1. Moja majka je sa ekipom kolega u karantinu Zaova lečila Jezdimira Stankovića iz Trnjana, obolelog od variole vere. Tri meseca u potpunoj izolaciji sa tri bezbednosna prstena vojske i policije, odvojeni od ostatka sveta. Epidemija je savladana jer se taj virus ne prenosi vazdušnim putem već kapljično, u direktnom kontaktu sa izlučevinama obolelog.
    U slučaju korone, nema efikasne izolacije, prenosi se i vetrom, udisanjem inficiranog vazduha. Može se samo virulentnost smanjiti za vreme nekog perioda (leto) manje pogodnog za njegovo širenje, kada se može proglasiti blaži stepen opasnosti, a posle toga sve opet iz početka. Nije potvrđeno da ovom virusu ne pogoduju letnje temperature, jer još do leta nismo ni stigli. Odakle inače u Australiji?
    Virus neće nestati, niti će opasnost proći sama od sebe. Do 01.04. neće sigurno, mada će se kod nas tako predstaviti zbog izbora. Jedina zaštita je vakcina. Protiv velikih boginja je odmah vakcinisana čitava populacija, a moja porodica i porodice svih radnika koji su lečili jezdu, su odmah dobili serum.
    Bez vakcine korona će se u ovom obimu stalno sezonski ponavljati godinama. Uz vakcinisanje mnogo slabije. Verujem da tvorac virusa ima spremnu vakcinu, samo čeka pogodan trenutak da je plasira na tržištu.
    Jedina uteha je u tome što kod corone nije ni približna stopa smrtnosti kao kod velikih boginja, već više kao kod običnog sezonskog gripa, od koga je na žalost slika bolesti i lečenje daleko teže.
    (SrbEUin, 12. mart 2020 22:34)

    # Link komentara

  2. @Steve U datoj situaciji,nema mesta za "Ozbiljan" i "Neozbiljan" deo komentara.Komentarises ozbiljno i odgovorno ili ne komentarises.Gotovo nikada ne ulazim u polemiku u komentarima.Cinim to u izuzetno bitnim situacijama.Ova je jedna od takvih.U jednoj recenici ranijeg komentara,rekao sam da ljudi koji se nadmudruju na ovoj temi,ne shvataju bit cele,sveobuhvatne,globalne price.Desavanja i vesti koje prestizu jedna drugu,govore da ce tekuca,suspendovana sezona biti prekinuta.Ako neko misli da ce bilo koji dvoranski sport biti priveden regularnom zavrsetku sezone,ocito ne shvata razmere desavanja.To,naravno,vazi i za kosarku.Price o F8. EC su neozbiljne i neutemeljene.Opasnost je prevelika,da bi bilo ko,sa makar malo mozga,preuzeo odgovornost i organizovao tako nesto.Cela sezona ce jednostavno biti ponistena,proglasena,recimo "Nultom",zbog svega sto se desava,gde drzave zatvaraju granice,gde celi klubovi odlaze u karantin i gde se gubici mere u stotinama miliona evra.Bartomeu,naravno,moze uraditi to sto si naveo.Njegova je poslednja.Medjutim,moze se ocekivati da ce ova sezona jednostavno biti "Prenesena" u narednu.Zbog materijalnih gubitaka aktuelnih ucesnika EL, koje sam malocas naveo.Sve u svemu,rekao sam da iznosim nepotpuna saznanja i tada sam se dvoumio oko iznosenja istih.Jednostavno me ispamecuju ljudi koji pisu sta im odgovara,bez provere onoga sto iznose,pa sam i napisao nesto sto ne mogu garantovati stopostotnom sigurnoscu.No,to je tako.Povratka nema.Ziv i zdrav bio.
    (Walldorf, 12. mart 2020 22:32)

    # Link komentara

  3. Randy Marsh, kada se to Zvezda plasirala u EL a da nije bila prva? Kada je ispala od Cibone isla u ABA kao prva iz regularnog dela jer je Cibona odustala. Sta je tu bilo necisto? Da nije mozda Zvezda uticala na finansijske probleme Cibone. Partizan da je bio prvi u regularnom delu on bi te godine isao u EL. Ali, srecom se pojavio Sveti Nolan Smit.
    (Gossa placa Zeljko, 12. mart 2020 15:40)

