1. @ neutralni felsh

    Vidiš kako se vi "stručnjaci" brzo iznervirate kad vam čovek ukaže na totalno neznanje i nepoznavanje činjenica. I na sve ovo što si napisao mogu da ti ispišem celu stranu ali nemam nameru. A to ko koga gnjavi govori opet činjenica da si ti već dva moja napisana komentara komentarisao a kad sam ja tebi odgovorio kažeš da te ne gnjavim. E, moj derane...znaš ti dobro. ;-)
    (Djordje NS, 26. februar 2020 22:18)

    # Link komentara

  2. Da znate pratili bi i malo svetske portale i to šta se uveliko komentariše i šta se najviše zamera Messiju i uz komentare da nikada ne može biti najbolji fudbaler svih vremena bez nekog velikog uspeha sa reprezentacijom, koji Ronaldo ima sa mnogo slabijom reprezentacijom, i to što je celu svoju karijeru proveo u Barseloni i svetskoj javnosti nikad nije pokazao kakvi su mu kapaciteti da se dokaže u nekom drugom okruženju. A to što tebi ne treba da se dokazuje je vrlo relevantna činjenica koja samo dokazuje nadmenost ljudi koji ništa ne znaju a vole da se prave pametni.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 20:19)


    portal majstore, gledaj fudbal i pusti me molim te. koji normalan trener i igrac i strucnjak zamera mesiju sto nije menjao klubove, dokazujuci se u drugom okruzenju? cemu onda evro kupovi ako ne zbog menjanja okruzenja klubovima, tzv. diverzifikacija igre. veceras siti fakticki igra spansku ligu na LS. mesi treba da predje u italiju da bi igrao protiv napolija ili juvea ili rome? mislis da mesi treba da ide u siti ili psg kao sto je roni u tada mnogo jak united ili sada mnogo jaki juventus. sto nije presao u romu? zasto bi mesi trcao da menja klub jeste li vi po svetskim portalima normalni?
    meni ne mora da se dokazuje nesto sto smatram irelevantnim. tebi ako mora, to je tvoje pravo bas me briga. ali ne gnjavi kao sto ja ne gnjavim tebe.
     (neutralni felsh, 26. februar 2020 21:35)

    # Link komentara

  3. mesi sve od starta ima u barsi, zasto bi to menjao? da se dokaze? kome? tebi i meni? meni ne treba.
    (neutralni felsh, 26. februar 2020 10:46)

    Pa to i dokazuje koliko se razumeš u fudbal a želiš da ga komentarišeš i hoćeš da praviš komparaciju dva igrača. Isto valji i za večinu ovde klinaca koji komentarišu puni sebe misleći da nešto znaju. Da znate pratili bi i malo svetske portale i to šta se uveliko komentariše i šta se najviše zamera Messiju i uz komentare da nikada ne može biti najbolji fudbaler svih vremena bez nekog velikog uspeha sa reprezentacijom, koji Ronaldo ima sa mnogo slabijom reprezentacijom, i to što je celu svoju karijeru proveo u Barseloni i svetskoj javnosti nikad nije pokazao kakvi su mu kapaciteti da se dokaže u nekom drugom okruženju. A to što tebi ne treba da se dokazuje je vrlo relevantna činjenica koja samo dokazuje nadmenost ljudi koji ništa ne znaju a vole da se prave pametni.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 20:19)

    # Link komentara

  4. NAPOLI ODLICNA EKIPA.
    JOS NISTA NIJE GOTOVO.
    I DALJE SANSE 60/40 ZA BARCU.
    (DRAGAN, 26. februar 2020 14:22)

    # Link komentara

  5. 2. deo

    9 igrača Barse su u proseku bili na polovini Napolija, dok su svih 11 Napolija u proseku bili na svojoj polovini (Opta).
    Igrači koji su dali gol u gostima za Barsu u nokaut fazi LŠ od Nejmara protiv Bajerna 2015:
    2016 Arsenal 0-2, Mesi 2
    2018 Čelsi 1-1, Mesi
    2019 Man. Junajted 0-1, autogol L. Šoa
    2020 Napoli 1-1, Grizman
    Ekipe sa najviše datih golova u KEŠ+LŠ:
    971 Real (2.22 gola po meču)
    708 Bajern (2.03)
    630 BARSA (1.99)
    506 Man. Junajted (1.81)
    Ekipe sa najviše primljenih golova u KEŠ+LŠ:
    476 Real (1.09 gola po meču)
    347 Bajern (1)
    320 Anderleht (1.6)
    303 BARSA (0.96)
    Barsa je prošla u 27 od 33 Evropskih dvomeča nakon remija u gostima (9 od zadnjih 9).
    Barsa je prošla u 3 od 5 dvomeča LŠ nakon 1-1 u gostima u 1. meču: 2-3 CSKA 1992, 1-2 Juventus 2003, 5-2 O. Lion 2009, 4-0 Štutgart 2010, 3-0 Čelsi 2018.
    Šanse za prolazak dalje: Barsa 73%-27% Napoli.
    Buskets je igrač meča po UCL. Najbolje ocenjeni igrači (WhoScored, SofaScore, FotMob):
    Mertens 7.8*, 7.5, 7.8 (23.1 od 30)
    Semedo 7.3, 7.6*, 7.8* (22.7)
    Grizman 7.1, 7.3, 7.5 (21.9)
    Mesi 7.5, 7.3, 6.6 (21.4)
    * igrač meča
    Učinak Mesija: 3 šuta (1 u okvir, 1 blokiran, 1 van okvira), 5.4% poseda, 90 dodira, 51/63 (81%) pasovi, 2 ključna pasa, 1 stvorena velika šansa, 7/10 (70%) driblinzi, 7/19 (36.8%) dueli za 90'.

    Pozdrav.
    (facts, 26. februar 2020 13:28)

    # Link komentara

  6. (Djordje NS, 26. februar 2020 10:59)
    verovatno je to slucaj (da se ne razumes u fudbal)
    ako pogledas malo odbrambene i vezne igrace argentine a ne samo napad, postace ti jasno zasto ne mogu nista da osvoje, kao i zasto je portugal osvojio euro (trener je jos jedan razlog)
    sto se tvog prvog komentara tice, kad kazem "sve si pogresno rekao" mislim to u bukvalnom smislu, citao sam recenicu po recenicu i sve je pogresno, na primer to kako je ronaldo bio najbolji u 4 lige - portugal se ne racuna jer je to kao kad bi rekao da se mbape dokazao u monaku (nema na cemu za podsetnik), u mancesteru je bio najbolji, dok su mu u realu i juventusu ugadjali (i ugadjaju mu) ne bi li bio najbolji, tj bolji od mesija, sto je mnogo bitnije za njegov ego (ono sto nesigurni ljudi poput tebe zovi "pobednicki mentalitet")
    (heh, 26. februar 2020 12:48)

    # Link komentara

  7. Napoli 1-1 Barselona, 1. deo

    Prvi zvanični meč između Barse i Napolija.
    Barsa u KEŠ+LŠ (od 1959.): 187W-73D-57L, 5 titula, 630 datih i 303 primljenih golova na 317 mečeva.
    Napoli u KEŠ+LŠ: 22-15-14, 79 datih i 62 primljena gola na 51 meču.
    Barsa protiv timova iz Italije u KEŠ+LŠ: 23-16-9, 80 datih i 52 primljena gola na 48 mečeva.
    Golovi: Grizman i D. Mertens. Asist: N. Semedo i P. Zielinski.
    Ekipe sa najviše mečeva u KEŠ+LŠ:
    437 Real
    348 Bajern
    317 BARSA
    279 Man. Junajted
    Timovi sa najviše remija u KEŠ+LŠ:
    76 Real
    73 BARSA
    72 Bajern
    69 Juventus
    Igrači sa najviše mečeva u LŠ (bez kvalif.):
    177 Kasiljas
    168 K. Ronaldo
    151 Ćavi
    142 Raul
    141 MESI i Gigs
    K. Setien je 18. trener Barse u KEŠ+LŠ. On je 10. najstariji trener koji je debitovao u LŠ. Najstariji je bio R. Gutals.
    Najbolji strelci u ovoj LŠ:
    11 Levandovski
    10 Holand
    6 MERTENS, Kejn i Gnabri
    Mertens je najbolji strelac Napolija u KEŠ+LŠ (16+1 u kvalif.).
    REKORD! Najbolji strelci u istoriji Napolija:
    121 MERTENS i M. Hamšik
    115 Maradona
    107 A. Salustro
    104 Kavani
    Grizmanov 14. gol na 35 mečeva (22W-7D-6L) za Barsu.
    (facts, 26. februar 2020 12:47)

    # Link komentara

  8. Sad mi je jasno zašto zadnjih nekoliko godina ne gledam tekme Barce ( osim el klasika ).To dodavanje do besvijesti je takav smor...
    (maximilian, 26. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  9. Napoli lukavo igrao bunker.
     (Sandzak, 26. februar 2020 12:12)

    # Link komentara

  10. Golovi i asistencije od kolovoza 2017 god:
    Messi: 88 - 37 = 125
    Salah: 69 - 24 = 93
    Immobile: 71 - 21 = 92
    Lewandowski: 76 -12 = 88
    Ronaldo: 68 - 15 = 83

    Dakle, po statistici Ronaldo je značajno lošiji i od Salaha i Immobilea a sa Messijem se ne može niti uspoređivati. Ronalda sa Messijem uspoređuju samo zato što igraju u isto vrijeme jer se njihov nogomet ne može nikako uspoređivati. Ronaldo spada među najveće napadače u povijesti a Messi je bez konkurencije najbolji nogometaš u povijesti.
    (Luka, 26. februar 2020 11:39)

    # Link komentara

  11. Ronaldo 2 klase za Mesija u svakom smislu
     (bojaaan, 26. februar 2020 11:26)

    # Link komentara

  12. (Djordje NS, 26. februar 2020 00:41)
    sve si pogresno rekao, iskreno sam pomislio da si bio sarkastican kad si napisao da je argentina velesila, ali si cak i to pogresio i bio ozbiljan :D
    (??, 26. februar 2020 01:17)

    Sve sam pogrešno rekao? Ajde molim te navedi mi šta sam rekao a da nije činjenica? A ovaj tvoj komentar za Argentinu ne bih komentarisao jer šta god bih ti rekao mislim da bi se uvredio. Ako Argentina u fudbalu nije velesila pored Brazila, Francuske i Nemačke onda se ja ne razumem u fudbal i sve ove godine unazad sam verovatno pratio neki drugi sport a mislio da gledam fudbal.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 10:59)

    # Link komentara

  13. Kad bi Ronaldu izbacili golove, on ne bi mogao u nijednom klubu da igra, prosto je nesposoban da kreira napad, pregled igre ne postoji, klasican napadac i nista vise
     (Bob, 26. februar 2020 10:57)

    # Link komentara

  14. @ (., 26. februar 2020 01:28)

    Pažljivo sam pročitao ceo tvoj komentar i mogu ti reći da toliko gluposti na jednom mestu nisam odavno pročitao. Na stranu što sam fan Cristiana Ronalda (kao i ti Messija) ali koliko god se trudio da budem maksimalno objektivan moram ti reći da se ne slažem ni sa jednom tvojom rečenicom i konstatacijom iako si napisao pola strane.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 10:50)

