Ako ceo svet nadje nacin da proglasi pobednike, kod nas cemo kako ti i tvoj gazda kazete.
     (Mister Y, 20. mart 2020 11:00)

    # Link komentara

  180. Kako bilo koji klub moze da ocekuje titulu u takmicenju koje je privatno i gde su klubovi vlasnici?!

    Jel moze samo to neko da odgovori...

    Znaci treba da se izadje tamo i glasai sada neko misli da je moguce da 7 od 12 klubova kaze, da ovaj klub treba da bude sampion eto tako.

    Na hrvatski ili slovenacki klubovi recimo glasaju da sampion bude neko iz Srbije?! Ili Buducnost i Mornar da klasaju...

    Koja je logika uopste ako moze neko da objasni, da znamo i teoretski kom scenariju moze da se nada neko ko hoce titulu za zelenim stolom...

    Vrlo je jednostavno, isto kao sto nece ACB liga, Evroliga, NBA liga... imati svog sampiona van terena, tako nece ni ABA liga.
    (GM, 20. mart 2020 11:00)

    # Link komentara

  181. Partizan je prvi kako god da okrenes, tesko da bi budcnost pobedila 2 a partizan izbubio 2 posto je samo jedno kolo ostalo. A da li je zvizda obezbedila i to trece mesto koje legenda spominje, znam da igraju sa fmp ili kako se zove taj njihov b tim i da je samo u teoriji moguce da izgube, ali sansa za gubitak trrceg mesta postoji li? Nzm sad kos razliku napamet. A jis nije ni reseno da li zvizda moze u play off posto se nije pojavila na jednoj utakmici, tako da ova prica legende ne pije vodu. Da si realan rekao bi da ne zasluzujete ni sansu da se borite za titulu, a kamoli da osporis neciji uspeh. Legenda kluba branko hahaha
     (da, 20. mart 2020 10:59)

    # Link komentara

  182. Moram da razumem...kako da razumem? Ja ti verujem a i tvoji navijaci da bi isto mislio da ste prvi na tabeli? Tvoji navijaci bi te rastrgli da si to izjavio a prvi ste na tabeli. Ali ja ti verujem..haha..
    (12345, 20. mart 2020 10:58)

    # Link komentara

  183. Lepo je rekao da bi to isto rekao i da su treci, nisu svi neposteni kao ovi iz JSD-a
    (Webb, 20. mart 2020 10:41)

    Evo ja kao Grobar se slažem sa ovim kasapinom ali predlažem da poništimo i fudbalsko prvenstvo.
     (reciprocitet, 20. mart 2020 10:58)

    # Link komentara

  184. A da ste vi prvi,onda bi bilo najpoštenije da onaj ko je prvi na tabeli,bude i prvak. Smešni ste,ako se zaista ne nastavi sezona,mada teško, trenutno stanje na tabeli nek bude i konačno,tako je kako je,viša sila!

    U nekim sportovima ce Zvezda biti prva,u nekim Partizan,i to mu dodje to,vrlo važno, život ide dalje.
     (Veseli, 20. mart 2020 10:57)

    # Link komentara

  185. Dobro...To je tvoje misljenje i imas pravo na njega...ali ako se ostala prvenstva odluce da urade isto sto i Litvanija onda ce svi imati sampiona sem ABA lige...ako se ABA liga proglasi neregularnom nece dati predstavnika u Evroligi...Kakva korist od toga? Najbolje bi bilo da se prvenstvo nastavi ako je moguce a ako nije poslati prvoplasirani tim na tabeli u Evroligu a ostale po plasmanu u Eurokup itd...
    (Sinkegrof, 20. mart 2020 10:57)

    # Link komentara

  186. Nema niceg postenog ni u davanju titule Partizanu ni u ponistavanju prvenstva. Ovo je visa sila... ali zar ne postoji pravilnik lige, tamo valjda pise sta se radi u ovakvoj situaciji, znaci samo pogledas pravilnik i nema potrebe da svako daje svoje glupo misljenje. Ako nema pravilnika, jebem ti takvu ligu.
    (John Terry, 20. mart 2020 10:57)