    Već je opšte poznato da vam je memorija kao kod zlatne ribice. I nije to jedini put bio da ste se umesto nekog utrpali u EL.
    Inače sam si sebi uskočio u usta pitanjem kad se to zvezda plasirala u EL a da nije bila prva i onda u nastavku upravo objasniš da ste otišli umesto Cibone. Drugi put ste se uvukli umesto Igokee. Znači 2 puta.
    (panter pudlica, 12. mart 2020 22:11)

    # Link komentara

  4. @Steve Malo ozbiljnosti u ovakvim okolnostima,molim.Ziv i zdrav bio.
    (Walldorf, 12. mart 2020 20:50)

    Svakako, dobri gospodine.
    Evo sad malo ozbiljnosti!
    Kao prvo, nema nikakve logike da EL MORAJU da cine isti ucesnici kao i prosle sezone zato sto se ista ne popunjava na osnovu plasmana iz domacih liga, vec preko A licenci i pozivnica. Stoga nista ne sprecava Bartolomeua da pozove npr Uniks umesto Zenita, Virtus umesto Valensije ili Partizan umesto cz. A ove iste smesti u EC.
    Dalje, izgleda da ste bolje obavesteni od svih top8 ucesnika EC, s obzirom da se oni cimaju da organizuju F8 ili slicnu zavrsnicu istog. A zasto to rade kada se vec zna da je citava sezona nistavna...? Valjda im dosadno, ko bi ga znao. Ili im niste jos javili?
    Ovaj scenario je oko 75% realan.

    Svako dobro! Zivi i zdravi!
    (Steve, 12. mart 2020 21:19)

    # Link komentara

  5. NBA je već imala lok-aut. Znaju kako će dalje. Kraća sezona isl...
    Njima takmičarski gledano prekid i poništavanje sezone ništa ne znači. Niko još nije stigao ni blizu titule, tako da niko ni neće biti oštećen. Kod njih je jedini problem novac. TV prava, ulaznice, kladionice, reklame... Tamo klubovi žive od tih prihoda, sklapaju ugovore na bazi procena prihoda i podižu kredite za funkcionisanje...
    Isto važii za teniske masterse IW i MIami. Da li stvarno mislite da ih odlaganje NIŠTA NE KOŠTA? Spozorski ugovori, reklame, TV prava... VRV postoje opcije za višu silu, ali gubici su neminovni i enormni.
    Oni bi prvi igrali, ali ne smeju da rizikuju. Ako se učisnicima nešto desi, plaćaće enormne otštete.

    EL takođe nema nikakvu obavezu da dobije šampiona. Nema prvaka i nikom ništa. Niko tu nije štećen jer je sezona daleko od kraja.

    Štetu mogu imati učesnici EK ili ABE, u vidu gubitka mogućnosti za plasman u EL. To im ionako nije garantovano mesto, i rešava se pomoću pozivnica. Tako da formalno-pravno oštećenih NEMA.

    Znači da bilo kakav kraj smisle, direktne štete nema. Jedina šteta bi bila da neki od učesnika strada. Zato niko neće rizikovati nastavak sezone.

    KO MOŽE NATERATI IGRAČE DA IGRAJU AKO JE SZO PROGLASILA EPIDEMIJU? Da igraju sa maskama? U skafanderima? Imaju valjda oni svoja prava.
    (SrbEUin, 12. mart 2020 21:13)

    # Link komentara

  6. @Steve Malo ozbiljnosti u ovakvim okolnostima,molim.Ziv i zdrav bio.
    (Walldorf, 12. mart 2020 20:50)

    # Link komentara

  7. (Walldorf, 12. mart 2020 20:02)


    Moldere, ti si?
    Jos samo da nam kazes ko je ubio Kenedija i lejdi D.?
    (Steve, 12. mart 2020 20:17)