    # Link komentara

  15. Upravu si sto posto, Mesi i Ronaldno ne idu u isti kos Ronaldno osvaja trofeje sa tri velika razlicita kluba i reprezentacijom cini i boljom i jacim svaki tim, pravi razliku a Mesi zna da nigde drugde ne bi bio to sto je u Barsi
    (pa jeste, 26. februar 2020 08:37)


    mesi ima 4 finala sa argentinom, tri kope amerika i jedno svetsko i tamo je najbolji strelac a cini mi se i asistent (za ovo drugo nisam siguran, proveri) u ikada. to nije malo, a za nesto vise (trofeji) treba im stabilnost u savezu i struci, a to argentina nema vec 2 decenije. pre mesija, oni cesto nisu prolazili grupu i pored jace generacije igraca. batistuta krespo ortega rikelme veron aimar zaneti pozadi simeone poketinjo ayala samuel su jaci skup od ove mesijeve argentine, koja ima dobar napad ali skripi veza i odbrana, tamo nedostaju top plejeri, lose uradjena smena generacija ili se tako potrefilo, nebitno sad, bitno je da vec dugo lice na veliku glavu (nalad) i zakrzljalo telo.
    bitno je da se dokazao i u reprezentaciji. koji je ronaldov uticaj na finale na euru, u dosta stabilnijoj reprezentaciji od argentinske, koja je cesto vrlo nezgodna i pred njima nema mnogo favorita, cesto su se i pre ronalda motali po polufinalima i finalima, i sa njim i bez njega - jer imaju stabilnost. argentina kad je najjaca na papiru bila, oni ispadali jos u grupi ili 16-tini finala.
    u principu trofeje osvaja kvalitet ali i stabilnost, uz mali faktor srece. jedan brazil se 2014. raspao jer to nije imao, svi su umeli da potonu, cak i nemci ponekad.
    ronaldo je menjao klubove jer mu je tako odgovaralo. sto nije ostao u sportingu? top igraci traze top uslove a to imaju samo u top klubovima i top ekipama. presao je u tadasnjeg vladara lige united, a otisao je kad je video da pored fergusona i ekipe ne moze da bude bas ono sto je hteo. a i znalo se da stari uskoro odlazi u penziju a uprava najavljuje par godina nesto manjih ambicija u vreme tranzicije. otisao je kod pereza u real, uz brda i doline i obecanje da ce da bude glavni. top igraci ne dolaze kao transferi nego kao projekti, i oni traze to isto. kad je osetio da mu perez u realu polako zatvara kapiju, otisao je u vec deceniju dominantni i uvek stabilni juve, koji ima i hoce sve ono sto njemu treba.
    mesi sve od starta ima u barsi, zasto bi to menjao? da se dokaze? kome? tebi i meni? meni ne treba.
     (neutralni felsh, 26. februar 2020 10:46)

    # Link komentara

  16. (Roni, 26. februar 2020 09:38

    Moram priznat vadis im krv na slamcicu , oduvao si ih.
    (Dario, 26. februar 2020 10:07)

    # Link komentara

  17. Najbolii dirbler, asistent, plej ( 4 puta izabran za najboljeg sto ni jednom veznjaku nije poslo za rukom), najbolji izvodjac slobodnih udaraca i pored svega toga, stigne da bude i najbolji strelac, cak 6 zlatnih kopacki i najbolji prosek golova ima. Dakle ovakav igrac nikad nije postojao da u svim nabrojanim segmentima bude na vrhu, prkosi zakonima zdravog razuma
    . I onda porede jednog igraca s njim koji je osvajao LS tako sto ukinu pravilo ofsajda i sviraju penale na svaki jaci udar vetra. Setimo se psg, kros metar u ofsajdu kod prijema lopte i sudija ne dize zastavu nego pusta akciju i svira onda penal. Dakle umesto da PSG ode na odmor sa 1-0 , Ronaldo donosi izjednacenje iz neverovatnog penala i na sve to, ne svira se penal u nastavku namon ramosove ruke i dakle u dva kljucna momenta PSg drasticno ostecen i utakmica odlazi skroz u dr smeru. Dakle da je tu sudjenje bilo iole ok, Real I ronaldo ne bi ni videli vise LS, ne bi bilo vise golova iz ofsajda i penala. Onda dodje Juventus i opet penal koji ne bi sviralo 90% sudija. Pa gde Bayern i ona lakrdija sa 2 gola iz ofsajda, neverovatni crveni, pa sl sezone penal nije sviran za Bayern sto je i marselo sam priznao. Pa gde je ofsajd protiv atletica? I onda takvog prevaranta da poredite sa Mesijem...? Dokazao se u Unitedu, realu,juveu,velika stvar mora se priznati!Osvojio evropsko sa najsmesnijim zrebom ikad ,al pored toga pobede samo 1 u 90 min,i da je stari sistem ispali bi jos u grupi. Finale nije ni igrao.Tragikomicno!
    (Rikoset, 26. februar 2020 10:03)

    # Link komentara

  18. Nikola Maksimović odličan! Najbolji srpski defanzivac u ovom monentu!
     (Mihajlo, 26. februar 2020 09:54)

    # Link komentara

  19. (valsir, 26. februar 2020 07:56

    Apsolutno tacno. Real je najtrofejniji i najveci klub ma svetu. Necemo sad ulazit u to kako su osvajali mnoge trofeje kroz istoriju, svedoci smo i mi bili svega, ali je nepobitna cinjejica da je Real najtrofejniji pa kako god da su osvajali. I ti mora da si jako sretan ako si uzivao u eri i igrama Di stefana i Puskasa:). Mnogo zadovoljstva je bilo tu. Ali vidis, meni da je bitno ko je najveci, ja ne bi navijao za barsu:). Oni su me kupili jos davno, jer nisu rezimski klub, bili su alternativa, avangarda, nisu bili kic i sund kao Real ;). Doduse sad se to malo promenulo zahvaljujuci nesposobnoj upravi,ali kako god. Nemam je nikalav problem reci nepobitno, real je najtrofejniji na svetu, ali je i nepobitna cinjenica da je Mesijeva barsa, dskle zadnjih 15 god najtrofejniji evropski klub koji je dominirao sa stilom i u nacionalnoj ligi i u Evropi kao niko;) .Ma cuj dominirali razbijali najveceg rivala na paramparcad na celu sa najboljim igracem ikad koji je bez premca najbolji strelac i asistet u istoriji el klasika:))). Prvi fudbaler jos od vremena Pelea koji ima 1000 golova i asistencija, iako je npr mladji od kikija 2 ipo god;). Ponizavao kikijev Real toliko puta da su kikiju zbog toga zbizdali na sred bernabeu:). Toliko ciste fudbalske radosti je donela Mesijeva barsa da ponovicu jos jednom, ne osvoje jos aposlutno nista, fudbalsko srce je prepuno hehe. P.s. dordje nemoj da nam se nerviras misa mu njegovog,pozlice ti :))
    (Roni, 26. februar 2020 09:38)

    # Link komentara

  20. (pa jeste, 26. februar 2020 08:37)
    Juventus bez ronalda: 7 puta za redom sampioni bez po muke
    Juventus sa ronaldom: Lazio ima realne sanse da im uzme ligu

    Isto kao sa realom: tim igra za ronalda => tim gubi => ronaldo je srecan jer se za razliku od mesija 'video u velikim utakmicama'
    (heh, 26. februar 2020 09:26)

    # Link komentara

  21. Ovaj Napoli je najveća enigma evropskog fudbala, igraju egal sa bukvalno svim najjačim klubovima i onda puknu od jednog Lećea kod kuće, (Marko, 26. februar 2020 08:08)

    Pa naravno da puknu kad nameste utakmicu, ti si bas neki naivan covek.
    (Goran ks, 26. februar 2020 08:43)

    # Link komentara

  22. Da ste zene, dragi moji balkanci, razumela bih ovo forsiranje i obozavanje, opsednutost Ronaldom ali, aloooo..imate li vi oci, gledate li fudbal ili se samo kacite na vikipediju i tu iscackate statistiku kojom 'argumentovano' polemisete?! Ronaldo i Mesi u isti kos ne idu pa neka ovaj prvi ima prosek golova 20 po utakmici, smesno je uporedjivati njih dvojicu. Ronaldo ne igra fudbal, on daje golove koji mu drugi serviraju igrajuci isti. Ajd, prijatno..i ne lozite se toliko da vam 'cure bale i cakle oci' u svakom komentaru, malo je ljigavo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (g, 26. februar 2020 04:14)

    Upravu si sto posto, Mesi i Ronaldno ne idu u isti kos Ronaldno osvaja trofeje sa tri velika razlicita kluba i reprezentacijom cini i boljom i jacim svaki tim, pravi razliku a Mesi zna da nigde drugde ne bi bio to sto je u Barsi
    (pa jeste, 26. februar 2020 08:37)

    # Link komentara

  23. Da ste zene, dragi moji balkanci, razumela bih ovo forsiranje i obozavanje, opsednutost Ronaldom ali, aloooo..imate li vi oci, gledate li fudbal ili se samo kacite na vikipediju i tu iscackate statistiku kojom 'argumentovano' polemisete?! Ronaldo i Mesi u isti kos ne idu pa neka ovaj prvi ima prosek golova 20 po utakmici, smesno je uporedjivati njih dvojicu. Ronaldo ne igra fudbal, on daje golove koji mu drugi serviraju igrajuci isti. Ajd, prijatno..i ne lozite se toliko da vam 'cure bale i cakle oci' u svakom komentaru, malo je ljigavo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (g, 26. februar 2020 04:14)

    Upravu si sto posto, Mesi i Ronaldno ne idu u isti kos Ronaldno osvaja trofeje sa tri velika razlicita kluba i reprezentacijom cini i boljom i jacim svaki tim, pravi razliku a Mesi zna da nigde drugde ne bi bio to sto je u Barsi
    (pa jeste, 26. februar 2020 08:37)

    # Link komentara

  24. Ovaj Napoli je najveća enigma evropskog fudbala, igraju egal sa bukvalno svim najjačim klubovima i onda puknu od jednog Lećea kod kuće, imaju realno kvalitet da se bore i za trofeje ali im fali dobar trener i manje lud vlasnik.
     (Marko, 26. februar 2020 08:08)

    # Link komentara

  25. ''.... Najdominantnija i najtrofejnija ekipa svih vremena je Mesijeva barsa, nepobitne cinjenice:) Kad sve ovo pogledam, premotam film, setim se svih tih cudesnih momenata,pobeda, trofeja, fudbalske radosti, shvatim da sam bas uzivao pa taman Mesi i barsa ne osvojili vise ni jedan jedini trofej:). Ajde sad laka noc. Nemoj da nam se nerviras. Proci ce i Mesijevo ne swkiraj se.. ''
    (Roni, 25. februar 2020 23:48)

    Kada se kaže: 'NAJSLAVNIJI I NAJVEĆI KLUB NA SVETU', nikad se ne pominje Barselona već je to bio, jeste i biće REAL MADRID.

    Barsa je velika, ali je REAL najveći.