    # Link komentara

  187. Ne bi isto rekao da su prvi na tabeli.
     (djuro123, 20. mart 2020 10:57)

    # Link komentara

  188. A ti ponisti kad budes bio prvi :)
    (Pero, 20. mart 2020 10:57)

    # Link komentara

  189. Ma nemoj, da ti nije doktor iz Železnika to rekao da kažeš ili si sam smislio?...stvarno, vi nemate blama...
     (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 20. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  190. Pa da, odigrana cela liga osim poslednjeg kola i sad da se ponisti. Da je polusezona, mozda bi i imalo smisla. Ovako je najpostenije cestitati Partizanu titulu. Pozdrav.
     (Keynes, 20. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  191. Što niste poništila 1999???
     (miloš. k, 20. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  192. Po komentarima groblja se vidi koliko se plase da ce se sezona nastaviti
     (cole, 20. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  193. Kaze covek iz kluba koji je jedva usao u Play Of. Ovo moze samo neko ko igra za Zvezdu. Kakvo dno, kakav blam, kakva sramota. Uvek su bili samo Zvezda. A to je vec poraz.
     (Hildoom, 20. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  194. Ali NISI na 1.mestu, mesaru. Tako da te gazdine bajke pricaj po predgradju, tamo ce se bolje primiti.
    (Alex, 20. mart 2020 10:45)

    Ako je on mesar sta je pera bozic?
     (Dzony, 20. mart 2020 10:55)

    # Link komentara

  195. Jedino ispravno rjesenje je da se titula u svim sportovima dodjeli partizanu
    Sampion slovenije u odbojci-kk partizan
    Sampion slovacke u rukometu-kk partizan
     (cole, 20. mart 2020 10:55)

    # Link komentara

  196. Najpostenije je da se igra gad dem plejof lepo. Ne mora sad i bez publike ofc ali da se igra
     (Sabre, 20. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  197. Pa ovo je nesto najgluplje sto sam ikada procitao HAHAHAHAHAHAHAHHA
     (Mateja, 20. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  198. ...pa ako se ponisti sezona hoce li se ponistiti i vasa primanja za tu ponistenu sezonu???
     (nikad nikome izvini, 20. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  199. Pa ti pričaj tu priču kad budeš bio na prvom mestu, ovako....
     (Švws, 20. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  200. Voleo bi on da se poniste i njegove sramotne partije, ali tesko.. Ni njegovi koji su ga do juce smatrali za najvecu legendu kluba ga vise ne sljive.
     (bu, 20. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  201. A preposteni jsd bi kao 1999. ahahah
    (Kakve ljige, 20. mart 2020 10:52)

    # Link komentara

  202. Navijam za CZV ali treba biti fer, KK Partizan Igokea (Igokea Partizan u BiH) je bio najbolji kkub ove sezone u ABA i trebalo bi ih proglasiti prvacima. Kao i Crvenu Zvezdu u fudbalu itd itd...Dakle prvenstva zavrsiti i proglasiti trenutnim plasmanom a eventualno preostale nacionalne kupove zavrsiti kroz neke turnire kad ova kriza prodje i to je to. Sta da se radi, tako je kako je...
     (Dejv, 20. mart 2020 10:51)

    # Link komentara

  203. Auuuu sta covjek saopsti?????
     (Banja Luka, 20. mart 2020 10:50)

    # Link komentara

  204. ahahahahahaahhahahahahhahahahahah
     (sumadinac, 20. mart 2020 10:49)

    # Link komentara

  205. Hahahhahahahag
    (Rts, 20. mart 2020 10:49)

    # Link komentara

  206. Ajde Lazicu ne lupetaj sramotis nas. Nije najpostenije i nemoj da dajes izjave kao oni jer nismo isti. Najpostenije da se sezona nastavi kad god, verovatno ce se otkazati sve preko leta sto se tice reprezentacija tako da nek de igra u avgustu ako treba, sa izmenjenim ekipama posto ocigledno dosta igraca nece ostati.
    (Bice Kalemegdan, 20. mart 2020 10:49)