    # Link komentara

  8. Vidim da se nadmudrivanja,komentari tipa "Sta bi bilo,kad bi bilo" i slicno,nastavljaju.Zato cu pokusati jos jednom,mozda neko bude i shvatio bit cele price.U komentarima se pominju Cibona,Igokea i slicne price LOKALNOG karaktera.Ljudi,da li Vi shvatate da se ovaj scenario odvija na GLOBALNOM nivou?NBA Korporacija je suspendovala ovosezonska desavanja.Tamo ce se takmicenje nastaviti pred punim salama,ili ce sezona biti ponistena.Bez titulara.Slicne stvari se desavaju i u Evropi.EL i EC su suspendovani.Ceo jedan klub je karantinu!!!Jedan Real je odsecen od ostatka Spanije.Desavanja u EC poprimaju somnabulne karakteristike.Neko pominje F8,neko nije obavesten...Jedna totalna poshast.I niko normalan,ni u NBA,ni u EL ne kaze:"Eto,mi smo do svega ovoga bili najuspesniji,pa nas proglasite pobednikom".NIKO.Zasto bi ABA Liga bila izuzetak?Podelicu sa svima jednu,poluzvanicnu informaciju.Nisam mislio da je iznosim preuranjeno,medjutim,posto vidim da je suvise veliki broj ljudi u komentarima kojima je vise stalo do nekakvih titula u EC i ABA Ligi,nego do sveopsteg,globalnog dobra,reci cu toliko koliko znam.Od NBA pa sve nanize,u planu je totalno ponistavanje tekuce sezone.Bez titulara,ako je to moguce shvatiti.Nemam informaciju kako ce se FIBA nadalje ponasati,medjutim,sto se tice lanca:NBA-ECA Group-ABA Liga,nazire se resenje koje sam vec naveo.To ce proizvesti situaciju da ce naredne sezone, EL i EC ciniti isti klubovi koji su nastupali ove sezone.Ovaj scenario je na nekih 80%.Ziveli!
    (Walldorf, 12. mart 2020 20:02)

    # Link komentara

  9. Ti nisi čitao šta je čovek napisao. Koja je faza EC
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr, 12. mart 2020 19:03)

    Evo citaj polako... Top16 faza je z a v r s e n a. Samim uparivanjem npr. Partizana sa Uniksom pocela je t o p 8 faza. Ja ne znam kako covek da vam objasni!
    (Bata, 12. mart 2020 19:43)

    # Link komentara

  10. Momak, ti si kosarku poceo da pratis od juce pa jos nisi pohvatao sistem takmicenja... nije osmina vec cetvrt-finale ili ako ti je lakse top8. al dobro niste nikad dosli dotle, pa ti nije zameriti.
    (Bata, 12. mart 2020 17:44)

    Ti nisi čitao šta je čovek napisao. Koja je faza EC
    (Dr, 12. mart 2020 19:03)

    # Link komentara

  11. Evroliga sledece godine sa istim klubovima zbog neregularnih drzavnih prvenstava bez obzira kako koja proglasila sampionat zavrsenim.
    (Misko, 12. mart 2020 17:59)

    evo ga jos jedan poznavalac kosarke... koliko vas samo ima?? Kakve veze imaju drzavna prvenstva sa Evroligom?
    (Bata, 12. mart 2020 18:10)

    # Link komentara

  12. Evroliga sledece godine sa istim klubovima zbog neregularnih drzavnih prvenstava bez obzira kako koja proglasila sampionat zavrsenim.
    (Misko, 12. mart 2020 17:59)

    # Link komentara

  13. Momak, ti si kosarku poceo da pratis od juce pa jos nisi pohvatao sistem takmicenja... nije osmina vec cetvrt-finale ili ako ti je lakse top8. al dobro niste nikad dosli dotle, pa ti nije zameriti.
    (Bata, 12. mart 2020 17:44) # Link komentara

    Da pratis znao bi da jesmo u starom formatu Evrolige. Znaci ti je ne pratis.
    (nista o nicemu, 12. mart 2020 17:55)

    # Link komentara

  14. Momak ti istoriju ne znaš da bi komentarisao titulu 1946 Ne slušaj onog vašeg malog debelog čovečuljka. Što se tiče košarke nigde vas nije bilo sedam sezona. ABA ne daje prohodnost a EC je tek osmina finala a ti tvoj klub već proglasio pobednikom
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johny, 12. mart 2020 17:05)

    Momak, ti si kosarku poceo da pratis od juce pa jos nisi pohvatao sistem takmicenja... nije osmina vec cetvrt-finale ili ako ti je lakse top8. al dobro niste nikad dosli dotle, pa ti nije zameriti.
    (Bata, 12. mart 2020 17:44)

    # Link komentara

  15. Ал сте се упецали на мој коментар...😂😂😂...легенде...
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 12. mart 2020 17:39)

    # Link komentara

  16. Ti nekom kazes da je klosar? Nesto vas nisam cuo da se iko od vas bunio kad vam je dodeljena titula koju niste osvojili 1946. u fudbalu.