    Istina je gorak lek
    (valsir, 26. februar 2020 07:56)

    # Link komentara

  26. Bajinobastani ponosni na svog Maksimovica!
    (pilspivo, 26. februar 2020 07:52)

    # Link komentara

  27. Prosto je , citajte izjave trenera i fudbalera (molim vas ne Zidana ili fudbalera Reala) i onda cete shvatiti od kaga se najvise plase i ko je enigma na terenu.
    Nikad nisam cuo da je neko osim pomenutih fudbalera izjavio da je Ronaldo najbolji ali moram priznati da ima najaci marketing na svetu.
    (miloš, 26. februar 2020 07:42)

    # Link komentara

  28. сидраши који чекају лопту, за које игра цео тим. МЕСИ ИГРА ЗА ЦЕО ТИМ И ТУ ЈЕ СУШТИНСКА РАЗЛИКА. А Гризман такође није шпиц, у Барси је то Суарез. Гризман игра по левом крилу у Барси. Батали фудбал, није за тебе, не разумеш ти ову игру.
    (vs, 25. februar 2020 23:18)

    Mesi u ovoj postavi mora da bude napadač ali to shvataju svi osim njega, jer igra šta hoće i kako hoće. Nula poštovanja za tim. Da li je logično da tim koji ima Mesija i tri povređena napadača njega gura na centar da kreira? Naravno da ne i to bi bilo jasno i Lalatoviću kao što je jasno i Setijenu, ali egoisti Mesiju nije. Zna da na strani u LŠ nikad ništa ne uradi, povlači se po svaku loptu i skida odgovornost sa sebe za bilo šta u napadu. Sinoć je tri puta bio sa loptom na ivici 16m ili u 16m. Presmešno. Pratim Barselonu i kad igra kup protiv niželigaša, ne pametuj.
     (imperator, 26. februar 2020 07:40)

    # Link komentara

  29. Ovaj Napoli može taktički da se rasporedi u travi. Prosečna visina 1.47.
     (mighty banana, 26. februar 2020 07:08)

    # Link komentara

  30. Da ste zene, dragi moji balkanci, razumela bih ovo forsiranje i obozavanje, opsednutost Ronaldom ali, aloooo..imate li vi oci, gledate li fudbal ili se samo kacite na vikipediju i tu iscackate statistiku kojom 'argumentovano' polemisete?! Ronaldo i Mesi u isti kos ne idu pa neka ovaj prvi ima prosek golova 20 po utakmici, smesno je uporedjivati njih dvojicu. Ronaldo ne igra fudbal, on daje golove koji mu drugi serviraju igrajuci isti. Ajd, prijatno..i ne lozite se toliko da vam 'cure bale i cakle oci' u svakom komentaru, malo je ljigavo.
     (g, 26. februar 2020 04:14)

    # Link komentara

  31. O kakvoj ti Messijevoj eri pričaš? O onoj u kojoj tvoj patuljak celu karijeru provede u najjačem klubu na svetu bez hrabrosti da se oproba bilo gde drugo, dok CR pobere epitete najboljeg igrača u čak 4 rezličite lige i 4 različita tima. Svi znamo šta znači kad igrač promeni sredinu, uvek je to pitanje kako će se uklopiti sa novim saigračima. Evo primer Jovićev prelaz iz Ajntrahta u Real. Ali to za Ronalda ne predstavlja problem, razbija gde god igra. Tvom Messiju odoše Ćavi i Inijesta odmah nastade praznina ali srećom po njega odmah stigoše Nejmar i Suarez. Sad Suarez povređen i razbija samo Eibar. Zatim, svi znamo kakva je Argentina velesila u fudbalu a Messi sa njom nije osvojio ama baš ništa a Ronaldo sa jadnim Portugalom postade prvak Evrope. Jel možda pričaš o Messijevoj eri da je za Zlatnu loptu pretprošle godine bio rangiran kao peti a Zlatnu loptu dodelili Modriću samo da bi pokrali Ronalda što je prešao u Juventus. I za najlepši gol umesto Ronaldovih makazica Juventusu dodele Salahu za neki prosečan gol. U kojem to segmentu igre je Messi bolji od CR? Dribling? Možda ali je niži za glavu a svi znamo šta to znači za dribling, dok sve ostalo, brzina, skok, udarci glavom, udarci sa i levom i desnom nogom, sve je to na strani Ronalda. A to što je Barsa osvojila u Španiji više titula od Reala u poslednjih 10-ak godina je druga stvar. Da je Ronaldo igrao za Barselonu a Messi za Real opet bi Barsa bila daleko bolja jer je već dugi niz godina daleko bolji klub.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 00:41)


    ljubi ga ronaldo...
     (neutralni felsh, 26. februar 2020 04:08)

    # Link komentara

  32. Ronaldo je na 11 polufinalnih dvomeca dao 13 golova a Messi na 10 dvomeca samo 6 golova. Ronaldo je na 13 cetvrtfinalnih dvomeca LS dao 25 golova a Messi na isto toliko tek 12 golova. toliko o boljim procentima , trebace Messiju 7-8 godina vise da bi ga sustigao.
    (kiki boixos nois zvani hari, 26. februar 2020 02:30)

    # Link komentara

  33. Gol Barse kao na PES-u...preslikan...
     (dm, 26. februar 2020 01:51)

    # Link komentara

  34. @Djordje NS
    Sta ti pricas...
    Prvo, nije Ronaldo prelazio iz lige u ligu da bi se dokazivao, nego da bi osvajao titule i uzimao vise para. Da se razumemo...
    Mancester, Real Madrid, Juventus. Dakle, itekako je birao gde ce. Iz Mancestera je otisao u Real u koji su ulozene milijarde. Zrtvovao se, nema sta...
    Mesi je ponikao u Barseloni i ne postoji nijedan razlog da je napusti. Ako mislis da je trebao da ide iz Barse da bi tebi i slicnima nesto "dokazao", varas se.
    Mogao je i on u Real, mogao je i u Bajern, Siti, PSZ, da bira koliko para zeli, ali nije.
    Argentina je velesila u fudbalu, cak mozda i jedna od dve najjace selekcije, ako su ovo osamdesete godine dvadesetog veka. U suprotnom, bas i nije velesila.
    Portugal je jadan i slab samo u ocima neznalica. Oni koji prate fudbal znaju sta je Portugal u fudbalu u ovom veku.
    Nije Modric dobio Zlatnj loptu da bi neko kaznio Ronalda, nego zato sto je osvojio LS u klupskom fudbalu i igrao finale SP sa reprezentacijom. Nauci to. Ovu glupost o najlepsem golu necu ni da komentarisem.
    Da rezimiram... ti decko mrzis fudbal, ti nisi navijac, ti si obozavateljka, grupi, klinka zaljubljena u slavnu osobu koju ne poznaje, niti ce je ikada upoznati. Ti si spreman da pljunes na ceo svet da bi uzdigao Ronalda, a istina je da si nebitan i ne mozes ga uzdici, ni uniziti.
    Za koga navijas sada, za Real ili Juventus? Toliko o principima.
    I ne, ne bi Real sa Mesijem, Benzemom, Kakom, Bejlom, Iguainom, Ramosom itd. dominirao protiv Barse sa Ronaldom, Cavijem, Inijestom, Viljom itd. Ne bi princeza bila zadovoljna ako bi Cavi dodao loptu nekom drugom.
     (., 26. februar 2020 01:28)

    # Link komentara

  35. steta sto Napoli nije odneo makar jedan gol prednosti, mada i ovako nisu bez sansi!
     (gianni comandini, 26. februar 2020 01:25)

    # Link komentara

  36. (Djordje NS, 26. februar 2020 00:41)
    sve si pogresno rekao, iskreno sam pomislio da si bio sarkastican kad si napisao da je argentina velesila, ali si cak i to pogresio i bio ozbiljan :D
    (??, 26. februar 2020 01:17)

    # Link komentara

  37. Pre nego sto uporedjujete statistiku Ronalda i Mesija trebate znati da Ronaldo ima preko 100 utakmica vise, u Ligi sampiona ima 30 utakmica vise, tako da kao sto je neko dole napisao moze se gledati jedino prosek golova, a tu je Mesi daleko bolji, mada i u ukupnom broju golova ne zaostaje iako ima taj hendikep odigranih utakmica i plus pozicije na kojima igraju jedan i drugi.
    (Tom, 26. februar 2020 00:40)

    Tacno,Ronaldo igra napadaca vec desetak godina,dok Mesi "krvari" za tim,ne ceka lopte od saigraca vec se sam izbori za sansu a plus i saigrace razigrava,dovoljno je reci da Mesi ima duplo vise asistencija u karijeri od Ronalda.
     (oliver, 26. februar 2020 01:03)

    # Link komentara

  38. @ Roni

    O kakvoj ti Messijevoj eri pričaš? O onoj u kojoj tvoj patuljak celu karijeru provede u najjačem klubu na svetu bez hrabrosti da se oproba bilo gde drugo, dok CR pobere epitete najboljeg igrača u čak 4 rezličite lige i 4 različita tima. Svi znamo šta znači kad igrač promeni sredinu, uvek je to pitanje kako će se uklopiti sa novim saigračima. Evo primer Jovićev prelaz iz Ajntrahta u Real. Ali to za Ronalda ne predstavlja problem, razbija gde god igra. Tvom Messiju odoše Ćavi i Inijesta odmah nastade praznina ali srećom po njega odmah stigoše Nejmar i Suarez. Sad Suarez povređen i razbija samo Eibar. Zatim, svi znamo kakva je Argentina velesila u fudbalu a Messi sa njom nije osvojio ama baš ništa a Ronaldo sa jadnim Portugalom postade prvak Evrope. Jel možda pričaš o Messijevoj eri da je za Zlatnu loptu pretprošle godine bio rangiran kao peti a Zlatnu loptu dodelili Modriću samo da bi pokrali Ronalda što je prešao u Juventus. I za najlepši gol umesto Ronaldovih makazica Juventusu dodele Salahu za neki prosečan gol. U kojem to segmentu igre je Messi bolji od CR? Dribling? Možda ali je niži za glavu a svi znamo šta to znači za dribling, dok sve ostalo, brzina, skok, udarci glavom, udarci sa i levom i desnom nogom, sve je to na strani Ronalda. A to što je Barsa osvojila u Španiji više titula od Reala u poslednjih 10-ak godina je druga stvar. Da je Ronaldo igrao za Barselonu a Messi za Real opet bi Barsa bila daleko bolja jer je već dugi niz godina daleko bolji klub.
    (Djordje NS, 26. februar 2020 00:41)

    # Link komentara

  39. Pre nego sto uporedjujete statistiku Ronalda i Mesija trebate znati da Ronaldo ima preko 100 utakmica vise, u Ligi sampiona ima 30 utakmica vise, tako da kao sto je neko dole napisao moze se gledati jedino prosek golova, a tu je Mesi daleko bolji, mada i u ukupnom broju golova ne zaostaje iako ima taj hendikep odigranih utakmica i plus pozicije na kojima igraju jedan i drugi.
     (Tom, 26. februar 2020 00:40)

    # Link komentara

  40. Mozemo mi da pricamo sta hocemo ali Mesi je najbolji igrac koji je ikada igrao ovu predivnu igru,i tesko ce se vise pojaviti neko slican njemu,uzivajmo dok traje
     (Bond, 26. februar 2020 00:31)

    # Link komentara

  41. Sad u revansu Mesi da tri komada i odmah je najveći ikada, zar ne!?
    Gde je on na strani, nevidljiv, jedan sut u okvir za celu tekmu, toliko o tome, kakav bre Maradona, ni pravom Ronaldu nije blizu, a kamoli ovom...
    (M., 26. februar 2020 00:11)