    # Link komentara

  207. Ahahahahaha!

    Ma šta nam reče. Dobićeš još jednu godinu ugovora zbog ovoga. Mogao bi malo i Fiću da spomene u pozitivnom smislu.
    (Globtroter, 20. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  208. Psihologija generalno kaže da ako neko forsira da je pošten, vrlo vjerovatno nije. Ako kaže da je dobar, iskren ili bilo koji kompliment upućen samom sebi.
    Elem ne slažem se s njegovim mišljenjem o ponistavanju lige. Da su je prekinuli u decembru moglo bi se pričati o tome, ali veći dio je odigran i trenutno stanje na tabeli poprilično realan. Na kraju, ostatak planete planira da proglasi lige regularnim po trenutnom plasmanu ako se korona ne rijesi u dogledno vrijeme. Nije to samo zbog truda, koji je svakako veliki, nego i zbog sponzora.
    (RS, 20. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  209. Pametnica. Bistar je ko gazdin mu dosije
    (Mare, 20. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  210. Slažem se ako to urade i u fudbalu.
     (Dunster, 20. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  211. Rekao bi i da su prvi kaze, ali naravno nisu pa eto moze to da pomene. To je kao da kazes, ja da sam bogat dao bih sve pare u humanitarne svrhe, da sam, ali nazalost nisam. Onda se shvati da je izjava nepotrebna i licemerna.
     (Samo čovek, 20. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  212. Ma stvarno, kako si ti pametan dečkić, evo može ovako, poništi se prvenstvo, stim da Partizan ide u evroligu, a vi u evrokup, može tako?
    (lesapfc, 20. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  213. Najpostenije bi bilo da se takvi kao ti ne bave sportom, a jos manje javno oglasavaju po bilo kom pitanju.
    (Superhik, 20. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  214. Nema tebi leka,taraba je taraba.
     (Тајни детектив Ђидо Мова, 20. mart 2020 10:46)

    # Link komentara

  215. Ali NISI na 1.mestu, mesaru. Tako da te gazdine bajke pricaj po predgradju, tamo ce se bolje primiti.
    (Alex, 20. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  216. Може сине, ал први да иде у Евролигу.
     (NBGD, 20. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  217. Strasno...
     (Nemam reci, 20. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  218. Kme.
    (alek, 20. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  219. Ahahahaahgagagagagagagaghahahahahahahhahagagahagagagagagagaghahahahahaaah

    Ma što to??? Zvezdi dati Aba ligu, Evroligu,Evrokup i Nba
     (Profesor Satrap, 20. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  220. i da sledece sesone opet igrate EL :-) hahahaha
     (aca, 20. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  221. Pravo kaze covek!Ta ti je vala na mestu!
    (KO TO TAMO PEVA?, 20. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  222. Ti kako si odigrao i treba da se poništi
     (boki, 20. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  223. Da da ... sigurno nije zato sto ste treci
    (Licemer, 20. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  224. Najpoštenije je da se reši na terenu. Ako ne može, onda Partizanu dodeliti titulu. Prvi su na tabeli i tačka.
    (Slobodan, 20. mart 2020 10:43)

    # Link komentara

  225. Da je kojim slucajem pravilo lige bilo, igra se samo regularni deo i ko najvise bodova taj osvaja titulu onda bi bilo realno dodeliti titulu mada i u tom slucaju nije do kraja posteno. Okolnosti ovog tipa gde sve staje u play off, jednostavno ne sme se dodeliti titula unapred. Kao sto ni milvoki ne moze dobiti titulu u Nba niti Efes u evroligi. Jednostavno je tako. Sportski pozdrav
    (maus, 20. mart 2020 10:43)

    # Link komentara

  226. E ako rece... Sad kad imaju katastrofa sezonu stvarno je najpostenije da se ponisti... Da su prvi bila bi druga prica... Najpravednije je da se sezona regularno zavrsi kad se steknu uslovi pa kako ko prodje... Nije da Partizan ima zagarantovanu pobedu u playoff-u. Kakvi licemeri
     (Eto tako, 20. mart 2020 10:43)

    # Link komentara

  227. Haha, ti pricas o postenju?
     (Vladimir, 20. mart 2020 10:42)

    # Link komentara

  228. ja stvarno ne vidim problem da se sva takmičenja nastave kad ovo zlo prođe. a to je već u maju.

    za početak igrati bez publike.