    Sto se ABA tice protiv sam da se Partizanu dodeli titula, jer prvenstvo nije zavrseno.

    Sto se Evrolige tice, ako uopste bude igrana sledece sezone, tu je situacija jasna. Tabele i ABA i Evrokupa mogu da favorizuju samo jedan klub sa ovih prostora.
    (Realista, 12. mart 2020 16:55

    Momak ti istoriju ne znaš da bi komentarisao titulu 1946 Ne slušaj onog vašeg malog debelog čovečuljka. Što se tiče košarke nigde vas nije bilo sedam sezona. ABA ne daje prohodnost a EC je tek osmina finala a ti tvoj klub već proglasio pobednikom
    (johny, 12. mart 2020 17:05)

    # Link komentara

  17. Nerealno je da su pojedini navijači kkp-a toliki klošari i jadnici da bi zaista prihvatili titulu aba lige bez kompletnog plejofa.

    Tolike priče o gospoštini, terenu, čistom sportu kad ono klasični šibicari i prekucači šasija sa auto otpada. Tužno, pretužno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prijatelj nekih prijatelja, 12. mart 2020 14:57)

    Ti nekom kazes da je klosar? Nesto vas nisam cuo da se iko od vas bunio kad vam je dodeljena titula koju niste osvojili 1946. u fudbalu.

    Sto se ABA tice protiv sam da se Partizanu dodeli titula, jer prvenstvo nije zavrseno.

    Sto se Evrolige tice, ako uopste bude igrana sledece sezone, tu je situacija jasna. Tabele i ABA i Evrokupa mogu da favorizuju samo jedan klub sa ovih prostora.
    (Realista, 12. mart 2020 16:55)

    # Link komentara

  18. ABA Liga se ne moze posmatrati van ECA sistema.Sve oduke koje budu donesene na nivou EL i EC,automatski ce biti primenjene i na ABA Ligu.Ovo pisem da bi ljudi shvatili da svako prepucavanje i mudrolije,jednostavno nemaju smisla.Treba sacekati odluke ECA Group,jer ce se klubovi ABA Lige bezpogovorno povinovati tim resenjima.Tek toliko da se zna.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 12. mart 2020 16:42)

    # Link komentara

  19. Realno ABA liga je neregularna od pocetka. Dva kluba imaju istog gazdu. Salju igrace tamo -vamo kako im se cefne. Onda jedan od tih klubova odbije da igra utakmicu i umesto da se iskljuci iz daljeg takmicenja nikom nista. Sadasnji problem sa virusom je nebitan
    (matori 2, 12. mart 2020 16:40)

    # Link komentara

  20. @(detektiv kokni kol, 12. mart 2020 15:40)

    Isto tako, da je Zvezda prva, a Partizan treći na tabeli u trenutku prekida prvenstva, Čović bi se prvi zalagao da se trenutni plasman na tabeli proglasi za konačan i da Zvezda na taj način osvoji ABA ligu ove sezone. Nemojte biti licemeri. Isto kao prethodnih sezona, kada se prednost domaćeg terena u KSL određivala na osnovu plasmana u regularnom toku ABA lige!?!?!? Tada vam je to odgovaralo, pa se prepošteni doktor nije bunio.

    Najpoštenije je svakako da se takmičenje nastavi kada bude bezbedno za sve učesnike (igrače, stručni štab, službena lica, navijače i sl.). Ali, ukoliko ovakva situacija potraje duže vreme i ne bude bilo vremena da se takmičenje nastavi, jedino logično rešenje je da se plasman na kraju ove sezone proglasi na osnovu trenutnog stanja na tabeli, a tu je Partizan prvi.