    # Link komentara

  42. Mesija porede sa Maradonom i Peleom, a penalda sa Mesijem...
     (Cole, 26. februar 2020 00:09)

    # Link komentara

  43. Dobar Napoli i zao mi je sto nisu odneli kakvu takvu pobedu u Spaniju. Branili su se odlicno , u pravom talijanskom duhu i barsa nista nije napravila . Jedini prakticno sut im je usao i to je sve. Vraca se talijanski fudbal. Najharizmaticnija liga na svetu. Fudbalska NBA je to bila 90 ih, najezim se samo kad se setim koliko je kalco bio jak. Atalanta sjajna protiv Valencie, Juventus verovatno prodje takodje i eto bar dva talijana medju 8 najboljih. Npr englezi su pretrpeli sva 4 poraza i moze biti da ih ne bude uopste u zavrsnici. Bilo bi sjajno za citav talijanski fudbal da ove sezone Inter ili Lazio uzmu skudeto. Ubedjen sam da idu bolji dani..Nisam vise toliko mlad i toliko zaludjen fudbalom, ali bi voleo da se talijani vrate na sam vrh, nostalgican sam malo hehe. I samo jos vezano za tu ocigledno neizbeznu temu. Samo dobro ogranicen covek ne vidi razliku izmedju Mesija i Ronalda. Upravo onaj potez kad je Mesi poslao po burek pola odbrane Napolija, oslikava krucijalju razliku izmedju njih dvojice. Mesi je prica za sebe i s tim se slaze bez preterivanja 80 % raje. Ipak veceras osim tog poteza nije bio na nivou. Nadam se da nece biti ni u uzvratu pa da se mi fanovi kalca radujemo jos jednom talijanu u 1/4 finalu. Sportski pozz
    (Pandemonium, 26. februar 2020 00:06)

    # Link komentara

  44. Najodvratniji klub ikada se opet nekako provukao. Barselona i njeni puleni koji glume valjak na svakom koraku su najveca sramota. Odisu lazima u svakome trenutku da postaje sve gadnije gledati.
    (Sasa, 26. februar 2020 00:04)

    # Link komentara

  45. (kiki boixos nois zvani hari, 24. februar 2020 22:34)

    Ovo je jos bolja lista :)

    Mesi u LS - najbolji prosek golova po utakmici
    najbolji prosek golova po utakmici u nokaut fazi
    najbolji prosek golova po utakmici u finalu
    najbolji prosek golova po utakmici u polufinalima
    najbolji prosek golova po utakmici u osminifinala
    najbolji prosek golova po utakmici u grupnoj fazi
    najbolji prosek golova po utakmici na domaćem terenu
    najbolji prosek golova po utakmici na gostujućim terenima

    Ronaldo ima srecu sto je 2 i po godine stariji od Mesija jer sve rekorde koje trenutno drzi Ronaldo u LŠ bi drzao Mesi. Najjaca cinjenica je da je Ronaldo porazen u finalu 2009 od Mesija dok Ronalda nigde nije bilo kao ni u svim ostalim finalima LŠ osim Juventusa. Uvek je zakazao kada je bilo najpotrebnije 2x protiv Atletika, protiv Liverpula i protiv Barselone, a i protiv Celzija 2008 u finalu je promasio penal kada je bilo najbitnije. Ronaldo je u finalima uvek bio najgori dok je Mesi bas tu bio najbolji :)
    (asdasd, 25. februar 2020 23:59)

    # Link komentara

  46. (Optimus, 25. februar 2020 23:43)

    Ronaldo osvojio 2 trofeja sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u tek 3 razlicite utakmice (Madjarska, Vels na EURU i Svicarska u ligi nacija). U svim ostalim utakmicama Ronaldo nije imao ni gol ni asistenciju ili nije ni igrao ili je igrao pa se povrijedio (Francuska). S druge strane Messi nije osvojio trofej sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u cak 8 razlicitih utakmica na SP 2014 i Copa Americi 2016 (Protiv Bosne, Nigerije, Irana, Svicarske na SP i Bolivije, Paname, Venecuele i USA-e na Copa Americi). To sto je Portugal osvojio 2 trofeja ne znaci automatski i da je Ronaldo pruzao bolje partije od Messija u reprezentaciji. Ronaldo jeste bolji u kvalifikacijama protiv nižerazrednih reprezentacija ali na velikim takmičenjima je Messi pokazao više, a to je najbitnije. Ronaldo je unazadio Portugal svojim losim igrama na svim svetskim prvenstvima da su cak ispadali i u grupi, a ni na EURU nije bio nista bolji. Svojim promasenim penalima npr. protiv Austije i promasenim zicerima protiv Poljske, Hrvatske, Islanda je mogao kostati Portugal trofeja ali su Renato Sancez, Nani, Eder, Kvarežma svojim golovima od Ronalda od tragicara napravili heroja iako on to nije.
    (El Clasico, 25. februar 2020 23:58)

    # Link komentara

  47. Imam poruku za ove sto lupetaju kako je Penaldo promenio tri lige.Da da u pravu ste promenio je on tri lige,to stoji ali dragi moji Mesi je sa 16 godina promenio KONTINENT,presao je iz Juzne Amerike u Evropu,sa jednog kraja sveta na drugi.Ups sta cemo sad???
    (PATOS !!!, 25. februar 2020 23:58)

    # Link komentara

  48. pa opet ih Ronaldo razara a bradica se nije video.
    (Djordje NS, 25. februar 2020 23:30)


    Bas ih razara. Ne moze biti ni najbolji strelac lige iako igra za daleko najjaci klub u Italiji. Gde god da dodje uvek je u sjeni nekih drugih igraca. Ove sezone je u sjeni Ibomilea, prosle sezone u sjeni Kvaljarele, a u Primeri je svih onih godina bio u sjeni Mesija. Mesi dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo 1.
    (lol, 25. februar 2020 23:54)

    # Link komentara

  49. Djordje NS, 25. februar 2020 23:30

    Dovoljan mangup da vama kikijevcima i realovcima uvek argumentima skratim jezik:)). Doduse, decija su to spinovanja i trolanja, ali vas je slatko posmatrat kako se krckate na vatrici svih ovih god Mesijeve ere:)... 10 titula prvaka Spanije, ( mesi-ronaldo 6-2 ), 4 LS, cak dve triplete dok real nema ni jednu u istoriji , kao i kikica...:). Najveca ponizenja Real u istoriji doziveo od strane Mesijeve barse..3-0, 4-0, 4-1, 5-0,5-1, 6-2...:)))). Najdominantnija i najtrofejnija ekipa svih vremena je Mesijeva barsa, nepobitne cinjenice:) Kad sve ovo pogledam, premotam film, setim se svih tih cudesnih momenata,pobeda, trofeja, fudbalske radosti, shvatim da sam bas uzivao pa taman Mesi i barsa ne osvojili vise ni jedan jedini trofej:). Ajde sad laka noc. Nemoj da nam se nerviras. Proci ce i Mesijevo ne swkiraj se..to sad sto nocne more kad kad dodju i sto je sve ostsvilo traga na mentalni i emocionalni rasvoj , to nije bitno.. tu smo da vam pomognemo.razumem ja vas koliko vam je tesko misa mu njegovog;). Aj ziveo ti nama
    (Roni, 25. februar 2020 23:48)

    # Link komentara

  50. El Clasico@ eto,to su mesta gde Cristiano napucava statistiku. U 35.godini vec ima ove sezone gol po mecu. Svakoj ekipi u Primeri je dao gol. Jedini igrac pored Ibrahimovica koji je u svakom minutu dao gol,ej? Dokazao se u tri lige,sa raspalim Portugalom uzeo Euro. Uz duzno postovanje Mesija,jer tvrdim da su njih dvojica najbolji svih vremena posle Di Stefana, Mesi je taj koji budzi ststistiku u grupnoj fazi. Argentin ima drim tim,i svake druge godine je prvenstvo Juzne Amerike,i opet ne moze da osvoji. Imas gugl izguglaj
    (Optimus, 25. februar 2020 23:47)

    # Link komentara

  51. Barselona na poluvremenu ima 70% posed lopte, 455 dodavanja i NULA suteva u okvir gola. Ovo treba proglasiti nelegalnim jer unistava svu lepotu i draz fudbala! 
    (DYD986

    Pa mozda je to tako zato što se bukvalno 90% ekipa potpuno zatvori kada igra protiv Barselone.. Bukvalno se zatvore i igraju na kontra napade.. Retko koja ekipa kada igra protiv Barse igra kao kada igra protiv drugih ekipa..Nisam pratio Napoli baš ove sezone ali sam ubeđen da ne igraju ovako kako su igrali večeras.
    (Dj4pe, 25. februar 2020 23:45)

    # Link komentara

  52. El Clasico@ igrac koji je najvise golova dao na Kamp Nou Barseloni je Cristiano. Igrac koji je najvise golova dao u finalima,polifinalima,nokaut fazi lige sampiona svih vremena je opet Cristiano. Najbolji strelac istog ujedno i najjaceg takmicenja na svetu je Cristiano. Najbolji asistent svih vremena tog takmicenja opet Cristiano. Nema potrebe kao deca ako to niste da se svadjate. Najvise osvojenih l.sampiona Cristiano.
    (Optimus, 25. februar 2020 23:43)

    # Link komentara

  53. Kada sam video ono uklizavanje Mesija i sudar sa Ospinom sledio sam se.Rekoh nije se valjda povredio,na srecu nije samo se malo ugruvao.Inace Mesi nije folirant nikad on nece ležati na travu bez razloga, bez obzira koliko de jak udarac on ce ustati i nastaviti igru za razliku od prevaranta Penalda koji bi se prenemagao na terenu a onda bi trazio penal.
    (Bog cuva najboljeg, 25. februar 2020 23:37)

    # Link komentara

  54. Mesi je na titulu iz 2006 imao uticaj kao i Rade Tošić na Zvezdinu iz '91. Smanji doživljaj. Kako ste vi Mesijevci krenuli, čitaćemo za 10 godina i da je uticao na titulu Argentine iz' 86,jer ga je tata pravio baš u vreme kad je Maradona držao čas Englezima iz fudbala i rukometa.
    (Negativni, 25. februar 2020 22:20)

    Odakle ga izvuče, svaka čast! (Rade Tošić)
     (King, 25. februar 2020 23:36)

    # Link komentara

  55. U velikim utakmicama Ronaldo je jos mali u odnosu na Lea

    Mesi - Real M; 39 U, 26 gol, 14 asis
    Mesi - Atletico: 34 U, 29 gol, 7 asis
    Mesi - Sevilja: 35 U, 36 gol, 18 asis
    Mesi - Valencia: 32 U, 28 gol, 13 asis
    Mesi - Liverpul: 4 U, 2 gol, 0 asis
    Mesi - Arsenal: 6 U, 9 gol, 2 asis
    Mesi - Totenham: 1 U, 2 gol, 0 asis
    Mesi - Man Utd: 6 U, 4 gol, 0 asis
    Mesi - City: 6 U, 6 gol, 3 asis
    Mesi - Chelsea: 10 U, 3 gol, 3 asis
    Mesi - Bayern: 5 U, 4 gol, 2 asis
    Mesi - Dortmund: 0 utakmica
    Mesi - Inter: 3 U, 0 gol, 0 asis
    Mesi - Juventus: 5 U, 2 gol, 1 asis
    Mesi - Roma: 4 U, 2 gol, 1 asis
    Mesi - Milan: 8 U, 8 gol, 3 asis
    Mesi - PSG: 7 U, 4 gol, 1 asis
    Mesi - Lyon: 6 U, 5 gol, 3 asis

    Mesi: 211 utakmica,171 golova, 71 asistencija


    CR - Barsa: 33 U, 18 gol, 1 asis
    CR - Atletico: 32 U, 25 gol, 8 asis
    CR - Sevilla: 18 U, 27 gol, 1 asis
    CR - Valencia: 19 U, 15 gol, 5 asis
    CR - Liverpool: 12 U, 3 gol, 2 asis
    CR - Arsenal: 15 U, 6 gol, 2 asis
    CR - Totenham: 15 U, 10 gol, 4 asis
    CR - Man Utd: 4 U, 3 gol, 0 asis
    CR - City: 12 U, 5 gol, 3 asis
    CR - Chelsea: 12 U, 1 gol, 2 asis
    CR - Bayern: 8 U, 9 gol, 1 asis
    CR - Dortmund: 9 U, 7 gol, 0 asis
    CR - Inter: 4 U, 2 gol, 0 asis
    CR - Juventus: 7 U, 10 gol, 2 asis
    CR - Napoli: 5 U, 1 gol, 3 asis
    CR - Roma: 8 U, 5 gol, 2 asis
    CR - Lazio: 2 U, 1 gol, 1 asis
    CR - Milan: 8 U, 4 gol, 1 asis
    CR - PSG: 4 U, 3 gol, 1 asis
    CR - Lyon: 10 U, 4 gol, 6 asis