    pošto će se sva takmičenja završiti negde krajem juna, početak naredne sezone pomeriti za sredinu novembra a takmičenja za narednu godinu skratiti.

    evo izbacite pley off ABA lige naredne godine, ali da svi znaju to na početku. i ko bude prvi na kraju osvaja. a Evroliga može da se podeli u dve grupe po 10 timova, po prva 4 idu u 1/4 i opet će se uhvatiti ritam. umesto 34 kola, igralo bi se u regularnom 18 kola.

    ovako proglašavati nekog za prvaka ili prekidati je glupost. doduše, dobar deo stranaca se možda neće ni vratiti da igra, ali to je stvar kluba i njegov ličan problem.

    ostaje problem domaće lige. proglasiti Borac iz Čačka za šampiona što se mene tiče, zaslužili su za svoj doprinos našoj košarci.
     (zvezdaš, 20. mart 2020 10:42)

    # Link komentara

  229. aahahahahahaha
     (Where is my sendvic?, 20. mart 2020 10:42)

    # Link komentara

  230. bese ovaj ona legenda zvezde ni kriv ni duzan sto je postao?
     (Baki, 20. mart 2020 10:42)

    # Link komentara

  231. posteno je da se samo nastavi!!!
     (king, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  232. I ja sam za to da se poništi,nema dodeljivanja titule ako se sportski ne osvoji!A što se tiče plasmana u evropska takmičenja,tu bi trebalo uzeti trenutan plasman,Partizan u Euroligu,ostali u Eurokup!
     (Mića, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  233. Lepo je rekao da bi to isto rekao i da su treci, nisu svi neposteni kao ovi iz JSD-a
    (Webb, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  234. Препоштени Лазићу :)

    Сад кад крене препуцавање Цигана и Гробара, ахахаха
    (Nikica, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  235. Ajde postenjacino, ja mislim da je bolje da vam se dodeli licenca na 10 god i budzet od 20 miliona, iako se raspadate i svake godine ste sve gori i gori
    (gagan, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  236. Није Лазо, не постоји ни један разлог за поништавање лиге која је одиграна скоро до краја. Чим се стекну услови, одиграти Ф4 или само финале или ако се не стекну услови дати глодарима титулу....поништавање лиге је није решење...
    (Алекса, 20. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  237. prpaa od morače!
     (gile, 20. mart 2020 10:40)

    # Link komentara

  238. prpaa od morače
     (gile, 20. mart 2020 10:40)

    # Link komentara

  239. hahahahahaha, ovo nam je trebalo u izolaciji... ajmo sad... udrite... konacno nesto da se desi na ovom sajtu..
     (dino menegin, 20. mart 2020 10:40)

    # Link komentara

  240. hahahhahahahahaha
     (Baki, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  241. Hahahahahahhahahahaha, Branko saljivdzija :D
     (drakce, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  242. Mnogo si pameta, da li bi to rekao da zvezda prethodne sezone nije bila prva
     (AS, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  243. Au, sta bih ti sve rekao, nego nece da objave. Sigurno bi isto pricao da ste prvi. Pravi kapiten onakvog doktora postenjacine.
    Molim Vas, objavite. I pored najbolje volje nisam upotrebio psovku niti vredjao nikoga.
     (Ivan Bg, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  244. Ma da evo sigurno bi isto pričao da ste prvi...e moj Laziću
    (DOOM, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  245. Ako ti kazes da je najpostenije onda jeste najpostenije.
    Postenje na prvom mestu pa sve ostalo...
     (dronnnn, 20. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  246. Ma kako si ti meni pametan, rodio...
     (Mladen, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  247. ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
    (Metallica7, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  248. Kakav Licimur....
    (C_Barkley, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  249. Jedno kolo do kraja, a on bi da poništava... Ništa, poništi onda sve sportove i ajmo dalje, kao da godine nije ni bilo.
     (Šruder protiv Šredera, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  250. U svim sportovima ponistiti sezonu. Vrlo logicno.
     (Polidor, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  251. ahahahahaha bez blama...
     (Jovan, 20. mart 2020 10:37)

    # Link komentara

  252. Mudro zbori baja moj
    (Jon Bon Jovi, 20. mart 2020 10:36)

    # Link komentara