    A najbolji su ovi dečiji predlozi, da se cela sezona poništi kao da se nije ni igralo i da se gleda plasman iz prošle sezone!?!?! Da li to znači da će se vratiti sva uložena sredstva koja su svi klubovi (a među njima i Zvezda i Partizan) imali u toku ove sezone? Naravno da se nikome ništa neće vratiti.
    (Satriani, 12. mart 2020 16:24)

    # Link komentara

  21. Sezona u skijanju je prekinuta iako je održano oko 80% takmičenja.

    Naravno, proglasilu su pobednike na osnovu trenutnih tabela.

    I niko se ne buni.

    Jedino navijači Zvezde vide neki nemoral u tome (a naravno da su zaboravili kako su se oni dna puta plasirali u EL, iako nisu bili prvi ni po jednom kriterijumu).

    Ništa gore od...
    (Randy Marsh, 12. mart 2020 15:11)

    Deko ne mešaj skijanje i ligaške sportove. Skijanje može da se odloži i zbog tople zime kao što se mnogo teka odlaže, može trka zbog nevremena. I nema odlaganja jer nema slobodnih termina. Igokea nije mogla da ispuni uslove EL jer nema dvoranu od min 5 hiljada mesta i nema aerodrom koji po propozicijama mora da bude udaljen max 200 km od mesta odigravanja utakmice niti BL ima avio konekciju sa značajnim gradovima Evrope. Na primer Madrid, Barcelona, Atina, Moskva, Istambul. Cibona je odustala iz finansijskih razloga
    (johny, 12. mart 2020 16:05)

    # Link komentara

  22. Drugi put je Cibona bila na ivici opstanka, raspustili je celu ekipu i nisu se oporavili do dana današnjeg. Inače je Zvezda tada bila prva nakon regularnog dela pre F4 u Bg-u.

    Ne vidim paralelu između tih slučajeva i ovoga danas. Želite titulu na silu bez plejofa prekrajnjem pravila. Da li bi isto pričali i da je Zvezda prva a vi treći? Ne bih baš rekao.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (detektiv kokni kol, 12. mart 2020 15:40)

    A ne smeta ti sto je tad zbog vise sile (odustajanja cibone) isao prvi iz ligaskog dela?
    I drugo ko je rekao da Partizan ne zeli playoff, Ostoja je trazio da se odlozi dok se ne steknu mogucnosti. a ako to nije moguce onda treba doneti odluku o prvaku po nekom kriterijumu, a ja te pitam kojem?
    Pitam se kako bi vi pricali da je zvezda prva, a Partizan treci...
    (Bata, 12. mart 2020 16:02)

    # Link komentara

  23. Najbolje bi bilo da se organizuje final4 i da partizan bude domacin. Neka podeli karte ucesnicima kako on zeli.
    (Gorki, 12. mart 2020 15:56)

    # Link komentara

  24. Sezona u skijanju je prekinuta iako je održano oko 80% takmičenja.

    Naravno, proglasilu su pobednike na osnovu trenutnih tabela.
    I niko se ne buni.
    Jedino navijači Zvezde vide neki nemoral u tome (a naravno da su zaboravili kako su se oni dna puta plasirali u EL, iako nisu bili prvi ni po jednom kriterijumu).
    Ništa gore od...
    (Randy Marsh, 12. mart 2020 15:11)

    Ima li plej ofa u skijanju? Pitam za druga...
    Dovidjenja i prijatno!
    (Kninska kobra, 12. mart 2020 15:54)

    # Link komentara

  25. Ako se prekine sezona i Partizan proglasi za pobednika pitanje je koja ekipa sa 4 mesta ide u Evro kup da li Mornar ili Cedevita znaci da redosled nije regularan
    (Pivot, 12. mart 2020 15:51)

    # Link komentara

  26. @Randy

    Zvezda je prvi put igrala EL jer Igokeu bukvalno nisu hteli. Đordi jedva prihvata jedan klub iz Beograda, a evo sve mu treba Real i Barselona kod Ronhila u Laktašima.

    Drugi put je Cibona bila na ivici opstanka, raspustili je celu ekipu i nisu se oporavili do dana današnjeg. Inače je Zvezda tada bila prva nakon regularnog dela pre F4 u Bg-u.