    CR; 237 utakmica,159 golova, 45 asistencija
    (kiki, 25. februar 2020 23:36)

    # Link komentara

  56. @Roni

    A Roni je već mangup iz komšiluka koji lupa zauške klincima oko zgrade jer je napunio 20 godinica i ko sme njemu da protivreči kad kaže da je Messi najbolji? A Maksimović mađioničara spakovao u džep i učinio nevidljivim. Pa, stani malo onda je Maksimović mađioničar a ne kepec. Hahahaa
    E vidiš, u Italiji nije tako lako dati gol jer se igraju prave odbrane pa opet ih Ronaldo razara a bradica se nije video.
    (Djordje NS, 25. februar 2020 23:30)

    # Link komentara

  57. Mrzim Maradonu, mrzim Napoli!
    (Rene Artois, 25. februar 2020 22:49)

    0 … -16

    Da su postojale društvene mreže krajem osamdesetih i početkom devedesetih, za ovaj komentar dobio bih sve pluseve bez minusa...
     (Rene Artois, 25. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  58. @ zemo

    To je obican eksperiment sa pacijentima na Internetu koji se na ovo primaju.
    Dokle god budu pacijenti reagovali, ostavljali odgovore, kliktali pluseve i minuse, oni rade ono sto im je cilj.
    Kada takve stvari svi, ali svi budu ignorisali, nece ih ni biti.
    Tvoj je izbor i odluka da li pristajes da budes neciji pacijent, ne ljuti se na njih.
    (Calm Like a Bomb, 25. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  59. Napoli napravio bunker od dva prstena sa po pet igraca na nekih 25-30 metara od gola. Licelo mi je na rukometno postavljanje odbrane. Barsa kruzi okolo i drzi posed standardno. Bez dosta igraca u rotaciji zbog povreda bez klasicnog spica dali su gol u gostima i imaju lep rezultat za revans. Napoli u zavrsnici sa igracem vise oni umesto da napadaju oni svi iza lopte brane se i to pred svojim navijacima. Rakitic obicno drvo tek kad je izasao a usao Artur osetila se zivost na sredini terena Barse. Sve u svemu nije bila dobra prestava.
     (Beograd, 25. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  60. Videćemo kako stoji sa hat trikovima u Napoliju.
    (Djordje NS, 22. februar 2020 17:42)


    Mesi je dao prvi hattrick protiv Reala sa 19 godina sto Ronaldo nije uspeo ni u 40 utakmica protiv Barselone. Pricaj nam o tome. Ajde napisi klubove kojima su Mesi i Ronaldo davali hattrickove pa da vidimo ko nabija statistiku protiv Eibara, Spala, Leganesa. I gde spomenu Levante. Ljudi pobedili Real 1-0
    (El Clasico, 25. februar 2020 23:25)

    # Link komentara

  61. Vec sada jeste, solidni Napoli im predaje fudbal.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 25. februar 2020 22:09)

    Jbs fudbal,ako je ovo veceras bilo predavanje...
    (...od danas se zovem Drazen!, 25. februar 2020 23:23)

    # Link komentara

  62. Kao što sam i rekao ali dečica nalupaše minuse, to je jedino što znaju jer se u fudbal svakako ne razumeju...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 22:54)

    Tebi lupaju minuse, jer si penaldovac najgore vrste. Valjda ces jednog dana shvatiti koliko te mrznja prema Mesiju koji je prosto bolji igrac od tvog ljubimca, razara.
    (Mikii, 25. februar 2020 23:03)

    Ahahahaha...ali kako se najveći "stručnjaci" odmah prvi jave. Čuj Mikii se javio hahahaha...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 23:22)

    # Link komentara

  63. Pa njima protiv ovakvog protivnika nije pun stadion, sta je ovo???
     (gomez, 25. februar 2020 23:21)

    # Link komentara

  64. Stvarno mi nisu jasni ljudi koji su ocekivali da Barsa ovde razbije Napoli.Prvo Napoli je ekipa koja je od poslednjih 7 utakmica pobedila na 6.Drugo bili su domacini a igrati kao sto kaze naslov u "paklu" San Paola je jako tesko.Trece Barsi nisu igrali Suarez,Dembele,Alba , S.Roberto.Ovo je za njih odlican rezultat,jeste da ce i u revansu biti desetkovani ali Barsa je na Nou Kampu sasvim drugi tim i kod kuce igraju mnogo bolje.
    (Bice tesko bice 0:3, 25. februar 2020 23:21)

    # Link komentara

  65. Maksimovic odigrao vrhunski na Mesiju, zasto nekad ne podrzite kad neko uradi nesto korisno i dobro...
     (bobik, 25. februar 2020 23:20)

    # Link komentara

  66. Šta će napadač do centra po loptu? Samo zaslepljenima fanovima Mesija je to plus i prednost. Posebno danas kad igra uz Grizmana za koga su 'Murinjovi' Eto i Milito iz 2010. oličenje pravih napadača. Umesto da ostavi sredinu da mu doturi loptu on se gura svuda, igra i dalje neku igru koja je umrla pre najmanje 5 sezona. Smešno. (imperator, 25. februar 2020 22:25) У мору глупих коментара последњих месеци, овај улази у конкуренцију за један од најглупљих! Шта ће НАПАДАЧ на центру? Меси је нападач, али он није шпиц (ваљда си за толико схватио ако си бар 1 његову утакмицу погледао за 15 година)! Меси је креатор, пасер, асистент и голгетер - реализатор. Дакле све у једном. Која средина да му дотури лопту? Крљач Видал, левати Бускетс и Ракитић? Ко? Меси је 70% Барселоне, он игра све. Ето, Милито и Кристијано од кад је отишао у Реал су класични шпицеви, сидраши који чекају лопту, за које игра цео тим. МЕСИ ИГРА ЗА ЦЕО ТИМ И ТУ ЈЕ СУШТИНСКА РАЗЛИКА. А Гризман такође није шпиц, у Барси је то Суарез. Гризман игра по левом крилу у Барси. Батали фудбал, није за тебе, не разумеш ти ову игру.
    (vs, 25. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  67. Ocigledno se Barsa cuva i sprema za Real u nedelju. Dosli su u Napulj da daju gol u gostima i da ne izgube. Na Kamp Nou ce biti strasno po Napoli. Prednost u prolasku dalje dajem Barsi (65%:35%).
    (Vase ime*, 25. februar 2020 23:15)

    # Link komentara

  68. Penaldovcima je najbitnije da Mesi nije dao gol :D
     (Ponco, 25. februar 2020 23:12)

    # Link komentara

  69. U pravu si, lepo se Maksimović sprdao sa Messijem...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 23:05)

    Pogresno si video, kad je krenuo Mesi u solo, i iscimao u desno ode kompletna odbrana Napolija po burek
     (Lorenco, 25. februar 2020 23:11)

    # Link komentara

  70. Da nema moćnog Eibara, Levantea, Leganesa i sličnih pa gde bi Messi nabijao statistiku? Čarobnjak...hahahahaa...
    Videćemo kako stoji sa hat trikovima u Napoliju.
    (Djordje NS, 22. februar 2020 17:42) # Link komentara
    Preporučujem (+8) Ne preporučujem (-45)

    Kao što sam i rekao ali dečica nalupaše minuse, to je jedino što znaju jer se u fudbal svakako ne razumeju...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 22:54

    Sreca tu je i Real kojem je zabio najvise golova u istoriji, tj najbolji je ne samo strelac nego i asistent u istoriji el klasika, dakle tovarenje na kvadrat, toliko ponizavanja bilo da ne moze stati u milju ipo karaktera:)). A zanimljivo je upravo to da je najvise golova upravo zabio Realu, Atleticu,Bilbau, Valenciji i Sevilji , dakle onim najboljim, a gde su jos englezi, talijani, nemci...aj sad popij mleko, baci pogled na poster kikija u belom dresu koga je Mesi ponizavao u Spaniji kako je hteo;),pa na spavanac...crtani je davno prosao nas veliki fudbalski znalcu:))
    (Roni, 25. februar 2020 23:07)

    # Link komentara

  71. S obzirom na to da su povredjeni Suarez,Alba i Serdji Roberto i s obzirom na to da je Napoli bio domacin ovo je odličan rezultat za Barsu,zapravo rezultat koji ih vodi dalje.Na Nou Kampu ce biti sasvim druga prica!!!Ono sto je lose je crveni za Vidala.i povreda Pikea,pa dokle vise ne znam sta je ovo raspade se pola Barse,ali najbitniji je gol u gostima.Vamos Barsa!!!
    (Vamos Barsaaaa, 25. februar 2020 23:07)

    # Link komentara

  72. Mesi na Maksimovića.
    Biće sprdnje u najavi.
    (Vladimir Zemun, 25. februar 2020 20:32)

    U pravu si, lepo se Maksimović sprdao sa Messijem...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 23:05)

    # Link komentara

  73. Barsa u revansu bez dva bitna igraca na sredini(Vidal i Buskets),cisto sumnjam da Napoli moze bilo sta na camp nou ali sve je moguce...
     (black&white, 25. februar 2020 23:03)

    # Link komentara

  74. Kao što sam i rekao ali dečica nalupaše minuse, to je jedino što znaju jer se u fudbal svakako ne razumeju...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 22:54)

    Tebi lupaju minuse, jer si penaldovac najgore vrste. Valjda ces jednog dana shvatiti koliko te mrznja prema Mesiju koji je prosto bolji igrac od tvog ljubimca, razara.
     (Mikii, 25. februar 2020 23:03)

    # Link komentara

  75. Maksimovic veoma dobar!
     (Gnom, 25. februar 2020 23:02)

    # Link komentara

  76. Oće li Jović sutra biti u protokolu, jel zna neko..?
     (Mili, 25. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  77. @zemo
    Sve si u pravu, ne znam u cemu je fora. Valjda hoce da oteraju nas (polu)normalne...
    (Mister Vo, 25. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  78. (Mesar, 25. februar 2020 22:04)

    zasto bi se Ronaldo vracao do centra kad njemu posalju dugu loptu koju on glavom,grudima ili ramenom odlozi saigracu i na taj nacin je teziste igre pomereno na protivnicku polovinu. apsolutno nema potrebe da se pravi guzva na sredini terena.
    (GnR, 25. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  79. Najgora stvar koju mozes reci o barceloni: postala je tako obicna.
    Utakmica zivo smece.
    (Pijani zlotvor, 25. februar 2020 23:00)

    # Link komentara

  80. 2015 - Šta je tu bio učinak Mesija osim što je odigrao dobro protiv Sitija? Mesi je nula u LŠ.
    (imperator, 25. februar 2020 22:21)


    Covek dao 2 antilogijska gola protiv Bajerna o kojima ce se pricati i nakon 50 godina. Asistirao je i protiv PSŽa.

    Covek ima najbolji prosek golova u istoriji LŠ. Bio je najbolji strelac Barselone svaki puta kada su osvojili LŠ. Druze moj uozbilji se...
    (Realan, 25. februar 2020 22:59)

    # Link komentara

  81. 1-1 e sad Barsa je FAVORIT ali Napoli jos nije ispao...Barsi u revanšu ne igraju Suarez,Vidal,Buskets...mozda još neko...Napoli može da postigne gol u Barseloni ali može i da primi više...vedećemo 80%-20% za Barsu ali fudbal je čudna igra...i plus faktor sudija...ko zna...
    (gremlin, 25. februar 2020 22:59)

    # Link komentara

  82. (Mesar, 25. februar 2020 22:04)

    zasto bi se Ronaldo vracao do centra kad njemu posalju dugu loptu koju on glavom,grudima ili ramenom odlozi saigracu i na taj nacin je teziste igre pomereno na protivnicku polovinu. apsolutno nema potrebe da se pravi guzva na sredini terena.
    (GnR, 25. februar 2020 22:57)

    # Link komentara

  83. Da nema moćnog Eibara, Levantea, Leganesa i sličnih pa gde bi Messi nabijao statistiku? Čarobnjak...hahahahaa...
    Videćemo kako stoji sa hat trikovima u Napoliju.
    (Djordje NS, 22. februar 2020 17:42) # Link komentara
    Preporučujem (+8) Ne preporučujem (-45)

    Kao što sam i rekao ali dečica nalupaše minuse, to je jedino što znaju jer se u fudbal svakako ne razumeju...
    (Djordje NS, 25. februar 2020 22:54)

    # Link komentara

  84. "Barselona-Bajern Leverkuzen 6-1 (Mesi 5 gola)"


    Leverkuzen veliki klub, hahahahha

    Messi hormonizovana prevara veka
     (rick, 25. februar 2020 22:53)

    # Link komentara

  85. Vidljive su promene na bolje Barcelone, kao i napredak naše zemlje.
     (dnevna doza prosecnog Bota, 25. februar 2020 22:52)

    # Link komentara

  86. Koji je mentalac ovaj vidal, a jedan od iskusnijih. Mada dovoljno da mu vidiš frizuru...
     (drMM, 25. februar 2020 22:52)

    # Link komentara

  87. Dr brych opet dominira! :D
    (Pijani zlotvor, 25. februar 2020 22:49)

    # Link komentara

  88. Mrzim Maradonu, mrzim Napoli!
     (Rene Artois, 25. februar 2020 22:49)

    # Link komentara

  89. Kakva je ovo osmina finala, uspavao sam se.
     (AS, 25. februar 2020 22:39)

    # Link komentara

  90. Neki od primera:
    Barselona-Arsenal 4-1 (Mesi 4 gola)
    Barselona-Situ 4-0 (Mesi 3 gola, 4-ti gol na utakmici prepustio penal Suarezu)
    Barselona-Bajern Leverkuzen 6-1 (Mesi 5 gola)
    Barselona-Real Madrid 3-2 (Mesi 3 gola)
    ....
    ....
    ....
    (Matrix, 25. februar 2020 22:23)


    Mesi je 60 golova dao samo braći iz Madrida(Atletiku i Realu)

    I oko 30 golova engleskim velikanima, vise nego Ronaldo za 5 sezona dok je igrao u Engleskoj.
     (Vudu, 25. februar 2020 22:31)

    # Link komentara

  91. Barselona na poluvremenu ima 70% posed lopte, 455 dodavanja i NULA suteva u okvir gola. Ovo treba proglasiti nelegalnim jer unistava svu lepotu i draz fudbala!
    (DYD986, 25. februar 2020 22:06)

    Barselona koja napada unistava fudbal, a Napoli koji se brani sa svim igracima ne unistava? hahahahahaahahhaahha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joj, 25. februar 2020 22:10)

    Ako je tebi lepo besomucno kruzenje oko gola i milion dodavanja bez ucinka, onda ne znam sta da kazem...na srecu, takav fudbal ne prolazi vise
    (d, 25. februar 2020 22:27)

    # Link komentara

  92. Po burek kompletna odbrana Napolija i posle se pitamo zasto je Mesi najbolji igrac svih vremena...
     (Krunic, 25. februar 2020 22:26)

    # Link komentara

  93. Svi su nakon 2011 mislili da će Mesijeva Barselona porušiti sve rekorde u LŠ, tako je izgledalo. Kad ono nakon toga na narednih 8 LŠ Barselona osvoji samo jednu.
    (Milivoje, 25. februar 2020 22:04)

    Zato što 10 godina nisu u stanju da nađu štopera. Odlaskom Pujola Barsina defanziva se raspala u paramparčad. Pike nije štoper, on je imitacija.
     (NoName, 25. februar 2020 22:26)

    # Link komentara

  94. Ocigledo je da si slep kod ociju, Mesi se vraca do centra da bi zapoceo napad, lako je kao Ronaldo da stanes u peterac i da cekas lopte saigraca, Mesi mora sve sam da izmisli
    (Mesar, 25. februar 2020 22:04)

    Šta će napadač do centra po loptu? Samo zaslepljenima fanovima Mesija je to plus i prednost. Posebno danas kad igra uz Grizmana za koga su 'Murinjovi' Eto i Milito iz 2010. oličenje pravih napadača. Umesto da ostavi sredinu da mu doturi loptu on se gura svuda, igra i dalje neku igru koja je umrla pre najmanje 5 sezona. Smešno.
     (imperator, 25. februar 2020 22:25)

    # Link komentara

  95. City i Barsa su za mene negledljivi.. dodavanje, dodavanje i opet dodavanje. Ok. Dobijaju i daju golove ( sto je normalno jer svake godine daju 100 m za novog napadaca ) ali brate treba im citava vecnost da udju u 16 m
    (KiMi, 25. februar 2020 22:25)

    # Link komentara

  96. Au brate ova barsina odbrana muka da te uvati...
    (XCOM, 25. februar 2020 22:24)

    # Link komentara

  97. Pazi Napolitanci kako napadaju kad su primili gol, a da nisu primili gol do kraja bi igrali bunker, gazi zabare!!!
     (Ime, 25. februar 2020 22:24)

    # Link komentara

  98. Vec pricam neko vreme kako ce primat da preuzmu nemacka i italijanska liga, a primera i premijer liga idu dole...to pokazuju i rezultati (Totenhem:Lajpcig 0:1, Atalanta Valensija 4:1, Borusija D. PSZ 2:1, pa onda vecerasnji rezultati, pa jos Liverpul ako ispadne, a moze...u polufinalu nece biti niko iz primere i premijer lige)
    (dileja, 25. februar 2020 22:23)

    # Link komentara

  99. Nema ga Mesi da predribla 4 igrača i da gol, kako što to radi protiv Eibara, Osasune i sličnih. Opet kažem, Mesi je paklen igrač ali nikako najveći. Šeta po teren pognute glave kao da su ga naterali da izadje na teren.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 25. februar 2020 21:57)

    Neki od primera:
    Barselona-Arsenal 4-1 (Mesi 4 gola)
    Barselona-Situ 4-0 (Mesi 3 gola, 4-ti gol na utakmici prepustio penal Suarezu)
    Barselona-Bajern Leverkuzen 6-1 (Mesi 5 gola)
    Barselona-Real Madrid 3-2 (Mesi 3 gola)
    ....
    ....
    ....
    (Matrix, 25. februar 2020 22:23)

    # Link komentara

  100. Ovaj komentar je "off-topic", ali moram da napišem ovo, u nadi da ćete mi objaviti komentar. Trenutno je 46 komentara na ovoj vesti, od tih 46, ja mislim da ima 6 valjanih...proziva se Mesi da je "prevara", zatim "puNpaj malu barsu", "uefalona", zatim od 46 komentara 26 je od "dnevne doze" (usput voleo bi da mi neko ko možda zna odgovori koja je fora sa tim likom, koliko ljudi koristi to ime, da li je to neki bot koji je napravljen od strane portala da ovde dosađuje ljude, uvek njegovi komentari imaju najviše pluseva, ili je to možda stvarno jedan bolesnik koji ostavlja više komentara na svaku vest 24/7, eto voleo bi da vidim druga mišljenja), sa tenisom je ista priča, koji god naš teniser igra, a pogotovo Nole, u komentarima dominiraju 7 do 8 nikova koje verovatno menja 1 lik ili eventualno dvojica, ovo sam hteo da napišem jer od kad sam na portalu ovih ljudi nije bilo, bilo je "hejtera" ali ovo sada...pa ovo je strašno, botova na sve strane, pitam se samo zašto se odobravaju ovi komentari od strane admina...
    (zemo, 25. februar 2020 22:22)

    # Link komentara

  101. Ovakav totalni fudbal kakav igra Barselona, vrlo je tesko odbraniti se tokom cele utakmice i jedna lopta da prodje dovoljno, a to se upravo i desilo, jednostavno pritiskaju dok ne popustis
     (Coby, 25. februar 2020 22:22)

    # Link komentara

  102. imperator, 25. februar 2020 21:34) 


    Unistio je Bartomeu jer nije poslusao Mesija i doveo Nejmara umesto Grizmana.
    (Khm, 25. februar 2020 22:04)


    Mesi upropastio barselonu hahahagahaha 

    Barsa bez Mesija 1 LS 
    Barsa s Mesijem 4 LS
    (is, 25. februar 2020 21:46)

    Uništio je i Mesi svojim egom. Nije Nejmar džabe otišao. Ne igra debeli Suarez 3 godine u špicu zato što je dobar nego zato što je blizak sa Mesijem. Grizman je promašena investicija ali bi bio bar malo bolji da ga Mesi 'miriše'... O tome šta je bilo od 2010. pa na dalje nema poente pričati. Mesijev klub. Samo nemojte meni o Barseloni koju pratim 20 godina.

    LŠ 2006 - Ronaldinho, Eto, Larson, Deco, Xavi itd
    2009 - Henry, Etoo, Messi
    2011 - Vilja, Pedro (čovek dao po gol u svim finalima te sezone, odigrao pakleno), Mesi
    2015 - Nejmar po gol u svim utakmicama nokaut faze. Sprdao se sa svima. Šta je tu bio učinak Mesija osim što je odigrao dobro protiv Sitija? Mani se... Mesi je nula u LŠ.
     (imperator, 25. februar 2020 22:21)

    # Link komentara

  103. Barsa bez Mesija 1 LS
    Barsa s Mesijem 4 LS
    (is, 25. februar 2020 21:46

    Mesi je na titulu iz 2006 imao uticaj kao i Rade Tošić na Zvezdinu iz '91. Smanji doživljaj. Kako ste vi Mesijevci krenuli, čitaćemo za 10 godina i da je uticao na titulu Argentine iz' 86,jer ga je tata pravio baš u vreme kad je Maradona držao čas Englezima iz fudbala i rukometa.
    (Negativni, 25. februar 2020 22:20)

    # Link komentara

  104. Mnogo mi je drago sto je Barselona dala gol,jer ovo sto igra Napoli,to je anti fudbal na ovom mecu.
     (Sinke, 25. februar 2020 22:20)

    # Link komentara

  105. Buskecu pacove jedan!
     (tenis, 25. februar 2020 22:17)

    # Link komentara

  106. Ono o cemu pricam, Mesi mora sve sam, ako on ne proturi loptu kroz celu odbranu, ako ne predribla 4,5 igraca, napravi neku magiju na terenu, drugi nista nece uraditi, umesto da mu dovedu nekog veznog igraca i rasterete ga oni uporno dovode napadace poput Grizmana itd
     (Djota, 25. februar 2020 22:15)