    Ne vidim paralelu između tih slučajeva i ovoga danas. Želite titulu na silu bez plejofa prekrajnjem pravila. Da li bi isto pričali i da je Zvezda prva a vi treći? Ne bih baš rekao.
    (detektiv kokni kol, 12. mart 2020 15:40)

    # Link komentara

  27. Randy Marsh, kada se to Zvezda plasirala u EL a da nije bila prva? Kada je ispala od Cibone isla u ABA kao prva iz regularnog dela jer je Cibona odustala. Sta je tu bilo necisto? Da nije mozda Zvezda uticala na finansijske probleme Cibone. Partizan da je bio prvi u regularnom delu on bi te godine isao u EL. Ali, srecom se pojavio Sveti Nolan Smit.
    (Gossa placa Zeljko, 12. mart 2020 15:40)

    # Link komentara

  28. Sezona u skijanju je prekinuta iako je održano oko 80% takmičenja.

    Naravno, proglasilu su pobednike na osnovu trenutnih tabela.

    I niko se ne buni.

    Jedino navijači Zvezde vide neki nemoral u tome (a naravno da su zaboravili kako su se oni dna puta plasirali u EL, iako nisu bili prvi ni po jednom kriterijumu).

    Ništa gore od...
    (Randy Marsh, 12. mart 2020 15:11)

    # Link komentara

  29. Nerealno je da su pojedini navijači kkp-a toliki klošari i jadnici da bi zaista prihvatili titulu aba lige bez kompletnog plejofa.

    Tolike priče o gospoštini, terenu, čistom sportu kad ono klasični šibicari i prekucači šasija sa auto otpada. Tužno, pretužno.
    (prijatelj nekih prijatelja, 12. mart 2020 14:57)

    # Link komentara

  30. Da li neko razmišlja o sportskim dogođajima u kojima se takmiče deca?
    (Milan, 12. mart 2020 14:54)

    # Link komentara

  31. Isti učesnici Evrolige kao i ove godine.
    (ranac, 12. mart 2020 14:48)

    # Link komentara

  32. Vrlo verovatno da ce biti organizovan F4
    (Pivot, 12. mart 2020 14:01)
    A ko ce igrati na F4? Partizan, Buducnost, Zvezda, Mornar i Cedevita?
    (sone, 12. mart 2020 14:38)

    # Link komentara

  33. Sreca pa se zna ko je prvi i pre poslednjeg kola. Bice lako za registraciju takmicenja.
    (Realno, 12. mart 2020 14:36)

    # Link komentara

  34. Ovaj virus udara izgleda najvise u glavu. Ne odigrati poslednje kolo, pa makar i pred praznim tribinama je ludost. Cini mi se da je ovde nesto drugo u pitanju.....
    (Dragan, 12. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  35. Ako se razmišlja da se OI pomere za sledeću godinu čemu frka da se odlože utakmice ABA. Nema prvaka i to je to
    (johny, 12. mart 2020 14:33)

    # Link komentara

  36. Bravo! Najzad razumna odluka.
    (Grr, 12. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  37. Ne znam kakav je status ABA lige, recimo engleska Premier fudbalska liga ce ponistiti celu sezonu ako se ne odigra do kraja.
    (chupavi, 12. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  38. Ko ce biti prvak je manje vazne u odnosu na globalnu zdravstvenu situaciju. Koja je prva i najbitnija tema trenutno. A ako cete bas i o proglasenju pobednika, NBA ima pravilo a ono glasi, ako se sezone prekine do 1. aprila iz razloga koji opravdavaju prekid takmicenja, pobednik je ekipa sa najboljim skorom u ligi do trenutka obustave takmicenja. U tom slucaju su to LAL. Posto Euroleague prepisuje od NBA, logican sled dogadjaja bi bio da Efes i Partizan budu sampioni. A opet ABA koja je pod ULEB-om, u tom slucaju mora da postupi isto i bez odigravanja poslednje utakmice. Ako nema publike sto je potpuno opravdana mera, krajnje posten potez bi bio i okoncanje takmicenja po ovom scenariju.
    (Lukina mama dama, 12. mart 2020 14:30)

    # Link komentara

  39. Цео свет полудео.
    (Члан градског већа задужен за Др Мр, 12. mart 2020 14:27)