    # Link komentara

  107. Kada pogledas Barsin vezni red, eto odgovora ovima sto sprdaju Milinkovic Savica, zbog cega je toliko cenjen u evropi. De Jong, Buskets, Rakitic, Vidal, nisam skoro video vecu impotenciju jednog veznog reda koji se smatra jednim od najjacih. SMS pogresi pas, i izgubi po neku loptu, ali igra fudbal unapred, i opasan je po protivnicki gol poput centarfora kada god krene napred.
    (Ivan, 25. februar 2020 22:14)

    # Link komentara

  108. Svi trče, samo Mesi hoda.
    I dalje mi je simpatičnija ekipa bila sa Klajvertom, Rivaldom, Zendenom... Nego era sa Mesijem.
    (Y, 25. februar 2020 21:47)


    sta pricas to? upravo veceras trci vise nego obicno. veci je problem sto saigraci ne mogu jedan napad da povedi a da on ne pipne loptu, sto bi se reklo trose ga u sredini umesto da kolegijalno naprave prostor. bekovi su kriminalni ziherasi, ne koriste potencijal, vezni red mlitav, grizman ko muva bez glave, plus levi bek ga ne ferma nego salje povratne. fali arturo ili neko ko iniesra. de jong ne postoji, ne vidi se. itd...
    da, ekipa sa klajvertom, rivaldom, overmarsom, kokuom, de burom, posle i saviolom, je mnogima simpaticna zato sto su igrali lepo ali nisu dominirali. uzgred, zenden se nije bas naigrao u barsi. jeste, ali ne vise nego davids ili huan pablo sorin...
    ja sam voleo onu sa sa stoickovim laudrupom gvardiolom kumanom... uvek favoriti ali oni su umeli jos i ponajvise da omanu. osetljivost na kontre je vecita barsina mana.
     (neutralni felsh, 25. februar 2020 22:12)

    # Link komentara

  109. Barselona na poluvremenu ima 70% posed lopte, 455 dodavanja i NULA suteva u okvir gola. Ovo treba proglasiti nelegalnim jer unistava svu lepotu i draz fudbala!
    (DYD986, 25. februar 2020 22:06)

    Barselona koja napada unistava fudbal, a Napoli koji se brani sa svim igracima ne unistava? hahahahahaahahhaahha
     (Joj, 25. februar 2020 22:10)

    # Link komentara

  110. Steta sto nije barsa uzela tadica bili bi mnogo kreativni u napadu snjim
    (Daki, 25. februar 2020 22:10)

    # Link komentara

  111. Koliko je Barselona bila mocna u periodu Cavija, Inieste, Pujola, Vilje, Mesija, toliko ce biti ocajna nakon povlacenja poslednjeg velikog majstora iz te generacije. Vec sada jeste, solidni Napoli im predaje fudbal.
     (Mikii, 25. februar 2020 22:09)

    # Link komentara

  112. Mesi upropastio barselonu hahahagahaha

    Barsa bez Mesija 1 LS
    Barsa s Mesijem 4 LS
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (is, 25. februar 2020 21:46


    Mislis Barca sa Inijestom I Cavijem 4 ls, jer otkad njih nema, nema ni lige sampiona za Mesija
    (Aaaaa, 25. februar 2020 22:09)

    # Link komentara

  113. Znaci,popularno "parkiranje autobusa" je dobilo i strucan naziv - defanzivni blok.Napoli,kao Atletiko onomad,samo jos gore.
    (...od danas se zovem Dražen!, 25. februar 2020 21:56)

    Ima jos jedna verzija, "kontrolisanje igre i rezultata".
    (nije nego, 25. februar 2020 22:07)

    # Link komentara

  114. Barselona na poluvremenu ima 70% posed lopte, 455 dodavanja i NULA suteva u okvir gola. Ovo treba proglasiti nelegalnim jer unistava svu lepotu i draz fudbala!
    (DYD986, 25. februar 2020 22:06)

    # Link komentara

  115. Ono o čemu pričam,Mesi se šeta po terenu i svaku loptu mora da ocarini i svaki napad moraju loptu da mu bače,igračina ali zadnjih nekoliko godina on je glavni krivac za ispadanje u ligi šampiona.
     (Ivan, 25. februar 2020 22:05)

    # Link komentara

  116. Svi su nakon 2011 mislili da će Mesijeva Barselona porušiti sve rekorde u LŠ, tako je izgledalo. Kad ono nakon toga na narednih 8 LŠ Barselona osvoji samo jednu.
     (Milivoje, 25. februar 2020 22:04)

    # Link komentara

  117. Svi trče, samo Mesi hoda.
    I dalje mi je simpatičnija ekipa bila sa Klajvertom, Rivaldom, Zendenom... Nego era sa Mesijem.
    (Y, 25. februar 2020 21:47)

    Ocigledo je da si slep kod ociju, Mesi se vraca do centra da bi zapoceo napad, lako je kao Ronaldo da stanes u peterac i da cekas lopte saigraca, Mesi mora sve sam da izmisli
     (Mesar, 25. februar 2020 22:04)

    # Link komentara

  118. @(facts, 25. februar 2020 20:54)

    Ti nisi normalan.
    (Milić, 25. februar 2020 21:44)

    Naprotiv, Fakt je najbolji komentator ovde. Podatke koje nam daje ne bismo mogli da nađemo ni nakon dva dana guglanja.
     (Malkom, 25. februar 2020 22:04)

    # Link komentara

  119. (imperator, 25. februar 2020 21:34)


    Unistio je Bartomeu jer nije poslusao Mesija i doveo Nejmara umesto Grizmana.
    (Khm, 25. februar 2020 22:04)

    # Link komentara

  120. Ne bi me cudilo da Napoli izbaci Barsu. Barsa se svodi na Mesija, ako on ne bude insipirisan sad i na Kamp Nou ispasce vrlo verovatno. Napolitanci su ozbiljna ekipa i uhvatili su formu.
    (Liverpool Man, 25. februar 2020 22:02)

    # Link komentara

  121. Barsa igra "rukomet" , kao naša reprezentacija... Oko zone... dok ne prime gol... Koja dekadencija od fudbala... Za to vreme ovi u napadu stoje ledjima okrenuti golu, gledaju i čekaju da loptu uzme Mesi... Kreativnost nula! Vidal nešto pokušava, ali čovek nije taj format. Bez šuta 45 minuta, sramota! De Jong je već upropašćen, izgleda da je nepotreban, bolji im je Rakitić, a čovek trči kao da vadi noge iz ilovače. Buskets 90 odsto lopti mora da zadrži u nogama, da pogleda levo, desno, okrene se oko sebe i... doda Pikeu... Ovo je strava od fudbala, jbt!
     (Todor, 25. februar 2020 21:59)

    # Link komentara

  122. Koliko je ova uprava unistila klub i dalje ne mogu da verujem. Prosto je neverovatno da su spiskali 400 mil eura na 3 igraca ,ali i dalje nemaju levo krilo umesto Nejmara. Ni jedan jedini prodor s leve strane, nema okomitosti , viska, prebacivanja tezista igre na drugu stranu. Stalno se vrte u krug cekajuci trenutak kad ce Mesi eventualno iskoristiti to malo prostora koje se nudi jer igraju dupli blok. Dakle kako je moguce da su doveli Grizmana a preko im potreban igrac brzine, prodora, driblinga koji ce navlaciti vise paznje na sebe ali i donositi vise opasnosti i raznovrsnosti u napapadu. Grizman uopste nije taj igrac , pogotovo ne za levu stranu gse im treba desnjak. Neverovatne stvari prate ovaj klub zadnjih godina i nece biti bolje sve dok predsednik i citava uprava ne bude smenjena. Totalno su ljudi izgubili kompas. Hej Rakitic jos uvek igra?? Pa da li je moguce? Pored artura koji je na klupi? Covek se vuce kao prebijena macka vec bar dve sezone i on jos uvek igra. Ni buskec nije puno bolji. Kao sto sam rekao jos na izvlacenju, Napoli mozda i prodju ali protiv LFC, Bayerna , Citya , PSG ili Juventusa nemaju sta da traze. Pa je bolje mozda skratiti muke i ispasti jos sad pa bar se max posvetiti prvenstvu i tu donekle spasiti sezonu. Kako je moguce da je ovo rukovodstvo jos uvek na celu kluba nij3 mi jasno nikako. Tek zadnje kolo se pojavile bele maramice. Sve se svodi na Mesija a i on ako sto sta dobro napravi, tragikomicna odrana sve pokvari.primeri su LFC i Roma.uzas
    (Gale, 25. februar 2020 21:59)

    # Link komentara

  123. Sutra je mnogo bolja utakmica Mančester Siti - Real Madrid, zato dođite braćo na tenis da komentarišemo. Trebaju nam kompetentni sagovornici.
    (banjica, 25. februar 2020 21:58)

    # Link komentara

  124. Nema ga Mesi da predribla 4 igrača i da gol, kako što to radi protiv Eibara, Osasune i sličnih. Opet kažem, Mesi je paklen igrač ali nikako najveći. Šeta po teren pognute glave kao da su ga naterali da izadje na teren.
     (Mare, 25. februar 2020 21:57)

    # Link komentara

  125. Nista pod milim bogom nisu odigrali. Napadi kao u rukometu kad sudac drzi ruke u zraku, cista bezidejnost. Obrana zvana bozanska komedija. Sinoc liver ubija wh sa bekovima, jer to je jedini nacin kad ti se zavuku u rov kao japanci na iwo jimi. Ako ne to, onda 'brza lopta', i mijenjanje pozicija, odvlacenje... Ovi nista. Stoje i cekaju. Cak ni messi ne postoji na terenu. Di je ovo od 2009...
    Jedino ako messi poludi pa zabije slobodnjak i predribla pol napulja, ne vidim kako drugacije.
    (Pijani zlotvor, 25. februar 2020 21:57)

    # Link komentara

  126. Znaci,popularno "parkiranje autobusa" je dobilo i strucan naziv - defanzivni blok.Napoli,kao Atletiko onomad,samo jos gore.
    (...od danas se zovem Dražen!, 25. februar 2020 21:56)

    # Link komentara

  127. Igra Barselone i Juventusa ko ispod indiga ...hiljade i hiljade pasova.Dosadno i mučenje za gledati.Kao juventino naravno simpatije su ovaj put na strani srčanih "smećara" FORZA KALCO!!!
    (Trivajuve, 25. februar 2020 21:56)

    # Link komentara

  128. is
    A jel imas tu statistiku, ali onako Mesi sa Cavijem i Inijestom i Mesi bez njih???
     (Jaran, 25. februar 2020 21:56)

    # Link komentara

  129. Tamo neko

    Cr7 stream, bukvalno ne secka uopste.
     (boki, 25. februar 2020 21:55)

    # Link komentara

  130. Bezidejna igra Barse, a ja uvek ocekujem pobedu ali dzaba kad igraju kao da su bunike jeli.
    (Lari jastog, 25. februar 2020 21:55)

    # Link komentara

  131. Zasto su prvi redovi uvek prazni na ovom stadionu?
     (Mateja, 25. februar 2020 21:55)

    # Link komentara

  132. Teren je katastrofa. Trava prespora. To odgovara ekipi sa odbrambenim stilom i sa lošijom tehnikom. Gatuzo stil!
    (Orahov medved, 25. februar 2020 21:54)

    # Link komentara

  133. Ono,kad "Dnevna doza" hejtuje "prosecnog Srbendu",a samo on zna cega se igra.Daj,brate,kazi i nama da se i mi igramo...?
    (...od danas se zovem Dražen!, 25. februar 2020 21:53)

    # Link komentara

  134. mora bit dosadna barsa kad je napolijev zadnji igrac na pola njihovog centra
    (dsd, 25. februar 2020 21:53)