    # Link komentara

  40. Ništa od Evrolige i sledeće godine.:)
    (zvezda=srbija, 12. mart 2020 13:56)

    Samo nas gledaj.
    (partizan=prava srbija, 12. mart 2020 14:24)

    # Link komentara

  41. Коме сад иде титула?
    (ДЕЛИЈА??, 12. mart 2020 13:32)

    Pogledaj tabelu.
    (Darko, 12. mart 2020 14:23)

    # Link komentara

  42. @ДЕЛИЈА Vama ne sigurno.
    (lul, 12. mart 2020 14:20)

    # Link komentara

  43. Mogli su jos poslednje kolo odigrati bez publike, pa posle bi videli sta dalje i kome dati titulu ako se ne smiri situacuja. Mada je i ovako jasno ko je prvi.
    (gspot, 12. mart 2020 14:16)

    # Link komentara

  44. Mogli ste to jedno kolo da odigrate pred praznim tribinama, pa da suspendujete plejof, kasnije ako treba umesto plejofa organizovati fajnal for.
    (jj, 12. mart 2020 14:13)

    # Link komentara

  45. Zbog smejurije od virusa,prekinuti takmicenje?
    (jovo, 12. mart 2020 14:07)

    # Link komentara

  46. Opaaaaa, sta je? Nema igranja pred praznim tribinama (za sad) i kako vi kazete "jednakih uslova za sve"? Sacekacemo mi da se situacija razbistri pa cemo onda da se krljamo na terenu. A ako se nekim slucajem playoff otkaze potpuno, nemojte mnogo da se nervirate, Partizan ce biti sampion. :D
    (qq, 12. mart 2020 14:07)

    # Link komentara

  47. Opšta paranoja oko ovog virusa.
    (roi, 12. mart 2020 14:06)

    # Link komentara

  48. ls,le, nba...kladionice u panici
    zagrizeni ce igrati alalija ili mamelodija iz 1 u 1
    (deda, 12. mart 2020 14:03)

    # Link komentara

  49. Vrlo verovatno da ce biti organizovan F4
    (Pivot, 12. mart 2020 14:01)

    # Link komentara

  50. da se proglasi kraj lige i zauzmu mesta u skladu sa pozicijom na tabeli.
    (zoki, 12. mart 2020 13:57)

    # Link komentara

  51. Ništa od Evrolige i sledeće godine.:)
    (zvezda=srbija, 12. mart 2020 13:56)

    # Link komentara

  52. Kako je krenulo ova sezona se nece ni racunati u sportu, ima samo da resetuju i sledece sezone sve isto ispocetka.
    (bvb, 12. mart 2020 13:52)

    # Link komentara

  53. Glupost. Ostalo je je jedno kolo, mogli ste da ga odigrate i onda da suspendujete plejof.
    (Lynx, 12. mart 2020 13:48)

    # Link komentara

  54. Bilo je i za očekivati, nema smisla da se igra pred praznim tribinama
    (Kole, 12. mart 2020 13:44)

    # Link komentara

  55. Realan odgovoran potez...kad prodje njegovo, odigrajte do kraja i to je to...ili jednostavno, ove sezone nema pobednika...o EL - kad stignete
    (eto, 12. mart 2020 13:41)

    # Link komentara

  56. Bar da više ne čitam prepucavanja navijača blizanaca čiji je duži.Mir i tišina neko vreme.
    (Kuršmit, 12. mart 2020 13:41)

    # Link komentara

  57. Pa najlogicniji potez. Zdravlje ipak nema cenu.
    (Toto-ko-tunjo, 12. mart 2020 13:38)

    # Link komentara

  58. Pametna odluka i ABA lige i evrolige, igrati bez publike plej-of meceve je katastrofa.
    (Blue moon 2008, 12. mart 2020 13:37)

    # Link komentara

  59. Kakav poraz za sport.
    (stefan, 12. mart 2020 13:36)

    # Link komentara

  60. Коме сад иде титула?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 12. mart 2020 13:32)

    # Link komentara

  61. Steta, da se odigralo poslednje kolo, mogla je titula pasti dekretom.
    Tako blizu a tako daleko, nekim starim vremenima...
    (Darth Plagueis, 12. mart 2020 13:29)

    # Link komentara