    # Link komentara

  135. Sve sve ali Grizman.. Sto ce ovaj da mi je znat..
    (David Bowie, 25. februar 2020 21:48)

    # Link komentara

  136. Svi trče, samo Mesi hoda.
    I dalje mi je simpatičnija ekipa bila sa Klajvertom, Rivaldom, Zendenom... Nego era sa Mesijem.
     (Y, 25. februar 2020 21:47)

    # Link komentara

  137. Smešna, presmešna Barselona. Ovako jadni nisu bili ni kad su doveli pola Holandije... Mesi i Bartomeu su upropastili klub...
    (imperator, 25. februar 2020 21:34)

    Mesi upropastio barselonu hahahagahaha

    Barsa bez Mesija 1 LS
    Barsa s Mesijem 4 LS
     (is, 25. februar 2020 21:46)

    # Link komentara

  138. Barselona usred Napolija igra viktoriju pola sata
    (Sam, 25. februar 2020 21:26)

    A Napoli trpa golove...
    (Rubentino Proračunati, 25. februar 2020 21:46)

    # Link komentara

  139. Večeras fenomenalni mečevi.Jako velika šteta što UEFA nije razdvojila termine.(19 i 21h).Prosto čovek ne zna šta da gleda.Stvarno fenomenalna 2 meča.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:15)

    Bas suprotno.Pokusao sam gledat Napoli, ne ide, 3min sam izdrzao.
    Milion dodavanja igraca Barcelone, pa ako mesi sta uradi..
     (sarajevo.ba, 25. februar 2020 21:45)

    # Link komentara

  140. @(facts, 25. februar 2020 20:54)

    Ti nisi normalan.
     (Milić, 25. februar 2020 21:44)

    # Link komentara

  141. alo Barcelona dje vam tika taka?
     (poznavalac ©®, 25. februar 2020 21:44)

    # Link komentara

  142. barsa bez levog beka.
     (neutralni felsh, 25. februar 2020 21:43)

    # Link komentara

  143. stream

    vipleague.lc

    ili viprow.net
     (milan, 25. februar 2020 21:43)

    # Link komentara

  144. Odigro na Napoli keca i na Čelzi 1x. Računo sam na mrtvilo Barselone u gostima u LŠ kakvo pokazuju zadnjih 4-5 godina.
     (Milić, 25. februar 2020 21:43)

    # Link komentara

  145. Jedem napolitanke i gledam kako Napoli izbaca Barsu...
    (Politano, 25. februar 2020 21:42)

    # Link komentara

  146. Pa sto se krijes iza njegovog nika i hejtujes samo njega ako ti nije neko naredio da to radis?I to 24h.Ne smes ni nocu da spavas vec cekas neku vest da bi hejtovao?!Fora je sto nemas njegov kapacitet ni za hejt ni za bilo sta drugo.Sve su vam fore na isti princip i na politiku,sportu,rubrici zivot.Vi ste najvece zlo ove zemlje.Nisu politicari.Vec vi.
    (Ivan, 25. februar 2020 21:26 ) Au momce ala tebi nije dobro...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 21:40)

    # Link komentara

  147. Punpaj malu barsu
    (ratar, 25. februar 2020 21:38)

    # Link komentara

  148. Kako smara gledati igru Barselone, samo beskrajno dodavanje...
     (Y, 25. februar 2020 21:38)

    # Link komentara

  149. Uefalonai njeni navijači na aparatima. LOL
     (marko, 25. februar 2020 21:36)

    # Link komentara

  150. 362 pasa na sredini i onda iz očaja pokušaj kroz 3 igrača Napolija kroz sredinu.Najdosadniji fudbal na svetu odigra Barsa za ovih 35 min.Ako ovako nastave Napoli će biti nepremostiva prepreka za njih...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 21:36)

    # Link komentara

  151. Smešna, presmešna Barselona. Ovako jadni nisu bili ni kad su doveli pola Holandije... Mesi i Bartomeu su upropastili klub...
     (imperator, 25. februar 2020 21:34)

    # Link komentara

  152. Naaaapoooklllliiiiii 1-0
    (gremlin, 25. februar 2020 21:31)

    # Link komentara

  153. Pa zar ovaj jos sudi
    (sportdetective, 25. februar 2020 21:28)

    # Link komentara

  154. Barselona usred Napolija igra viktoriju pola sata
     (Sam, 25. februar 2020 21:26)

    # Link komentara

  155. Dobro jutro Kolumbo.Vidis da ga hejtuju politicki botovi.Agresivniji su od pre neko vece....(Ivan, 25. februar 2020 20:53) Naravno, mi politicki botovi imamo zadatak da hejtujemo samo VIP osobe kao sto je Ivan, ovaj, dnevna doza hahhahaahah
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 21:06)
    Pa sto se krijes iza njegovog nika i hejtujes samo njega ako ti nije neko naredio da to radis?I to 24h.Ne smes ni nocu da spavas vec cekas neku vest da bi hejtovao?!Fora je sto nemas njegov kapacitet ni za hejt ni za bilo sta drugo.Sve su vam fore na isti princip i na politiku,sportu,rubrici zivot.Vi ste najvece zlo ove zemlje.Nisu politicari.Vec vi.
    (Ivan, 25. februar 2020 21:26)

    # Link komentara

  156. Dajte neki dobar stream.
    Hvala unapred
     (tamo neko, 25. februar 2020 21:23)

    # Link komentara

  157. Navijam za barsu 15god. ali povraca mi se trenutno od ove njihove igre, 650 pasova za 3min, dupli pas pokasavaju na prostoru od 3m kroz 4 igraca ae bre
     (is, 25. februar 2020 21:22)

    # Link komentara

  158. Jel ovo namerno stavljaju uz Insinjea uvek najvise dete?
    Kad god sam gledao Napoli ili Italiju, uz Insinjea, koji je najnizi igrac na terenu, uvek stoji najvise dete od sve dece koja izlaze sa igracima.
     (klot, 25. februar 2020 21:11)

    # Link komentara

  159. Dobro jutro Kolumbo.Vidis da ga hejtuju politicki botovi.Agresivniji su od pre neko vece....
    (Ivan, 25. februar 2020 20:53)
    Naravno, mi politicki botovi imamo zadatak da hejtujemo samo VIP osobe kao sto je Ivan, ovaj, dnevna doza hahhahaahah
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 21:06)

    # Link komentara

  160. I jos sudi omiljeni sudac purgera i srba, dr felix brych. :D
    (Pijani zlotvor, 25. februar 2020 21:00)

    # Link komentara

  161. Napoli nikad nije prošao 1/8 f LŠ. Ekipe koje su izbacile Napoli u 1/8 f LŠ:
    2011/12 Čelsi (šampion: Čelsi)
    2016/17 Real (šampion: Real)
    2019/20 Barsa?
    Broj ekipa iz 1 države sa najviše učesnika nokaut faze LŠ:
    10 Španija (Barsa, Real, Atletiko M, Valensija, Deportivo La Korunja, Sevilja, Viljareal, Sosijedad, Malaga i Selta)
    9 Nemačka
    8 Francuska i Engleska
    7 Italija
    Broj klupskih het trikova između Mesija i K. Ronalda:
    48 Mesi na 715 mečeva (ukupno 54 het trikova)
    47 K. Ronaldo na 834 meča (56)
    Mesi i K. Ronaldo u LŠ (uz kvalif.):
    Mesi: 114 golova, 33+ asist i 4 trofeja za 11529'. U proseku daje gol na svakih 101', učestvuje u golu na svakih 78', asistira na svakih 349'.
    K. Ronaldo: 129* golova, 40 asist i 5 titula za 14829' (3300' više od Mesija). Gol na svakih 115', učestvuje u golu na svakih 88', asistira na svakih 371'.
    * 1 gol u kvalif. (igrao je 253' na 4 meča)
    K. Ronaldo u LŠ do jula 2017: 106 golova, 35 asist i 4 titule za 12379' (850' više od Mesija). Gol na svakih 117', učestvovao je u golu na svakih 88', asistirao na svakih 354'.
    (facts, 25. februar 2020 20:54)

    # Link komentara

  162. jedno pitanje , kako je moguce da dnevna doza ostavi vise komentara i svi razliciti. dal to vise njih koristi taj nick?
    (jedan je Don Karlo, 25. februar 2020 20:47)
    Dobro jutro Kolumbo.Vidis da ga hejtuju politicki botovi.Agresivniji su od pre neko vece....
    (Ivan, 25. februar 2020 20:53)

    # Link komentara

  163. Vratite Hobita na fabricka
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:43)
    Koliko vas placa sef da hejtujete na sajtu dnevnu dozu.Mislim da li vise od sendvica i jogurta?Izbori su na pragu.Morate to mnogo agresivnije.
    (Ana, 25. februar 2020 20:52)

    # Link komentara

  164. Volim oba kluba... ipak, barca ima ljepse dresove, messia i rakitica, pa ono... :D
    (Pijani zlotvor, 25. februar 2020 20:49)

    # Link komentara

  165. jedno pitanje , kako je moguce da dnevna doza ostavi vise komentara i svi razliciti. dal to vise njih koristi taj nick?
    (jedan je Don Karlo, 25. februar 2020 20:47)

    # Link komentara

  166. Vratite Hobita na fabricka
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:43)

    # Link komentara

  167. Forza Napoli!
    (Oliver, 25. februar 2020 20:42)

    # Link komentara

  168. Gatuzo madjija.
    (Huskarl, 25. februar 2020 20:41)

    # Link komentara

  169. rekao bih da Napoli sa Gatuzom nema sanse , u prvom delu sezone Napoli je bio odlican u grupi gde su uzeli 4 boda Liverpulu igrajuci u 4-4-2 formaciji bez klasicnih krila. Barsa veceras izlazi u 4-3-1-2 formaciji i time ce lagano steci kontrolu na sredini protiv izmenjenovog Napolijevog 4-3-3 sistema. mozda gresim ali mislim da Rino nije covek sposoban da izbaci Barselonu, njega je ovaj Setien razbijao sa Betisom dok je Gatuzo vodio Milan.
    (jedan je Don Karlo, 25. februar 2020 20:36)

    # Link komentara

  170. Posle xy godina ponovo Mesi u Maradoninom gradu!Privilegija je bila gledati Maradonu,a još veće je zadovoljstvo gledati Mesija.Večeras nemam dilemu koji ću meč gledati,definitivno izbor pada na Barsu!Vamos mućaćos!
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:34)

    # Link komentara

  171. Ako se Mesiju bude igralo napunice ih
     (Realno, 25. februar 2020 20:33)

    # Link komentara

  172. Mesi na Maksimovića.
    Biće sprdnje u najavi.
     (Vladimir Zemun, 25. februar 2020 20:32)

    # Link komentara

  173. Dobija ovo Napoli na srce i petlju koju igracima prenosi Rino Gatuzo, naravno uz najbolje navijace u Italiji!
    (Napolitanac iz Pozarevca, 25. februar 2020 20:25)

    # Link komentara

  174. Svim srcem uz Italiju!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:19)

    # Link komentara

  175. Het trik Messi
     (Donjuan, 25. februar 2020 20:18)

    # Link komentara

  176. Poz iz Ita nije toliko strašno osim širenja panike,MISLITE DA BI FCB došli da nije bezbedno...za par dana biće ok...
    (gremlin, 25. februar 2020 20:16)

    # Link komentara

  177. Večeras fenomenalni mečevi.Jako velika šteta što UEFA nije razdvojila termine.(19 i 21h).Prosto čovek ne zna šta da gleda.Stvarno fenomenalna 2 meča.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 20:15)

    # Link komentara